מעורב הופס ליום שלישי: רוקטס הציעה להארדן 50 לעונה, רק שיישאר (הלוואי! לברון ידרוש 60!) / מנחם לס

1.ג'יימס הארדן מתאמן כבר שבועיים עם קווין דוראנט וקיירי אירוינג בלוס-אנג'לס

ווג' אמר שהארדן "יודע ומבין כמובן שזה לא יהיה קל, אבל העובדה שהוא מתאמן איתם היא ההוכחה הטובה ביותר שכל השלושה 'נמצאים על אותו דף'"

2. ג'יימס הארדן הודיע לרוקטס שהוא "לא מעוניין לשחק ביוסטון בעונה הבאה"

כמה הוא 'לא מעוניין'?

נסו משכורת שהיום הוצעה לו של 50 מיליון לעונה, שהיא הציעה לו היום כדי שישנה את דעתו (https://larrybrownsports.com/basketball/james-harden-turned-down-50-million-rockets/568022

הוא אמר להם: "אני לא מעוניין. אני רוצה OUT OF HERE"!

ואם הם לא יצליחו לסדר את הטרייד עם הנטס, הוא מבקש שהם "יימצאו סידור עם פילדלפיה" (https://larrybrownsports.com/basketball/james-harden-trade-nets-76ers/567995)

אני לא מכיר מקרים (בניגוד לשתי תגובות מאתמול) בהם כוכב קבוצה הביע רצונו לעזוב את הקבוצה, ורצונו לא בא על סיפוקו, כפי שאומרים החברים שלי מכפר ברוך. זה לא דבר חדש: זה התחיל בשנות ה-60 עם וילט צ'מברליין, והמשיך עם שחקנים כאירל מונרו, עבדול קרים ג'אבר, צ'ארלס בארקלי, קווין גארנט, ובשנים האחרונות קריסטפאס פרוז'ינגיס, ג'ימי באטלר, קיירי אירוינג, פול ג'ורג', קוואחי לינארד, AD, כריס פול, דווייט האוארד, וכרמלו אנטוני.

כמובן שיוסטון לא יכולה לתת אותו בחינם, אבל כשקהל ביתי יודע ששחקן ביתי משחק מחוסר ברירה, הדבר דפוק מיסודו. יוסטון לא יכולה לתת מה שאין לה, אבל לדבר אחד יש לכולם: בחירות דראפט סיבוב ראשון במאה השנים הבאות.

(אגב, אם הארדן בסוף נשאר על 50 מיל. לעונה, זה ישר מרושש את הלייקרס!)

3. בואו נגיד זאת יחד, בשפה עדינה: ריקי רוביו 'IS NOT PLEASED' עם הטרייד לת'אנדר

הטוויטר שלו אומר הכל:

ריקי בן ה-30 חתם חוזה ל-3 שנים עם הסאנס רק לפני עונה אחת. הוא לא יוכל להיות שחקן חופשי עד אחרי עונת 2021-22. לכוכב מספרד להיתקע בעיר קאובויים כמו אוקלהומה-סיטי?

רוביו הוא אחלה שחקן, אבל הוא לא כריס פול. אי אפשר להאשים את הסאנס שהם PULLED THE PLUG OUT, אבל זה לא מקטין את האכזבה שאני מרגיש כלפי ריקי, שלמדתי ממש להעריך אותו כשחקן, בעיקר בעונה האחרונה. ולריקי זה פשוט מזל רע כי גם עם קבוצתו הקודמת – הג'אז – הפרידה לא הייתה  קלה ונעימה כלל וכלל.

4. חדשות רעות לתיכוניסטים שיהיו סניורים בזמן הדראפט של 2022

לפי Jonathan Givony of ESPN, הסניורים מהתיכון לא יוכלו עדיין להיות לבדם בדראפט, ששוב יהיה מורכב בעיקרו משחקני 'ONE-AND-DONE'. במילים אחרות, אמוני בייטס שיהיה סניור, או שיצטרך לחכות שנה לדראפט של 2023, או להיות מחוייב להתמודד על בחירה גבוהה עם פרשמנים ששיחקו שנת מכללה.

בדראפט של 2023 כבר לא יהיו יותר פרשמנים מהקולג' שייבחרו ב-2022, ואז ,הבחירה הראשונה יכולה להיות ברוני ג'יימס, הבן של לברון.

5. ישנם סכויים גדולים שכל אליפות המכללות NCAA של 2021 עם 64 הקבוצות תתקיים באינדינאפוליס

אלא, כמובן, החיסונים יקטינו את המגיפה לממדים של שפעת, דבר שלא נראה אפשרי ל-MARCH MADNESS.

לדעתי זו לא בעיה לארגן את כל 'השבנגן' במקום אחד, במיוחד אינדינאפוליס. בימים כתיקונם, כמו שאומרים החברים שלי מגדרה, הטורניר מתחיל ביום חמישי (אחרי שארבעת ה'ווילד קרדס' כבר שיחקו ונותרו 64 קבוצות, וממשיך בששי, שבת, וראשון ב-8 LOCATIONS. אחרי משחקי יום ראשון נותרות 16 מכללות – 'הסוויט 16'. הן טסות הביתה רק כדי לחזור ביום חמישי לארבעה LOCATIONS למשחקים בימי חמישי, ששי שבת וראשון. ביום ראשון ב-22:00 או 23:00 נותרות 4 מכללות שהן 'הפיינל פור' לשבוע שאחרי.

מה הבעייה שכל ה-64 תגענה לאינדינאפוליס ל-8 אולמות כדורסל (אינדינאפוליס היא העיר עם ה-SPORTS FACILITIES המובילים מכל ערי העולם. יש בה ובסביבתה 6 מייג'ור יוניברסיטיס עם אולמות גדולים), אבל ניתן גם להשתמש רק בארבעה מהם בימי חמישי וששי הראשונים, רק להתחיל עם המשחקים ב-10 בבוקר. ואז אחרי יום ראשון, המפסידים טסים הביתה והמנצחים של שבת מתחילים את ה'סוויט 16' ביום שני ושלישי, רביעי וחמישי, והפיינל פור בימי שבת וראשון. מסיימים עם כל העניין ב-11 יום.

6. עונת התיכונים נפתחת ביום ששי זה במשחק בין DUNCANVILLE HIGH מטכסס, מס' 1 בתיכונים לפי AP, נגד KENYONTE GEORGE HIGH מס' 12 בתיכונים

7. נטס ופיסטונס עושות טרייד: דטרויט נותנת את ברוס בראון, עבור דזנאן מוסה ובחירת דראפט שנייה ב-2021

מי זה ברוס בראון? נסו 'מגן הפרימטר הטוב בליגה'

הפוסט הזה מתחיל להיות יותר מדי ארוך. אז אומר רק זאת על ברוס בראון (בחירת 42 ב-2018): הוא ידוע כאחד משומרי הפרימטר לא רק הטובים ביותר בפיסטונס אלא הטובים ביותר הבליגה. הוא קלעי טוב עם 8.9 נק' למשחק ו-4.7 ריב' ב-22.8 דק' למשחק. הנטס לא לקחו אותו כדי שיקלע. הם הביאו אותו כדי שיגן, ויכסה על הפאשלות בהגנה של אירוינג והארדן. (מוסה, שהנטס נותנת, הוא 2.06 מ' חזק, אבל שחקן המוגדר כ-'RAW'.

8. אתר החובבים של הסלטיקס מודיע שהסלטיקס לא מצאה קונה על שלושת בחירות הדראפט שלה מס' 14, 26, ו-30 ולכן היא תיבחר ב…

לפי אתר החובבים של הסלטיקס נשיון לבוסטון אין קונה על בחירות הדראפט שלה עבור בחירת לוטרי, אז עליה לבחור, והיא תבחר כך:

1)בחירה מס' 14 של בוסטון תהיה PG HAMPTON מהניו זילנד ברייקרס

Rick Rycroft/Associated Press

CP המפטון הוא בן 19 שקלע בינתיים בברייקרס 8.8 נק' עם 2.4 אס' למשחק. הוא 5'6 ששוקל 1188 פאונדס. כשהיה בתיכון הוא דורג מס' 5 בתיכונים.

הוא אומר על עצמו:

: "I'm very confident. The reason I think my game is going to translate well to the next level is because I'm versatile. I can do a lot of things. I can get to the basket, I can hit the pull-up, I can get my teammates involved with my speed—so that's something I really look forward to coming into my first season."

בתיכון המילה שתיארה אותו הכח טוב הייתה EXPLOSIVE. משחקו מתואר כ-"גורדון הייוארד אבל קצת יותר נמוך".

2) בחירה 26 תהיה סדיק ביי, וילנובה (SG/SF)

3) בחירה 30 אייזיה סטוארט, סנטר, וושינגטון

9. שתי הקבוצות שהולכות הכי חזק על רונדו הן הקליפרס וההאוקס!

ראז'ון רונדו WILL DECLINE HIS PLAYER OPTION על 2.6 מיליון עם הלייקרס ויחפש קבוצה שתשלם לו 5-6 מיליון. הלייקרס לא תהיה אית מהן.

לפי בראד טרנר מה-LAT הקליפרס ואטלנטה האוקס הן שתי הקבוצות שמעוניינות בו ביותר. בקשר לאטלנטה, הפרוספקט של ראז'ון משחק עם טריי יאנג נראה לי מעניין מאד.

10. מי קלע הכי הרבה נק' במשחק אחד של ההאוקס? (אם לא אשכח, אכניס בכל 'מעורב' את 'קלעי כל הזמנים' של כל קבוצה)

שלושה שחקנים קברו 57 נק' משך השנים עבור ההאוקס: בוב פטיט – "השחקן הטוב מכולם שאינכם מכירים", דומיניק 'HUMAN HIGHLIGHT' וילקינס, ולו הודסון. אני מאמין שטריי יאנג יהיה השחקן שישבור את ה-57.

11. היום לפני…

1)91 שנה: אונ' סאותרן קליפורניה ונוטר-דאם שיחקו בפני קהל של 112,912 – שיא NCAA בפוטבול (שנשבר מאז) – בסולדייר פילד בשיקגו. הפייטינג אייריש ניצחו 12-13.

2) 73 שנה: נוטר דאם עצרה רימת 47 ניצחונות רצופים של אוקלהומה בניצחון ביתי בפוטבול 0-7.

3) 73 שנה: ביל ראסל קובע שיא NBA של 49 רבאונדים בנצחון 89-111 על פילדלפיה ווריורס.

4) 58 שנה: וילט צ'מברליין קולע 73 נק', צ45 נק' בחצי הראשון, בנצחון 111-127 על הניקס.

5) 52 שנה: רון ג'ונסון RUSHED ל-347 יארדס ו-5 TD בנצחון מישיגן 9-34 על ויסקונסין.

6) 44 שנה: ריק בארי מסן פרנציסקו ווריורס מחמיץ זריקת פאול, ורצף של 60 פאולים שקלע מהקו בניצחון 102-110 על סיאטל, נקטע. בארי קלע 33, ו-9 מ-10 מהקו.

7) 40 שנה: דאג ויליאמס מטמפב ביי מוסר ל-486 יארדס – אז שיא NFL – ו-4 TD ב-38-30 הפסד לווייקינגס.

8) 23 שנה: מוחמד עבדול ראוף מדנבר נאגטס מחמיץ זריקת פאול בהפסד 86-76 לספארס ורצף 81 קליעות רצופות נעצר.

9) 22 שנה: קורי דילון מאונ' וושינגטון קובע שיא NCAA ל-RUSHING כשהוא גומע 222 יארדס לרבע משחק בנצחון 10-53 על סן-חוזה סטייט.

10) 7 שנים: קרטל ברוקס מהיידלברג קולג' קובע שיא NCAA ב-RUSHING של 465 יארדס.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
177 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להוקס אין מה לעשות עם רונדו חוץ מלשלם לו כסף. רונדו זה גופה מתלהבים ממשחק או 2 שאיש לא שמר עליו עם לברון ודיוויס נו באמת. שילך לקליפרס.
ההוקס שיביאו כבר את רוביו על בחירה 6 וזהו ויוסיפו את דדמן. רוביו מחליף מצויין ויוכל לשחק גם כפותח לצד טריי. יעשה הגנה וטריי יוכל להתפנק יותר אוף דה בול פה ושם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דזנן מוסא לא שייך לענף. לא מבין מה דטרויט הביאו את האהבל הזה. בלי שראיתי בכלל את בראון אני בטוח שהוא טוב ממוסא. מוסא עוד עונה שניים בא לאיזה קאזן או זלגיריס.
למה עם אין דיבורים על בלייק? 😂😂😂
דטרויט החליטו שהוא הפרנצייז?

Yinon Yavor
17/11/2020 9:50:29

מוסא היה ילד פלא באירופה. נתן מספרים של אלון שטיין בגילאי נוער.
אולי עוד ייצא ממנו משהו. אולי לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

😂😂😂

עידן
עידן
17/11/2020 6:30:45

יש טרייד,
יוסטון שולחת לפורטלנד את רוברט קובינגטון ובתמורה מקבלת את טרבור אריזה ו2 בחירות דראפט סיבוב 1 אח. של השנה(בחירה 16) ואחת של 2021

עידן
עידן
17/11/2020 6:35:27
Reply to  עידן

לגבי הבחירות דראפט בובי מארקס מסביר יותר טוב בטוויטר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  עידן

איזה באסה, עוד קבוצה שלא תיקח את למרקוס…. אבל טרייד טוב ונכון של פורטלנד.
וזו, לדעתי, אינדיקציה שהארדן לא ישאר ביוסטון בשום מקרה, הם כבר התחילו בפירוק.

עידן
עידן
17/11/2020 6:37:31

נכון.
גם לגבי פורטלנד וגם לגבי הארדן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17/11/2020 8:20:38

כבר לא ברור שקובינגטון לא הגיע לרמת חוסר האכפתיות של אריזה בנוגע ללשחק כדורסל אז לא הייתי מתרגש מהמהלך הזה יותר מדי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

פיייי איזה שיחוק לא האמנתי על פורטלנד אבל ממש שמח עבור דמיאן הם משתדרגים גם חבל שלא הכניסו גם את טאקר לעסקה יכל להיות קטלני

דמיאן סי גי קובינגטון טאקר נורק זה קונטנדרית

עידן
עידן
17/11/2020 6:31:23

ווז מדווח שג,רו הולידיי בדרך למילווקי

עידן
עידן
17/11/2020 6:32:10
Reply to  עידן

ניו אורלינס יקבלו את גורג היל אריק בלדסאו ובחירת דראפט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

חחחחחח דפוקים רצח נא לוקחים חוזה כבד של בלדסו ושחקן פחות טוב מהולידיי? 😂😂😂😂😂 איזה מועדון מפגר חחחחח

עידן
עידן
17/11/2020 6:45:54

עכשיו הוסיפו שניו אורלינס גם מקבלים 3 בחירות דראפט סיבוב 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

משנה את התמונה.
טרייד טוב לנא.
הבאקס באול אין אין ברירה לדעתי לא יצא להם מזה אליפות.
נטס או פילי יצאו מהמזרח תלוי למי מהן הארדן יגיע וללא פציעות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  עידן

מעניין. מילווקי מקבלים את השחקן הטוב, והחוזה הקצר, בין השלושה האלה, וחוסכים מיליון דולר במשכורות, אבל מאבדים קצת מהעומק.
לא יודע מה מצבם הפיננסי, אבל הם יצטרכו להביא עוד שחקנים מנוסים (דני גרין? קבוצה עם יאניס, גרין והולידיי תשמור מצוין).
וזה כנראה אומר שיאניס אכן נשאר במילווקי השנה. משמח אותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השנה היה נשאר בכל מצב.
נא זה מועדון רקוב ברמות ניקסיות. הטרייד הכי גרוע בשנים האחרונות. נתנו שחקן הרבה יותר טוב עם חוזה יותר קצר על 2 גופות😂😂😂😂
Omg ירון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני הייתי מציע ליוסטון את הורפורד, סימונס, טייבול וזהיר סמית' עבור הארדן, קובינגטון ו-3 בחירות סיבוב ראשון עתידיות.
https://tradenba.com/trades/EQdgy3PA_
.
פילי עם הארדן, ריצ'רדסון, קובינגטון, טוביאס ואמביד תהיה קבוצה מצוינת. האיטיות של המשחק של הארדן גם תאפשר לאמביד להתעייף פחות. מה שעבד להארדן עם קפלה יעבוד עוד יותר טוב עם אמביד (לדעתי קפלה שוחרר רק בגלל שווסטברוק הגיע, ווסטברוק הגיע רק בגלל עניינים אישיים של כריס פול עם הארדן ולא מסיבה מקצועית נטו). ריצ'ארדסון, טוביאס וקובינגטון יקלעו שלשות, ישמרו, והשניים הראשונים יוכלו גם להוביל מהלכים בהרכבים עם הספסל.
.
יוסטון עוברת למוד אוקלהומה – מקבלת את טייבול וזהיר סמית' הצעירים ועוד שלוש בחירות בשביל העתיד. בהווה – הורפורד וסימונס אמנם על חוזים כבדים וארוכים, אבל שחקנים חכמים, מגינים טובים, מוסרים מצוינים וידעו לשחק לא רע עם הצעירים שביוסטון, אלו שיגיעו מפילי, ואלו שיגיעו בעתיד. לדעתי שניהם יפרחו ביוסטון, ולכן יתכן שערכם בטרייד דווקא יעלה. בנוסף, הטרייד הזה מאפשר ליוסטון לשמור מספר ווטרנים שיכולים להפוך לשחקנים צעירים או בחירות מקונטנדריות כמו טאקר ואריק גורדון.
.
עכשיו רק צריך להזיז את ראסל טו דה הייסט בידר עבור עוד כמה צעירים ובחירות, והם בריבילד מלא.
.
ראסל, אולי השחקן הכי קריקטורה בליגה, חובר לידידיו בדיסניוורלד – כמה אסיסטים לווצ'ביץ' יותר מאוחר וחולצת המג'יק של ראסל הופכת למרצ'נדייז השני הכי נמכר בליגה, שניה רק לחולצת מיקי מאוס שלובש חולצת מג'יק של ראסל.
https://tradenba.com/trades/q_RM_lmY5
.
המג'יק מקבלים את הראשון לשמו. יוסטון מקבלים את ארון גורדון ואל-פארוק-אמינו בחוזים נוחים לשנתיים כנכסים לטריידים עתידיים, ואת מו-במבה לעתיד.
.
בהצלחה לכולם.
.
לחילופין – העניינים בברוקלין יוצאים משליטה מהר מכפי שציפינו… במהלך חלום באשמורת השלישית של הלילה מתחוור לקווין דוראנט שתפקידו עלי אדמות הוא לתקן את חזון אוקלהומה שנשבר, ובכל מחיר. עבור הארדן וראסל הוא שולח ליוסטון את דיווינדי ולאברט, אבל כדי לאזן משכורות גם קיירי ודי'גיי שלא שיחקו באוקלהומה ועוד 2 בחירות סיבוב ראשון. סטיב נאש מחליט שיש גבול לכל תעלול אז דוראנט שולח אותו מעבר לגבול חזרה לקנדה ומצרף אליו 2 בחירות סיבוב ראשון נוספות עבור איבקה. שון מארקס מחליט שאי אפשר לנהל ככה ארגון כדורסל, אז דוראנט מטריד אותו חזרה לספרס ומצרף אליו 2 בחירות סיבוב ראשון נוספות. רואה החשבון של הקבוצה מסביר לו בצרחות שלא ניתן להעביר כל כך הרבה בחירות סיבוב ראשון עתידיות, אז קווין מטריד גם אותו, הפעם לפילי בצירוף 2 בחירות סיבוב שני. וכל זה ב-24 שעות הראשונות של הפרי אייג'נסי, חכו ותראו מה יקרה כשהוא יחזור לכשירות מלאה.

גיא רוזן
17/11/2020 6:38:00

אחלה טרייד של פורטלנד, שיחקו אותה בענק. קיבלו גם ריווח, וגם הגנה שמהולה בלא מעט קשיחות (כל מה שהיה לאריזה, אי אז כאשר עדיין שיחק כדורסל)

גיא רוזן
17/11/2020 6:39:28

הטרייד של הארדן במרחק ימים (לדעתי). הקבוצה בפירוק, עכשיו רק השאלה של תמורת מי ומה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נא זה המועדון הכי רקוב בליגה חוץ משארלוט אני אומר לכם. עושים הכל הפוך חוזה נגמר של הולידיי ששחקן בהרבה יותר טוב מבלדסו בכל פרמטר ולוקחים 3 שנים חוזה כבד של בלדסו והגופה של גורג היל 😂😂😂
Wtf

גיא רוזן
17/11/2020 6:43:38

3 בחירות סיבוב ראשון. זה המחיר ששלחו מילווקי בטרייד עבור הולידיי.
.
הם ממש הולכים אול-אין. ואם יאניס עוזב?
אין קבוצה, ואין עתיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אהה זה כבר סביר….
משנה את התמונה אז טרייד סבבה
יאניס יעזוב ואז יהיה להם גם בחירות גבוהות

גיא רוזן
17/11/2020 6:47:14

אל תזלזל בגריפין. הוא הוציא ממילווקי מחיר שמזכיר את זה שהפליקנס קיבלו מהלייקרס תמורת דייויס (מסתבר שיהיו גם החלפת בחירות בדרך).
להמר על עזיבה של יאניס, והפיכתם של הבחירות ל-"אוצר" כמו זה שבוסטון גנבו מברוקלין, זה אחלה הימור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה הימור עם סבירות מאד גבוהה. טרייד טוב לנא בהחלט. 3 בחירות זה אחלה

גיא רוזן
17/11/2020 6:44:15

עידן, אתה פורח.

עידן
עידן
17/11/2020 6:49:23

חח
זו התקופה שאני הכי אוהב בנבא.
טריידים ופרי אייגנסי למרות שהפרי אייגנסי השנה על הפנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז נא קיבלו 3 בחירות סיב 1 זה טרייד סבבה. קבלו ביטול על התגובות הקודמות חשבתי זה רק בחירה 1 עם בלדסו והיל.

גיא רוזן
17/11/2020 6:49:47

מטורף. המחיר המלא הוא 3 בחירות סיבוב ראשון + פעמיים הזכות להחליף בחירה.
אם יאניס עוזב, אז הפליקנס קיבלו בנק של 5 שנים בהם יש להם בחירת דראפט מצויינת.
מטורף.
.
(כבר שנים שאני חושב שגריפין אחלה GM, אבל הוא שלף איינג' מהכובע. תותח!)

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 6:52:31

אם מילווקי עשו את זה בלי התחייבות של יאניס לחתום עכשו על הסופר מקס אז הם יותר מטומטמים ממה שאני חושב עליהם כבר עכשו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בדיוק!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדיר לנא. דה בלדסו קרס.
לגבי השנה יוסי לא יראה פלייאוף גם העונה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

במחיר כזה לדעתי מילווקי יכלו למצוא עסקאות טובות יותר (בראדלי ביל? אפילו הארדן), וזה לא משאיר להם משאבים לקיץ הבא. גם אם יזכו באליפות, למה שיאניס ישאר במילווקי ולא יעבור לטורונטו או מיאמי שעדיין יהיו להם בחירות? לדעתי הם הגזימו, או לחילופין שיאניס אמר להם שהוא עוזב בכל מקרה ואז זה פשוט דאבל אור נאת'ינג על השנה הקרובה, לפני ריבילד בלתי נמנע.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/11/2020 7:53:25

לא נורמלים הבאקס!!! זה מחיר שהארדן צריך לקבל לא הולידיי, אני די בטוח מאנו שיאניס התחייב להם אחרי זה אין מצב שעשו טרייד שכזה, אבל התחייבות לחוד וחוזים לחוד. במקרה שיאניס עוזב הבאקס הופכת לנטס 2014

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 6:51:16

על טעויות משלמים. הויתור על ברוגדון והעדפה של בלדסו על פניו עלה למילווקי במישכון העתיד עבור ההימור שהשלשיה יאניס מידלטון הולידי תניב גמר נבא. לדעתי ההימור יכשל. לא רואה את הולידי עושה עם יאניס מה שכשל לעשות עם דיוויס. אבל האלטרנטיבה היתה עזיבה של יאניס אז ברור למה הלכו על זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני איתך לגמרי. לא רואה את הבאקס מביאים טבעת.
אבל העלו את הסיכויים שלהם לצאת מהמזרח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בדיוק! זה היה שכפול מדויק של הטעות עם הארדן ב-2012. כואב הלב.

עידו גילרי
17/11/2020 7:12:57

אכן, טעות שכולם בערך זיהו בזמן אמת … חוץ מהורסט.

חגי "התותח" ניסני
17/11/2020 7:36:23

לא ברור לי מי לוקח שם את ההחלטות. מה שכן גם שמעון היה לוקח החלטות טובות יותר. עכשיו אין להם איך להתחזק יותר (כי גם עם הולידיי הם לא כאלו טובים) וגם אין להם איך לבנות מחדש. הכל התחיל בטמטום השחרור של ברוגדון. איזו שטות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו אין עונש למי שהחתים את בלדסו על 5 שנים? הוא למעשה העדיף את בלדסו לשנה על ברוגדון ו3 בחירות דראפט?
מה הוא חשב לעצמו באותו רגע?

עידו גילרי
17/11/2020 7:13:19

בלדסו חתום מעשית לשלוש שנים אבל עדיין…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בצד האופטימי לבאקס כבר אין את הקו האחורי הגרוע בליגה. גם זה משהו

המשגיח
17/11/2020 7:07:31

תודה רבה דוק. אני כ"כ אוהב את התקופה הזו בליגה. האמת? אפילו יותר מלראות את העונה עצמה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17/11/2020 8:34:32
Reply to  המשגיח

זה תקופה עבור אנשים אופטימיים

ג'ט לג
ג'ט לג
17/11/2020 7:14:09

כלכך הרבה בחירות העבירו בשביל פאקינג הולידי. כאילו זה שיפור אבל לא משהו ששם אותם לפני כולם.
אני מקווה שלפני שהוא סגרו איתם לפחות הם ביררו עם יוסטון ווושינגטון מה המחיר שלהם על הארדן וביל

אשך טמיר המקורי
17/11/2020 7:35:55

הליגה הזאת הפכה באופן רשמי לקרקס.
כדורסל זה לא העניין כאן.
מצד אחד השיפוט המחפיר שבינו לבין שיפוט כדורסל וספורטיביות אין דבר.
מצד שני קבוצות לא מנסות לבנות כלום לעתיד ובאופן הדרגתי, וזורקות הכל בתקווה לנצח קצת יותר כאן ועכשיו.
מצד שלישי סופרסטארים דוחים מאוהבים בעצמם שמחפשים את הדרך הקלה, רק להתאגד לסופרטימס ולחבור זה לזה.
שום קשר לכדורסל נכון כמו שאהבנו פעם.

חגי "התותח" ניסני
17/11/2020 7:40:58

ממש כמו המצב בישראל
#לאן_הגענו
* תגובה זו נועדה להטריל בעדינות

אבג
אבג
17/11/2020 13:04:42

דוקא הלייקרס משחקים כדורסל של שנות התשעים. הגנה חזקה, טוחנים בפנים, שחקנים חזקים פיזית, ריבאונד

Smiley
17/11/2020 7:49:37

הבאקס כנראה היו סופר לחוצים עם המחיר הזה שנתנו על הולידיי. מחיר די מופקע לטעמי.
.
אחלה טרייד לבלייזרס.קובינגטון יכול לסגור להם את הפינה ההגנתית גם ב-3-4 ועל הדרך לקלוע קצת שלשות מעבר למי שלא קוראים לו לילארד-מקולום

Smiley
17/11/2020 8:02:03
Reply to  Smiley

אבל גם אצל הבאקס, בסופו של יום בלדסו אכזב שנה אחר שנה והולידיי טוב ממנו משמעותית, בשני צדי המגרש, והוא מופיע בפלייאוף. היל רכז מחליף נחמד, אבל גם יכול להיות שהוא ימצא את עצמו באמצע העונה "נחתך" כי ירצה קונטנדרית.
הבחירות דראפט זה הימור, אבל הבאקס מקווים שיאניס חותם אצלם על הסופר מקס ואז מדובר בבחירות סוף סיבוב ראשון.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/11/2020 8:15:06
Reply to  Smiley

אתה מחזיק יותר מדי מהולידיי הוא לא שווה חצי מהמחיר הזה וגריפין פשוט שדד אותם לאור יום, הולידיי ממש לא יותר טוב מבלדסו בצד ההגנתי, אני לא מאמין שמילווקי עשו את הטרייד הזה בלי הבטחה ברורה מיאניס אנטטקומפו אחרי זה התאבדות של מועדון (למרות שגם אם יאניס עוזב זה קבוצה כעת שלדעתי מגרדת סיבוב ראשון במזפח).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך הולידיי בבאקס יעשה הגנה ושהוא עושה הגנה הוא טוב מבלדסו גם בהגנה.
המוטיבציה בבאקס תהיה הרבה יותר גדולה מאשר בפליקנס…

Smiley
17/11/2020 8:37:50

זה לא אם מחזיק או לא מהולידיי. זה הולידיי מול בלדסו, והאחרון לא ממש רלוונטי בבאקס. הולידיי עולה עליו בכל פרמטר (אולי מלבד אתלטיות)

ברוך רובין
ברוך רובין
17/11/2020 8:43:25
Reply to  Smiley

ועוד 3 בחירות דראפט ראשונות ואפשרות להחלפה בין בחירות זה מחיר להארדן, הארדן ויאניס בסכסוך משנה שעברה זה למה הלכו על הולידיי עדיין שילמו עליו הרבה יותר מדי https://www.google.com/amp/s/syndication.bleacherreport.com/amp/2878413-james-harden-on-giannis-wish-i-could-be-7-feet-tall-and-dunk-takes-no-skill.amp.html

Smiley
17/11/2020 11:40:30

כי הצורך בחיזוק (אחרי שפול בפיניקס ואין עוד ממש מישהו על המדף שאפשר להביא) ולתת ליאניס קבוצה סביבו.
במידה ויאניס חותם סופר מקס אלו הולכות להיות בחירות סוף סיבוב ראשון, ככה שיש פה הימור מובן של הבאקס.

Smiley
17/11/2020 7:53:34

רוביו ואוברה לא מסיימים עונה ב-OKC, יהיה להם יותר מדי ביקוש ופרסטי יקבל עוד חופן בחירות כמו שהוא אוהב.
.
השאלה עכשיו כמה הקליפרס לחוצים על PG ואיזה קסם ג'רי ווסט מסוגל לעשות (הארדן על ג'ורג'…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

הארדן וקאווי זה ניגוב. אבל הארדן כנראה לא רוצה לשחק שם.
אחרת הייתי נותן עליו כל מה שלא קאווי 😂😂

המשגיח
17/11/2020 8:30:30

הלוואי. לוקחים אליפות ביחד

גיא רוזן
17/11/2020 8:13:37
Reply to  Smiley

הארדן על ג'ורג' לא עובד, פשוט מהסיבה שבסיומה של העונה יש לג'ורג' אפשרות לצאת מהחוזה.
.
אבל –
.
בטרייד שכולל קבוצה נוספת?
אז בהחלט אני יכול לראות קסם שכזה מתרחש.
.
סתם, מחשבה שלא קשורה לכלום (וכנראה, כרגיל, יש לה 0% סיכוי להתממש) –
ג'ורג' למינסוטה, הבחירה של מינסוטה + בחירה עתידית + קולבר + ג'ונסון (שכנראה יממש אופציה) ליוסטון, הארדן לקליפרס.
.
לא בדקתי איך ואם זה עובר (יש חוזים שצריך להשלים בוודאות),
אבל זו דוגמה לסיטואציה בה יוסטון מקבלים חלקים שמתאימים לבנייה מחדש וחיסכון,
מינסוטה שוב הופכים לקבוצה שמתחרה על הפלייאוף,
והקליפרס?
הארדן וקאוויי זה שילוב שיכול להיות מדהים. ניהול משחק + יכולת סקורינג מוכחת. הם יהיו אחת מקבוצות ה-ISO הקטלניות בתולדות המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן וקאווי זה אימה קאווי יעשה לואד הארדן ינגב כל העונה גם בפלייאוף ובקלאץ קאווי יסגור מהספוט.
אני מוכן לתת על הארדן את כל הקליפרס חוץ מקאווי

ברוך רובין
ברוך רובין
17/11/2020 8:45:25

פול גורג לא ישולב בשום טרייד שישלח אותו לאיזה חור, יש לו אפשרות לצאת מהחוזה שנה הבאה אף קבוצה לא תתן את העתיד שלה בידיעה שהוא עוזב והוא לא הופך אותה לקוטנטדרית ברורה

גיא רוזן
17/11/2020 8:55:25

ברור. השורה הראשונה בתגובה שלי מציינת בדיוק את זה.
אבל צריך לזכור –
יש קבוצות שמוכנות להמר (מינסוטה, לדוגמה).
ולפעמים הסיטואציה משנה.
.
כאמור,
טריידים עליהם אני "מנבא"\ אף פעם לא רוקמים עור וגידים.

Smiley
17/11/2020 11:41:32

זה גם מה שאמרו ב-OKC והוא חתם שם להפתעת כולם. אם קוואי לא מרים לו טלפון, הוא כנראה היה עדיין עם ווסטברוק שם (עפים בסיבוב הראשון..)

etayle
etayle
17/11/2020 9:33:27

מינסוטה מועדון עם עבר מפוקפק, אבל עדיין. למה להם לוותר על בחירת ראשונה על ג'ורג', גם לפי שמועות לא אמינות הוא לא הטימייט הכי טוב בחדר הלבשה… מינסוטה צריכים בעיקר לא לעשות כלום, הסגל שלהם לא רע בכלל.(אם כבר להטריד על ביל, אבל יש שם שקט מפתיע מהגזרה)

jefffoster10
17/11/2020 10:21:48

איזה עונש לפול ג'ורג' ללכת למינסוטה, הלוואי שזה יקרה

עידן
עידן
17/11/2020 8:09:58

מילווקי מביאה את בוגדן בוגדנוביץ מסקרמנטו בסיין אנד טריידעדיין לא ברור עם מי

עידן
עידן
17/11/2020 8:12:53
Reply to  עידן

די ויצנזו אליאסובה ודי גיי ווילסון לסקרמנטו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  עידן

עסקה יפה למילווקי. מניח שלסקרמנטו לא היו הצעות טובות יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די ויצנזו זה אחלה שחקן שיכול עוד להתפתח. ברור שלא היו בוגדן סיים חוזה זה סיין אנד טרייד זה או זה או בחינם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

יפה להם מתחזקים מאד.
הולידי בוגדן מידלטון יאניס לופז זה חתיכת קבוצה כולם קולעים שם בזמן שיאניס מנסה לפרוץ את החומות 😂😂
איינג ישן בעמידה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  עידן

יפה. בהנחה שמידלטון נשאר, מה הם יכולים עוד לתת? "שני לופזים במחיר של אחד! שני לופזים! רק היום! רק היום! אני הולך, אני הולך!".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה שיוותרו על לופז? סנטר מצויין במחיר לא גבוה קולע 3 ומגן טוב

עידן
עידן
17/11/2020 8:16:43

הולידיי
בוגדנוביץ
מידלטון
יאניס
לופז

אחלה חמישייה

לא הייתי ממהר להכתיר את ברוקלין במזרח גם אם הארדן יעבור לשם.
קודם כל יאניס מתקשה בשנתיים האחרונות בפלייאוף רק מול הגנות ברזל ששמות מולו קיר ולברוקלין בוודאות לא תהיה הגנה כזאת.
בוגדנוביץ והולידיי זה שדרוג גדול מהיל ובלדסאו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אתה לא יודע את מי הנטס עוד יביאו עד הפלייאוף. הם לא ישארו עם דיאנדרה גורדן אני מבטיח לך

עידן
עידן
17/11/2020 8:23:32

הנטס לא רצו לא את קיירי ולא את דיאנדרה.דוראנט הוא זה שדרש אותם כי רצה לשחק עם חברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

נו מי כמוך יודע שעד הפלייאוף מלא ישוחררו וכו מה נראה לך דיאנדרה גורדן יהיה שם בחמישייה בפלייאוף? לא התכוונתי שיטרידו אותו אלא שיהיה על הספסל בתור מעודדת

Smiley
17/11/2020 8:40:05

הליגה מלאה בוטרנים או שחקנים במחיר מציאה שאפשר למלא אתם את השורות בקונטדריות. גם לבאקס וגם לנטס לא תהיה בעיה להשלים סגל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

זה מה שאמרתי 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב הבאקס עשו את המהלך הנכון והכינו ליאניס חמישיית אליפות בסבירות לא רעה. עכשיו להביא כל מיני קראודרים לספסל.
עשו בשכל שהלכו אול אין. הרי אם יאניס היה עוזב הם היו אשפה בכל מקרה עם הבחירות ובלי הבחירות.
בטוטאל מהלך טוב מאד של הבאקס להצלת יאניס ומאבק האליפות. בסגל הנוכחי לפני המעבר דל הארדן לנטס או פילי הם הקבוצה מס 1 במזרח בפער די גדול.
אני לא רואה שהם יזכו באליפות או שיאניס ישאר אבל הבאקס עשו כל מה שיכלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו מהמר שטאקר ישאר ביוסטון?

thejanitor
thejanitor
17/11/2020 8:46:28

מאוד מעריך את דוראנט ולא אוהב שקוראים לו קאפקייק, אבל מצחיק שהוא עזב את סטף וקליי, צמד הגארדים הטוב בהיסטוריה, משחקים ללא הכדור, נטולי אגו, ועכשיו יקבל על הראש שלו את צמד הגארדים הפרימדונות, הבול הוגרים, בעלי אגו עצום: קיירי והארדן. קארמה איז א ביטצ.

אשך טמיר המקורי
17/11/2020 9:22:09
Reply to  thejanitor

100+

etayle
etayle
17/11/2020 9:35:17
Reply to  thejanitor

הוא עזב מהרבה סיבות, מקצועיות וכספיות לא היו השיקולים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

נכון מאד
שמאמן אומר לך בשידור מול כל העולם תמסור…ומצלם את הפסק זמן…ואיזה נגר נס ציונה קורא לך ביץ' ואתה חלש אופי אתה נפגע.

thejanitor
thejanitor
17/11/2020 13:13:26

סופר לגיטימי שמאמן יגיד לשחקן למסור.
.
סופר לגיטימי שטיים אווט מצולם.
.
דריימומד גרין נגר נס ציונה רק באסכולת שב״ר.
.
אסכולת שב״ר לא נפגעים כשנגר נס ציונה קורא לך ביצ. זה טטרוש סופר לגיטימי שמופיע כל שני וחמישי בתגובותיהם.

דה שוט
17/11/2020 15:29:00
Reply to  thejanitor

תביא דוגמה אחת למאמן שאומר לכוכב למסור בשידור חי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

אסכולת שבר היו גורמים לדריימונד לבכות מרוב טראש טוק. דוראנט לא חזק מנטלית לזה הוא לא שיקצה קובי ומייקל שהיו משפיטים את דריי עם קולר.
לא ראית איך.לברון הפך את דריי לכלבה שלו? פעם דריי היה מטטרש אותו היום סוגד לו. לדוראנט הוא אמר ביץ גט אאוט דה וואי ניגה.
מאמן אומר למסור לא בלייב טיוי.
תוסיף לזה את הזלזול של האוהדים בדוראנט בצדק שקנה טבעות ואת האופי הרגיש שלו אי אפשר לומר לו בניישן וויד תמסור. זה להשפיל את השחקן.
מה מצולם הם מחליטים מה יופיע ומה יצונזר לעיני כל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

אין שום קשר. הוא לא אהב שם. הם לא היו הבאדיס שלו ודריימונד טיטרש עליו. פה הוא עם הבאדיס שלו ויותר משוחרר מעול הטבעות

onetwo3
17/11/2020 9:15:53

פשוט מגוחך הניהול של הבאקס. לשחרר את בלדסאו ושות' בשביל הולידיי??
לא יאומן כי יסופר. לא יעברו חצי גמר איזורי

דקסטר
דקסטר
17/11/2020 9:38:08
Reply to  onetwo3

לא מסכים איתך. המחיר של הולידיי גבוה. הוא מתאים להמון קבוצות והחוזה שלו די טוב.
כשיש לך סופרסטאר ברמה הזו בחירות דראפט הן בסך הכל כלי להביא שחקנים טובים יותר.
כרגע החמישייה של מילווקי מאוד חזקה וזה מה שחשוב.
והם יותר חזקים מהנטס עם הארדן לדעתי.

onetwo3
17/11/2020 10:42:26
Reply to  דקסטר

ראיתי משחקים של הפליקנס בעונה שעברה ומשהו בהתנהלות שלו לא מצא חן בעיניי. לא יציב, ולצד הבלחות פה ושם, טהגנה טובה כשהוא רוצה – הוא לא יכול להפוך את הבאקס למועמדת רצינית, בעיניי. בעונה הסדירה אולי – בפלייאוף לא.
הברקס צריכים חיזוק משמעותי בעמדות 1 ו4.

onetwo3
17/11/2020 10:43:07
Reply to  onetwo3

* האקס (למרות ש'הברקס' יכול להיות שם הולם יותר עבורם)

דה שוט
17/11/2020 10:49:04
Reply to  onetwo3

אני נוטה להסכים איתך.
היה לי חבר בקבוצה שבכל פעם שפגשנו שחקן שדיברו עליו כמו על כוכב אבל הוא לא באמת היה כזה, הוא שאל:
"איפה הייתי בזמן שההוא נהיה כוכב? אולי הייתי בקולג'?"
.
איפה הייתי כשג'רו הולידיי נהיה כוכב? אולי באמת הייתי בקולג'…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

הוא התנהל בהתאם להתנהלות הקבוצה שם זין כמו כולם. המצב בבאקס יהיה שונה הוא ישקיע הרבה יותר בהגנה.
מה זה כוכב? הוא שחקן טוב. הוא לא אולסטאר אבל בקרבת האזור כמו מידלטון וכאלה.
לא כל שחקן הוא אולסטאר או פחון יש גם סתם שחקנים טובים

דה שוט
17/11/2020 12:40:12

הוא שחקן מעולה, אבל מספיק לאליפות? לא יודע…
יהיו עוד קבוצות חזקות – הארדן בפילי או נטס זה חתיכת זעזוע במזרח

אשך טמיר המקורי
17/11/2020 9:30:14

אוברה בסה"כ בן 24. למה שאוק' לא תשלב אותו בפרויקט החדש הנבנה שלה?
אני חושב שהיא תשקיע בו כסף ותשאיר אותו לטווח ארוך.
רוביו אני מנחש יגיע לקליפרס – הוא בדיוק מה שהם מחפשים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי ההוקס יחתימו את אוברה והאנטר יוסב לעמדה 2

דה שוט
17/11/2020 10:45:30

אם דוראנט חוזר טוב – המזרח סגור, בלי קשר להארדן. אנשים שכחו מי זה דוראנט. ב-2016 הוא עבר את ס"א וכמעט את 9:73 ולפני הפציעה הוא אפילו היה יותר טוב. עם הארדן זה יהיה שיוט של ספינת טילים. עם הסגל הקיים וכל הצעירים המוכשרים – זה יהיה דומה.
לא תראו ממנו הצגות נפל כמו של ג'ורג'י בוי וקאוואי במשחק 7. דוראנט "חאב א-שוט"
הכל בתנאי כמובן שהוא חוזר טוב.

yaniv
yaniv
17/11/2020 11:07:42
Reply to  דה שוט

אין סיבה שהוא לא יחזור,בייחוד עם הארדן מגיע.
כל מה שהוא יצטרך לעשות זה לעמוד בחוץ שהארדן חודר ואז לקבל את הכדור וזה נקודות בטוחות

Alex Rabino
17/11/2020 10:50:06

עוד לא ברור לי איך ברוקלין יסתדרו עם תקרת המשכורת כאשר ארווינג, דוראנט והארדן חתומים באותה קבוצה.

עידו גילרי
17/11/2020 11:12:42
Reply to  Alex Rabino

בדיוק כמו עכשיו – ישלמו מס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/11/2020 10:57:38

ימים מעניינים. תודה על הדיווחים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול גורג יתאים למאבס או להוקס בול וגם לא תוקע אותם. איך הוא מגיע לשם אהנדס לכם בקרוב

yaniv
yaniv
17/11/2020 11:58:50

בכלל שתוכל לדבר על זה אתה צריך להנדס קודם כל כוכב נוסף לקוואי במקומו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבטחתי לכם טרייד על גורגי והארדן לא?
זה נראה לי טרייד טוב לכולם, מה אומרים? מרובע בין הקליפרס יוסטון מאבס מגיק

https://tradenba.com/trades/-b75A5z_m

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סך הכל, השחקנים המרכזיים נחתו במקומות הנכונים, אבל לא חושב שליוסטון יש מספיק מקום בסגל לכל הגדוד ששלחת אליהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגדוד ששלחתי אליהם חוזים נגמרים ברובם. ואחרים שווים לבחירות דראפט בטרייד לקונטנדריות לחוצות. זה עוד ימבה בחירות שהם יומרו אליהם. תוסיף לזה טנקינג עמוק יהיה להם בחירות כמו לפרסטי בסוף 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עדיין, למיטב הבנתי הם לא יכולים לרשום 23 שחקנים בסגל.

bobby
bobby
17/11/2020 13:54:46

מעניין, אבל מה האינטרס של המג׳יק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  bobby

לנצח יותר להבטיח פלייאוף יותר הכנסות יותר שואו ומעקב היסטורי אחרי שבירת השיא של ביג או.
למה מה יש להם עכשיו פולץ?

bobby
bobby
17/11/2020 14:11:56

בניגוד לשארלוט, הם הצליחו להשתחל לפלייאוף כבר שנתיים ברצף..
מסכים שווסטברוק יכניס לקבוצה הזאת קצת פלפל שחסר שם, אבל אני לא חושב שהם נואשים כל כך.
לא יודע, זה נטו תלוי בהיבט המסחרי של בעל הבית שם. מבחינת כדורסל נטו – אף GM לא היה מסכים למהלך כזה (לדעתי לפחות..).
מה שכן, התועלת לשאר הקבוצות בטרייד היא אדירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  bobby

סתם רציתי לנקות את יוסטון מראס אפשר למצוא טרייד גם בלי ראס…
אני בתור בעלים הייתי מביא את ראס למגיק זה ביזנס והוא יעלה לי הכנסות.

דדי
דדי
17/11/2020 13:51:59

חדשות מעניינות לגבי הדראפט.
הרבה קבוצות חלשות היו עם עין אחת לכיוון הדראפט של 2022 וגם עשו עסקאות בהתאם.
עכשיו הכל זז שנה.

אור
אור
17/11/2020 13:53:01
Reply to  דדי

אפשר הסבר קצר למה זה כזה משמעותי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אור

ומה החדשות המדוברת?

אור
אור
17/11/2020 14:10:56

סעיף 4 במעורב

דדי
דדי
17/11/2020 14:10:17
Reply to  אור

הדראפט שבו יאפשרו גם לתיכוניסטים להיבחר (כלומר יחזרו לשיטה שהיתה בעבר) בהגדרה יהיה דראפט הרבה יותר חזק בכשרונות.
2022 היה אמור להיות הדראפט הזה ויש קבוצות שתכננו את צעדיהן בהתאם.
לפי מה שמנחם הביא, זה נדחה עכשיו ל 2023.

דדי
דדי
17/11/2020 14:11:14
Reply to  דדי

זה בעצם יהיה סוג של דראפט ״כפול״ מבחינת האפשרות לבחור את הכשרונות הכי טובים בשנתון מסויים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דדי

הבנתי. ת'נקס

אור
אור
17/11/2020 14:11:30
Reply to  דדי

תודה

עידו גילרי
17/11/2020 14:21:18
Reply to  דדי

זה עוד לא סגור אבל.

דדי
דדי
17/11/2020 16:14:13

אני מסתכל על המספרים, אפשר להניח שבוגדן קיבל 4/80, אז נראה לי שהבאקס לא יוכלו להשתמש ביותר מ 4 מיליון mle העונה וגם זה בלחץ. אולי יחזירו את מתיוס ב 3 מיליון או משהו כזה ? אבל מאד יכול להיות שכל מה שיתנו מכאן והלאה זה וטרן מינימום, גם כדי לשמור על האופציה להוסיף שחקנים מביי אאוט.
אני אבדוק את המספרים המדוייקים בלילה, אבל נראה לי שאני קרוב במספרים כאן.

trusttheprocess
trusttheprocess
17/11/2020 16:44:15

הארדן לא יגיע לפילי
הם לא מוכנים לוותר על סימונס ואף אחד לא רוצה את האריס או הורפורד
הם יעשו איזה טרייד קטן או שניים אבל לא יותר מזה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ממש טעות לדעתי. קצת מוקדם למורי להתפטר, אבל סיבה טובה כבר יש לו.

דדי
דדי
17/11/2020 18:36:07

לא מאמין שהם יהיו כאלה מטומטמים – גם לא לעשות את הטרייד בעצמם וגם לתת להארדן להגיע לנטס מה שיהפוך את פילדלפיה לקבוצת סיבוב ראשון במזרח.
חייבים להציע את סימונס וללכת על זה, ולדעתי זה מה שיקרה אם הארדן רק רומז שהוא בסדר עם זה – מה שכנראה כבר קרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

הם כבר הוכיחו טמטום רב שנים. זה רק יהיה עוד אחד בקטנה.
חודש לפתיחת הליגה ואני לא רואה את סימונס בסרטונים בהם צולף מה3 ומהלוגו בשכונה או נגד סינים והודים או סתם באיזה מחנה אימון.
מה קרה? עורכי הסרטונים של קלאץ יצאו לחלת?

עידן
עידן
17/11/2020 20:05:21

לפי ריק בוצר מפוקס ספורט שירון טלפז ריטווט אותו הסיבה שהארדן ווסטברוק רוצים לעזוב היא בגלל שהבעלים של יוסטון היה תומך נלהב של טראמפ.
לא יודע כמה זה אמין אבל זה מה שהוא צייץ.

כרגע לפי מרק סטיין הניקס וההורנטס הן 2 הקבוצות המאומתות היחידות שיש להן עניין בראסל ווסטברוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה אין חופש ביטוי בליגה 😂😂 או רק לצד אחד יש.
אני במקום פרטיטה מעניש אותם למיניסוטה את שניהם יחד😂😂😂

דה שוט
17/11/2020 21:20:51

במיני עם קאט ודיאנג'לו זה לפחות סיבוב שני
🙂

A Ljos: Resurrection
17/11/2020 23:07:52

ג'ונת'ן אייזק לא התיישר עם כולם וכרע ברך בהמנון. קצת אחרי קרע את ה-ACL. מקרי?
זה הכל הדיפ סטייט של לברון.

דדי
דדי
17/11/2020 20:20:22
Reply to  עידן

ערכיות מדהימה של הארדן וווסטברוק.
מהשנייה שבה הם הבינו שאליפות לא תהיה כאן…

אשך טמיר המקורי
17/11/2020 22:08:47
Reply to  דדי

איזה עליבות

אור
אור
17/11/2020 20:28:55
Reply to  עידן

נניח שזה נכון, הם משחקים בטקסס מה הם חשבו שיקרה?

trusttheprocess
trusttheprocess
17/11/2020 21:29:39
Reply to  אור

קודם כל זה לא נכון אם זה מגיע מריק ביוקר
אין לו מושג על מה הוא ידבר והוא תמיד טועה או מעביר מידע לא נכון.
מעבר לזה בערך 90 אחוז מבעלי הקבוצות תומכים בטראמפ, מהקבוצות המועדפות על הארדן בפילי ג'וש האריס תמך בטראמפ ותרם לו כסף
הבעלים של הנטס עד לא מזמן היה רוסי שתומך בפוטין ועכשיו יש להם טייואני מהונג קונגרס שתומך בממשל בסין ותמך הממשלה הסיני נגד ההפגנות בהונג קונג עם הטוויט המפורסם של מורי
אז טראמפ הבעיה ?

A Ljos: Resurrection
17/11/2020 22:56:14

מה שהוא אמר. השילוב של ריק ופוקס משהו הוא אמין כמו הפעם ההיא שאידי אמין טען שהוא כבש את בריטניה.
ויש בערך, לא יודע, 60 בעלים בליגה? בהערכה שמרנית אגיד שבערך 0.05% מהם ערכיים במידה. פרטיטה הוא באמת גרוע מהרבה בחינות, אבל… There is no ethical basketballing under the NBA.
וזה אמור להיות הארדן, שבחיים לא שמעו אותו אומר מילה על פוליטיקה?

Smiley
17/11/2020 23:08:47
Reply to  עידן

הצעת טרייד שראיתי ב-B/R
Boston Celtics Receive: SG James Harden, PF/C P.J. Tucker
.
New York Knicks Receive: PG Russell Westbrook
.
Houston Rockets Receive: SG Jaylen Brown, SF Gordon Hayward, F Kevin Knox, PF Julius Randle, C Bobby Portis, Nos. 14, 26 and 30 overall picks, 2022 first-round pick (top-five protected, via Celtics)

עידן
עידן
17/11/2020 22:33:49

טוב הארדן לנטס זה רק עניין של זמן

https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1328792354422046720?s=19

דדי
דדי
17/11/2020 23:06:33

שמעתי שסכום הביי אאוט של ג׳ון לור כנראה ירד מהקאפ של הבאקס עכשיו וזה יכול מאד לעזור להם.
.
גם הסתכלתי יותר לעומק על הטרייד של בוגדנוביץ׳, ובלי להיכנס יותר מדי לדקויות של חוקי השכר והמתמטיקה – ונראה לי שהמשכורת המקסימלית שהוא יתחיל בה תהיה 18 מיליון.
.
תכלס זה אומר שאולי יהיה לבאקס קצת יותר גמישות משחשבתי.
אולי יוכלו להחתים מישהו/ם על כ 6 מיליון בלי לקחת סיכונים גדולים מדי.

דדי
דדי
17/11/2020 23:10:07
Reply to  דדי

אז כנראה 78 מיליון לבוגדנוביץ׳

דדי
דדי
17/11/2020 23:32:28
Reply to  דדי

אבל זה המקסימום שהוא קיבל.
יכול להיות גם הרבה פחות כדי לעזור להם להיות מסוגלים להחתים מישהו ב 5-6 מיליון, אבל האמת היא שזה ממש קלוש.
הניחוש הכי טוב שלי הוא שהם יוכלו להחתים פחות או יותר רק שחקני מינימום מכאן והלאה.

דדי
דדי
17/11/2020 23:40:42
Reply to  דדי

בובי מרקס אומר 14.7 וזה מוזר כי ווילסון וג׳יימס לא היו צריכים להיות בעסקה כדי שתעבוד.

דדי
דדי
17/11/2020 23:46:46
Reply to  דדי

אבל זה כבר יאפשר להם להשתמש באיזה 6 מיליון מהמיד לבל.

Smiley
17/11/2020 23:55:26

דדי, איפה אתה רואה את אייברי בראדלי מסיים?

דדי
דדי
18/11/2020 0:01:26
Reply to  Smiley

אין לי מושג.
מקווה שישאר, אבל אם לא אז יהיה הרבה יותר קל להשתמש במיד לבל מלא אז לא אסון.
בכל זאת, שחקן שאני מאד אוהב ואני מקווה שישאר.
קשה לי לראות אותו מקבל יותר מ 5.7 והלייקרס יכולים להציע כמעט את זה בלי להשתמש במיד לבל.

Smiley
17/11/2020 23:55:45

NBA Retweet
@RTNBA
The Bulls have reached out to the Celtics in regards to Kemba Walker. Per @KevinOConnorNBA

A Ljos: Resurrection
18/11/2020 0:05:37
Reply to  Smiley

מה? לא, הסלטיקס לא צריכים ניהול משחק. רק אייזו. זה עבד מעולה לקליפרס העונה.
לא שאתנגד לראות את הפינישר בקבוצה שתדע מה לעשות איתו.

דדי
דדי
18/11/2020 0:08:31

אולי זה הפתח שלהם להתקדם בדראפט…

A Ljos: Resurrection
18/11/2020 0:18:15

נשמע לי קצת יקר, אבל מקבל את מה שאתם אומרים.

דדי
דדי
18/11/2020 0:46:59

בקלות יכול לראות פה טרייד של 3 קבוצות ובוסטון יקבלו את רוביו או בלדסו.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/11/2020 0:48:47
Reply to  דדי

דדי מה הסיכוי של גראנט או איבקה לנחות בלייקרס? הMle של הלייקרס הוא של 5.7 מליון או 9 מליון?

דדי
דדי
18/11/2020 0:55:12

נראה שיש סיכוי ל 9.3, תלוי בכמה מהלכים אחרים שצריכים לקרות.
.
יש ריכולים על איבקה אבל לא בטוח שזה יותר מסתם ספקולציות.
אם טורונטו יציעו לו 20 מיליון לעונה אחת, הוא יכול פשוט לקחת את זה ולהצטרף ללייקרס או לכל קבוצה אחרת עבור המיד לבל בעונה הבאה…
.

עבור גרנט הויתור הכספי לעומת מה שדנבר כנראה יציעו לו פשוט גדול מדי. אני אהיה בשוק ואחגוג כל הלילה אם זה יקרה.

Smiley
18/11/2020 0:16:00
Reply to  Smiley

ראיתי איפשהו שאיינג' ניסה למכור אותו כדי להתקדם בדראפט, אבל אין הרבה קונים בגלל (שכנראה) המצב בברך יותר מדי רציני

ברוך רובין
ברוך רובין
18/11/2020 0:47:56
Reply to  Smiley

קמבה ווקר זה רכז בינוני + איינג קלט את זה הוא לא זה שיוכל להוביל את בוסטון לרמה הבאה, מיאמי ירדו עד לטבעת בחסימה והוא
פשוט לא היה מסוגל לקבור אותם כמו שרכז עילית אמור לעשות, הגנה כזאת על קרי והוא היה ממטיר על מיאמי 60.
תוסיף את הפציעה בברך (הפעם האחרונה שהוא הטריד רכז השם איזייה הוא שיקר במסמכים הרפואיים שלו), ואני לא חושב שיהיו עליו הרבה קונים.
.
אני לא מבין איך היווארד המשוגע הזה לא מחליט עדיין להישאר או שיש לו הצעה של80-90 מליון ל3 שנים או שהוא פסיכי.

Smiley
18/11/2020 0:57:00

מזכיר לך שקמבה שיחק פצוע בפלייאוף. הוא לא ממש היה כשיר כי הייתה לו איזו פתיעה רצינית בברך.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/11/2020 1:15:34
Reply to  Smiley

סמיילי אני לא מאמין לכל השחקנים שאומרים ששיחקו ״פצועים״ מי שפצוע יושב על הספסל ואני עדיין לא מבין איך ״הפציעה״ בברך אמורה להשפיע על זריקה מ3
(אם תסתכל בפלייאוף החדירה והזריזות לא נפגעו לו כלל מיאמי חסמו את החדירות באזורית וירדו עד לסל בחסימה וניצלו את העובדה שהוא לא היה מסוגל לקבור שלושות).
.
הפרס על ״הפציעה המדומיינת״ של הפלייאוף על שם אמביד, שייכת למקולם שטען ששיחק עם שברים בגב, גמר אותי מצחוק.

Smiley
18/11/2020 1:20:32

בטח שזה פגע בו. שחקן כמו קמבה שחי מזריזות ושינויי כיוון פציעה בברך הרסנית (כנ"ל ווסטברוק שהיה מוגבל בתנועה כדוגמא נוספת).
תשאל כל מאמן קליעה כמה הרגליים חשובות בזריקה – מכניקת זריקה מתחילה מהרגליים. ברגע שאין לך כוח ברגליים זה בעייתי.
.
היית פעם ספורטאי שאתה ממשיך ככה "לזלזל" בכל מה שלא מסתדר לך?

Smiley
18/11/2020 1:22:38

וכנראה שהגנה כן תהמר על הקליעה של קמבה מאשר על החדירות שלו. אבל ברגע שהוא לא פצוע הוא מסוגל להגיע ולסיים בטבעת יותר בקלות ולגרום לבעיות להגנה.
ראיתי מספיק משחקים של קמבה שהוא מנצח מבפנים ולא מבחוץ (ע"ש טוני פרקר)

ברוך רובין
ברוך רובין
18/11/2020 2:03:57

אתה מדבר על משחקי עונה רגילה שלא מעניינים אף אחד אין לקמבה סיכוי לחדור מול האזורית של מיאמי באופן קבוע,ההשוואה לטוני פרקר לא נכונה כלל לקמבה אין חצי מהזריזות שהיה לטוני פארקר וכמובן טוני פארקר לא היה לו עשירית מהקליעה של קמבה מרחוק, קמבה שחקן שמתבסס הרבה יותר על הקליעה מ3 ומרחוק מאשר טוני אי פעם היה, למען השם יותר מחצי מנסיונות הקליעה של קמבה השנה היו מ3.
.
פצוע בברך שב בצד בטח לא משחק 36 דקות,
מצחיק אותי הלוגיקה הזאת ששחקן משחק לא טוב בגלל שהיה פצוע. כמו קרי מול קליבלנד ב2016 שסדרה לפני הוא שחט את פורטלנד.
.

קמבה בסדרה מול מיאמי קלע בדיוק באותו אחז מהשדה שקלע במהלך העונה הסדירה מה שלא הצליח זה לקלוע מ3, כמו שלא הצליח כל הפלייאוף אפשר להאשים את ה״פציעה״ בברך כמו שרקדן מאשים את הרצפה שעקומה.
.
דרך אגב יש בעיה רצינית בלוגיה אם קמבה נפצע רק במשחק הראשון מול טורנטו איך הוא קלע מ3 רק ב29% מול פילי.

Smiley
18/11/2020 3:40:44

שחקנים משחקים גם כשהם פצועים. זה מגביל אותם אבל הם עדיין מסוגלים לשחק, זה לא הכל או כלום.
מבחינת הסלטיקס, לטעמי עדיף קמבה על רגל אחת מאחר ווינמייקר ב-100%

Smiley
17/11/2020 23:58:01

NBA Retweet
@RTNBA
·
17m
IF Gordon Hayward gets traded, it'll most likely be a sign and trade. Several teams have expressed interest, all want a long-term commitment from Hayward. per
@KeithSmithNBA

Smiley
18/11/2020 0:13:04

The Nets are throwing “the kitchen sink” at the Rockets while trying to trade for James Harden. Every pick and player not named Kyrie or KD is available. Per
@KevinOConnorNBA

ברוך רובין
ברוך רובין
18/11/2020 0:31:36
Reply to  Smiley

ברור שחקן ברמה כזאת חייב להמר על הכל זה עכשיו או לעולם לא, מילווקי גם התחזקה מאוד ותהיה הקוטנטדרית העיקרית, פילי פשוט אהבלים עם תעודות שהולכים להיות קבוצה פח להרבה זמן.

Smiley
18/11/2020 1:07:35

Shams Charania
@ShamsCharania
The Rockets and Wizards have discussed a deal centered on Russell Westbrook for John Wall, sources tell @TheAthleticNBA @Stadium. No traction yet, Rockets are seeking more assets.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/11/2020 1:10:27
Reply to  Smiley

להחליף נבלה בטרפה, שני גופות הייתרון של הרוקטס שהנבלה וול לפחות לא ידרוך על הפארקט ויעשה אותם יותר מסריחים.

Smiley
18/11/2020 1:32:03
Reply to  Smiley

הייתי מכניס פה קבוצה שלישית (מג'יק/ניקס) כי לרוקטס אין באמת מה לעשות עם וול

דדי
דדי
18/11/2020 1:38:57

עכשיו מישהו עם אמינות מסויימת אומר שבוסטון מנסים להשיג נכסים להארדן בעזרת הייוורד וקמבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

אם אני יוסטון דורש את קמבה בראון ו 4 בחירות סיב 1 מבוסטון לא של השנה.

Smiley
18/11/2020 1:59:17

NBA Retweet
@RTNBA
The Hawks are in play to acquire Gordon Hayward and they have more than enough money to pay him. Per @ChrisBHaynes

דדי
דדי
18/11/2020 2:03:48
Reply to  Smiley

לא בטוח שזה יעזור לבוסטון.
אולי אפילו יצטרכו לתת את 30 או 26 רק בשביל לקבל חריגת טרייד.

דדי
דדי
18/11/2020 2:01:14

לא ידיעה גדולה, אבל גם לא משהו שיצא לתקשורת – אוקפור יחתום בפיסטונז על מינימום.
.
טאדאם !!!

Smiley
18/11/2020 4:25:07

עוד שמועה:
The Boston Celtics will trade Gordon Hayward, Vincent Poirier and Nos. 14 and 26 in the draft to the Indiana Pacers for Myles Turner, Doug McDermott and TJ Leaf.
לדעתי זה טרייד מצויין לסלטיקס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Smiley

טרייד מעניין לליף, שחקנים צעירים וברד סטיבנס זה חיבור טוב, אולי יקבל קצת דקות בעונה הסדירה, וילמד הרבה באימונים.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/11/2020 12:40:08

בסד
הרכבים עדיין ממש לא ברורים.
אם זה לבניה מחדש,מצלמה יוסטון לי לקחו יותר בחירות דראפט