מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.טראמפ הנשיא 'יישלח' את טראמפ האזרח לכלא, ומיד ייתן לו חנינה!

הוא מנסה להיות נשיא עד הרגע האחרון כי אחרת, לפי בריט ברארה, ששירת כתובע כללי ועתה הוא SENIOR LEGAL ADVISER בניו יורק פוסט, הוא הולך לכלא. אותו לא מעניין קורונה ולא בטיח. כל מה שמעניין אותו זה איך למנוע להיכנס כמעט ישר לכלא בגלל 6 תביעות ששולחות אותו ב-100% לכלא. אז עתה "TRUMP'S GROUP" מברר כבר כמה ימים את האפשרות שטראמפ הנשיא ישלח לכלא את טראמפ האזרח (כפי ש'שלח' את מיקי כהן לכלא), ומיד 'WILL PARDON HIM' (ייתן לו חנינה). ז"א טראמפ הנשיא יישלח את טראמפ האזרח לכלא, ואז מיד 'יחנון' אותו, ואחרי ה-20 לינואר כשביידן יהיה הנשיא, טראמפ יהיה חף מפשע לעולם ועד (אני לא בטוח בקשר לתביעות אזרחיות).

2. קורונה וירוס

מגיפה פורצת ללא מעצורים במדינה ללא מנהיגות – שיא ארה"ב חדש לנדבקים ליום: 176,000. השיא הקודם? ביום רביעי לפני יומיים – 142,000. אז מה? בעוד ארבעה-חמישה ימים יהיו 200,000 נידבקים ליום? זה לא נשמע אמיתי, אבל זוהי האמת המבעיתה.

3. ס"ה 145 שומרי-חרש של טראמפ נידבקו בוירוס הקורונה

ההודעה הגיעה ישר מהבית הלבן: 165 מאלה שנקראים כאן SECURITY GUARDS שהולכים עם טראמפ לכל מקום ברגע שהוא עוזב את הבית הלבן ל-RALLY, לפגישה, לעצרת, לישיבה – ותמיד ללא מסיכות פנים כאילו זה חוק בלתי כתוב נדבקו במחלה מאז ה-1 לספטמבר.

4. אתמול הסכויים היו שראסל ווסטברוק ישחק בשרלוט. היום? בניקס!

5. ויקטור אולדיפו לא הולך לשום מקום!

ויקטור אולדיפו לפני שעה: "אני פייסרי. אני לא הולך לשום מקום (https://theathletic.com/news/victor-oladipo-pacers-trade/SzrbAHu1Z3kr). הפייסרס יחתימו אותו על 195 מיליון ל-5 שנים. קבוצה אחרת יכולה היה לשלם לו 145 ל-5 שנים.

6. אברי בראדלי TO DECLINE PLAYER'S OPTION WITH LAKERS

לאברי בראדלי ישנו סוכן חדש – צ'ארלס בריסקו. ההודע נהראשונה שיצאה ממשרד הסוכן החדש הוא שבראדלי WILL DECLINE HIS $5 MILLION PLAYER OPPTION עם הלייקרס.

7. הווריורס מבקשים אישור לפתיחת האולם החדש ב-50 קיבולת כשכל ניכנס ניבדק ב'במחן קורונה' מיידי

ג'ו ג'ייקוב טוען שהוא השקיע 40 מיליון מכיסו לפתח "בדיקת קורונה מיידית" שהקבוצה נותנת "כל יום" לשחקניה ולעובדיה.

"החלטתי להשקיע את כל הכסף בפיתוח בדיקה מיידית שתעזור לווריורס, ומאיתנו "לכל הולם". לזכותו של ג"קוב יש להזכיר שיש לו תואר M.A ב-PUBLIC HEALTH מ-UCLA. הבעייה? אין בין MA ב'בריאות ציבורית' לרפואה כל קשר.

"השקעתי את כל כספי בצ'ייס סנטר ואם לא ירשו לי להכניס קהל אני בצרה כספית רצינית".

כמה זמן לוקחת התשובה מהבדיקה המיידית? כרבע שעה.

מה האמינות של ה-RCP? למיטב דעתי בין 20 ל-25%.

הסכויים שהוא יקבל אישור?

שואפים לאפס, עד שיהיה חיסון לכל האומה.

8. דמרכוס קאזינס ל-SLAM: אהיה מוכן לשחק ב-1 לינואר!

קאזינס: "אני כבר יכול לשחק, אבל עד ה-1 לינואר 2021 אהיה 100%" (https://www.slamonline.com/nba/demarcus-cousins-very-close-to-return-from-acl-tear/)

מי שמאמין שירים ידו.

9. דנבר רוצים את ג'אש ג'קסון כשחקן חופשי!

דנבר נאגטס מרגישה שעם פאור-פורוורד מעולה היא מוכנה ללכת לקרב נגד כל קבוצה. על המטרה? ג'אש ג'קסון מממפיס גריזליז, אלא אם כן ימצאו כזה בדראפט (https://www.denverpost.com/2020/11/10/nba-draft-nuggets-saddiq-bey-jaden-mcdaniels/

10. המטרה השנייה היא ת'רו הולידיי. "עם הולידיי יש לנו אליפות!"

11. סוכנו של קייל קוזמה אמר ללייקרס: "הקליינט שלי רוצה 'SIZABLE CONTRACT'!"

https://www.silverscreenandroll.com/2020/11/9/21557315/lakers-kyle-kuzma-sizable-rookie-contract-extension-restricted-free-agency-2021

12: דמאר דרוזן: "היה לי לכבוד TO BE WANTED ע"י הלייקרס בדיונים על העונה הבאה"

https://www.silverscreenandroll.com/2020/11/13/21564653/lakers-trade-rumors-demar-derozan-spurs-all-smoke-podcast-video

תגיד לי, דמאר, אתה פסיכי או מה?

13. מוריס צ'יק עוזב את OKC להמשיך להיות עוזרו של בילי דונובן בשיקגו

14. וושינגטון ויזרדס בוחרת במספר 9 את…Tyrese Haliburton at No. 9

לאתר החובבים של וושינגטון ויזרדס אין ספק שזאת הבחירה מס' 9 של הויזרדס בפוינט גארד! (https://www.bulletsforever.com/2020/11/12/21561493/2020-sb-nation-nba-site-mock-draft-results-tyrese-haliburton-washington-wizards

15. מילווקי באקס חולה על הצרפתי Theo Maledon. השאלה היא אם יישאר על הלוח בבחירה 24

הבאקס נשיון מאמין ( https://www.brewhoop.com/2020/11/12/21560973/sb-nation-blogger-mock-draft-the-milwaukee-bucks-select-theo-maledon-24th) שת'יאו מלדון הוא הפוינט גארד העתידי של הבאקס, ובינתיים הפוינט גארד המחליף האידיאלי. השמועות הן שג'יאניס דאג שהנהלת הקבוצה מודעת לכך שהוא 'מאד מעוניין במלדון'.

(אני מקווה רק שהם יודעים שהוא קלע באירופה רק 34.6% מהקשת לשלוש שהיא, בקושי, קשת לקבוצת נשים)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
151 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעניין, הסיפור עם אולדיפו, קשה לומר השתכנעתי שהכל היה רק שמועות, נראה איך זה יסגר בימים הקרובים.
.
תודה רבה מנחם.

jefffoster10
14/11/2020 12:07:15

באמת מעניין, כי זה סיכון לתת לשחקן חוזה כזה אחרי הפציעה שעבר. עם זאת, זה מתאים לגישת המועדון- גרעין שירוץ כמה שנים ביחד (סאבוניס חתום ל4 שנים קדימה, ברוגדון ל-3, לטרנר נשארו עוד 3 עונות בחוזה לדעתי). כמובן שגם גודל הברינקס משנה, למרות שאני לא זוכר שחקן שאינדיאנה נתנה לו מקסימום…עם ההתחייבויות העתידיות זה ישים אותנן מעל תקרת המס, והבעלים לא מת על לשלם מס מותרות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  jefffoster10

מסכים לגמרי. בגלל זה אני גם לא בטוח שהכל היה שמועות.

חגי "התותח" ניסני
14/11/2020 7:05:06

תודה מנחם
.
גם אני נופל לא פעם בשמועות הללו. יחד עם זאת לא זכור לי פעם אחת שזה היה נכון (לא מדבר על מקרים כמו דיוויס שיצא גם האמירות מסויימות אאלט) אז אם אני זוכר טוב דזונטה מארי הוריד עוקב מהספארס לפני איזה שנה וחצי. בוקר עוזב למרות שיש לו חוזה לעוד 4 שנים. אם רוצים להשתעמם בכיף אז סתם צריך לשאול אילו שחקנים כדאי להעביר ולמה.
.
אגב בנוגע לברדלי משום מה בbr הוא לא מצוין האופציות שחקן אלא החוזה רגיל לשנה הבאה

Avri
Avri
14/11/2020 8:42:02

קוואי?

עידו גילרי
14/11/2020 9:56:38
Reply to  Avri

יש לו אופציה על השנה הקרובה.

Avri
Avri
14/11/2020 14:58:37

הזכרתי את קוואי כדוגמא למקרה בו השמועות היו נכונות (נדמה לי שלזה חגי התכוון, אבל יכול להיות שלא).

עידו גילרי
14/11/2020 15:07:18
Reply to  Avri

זה היה בתגובה לחגי. בטעות רשמתי אצלך.

חגי "התותח" ניסני
14/11/2020 15:54:04
Reply to  Avri

אברי נכון היה את קוואי. אבל האמינות של השמועות הללו באופן כללי לא משהו.

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 7:08:41

תודה דוק על המבזק המעולה.
ראס לניקס זה כתוב משמיים.
השחקן הטיפש ביותר וחסר התוחלת לקבוצה הטיפשה מכולן וחסרת התוחלת.
זה היה ההימור שלי מזמן.

Avri
Avri
14/11/2020 14:59:39

זה לגמרי כתוב בכוכבים. אבל יש שם בוס חדש אז ניתן לו להנות מהספק שאולי הוא יודע מה הוא עושה.

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 7:12:30

דרוזן ללייקרס יהיה חיזוק מטורף.
אני לא רואה מה יש להם להציע לנו בתמורה.
קוזמה אחרי שנת נפילה ענקית וחוץ ממנו שממה.
מה שכן הייתי שמח להעביר להם את מאריי בתמורה לקרוסו וקוזמה.

חגי "התותח" ניסני
14/11/2020 7:28:18

אני חושב שדרוזן יהיה התאמה מורכבת ללברון. היעדר השלשות יכול להיות קריטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרוזן יצטרך אשפוז מחדש.
הקבוצה היחידה בליגה שהוא הופך
לקונטנדרית זאת פורטלנד. מדהים שהם לא עושים שום מהלך על כלום.
אני במקום פורטלנד עושה הכל להביא את אהרון גורדון ואותו מבלי לוותר על דמיאן סי גי ונורק. ואז זו חמישייה קונטנדרית לכל דבר בלבן של העיניים.
מועדון מפגר

חגי "התותח" ניסני
14/11/2020 8:10:46

במה דרוזן עוזר לפורטלנד? ועוד הופך אותה לקונטנדרית? לפורטלנד יש חסרון מאוד ברור בכנפיים. אין להם אף שחקן שם שהוא 3&D קלאסי. (עם כל הכבוד לטראנט הוא לא שומר מספיק פיזי) לא חסר להם סקור, מקולום דיימו וכרמלו נותנים להם הרבה מאוד גיוון התקפי (שהם לא יודעים להשתמש בו בתבונה אבל זה כבר סיפור אחר) אז להביא עוד שחקן בידודים שבאופן יחסי הוא לא יעיל מבחינת הסקור? לא מבין למה זה טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מושלם עבורם כי תמיד יהיה 2 סקוררים על המגרש שאחד נח. במאני טיים להביא דאבל טים על דמיאן כל התקפה יגרור עונש. זה עוד שחקן שמסוגל לקלוע באחד על אחד וליצור לעצמו זה משדרג כל קבוצה. פורטלנד לא צריכים הרבה אלא עוד שחקן שיכול לשים ימבה נק.
די 3? זה כבר אהרון גורדון מגן מעולה ואתלט על שיפרח עוד יותר בפורטלנד עם יותר מוטיבציה ובהמשך יאספו כל מיני קראודרים.
זה ממש קונטנדרית.
אם אני הgm אני הולך חזק מאד על דרוזן וגורדון.

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 9:01:30

פורטלנד צריכים הגנה, מאמן, וצוות מסייע.
הם רחוקים מאוד מלהיות קונטנדרים.

Smiley
14/11/2020 9:04:09

לדרוזן אין קליעה משלוש, והוא רוב הזמן מסרב לזרוק משם.
מגן גדול הוא גם לא. מקולום נותן להם את מה שדרוזן נותן פחוס קליעה מרחוק פחות אגו

עידו גילרי
14/11/2020 9:57:25

בינתיים אף אחד לא עושה מהלך על אף אחד חוץ מעיתונאים על קוראים.

חגי "התותח" ניסני
14/11/2020 12:03:00

:))))

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לי יש תחושת בטן שנראה ימבה טריידים. אגב מה קורה עם משחק הGM בהופס? מתי רוצים לעשות אותו אחרי שיהיו טריידים? 🙂

אור
אור
14/11/2020 13:05:34

זה תמיד בטרייד דדליין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה שווה אחרי שיש טריידים? ב16 יתחיל מבול טריידים כל הקטע זה לפני

Avri
Avri
14/11/2020 15:02:27

דרוזן לפורטלנד זה רעיון מצויין, אבל מבלי לראות את סף המשכורות שלהם אני בספק אם יש להם כסף בשבילו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

יש כסף בטרייד. אני ומאנו סגרנו כבר לפני שנה טרייד כזה

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 8:59:16

אני חושב שהוא יהיה התאמה קלאסית.
הוא תמיד התרפס בפניו ומעריץ אותו, הוא יוסיף עוד סקורר מוכח ומוביל כדור, ומתאים למשחק האולד-פאשן שלהם.
לדעתי התאמה טובה מאוד.

אור
אור
14/11/2020 13:09:59

הוא סתם יהיה תקוע עם לברון ודייויס על המגרש. נידון לכישלון כמו קוזמה רק במחיר גדול פי 10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי לדנבר הצעתי כבר לפני שנתיים. הוא באמת משדרג אותם מאד ושם יעשה גם הגנה וישחק בכל הכוח והוא בעונת חוזה…שזה מתכון לשיא המאמץ של שחקן.
מכל הקבוצות דנבר היא זאת שחייבת אותו מכולם והקבוצה שהוא הכי משדרג מכל הקבוצות

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 8:16:29

מסתבר שגרו מבוקש גם ב=בין טאון….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם הצעתי פה בעבר אבל את דנבר הוא משדרג הרבה יותר. אלא אם כן כל ה4 נשארים אצלכם.
אתם תסתפקו במיילס טרנר שגם משדרג אתכם אבל מסכים איתך הוא לא מה שיהפוך אתכם לאלופה אבל זה עדיף על היוורד ועל האין סנטר אצלכם

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 9:00:26

איך מיילס משדרג אותנו?
הוא ריבאונדר מצטיין? לא!
הוא קלע טוב+? גם לא.
האם החמישייה בראון טייטום ווקר טרנר וסמארט הצליחו לקחת את אליפות העולם הנהגת פופוביץ? לא ולא….
אני לא רואה בטרנר שידרוג לטורקי והגרמני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יותר פיזי עם קליעה טובה יותר מהם ויש פוטנציאל שיפור גם

jefffoster10
14/11/2020 11:56:25

דוקטור, טרנר זה בדיוק מה שרשם לכם הרופא. 7 פוטר מגן מעולה על הטבעת עם קליעה מבחוץ. תחשוב רגע על הטרייד הבא- טרנר+מקדרמוט תמורת ג'יילן בראון. משכורתית אני חושב שזה עובר. נותן לך את הסנטר שחסר לך+קלע טוב מהספסל (אלמנט שגם חסר אצלך בסלטיקס)

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 12:12:05
Reply to  jefffoster10

לדעתי איינג לא יוותר על בראון טייטום או סמארט אלא עם מדובר בקליבר כמי יאניס וטאונס. כל השאר כן סחירים בתנאי שישתלם. בראון שביל טרנר ומקדרמוט? נווו וואיייי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

חחחח טרנר ומק על בראון? כמו שהדוק אמר נו פאקן וואי. רק על היוורד. לא שווה לוותר על אף אחד מהביג 4 על טרנר. אפילו טרנר סמארט אחד על אחד לא הייתי עושה

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 8:04:48

סליחה מנחם, אני יודע שאותך זה בכלל לא מצחיק ובגלל זה אני מתנצל אבל אני לא יכול שלא לצחוק כי המפשט הזה " טראמפ הנשיא יישלח את טראמפ האזרח לכלא, ואז מיד 'יחנון' אותו" הוא פשוט מצחיק ברמות למי שיש לו קצת חוש הומור.
אז אני יעשה את זה קצר יחסית, חחחחחח.

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 8:13:08

ראס חייב להיות בניקס. שני הצדדים יצאו נשכרים. רק תחשבו כמה כסף יעשו ממכירת הגופיות סווטשירטים וכו של הטאלנט.
ראס זה מה שהניקס צריכים בכל מחיר.
בראדלי ולייקרס היו בגט עוד לפני שהתחילו ענייני הבועה. למה לא סיפרו לנו כלום?
בוגי יכנס, ישחק ו…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק זה השילוב המושלם. עונת טריפל נוספת איזה עניין יהיה האם ישבור את השיא של ביג או ואולי פלייאוף…. לא ראו פלייאוף בניקס הרבה שנים

דה שוט
14/11/2020 9:19:25

ובערב יוכל ללכת לשתות בירה עם ננוחם 🙂 אולד באדיז

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 10:32:12
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כן, אבל רחמנות עליו כי הוא שוב בסכנת פציעה.
את הברינקס מינוס מינוס הוא כבר לקח בסאק כמדומני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🙂 תחשוב איזה עניין יהיה בדרבי

דה שוט
14/11/2020 19:50:28

חחח איזה דרבי זה רק באירופה. בארה״ב הקהל בא בשביל המצלמות וההוט-דוגס. ניצחון הפסד לא חשוב – כשהמצלמה עליהם הם רוקדים 😀

לילי
לילי
14/11/2020 8:41:26

תודה מנחם, בוקר טוב.
.
שמעתי שמועה באיזה אתר אוהדים שיש שיח של ממש על טרייד בין פול ג'ורג' + בחירה תמורת ראסל ווסטברוק.
בחיי שאני לא יודעת כבר למה להאמין, הפייק ניוז בליגה הזאת שובר שיאים – אבל אם זה נכון?
לא יודעת אם לצחוק או לבכות.
.
בגזרת יוטה:
השיח על מיטשל את גובר (וה'ריב' בניהם) הוא שכרגע הם מתקשרים יפה מאוד ומתכוננים לעונה הבאה מה שנקרא as usual.
לא מצאתי עדויות להמשך של החוסר תקשורת אבל יוטה זה מועדון ששומר דברים קרוב לחזה ואני אמשיך לבדוק.
.
בנוסף – השמועות על הטריידים לגובר נובעות בעיקר מהמקום שהוא (כנראה) עומד לדרוש חוזה סופר מקס בסוף העונה הקרובה ויוטה לא ממש נלהבת לשלם לו אותו.
בכל מקרה עומד להיות מעניין בשנה הקרובה – נראה שהבעלים החדש בא לעבוד (תושב יוטה ואוהד נלהב של הקבוצה) ואני מניחה שיהיו שינויים, כנראה שלא משהו דרסטי הקיץ אבל בהחלט במהלך השנתיים הקרובות.
.
המשך שבת שלום לכולם 😊

גיא רוזן
14/11/2020 8:50:15
Reply to  לילי

כלל אצבע –
אף פעם לא להאמין למה שנכתב באתרי האוהדים.
.
כלל אצבע 2 –
במקום בו לג'רי ווסט יש השפעה, טרייד כזה לא יכול להתרחש…
.
שבת שלום (ובהצלחה ליוטה)

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 9:04:07
Reply to  לילי

חחח פול+בחירה עבור ראס?!
מישהו שם השתגע לחלוטין.
חחח אם דבר כזה יקרה זה גזר דין מוות + הוצאה להורג מיידית לקליפרס.

עגל
14/11/2020 11:25:34

איך שפול ג׳ורג׳ שיחק בבועה אפילו ראסל כבר עדיף עליו, יכול להיות שקוטרי התייאש מהאופי שלו?
מסכים שזה דיל מצוין ליוסטון (אם כמה שאני לא מחזיק מהאופי של ג׳ורג׳), על הפרקט הוא יסתדר מצוין עם הארדן.

אור
אור
14/11/2020 12:07:17
Reply to  עגל

גם ג'ורג' וגם הארדן במשחק מכריע בפלייאוף.. the horror

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🙂 חסר להם את ראס גם שם

גיא רוזן
14/11/2020 8:46:21

לאט לאט מבול הפייק ניוז הולך ונמוג. ההבטחות לחשיפות ענק מתבררות כבלונים מנופחים,
זעקות החמס מתבררות כחסרות תוכן, נפח, או אמינות מינימלית.
.
אותו תובע כללי של ארה"ב ששלח מסמך מעורפל הקורא לתובעים הפדרליים לחקור כל כיוון של מרמה (כל המתממים – לא חוקרים פשע שאין עליו תלונה אמינה או עדות) בעודו מתכסה בכסת"ח משפטי מסיבי,
נענה בתשובה ממחוז אחרי מחוז (כולל אלו הקריטיים לסיכויי טראמפ) שאין מה לחקור.
.
מבול תביעות הסרק?
הם נענות בדחייה אחרי דחייה, כאשר המקרה הבודד בו טראמפ זכה בבית המשפט, כנראה שמבטיח את ניצחונו של ביידן בפנסלבניה (8,000 קולות דמוקרטיים שמראש לא נספרו, נפסלו. מה שהלכה למעשה סוגר את סיפור טראמפ בשאלת תזמון המעטפות). בימים הקרובים (תחילת שבוע הבא) ידונו בבתי המשפט ב-2 התביעות המרכזיות שבלעדיהן נגמר הסיפור המשפטי. הסיכוי שלהם הוא בערך 0% , וגם אז, ניצחון בפנסלבניה עדיין מצריך את טראמפ לפסול עוד 2 מדינות)
.
עכשיו מתעוררת השאלה –
מתי מספיק יהיה מספיק?
האם המוסדות הרפובליקנים יאפשרו לטראמפ לנסות ולהפוך את האלקטורים (למנות את האלקטורים כך שאלו יצביעו בניגוד להצבעה הפופולרית בכל מדינה)?
סביר להניח שפעולה כזו תדחה על ידי בתי המשפט, אבל זו פעולה הרסנית בקנה מידה היסטורי.
האם המוסדות הרפובליקנים יאפשרו לטראמפ להמשיך לפגוע בביטחון המדינה, ביכולתה לתפקד תקין אחרי המעבר מנשיא לנשיא?
.
אני מאמין שלא.
אני חושב ששבוע הבא, עת יכריע בית המשפט בפנסלבניה, ואחרי הספירה החוזרת בג'ורג'יה (ספירה חוזרת וחוקית למהדרין – שם החוק קובע שכאשר ההפרש קטן כל כך, צריך ספירה חוזרת וקפדנית של הקולות),
הקולות שהתחילו להישמע מכיוונם של מספר סנטורים רפובליקנים, אלו שקוראים לטראמפ להתחיל ולחשוב על טובת המדינה, יהפכו לרוב.
.
נחיה ונראה. לא משעמם שם בארה"ב…

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 9:09:04

אני קראתי שהמטרה המרכזית של כל הקמפיין המשפטי כעת היא לקושש תרומות מתומכים רפובליקנים כדי לכסות את החובות של טראמפ.
הרעיון המקורי של הקמפיין (שתוכנן לפני הבחירות) היה באמת לנסות לגנוב את הבחירות כך, אבל התוצאות החד-משמעיות לא השאירו לכך סיכוי.
אז עכשיו מנסים לפחות לשנורר כספים מהפראיירים.

אור
אור
14/11/2020 11:47:26

זה נכון. 60% מהתרומה הולכת לקרן "Save America" שאין לו מגבלה למשוך ממנה כספים לחשבונו האישי, 40% הולך למפלגה הרפובליקנית ורק אם התרומה מגיעה ל-8,000 דולר ומעלה מתחיל ללכת חלק ממנה ל-"recount account".
.
https://www.msnbc.com/rachel-maddow-show/trump-one-last-fundraising-scam-leaving-office-n1247527
.
לא ייאמן שיש אנשים שעוד מאמינים לאיש הזה ומממנים אותו מכיסם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

מה אתה חושב המשפט פראיירים לא מתים בא מרפי הבנה או חזל?

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 12:51:08
Reply to  אור

מטורף

אור
אור
14/11/2020 11:51:06

תודה גיא, אני קראתי אתמול שעורכי הדין של טראמפ משכו את התביעות בפנסילבניה ואריזונה, אלה תביעות אחרות ממה שרשמת? כי מספיק שאין דיון בפנסילבניה כדי לסגור את הסיפור (לא יהיה שם recount)

גיא רוזן
14/11/2020 16:32:40
Reply to  אור

יש עוד תביעה בפנסלבניה שתגיע לבית המשפט ביום ג', זו הטוענת שיש מאות אלפי קולות בפנסלבניה שלאסור לספור בגלל שהנציגים של המפלגה הרפובליקנית לא קיבלו גישה ראויה לפקח על תהליך הספירה.
תביעה דומה במישיגן נדחתה ביום שישי, כאשר השופט כותב "המתלוננים לא מבינים את החוק, ואת תהליך ספירת הקולות".
בינתיים, ממשרדו של המושל יצאה הודעה שלא תהיה בפנסלבניה ספירה ידנית בגלל שהפער בתוצאות גדול מהפער שהחוק דורש לצורך ספירה חוזרת (0.5%).
.
השורה התחתונה?
זה נגמר.
אפילו פוקס ניוז נטשו את טראמפ.
משרדי עורכי הדין הגדולים בארה"ב מסרבים לייצג את הרפובליקנים בנושא (יש גבול עד כמה עורכי דין מוכנים לעשות מעצמם צחוק…)
וכל ניסיון להתקדם ולו במילימטר במטרה להכשיל את ביידן, נכשל כישלון חרוץ.
.
נו, טראמפ יכול להתנחם בתמיכה הבלתי מסויגת של אברי גלעד…

אור
אור
14/11/2020 17:14:15

מסכים עם הכל, כנראה מה שאני קראתי זה שמשרדי העו"ד שהזכרת סירבו לייצג את טראמפ בתביעה ובטעות חשבתי שהם משכו את התביעה (מה שהיה נראה לי מוזר בשלב הזה)

IDO
IDO
14/11/2020 9:21:09

עשית סלט. השמועה היא טראמפ מתפטר, מתמנה הסגן שלו פאנס, שמייד חונן אותו.
פרשנות מלאה בחורים. כי ממה הוא יחנון אותו ממשפט עתידי?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/11/2020 11:28:04

תודה על המעורב ושבת שלום לכולם

עגל
14/11/2020 11:28:22

נו אז מה קורה שמעון, טראמפ מנגב?
אה שכחתי, בעידן קיבל קליר פאת׳ ופנס עשה לורד מנג׳מנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

מה עכשיו נזכרת לטטרש? פספסת את המועד גיסנו. לך תלמד מטנש מתי מטטרשים.
אם בקליר פאת עסקינן תראה איזה קליר פאת הקמרוני מקבל ברחוב
https://twitter.com/i/status/1327472460015538177

עגל
14/11/2020 14:04:40

עד עכשיו זה לא היה ודאי, חיכיתי כדי לא לצאת פארש 😀
אל תדאג, נמשיך להציק לך עם זה כל העונה, כמו עם הדיל שהבטחת לנו אולסטאר שלישי עם לברון ודיווחו בעונה הקודמת
😀😅😇🙂😂😃😄🤣🙃
כל המסייעים שהטלפון שלי מכיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

תשמע לברון ניסה בכל הכוח כוכב 3 לא הצליח. זה לא שהוא לא ניסה.
העונה האחרונה כל הקבוצות שלי כשלו הייתה עונה נוראית לשבר שלא נרצה לזכור ושיקצה זכה שזה הרבה הרבה יותר גרוע מביידן.
נקווה לעונה בו השיקצה יושפל וינוגב ואמביד ראס הארדן וטריי ינגבו 😎
טראש טוק לא עושים רק בסוף זה אופי לטטרש אין לך את זה.

עגל
14/11/2020 15:58:40

דווקא במשחק אמיתי אני אוהב לטטרש, השאלה היא עם מי. יש הרבה שלוקחים את המשחק יותר מדי ברצינות ומאבדים את הראש. אם הייתי שומר עליך הייתי מדבר אליך כמו בסרט גברים לבנים לא יכולים לקפוץ 😀
הבעיה היא שהיום בגילי המופלג אני יכול רק לדבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אצלנו בשכונה אנחנו הכי רציניים ועדיין מטטרשים. היה איזה משחק בו לאורי גרם לי לעשות איירבול דפק לי גג ואז רציתי להרקיד אותו וברח לי הכדור פעמיים לחוץ החליק מהיד. מה זה התחילו לטטרש עלי שהם ניצחו לאורי אמר להם זה ההגנה שלי. יומיים אחרי הוא הושפל בטירוף כולל איזה אנקל ברייקר שהוא חטף ממני ו3 על הראש אמרתי לו בחיוך מה קרה הרגליים בסדר איפה ההגנה והורדתי עליו מבול הוא אמר לי מה אתה משתמש בחסימות. אמרתי חתמנון לא להביא יותר חסימות אז הוא התחיל לעשות רק עבירות בכל מהלך וקיבל עדיין אנד וואנס ואז התחלתי לטחון אותו בפוסט הוא יותר נמוך אפילו ממני הוא רכב עללי כמו על סוס ולא הצליח לעצור ושאגתי עליו אחרי כל סל שהיה בושידו הוא נותן לי באמפ ומרפקים ומחבק אותי ואני מכניס לו כתפיים ומרפקים בכל הכוח אף אחד לא מבקש עבירה אז כל סל שאגה. וצעקתי להם אולי תחליפו הגנה אני מרגיש רק מטלית זיעה עליי.
היום יהיה פרק 3 בשעה 6

עגל
14/11/2020 17:52:02
Reply to  עגל

גדול שמעון!
אבל אני לא יכול לשמוע כרגע סיפורים, אני בהפגנה והאירנים לא משלמים לי על הסחבקייה הזאת

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 20:06:53
Reply to  עגל

עגל תספר לי איך היה לבזבז את הזמן 4 שעות עם השגתם משהו?

גיא רוזן
14/11/2020 20:28:51
Reply to  עגל

רשימת ההישגים מבילוי של כמה שעות בהפגנה:
.
הראשון, והכי חשוב. חינוך. הילדים לומדים את החשיבות של השמעת דעתם בקול תקיף ונוכח.
.
השני, וחשוב כמעט באותה המידה – הסולידריות. לשבת לקטר בבית, זה, ובכן, סתמי. להבין שלקול שמושמע ברבים, על ידי רבים, יש חשיבות שהיא הרבה יותר מאיזה הישג מידי, יש חשיבות של הבעת תמיכה, וקבלת תמיכה.
.
השיעור שמלמד שלא כל מעשה שאנחנו עושים בחיים מטרתו להשיג לנו רווח מידי. לשמחתי, הילדים שלי מבינים היטב את השיעור הזה, והם נוטלים חלק בפעילויות רבות – לאחרונה זה היה ניקוי חופים.
.
מה עוד? סבלנות.
ההבנה שלמסר לוקח זמן לחלחל, ושהדרך היחידה לגרום לשינוי זה לפעול. יצליח או לא, לפעולה עצמה יש משקל וחשיבות.
.
מה עוד הפקנו?
ללמוד וללמד את החשיבות של להשמיע ולשמוע, גם כמיעוט, ולמיעוט.
.
זו רשימה מצומצמת וחלקית של היתרונות של לפעול למען משהו שהוא מעט חשוב יותר מלהישאר בבית ושוב לבהות במרקע הטלוויזיה.

אור
אור
14/11/2020 20:32:49
Reply to  עגל

גיא, מקווה שהתגובה שלך תשפיע על מישהו כי מצאת למי להסביר את זה

עגל
14/11/2020 20:59:33
Reply to  עגל

הרווחתי את מה שמשלמים לי אז מה אכפת לי.
.
.
ברוך – אתה מקרה אבוד של מי שמעניין אותו קודם כל ביתו ורווחתו הכלכלית.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 21:49:13
Reply to  עגל

עגל ואור אני תורם סכומי כסף נכבדים כל שנה לציבור, ברור שמה משפחה שלי והבית שלי מעניינים אותי יותר מהשאר, יש מישהו שלא ככה?אני די בטוח שמיטה המשכורת שלך הולכת לכלכלת ביתו ולא לציבור.
.
לא הייתי אומר שהציבור לא מעניין אותי בכלל אלא שיש סדר עדיפויות ודרכים הרבה יותר יעילות, לעמוד כמו אהבל בהפגנות ולצעוק לא באמת עושה משהו ולא משפיע במאומה אולי נותן לכם הרגשה טובה אבל בפועל תרומה אפס. רוצים לעשות שינוי תגיעו לעמדת כוח ותשנו משם, אני רק חושב עם כל אדם שהיה הולך להפגנה היה תורם כסף פעם בשבוע, המצב היה אחרת.
.
2. אף אחד לא אמר לשלול דעות ואני בעד לשמוע ולהביע דעות, פשוט ההפגנות לא מועילות במאומה כמה זמן מפגינים 4-5 שנים? ולפני זה היה עוד הפגנה שלא הועילה.
.
לחזור לנקודה אחורה הכמה אלפים שהולכים להפגנות יכלו לעשות שינוי הרבה יותר גדול אם היו משקיעים את האנרגיות שלהם במקום אחר, אם זה התנדבות תרומה לקהילה וכולי…
.
והנקודה החשובה ביותר הדבר היחיד שמעניין בחיים זה התוצאה כל השטויות של דרך לא דרך לא חשובות במאומה ושקרים שכמה פנאטים שקרנים הפיצו בציבור, בסוף מעניין את כולם הבוטם ליין.

אור
אור
14/11/2020 22:12:31
Reply to  עגל

ברוך,
.
1. אני לא מבקר אותך שאתה דואג לעצמך ואני גם לא הולך להפגנות, רק בקטנה שאתה אטום למה שמדברים איתך
.
2. לא כולם יכולים לתרום כסף בזמן שהם ממשיכים בחייהם כרגיל. בלי טיפת כוונה שלילית וביקורת, כמה זמן וכוח זה מצריך ממך?
.
3. אתה מתייחס רק ל"האם זה יעשה שינוי במדינה" אב גיא הביא לך עוד הרבה סיבות למה שהוא עושה (במסגרת רשימה מצומצמת וחלקית).

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 22:54:48
Reply to  עגל

2. כשהייתי בישראל הלכתי לתרום אוכל לנזקקים, הסתובבתי בשכונת פלורנטין כפר שלם… והזדעזעתי, לתרום כסף לא לוקח ממני זמן, אבל אני משתדל לעשות דברים אחרים.
.
ללכת להפגנה טיפשית לא באמת עוזר לציבור או עושה שינוי אני מאמין שצריך להיות מטומטם לעשות אותו דבר שוב ושוב ללא תועלת, רק בשביל הרגשה של סולדיריות(ואני לא מתכוון לאף אחד באופן אישי ), אני מאמין שרוב האנשים בהפגנה יכולים 50-100 שקל בשבוע זה כלום כסף ויועיל לציבור הרבה יותר.
.
קיבלתי את מה שגיא אומר אני פשוט חושב שללכת להפגנה ולצעוק לא יגביר את חופש הביטוי.

גיא רוזן
14/11/2020 20:30:20

היום לא הייתי בהפגנה כלשהי, אבל אני חייב לציין –
קופחתי. שקל מהאיראנים לא הגיע לידי…

dror2
dror2
14/11/2020 23:23:02

גיא, התחברתי מאוד לדברים שלך.
כמה דברים נוספים –
1. אם אתה מאמין במשהו, צריך לעשות את הכי טוב שאתה יכול, גם אם אתה לא בטוח מה תהיה התוצאה.
2. אני נהנה מההפגנות. לא מתכוון להתנצל על זה. אנרגיות טובות, פידבקים טובים והרגשה שעושים משהו משמעותי.
3. אנשים הם יצורים חברתיים ומושפעים ממה שאנשים אחרים עושים. כשהרבה אנשים רואים הרבה אנשים אחרים מפגינים בעוד צומת ועוד גשר, זה יכול ליצור שינוי תודעתי.
4. ההפגנות וההתארגנות אליהן בונות תשתית שיכולה להיות משמעותית מאוד לפעילות שטח בבחירות.
5. ההפגנות מעלות את האנרגיות והחיבור של המחנה. גם אם לא הרבה אנשים ישנו את דעתם בעקבות ההפגנות, לא מעט אנשים יצאו ביום הבחירות להצביע. בסוף אחוז ההצבעה הוא פחות מ-70. כל אחוז של מתנדנדים/אדישים/מיואשים שיוצא להצביע יכול לשנות את התוצאה.
6. מעבר להשפעה הפוליטית, יש פה אמירה ערכית. לא מוכנים לקבל את השחיתות כנורמה. מקווה שהאמירה הזאת תעשה משהו בכלל החברה הישראלית הרבה מעבר לענייני ימין/שמאל. אין באמת סיבה שהימין יהיה בעד שחיתות שפוגעת בכולם.

dror2
dror2
14/11/2020 23:23:55

ואגב, גם אני לא קיבלתי שקל מהאיראנים. דפקו אותי כנראה כמו עם הכסף מברק עד עכשיו…

דה שוט
14/11/2020 20:14:22

ווינדמיל מרשים! לא ידעתי שהשמן הזה מסוגל. יפה מאוד. ד״א זה לא שונה הרבה מההגנה בעונה הרגילה

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 20:17:34
Reply to  דה שוט

דה שוט שמע סיפור, יש לי עובד שעבד אצלי מעל 20 שנה ונהיינו חברים טובים במהלך השנים, הוא בן 60 היפוכונדר חבל על הזמן. שבוע שעבר הוא הלך לדוד שלו וגילו שדוד שלו חולה קורונה, שלושה ימים הוא בוכה לי בפלאפון שהוא והילד שלו עם כאבי שרירים וחום אמרתי לו שאנן לו כלום והכל פסיכולגי, יום רביעי הולך לבדיקה מגלה שאין לו קורונה והוא בריא כמו שור והכל היה פסיכולגי

אור
אור
14/11/2020 12:05:54

גילרי, תחשוב כמה ספקולציות ויעדים אפשריים היו לווסטברוק אם היה מותר לשלם חלק משכרו ע"י קבוצתו המקורית… חבל שזה לא ככה

עידו גילרי
14/11/2020 12:08:53
Reply to  אור

אני מבין שהמחסור בויכוחים פוליטיים משאיר חור שצריך למלא, אבל…לא.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-)))))

אור
אור
14/11/2020 12:53:23

חחח ניסיון אחרון בלי להתווכח לאחר מכן, למה לא?

דדי
דדי
14/11/2020 13:25:35

כל הקבוצות שרוצות את ווסטברוק
אינדיאנה נותנת לאולדיפו מקס
הלייקרס רוצים שחקן שלא קולע שלשות
זה שבראדלי בוודאות יצא מהחוזה, וזה שבוודאות זה אומר משהו על ההמשך שלו בלייקרס
זה שקוזמה רוצה הארכת חוזה בכלל והארכת חוזה בכלל
הסיכוי שמילווקי תשמור את בחירת הדראפט שלה
כל דבר שקשור בג׳וש ג׳קסון
.
זה פשוט אוסף מדהים של פייק ניוז וניוז לא רלבנטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

אולדיפו עשה הארדן והראה מחוייבות לערך הטרייד 😂😂😂
זה הכי תחזיקו תחזיקו תחזיקו אותי שראיתי 😂😂
נראה לי לא גיבלו עבורו כלום אז עכשיו מלחיצים את יאניס כאילו הוא הולך לחתום שם.

ג'ט לג
ג'ט לג
14/11/2020 14:09:10

אין שום סיכוי שדרוזן עובר לליקרס.
אנשים שוכחים דבר אחד חשוב שמשנה את הכל:
פופ שונא את הלייקרס
הוא לא מוכן לדבר איתם בשום מצב על טרייד.
להזכירכם, מתקצירי הפרקים הקודמים:
– קוואי מבקש לעבור ללייקרס ב2018 והלייקרס היו מוכנים להציע בערך כל שחקן שהיה להם בזמנו (אינגרם, בול , קוזמה, הארט) תמורת קוואי. פופ העדיף את ההצעה של טורונטו.
– 2019 – אנתוני דיוויס מבקש לעבור ללייקרס – פופ התבטא בנחרצות בתקשורת נגד טרייד שכזה ואפילו דיבר עם ה-GM של ניו אורלינס בזמנו וייעץ לו לא לדבר עם הלייקרס בכלל.

הוא יעדיף כבר שדרוזן יבחר לצאת מהאופציה שלו בשנה הבאה מאשר לחזק אותם עכשיו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  ג'ט לג

מסכים עם העקרון, לא מסכים עם הפרקטיקה – דווקא כדי לדפוק את הלייקרס כדאי שיעבור להם את דרוזן
😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרוזן יהיה בלייקרס כמו שאני אהיה שם

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 17:41:02

חשבתי שהציעו לך שם מינימום…..

אור
אור
14/11/2020 17:11:02

חחח זה גם מה שעבר לי בראש

אשך טמיר המקורי
14/11/2020 14:33:20
Reply to  ג'ט לג

לא מסכים. בשני המקרים זה היה מלוכלך (שחקן תחת חוזה שמכריח ורק לקבוצה מסוימת).
כשנקי – לא נראה לי שתהיה לו בעיה אם זה ישתלם לו.

רן הנרגן
רן הנרגן
14/11/2020 17:10:30

אם דרוזן רוצה ליקס והוא גבר שיעשה דיויד ווסט. יוותר על האופציה ל27 מילייון ויקח את ה MLE של 5.7. ככה הוא תלוי רק בעצמו.

רן הנרגן
רן הנרגן
14/11/2020 18:20:19

בפינת ג"ס שאלה: לו אתם פרסטי היתם נותנים את שג"א פלוס בחירת 2021 הפחות טובה מבין זו של אוקלהומה ויוסטון?

רן הנרגן
רן הנרגן
14/11/2020 18:20:42

חחח תמורת בחירה מספר 2 בדראפט השנה

גיא רוזן
14/11/2020 19:37:32

פחות או יותר כמו הסיכוי לטרייד (קראתי באתר אוהדים של גולדן סטייט) של בוקר תמורת וויגינס…
.
אין השנה בדראפט שחקן "בטוח". שג"א שחקן, שחקן.

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 18:49:47

רק לחובבי הכדורגל ומנצסטר יונייטד בפרט.
פול סקולס הוא עד היום בחמישיית כל הזמנים שלי ביונייטד ביחד עם בריאן רובסון (מספר 1 שלי למרות ששתי האליפויות שלו בסוף הקריירה), קנטונה, רוני וגיגסי. הגולים של סקולס הכי יפים והיכולת שלו להבקיע בווליי מחוץ לרחבה אין היום לאף שחקן בעולם לדעתי. למי שאוהב גולים כאלה, גם אם לא אוהד יונייטד, כדאי לראות.
https://www.youtube.com/watch?v=m3f3cr9gKUA&list=PLBDPxca5br9YyjE0DiipEoxHpOpP5tf7J

לירון
לירון
14/11/2020 19:44:55

סקולסי, האהוב עלי מתינוקות פרגי. הגולים שלו, ללקק את השפתיים. המסירות שלו על שלושת רבעי מגרש, מבין הבודדים בעולם. הגול מספר 1, אי אפשר לשכוח

Yp
Yp
14/11/2020 19:54:02

רזי אהלן
אני לאחרונה כמעט לא משתתף בדיונים באתר אבל אני חייב לשאול אותך
השמות
בובי צ'רלטון
דניס לאו
ג'ורג' בסט
לא אומרים לך כלום ?
אוהד יונייטד מ-1964

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 20:14:36
Reply to  Yp

ברור שהשמות האלה אומרים הכל אבל אני התחליתי לאהוד את היונייטד מ 78 חביבי, 14 שנים אחריך….
🙂
צרלסטון ובסט כשחקנים ובאזבי כמאמן. הכל נפלא אבל אצלי רובסון מספר 1 אפילו שאין לו הרבה הישגים ביונייטד.
בעשירייה שלי גם שמייכל וואן דה סאר רונאלדו פרדיננד וקול. ועדיין יש לי כבוד רב לבובי וג'ורג'י.

Yp
Yp
14/11/2020 20:28:14

רזי אהלן
למזלי , ראיתי את שלושת אלו שהזכרתי בשידורים חיים ואפילו במשחקי ידידות פה בארץ . כמובן שגם ראיתי את הדורות היותר מאוחרים . כמה שאהבתי את רובסון וסקולס , הם ממש לא ברמה הזו . השלושה שהזכרתי היו שחקני top 10 בעולם בשנות ה-60 , (יש שיגידו top 5 ) , השילוב שלהם יחד יצר את הקבוצה האנגלית הטובה ביותר שראיתי ב-56 שנים .

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 20:51:38
Reply to  Yp

רובסון עבר טיפולים נגד סרטן לפני 10 שנים
אני ראיתי אותו בלייב באוקספורד מחמיץ שני פנדלים, 15 מטר ממני (יש לי אפילו כמה תמונות סטילס להמשחק הזה) ובסוף מנצסטר נצחו 2:0 את אוקספורד באיצטדיון הישן של אוקספורד. הגול השני היה של סטראכן. על הקווים היה מאמן חדש יחסית, פרגוסון שמו?….

onetwo3
14/11/2020 19:23:23

דני אבדיה ייבחר שני בדרפט. זיכרו איפה קראתם את זה.

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 20:15:55
Reply to  onetwo3

זיו, יש לך דיבור עם דקסטר?
אני עדיין מחכה לסיפורי טראמפ.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 20:18:43

דקסטר לצערי המשיך עם הפטריות דוק הייתה צריך להגיד לו שהם למחקר ולא למאכל!!!

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 20:23:32

זה לא היה עוזר
אבל הוא הכניס המון עניין פה עם הנבואות.
אני באמת נהניתי ומקווה שימשיך לבעוט פה ושם.
הרבה יותר מעניין אתו מאשר בלעדיו ולא משנה אם הוא לוקח פטריות או קנאביס
🙂

onetwo3
14/11/2020 20:24:37

אתה משהו אתה דוק

דה שוט
14/11/2020 21:47:52

מומחה כדורגל טופ-3 באתר, אנחנו חייבים אותו, זה אתר של מפונקים, אף אחד לא רוצה לשחק בחוץ בגשם…
.
נ.ב. תראה את ההרכב של צרפת הערב מול פורטוגל. החבר'ה האלה יכולים להרכיב 2 קבוצות שיגיעו לפיינל פור במונדיאל. תראה איזה חוליית הגנה – והמאמן בחר אותם בהטלת מטבע, יש לו ארבעה אחרים באותה רמה על הספסל

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 21:55:51
Reply to  דה שוט

האמת לא מחזיק מוראן הוא פח אדפה יש לו נתונים פיזיים אבל שכל ומיקום של בת יענה, הרננדז לא רואה דקת משחק שדיוויס לא פצוע וגם הוא לא בכושר משחק,אותו דבר פבארד רק בצד השני שהוא נער כדורים בבאיירן, היחיד שטוב זה קימבפה וגם הוא לא פיזי יתר על המידה

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 3:38:44
Reply to  דה שוט

הבעיה של וראן זה גולים עצמיים אבל הוא מגן מעולה וזיזו לא אחד שגול עצמי, שנים שלוש… יגרמו לו להדיח שחקן טוב.
🙂

דה שוט
14/11/2020 19:52:29

יש מספר חברות בעולם שמפתחות כבר כמעט שנה חיסונים ששווים ביליוני דולרים. נראה לכם שהם יסכימו שהקורונה תחלוף מהעולם בטרם-עת? היא תישאר ותחכה להם – ביבי כבר הזמין 6 מיליון חיסונים מפייזר, כל אזרח צריך להתחסן פעמיים!!! וזה עוד כלום לעומת שאר העולם. מאני-מאשין!!!! אף אחד לא הולך לוותר על כל הכסף הזה 😀

Yp
Yp
14/11/2020 19:59:23
Reply to  דה שוט

שחקן העבר ערב טוב
אם כבר הגבתי לרזי אני אגיב גם לך :
מה הצפי שלך לנטס ? לדוראנט באופן אישי ? לשמועות על הארדן ?

דה שוט
14/11/2020 20:10:19
Reply to  Yp

שלום יוסי, טוב לראותך.
לפני 10 שנים כשלברון עבר להיט אמר ידידי אוהד מייקל שרוף שהיה מיואש: ״בדוראנט ננוחם״.
הנבואה כמעט הגשימה את עצמה, דוראנט עצר את הרכבת אבל הפציעה שלו העניקה למלך עוד אליפות. והנה שוב הנבואה עומדת למבחן – מי יעצור את המלך? רק שניים: קאוואי ודוראנט.
הנטס יהיו אדירים, קיירי יסתום הרבה פיות, דוראנט יזכיר לעולם מי היה ה-FMVP שנתיים ברצף ולמה. יעילות פסיכית.
לגבי הארדן? הלוואי שיבוא. הם ישתלבו נהדר. לקיידי יש הכל, ישאיר לקיירי והארדן להיאבק על ה-FMVP הוא לא לברון האגו- מניאק המטורף, הוא עשה הכל שסטף יקבל את התואר ב-18.
היה לנו פלייאוף של נגרים השנה. בלי קיידי, קיירי, סטף וקליי. התרגלנו לראות כדורסל נטול כישרון. אנשים כאן פאקן קמו בלילה לראות את קארוסו. שכחנו מה זה כדורסל. השנה חוזרים 🙂

Yp
Yp
14/11/2020 20:19:09
Reply to  דה שוט

אהלן
לדעתי , אם יקרה המקרה הלא סביר שברוקלין תלך עד הסוף , דוראנט יהיה fmvp , מהסיבה הפשוטה שהוא שחקן הפלייאוף הכי טוב מבין השלושה ובפער . עד כמה שזכור לי , הוא השחקן עם ה-ppg הכי גבוה הפלייאוף מבין השחקנים הפעילים , ומקום רביעי בהיסטוריה בנתון הזה .זו גם הסיבה שזכה ב-2018 למרות שאולי זה לא היה לו חשוב

דה שוט
14/11/2020 21:25:53
Reply to  Yp

+ 100
אבל,
אם יגיעו לגמר זה לא יהיה כמו עם ג"ס – זה יהיה אחרי מאבק קשה במזרח (יאניס, מיאמי, פילי, בוסטון) ודוראנט יהיה מאושר. הוא ישמח לתת את התואר האישי לאחד החברים. זה באמת לא חשוב לו. הוא רוצה אליפויות (לברון, סטף, הם אלה שבראש שלו)

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 20:19:43
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחח
עם כמה כדורי סל אפשר לשחק? מקסימום אחד…..
השילוש הזה לא מתקיים בעולם המציאות.
🙂

Yp
Yp
14/11/2020 20:38:06

רזי
באמת בעונה הסדירה השילוש הזה קצת בעיתי. כמו שקרה בגולדן. הפלייאוף זה סיפור אחר לגמרי . ראינו לא מעט פעמים את הארדן בורח מהכדור ברבע הרביעי של משחקים מכריעים , ממש מתחנן שמישהו אחר יתעלה .
לדעתי השילוש הזה כן יעבד מקצועית , מתוך הנחה שכולם נעולים על מטרה משותפת של אליפות . אני רק לא רואה איך מעשית זה קורה .

אור
אור
14/11/2020 20:30:19
Reply to  דה שוט

"שכחנו מה זה כדורסל".. תגובה לפנתיאון

דה שוט
14/11/2020 21:56:59
Reply to  אור

תזכורת חבריקו
🙂
https://www.youtube.com/watch?v=l-Hu9GlDao8

דה שוט
14/11/2020 22:00:12
Reply to  אור

אה, כן, והיה גם את זה
🙂
https://www.youtube.com/watch?v=iDCegwpnlbM

אור
אור
14/11/2020 22:17:22
Reply to  דה שוט

מעולה (בעיקר הלינק הראשון…)
.
דוראנט השחקן האהוב עליי ביותר מאז וינס קרטר של טורונטו, ובכל זאת אני מעדיף שיעשה את זה בלי הווריורס (החביבים) ובתנאי שזה לא יהיה מול הלייקרס בגמר

דה שוט
14/11/2020 23:12:04
Reply to  דה שוט

+ 99
כל מילה (חוץ מהלייקרס 🙂)

גיא רוזן
14/11/2020 20:34:11
Reply to  דה שוט

אני מצטער, דה שוט. לא השנה.
דוראנט חוזר מאחת הפציעות הקשות ביותר, הוא צריך שנת התאקלמות. בפלייאוף 22' (טפו, טפו, טפו) יש מצב שהוא יהיה אותו (או קרוב לכך) דוראנט.

דה שוט
14/11/2020 20:48:09

תאכלס אתה צודק, אבל תן לפתח ציפיות – בתור אוהד של ווסטברוק – זה הלחם והחמאה שלי
🙂

גיא רוזן
14/11/2020 20:50:32
Reply to  דה שוט

תראה, אני אוהד סאנס. ווישפול ת'ינקינג זה הלחם והחמאה שלנו מים לחץ ולחם צר שלנו…

דה שוט
14/11/2020 21:04:07
Reply to  דה שוט

בדיוק!
גם אתה כל שנה מצפה שבוקר יתבגר, שאייטון יפתח אופי ושאוברה ייזכר מתישה להיות שחקן כדורסל…
זה קורה?
לא
זה יקרה?
סביר להניח שלא
🙂
אבל מצפים.
(אם קיידי צריך שנה, אין בעייה, ראס יעבור לניקס, כרמלו יחזור לשנת פרישה, יהיה פלייאוף ואולי גם סיבוב שני)

דה שוט
14/11/2020 21:06:16
Reply to  דה שוט

גילוי נאות – מאז 93 אני לגמרי בעדכם, הלוואי שאני טועה (מצד שני – אתם לא באמת רוצים את דה קרס על העגלה שלכם 🙂 )

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 20:10:36
Reply to  דה שוט

דה שוט שמע סיפור, יש לי עובד שעבד אצלי מעל 20 שנה ונהיינו חברים טובים במהלך השנים, הוא בן 60 היפוכונדר חבל על הזמן. שבוע שעבר הוא הלך לדוד שלו וגילו שדוד שלו חולה קורונה, שלושה ימים הוא בוכה לי בפלאפון שהוא והילד שלו עם כאבי שרירים וחום אמרתי לו שאנן לו כלום והכל פסיכולגי, יום רביעי הולך לבדיקה מגלה שאין לו קורונה והוא בריא כמו שור

דה שוט
14/11/2020 20:17:46

🤣🤣🤣🤣🤣
כמו שאמרת וירוס עם יח״צ
אומרים לאנשים בטלביזיה איך להרגיש.
עכשיו יש בערך מיליארד מנות חיסון בהכנה. נראה לך שיוותרו עליהן? ישאירו את הקורונה בכל מחיר 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 20:21:16
Reply to  דה שוט

כן הרבה חרטא יש בזה, הבת שלי היה לה קורונה עבד תוך כמה ימים, זה וירוס עם מועדון יח״ץ של טנש לא יודע איך לא מכניסים את כל ״המומחים״ האלה לכלא על טעונת שב ויצירת פאנקיקה, הפאניקה הזאת גורמת לסגור עסקים על ימין ושמאל, רק בקורונה טעות של 30-100% בתחזיות נחשב דבר תקין.

onetwo3
14/11/2020 20:23:36

לי היה קורונה ים תסמינים קשים בפנמה ברוך, כולל חום גבוה מאוד, קשיי נשימה ותקופה של שבועות עם תשישות מוחלטת. רק שתדע

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 20:30:28
Reply to  onetwo3

העיקר שהבראת.
איך חטפת את זה? אולי נלמד משהו חדש.
נדבקת כשהיית עם המסכה?
מה קרה עם המשפחה?

onetwo3
14/11/2020 21:28:36
Reply to  onetwo3

כנראה שבקסיקו. החיים במקביקו ממשיכים והמשיכו בסדרם – הכל פתוח, חלק עם מסיכות וחלק הלי. לא צריך לעשות בדיקת קורונה בכניסה למדינה ו/או להיות בבידוד.
נפגשתי עם מאות אנשים, טחד על אחד ובמקומות הומי אדם. כנראה השילוב של הכל.
עכשיו טוב.
תודה דוק

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 21:51:50
Reply to  onetwo3

זיו רק בריאות הרופא אמר לי לבטל את הטיסה למקסיקו בגלל הקורונה, דחיתי אותה אבל די נמאס בLA אני יום רביעי עולה על מטוס לחופשה בקאבוס, כבר 4-5 חודשים אני תקוע פה ולא מוצא חן בעיני, בסוף לא נשאר לי יותר מדי זמן גם ככה, וחבל לבזבז כל דקה נוספת על פחדים, מסכה כפפות ומאמין שיהיה בסדר.

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 3:41:14
Reply to  onetwo3

זיו, זה חתיכת סיכון, לא הולכים בלי מסכה. נקודת האור, לפחות עכשיו אתה מחוסן קצת ולא ידוע עד כמה….

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 3:42:42
Reply to  onetwo3

ברוך, קח סטוק של מסכות אתך, אל תשכח שאתה בקבוצת הסיכון!

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 20:29:10

ברוך אני דווקא יותר לכיוון של גיא בעניין. כששומרים על הכללים הכל טוב. הבעייה היא עם כל אלה שמפרים את ההוראות ואחר כך בוכים שסגרו את המשק. הרי סגרו אותו בסגר השני הרבה בגללם. בגלל כל המליונים שישבו בים אחד ליד השני בלי מסכה והמאות שהיו סגורים בישיבות עם מסיכות ואלה שהיו בחתונות המוניות ולא טרחו לשים מסיכה. אז בקרוב אנחנו עם 3000 מתים. כמובן שזה לא שולל את עניין המגיפה עם יחסי ציבור. האמת היא איפהשהוא באמצע…
על החתום דר לק הנייטרלי ומשקשק.
🙂

דה שוט
14/11/2020 20:52:21

תהיה בריא זיו, זה וירוס לא נעים זה בטוח, אבל עכשיו אף אחד לא ייתן לו ללכת עד שממשלות העולם החופשי לא יעבירו מיליארדים לחברות התרופות. קראתי היום שכל העולם מתקשר למנכ"ל (היהודי) של פייזר. זה רק מתחיל. לא תהיה שום דרך לדעת איפה עובר הגבול של הוירוס האמיתי ואיפה מתחילה הקונספירציה. יש לי כרטיסים לתאילנד – עוד מהקיץ – נראה לי שרק עם חיסון יתנו לי לטוס. ככה זה יהיה מעכשיו – נהיה עבדים של חברות התרופות. חבר שלי טס ליוון במבצע מדהים – עלה לו 550 ש"ח הכרטיס – ועוד 320 ש"ח בדיקת קורונה 72 לפני הטיסה
חחח
🙂

דוקטור רזי הופמן
14/11/2020 21:21:53
Reply to  דה שוט

320 ש"ח לבדיקה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גוזרים עלינו קופונים…

onetwo3
14/11/2020 21:29:13
Reply to  דה שוט

תודה חבר'ה.

jefffoster10
15/11/2020 0:43:28
Reply to  דה שוט

פייר, כמה חשוב זה שהמנכ"ל של פייזר יהודי? זה לא אמור לשנות לא לו ולא לנו, זה לא צריך להיות ביג דיל. זה שכולם מאזכרים עכשיו שהוא יהודי רק מוכיח שלא יצאנו מהשטעטל (הקהילות היהודיות בארצות ערב וצפון אפריקה חיו למיטב ידיעתי בערים בלי כינוי מיוחד)

דוקטור רזי הופמן
15/11/2020 3:45:09
Reply to  דה שוט

זה לא ישנה כלום ושום דבר, במקום אישונים יש דולארים בעיניים….
כסף זה כח וזה מה שהוא רוצה כמו רובנו/כולנו בעצם.

A Ljos: Resurrection
14/11/2020 21:30:39
Reply to  דה שוט

אילו רק היינו יכולים למצוא על מה לבקר את חברות התרופות הגדולות מבלי להמציא שקרים וקונספירציות. דאם, איזה עולם נפלא זה היה.

A Ljos: Resurrection
14/11/2020 21:33:05

(עדיין יש כאלה עם "קורונה זה וירוס מזויף"? באיזה שנה אנחנו, תחילת 2020?)

ברוך רובין
ברוך רובין
14/11/2020 21:57:23

אף אחד לא אומר שזה וירוס מזוייף אבל בהחלט למחלה יש את יחסי הציבור הטובים בהיסטוריה, שנת 2020 זה השנה היחידה שאני זוכר שבא לא היה שפעת לא מוזר?

ברוך רובין
ברוך רובין
15/11/2020 0:15:32
Reply to  מנחם לס

מנחם בגלל אנשים כמוך הכלכלה נהרסת, עד עכשעו משתעל דם טוב שלא אמרת שצמחה לו עוד יד.