אירועי דיומא – 19.11.2020

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר "גמר הסבב" – נעילת בית מספר אחת

אתמול נערכו משחקי הסיבוב השני בבית מס' 2. אלכסנדר זברב, אלוף הטורניר לפני שנתיים, גבר במשחק קשה, שנמשך שלוש מערכות, על דייגו שוורצמן ובכך השאיר לעצמו סיכוי להעפיל לחצי הגמר. דניאיל מדבדייב ניצח בשתי מערכות את המדורג מס' 1 בעולם ומי שהניף חמש פעמים את התואר בלונדון, נובאק דג'וקוביץ'. מדבדייב, שבהופעת הבכורה שלו בטורניר לפני שנה לא הצליח לנצח אף משחק, הבטיח בכך את עלייתו לחצי הגמר.

16:00: דומיניק תים (אוסטריה)-אנדריי רובליוב (רוסיה) – המדורג שלוש בעולם וסגן אלוף הטורניר לפני שנה כבר הבטיח את העפלתו לחצי הגמר בעקבות שני ניצחונותיו במשחקיו הראשונים. רובליוב בן ה-23, שעורך הופעת בכורה בטורניר ונוצח בשני משחקיו עד כה, ישאף לסיים את השתתפותו עם ניצחון ראשון בבירת הממלכה.

22:00: רפאל נדאל (ספרד)-סטפנוס ציציפאס (יוון) – המשוואה פשוטה – המנצח יעפיל לחצי הגמר.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות צפון אירלנד הפתוחה – סיבובים 3,4

אליפות צפון אירלנד הפתוחה היא השנייה בסבב ה-Home Nations, ארבע האליפויות של האומות המרכיבות את הממלכה המאוחדת (אחרי אליפות אנגליה, בה זכה ג'אד טראמפ בגמר דרמטי ואיכותי מול ניל רוברטסון). בניגוד לשנים הקודמות, האליפות לא תיערך בבלפסט, אלא בעיירה מילטון קיינס באנגליה, המארחת בערך את כל הטורנירים האחרונים בתקופת הקורונה. אנו מצטרפים לאליפות בסיבוב השלישי (הטוב מ-32). כמו שקורה הרבה בתחרויות מהסגנון הזה, הסיבובים הראשונים מביאים לנו הפתעות רבות, והסיבוב השני של אתמול היה קטלני במיוחד עבור הפייבוריטים. כך יצא שנפרדנו בו ממארק סלבי (עם הפסד חלק ללוקאס קלקרס הגרמני), ניל רוברטסון, מארק וויליאמס, בארי הוקינס, סטיוארט בינגהאם, אנתוני מקגיל וג'ו פרי. טראמפ דווקא הגיע בכושר מצויין לכאן, והצליח להשלים ברייק מקסימלי בסיבוב הראשון. נוכל לראות אותו בסשן הבוקר במשחק מסקרן מול לוקה ברסל. עוד משחקים מעניינים בסיבוב (בפורמט הטוב מ-7) יפגישו את קיירן ווילסון מול מייקל הולט, את ראיין דיי מול קורט מאפלין ואת רוני אוסליבן מול מתיו סטיבנס. סשן הערב יביא לנו כבר את הסיבוב הרביעי (שמינית הגמר). שידורים ביורוספורט ויורוספורט 2 במהלך היום.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט