ניקס פנטזי(ה)! / דובי עופר

New York Knicks, Spike Lee feuding over MSG entrance rules
ספייק עושה פרצוף

רבים פונים אליי בקיץ ואומרים דובי, מה יהיה עם הניקס? מה קורה עם הקבוצה העלובה, האומללה, המחורבנת הזאת? איך הפעם תדפקו את העסק? ושנה אחרי שנה אני אומר, תראו שבשנה הבאה יהיה יותר טוב. רק חכו לפגרה הבאה וננקה את הפיירול. בדראפט הבא נבחר נכון. ושנה אחרי שנה אני מקבל את כל הנוקס, דוגמה אקראית, לפנים. ופגרה אחרי פגרה מתמלא לנו הרוסטר בפאוור פורוורדים, שוב דוגמה אקראית, בינוניים בשכר מופקע.

וראו זה פלא, רוחות חדשות מנשבות השנה בMSG, ויתכן שהפעם הן לא מבשרות על גג אזבסט של סככה שהתנתק ועוד רגע ינחת לנו על הראש.

ואני מדגים. למשל, היום שחררנו לחופשי את טאג' מאהל גיבסון, בובי פיסט פול אוף פורטיס, וויינז וורלד אלינגטון ואת סר אלפריד מונטי פייטון. הסטריק הנ"ל שחרר עבורנו לא אחד, לא שניים, לא שלושה אלא כמה וכמה עשרות מיליונים! כמה בדיוק רק אלוהים יודע. חלק מובטח, חלק לא, וחלק יקבלו הוצאות מחייה על פופקורן וצ'יפס. מה שחשוב הוא שיש לנו סוף סוף כסף לבזבוזים הלילה! הניקס, תאמינו או לא, מגיעים לפתיחת הפרי אייג'נסי עם בערך 40 מיליון מתחת לתקרה! סטיגידיש…

ולא רק זו אלא גם זו, נראה שהפעם יש לנו צרכים מוגדרים, ואולי אפילו תכנית. ואני אסביר.

תראו, נגיד שאר ג'יי בארט צפוי להתפתח לשחקן. לא הכלאה של פפי תורג'מן ואוון טרנר כמו שחששתי (ועדיין) אלא עושה משחק גבוה עם איכויות פוטנציאליות של מנהיג. תזרמו איתי כאן ואם מישהו צריך לנשוך לשון כדי לא להגיד משהו, שיעשה את זה.

Knicks' RJ Barrett Talks Advice from Steve Nash amid Team's Struggles |  Bleacher Report | Latest News, Videos and Highlights
in RJ we trust

ונגיד שמיטצ'ל רובינסון בדרך להפוך לסנטר פותח ראוי בליגה, עם נוכחות מאיימת בצבע, נטייה הולכת ופוחתת להסתבך בעבירות, ואפילו שתיים וחצי תנועות נכונות של גבוה.

ונגיד שת'יבודו ימצה את מלוא הפוטנציאל ההגנתי של ניליקינה, ויש לו בתיק גלולת מוטיבציה שתחזיר את דניס ג'וניור להיות הרכז האקספלוסיבי מסרטוני ההיילייטס בדאלאס.

ונמשיך ונניח שג'וליוס רנדל יחזור להיות הגבוה האפקטיבי מתקופת שכרון החושים הקצרה בניו אורלינס.

ונרשה לעצמנו לפנטז שאובי טופין הוא אכן אמארה מודרני עם ידיים ארוכות, שתחת תיב'ס ילמד הגנה מהי, ויצרף לווינדמילים המפורסמים גם קצת שכל, ועמנואל קוויקלי ישכיח את העמנואל, מודיאיי, האחרון שנפלנו בו בעזרת כמה מטחי שלשות.

אז בעצם מה נותר לנו להוסיף? גורדון הייווארד הרי ישמח לגור ארבע שנים בעיר השווה בעולם תמורת 100 מיליונים, ותראו מה התחבר כאן… החמישייה שלנו בשנה הקרובה תהיה רובינסון, רנדל, הייווארד ובארט, וטופין עולה מהספסל להתפוצץ על העולם, ואיתו מחכים רג'י בולוק, ניליקינה, דניס ג', קוויקלי ואני כן, מתעלם מנוקס… זה אולי לא הרבה, אבל זה לפחות יהיה פאן טו ווטץ'. בתנאי. וכאן דברים מתחילים להסתבך.

כי כמו שוודאי הבחנתם חסר לנו רכז. ויש לנו המון כסף לתת, גם אם ניתן להייווארד מה שצריך.

וכרמלו והניקס כבר הביעו מוטואל אינטרסט.

Carmelo Anthony to stay with Knicks on 5-year contract
האימה, האימה

ובובי פורטיס כבר מנהל מו"מ על חזרה, גם אם תמורת פחות מ15 המיליונים המקוריים.

ואם לחזור לנקודת ההתחלה, ראסל ווסטברוק מחפש בית. וזה רע. כי אם הפקקטע צ'יטה מגיע זה אומר שכל התכנית היפה של קידום צעירים וקבוצה חדשה ומתפתחת הולך לאלף עזאזלים, רק בשביל הסיכוי המיותר לעשות פלייאוף השנה.

ונגיד שווסטברוק וכרמלו נוחתים בMSG, והסיכוי קיים, והנה הסיפור מתחיל מהתחלה.

מצד שני, אני בן 45 והמערכת הקרדיו ואסקולרית כבר לא מה שהייתה פעם. כלומר יש מצב שעונה תחרותית של הניקס תוריד אותי עוד צעד וחצי לכיוון הקבר.

אתם מבינים כמה קשה להיות אוהד ניקס? כמה מטרידה המילה הזאת, תקווה?

ונסיים בכמה צלילים

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. ראסל ווסטברוק נולד לשחק בתפוח הגדול. הוא יעלה שם לגדולה עם צוות לא רע ב כלל. אני הייתי מהסס אם להביא את הייוארד. הטוא יו7צר מדי 'קאונטרי', איטי ויקר מדי

      1. מארבורי, תאומי המגדל אדי קרי וזאק רנדולף, ג'מאל קרופורד הצעיר, ובל נשכח את אייזיאה תומאס על הקווים ובלשכת המנג'ר…נוסטלגיה

      2. וכמובן החוזה המופרך העונה לשם סטיב פרנסיס…ימים שאייזיאה השתמש בארנק של דולן כמו מלחייה, בילי קינג היה כמו סם פרסטי בהשוואה לאייזיאה

  2. מצחיק ויפה, כרגיל, תודה רבה דובי.
    .
    לגופם של הניקס:
    .
    הכל כל כך על הנייר שממש קשה לי לדמיין איזו קבוצה תיווצר שם, איך היא תאומן, ואיך היא תשחק.
    .
    הייווארד, אם אכן יגיע, יכול להיות השלד של הקבוצה הזו, אבל אני לא יודע אם זה יספיק.
    .
    ראסל, מלו ושאר ירקות שפג תוקפם בהחלט יכולים להפריע, אז יש לקוות שלא יגיעו, אבל אולי פינוי השכר הזה משמעותו ששחקנים חופשיים מובילים יגיעו – אולי אינגרם? תוך כמה ימים התמונה תתבהר, לטוב, או סביר יותר, לרע.

  3. מאז ווילט צ'מברליין לא היה לתפוח הגדול כדורסלן שהתלבש כמו פימפ, רק על זה צריך להחתים את ווסטברוק. התאונה שקרוייה חוש האופנה שלו התבזבזה יותר מדי שנים על ערי שדה קטנות. (בכל מה שקשור לכדורסל עצמו, שומר נפשו ירחק).
    אחלה טור, רק שעכשיו אני לא יודע אם לאחל לך הצלחה של הניקס, או בריאות. בתור מי שתאריך התפוגה של מערכת הקרדיו שלו כבר תיכף פגה, אני מבין את הדילמה

  4. אני מסכים עם כול מי שכתב מעלה שאם ראסל ווסטברוק יגיע לניקס הוא רק יהרוס. הבן אדם מכור רק לדבר אחד. הסטטיסטיקה האישית שלו. במקום זה אפשר להביא כמה סייחים צעירים בהרבה פחות כסף. בכלל אני לא מאמין שהרוקטס יוותרו כול כך מהר בו זמנית על הארדן ווסטברוק למרות רצונם של השניים לעזוב.

  5. לא כל המטרה של הקיץ הקודם הייתה להגיע לפרי אייג'נסי הבא עם ימבה כסף לשפוך לנסות להביא איזה סטאר אחד או שניים על מקס? החוזים של כל מי שציינת היו למלא את הסגל של העונה+אופציית קבוצה, שלא מומשו. פורטיס ב-7 ספרות לעוד עונה זה לא כזה רע. חלק את 15 המיל' שהייתם אמורים לשלם לו העונה ל9 לפורטיס ו6 לפייטון, ויש לך מוביל כדור לשעת הצורך. לא יודע עד כמה הייוורד ב100 ל-4 משתלם לך, מקצועית בטח ולא בטוח שגם כלכלית. איך אתה מתכוון לשמור מקום מתחת לתקרה לקיץ הבא?
    ואם יש לך צורך ברכז, או שתשלח ברינקס שתאסוף את פרד ואן פליט או שתגאל את וושינגטון מייסורי ג'ון וול שלה ותנסה להשיג ממנה בחירות
    ובלי קשר- מה יש לך להציע לי על אולדיפו (חוזה נגמר של 21 מיליון, אם בא לך למלא את הקאפ). אני רוצה בחירות ושחקני כנף.
    תודה על הטור, תכתוב יותר

  6. תודה דובי. מהקצת שראיתי היילייטס נראה שעשיתם בחירות טובות.
    אבל תחת דולאן וטיבס אין לכם למה לצפות למשהו ארוך טווח.
    אני מאמין שבמקום אסקופה נדרסת תהפכו לבינוניות משוועת בלימבו למשך עונה-שתיים.
    ושראס בדרך אליכם…
    https://media.giphy.com/media/9bDAsWuqBIebuceQic/giphy.gif

  7. אתה יודע, מחר אני אנסה לשכנע את כולם כאן שהפציעה של תומפסון היא הדבר הכי טוב שקרה לווריירס, לאוהדים שלהם ואפילו לקליי עצמו.
    כל הקטע בחיים הוא עניין, אקשן והקטע המגניב הזה של רגש אמיתי ועמוק.
    בדיוק הדברים שהניקס מספקים לי בשפע.

  8. חחח ראס ירים אתכם לגבהים של חוויתם שנים דובי.
    יכניס אתכם לפלייאוף ותחשוב איזה בליץ תקשורתי יהיה במעקב אחרי שבירת השיא של ביג או.
    כל המפורסמים יחזרו. יהיה טראש טוק אופנה.
    ספייק לי אפילו יקבל ביצים לטטרש על דוראנט.
    הוא ילמד את הצעירים עבודה קשה.
    הוא תפור בשבילכם שנתיים של שכרון חושים ובשנה ה3 תעבירו אותו כחוזה נגמר יפה.
    אפשר לחשוב בשנתיים הקרובות מי יבוא אליכם ולאיפה תגיעו.
    את נוקס אני מוכן לקחת להוקס יש? מפנק אותך בבחירת סיב 2

  9. יש את המשל הנהדר מהסרט של סרג'יו ליאונה הדגול,
    זה שמספר על הגוזל שנופל מהעץ.
    אני לא אחזור על כל הסיפור,
    וגם לא על לקחיו של המשל,
    אבל אני כן אוסיף לקח אחד קטן נוסף –
    ערמת חרא, גם אם מטבלים אותה הגוזל טרי,
    נשארת ערמת חרא…
    .
    ניקס 2020.
    .
    תודה, דובי. נפלא!

  10. סליחה, אמרו לי לנשוך את הלשון ונאלצתי לנשוך כל כך חזק שעכשיו אני צריך פינוי לבית חולים.
    החשבון של הטיפול הרפואי בדרך אליך.

  11. "שילוב של פפי תורג׳מן ואוון טרנר" – מעולה!!

    דובי,בקשר לשיחתך עם לג׳וס על עונשים, מפנה אתכם לספר השני ב"לגניאולוגיה של המוסר" – "אשמה, מוסר כליות ודומיהם", על מקור העונש.. מרתק והיווה את אחד המקורות העיקריים לרעיונות פרויד (במודע או לא.. pun intented).

  12. וואלה אתה חושב בקטן.
    אתם הניקס . הליין אפ שלכם צריך להיות לברון, דוראנט קארי ואז ראס .
    ואם לא זה אז חמישייה גימיק. יענו רק לבנים, או, רק שחורים עם שיער מחומצן.
    תחתימו את הארלם. תעשו משהו שערורייתי. נהייתם משעממים.
    לא מכיר אף אחד מהשמות שרשמת בטור

    1. בליגיון הזרים לימדו אותנו שצריך זה שם של דג.
      אנחנו כמו הספאניש אינקוויזישן. אתה אף פעם לא מצפה לנו ותמיד נפתיע אותך בדרכים חדשות לשים לעצמנו רגליים.
      חכה ותראה. השנה צפוי משהו מיוחד.

  13. הניקס מנצחים! למחרת מדיסון סקוור גארדן מלא.
    הניקס מפסידים… למחרת מדיסון סקוור גארדן מלא.
    הניקס מעלים את הנוער(?) למחרת מדיסון סקוור גארדן מלא.

    או במלים אחרות, הקבוצה העשירה בליגה תמשיך להיות הקבוצה העשירה בליגה בלי פרנצ׳ייס פליירס, בלי marquee names, בלי פלייאופים, בלי אליפויות, בלי להלהיב ובלי לעשות שום דבר. נכון שאיזה שם יכול לדחוף יותר מרצ׳נדייז, אבל גם אם מחר לברון יעבור לשחק מה יקרה? התורים בחוץ יהיו יותר ארוכים, כי האולם לא יכול להתמלא יותר. וחוץ מזה כשלא משלמים מאות מליונים משכורות נשאר יותר כסף לבעלים בסוף החודש!
    אז נכון, כדאי לשמור על רמה סבירה, ולפעמים יגיע איזה GM שבארדו הוא רוצה להביא קצת נצחונות ויעשה כמה טריידים טובים, אבל גם זה ייגמר, וספינת היוקרה הUSS ניקס נמשיך לשוט לה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט