אין לכם כלל מושג מה הולך כאן. לתחנות FOOD RELIEF ניגמר האוכל. הנשיא מתחבא/ מנחם לס

1.ה-COVID מתפשט לכל חור; חבילות האוכל לתושבים התרוקנו. טראמפ מסרב להכיר בתוצאות הבחירות, והתחילו לדבר על אפשרות COUP (מהפיכה)

אי לכך – כפי שאומרים החברים שלי מעופרה – המעורב שלי הערב יעבור להעדיף את שתי קבוצות הכדורסל של עיר הבירה (למרות שטראמפ עדיין גר בה), ושל העיר בה חלו היום 7,000 חולי קורונה חדשים (כחלק משיא יומי לא יאומן של 200,000 חולים חדשים בארה"ב ביום עם 2,000+ קורבנות ליום, חצי מהם יכולים היו להינצל אילו יצא צו פדרלי לחבוש מסיכות ולשמור מרחק.

טראמפ היה אמור להשתתף היום ב-VIRTUAL G20 SESSION ב- RIYADH בערב הסעודית עם שאר מנהיגי העולם לדסקס את המלחמה בקורונה, אבל הוא אמר 'FUCK IT – אנחנו כבר מזמן עשינו U-TURN והתגברנו על הנגיף' ויצא לשחק גולף.

אגב, בזמן שהוא טוען ש'התגברנו' וכבר כחודש לא הוציא מילה על המגיפה מלבד להודיע על החיסונים 'שהגיעו הרבה בגלל המעורבות האישית שלו' (פייזר, מודרנה, ושאר החברות לא קיבלו סנט אחד לביצועי המחקר שלהם מממשלת ארה"ב) זה מה שקורה כאן:

באופן יחסי ארה"ב נמצאת בין המדינות המפגרות בעולם במלחמתה בקורונה:

*אתמול נידבקו בארה"ב שיא חדש של 97,000 חולים.

ס"ה נשבר כאן שיא של 12,000,000 נידבקים

*254,897 קורבנות ס"ה – 20% מקורבנות כל העולם בשעה שארה"ב מהווה 4% ממספר תושבי העולם.

*אתמול לראשונה 2,000 קורבנות לנגיף ביום אחד

רודי ג'וליאני – שקבר את עצמו ממש בהודעה שהיא יותר דמיונית משיא הפנטזיה על יכולות טכנונוליות של העולם בשנת 2100 – הודיע ש'יש לו הוכחות' שחברה גרמנית עשתה יד אחת עם הדמוקרטית ושלחה להם מכונות הצבעה שמחליפות אוטומטית את הלחיצה על "TRUMP" ל-"BIDEN". הוא מתחבא באיזו שהיא מערה מרוב בושה וכלימה על שאפילו HANNITY – השדר של פוקס טיווי שהוא יותר קיצוני ימני ומקוטב רדיקלי מליברמן, מנשיא בראזיל Jair Bolsonaro, ומנתניהו בעצמו, היה חייב להפסיקו כשרודי הודיע – כשנחילי 'איזה שהוא נוזל' מטפטפים לצידי ראשו והוא לא מרגיש, רק ממשיך להזיע, ש-"הדמוקרטים עבדו כבר 4 שנים עם גורמים זרים לשנות וירטואלית בחירות לטראמפ – לביידן", ללא הוכחה דפוקה אחת של FRAUD או כל סטייה בלתי חוקית אחת.

כשלפתע נחילי צבע שיער החלו לנזול משני צידי ראשו, הוא טען הבוקר, ממקום מחבואו שזה לא צבע שיער אלא "כנראה נחילי דם" שהדמוקרטים הצליחו בשיטה גרמנית להזיל מצידי ראשו ).https://www.worldnews.observer/rudy-giuliani-suggested-someone-cut-the-head-off-democrat-leaders-in-fox-news-interview-usa-today/

(הוא לא זמין למדיה כי הוא בבידוד על שהיה בקרבת בנו של הנשיא טראמפ, דונלד ג'וניור, שנידבק מנגיף הקורונה, ועכשיו טראמפ, אשתו מלניה, ובנו ממלניה ברון – כולם נידבקו מקורונה)

רק שיהיה ברור לכם (כי בארץ משום מה לא כותבים זאת) ש-70% מ-70 המיליונים הרפובליקנים שבחרו בו, מסרבים לשמור מרחק ולחבוש מסיכות בטענה שכל עניין הקורונה הוא HOAX לפי משאל עם של אונ' ג'ון הופקינס.

12 מיליון נידבקו כאן. כמעט רבע מיליון קורבנות. כמעט 100,000 נידבקים כל יום, ואנשים טוענים HOAX. החורף רק מתחיל רבותי.

2. טראמפ משתתף ברצח עם בסרובו להכיר בנצחון ביידן. עתה ייקח עוד שבועיים 'לאשר' את מישיגן. ואם לא – בית המשפט העליון של מישיגן. עוד דחייה!

ביידן ניצח במישיגן בהפרש של 150,000. אתמול שני הסנטורים של מישיגן (שניהם רפובליקנים) הוזמנו לבית הלבן לדסקס "בעיות פתקי בחירה במחוז WAYNE הכולל את דטרויט, ש-80% בו הם בוחרים שחורים.

המטרה? ליצור סימני שאלה בקשר לבוחרים השחורים. לנסות לעשות צעד ראשון אחורה שיקשה על שחורים למשול. שני הסנטורים.

אתמול טראמפ הזמין את שני הסנטורים (רפובליקנים שניהם) מה-WAYNE COUNTY BOARD OF CANVASSERS (וועדת בבחירות) שהצביעו קודם נגד CERTIFYING את הבחירות במחוזם, ואז שינו את הNEGATIVE ל-POSITIVE, ז"א אישרו את ניצחון הדמוקרטים במחוז 'וויין' – צעד חשוב כי אחרת הוא היה גורם ללא ספק לשפיכות דמים וזכה לתגובות איומות בכל ארה"ב (אבל רק 4 סנטורים רפובליקאים מוושינגטון העיזו לדבר נגד סירובם האורגינלי לאשר את הבחירות של האלקטורים, בעוד שכ-50 סנטורים רפובליקנים ובראשם הבנזונה הגדול מכולם – לינדסי גרהאם מדרום קרולינה – סותמים פיהם – פוחדים פחד מוות מטראמפ, אפילו שהוא בדרך לעוף, והם לא מוציאים מילה, ונותנים להרס ולהשחתת הדמוקרטיה.

דבר כזה לא קרה בכל ההיסטוריה של ארה"ב כשבמחוז מסויים מנצחת מפלגה, וראשי וועדת הבחירות מצביעים נגד הצבעת העם, (לפני ששינו את דעתם). אם זה היה עובר, זה היה הצעד הראשון האמיתי בלהפוך את הדמוקרטיה הראשונה בעולם להפוך לרפובליקת בננות של ממש.

אבל כמובן שזה לא ניגמר עדיין!

בהשפעתם, מה שקרה הוא ש:

Michigan Board of State Canvassers to delay certification of election results

הם טוענים ש-

Two week delay would allow for a full audit and investigation

למה כל הרפובליקנים (ו-=ות) כל כך מכוערים?

זאת אומרת שבחירות במחוז שלם – שאין הוכחה וצל של הוכחה לאיזה שהוא זיוף, צריכות עתה לעבור ספירה ידנית – דבר שיגזול עוד שבועיים מהספירה הסופית הרשמית של מספר האל'קטורים בכל ארה"ב.

אז עכשיו

Republican National Committee Chairwoman Ronna McDaniel and Michigan Republican Party Chairman Laura Cox penned a joint letter dated today to the Michigan Board of State Canvassers asking to delay the certification of election results for two weeks.

אחרי שמספר הקולות במחוז וויין נספר, ושני מנהיגי הרפובליקנים במדינת מישיגן Senate Majority Leader Mike Shirkey and House Speaker Lee Chatfield ביקרו את הנשיא, והבהירו לו שהם מאשרים את נצחון הדמוקרטים ועומדים להודיע זאת לאלקטורים, מנהלי וועדת הבחירות (CANVASSERS) של מישיגן הודיעו שהם עוצרים הכל ומודיעים על בדיקה מחדש של כל הקולות במחוז וויין השחור, והם יאשרו את האלקטורים רק עוד שבועיים.

זו מכה איומה ונזק איום. זה מאפשר לטראמפ לא להודות בנצחון ביידן, ולא להעביר לו כל תיקי בטחון, ולא לאפשר לו כל תכנון מראש של ארגון ותכנון חלוקת החיסון לאוכלוסיה.

זה לא פחות מרצח עם. וטראמפ משחק גולף.

זה כנראה יגיע לבית המשפט העליון של מישיגן, ותהיה עוד דחייה. ולהזכירכם שוב: מחוז וויין הוא מחוז בו 80% שחורים.

אלה, כולם, הם צעדי הכשלה לג'ו ביידן.

3. תורי ענק לחלוקת אוכל ברוב ערי ארה"ב

4. לראשונה אי פעם בהסטוריה של ארה"ב העצמאית נשמעים קולות על אפשרות COUP (מהפיכה)

לא, לא איבדתי את דעתי. שלושה אורחים בתכניות CNN דיברו על אפשרות מעשית ממש למהפיכה כאן, בארה"ב. אני הולך עכשיו למצוא את שמם. משום מה לא רשמתי כשראיתי. אני מכיר טוב את שלושתם. אחד היה פריד זכריה. השני דן רת'ר (פעם ב-CBS) השלישי הוא בעל שער שיבה, שם משפחה ברנשטיין או משהו כזה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

    1. אפשר לטעון הכל ולדבר עד מחר
      הדמוקרטים לא האשימו שהייתה רמאות בבחירות עצמן בלי הוכחות , הם לא פנו למדינות בבקשה לשנות את הצבעת האלקטורים בניגוד למה שהאזרחים פנו והם שיתפו פעולה עם צוות המעבר של טראמפ.
      יומיים אחרי הבחירות הקודמות. טראמפ נפגש בבית הלבן עם אובמה והעבירו חלק את השלטון

  1. השם השלישי שלא זכרת הוא קרל ברנשטיין אחד משני העיתונאים שחשפו את פרשת ווטרגייט. זה לא יעזור לטראמפ. אבל המהומה והכאוס ילוו אותנו עוד הרבה זמן.

  2. 24 שעות אני לא פה וכל הליגה החליפה שחקנים….. איזה טירוף

    .
    נ.ב. מנחם תוריד את המינון של CNN זה יעשה רק טוב לבריאות שלך

    1. אתה חייב לדעת לזהות פייק ניוז.
      מדווחים ידיעה זו עובדה. בטח עם יש צילומים ועדויות.
      פרשנות ודיעה זה לא עובדה.
      למנחם יש מספיק אי קיו בקודקוד ועבר בתור עיתונאי לדעת לזהות מה פייק מה דעה ומה עובדה.

  3. תודה מנחם. זוועות הקורונה.
    המספרים ממש מסמרי שיער.

    שאלתי שאלה ועדיין לא קיבלתי ממך תשובה. אני גר במלבורן רבתי. היה לנו סגר של 80 יום. גל שני. ואז עוד 110 יום. מעכשיו כבר 21 יום ללא קורונה. אפס מקרים. (המושל אצלנו בדיוק ההפך מטראמפ). לוקח או לא לוקח?

      1. פיקניק זה בטוח לא. אתם קיצונים לצד אחד. אצלנו קיצונים לצד השני. מלבורן הכי קיצונית עם הסגר השני.
        אני יכול לספר לך סיפורי זוועה מהצד שלנו. מעל חצי מתלמידי תיכון זקוקים לעזרה פסיכולוגית עקב חרדות ומצוקה. (גם אצלי בבית). בן כתה של בני הלך ליער והתאבד. זה לא חטיארים בני תשעים זה ילדים בני 14.

    1. זה בחיים לא יקרה בארה"ב כי: א) החוקה האמריקאית נכתבה במפורש כדי לא לתת לממשל כזה כח (במיוחד ההגבלות במעבר בין מדינות/פרובינציות כמו שיש באוסטרליה וקנדה). ב) יש יותר מ-400 מיליון כלי נשק בידי האזרחים בארה"ב. לפחות מרחוק זה נראה שהממשל של מדינת ויקטוריה לגמרי הגזים, כי לפחות ממה שקראתי שאר המדינות באוסטרליה הצליחו להתמודד עם הקורונה מבלי הצעדים הקיצוניים שננקטו אצלכם (למרות שהמושל של דרום אוסטרליה נשמע לגמרי כמו איזה סבתא פולניה כשהוא הכריז על סגר חדש לפני שבוע בערך).

  4. טראמפ עושה בדיוק את "המצופה" ממנו (אני זוכר את כל מי שלא האמינו…)
    .
    ועדיין,
    בסופו של יום, ההפיכה שהוא רוצה ליישם (כאמור, זה היה צפוי מהרגע הראשון) לא יכולה לרקום עור וגידים בלי שיתוף פעולה.
    ואת זה, אין לו.
    .
    בית המשפט בפנסלבניה דחה את העתירה האחרונה והמשמעותית שלו.
    .
    הפגישה שלו עם מחוקקים רפובליקנים ממשיגן (במטרה לשכנעם לבחור אלקטורים שיצביעו עבורו בניגוד לרצון הבוחרים) נכשלה. לא זאת בלבד שהיא נכשלה, הם באו ואמרו בפומבי שאין לו ראיות שיכולות לגרום להם לסטות ממה שהחוק קובע, והבוחרים דורשים.
    .
    הניסיונות שלו להשפיע על התוצאות בג'ורג'יה נחלו כישלון חרוץ.
    .
    אפילו פוקס ניוז כבר לא בכיס שלו.
    .
    השורה התחתונה?
    .
    יהיה רעש, ואין ספק שיהיה בלגן. רק לא גדול כמו זה שטראמפ רוצה.

  5. מילה על הקורונה –
    .
    בחודש אוקטובר (נתונים חלקיים) נפטרו בישראל (לא רק מקורונה. סך הנפטרים) 4,480 אנשים. בחודש המקביל בשנה שעברה המספר היה 3,604
    אנחנו מדברים על עלייה של 24.3% בהשוואה לחודש המקביל בשנה שעברה.
    24.3%!
    ואלו נתונים חלקיים בלבד.
    .
    מה שיש לי לומר, זה קצר ופשוט.
    זהירות. לא מסובך.
    מסיכה, שמירת מרחק סביר, היגיינה, הימנעות מהתקהלות במקומות סגורים.
    יש תור אורך מדי וצפוף מדי? הולכים לחנות אחרת, או חוזרים אחר כך.
    הגעתם למקום בו לא מקפידים על ההנחיות? תמנעו מלהיכנס עליו (טוב גם להסביר לבעלי העסק שאתם לא נכנסים, ולא רוכשים, מעסק שלא מקפיד על בריאותכם)
    הזמינו אתכם לחתונה? לא הולכים.
    הזמינו אתכם למסיבה המונית? לא הולכים.
    .
    כל הנ"ל הוא באמת לא ממש מסובך. אז לא זאת בלבד ששירה על כללים פשוטים כאלו מצילה חיים,
    היא גם מונעת את הסגר הבא.

    1. כל מילה לגבי הקורונה.
      המקום היחידי בו היתה התקהלות והלכתי עם חברה היתה תערוכת הצילומים בכיכר המדינה וגם שם היינו עם מסכות ושמרנו מרחק מההמון.

  6. מנחם תודה. לפחות לפי מה שאני מבין מהתקשורת בנתיים כל עתירה של טראמפ נדחית כרגע. את ג'ורג'יה כבר ספרו פעמיים וזה לא מספק אותו, בפנסילבניה נזרק מכל המדרגות בנתיים… זה נהיה פארסה רצינית … אפילו אל גור בזמנו שהפסיד על הרבה פחות ידע לוותר …

    1. דווקא ג'ורג'יה מתנהלת בדיוק ובדקדוק לפי החוק.
      .
      ההפרש הזעום, לפי חוק, הוליד ספירה חוזרת אוטמטית.
      .
      ההפרש הזעום, לפי חוק, מאפשר למתמודד המפסיד לבקש ספירה חוזרת (אחרונה).
      המושל (רפובליקני), על פי החוק, כבר הכריז שהאלקטורים של ג'ורג'יה הולכים לביידן.

          1. יש כאלה שתמכו בטראמפ ואיבד את התמיכה שלנו אחרי שהוא מתנהג ככה. בכל מקרה עוד חודשיים בדיוק הוא יעוף ויפנה את מקומו לביידן.
            בכל מקרה עזבתי את התור אחרי שמנחם אמר שממשל טראמפ לא השקיע סנט אחד בפיתוח התרופות: https://www.google.com.mx/amp/s/qz.com/1877928/the-us-has-invested-over-5-billion-in-covid-19-medical-rd/amp/

            לא באנו לקרוא מעשיות

            1. נראה לי שהוא ציטט מכתבה שמדברת ספציפית על החיסון של פייזר, שגם היא עיוות של המציאות כי אלה פייזר שלא רצו לקחת (יש להם מספיק כסף) ולא הממשל שלא רצה לתת, אבל למה לכתוב את האמת כשאפשר לעוות ולהציג אותה באור שמחזק את הדעה האישית שלך.

              וכן, הוא בהחלט מבריח אנשים עם מחשבה עצמאית שלא ניזונים מהתקשורת, אבל כמו שהוא אומר זה האתר שלו ושיעשה מה שהוא רואה לנכון. טראמפ קצת נכנס לו לראש רואים את זה בבירור, אז נסלח לו.

            2. הפואנטה היא לא מה שמנחם כותב (אני אישית מדלג) אלה שתומכי טראמפ נעלבים מזה ומאיימים לעזוב במקום להתעלם ולהיעלב בשם הדברים שטראמפ עושה, שקצת יותר גרועים ממנחם.

            3. זה מוזר איך לכל האנשים עם 'מחשבה עצמאית' תמיד יש את אותה מחשבה ואיך היא תואמת למחשבה שכתובה במקום מסוים מאוד.

            4. אור ולא נעלבנו? לא קראת את התגובות שלי אחרי הבחירות, הדמוקרטיה חזקה יותר מכל קוריוז רפובליקני או דמוקרטי, טראמפ הפסיד פייר אנד סקוור ואיבד את התמיכה שלי ברגע שמתנהג ככה.
              אף אחד לא מאיים לעזוב בגלל הדברים שמנחם כותב על טראמפ חופש הבעת הדעה הוא חופש חשוב מאין כמוהו. מה שגורם לאנשים לעזוב זה בעיקר ההתנהגות של מנחם לכל מי שלא מסכים עם הדעות שלו (התנהגות שדומה לזאת של טראמפ), השתלחות במגיבים מחיקת תגובות, ירידה לפן האישי…

            5. ברוך, אתה כנראה לא יודע לאיזה תגובה אני מתכוון כי זה לא קשור. תגיד לי אתה אם הבעיה של הכותב היא עם הפוליטיקה, משהו שמנחם רשם לו או זה שיורדים דווקא על טראמפ – ממש סיבה לעזוב
              .
              M-AIR-J הגב 19 נוב 2020 17:22:38
              אני לא מבין איך הגולשים תומכי טראמפ לא מדירים רגליהם מהאתר הזה.
              ירד לי לגמרי מאתר הופס וחבל כי פעם לא הייתי פותח בוקר בלי פוסט של מנחם. אבל הוא בהחליט להכניס ולפמפם פוליטיקה בלי הפסקה ולמעשה שינה את מהות האתר.
              חבל מאוד

            6. אוקי תודה באמת לא הכרתי את התגובה הזאת, אני חושב שזה די מטופש לעזוב אתר ספורט בגלל דעתו של כותב X או אחר בפולטיקה,פשוט מדלגים לטור הבא.

  7. גם היוורד אגב עזב כי שיחק תחת מנהיג הBLM גיילן בראון בסלטיקס. ובטח סמארט טיטרש על הוויט בוי חופשי 🙂
    מייקל תרם לו 120 מליון לסייע לאחדות בליגה.

  8. טרם הספקתי לקרוא למעט הכותרת אך שמחתי לדעת שיש לך חברים בעפרה …
    זה לא ניתן לקחת לטראמפ שבזכותו לכולם יהיו עוד מעט חברים בעפרה ….זה מה שמעצבן כל כך את השמאל בארץ אגב

    1. האח הרץ בשדה חמניות צודק!
      לשמאל בארץ לא אכפת שנשיא הפופקורן הדיסטופי הפאשיסט (רק כדי להילחם בפדופילים, נשבע), דוחה המדע, השקרן הכרוני, המחזק עליונות לבנה, המיזוגן, המכחיש אקלים, המקדם תיאוריות קונספירציה הזויות, נכשל כמעט בכל אספקט של הנשיאות, לרבות טיפול פושע בקורונה, מלבד אולי תרומות כסף לעשירים שמעמידים פנים שהם חברים שלו בשביל לקבל כסף.
      לא.
      לשמאל בישראל אכפת שאהרון שדה מדמיין שיש לטראמפ חברים (וידוע שאין לו). ושאחד המדומיינים האלה גר בהתנחלות ע"ש עפרה חזה, ידידת הלהט"בים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט