חם מהתנור: מארק דנייו מאמן אוקלהומה

הת'אנדר מינו מאמן ראשי לקראת העונה הקרובה, כשזה יהיה מארק דנייו (Daigneault), עוזר המאמן בן ה-35 של בילי דונובן בעונה האחרונה. דאיגנולט אימן את קבוצת ההתפתחות של הת'אנדר, אוקלהומה סיטי בלו, במשך 5 עונות וזכה איתה ב-3 אליפויות דיוויזיה.

*

אוקלהומה ופניקס עשו שיחות על טרייד של כריס פול מהת'אנדר לסאנס. חבר חמישיית העונה השנייה, שקלע 17.6 נקודות עם 6.7 אסיסטים למשחק, תחת חוזה של 85 מיליון דולר לשנתיים (לפני קיצוץ משכורות בהשפעת הקורונה).

*

ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק "לא בטוחים" בקשר לכיוון של הרוקטס לאחר העזיבה של מייק ד'אנטוני ודריל מורי. כרגע שניהם מעוניינים להמשיך בקבוצה.

*

מינסוטה שוקלת לנסות להשיג בחירת לוטרי נוספת, ולפי שמועות עשויה להציע לאטלנטה חבילת טרייד של ג'ארט קולבר והבחירה ה-17 תמורת הבחירה השישית. אטלנטה מעורבת בשיחות של הבחירה השישית תמורת ג'רו הולידיי.

*

הליגה אישרה את מתווה החזרה של עונה בת 72 משחקים. שוק השחקנים החופשיים יפתח ב-20.11, 23:00 שעון ישראל.

*

טום היינסון, אחד מגדולי השחקנים של בוסטון, נפטר. היינסון זכה ב-8 אליפויות כשחקן ו-2 כמאמן בבוסטון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 38 תגובות

    1. לא שהשאר לא נכון (כאילו, אוקלהומה גם שנה שעברה נראה שהולכים לבנייה מחדש ובסוף ויתרו. וזה לא שניק נרס, האבא הרוחני פה, התחיל בנייה מחדש בשנייה שקודם למאמן ראשי), אבל החמישה שבועות לפני תחילת זה – זה לא קדם עונה רגיל. לא רק שאין להם מושג מי השחקנים שיהיו בקבוצה בעונה הבאה, הם עדיין לא נפגשו בכלל להתחיל אימונים.

  1. בהקשר של היינסון כדי לציין שהוא נבחר באותו דראפט של ביל ראסל – ראסל שני והיינסון בבחירה הטריטוריאלית. היינסון היה זה שזכה ברוקי העונה וגם קלע 37 נקודות במשחק 7 של הגמר נגד ההוקס באותה עונה.
    היינסון הוא גם השחקן ששיחק בהכי הרבה עונות ובכולן היה בגמר – רצף של 9 עונות, ובאליפויות הוא עם 8, שזה פחות רק מה-11 של ראסל וה-10 של סם ג'ונס.
    היינסון גם החליף את ראסל כמאמן הסלטיקס אחרי הפרישה של ראסל ב-1969, והחזיק בתפקיד 9 שנים, ולמעשה הוא פרש מאימון באותו זמן שג'ון האבליצ'ק, ששיחק יחד איתו כמה עונות, פרש ממשחק.

      1. עדיין יכול להרוויח על סיין אנד טרייד. גלינארי נתן את ההטבה הזאת גם לדנבר ב-2017.
        כדאי גם לקחת בחשבון שבלי גלינארי העונה של פול הייתה נראית פחות טוב, ויש לו חלק בחיזוק המניה הספציפית הזאת.

  2. הסאנס נכנסו למוד פלייאוף ועכשיו או ליתר דיוק פלייאוף ועכשיו שבוקר לא יברח?? מה על השולחן בתמורה? בכל אופן מהלך אדיר של אוקלהומה אם הם מצליחים להפטר מהחוזה של פול תמורת כל דבר שיסייע בבנייה המחודשת.

    1. אוברה זה חלום עבורם על פול. צעיר אנרגטי משחק ב2 צידי המגרש עם עקומת שיפור בשנת חוזה שיתן עונה אש. רוביו ישלים שכר ויוטרד בעונה הבאה או באמצע בטח לאיזה קבוצה

      1. מהלך טוב לשתי הקבוצות. מסכים לגבי אוברה. החשש היחיד לגביו זה היחסים עם השחקנים האחרים. יש לי רושם שזה לא חלק חזק אצלו.

  3. לגבי הבחירה ה 6 נאמר שגם פליקנס ובוסטון מעוניינות.
    מסקרן איזה שחקן מעניין את הקבוצות.
    פול לפניקס יכול להיות מעניין.
    קולבר דווקא שחקן שיכול להתפח

  4. פליקס קרוס, בפודקאסט עם אחיו טוני קרוס יוצאים נגד פיפ"א, אופ"א, הסופרליג החדש המתוכנן וכמה שאין לשחקנים שום כוח בהחלטות שנקבעות סביבם.
    .
    players "wouldn't be playing in the Nations League, nor a Spanish Super Cup in Saudi Arabia, nor a Club World Cup with 20 or more teams” if they were asked about the competitions.

    The Real Madrid superstar further said that such tournaments are planned "to suck out everything financially, and, of course, physically from every single player – and then some."
    .
    Kroos said a league comprising Europe's top 18 clubs would be "a very, very interesting thing in sporting terms" which would generate large television audiences, but it risks widening the gap between the continent's elite and the rest.
    .
    https://www.wionews.com/sports/toni-kroos-footballers-are-just-puppets-for-uefa-and-fifa-342446

    1. יש יותר מדי משחקים בעונה והרבה פגרות מיותרות שסתם מובילות לעומס, פציעות ופגיעה במוצר. למרות זאת ליגה שבה יהיה יובנטוס-באיירן פעם בשבועיים תהפוך את המפגשים ביניהם להרבה פחות נוצצים וגם שם תתקבע היררכיה בסופו של דבר

          1. מילאן יכנסו איכשהו עם הדולרים הסינים לא דואג להם. אני בכלל מחכה כבר שנים לאיזה שייח סעודי שירומם אותנו מהאשפתות.
            הסינים קמצנים לא קונים שחקנים ב500 מיליון יורו

  5. אטלנטה רוצה את הולדי ומדברים על עסקה שכוללת את הבחירה ה6.
    מקווה שיכניסו את ראדיש ואם לא גם הורטר מצויין.

    1. יוסי אתה חי בסרט. קשה להאמין שההוקס יוותרו על מישהו מחמשת הצעירים שלהם תמורת הולידיי המזדקן + הבחירה. אנחנו מדברים על הולידיי לא על טייטום

      1. זה שוק של היצע וביקוש, השוק השנה חלש אין כמעט שחקנים פנויים להחתמה או זמינים לטרייד וגם דראפט חלש.
        10 קבוצות מתעניינות בהולדי, לפי דעתי הוא שווה יותר רק מבחירה 6, אבל את זה כבר השוק יתמחר.

  6. אוהדי פיניקס, היו נחמדים. הגישו יד לאוהדי רוקטס האומללים. כקבוצה שהגיעה לגמרי מערב, היו לה שחקנים נפלאים, אומנה על ידי ד'אנתוני, ואז נפלה לידי בעלים גרוע שמחק הכל וגרר את הקבוצה בבוץ במשך עשור, אתם יודעים איך הם בטח מרגישים עכשיו.
    מהר, תעזרו להם. לפני שאוהדי ניקס שמים עליהם יד.

  7. מאמן אוקלהומה – מסכים עם רועי שזה מכוון לבניה מחדש, ומסכים עם ליוש שאין אפשרות לדעת… מה שכן, אם זה היה תלוי בי, וכמו רוב הדברים בעולם – זה לא, אבל אם זה היה תלוי בי, בהחלט הייתי הולך לבניה מחדש ומטריד את פול, אדאמס ואולי גם שרודר. כמו תמיד, יהיה מעניין לעקוב אחרי פרסטי ה"קיץ".
    .
    כריס פול לפיניקס – לא יודע. זה מה שישאיר את בוקר? זה לא הופך אותם, לדעתי, לקונטנדרית בעונה הקרובה, ובטח לא מתאים לטיימליין בהמשך. פול צריך ללכת לקבוצה שצריכה אותו בשביל אליפות בעונה הבאה – קליפרס, מילווקי, או… יוסטון
    😉
    .
    מיניסוטה – מעניין. מה הם מנסים לעשות? לגייס את בחירה ה-6 כדי שתהיה להם בחירה גם אם יטרידו את הראשונה? להוסיף את ה-6 לראשונה ולהטריד את שתיהן עבור כוכב שלישי? אולי עבור בוקר? לא סומך עליהם שיצליחו, אבל יהיה מעניין לגלות.

  8. אתחפש למנחם במעורב לרגע

    רק חסרי בינה ואוכלי צפרדעים וחלזונות מסוגלים לכתוב דונייהו Daigneault כמו peugeot ו renault
    למה שלא יכתבו איך שמבטאים? דייגנולט 😎

      1. הלו הלו לא התכוונתי לרדת עליך חחח. עכשיו זה נראה כאילו צחקתי עליך.
        פשוט מעצבנים אותי הצרפתים שכל דבר כותבים שונה ממה שהם מבטאים בצורה קיצונית 😂😂
        הוא בטח עם שורשים צרפתים.
        מה שמנחם עושה זה סהוא קורא את השם כמו שכותבים ואני מת על זה.
        דונציק זובאק😎

  9. ובזמן שפה חולמים על סופרליג של עשירים, בצד השני של הסקאלה החברתית של הכדורגל (כי כדורגל הוא ענף תרבותי וקהילה הרבה מעבר לכמה תאגידים גדולים) – מייקל מיפסוד, "מסי די מלטה", שיחק היום את משחקו האחרון במדי נבחרת מלטה הפצפונה. במשחקו ה-143 בגיל 39 הוא כבש את שערו ה-42 בניצחון 3:0 על ליכטנשטיין.

  10. אם הפליקנס רוצים ללכת באמת לפליאוף אז 2 טריידיםצריך לעשות
    הולדי לאטלנטה
    בחירה 6 וגקסון הייז או בחירה 13 לאינדאינה
    ופלקינס מקבלים את טרנר.
    ראדיק תמורת דני גרין ובחירה 28
    קבוצה מאוזנת שאמורה להספיק בשביל פליאוף

    1. חחחחחחחחח מה עם הארדן על לונזו לוקח?

      ההיז על טרנר? 😂😂😂😂 הייז רק יודע לקפוץ נגר על בטירוף רובין לופז נראה אלגנטי לידו ועוד צעיר פעור מה נא יעשו איתו?

      דני גרין על רדיק? רדיק עוד מעט פורש וחור הגנתי מטורף למה שמישהו יביא עליו את דני גרין? במיוחד לייקרס שממש אין להם תחליף לגרין? מילא היית מחזיר להם את רדיק יחד עם הארט על דני גרין עוד ניחא יכול להיות הגיוני.

      אתה והנרגן צריכים לארגן טרייד ביניכם 😂😂 נראה אם במועד הטריידים הנוכחיים אצליח להעביר טרייד בהסכמתכם אתגר שלקחתי על עצמי 😂

    2. חחחחחחחחח מה עם הארדן על לונזו לוקח?

      ההיז על טרנר? 😂😂😂😂 הייז רק יודע לקפוץ נגר על בטירוף רובין לופז נראה אלגנטי לידו ועוד צעיר פעור מה נא יעשו איתו?

      דני גרין על רדיק? רדיק עוד מעט פורש וחור הגנתי מטורף למה שמישהו יביא עליו את דני גרין? במיוחד לייקרס שממש אין להם תחליף לגרין? מילא היית מחזיר להם את רדיק יחד עם הארט על דני גרין עוד ניחא יכול להיות הגיוני.

      אתה והנרגן צריכים לארגן טרייד ביניכם 😂😂 נראה אם במועד הטריידים הנוכחיים אצליח להעביר טרייד בהסכמתכם אתגר שלקחתי על עצמי 😂

  11. ושאלה –
    מתי פעם אחרונה הוחתם בליגה מאמן שאין לו דף ויקיפדיה?
    (עד כמה שאני מצליח להבין, דף הויקיפדיה שלו הוקם ב-2016 ונמחק כמעט מיד אחרי. הוא שוחזר לפני שעתיים עם עדכון התפקיד החדש)

    1. רק בפגרה הזמו היה עוד מאמן אלמוני שהוחתם (היה עוזר לפני), היה לו דף ויקיפדיה? כבר שכחתי מי זה ובאיזו קבוצה, לא סילאס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט