מעורב פוליטי ליום א': טראמפ ושפוטיו מתפללים עכשיו ליישו 'TO STOP THE STEAL' / מנחם לס

1. טראמפ ושפוטיו הופכים למכה אנושה יותר ויותר לעתיד של ארה"ב

אמרתי שלא אכתוב פוליטיקה יותר אלא אם-כן יקרה משהו חשוב ביותר, דראסטי, וקיצוני. ובכן, לפחות 3 דברים דראסטיים (ואפילו טראגיים) קרו יום אחרי הבטחתי להימנע מכתיבה פוליטית.

ובכן, היום התחילו המהומות המסוכנות שהבטחתי לפני כמה חודשים כשהזהרתי ממלחמות אזרחים מקומיות, שיילכו ויתפשטו.

זה החל לפני כמה שעות בוושינגטון עם הפגנת התנועה החדשה "STOP THE STEAL". כתוצאה מהטענות החוזרות ונשנות של טראמפ שהבחירות נגנבו ממנו, התחילה התנועה המסוכנת הזאת בצורה המפחידה ביותר, והיום כבר היה ההרוג הראשון. הלילה זה רק התחיל:

הכותרת עתה מהוושינגטון פוסט:

After thousands of Trump supporters rally in D.C., violence erupts when night falls

אלפי תומכי טראמפ – לפי הפרצופים אחוז גבוה מאד מהם רדניקים מצויים – כבשו את הרחובות ליד הבית הלבן והחלו ב-CELEBRATIONS כי טראמפ אמר שוב שהוא ניצח בבחירות, והתוצאות הן כולן תוצאה של כזב ושקר. הם באו עם דגלי ה-MAGA שלהם:

הנשיא הדביל הזה אפילו הגיע בלימוזינה הסופר מוגנת שלו לברכם ב-FREEDOM SQUARE רק להוסיף שמן למדורה, ובזה להצית את מדורת ההתפרעות הקטלנית שלוש שעות יותר מאוחר באותו מקום:

רוג'ר סטון, הכלב הזה שבתמונה למטה, החל את תנועת "STOP THE STEAL" במטרה לגנוב עוד כסף. הפושע, השקרן, הנבזה הזה שטראמפ חנן מהכלא הוא עכשיו אחד ממובילי התנועה החדשה שיש לה כבר קרוב ל-2 מיליון 'חברים', והיום הם הפגינו לראשונה בוושינגטון עם דרישה לבית המשפט העליון לבטל את תוצאות הבחירות ולהכריז על טראמפ כמנצח כי 'הבחירות נגנבו ממנו'. סטון מבקש תרומות של $10,000 ל'מימון הנצחון'.

התנועה הזאת הולכת ומכפילה את עצמה. היום CNN ראיינה אנשים אינטיליגנטים כגון מורים, רופאים, ועורכי דין שחזרו ואמרו שהם מאמינים לטראמפ שהבחירות 'נגזלו ממנו'. זה מתחיל להזכיר את היטלר וגרמניה הנאצית כשדמגוג מטורף הצליח לטרף חלק גדול של גרמניה, והרוב השקט פחד לפתוח את פיו. היטלר היה אחראי כמובן למותם של עשרות מיליוני גרמנים, ו-6 מיליון יהודים. זה לא שונה ממוסוליני באיטליה או טיטו ביוגוסלביה.

התנועה 'STOP THE STEAL' היא נוצרית. מאז נודע ש-73% מהמצביעים היהודים הצביעו 'ביידן', שפוטי טראמפ הולכים עתה אל יישו ומבקשים עזרתו. הימנים הקיצונים הם אנטישמים ובשרלוטסוויל זה הוכח עם התהלוכה והקריאות 'WE HATE JEWS'. עתה יישו נוסף לעזרה לתנועה להפיכת תוצאות הבחירות.

עד עתה היו 19 תביעות מטראמפ ויועציו נגד כל מיני גופים: מדינות, LEGISLATORS מכל הדרגות, מושלים, וועדות בחירה, ומה לא. אתמול הנשיא טראמפ מינה את רודי ג'וליאני להיות מנהל כל התביעות נגד הבחירות. עד עתה התוצאה היא 19-0 נגד כל התביעות.

זה לא ניגמר. למעשה זה רק התחיל. היום נודע שבנו של טראמפ דונלד טראמפ ג'וניור החל לארגן כמעט מיד אחרי הבחירות – כשהחלו שמועות על נצחון גדול לביידן – קבוצת בעלי השפעה גדולה במפלגה הרפובליקנית שיתחילו לעבוד ולהשפיע – בכל מיני דרכים – על האלקטורים להצביע עבור טראמפ אפילו אם תוצאות הבחירות – שניבדקו, אומתו, ואושרו שוב ושוב – קבעו את ג'ו ביידן כ ניבחר המדינה, ואז כל האלקטורים מצביעים עבור הניבחר.

NOT SO FAST 2. בבית הלבן התחילו לתכנן כיצד ניתן לגנוב את הבחירות בדרך אחרת: דרך האלקטורים!

ישנה דרך – עד עתה זה לא קרה לידיעתי בהיסטוריה של ארה"ב- שהאלקטורים ייבחרו את המועמד שזכה בפחות מ-270 אלקטורים ולא את זה שזכה ביותר מ-270!

אז מה אם זה לא קרה לפני? הנשיאות של טראמפ מלאה בדברים שלא קרו קודם: שקרים יומיים. חנינה לפושעים שהם אנשי טראמפ. ידידות עם אויבי ארה"ב הגדולים ביותר – רוסיה וצפון קוריאה. מכירת טכנולוגיה צבאית שעד עתה יש רק לארה"ב ואוסטרליה – למדינות ערביות.

היו מקרים בעבר שאלקטור אחד או שניים סטו מהקו, והצביעו דווקא עבור המועמד שהפסיד. ישנה כאן בעייה שאם אנשי טראמפ יצליחו לנצלה יכולה להרוס את הדמוקרטיה כאן. אני לא מגזים. אם ה-"ELECTORAL COLLEGE" הנפגש ב-14 לדצמבר בוחר בטראמפ, עומדת לקרות כאן מהפכה שאיש לא האמין שהיא אפשרית ולאיש לא ידועות תוצאותיה. זה עלול לגרום להרס וחורבן שאיש לא חלם שהם ייתכנו בארצות הברית של אמריקה, והכל בגלל אדם אחד ויחיד: חולה נפש מטורף כטראמפ.

הנה הסבר כיצד משהו שעד עתה נחשב ליותר פנטסטי מפנטסיה יכול לקרות.

מקבוצת טראמפ כבר יצאה הצהרה: "המדיה לא בוחרת נשיא. ה-ELECTORAL COLLEGE בוחר נשיא".

מה שהמדיה עשתה היה לחשבן את מספר האלקטורים מכל מדינה בה זכה ביידן, וכך הגיעו למספר 306. המועמד לנשיאות צריך להיבחר ע"י 270 אלקטורים. הבעיה היא שלכל מדינה ישנם חוקים שונים בקשר לחובת האלקטורים לבחור לכאן או לכאן.

הבעייה היא עם כמה מדינות מפתח שהצבעתן לכאן או לכאן היתה קריטית. הנה חוקי כל מדינה מהמדינות האלה בקיצור נמרץ.

The nominee will officially become the president-elect when electors meet at their state capitals on Dec. 14 to cast their Electoral College votes. 270 votes for a nominee make him the next president of the U.S

אריזונה

Arizona's 11 electors will come from the same political party as the presidential candidate who won the popular vote in the state. This year, that means the electors will be Democrats.

הווה אומר שכל האלקטורים יהיו דמוקרטים. אבל אין דבר בעולם (בואו נגיד 'אין חוק באריזונה') שיכול למנוע מאלקטור דמוקרטי לבחור עבור טראמפ.

ג'ורג'יה

In Georgia, electors are chosen by state party committees. The electors are chosen prior to the presidential election and one elector is chosen per congressional district

זה נראה לי מסובך מאד כי האלקטורים לא נבחרים לפי מספר הבוחרים לכל מפלגה, אלא אם ישנו DISTRICT שמפלגה מסויימת ניצחה בו, 'האזור' מקבל אלקטור אחד, לא משנה הפרש הנצחון:

 The winning party is the one whose electors get to vote in the Electoral College.

one elector is chosen per . congressional district – שוב, לא משנה מה היה הפרש הנצחון!!!

לג'ורג'יה ישנם 16 אלקטורים.

מישיגן

במישיגן עלולות לקרות צרות עם 16 האלקטורים שלה. הנה חוק המדינה:

 These are the 16 electors who will cast Michigan's vote for president in the Electoral College

While Michigan's legislature is controlled by Republicans, Michigan election law lays out a straightforward process for appointing electors and convening its Electoral College. This process does not involve the legislature. 

זה מה שמפתיע אותי ביותר:

Michigan has "faithless elector" laws that specify a faithless elector's vote would be voided.

ז"א, הדרישה מהאלקטורים היא להיות "FAIR". מה זאת אומרת להיות "FAIR"? אין כאן הגדרה למה זה 'פייר' ומה זה 'לא פייר'. לדעתי כאן עלולות לקרות בפוטנציאל דיביאציות רציניות עם 16 האלקטורים.

נבאדה

אותה בעייה כמו במישיגן:

The state's political parties each selected six electors at party conventions who will then cast the six Electoral College votes, depending on if their party’s candidate wins. 

Failure to vote as pledged replaces the elector and cancels their vote, as Nevada also has "faithless elector" laws.

שוב, האלקטורים "מצופים" לבחור עבור הנשיא של המפלגה המנצחת כי יש את ה-"faithless elector" laws שניתן להתווכח עליו מה זה 'פייר ומה זה לא'.

צפון קרולינה

Prior to the general election, the state's political parties selected their electors and submitted their names to the secretary of state.

Whichever political party's candidate wins the popular vote, those electors are then the  ones who vote in the Electoral College. 

Of the 15, two are chosen at-large while the other 13 are chosen from each of North Carolina's congressional districts.

שוב, העניין של 'פייריות'. ואז…העונש על לא להיות "פייר":

North Carolina has "faithless elector" laws which fines any elector who does not vote in accordance of the popular vote $500, as well as voids their vote.

קראו בעיון: אם אלקטור (מה-15) בצפון קרולינה לא בוחר כפי שהוא מחוייב אלא מצביע עבור המועמד השני הוא ניקנס ב…$500…

פנסילבניה

קראו בעיון:

In Pennsylvania, each candidate for president chooses a slate of electors. The electors affiliated with the candidate who wins Pennsylvania's popular vote then go on to cast their votes in the Electoral College. 

זה בכלל לא מובן לי. כל מועמד בוחר את האלקטורים 'שלו'? ואם הוא טועה בבחירה? ואולי טראמפ ושות' משחדים אותו? מה ההבטחה של המועמד שבאלקטור שבחר שוכב עם אשתו?

More: How Pa. chooses Electoral College voters and who are the 20 pledged to pick Joe Biden?

ישנן עוד מדינות שעלולות לקרות שם בעיות רציניות. לך תדע, היו דברים מעולם: שוחד כסף. איומים על 'תאונות' לבני משפחה. לך תדע מה טראמפ (ויותר ממנו בנו, רוג'ר סטון, ורודי ג'וליאני, וכן כמה סנטורים, מסוגלים לעשות. אני יודע שכמה מכם צוחקים עלי. גם כשאיימתי ממרידות אזרחים צחקו עלי. הייתם צריכים לראות את התנועה החדשה הקמה, "STOP THE STEAL".

מה שאני מנסה לומר כאן הוא שטראמפ לא עומד לוותר עד שיעיפו אותו בכוח. אישיותו לא מסוגלת לקבל הפסד כזה מכריע. הוא יעשה ה-כ-ל. אני מתכוון ל-ה-כ-ל, כדי להיות נשיא לעוד 4 שנים.

3. מה יקרה אם ביידן יהיה הנשיא אחרי הכל?

טראמם עומד לרכוש עם כל תומכיו ושפוטיו ערוץ טלוויזיה. זה כבר נאמר כשדובר על עתידו אם הוא לא יהיה נשיא. המפלגה הרפובליקנית תהפוך לתנועה שלו. ל'כת' שלו, או הוא יקים מפלגה חדשה, עם שם יותר מהפכני ומרדני. המפלגה שהוא יקים ויפתח – 70 מיליון בוחרים הרי בחרו בו, ואני בטוח שלפחות 40 מיליון מהם יילכו אחריו באש ובמים למפלגה חדשה – תגדל ב-4 שנים ותוכפל. ה'כת' של טראמפ תתפתח למשהו מפחיד. איום ונורא. לטראמפ ישנן את כל התכונות של עריץ זדוני, רשע, ומשחית מהסוג הגרוע ביותר. הוא לא יעצור – ודבר לא יעצרו – מלנסות לחזור שוב לנשיאות ארה"ב, ואז אוי ואבוי לנו.

4. עקומת נדבקי נגיף הקורונה מתפתחת לעבר קו הנע לכיוון אנכי

אני מעתיק את מה שהופיע ב-11 בערב באטלנטה:

(NEXSTAR) – The United States notched a grim new record for daily coronavirus cases, surpassing 179,000 on Friday alone, .

With cases soaring in every state across the country, the U.S. single-day statistics as of Friday at 7:57 p.m. EST included 174,333 cases, 1,201 deaths and 1,683,680 tests.

The scourge is blamed for 10.6 million confirmed infections and almost a quarter-million deaths in the U.S., with the closely watched University of Washington model projecting nearly 439,000 dead by March 1.

המגיפה עומדת להתפתח לממדים שיהיו בלתי אפשריים לעצירתם. הנשיא טראמפ – בסירובו להכיר במגיפה, ומעדיף לדבר על "החיסון שהתפתח בזמן שרותי כנשיא שלכם" (כשחברת פייזר לא קיבלה סנט שחוק אחד לפיתוח החיסון עם החברה הגרמנית) – יהיה אחראי אישי וישיר על 150,000 מ-200,000 מ-439,000 שילכו לעולמם כאן בגלל סירובו הפושע לעשות את הדבר הפשוט ביותר – להוציא EXECUTIVE ORDER לחבוש מסיכות פנים, כפי שישנו חוק להשתמש בחגורת בטיחות במכונית. זה הכול. המגיפה הייתה הופכת מזמן למחלה מדבקת שיש להיזהר ממנה, עד בוא החיסון. הנזק למיליוני אמריקאים שנדבקו במחלה, וייסבלו בעיות רפואיות ארוכות טווח הוא עדיין בלתי ידוע ובלתי משוער, אבל לפי כמה מומחי רפואה כד"ר יונתן ריינר היום (https://www.cnn.com/videos/health/2020/11/14/rand-paul-coronavirus-survivors-throw-away-masks-reiner-sot-nr-vpx.cnn) "נזקי המחלה החמורים שמתפתחים עם הזמן ושהופכים לכרוניים רק עתה מתחילים להתגלות".

יהיה חיסון. אני בונה על כך. ביקורי בישראל בנוי על כך. אבל מצד שני כבר ברור שלא משנה מה ביידן יעשה כנשיא, הנזק הלא יתואר ובלתי יאומן שלפחות הוכפל בגלל טראמפ יתגלה משך השנים בכל חומרתו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
210 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חחח מה אתה עצבני? אתה באמת מכור לטראמפ. אפילו את השיקצה נטשת כבר.
לא אהבת את המתנה אני מבין?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/11/2020 6:42:00

חחחחחח שמעון,בחיית זומזום,תרגיע,מנחם לחוץ,
ליתר ביטחון אני מוציא לך באקספרס טיטולי הגנה משובחים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה לחוץ רציתי לקנות לו את המתנה הזאת למפגש הופס הקרוב חטף עצבים
https://www.gadgetshop.co.il/items/Donald-Trump-mug.php
מנחם בלי טראמפ זה כמו ללל בלי שיקצה לא ככה?

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 7:03:51

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/11/2020 7:26:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יקרוע אני בוכה\מקיא\משתין

PhillySpecial
15/11/2020 6:24:26

תודה על ההשקעה מנחם, הייתי אומר שכל הסיפור מוטרף והזוי אבל אני חי במדינה בה השליט פסיכי ודפוק גדול הרבה יותר מטראמפ וגם ההעם אותו הוא מוליך לאבדון מקבל אותו באהבה ומסירות. אז לכל עם מגיע ה"מנהיג" שלו. ישראלים שעצמו עיניים כבר שני עשורים לתהליכים הבזויים שקורים במדינה וזאת כי קנו אותם.במתק שפתיים, טיסה שנתית לחול ותכניות ריאלטי, עכשיו כשסביר שמאוחר מידי כולם נזכרים. לעם ישראל ולמדינה פה צפוי עתיד קרוב ורחוק עגום מאוד. הכתובת הייתה על הקיר

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 6:53:45
Reply to  PhillySpecial

אל תגזים.

שי אבן צור
15/11/2020 10:51:39

הלוואי וזאת היתה הגזמה

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 12:22:22

אני חי פה וזו דעתי.
יש הרבה דברים שאני לא אוהב בנהנתן אבל לדעתי רצוי לא להיות קיצוני לשום צד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 8:01:08
Reply to  PhillySpecial

"העם"

אשך טמיר המקורי
15/11/2020 8:31:31
Reply to  PhillySpecial

10000+

IDO
IDO
15/11/2020 6:24:48

הדמוקרטיה אצלכם חזקה מזה. יהיה בלגן אבל המשטרה והצבא יעבירו לאוטומט ויעצרו את זה. המדינות יוציאו מצבי חירום ויתעלמו מהפדרל.
.
שאלה לי אליך מנחם. במלבורן היו השנה 220 יימי סגר. ניצחנו את הקורונה. בחמש עשרה הימים האחרונים, אפס מקרים.
קונה כזה מצב אצלכם או לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

"נצחתם…" מה יקרה שהסגר יפתח?
220 יום סגר זה מוות רצחתם אנשים כלכלית יותר גרוע מקורונה

IDO
IDO
15/11/2020 6:32:00

קשה להתדיין אם אחד שלא מתעניין בעובדות. והאמת לא מעניינת אותו.
הסגר נגמר לפני חמש עשרה יום. אפס מקרים.
אנשים חיו מקצבת חירום שחולקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מנחם את חי בהזייה אם אתה חושב שבמדינה כמו ארהב אפשר להעלים את הקורונה.
תכף יהיו חיסונים ושנה מהיום כנראה תם ניפוח הסטט של הקורונה.
כמו שדה שוט אמר הרבה כסף בוזבז על זה ועכשיו לחברות התרופות זמן להחזיר את ההשקעה ולהניב רווחים.
עד שלא ירוויחו את המיליארדים הקורונה "תמשיך" להתקיים…

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 7:10:55

מאות מילארדים, הקורונה תמשיך להתקיים איתנו, אחרי הנזק שעשתה לכלכה זה הולך להיות מחלבה שואפת כסף, אני רק חושב אם אומרים שחייבים לעשות את החיסון כל שנה כמו שפעת, יש דרישה אדירה לחיסון כעת אני מאמין שהם יכולים לדרוש לי 4-5 משפעת השנה מאות מילארדים. אני לא אתפלא אם אראה את הבעלים של לייזר משתעל על אנשים ברחוב

IDO
IDO
15/11/2020 6:44:57
Reply to  מנחם לס

גם אתה לא הבנת.
היה פה 200 יימי סגר. אוסטרליה סגרה ישר 80 יום. וקורונה נעלמה. היא חזרה דרך המלונות קורונה רק למלבורן והמושל סגר עוד 120 יום.
..
סוג של קיצוניות בדיוק הפוך לטראמפ שלכם.
..
באופן מפתיע לא היו הפגנות והתושבים הבינו, חרקו שיניים והתמידו בסגר.
..
סגר של שבועיים שלוש זה משחק בקקה.
נניח אני חולה הסגר בית אבל בלי סימפטומים. ואז אשתי חוטפת את זה אחרי שבועיים ואז הילד שלי חוטף את זה אחרי שבועיים.
סגר שמטריד מספרים לחד ספרתי זה 60-80 יום.

Avri
Avri
15/11/2020 12:30:45
Reply to  IDO

בגדול מסכים איתך עידו, אבל אם אתה חי עם קורונה בלי לשמור מרחק בבית אחד עם אשתך והילד שלך, אין שום סיכוי שהאשה תדבק רק אחרי שבועיים והילד אחרי עוד שבועיים. רוב הסיכויים ששניהם ידברו תוך ימים. (בהנחה שאשתך לא פולניה ושאתם אוהבים את הילד שלכם, כן?). מצד שני צריך גם לזכור שרוב הסגרים הם ממש לא 'סגרים'. ברוב המדינות היה סגר לא ממש הרמטי והקורונה ירדה משמעותית אבל ממש לא נעלמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הכל שטויות אי אפשר לעצור את הקורונה ללא חיסון. טראמפ הגדול בתקופת כהונתו גם דאג לחיסיון רק שלא יגידו שביידן העלים את הקורונה 😂😂😂
אנשים מתים מרעב 200 ימי סגר חצי ארהב במוות כלכלי ומדאגות יחטפו מחלות שהם לא קורונה.
עידו 15 ימים זה בקטנה. דבר איתי עוד 3 חודשים גיסנו אם טרם יתחילו החיסונים.

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 6:56:47

איך הוא בדיוק דאג לחיסון?
לפי מנחם הוא לא הכניס שם גרוש, אולי אני לא מעודכן?

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 7:00:10

מה לא השקיע גרוש? השקיעו כמויות אדירות של כסף בטיפול במחלה ומציאת חיסון. יש לציין שכנראה כל נשיא היה נוהג ככה

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 7:02:57

אוקיי
סביר שאתה יותר מעודכן ממני.

IDO
IDO
15/11/2020 7:13:05

שאר אוסטרליה (בלי מלבורן) 150 יום בלי קורונה. יש התפרצות פה שם, אבל בגלל שזה הכל חד ספרתי המערך האפיגימיולוגי ישר קולט את זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 6:59:06
Reply to  מנחם לס

מנחם אני ממליץ על הגלולה הכחולה אני רציני איבדת את זה לגמרי, אתה רוצה לעשות סגר 3 שבועות שימוטט את הכלכלה שהחיסון קרוב מתמיד?
.
אף אחד לא מת מרעב? מאיפה הבאת את הבולשיט הזה עסקים קורסים 75 אחוז מאנשים לפני הקורונה חיו מהיד לפה ולא חסכו שקל פייצק לפייצק, הנזק לחיי אדם שסגר כזה יגרום יהיה הרבה יותר גרוע מקורונה.
אתה רוצה להטיל עוד סגר. 250 אלף מתים כמה שזה כואב זה מספרים אפסיים שאתה מדבר על 400 מליון+ אנשים.
.
הסגר זה הטמטום הגדול ביותר ששמעתי עליו הוא לא עובד ולא יעבוד בטווח הארוך והדבר היחיד שהוא עושה זה לפגוע אנושות בכלכלה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 8:43:07

אני מוצא את עצמי מחוייב לשאול.
אם 75% חיים מהיד לפה מי בדיוק אמורים להיות כל האנשים שצריכים לתרום כסף אחד לשני כל הזמן כדי שיהיה יותר טוב לכולם?

Avri
Avri
15/11/2020 12:36:15

ברוך כבר חודשים שאתה טוען פה שהכלכלה היתה במצב מדהים לפני הקורונה (בזכות טראמפ, אלא מה) ופתאום 'עסקים קורסים 75 אחוז מאנשים לפני הקורונה חיו מהיד לפה ולא חסכו שקל'.

סגר כן מביא להפסקה כלשהי וירידה זמנית בתחלואה. זה לרוב ממש לא פותר אותנו מהקורונה אבל ברוב העולם הגיעו למסקנה שצריך לעשות 'סירקט ברייקר' עכשיו, לפני שהחורף מגיע והתחלואה תשבור מערכות רפואה ציבוריות חזקות בהרבה מזו האמריקאית.

golan
golan
15/11/2020 13:11:11
Reply to  Avri

אח… לצפות מברוך שיהיה עיקבי … או שייסתמך על יותר מ"מראית העין" כמו עובדות או סטטיסטיקה\
אתה סובל מעודף אופטימיות או תמימות ?
עוד מעט תצפה משמעון לקרוא את הכתבה ולחשוב לפני שהוא מגיב…
תבין, לצערי אין שום קשר בין התגובות שלהם למציאות שכל השאר חיים בה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 13:40:12
Reply to  golan

אתה רומז ששמעון חושב אחרי שהוא מגיב?

A Ljos: Resurrection
15/11/2020 13:30:25
Reply to  Avri

אני חושב שמדובר בניסיון לרמוז מה המטרה של כלכלה מבחינתו.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 16:49:11
Reply to  Avri

מועדון החבובות הפרוגרסיבי , הכלכלה הייתה מצויינת ביחס היסטורי כמובן שהיא יכולה להיות טובה יותר, כל כלכלה שיעשו לה סגר תחטוף מכה אנושה,בטח אחת שתחום המזון והתיירות משחקים ענף חשוב בה, שאני אומר שחיים מהיד לפה זה רוב האנשים מוציאים את מה שהם חוסכים עדיין חיו טוב יש להם מכוניות חופשות מסעדות…
מה המדינה אשמה שתרבות השואו אוף חייה ובועטת פה, ואתה יכול לראות פה ירקן בLA שנוסע בבנטלי ולא חוסר שקל.

Avri
Avri
15/11/2020 22:24:32

מועדון חבובות… יפה שאתה מחלק לנו ציונים. כלכלה ש75 אחוז מהאנשים חיים בה מהיד לפה היא ממש לא מצויינת. בלי קשר, כמובן גם שהנתון 75% הוא מומצא לחלוטין.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 22:44:31
Reply to  Avri

https://www.google.com/amp/s/www.forbes.com/sites/zackfriedman/2019/01/11/live-paycheck-to-paycheck-government-shutdown/amp/
צודק 78%, ברור שהכלכלה מצויינת, הכלכלה הטובה בעולם בפער אברי אין כוח לעשות לך שיעור בכלכלה ידידי.

IDO
IDO
15/11/2020 11:49:39
Reply to  מנחם לס

סגר של שבועיים שלוש זה בוטנים. אתה נסגר בבית מדביק את המשפחה ושנגמר הסגר המספרים אותו דבר או עולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בענייני כדורסל רזיאל יש שמועות שהסלטיקס מה זה לוחצים על גריפין לגבי הולידי. איינג מוכן לפנק בבחירות אבל של הדראפט הפח הנוכחי 😂😂
כל הבחירות אלה שהוא אגר בסוף זה הולך על הולידיי? ציפיתי מהגאון למהלך אחרון מהולל.

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 6:59:11

צדיק, לפי מה שקראתי לפני כמה דקות בבוסטון לא מחפשים שום ביגמן חדש וטוב להם עם אנס תייס והטיימלורד….
לא יודע מה יהיה אבל צפה לכמה הפתעות. בלייק גריפין לא יתאים לקבוצה לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שבלייק לא יתאים. התכוונתי שהם לוחצים על דיוויד גריפין לא בלייק😎

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 8:09:37

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 7:04:59

שמעון הבחירות של ריינס זה פיקציה, בחירה דראפט סיבוב ראשון בדראפט כזה חלש לא שווה יותר מדי ואף קבוצה לא צריכה 4 רוקיס בשנה. איינג לפחות מודע לחולשות שלו הוא יודע שהוא בוחר פח גם ככה.
לגבי בוסטון אני לא רואה להם פתרון האמת בלי קפיצה מאוד משמעותית של טייטום ובראון

עידו גילרי
15/11/2020 7:13:19

טייטום,בראון,סמארט, רוזיר…. כן ממש בוחר פח.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 7:27:32

גף גרין,לוקס נוגירה, ג’יימס יאנג, זיזיץ… 17 שנה בתפקיד וכל מה שהוציא זה אולסטאר אחד?

עידו גילרי
15/11/2020 7:39:16

אהה אהה ומאיזה בחירות?
זה טיעון מגוחך.
את ג'ף גרין אגב הוא בחר בשביל סיאטל.
אל תדאג. אנחנו עדיין זוכרים את הצווחות שלך: איינג' אידיוט איינג' מטומטם , אחרי הבחירת בטייטום ובראון.

גיא רוזן
15/11/2020 7:56:41

ברוך,
לפעמים התגובות שלך פשוט מנותקות מהמציאות.
.
בעשור האחרון לסלטיקס היו 3 בחירות בעשירייה הראשונה:
2017 (3), 2016 (3), 2014 (6).
.
עם הבחירות הנ"ל הוא בחר בטייטום, בראון, וסמארט (כולם חלקים חשובים בקבוצה).
.
עכשיו עם מתבוננים לעומק,
אז הבחירה ב-17' זו הברקה (רק מזכיר את הטרייד עם הסיקסרס),
הבחירה ב-16' טובה מאוד,
והבחירה ב-10' טובה מאוד (אקסום ופארקר נבחרו לפני סמארט. השחקן היחיד שהוחמץ, אותו כולם החמיצו – יוקיץ').
.
בחירות אמצע שלו סבירות יותר או פחות (רוזיר סבבה, כנ"ל בראדלי. יש דוגמאות לפחות),
אבל זו האמת כלפי רוב בחירות האמצע בדראפט.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 8:13:20

פארקר קרע פעמיים את הרצועות בברך לפני זה הוא היה שחקן של 20 נקודות בעונה עם כל באופי הבעייתי פי כמה וכמה טוב מסמארט, אקסום גם נפצע אם אני לא טועה, אבל אני מסכים עם הנקודה שלכם הוא בוחר לא רע סך הכל, הוא לא פרסטי אבל מי כן?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 8:44:52

, לפעמים

Avri
Avri
15/11/2020 14:14:23

שמעון, איינג' ממש לא יכול לפנק רק בבחירות. הוא צריך להוסיף משכורות והרבה.

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 7:01:53

מנחמנו, הנה מה שכתב לי חבר-קולגה מאוניברסיטת מישיגן אתמול.
I voted for Biden, and I was very happy that he defeated Trump. But Trump is now still refusing to admit defeat. He is a "crazy man"! It is unpredictable when he will face reality. Some Republican senators are now urging Trump to have Biden receive "intelligence reports for national security". Trump has been preventing his intelligence advisors from meeting with Biden. Totally unacceptable.

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 8:12:30
Reply to  מנחם לס

בטח שאתה חבר שלי ואני קורא את הביקורת שלך על טראמפ כל יום.
מקווה בשבילך והבריאות הנפשית שלך שיפול לו האסימון ויעזוב בטוב.

דה שוט
15/11/2020 12:00:08

רזיאל – ראה השאלות לדקסטר למטה – דרך אגב הטיל של סקולס נגד וילה – זה ההגדרה במילון של המילה "התלבש"
חחח

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 12:23:27
Reply to  דה שוט

וואחד התלבש.
אחד הגולים הכי יפים בהיסטוריה….

עידן
עידן
15/11/2020 8:01:00

הנטס התחילו בשיחות עם יוסטון לגבי הארדן.
לפי מקורות בטוויטר כרגע מדובר על הארדן לנטס ודינווידי לאברט טאורן פרינס וג'ארט אלן ליוסטון

גיא רוזן
15/11/2020 8:13:02
Reply to  עידן

הלוואי.
הארדן + קיירי + דוראנט = בידור בלתי נגמר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני ודה שוט עם חולצות של הנטס

דה שוט
15/11/2020 9:45:52

לגמרי – וגם גיא צודק !!!

אור
אור
15/11/2020 9:58:40

איזה קרנבל

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 8:15:16
Reply to  עידן

הלוואי הם קונים כבר את השמפניות כי הולכים לנגב את השיקוץ.
.
דרך אגב מישהו יודע איך אני מוצא קישור לאימון של אנתוני ארדווארדס, אני רוצה לשפוט בעצמי את היכולת

https://www.google.com/amp/s/bluemanhoop.com/2020/11/13/warriors-nba-draft-anthony-edwards-workout-discouraging-nba-gms/amp/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

בדיוק הטרייד שהצעתי חוץ מפרינס שכחתי שהוא חי 😂😂
הם הולכים לנגב איזה ראן אנד גאן יאללה. במזרח זה בכלל לא יהיה כוחות.
עדיין יש לי ווישפול שהארדן ינחת בפילי. אני חושב שסימונס וטוביאס לא נופל מזה פילי צריכים לפנק בבחירות דראפט.
לדעתי טאקר הולך ללכת עם הארדן בודאות הוא בן 35 ועונה הבאה מסיים חוזה אין לו מה להיות בבנייה מחדש והנטס זקוקים למגן בעמדה 4.
אל תשכחו דהטרדן ואילדיפו מחוייבים ליוסטון ואינדי 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
15/11/2020 8:35:08
Reply to  עידן

חולי נפש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה חולי נפש זה כרטיס אוטמטי לגמר מול שיקצה או קאווי אחכ כבר צריך לחשוב על טיפה הגנה גם.
במזרח הם ישחטו כל דבר שזז מי יעצור iso של הארדן דוראנט קיירי? שלושתם עם קליעה אש.
הפעם כבר הלייקרס לא יוכלו להביא דאבל טים על הארדן 😂😂😂😂
אני חושב זהם יזכו אבל תלוי מי יגיע לקליפרס ומה יהיה שם.
יש לי הרגשה שהמוסד לא יאהב את המהלך הזה ועלול להטריד את גורגי

דה שוט
15/11/2020 9:48:38

קרוב המשפחה שלי AKA "העכבר הגדול בארץ מחוץ להופס" מתעקש שראס טוב לקליפרס במקום פלייאוף פי. הוא ייתן את המנהיגות והאש שחסרות לקאוואי. אני אישית לא חושב ככה אבל אם יהיה טרייד פסיכי כזה – שנה הבאה תהיה חובת צפייה בליגה הרגילה (או בשמה האמיתי "כדורסל אומנותי") בשני החופים.

אור
אור
15/11/2020 9:59:58
Reply to  דה שוט

נראה למישהו שהקליפרס יסכימו לדבר כזה?? מילא כריס פול שאפשר לראות את ההגיון בדבר

דה שוט
15/11/2020 10:52:53
Reply to  אור

גם אני חושב כמוך, אבל נראה שפול ג'ורג' נתפס כלא-אמין כשמגיעים לפלייאוף. משחק טוב משחק רע – אי אפשר לדעת

jefffoster10
15/11/2020 16:00:49
Reply to  אור

Playoff Peace of shit
הצ'וקר, הנחנק הסדרתי, אלוף בלחטוף סלים מכריעי סדרות על הראש, האיש שחוזר לקונכיה שלו כל פעם שהמצב נהיה קצת לחוץ, האוברייטד הכי מוגזם בליגה. נכס לטרייד, לא יודע אם ראס הוא האיש המתאים. כריס פול יותר, וזה יהיה ממש מצחיק שהקליפרס משכנה את העתיד שלה רק כדי להחזיר את אותו השחקן עבור שחקן מבוגר יותר בחוזה רע יותר.

דה שוט
15/11/2020 16:54:01
Reply to  אור

חחח גף פוסטר – באמת מצחיק – אבל הסיבוב הזה הנחית שם את קאוואי

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 12:24:16
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
15/11/2020 11:23:53

כרטיס אוטומטי לגיהנום

דה שוט
15/11/2020 11:39:15

טמיר – אם הארדן עובר, ושמעון משיג מחיר טוב – אתה מצטרף לקנייה מרוכזת של חולצות של הנטס? ניתן לך לבחור את המספר

אשך טמיר המקורי
15/11/2020 14:42:48
Reply to  דה שוט

666

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי אתה חושב שינמח אותם במזרח? יאניס עם בלדסו וגורג היל? מיאמי עם הירו ודאנקן? בוסטון? אינדי? פילי? חחחח זה פו פו פו כנראה במזרח, הם בכלל לא צריכים הגנה לנצח את המזרח עושים ISO בתורות. אפילו מאמן מיותר.
מול השיקצה/קאווי יצטרכו קצת יותר וקצת הגנה מאמין שינחיתו כל מיני קראודרים באמצע העונה

golan
golan
15/11/2020 13:20:40

כן. מבחינת כישרון – אתה צודק,
אבל אל תשכח ש :
חלק מהזמן קיירי ודוראנט יהיו פצועים, חלק מהזמן הם יריבו על אגו וכבוד, ובשאר הזמן ינסו להיות PC.
וכל הזמן לא יהיה מי שיישמור או ייקח ריבאונד (לא, לא מומלץ לבנות על ג'ורדן, דיאנדרה)
40% מהחמישיה שלך לא שומרת …
הספסל שיישאר שם יהיה יורוליג +
וזה עוד לפני שבדקנו התאמה וכימייה בין שחקנים
ועם כל האהבה שלי לנאש, לא נראה לי שהוא כבר מאמן כ"כ טוב.

בקיצור – אני אופתע אם יגיעו בכלל לגמר המזרח.

etayle
etayle
15/11/2020 13:23:06

דוראנט שחקן הגנה טוב על סף המאוד. בגולדן הוא היה חלק לא פחות חשוב מגרין בהגנה על הטבעת.

דה שוט
15/11/2020 13:27:31

צודק איתי – דוראנט מגן טופ 5 בליגה

אשך טמיר המקורי
15/11/2020 14:42:29

ואיזה קבוצה תישאר סביבם?

גיא רוזן
15/11/2020 14:50:15

דה שוט,
עד כמה אתה בדעת מיעוט?
.
ב-2019 הוא קיבל 4 קולות לחמישייה השנייה בבחירת חמישיות ההגנה (לצורך השוואה, השחקן שקיבלח הכי פחות קולות בבחירות לחמישיות הההגנה זכה ב-34 הצבעות).
סך הכל היו 20 שחקנים שקיבלו יותר הצבעות מדוראנט.
ב-2018 מצבו של דוראנט היה טוב יותר, אז הוא סיים במקום ה-14 בבחירות לאחת מחמישיות ההגנה.
.
אז טופ 5?
לא ממש. בשיאו, הוא אכן היה מגן טוב מאוד,
אבל ממש לא טופ 5.
.
אחרי אכילס?
(אני אתן לך להשלים את התשובה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט גם לא טופ 35 הגנתי מאיפה הבאתם שהוא היה מגן טוב?
שלא נדבר עכשיו בגילו ואחרי אכילס חחח.
הנטס צריכים נגרי על הגנתיים בעמדות 4 ו5.
מאמין שטאקר יגיע עם הארדן בעסקת חבילה ואולי גם קובינגטון.
באמצע העונה יחתימו כל מיני נגרונים כמו דוויט וכאלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו אם הם נפצעים מה שווה ההתערבות לא הבנתי?
אגב הארדן וראס הסתדרו יפה מאד ושניהם נתנו את הסטט. הבעיה היחידה הייתה שראס לא קלע כלום.
אתם חושבים קיירי יחטיא את הזריקות האלה שראס ניגר 😂😂😂
ולזה תוסיפו את ננוחם.
אי אפשר יותר להביא דאבל טים.
שלושתם חודרים וקלעים עילאים.
קיירי והארדן זה רקדנים דה דריבלרז.
זה האולסטאר של המזרח למעשה 😂😂
הם ינגבו את המזרח עם 140 נק למשחק.
בגמר המשימה תהיה קשה יותר אבל לא משהו מפתיע.
תלוי איזה נגרים הם יאספו על הדרך לקראת סדרת הגמר.
הם בכלל לא צריכים מאמן שיפריע להם.
צריכים רק מאמן הגנה.
בהתקפה זה יהיה כמו בשכונה iso או חסימות של עמדות 4 ו5 להם לזריקה חדירה או הוצאה החוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיוש אני מוכן להציע לך התערבות.
אם הארדן בנטס ובתנאי שהוא קיירי ודוראנט לא נפצעים הם לוקחים את המזרח.
יש?

דה שוט
15/11/2020 15:15:12

חחח אתה תמיד מתערב עם אותיות קטנות 😂😂😂
גולן כתבת יפה על בקנבאואר, כאן לדעתי אתה טועה. עם שלישיה כזאת לא צריך הרבה מסביב.
גיא – דוראנט בשיאו היה מגן טופ-5 בליגה. הבחירות זה שטויות. הוא לא פופולארי. מה שכן, מתוקף היותו מכונת התקפה קטלנית, ההגנה אצלו הוזנחה, לטובת מנוחה, עבירות וכיוב׳.
בנטס הוא ישמור בפלייאוף. זה יספיק לגמר מזרח. משם – זה כבר תלוי בעוד גורמים.

A Ljos: Resurrection
15/11/2020 15:16:27

אתה באמת חושב שיש להם סיכוי מול השילוב של תי'בס וראסל בניקס? מול קבוצה שבה שחקן אחד יצליח להשלים את המשימה שאף אחד לא חשב שאפשרית – לשחק את כל ה-240 הדקות הקבוצתיות לבדו?

דה שוט
15/11/2020 16:56:45

לגוס אתה לא בכיוון. ראס יפגוש אותם בגמר (עם קאוואי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט קאווי רגיל לדדות לספוט ולזרוק או להוציא כדור החוצה מה ראס יעשה שיוציאו לו כדור? כבר עדיף גרמי גראנט או פט פטרסון לשלשה מהפינה 🙂
חוץ מזה ראס משחק מהר איך הוא ידדה? הוא סתם יעייף את המדדה.
לראס נותרה מטרה אחת אמיתית עד לסיום הקריירה לעבור את ביג או ובשביל זה הניקס זה המקום המושלם. השמועות אומרות שהם לא מוכנים לתת עליו בחירות דראפט אבל יביאו את כל הנגרים שלהם ויוסטון מתעקשים על הבחירות

דה שוט
15/11/2020 17:30:08

חחח נראה לי פט פטרסון פורש ועובר לשחק אצלכם, תן לג'מייקל לשמור עליוהוא מכבה אותו.
קאוואי צריך מנהיג קולני לידו – סטייל לאורי – ראס עונה להגדרה. הוא היה טוב השנה עד הבועה, גם נגד הלייקרס היה לו משחק טוב בהתחלה ואז כל יוסטון קרסו. אני אשמח מאוד לראות אותו בקונטנדרית לפני שהוא הולך לבית קברות במדיסון סקוור גארדן

MBK
MBK
15/11/2020 8:28:42

טראמפ הוא המלך הבלתי מעורר של הטראש
הוא מניפולטיבי והוא ״תכנן״ את זה כשהטיף לא להצביע בדואר.
כל הכבוד לאמריקאים כשרובם מקבלים את תוצאות הבחירות

שי אבן צור
15/11/2020 8:36:06

מנחם,
אני מקווה ומאמין שיש מספיק רפובליקאים שטובת המדינה ניצבת אצלם בראש ולא יתנו לתרחיש הזה לקררות

Avri
Avri
15/11/2020 14:24:17

אופטימי, שלא לומר נאיבי. רק אזכיר לך כמה אנשים הצביעו לטראמפ למרות הכל. מה שהולך שם (ובכלל בעולם) זה לא פחות מתהליך אנושי עצום.
מצד שני, אולי (רק אולי) ראינו את הפיק, ועכשיו אנחנו רואים את תחילת ירידתו של הגל הפופוליסטי הזה. בארה'ב ראינו את זה עכשיו, ובבריטניה נראה את זה כנראה בבחירות הבאות כשמועמד הלייבור המאוד מתון ייתן כנראה בראש לטראמפ המקומי (שבעצמו קצת נרגע מהטראמפיזם).

אשך טמיר המקורי
15/11/2020 8:38:10

תודה מנחם על הפוסטים החשובים האלה.
אצלנו הבעיה גדולה יותר, כל המנגנונים ושומרי הסף הוחלשו או הושתקו או מוחזקים כבני ערובה בידי ראש אירגון הפשע שהשתלט על המדינה.
המשטרה אצלנו פועלת על פי חוקים שהיא ממציאה לעצמה, משטרה פוליטית לכל דבר, הזרוע המבצעת של אירגון הפשע.
אצלכם המדינה הרבה יותר חזקה, אתם תקיאו את המגלומן המטורף מתוככם.

etayle
etayle
15/11/2020 10:42:27

הבעיה שאצלנו גם שומרי הסף מושחתים ופוליטיים.
מנדבליט מתנהג כמו המנהיג העליון("פרשת משפטים בושה")
שי ניצן מתיר פלישה לפלאפון של יריבו בשביל לחסלו(הדס שטייף ואפי נווה)
אפי נווה ממנה שופטים תמורת מין.
בג"ץ גוף פוליטי.
קיצר אנו תקועים בין מלא מושחתים לאן שלא תסתכל.

etayle
etayle
15/11/2020 10:56:39
Reply to  etayle

אפשר להוסיף:
בני גנץ ואלשיך בפרשת המימד החמישי
אשכנזי בפצלי שמן ופרשת הרפז
ניסנקורן מההסתדרות, לא צריך יוצר מזה.
ד"ר ג'ל ויחסיו עם מוזס וההיגיון.
אורנה ברביבאיי שהמציאה נתונים של מתגייסי חרדים למען אג'נדות.
גם סיגלוביץ' לפי זכרוני מוזכר בפרשת הרפז.
ועוד
כמובן יש את חבירנו מהליכוד, שידם בכל ויד כל בם.
ליברמן שעידיו נעלמים מעצמם בעולם.
ש"ס ואגודה גם ידועים.
פרץ=ראה ערך ניסנקורן

מה זה מראה?
שהמצב פה מצריך חריש עמוק, קודם כל בתפיסת תפקידה של הממשלה, הפקידים, וזכויותיו של אזרח במדינה דמוקרטית.

Avri
Avri
15/11/2020 14:29:31
Reply to  etayle

איתי, אתה באמת נשמע כמו איש הגון. אז שאלה לי אליך, איך אתה מסוגל לסתום את האף ולהשתייך למפלגה בה שולטים אנשים כמו מיקי זהר או מירי רגב? איך דבר כזה מתיישב עם סולם הערכים שלך? כתבת פה לפני כמה ימים שאתה חושב שביבי מושחת ואפילו הצבעת נגדו בפריימריז, אז מה גורם לך לצאת להתקפה על אוטומט כל פעם שמישהו פה אומר בדיוק אותו הדבר?

etayle
etayle
15/11/2020 17:15:28
Reply to  Avri

אברי היקר,
ראשית כשאתה מצביע למפלגה, זה לא מבטל את כל ערכיך אלא אתה לפעמים מצביע למפלגה שיש לה נושאים שחשובים לך.
לדוגמא יש לי חבר טבעוני וירוק(ויקר וגאון) בבחירות האחרונות הוא אמר שהוא מצביע לכדור הארץ, לדעתו מרץ היו הכי ירוקים, ולכן הצביע להם, למרות שלדעתו הפן הכלכלי שלהם אסון לגמרי.

אני חושב שאפשר להגדיר את עצמי איש ימין וליברלי בצד הכלגלי וזכויות הפרט.
היה חשוב לי לא להצביע לאנשים שיכולים לנהל משא ומתן על שטחי אבות(פסל כמעט את כולם), שלא יחזקו את הועדים(ניסנקורן היה מועמד לשר אוצר של ממשלה בראשות כחול לבן)
במערכת המשפט (שים לב שאף אחד משני הצדדים לא מדבר על לטפל במערכת הצדק של האזרח הפשוט, כי זה לא מעניין את המושחתים) היה חשוב לי לשנות את מאזן הכוחות של בג"ץ, כי לדעתי החוק והמוסר אמור לנבוע מהעם, ולא מאליטות שלא נבחרות.

אין לי ספק שיש לך מחלוקות על רוב הנקודות, אבל לרדד את זה לתמיכה בשחיתות זה מוזר.

מה שאני מבכה עליו זו התפיסה שאם הליכוד יעלם מהשלטון, הכל יהיה פה נקי וטהור.

הבעיה בשיטה שמקנה כח רב מידי לפוליטיקאים, ועל זה אני מבכה.
תנו חופש לאזרחים, תורידו רגולציות, תורידו את המשקולות שאתם שמים על יזמים.
אין לי ספק שזה יוריד את השחיתות, למה? כי יהיה םחות מקום שאפשר להשחית.

נ.ב
יש גם בליכוד אגף ליברלי סביר, השכל, קיש, אוחנה אנשים שיש להם קשר עם התנועה הליברלית החדשה, וזו תנועה שמתחזקת. אני מצביע להם בעיקר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 18:52:30
Reply to  etayle

שרן השכל, יואב קיש ואמיר אוחנה ליברלים במקרה הטוב בכאילו. תעשה לעצמך טובה ותעשה לעצמך הכרות עם מכלול פועלם במקום להסתמך על מוניטין זול שהם בונים לעצמם על בסיס בערך כלום.

תום
תום
15/11/2020 21:21:10
Reply to  etayle

"שטחי אבות"

ופה מתגלה הבעיה האמיתית של המדינה, שיש רוב באוכלוסייה שמאמין בסיפורי הצוונציק לילדים האלו שהומצאו ע"י חבורה של קבוצה של שבטים בתקופת הברונזה כדי להרגיש נעלים כלפי שאר השבטים האיזור.

Avri
Avri
15/11/2020 22:29:58
Reply to  etayle

נו אז מה, לי חשוב עניין הכיבוש ולא תתפוס אותי אפילו שוקל להצביע לרשימה המשותפת בגלל כמה מנציגיה. יש גבול לכמה מסוגל בנאדם לסתום את האף ולתת מושב בכנסת לחבורה דוחה כמו רשימת הליכוד הנוכחית (לפי דעתי אחת הרשימות הכי דוחות בדירוג כל הזמנים – איפה שמעון כשצריך אותו?). ואמיר אוחנה? באמת?

etayle
etayle
16/11/2020 1:18:37
Reply to  etayle

תום, אתה לא חכם אם אתה מלעג ככה.
תקרא למשל מה ניטשה כתב על התנ"ך, קצת ענווה.

אתה אולי מבין באמת, ולא בבני אדם.
לכן התנ"ך הוא ספר שרלוונטי אלפי שנים למיליארדי אנשים פחות או יותר.
התנ"ך לא מבין בפיסיקה קוונטית, לא בונה מכונות טיורנינג, ולא מקמפל קבצי אסמבלי, הוא מבין באנשים.
במקום לבוא ולזלזל בגסות, תשאל את עצמך
" מה אני – למרות כפירתי- יכול לקחת מהתנ"ך למען החברה "
תתפלא כמה ספר "שהומצאו ע"י חבורה של קבוצה של שבטים בתקופת הברונזה כדי להרגיש נעלים כלפי שאר השבטים האיזור"
יכול לביות רלוונטי גם היום.

Dor
Dor
15/11/2020 11:50:38
Reply to  etayle

הרבה אי דיוקים כתבת ובוודאי שלא נכון להכליל את כולם כמושחתים, בטח ליד ראש ממשלתנו היקר שהוא אכן כמאמר הסיסמא ״ליגה אחרת״ אבל של שחיתות. אתה מכיר את נושא המימד החמישי? יודע איפה זה עומד או מה הקשר של גנץ לעניין? ואלשיך איך בדיוק קשור? ניסנקורן ? ברביבאי? אתה נופח פה להדהוד הקבוע של הביביסטים של כביכול עבירות/חשדות שמיוחסות לאנשים מהמחנה השני ללא כל ראיה/עובדה, אז לא, השחיתות היום היא לא בכל המחנות הפוליטיים, בוודאי לא ברמה שקיימת בליכוד (ביבי-נאשם, ביטן- יוגש כת״א וככה גם כץ, חקירות נגד זוהר ועוד) וגם נגד החרדים – ליצמן שסייע ללייפר, דרעי עם העבירות הבלתי נגמרות ועוד נספחים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 13:10:58
Reply to  Dor

ההסתדרות זה השטן מבחינתו. זה דתי.

etayle
etayle
15/11/2020 13:18:12

בוודאי, כבר אמרו רבותינו "ושנא את ההסתדרות"

etayle
etayle
15/11/2020 13:16:51
Reply to  Dor

בדיוק על זה אני מדבר, על חוסר היכולת להבין שהבעיה העיקרית בשיטה.

אם נתסכל למשל על תיקי נתניהו (בא נתעלם מתיק 1000 ו2000 שהשד יודע מה הצד הפלילי שם, ו "הפרת אמונים" זה עמום מידי כדי לעסוק שם ברצינות) בפרשת בזק, הבעיה היא שלרגולטור היה יותר מידי כח להיטיב ולהזיק עם אלוביץ'.

התערבות של פוליטיקאים \פקידים מזמינה שחיתות, בגלל זה יש את הפרצות האלה. לוקח 10\15 שנה לאשר בנייה, למה? כדי להביא תמריץ לשחד אנשי ציבור שיקדמו את זה.

הנאיבות\רצון לשלוט היא לא של צד אחד. בסוף אתה סומא בדיוק כמו הביביסט שאתה יוצא נגדו..

yaniv
yaniv
15/11/2020 13:51:59
Reply to  etayle

איתי דווקא תיק 1000 הוא הכי ברור ולדעתי גם הכי קל לתביעה.
יש חוק במדינת ישראל שאיש ציבור לא יכול לקבל מתנות.
ביבי מודה שהוא קיבל מתנות .
המתנות גם לא היו איזה סיגר או שמפנייה אחת לכמה זמן אלא אספקה שוטפת חודשית.
קשה לי לראות את ביבי לא נאשם בתיק הזה ולפני שתגיד שזה שטויות זה הריקבון של השחיתות ובהנחה שלא היה את החוק הזה כל המדינה לגמרי הייתה מושחתת.

אהרון שדה
15/11/2020 16:41:42
Reply to  yaniv

יניב קצת מצחיק שאתה חלק ממחנה שהכפיש ללא הרף את נתניהו ללא כל ראייה על תיקים תקדמיים אומר שאני מכפיש ללא בדל ראייה .

אז בוא נראה מי יש לנו כאן ותגיד לי אתה אם אלו ראיות פחות טובות ממה שיש נגד נתניהו .

ציפי לבני : גזבר מפלגתה מנהל הכספים שלה מתלונן נגדה על מעילות כספיות .
הוא האיש הכי אמון על כך והיא לא נחקרה .
היש לך משהו יותר רציני מתלונה שכזו .
ועוד מול גברת שאמנם פעלה על פי חוק אבל לקחה חבר כנסת מקדימה לאחר שברחה משם ( אחרי שהפסידה בפריימיריז) רק בשביל לקבל את מימון המפלגות שלו ( מאיר שיטרית שהודה בכך).

אז אמנם הדבר השני חוקי אבל ממש לא לגיטימי ובטח לא מצדיק את תואר "גברת ניקיון" שניתן לה על ידי התקשורת המוטה .

אשכנזי ופרשת הקלטות הנקראית בטעות פרשת הרפז .
אני הצלחתי לקרוא רת התמלילים
יש צא"פ אם הכל כל כך כשר למה הוא ומנדלבליט מסתתרים מאחורי צא"פ ?

לפיד פעל לטובת מילצן ואף העיד על כך מדוע לא חוקרים ?

מימד חמישי וגנץ למה נדחק לקרן זווית ?
כבר ידוע שהמימד החמישי קיבלו כספים שלא כדין אבל עכשיו לאחר לחץ בלתי פוסק הוחלט לחקור סוף סוף אבל חלילה לא את גנץ הוא לדידם סתם היה פלקט

ניסונקרן התיק נגדו נסגר ערב מינויו לשר המשפטים
כאשר ראינו אחרים שבדיוק אבל בדיוק שהלכו להיות ממונים לתיק זה או תיק רגיש אחר נפתח נגדם תיק .
חלקם יצאו זכאים וצחים ( יעקב נאמן )
אחרים עד היום ממתינים .

ליברמן יש לו חבר טוב שהוא גם החבר של ברק ולפיד אמנם הארוחות לא כשרות אך הם לא ארוחות חינם
הידעת שהבן של ליברמן הצעיר משמש דירקטור בחברות של שלאף ? מישהו חקר .
הידעת שיואב יצחק אולי התחקירן הטוב בארץ ( אני עוקב אחריו שנים והוא מדהים כמה שהוא נגד כולם ולמפרע מתברר שהוא צודק ).
מוכיח בסדרת מאמרים שכל העקבות מובילות לליברמן שאפילו לא נחקר
הידעת שליברמן היה ראש הלוחמים בפרלקליטות לפני עשור + נלחם על פרידמן התפשר על נאמן והיום הוא התומך הגדול ביותר שלהם האם זה נראה לך מקרי ?

את ברק והעמותות שלו חקרו או אולי את הכספים מווקסנר ?

הרצוג שמר על זכות השתיקה אני זוכר איך הוציאו את הנשמה לדרעי על זכות זו אבל אצל הרצוג זה עבר חלק הוא אפילו נבחר ליו"ר מפלגת העבודה .
כבל הודה שקיבל הצעה לשוחד ועד היום לא נחקר למרות שתמך בחוק ישראל היום מה שמראה על מתת .

ככה שאני עומד בכל מילה שאני אומר .

הלאה ליברמן ממתי הוא שמאל
?
בעיני מ 2015 היה לי ויכוחי פייס עם אנשים ואמרתי כבר אז שאם יש לשמאל עם ליברמן מעל 60 נתניהו לא ראש ממשלה אותי לפחות הוא לא הפתיע
יודע מה הוא אפילו לא שמאל הוא סתם אופורטוניסט .

לסיכום עוד 2 נקודות שהעלית

ימין מול שמאל בהליכה אחר המנהיג .

זה אפילו לא קשור לחשדות בשחיתות זו תרבות זו דרך ארץ .
בשמאל מנהיג לא סיפק את הסחורה הוא הולך ישר הביתה
בימין נותנים כבוד למנהיג

אבל יש לי חדשות בשבילך
בימין לא נותנים כבוד לשחיתות אלא
א. הם מאמינים שאדם זכאי עד שלא הוכחה אשמתו
ב. ו או שהם לא מאמינים למערכת "הצדק" ויש להם סיבה טובה לא להאמין לכך .
אני משוכנע לחלוטין שאם מערכת הצדק הייתה מתנהלת ללא משוא פנים כלפיי כל הצדדים הרי שהימין לא היה מגבה מנהיג שכשל ( לאחר שהוכחה אשמתו ).

לסיום נחזור ללבני כיוון שסיימת בה .
כתבת " הלוואי וכל הפוליטיקאים במדינה היו מושחתים כמו לבני"
כנראה שאתה אוכל את הלוקשים של המיינסטרים
אז אני כאן כדי להזכיר
ותגיד לי בבקשה מה מצאת בה.

היא הגיעה לכנסת בזכות אחד בנימין נתניהו ונבחרה לראשונה לכנסת 99 .
בתוכנית הגירוש מגוש קטיף לאחר ששרון הפסיד במשאל המתפקדים היא הציעה הצעה ממשלתית שזכתה להסכמה אבל הייתה זו אחיזת עיניים היא הציעה למעשה שהגירוש ייעשה בכמה פעימות עם פרק זמן ביניהם בפועל נעשה משהו אחר וידיה היו במעל הזה.
בכלל היא נבחרה דרך הליכוד וביצעה מדיניות מנוגדת לחוקת הליכוד וזה לא לגיטימי זו גניבת מנדט .
לא זו בלבד היא לקחה את המנדט של הליכוד והתמודדה בקדימה ( שובצה יותר נכון ).

כאן התעכב שנייה
אם אשאל את תקשורת המיינסטרים מי יותר מושחת לבני או הנגבי התשובה ברורה מראש …אבל דווקא הנגבי ( שאני לגמרי לא איתו ולא בחרתי ולא אבחר בו כנראה אף פעם בפריימיריז) בחר להתפטר מהכנסת ולהחזיר את המנדט לליכוד מה שלבני לקחה בלי למצמץ .

2. בפריימריז בקדימה אחרי לכתו של אולמרט סומנה כמנצחת ברורה בפועל ניצחה על הקשקש את מופז בבחירות שעד היום לא ברורות מידת ההגינות שהיו בהם .

3.אותה לבני הובסה בבחירות הכלליות לאחר שלא הצליחה להרכיב ממשלה .
ושם נתנה מצג שווא כאילו ניצחה בטענה אבסורדית ש 28 הם יותר מ 27 כאילו לא הגושים הם הקובעים

4. הלאה לבני הובסה במאבק החוזר על ראשות התנועה מול מופז ( כי בשמאל כאמור לא נותנים כבוד למנהיג ) היא התפטרה כאשר קדימה עם חובות כבדים מאד.

5. כעבור כשמונה חודשים חזרה והקימה תנועה חדשה שנקראה התנועה היא לקחה משם אנשים מקדימה רק בכדי לזכות במימון מפלגות ולקחה משם את הפודל שלה חסון
את מאיר שיטרית שהודה כבל עם ועולם שבא רק בגלל שהביא מימון מפלגות ועוד כמה אותם תשליך לכלבים בסיבוב הבא אבל לא נקדים את המאוחר .

היא עשתה זאת תוך כדי שהיא נעזרת בחוק אותו תקפה קודם לכן .

6. לאחר מכן ישבה בממשלת נתניהו למרות שאמרה שלא תשב איתו

7. אחר כך הקימה את המחנה הציוני תוך כדי שהיא זורקת את חבריה הקודמים …למעט הפודל
נזרקו כולם חוץ מהפודל חסון
כולל מאיר שיטרית ,שלמה מולה ,רחל אדטו , ואהבה ,זווארץ וטבייב .

8. לאחר מכן ניסתה לאורך כל הדרך לחתור תחת מנהיגותו של גבאי עד שהאחרון זרק אותה לקיבינמט באקט משפיל במיוחד ( אולי הסגנון לא היה נכון אך הייתה זו ההחלטה הטובה היחידה של גבאי בפוליטיקה ).

9. בין לבין היא תמכה בחוק ישראל היום ולא נחקרה עד היום

10 גזבר קדימה הגיש כנגדה קובלנות פליליות והיא ניצלה את החסינות שלה בכדי לא להעיד .
בנוסף הפרקליטות דאז הורתה להשמיד ראיות של רואה חשבון קדימה נגד לבני .
הוא הגיש תלונה לשוחד הפרת אמונים ועוד טענות כנגד לבני וחסון .
הוא היה גזבר קדימה לא פחות מ 7 שנים .
לבני כזכור הייתה שרת משפטים ולכן ניתן לשאר מה הייתה הסיבה להגנה לה זכתה .

בקיצור ובשורה התחתונה
מדובר באופורטוניסטית מהצד העלוב ביותר שהחליפה לא פחות מ 4 מפלגות התחילה בימין וגמרה עמוק בשמאל

גנבה את קהל בוחריה לא פעם
עם חשדות חמורות ביותר לתלונות שאפילו לא נחקרו באופן תמוה
כאשר גם בלי המעשים הפליליים הפגינה כשל מוסרי גדול ביותר .
ולכן משפטך מוכיח שאתה אוכל את הלוקשים של מעצבי דעת הקהל מהמיינסטרים שכל קשר בינם למציאות מקרי ביותר.

אהרון שדה
15/11/2020 16:46:31
Reply to  yaniv

סליחה על השגיאות כתיב של הנייד .

yaniv
yaniv
15/11/2020 16:58:29
Reply to  yaniv

tאהרון שוב אתה זורק סיסמאות ותיאוריות שרובם לא קשורות לכלום.
שים לב מה אתה אומר על לבני-הגזבר טען שהיו אי סדרים כספים והיא אפילו לא נחקרה-מבחינתך זהו היא אשמה והיא מושחתת ואז בלי להתבלבל אתה אומר שבימין אדם זכאי עד שהוכחה אשמתו.תסביר לי בבקשה איך זה מסתדר לך לוגית?
אתה כותב בידיעה הפרקליטות הורתה להשמיד ראיות-בבקשה תראה לי איך אתה יודע כל כך ודאי שהפרקליטות השמידה ראיות(עבירה חמורה מאין כמוה).
הלאה נמשיך.
אשכנזי-שוב על מה אתה מבסס את התיאוריה שלך על זה שיש צו איזור פרסום וזה מבחינתך ראיית הזהב שהוא מושחת-חוזר שוב לאיפה בדיוק זכות החפות?
ניסנקורן-תקרא טוב מה היה שם,ניסנקורן בכלל לא הואשם ואפילו לא נחשד-שוב מבחינתך אשם ואיפה זכות החפות.
לגבי לבני אני דיברתי על טוהר מידות ולא על דרכה הפוליטית ואני עדיין עומד מאחורי דברי הלוואי וכל הפוליטקאים יהיו מושחתים כמוה
ליברמן-פה לא מתווכח איתך גם לי הוא מריח משחיתות לפחות כמו ביבי ואפיול אולי יותר אבל עדיין אין הוכחות לשום דבר שעשה.
ברק-אותו דבר כמו ליברמן
הרצוג-שוב שמר על זכות השתיקה-מבחינתך אשם ומושחת-חוזר שוב למוטיב החוזר איפה זכאי עד שהואשם?
בניגוד לכל אלה שמבחינתך הם מושחתים ולא יעזור כלום כי ככה החלטת אז אני עובד פשוט לפי ההוראות .
נתניהו מואשם ב3 כתבי אישום חמורים מאוד כן שוחד מרמה והפרת אמונים תוך כדי שהוא ראש ממשלה זה חמור מאוד מאוד מאוד ואני הראשון שיודה שטעיתי אם בית המשפט יוציא אותו זכאי אבל נכון לעכשיו כל העדויות מובילות לכך שהוא מושחת.
לגבי ימין ושמאל אז התיאוריה שלך נופלת ולו מהעובדה שאולמרט היה ראש ממשלה מכהן ופעל לטובת השמאל-הוא לא נכשל ואז העיפו אותו אלא היה ראש ממשלב מכהן.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 17:17:23
Reply to  yaniv

אהרון
אם כמו שאתה אומר – 'אני הצלחתי לקרוא את התמלילים' -שזה שקול ערך לזה שיש לך את המידע של מה יש בקלטות,
אז למה אתה מקשקש בשכל עם – 'יש צא"פ אם הכל כל כך כשר למה הוא ומנדלבליט מסתתרים מאחורי צא"פ' – במקום לספר לנו מתוך הידיעה שלך מה יש שם לפיו הם מושחתים ו/או פושעים?

אהרון שדה
15/11/2020 18:03:22
Reply to  yaniv

יניב אם אתה הולך על חזקת החפות אז מדוע למען השם אצל נתניהו אין את אותה החזקה
?
אני כותב ממה שפורסם
למשל
http://news.walla.co.il/item/3020100
ואם הקובץ לא נפתח תגגל מדוע הפרקליטות ביקשה להשמיד תכתובות על בכירי קדימה
(יש גם בוואלה וגם ברוטר)

ניסונקרן נחשד בהחלט נחשד וההחלטה על סגירת תיקו הייתה בסמוך לכהונתו כשר משפטים כאשר כבר היה ברור שישמש שר משפטים וזה כבר מעורר חשד בייחוד לאור ההשוואה שעשיתי עם אחרים שהם כן נחשדו ואפילו באורח פלא כן הוחלט לפתע פתאום להגיש נגדם כתבי אישום כגון נאמן , הירש ,רפול קהלני וריבלין (ראה מה הנשיא כתב עליהם אז)

בשורה התחתונה
לי יש חזקת חפות לכולם אבל לא ייתכן מצב שבו מחליט גוף שאף אחד לא יכול לבקר את אותו הגוף (וראה מה למשל הילה גרסטל כתבה על הגוף הזה)
ואותו הגוף הוא משמש כסלקטור ולעיתים מחליט להגיש כתב אישום ולעיתים מחליט שלא ללא כל נימוק ראוי.

נמשיך את זה שמי שעומד בראש הגוף( מנדלבליט ) לא אאמין בגוף הזה לפני שנכנס אליו ואחרי ששימש בתפקיד (תופרים לי תיק )

יתרה מכך לעיתים רומסים זכויות בסיסיות ברגל גסה (אפי נווה )לעומת פעמים אחרות משתמשים .

באותה הטענה (צא"פ ) גם כאשר העותרים מבקשים לזרוק לפח את כל העניינים האישיים ולהשאיר רק את החשדות בפועל.

אשר להרצוג שוב אני לא אמרתי שהוא מושחת אבל אם אתה מספיק מבוגר (אם היית מעל בר מצווה ב 1990)ואתה זוכר מה עשו לדרעי על כך ששמר על זכות השתיקה ומה עשו להרצוג (שלאחר זכות השתיקה נבחר בבחירה דמוקרטית על ידי השמאל לראשות מפלגה ככה שזה מעמיד בספק את מה שאמרת שהשמאל לא ייבחר בנאשם למרות שפורמלית לא הואשם )

לגבי נתניהו אז ככה זה שהוא מאושם אומר שהוא כבר אשם ?
למה אתה הופך את היוצרות וכבר בהאשמה הופך אותו לאשם ?
אומר לך יותר מכך כל מיני כאלו באתר מאשימים אותי שאני סומא אחרי נתניהו
האמת היא שהרבה לפני שתמכת בנתניהו התנגדתי לו בגלל שהוא תמך בהם במערכת המשפט שאני כבר 22 שנה קולט שהיא מושחתת .
(ובייחוד כאשר ראיתי מקרוב את התנהלות הפרקליטות בגירוש בגוש קטיף)

ונחזור לעניינו ניחא היית אומר שנתניהו מושחת בגלל שככה הפרקליטות אמרה אם אכן כל התיקים הפוליטיים של הפרקליטות היו מתקבלים בבית המשפט אבל עניינו ראו שהיו תיקים שלא נתקבלו למשל יעקב נאמן (עם עדות של שבס מנכ"ל משרד רה"מ של רבין המנוח שהעיד שבן יאיר היועמ"ש דאז אמר אני אדפוק את הפשיסט )
ועוד מקרים כמו קהלני ,רפול וריבלין שהיום משמש כנשיא
אז איך ריבונו של עולם אתה חי מהפה של אלו שהוכיחו שהפה שלהם מלוכלך

אשר לאולמרט שהועף וכאילו התאוריה שלי נופלת אז לא ולא ולא .
לגמרי לא
כי התאוריה שלי טוענת 2 תנאים מצטברים
1 להיות עבד נרצע של החונטה
2.לממש מדיניות שמאל

ובסדר הזה
נתניהו לצערי היה עבד נרצע שלהם יותר מדי זמן אך בגלל שלא עשה את המדיניות שלהם הם הציקו לו
שרון למשל זכה להיות אתרוג מהודר רק בגלל ששמר עליהם ובגלל שביצע את המדיניות שלהם
הם עם מזוז בראש הרחיקו לכת בכדי לזכות אותו באופן מדהים

אשר לאולמרט
אז הנה הסיבות למה שהעיפו אותו
1. הוא רצה לקחת להם את השלטון .לזכות אולמרט ייאמר שהוא היה נגד האקטביזים המטורף הזה יחד עם רמון ואני כימני שתיעבתי אותו וידעתי שהוא מושחת (כי אני ירושלמי) השתגעתי מחבריי בימין שרצו להדיח אותו בגלל שבית משפט אמר והסברתי להם שבית משפט לא רודף את אולמרט בגלל שהוא מושחת (ולראייה התיקים מהם זוכה קודם לכן )
אלא בגלל שהוא רצה לעצור אותם
הוציאו לו כרטיס צהוב עם רמון כאשר זה לא הספיק נתנו לו אדום
אגב אולמרט איבד תמיכה ציבורית רחבה ויצא למלחמה מה שתמיד שנוי במחלוקת אצל האליטה ואז בר חינו בעיני השמאל ומכאן ההדחה הם קיוו שתבוא לבני ותשמר את ההוגמוניה הפוליטית לאחר שאולמרט היה ללא תמיכה ציבורית

לסיום נחזור ללבני
1. טוהר מידות ודרך פוליטית דומה היא .אם אתה משקר לבוחרים שלך אתה מסוגל בעיני לכל דבר.
נכון תמיד יש אילוץ ולא כל דבר ניתן לקיים אבל כאן זה חרג מהנורמה

2. רק שתדע שלאחר שאולמרט הורשע בדין אך טרם ערעורו לבני השתעשעה ברעיון ללכת איתו היא אמרה זאת בערוץ הכנסת 2015 טרם חברה להרצוג והמחנה הציוני
(מקווה שאוכל למצוא את הקטע הזה אבל אני מעיד שראיתי אותו במו עיני )

אהרון שדה
15/11/2020 18:17:36
Reply to  yaniv

אשר לליברמן הבהרה הוא לא שמאל
שמאל זו מחמאה גדולה בשבילו
כי שמאל עשוי להיות אידאולוגיה והוא חף מכל אידאולוגיה
אין לו עמדות ואין לו שום דבר מועיל שעשה בפוליטיקה למעט לקחת את ישראל לכמה מערכות בחירות
כמו לבני גם ליברמן עשה כברת דרך הוא התחיל בליכוד עבר בבית היהודי במפלגה משותפת חבר לליכוד ונהיה רק לא ליכוד והיה מוכן להקים ממשלה עם מי שהוא טען שהם מחבלים .
מדובר בראש האופורטוניסטים בכל הזמנים כזה שמשאיר אבק אפילו ללבני .

אהרון שדה
15/11/2020 18:41:52
Reply to  yaniv

אור זה מאפיין לומר מביך ולצאת לידי חובה
זה שאתה זורק מביך זה בסדר יצאת לידי חובה אבל לא הוכחת כלום.

אור
אור
15/11/2020 18:52:36
Reply to  yaniv

נכון ,שכנעת אותי כמה זה כיף בימים האחרונים. לכל מי שאתה מזדהה איתו פוליטית אתה נותן הנחות וטוען שרודפות אותו החונטות המסתוריות ואלה שלא מסתדר לך פוליטית הם תמיד הפושעים הכי גדולים מכל מיני גזירי עיתון שאתה מחבר בלי שום דבר ממשי. וכשנוח לך אז אתה מעביר את ליברמן לשמאל? חחחח אני לא צורך להוכיח כי אתה עושה יופי של עבודה, כאמור – מביך

yaniv
yaniv
15/11/2020 19:29:03
Reply to  yaniv

א רון אני מעריך את הלהט שלך ואת מחשבה שכולם טועים ורק אתה צודק. כמו שכתבו לך אתה מתבסס כל חצי עובדות במקרה. הטוב ושופך טונות מילים כאילו שזה. יהפוך את זה נכון. ( שים לב שגם על לבני הסכמת איתי אלא מבחינתך היא שיקרה לבוחרים אז היא מושחתת מבחינתי חוץ מנושא ההתנתקות היא לא שיקרה לי אף פעם ותמיד הייתה עקבית בדיעותיה ( אחרי ההתנתקות).
לגבי נתניהו אז אני יגיד לך למה מבחינתי הוא אשם. כי הוא מחזיק מדינה שלמה בגרון בשביל לא ללכת למשפט. שלושה מערכות בחירות עברנו שבכולם ללא נתניהו הייתה ממשלה ממזמן.שים לב מה קורה איך המדינה משותקת וזה רק בגללו ולכן מבחינתי הוא אשם ומושחת וזה בלי קשר לבית המשפט. אבל עדיין אמרתי שאם הוא יצא זכאי במשפטו אני הראשון שיתנצל.
וכן אהרון כמה שלא תהפוך את זה ותגיד שכבר 30 שנה אתה באותה דיעה את. למעשה תומך בכיינים עצומות בביבי ובמעשיו כל התגובות שלך וכל הפלפולים שאתה צריך לנו אומרים רק דבר אחד.

אהרון שדה
15/11/2020 21:56:43
Reply to  yaniv

יניב אל תכניס לי מילים לפה
מי זה כולם טועים ורק אני צודק ?
הופס ?
בכל הכבוד לא ראייה
פרקליטות ?
36 מנדט של הליכוד הביאו בה אי אמון גורף ( 16 המנדטים של החרדים ממזמן ).

עם לבני לחלוטין לא הסכמתי איתך הוכחתי לך איך המערכת עשתה לה הנחת סלב .
ואיך גם לשיטתך היא לא נחקרה.
הדבר היחידי שהסכמתי איתך שאדם זכאי כל עוד לא הוכחה אשמתו …..אבל קצת קשה להאשים מישהו או במקרה הזה מישהי ….אם כלל לא מנסים .

לבני הייתה אשת ארץ ישראל השלמה איזה עקבית בדעותיה אל תביך .

והגירוש שמכבסי המילים קורים התנתנקות היה הדבר הכי מהותי בקדנציה שלה זו לא עוד סוגיה שולית ככה שאי אפשר להגיד על דבר שכזה למעט .

3 מערכות בחירות .
מצחיק שאתה מאשים את נתניהו שקיבל במערכת הבחירות ה 9 שלו כראש הליכוד את שיא כל הזמנים שלו 36 מנדטים תראה לי מישהו אחר שכזה וזה מעיד שיש בו אמון גורף .
אגב יש כמה אשמים למה הלכנו 3 פעמים לבחירות

1. ליברמן שפתאום התהפך
אחרי שאמר כל הזמן שהוא תומך בנתניהו ( מועד 1) ואז תלה זאת בחרדים ועכשיו בלי קשר הוא נגד נתניהו

2. לפיד וחבורתו שסירבו להכיר בכך שישראל צריכה רוטציה מועד ב.

ובכלל הטיעון חלא נתניהו ממזמן היינו הולכים לבחירות הוא טיעון מגוחך שכן מי שבחר בו רצה דווקא אותו הוא ניצח פריימריז בניגוד לגנץ / לפיד /ליברמן ויעלון הוא קיבל מספר שיא של מנדטים אז להגיד זאת זה מגוחך
ואגב יש לי חדשות בשבילך זה אפילו לא בגלל שבימין סוגדים לנתניהו אלא בעיקר בגלל ההבנה שאם המחנה הנגדי יכתיב לנו מי יהיה ראש המפלגה שלנו אז כל ראש מפלגה יהיה חלש .

לבסוף אומר זאת כך אני קורא וצוחק כי אני יותר פעמים לא תמכתי נתניהו מאשר כן תמכתי
והסיבה המרכזית לתמיכתי בנתניהו ולא בבנט למשל .
היא דווקא הדרישה הזו שיילך ומבלי קשר לתמיכה בו כמו ההתנגדות לאקט האנטי דמוקרטי הזה .

אשר לליברמן זה רק מוכיח לי את צדקת דברי שכן אני תמיד לא ספרתי אותו כחלק ממחנה הימין והוא לחלוטין לא ימין גם אם הוא לא שמאל.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 14:25:26
Reply to  etayle

הבעיה הגדולה שלך נמצאת בזיהוי השיטה ובגורמים בה לבעיות

Dor
Dor
15/11/2020 14:47:02
Reply to  etayle

איתי, אני מסכים לחלוטין עם יניב בנוגע לתיק 1000 (רק על זה ביבי חייב לעוף לפח הזבל של ההיסטוריה הישראלית) ונסכים גם איתך לגבי כך שהשיטה אכן מעודדת שחיתות במובן מסוים, אבל עדיין זה לא מצדיק שחיתות ונכון להיום בשחיתות היא בעיקר נחלת הצד הימני של המפה הפוליטית ובעיקר הליכוד והחרדים. אני לא סומא בנוגע לקשיים גם במרכז-שמאל אבל עדיין, עובדתית, יש במחנה הזה הרבה פחות מושחתים מבצד הימני וזאת עובדה ואני כבר לא מדבר על העדר הערכים (שזו הרעה החולה הקשה ביותר לדעתי). כנגד המימד החמישי שגנץ היה היו״ר שלה לא הוגש אפילו כתב אישום (החשד הוא להצגת נתונים לא נכונים בהצעה למכרז אזרחי… יחי ההבדל הקטן) אבל באיזה הגיון מוזר אתה משווה את זה לכתבי אישום נגד ראש ממשלה מכהן. זה בעיקר מעיד על כך שהפייק ניוז השיג ומשיג את מטרתו אם אדם אינטליגנטי כמוך מציג ״נתונים״ כטיעון נגד לכתב אישום שכבר הוגש ומסביר ש״כולם מושחתים״. ולסיום, אני מניח שגם במחנה בשני ישנה שחיתות אבל לפחות כרגע זו כמו תחרות שלשות בין סטף לאחד מהנגרים של שמעון… לא כוחות

אהרון שדה
15/11/2020 15:17:29
Reply to  Dor

זה שלא הגישו כתב אישום נגד גנץ זה רק מוכיח את הפוזיציה זה לא מוכיח שגנץ צדיק מנתניהו .
סיפרת שהשמאל פחות מושחת מהימין זו בדיחה טובה מאד
לא זו בלבד שהשמאל יותר מושחת זה עוד למרות שהוא היה הרבה מאד זמן באופוזיציה ולא יכול היה לעשות שחיתות כבר הרבה זמן .
השמאל פחות מושחת או פחות נחקר ?
עם מי אתה רוצה להתחיל
עם ציפי לבני
או עם אשכנזי ?
עם לפיד או עם גנץ ?
ניסינקורן או ליברמן ?
או שאתה מעדיף לשעברים כמו ברק ,הרצוג או כבל ?

yaniv
yaniv
15/11/2020 15:26:48
Reply to  Dor

אהרון שוב אתה מכפיש אנשים בלי בדל של ראיה והכל מדברים שקראת או שמעת או החלטת שהם נכונים.
דבר אחד אתה לא יכול להפוך אותו למה שבא לך וזה העובדה הבאה:
מנהיג מהשמאל שהיה מוכן ללכת להסדר מלא עם הפלשתינאים שזה למעשה החלום הרטוב של כל שמאלני-השמאל בעט בו עוד בזמן החקירות.
מנהיג מהימין-לא רק שהולכים אחריו באש ובמים מוכנים לשרוף את כל המועדון העיקר שהוא ייצא זכאי,נותנים מלא תירוצים(תפרו ,הלבישו, זוטות ,קטנות )
זה ההבדל השמאלנים ברגע ששחיתות מתגלה לא מוכנים להקריב את המדינה.
ימנים עד שיוכיחו אחרת אין להם בעיה עם שחיתות כל עוד היא משרתת אותם.
נ.ב נחמד שליברמן הוא חלק מהשמאל.
נ.ב.נ אני בטח לא חושב שברק צדיק ולדעתי הוא כנראה גם מושחת אבל ההבדל ביננו אהרון שאצלי הדברים האלה לא עובדות שאי אפשר לערער עליהן כי אתה החלטת שכל אלה מושחתים.
ודבר אחרון הלוואי וכל הפולטיקאים במדינה היו מושחתים כמו ציפי לבני

Dor
Dor
15/11/2020 16:04:55
Reply to  Dor

אהרון, כאן זה לא אופירה וברקו… הצווחות גוועאלד ללא בדל ראיה לא עושות רושם. לא הוגשו כתבי אישום כנגד גנץ ואשכנזי פשוט כי הראיות לא מלמדות על חשד שמצדיק כתב אישום. מה אתה רוצה מלפיד לבני וניסנקורן טפילו אין לי מושג. אצל ביבי , ביטן, דרעי, כץ וליצמן – כן. וכדאי להזכיר שהיועמש הוא לא בדיוק יקיר תנועת שלום עכשיו וככה גם ליברמן (איך בדיוק עשית ממנו שמאלני?). צא רגע מהפוזיציה הביביסטית ותראה את הדברים כמו שהם וד״א, גם בימין ובליכוד יש אנשים ישרים ולא מושחתים אבל כרגע אתם בקושי הניקס או פילי בתקופת הפרוסס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 16:13:48
Reply to  Dor

אהרון: השמאל מושחת הרבה יותר מכולם ואשתו
גם אהרון: רשימה של פוליטיקאים מושחתים על פיו מהימין-מרכז

אהרון שדה
15/11/2020 17:17:01
Reply to  Dor

דור הלוואי והראיות שלכם יתקרבו לראיות שלי .
מי שצווח אופריה וברקו זה מי שמסתכל עליהם אני בחיים לא הסתכלתי (אולי במקרה ראיתי איזה קטע מצולם)

אני לא חוקר פרטי וגם לא שופט גם אתם לא.
האינדקציות של מה שאני כותב חזקות מכל אינדקציה שיש לכם על נתניהו .
אני לפחות מנמק (יותר מדי )

לבני בכלל מתועבת מכל צד שרק ניתן להסתכל על זה

לסיום רק אומר אני לי ליכדוניק
אם בחרתי ליכוד זה רק בגלל שהמפלגה הזו הייתה הרע במיעוטו
למשל בעניין הדמוקרטיה שעם כל מה שבאים אליה בטענות וקורים לנתניהו קיסר הוא היחיד שמתמודד בניגוד לליברמן ,לפיד וגנץ למשל .

אשר לליברמן ימין הוא לא לכל היותר הוא אופורטוניסט
אין דבר כזה מרכז זה רק מצטלם יפה

etayle
etayle
15/11/2020 17:24:06
Reply to  Dor

לדור,
בנוגע לתיק 1000, לדעתי הצד הפלילי פה הוא מוזר.
מה שהרבה יותר חמור זו האשמה המוסרית שיש בתיק הזה, כתבתי את זה פה הרבה פעמים. בעיניי ראש ממשלת ישראל אסור שיהיה לו היבטים מוסריים כאלה. (ועדיין המציאות לא מושלמת).
אתה יודע מי מושחת? מי שבשלטון. קשה להיות מושחת כשאתה לא אוחז בהגה,
לא השוותי בין המימד החמישי לתיקי נתניהו, אלא רק הראיתי שיש דברים חשודים בכל הצדדים.

לדעתך זו תחרות שלשות בין סטף לנגרים של שמעון?
לדעתי זה למסות לשחק כדורסל שהכדור מפונצ'ר,
במקום לצעוק להעיף את המושחתים (דבר מבורך וחשוב) עדיף לצעוק לסגור את הפרצות שנותנות להם להשחית פעם אחר פעם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 17:24:11
Reply to  Dor

תקשורת: ראיות תיק נתניהו
כולם: 👀
נתניהו: כן, אבל… (מביט לעבר הפרקליטים שלו)
פרקליטי נתניהו: כן, אכן, אבל יש לנו פרשנות אחרת לגמרי לחוק שאם תקבלו אותה אז הכל בסדר.
אהרון: 🙈🙉

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 17:26:47
Reply to  Dor

עד היום לא קיבלתי מאף אחד טיעון קביל ואמיתי (אפילו קטן) שמראה שנתניהו יותר ימין מליברמן או גנץ

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 17:30:01
Reply to  Dor

איתי
די ברור שלא ניתן לסגור את הפרצות הללו כאשר האנשים שיש להם את הכח לסגור אותן הם המושחתים שאנחנו צריכים להעיף, אז מה לעשות שלהעיף. את המושחתים זה צעד ראשון נדרש בכל מקרה

yaniv
yaniv
15/11/2020 17:36:49
Reply to  Dor

איתי אנ ילא מצליח להבין למה על תיק 1000 אתה אומר שההיבט הפלילי פה מוזר.
החוק אומר במפורש שאסור לאיש ציבור לקבל מתנות.
החוק בזה לא בא לעולם כי סתם החליטו שאם אתה נבחר ציבור לא תוכל לקבל מתנות.החוק הזה נועד להגן על הציבור בכך שרופא בבית חולים למשל לא יוכל לקבל מתנות מחולים ואז למעשה הוא סוג של מחוייב אליהם,אותו דבר למנהל מוסד ביטוח לאומי או לכל איש ציבור באשר הוא.
ברגע שאתה נותן הכשר לאיש ציבור לקבל מתנות אפשר לומר בפה מלא שאתה מכשיר את השחיתות.
גם בוא נעשה משחק הפוך,מה אם במקום שמפניות וסיגרים באספקה חודשית קבועה הוא היה מביא לביבי 1000 ש"ח כל חודש שיילך ויקנה את השמפניות והסיגרים לבד,האם גם אז ההיבט הפלילי היה מוזר?

אור
אור
15/11/2020 17:59:23
Reply to  Dor

מביך

אור
אור
15/11/2020 18:01:11
Reply to  Dor

לתגובה של אהרון

עגל
15/11/2020 13:35:45
Reply to  Dor

+1
(לדור)

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 12:25:28
Reply to  etayle

+100

trusttheprocess
trusttheprocess
15/11/2020 8:46:41

הדבר הכי טוב שיכול לקרות לדמוקרטים זה שטראמפ יתחיל מפלגה חדשה
כל בחירות הקולות של הרפובליקנים יתחלקו בין המפלגה הרפובליקנית והמפלגה של טראמפ והדמוקרטים ינצחו בקלות

אור
אור
15/11/2020 10:00:42

נכון

רן הנרגן
רן הנרגן
15/11/2020 18:20:18
Reply to  אור

מאד

Avri
Avri
15/11/2020 14:33:44

לדעתי יקרה אחד מהשניים – או מה שקרה לבנט, או מה שקרה לשרון. בשני המקרים המנהיג חשב שהוא גדול מהמפלגה שלו, שרון צדק ובנט לא עבר אחוז חסימה. בכל מקרה, לא יהיו שתי מפלגות שיאכלו אחת את השניה – אחת מהן פשוט תעלם. אגב, דונאלד יהיה ב2024 בן 78. ביידן הוכיח שזה לא מאוחר מידי אבל בוא נראה באיזה מצב וכמה אנרגיות (או כסף) ישארו לו בשלב הזה.

John
15/11/2020 17:35:41

ראה מקרה רוז פרו ב-1992 שהרס לבוש האב את הבחירות וגרם לקלינטון לנצח מדינות אדומות יותר מעגניה בשלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חברים איינג הגאון כבר 12 שנה מחפש תואר שיביא תואר יהיה גאון עד אז הוא גאון כמו מורי.

גיא רוזן
15/11/2020 9:02:38

רגע, הסלטיקס לא זכו באליפות ב-2008 אחרי באמת סדרה של מהלכים מבריקים שהביאו לקבוצה את ריי אלן וקווין גארנט?

גיא רוזן
15/11/2020 9:04:06

להתחיל לספור רגע אחרי שהקבוצה זכתה באליפות זה מניפולטיבי משהו.
על אחת כמה וכמה כאשר הקבוצה העפילה לפיינלס של 10' (שנגמרו אחרי סדרה של 7 משחקים).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו גם טיי לו ודיוויד גריפין הביאו תואר אחד מה זה אומר

etayle
etayle
15/11/2020 10:57:52

גם דוק מאמן מוערך שלא עשה כלום מאותה אליפות.

אור
אור
15/11/2020 11:47:14

לא יודע אם גאון או לא אבל איך שאני רואה את זה, GM לא מביא תואר אלא נותן לקבוצה שלו את המצב להיות קונטנדרית במשך תקופה, יחד עם זאת לא מחרב לה את העתיד לגמרי בשביל מהלך שכנראה לא יילך (כמו שנראה שעשה מורי עם ראס).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

שלא יהיו הבנות הוא מנגר מהטופ 5 בליגה אבל גאון הוא לא. הוא כבר זמן מה תקוע עם כל הבחירות ולא הצליח להפוך אותם לשום דבר משמעותי.
בכל הליגה יש רק גאון אחד בכדורסל וזה פופ וגם גאונותו כבר דוהה לקח לו זמן להתרגל למשחק החדש. כל שאר המאמנים המנגרים ובלה בלה בלה שום דבר לא גאוני בהם

Avri
Avri
15/11/2020 14:35:09

אם הוא אחד מחמשת מנהלי הכדורסל הטובים בעולם אז הוא כנראה די גאון.

וניל טרופי
וניל טרופי
15/11/2020 20:03:26

אתה שוכח שהיה לו פנצ'ר עם קיירי. אתה שוכח גם שאינג כיוון לאנתוני דיוויס, ולצערו לברון עשה את המהלך המסריח. לחלוטין חיבל בתהליך של בוסטון. עכשיו אם אתה מסתכל לחמש שנים הבאות האם היית מכניס את בוסטון לרשימה של מועמדת לאליפות בכל השנים האלה? אם התשובה היא כן, אזיי אינג איננו טיפש. אם התשובה היא לא האם אינג טיפש או חסר מזל?

John
15/11/2020 9:23:59

לא נראה לי שהבנת את העניין של המחוזות בג'ורג'יה. יש 2 אופציות. או שנבחרים אלקטורים ברמת המדינה או ברמת המחוז. בשני המקרים יש לכל אלקטור מקבילה רפובליקנית מול דמוקרטית. אז או שכמו נבדה בוחרים 6 דמוקרטים ו-6 רפובליקנים ואז אם הדמוקרטים מנצחים רק ה-6 שלה מצביעים או שהאלקטורים הדמוקרטים מכל מחוז מצביעים כאשר כל ה-16 בג'ורג'יה שיבחרו יהיו דמוקרטים ללא קשר למי 'ניצח' את המחוז. זה עניין טקסי יותר מפרקטי.
.
הסיכוי שמישהו יהפוך את הבחירה שואף ל-0 כי בוחרים אלקטורים שמאוד מזוהים עם המפלגה. ישנם סה"כ 306 אלקטורים לביידן ו-232 לטראמפ. הוא יצטרך להפוך 38 אלקטורים ש'יבגדו' באמון הציבור ובמפלגה שבחרה אותם. זה לא יקרה.
.
אגב לשם ההוגנות המפלגה הדמוקרטית ניסתה לעשות את אותו הדבר ב-2016 עם ההאשמות שרוסיה 'גנבה' את הבחירות. אותם מליוני בוטים רוסיים שהפיצו פייק ניוז הפיצו אותם גם עכשיו. עובדה שזה לא עזר. ב-2016 הצעירים המשכילים לא קמו מהכורסאות שלהם להצביע ובכך כל היתרון של הסוקרים נעלם. גברים שחורים הצביעו באחוזים נמוכים יותר במדינות הסווינג ובכך הילרי אמנם ניצחה את הקול הפופולארי (כי קליפורניה בה הדמוקרטים מנצנחים ברוב עצום לא מביאה כמות אלקטורים שוות ערך לגודל האוכלוסיה) אך הפסידה בספירה האלקטוריאלית בגלל 77 אלף קולות ב-4 מדינות. הייתה קריאה חד משמעית של דמוקרטים לא לכבד את תוצאת הבחירות כי טראמפ 'רימה' בגלל הרוסים ובגלל הקריאה של ה-FBI כמה ימים לפני הבחירות, שיחקרו אותה אם תנצח, בנושא המיילים. ניסו בלי סוף לשכנע אלקטורים לשנות את ההצבעה ולא הצליחו להפוך אפילו קול אחד. כך יהיה גם הפעם.
.
בנוסף, בדיוק כפי שחששת ששופטים יעניקו לטראמפ ניצחון וזה לא קורה (שים לב כמה מינויים רפובליקנים דוחים אותו על הסף), כך אותו הדבר יקרה עם האלקטורים.
.
החשש האמיתי זו ההבדלות של אוכלוסיה אמריקאית לא משכילה ודתית באופן קיצוני שתמיד נשארה במקומה וניסו לא להפריע לה יותר מדי ופתאום הם מרגישים עוצמה וגיבוי לאיים ולהפחיד את אמריקה העירונית. הרפובליקנים המשכילים נתפסו עם המכנסיים למטה אך הם בינתיים זורמים עם טראמפ עד לתוצאות הסופיות מפחד מהקיצוניים שלה. ביידן יושבע ב-20.1.2021 ואין דבר בעולם שישנה זאת למעט לכתו בטרם עת. וגם אז יש סגנית וסגנית של סגנית וכו'
.
לגבי הקורונה. תנסה לא להידבק עד בוא החיסון אליכם בסביבות אפריל. אתה באוכלוסיית סיכון אז יש סיכוי שתהיה בין המקבלים הראשוניים. תתרחק מאנשים ואל תשב בחדר סגור עם אף אחד שאין צורך. וגם אם כן שמור על 2 מטר והגיינה.

Alex Rabino
15/11/2020 10:24:08

זה היה מאוד צפוי שטראמפ יגרום לכאוס גדול אחרי הבחירות אם יפסיד. אני מת שטראמפ יקים מפלגה לבחירות הבאות. כך מצביעי הימין הימין יפצלו את הקולות שלהם והדמוקרטים יקחו את בחירות 2024 בהליכה.

Glal
Glal
15/11/2020 10:45:15

לך תטפל בתסמונת טורט שלך אדם אובססיבי ופופוליסט.
אתה שקרן בדיוק כמו טראמפ ודעתך רצינית בדיוק כמו שלו. אדון שבשבת ולהקת המעודדות הפרוגרסיביות. פאתטי.

אור
אור
15/11/2020 11:21:01
Reply to  Glal

מה עם האובססיה הפאתטית שלך לקלל כל אחד כל פעם שמשהו לא נראה לך?

Avri
Avri
15/11/2020 14:38:05
Reply to  Glal

'לך תטפל בתסמונת טורט שלך אדם אובססיבי ופופוליסט'. משפט כזה מגיע ממך! האירוניה כרגע התאבדה והמודעות העצמית קברה את עצמה חיה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/11/2020 10:49:14

תודה על המעורב

דה שוט
15/11/2020 11:28:43

הפילוסוף מישל פוקו הציע שיטה של התבוננות המראה כיצד קובעים מבנים ומוסדות פוליטיים-חברתיים את אופני השיח בחברה. הידע אינו מופק באופן רציף, אובייקטיבי ומדעי, אלא נשלט על-ידי העדפות אידיאולוגיות הקובעות את אופני החקירה שלנו ומשפיעות בסופו של דבר גם על המסקנה. הארכיאולוגיה של הידע מגלה אפוא כיצד קובעים מערכים של כוח את סדר היום ומחליטים מה ייחשב ל"אמת". האמת, אומר פוקו בעקבות ניטשה, אינה תוצאה של חקירה מאומצת, עקבית וחסרת פניות; האמת היא תמיד תוצאה של "משטר האמת" (או "השיח של האמת") השורר בכל תקופה. היא נקבעת על-פי השאלה מי הם "מורשי החתימה" הזכאים לדבר בשמה, וזכאות זו נקבעת באופן מוסדי באמצעות מנגנוני הכוח. הידע הוא, על כן, תלוי הקשר היסטורי.
.
😉

John
15/11/2020 13:09:18
Reply to  דה שוט

פוקו גם ידוע כאבי התורה הפוסט מודרנית שיושבת תחת פרדיגמה שהיא יותר קונפליקטואלית. מה שאירוני הוא שמשטרים ומפלגות שמרניות שנים ירקו בפניו וטענו שכתביו יוצרים כיאוס ובניית נרטיבים אישיים או קבוצתיים שאינם נשענים על עובדות. בכלל הביטוי "פוסט מודרניות" שנים שומש כתמרור אזהרה נגד נוער\סטודנטיים פרוגרסיביים החודרים ומפרקים את המרקמים החברתיים הקיימים וההבניות החברתיות בנוגע למעמד חברתי, לדת, כלכלה, גזע ומגדר.
לא סתם ניו מרקיסיסטים מאוד חיבבו את התיאוריות של פוקו מכיוון שהם עזרו להם להמחיש בצורה טובה יותר כיצב עובד המנגנון של התודעה הכוזבת וכיצד צמיחת מעמד הביניים, החופש וזכויות האדם שהורידה בהרבה את הפופולריות של תורתו של מרקס היא פיקציה המרחיקה אותנו מהמלחמה הבלתי נמענת עם האליתא החברתי.
.
והנה אנחנו ב-2020 ומי שהכי אימץ תורות סוציולוגיות אלו הם לא פחות מהימין החדש. הימין החדש אינו שמרן כלל וכלל. הוא בונה נרטיבים של "להחזיר עטרה ליושנה" כאשר אין שום תקופה בהיסטוריה האמריקאית המודרנית שהיו מקבלים את המדיניות שהם מעוניינים בה. התקופות שאוהבים לחזור אליה בה "אמריקה היתה נהדרת" היא סיום מלחמת העולם השנייה. זו בדיוק התקופה שנשים יצאו מהבתים לעבודה, מסי חברות היו גבוהים בהרבה כולל מסי שוליים של 70-80% שברני רוצה לחזור לשם (על כל סכום מעל הקאפ שברני רואה אותו כמרוויח של מעל 400,000 דולר בשנה) ובריאות וחינוך היו זולים בהרבה מונים כך שלא היה צריך להלאים אותם והערך הריאלי של שכר המינימום בשנות ה-50 וה-60 הוא שווה ערך ל-12 דולר בשעה בצמוד לשכר הממוצע או 18 דולר לשעה אם מצמידים אותו לפרודוקטיביות. אמריקה הייתה "סוציליסטית" בהרבה על פי ההגדרה המגוכחת של טראמפ ופוקס ניוז. הדבר היחיד שהיה שונה אז שנאה על בסיס גזעני. אז אם הוא רוצה לחזור כדי להפוך את אמריקה לגדולה שוב אין מקום אחר שהוא מתכוון אליו.
.
ככל שצברתי נסיון והתרחקתי מהלימודים שלי בסוציולוגיה ויחסים בין לאומיים כך אני משוכנע יותר שהבנת המציאות ו-call to action הם שני דברים שונים. זה בסדר לדעת שההיסטוריה נכתבת על ידי המנצחים ושיש מתח בין מעמדות כאשר מי שטוב לו רוצה לשמר את המצב בכל מחיר ומי שפחות רוצה לשנות את גורלו. אבל למדתי לחבב פרדיגמות יותר כלכליות כמו תאוריות החיליפין והתאוריות הסטרוקטורליות. הסיבה היא שאלו פחות סקסיות ובניות על עולם שחור ולבן שמושך את הסטודנטים הצעירים ואת האנשים הפחות משכילים המחפשים את ניצחון ה"אמת שלהם". בדיוק כמו בקפיטליזם שנושא את זרעי ההרס העתידיים שלו בבסיסו הפונדמנטאלי, כך גם תאוריות פוסט מודרניות. כי אם לכל אדם או קבוצה יש נרטיב משלו ואייג'נסי לפעול כדי ליצור את אותו "משטר של אמת", אז אולי גם תאוריות פוסט מודרניות כמו של פוקו הן פיקציה.
.
אולי גם זה סוג של שיח. אם מסקנת מחקר הוא שחשוב מי החוקר ומה יוצא לו מהמחקר ("מה הנרטיב שלו") אזי כל מחקר בסופו הוא שיקרי ונושא אות קין. ואז נכנסים לחוסר היררכיה של מידע. כי אם העניין הופך לבוליאני ואנחנו יודעים שאין אמת אחת אזי הכל שקר ובכך למידע וידע אין שום משמעות. השמאל הפוסט מודרני השתמש בזה כדי לפרק את המשטר הקדום ולבנות במקומו חברה "מתוקנת" וכוללנית. הימין האלטרנטיבי החדש משתמש בזה כדי להשחיט את אותה החברה שיצרו ליברלים ודמוקרטים כדי לבנות משטרים שמיטיבים עמם.

דה שוט
15/11/2020 13:24:18
Reply to  John

כתבת מעולה. כל מילה. אני מסכים עם הביקורת על הפוסט מודרניזם של פוקו ובכלל. אני לוקח ממנו בעיקר את עובדת קיומו של ״השיח״, וההכרה בכוח האדיר של מערכת המושגים ״השלטת״. אנשים בכלל לא מודעים לכך שהם שבויים של שיח הגמוני זה או אחר, ושהמאבק האמיתי הוא בכלל על משמעותם של המושגים. אם אוכל ארחיב בהמשך. בכל מקרה היה ממש מעניין לקרוא את מה שכתבת.

דקסטר
דקסטר
15/11/2020 11:35:09

טוב בואו נעשה לכם סדר כי גם התומכים של טראמפ פה באתר אין להם מושג מה קורה לצערי.
דיברנו כבר על הזיופים בקנה מידה היסטורי ושימוש בתוכנות לא חוקיות ואחת ששייכת ל NSA.
דיברנו כבר שחלק מהמדינות הדמוקרטיות עברו על החוקה.
דיברנו כבר שהוגשו כבר עשרת אלפי עתירות והוכחות לבית משפט שההליך שלו יתחיל רק ב 14.12 אז אל תעמדו עם הסטופר.
המעורב הזה נראה כמו זרוע ביצועית של ה CNN אז הנה לכם חדשות אמיתיות שלא תשמעו ב MSM –
מדינות שהודיעו שתתקיים ספירה חוזרת של הקולות עקב הזיופים הרבים והתאריכים:
אריזונה 30.11
ג'ורג'יה 20.11
מישיגן 23.11
צפון קרוליינה 24.11
פנסילבניה 23.11
ויסקונסין 1.12

דה שוט
15/11/2020 11:37:49
Reply to  דקסטר

חבריקו – בוא נדבר על מה שחשוב באמת,
1. טימו וורנר בעונת כיבושים פסיכית. זה אמיתי? הוא ימשיך?
2. ראמוס החמיץ 2 פנדלים באותו משחק אחרי 25 רצופים בפנים! הוא נוטה להזניח את ההגנה לטובת כיבוש שערים ומשבש את כל המבנה של הקבוצה. אתה חושב שהוא הבלם הגדול בהיסטוריה?
3. יש כוח בעולם (כולל צבא ארה"ב) שיכול לעמוד מול נבחרת צרפת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

איזה בלם הכי גדול בהיסטוריה גם לא טופ 30

דה שוט
15/11/2020 11:56:53

מי יותר טוב? אני מצאתי שני מועמדים – מאלדיני ופויול

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 12:31:42
Reply to  דה שוט

שתי בחירות מצוינות. שניהם יותר טובים ממנו, אני חושב שגם ריו פרננדז אבל לא אתווכח.

Yinon Yavor
15/11/2020 12:37:16
Reply to  דה שוט

מאלדיני זה בכלל מגן. לא בלם (למיטב זכרוני).
ופויול זה מכונת יח"צ על חשבון הגב הרחב של מסי והתארים שלו.
בקיצור – לא.
לדעתי, קנאברו טוב מראמוס. גם מתאוס. אולי עוד. לא זוכר כרגע. וכמובן יחיאל אבן צור…

דה שוט
15/11/2020 15:18:25
Reply to  Yinon Yavor

קאנאברו היה מצויין אבל נמוך. מתאוס היה לדעתי יותר קשר אחורי.

golan
golan
15/11/2020 13:39:51
Reply to  דה שוט

בקנבאואר – בטוח עדיף על שלושתם.
לדעתי גם פרננדו היירו עדיף על ראמוס,
אלסנדרו נסטה …
ומאלדיני שיחק כבלם חלק מהזמן (אצלו עבר הרבה זמן …) אם כי הוא עדיף כמגן שמאלי.

Alex Rabino
15/11/2020 14:21:33
Reply to  דה שוט

אחרי שצפיתי בשני הפנדלים שראמוס בעט, אני מתפלא מי זה האידיוט שנותן לו לבעוט פנדלים בכלל.

אהרון שדה
15/11/2020 15:42:50
Reply to  Alex Rabino

בבחירות של הפראנס פוטבול (שם סימנו קודם את המטרה …זה ארוך שווה מאמר נפרד) רשמו את מאלדיני כמגן שמאלי
האבלים הללו לא הכניסו כלל את פויול בן המועמדים .

בנוסף לנבחרת כל הזמנים אותה ייבחרו בדצמבר הם כללו מערך מוזר של 3 4 3 קרי 3 שחקני הגנה ובלם בודד.
עשרת המעומדים הם
בארזי , בקנבואר , קנבארו , דסאיי , קומאן , ראמוס , פסאלרה , שיראה , בובי מור וזאמר .
אמנם שמות ענק אך פויול חסר .
כאמור מאלדיני כמגן (סביר)
בולטים נוספים שלא נכנסו בעיני הם היירו ,רוגרי , קוסטקורטה , ובלאן ( שווים אזכור וראן ,גודין ובולודיץ האחרון לא מוכר אך היה הראשון לקחת אלופות עם 2 קבוצות שונות ועוד כאלו סנסציוניות סטיווה והכוכב ).

לגבי דירוג טופ הבלמים בכל הזמנים או מי יכול לקרוא תיגר על הבכורה
בהינתן שמאלדיני מגן ימני.
מדובר על בקנבוואר , בארזי , קומאן ,פסארלה ,ראמוס , ואולי זאמר ומור .

ננמק .
בארזי היה קלאסה
קומאן היה שחקן נהדר כובש נהדר אך כבלם היה איטי בערך כמו פיקה .
מור היה אגדה אך טרום תקופתי
זאמר היה כדור הזהב כבלם .
פסאלרה היה הקפטן הארגנטינאי שהניף גביע עולם .
כולם היו טובים גם דסאיי היה נהדר .

אבל הכי טובים בעיני היו בארזי , בקנבוואר ראמוס ופויול .

מי שצפוי לנצח בעמדה בפראנס פוטבול הוא בקנבוואר שהיה בהחלט קלאסה ולקח פעמיים את כדור הזהב ( אך היו עונות ששיחק כקשר ).
אחריו הקרב בין בארזי פויול וראמוס צמוד
מאד .
מבחינת סט
בארזי לקח גביע עולם ב 82 אך לא היה פקטור הוא כמובן היה פקטור במילאן עם 3 גביעי אלופות ואת איטליה הצעיד לעוד גמר מונדיאל וחצי גמר 90 וכן 6 אליפויות איטליה .
הוא היה שחקן חכם מאד באמת קלאסה.

פויול לקח את אותם התארים הגדולים של בארזי ולכך הוסיף גם את היורו 08
לקח 6 אליפויות ספרד + 2 גביעים

טרזן היה חתיכת בלם שידע גם לכבוש שערי הכרעה למשל בחצי גמר מונדיאל 10 .

אבל ראמוס לחלוטין במשחק
הבן אדם מכונת תארים
אני לא חושב שיש מישהו עם יותר תארים גדולים כמוהו 7 תארים
( 4 אלופות 2 יורו 1 גביע עולם בדיוק כמו צאבי ואנייסטה ).

אולי הוא משחק פחות בקלאסה מבארזי ופויול אבל מדובר בשחקן על שידע להביא שערים מכריעים עם הרבה מנהיגות .

זה בלם שהביא 100 שערי ליגה בספרד כמה חלוצים כאלו אתה מכיר ?
חלק מהשערים שלו היו מכריעים מאד
זה שחקן שהבקיע פעמיים בגמר אלופות כולל שער שוויון דקה 90 בדרבי מול אתלטיקו
זה שחקן שכבש צמד נגיחות מול מינכן בחצי גמר אלופות
אני מתעב את ריאל ולא סובל את הקבוצה אבל עם הווינריות שלו קשה מאד להתווכח .

הוא בהחלט טופ 5 כל הזמנים ללא מצמוץ בכלל .
עם קייס ליותר הרבה יותר מטופ 5.

דה שוט
15/11/2020 15:52:42

+ 100
נייס אהרון,
נראה שסגרת את הפינה הזאת
(ושכחת את (שמיכת) פיקה)
לגבי פויול – כנראה הבלם שאני הייתי לוקח – בתור אוהד גרמניה – על מה שעשה לנו ב-2010 לא נשכח ולא (טוב בעצם כן) נסלח

Yinon Yavor
15/11/2020 20:56:56
Reply to  דה שוט

יש שם הרבה שמות טובים, אהרון.
הטופ 2 שלי הם בארזי ודסאיי, רק בגלל שלא ראיתי את הקייזר בלייב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

דקס אתה מכין מטלית עבור טנש או מה? 🙂

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 12:32:15

מה מטלית?
דגל האמירויות באדום בורדו.

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 12:30:16
Reply to  דקסטר

צריך הוכחות מספיקות, לא חושב שיהיו כאלה.
עד עכשיו אין.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 13:39:01

דקס
ממש שלא מסר לך את המידע שהבאת כאן, מאוד לא מדייק (to say the least)

John
15/11/2020 13:40:04
Reply to  דקסטר

דקסטר אתה מאוד לא מדייק. וזה לא קשור לפייק ניוז. אני צופה קבוע של פוקס ואפילו מציץ באפליקציות חדשות שמרניות (
Conservative News). אני מבין למה אתה נמשך למידע המגיע משם. אבל עד לרגע זה שום זיוף בקנה מידה היסטורי לא אומת!!! זה לא אומר שאין חומר. אם מחפשים חומר ואוספים חומר מגיעים תמיד למידע כלשהו. יש כאן עניין רגשי כמו שסרטון שריפת הפתקים יצר. אך צריך לקחת בחשבון שמעבר למלחמות הטוויטר הילדותיות יש חברה רציניים מאוד שיודעים לבדוק. חלקם מזוהים עם מפלגה מסויימת וחלקם סתם אנשי מקצוע מאוד טובים. חומר רב כבר נבדק ונזרק מכל המדרגות. גם בבתי המשפט (תקרא כמה חוות דעת של שופטים רפובליקנים שהיו מתים שרק יגיע אליהם מידע אמיתי) וגם על ידי גורמים מקצועיים שיודעים להפריד את המוץ מן הטבן. הפתקאות הצבעה לא היו אמיתיות במקרה הנ"ל. ה-3000 מצביעים בנבדה שמצאו כתובות אחרים נבדקו ולא נמצא שום דבר משמעותי נכון. כולם פעלו על פי חוק (חיילים, אנשי עבודה ברילוקיישן שקיבלו אישור וכד') אם יש כאלה לא תקינים זה בעשרות. שזה סביר ביותר למערכת של כמה מיליוני הצבעות.
.
יש הבדל בין האם חוק הוא נכון או האם עברו עליו. אולי לי אסור היה להצביע במרילנד מכיוון שאני הרבה שנים לא גר שם. אך החוק מתיר לי להצביע כי בסוף עדיין רואים בי תושב בעל פוטנציאל לחזור לשם יום אחד (מה שנכון). אותו כנ"ל בפילדלפיה. בלשון החוק ובעקבות פסקה עצרו את הספירה של הצבעות שלא היה להם חותמת תאריך של יום הבחירות ושהגיעו עד 3 ימים לאחר מכן, ופסלו כל תענה של back tracking בהם לטענת טראמפ יש להם עדויות של אנשים שהורו להם לחתום לאחור. אני גם סבור שגם אם כן זה לאו דווקא יתפוס בבית המשפט מכיוון שאם הגיע למחסן שלי 100,000 מעטפות ב-3.11 בבוקר ומכיוון שלא היו ערוכים לכך בכמויות (תסתכל לי בעניים בוירטואליות ותגיד לי שהמינוי של דה ג'וי שחיבל במערכת הדואר הוא לא יותר גרוע מכל ההוכחות שהובאו), ויש לי הוכחה שמעטפות אלו הגיעו בזמן אבל לא הספיקו להחתים תאריך על כולם, אז החתימו תאריך ב-4.11 של ה-3.11. אם זה אכן קרה ואין הוכחה אמיתית שכן אז בית משפט סביר היה מקבל את הטענה שם פעלו כחוק.

לגבי התוכנה של ה-NSA כדאי שתחקור יותר לעומק. תגוון את המקורות שלך. זה לגמרי לא מה שאתה מדמיין שזה.

לגבי ההליכים המשפטיים אתה מטעה מאוד. רק ב-14.12 האלקטורים יכריע לאחר שהמדינות יסיימו את תהליך הוריפיקציה. לכן כל המדינות שסופרות שוב חייבות לסיים ולעשות וריפקציה סופית לפני תאריך זה. זה ממש לא קשור לעתירות. טראמפ הגיש כבר עשרות עתירות וכמעט כולם אפילו לא נשמעו אלא לא עברו את המבחן הראשוני של הוכחות כדי לדון בהם. אלו שדנו בהם עד כה או שלא הסתיימו או שכבר הוכרע שאין ביסוס לטענה. אין מומחה משפטי אחד שהוא לא בצוות של טראמפ (שוב תקשיב דווקא למומחים רפובלקניים) שחושבים שיש בעתירות מספיק כדי להפוך את הבחירות.
בנוסף אין תקדים ולו אחד או מומחה לתהליך הספירה שחושב שיש סיכוי מעבר ל-500-1000 קולות להשתנות (פלורידה ב-2000 היא דוגמא). לרוב זה סביב ה-100-200 בטח לא עשרות אלפים ב-5 מדינות שונות. אז אם זה עוזר לממשל טראמפ לשחק את המשחק עד הסוף בשביל התחושה שעשו הכל אדרבא. אך גם אני וגם אתה יודעים שלא בכך מדובר. הם לוקחים את הפלייבוק של גורמים דמוקרטיים מ-2016 ומנסים להשתמש בזה הפעם נגד הדמוקרטים כולל נסיונות לשכנע אלקטורים לבגוד באמון הציבור שמינה אותם ובמפלגה שבחרה בהם.

גיא רוזן
15/11/2020 15:08:04
Reply to  John

סחתיין על התגובה הרצינות והמעמיקה.
(עם ובלי, וכל מה שבאמצע, ציניות)

A Ljos: Resurrection
15/11/2020 13:46:31
Reply to  דקסטר

תודה, האח דקסטר.
והעיקר, העיקר, לא לוותר כלל.
כולנו פה ב-Q Qlux Qlan מקבלים את המידע האמיתי כפי שהוא מגיע מה-MeinSpace, כלומר, Parler. רק שם ראשי המדינות מדברים באמת על הספירה החוזרת שהם יעשו. הם יודעים שבמחוזי הטרלול הפרוגרסיבי של CNN ופוקס ניוז לא ידווחו לכם את המילים המדויקות של מושלי המדינות.
למי שמפחד להיכנס לפרלר, כי הוא שמע שקוראים להם Reichsbook, Y'all Qaeda וכו' למרות שזה בבירור נכון, יכול להיכנס לכאן: https://www.democracydocket.com/ כדי לשמוע את האמת שמפחדים לספר לכם, יחתיכת כבשים שגם ככה לא יפקחו את העיניים גם אם האמת משתינה לו על הפרצוף. אולי צריך קודם כל לעשות טיהור קליני לכל מי שלא מצליח להתעורר מהמטריקס גם אחרי שקיבל מנת גלולה אדומה בכוח לגרון, ורק אז לספור את הזיופים. הרי את הכבשים שרוצות להישאר כבשים ולא מודעות להגמוניה הכבשית שלהן אי אפשר כבר להציל.

עגל
15/11/2020 16:30:30

Y'all Qaeda
ענק
🙂

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/11/2020 13:38:07

גיא – סגרנו על תיקו? או הפסד רב-משתתפים?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/11/2020 13:45:17

גיא will concede לפני טראמפ

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/11/2020 14:47:20

Shit is fucked

גיא רוזן
15/11/2020 15:00:48

הפסד רב משתתפים נשמע נכון…
.
אני מסכים להפוך את ההפסד לניצחון דו-צדדי:
.
מפגש הופס (ברגע שמתאפשר) בחיפה,
הסינגל מאלט האיכותי –
עליי.
.
דה שוט –
חובת נוכחות!

דה שוט
15/11/2020 15:22:14

חיפה זה משחק חוץ בשבילי אבל זה עדיף על הבועה 🙂 אני בפנים

גיא רוזן
15/11/2020 15:27:40
Reply to  דה שוט

תותח!

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/11/2020 15:54:19

גם טראמפ עם השווינריי שלו וגם לנסוע לחיפה? אז לפחות שהטלוויזיה תהיה טלוויזיה!
אם יתאפשר – ערב פתיחת העונה בבר חיפאי עם סינגל איילנדי נשמע חלומי..

גיא רוזן
15/11/2020 15:59:12

יאללה,
נותר רק לקוות…
.
שיהיה לכולנו בהצלחה (והרבה בריאות, כזו שתאפשר קיום מפגש שכזה)

etayle
etayle
15/11/2020 17:25:53

הופה. בדיוק השגתי דירה בטכניון. מסיבת הדבקה נשמע נחמד.
גם קל לדעת ממי להתרחק וחשוד בקורונה מאנשי האתר 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

זהו טנש גייסו אותך אה.
תזהר שגילרי לא יהיה המרצה שלך למה ינגב אותך במבחנים

etayle
etayle
16/11/2020 1:20:09

שמעון אני אווטסיידר טבעי, נראה לך אנשי המספרים יגייסו אותי בקלות?

גיא רוזן
15/11/2020 18:33:10
Reply to  etayle

שנים גרתי בטכניון (מעונות סגל זוטר). למעשה, 2 הילדים שלי נולדו באותה תקופה (דירות מעפנות ללא מיזוג. אבל השכנים היו אחלה…)
.
מתבשל אחלה מפגש. מגניב.

עגל
15/11/2020 13:42:21

מנחם אתה נשמע קצת מבוהל, אני יכול להבטיח לך שהמצב בארה"ב תחת שליטה (המיליציות האלה הן קשקוש מקושקש) ושהמצב בארץ הקודש גרוע הרבה יותר. אבל מזל שעזבת את גרינוויל, שמעתי שה KKK חזר להסתובב ברחובות ושהם צדים יהודים וכושים 🙁
דקסטר נהייתי קצת סקפטי עם ההצהרות שלך, מחכה עדיין לארוע של ה 30/10 שלא קרה

Zvika Bar-Lev
15/11/2020 13:49:05

כל הטור שלך בעיני זה פול גז בניוטרל, משתי סיבות עקריות:
1. בסוף עם טראמפ לא יצליח בכל התהליכים שהוא מנסה עכשיו על פי החוק, הוא ילך הביתה. אין אפשרות אחרת.
2. הדמוקרטים שלמעשה לרגע אחד לא קיבלו את ההפסד שלהם ב2016, גם אחרי כל הקדנציה, ובנוסף, נצלו כל הזדמנות כדי ללבות מהומות ביזה ושוד, רק כדי להרויח מהם רווח פוליטי בבחירות שהיו עכשיו – הם האחרונים שיכולים להטיף נגד הצד השני.

dror
dror
15/11/2020 14:15:16
Reply to  Zvika Bar-Lev

ג'ון אני חושב שההשוואה אינה במקום כי הילרי הודתה בהפסד. סיטואציה אחרת, לא? צביקה, הדמוקרטים עודדו הפגנות נגד גזענות רצחנית בת עשרות שנים. לא כדי לעודד ביזה ושוד ולהרוויח "פוליטית".
מה גם שזה לגמרי סבבה לעודד הפגנות לרווח פוליטי. מנחם תודה רבה על דבריך נגד טראמפ. תשמח שאתה גר באמריקה ושככל הנראה חמקתם מאסון מטורף. אנחנו עמוק יותר במנהרת החושך, אבל כבר רואים אור קטן בדמות ההפגנות בקצה המנהרה. איתי לבקר את השיטה ולא אישית את ביבי זה כמו לבוא הביתה לראות שהכלב לעס את הספות הפך את המקרר השתין וחירבן בכל הבית…ואז להאשים את הקרציות של הכלב במצב.

John
15/11/2020 17:18:04
Reply to  dror

הודתה ולא הודתה. היא המשיכה את כללי המסורת של נאום כניעה, אך לא הפסיקה לחרחר על הנושא של חוסר יושר של השיטה האלקטוריאלית מול הקול הפופלארי (זה בולשיט שחייבים להפסיק אותו. ארה"ב היא לא מדינה אחת אלה אסופה של 50 מדינות באיחוד מוסכם), העניין עם רוסיה למרות שלא ישב על הוכחות מאוד חותכות וגם אם כן לא הוכח שזה הפך את הבחירות היה מיותר. כי רוסיה גם הפעם התערבה ולא קרה כלום. לאחר מכן היא טענה שראש ה-FBI עשה נגדה קנוניה כשהודיע שהיא תחת חקירה שתחל לאחר הבחירות בעניין האימיילים שלה (הדמוקרטים חוטאים ביג טיים שזלזלו במקרה), מה שהתברר כלא נכון. קומי היה יסודי גם נגד טראמפ מיד בהיבחרו והוא פוטר על ידו.

A Ljos: Resurrection
15/11/2020 14:23:05
Reply to  Zvika Bar-Lev

https://www.washingtonpost.com/politics/2020/10/16/this-summers-black-lives-matter-protesters-were-overwhelming-peaceful-our-research-finds/
שתדע כל אם עברייה שמהומות ביזה ושוד שינו את הגדרתן כדי שיכללו הפגנות שלוות ורגועות באופן קיצוני.
ושאוי, כמה זה נורא שאנשים מתלוננים על גזענות מערכתית ומוסדית ורוצים שיהיה שינוי.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/11/2020 17:02:08
Reply to  Zvika Bar-Lev

והפואנטה שלך היא?
אתה מבין שהרפובליקנים של היום קרובים יותר אידאולוגית לדמוקרטים של התקופה ההיא (וכנ"ל הדמוקטים של לרפובליקנים של אז)?

עידן
עידן
15/11/2020 17:58:11

הלייקרס בשיחות עם אוקלהומה לגבי שרודר והלייקרס תתן לתאנדר את הבחירה 28 בדראפט0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

ומי ישלים לשכר? זה מה הוא שווה בחירה 28? אם ככה כל הליגה צריכה לרדוף אחריו

עידן
עידן
15/11/2020 18:02:41

עכשיו ווז הוסיף את דני גרין.
תכלס ללייקרס אין בעיה בעמדת השוטינג גארד עם בראדלי קולדוול פופ קארוסו ועוד.
שרודר זה כנראה במקום רונדו כמחליף ללברון בעמדת הפוינט גארד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה OKC יעשו עם דני גרין?

עידן
עידן
15/11/2020 18:34:34

דני גרין זה בסך הכל חוזה לעונה אחת.המטרה היא הבחירה שמתווספת למיליון הבחירות שיש להם לשנים הבאות(היי פול ג'ורג).
חוץ משיי גילגיוס אלכסנדר שהוא בוודאות חלק מהעתיד שאר השחקנים יבואו מכל הבחירות בשנים הקרובות.בינתיים צריכים למלא סגל כמו שנה שעברה עם פול וגלינארי

רן הנרגן
רן הנרגן
15/11/2020 18:36:59

יקוו לקבל עליו בסוף מועד העברות מה שניקס קיבלו על מוריס מקליפקס. בחירה ועוד כמה עצמות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון מאד באמצע העונה

עידן
עידן
15/11/2020 18:00:17
Reply to  עידן

ואת דני גרין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא פינקתי אתכם אתמול במעורב ירושלמי מהשכונה אז קבלו.

אתמול בוואטסאפ הקבוצתי רק אני גמייקל ולאורי זרמנו ואישרנו שאנו מגיעים. אמרתי יאללה אני יוצא לשחק לא משנה מה למה תכף יומיים גשם עד יום ג' הליגה מושבתת.
באנו שלושתינו לא היה איש במגרש זרמנו לאחד על אחד עד 8 כל משחק. 5 משחקים ראשונים ניגבתי אותם אחד אחרי השני. לאורי אמר לגמייקל הוא מנגב אותנו חופשי ואז תירץ שהוא אכל לפני ומרגיש כבד. אחרי 5 משחקים כבר לא נשמתי ושמרתי סימונס לאורי הוריד 4 סווישים מה3 וניצח 8-2.

פתאום הופיע התמנון באיחור של שעה ומשהו ואז הגיעו עוד 3 שאף פעם לא ראינו נראו דדלי כאלה. אחד בא לבוש כאילו הוא בסיביר עם קסדה מגן פנים נגד קור וטרנינג….
השני היה דדלי לגמרי שמנמן כמוהו ואחד נראה כמו יוגב אוחיון.
התמנון אמר אני עם הקוריוז כמו תמיד ולאורי וגרין יחד שיריבו ביניהם 🙂
נתתי לגמייקל את זכות הבחירה בדראפט מה3 הלא מוכרים וואלה הוא לקח את זה עם הטרנינג (לא קשור לענף היה הגרוע ממבין ה3 בדיעבד, דמה לגייסון קאפונו בלי הקליעה), התמנון לקח את אוחיון (היה הטוב מבין ה3).
קבענו משחק עד 20 ניגבנו אותם 20-4. לאורי וגמייקל רצחו את הבטחון של קאפונו, ירדו עליו כל מהלך, אמרתי להם הוא אתכם אתם הורגים אותו. הוא עשה 5 אאירבולים מה3 חחח ואומר להם הנה אני משחיל. הוא לא יצא עליי בחסימות קיבל 3 שלשות רצוף, עומד 2 מטר ממני ומרים יד ושלאורי צועק עליו למה לא יצאת הוא אומר לו יצאתי זה היה עם יד בפנים חחחח, הרג אותנו.
משחק הבא דאדלי החליף את קאפונו.היה לו כוח לדחוף אבל איזה פטישים הוא זרק לסל, היה לו זריקה מאחורי הגב חחח, הרג אותי, סימונס נראה לידו קלעי קטלני. התמנון חגג עליו, בכלל בזמן האחרון התמנון התחיל להשחיל חצאי מרחק ותפס בטחון לטראש טוק, הוא היה פעם שקט.
אבל גולת הכותרת הייתה שגמייקל גרין בכל שלשה שלי ילל מיאו מיאו חשב זה יעזור לו, הרג אותנו, כל הערב ככה. אמרתי לו במקום לייל בוא תשמור עליי, אמר לי התמנון יחגוג בריב אם הוא ישמור עליי. הבטחתי לו שאני לא מוסר לתמנון אם הוא בא לשמור עליי, הוא בא וקיבל שלשה מהלוגו. קיצר נוגבו 20-7 שאנחנו בקושי שמרנו, הם ניגרו אש.
משחק אחרי קאפונו חזר התחיל עם שלשה כולנו עשינו פשששש, התמנון אמר לו יאללה קח עוד אחד אתה לבד….גמייקל צועק לו לא לא ההוא זורק איירבול. עשיתי לו שמירת סימונס לא היה לי כוח אז עברתי לשמור על קפונו לנוח ואוחיון על לאורי.
לאורי עשה 2 מובים קלילים על אוחיון עם ההטעיות שלו 4-0 להם.
התמנון אומר יאללה נו תתחילו לשחק. העלינו הילוך הבאתי 3 שלשות רצוף ואז נתנו לאוחיון ISO על קפונו הוריד עליו 2 גאמפים וחדירה.
קיצר נגמר עוד 20-4.
לאורי וגמייקל הלכו הביתה ובדיוק הגיע גימי באטלר, הכריחו אותי להישאר לעוד משחק כבר הייתי גמור.
מסכן באטלר הוא לא ידע שדאדלי וקאפונו גרועים רצינו להסתלבט עליו. הוא שם עליי את דאדלי חחח, דאדלי מה זה התאמץ באמת, אפילו לא הרקדתי אותו הייתי עייף ולא היה נעים. התמנון צועק לי נו שחק עליו תוריד לו על הראש. קיבל אחת בשני העפתי אותו באוויר בפייק ולייאפ קליל. ואז עוד שלשות. קיצר 9-0 תוך 2 דק מהלך אחרון הלייאופ לתמנון מעל באטלר ושם אותה כמו גדול בפולו. 10-0 והביתה. הם עוד המשיכו לשחק הגיע איזה מישהו שנראה לא קשור לענף והצטרף אליהם במקומי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

השחקן עם הכדור. אם יש מחלוקת מתחייבים מה3. בתורות. כלומר אם אני התחייבתי אז מחלוקת הבאה הם מתחייבים וככה.
אין הרבה מחלוקות על עבירות. 90% מהמחלוקות זה מי נגע בכדור שיצא לחוץ במאבקי ריב

עגל
15/11/2020 20:45:24

🙂

דה שוט
15/11/2020 22:25:10

חחח מסכן דאדלי מה עשיתם לו, אני רואה האיש שלי ג'מייקל מביא טכניקות הגנה חדישות. נראה לי זה הגירסה הירושלמית לקליר פאת', אתה חייב למצוא אצלכם איזה פט פטרסון, מאז שעזב את אוק' סיטי אני בדיכאון

רן הנרגן
רן הנרגן
15/11/2020 19:02:30

שאלה: בהנחה שאתה שחקן ותיק שהכסף אינו השיקול המכזי לאיזו קבוצה תשקול להצטרף לליקרס של לברון או לג"ס של קרי?

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 19:47:50

ברור שהלייקרס קבוצה הרבה יותר טובה, לברון דיוויס >>> מקרי ומקליי בשנת 2020, בטח שקרי וקליי לא שיחקו שנה והסגל מסביב זוועה

trusttheprocess
trusttheprocess
15/11/2020 21:57:53

למיטב הבנתי ואין לי פרטים נוספים פילדלפיה קרובים לטרייד גדול.
אני אומר שוב אין לי שום קשרים , זה פשוט מידע על בסיס מקומות שנתנו מידע נכון בעבר

דן רוזנבלום
15/11/2020 23:22:25

"פוליטי" אה?
תז'הר….(במבטא מרוקני)….כי רועי יגיד לך שזה לא מוכר…
אך מי כמוך יודע שהנצחון לעולם אינו מגיע ללא מעט "אמצעים".
*לב*