אירועי דיומא – 17.11.2020

כדורגל / ניר מועלם

ליגת האומות – דרג א' :

בית 3 : משחק אחרון בבית כאשר צרפת ראשונה עם 13 נקודות ואחריה פורטוגל עם 10, כאשר צרפת ככל הנראה תסיים ראשונה ורק הפסד שלה בנוסף לניצחון של פורטוגל יעשה שינוי בבית. בצד השני של הבית שוודיה נמצאת במקום האחרון והיא עלולה לרדת לדרג ב'.

21:45 קרואטיה – פורטוגל, ספורט 5 : פורטוגל ככל הנראה תסיים במקום השני וזה אחרי שהיא הפסידה במשחק האחרון 1-0 לצרפת, מה שככל הנראה קבע את זהות המנצחת בבת ואילו קרואטיה הפסידה 2-1 לשוודיה בחוץ, אבל עדיין נמצאת מעליה, ותלויה בעצמה. הימור – המשחק יגמר בתיקו וקרואטיה תישאר בדרג הראשון.

21:45 צרפת – שוודיה, ספורט 4 : צרפת ככל הנראה תסיים את היום במקום הראשון בבית, כי גם יש לה משחק קל יחסית והיא גם מארחת אותו, לעומתה שוודיה ככל הנראה תסיים את היום אחרונה בבית ובדרג ב'. הימור – צרפת תנצח בבית בהפרש של שער אחד.

בית 4 : בית מאוד מעניין כי אנו מקבלים קרב ראש בראש על מקומות 1-2 בין ספרד לגרמניה וגם על מקומות 3-4 בין אוקראינה לשוויץ.

*שווה צפייה* 21:45 ספרד – גרמניה, ספורט 3 : ספרד במקום השני בבית עם נקודה פחות מגרמניה ולכן רק במקרה שספרד תנצח בבית היא תסיים ראשונה, ואילו גרמניה תסתפק גם בתיקו כדי לשמור על ראשות הבית. ספרד מגיעה אחרי תיקו מפתיע מול שוויץ בחוץ וזה נראה בולט שיש להם חוסר בחלוץ רציני מקדימה, ואילו גרמניה מגיעה אחרי ניצחון 3-1 קליל על אוקראינה. הימור – גרמניה מנצחת ושומרת על ראשות הבית.

21:45 שוויץ – אוקראינה, 5 פלוס : שוויץ נמצאת במקום האחרון בבית ואילו אוקראינה במקום ה-3 כאשר אוקראינה מובילה על פני שוויץ ב-3 שערים אך עם מאזן שערים פחות טוב ולכן רק ניצחון ביתי של שוויץ יעשה מהפך בטבלה ויעלה את שוויץ למקום ה-3. שוויץ עוד לא הצליחה לנצח העונה בליגת האומות והיא מגיעה אחרי 2 תוצאות תיקו רצופות ואילו אוקראינה מגיעה אחרי הפסד 3-1 לגרמניה. הימור – ניצחון בכורה לשוויץ שמורידה את אוקראינה למקום האחרון ולדרג ב'.

ליגת האומות – דרג ג' :

בית 1 : מונטנגרו מוליכה את הבית בנקודה על פני לוכסמבורג והיא תשחק בבית היום מול האחרונה קפריסין, בעוד לוכסמבורג תקווה למעידה של מונטנגרו ואז היא תהיה חייבת לנצח את אזרבייג'אן בבית.

21:45 לוכסמבורג – אזרבייג'אן : לוכסמבורג כאמור במקום השני עם נקודה פחות ממונטנגרו ואילו אזרבייג'אן במקום השלישי עם נקודה יותר מקפריסין ועל פניו היא בסכנה לרדת למקום הרביעי אך קשה לי לראות את זה קורה. לוכסמבורג בעטה בעצמה בדלי אחרי שהפסידה במחזור הקודם 2-1 לקפריסין בחוץ, כי ניצחון שם היה שם אותה במקום הראשון ובעמדה מעולה לסיים בראשות הבית. אזרבייג'אן מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות מול קפריסין ומול מונטנגרו במחזור האחרון. הימור – המשחק מסתיים בתיקו ולוכסמבורג תסיים את הבית במקום השני בלבד.

21:45 מונטנגרו – קפריסין, 5 גולד : מונטנגרו אומנם עלתה רק במחזור האחרון לראשות הבית אבל זה היה במזל אחרי שהיא סיימה בתיקו ואילו לוכסמבורג הפסידה בהפתעה לקפריסין בחוץ, אבל עכשיו היא תלויה אך ורק בעצמה ולכן לדעתי למרות רצף של 2 משחקים ללא ניצחון היא תסיים את העבודה היום ותנצח את המשחק בבית ותסיים בראשות הבית, מה שיוריד את קפריסים לדרג ד'.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר "גמר הסבב"

אתמול נערכו משחקי הסיבוב הראשון בבית מספר 2. נובאק דג'וקוביץ' גבר בשתי מערכות על דייגו שוורצמן ודניאיל מדבדייב לא איבד מערכה לאלכסנדר זברב.

היום ייערכו משחקי הסיבוב השני בבית מספר שתיים.

16:00: רפאל נדאל (ספרד)-דומיניק תים (אוסטריה) – מפגש בין שני הזוכים של טורנירי הגרנד סלאם האחרונים בשנה זאת. שני הטניסאים ניצחו במשחקיהם הראשונים בטורניר והמנצח ביניהם יעפיל כמעט בוודאות לחצי הגמר. ראוי להיזכר מעט במפגש האחרון של שניהם, שנערך ברבע גמר אליפות אוסטרליה בתחילת השנה. היה זה אחד המשחקים האיכותיים והמרתקים שהתקיימו העונה והאוסטרי הצליח לגבור על יריבו הספרדי בארבע מערכות צמודות.

22:00: סטפנוס ציציפאס (יוון)-אנדריי רובליוב (רוסיה) –שניהם נוצחו בסיבוב הראשון, משמע הפסד נוסף ירחיק אותם כמעט לחלוטין מחצי הגמר.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה אלכס .
    לדעתי השיטה אומרת שבמקרה של שוויון נקודות המאזן הפנימי קובע ומכאן למשל שצרפת כבר עלתה לחצי הגמר על חשבון אלופת ליגת האומות הקודמת וגם הפסד צרפתי וניצחון פורטוגלי היום לא ישנה את העובדה הזו .
    אשר לקרואטיה ושבדיה הם בשוויון פנימי ככה שבמצב של שוויון נקודות ההפרש שערים יקבע כרגע הוא שווה רק שקרואטיה כבשה יותר ככה שהכל אפשרי .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט