דראפט 2020 – כל העדכונים / קליי תומפסון פצע את רגלו הימנית (מ.ל), הטימברוולבס בחרו באנת'וני אדוארדס, אבדיה בוויזארדס

הלילה ב-03:00 דראפט האן.בי.איי שישודר בספורט 5. לא מעט שאלות מעניינות בדראפט הזה: מי יצטרף לגולדן סטייט, אלופת המערב בין 2015 ל-2019 שמחזיקה בבחירה השנייה? לאן דני אבדיה, הכדורסלן המבטיח ביותר בתולדות הכדורסל הישראלי, יבחר? האם ים מדר יגיע ל-NBA? מה יקרה עם ג'יימס וויסמן, לאמלו בול ואנטוני אדוארדס המבטיחים?

לפי ספורט 5 ואתר ה-NBA הדראפט מתחיל ב-3:00 בדומה לשנים הקודמות.

סדר הבחירות:

סיבוב ראשוןסיבוב שני
1.מינסוטה טימברוולבס - אנת'וני אדוארדס31.דאלאס מאבריקס -טיירל טרי
2.גולדן סטייט ווריורס - ג'יימס וייסמן32.שרלוט הורנטס - ורנון קארי ג'וניור
3.שרלוט הורנטס - לאמלו בול33.לוס אנג'לס קליפרס - דניאל אוטורו
4.שיקגו בולס - פטריק וויליאמס34. אוקלהומה סיטי תאנדר - תיאו מלדון
5.קליבלנד קאבלירס - אייזק אוקורו35.סקרמנטו קינגס - אקסיבייר טילמן
6.אטלנטה הוקס - אונייקה אוקונגו36.דאלאס מאבריקס - טיילר ביי
7.דטרויט פיסטונס - קיליאן הייז37. אוקלהומה סיטי ת'אנדר - ויט קרצ'י
8.ניו יורק ניקס - אובי טופין38.דטרויט פיסטונס - סייבן לי
9.וושינגטון וויזארדס - דני אבדיה39.יוטה ג'אז - אלייז'ה יוז
10.פניקס סאנס - ג'יילן סמית'40.ממפיס גריזליס - רוברט וודוורד II
11.סן אנטוניו ספרס - דווין ואסל41.סן אנטוניו ספרס - טרה ג'ונס
12.סקרמנטו קינגס - טייריס האליברטון42.שרלוט הורנטס - ניק ריצ'ארדס
13.ניו אורלינס פליקנס - קירה לואיס43.סקרמנטו קינגס - ג'אמיוס רמזי
14.בוסטון סלטיקס - ארון נסמית'44.שיקגו בולס - מרקו סימונוביץ'
15.אורלנדו מג'יק - קול אנת'וני45.מילווקי באקס - גורדן נוורה
16.דטרויט פיסטונס - אייזאה סטיוארט46.פורטלנד טרייל בלייזרס - סי ג'יי אלבי
17.אוקלהומה סיטי ת'אנדר - אלכסיי פוקושבסקי47.בוסטון סלטיקס - ים מדר
18.דאלאס מאבריקס - ג'וש גרין48.גולדן סטייט ווריורס - ניקו מאניון
19.דטרויט פיסטונס - סאדיק ביי49.פילדלפיה 76' - אייזאה ג'ו
20.מיאמי היט - פרשס אצ'יווה50.אטלנטה הוקס - סקיילר מייז
21.פילדלפיה 76' - טייריס מקסי51.גולדן סטייט ווריורס - ג'סטין ג'סאפ
22.דנבר נאגטס - זקה נאנג'י52.יוסטון רוקטסס - קניון מרטין ג'וניור
23.מינסוטה טימברוולבס - לאונרדו בולמארו53.וושינגטון וויזארדס - קסיוס ווינסטון
24.דנבר נאגטס - RJ המפטון54.אינדיאנה פייסרס - קסיוס סטנלי
25.ניו יורק ניקס - עמנואל קוויקלי55.לוס אנג'לס קליפרס - ג'יי סקראב
26.בוסטון סלטיקס - פייטון פריצ'ארד56.שרלוט הורנטס - גרנט רילר
27.יוטה ג'אז - אודוקה אזוביקה57.ברוקלין נטס - רג'י פרי
28.ניו יורק ניקס - ג'יידן מקדניאלס 58.פילדלפיה 76' - פול ריד
29.טורונטו ראפטורס - מלאכי פלין59.טורונטו ראפטורס - ג'יילן האריס
30.ממפיס גריזליס - דזמונד ביין60.מילווקי באקס - סאם מריל

ננסה לעדכן את הבחירות והטריידים השונים בפוסט עצמו.

*

הניקס יבחרו בבחירה ה-23 בדראפט במקום יוטה. הג'אז קיבלו בתמורה את הבחירות ה-27 וה-38.

*

השחקנים הבאים ישארו בקבוצתם בעונה הקרובה:

אנדרה דראמונד (קליבלנד קאבלירס).

ג'בארי פארקר (סקרמנטו קינגס).

*

השחקנים הבאים יהיו שחקנים חופשיים, אבל יכולים לחזור לקבוצתם אם ירצו בכך:

ג'יימס אניס (אורלנדו מג'יק).

רודני הוד (פורטלנד טרייל בלייזרס).

*

סיכום הטריידים עד עכשיו:

לנדרי שאמט עושה את דרכו אל ברוקלין, לוק קנארד עובר לקליפרס, הבחירה ה-19 עוברת לפיסטונס.

מינסוטה ויתרה על הבחירה ה-17 עבור ריקי רוביו, הבחירה ה-25 ןהבחירה ה-28. טרם דווח על השחקנים המשלימים את הטרייד בין הת'אנדר לטימברוולבס.

טרבור אריזה והבחירה ה-16 בדטרויט, הרוקטס קיבלו בחירת סיבוב ראשון עתידית בתמורה. נוסף על הטרייד הרוקטס קנו את בחירת הסיבוב השני של הפיסטונס בדראפט 2021 תמורת 4.6 מיליון דולרים

דני גרין וטרנס פרגוסון בפילי, אל הורפורד, הבחירה ה-34 הערב ובחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2025 עושים את דרכם לאוקלהומה.

כריס פול ועבדל נאדר בפניקס, קלי אוברה, ריקי רוביו, טיי ג'רום, ג'יילן לאקיו ובחירת סיבוב ראשון ב-2022 (מוגנת טופ 10) באוקלהומה.

ג'רו הולידיי במילווקי, ג'ורג' היל, אריק בלדסו ובחירות דראפט בניו אורלינס. הבחירות הן הבחירה ה-24 השנה, החלפת בחירות ב-2024 (הגבוהה יותר תלך לניו אורלינס), בחירת סיבוב ראשון ב-2025, החלפת בחירות ב-2026 ובחירת סיבוב ראשון ב-2027. הבחירות לא מוגנות, כך שגם אם הן יהיו ראשונות הן יעברו לפליקנס.

לאחר שדווח כי סוכם טרייד בין הבאקס לסאנס במסגרתו בוגדן בוגדנוביץ' (סיין-אנד-טרייד) וג'סטין ג'יימס במילווקי, וארסן אליאסובה, דונטה דיויצ'נזו ודי ג'יי ווילסון בסקרמנטו, הטרייד בוטל מאחר ובוגדנוביץ' סרב לחתום מחדש בכדי להישלח בטרייד והחליט לנסות את מזלו כשחקן חופשי מוגבל.

רוברט קובינגטון בפורטלנד, טרבור אריזה, הבחירה ה-16 בדראפט ובחירת סיבוב ראשון ב-2021 ביוסטון. הטרייד יקרה רק לאחר הדראפט, אבל פורטלנד תבחר שחקן עבור יוסטון.

ברוס בראון בברוקלין, דזנ'אן מוסא ובחירת סיבוב שני ב-2021 בדטרויט.

שחקנים חופשיים בולטים

רכזים: פרד ואן וליט, גוראן דראגיץ', ראז'ון רונדו, די ג'יי אוגוסטין, קריס דאן.

שוטינג גארדים: ג'ו האריס, ג'ורדן קלארקסון, קנטביוס קלדוול-פופ, אייברי בראדלי, מאליק ביזלי*.

סמול פורוורדים: ברנדון אינגרם*, דניאלו גלינארי, ג'יי קראודר, דריק ג'ונס, כרמלו אנטוני.

פאוור פורוורדים: אנטוני דיוויס, דיוויס ברטנס, ג'רמי גרנט, כריסטיאן ווד, מרקוס מוריס.

סנטרים: מונטרז הארל, סרג' איבקה, חסן וויטסייד, מארק גאסול, טריסטן תומפסון.

*שחקן חופשי מוגבל

עדיין לא החליטו: גורדון היווארד, טים הארדוואי ג'וניור, אנס קנטר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
533 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
asaf ovadia
asaf ovadia
18/11/2020 16:35:13

מקווה שזה יקרה, כי אז סיכוי לא רע שנראה את אבדיה נלקח על ידיהם בבחירה הרביעית

עמיחי קטן
18/11/2020 16:27:10

הניקס לקחו את 23 מיוטה בעד 27 ו-38 לפי ווג'

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכן השחקן שיבחר ב-23, בחיי. כשקוראים בשם שלו שפשוט לא יענה. גם הניקס, גם תיבודו – לא מגיע לאף אחד לעבור חוויה כזו.

דובי
18/11/2020 19:51:57

פאק יו

דוקטור רזי הופמן
19/11/2020 0:29:49
הגב ל  דובי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
האוהד המתוסכל.
אתה צריך לחוות השנה פליאוף אחרי שנים שחונות. דוביל'ה ראס איז פרפקט פור יו. בלי סיכוי לאליפות, אבל לפחות תגיעו לפליאוף וזה משהו.
עדיף ציפור אחת ביד מאשר 100 על העץ…

רותם אלרן
18/11/2020 16:32:28

מוזמנים להצטרף לזום מיוחד לקראת הדראפט היום ב-2:30.
כל מי שמעוניין שישלח הודעה למייל roroelran23@gmail.com ואשלח לו את הלינק יחד עם סיסמה.
דראפט מוצלח ומהנה לכולם!

John
18/11/2020 16:58:54

העניין עם וונדל קרטר לווריורס זה משהו שאני משתעשע איתו הרבה זמן. במיוחד כל התקופה שחשבו שאדוורדס הולך למינסוטה בדוק. רמזתי לזה בפוסט של שבוע שעבר כשאמרתי שמינסוטה או גולדן סטייט ינסו לשים יד על למלו בול כי שיקגו לחוצה עליו ויש לה המון צעירים. אני רמזתי ללורי מרקנן מכיוון שככל שהיה ידוע לי וודל קרטר הוא untouchable לדראפט הזה. הוא היה פצוע אבל הוא כישרון נהדר וההגנה של הבולס נראתה מצוין איתו.
.
אם שיקגו מוותרת על וונדל לווריורס הם עשו את שלהם לדראפט. השאלה מי השחקן שהווריורס באמת רוצים. דני נשמע מובן מאליו אך בוב מאיירס רואה את הליגה אחרת מכולם. לא תהיה לו בעיה לקחת את ווילאמס ב-4 או את אוקורו בתפקיד איגי לספסל שלהם. אופציה נוספת היא לקחת דווקא רכז מחליף על רמה כדי להריץ את החמישייה השנייה ולצמוח תחת קרי. האליברטון מושלם לתפקיד הזה בדיוק. הוא בוגר לגילו וישתלב נהדר בקבוצה כזו

רן הנרגן
18/11/2020 18:30:14
הגב ל  John

לא ראיתי את WCJ משחק אבל אני רואה את הסטאטיסטיקה כולל מספר המשחקים. טוב בריבאונד התקפה , אלמנט שכמעט לא קיים במשחק של ג"ס אז אני לא יודע כמה הם מחשיבים אותו. חוסם מעט, חוטף מעט, מוסר מעט. קולע טוב מקרוב. סביר בלבד מעונשין. לא קולע משלוש. הבן אדם כל הזמן נפצע! כנראה שהוא כבד מידי עם 125 קילו. השאלה הגדולה היא הגנה. האם הוא מסוגל לעצור את AD?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
הוא מסוגל לעצור את ad כמו שגואקים נואה מסוגל.

רן הנרגן
18/11/2020 18:51:13

בניגוד לגון שמכיר את השחקן אתה סתם זורק בשביל הקטע, אבל אני חושב שנואה הצעיר היה עוצר, לפחות חלקית, את דיוויס של היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

מכיר את וונדל הוא יהיה מושלם כמטלית לדיוויס לנגב לו את הזיעה מהגב

רן הנרגן
18/11/2020 18:40:59
הגב ל  רן הנרגן

https://www.nbcsports.com/chicago/bulls/why-wendell-carter-jrs-strengths-are-subtle-undeniably-impactful

כאן שרים לו שירי תהילה. יאללה, שיוסיפו את סטורנסקי – הם ממש לא צריכים אותו אם הם מוסיפים את למלו בול ואני בענין.

רפיקי
18/11/2020 17:05:05

הווריורס לא יבחרו שניים אני כמעט בטוח בזה.

דדי
דדי
18/11/2020 17:14:04

אז ככה – פניקס עומדים להטריד עבור עוד רכז ותיק וטוב.
כן – גם אותי זה הפתיע.
ביקשו שלא אגיד מי השחקנים המעורבים אז אני לא אגיד, אבל זה טרייד שיכול לקרות רק אחרי הדראפט והמורטוריום.
.
הקטע הכי הזוי הוא שיש סיכוי של איזה אחוז אחד שהיה לי קשר כלשהוא לעניין חחחחחח.
ועכשיו אם מישהו שם חוזר בו זו פאדיחה של החיים, אבל הבנתי שזה סגור.

עידו גילרי
18/11/2020 17:19:19
הגב ל  דדי

אני נכנס לכלוב מחשבות…

דדי
דדי
18/11/2020 17:22:48

באמת מצטער על הטיזינג, אבל חייב לכבד את הבקשה לסודיות כי דברים יכולים להגיע בקלות מסביב לעולם בעידן האינטרנט, ואפילו הוסבר לי למה זה חשוב אז אני אכבד.
אספר את הכל אחר כך או כשאקבל אישור.
.
הרכז הזה מרוויח פחות מ 10 מיליון.
זהו.
חייב להתאפק.

ד"ר פופרס
18/11/2020 18:05:19
הגב ל  דדי

כמה ידה, כמה ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

ראזון או סאטו

עמיחי קטן
18/11/2020 18:54:19

דרק רוז אני מניח

עידו גילרי
18/11/2020 18:54:58
הגב ל  דדי

נמתין בסבלנות

דדי
דדי
18/11/2020 20:09:15

אני חושב שאפשר להניח די בוודאות שהם לא בוחרים רכז היום.

רן הנרגן
18/11/2020 18:22:39
הגב ל  דדי

אתה נותן יותר מידי רמזים. אני חושב שיש רק אחד שעונה על הרמזים שנתת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

הגולש "ג'ף טיג קליעה חשודה" – יש לך משהו לספר לנו?

רן הנרגן
18/11/2020 18:30:49

לא הוא.

pingpong
pingpong
18/11/2020 18:34:05

יותר דריק "ברך חשודה" רוז

חגי "התותח" ניסני
18/11/2020 18:54:35

נראה לי שזה "טיג זריקה חשודה"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טיג זה בלי דופק בכלל. הגבון פי אלף עליו

אור
אור
18/11/2020 21:19:11

אחד הכינויים הכי טובים שהיו פה, אם לא ה

דדי
דדי
18/11/2020 17:20:10

האם יכול להיות שהניקס מתנהגים בשפיות באוף סיזן הזה ?
ככה זה נראה.
בינתיים…

The Ljos of the Rings
18/11/2020 17:56:11
הגב ל  דדי

הרכבת יצאה מהתחנה, נפלה מהמסלול והתנגשה בקצבייה ברגע שהוחתם ת'יבודו.

דובי
18/11/2020 19:57:21
הגב ל  דדי

זה סך הכל טריק להרדים את כולם כדי להיות בטוחים שאף אחד לא חוטף לנו את הבאסטו די טוטי באסטים

מנחם לס
18/11/2020 17:23:10

שמח שהצלחת להדביק. כשאני הדבקתי העדכון לא העביר את הפובט למעלה כמודבק. סוף סוף זה קרה לךמזלנו כי בלוג חי חייב להיות ראשון מימין.
בהצלחה

asaf
18/11/2020 17:31:45

https://www.si.com/nba/2020/11/18/hawks-interested-gordon-hayward-celtics
השמועות אומרות שהעסקה תכלול כנראה את קולינס, דדמון, רדיש והבחירה 6 של אטלנטה (אולי אבדיה יהיה ירוק בכלל?)

דדי
דדי
18/11/2020 17:34:55
הגב ל  asaf

למה לאטלנטה לעשות את זה ?
מה בוסטון נותנים להם ?

asaf
18/11/2020 19:38:59
הגב ל  דדי

את היווראד.. האם זה תמורה מספקת? בעיניי לא…
אבל זה טיבן של שמועות.. לא בהכרח הגיוניות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

קולינס צריך להטריד אבל על משהו ממש טוב לא על זבל כמו היוורד. ההוקס מפגרים רציניים.
קולינס אמרתי כבר מזמן זה לא שחקן לרמות הגבוהות של הפלייאוף הוא רך מידי ועושה מעט דברים טוב.
הוא מהסוג של מידלטון הולידיי וברמות האלו שחקן טוב אבל לא מצויין וטוב מחליפים על מצויין ועל על חצי גופה שמחפש ברינקס בעקיצה.
לא מאמין שההוקס כאלה דבילים

חגי "התותח" ניסני
18/11/2020 18:55:47

יללה שמעון אתה מארגן טרייד על קוואי.
.
לפעמים כשאתה מדבר על פוליטיקה אתה נשמע ממש טוב יחסית למצבים שאתה מדבר כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל עדיין נשמע טוב ממך?

דדי
דדי
18/11/2020 19:18:22

אבל מה הם צריכים מבוסטון ?
הם יכולים פשוט להחתים את הייוורד כשחקן חופשי.
אז עכשיו גם טוענים שקולינס, 6, ורדיש מעורבים ?
אפילו אם בוסטון נותנים את סמארט זה לא שווה.
משהו כאן מאד מאד חסר או מאד בולשיט.

רן הנרגן
18/11/2020 19:23:47
הגב ל  דדי

צודק, עסקה זו טובה שהוא עושה לבוסטון. עסקה חייבת להיות מוטית לכיון אטלנטה אחרת למה להם? עבור בוסטון זה לקבל משהו במקום כלום וחשוב מכל, שמירה על נפח שכר. אם הם לא יקחו חוזים במקום ה 30 מיליון שלו תהיה להם בעיה לעשות עסקאות קדימה. זו אחת הסיבות שג"ס לקחו את ראסל. ככה הם יכולים לגלגל את נפפח השכר עד שימצאו את השחקן המתאים. הבעיה שאטלנטה אין הרבה חוזים לתת אם הם לא רוצים לותר על קפלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

אני מאד בספק שקאפלה מסיים את העונה בהוקס

דדי
דדי
18/11/2020 19:54:30

ההצעה ששמעתי מזמן שהווריורס בדקו עם ההוקס עדיין נשמעת לי מצויינת –
.
קאפלה + 6
תמורת
2

רן הנרגן
18/11/2020 20:00:29

על זו לא שמעתי אבל הביקורת על קאפלה ביוסטון היתה שהוא לא רואה את המשחק ולא יודע למסור החוצה למשל. לא עובר בג"ס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רן מה אתה משחק אותה הייתם מתים לקאפלה. הייתם יורדים על הברכיים עכשיו בשביל לקבל אותו על בחירה 2.

דדי
דדי
18/11/2020 19:53:17
הגב ל  רן הנרגן

בוסטון יכולים פשוט ליצור tpe ענק בעזרת טרייד של הייוורד, אבל הם יצטרכו לשלם לאטלנטה בבחירות כדי לקבל את זה – לא להיפך.
אפילו יש להם את הבחירות הנמוכות המתאימות לזה.

asaf
18/11/2020 19:40:17
הגב ל  דדי

עושה רושם של יותר בולשיט דדי .לא מאמין שההוקס עד כדי כך טמבלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

מה ההוקס מביאים את הארדן?

רן הנרגן
18/11/2020 18:18:42

דדי, אתה צודק, בוגוט אחרי ששבר את המרפק היה קלע עונשין מחורבן. לכן אי אפשר היה להשאיר אותו על המגרש בסופי משחק בפליאוף ומזה נולד הרכב המוות.

etayle
etayle
18/11/2020 20:28:28

מה אתם אומרים על הרעיון הזה,
בראון, ו 700 בחירות סיבוב ראשון על טאקר והארדן? (לנפח כדי שיתאים לשכר), או אפילו גורדון היווארד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

נו אמרתי בבוקר קמבה בראון ו8 בחירות דראפט לא של השנה.
רזיאל יש טרייד?
הארדן סמארט טייטום טאקר תייס

דוקטור רזי הופמן
19/11/2020 0:36:07

לא….
לא אמרתי לך שלא נוגעים בבראון טייטום וסמארט?
כל השאר סחירים.

Jonathan
18/11/2020 20:47:21
הגב ל  etayle

אם הסלטיקס נותנים 700 בחירות דראפט תמורת הארדן השנה, מה הם יעשו עם ה-200 שיישארו להם?

אור
אור
18/11/2020 21:21:11
הגב ל  etayle

אין סיכוי שבוסטון יעשו דבר כזה (גם לא חושב שהם צריכים). אולי דייויס בזמנו אם היה מסכים להאריך אצלם חוזה אבל לא הארדן

trusttheprocess
trusttheprocess
18/11/2020 20:54:55

פילי מנסים לקבל את הארדן בלי לתת את סימונס , יוסטון לא מוכנים אבל פילי מנסים לעשות טריידים על כמה שחקנים שיוסטון כן רוצים מקבוצות אחרות ואז לחבר אותם ביחד תמורת הארדן ועדיין לא לתת את סימונס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  trusttheprocess

עולם הפוך – אם אני פילי אני לא מוכן שלא להעביר את סימונס, ואם אני יוסטון אני לא מוכן לקבל אותו בטרייד… גו פיגר. מה שיפה – באופן משעשע התוצאה הייתה כנראה זהה – אין טרייד…
🙂

Jonathan
18/11/2020 21:28:17

יש לי תחושה שאנחנו לא תמיד מעריכים את השחקנים לפי מה שהצוות הפנימי רואה. מעבר למדדי יעילות יש תיחסים בקבוצה, היכולת שלהם להריץ מהלכים עם ובלי השחקן וכן הלאה.
אני גם לא רואה את זה בבן סימונס, אגב. קשה לי להגן על זה. אבל דברים שרואים משם…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Jonathan

עקרונית אני מסכים במאה אחוז. במקרה של פילי אני נוטה להאמין שהם לא רואים כלום, לא משם ולא מכאן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אם יצליחו למה לא. אם הם משאירים את אמביד וסימונס ומביאים גם את הארדן בראנד גאון

trusttheprocess
trusttheprocess
18/11/2020 21:25:31

אני חושב שהתבלבלת בין האיש הזה אלטון ברנד שמביא קפה בבוקר לדריל מורי

דן רוזנבלום
18/11/2020 20:58:50

בלוג חי? אוקיי. סיימתי בקבוק רום עם קולה, לימון, תמצית ווניל וכמה בירות עד לרגע הזה…
ודני אבדיה? מתאים שיקאגו וקליבלנד אם הוא רוצה דקות משחק.

אור
אור
18/11/2020 21:21:43

קליבלנד תהרוס לו את הקריירה

אור
אור
18/11/2020 21:22:24

ובעיקר יש שם כבר שני גארדים צעירים וחשודים בכדררת (אם אני לא טועה, לא ראיתי אותם יותר מדי)

דדי
דדי
18/11/2020 21:01:12

עקרונית יכולים להיות הלילה טריידים של 1/3 ו – 2/4.
לא נראה לי שאי פעם קרה שכל 4 הבחירות הראשונות הוטרדו.

דן רוזנבלום
18/11/2020 21:08:36

הפלטפורמה של "בלוג חי" בוורדפאס הוא סיוט חולני של חנונים.

etayle
etayle
18/11/2020 21:26:50

חחחח זה גרוע ממש בחי, ויותר סבבה לעבור על זה אחר כך.

דן רוזנבלום
18/11/2020 21:55:05
הגב ל  etayle

ממש נורא. התמסור המקוון במסגרת הזו…לחלוטין אינה מתגמלת "דבר שיח טבעי".
בכל דרך.
חנונים דפוקים במפתנם.

Jonathan
18/11/2020 21:54:03

עתידות:
הרוקטס מחליטים לעבור ממיקרו-בול לג'וניור-בול (הם יסבירו שיש לזה יתרונות ברורים ויראו הרבה סטטיסטיקות וכו…). לכן, הם שולחים את הארדן לסלטיקס תמורת 3 בחירות הדראפט שלהם. ווסטברוק נשלח לניקס תמורת בחירת הדראפט של הניקס.
הרוקטס חצי צודקים חצי עפים מוקדם בפלייאוף, אבל מתברר שהניקס שוב פספסו ושלחו לרוקטס כוכב על בהתהוות תמורת ווסטברוק.

אור
אור
18/11/2020 22:35:21

לא הטרייד שחיכינו לו: מילווקי העבירה 2 סיבוב שני עתידי תמורת הבחירה ה-45 של אורלנדו

המשגיח
18/11/2020 23:03:46

תודה כבר מעכשיו על העבודה הקשה חברים

דן רוזנבלום
18/11/2020 23:14:52
הגב ל  המשגיח

במעוז הגזעני : MO : הלדמיין עולם בו הכושים שולטים. כל ההוד לאונם. אך אנו?

דדי
דדי
18/11/2020 23:19:03

לא צחקת לגבי האלכוהול…

דן רוזנבלום
18/11/2020 23:56:28
הגב ל  דדי

אני תיכף נרדם. אולי תמונה של שעתיים…

דן רוזנבלום
18/11/2020 23:59:22

קבינימט, לא כזה שיכור….*תנומה…

trusttheprocess
trusttheprocess
18/11/2020 23:36:56

גאלינרי לאטלנטה בפרי אייג'נסי

Smiley
18/11/2020 23:50:10

NBA Retweet
@RTNBA
The Celtics and Warriors were in trade talks involving Marcus Smart being swapped for the no.2 pick. But the talks fell through and are not expected to go any further. It’s believed that the Celtics are aiming for James Wiseman. Per @HPbasketball

etayle
etayle
19/11/2020 0:05:05
הגב ל  Smiley

רעיון אההההם מוזר, אבל יהיה מעניין לראות את דריימונד ומרקוס באותה חמישייה

FAN
FAN
19/11/2020 0:02:42

ווריורס מחפשים כאן ועכשיו במקום בחירה כלשהיא?

דדי
דדי
19/11/2020 0:07:30

ביינס בדרך לפילדלפיה, הורפורד בדרך החוצה אבל לא ברור לאן.

etayle
etayle
19/11/2020 0:15:18
הגב ל  דדי

מה?? מי הפראייר שיקח את השודד בטרנינג הזה.

דדי
דדי
19/11/2020 0:17:29
הגב ל  etayle

אני מניח שאו שיצרפו אליו נכסים, או שיקבלו שודד חזרה.
זה עדיין לא משהו שיצא החוצה אז אני רק שמעתי את הפרטים האלה.

etayle
etayle
19/11/2020 0:21:59
הגב ל  דדי

יאללה שישלחו אותו תמורת ג'ון וול, וושינגון תביא את ראס.
ואז תיהיה סופר טים של הורפורד – ביל-ראס חחח

Smiley
19/11/2020 0:25:51
הגב ל  etayle

קינגס? אין להם גבוה נורמלי

Smiley
19/11/2020 0:25:59
הגב ל  דדי

Adrian Wojnarowski
@wojespn
The Sixers are trading Al Horford and a first-round and second-round pick to the Thunder for Danny Green, sources tell ESPN.

Smiley
19/11/2020 0:38:29
הגב ל  Smiley

Bobby Marks
@BobbyMarks42
Starting in 2020-21, Horford has $27.5M, $27M and $26.5M left on his contract.
.
The last year has $14.5M in guaranteed money.
.
Green is on an expiring $15.4M contract
.
Trade cannot happen until the LAL deal with Dennis Schroder is completed or this could become a 3 way deal.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Smiley

זה נשמע לי סוגר את הסיפור על יציאה של סימונס מפילי, ולפחות לפי מה שמספרים, כתוצאה מכך גם על הגעה של הארדן לפילי, אבל נראה.

Smiley
19/11/2020 0:33:14
הגב ל  דדי

ביינס זה אחלה מחליף לאמביד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Smiley

1+

דדי
דדי
19/11/2020 0:08:02

סמארט תמורת 2 היה רעיון שעלה, אני לא חשבתי שבוסטון יסכימו.

דדי
דדי
19/11/2020 0:16:22

דווח עכשיו שיש בעיות עם עסקת בוגדנוביץ׳.

Smiley
19/11/2020 0:26:37
הגב ל  דדי

NBA Retweet
@RTNBA
The Bucks-Kings sign and trade deal involving Bogdan Bogdanovic is in jeopardy of not going through since Bogdan has yet to agree to the move. Per @sam_amick

The Ljos of the Rings
19/11/2020 0:59:59
הגב ל  דדי

אם רק מישהו היה טורח לשאול אותו לפני שיצאו עם זה לתקשורת.
כלומר, איך זה בכלל יכול לקרות עוד בשלב הזה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שאלה מצוינת. נראה לי שיש לנו עוד מבריזן לרשימה. מקווה שמילווקי ימצאו מישהו אחר. סיטואציה לא פשוטה

עידן
עידן
19/11/2020 0:25:35

יש טרייד
פילי מקבלת את דני גרין מאוקלהומה ושולחת לאוקלהומה את אל הורפורד עם החוזה הגדול שלו פלוס בחירות סיבוב 1 ו 2

עידן
עידן
19/11/2020 0:29:25
הגב ל  עידן

פרסטי ממשיך לאסוף בחירות

Smiley
19/11/2020 0:34:43
הגב ל  עידן

Rachel Nichols
@Rachel__Nichols
1. Eventually the NBA Draft will just be Sam Presti on a single camera deciding what order he's picking everyone.
2. Feels like more coming for OKC.
3. God Bless Danny Green's real estate agent – since 2018, he's been in San Antonio, Toronto, LA, OKC (sorta) & now Philly

Smiley
19/11/2020 0:29:39
הגב ל  עידן

מהלך טוב של פילי. גם נפתרו מהפקק של הורפורד וגם קיבלו שחקן ל-SG שמרווח ומשחק הגנה

דדי
דדי
19/11/2020 0:26:11

אוקיי אז זה אוקלהומה…

עמיחי קטן
19/11/2020 0:29:12

טרייד מצוין של פילי. מקבלים גארד, ועוד כזה עם קליעה על הנייר, ונפטרים מהורפורד

דדי
דדי
19/11/2020 0:30:18

מעניין – אולי אוקלהומה ירדה מתחת לתקרה אחרי הטרייד של פול ?
.
אחרת לא ברור לי איך זה יעבוד.
.
אם כן – טרייד מעולה לסיקסרס.
גם יקבלו tpe של איזה 12 מיליון.

עמיחי קטן
19/11/2020 0:32:54
הגב ל  דדי

עם ה-TPE שהם קיבלו בטרייד על פול

עמיחי קטן
19/11/2020 0:34:45

אני מניח שהם קיבלו כי החוזה של פול הוא איזה 7-8 מיליון יותר מהחוזים של רוביו ואוברה.

דדי
דדי
19/11/2020 0:39:49

לא קשור.
לא מספיק בשביל הורפורד.

דדי
דדי
19/11/2020 0:34:11

אז כן – בגלל שהטרייד של פול כבר קרה, לאוקלהומה היו איזה 13 מיליון מתחת לתקרה, והסיקסרס מקבלים אחלה נכס.

עידן
עידן
19/11/2020 0:34:15

אוקלהומה תקבל את בחירה 34 היום ששייכת לפילי ובחירת סיבוב ראשון ב2025

עידן
עידן
19/11/2020 0:35:09
הגב ל  עידן

ואוקלהומה מקבלים את הזכויות של מיציץ האירופאי שהיו שייכות לפילי

Smiley
19/11/2020 0:40:04
הגב ל  עידן

The Oklahoma City Thunder now have 32 first round picks in the next 5 years

The Ljos of the Rings
19/11/2020 0:41:11
הגב ל  Smiley

אתה יודע מה הכי מצחיק פה?
שאני לא יודע אם זה המספר האמיתי או מספר מוגזם בשביל בדיחה.

Smiley
19/11/2020 0:44:00

פרסטי עושה הינקי במסווה…

דדי
דדי
19/11/2020 0:48:51
הגב ל  Smiley

פרסטי עושה הינקי בלי מסווה…

עמיחי קטן
19/11/2020 0:36:25

גם פרגוסון עובר לפילי ואוקלהומה מקבלים את הזכויות על ואסיליה מיצ'יץ' מאנאדולו אפס (לדעתי שחקן שיכול להשתלב בליגה)

דדי
דדי
19/11/2020 0:36:43

גם פרגוסון לסיקסרס ?
טרייד מדהים של מורי.
אז tpe של 8 בערך.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 0:37:25

סאם פרסטי שילם 70 מליון דולר בשביל בחירת סיבוב ראשון ב 2025

Go morey

אור
אור
19/11/2020 0:37:34

נחמד, אבל נמשיך לחכות לטריידים שמערבים שחקני כדורסל פעילים

עמיחי קטן
19/11/2020 0:44:11

מורי ופרסטי נהנים לעשות טריידים ביחד

דדי
דדי
19/11/2020 0:44:12

מעניין, יש שם מספיק פער בשכר כדי להכניס את ביינס ולשמור על mle פנוי.
גם הסאנס ירוויחו tpe נחמד מזה. אולי יזרקו להם גם בחירת סיבוב שני.

עידן
עידן
19/11/2020 0:44:47

הכי חשוב בשביל פילי מהפרידה מהורפורד היא הפרידה מקללת חמישיית אטלאנטה של 2015 שלעולם לא תיקח אליפות(טיג קורבר קארול מילסאפ הורפורד-שמעון יודע על מה אני מדבר).בכל קונטנדרית שהם נחתו אחרי אטלאנטה לא הגיעה אליפות.

עידן
עידן
19/11/2020 0:46:24
הגב ל  עידן

אם הלייקרס לא יקחו אליפות השנהאז הקללה כנראה גם על החמישייה השנייה(שרודר)

דדי
דדי
19/11/2020 0:52:33

אה, בגלל שהם מתחת לתקרה, הם יכולים להטריד את גרין ביחד עם פרגוסון, למרות שטכנית הטרייד של גרין יקרה רק אחרי הדראפט אז זה יכול להיות טרייד של 3 קבוצות. אולי הלייקרס יצליחו להשיג כאן משהו איכשהו.
.
זה גם פותח את האפשרות לצרף את ביינס שאפשר להטריד אותו רק אחרי המורטוריום.

דדי
דדי
19/11/2020 0:55:44
הגב ל  דדי

בטח ילכו על טרייד של 3 קבוצות כי זה פחות מגביל את אוקלהומה.

etayle
etayle
19/11/2020 0:54:15

טרייד נהדר של פילי, נפתרו מגופה שמקבלת מלא כסף סתם. פרסטי מנסה לעשות טנקינג ולאסוף בחירות, אפילו קיבל אוברפייד כזה בשביל זה.

etayle
etayle
19/11/2020 0:55:47

רץ ברשת כמה דברים פרסטי הרוויח מפול ג'ורג וראסל ווסטברוק, הבחור צריך לנהל את היקום אחרי זה.

עמיחי קטן
19/11/2020 0:56:58
הגב ל  etayle

הסיפור עכשיו זה ממלו – שרודר והתוצאות

אור
אור
19/11/2020 0:57:33
הגב ל  etayle

ובכלל לפני שג'ורג' הגיע זה היה ראס בדד בלי הווה ובלי עתיד

Smiley
19/11/2020 0:58:09
הגב ל  etayle

הטוויטר במיטבו על פרסטי – תענוג!

The Ljos of the Rings
19/11/2020 0:58:03

אחרי שכל כך הרבה שנים הוא היה בצד של הלווה בריבית, הגיע הזמן שפרסטי יראה מה הוא למד מהצד של המלווה.

etayle
etayle
19/11/2020 0:59:03

איך שזה מרגיש עוד מעט הוא מוכר את הורפורד תמורת 800 בחירות לפילדלפיה. הבחור קוסם.

דדי
דדי
19/11/2020 0:58:47

טוב, אז המידע האחרון הוא שהסיקסרס מנסים להימנע מתקרה קשיחה כמעט בכל מחיר, אז לא יהיה סיין אנד טרייד של ביינס, והם גם מציעים לו רק 5.7 אז הוא בודק אופציות ביוטה וניו אורלינס.

אור
אור
19/11/2020 1:01:34
הגב ל  דדי

אני מבולבל, איך ביינס קשור ולמה צריך בשבילו סיין אנד טרייד?

etayle
etayle
19/11/2020 1:02:46
הגב ל  אור

אולי דרך העסקה של פול, אנא אערף.

דדי
דדי
19/11/2020 1:04:43
הגב ל  אור

תסתכל על המידע הראשוני – הסיקסרס הולכים על ביינס והורפורד בדרך החוצה.
ביינס שחקן חופשי, ואם אפשר להכניס אותו בטרייד של הורפורד אז אפשר לשמור את ה mle למטרות אחרות, אבל לקבל שחקן בסיין אנד טרייד זה אומר תקרה קשיחה אז פילדלפיה לא רוצים את זה, וגם לא לשלם mle מלא שזה גם אומר תקרה קשיחה, אז ביינס עכשיו בודק עוד אופציות.

אור
אור
19/11/2020 1:07:16
הגב ל  דדי

תודה, 5.7 נשמע מעט בשבילו

דדי
דדי
19/11/2020 1:10:07
הגב ל  אור

לפעמים השוק לא הוגן – תלוי הרבה במזל.
מקווה בשבילו שימצא יותר.

Smiley
19/11/2020 1:36:20
הגב ל  דדי

מה הסיכוי שמיאמי יכולים לדחוף לו חוזה (גבוה יחסית) לשנה אחת?

אור
אור
19/11/2020 1:02:07
הגב ל  דדי

הבנתי, לא משנה

etayle
etayle
19/11/2020 1:10:31

טוב מורי בא לעבוד, עכשיו השאלה את מי הוא יביא ביל/הארדן או שימשיך להפתיע. אני בטוח שתיהיה שם עוד טרייד מעניין.
האם יש מצב שהוא מצליח להיפטר מהחוזה של טוביאס? (שפחות נוראי מהשודד בטרנינג)?

123Tal
123Tal
19/11/2020 1:15:51

אהלן, למישהו יש קישור טוב ל-espn?

דדי
דדי
19/11/2020 1:16:36

פרסטי עוד מסוגל להעביר את הורפורד תמורת וול ובחירה 9 חחחח

דדי
דדי
19/11/2020 1:18:40

מה עם בחירה עבור אוברה ?
לדעתי רייט + 18 מדאלאס זה בול.

etayle
etayle
19/11/2020 1:20:31
הגב ל  דדי

יש סיכוי לראות אותו בגולדן? הוא יכול להיות שם לא רע.

דדי
דדי
19/11/2020 1:25:40
הגב ל  etayle

היו על זה הרבה שמועות, אבל עכשיו הוא בקבוצה אחרת, ופרסטי ינסה להשיג עליו בחירה.

עמיחי קטן
19/11/2020 1:28:35
הגב ל  דדי

וויגינס ובחירה 2 על אוברה, הורפורד ו-34 יכול להיות הגיוני

עמיחי קטן
19/11/2020 1:28:55

גולדן דוחפים גם איזה ג'ורדן פול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הצעה יפה מאד. אל הורפורד בגולדן יהיה תענוג אמיתי

עמיחי קטן
19/11/2020 1:20:49

ראיתי ב-SI דיבור על גלינארי בעד בחירה 18

etayle
etayle
19/11/2020 1:22:17

הוא לא שחקן חופשי? או שזה בסוג שח סיין אנד טרייד

עמיחי קטן
19/11/2020 1:24:41
הגב ל  etayle

סיין אנד טרייד

דדי
דדי
19/11/2020 1:26:21

הגיוני. דאלאס רוצים את גאלו.

etayle
etayle
19/11/2020 1:27:25
הגב ל  דדי

אירופאי, לבן, גבוה כמו שרוך עם קליעה משלוש ופוחד מהצבע, בהחלט נשצע דאלאס

etayle
etayle
19/11/2020 1:24:02

שאמס מדווח שתומפסון נפצע, לא התעמקתי מה זה, נחכה שירחיבו פה.

עמיחי קטן
19/11/2020 1:29:20
הגב ל  etayle

נפצע ויעבור בדיקות. לא פירטו מעבר לזה כל כך

etayle
etayle
19/11/2020 1:24:50

ועכשיו לטרייד שאני ממציא, מה דעתכם על קליי+בחירה 2 על הארדן? אה נכון יצירתי?

דדי
דדי
19/11/2020 1:29:19

איזה באסה עם קליי.
מקווה שזה לא רציני.
אז אולי אריק גורדון ל tpe של הווריורס ?

etayle
etayle
19/11/2020 1:31:27
הגב ל  דדי

זה נראה לך ישפיע על מה הם יעשו עם הבחירה? בלי קליי בהנחה שלא מטרידים אותו, אין להם לאן למהר. בכל מקרה אני בספק כמה טובים הם יהיו בשנים הקרובות.

דדי
דדי
19/11/2020 1:33:11
הגב ל  etayle

אני רק מנחש, אבל השפעה הגיונית היא יותר מוטיבציה לשמור את הבחירה או בחירה גבוהה אחרת.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 1:31:17

זה מעניין שהבחירה שהסיקסרס נתנו היא רק ב 2025 , כי ההגיון אומר שהיה להם הרבה יותר פשוט לתת בחירה שנה הבאה שתהיה מאד נמוכה לעומת מי יודע מה יהיה ב 2025
מה שזה כן עושה זה מאפשר להם לבחור היום שחקן בשביל קבוצה אחרת ואז לצרף אותו יחד עם בחירות 2021 2023 ועוד כמה דברים בשביל שחקן כמו הארדן או ביל למשל

etayle
etayle
19/11/2020 1:33:09

ראיתי דיווח לא אמין שאולי זה קרע בacl לקליי, עשה לי ממש רע על הלב:(

עמיחי קטן
19/11/2020 1:49:33

הפציעה של קליי הייתה ברגל שמאל והפעם הרגל הפצועה היא ימין. נקווה שזה אומר משהו טוב

עמיחי קטן
19/11/2020 1:51:54

אריזה כבר מגורש שוב מיוסטון – הפעם לדטרויט יחד עם הבחירה ה-16 עבור בחירה עתידית

עמיחי קטן
19/11/2020 1:52:12

ניסיון להיחלץ מההארד-קאפ

עמיחי קטן
19/11/2020 1:53:56

הבחירה שדטרויט מעבירים ליוסטון – בחירת סיבוב שני ב-2021 של הלייקרס

RBAREL
19/11/2020 1:52:03

יוסטון שולחים את אריזה לדטרויט

etayle
etayle
19/11/2020 1:53:44

יוסטון שולחים את אריזה והבחירה ה16 לדיטרויט תמורת בחירה עתידית. הבנתי שיש משמעות כספית בעיקר, מחכה למומחים.

דדי
דדי
19/11/2020 1:56:20

לא ממש ברור לי עבור יוסטון.
ברור שחוסכים כמה גרושים, אבל נשמע שיש משהו נוסף בקנה.
אולי דטרויט תנסה להתקדם בדראפט ?

עמיחי קטן
19/11/2020 1:58:18
הגב ל  דדי

אולי קרב מוחות עם הארדן על התכניות העתידיות שלו

דדי
דדי
19/11/2020 1:57:25

בטח יהיה ביי אאוט לאריזה.
מובטחים לו איזה שבע, אז אולי יסכים לפחות ?

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 1:58:06

יש כל כך הרבה דיבורים על זאק לווין לפילי שאין סיכוי שזה יקרה
בפילי לאורך השנים אין הדלפות על טריידים

Smiley
19/11/2020 2:00:00

NBA Retweet
@RTNBA
·
2m
There was a report the other night that mentioned Trevor Ariza was already mad at the Rockets because of the star treatment they gave Harden when he played there… FWD a couple days. They traded for him and then sent him to Detroit. 💀

The Ljos of the Rings
19/11/2020 2:03:34
הגב ל  Smiley

זה נחמד ששחקנים מתחילים להתלונן על יחס מועדף לכוכבים.
לא שאני רוצה שטרבור "Clotheline" אריזה יהיה זה שיוביל את המאבק, אבל גם זה טוב.

etayle
etayle
19/11/2020 2:08:33

לאיש שחירב להם ולהארדן את הסיכוי לאליפות במשחק של 0 מ12 יש עוד תלונות? וזה שהוא פרש ממשחק ולא בודיע על זה יותר הגיוני?

The Ljos of the Rings
19/11/2020 2:22:15
הגב ל  etayle

comment image

FAN
FAN
19/11/2020 2:04:13

מתי מתחילות הבחירות עצמם? ומה ההפסקה בין בחירה לבחירה?

FAN
FAN
19/11/2020 2:06:17

ומדהים איך הצליחו להפטר מהחוזה המטורף שנתנו להורפורד..

etayle
etayle
19/11/2020 2:06:19

פרסטי נראה כמו בוט עם בעיה בתכנות שרק שואב בחירות דראפט. הבחור לא בהכרה.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 2:12:41

ווג' היה עכשיו ב ESPN ובאמצע הדיווח שלו הוא קיבל שיחה או טקסט על איזה טרייד וברח מהשידור כדי לבדוק את זה
משעשע

FAN
FAN
19/11/2020 2:14:56
הגב ל  trusttheprocess

חחחח גדול
אני מופתע שנותנים לו זמן אוויר בערב כזה עם כל השיחות וההודעות שהוא מקבל

etayle
etayle
19/11/2020 2:15:35
הגב ל  trusttheprocess

מה שהתחרות עם שאמס גורמת לאנשים

Smiley
19/11/2020 2:16:03

NBA Retweet
@RTNBA
·
10m
Klay Thompson's leg injury reportedly "looked bad", but those that saw it weren't ready to assume is was catastrophic. via
@MontePooleNBCS

The Ljos of the Rings
19/11/2020 2:24:48
הגב ל  Smiley

אז זה בין רע לקטסטרופה…
אני רוצה להיות אופטימי אבל אתם לא עוזרים.

Smiley
19/11/2020 2:16:22

etayle
etayle
19/11/2020 2:18:24
הגב ל  Smiley

גם אני ואמביד פחות יעבוד

דדי
דדי
19/11/2020 2:18:31

אז יוסטון נשארו עם שתי בחירות עתידיות בשביל קובינגטון.
i am not impressed

עידן
עידן
19/11/2020 2:20:06

איזה באסה עם הפציעה של קליי.

המשגיח
19/11/2020 2:21:41
הגב ל  עידן

ממש! אבל ממש ממש. מקווה שזה סתם

דדי
דדי
19/11/2020 2:25:14

זה בטח הופך את קנרד ליותר מעניין עבור הווריורס.
ודטרויט אפילו רכשו עוד בחירה עכשיו…

מנחם לס
19/11/2020 2:27:23

כמעט בטוח ששיקגו בוחרת בדני

מנחם לס
19/11/2020 2:28:23

הפציעה של תומפסון היא ברגל ימין התחתונה, אז זה לא ה-ACL – כפי שמישהו כתב

עמיחי קטן
19/11/2020 2:29:47
הגב ל  מנחם לס

גם שם יכולות להיות פציעות שיהרסו גם את העונה הבאה של הווריורס לפני שהיא תתחיל

The Ljos of the Rings
19/11/2020 2:29:05

ותגידו שלום לעידן בוגדנוביץ' במילווקי. תמיד נזכור אותך.
https://twitter.com/wojespn/status/1329219522600050688

עידן
עידן
19/11/2020 2:29:58

העסקה של בוגדנוביץ התפוצצה.יהפוך לשחקן חופשי מוגבל ביום שישי.כנראה חושב שיכול להשיג יותר כסף בשוק החופשי

מנחם לס
19/11/2020 2:30:43

הפציעה נראית "NOT GOOD"

etayle
etayle
19/11/2020 2:32:12

אנקדוטה מעניינת אם כי מפוקפקת,
רובין לופז יצא מהחוזה שלו כי פחד ללכת לקינגס בעסקב של בויאן. אחלה מזל רובין.

Smiley
19/11/2020 2:44:25
הגב ל  etayle

ברור.. אין להם קמע להתעסק איתו, לא?

עמיחי קטן
19/11/2020 2:32:38

עדיין יש תרחיש סביר שהסכום שיוצע לבוגדנוביץ' לא יהיה גדול מדי, ואז הקינגס ישוו ויעבירו לבאקס

etayle
etayle
19/11/2020 2:34:15

ראיתי את זה עולה איפשהו, אבל יש לו וטו על המהלך בשנה הראשונה.

etayle
etayle
19/11/2020 2:35:28
הגב ל  etayle

הוטו הוא על הטרייד, לא על העסקה, כי הוא שחקן מוגבל(חוזיץ) סך הכל.

עמיחי קטן
19/11/2020 2:35:42
הגב ל  etayle

הוא רוצה כסף. אם המקסימום שהוא יכול לקבל לא יהיה יותר מדי עבור הבאקס אני לא רואה סיבה שיוותרו על זה

דדי
דדי
19/11/2020 2:33:37

אני עוד לא 100% בטוח לגבי בוגדנוביץ׳.
יכול להיות שהכל הצגה כדי למנוע מהליגה לבטל את העסקה בגלל טמפרינג.

FAN
FAN
19/11/2020 2:39:57

ג'יי וויליאמס מתקשה להגות "אבדיה" כראוי…מייק שמיץ מתפקד כמומחה…

עמיחי קטן
19/11/2020 2:40:46
הגב ל  FAN

מייק שמיץ בצד של הטובים. הוא גם זה שחשף את ים מדר לאמריקאים

מנחם לס
19/11/2020 2:41:24

ישנן שתי דרכים לבדוק את חומרת הפציעה: X-RAY ו-MRI. X-RAY לוקח 5 דקות. MRI אולי שעה. אז למה הווריורס מודיעים ש"הפציעה תיבדק תוך כמה ימים"???

מנחם לס
19/11/2020 2:41:52

כמובן X-RAY ו-MRI

רותם אלרן
19/11/2020 2:47:36

בוקר טוב לכולם.

דדי
דדי
19/11/2020 2:49:16

גם שמעתי ספקולציה שהליגה ביטלה את הטרייד בגלל טמפרינג.
להגיד שקבוצה מסויימת מעוניינת במישהו זה דבר אחד, אבל שסיין אנד טרייד שלם ידלוף כשהשחקן עוד לא שחקן חופשי ? יכול להיות שהיה כאן עונש.

FAN
FAN
19/11/2020 2:51:46

עכשיו שמיץ דופק חתיכת פרגון לאבדיה
"השחקן הכי מוכן לליגה"

Smiley
19/11/2020 2:59:57

שהבאקס יתנו הבטחה לבוגדנוביץ' שיטרידו אותו אם יאניס עוזב ויסגרו את הסיפור

שחר אלוני
19/11/2020 3:00:34

יש לינק לשידור הדראפט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למישהו יש לינק לשידור?

The Ljos of the Rings
19/11/2020 3:03:54

שלוש תשובות, אף אחת מהן לא זהה. כל הכבוד.

The Ljos of the Rings
19/11/2020 3:04:18

ארבע.

FAN
FAN
19/11/2020 3:06:58

פה אין דיליי 🙂 –
https://twitter.com/wojespn

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה חברים

Smiley
19/11/2020 3:09:45

NBA Retweet
@RTNBA
·
5m
Andrew Wiggins is finalizing a multi-year shoe deal with a Chinese brand named Peak. Via
@NickDePaula

עידן
עידן
19/11/2020 3:09:51

מיניסוטה בחרה את אדוארדס

Smiley
19/11/2020 3:10:30

Shams Charania
@ShamsCharania
Sources: Minnesota is selecting Anthony Edwards with the No. 1 overall pick in the NBA Draft.

Smiley
19/11/2020 3:11:33
הגב ל  Smiley

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
1m
Emerging at the top of the Timberwolves draft board for No. 1: Anthony Edwards, per sources.

דדי
דדי
19/11/2020 3:11:33

זה מה שאני הייתי בוחר.

דדי
דדי
19/11/2020 3:12:47

מת על הניסוחים של ווג׳ כדי לא להתנגש ראש בראש עם הבוסים שלו באי אס פי אן.
ההצגה הכי טובה בדראפט.

עידן
עידן
19/11/2020 3:14:28
הגב ל  דדי

חח מאז שהצטרף לespn. כל דראפט הוא עושה את זה

עידן
עידן
19/11/2020 3:15:08

גולדן סטייט בחרה בוויסמן

עידן
עידן
19/11/2020 3:16:29

מקווה שאבדיה לא יבחר על ידי קליבלנד ב 5
מקווה או שיקגו ב 4 או אטלאנטה ב6

עידן
עידן
19/11/2020 3:16:57

שארלוט תבחר בלאמלו בול בבחירה 3

דדי
דדי
19/11/2020 3:17:17

לא הסימן הכי טוב לאוהדי הווריורס – לא נשמע שזאת בחירה שתוטרד – הוא מתאים מדי.
אבל נחייה ונראה.

עמיחי קטן
19/11/2020 3:19:12
הגב ל  דדי

דווקא טרייד על וונדל קרטר נשמע הגיוני – סנטר במקומו

ארבל חילבה
19/11/2020 3:19:19

the west is one of the toughest conferneces to play at.
גאוני ESPN

עידן
עידן
19/11/2020 3:21:52

הבחירה של שארלוט בלאמלו מורידה את הטרייד על ראסל ווסטברוק לשארלוט מהפרק כנראה

דדי
דדי
19/11/2020 3:23:21
הגב ל  עידן

איזה פרק ?
מי קנה את זה שאיזו שהיא קבוצה תטריד עבורו אם היא לא שולחת בחזרה את ג׳ון וול ?

מנחם לס
19/11/2020 3:26:54

רק ששיקגו לא תיבחר באבדיה (כדי שהוא ישחק כאן, באטלנטה. יש לנו 3 כתבים – כולל אני – לכסות אותו!)

shadow
shadow
19/11/2020 3:30:42
הגב ל  מנחם לס

לא בחרה

עידן
עידן
19/11/2020 3:27:15

שיקגו בולס בחרו את פטריק וויליאמס

מנחם לס
19/11/2020 3:30:34
הגב ל  עידן

איך ידית???

עידן
עידן
19/11/2020 3:32:49
הגב ל  מנחם לס

טוויטר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא חסיד של משפחת בול, אבל אם יתברר שהבחור הזה רציני, ושרלוט תמצא פרנצ'ייז פלייר שאינו אלוהים זה ישמח אותי. הגיע הזמן. בהצלחה.

מנחם לס
19/11/2020 3:28:00

שרלוט יכולה להשתמש קצת בגלים שאביו יעשה בעיר ברדומה הזאת!

רותם אלרן
19/11/2020 3:28:43

פאשלה של הבולס לדעתי (כמובן שעוד מוקדם לקבוע).
דני הכי מתאים שם, ויותר משהוא מתאים לשיקגו, מהצד הישראלי באסה אם הוא הולך לקאבס.

Niro
19/11/2020 3:31:07

אוי אוי רק לא לקאבס 🤦🤦

RBAREL
19/11/2020 3:31:44

קליבלנד תלך עם 7+16 על 5 ?

מנחם לס
19/11/2020 3:32:28

רק שהקאבס לא תיבחר בדני!

RBAREL
19/11/2020 3:34:22
הגב ל  מנחם לס

נראה שדני מתקרב אליכם מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נראה בחור נחמד הפטריק וויליאמס הזה.

מנחם לס
19/11/2020 3:33:36

אני מקווה שהקאבס תיבחר בהייבורו הזה (אני שוכח את שמו כל הזמן)

עידן
עידן
19/11/2020 3:33:48

קליבלנד בחרה באוקורו

מנחם לס
19/11/2020 3:34:18

הייליבורטון

מנחם לס
19/11/2020 3:34:47

האליבורטון?

עידן
עידן
19/11/2020 3:35:31

אטלאנטה בחרה באוקונגו

דדי
דדי
19/11/2020 3:36:11

יפה לכם אטלנטה !

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 3:36:15

מל ההוקס לא לקחו את דני
אוקנגו

Smiley
19/11/2020 3:37:06

https://twitter.com/ShamsCharania
שידור ישיר בטוויטר של שאמס

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 3:37:37

אבדיה נופל נופל נופל

דדי
דדי
19/11/2020 3:37:52

לא רואה את דטרויט לוקחים את דני.
גם לא חושב שהניקס או הוויזארדס.
מתחיל ליפול ?

מנחם לס
19/11/2020 3:37:53

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

אבדיה שכן שלי? כבר יש שחקן אחד בבניין שלנו!

מנחם לס
19/11/2020 3:38:38

השידור כאן מאחר בכמה שניות על שלכם

עידן
עידן
19/11/2020 3:40:05
הגב ל  מנחם לס

השידור שלך לא מאחר פשוט בטוויטר ווז ושאמס אומרים את הבחירות לפני הטלוויזיה

עידן
עידן
19/11/2020 3:38:50

דטרויט בחרה את קיילאן הייז

המשגיח
19/11/2020 3:39:45
הגב ל  עידן

יופי

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 3:39:49
הגב ל  עידן

זה לא ההוא מפאריס סט ג'רמיין?

עמיחי קטן
19/11/2020 3:39:49

סאנס או ספרס מבחינתי מצוין לדני

RBAREL
19/11/2020 3:39:53

דני בניקס ?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נראה אחלה האוקורו הזה, נקווה שישרוד את קליבלנד, ואם לא שיעשה דני גרין ויבוא אלינו.

גיא רוזן
19/11/2020 3:40:08

אבדיה בסאנס, זה יהיה קורע. העגלה תתמלא עד 0 מקום…

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 3:41:10
הגב ל  גיא רוזן

עגלה בקוסקו אתם לא מסוגלים למלא

עידן
עידן
19/11/2020 3:41:46
הגב ל  גיא רוזן

חחח כל משחקי הסאנס בשידור ישיר בערוץ הספורט

Smiley
19/11/2020 3:48:43
הגב ל  עידן

יהיה די נורא לשמוע את הצווחות של שימי ריגר ועידו גור מכל קלוז אפ עליו

רותם אלרן
19/11/2020 3:41:03

אוקורו מעולה, מבואס עליו שיגיע לקליבלנד.
שחקן שיכול להיות בטייפ של איגי, רק עם פחות קליעה. בכל אופן יתאים לצד הקו האחורי של קליבלנד שלא מגן/מוסר בכלל

Smiley
19/11/2020 3:41:30

אבדיה מדרדר, כנראה ברגע האמת לא ממש מחזיקים מהכישרון האירופאי…

עמיחי קטן
19/11/2020 3:42:21
הגב ל  Smiley

הם יתחרטו על זה

גיא רוזן
19/11/2020 3:41:36

אבל אבדיה בספרס? זה כאילו הוא זכה בלוטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

יה יורד שם לגי ליג

דדי
דדי
19/11/2020 3:43:36

לא רואה את אבדיה בספרס.
סאנס יותר הגיוני לי.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 3:43:51

אבדיה נראה לי טוב לפילדלפיה ב 21 ואז לשלוח אותו ליוסטון בשביל הארדן

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
19/11/2020 3:46:18

טופין לניו יורק

עידן
עידן
19/11/2020 3:46:53

הניקס בחרו באובי טופין

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 3:47:11

טופין אחלה שחקן דובי
עד עכשיו רק שיקאגו הפתיעו

דובי
19/11/2020 3:48:58
הגב ל  zivovivo

לא בא לי עליו בכלל, ברמות קשות

Niro
19/11/2020 3:51:31
הגב ל  דובי

1+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פעם ראשונה שאני רואה את הדראפט, פשוט חמודים. גם זה שהם בבית זה יפה. צריך לשמר לשנים הבאות.

דדי
דדי
19/11/2020 3:48:31

מתחיל להיות בטווח שאתה חייב לקחת את האליברטון – גם אם יש לך רכז.
פשוט הפרוספקט הכי טוב שנשאר ביי פאר.

עידן
עידן
19/11/2020 3:49:13

אבדיה כנראה יבחר על ידי וושינגטון

Smiley
19/11/2020 3:50:46

Stadium
@Stadium
"I'm told the fear is that it's a heel injury."

מנחם לס
19/11/2020 3:51:15

ניקס היתה האפשרות השנייה שלי.
אם וושינגטון בוחרת בו אז יניר (שלהבת) חוזר מישראל לוושינגטון

רותם אלרן
19/11/2020 3:51:19

דני לוויזארדס סבבה. מקווה שירד עוד מקום אחד, התאמה מושלמת לסאנס

מנחם לס
19/11/2020 3:52:56

אני לא מבין. כיצד השידור כאן מפגר ב-10 נשניות????????????????????
וואללה שאטלנטה זה חור. עיר ברפובליקת בננה

עידן
עידן
19/11/2020 3:55:03
הגב ל  מנחם לס

השידור שלך לא מפגר פשוט בטוויטר ווז ושאמס ושאר החברה נותנים את הבחירות לפני הטלוויזיה

עמיחי קטן
19/11/2020 3:53:20

האמת היא שוושינגטון זה סבבה. קבוצה די צעירה מצד אחד, אבל כזו ששואפת להיות תחרותית ועם סיכוי לא רע להגיד לפלייאוף

עידן
עידן
19/11/2020 3:53:53

וושינגטון בחרה בדני אבדיה

מנחם לס
19/11/2020 3:54:24

ה-TV מפגר פה ב-6 שניות. לא מבין כיצד זה ייתכן

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 3:55:01

לא רע לדני

מנחם לס
19/11/2020 3:55:02

אם ככה שלהבת חוזר לוושינגטון

גיא רוזן
19/11/2020 3:56:16

הליברטון לסאנס, היה תרחיש החלום של עידו. מעניין אם הדראפט הזה יצליח להפוך גם את הציניים ביותר לוישפולים…

דדי
דדי
19/11/2020 3:59:23

אי אפשר לוותר על הליברטון עכשיו לדעתי.
.
גם אם זה יהרוס לי את הטרייד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

וויזארדס…. לא פשוט. בהצלחה דני!!!

Niro
19/11/2020 4:02:01

המון בהצלחה לדני
מרגש

גיא רוזן
19/11/2020 4:02:40

Maybe it's just a coincidence but here is former CAA agent Leon Rose's first offseason as Knicks president so far:
Head coach: CAA client
Head coaching search: 6 of 11 interviewed are CAA clients
Assistant coaches: CAA client, CAA client, CAA client
1st round pick: CAA client
.
ניקס…

דובי
19/11/2020 4:05:18
הגב ל  גיא רוזן

בשנייה שנכנסנו להיריון אתה יודע שייצא לנו משהו רע

Niro
19/11/2020 4:05:58
הגב ל  גיא רוזן

לוזרים

RBAREL
19/11/2020 4:03:11

חמוד אבדיה

FAN
FAN
19/11/2020 4:04:29

את זה אף אחד לא צפה..
מחכה לניתוחים שלכם על דני בוויזארדס…

עידן
עידן
19/11/2020 4:04:37

הסאנס בחרו את גיילן סמית

רותם אלרן
19/11/2020 4:04:42

בהצלחה לדני!
וויזארדס לא רע בכלל, ובטח שיותר טוב מהניקס או הקאבס…
🙂

RBAREL
19/11/2020 4:05:02

Jalen smith לפיניקס

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 4:05:30

גיילן סמית גיא
אחלה בחירה

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:05:34

רוביו למינסוטה יחד עם בחירות 25ו 27 תמורת בחירה 17 לאוקלהומה

שחר אלוני
19/11/2020 4:08:52
הגב ל  Zion king

זה נסגר? עובר תחת חוקי הטריידים?

רותם אלרן
19/11/2020 4:06:09

אחלה לגמרי לסאנס.

גיא רוזן
19/11/2020 4:06:44

כרגיל, הקשר בין התחזיות לסאנס שואף ל-0…

גיא רוזן
19/11/2020 4:08:34

אבל אני סומך על ג'ונס. מאז שהמושכות בידיו, כל החלטה בול.
.
(חוץ מזה, אני לא חושב שהופס שורדים ווישפול עידו…)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נראה בחור רציני, ג'יילן סמית'

עידן
עידן
19/11/2020 4:11:44

סן אנטוניו בחרו בדווין ואסל

רותם אלרן
19/11/2020 4:12:19

וואסל לספרס, מעולה

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:12:43

באסה עם הספרס, רציתי שישאר לפליקנס

רותם אלרן
19/11/2020 4:13:28
הגב ל  Zion king

תתנחם בנסמית' או ביי, מעולים לכם

עידן
עידן
19/11/2020 4:13:49

היילברטון לקינגס? לפי ווז

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 4:14:05

הספרס מורווחים. ווסל הוא אחלה
מעניין את מי הקינגס יקחו הולך לישון ממש אחרי
אני רוצה אחד בין לואיס מקסי והליברטון

רותם אלרן
19/11/2020 4:14:33

סקרמנטו הולכת על האליברטון.
מטורף שנשאר עד עכשיו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יפה מאד!!! תודה לג'ון שסימן אותו ראשון, תודה לכל מי שוויתר עליו, ותודה שבחרנו שחקן שבאמת מתאים לנו ולא צריך לחכות להבין אם יהיה טרייד. בהצלחה!!!!!

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:17:02

יש דיבור על טרייד של הפליקנס על בחירה 13

עידן
עידן
19/11/2020 4:21:32

הפליקנס בחרו בקירה לואיס

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:22:04

לאאאא

דדי
דדי
19/11/2020 4:22:27

סקרמנטו עם הגניבה.
באמת שנה פסיכית.

עידן
עידן
19/11/2020 4:25:27

בוסטון בחרה בארון נייסמית

Smiley
19/11/2020 4:29:04
הגב ל  עידן

עידן, אתה צריך להיות כמו ווז'… כל פעם בניסוח אחר 🙂

עידן
עידן
19/11/2020 4:30:48
הגב ל  Smiley

אין לי כח לזה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

לא בטוח שכדאי לו אפילו לשים את הכובע… שיחכה להבין איפה הוא נופל בסוף
😉

עידן
עידן
19/11/2020 4:28:47

אורלנדו בחרה בקול אנטוני

עידן
עידן
19/11/2020 4:29:31

דני אבדיה בוושינגטון
שרה נתניהו:תכין את המכונות כביסה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

:-))))
יש מצב שהוא חלק מטרייד דאון של גולדן או שיקגו? נחכה לסוף הלילה ולתחילת הפרי אייג'נסי.

עידן
עידן
19/11/2020 4:33:27

רוביו חוזר למיניסוטה

https://twitter.com/wojespn/status/1329251174067920904?s=19

עמיחי קטן
19/11/2020 4:35:20

רוביו יחד עם בחירות 25 ו-28 במינסוטה בעד בחירה 17 שהולכת לאוקלהומה

עידן
עידן
19/11/2020 4:35:20

דטרויט בוחרת את אייזיה סטיוארט

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 4:37:26

טייריס מקסי מחליק הלוואי מי שחכם שישיג בחירה באזור הבחור בולר!

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 4:40:33
הגב ל  zivovivo

אני לא מבין תטנדר כתוב לו באסט אול אובר

דובי
19/11/2020 4:42:35
הגב ל  zivovivo

לכל האורך. רוחב אין שם.

רותם אלרן
19/11/2020 4:38:08

ג'וש גרין, סאדיק ביי או טייריס מקסי לדאלאס.
אני מרוצה עם מה שיוצא
🙂

דדי
דדי
19/11/2020 4:38:44

משהו לא לגמרי מסתדר כאן.
בוחרים את אדוורדס, טרייד על רוביו, יש את ראסל, את קולבר, זכויות על ביזלי, אוקוגי, ועכשיו גם 2 בחירות נמוכות ?
.
משהו כאן לא גמור.
אולי אפילו טרייד על אדוורדס ?
משהו חייב לקרות כאן.

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:40:20
הגב ל  דדי

ראסל אדורדס ובחירות על הארדן?

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:39:29

פרסטי לוקח את מקסי או הסרבי וצוחק על כולם עוד שנתיים

עידן
עידן
19/11/2020 4:39:48

פוקושבסקי לניו אורלינס

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:42:03
הגב ל  עידן

הלוואי שישאר עד 24 הוא או מקסי או גרין

עידן
עידן
19/11/2020 4:45:50
הגב ל  עידן

לאוקלהומה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

לדעתי אם נבחר על ידי פרסטי, שאפילו עשה טרייד אפ עליו, הוא יצליח. יהיה מעניין לעקוב.

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 4:42:05

לא מבין תטנר בכלל לי הוא נראה כמו באסט מהדהד- פושק.. וואט אבר

עידן
עידן
19/11/2020 4:43:59

דאלאס בוחרת את גוש גרין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העיקר שהורפורד לא אצלנו. 2025 זה מעולה לפרסטי השועל שבטח יטריד את הורפורד עד בוף העונה לאיזה קונטנדרית תמורת עוד בחירה 😂

דדי
דדי
19/11/2020 4:45:21

התעריף של בחירות סיבוב שני בשמיים.
לא בטוח שהלייקרס יצליחו לקנות אחת.

עידן
עידן
19/11/2020 4:45:26

קליפרס מטרידים את לנדרי שאמט לנטס תמורת בחירה 19

עידן
עידן
19/11/2020 4:46:47
הגב ל  עידן

הקליפרס נותנים את הבחירה 19 לדטרויט תמורת לוק קנארד

עמיחי קטן
19/11/2020 4:48:22
הגב ל  עידן

חחחחחחחחחחחחח לא יכלו לעשות את זה נורמלי

עמיחי קטן
19/11/2020 4:46:13

שאמט לברוקלין והבחירה ה-19 לקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפלייאוף האחרון הוכיח שהוא לא בנוי לרמות האלה. קיבל יותר מידי דק שעלו לקליפרס ביוקר. קנארד יותר טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאכזב שאבדיה בווש אצל ברוקסי. חבל שההוקס לא הלכו עליו ובחרו אחד עם שם של נגר בן נגר תואם רדיש בטח מי זה האוקונגו הזה?

שחר אלוני
19/11/2020 4:48:10

לוק קנארד לקליפרס, שאמט והבחירה לדטרויט

עמיחי קטן
19/11/2020 4:49:23

שאמט הולך לברוקלין

שחר אלוני
19/11/2020 4:49:35

שאמט לנטס

Smiley
19/11/2020 4:56:00

קליפרס החלפו קלעי בקלעי אחר שיודע מעט להוריד כדור לרצפה

עידן
עידן
19/11/2020 4:48:34

שאמט לברוקלין
קנארד לקליפרס
הבחירה 19 לדטרויט

Smiley
19/11/2020 4:50:35

קול אנתוני במג'יק… פולץ' מתחיל לשקשק…

Smiley
19/11/2020 4:51:40

טרייד די מוזר…
Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
18m
Minnesota is acquiring Oklahoma City's Ricky Rubio, the 25th and 28th picks for a package that includes the No. 17 pick, sources tell ESPN.

עידן
עידן
19/11/2020 4:53:01

דטרויט בוחרת בסאדיק ביי

שחר אלוני
19/11/2020 4:53:06

סאדיק ביי ב 19 לדטרויט

Zion king
Zion king
19/11/2020 4:54:32

דטרויט עם דארפט מצויין

Smiley
19/11/2020 4:57:17

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
33s
Rodney McGruder is leaving the Clippers for the Pistons as part of the three-team deal with the Nets, sources tell ESPN.

עידן
עידן
19/11/2020 4:57:20

כחלק מהטרייד המשולש רודני מקגרודר עובר לדטרויט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תהיה קיומית – מה סילבר עושה כל פעם בחמש דקות חופש שיש לו בין בחירה לבחירה? לא יכול להתאפק ומציץ בטוויטר של ווג' כדי לדעת מה יהיה בפתק?

עידן
עידן
19/11/2020 4:59:25

מיאמי בוחרים את אצ'יוואה

שחר אלוני
19/11/2020 5:00:40
הגב ל  עידן

לא ראיתי שכתבת, ומסתבר שאייתנו אותו דבר 🙂

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 5:01:01
הגב ל  עידן

בחיר טובה.
מוזר הקטע עם מקסי איך הוא מחליק כל כך הרבה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

יפה. אחת הקבוצות שהכי כדאי להגיע אליהן.

שחר אלוני
19/11/2020 4:59:55

אצ'יוואה למיאמי

רותם אלרן
19/11/2020 5:01:58

אצ'יווה למיאמי, מצוין.
שחקן שמביא אקסטרה אנרגיה והאסל לפארקט, בדיוק מתאים להם.
יש לו גם פוטנציאל לא רע בכלל

רותם אלרן
19/11/2020 5:03:23

עדיין לא מאמין שדאלאס לא לקחו את ביי.
לא נורא, גם גרין אחלה לגמרי, פשוט טיפה מבאס שדילגו עליו (מוזר שהיה פנוי בכלל).

עידן
עידן
19/11/2020 5:03:54

פילדלפיה בוחרת את טייריס מקסי

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 5:05:28
הגב ל  עידן

לקחו שחקן טופ 10 במקום ה21
שיחוק!

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 5:11:11
הגב ל  zivovivo

דריל מורי זה לא אלטון ברנד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

ברנד עדיין הgm לא? למה אתה לא נותן קרדיט?😎

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 5:23:46

נתתי לו קרדיט על הסטארבאקס שהוא הביא בבוקר.
זה מזכיר לי את הקפה המצוין שברט בראון היה מביא לפופ בזמנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח מראים על אציווה מהלכי הגנה בההילייטס כלומר ההיט בחרו נגר בן נגר שירביץ קצת כמו שהם אוהבים.
ואז תכונה שנייה אמרו פינשר והראו אותו מתחת לסל מחטיא פעמיים עד שקלע בריב של עצמו 😂😂😂😂

רותם אלרן
19/11/2020 5:09:16

אחלה שחקן התקפה בצבע, מעולה פיזית.
מגן טוב, ואחד כזה שמביא האסל והגנה אף פעם לא מזיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח נגר בן נגרים בלי לראות שנייה שלו. אבל יש לו את השם הכי יפה.
גולום יכול לככב איתו מיי פרשס ימיי פרשס
אם יזכה באליפות precious acheive 😂😂

עידן
עידן
19/11/2020 5:20:48

חחחח

רותם אלרן
19/11/2020 5:08:07

מקסי הלך מאוד מאוחר, במיוחד ביחס לתחזיות.
רק מראה כמה הדראפט הזה עמוק

רן הנרגן
19/11/2020 5:09:30

להתעורר לחדשות על קלי…

עידן
עידן
19/11/2020 5:13:21

דנבר בוחרת בזיק נ'נאג'י

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

השם הכי נגרי שיש. זה דראפט עם ימבה שמות נגריים דה לוקס.
חסר לי מישהו בשם ימבה דמבה בדראפט הזה להשלמת הסרייה.

עידן
עידן
19/11/2020 5:19:58

הניקס בוחרים את לאנדרו בולמרו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

עוד נגר שיפלט מהליגה ואין לי מושג מי זה ואיך הוא נראה. בטח ברזילאי לפי השם

עידן
עידן
19/11/2020 5:24:53

ארגנטינאי

עידן
עידן
19/11/2020 5:23:59
הגב ל  עידן

בולמרו הולך למיניסוטה בשביל 2 בחירות

Zion king
Zion king
19/11/2020 5:23:41

בלומרו למינסוטה תמורת בחירה 25 ו 33

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Zion king

עשה כבר צעד מהיר להיפלט מהליגה 😂😂

Smiley
19/11/2020 5:25:01

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
1m
As Windhorst says, Knicks are sending Bolmaro to Minny for No. 25 and 33.
Quote Tweet
Adrian Wojnarowski
@wojespn
· 2m
Bolmaro is going to Minnesota in a trade, per source.

עידן
עידן
19/11/2020 5:25:50

קליי תומפסון סובל מחשש מקרע בגיד האכילס.
איזה זין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

לגמרי…כמה חוסר מזל, יא-אללה.
נקווה שהדיאגנוזה הסופית תהיה יותר חיובית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

גולדן קבוצה גמורה אם זה המצב. לא שהם היו משהו לפני.
יאללה להתחיל לעשות פרסטי. נשמח לקבל את קרי בפילי

Smiley
19/11/2020 5:26:29

Shams Charania
@ShamsCharania
·
1m
Future pick going to New Orleans, sources said.
Quote Tweet
Shams Charania
@ShamsCharania
· 3m
Sources: New Orleans picking RJ Hampton at No. 24 and trading him to Denver.

Zion king
Zion king
19/11/2020 5:26:30

מה נעשה עם האמפטון, דראפט מאכזב של הפליקנס

Zion king
Zion king
19/11/2020 5:27:38

ו האמפטון מוטרד לדנבר תמורת בחירה עתידית

Smiley
19/11/2020 5:27:38

Shams Charania
@ShamsCharania
·
22s
Sources: OKC is selecting Immanuel Quickley with the No. 25 pick in the NBA Draft — going to Knicks.

עידן
עידן
19/11/2020 5:28:18

עמנואל קוויקלי לניקס

עידן
עידן
19/11/2020 5:30:09

אני אף פעם לא נשאר לסיבוב השני של הדראפט אבל היום יש את ים מדר אז יש עוד דרך ארוכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

לא נראה לי שהוא יבחר. לך לישון/לעבוד

עידן
עידן
19/11/2020 5:38:25
הגב ל  עידן

ב 3 מתוך 4 מוק דראפטים שראיתי הוא אמור להיבחר.הכי מוקדם בחירה 44 והכי מאוחר בבחירה האחרונה 60

עידן
עידן
19/11/2020 5:31:21
גיא רוזן
19/11/2020 5:33:10

וואו. העונה של גולדן סטייט נגמרת לפני שהיא בכלל התחילה? זה מבאס. ממש.

עידן
עידן
19/11/2020 5:35:50
הגב ל  גיא רוזן

עונה קודמת הייתי בלואד מנג'מנט בגלל הספלאש בראדרס ובקושי ראיתי משחקים(ראיתי בעיקר תקצירים).לא היו לי ציפיות לאליפות העונה אבל ציפיתי לחסרה של שניהם לכדורסל שאני אוהב ומקום 4-6 במערב

גיא רוזן
19/11/2020 5:39:42
הגב ל  עידן

אני לא חושב שיכול להיות אוהד כדורסל שלא ציפה לחזרה של הצמד. לטעמי, הם בהרכב מלא (לצד מלוא המהלכים האפשריים באוף סיזן) קונטנדרים, והם היו מתחרים על הטופ של המערב.

עידן
עידן
19/11/2020 5:33:44

בוסטון בוחרת את פייטון פריצארד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

נראה אחלה גבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש נראה לי דרק רוז בדרך למדבר

גיא רוזן
19/11/2020 5:40:44

לא ברור לי איך הוא מתאים לסגל שנבנה, לצורת המשחק.
ניחוש או שקראת שמועה היכן שהוא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

ניחוש שמתבסס על הגולשים פה+ המהלכים שדטרויט עושים הבחירה בהייז +ומה שהסאנס לא עשו.
זה גם יכול להיות ראזון אבל סיכוי מופחת.

עידן
עידן
19/11/2020 5:37:10

יוטה בוחרת את אזובוייקה
השמות קשים השנה אז סלחו לי אם אני טועה בהם

עידן
עידן
19/11/2020 5:41:28

טוני בראדלי והבחירה ה 38 עוברים לדטרויט מיוטה תמורת כסף ו future considerations

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 5:41:38

איזה לילה מבאס
גם דני, גם קליי.
מלא שמות הזויים בדראפט

עידן
עידן
19/11/2020 5:42:46

מיניסוטה בוחרת את גיידן מקדניאלס

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 5:42:58

איזה ריקבון להיות בווש

עידן
עידן
19/11/2020 5:51:48

טורונטו בוחרת את מלאכי פלין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

עוד אחד שהתמזל מזלו. בטח יצטנן קצת בימים הראשונים (מסן דייגו לטורונטו? ברררר….) אבל בכל מה שקשור לכדורסל יהיה בסדר.

עידן
עידן
19/11/2020 5:53:28

יאללה נשארה עוד בחירה אחת בסיבוב הראשון.סיבוב שני כבר לא נרשום מי נבחר אבל עדיין אצפה לראות אם ים מדר יבחר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

עשית את שלך הלילה! תודה עידן

עידן
עידן
19/11/2020 5:56:16

👍

עידן
עידן
19/11/2020 5:55:40

בחירה 30 ממפיס בוחרת את דזמונד ביין

עידן
עידן
19/11/2020 6:07:27

הטריידים ממשיכים
גוש ריצארדסון מפילי עובר לדאלאס.כרגע לא ברור תמורת מה

עידן
עידן
19/11/2020 6:09:36
הגב ל  עידן

סת קארי הולך לשחק אצל אבא של אשתו בפילי

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:07:32

הצד החיובי – לפחות לא בשארלוט/קליבלנד/ניקס/דטרויט ויקבל דקות בוודאות.

RBAREL
19/11/2020 6:09:05

סת קרי בפילי עבור הבחירה ב 36

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:10:14
הגב ל  RBAREL

מה הם מפגרים? איך הם ויתרו על סת'?

RBAREL
19/11/2020 6:12:13

גם אני חושב ככה – אחד הקלעים הכי טובים בליגה

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:13:01
הגב ל  RBAREL

הזוי. כנראה יש להם מישהו בקנה בבחירה 36

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא קשור ל36 בכלל. גוש הרבה יותר טוב מסת והמאבס צריכים הגנה.
מתי הם יטרידו את פורזי הזה הוא יפצע תמיד ובלי קשר זה לא האיש

RBAREL
19/11/2020 6:11:16

תאו מלודון בפילי – קצת נמוך מהצפוי

עידן
עידן
19/11/2020 6:11:22

כן גם יש קבוצה נחמדה עם וול ביל והאצימורה ואם ישחק בעמדה 3 אז יקבל גם הרבה דקות

עידן
עידן
19/11/2020 6:12:05
הגב ל  עידן

תגובה לאשך 238

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:12:14
הגב ל  עידן

הוא יקבל הרבה דקות אבל הקבוצה על הפנים ולא הולכת להשתפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייד מעולה גוש נותן הגנה בדיוק מה שהמאבס צריכים.
סת סתם אוברייטד.
בפילי יוכל לבוא יותר לידי ביטוי כי שם הוא באמת רק יצטרך.לקלוע לבד מה3. בתפקיד רדיק.
לדעתי פילי הוציאו קצת מידי על גוש אבל זה כנראה שווי השוק

גיא רוזן
19/11/2020 6:15:20

אין הרבה שחקנים שממש יצא לי לעקוב (בדיעבד) אחרי מה שעשו השנה במכללות. בעקבות ג'ון, חיפשתי כל מה שיכולתי אודות טיירל טרי. לדעתי, דאלאס עשו את הגניבה של הדראפט.
הקליעה שלו תתורגם מהר מאוד להצלחה בליגה (לדעתי הלא מקצועית).
.
קרי תמורת ריצ'רדסון?
הגנה. זה מה שריצ'רדסון מביא לפרקט, משהו שחסר מאוד לדאלאס בעמדה שלו.
.
אין לי ספק שדאלאס יהיו קבוצה נהדרת בעונה הקרובה.

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:15:40

עדיין לא מאמין שהפיסטונס ויתרו על קנארד תמורת שאמט. איזה בור ביוב פתוח זה הפיסטונס.

עידן
עידן
19/11/2020 6:25:28

שאמט הלך לברוקלין.דטרויט ויתרה על קנארד בשביל בחירת דראפט שהיא בחרה בסיבוב הראשון

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:33:31
הגב ל  עידן

עדיין החלטה אידיוטית

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בלי לפגוע בסת' קרי, שחקן מצוין, אבל דוק ריברס הזה הוא ממש צ'יף אפריקאי – משפחה לפני הכל. זה לא רציני ולא מקצועי. לא הבנתי למה בקליפרס נתנו לו לעשות את זה, ואני לא מבין את זה בפילי. זה לא בריא ולא נכון. לא יכלו למצוא קלע משובח מחוץ למשפחה של המאמן???

Smiley
19/11/2020 6:54:24

ריברס רחוק מלהחליט בסיקסרס, בטח שיש שם את מורי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Smiley

מי שזה לא יהיה שהחליט הכניס ראש גם ככה לא בריא למיטה ממש חולה. פשוט חוסר מקצועיות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איבדתי את הספירה המדויקת אבל נראה לי שמיניסוטה מקבלים כבר 4-5 שחקנים מהדראפט הזה. ווט גיבז? הגרסון רוסאס הזה בונה שם הכל מהתחלה או שיעשו טרייד? מה עובר עליהם?

עידן
עידן
19/11/2020 6:24:08

גוש ריצארדסון שחקן יותר טוב מסת קארי וכמו שציינו לפני נותן הגנה.חשוב שלפחות אחד מצמד הגארדים יהיה מגן טוב(בווריירס זה היה קליי).דאלאס השתדרגו מאד וצופה להם טופ 4 במערב בלי פציעות משמעותיות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חבל שטיילר ביי לא נשאר פנוי לבחירה שלנו ב41, נקווה לטילי.

NFS
NFS
19/11/2020 6:25:50

סחתיין דני. קבוצה מהמזרח על סף פלייאוף עם סיכוי לדקות משחק.
קליי – לא ייאמן איזה חוסר מזל. ממש ממש מבאס

Doc Rivers
Doc Rivers
19/11/2020 6:30:52

ים מדר לא יבחר הלילה ככל הנראה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עוד PG???? מה יהיה? נראה לי שפופ מעיף את דז'ונטה ולוני או משהו כזה, אחרת אני ממש לא מבין מה קורה כאן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בקיצור, בחרנו בחור בשם טריי ג'ונס, אח של מישהו בשם טיוס ג'ונס, מדיוק.

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:34:52

את לוני לא יעיפו. את דז'ונטה צריך להטריד ולשדרג.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ועדיין – עם דרק, לוני, קווינדארי, קלדון ודווין (SG/SF שניהם), לא צריך קצת ביגז? אולי זה אומר שפולטל נשאר? אולי גם יובנקס? ממטו נראה לי שכבר לא יצא שום דבר.

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:41:35

אין לי מושג מה התוכנית. מקווה שלפופ יש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופ יודע שכל הגבוהים האלה נגרי על ולכן לא בוחר

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:32:47

ספרס לקחו את אח של טיוס ג'ונס, רכז גם הוא.
חבל, קיוויתי לים

zivovivo
zivovivo
19/11/2020 6:34:32

אחלה דראפט לקינגס
הליברטון וודוורד
ורמזי
רמזי והליברטון שחקנים שאני ממש אוהב

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 6:38:30

ג'וש ריצ'רדסון זה שחקן שתמיד חושבים שהוא אנדרייטד וחושבים שהוא טוב.
ואז אתה רואה אותו משחק שנה שלמה צשחק אחרי משחק ומבין שהוא לא שחקן טוב,הוא שחקן טיפש שזורק כשצריך למסור ומוסר כשצריך לזרוק, הקליעה שלו לא טובה,הוא אוהב זריקות מיד ריינג' שהוא תמיד מחטיא, ההגנה שלו בינונית ומטה,גארדים זריזים עושים ממנו צחוק.
סת קרי הוא לא מי יודע מה אבל הוא לפחות יודע לקלוע וסימונס ימצא אותו חופשי לשלשות

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:40:05
הגב ל  trusttheprocess

מסכים.
לזכותו שיחק תחת בראון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

לפילי קרי יותר מתאים. אנחנו גם נשמח לאיחוד משפחתי עם סטפן בעקבות הפציעה של קליי. טוביאס כמה בחירות וזה נפנק את הנרגן.
ריצרדסון פחות התאים לקבוצת הנגרים מה3 של פילי. למאבס הוא הרבה מתאים כי הם צריכים שהוא יכסה את החורים של לוקה.
בטוטאל הוא שחקן הרבה יותר טוב מסת קרי.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 6:47:01

אתה זוכר את הקבוצה עם בלינלי רדיק קובינגטון , מלא קלעים ליד אמביד וסימונס?
זה מה שהם בונים וזה יכול לעבוד

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:49:51
הגב ל  trusttheprocess

זאת הקבוצה שתמיד אמרתי שהייתה הכי טובה של פילי.
אבל היה להם גם ריבאונד התקפה קטלני.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 6:58:26

סימונס האריס וטייבול טובים מאד בריבאונד התקפה

RBAREL
19/11/2020 6:40:58

מדר בבוסטון !!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס רחוקים טרייד של פורזי מלהיות קונטנדרית

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:42:04

ים לבוסטון !!!

עידן
עידן
19/11/2020 6:42:15

בוסטון בחרו את ים מדר בבחירה 47

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

רזיאל מבסוט😁 ישלחו אותו לגי ליג או להפועל?

עידן
עידן
19/11/2020 6:45:25

הוא לא אמור לשחק בנבא השנה אבל בשנה שנתיים הקרובות כן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

אל תהיה בטוח

דוקטור רזי הופמן
19/11/2020 9:12:49
הגב ל  עידן

נווו אז שווין, קודם נראה מה יתן בגי ואז נברבר.

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 6:45:16

יואו איזה שיחוק! לשחק תחת סטיבנס!

asaf
19/11/2020 7:10:27

לגמרי שיחוק! יאללה שישאירו לנו אותו לעוד עונת בישול בהפועל…וייקחו קיץ הבא…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בוסטון!!!!! מזל טוב ים!!!!

דוקטור רזי הופמן
19/11/2020 9:11:16

תודה
אני מצטער שלא יכול להגיד בקרוב אצלך.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/11/2020 6:49:45

עוד קלעי לפילדלפיה
ביום אחד הביאו את גרין, קרי ואייזיה ג'ו, כולם קלעים מצוינים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבן של קניון מרטין ביוסטוניה

Jonathan
19/11/2020 7:14:24

אוף עם הפציעה של קליי. איזו מכה. גם אם זה בקטנה, מה שלא נראה לי, הוא לא יוכל להמשיך לקבל את הדקות שהוא קיבל…
הווריירס נשארו מהשנה שעברה עם עדת שחקנים שהם בערך סנטרים ועם עדת שוטינג גארדים שהם בערך שחקנים (אבל לפחות צברו ניסיון בחמישיה).
מעניין אם הם יצליחו לשחרר קצת מכל הטוב הזה ולהביא גארד סביר נוסף, שבתסריט שבו כולם בריאים יוריד מהעומס על קליי וקרי.
*
וברוך הבא ג'יימס וייסמן. הגעת למה שנראה כמו פלאשבק של הסיוט מסוף הניינטיז. מקווה שאתה לא מתכוון להיות ג'ו סמית'.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Jonathan

פאטי מילס, ככה קוראים לפתרון שאתה מחפש – צלף מ-3, אינטיליגנט, מנוסה, רגיל למשחק קבוצתי, שנה אחרונה בחוזה. הבעיה היא ש, לפחות כרגע, אנחנו מעל לתקרה ותצטרכו לאזן בערך 13 מיליון משכורת, ולא נראה לי שיש לכם משהו מתאים (לוני ב-5, ועוד גדודים של חוזים מינימום). אבל אם תצליחו לארגן משהו, אולי עם קבוצות נוספות, זה יכול להועיל.
.
כן, אני יודע שהוא לא קליי בהגנה, אבל גם אף אחד אחר לא.
.
אפשרות שניה – עוד עונת טנקינג… שזה ממש מבאס, בטח לקרי ודריימונד. נראה מה יהיה.

Jonathan
19/11/2020 8:47:38

אתה במכירת חיסול של סן אנטוניו….
*
אף אחד הוא לא קליי. לא בהתקפה ולא בהגנה.
*
אם קליי גמר את העונה, לא עלינו, אז הווריירס יכולים לבקש Disabled Player Exception ואז למצוא מישהו שמתאים לתנאים במסגרת החריגה הזו (שנה אחרונה בחוזה, או חופשי וכנראה שעוד כמה סיבוכי NBA).
*
אם קליי חוזר באמצע העונה – אז עדיין צריך למלא את החור בשחקן משמעותי נוסף כי הוא לא יוכל לתת את הדקות שהוא היה רגיל לתת.
איזה יאוש.

עידו גילרי
19/11/2020 9:01:57
הגב ל  Jonathan

החשש הוא מאכילס. זה לא בדיוק מבשר טובות.

Jonathan
19/11/2020 9:18:04

זה מה שהבנתי. עצוב.
נראה שנצטרך להתחיל לבנות מחדש. מה שהכי מדאיג זה שהTrust the Process הקודם שלנו נמשך איזה 20 שנים…

עידו גילרי
19/11/2020 9:20:59
הגב ל  Jonathan

הקארמה סוגרת חשבון עם לייקוב.

Jonathan
19/11/2020 9:26:31
הגב ל  Jonathan

איכשהו ללייקוב אני לא דואג.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יפה, הקיליאן טילי לא גויס – מהר לרוץ להחתים אותו לג'י ליג

עידו גילרי
19/11/2020 8:49:23

מקווה שאתה לא מאוכזב טילי(ם)

גיא רוזן
19/11/2020 8:59:35

מה אתה אומר על הבחירה של הסאנס???
ועל מי שהם לא בחרו???

עידו גילרי
19/11/2020 9:01:05
הגב ל  גיא רוזן

מאוכזב…
אבל דדי הבטיח.

גיא רוזן
19/11/2020 9:02:58

איזה גיבוי עוצמתי הניבוי שלו קיבל… מרשים.

גיא רוזן
19/11/2020 9:08:34
הגב ל  גיא רוזן

לזכותו של ג'ונס חובה לציין שהוא ראיין את הבחור 3 פעמים (כולל פגישה "אמתית" + אימון שביצע עבור הסאנס). הם (מקבלי ההחלטות בסאנס) ככל הנראה הגיעו למאני טיים עם כיוון ברור.
לזכותו של ג'ונס 2.0 חובה לציין שהוא כבר הראה שהוא יודע לבחור רול פליירס עם אופי חזק.

Jonathan
19/11/2020 7:47:29

אז איזושהי התייחסות לאדוארדס? בכל זאת בחירה ראשונה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוף טופיק – סרטון של אירועי מכות בליגה. יתכן שזו עריכה מגמתית אבל:
א. אמביד מככב
ב. אין אף קטע של הספרס – כנראה שהם בוחרים רק קרי מזג.
.
https://www.facebook.com/HighlightBasketball.1/videos/2764092747155702/

Jonathan
19/11/2020 8:56:56

הם כבר עשר שנים מתאוששים מברוס בואן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

חחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
19/11/2020 9:09:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו ברור למה שימון אוהב אותו כל כך….

דוקטור רזי הופמן
19/11/2020 9:19:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחX2
המכות בין שאק לצארלס מסטרפיס, היום הם חברים הכי טובים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בואנה מי זה דחף ככה את השיקצה, אשך תעניק לו עיטור ללל דחוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מככב כי חצי מהזמן במקום לשחק הוא מטטרש. אולי בגלל זה הוא לא נושם ברבע 4.
אצלי בשכונה לאורי ככה

אשך טמיר המקורי
19/11/2020 9:47:53

אני מוכן לשים כסף על סמארט נגד אמביד.

etayle
etayle
19/11/2020 10:30:17

סיטואציה נהדרת לדני, בהצלחה!

yaniv
19/11/2020 10:53:52
הגב ל  etayle

דווקא אני מאוד חושש בשבליו.
נראה לי הולך להיות בלאגן בוושינגטון.וול וביל גם ככה לא היו ביחסים טובים,ועכשיו שוול חוזר מפציעה הוא ינסה להוכיח שהוא עדיין יותר טוב מביל וזה נראה לי יעשה בלאגן שלם בקבוצה.

גיא רוזן
19/11/2020 11:15:33
הגב ל  yaniv

אני אופתע מאוד אם וול נשאר בוושינגטון. יש קרע מהותי בינו לבין הנהלת הקבוצה.

אור
אור
19/11/2020 11:19:54
הגב ל  גיא רוזן

עוד קרע לאוסף של וול…
.
וברצינות, מה הסיפור שם? (מבחינת כדורסל אחלה סיטואציה לאבדיה, אולי לא מבחינת חדר הלבשה אז גם איתי וגם יניב צודקים במידה מסוימת)

yaniv
19/11/2020 11:38:34
הגב ל  גיא רוזן

השאלה איך הם יצליחו להיפטר מהחוזה המפלצתי של וול?

גיא רוזן
19/11/2020 11:44:52
הגב ל  yaniv

קראתי שהסיבה שיש מו"מ על טרייד וול/ווסטברוק היא פרסום לא מחמיא של וול ברשתות החברתיות, כזה שגרם להנהלת הקבוצה שגם ככה לא "מאוהבים" בוול להחליט לנסות ולהטריד אותו. אם אראה את המקור שוב, אביא אותו.

אור
אור
19/11/2020 11:47:20
הגב ל  yaniv

בדיוק. אם אפשר להביא את ווסטברוק במקומו זה עדיף בהרבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

ראס זה שדרוג מטורף על וול. יתן את ה25 והטריפל ויהיה מתח האם יעבור את ביג או.
וול כבר גופה ללא דופק

The Ljos of the Rings
19/11/2020 11:53:20
הגב ל  אור

השאלה הפילוסופית העתיקה –
האם עץ נופל ביער עדיף על עץ שנפל כבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

עץ שנותן 25 תפוחים, 10 תפוזים ו10 רימונים? ברור שעדיף על עץ לא מניב. עם ראס יש להם גם סיכוי טוב לעשות פלייאוף ולהירמס עי אכילס או הברודווי נטס (אהבתי את השם שמישהו נתן להם)

The Ljos of the Rings
19/11/2020 12:10:50
הגב ל  אור

אם לא הובן, הבעיה היא שעץ שנופל עוד יכול לרסק צמחים אחרים שעדיין גדלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

איזה צמחים יש בבירה? ביל עובר בקרוב ואז נשארת עם קקטוסים. תומס בריאנט? בארטנס? אלה כוכבי הופס. בNBA הם בעיקר אריזות מזוודה לטרייד.
חוץ מזה וול הרבה יותר גרוע גם לצמחים צעירים, ראס עוד יודע לפנק בבונבונים אולי ישיג לתומס בריאנט חוזה 28 מיליון כמו שהשיג לאדמס

Jonathan
19/11/2020 12:18:20
הגב ל  אור

זה אני. אני נתתי את השם. אני!!!!!!!!
*
מסכים שווסטברוק עדיף על וול. לא יודע מה כל אחד מהם יעשה לשפיות של אבדיה. נקווה לטוב.

The Ljos of the Rings
19/11/2020 12:31:06
הגב ל  אור

אוקיי, הומר.

Jonathan
19/11/2020 12:35:43
הגב ל  אור

חחחחח… אני במצב רוח קצת מוטרף היום. הרכב עם תקלה במוסך. קליי תומפסון עם תקלה במוסך (הרכב כנראה במצב יותר טוב מקליי)…
מודה לכולם על הסבלנות.

ג'ט לג
ג'ט לג
19/11/2020 11:27:28
הגב ל  etayle

אני מאמין שוושינגטון במרחק עונה סדירה מלעבור מה שעוברת יוסטון עכשיו – ואז כשזה יקרה שחקנים יעופו בקבוצה הזאת מצד לצד כמו בOKC בשביל בחירות. אבל בתור פרוספקט צעיר אני מניח שהוא שם להרבה זמן- מי שישחק איתו בעוד שנה שנתיים זה כבר סיפור אחר

אור
אור
19/11/2020 11:33:27
הגב ל  ג'ט לג

הם במרחק בקשת טרייד של ביל כדי לשקוע בתחתית, אבל חוץ מזה אין קשר ליוסטון, אין עוד מי להעביר וכן יש שחקנים צעירים לא רעים

ג'ט לג
ג'ט לג
19/11/2020 12:37:51
הגב ל  אור

הקשר הוא ששני הקבוצות נמצאות בהכחשה לזה שהם צריכות ריבילד רציני ולא תפירה של שחקן כזה או אחר. נכון לעכשיו יוסטון משחקים קשים להשגה מול כל הקבוצות שמדברות איתם על הארדן ( סירבו להצעות של השחקנים הצעירים מהנטס, או לבחירות מפילי ולקמבה +הייווארד מבוסטון)

The Ljos of the Rings
19/11/2020 11:32:52

אז בחרו כמה נערים, דנבר התעקשה על שחקנים שלא שמעתי עליהם, אבדיה נחת איפשהו אצל מאמן שמאמין רק בכוכבים, אולי ים מדר יגלה עוד כמה שנים שהזכות עליו עברה לשארלוט שם לבאר וג'ורדן יהיו עדיין עסוקים במאבקי שליטה על הקבוצה, אבל הדבר הכי חשוב –
אחד מחרפות משטר טים "רכז שקודם כל מוסר? איך אני יכול לפצוע אותו ככה?" ת'יבודו תוקנה וריקי חוזר למינסוטה. ההיילייט של הערב מבחינתי.

אבג
אבג
19/11/2020 11:41:49

מישהו יכול להסביר למה ים הלך לדראפט? הרי ידע שלא ישחק השנה בנבא.
עוד שנה וחצי יכול לחתום בכל קבוצה, וככה אם בוסטון לא רוצה אותו הוא לא יגיע לליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

כי רק בדראפט ככ חלש הוא היה נבחר. זה טוב לרזומה ולחוזים הבאים שלו באירופה. ואתה יודע תמיד אפשר להטריד אותו.
נבחר בדראפט זה טייטל ששוה ערך לשיחק באנגליה של פעם. מעלה שכר
חוץ מזה זה ישאיר אותו בפנקסים הנכונים. ואולי יום אחד יגיע לשם. אם מקל שיחק הוא בטוח יכול

אבג
אבג
19/11/2020 11:58:37

מה יצא לשפר מזה שנבחר בדראפט? יכול להיות שאם לא היה נבחר היה מגיע לליגה.
לא נראה לי שיותם הלפרין למשל הרוויח יותר כי נבחר בדראפט.
לדעתי ים יכול לשחק בנבא, וככה אם בוסטון לא ירצו אותו זה סוגר לו אפשרויות.
נקווה שיקחו אותו בקיץ.

אבג
אבג
19/11/2020 12:15:35
הגב ל  אבג

יותר מזה. בוסטון החתימו שני רוקים. שנה הבאה יש עוד בחירות. לפי מה שאיינג' אמר אפשר להבין שלא יוחתם בקיץ. היה עדיף לו לא לצאת בדראפט בכלל, ולנסות את מזלו עוד שנתיים במחנות קיץ

אהרון שדה
19/11/2020 11:50:01

מדהים אותי שמכל התחזיות זו וושינגטון .
אני (במבט שטחי מאד ) דווקא מרוצה בשבילו .
אשר למדר אמנם בחירת סיבוב שני אבל בעיני אם ארגון כמו בוסטון בוחר בך זה אומר משהו ….אני סקפטי מאד לגביו אבל מה אני מבין .

עמיחי קטן
19/11/2020 12:08:53

דוק לא הצליח לקחת את הבן שלו, אז לקח את החתן שלו סת' קרי לפילי

ג'ט לג
ג'ט לג
19/11/2020 13:02:19

הוא צריך מישהו שיגבה אותו בחדר ההלבשה כשהדברים יתפקששו

etayle
etayle
19/11/2020 13:28:48

צחוק בצד אחלה טרייד. הביאו מספר קלעים ונפתרו מהחוזה של הורפורד. מורי בא לתת בראש.