מעורב הופס ליום שני: / הארדן לנטס!!!(???) / כריס פול לסאנס !!! (???) / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: / הארדן לנטס!!!(???) / כריס פול לסאנס !!! (???) / מנחם לס

דסטין ג'ונסון מנצח את 'המאסטרס' בגולף עם שיא 268 חבטות

1.חדשות NBA

א) לפי NBC בוסטון זה כמעט סגור: הארדן לנטס

הטילים הגיעו היום אחה"צ והערב (אצלכם כמובן אתמול) בקצב כזה מטורף שממש לא ידעתי מה לחשוב: אמת או הזיות? טריידים אמיתיים שמתבשלים או 'פייק ניוז'? בסופו של דבר החלטתי שב'מעורב' אני משמש יותר כמעביר אירועים ומעתיק הודעות. לרוב אני די חושד, אבל כשידיעה מפוצצת ממש משתלטת על אתרי הכדורסל, יוטיוב, ועתונים, אני מדווח אותה, עם הרפרנס, ומשאיר לכם לבדוק ולהחליט מה דעתכם בנידון.

הידיעה על הארדן הופיעה לראשונה היום ב-3 אחה"ב ב-NBC בוסטון.

https://search.yahoo.com/yhs/search?hspart=adk&hsimp=yhsae66683f2b69f&param3=quicksearchtool_3.2~US~appfocus1~&param4=d-dsf_converter–tst0–ads1–lp0-%9e+NBC+BOSTON

זה מה שהארדן רוצה. שחקני נטס מחכים לו 'בכיף'. יוסטון תסכים ותתחיל בנייה מחדש לחלוטין.https://sports.yahoo.com/nba-rumors-james-harden-could-220448108.html

ב) מסתמן יותר ויותר שכריס פול ישחק בעונה הבאה בפיניקס סאנס

זה דבר לא רגיל לחלוטין שקבוצה אצלה משחק שחקן ככריס פול תתן לו רשות לסדר לעצמו DEAL – סידור, חוזה, תקראו לצמח איך שתרצו – עם קבוצה שהם קוראים בשם.

הם לא אמרו לו 'מותר לך לדבר עם כל אחד'. הם אמרו לו 'מותר לך לדבר עם הסאנס'. הווה אומר? הווה אומר לי שלת'אנדר יש רעיון משלהם אבל הם רוצים לראות אם כריס פול, נציג השחקנים ב-NBPA, הוא חכם מספיק להגיע לסידור שניבנה להם בראש בעצמו. ללא רשות לדבר איתם עכשיו לפני התאריך בו הכל מותר זה היה כמובן https://p.ftur.io/kgmeam/4721) TAMPERING).

נראה שכולם רוצים את הדיל: כריס פול רוצה את הדיל. דווין בוקר חושב רק על הדיל. הת'אנדר רוצה שיימצא דיל, והפיניקס סאנס רוצה את הדיל. הבעייה היחידה היא כיצד לבנות אחד כזה שכריס פול יאהב, הת'אנדר תאהב, והסאנס תאהב.

ג) אם כריס פול מגיע, סאריץ' נשאר לפחות לעונה הבאה

לפי מתיו ליסי, "אם כריס פול מגיע, דריו סאריץ' – השחקן החופשי המוגבל – נשאר לפחות לעונה הבאה על בטוח (https://www.twitter.com/MatthewLissy בסאנס, אבל הוא רוצה שזה ייעשה עם 'הבנתו' שהוא 'האיש הששי' של הקבוצה.

הכל התחיל עם השידור של ג'ון גמבדורו ב-ARIZONA SPORTS 98.7 שהודיע שפרנק קצ[מינסקי וארון ביינס לא יחזרו לעונה הבאה. ואז הוא הוסיף: "דריו סאריץ' חוזר, וזה בדוק".

כמובן שסאריץ' מקווה ליותר כסף ולא נר5ה שתהיה איזו קבוצה שתשווה את ה-QUALIFYING OFFER של 5 מיליון מהסאנס. כמובן שסאריץ' רוצה להיות שחקן חמישייה אבל עם קמרון ג'ונסון ומיקאל ברידג'ס, זה לא יקרה.

הסאנס תהיה אחלה קבוצה עם כריס פול, דיאנדרה איטון, ובוקר.

ד) תום ת'יבודו לג'ים דולן, בעל הניקס: "אני רוצה לנצח עכשיו"

-דולן: "אז את מי אתה רוצה כהתחלה?

"את גורדון הייוארד" (https://www.nbcsports.com/boston/celtics/nba-rumors-knicks-interested-celtics-gordon-hayward)

-'אז תתחיל לעבוד על זה'

ה) שקיל: "אני עומד על כך שדווייט האוארד פישל בסידרת הגמר, והיה מוזר לראות אותו משתולל עם שריקת הסיום כאילו הוא היה אחד התורמים הראשיים".

ו') מרק גאסול: סכוי גדול שישחק באירופה. לטורונטו ישנן בעיות חשובות יותר לעתיד כגון סרג'י איבקה ופרד ואן-וליט מאשר להתעסק עם מרק גאסול. הוא כבר אמר שהוא "לא רואה את עצמו מצטרף לקבוצה בבנייה". בראיון ל-https://sportando.basketball/en/marc-gasol-to-reportedly-consider-a-return-to-europe/ הספרדית, הוא אומר שחזרה לשחק באירופה היא 'אפשרות סבירה בהחלט'


ז) הלייקרס רוצים את ווסלי מתיוס. הלייקרס לא נחים; הם החליטו להיות ה-BIG PLAYER בפרי אג'נסי הזה. הלייקרס לא הביאו את דניס שרודר כ'מחליף לדני גרין'. הם מאמינים שמתיוס הוא חילוף מתאים (https://basketball.realgm.com/wiretap/260247/Lakers-Interested-In-Signing-Wesley-Matthews-To-Replace-Danny-Green). מתיוס קלע 7.4 נק' עם 2.5 ריב' עבור הבאקס בעונה שעברה, ויש לו PLAYER OPTION של 2.6 מיליון לעונה הזאת.

הדיל עם שרודר ייחתם ביום רביעי.

NBA, NBPA Could Terminate CBA After 2021, 2022 SeasonsRealGM | Basketball News, Rumors, Scores.. – 2h ago

ח) יש מצב שה-NBA וה-NBPA יבטלו את ה-CBA אחרי סיום העונה הזאת (http://NBA, NBPA Could Terminate CBA After 2021, 2022 Seasons RealGM | Basketball News, n

שני הצדדים הסכימו שההסכם הקיבוצי – ה-CBA שהוא הקולקטיב ברגנינג אגרימנט – עשה את שלו ואין יותר טעם להישאר עם ההסכם אחרי העונה הבאה, בעיקר עם הקורונה והשפעתה על כל כך הרבה דברים.

ידוע ש – –

The salary cap for the upcoming season is expected to be at $109.1 million, with the luxury tax set at $132.6 million. Both numbers are the same as last season.

Future projections of the salary cap and luxury tax include:

  • 2021-2022: $112 million and $136.6 million
  • 2022-2023: $115.7 million and $140 million
  • 2023-2024: $119.2 million and $144.9 million

ט) דאלאס מבריקס מעוניינת בדנילו גלינרי (Mavs Interested In Pursuing Danilo Gallinari | Basketball News,.. 

דנילו קלע העונה 18.7 נק' עם 5.2 ריב'. דנילו אמר שהוא רוצה לעבור ל-CONTENDER. אני מאמין שדאלאס נחשבת ע"י האיטלקי לכזאת!

י) הלייקרס נותנים את דני גרין ובחירת דראפט ראשונה עבור דניס שרודר

י"א) הלייקרס השלימו עם העובדה שהם מפסידים את ראז'ון רונדו בשוק החופשי

נראה שהלייקרס השלימו עם העובדה שהם מאבדים את ראז'ון רונדו לעונה הזאת (https://www.hoopsrumors.com/2020/11/lakers-expect-to-lose-rajon-rondo-in-free-agency.html

רונדו הפך לשחקן חשוב באליפות, אבל ללייקרס אין את הכסף לשלם לו (הוא WILL DECLINE את האופציה שיש לו על 2.6 מיליון וייצא לשוק לבדוק מה מוכנים לשלם לו). אז הם סומכים על דניס שרודר שימלא את מקומו, ובינתיים הם מדברים גם עם ג'ף טיג.

2. מפגש זום עם דני אבדיה

אמש היה מפגש זום עם דני אבדיה שארגן רועי שושני, אחד משלושת כתבי הופס באטלנטה, ומנהל 'הלל' באוניברסיטת ג'ורג'יה. הצעתי השתתפות לחברי צוות הופס אבל למיטב ידיעתי איש לא השתתף (לפחות אני לא ראיתי אף שם מוכר). דני ענה באנגלית די טובה (אנגלית של צבר ממוצע בגילו שבוודאי תשתפר בצורה מדהימה כי לצעירים בגילו הכל בא 'טבעי'), אבל כמה מהשאלות לא היו רציניות ולעניין מבחינתנו כי הן נשאלו – אחרי הכל – ע"י סטודנטים יהודים עם רקע לא ידוע בכדורסל.

אני רציתי מאד לשאול את דני אם ישנה לו איזו העדפת משחק לאיזו שהיא קבוצה ללא קשר למקום הבחירה, ולמה, ורציתי לשאול אם הוא מרגיש שההאקס תהיה קבוצה מתאימה לו. אבל הזום אורגן כך שאנשים התבקשו לשאול לפי סדר שהם נרשמו, ועד שאני ניכנסתי ב-5:30 בערב (24:30 אצלכם) היו כבר איזה 220 נירשמים ל'חדר הזום' והייתי די נמוך ברשימה ולא יצא לי לשאול. רציתי גם לשאול אם הוא מכיר את הופס, ניכנס להופס מדי פעם, ואם אי-פעם שמע עלי. סתם עניין אותי.
קצת אכזב אותי שהוא ענה הכול כמצופה ומבלי לגלות שום דבר שלא ידעתי עליו. הוא למד כנראה שהוא צריך להיות פוליטיקלי קורקט כבר מההתחלה
.

רועי שושני מספר:

שהייתי בישראל באוגוסט ראיתי שדני אבדיה מתוכנן להגיע לאטלנטה לסדרה של אימונים. בספטמבר אחרי החגים שלחתי הודעה לסוכן שלו שאני גר באטלנטה, מחובר לקהילה היהודית וגם עובד עם סטודנטים ואשמח לשבת איתם לקפה ולהכיר אותם ואת דני. הסוכן חזר אלי, נפגשנו ונוצר קשר מיוחד. הכרתי להם כמה אנשים בקהילה הישראלית ולקחתי אותו לאכול בבית הקפה הישראלי באטלנטה שנקרא 'קרמה'.

יצא לי לשבת עם הסוכנים שלו, מתן סימן טוב ודאג ניושטאט, והצעתי להם אם יהיה אפשרי לעשות אירוע זום עם דני וסטודנטים מ'הילל' מאוניברסיטת ג'ורג'יה, שאני המנהל שלו. הפגישה עם דני פורסמה בכל ארגוני 'הילל' בכל אוניברסיטאות ארה"ב ונרשמו 220 להשתתף בזום שאירגנתי.

לדני יש סיפור מדהים והוא יכול מאד לעזור לחבר סטודנטים יהודים לישראל.בשיחה אתמול היו 220 איש רשומים ומעל 1200 צפיות בפייסבוק. דני התחיל דיבר על העובדה שהוא בכלל התחיל לשחק כדורגל ואז עבר לכדורסל. הוא בחר את מספר 8 בגלל אמא שלו ובגלל שזה מסמל שלמות ו-INFINITY. הוא העדיף לשחק בנבחרת ישראל ולא סרביה כי הוא רצה להביא הישגים לישראל. הוא צבר האוהב את המדינה וגאה לייצג אותה. הסוד הגדול – לדעתו – של הנבחרת שזכתה פעמיים באליפות אירופה בגילאים שונים היה הלב הענק של השחקנים שפיצו על יכולת פיזית וכישרון בהרבה לב והקרבה.

ודבר אחרון הוא אמר שהוא לא מנסה לדמות את עצמו לאף שחקן אלא להיות דני אבדיה והוא מחכה לדראפט לראות איפה הוא יהיה ומאד מתרגש ממה שיקרה בליל הדראפט אותו יחזה מהבית בישראל עם הורים וכמה חברים, ומיד אחריו הקבוצה שבחרה בו תתקשר אליו, וייקבע מתי הוא מגיע לקבוצה, ייתכן שכמעט מייד.

היום לפני…

*141 שנה:

פרינסטון ניצחה את הארוארד 0-2 במשחק פוטבול עם 'סייפטי' אחד.

*130 שנה:

אוניברסיטת מינסוטה נימחה את אוניברסיטת ויסקונסין 0-63 בסידרה הארוכה ביותר במכללות כי מאז ועד העונה השתיים לא החמיצו אפילו משחק אחד (ואל תשכחו כמה קר ואיזה סערות שלג יש גם בויסקונסין, אבל בעיקר במינסוטה, ב-15 לנובמבר.

*119 שנה:

ג'ים ג'פריס השכיב את ראס רובלין בסיבוב ה-6 עם חבטת מגל לנוק.אאוט שנתן לו את אליפות העולם באגרוף במשקל כבד.

*68 שנה:

שיא NBA של 13 שחקנים (5 מבולטימור ו-8 מסירקיוז) FOULED OUT במשחק עם הארכה אחת שבולטימור ניתחה 90-97. לסירקיוז לא נשארו שחקנים אז השופטים החליטו על דעת עצמם לשני שחקנים שהיו צריכים לצאת בפאולים ולהמשיך לשחק, אבל לכל פאול שעשו נוסף פאול טכני.

*60 שנה:

אלג'ין ביילור קובע שיא NBA חדש בנקודות כשהוא שופך 71 מהן בנצחון הלייקרס על הניקס 108-123

*56 שנה:

הקוורטרבק של קנזס סיטי עושה 7 'פמבלים' – שיא NFL, בהפסד 14-28 לסן דיאגו.

51 שנה:

הניקס מתחילה את העונה 1-17, פתיחת ליגת ה-NBA הטובה אי-פעם בנצחון 98-113 על הבוסטון סלטיקס.

*46 שנה:

אוניברסיטת אדלפי מדגרדן סיטי גוברת על סיאטל-פסיפיק 2-3 בגמר אליפות ה-NCAA דיביזיה 2. השחקן הצפון אירלנדי צ'ארלס או'דונל כבש את שלושת השערים עבר אדלפי במחצית ראשונה שנסתיימה 0-3.

*45 שנה:

טוני דורסט מאונ' פיטסבורג גומע 303 יארדס ו-TD אחד בניצחון על נוטר-דאם 20-34

*18 שנה:

דייב אנדרייצ'אק מטמפה-ביי לייטינג כובש את שערו ה-250 ב'פאור-פליי' – שיא NHL.

*9 שנים:

מייק ששבסקי מאמן דוק, הופך למאמן המנצח ביותר בתולדות המכללות עם נצחון 69-73 על מישיגן סטייט במדיסון סקוור גארדן, נצחונו מס' 903.

*6 שנים:

מלווין גורדון מאוניברסיטת ויסקונסין קובע שיא RUSHING חדש של ה-NCAA בפוטבול, כשהוא נושא כדורים למרחק 408 יארדס בנצחון 24-59. הוא ישב על הספסל משך כל הרבע הרביעי.

*5 שנים

הקוורטרבק של דטרויט ליונס מת'יו סטנפורד זורק ל-2 TD ובנצחון 17-21 על גרין-ביי, דטרויט עוצרת שיא NFL של 24 הפסדים רצופים.

*היום:

דסטין ג'ונסון בן גרינוויל, דרום קרולינה, מנצח את טורניר המסטרס עם שיא משטח אגאסטה של 268 חבטות, 20 תחת ה-PAR, ו-5 חבטות לפני ה-שני ה-RUNNER-UPS שהם קמרון סמית' האוסטרלי וסנגיי אים בן ה-22, שתוצאותו – 273 חבטות, היא שיא לשחקן במשחקו הראשון באגאסטה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
151 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
16/11/2020 2:22:58

זה נראה שהארדן די סגור בנטס

trusttheprocess
trusttheprocess
16/11/2020 2:35:48
Reply to  מנחם לס

תוסיף להם גם עוד שני כדורים על המגרש שיהיה מספיק לקיירי דוראנט והארדן

רפי
16/11/2020 4:28:38

נשארנו עם הורפורד+ריצ'דסון ובחירות תמורת הולידיי ורדיק???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  רפי

טרייד מעולה לפליקנס. עכשיו רק להחתים את ון וליט והם אחלה קבוצה.
ון וליט ריצרדסון אינגראהם ציון הורפורד קבוצה קטלנית. הורפורד וריץ יתנו את ההגנה ציון ואינגראהם את הסקור וון וליט את הצאקות והניהול
לפילי זה עדיין לדרוך במקום. זה לא מה שיקדם אותנו לטבעת למרות שזה גם שיפור והחוזה של הולידיי נוח. וואלה טרייד יפה ל2 הצדדים ארגנת פה רפי.
הייתי לוקח בתור המנגר של 2 הקבוצות

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 9:09:00

הפליקאנס יכולה להוציא הרבה יותר, טרייד נוראי אין מצב שהפליקאנס לוקחים , צריך להקיף את זאיון בקלעים ובסנטר גבוה שיאבק מול הסנטרים הגדולים בהגנה (הייז מראה פוטנציאל הוא עדיין מאוד בוסרי אבל אתלטיות בהחלט יש לי), ריצ’רדסון. עם כל הכבוד 34 אחוז מ3 ושיש את בול לידו זה בעיה.
.
הורפורד זה גופה מהלכת על חוזה נוראי איזה הגנה בדיוק ייתן?
אינגרם החורף (קיץ בדרך כלל) צריך להאריך חוזה וקח גם בול, הורפורד תוקע אותם להרבה שנים קדימה בגזרת החיזוקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך צריך הגנה בפליקנס. עם ון גנדי אני מעריך שהראן אנד גאן תם ונשלם. ציון השומר אולי הכי גרוע בליגה.
הם גם צריכים להתחיל לנצח. הסקורינג יתחלק בין ציון ואינגראהם אם הם כאלו תותחים אבל שניהם אוויר הגנתי אז ריצרדסון יעשה הגנה גם הורפורד שון גנדי יוציא ממנו יותר מבראון אין לו שם אמביד על הראש והורפורד יש לו גם קליעה הוא גם וטרן. נכון זה חוזה לא קל אבל הפליקנס צריכים להתחיל לצבור ניסיון ונצחונות אז חוזה גרוע לשנתיים לא יהרוג אותם. אחכ הורפורד יהיה נכס טרייד יפה לפינוי שכר.
ון וליט אינגראהם וציון זה מספיק סקורינג.
על איזה חיזוק עתידי אתה בונה לפליקנס ברוך? מה אתה חושב כוכבים יעמדו להם בתור? ון וליט וריצרדסון יהיה חלום עבורם והםצריכים ללכת עליהם בכל הכוח.

גיא הירוק
16/11/2020 10:14:39

שמעון,
זה פשוט לא נכון.
ציון לא השומר הגרוע בליגה. הוא לא אחד מהשומרים הגרועים בליגה. הוא אפילו לא "סתם" שומר גרוע.
.
הוא צעיר, וחוסר נסיונו בעוכריו. מי שצפה במה שהוא עשה השנה על הפרקט, ראה שבעוד שיש לו עוד המון מקום להשתפר,
הפוטנציאל שם. הוא נייד מספיק, חזק מספיק, אתלט מספיק, ויש לו מספיק מוטיבציה. מזכיר במשהו את ההתחלה של אייטון בצד זה של משחק הכדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח גיא אחד המשפטים הגדולים הבאת הוא לא גרוע הוא צעיר 😂😂
לא ציינתי למה ומה אלא את העובדה הוא היה מחריד בעונה שעברה.
עקומת שיפור יש לו? אולי מתחת לזה קשה לרדת. לא רואה אותו בחיים מגיע לרמות אייטוניות בהגנה בגלל גובהו.
אייטון יהפוך למפלצת הגנתית בקרוב.

עידן
עידן
16/11/2020 3:27:28

2 שלא יהיו השנה בשוק השחקנים החופשיים
אבן פורניה מימש את אופציית השנה האחרונה שלו על סך 17 מיליון דולר וישאר באורלנדו וניקולה באטום עשה אותו דבר רק עם 27 מיליון😄 בשארלוט

עידן
עידן
16/11/2020 3:34:24
Reply to  עידן

ווסלי מתיוס כצפוי לא מממש את אופציית השנה האחרונה במילווקי והופך לשחקן חופשי כנראה בדרך ללייקרסף

דוקטור רזי הופמן
16/11/2020 4:16:23

תודה מנחמנו
זה יהיה ממש לא ייאמן אם השילוש הגדול בברוקלין יתממש. את הכדור אי אפשר לחלק ל 3, זה נראה מטורף. לחשוב שתקבל מהם 80 עד 90 נקודות כל משחק…. כמה ישאר לשאר השחקנים?
הייווארד לניקס? מה יתנו בתמורה? מה יש להם לתת? ראנדל? שחקן בלי הגנה. אם הטורקי היה משחק השנה את הדקות של ראנדל בניקס גם הוא היה שם 20 ולוקח 10 קרשים עבור הסלטיקס. עם 0.3 בלוקים למשחק לא הייתי חושב בכלל בכיוון שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 4:21:34

תודה מנחם מצויין, הרבה שוכחים שהארדן היה שחקן שישי שביקשו ממנו, הארדן ודוראנט בריא לבד זה קונטנדרית והצוות החזק בליגה לטעמי, עם קיירי זה לא כוחות. הנטס צריכים להביא עכשיו נגר בעמדה 4 שיקראו לו ״הלב המנוע והבורג החשוב במכונה״, מי יודע אולי הנגר יהפוך לאולסטאר וייבחר לחמישייה שנייה.
.
דני אבדיה נגר נגר,לצערי הוא בלון גדול שיתפוצץ מהר מאוד, יכולת כדרור של גבוה אירופי בשנות ה90, בלי קליעה.
.
אייטון דביל רציני, הילד האפאתי עם הפרצוף עגל חייב לעזוב את החומרים האסורים, הכישרון שלו שם הוא חייב העונה להפוך לשחקן של 20+ נקודות התקפי בטח אם יש לו רכז שיודע להפעיל אותו כמו כריס פול, אני מקווה רק שהגמד מאוקלוהמה לא מאוד את חדר ההלבשה. תודה מנחם

גיא הירוק
16/11/2020 5:26:42

אתה משעשע.
הארדן היה השחקן השישי כאשר עדיין שיחק בחוזה הרוקי שלו…

דדי
דדי
16/11/2020 4:28:56

לכוכב בנבא יש הרבה השפעה על לאן הוא יוטרד.
ועם כל זה, יוסטון יצטרכו להיות דבילים ברמה קשה ביותר כדי להטריד את הארדן תמורת הג׳אנק הזה שלא מביא אותם לשום מקום.
להטריד את הארדן ולא לקבל בחזרה אולסטאר אחד ? בחירת לוטרי אחת ?
מה קרה – אין יותר קבוצות שירצו את הארדן ?

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 4:32:23
Reply to  דדי

דדי יוסטון לא מוציאה 2-3 בחירות דראפט ראשונות בטרייד הזה?
פרטיטה בNBA עד עכשיו בדיחה עצובה

trusttheprocess
trusttheprocess
16/11/2020 4:32:55
Reply to  דדי

אני גם לא מבין את זה
לא רק שהשחקנים של הנטס הם בינוניים פלוס הם גם יהיו פרי אייג'נטס בעוד שנה שנתיים ואז אפשר לתת להם ללכת או לעשות להם אוברפיימנט כדי שישארו בקבוצה בלי עתיד.
כמו שאמרתי בן סימונס זה הכי טוב שהם יכולים לקבל מקבוצות שהארדן יסכים לעבור אבל אני לא חושב שפילי מציעים את סימונס.
אבל מי יודע מחר בבוקר נדע

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 4:37:36

פילי סתומים אם לא מציעים את סימונס ובחירת דראפט על הארדן, שיזרקו את הנגר בשביל שחקן טופ 5 ויעשו מרקטינג מחדש, שחקן כמו הארדן הופך אותם לקבוצה שהולכת להשפיל את הלייקרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יכולים להשיג את סימונס וטוביאס ולדעתי זה עדיף על הדיל של הנטס. אפילו נפנק בכמה בחירות דראפט ונקבל גם את קובינגטון וטאקר.
דדי הארדן נתן נטס פילי היט ברשימה. להיט אין מה להציע ליוסטון אז הם בחוץ.
נשאר נטס ופילי.

גיא הירוק
16/11/2020 5:34:27

להיט אין מה להציע???
הירו.
הגג שלו גבוה בהרבה מזה של כל מה שהנטס הציעו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הירו על הארדן? חחחחחחחח. שהירו יהיה לבד ויקבל הגנות מותאמות אישית אחרי שכבר מכירים אותו ובמערב החיים שלו יהיו קשים.
אם ההיט היו נותנים לי עוד 6 בחירות דראפט הייתי שוקל

גיא הירוק
16/11/2020 6:12:29

אין להיט 6 בחירות דראפט לתת.
מה שיש זה חוזים (איגודאלה + אוליניק) והירו.
.
בסופו של יום, טרייד נמדד לפי השחקנים המשמעותיים שעברו בטרייד. הפוטנציאל של הירו גדול בהפרש מזה של כל מי שבחבילת הנטס.
הירו סיים את הפלייאוף האחרון עם 16 נק' (52% אפקטיבי), 5.1 רב', 3.7 אס'. הוא רוקי.
.
אין בכלל שאלה שהוא "קלף" משמעותי בהרבה בכל חבילת טרייד שלא תהיה מאשר מי משחקני הנטס. עליו אפשר בהחלט לדמיין שהוא צומח להיות אולסטאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מסכים. לדעתי סימונס האריס+3 בחירות זה החבילה הכי טובה שהם יקבלו, זה מה אני הייתי לוקח. לשניהם יהיה גם פוטנציאל טרייד גדול בהמשך.
הירו+אדביו+בחירות ניתן לשקול עוד איכשהו.
בתור יוסטון הייתי לוקח את ההצעה של פילי וגם על טאקר הייתי מוציא בחירת דראפט טובה מהם או ממישהו אחר.

גיא הירוק
16/11/2020 6:26:45

אני מסכים שפילי יכולה לתת הצעה טובה. חד משמעית.
אני טענתי שהנטס הם לא אופציה הגיונית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הנטס לא הגיונית? הם יכולים לחלוב מהם גם בחירות

גיא הירוק
16/11/2020 6:38:27

מה עוזר להם הבחירה ה-19' של השנה ובחירה ב-22' מקבוצה שלא צפויה להגיע ללוטרי? על 24' אני לא מדבר…
.
קבוצות אחרות יכולות לתת בחירות טובות יותר, ושחקנים טובים יותר.
.
למה הירו?
בגלל שהוא פוטנציאל ברור לאולסטאר. ילד רוקי שזה עתה סיים פלייאוף עם 16 נק' למשחק, עם יכולת קליעה מרשימה, שחרור פסיכי של הכדור, ועוד יכולת הובלת כדור שלגילו היא הרבה יותר ממרשימה.
.
בטרייד מחפשים את הפוטנציאל.
זה של הירו עולה על זה של כל מי שברשימת הנטס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי רוצה של השנה? אני רוצה 27 25 23. זה התנאי

גיא הירוק
16/11/2020 6:47:17

בחירות כאלו גם קבוצות אחרות יכולות לתת –
הלב של הטרייד צריך להיות פוטנציאל ברור ומוחשי.
.
לנטס יש פחות מה לתת בהשוואה לקבוצות אחרות.
.
(צריך רק לציין – זה ה-NBA. הכל יכול להתרחש… חוץ מהתרחיש של טאקר + אובאקה אחרי הטרייד של הארדן לנטס. זה פשוט לא אפשרי)

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 9:13:20

גיא הפלייאוף הזה לא מדד לכלום האשימו בלי קהל , זה שהוא סקורר טוב, כבר ידענו אתה רואה בו פוטנציאל אולסטאר?
.
החבילה של הנטס של דיווינדי לבארט ואלן טובה משמעותית מכל מה שיש למיאמי להציע, פילי יכולה לתת הצעה טובה מהנטס זה אני מסכים

גיא הירוק
16/11/2020 9:29:37

ברוך,
א. כן. הירו פוטנציאל גדול בהרבה מכל אחד משחקני הנטס שאמורים להיות חלק מהטרייד.
ב. זה לא משנה מה אני חושב. זה משנה איך הוא נתפס בליגה, ובקרב ציבור האוהדים. GM צריך להראות עתיד, ומראית העין של טרייד בו הירו הוא חלק מהטיירד גדול בהרבה מזה בו דינווידי ולוורט הם החלקים המרכזיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

אף אחד לא שואל את הארדן. יש לו עוד שנתיים לחוזה. יכולים להטריד אותו גם למיניסוטה אם רוצים.

עדו היימן
עדו היימן
16/11/2020 8:15:17

הפוטנציאל של לוורט הרבה יותר גבוה מהפוטנציאל של הירו חד משמעית. שחקן ממש אנדרייטד

גיא הירוק
16/11/2020 8:50:16

אולי אנדרייטד. אבל ה-"חד משמעית" נופל בכמה תחומים:
.
הראשון, והכי חשוב, הקליעה.
להירו בעונת הרוקי יש 52% אפקטיבי (גם בעונה הרגילה, וגם בפלייאוף). לכריס לוורט יש ממוצע קריירה של 49.1%
ההבדל?
הירו קלע. יש לו יד כמו של הטובים ביותר. 39% מהשלוש בעונה הרגילה, 37.5% בפלייאוף, 87% מהעונשין (עונה רגילה ופלייאוף). לוורט הוא שחקן של 34% בקריירה מטווח השלוש בקריירה (71% מהעונשין).
הסיבה שאני נמתעקב על העונשין היא שזה מדד שמלמד אותנו על הצפי העתידי. קלעים גדולים קולעים היטב גם מהעונשין. מי שצפה בהירו השנה יודע שחלק מהשלשות שהוא קלע היו ברמת קושי גבוהה מאוד.
.
הבדל נוסף הוא התקרה.
לוורט סיים את עונתו ה-4. הוא אחלה שחקן, וה-18.5 נק' שלו הן בהחלט תוספת יפה לקבוצה שמחפשת שחקן משלים לקו האחורי.
לוורט גם רב גוני ביכולתו כמנהל משחק, וכשחקן שמסוגל לאייש גם את עמדה 3.
.
ועדיין, הירו הראה העונה, בדגש על הפלייאוף (16 נק' למשחק בפלייאוף) שיש לו פוטנציאל להיות שוטינג גארד/קומבו גארד שמסוגל להפוך לקלע מרשים, ועזרה גדולה בניהול המשחק.
התקרה שלו, היא פשוט גבוהה יותר.
.
עכשיו, על הירו אפשר לומר הרבה דברים חיוביים,
זה שהוא מגן איכותי זה לא אחד מהם.
הבעיה?
גם לוורט הוא מגן בינוני מינוס.
וככזה,
לאור ההבדלים ביכולת הקליעה,
ולאור תצוגות אופי מרשימות שהירו הראה השנה,
לטעמי –
לא. זה רחוק מלהיות "חד משמעית". גם בהשוואה ישירה בין יכולת ה-2 כיום,
ועל אחת כמה וכמה כאשר מכניסים למשוואה את העובדה שהירו רוקי.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 4:36:04

love how Woj tweets go from…. “this trade is a possibility” to “this trade is in advanced talks” then to “trade is done” in a matter of 10 minutes 😭😭😭😭
@wojespn
מהטוויטר של דונבון מיטצל בתגובה, לדעתי הארדן בברוקלין.

איצקו
איצקו
16/11/2020 7:40:36

זה היה על הטרייד של שרודר

דדי
דדי
16/11/2020 4:43:37

לא יכול להאמין לזה.
הווריורס אפילו לא צריכים לתת את שתי הבחירות שלהם עם וויגינס כדי לתת הצעה יותר טובה.
כל הצעה של הסיקסרס עם סימונס תהיה יותר טובה.
הפליקנס בקושי צריכים לגרד את אינגראם, הייז, מלי ו – 13
.
הבעיה היא שהג׳נרל מנג׳רים בליגה חולים על לברט.
יופי של שחקן, באמת, אבל בוא נירגע לפחות עד שהוא יראה פרקט באיזה משחק אולסטאר ?
.
לא יכול להאמין לטמטום הזה.
זאת חבילה להולידיי – לא להארדן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

מה הולידיי דינווידי ולבארט כא מהם שחקן טוב יותר ממנו. הגזמת.
אני מקווה מאד שפילי לא יחזירו את הולידיי ראינו ומיצינו אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מוכן להתערב פה עם כל רפה הבנה שהנטס לוקחים את המזרח אם הביג 3 לא נפצעים.
הארדן הולך להפליג בתחום האס חבלז. מלך האס של הליגה. הוא ינהל את המשחק ועדיין יתן את ה25 נק שלו למשחק.
נגר כמו ראס העמיד סטט שלו. קיירי נראה לכם יחטיא את הזריקות של ראס? ספלאש.
ועוד יש שם דוראנט.
את הנגרים הם יאספו בהמשך לכן אני עוד נזהר לגבי אליפות.. אבל ברור שהאלופה תצא מהלייקרס קליפרס והנטס.
הם הולכים להמטיר 140 נק כמעט כל משחק ואת המזרח הם ינגבו ואפילו בקלילות.
אולי אני רפה הבנה לגבי איבאקה אבל דוראנט מנסה ללחוץ עליו חזק להגיע.
בכל זאת הם יביאו איזה קאפלה או משהו כזה באמצע העונה. יש לי תחושה קאפלה מסיים בנטס את העונה.
פילי שוב נשארה עם ה… של סימונס ביד חחח עצוב פשוט עצוב. עוד עונה לפח עד שרפי ההבנה יקלטו.

גיא הירוק
16/11/2020 6:24:52

שמעון והאותיות הקטנות…
.
"אם הם לא יפצעו". זה קיירי, כן?
.
בפלייאוף 15' הוא נפצע.
את פלייאוף 18' הוא החמיץ בגלל פציעה.
את פלייאוף 20' הוא החמיץ בגלל פציעה.
.
זה 50% מהפעמים בהם קבוצתו הגיעה לפלייאוף…
אתה באמת חושב שהברכיים שלו משתפרות עם הזמן? שסגנון משחקו הוא כזה שמאפשר להימנע מפציעות לאורך זמן?
.
דוראנט חוזר מפציעה קשה. מאוד. למעשה, מ-2 פציעות קשות מאוד באותה הרגל. הוא לא שיחק מאז סוף עונת 19'.
אתה יודע איך נראות העונות של שחקנים שחזרו לשחק אחרי תקופה כל כך ארוכה, אחרי פציעה קשה כל כך?
.
הארדן סבבה. אחד השחקנים העמידים בליגה.
.
אבל –
.
טרייד עבור הארדן מרוקן את העומק של הקבוצה.
זה מציב המון לחץ על מי שכן משחקים, אול להבדיל, גורם לקבוצה להחליט שהעונה הרגילה לא שווה את המאמץ.
.
מה שלא יהיה, קל זו לא אחת מהאפשרויות.
.
השורה התחתונה?
משעשעות האותיות הקטנות שאתה דוחף לניסיונות ההתערבות שלך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה משעשע הרי אם אחד מהם נפצע אז מה מאיים בהם? זה כבר לא סופר טים אלא סתם עוד קבוצה.
לכן הביאו את הארדן להוריד מהעומס.
יודע מה גיוש אני אעשה לך הנחת חבר בעסקה. אם הארדן ודוראנט לא נפצעים בפלייאוף. יש? קיירי חופשי להיפצע ואין לך מה לדאוג.

גיא הירוק
16/11/2020 6:33:25

מר אותיות קטנות, אני אתן לך הנחה עם "אם הארדן לא נפצע".
לבקש הנחה על שחקן שאתה יודע שחוזר מקרע בגיד אכילס, זה כמו לשחק בסלון כדורגל ואז לזרוק לחלל האוויר "אופס" אחרי ששברת את הטלוויזיה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו קיצר תגיד לא בא לך להתערב כי אתה יודע ששלושתם יחד ינגבו את המזרח.
אתה בונה על פציעות? בהצלחה.

גיא הירוק
16/11/2020 6:44:01

אני לא בונה על כלום. אני רק מתאר את הסיכויים כפי שאני רואה אותם.
לפני העונה האחרונה היה דיון על הסיכויים של לברון ודייויס להיפצע. כתבתי שלדעתי, ולהבדיל מלא מעט תגובות שנכתבו, הסיכוי שלהם נמוך. במקרה שלהם, לא היה משנה לי "סעיף פציעה" בהתערבות. גם במקרה של הארדן זה נכון. קיירי ודוראנט? אתה רציני?
להתעלם מהסיכונים זה להתעלם מחלק משמעותי של המשחק.
.
האמת היא שאתה חושש להתערב, ובצדק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיוש ההתערבות היא לא על פציעות. ההתערבות היא האם שלושתם יחד מנגבים או לא. אתה בעצם אומר ששלושתם יחד בריאים מנגבים אחרת היית מתערב.
תגיד את המשפט הבא בבקשה
שלושתם יחד בריאים מנגבים. זהו. זה מה שאני גם אומר.
ברור שאם דוראנט או הארדן נפצעים הם סתם עוד קבוצה ולא ינגבו כלום. בזה אני מסכים איתך אז אין לי מה להתערב על זה.

גיא הירוק
16/11/2020 6:54:01

בקיצור, אתה חושש להתערב (שוב). זכותך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא תענה בכן או לא בבקשה בלי התחמקויות.
בתיאוריה הביג 3 בריאים לחלוטין. האם הם מנגבים את המזרח? כן או לא?

גיא הירוק
16/11/2020 7:46:08

אותיות קטנות, אני מתחמק…
.
נטס אחרי טרייד עבור הארדן, לדעתי, השנה לא לוקחת את המזרח.

גיא הירוק
16/11/2020 6:55:42
Reply to  מנחם לס

מנחם,
ברור לך שמי שקובעים הם הרוקטס?
הם מחליטים על האם הם מוכנים לשלוח את הארדן בטרייד, ומה המחיר שהם מסכימים לקבל.
לא חסרות דוגמאות לשחקנים שרצו מקום מסוים ללא הצלחה. קאווי. ג'ורג'.

רן הנרגן
רן הנרגן
16/11/2020 6:49:36

הבעיה העיקרית אצל קיירי אלו הברגים בראש.

גיא הירוק
16/11/2020 5:25:37

למיטב הבנתי, הנטס זו שמועה שמקורה בהארדן. לא יוסטון.
הוא חתום ל-21' ו-22', כך שבכלל אין ספק שהם יכולים לקבל תמורתו הרבה יותר ממה שהנטס יכולים להציע.
.
ימים מטורפים לפנינו (סוף סוף מסיבות טובות), אז יהיה מעניין לראות לאן הדברים מתקדמים.
.
תודה, מנחם.
איזה כיף מעורב שהוא כולו כדורסל על הבוקר!

אשך טמיר המקורי
16/11/2020 6:07:12

האם אתה רומז לפייק ניוז?

גיא הירוק
16/11/2020 6:16:25

זה שהארדן ישמח להגיע לנטס, זה לא פייק ניוז.
.
רק מה, אין לו את המינוף שהיה לדייויס לדוגמה, עת ביקש טרייד (עונה וחצי לפני סוף חוזה).
רק להזכיר –
דייויס באותו חורף המשיך בפליקנס. גם ג'ורג' לא הצליח לדחוף טרייד למקום עליו הוא רצה, בדיוק בגלל אותה סיבה.
.
במצב הנוכחי, יוסטון יבחרו את החבילה שתתאים להם. אולי, אם יהיו נחמדים (וזה יעזור לשפר את חבילת הטרייד), הם יתנו להארדן להשתתף בבחירת היעד.

גיא הירוק
16/11/2020 6:58:00
Reply to  מנחם לס

איזו שביתה איטלקית עשה קאוויי בטורונטו? איזו שביתה איטלקית עשה ג'ורג' בת'אנדר?
.
יותר מכך,
אני אשמח לדוגמה לשחקן שכן עשה שביתה איטלקית. אחת כזו.
אפילו בילפס שהודיע שיפרוש עם יקחו את החוזה שלו אחרי ששוחרר באמנסטי (רצה להצטרף להיט) לא עשה שביתה איטלקית אחרי שהקליפרס לקחו את החוזה שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן יהיה בנטס או בפילי. פילי יכולים להפתיע הם לא מדליפים טריידים. אבל רוב הסיכויים שהוא הולך לדאנטוני

גיא הירוק
16/11/2020 6:59:20
Reply to  מנחם לס

הוא עדיין לא שם. השמועות הן שהת'אנדר לא רומים את אוברה/רוביו. הסאנס לא מוכנים לוותר על חלקים אחרים בקבוצה. שם זה תקוע כרגע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז את מי פרסטי רוצה 😂😂 את אייטון? שימשיך לחלום

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 9:19:11

ברידגס וקמרון ג’ונסון, מה הם יעשו עם רוביו שפול עדיף עליו ואוברה שיברח להם שנה הבאה, לאוקלוהמה אין סיבה לתת לאוברה חוזה גדול. רוקיס לא רעים בחוזה זול זה מה שצריכים

גיא הירוק
16/11/2020 9:30:47

ברידג'ס וקמרון ג'ונסון לא הולכים לשום מקום. יחפשו שותפה נוספת לטרייד, כזו שמתאים לה ההימור על אוברה.

רן הנרגן
רן הנרגן
16/11/2020 6:55:54

קצת שמועות. יש איזה בחור מאטלנטה שטוען לידע מבפנים. קחו את זה עם קצת יותר מקורטוב של מלח
.
From the Atl guy:
BREAKING NEWS!!!!!!

This one is a blockbuster but not the one I've been talking about.

Atlanta has agreed to a framework deal with MIN in a Jrue Holiday deal where they would get #13, #17, and a 2nd rounder for 6th overall pick. MIN has been targeting Atlanta to move up for awhile. Even offering Culver and #17 which thankfully fell on deaf ears but this one is huge. He was been hearing Atlanta was targeting two mid 1sts if they moved down and this would be it. This would save Atlanta some salary which is needed for the blockbuster deal and Hayward signing.

As mentioned, PHX is targeting Jrue Holiday if CP3 falls through which it will and NO wants a top 5 pick for him. He was told NO wants as little amount of salary for Holiday as possible and would prefer to move him for mainly just cap space. Cleveland has shown interest in moving back and adding Rubio/Oubre. There has been interest in even taking on Kevin Love contract from PHX as well.

NO is targeting LaMelo Ball and wants to trade #5 and #13 to MIN for Ball.

MIN is targeting two top 6 picks in this draft and want two of Haliburton, Deni, and Obi. I haven't heard Okongwu's name but he could be in the mix.

I don't know who the hell Atlanta would target at 13 and 17. My guess just based on having some interest in is Achiuwa, Nesmith, Jalen Smith, Cole Anthony, Tyrell Terry, Kira Lewis Jr., Killian Hayes, Devin Vassell, Tyrese Maxey, and R.J. Hampton.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סלט רקוב ולא מעורבב טוב 😂😂
למאלו בנא די הגיוני סהכ

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עד שאני לא שומע אישור סופי מווג' אני לא מאמין שהארדן בנטס.
.
אחרי אישור סופי כזה, אם וכאשר, אני אתהה ממושכות מי בעצם מקבל שם את ההחלטות – שון מארקס וסטיב נאש לא נשמעים לי כמו מי שיקבלו החלטות כאלה, ואני לא מבין מי כן, אבל יש מספר רמזים שיכולים לסייע – זה מישהו שהעריץ את הגלובטרוטרס כילד. זה מישהו שמשחק פנטזי. זה מישהו שתוחלת חייו כנראה נמוכה ורוצה להגשים את כל החלומות עכשיו. זה מישהו שיהיה מאד עצוב ברמות הגבוהות של הפלייאוף.
.
מי ישמור בקבוצה הזו? מי ישמור על גארדים בקבוצה הזו? מי ישחק בבק-טו-בק? מי יקבע את המהלך המכריע בפוזשן האחרון? מי לא יעלב כשהוא לא יקבל את הכדור בפוזשן האחרון? וכמה זמן הוא יחזיק ככה, אפילו אם קוראים לו פי.ג'יי טאקר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר וקובינגטון 🙂

אתה מסתכל על זה במבט לא נכון.
על איזה גארדים בדיוק הארדן וקיירי יצטרכו לשמור? היל ובלדסו? סימונס וגוש? לאורי ון וליט? דרגיץ באטלר? קמבה וסמארט? שרודר וקארוסו? בברלי ושאמט? עכשיו רק תשאל את השאלה ששאלת הפוך… מי מהצמדים שציינתי יצליח לשמור על הארדן וקיירי……? ניגוב קל. הארדן וקיירי "יסתדרו" איתם, הם לא יסתדרו עם הארדן וקיירי, קיירי זה לא ראס שאתה נותן לו 2 מטר לזרוק ומביא דאבל טים על הארדן….
הארדן הוא שחקן שיכול להצטיין בכל מצב, כשחקן 6 באוק, עם כריס פול עם ראס והוא גם ישתלב איתם.
הבעיה שם זה מי ישמור על יאניס וטייטום ואמביד ואז דיוויס ושיקמה וקאווי ושם אלו בדיוק השחקנים שעדיין לא בקבוצה בעמדות 4 ו-5. הקובינגטונים, הקראודרים, הטאקרים, הקאפלות האיבאקות כל אלו, חלקם יושגו עד הפלייאוף בטח. פילי כנראה לא יעברו סיבוב אז תוריד את אמביד מהרשימה.
ההיט היו אפיזודה חולפת.
אתה שוכח גם את אלמנט הרעב….הנטס רעבים….קיירי ודוראנט נחו שנה וחצי ושמעו רק טטרושים ולכלוכים עליהם, הם עם הריר בפה שנוטף להסתערות, זה לא הלואד מנגמנט של קאווי פה.
אני צופה ניגוב מזרחי ויש מצב אפילו פו פו פו במזרח בלי פציעות.
את ההחלטות מקבלים הכוכבים כמו בכל מקום. המנגר אומר להם יס סיר

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 7:58:20

בדיוק הארדן וקיירי מתעלים על כל צמד גארדים שהם לא סטף וקליי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יש היגיון בדבריך, אבל לדעתי הקבוצות החזקות, והמאמנים הטובים, כולל במזרח, ימצאו פתרונות. לא יודע מה מיאמי יעשו לקראת העונה הקרובה, אבל באינטואיציה ראשונית – מיאמי, לדעתי, גוברת על ברוקלין, ויש סיכוי לא רע שגם טורונטו והבאקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 8:12:00

מיאמי קבוצה פח שהוציאה השנה הרבה יותר ממה שהיא שווה, הירו ורובינסון זה חור בהגנה ברמה של רדיק ומי ישמור על דוראנט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באטלר ישמור על דוראנט.
.
מסכים שמיאמי הוציאה מעצמה הרבה, גם טורונטו, ולדעתי הן יעשו זאת שוב השנה, אולי גם בוסטון. נחיה ונראה.

Tzafriros
16/11/2020 7:17:34

הארדן ניסה עם ווסטבורק לא הלך. עכשיו ינסה עם דוראנט. אבל איך אומרים הם יצטרכו שני כדורים שם..

רפיקי
16/11/2020 7:53:10

הארדן בנטס זו תיהיה הקבוצה המעניינת של העונה.
אפשר לומר שעקרונית זה שלושה סקוררים טופ 7 בליגה שמשחקים ביחד.
אבל כמובן דוראנט הוא סימן שאלה אחד גדול, בכלל לא מובן מאליו שיחזיר אפילו 70 אחוז יכולת.
קיירי והארדן ביחד זה מוביל כדור אחד והשני לא יודע מה לעשות עם עצמו.
כל צמד גארדים שישחק מולם יראה פתאום כמו הספלאש בראדרס
והם שולחים כמעט כל שחקן טוב אחר בקבוצה בטרייד הזה.
וכל זה בלי להביא בחשבון פציעות שסביר שיהיו לקיירי ודוראנט, ובלי להביא בחשבון שמדובר בשלושה אבו נפחות שכבר הוכיחו שכסף וכדור ביד שווה להם יותר מאליפות.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/11/2020 7:57:07
Reply to  רפיקי

קיירי לא מוביל כדור? שניהם מובילים כדור ושניהם סקוררים עילאיים, לגבי דוראנט אל תדאג לי גם אם לא יחזור ב100 יכולת קליעה וגובה לא נפצעים עם האכילס, תמיד הוא יוכל לעשות גרסה של נוביצקי 2011. עדיין אין שחקן שיכול לשים יד כאשר הוא זורק לסל, עדיין יד לו אל כל הסקילס שבעולם.

רפיקי
16/11/2020 10:29:30

התכוונתי שכל התקפה אחד מהם יוביל כדור והשני מיותר כי שניהם לא יודעים לשחק בלי כדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  רפיקי

קיירי יהיה מס 2 בתפקיד קליי הארדן יהיה הרכז

דה שוט
16/11/2020 10:44:38
Reply to  רפיקי

השני ממש לא מיותר. הוא פותח את הדרך לראשון מעצם היותו

Smiley
16/11/2020 11:14:38
Reply to  רפיקי

גם הארדן וגם קיירי, שניהם מסוגלים לקלוע בכל סט אפשרי, בכדרור ו/או בעמידה, ככה שהנוכחות של כל אחד פותחת את הדרך לשני (אי אפשר להביא דאבל-טים, ווד לא הזכרנו את דוראנט…)
קיירי כבר שיחק בעמדת ה-SG לצד לברון בקאבס. קיירי והארדן שיחקו יחד בנבחרת האמריקאית ב-2014 (אומנם לא תחרות ברמת ה-NBA, אבל הם חלקו את הכדור שם כאשר קארי בעמדת ה-SG). משחק הגמר שם מול הסרבים, קיירי והארדן פשוט שרפו את המגרש בתצוגה זוגית מרשימה ביותר (אפילו במדובר בנבחרת האמריקאית).
.
השאלה פה היא האם צוות האימון של הנטס מסוגל לבנות סכמות התקפיות שינצחו את כל הכשרון הזה, אם וכאשר (ואפ פיניקסמצאו התקפה שעובדת עם בלדסו ודראגיץ', עם הצמד הזה יחד עם דוראנט יהיה יותר פשוט).
.
ותפקיד עוד יותר גדול בניהול האגואים פה יהיה לנאש. דוראנט וקיירי הוכיחו לאורך הקריירה שצריך להתנהל איתם בכפפות של משי.

רפיקי
16/11/2020 15:23:27
Reply to  רפיקי

כל הדברים שאמרו פה נכונים.
נכון שכל אחד מהם מעצם היותו על המגרש מקל על השני
ונכון שהם שילוב מפחיד,
התכוונתי שאם הארדן או 100 וקיירי הוא מאה אז הארדן וקיירי ביחד הם 170, כי כל אחד מהם צריך כדור ולא כל כך טוב בלי כדור.
אם זה יעבוד?
אני מקווה שלא יצא לנו לראות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  רפיקי

😂😂😂😂 הסיפא שלך אדיר.
אצלי אני מקווה שהארדן יהיה בפילי הציפייה תחזור

Zion king
Zion king
16/11/2020 8:18:53

לא מבין מה יוצא ל יוסטון מהטרייד, נותנים שחקן טופ 5 ומקבלים 4 רול פליירס.
חייבים לקהל כוכב אמיתי או צעיר סופר כשרוני לפחות.
בהגיון זה פילי תמורת סימונס בחירות וטיבול.
אפילו בוסטון יכולה לתת את בראון ועוד בחירות ועוד שחקן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Zion king

אולי זה אומר שאין טרייד על ווסטברוק, ויוסטון הופכת לאוקלהומה – הארדן עזב וווסטברוק נשאר… הצד הלא נכון של העסק. חבל.

דה שוט
16/11/2020 10:22:08

מיצו את הארדן ביוסטון ואת ראס באוק' סיטי, שינויים זה תמיד מרענן. יהיה מעניין לראות מה ייבנה ביוסטון סביב ראס – אם וכאשר

Zion king
Zion king
16/11/2020 8:23:12

הביקוש להולדי רק עולה, מקווה שבאמת תיהיה עסקה טובה.
דנבר ובוסטון נראות הכי רציניות גם ברוקלין עד השמועות עם הטרייד של הארדן.
נראה שהולך להיות מעניין עם טריידים ושינויים בערב הדרפט.

Jonathan
16/11/2020 10:11:05

עם הפלופר ושני הפרימדונות אפשר פשוט לשנות את השם שלהם לBroadway Nets.

אשך טמיר המקורי
16/11/2020 10:57:18
Reply to  Jonathan

100+

דה שוט
16/11/2020 10:13:47

אם הארדן עובר לנטס – גאוני הופס לדורותיהם צריכים להפסיק לאלתר להציע כאן טריידים. עד כה ספרתי 341,652 הצעות לטריידים בשנתיים האחרונות. בערך 2 מהן התממשו. מדובר במציאות מקבילה, שאין לה כל קשר למהלכים האמיתיים בליגה. בוודאי לא כשמדובר בטריידים שוברי קופות – החלפת קאוואי בדרוזן, פול ג'ורג' ואנתוני לאוק' סיטי, ג'ורג' לקליפרס, דוראנט וקיירי לנטס, ראס ופול ראש בראש, ועכשיו זה. פשוט צריך להודות שהמעברים באן בי איי מתבצעים ממניעים שאנחנו – כוכבי המקלדת של הופס – אין לנו בהם מושג וגם לא חצי מושג.
🙂
(עכשיו גיא וגילרי עוזבים הכל, מודיעים בעבודה שהם חולים ולא יכולים להגיע, מתיישבים על האלגוריתם הסודי שפותח במקור להלחם בווליום שוטינג של שמעון – ומתחילים לחפש פוסטים ותגובות שיהפכו אותי – שוב – לשוטה הכפר… חחח… ברינג איט און!)

גיא הירוק
16/11/2020 10:21:38
Reply to  דה שוט

למה ההשמצות הגסות?
אני רק אתמול כתבתי (מספר פעמים) שאני מסריח כ-GM, ושעוד לא קרה שטרייד שהצאתי הגיע לכדי מימוש.
.
מה שכן,
טריידים נטולי היגיון –
כאלו עליהם כתבתי אחרי שאחרים כתבו עליהם (כן, אני מדבר עליך, שמעון…)
גם הם אף פעם לא הגיעו לכדי מימוש.
.
אבל במהות, אתה צודק.
אין לנו מושג. אנחנו לא ניזונים מאותו מידע ממנו ניזונים מי שחיים את העסק.
צריך לזכור –
מדובר על ליגה של כמה מאות שחקנים, מהם כמה, מאה בערך? הם השחקנים שבונים סביבם טריידים. כולם שם מכירים את כולם. כולם יודעים הרבה יותר ממה שאתה, אני, וכל אחד אחר כאן בהופס, יודע.
יודעים על המצב הכלכלי של הקבוצות. על הכושר של השחקנים השונים. על מי מחפש איזה טרייד, איזה שחקן "על הבלוק", איזה GM מוכן לעשות את הקפיצה הנדרשת או שלא נדרשת.

דה שוט
16/11/2020 10:26:53

+ 100
בגלל זה תמיד משעשע אותי לראות את כל הטריידים שעולים כאן.
לזכותך ייאמר שסייגת אתמול בנחרצות את יכולות ה-GM שלך. ההכרה הזו מעלה מאוד את האחוז האפקטיבי שלך בהתערבויות. נראה שרק האבליצ'ק – עם הגדרות מאוד היוליות של המושגים – הצליח להוציא ממך משהו.

גיא הירוק
16/11/2020 10:32:05
Reply to  דה שוט

זו מזימה ארוכת טווח –
המטרה הייתה ליצור את הסיטואציה המושלמת שתכונן מפגש הופס אלכוהולי בחיפה (אני לא נוגע בהגה של מכונית גם אחרי בירה אחת, שלא לדבר על סינגל מאלט)

דה שוט
16/11/2020 10:39:52

תרגיל יפה אבל נראה לי הוגן שהמנצח משחק בבית (עם או בלי קהל). זה כנראה יכריח אותי לוותר על הסינגלים האנגלו-סקסונים (או קלטים), לטובת גרמניות עכורות מהחבית…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/11/2020 17:20:54
Reply to  דה שוט

אין מנצח, משום שעם טראמפ all bets are off..
אגב, דה שוט – "סדר השיח" או "תולדות השגעון בעידן התבונה"? והאם אתה סבור שה'פנאופטיקון' הוא גרסת בטא לרשתות החברתיות?

דה שוט
16/11/2020 17:43:37
Reply to  דה שוט

הבחנה יפה האבליצ׳ק לא חשבתי על זה בצורה הזו אבל זו בהחלט ואריאציה מעניינת. הרשתות גורמות לנו למשמע את עצמנו – השאלה היא באיזו צורה בדיוק. שאלה מעולה !

דה שוט
16/11/2020 20:26:31
Reply to  דה שוט

וברור ש-"סדר השיח" זה אליף בית של גימל דלית 🙂 הכל זה מי שולט במושגים 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

למה מלכלך עונה שעברה הבאתי טרייד וקרה אחרי יום נראה לי😎

דה שוט
16/11/2020 10:43:46

איזה טרייד?
מבחינה סטטיסטית, יש מעט מאוד טריידים שלא הבאת 🙂 אבל לא חכמה לנחש טרייד כמה ימים לפני, כשכבר רואים לאן הרוח נושבת. תראה את אלה שהזכרתי למעלה – טריידים קארדינליים – מישהו כאן חזה אותם? אולי בפוקס. לצערך אתה מנוע גישה אל האלגוריתם הסודי, אז אין לך דרך להביא ראיות.

אור
אור
16/11/2020 12:46:56
Reply to  דה שוט

חחח שמעון עשה brute force
.
עזוב אותך רגע, יש לך מושג למה אנגליה פייבוריטית בהימורים יחד עם צרפת? LOL

דה שוט
16/11/2020 14:03:51
Reply to  דה שוט

אנגליה פייבוריטים מאז 1966
🙂
צרפת לא פייבוריטית, היא אלופה בפועל, רק צריך לתת לה את התואר התורן – הבא זה יורו – צרפת זה ג"ס עם ספסל

אור
אור
16/11/2020 14:24:37
Reply to  דה שוט

וגרמניה?

yaniv
yaniv
16/11/2020 14:58:36
Reply to  דה שוט

אנגליה בהחלט פייבוריטית.היא נבחרת מעולה,מאוזנת ומשחקת מדהים(בכל אופן לפני הקורונה פעם אחרונה שראיתי אותם).
הפעם בניגוד לשאר השנים שהם תמיד מועמדים מטעם עצמם ,הפעם היא אחת מה5 הטובות ביותר יחד עם גרמניה,בלגיה וכמובן ש=כמו שדה שוט כתב צרפת שהם גולדן סטייט של הכדורגל

דה שוט
16/11/2020 15:09:14
Reply to  דה שוט

יניב ואיתי – אני לגמרי איתכם. יש הרבה טובות באירופה ויהיה אחלה יורו. הגמר שלי? שתי הצרפתיות (צרפת-בלגיה) אבל יש עוד הרבה חיות רעות: גרמניה, אנגליה, פורטוגל, הולנד

דה שוט
16/11/2020 15:11:40
Reply to  דה שוט

אור אני אוהד גרמניה אבל היא נחלשה. חסרים שחקנים. באיירן מטעה – זה לא גרמניה. תראה את הסגל (צרפתים, פולני, קנדי)

yaniv
yaniv
16/11/2020 15:50:45
Reply to  דה שוט

גרמניה חזרה להיות פייבוריטית בעיקר בגלל דבר אחד.
נוייר חזר להיות נוייר ושיש לך אותו בשער אז היא בהחלט יכולה ללכת עד הסוף.
רק לחשוב שהייתי אמור להיות ב2 משחקים של אנגליה בוומבלי 🙁

דה שוט
16/11/2020 20:24:28
Reply to  דה שוט

יניב – נוייר חזר לעצמו אבל בדיליי של שלוש שנים. כבר זקן. וומבלי – וואו – קשוח. אין מה לעשות, כולם חטפו מהקורונה, מי יותר מי פחות
🙁

etayle
etayle
16/11/2020 14:53:47

לגרמניה יש חוד ברמה הגבוהה ביותר, קישור טוב ומנוסה. ושוער מפלצתי. הם טובים בכדורגל.
אנגליה זה הייפ, כמו תמיד.
אני הייתי שם עין על פורטוגל, לדעתי ההתקפה הטובה בעולם. והקישור עם ברונו גם נהדר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/11/2020 15:47:46
Reply to  דה שוט

אתה מחמיץ לגמרי. 99 אחוז מהצעות הטריידים גם ככה זה חלומות של אוהדים שמלכתחילה אין ביניהן למציאות קשר. למיעוט הקטן שכן מנסה להציע טריידים זה יותר משחק של לנסות להתאים צרכים לשתי הקבוצות מאשר נסיון באמת לחזות טרייד שממש יקרה.
מלבד זאת אכן הרבה מאוד ממה שמתרחש מאחורי הקלעים הוא מידע שלאוהדים אין גישה אליו (פציעות, דינמיקות אנושיות בתוך הקבוצה, החזון של הנהלת הקבוצה וכו') אז באמת לנסות ולהצליח לנחש טרייד שהולך לקרות זה בעיקר מזל ולא ממש איזה יכולת הבנה עילאית של המתרחש בליגה.

דה שוט
16/11/2020 17:50:56

נכון מאוד! אבל מלבד הקורונה טראמפ ולברון – זה הספורט הלאומי כאן. הייתי אומר טופ-5

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מנחם בראן אנד גאן של ה5 שניות הפך את טראמפ לmvp ניפח לו סטט כמו שמעולם לא נופח עונת טריפל דאבל הביא. מנחם מאמן העונה טראמפ mvp
אפילו ניגב איתו את השיקצה

דה שוט
16/11/2020 20:20:10

חחחחחחחחחחחח
כל מילה!
מנחם היחידי השנה שניצח את לברון

Yinon Yavor
16/11/2020 11:21:34

הסוכן של דני (מתן סימן טוב) למד איתי באותה כיתה. היה שחקן נוער לא רע עם גובה מעל 2.00, אבל לא מספיק אתלטי לעשות את הקפיצה לליגה של הגדולים. עכשיו הוא אחד הסוכנים הכי מקושרים בארץ. בחור נהדר. יפה שסידר את המפגש הזה בין דני לבין אנשים שלכאורה לא יכולים לקדם לו את הקריירה (סטודנטים באטלנטה). כל הכבוד

Smiley
16/11/2020 11:40:57
Reply to  Yinon Yavor

היה חלק מהרביעייה "המפורסמת" בלומס-לוואל (או איך שאומרים את זה) עם אלעד ענבר, שחר נחמיאס, אורי גרינוולד

asaf
16/11/2020 11:44:20

תודה מנחם. בהצלחה לנטס ולנאש עם התמהיל שיווצר שם בתוספת הארדן. את הארדן ודוראנט אני רואה מסתדרים איכשהו ועל סמך היחסים שאומרים שיש ביניהם מימי אוקלהומה, אין לי מושג איך זה עובד עם הפרימדונה לבית אירווינג ואין לאף אחד מושג איך דוראנט חוזר אחרי שנה וחצי בלי דקת משחק תחרותית מהפציעה הלא פשוטה שעבר.

The Pro
The Pro
16/11/2020 13:34:49

זה מדהים כמה החוסר ביכולות של דורנט מתבטאת בצורך בלבנות עוד סופרטים כושל סביבו.
לפחות לא מדובר בקבוצה שלקחה אליפות או השפילה אותו בגמר הקופנרנקס אלא יותר כמו חבר מושפל כמו ארדן.

מבחינה אישית אני חושב שארדן צריך את זה.
התפקיד הכי טוב לו הוא שחקן שישי מהספסל כזה שיכול לעלות בלי לחץ ולשנות משחק.
הבעיה היא שזה אל יקרה והשילוב בינוי לבין ארווינג יהיה יותר גרוע מהשילוב עם ראסל או פול.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/11/2020 15:14:55
Reply to  The Pro

באני, זה ממש עצלנות לקחת תגובות ללל לעשות
העתק הדבק ולהחליף את דוראנט במקומות שהיה כתוב בהם לברון

דה שוט
16/11/2020 17:51:30

+ 100

A Ljos: Resurrection
16/11/2020 13:38:06

טוב, אם אין פוליטיקה נצטרך להתלכלך בנושא אחר שמפלג את החברה באותה מידה אם לא יותר – בחירת שמות לממצאים מדעיים.
הקהילה המדעית ראתה בחייה הרבה נושאים מעוררי מחלוקת (הידעתם שיש זרם שמנסה לבטל את הסיווג של "דג"?), אבל השמות הנבחרים לתגליות חדשות כמעט תמיד מעניינים, ולפעמים אפילו מחרידים.
לפעמים זה נגמר עם איזה Pun סתמי (גן איש הפח – כי זבובי פירות נולדים בלי לב), אבל לפעמים ה-Pun מקבל תפנית לא צפויה. כשגנטיקאים מצאו גרסא אנושית של גן הקיפוד הם החליטו לקרוא לו "Sonic the Hedgehog Gene", חילקו כמה היי פייב ביניהם ואז הסתובבו לגלות שהם קראו לגן שגורם לבעיות ועיוותים חמורים במוח, גולגולת ופנים על שם מסקוט של חברת משחקים. אבל גם זה לא עצר אותם. כשגילו חומר מעכב שמפריע לגן סוניק הקיפוד לעשות את שלו, הוחלט לקרוא לו "הרובוטניקינין". איפשהו שם בחוץ יש דוקטורנט צעיר שמקווה שיום אחד הוא ימצא גן שגורם לאנשים לפתח שני עצמות זנב כדי שיוכל להמשיך את המסורת.
ב-2001, גנטיקאי חשב שיהיה מצחיק לקרוא למוטציה שגורמת לסרטן "גן הפוקימון" (קיצור של – POK erythroid myeloid ontogenic) עד שחברת פוקימון החליטה לתבוע כי הם לא רצו שהשם פוקימון יקושר באופן מיידי לסרטן.
המצב של בחירת השמות נהיה כל כך גרוע שב-2015 WHO החליטו (ותודו לי שאני מצליח להתגבר על לעשות בדיחת Who's first קלה ולגרור את התגובה הזו על פני עוד כמה פסקאות) לקבוע חוקים לגבי בחירת שמות לדברים מסכני חיים על בסיס רפרנסים לתרבות פופולרית. וכך בעקבות רגולציה אחת נמחק לו העתיד בו הרופא שלכם יאלץ לדווח לכם בפנים חתומות שאין ברירה, פיקל ריק לא הגיב לכימותרפיה והמר פופי-באטהול התפשט וכדאי להתחיל לעשות סידורים אחרונים.
אז היום (לפני שלושה ימים, אבל מי סופר) חבורת חוקרים מאוניברסיטת הרווארד גילתה גן בצמחים ששולט בהתפתחות דורבן הצוף (Nectar Spur). הם, כמובן, בחרו לקרוא לו "הפופוביץ'".
אני מחכה ליום שבו הדורבן יקום ויצעק על שופטים.
https://www.sciencedaily.com/releases/2020/11/201113141832.htm

The Pro
The Pro
16/11/2020 13:41:37

אתה מנסה בכוח?
עד שיש כאן מעורבב שקשור לספורט
ולא נמצא בו טראש פוליטי.

A Ljos: Resurrection
16/11/2020 14:17:24
Reply to  The Pro

במילותיו של המועמד לנשיאות ארצות הברית, קניה ווסט:
Imma let you finish… reading the first sentence.

אור
אור
16/11/2020 16:57:30

היית צריך לשרבב את שמו של לברון בשביל מלוא תשומת הלב של בוני

עידו גילרי
16/11/2020 13:42:18

מעולה…

גיא הירוק
16/11/2020 13:48:01

מבריק!

John
16/11/2020 16:19:21

מעניין איך קוראים לגן שגורם לי לדחוף את האצבעות שלי למגירות בדיוק כשמישהו סוגר אותן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/11/2020 16:50:37
Reply to  John

גן סגור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הזוי לחלוטין ומגניב לגמרי בעת ובעונה אחת
:-))))

The Pro
The Pro
16/11/2020 13:38:12

הסופרטים הכושל של דורנט לא תעבור את הסיבוב הראשון במזרח.

כמו תמיד בזמן האחרון הידיעה הכי חשובה במעורבב נמצאת בקטן למטה-
ההצטרפות של שרודר כפוטנציאל לריפית' בשושלת של לברון והלייקרס-
שחקן צעיר שלברון יוכל לטפח בניגוד לשחקנים גמורים שלא יכולים להשתפר עוד כמ ודני גרין,רונדו.

גיא הירוק
16/11/2020 13:50:40
Reply to  The Pro

כבר כושל? עדיין לא שיחקו משחק אחד…
.
חוץ מזה, תן להם זמן. לסופר-טים לברון לקח שנתיים לפני שהצליחו להתגבר על מדרגת ה-"כושלים".

עידן
עידן
16/11/2020 15:55:20

יש לנו טרייד.
דטרויט שולחת לברוקלין את ברוס בראון
ברוקלין נותנת לדטרויט את דנזאן מוסא ובחירת סיבוב שני של 2021

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

חחח מרעיד עולמות

עידן
עידן
16/11/2020 16:11:20

חח
עדיין התקופה האהובה עליי בנבא.טריידים ופרי אייגנסי(למרות שהשנה השוק חלש)
£

אור
אור
16/11/2020 16:53:19

חחחחח קר מהסופר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה מהמקפיא

אור
אור
16/11/2020 16:55:17

למה ככה, הנטס השלימו את הביג 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה המשלים של המשלים נראה לי הדיון וויטרס שלהם. איך מתאים לי שגי אר ולאנס סטיבנסון יגיעו גם לנטס בשביל הטראש טוק.
אני בכלל צוחק שדיאנדרה גורדן עדיין בליגה והוא הסנטר הפותח שלהם 😂😂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/11/2020 17:07:20
Reply to  אור

כאילו מי כמוני מבין שקשה לצפות בנטס אבל עד כדי לחשוב שג'ורדן הסנטר הפותח שלהם זה קצת קיצוני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

הוא עומד להיות הסנטר הפותח שלהם. השני יוטרד ליוסטון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/11/2020 19:13:41
Reply to  אור

pure conjecture

John
16/11/2020 16:12:08
Reply to  עידן

טרייד סבבה לברוקלין.
בראון הוא אס הגנתי שבשקט שיפר את הזריקה שלו לשלוש (34% משלוש ו-36% בקאץ' אנד שוט). בדקות שקיירי נח זה יאפשר לעגן את ההגנה של הקו האחורי ולתת לנטס בולדוזר. הוא שומר קשת שלוש לא רע ובעל ידיים ארוכות וחזקות. הוא לא אייברי ברדלי אבל הוא עוד צעיר בשנתו השנייה והוא בטוח עוד יתן קפיצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

רק שלא יהפוך לברוס בואן או שכן? השלב שהנגרים מתחילים להתמלא מסביב לביג 3 😂

עידן
עידן
16/11/2020 17:06:26

קנטביוס קולדוול פופ לא מממש את אופציית השנה האחרונה והופך לשחקן חופשי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

נו דדי אמר שבמשפחה יתנו לו יותר על הפלייאוף האחרון

המשגיח
16/11/2020 18:44:09

תודה דוק. איזה כיף שלא משנה מה, הליגה הזו ממשיכה לספק בלאגן ועניין עצום כל פגרה

אור
אור
16/11/2020 18:58:50

מרגיש כמו שעות אחרונות לפני ההפגזה

Zion king
Zion king
16/11/2020 19:39:40

אם הארדן באמת רוצה החוצה אז ברוקלין לא צריכה להיות הכיוון, אין להם נכסים מעניינים לרמה שלו.
פילי – סימונס + תוספות
מיאמי – הירו + נאן + תוספות
בוסטון – בראון / קמבה(או שתיהם) + תוספות
דנבר – פורטר ג'וניור+האריס +בול בול ובחירות

waffel
waffel
16/11/2020 20:13:20

הארדן הוא כזה שובר שוויון שכמעט כל קבוצה הייתה שמה בשבילו הכל.
רק על זה הייתי עושה דיון.

נגיד הארדן +קובינגטון לבוסטון תמורת בראון הווארד וביחרות דראפט שיש להם בשפע.

הארדן עם לילארד במקום מקולם+משהו.
הארדן עם מיצ'ל ביוטה.

ראבאק תחליף אותו בלברון

הארדן+דיוויס ושרודר לא שווה אליפות?

הארדן תמורת גורג+ וויליאמס בקליפרס.
קיצור. מעניין

דה שוט
16/11/2020 20:22:34
Reply to  waffel

+ 100
אנשים לא מבינים כמה הוא טוב. היחידי שהסתכל לגולדן 2018 בלבן של העיניים

ירון, החלום
ירון, החלום
18/11/2020 21:07:44

בסד
שלום.
הרקדן מצויין, אבל אני לא חושב, שזה יעבוד בנוסף ליותר מעונה אחת, בגלל האגו.