אירועי דיומא – 16.11.2020

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר "גמר הסבב"

היום יישוחקו שני המשחקים של בית מס' 2. הטורניר נפתח אתמול עם משחקי בית מס' 1. דומיניק תים נדרש למערכה שלישית ומכרעת כדי לנצח את אלוף הטורניר מהשנה שעברה, סטפנוס ציציפאס היווני, בשחזור גמר הטורניר לפני שנה. מאוחר יותר באותו הערב, גבר רפאל נדאל בשתי מערכות על אנדריי רובליוב הרוסי, שעורך בלונדון את הופעת הבכורה שלו בטורניר זה. "מלך החימר", יליד מאיורקה, שיחק בצורה התקפית והצליח לשמור על אחוזים גבוהים במכות הפתיחה שלו, כשיריבו, שכותב שורות אלה ציפה למשחק צמוד יותר ממנו (לכל הפחות), לא הצליח להשיג אף אפשרות שבירה מול הגשות יריבו הספרדי.

16:00: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-דייגו שוורצמן (ארגנטינה) – המדורג מספר 1 בעולם, שישמור על הדירוג גם עם תום העונה, מחפש זכייה שישית בטורניר זה, הישג שישווה אותו לרוג'ר פדרר. יריבו הארגנטינאי, שלא ניצח את הסרבי בחמשת מפגשיהם הקודמים, יישחק לראשונה בטורניר, לאחר עונה טובה ששיאה הגיע ברולאן גארוס, שנערך במועד מאוחר למדי בשנה, עם הגעתו לשלב חצי הגמר.

22:00: דניאיל מדבדייב (רוסיה)-אלכסנדר זברב (גרמניה) – זברב זכה בטורניר זה לפני שנתיים והשנה רשם ציון דרך משמעותי נוסף, כשהגיע לגמר אליפות ארה"ב הפתוחה. שני השחקנים נפגשו בגמר טורניר המאסטרס בפאריז, שנערך גם כן באולם ועל משטח קשה, לפני כשבועיים, ומדבדייב, המדורג רביעי בעולם, חזר מפיגור מערכה וניצח את חברו בדרך לזכייה בתואר.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. חבל שאין לנו יותר כתב המכסה גולף כי דסטין ג'ונסון (יליד גרינוויל, ששיחק כדורסל בתיכון, יחגד עם גולף) נתן את אחת מהצגות המאסא=טרס הגדולות אי פעם, וסיים 20 תחת פאר, ובהפרש 5 משני יריביו שהגיעו במקום שני. היה טורניר נפלא, עם מזג אוויר שכולם אהבו, ואולי נובמבר יהיה חודש עדיף מאפריל, תא ריך הטורניר מאז שהתחיל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט