מעורב הופס ליום ששי: טוב. עכשיו הארדן רוצה לנטס עם דוראנט וקיירי? / מנחם לס

1.התנצלות לאהרון שדה

אהרון הוא אחד הכתבים הוותיקים והנאמנים של האתר. אתמול הגבתי בחוסר טעם ובתוקפנות מיותרת על תגובתו בקשר לטראמפ ותוצאות הבחירות. לי ישנה בעייה שכבר 75 שנה אני מנסה להתגבר עליה: אני חסר יכולת לשלוט ביצרי. ברוב המקרים אני מצליח, אבל לעתים היצר הרע הזה פורץ החוצה לפני שאני מצליח לספור עד עשר, ולהירגע.

אז מכתב התנצלות זה הוא גם קריאה לכולם – ואני אחד הנאשמים הגדולים – להירגע ולא לתת לעניינים פוליטיים לשלוח אותנו למחוזות לא טובים. בואו נחזור לשפיות בתגובות, ואני אנסה בכל כוחי לא להיכנס כאן יותר לעניינים פוליטיים אלא אם-כן יקרה מאורע שאין כל אפשרות להתעלם ממנו.

כנראה שהכעס הגדול מאד שלי על טראמפ הוא מוגזם והתגבר עשרות מונים כי הוא גרם – לפחות תרם – לאיבוד שני חברי הטובים ביותר. אולי הם חושבים עלי באותה צורה, אבל שני חברי פשוט איבדו את הצפון, לדעתי, בקדושת טראמפ כאן, וביבי נתניהו בארץ. אחד מהם הוא יצחק דקל, חבר מגיל אפס ממש כשהתחלקנו בבייבי סיטר ובצעצועים כבר מגיל חצי שנה והוא היה סטודנט באדלפי, וחיכה לי בבית החולים בבולטימור כשאשתי רינה ז"ל ניפטרה, ואני מיהרתי ממשחק כדורגל פלייאוף בספרינגפילד, מסצ'וסטס לראותה בפעם האחרונה. חברי השני שאיבדתי כנראה הוא חברי הטוב ביותר בישראל אלכס, חבר מוינגייט ושאשתו רותי ז"ל שניפטרה לפני שנתיים הייתה החברה הטובה ביותר של רינה ז"ל שעשתה – איתי כמובן – את ההכרה בניהם.

השנאה מצד אחד, והקדושה מצד שני, כנראה הלהיבו את היצרים משני הצדדים עד לרמה כזאת שאחד משני חברי הטובים ביותר כינה אנשים שחושבים כמוני 'אנשי היטלר' .

אז מצב רוחי הוא קרוב להתפוצצות, ולכן לא שלטתי בעצמי והגבתי לאהרון בצורה שאני מצטער ומתנצל עליה. כיניתי אותו 'אהבל', כשהוא לאמיתו של דבר אדם יקר ואינטיליגנטי מאד.

אז עניתי לו מיד עם תום קריאת התגובה של מבלי לספור עד 10, ועל כך אני מצטער ומתחרט מאד.

בואו נירגע כולנו, נחזור לרמה נאותה בתגובות (גיא, ואהרון עצמו, הם בין הטובים בעדינות תגובותיהם!) ותמיד נזכור שישנם מיליארד סינים ואין לי מושג כמה הודים, שלא שמים זין.

2. מתבשל טרייד של גורדון הייוארד עבור מיילס טרנר

גם USA TODAY וגם אתר החובבים של הסלטיקס מדווחים שהולך ומתהווה טרייד של גורדון הייוארד מהסלטיקס ומיילס טרנר מהאינדיאנה פייסרס (https://www.celticsblog.com/2020/11/12/21563140/rumor-boston-celtics-indiana-pacers-talking-gordon-hayward-myles-turner-trade

The #Celtics and #Pacers have discussed the framework of a Myles Turner for Gordon Hayward swap. Other pieces would be included. Something to keep a close eye on.— Evan Massey (@massey_evan) November 12, 2020

IndyStar’s J. Michael threw more fuel on the fire:

Can't say with any confidence yet that he's definitely staying or going anywhere. But understand A LOT of teams want Turner b/c of 3s, rim protection and he's on a great contract. If he stays, Bjorkgren will have him taking 5-6 3s a game. They wanna play faster— J. Michael (@ThisIsJMichael) November 12, 2020

כמובן שהאופציה אם להישאר או לא בסלטיקס היא של גורדון. אבל כל הניסיון שלו בבוסטון סלטיקס לא היה מוצלח בגלל הפציעות האיומות, ובכלל – לך תדע – אולי זה עתה מקרה של "משנה מקום משנה מזל". ובנוסף, כמובן שאינדיאנה היא ביתו ומולדתו של גורדון הייוארד, ואין הרגשה נעימה כמו ההרגשה של "לחזור הביתה". הייתי מציע לכם גם לתת מבט בארמון שלו ב-FISHERS, הפרבר העשיר של אינדיאנאפוליס (https://www.indystar.com/story/sports/nba/2020/09/21/boston-celtics-gordon-hayward-his-fishers-mansion/5805201002/)

לבוסטון הבעיות תיפטרנה. היא מקבלת את הסנטר שהיא חיפשה והוא בן 24.

השאלה?

השאלה היא מה הסלטיקס תצטרך לתת עבור הטרייד הזה, בגין גילו של טרנר, המשכורת שבוסטון חייבת להייוארד, וכו' וכו'.

תלוי אם הייוארד PUCKS UP את האופציה שלו ל-32.4 מיליון, או שהוא חותם חוזה חדש ואז מכריח SIGN-AND-TRADE DEAL לאינדיאנה. שחקנים אחרים יהיו בוודאי מעורבים בעיסקה. ייתכן שהסלטיקס יבקשו את דאג מקדורמט לעוד אופציה מצויינת לטרייז, או את איש הכנף ג'רמי למב (או TJ וורן – שגם הוא מתאים לקבוצת הגיל של הירוקים – ושעדיין נשארו לו 3 שנים בחוזהו בן ה-72 מיליון?)

3. עכשיו זה הארדן בנטס?

בהמשך אני "מביא הוכחה" שהארדן נשאר ביוסטון והוא 'COMMITTED TO THEM" לעתיד הרחוק.

לפתע מופיעה הודעה אקלוסיבית מהאתר 'בלקספורטס' Bhttps://blacksportsonline.com/2020/11/video-james-harden-wants-to-team-up-with-kevin-durant-and-kyrie-irving-in-brooklyn/ שהמקום 'היחיד' שהארדן רוצה לשחק בו היא העיר ברוקלין ושם הקבוצה שהוא רוצה טרייד אליה היא הנטס.

ובכן, מקור הידיעה הוא קנדריק פרקינס. תגידו, "אה. זה הוא? מי מאמין למוצא פיו?".

אם לא היו מאמינים זה לא היה מפורסם כ-"LAST MINUTE NEWS" שאתרים רבים העתיקו ופרסמו, בדיוק הדבר שאני עושה ברגע זה. לאף אחד אין חובה להאמין לקנדריק. אבל הוא טוען שיש לו מקורות, והוא יודע על מה הוא מדבר.

אני לא מביע דיעה. אני כמו תוכי – רק מעתיק ומעביר, וישנם כאן מספיק גולשים מפגרים שאני עושה זאת עבור התגובות כאילו מישהו משלם לי (או לכתבי האתר) לפי מספר התגובות.

4. צוות הבלוגרים של SB NATION בוחר את דני אבדיה במספר 11 ע"י הספארס

אני, אישית, לא חושב שזאת בחירה רעה עבור דני כלל וכלל. במקום לשמש איזה EOLE PLAYER בגולדן סטייט ווריורס, אני מעדיף אותו בקבוצה הנבנית מחדש – כמעט בטוח שדמאר דרוזן ואולדרידג' לא יהיו שם כשהעונה תתחיל, ולדני יהיה סיכוי משמעותי לעלות בחמישייה ולעזור בבנייה מחדש שגרג פופוביץ' יתחיל, ובקי האמון תמשיך.

כמובן שהיום צוות ה-INSIDERS של ה-ESPN INSIDERS בחר אותו במספר 6 ע"י אטלנטה, אבל המוק דראפט של הבלוגרים הרבים של SB נראה לי פוגע למטרה לא פחות מזה של ESPN ואולי אפילו עדיף!(https://www.poundingtherock.com/2020/11/12/21550395/sbnation-blogger-mock-draft-the-spurs-select-deni-avdija-11th).

לספארס תהיינה אופציות רבות במספר 11. ביניהן אובי טופין ודני שלנו. כמעט כל המוק-דראפטים מאמינים שדני כבר לא יהיה ברשימה במספר 11, אבל ייתכן מאד שאנחנו הישראלים מעדיפים להקשיב לדראפטים ששמים את דני גבוה במקום נמוך.

מה שבטוח הוא שאם דני יהיה על הלוח בבחירה ה-11 פופ חוטף אותו. פופ אוהב שחקנים זרים, ו'ישראל' היא מדינה שמאד תעניין את הפלח, כי הוא יודע – כמנהל קולחוז – שבישראל ישנם פטנטים חקלאיים מתקדמים ושהיא המדינה החקלאית המייצרת יותר זרעים פר קפיטה מכל מדינה אחרת בעולם. זהו הדו"ח שהגיע משם היום:

Avdija’s playmaking and versatility are welcome complements to a Spurs youth movement that’s heavy on guards and light on shot creation, and his professional experience makes him the rare Spurs rookie that can expect a role early in their career

5. ארה"ב כורעת, ועומדת בודדת ללא כל מנהיגות מלמעלה, בפני כניעה כללית לנגיף.

ביידן יקבל בסוף ינואר מדינה חולה מאד. אם לא יחלקו את החיסון כמה שיותר מהר, עד שה-TASK FORCE של ביידן יצליח להאט את הנגיף, יהיו כאן חצי מיליון קורבנות עד אמצע אפריל (אני לא 'מבטיח' זאת1 אני רק מצטט את דעות המומחים היום)

הנשיא טראמפ לא הזכיר את המילה קורונה מאז הבחירות. היום הוא העדיף לדבר על FOX NEWS.

בינתיים:

*שיאי נידבקים חדשים כל יום.

*בתי חולים מפוצצים; מחלקות ל-EMERGENCY לא מקבלות יותר חולים – הווה אומר שלנדבקים חדשים עם חום גבוה וקשיי נשימה אין כל ברירה אלא להישאר בבית לבדם או להדביק את שאר בני המשפחה.

*הבית הלבן אילם. כבר שבועיים שלא הגיעה משם כל יודעה לאומה. אף מילה מהנשיא. היום – כשהמגיפה הגרועה ביותר בתולדות האומה תהרוג כאן 282,000 'לפני חג המולד' (לפי דעות המומחים) הנשיא העדיף להתלונן על FOX NEWS המבקש ממנו להכיר בתוצאות הבחירות ולעזוב את כהונתו בכבוד, הוא מסרב להזכיר במילה אחת את המגיפה!

*יותר ויותר מכללות בדיביזיה הראשונה מבטלות את משחקיהן לשבת זו.

*מקסיקו וקנדה הציעו את עזרתן לארה"ב. בינתיים לא הגיעה תגובה להצעות.

6. לפי שני מקורות אמינים בד"כ – 'יאהו ספורט', ו'יארדברקר' – ג'יימס הארדן ניתק (בינתיים) כל תקשורת עם הרוקטס. (אני לא מאמין)

אוהדי הכדורסל המנסים לעקוב אחרי מה שקורה לפני הדראפט הם עתה יותר מבולבלים מאשר רגועים: הנה הכותרת הראשית ביארדברקר מהבוקר:

James Harden reportedly has not answered calls from Rockets for last several weeks

מצד אחד ישנן הודעות שג'יימס הארדן נראה מתאמן בלוס אנג'לס, והודעות אחרות שהוא נראה מתאמן עם הרוקטס (היכן התמונות?). היום הופיעו הודעות שהוא חתך את הקשר עם יוסטון "בגלל שלא משתפים אותי בהחלטות על לאיזה כיוון הקבוצה פונה".

הנה:

מצד שני שמס צ'רניה שאתמול הפיץ את ההודעה שגם ווסטברוק וגם ג'יימס הארדן "אינם מרוצים ממה שהולך ביוסטון", לפתע מודיע היום שזה נכון בקשר לווסטברוק אבל ג'יימס הארדן נשאר COMMITTED לקבוצה והוא "LOCKED IN FOR THE SEASON WITH HOUSTON" (https://twitter.com/ShamsCharania/status/1326683133735997442

אתם יודעים מה? אני יורד מהנושא (עוד מעט!) בהנחה שווסטברוק ישחק במקום אחר (יותר ויותר סימנים שמתבשל משהו עם ההורנטס, וזה עניין של ביקור בחווה של הבן של גייל קני, דבר שנעשה מיד אחרי ששיהיה חיסון (כי בחווה שם, וכן הנכדים והנינים הגרים בסביבה, כולם חיים עם הורים שלא מאמינים שיש דבר כזה קורונה, ואיש לא חובש שם מסיכות).

7. עוד כמה קטעים מעניינים על הרוקטס (ואז ארד מהנושא)

א)ביוסטון ישנה התלהבות מיוחדת (https://twitter.com/rocketsnationcp?lang=en) מסילאס, מאמן הקבוצה החדש. לי תמיד היה רושם שלמייק ד'אנטוני לא היו הרבה מעריצים בקבוצה. הוא לא טיפוס שאתה יכול להעריץ אפילו אם מהוא נראה כבו דריק, והוא לא. הוא טיפוס מעצבן כזה, מה לעשות. אבל ברור שישנה בעייה: גם ווסטברוק (לפני שהחליט שהוא לא רוצה להישאר שם) וגם הארדן, אמרו בפרוש למנהלי הקבוצה שאין להם כל עניין, עכשיו בגילם, "להתחיל בבניית קבוצה חדשה".

ב) ההעלאה של ג'ון לוקאס לעמדת 'LEAD ASSISTANT" היא סימן להארדן לפחות שבעלי הקבוצה והמנהלים לא רוצים להתחיל ב'בנייה' אלא בהקמת קבוצה תחרותית ביותר כבר מההתחלה. זה ברור כי ג'ון לוקאס, הקרוב ביותר לג'יימס הארדן, והרבה 'מאמנו הפרטי', יודע גם יודע שהארדן לא מוכן להתחיל כדורסל עם, בואו נאמר, ינוקות.

ג) לאוהדי הרוקטס: הגיע הזמן לדאוג בקשר ל-PJ טאקר. הוא בוער מחימה לפי אתר האוהדים על שהקבוצה סירבה לדסקס אתו ועם סוכנו עד עתה את הארכת חוזהו (שעומד על 8 מיליון, לכל הדעות הרבה מתחת לערכו)

ד) לאריק גורדון היתה עונה קשה מבחינת פציעות ו-LACK OF CONSISTENCY. הוא לא מרוצה מהצורה שמייק ד'אנטוני השתמש בו, והוא מאשים את חוסר הידע בתפקידו בקבוצה כחלק מהבעיה של חוסר העקיבות והיציבות בקליעתו. (אני בטוח שהוא גם חושש שדנואל האוז יתפוס את מקומו כ'השחקן הששי' של הקבוצה. בינתיים איש לא מדבר איתו (עד כמה שידוע) והוא – כמו P.J 'מלא חימה' לפי אתר הנשיון. ייתכן מאד שללא ווסטברוק השימוש באריק יהפוך לברור יותר. (אני סומך על סילאס בכך).

ה) האוז הוא שחקן נוסף שלא אהב את השימוש בו, התלונן על כך בקול, ולא חשש מלהיכנס לטאקלים ווקליים עם ד'אנטוני, ווסטברוק, והארדן. זוכרים את ההתפרצות שלו אחרי הניצחון באטלנטה כשהוא השתולל ממש בחדר ההלבשה, ולא חשש להתקרב לעבר הארדן, ווסטברוק? מסתבר שזו לא היתה ההתפרצות הראשונה שלו. בקיצור, מסתבר שהצעיר הזה הוא עוד אחד שיכול היה להשתמש במברג להדק כמה ברגים בראשו.

ו) אוסטין ריברס כבר הודיע ב-"THE RINGER NBA SHOW" שאין לו כל כוונה להשתמש באוציית השחקן שלו לעונה הבאה. הוא עוד אחד המלא טענות על הצורה בה שותף במשחקים – פעם כך ופעם שניה אחרת – עם מספר דקות שהשתנה כל משחק. הבושה הגדולה קרתה כשד'אנטוני הכניס אותו אחרי טיים-אאוט במשחק מכריע רק כדי לשנות בשנייה האחרונה ולהכניס במקומו את דמאר קרול שרק הוחתם. אוסטין היה ממש בדרכו לעבר ד'אנטוני לפני ששחקני ספסל עצרו בעדו. היה עוד מקרה לא נעים איתו כשהארדן החמיץ זריקה מהקו, ומיד פתח בשאגות נגד ריברס שישב על הספסל בטענות שהוא 'DISTRACTED ME'. דברים כאלה השחקנים הגאים הללו נושאים עד קברם. אוסטין ריברס לא נשאר ביוסטון, והוא שחקן טוב בהרבה ממה שד'אנטוני נתן לו קרדיט, או בצורה שהשתמשו בו.

באופן כללי אחת הטענות החוזרות ונישנות היא תרבות הקבוצה שתמיד מאלילה כוכבי-על ולא מתחשבת בשחקנים מהשורה (וזה התחיל כבר עם טרבור אריזה, ונימשך עם שחקן כקלינט קפלה!).

האם סילאס, לבדו, כמאמן יוכל להפוך את כל אופי הקבוצה שנוצר כבר לפני כמה שנים? זאת, לדעתי, היא התקווה היחידה.

8. הלייקרס מעוניינים בדמאר דרוזן

הלייקרס מחפשים 'VETERAN HELP'.

למשל?

למשל דמאר דרוזן מהספארס. הכל התחיל עם ההודעה של קווין או'קונר https://nbadraft.theringer.com/#mock שהספארס היו הראשונים שהודיעו שהם 'מבררים' אפשרויות של טריידס על דרוזן ולמרכוס אולדרידג'. מצד שני הלייקרס הודיעו מצידם שהם מוכנים לעשות עיסקה שתביא להם את דרוזן שמצידם הסחורה שהם מוכנים לתת עבורו היא קייל קוזמה ודני גרין.

מצידי?

9. אייזיה תומאס: "לא היה לי מושג עד כמה מייקל ג'ורדן היה נגדי"

אייזיה תומאס, בתכנית 'שיי שיי', אמר שהוא חיכה לסידרה של מייקל ג'ורדן "THE LAST DANCE" בהתרגשות, ואפילו התלהבות.

אבל כשהוא ראה את הסידרה, ואת הדברים שנודעו לו דרך הסידרה שהוא "לא חלם עד כמה שמייקל ג'ורדן היה נגדי. הפתעה גמורה. דבר לא מובן לי לחלוטין".

10. לפתע שרלוט הורנטס הפכה להיות 'הקן הבא' המועדף (והמתאים?) של ווסטברוק

20

Charlotte Hornets v Houston Rockets

Shortly after the Shams Bomb, Yahoo! Sports and CelticsBlog’s Keith Smith tweeted out what he’s been hearing from his sources in Charlotte’s front office;

11. המג'יק מציעה את אהרון גורדון ובחירה 15 כדי לבחור שחקן לוטרי בדראפט

תהרגו אותי אם אני מבין דברים כאלה. הראו לי שחקן אחד מנניח 7 עד 10 שהוא טוב יותר מאהרון גורדון, גם בלי להוסיף את השחקן ה-15.

ובן כמה הוא? זקן בן 48 כמו שמעון? הבנאדם הוא בן 25 ויש לו ניתור ששמעון לא מגיע לגובהו גם אם יתנו לו לנתר 8 פעמים ויוסיפו גובה לגובה, שמעון יפגר ב-8 ס"מ.

פשוט טרוף.

12. הסלטיקס מוכנים לתת בחירות 14, 26, ו-30 עבור בחירת לוטרי אחת!

(ואז לעשות טרייד של בחירת הלוטרי עם הפליקנס, עבור תרו הולידיי)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
96 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/11/2020 5:49:37

בוםבום של מעורב
ביידן בעיני זקן טרמך שבקושי מתפקד, לא מאמין למילה שלו,הוא מסריח מזיוני מוח.
אבל בלי קשר אליו ,טראמפ חייב להיזרק לפח אשפה של ההיסטוריה ומהר.
אותם מילים בול מתיחסות לנתניהו הנעלול. (מיציתי)
"אני מעריך זונה בפינת הרחוב מכל זונה פוליטית"
אמן שאבדיה יגיע לספארס ,אשמח בשבילו מאוד

דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 7:14:07

לא ברור לי כלל איך זה מסתדר עם השיטה המוכרת של פופ שמבשלים לאט את הרוקיז ולא נותנים להם ישר את הבמה המרכזית…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/11/2020 7:44:09

פופ הולך לפרוש,זאת תהיה האמון.וקבוצה בבניה כמעט מאפס,אידיאלי לדנילה

דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 7:55:39

אני מניח שזה מה שהוא לחש לך באוזן כשקנה סטוק של חיתולים ביין?
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/11/2020 9:21:08

לא,הוא לחש לי באוזן ….. "תן לי מהסטוק הסודי"

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סחתיין על ההתנצלות מנחם, לא ראיתי את מה שכתבת, אבל צריך לדעת להגיד טעיתי. כל הכבוד.
.
בנוגע להייווארד-טרנר, יש בזה היגיון מבחינת שתי הקבוצות, ולמעשה זה בערך הטרייד היחיד על הייווארד שהייתי מוכן לשקול אם הייתי הסלטיקס, ועדיין, לא יודע אם בא לי לוותר על הייוארד בכלל ועבור סנטר בפרט.
.
במקום הארדן לנטס אני מציע הארדן לאוקלהומה עבור כריס פול… דוראנט לאוקלהומה על גלינרי בסיין אנד טרייד של האחרון, וזהו – סוף סוף נדע מה היה קורה אם פרסטי היה מקבל את ההחלטה הנכונה ב-2012 ומטריד את ראסל ולא את הארדן ;-).
.
אבדיה לספרס – הלוואי, מתאים בול לשני הצדדים, אבל לא נשמע לי שהוא יהיה פנוי ב-11, ועד שאני לא רואה טרייד שלנו של שחקן פעיל עבור בחירה גבוהה אני לא אאמין שזה קורה, אז כרגע הסיכויים נראים לי נמוכים.
.
דרוזן ללייקרס – הלוואי, מתאים לי בול … אבל אין סיכוי שהלייקרס ירצו, ובצדק, ובטח שלא על דני גרין וקוזמה (אני גם לא חושב שזה עובר פיננסית).
.
ראסל – לדעתי גם שרלוט וגם אורלנדו הם מקומות מתאימים לו, וגם לדרוזן – מועדונים קטנים, אין להם כוכבים של ממש, לא מכוונים גבוה, אם יעשו פלייאוף במזרח זה סבבה – ואין סיבה שדרוזן או ראסל לא יקחו אותם לשם.
.
תודה רבה מנחם, מעורב גדוש ומלא.

דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 7:20:08

ראינו טוב מאד מה זה השילוב טייטום, בראון, טרנר, ווקר וסמארט בנבחרת ארה"ב.
האם החמישייה הזו הביאה הישג ראוי לציון? האם הם לקחו את אליפות העולם עם המאמן הכי טוב שיש?…..
בקיצור, לא קניתי! במה טרנר יותר טוב מתייס והטורקי?
הוא ריבאונדר ענק? לא!
הוא קלע מצויין מהשלוש? חס ושלום.
נווו, אז אולי קלע טוב מתחת לסל? מההה? גם לא משהו?
בטוח שהבנת את הנקודה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני איתך רזי, מעדיף להשאיר את הייווארד. לדעתי עדיף לשחרר את קמבה, ראיתי איפושהו שמדברים על קמבה עבור הולידיי – אם אני בוסטון אני חותם על זה איך שאני קמבה בוקר.

דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 12:24:06

ואם אתה קמבה צהריים?

שקד יעקובי
16/11/2020 3:44:44

מסכים ב100 אחוז לדעתי טרנטר לא יוסיף לבוסטון בכלל במיוחד שהם מנסים לעשות מין סמול בול עם תייס.
לעומת זאת לאינדיאנה זה יכול להיות טרייד ששווה חצי גמר מזרח אם לא יותר בתנאי שוורן יתייצב, אולדיפו בריא, וסבוניס משחזר עונת אולסטאר

Smiley
13/11/2020 6:30:59

בוגדנוביץ׳ השאיר ״חור״ לפייסרס שהייוורד יכול למלא.
ברגע שסאבוניס הפך לאול-סטאר, טרנר (שהוא פחות מגוון אבל מגן טוב יותר) הפך לנטל.
טרייד הגיוני בין הקבוצות ולפייסרס בהחלט יש יתרון להחתים את הייוורד על חוזה ארוך אצלם אחרי שהוא הופך לשחקן חופשי.

גיא רוזן
13/11/2020 6:52:14

כל הכבוד, מנחם.
.
לטעמי, לפחות עד שזה שוב יהיה רלוונטי לשחות ברפש (בחירות בישראל?),
הגיע הזמן להפסיק עם העיסוק הבלתי פוסק בפוליטיקה (לפחות כאן באתר) ולחזור להתעסק בדברים שברומו של עולם –
ע"ע NBA.
.
לשמחתנו, לוחות הזמנים הם כאלו שחדשות לנבור בהן יהיו, והרבה.
.
אם בדברים שברומו של עולם עסקינן –
מה יש לנטס לתת בתמורה להארדן?
(האמת היא שיש. זה יהיה משעשע מאוד אם הנטס שולחים את קיירי ליוסטון…)
.
נגיד ויוסטון לא מצליחים למצוא תמורה טובה יותר מ-דינווידי + לאברט + פרינס + בחירה 19 בדראפט,
והטרייד מתממש –
קיירי, הארדן, ודוראנט.
קיירי "העולם שטוח" אירווינג שרוצה להוביל יאפשר לג'יימס "ISO" הארדן להיות כל כך דומיננטי?
קווין "נלחם על כבודי באינסטגרם" דוראנט יצליח לוותר על כבודו לצד הארדן וקיירי?
.
מה יש לומר?
הלוואי.
זו יהיה קרקס נפלא…

Smiley
13/11/2020 6:56:05

בוא נגיד שקיירי והארדן כבר הסתדרו ביחד… ב-2014 ושיחקו בהצלחה זה לצד זה, אם כי ברור לחלוטין שזה היה ״עולם אחר״…
אבל שמוסיפים את האכילס של דוראנט למשוואה… צריך יותר מנאש אחד

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 7:00:02

קיירי יכול לצאת מהחוזה בשנה הבאה, יוסטון לא יגעו בו .
תוסיף 3 בחירות דראפט ראשונות להארדן ועסקה מקבלת משמעות חדשה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 6:58:45

תודה דוק מצויין, הפולטיקה זה לטחון מים ונגמר כל מה שהיה נאמר עשרות פעמים, ואף אחד לא ישנה את דעתו בוא נעבור לנושאים הבאים לא לפי סדר כרונולוגי .
.
1. הארדן בברוקלין ואמרתי אתמול הם יכולים לפתוח את השמפניות הארדן ודוראנט הבריא לבדם טובים יותר מכל צוות בליגה (ויסלחו לי לברון ודיוויס), תוסיף את קיירי זה אליפות בטוחה אם קיירי לא רוצה לשחק שיבעטו אותו.
.
2. לא יודע מי ייגע בגופה של היווארד לא מאמין שהוא יוותר על 32 מליון, הוא לא שווה לבוסטון או לקבוצה אחרת חוזה ארוך טווח, האמת המקסימום שאני רואה שחקן כזה מקבל בשוק החופשי זה 10-12 מליון לעונה, אני מאמין שGM בליגה כבר קלטו ולא יתנו חוזים הזויים כמו של הורפורד .
.
4. לדני אבידה חשוב מאוד להיבחר כמה שיותר גבוה מדובר על הפרש של כמה מיליונים, חשוב לנגר גם קבוצה שתפתח אותו (צפיתי בסרטונים של הילד בלי קליעה בלי כדרור משמעות נגר) גולדן סטייט בהחלט שם גם אטלנטה, אסור לו ליפול לבור שופכים כמו שיקגו.
.
7. הארדן בחגיגות אחרי הבועה עזוב אותו לפחות הוא לא שכח לשלוח ברכה לווסטברוק ואמא שלו ליום ההולדת.
.
8. אני לא חושב שדרוזן מתאים לנו במצבת הגארדים,בנוסף לכך החוזה שלו זה 28 מליון לא רואה טרייד שמתבצע עליו.
.
10. אף אחד ובמיוחד לא שרלוט לא תגע בגופה של ווסטברוק, אני עדיין לא מאמין שפרטיה עשה טרייד כזה עליו זה מתחרה בטרייד של בילי קינג, צריך לזכור דבר עיקרי מאוד זה עונה בלי קהל שבא לאולמות משמע בלי מכירת כרטיסים, אם בעבר אוקלוהמה השאירו אותו והיו מסכימות לספוג זבל כזה זה רק בגלל היכולת שלו למכור כרטיסים, בלי זה אף אחד לא יגע בו.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 7:05:36

דרך אגב לגבי הוויכוח בין גילרי לשמעון על טמטרינג שמעון בהחלט צודק רק לראות מה השיקצה לברון עושה ולא מקבל קנס מהליגה בעוד כל אחד אחר היה מקבל קנסות על ימין ושמאל אם היה עושה עשירת מזה, סילבר זה הוויט ביץ של לברון.

עידו גילרי
13/11/2020 7:33:14

בוא תגיד מה לברון עושה ולא מקבל עליו עונש.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 7:42:29

https://www.si.com/nba/2018/12/19/lebron-james-anthony-davis-joining-lakers-would-be-amazing
קח ידידי עכשיו תשווה את זה למה שאחרים עושים וקיבלו קנסות לעומת זה ״הפעולה״ של הליגה מול לברון הייתה להוציא נייר שירותים בדמות הודעה לקבוצות, פשוט מאוד יש דרג וזרג בליגה https://www.google.com/amp/s/www.si.com/.amp/nba/2018/12/28/anti-tampering-memo-nba-lebron-james-anthony-davis

עידו גילרי
13/11/2020 7:44:46

אוקיי מקבל.
אז מי עוד בדרג שהוא יכול להגיד מה שבא לו?

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 8:04:16

אני מאמין שהטופ 5 של הליגה בדיוק כמו מה שקורה בשיפוט שליאניס ולברון יש אישור לדרוס שחקנים בדרכם לסל עם כתף חדה, אני די בטוח שאף אחד לא יעז לקנוס את דונציץ, אבל בנתיים הוכחה לכך יש רק ללברון ג’יימס.

עידו גילרי
13/11/2020 8:05:11

ומי הטופ 5 האלה?

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 8:11:14

לדעתי האישית זה לברון ,יאניס,דונציץ,דוראנט וסטפן קרי.
אבל זה לא העיקרון ולא הדיון השאלה אם יש זרג ודרג בליגה וחלק מקבלים קנסות וחלק לא. המקרה של לברון בהחלט מראה ששמעון בנושא הספציפי הזה צדק.
.
אני בכללי הייתי בדעה שצריך לקנוס את מורי עם כל הטרייד של כריס פול ואסיפת חוזים שביצע בשביל שהטרייד יתקיים, הבעיה שהליגה לא מסוגלת וכנראה לא רוצה לעשות חושבים.

עידו גילרי
13/11/2020 8:21:03

בוא נגיד שהמקרה של לברון גבולי אבל אני אתן לך את זה. הליגה נכנסת לעובי הקורה בקטע הזה מאז כך שאם הוא ידבר שוב על שחקן של קבוצה אחרת להערכתי תראה בדיוק איזה 'דרג' יש בנושא.

גיא רוזן
13/11/2020 7:50:55

מי הם השחקנים שקיבלו קנס על טמפרינג לפני שינוי הכללים בקיץ 19'?
(אני שואל ברצינות. אני זוכר רק את גרין מקבל קנס בגלל דבריו על בוקר. זה היה אחרי השינוי של הכללים. לא מעט בגלל לברון)

עידו גילרי
13/11/2020 7:52:54

אריק 'אני לא רוצה להיות כאן'…

גיא רוזן
13/11/2020 7:59:15

אני כמעט בטוח שזה לא תחת סעיף טמפרינג, אלא תחת "פגיעה בליגה" או משהו דומה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 8:06:00

זה נכנס לאותו סעיף של טמפרינג בדיוק כמו מילווקי שדיברו על הארכת חוזה מקס ליאניס ונקנסו.
https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2019/09/24/sports/milwaukee-bucks-tampering-giannis.amp.html

גיא רוזן
13/11/2020 8:24:03

אתה מבלבל בין דברים.
קבוצות נקנסו בעבר, גם לפני שינוי הכללים (לייקרס ב-500,000 , לדוגמה).
שחקנים?
מי נקנס על טמפרינג לפני שיוני הכללים ב-19'?
.
בלדסאו, כמו מוריס לפניו (גם בשורות הסאנס, גם כאשר הודיע שנמאס לו), נקנס על Conduct detrimental to the league.
זה סעיף עליו נקנסו והושעו לא מעט שחקנים. משהו אחר לגמרי.

thejanitor
thejanitor
13/11/2020 11:01:05

מישהו מוכן להסביר לי מה ההגיון בכל חוקי הטמפרינג האלה ואיך הם לא מנוגדים לערכים ליברלים כמו חופש הביטוי וחופש התעסוקה? תחסכו ממני את הטיעון שהליגה היא עסק פרטי ואם בחרת להיות שחקן בליגה אתה מקבל על עצמך את החוקים שלה, הטיעון הזה בטל אם בית משפט יצטרך להכריע.
.
למה לא מותר לקבוצות ושחקנים לדבר עם מי שבא להם מתי שבא להם??

Avri
Avri
13/11/2020 11:20:37
Reply to  thejanitor

אפשר לחסוך ממך את הטיעון אבל מה לעשות שהוא נכון. שחקני נבא הם בהגדרה עובדים של הליגה, לא של הקבוצות. בדיוק בגלל זה גם חופש התעסוקה/חופש החוזים לא מאפשר להם לחתום על איזה חוזה שנראה להם.

Avri
Avri
13/11/2020 11:39:25
Reply to  Avri

ולפני שטנש מתערבים, כן, הליגה = הקבוצות. החוזים הם סטנדרטים, ונקבעים במו'מ בין השחקנים לליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 12:00:21
Reply to  thejanitor

אני לא מצליח לישון, אז שרת התשובה היא די פשוטה שגם בבית משפט היא קבילה, חופש התעסוקה במקרים מסויימים מתבטל כדי להגן על קניינו של המעסיק שבמקרה הזה זה השחקנים שתחת חוזה, ונועד להגן על הקבוצות הקטנות מקבוצות כמו הלייקרס לדוגמא.

גיא רוזן
13/11/2020 12:06:04

במקרה הנ"ל זו לא התשובה.
הסיבה היא ההסכם הקיבוצי בין ארגון השחקנים ל-nba.
כל אותם כללים, הם אושרו אחד לאחד על ידי ארגון השחקנים בהצבעה של כלל השחקנים.

thejanitor
thejanitor
13/11/2020 12:41:30

הסכם מטופש, הרי מי שרוצה לדבר בסתר עושה זאת, אז לדעתי האישית בלבד צריך להתיר לדבר גם לא בסתר, ככה לפחות יש שקיפות רבה יותר, ויותר עניין לנו הצופים, בסוף בעלי העסק ליגה-קבוצות בנויים על רווחים מהעניין של הקהל במוצר, הקבוצות הקטנות ידפקו עם חוקי טמפרינג ובלי, לפחות תנו לנו קצת אקשן גלוי

thejanitor
thejanitor
13/11/2020 12:44:07

זה שהשחקנים אישרו זאת לא מבטל את שלילת זכויות היסוד של לבחור באופן חופשי את מקום עבודתך ואת חופש הביטוי ככה שעדיין אני לא מקבל את הטיעון הזה כהגיוני *לפי אמות המוסר שלי בלבד*

Avri
Avri
13/11/2020 13:00:06
Reply to  thejanitor

אתה כנראה לא מבין את המשמעות של המונח חוזה, ושוב, המעסיק כאן היא הליגה ואין פה שום שלילה כי אתה יכול תמיד ללכת למעסיק אחר אם יציע לך תנאים יותר טובים. מירוטיץ עשה את זה בקיץ שעבר.

גיא רוזן
13/11/2020 13:04:28
Reply to  thejanitor

על צודק או לא, אני לא מתווכח.
אני רק מציין את החוק –
ה-nlra (החוק שמסביר את יחסי העבודה) מאפשר ייצוג לעובדים, המאפשר הסכמים קיבוציים. אלו מקבלים הגנה מיוחדת, שונה מההגנה שמקבל עובד לא מיוצג.
.
מה שקצת מבלבל זה שאלת המעסיק. ההסכם הוא לא בין הפניקס סאנס לבוקר, אלא בין ארגון השחקנים לבין הליגה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/11/2020 13:08:15
Reply to  thejanitor

כל המטרה של החוקים האלו הם לייצר מצג של ליגה הוגנת ומאוזנת בלי לכלוכים והתארגנויות משותפות לא הוגנות לקחת אליפות ע"י יצירת חוסר איזון בליגה, ושמדובר בספורט הוגן בלי שמרמים בחוקים עבור אף אחד. או בקיצור להראות שהליגה לא WWE.
בנוגע לטענה של ערכים ליברלים וכו'. זה שקול לזה שתתלנן על כל חוזה עבודה שחתמו עליו בכל מקום עבודה בכביכול חופשיות שגם כן מגביל את החופש של החותם בכל מיני דרכים דומות כתלות בפרטים של החוזה.
*(התגובה נכתבה תוך כדי המנעות קשה מהצהרה רעיונית לגבי מה מדובר בערכים ליברלים בעולם שלנו ומה באמת צריך כדי באמת לחתור אליהם)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם אתה שוב נופל לספינים? סיילס מאמן טוב? 😂😂😂😂 למה ממה מרוצים בדיוק מה הוא עשה?
בכלל הוא לא היה מינוי של הארדן וראס שביקשו אותו ואז ראס ביקש טרייד והארדן בכלל לא עונה לו? 😂😂😂😂
בכלל צחקתי מזה שקראתי שראס ו ארדן רצו אותו כאילו הם עקבו אחרי האימונים של היריבות 😂😂😂 הם הכירו כת סיילס כמו שאני מכיר אותו.
ממה מרוצים ממנו ביוסטון כעת מה הם החלו כבר להתאמן? ולנצח?מי מרוצה?
אם הוא מגיע לפסח אני אהיה מופתע בקטנה.
אם הארדן יגיע לנטס!זה יהיה גם בהסכמת קיירי ודוראנט בלבד שהם יודעים מה יהיה המחיר. לקיירי זה יעשה רק טוב הוא יהיה חופשי מאד לזריקות שלו סוג של קליי בהתקפה. יש לו קליעה אש והאחוזים שלו רק יעלו.
הבעיה הקשה שם תהיה בהגנה כי שלושתם שומרים חלשים. דוראנט בגילו ואחרי אכילס לא מתכוון לעשות עבודה שחורה בהגנה בשבילם. אז הם יצטרכו להביא עמדות 4 ו5 שיתאבדו בהגנה אני לא פוסל מעבר של קובינגטון וטאקר יחד או אחד מהם עם הארדן באותה חבילה לא משנה איפה הוא ילך.
זו תהיה הקבוצה הכי מלהיבה לצפייה. התקפות 5 שניות ימבה ריקות ל3 קצב מטורף 3 שחקני הiso הכי טובים בליגה כנראה יחד. את המזרח יקחו בהליכה.
בגמר יהיה יותר אתגר מכיוון לברון או קאווי אבל אני לא רואה את הלייקרס מנצחים כוח אש כזה.
הקליפרס זה סיפור אחר תלוי איך תיראה הקבוצה שלהם.
כמו שאמרתי לך מנחם אתמול הארדן מחוייב לשמור על ערך הטרייד ליוסטון 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עצוב לי לראות את פורטלנד שלא עושה כלום עבור דמיאן שום חיזוק כלום. דרוזן מושלם עבורם משדרג אותם מאד. גם הוא וגם אולדריג חוזים נגמרים אני לא מבין איך לא עושים עליהם מהלך. פורטלנד איתם קונטנדרית רצינית ביותר.
לדרוזן אין מה לחפש בלייקרס
אהרון גורדון התאמה מושלמת לפורטלנד גם והוא במחיר מגוחך. הוא יפרח שם ויתן את ההגנה שככ חסר להם

דוקטור רזי הופמן
13/11/2020 7:57:39

צדיק
אתה לא יודע כמה שאתה צודק.
לא רחמנות?

דן רוזנבלום
13/11/2020 8:05:41

אם היינו רובוטים אולי הרגשות שלנו לא היו משתלטים עליינו מדי פעם ומראים את הצדדים האפלים\טובים שלנו…
זה טבעי לשגות וגם להתרגז. קל לשלוף את האצבע ולהוציא אדם אשם על פליטת פה כזו או אחרת ולהרשיע אותו ואת דמותו במתאר מסויים.

מה שחשוב בעיניי לזכור הוא שאלה מילים על מסך וכן…עד כמהשהם יכולים לפגוע בנו מנטאלית ונפשית…
Sticks and Stones can Break my Bones , But Words can Never Hurt me

על כך, כל הכבוד על ההתנצלות שלך. זה דורש שאט נפש וענווה לאדם בגילך ומעמדך…
לא רבים בגילך יכולים להיות מפוכחים דים בכדי להבין מתי טועים וחורגים מן הטעם הטוב…
אתם דור של חלוצים וקשה מאוד להוריד אותכם מהסוס 🙂


לדעתי הארדן יישאר ביוסטון עד סיום החוזה…אלא אם כן יעדיף טרייד לקבוצה קטנה חסרת סיכויים לחלוטין.
ווסטברוק מרגיש לי כמו דאלאס ואני חושב שקיובן יעשה הכל כדי להביא אותו לטקסס.

מצחיק שדרוזן כבר נחשב "ווטרן" , בעין דעתי הוא עדיין צעיר…
אני חושב שפופוביץ' יאמן עוד שנתיים שלוש, יכין את דאנקן, מאנו, בקי וצוות האימון לקחת את המושכות ואז נראה סן אנטוניו מחודשת.
הוא יעלה ליציע ולמשרד ואז סן אנטוניו תדע תחייה מחדש…לבינתיים אני סבור שהיא תדשדש וכן…תוותר על כוכב או שניים בכדי לפנות מקום לפיתוח ועתיד.

איזאייה משחק אותה תמים, אבל הם היו קבוצה אכזרית אשר גבלה בספורטיביות ואפשר להבין למה מייקל שונא אותו.
כדורסל הוא לא משחק מגע והאופן שהם ירדו מהפרקט בהפסד להם, יישאר זכרון חקוק.
רק התנצלות פומבית של איזאייה תוכל לגשר בינם וכפי שזה נראה…לא ממש איכפת לו, כי הוא עדיין אותו הבן אדם.
מתוק מבחוץ ורעיל מבפנים.

תודה על הטור.

onetwo3
13/11/2020 14:34:54

+1
👍

אשך טמיר המקורי
13/11/2020 8:06:05

הלייקרס בהזיות.
המניות של קוזמה צנחו לרצפה ולגרין אין כאלה.
.
קנדריק פרקינס שופר אינטרסנט וחסר שכל.
.
מאמין שהארדן יישאר וראס יוטרד – לניקס או לפילי אם תחליט להיפטר מסימונס ושזה מה שהיא רוצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/11/2020 8:13:26

אשך סימונס >>> מהגופה שקוראים לה ראס, ולנגר של פילי יש הגנת עילית וצעיר יותר. לגופה של ראס נשאר לקבל עוד 130 מליון ל3 שנים.
נראה לי דובי מכין את השאטגן למקרה שטרייד כזה יתרחש

אשך טמיר המקורי
13/11/2020 8:21:54

נראה לי שלפילי ראס עדיף. סימונס ואמביד זה לא הולך ביחד, זה פקק תנועה.
עם ראס לפחות ירוצו ויהיה אטרף ובלאגן ואמביד בטח ישתחרר.
בכל מקרה הם לא יגיעו לכלום, אבל יהיו טיפה יותר טובים.

dror2
dror2
13/11/2020 8:16:51

יפה שהתנצלת דוק.
מקווה שבאמת לא ניתן לפוליטיקה להפריד בינינו, ושנצליח גם להקשיב אחד לשני וללמוד אחד מהשני, ולא להיות עסוקים רק בלהכניע את השני ולשנות את דעתו.

onetwo3
13/11/2020 14:35:28
Reply to  dror2

+1

Jonathan
13/11/2020 9:00:05

הארדן בסוג של הזיה שפשוט אפשר לבנות סביבו קבוצת אולסטארים. יש לו משכורת שסותמת הרבה אפשרויות וניהול התקפות איטי שיידרוש מהרבה כוכבים המן סבלנות. עם KD, אירווינג והארדן באותה קבוצה בכלל יהיה נחמד להיות זבוב על הקיר בחדר ההלבשה.
אגב, לברוקלין יש בכלל אפשרות לשלם את החוזה שלו בלי להיכנס עמוק למס מותרות?
*
מיילס טרנר הפך לשחקן התקפה הרבה יותר מגוון ממה שהוא היה. חושב שזה טרייד טוב לסלטיקס.

jefffoster10
13/11/2020 21:43:10
Reply to  Jonathan

טוב לסלטיקס, רע לאינידיאנה. אין לי מה לעשות עם הייוורד, ואני לא רוצה לותר כל כך מהר על טרנר. עם לוותר על מישהו, אולי על אולדיפו והחוזה הנגמר שלו. ואם כבר להשיג מישהו מהסלטיקס, אז לא את הייוורד אלא את ג'יילן בראון (תמיד טוב לחלום).

אהרון שדה
13/11/2020 9:35:39

תודה מנחם התנצלת באופן אישי וזה מה שחשוב מבחינתי .
כל טוב .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סחטיין, אהרון, על התגובה הזו.

asaf
13/11/2020 9:48:41

תודה מנחם. לא חושב שאבדיה ייפול כל כך למטה מבחינת מספר הבחירה. אפרופו ספרס אני בשתי ידיים לוקח את הטרייד של קוזמה וגרין על דרוזדן ( לא בדקתי כספית עם עובר) בעיקר בגלל האמונה שמקוזמה יכול לצאת לא מעט ואולי מה שהוא צריך זה מקום כמו הספרס מבחינת סדר והתנהלות בשביל לקפוץ קדימה. ולגבי הרוקטס לדעתי הארדן יישאר והקבוצה תחזור להיות שלו בלעדית (מחכים לניקס שייקחו את ראסל?)

יותם פלדהיים
13/11/2020 10:01:56

תודה על המעורב.
לא ראיתי בשום מקום שדיברו על זה אבל השבוע התחילה תחרות הוונדה גלוב שמתקיימת פעם בארבע שנים שבה מבצעים הקפה של העולם לבד ביאכטה. בעיניי תחרות הספורט הכי קשה שיש.
יוצאים מצרפת וחוזרים לאותו מקום, עכשיו הם קצת מתחת לקו רוחב של מיצרי גיברלטר.
שווה לעקוב

etayle
etayle
13/11/2020 10:21:55

אני ממש לא בטוח שכדאי לנטס להביא את הארדן.
הקבוצה הכי מסקרנת(עם גולדן), יש שם המון משתנים. מבחינת הארדן זה מובן, איחוד עם מאמנו האהוב, איחוד עם חברו הטוב מאוקלהומה. אופציה לאליפות מיידית.
קו אחורי של ברוגדון, ויקטור, וגורדון. עם קו קדמי וורן וסבוניס זו חמישייה לאליפות.
אני בספק שויקטור יהיה שם, השאלה איזו תמורה הם יבקשו.

טרנר/למרקוס – גולדן חייבת לנסות להביא אחד משניהם, אני בטוח שהם כבר הכינו כמה הצעות על זה.
קרי, קליי, וויגנס, למרוקס וגרין זו חמישייה טובה. וכמובן שאפשר לגוון עוד יותר.

תודה רבה על המעורב דוק, וכל הכבוד על ההתנצלות, הלוואי שאנשים ילמדו מישיש שלא חס על כבודו למען השלום, וגדול השלום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  etayle

למיטב הבנתי אם למרקוס עובר לגולדן, אין לגולדן מספיק שכר לשלוח חזרה בלי וויגינס או גרין. גולדן, לדעתי, לא יוותרו על גרין, והספרס, כולי תפילה, לא יקחו את וויגינס, אלא אם הוא מגיע עם הבחירה ה-2 ובלי שאנחנו מעבירים את ה-11.

עידו גילרי
13/11/2020 10:42:36

יש להם את חריגת הטרייד של איגי שרן חופר עליה בלי סוף.

דדי
דדי
13/11/2020 11:13:17

לא מספיק גדולה.
זה וויגינס או כלום, ולדעתי אולדריג׳ לא שווה את זה.

עידו גילרי
13/11/2020 11:18:06
Reply to  דדי

יש את לוני.

עידו גילרי
13/11/2020 11:18:39
Reply to  דדי

אגב גם לדעתי הוא לא שווה את זה.

דדי
דדי
13/11/2020 11:21:20

ברח לך הפעם – אי אפשר לשלב בין חריגת טרייד לעוד שחקנים כדי לאזן משכורות עבור שחקן אחד.
מה שנכנס – נכנס 🙂 (עם עוד 100,000k)

עידו גילרי
13/11/2020 11:28:35

סורי מאסטר…

עידו גילרי
13/11/2020 11:31:10

מיקי עניתי לך לגבי שווי בחירות דראפט בפוסט שלך.

דדי
דדי
13/11/2020 11:42:05

סתם מחשבה חצי משוגעת –
היית נותן את אייטון, ברידג׳ס, רוביו, אוברה, 10 תמורת טוואנס וראסל ?
הרעיון הוא שזה נותן שקט תעשייתי, ספציפית בגזרת בוקר להרבה שנים.
סוג של סירת המלפפון.
קצת משוגע מדי, אבל לדעתי יכול לעבוד עבור 2 הקבוצות.

עידו גילרי
13/11/2020 13:24:21
Reply to  דדי

דילמה…
אני דווקא מעריך את טאונס אבל לא את ראסל ואני חושב שעל זה הדבר נופל.

רן הנרגן
רן הנרגן
13/11/2020 19:35:32
Reply to  דדי

שקט כן, קבוצה מחורבנת, גם כן.

דדי
דדי
14/11/2020 1:39:00

אני לא בטוח.
משאירים את סאריץ׳, את ביינס, משתמשים ב mle גם ב ble, יש עוד כמה צעירים נחמדים ובטח שיש כימיה.
מסקרן מבחינתי.

Zivke
Zivke
13/11/2020 10:39:39

לגבי הרוקטס, אתה מתעלם מהפיל בחדר – הבעלים שם כנראה בקטסטרופה כלכלית, בגלל זה מורי עזב בחינם ומיד חתם בפילי, בגלל זה הוחתם המאמן הכי זול ובגלל זה מחפשים דרך החוצה לחוזים השמנים. אני מניח שאנחנו הולכים לראות את הדבר הכי קרוב למכירת שחקנים שאפשר ב-NBA

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/11/2020 10:56:08

אחלה מעורב, תודה רבה.
אני חושב שהייתי הולך על הטרייד של טרנר – הייוורד. מחבב מאוד את גורדון, אבל נראה לי ש חיבור עד לא הלך, ובשביל הקריירה שלו אולי עדיף רענון

דדי
דדי
13/11/2020 11:10:02

איפה שהוא בהופס לפני כמה שבועות כבר נכתב שהייוורד לאינדיאנה, אולי עם 14 בטרייד תמורת טרנר הוא סופר הגיוני לשתי הקבוצות……..
סביר להניח שהייוורד יצא מהחוזה וזה יהיה סיין אנד טרייד תמורת איזה 75 מיליון ל 4 שנים ואז גם לא חייבים לצרף שחקנים אחרים.
.
.
ויש לי הרבה כבוד לקווין אוקונור, אז אני פשוט אניח שהוא מנסה לצבור נקודות זכות אצל הספרס לידיעות עתידיות ובגלל זה הוא משתף פעולה עם הנסיון להראות שיש התעניינות בדרוזן, כי מבחינת הלייקרס זה אדיוטי לגמרי.

חגי "התותח" ניסני
13/11/2020 11:20:21
Reply to  דדי

דדי למה להיוורד לעשות S&T? הרי זה לא שהחוזה הזה יכול להיות טוב יותר עבורו מכל קבוצה שהוא בוחר לחתום בה לא?

דדי
דדי
13/11/2020 11:26:57

קודם כל צריך שלאותה קבוצה יהיה לפחות איזה 17 מיליון מקום בתקרת השכר שזה דבר שיש למעט מאד קבוצות העונה.
אחר כך צריך שאותן קבוצות בודדות בכלל יהיו מעוניינות לשלם לו את הכסף הזה.
ואז זו גם צריכה להיות קבוצה שהוא רוצה לשחק בה…
.
הייוורד רוצה ללכת הביתה לאינדיאנה, ואין לו שום דרך להגיע לשם בחוזה משמעותי חוץ מטרייד.

חגי "התותח" ניסני
13/11/2020 11:28:22
Reply to  דדי

הבנתי תודה על ההסבר

דדי
דדי
13/11/2020 11:19:06

אני עדיין חושב שהווריורס צריכים לעשות מאמץ ללכת על טרנר.

רן הנרגן
רן הנרגן
13/11/2020 19:33:50
Reply to  דדי

בגלל שהחוזה שלו גבוהה מה TPE אי אפשר לעשות טרנר תמורת #2 מהלך שחוסך לאינדיאנה כסף. מהלכים אחרים מחייבים את אינדיאנה לקחת חוזה בחזרה וזה לא רצוי מבחינתם. לג"ס אין חוזה כזה ויעלה להם בחירות לקנות כזה. בקיצור בעיתי לשני הצדדים
.
אם שתי הקבוצות רוצות לבצע טרנר תמורת #2 הן יכולות לסכם שג"ס תבחר את השחקן שאינדיאנה רוצה ואז בחירה מס 2 (עכשו לחוזה יש ערך כספי של 8.7) פלוס לוני פלוס פילר (למשל בומן) תמורת טרנר ואז אינדיאנה לא מגדילה הוצאות. זה כמובן דורש אמון רב בין 2 הקבוצות.

דדי
דדי
14/11/2020 1:42:35

זאת אכן אחת האפשרויות אבל לדעתי הווריורס נותנים כאן קצת יותר מדי.
גם וויגינס לקבוצה שלישית ועוד שחקן לווריורס זו אפשרות
הייתי מנסה לשמור את לוני אם הייתי יכול, גם אם טרנר מגיע.

A Ljos: Resurrection
13/11/2020 12:37:08

במצב העניינים הנוצר, ובעקבות רוח ההתנצלויות, גם אני רוצה להתנצל.
מילסאפ. פול. מצטער שקראתי לך סוכן כפול. מצטער שאמרתי שאתה צריך לצאת מוקדם ממשחקים כדי להספיק לארוחת הערב של 16:00. מצטער שאמרתי שאתה יכול לשמור רק על גאריס, כשהוא עושה את הפילאטיס השיקומי שלו חמש פעמים בשבוע. מצטער שאמרתי שאתה בטח כל כך זקן שאתה חושב שהירואין זו תרופה לגיטימית ושלקחת אותה בדיוק לפני המשחק. מצטער שאמרתי שבזריקה משלוש אתה מסוגל לפגוע רק בגרסא הישנה השמנה של יוקיץ', וגם זה רק אם הוא עומד חצי מטר ממך.
כאילו, כל הדברים האלו נכונים. אבל אני מצטער שאמרתי אותם.
עד למשחק הבא שלך, לפחות, שם שוב תשחק כמו **#**$^&%**

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/11/2020 16:13:44

חחחחחחחחחחחחחח

MBK
MBK
13/11/2020 13:55:51

הביקוש לווסטברוק ירד לשפל המדרגה
הוא יהיה בשארלוט בגלל שכרגע הוא השחקן הבכיר במותג ג׳ורדן
גורדון הייורד היה צריך לעזוב את בוסטון כבר לפני שנתיים, עם בראון וטייטום הוא מיותר
דפרוזן ללייקרס זה אסון, הייתי מעדיף פיור-שוטר כמו באדי הילד

onetwo3
13/11/2020 14:30:47

ההתנצלות לאהרון ריגשה אותי יותר מכל פוסט שקראתי אי פעם באתר.
תודה דוק
גדול

Alex Rabino
13/11/2020 15:30:06

"למייק ד'אנטוני לא היו הרבה מעריצים בקבוצה". באף קבוצה אותה אימן לא היו למייק ד'אנטוני מעריצים רבים.

A Ljos: Resurrection
13/11/2020 19:36:15

והקבוצות ממשיכות לחשוף חולצות לעונה הבאה כאילו זו לא מזימה לסחוט עוד כסף מהאוה…לקוחות. והפעם, ספרס, וזה איכשהו לא חולצת קמופלאז' צבאית אז זה כבר שיפור:
https://news4sanantonio.com/sports/spurs-officially-announce-retro-fiesta-city-edition-jerseys

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/11/2020 19:47:42

כמה הבריאות של העיניים שלי תסבול אם אלחץ על הקישור ואביט בתמונות?

A Ljos: Resurrection
13/11/2020 19:49:59

כמה קשה היה לך עם אופנת הניינטיז?

אור
אור
13/11/2020 21:07:25

זה מעולה. זה לא האייטיז?

אור
אור
13/11/2020 21:08:24

חוץ מזה מה רע בקמופלאז'.. הייתה עדיפה

A Ljos: Resurrection
13/11/2020 21:21:10

כתוב שם שזה מחווה למדי החימום שהם לבשו בין 89/90-96/97. וגם ככה תחילת הניינטיז מאוד אייטיזיות. אז אפשר לתת לאייטיז קרדיט.
וכל כך לא אהבתי את הקמופלאז'. אתם משחקים כדורסל, לא מסתערים על גוש קרח. לפחות זה שונה, ולא פשוט אותו סגנון חולצה בצבע אחר.

אור
אור
13/11/2020 21:34:09

קיבלתי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/11/2020 21:45:05

אמנם יש טענה שזה השנים המעצבות של התפיסה האסתטית שלי, אבל אני אוותר על לקחת את הסיכון. המספר ראיה גם ככה במצב רע מספיק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

צבעים מחרידים, ובכלל כל הדגש הזה על גרסאות של חולצות ונעליים לא ממש מדבר אלי.
.
מה שכן – בפרסומת הזו יש "רק" צעירים, ולא נותר לי אלא לקוות שזה לא רק עניין שיווקי של "צעירים משווקים לצעירים" אלא גם אומר משהו על השינויים ברוסטר לעונה הבאה…

ירון, החלום
ירון, החלום
15/11/2020 21:53:45

בסד
שלום.
יוסטון אחת הקבוצות העיקריות מעניינות בקיץ.
כמעט הכל יתכן. מבניה מחדש, ועד לאליפות (חלום בהקיץ).
וכל מי שחושב שברוקלין לוקחת אליפות עם דוראנט, הארדן וקיירי,
אז כן, היא תיקח את אליפות האגו והבלאגן.
לא ישאר יותר מדי כישרון מסביב, בגלל התקציב,
ונשאר עם 3 בעלי אגו גדול, שלפחות 2 מתוכם חושבים שהם השחקנים הכי טובים בעולם,
והם אפילו לא הכי טובים בקבוצה שלהם.