מעורב הופס ליום ד': מזכיר המדינה שהשחית היום דמוקרטיה, ומכר לערבים 50 F-35 ו-18 מל"טים MQ-9B – החדישים בעולם / מנחם לס

1. דוק, מתי תבין שזהו אתר הופס, פוטבול, בייסבול, אופניים, סנוקר, טניס, ועוד, ולא אתר פוליטיקה?

מייק פומפנו – כמו שאר אנשי הממשלה והסנטורים הרפובליקנים – הם מכוערים, שמנים, ונראים גם ממורמרים וגם נוכלים. אני יכול להפריד בין הרפובליקנים והדמוקרטים בסינט רק לפי פרצופם המכוער של רפובליקנים מכוערים כמיץ' מק'ונל או לינדסי גראהם מדרום מקרולינה!

********

הייתי מוכן לעבוד על מעורב להיום. יש מספיק אנשי צוות (67) שקוראים פוסט זה, והם יכולים להיכנס ל'טיוטות' בעריכה ולראות בעמצם (בשעה שאני ישן…) 'מעורב הופס ליום ד' שהתחלתי לעבוד עליו בערב. זה היה לפני שהגיע הטוויטר מהבית הלבן מאחד העובדים שם (זה לא הטוויטר הראשון ממנו) עם 5 מילים:

"TRUMP IS IN TOTAL DENIAL"

עוד אדבר על הטוויטר הזה. אבל הוא שינה את כל התכניות.

במקום לעבוד על 'המעורב' עברתי לכתוב עוד פוסט על על מה שקורה כאן עם הבחירות והנשיא דונלד טראמפ. אני בטוח שישנם רבים – ביניהם עורכי האתר, חברי צוות, וגולשים – המעדיפים שאתרחק מכתיבת פוליטיקה ושהאתר יישאר אתר ספורט. הוא אכן אתר ספורט, ובקרוב יחזור לכסות רק ספורט.

גם אני רוצה בזאת מאד-מאד, אבל כל פעם שאני עצמי מאמין שזהו זה, זה המאמר האחרון שלי בענייני פוליטיקה, קורה דבר, או דברים – ארבעה-חמישה דברים מרכזיים שקרו היום – ואז הטוויטר הזה – שמכריחים אותי לחזור לפוליטיקה. זה ימשיך עד שהמעבר מהנשיא המשובש, הלקוי, וחולה הנפש הזה דונלד טראמפ יעזוב את הבית הלבן (מרצונו, או בכוח) והנשיא הנבחר הבא ג'ו ביידן יחליף את מקומו.

זה ימשיך כך, ולמי שזה לא נראה מתאים, שייקח חופשה מהאתר עד ל-5 לינואר. אני אסגור את האתר לפני שאסתום את פי ולא אכתוב על דברים שמתחילים להשפיע על בטחון ישראל, על ה-WELL-BEING של הדמוקרטיה האמריקאית, ועל דברים שמתחילים לאיים על בריאות משפחתי ובריאותי אני.

כצבר שהוא עתה אזרח אמריקאי, בן זוג של אמריקאית (לגייל יש גם אזרחות ישראלית, כמו לי כמובן!) , ואב לבת ולנכדות אמריקאיות, אני אביע את דעתי כאן עד יעבור זעם. היום ה-STATE DEPARTMENT סירב להעביר צלצולי טלפון של מנהיגי מדינות העולם לג'ו ביידן – מנהג ידוע ובעל מסורת של עשרות שנים – בטענה ש"אין מה לאחל דבר לביידן בזמן שהמשרד עסוק ב-SMOOTH TRANSITION של טראמפ מהקדנציה הראשונה לשנייה" כדברי ראש המשרד מייק פומפנו.

מה שקרה כאן היום הוא TERRIFYING. מפחיד, מדהים, ומזעזע. דמוקרטיה משובשת. סנטורים שהם נציגי העם מסרבים להכיר בבחירות החוקיות לחלוטין ללא הסימן הפעוט ביותר לזיוף. טראמפ סירס ועיקם כאן את כל מוסכמות, וכל הרפובליקנים (מלבד ארבעה סנטורים) מפריעים, מכשילים, ומסרבים להכיר בפרוצס שהוא הגרעין, הלב, והנשמה של הדמוקרטיה.

אתם גיחכתם עלי כשהזהרתי ממהומות אזרחים שיפילו חללים? ובכן ישנם יותר ויותר סימנים על התארגנות המיליציות, והדבר המדהים ביותר הוא שכמעט כל מנהיגי העם הרפובליקנים הולכים אחרי טראמפ כאילו היו הפודלים שלו, ומלבד ארבעה – ארבעה בכל הסינט!!! – לא מוכנים לקבל את תוצאות הבחירות. אתמול והיום הם קיבלו טונות של תחמושת מהתובע הכללי של האומה ויליאם באר, וממזכיר המדינה מייק פומפנו, שהודיעו קבל עם ועדה שהבחירות לא קבעו דבר עד שכל בחירה תיבדק וכל הטענות על זיופים ו-FRAUD ייבדקו.

אם היו הוכחות לזיוף כללי, ניחא. אבל אין צל של הוכחה, צל של עובדה, צל של מסמך, דיווח, אות, אסמכתא, ווידוא, מסמך, או בסיס להצהרות של הנשיא והרפובליקנים ש'הדמוקרטים גנבו את הבחירות'. שהבחירות מזוייפות. שהיה 'קשר סודי בכל ארה"ב בין נוכלים מקצוענים ששינו את כל תוצאות הבחירות'. אתם צוחקים? היום דברתי עם קני, בנה של גייל, והוא אמר לי שהוא בטוח ב'אלף אחוז שהיה כאן FRAUD מתוכנן מראש, מתוחכם, ולכן נילחם עליו עד שהאמת תצא לאור'.

טראמפ הצליח לטרף את כל שפוטיו באותה דמגוגיה של היטלר, מוסוליני, ודיקטטורים מסוכנים ביותר – נרקיסיסטים כמוהו – וזה רק נעשה יותר ויותר גרוע.

זה מתחיל להיות רציני, אז אני מציע לכל אלה שמתבדחים, או חסרי מושג שלא יודעים להיכנס לאינטרנט, ולא יודעים את ההבדל בין הקונגרס והסינט, ואלה המאשימים אותי בהזיות או פנטזיות – שישמרו את לשונם אלא אם ישנן להם הוכחות על שקרים או 'הזיות' כי זה מתחיל להיות רציני כאן וזה מתחיל להדאיג אותי, בעיקר בגלל דאגתי למשפחתי.

אני קורא את כל התגובות שלכם. 200 כל יום כמעט. כמה מהן פוגעות, מעליבות, וממש מבזות. לי אין זמן להגיב כי משך כל היום עלי לתמוך באישה חולה – אם בנותי שהיא אהבת ומשוש חיי – אבל חולת פרקינסון שאני עושה ככל יכולתי לעזור במה שאני יכול – בריכה, חדר כושר – ואני מנסה ככל יכולתי להנעים את זמנה בדירה במגדל ללא אפשרות לעזוב אותה. זה כלל לא פשוט. שנינו מגיעים לאמצע שנות השמונים, ובגלל נשיא המסרב להנהיג את העם, ובגלל טיפולו המזעזע ממש בנגיף הקורונה, הוא גרם בחוסר מנהיגותו ושקריו ש'התגברנו על הקורונה' – למגיפה שהגיעה לכל מקום. הוא הפך את מסיכת הפנים ושמירת מרחק לעניין פוליטי, והרבה בגלל זה ישנם היום 240,000 קורבנות שלפחות חצי מהם היו ניצלים עם הנהגה נכונה (זה מיטוט ידוע של המומחים המובילים כאן).

אז אני בולע תגובות של מזלזלים, לועגים, ומשמיצים ללא יכולת לענות. אז אני עושה זאת כאן, בפוסט שלי.

רוצים דוגמא? אתמול מישהו גיחך עלי כש'נבאתי' שיהיו 250,000 קורבנות קורונה בארה"ב כבר בספטמבר. אלוהים ישמור: היו כאן 'רק' 200,000. רק היום הגענו ל-239,467. לא נגיע ל- 250,000 עד כנראה שבועיים מהיום. האם עלי להרגיש אשמה שטעיתי ב-50,000 קורבנות? האם עלי להרגיש אשמה שטעיתי בחודשיים? האם אני 'המצאתי' את המספר 250,000, או שהקשבתי למה שדוקטור פוסי הודיע לאומה?

מישהו אחר כתב שאני מסתמך רק על 'רגש' במקום על 'מוח' ועובדות' כי אני לא איש עסקים ואני לא חושב כאיש עסקים. אז ככה: הייתי פרופסור, אבל גם איש עסקים רוב ימי חיי. הייתי בעל בתי דירות להשכרה, והייתי בעל קייטנות משך 30 שנה עם בערך 3,000 עד 4,000 בנים ובנות כל קיץ. אני לא מסוגל להגדיר את צורת מחשבתי אבל היא תמיד מבוססת על REALITY, HYPOTHESES, וכן, גם רגש על מה שקורה. אני פוגע די נכון הרבה יותר מאשר אני טועה (סליחה על שבחרתי בת'אנדר כאלופת ה-NBA – בחירה שהיתה יותר כדי לעורר דיון מאשר דעתי; לא היה לי מושג מי ינצח). האמת? בניתי על הקליפרס. (אגב, כשכתבתי לפני שבועיים שנוצר קשר בין הסיקסרס והארדן כמעט אף אחד לא האמין לי; היום זה נמצא ברוב אתרי הכדורסל).

אז הנה ארבעה דברים שדברתי עליהם שייקרו, והם קורים ממש לנגד עינינו:

1)כתבתי שללא הנהגה פדרלית המגיפה תפרוץ שחקים:

המגיפה פורצת שחקים, ועם בוא החורף מספר החולים והקורבנות רק יגדל. הטרנד יימשך עד שיהיה נשיא שייקח על עצמו את הנהגת העם. עד היום נידבקו 10,181,555, הווה אומר 1 מכל 33 אמריקאים. העסק מגיע הביתה. גייל לא יוצאת מהבית ואני יוצא רק לקניות כשחובה.

2) הזהרתי ממרד אזרחים:

מרד אזרחים, יריות ברחובות, והרג המוני לא חייב להיות 'מלחמת אזרחית'. מספיק שקבוצות מיליציה תגענה חמושות לערים השונות. הנשיא רק מאיץ ומדרבן את התהליך בזאת שהוא מכנה את תוצאות הבחירות לנשיאות "גניבה". אתמול והיום גם ה-SECRETARY OF STATE – התפקיד השני בחשיבותו בממשלה הפדרלית – מייקל פומפנו, ווגם התובע הכללי של ארה"ב ויליאם באר, כינו את תוצאות הבחירות כ'רמייה' ו'הונאה' (אכתוב ביתר פרוטרוט על המשמעות של מה שאמרו אתמול והיום, והסכנה המחרידה בדבריהם) שחייבות בדיקה.

מייק פומפנו אפילו אמר בגאווה ש-"הנשיא וכל הממשל התחיל במעבר 'חלק' לקראת הקדנציה השנייה של הנשיא". ישנם עשרות אלפי אנשי מיליציה בכל רחבי ארה"ב שמצחצחים עתה את קני נשקם, שרק מחכים לרמז הקטן ביותר מהנשיא.

כל אלה שלעגו לי – אני מקווה רק שהם צדקו!

3) טראמפ אישר מכירת נשק מודרני ומתוחכם ביותר לאמירויות

טענתי שוב ושוב שטראמפ לא עושה מאומה בחינם. ההכרה בי"ם כבירת המדינה וברמת הגולן כחלק מישראל היו ג'סטה מצויינת. אותו דבר ההכרה ברמן הגולן כ'חלק מישראל' (כשהיא חלק מישראל כבר מ-1967, ואפילו היתה לנו שם דירת קיץ בשנות ה-80). אבל הזהרתי שחידוש היחסים עם האמירויות יבוא עבור תשלום יקר ביותר!

היום נודע המחיר: עסקה ב-24 מיליארד דולארים. 50 מטוסי F-35, טילים מהחדישים ביותר בעולם. כל היתרון הצבאי שלנו במלחמה שבפעם הבאה לא תשתמש בחיילים אלא באלקטרוניקה, נימחק.

היתרון היחיד שנישאר לנו הוא לשימוש רק כמוצא אחרון.

ד) הזהרתי שטראמפ הוא חולה נפש שפגיעתו בדמוקרטיה האמריקאית תיפגע באומה למשך עשרות שנים!

הוא גרם לנזק גדול אפילו יותר גדול מאשר חששתי שיגרום. בהתנהגות שלו, ושל יועציו, בארבע השנים האחרונות – ובמיוחד עתה בסירובם להכיר בתוצאות הבחירות שהן הברורות ביותר בשנים האחרונות. בסרובם זה הם הורסים את כל יסודות הדמוקרטיה, ואת קדושת השיטה הדמוקרטית שהאומה הצעירה הזאת יצרה כדוגמא לעולם.

לא רק זאת. אלא שבסרוב להכיר בתוצאות הבחירות, הם מונעים מביידן את התקציב הפדרלי המגיע לנשיא הנבחר עבור ה-TRANSITION – 'המעבר'. ביידן יהיה גם ה-COMMANDER IN CHIEF. מפקד הצבא הראשי של הכוח החזק ביותר בעולם. הממשל חייב להתחיל להעביר לו מסמכים סודיים, טלפונים סודיים, ולך תדע מה עוד חייב נשיא חדש לדעת. אלה דברים שלוקחים 50-60 יום להכין את צוות הממשל החדש להשתלט על העניינים. מה שטראמפ עושה עתה הוא פגיעה חמורה בבטחון הלאומי של ארה"ב כשהוא מסרב להעביר את כל התיקים בהדרגה לנשיא הבא.

לטראמפ איכפת? טראמפ לא שם זיין על ארה"ב או בטחונה. הוא חושב רק על עצמו ועתידו.

TOTAL DENIAL: ממש לפני סגירת הפוסט הגיע דיווח מ'הבית הלבן' שאחד מעובדיו – שנשאר בעילום שם – מסר שהנשיא נמצא במצב של "TOTAL DENIAL". הסירוב להכיר בעובדות, ולהכחיש אמיתות ברורות היא בעיה פסיכולוגית-קלינית ידועה. היא עלולה להוביל להחלטות בלתי הגיוניות לחלוטין, העיקר לא להודות לעצמו ב'אמת' שנפשו הפגועה לא מסוגלת להכיל.

2. מייקל פומפנו: "התחלנו ב-TRANSFORMATION של הנשיא מהקדנציה ה-I לקדנציה ה-II. ה'מעבר' יהיה SMOOTH!"

מה שמייק פומפנו, מזכיר ה-STATE DEPARTMENT עשה היום ב-PRESS CONFERENCE בבית הלבן היה הדבר ההזוי, הלא יאומן, והבלתי דמוקרטי ביותר שניתן לעשות.

הוא דיבר אל כל האומה שהקשיבה בכל ערוצי הטיווי:

"הנשיא יישאר נשיא לקדנציה השנייה". הוא הוסיף": "There will be a smooth transition to a second Trump administration

באותו זמן יצא מסר לכל אנשי ה-STATE DEPARTMENT: "לא מעבירים הלאה אף שיחה שמגיעה מחו"ל בקשר לאיחולים לג'ו ביידן . עונים 'סליחה, אין אפשרות להעביר את השיחה הלאה'

עד כמה שידוע כמעט כל מנהיגי העולם החופשי צלצלו:

World leaders including almost all US allies have congratulated Biden, who has achieved unassailable leads in key states as well as a commanding edge in the nationwide popular vote.

כשפומפיאו נשאל:

Can the United States still issue statements calling for free elections ?around the world

(במילים אחרות, האם ארה"ב עדיין מכירה בבחירות חופשיות ברחבי העולם החופשי הוא הגיב):

"The question is ridiculous."

בכלל לא כזה RIDICULOUS לאור מה שקרה כאן היום!

3. ארה"ב אישרה את עסקת הענק עם איחוד האמירויות שתקבל 50 מטוסי F-35, ואיתם 18 מל"טים מתקדמים ביותר שאפילו לישראל אין!

מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו הודיע על אישור עסקת הנשק עם האמיריות בהיקף של יותר מ-23 מיליארד דולר. העסקה כוללת 50 מטוסי F-35, וכן 18 מל"טים מתקדמים (וטילי אוויר-אוויר ואוויר-קרקע).

18 מל"טים MQ-9B 'ריפר' מהסוג המתקדם ביותר כיום בעולם – כלולים בעסקה!

ככל הידוע לי, המדינות היחידות בעולם כיום עם המל"טים האלה הם ארה"ב, אוסטרליה, ועתה האמירויות. אפילו לישראל אין אותם!

4. ויליאס באר – התובע הכללי של ארה"ב – שקרן, נוכל, נבזה, נבל, והחבר הטוב של טראמפ הבטיח 'לגלות כל זיוף בבחירות'!

ה-Attorney General William Barr – שנתן אישור (AUTHORIZATION) לכל התובעים הפדרלים בכל מדינות ארה"ב ל -Federal prosecutors to investigate any "substantial allegations" of election-related fraud,

עד עתה נמצאה עבירת בחירות אחת בפנסילבניה, כשבעיר הבירה הריסבורג נעצר שליח שנשא עמו 67 מעטפות בחירה שהוא ניסה להכניס למרכז בחירות.

מה מסתבר? שהוא היה שליח של מושב זקנים בו מתגוררים כ-80 קשישים, כמה מהם חולי דימנציה, שאיש במושב הזקנים לא תאר לעצמו שזה דבר אסור, ומאחר ואף זקן שם לא נוהג בעצמו, השליח גוייס למשימה.

ורודי ג'וליאני? עורך הדין השפוף, המותש, והחלכאי הזה שפעם היה הגיבור הגדול של ניו יורק כשחיסל את כל המאפיה, והיום הוא מין זקן מדדה, כפוף, פגוע, ומסכן – מין משועבד עלוב של דונלד טראמפ – לא התבייש להביא את ה-'הוכחה המוחצת' הזאת כדוגמא לזיופים ורמאיות בכל מדינת פנסילבניה. אם זו לא בדיחה, במדינה בה ביידן העפיל על טראמפ ב-47,000 בחירות, אז אנא גלו לי, קומראדים, תגילו לי מה היא בדיחה.

ה-AP דיווח זה עתה שבינתיים לא נמצאה כל הוכחה על כל מרמה או זיוף (https://www.businessinsider.com/what-states-require-to-verify-absentee-ballots-prevent-fraud-map-2020-10?utm_source=yahoo.com&utm_medium=referral). התובע הפדרלי של ג'ורג'יה (רפובליקני) התפטר כשנודע לו שבאר ציווה על בדיקות וחקירות מעל ולמרות הבטחתו ש"בג'ורג'יה כל הבחירות עברו בדיקה ולא נמצאו כל סטיות החייבות דיווח מיוחד".

מה הבעייה? הבעייה היא שטראמפ ביקש מכל שפוטיו "להופיע אישית ולהצביע" כך שב-EXIT POLL ייווצר רושם שהוא ניצח בגדול. מה שקרה למעשה הוא שאחרי סיום הבחירות (שכולן ניספרו ע"י המחשבים של מכונות הבחירה ותוצאותיהם ידועות היו כבר בלילה), באותו לילה, הרושם היה שטראמפ לא מפגר בהרבה אחרי ביידן. אבל כשמעטפות הדואר התחילו להגיע, הרוב המכריע שלהן היו בחירות ביידן. וכידוע בחירות בדואר הן מהאמינות ביותר (https://www.businessinsider.com/what-states-require-to-verify-absentee-ballots-prevent-fraud-map-2020-10?utm_source=yahoo.com&utm_medium=referral)

היום מפקח עצמאי ובלתי תלוי דיווח ש'כמעט ולא מקרי בחירה חריגים' (https://www.businessinsider.com/election-observer-says-no-evidence-for-trumps-fraud-claims-2020-11?utm_source=yahoo.com&utm_medium=referral)

Just hours after Barr sent the memo, the DOJ's top voting-fraud investigator, James Pilger, resigned from his role and moved into a different department, The New York Times reported Monday evening.

הוא כתב ל-BARR:

"Having familiarized myself with the new policy and its ramifications, I must regretfully resign from my role as director of the Election Crimes Branch."

5. ומה אמרו 27 עורכי דין מהידועים ביותר בוושינגטון על BARR?

"התובע הכללי הפדרלי של ארה"ב הוא האדם ה-UNETHICAL ביותר. הוא איש של 'DISHONESTY AND DECEITFUL" (https://www.gannett-cdn.com/presto/2020/07/27/USAT/44d8ae93-5b81-4821-9b58-618f70c864c4-GTY_1257645112.jpg?width=660&height=513&fit=crop&format=pjpg&auto=webp

27 מטובי עורכי דין על באר:

He's America's most important public lawyer, and we can't trust him.He is dishonest and deceitful

*******************************

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 428 תגובות

  1. תודה מנחם.
    .
    פינת ג"ס: קו תשלומי המס נקבע 132.7 מיליון. לג"ס כרגע יש 13 חוזים בסך של 148 מיליון. אם יחתימו בחירה #2 פלוס MLE 5.7 יגיעו לשכונה של 163 מיליון. על זה ישלמו 85 מיליון מס (פלוס מינוס 5 מיליון אם טעיתי ). אם יממשו את מלוא ה TPE שעומד 17 מיליון ישלמו עוד כ 80 מיליון. סה"כ 330 מיליון פלוס מינוס. אני לא חושב שיממשו את כל ה TPE.
    .
    הסכום של 160 מיליון תשלומי מס מתחלק בין כל הקבוצות שלא חוצות את קו המס. יש 5 או 6 קבוצות שכרגע חוצות. ז"א כל קבוצה מאלו שיקבלו, תקבל כ 8 מיליון. יש קבוצות שזה מעביר אותן מהפסד לאיזון.
    .
    בהסכם שנחתם השבוע נקבע שאם ההכנסות ירדו ,למשל, ב 30 אחוז מהצפי הם יקבלו הנחה של 30 אחוז בתשלומי המס.

  2. מקווה שטראמפ יתן בראש ויקשה כמה שיותר במעבר על הפחונים הדמוקרטים אני עם הפופקורן לצפות בהצגה. הם נלחצים שמשתמשים בנשק שלהם נגדם.
    מתי טראמפ יקבל נובל מהליברלים? שיוסיפו לו גם ראש בראשמור.
    הרפובליקנים כולם גנבים הדמוקרטים יותר וגם מנופפים לך תוך כדי הגניבה זה שמליוני אנשים מאמינים שאהבל גנב כמו ביידן יעזור להם במשהו זה אומר שצריכים הכנה למוח. יעזור להם כמו שברק המחייך עזר להם יחייך וינופף להם ויגיד אחדות כמו גנץ פה גנץ אפילו לא מחייך😂😂😂
    בכלל לראות כמה רפי הבנה יש!שם בארהב בחגיגות בהפגנות וכו והתרפסות הpc בפני "המיעוטים המקופחים".
    השיקצה ודוק ריברס פוחדים להיות שחורים באמריקה רואים שוטר עוברים לצד השני 😂😂😂
    מה קרה שחקני הליגה לא מפגינים בחופש שלהם? רק בזמן עבודה?

    1. אתה יודע מה, שמעון? אני מקווה שתתן לאשתך לגדל ולחנך את בנך. אתה כזה אטום ונואל שאני לא מבין איך לא קלטתי זאת בזמנו, והכנסתי אותך לצוות, נגד הדיעה של כל אנשי הצוות האחרים.
      מה שנכון הוא שבפוסטים שלך אתה נשמע נורמלי. טוב, אני פגשתי מספיק 'מרובי נשמות' בחיי, אז אתה עוד אחד. לא נורא. אני מקווה רק שהנשמה הנכונה שלך לוקחת פיקוד כשאתה עם הבן שלך, שעושה רושם שהוא הדבר האמיתי. תנסה לא לקלקל אותו.

      1. אשתי באותה דעה שלי. היו זמנים לפני הרבה שנים שהיא האמינה לפוליטיקאים היום היא מבינה שזה רק משחק הם מתעשרים וצוחקים עלינו שבולעים בשקיקה את השטויות שלהם.
        אתה מכור לטראמפ שהוא יעזוב יהיה לך משעמם.
        אמרתי לך פוליטיקה בשבילי זה הצגה או סרט קומדיה ויש דמויות ואני בוחר דמות חביבה עליי.
        מבחינתי גם בוראט יכול להיות רהמ ונשיא זה לא באמת ישנה לאנשים הרגילים.
        טראמפ ידע לתת שואו ולהרגיז אנשים זה מה שאהבתי בו היה לו חן בניגוד לקפוצים המנופפים עם החיוך הפלסטי.

        1. שמעון, עושה רושם שהאסטרטגיה שלך בויכוחים על פוליטיקה זה לעבוד בסדר הפעולות הבא:
          (1) לקחת את העמדה האוטומטית של ביבי/טראמפ,
          [תגובה של צד ב' לדיון]
          (2) להגיד שברור שביבי/טראמפ הם זבל, אבל כך גם האחרים, כולם מושחתים וכיוב,
          [תגובה של צד ב' לדיון]
          (3) להגיד שזה הכל בכלל לא חשוב,זה הכל בידור ומה שצריך לעשות זה לצחוק על הכל (להוסיף שניים שלושה סמיילי צוחקים עם דמעות).
          [צד ב' נכנע, כי איך אפשר בכלל לענות לזה?]
          קלעתי פחות או יותר?

            1. וואלה אפילו מנחם לא עושה כזה איירבולים אשך.
              אני חושב שהשמאל מנסה להפיל את ביבי בכל האמצעים ומתעצבן שהוא מגן על עצמו בכל האמצעים זה מה שמצחיק אותי הדו פרצופיות ואני נהנה שאתם קצת עצבניים על ביבי וחושב שאתם סתם מבזבזים את זמנכם וביבי כבר היה פורש לבד אם לא הייתם מעצבנים אותו. הכוונה במעצבנים אותו זה שהוא עושה לכם דווקא לא שבאמת הוא שם על מישהו הוא עם הסיגריה השמפניה ואתם מזיעים בהפגנות ומבזבזים זמן ולא מבינים ששום פוליטיקאי לא יעזור לאף אחד מכם. אוכלים לוקשים של חרצופים. שאמרתי לכם גנץ אותו דבר לא הקשבתם. גם לפיד אותו דבר בדיוק רוצה את הכסא בשביל הכבוד והיוקרה והכסף שיבוא בעקבותיו. מה אתה חושב למי הוא ידאג?
              אני לא אוהב מתחסדים ובכיינים זו דמוקרטיה ואלו חוקי המשחק תתמודדו.

          1. מי מתווכח על פוליטיקה ולמה אתה חושב שאבזבז על זה את זמני אפשר לחשוב מי ישתכנע 😂😂😂
            אני מביע את דעתי וזהו לא מעוניין לשכנע איש להתווכח עם איש להוכיח לאיש.
            רק פה יש כאלו שחושבים שהם "מוכיחים" משהו למישהו.
            אני באמת צוחק מפוליטיקה אפילו יותר מתוכניות קומיות תשאל את אשתי באמת. היא גם קלטה שהם חרצופים שרוצים להתעשר וזה בסדר חלק מהעסק
            .כולם מעניינים לי את הביצה. אם לא היו "מיעוטים"שמתמודדים בבחירות לא נראה לי שהייתי יוצא להצביע בכלל.
            בלי קשר לזה אני ימני לפי הגדרת הופס למרות שאני מגדיר עצמי מרכז לגמרי אבל שיהיה אני מאמץ את הצד הימני לחלוטין.
            מה שבטוח שאני לא בצד השמאלי.
            מה שהכי מבדר אותי זה איך השמאל מבזבז את הזמן שלו על ביבי מנהל נגדו תעמולה ואז מתפלא שהוא נותן להם בראש עם הכלים שלהם. הוא בסהכ לקח את כלי השמאל והתקשורת וניגב אותם עם הכלים שלהם.
            וזה לא שיש להם משהו טוב להציע במקומו מביאים ביבי מעלי אקספרס שלא קולט אפילו שביבי עובד עליו מי רוצה רהמ כזה? 😂😂😂
            עד שיבוא מחליף ראוי רק ביבי 😎

            1. mission accomplished

            2. התערבות לא מבורכת בתהליך

            1. 🤦

            2. זה ע'-א ו ע'-ב…..
              1, 2, 3…..

          1. 😂🤣😂🤣😂
            גלל צואה
            אני יודע שזה מעל לבינתך להבין, לכן צפוי שזה יחלוף הרבה מעל ראשך.
            התגובה לא נועדה לשכמותך אז פשוט תכיר במוגבלות שלך ותתנחם בזה שעדיין יש לך איפה רגשות נוספים מלבד שנאה.

      2. שמענו עליך מנחם, אתה הליצן בעל אלף הפרצופים. אתה מעז לדבר עם אנשים על חינוך ילדים? אתה עושה טובה לאנשים שלא חושבים כמוך לכתוב? לך למראה ותראה שם מטומטם..

        1. קצת דרך ארץ בסיסית לאדם בגיל מעל 80 ומחזיק את האתר הזה!!!
          אתה זבל של בנאדם!!! הסתכל במראה ותראה עלוב נפש!!!

    2. באמת?
      מהיכן אתה יודע מה עושים שחקני הליגה? האם הם מוחים? איך נראית הפעילות הפוליטית שלהם?
      .
      (כן, הפעילים מבין השחקנים ממשיכים במאמץ לעזור בקמפיין המתקרב במדינת ג'ורג'יה. אותו קמפיין יעיל שמטרתו הייתה להעלות את אחוז ההצבעה, ממשיך. הוא עבד נפלא בקרב אוכלוסיות היעד באטלנטה ובפרברים, ומטרתם של העוסקים במלאכה לגרום לכך שיעבוד טוב יותר גם בבחירות הקרובות לסנט)

    3. אני שמח שקיבלת את נשיא הפופקורן שלך, את הדיסטופיה האקולוגית/וירוסית/כלכלית שסרטים רבים הבטיחו לנו שתבוא (ובדרך כלל דמות דונלד טראמפית היא הנבל שם) אבל גם טרחו להגיד שהדור שלהם לא מתכוון לעשות שום דבר כדי לשנות כיוון משם, ושזה מצחיק אותך שלאנשים יש בעיות שאפשר לטפל בהן (אבל מצחיק אותך יותר לא לעשות כלום, איי גס?).
      אבל אפשר עכשיו להתחיל להתקדם לכיוון היציאה, לנסות לא לדרוך על כוסות קולה רנדומליות ולתת לסדרנים להתחיל לנקות לקראת הסרט הבא? הכתוביות כבר עומדות להיגמר, ולא משנה מה אומרים באינטרנט, אין סצנה אחרי הכתוביות.

  3. כרגיל, שמעון. תגובה שקשורה אך ורק לאיך שאתה מרגיש.
    למציאות, יש לה 0 קשר.
    .
    הקרקס שטראמפ מנהל כרגע בבית הלבן, הורס. לא לארה"ב בטווח הארוך (המנגנונים הפדרליים כבר התחילו במסע שבסופו טראמפ ייבעט החוצה),
    אלא למפלגה הרפובליקנית בטווח של החודשיים הקרובים, והבחירות של 24'.
    .
    כרגע המצב בסנט הוא 50 – 48 לטובת הרפובליקנים.
    יש מרוץ חוזר של 2 סנטורים מג'ורג'יה, ואם הדמוקרטים מנצחים את 2 המקומות בסנט, יש להם רוב (שוויון משמעותו שקולה של סגנית הנשיא מכריע).
    .
    מה שטראפ עושה זה לתת רוח גבית אדירה לדמוקרטים בבחירות החוזרות בעוד חודשיים. במקום להעביר את הזמן בלשעמם את האמריקאים דרך העברת שלטון שגרתית ובלנצל את הזמן לגייס את הבייס הטראמפיסטי בג'ורג'יה על מנת שיבטיח 2 סנטורים רפובליקנים שיעשו את המוות לנשיא הנבחר, ואז לאפשר נק' זינוק טובה במרוץ של 24',
    טראמפ בחר באגו. בסיפוק יצרים מידי שמשמעותו אצבע שלישית לכולם.
    .
    הבעיה?
    .
    זו אצבע שלישית שהוא מפנה כלפי אותם בוחרים שצריכים לצאת מחדש לבחור, הפעם רק עבור הסנטורים.
    שיהיה ברור –
    הכל שאלה של אחוזי הצבעה.
    הטראמפיסטים יגיעו. הם נתון, והם תמיד מגיעים.
    אבל הם המיעוט.
    השאלה היא האם שוב יגיעו המצביעים הדמוקרטים.
    הסערה שטראמפ מחולל,
    האצבע המאשימה שמנסה לבטל את קולם של מצביעים דמוקרטים (בית המשפט בג'ורג'יה כבר דחה את העתירה של קמפיין טראמפ)?
    היא האצבע שתדחוף את המצביעים לצאת שוב ולהצביע.
    היא שנותנת רוח גבית לכסף הגדול לזרום לקמפיין של הדמוקרטים.
    .
    השורה התחתונה היא שטראמפ ימשיך לעשות רוח ובלגן ככל יכולתו.
    אבל גבול יכולתו הוא במקום בו המוסדות הפדרלים פשוט יזרקו אותו מכל המדרגות.
    השורה התחתונה החשובה יותר?
    הנזק שטראמפ עושה כיום, זה עליו את חוגג –
    עליו ישלמו הקפובליקנים מחיר. מחיר גבוה, ומהר.

    1. אני שמעתי שכל הרעש והבלאגן עכשיו (לא של טראמפ אלא של חבריו למפלגה) נועד כדי לנצח את הבחירות לסנאט, אתה חושב הפוך, בקיצור לא ברור אם זה ישנה משהו. מסכים איתך שאם לא היו מתעסקים בזה הרפובליקנים היו בוודאות מנצחים שם (גם עכשיו נראה לי שינצחו אבל לא בזכות הניסיונות להפריע להעברת השלטון)

    2. לא בטוח שסתם בלגן. ביידן ירד ל-279 אלקטורים ועדיין ישנה בדיקה בכמה מדינות שאם תימצא אותה בעיה אז טראמפ בחלקן טראמפ יכול לנצח.

    3. הבעיה הכי גדולה לדמוקרטים היא שכחלק מהספירה של הצדדים בסנאט, בצד שלהם נמצא ג'ו מנצ'ין מוירג'יניה המערבית. הוא בפועל רפובליקאי מובהק וברור לכולם שהוא לא יתמוך בהרבה דברים שהמפלגה הדמוקרטית טוענת שהיא רוצה לעשות.

    1. נפלתם על השכל? אתם צריכים לעבות את הספסל. אז תתנו מן הסתם את רוביו ותצטרכו לדלל עוד יותר את הספסל בשביל לספוג את החוזה העצום של פול. נראה לי רעיון רע.

      1. רעיון מעולה דווקא. הסאנס חייבים להיכנס לפלייאוף ולהיות תחרותיים. אני הצעתי את זה לפני שנה נדמה לי פה והטנשים לא ככ רצו. היום החוזה של פול קצר בשנה. מקסימום לא יצליח יהיה חוזה נגמר עונה הבאה לא יהיה בעיה למצוא לו טרייד.
        לדעתי עם םול הם בודאות מבטיחים את הפלייאוף ולא ממקומות 7 8. אם גם אוברה ישאר אני צופה לסאנס טופ 4 הם קבוצה מאד חזקה.
        פול בוקר בריגס אוברה אייטון זה חמישייה חזקה ביותר ומאוזנת לעילא.
        טרייד חובה לסאנס לדעתי.

        1. אני מניח שאם פול יגיע אוברה ילך זה טרייד מעולה לתאנדר שיוכלו לסגור את עמדה 3 או 4 לשנים הקרובות עם אוברה ויאריכו לו חוזה.
          אני במקום הסאנס לא הייתי מוותר על אוברה תמורת פול אלא הייתי מאריך חוזה לאוברה.
          אבל מבין את המהלך שלהם לגמרי פול יכול להיות להם שיחוק והם בלחץ להיות בפלייאוף שבוקר לא יעזוב ויתחילו רחשים עונה הבאה.
          מצב שכן יכול לצאת ווין ווין.
          זה רוביו אוברה וסאריץ ועוד איזה בחירת דראפט אני מאמין ונגרים להשלמת שכר

      2. זו לא תגובה שאני כותב בקלות, תאמין לי.
        .
        אבל אין ברירה –
        .
        שמעון הסביר את זה נכו….ן
        .
        (נשבע לך, היד רעדה)
        .
        א. אנחנו בעידן הסיפוק המידי. הסאנס צריכים לעשות פלייאוף, והמערב השנה תחרותי מאוד.
        טרייד על פול, אם יעשה בתזמון נכון, גם מחזק את עמדת הרכז (אני אוהד של רוביו. הוא שחקן פחות טוב, ובהפרש גדול, מכריס פול, גם בגרסתו המבוגרת הנוכחית),
        גם מביא לקבוצה ניסיון מוכח,
        וגם מחזק את היכולת להשאיר את בוקר מרוצה.
        .
        השאלה היא תמורת מה ומי. אני מנחש שרוביו + אוברה. אוברה שחקן שחקן, אבל ההערכה שלי שלא משנה מה, בשנה הבאה הוא היה עוזב. טרייד עליו פותח את המשך ההתפתחות של ברידג'ס + קמרון + הסיכוי היותר מסביר שבדראפט הסאנס לוקחים ווינג הגנתי נוסף.
        .
        טרייד שכזה גם מאפשר לסאנס להחתים שחקן של 10 – 15 מיליון בשוק השחקנים החופשיים (הכל שאלה של תזמון).
        .
        פול + שחקן של 10 – 15 מיליון > רוביו + אוברה?
        .
        לי נראה שכן.
        .
        ההיסטוריה מלמדת שככל הנראה זה יתפוצץ לנו בפנים…
        (בעיקר עכשיו, כאשר שמעון על העגלה. לעזאזל!)

        1. טוב אני פחות מדי מבין התקרות רצפות ופננסים בשביל לקיים על זה דיון רציני. אכן פול + שחקן של 15> אוברה + רוביו. השאלה היא אם משאירים את רוביו ואוברה האם אפשר להתחזק אפילו יותר/ לשלוח את אוברה בטרייד תמורת בחירה/ שחקן משלים מהספסל בעמדות שהם לא הכנפיים.
          .
          אישית אני חושב שאתם צריכים לעשות טרייד אפ בשביל רכז העתיד שלכם. אוברה יכול להיות אחלה קלף לזה.

            1. כי?

            2. כי אנחנו בקריז…

            3. אבל בתכלס כדי להרגיע את המערכת ולעשות נעים בגב לבוקר.

            4. כבר אמרתי לך כמה פעמים בעבר שאתה צריך לעבור גמילה/ לפתוח פרק ב/ פילגש

            5. אבל החלטה כזו היא לא בדיוק מסוג ההחלטות שהכניסו אתכם ללופ בעבר כל פעם מחדש?

            6. לא ממש רואה מתי. יש לך דוגמא?

            7. אני מתכוון מסוג ההחלטות שהולכים על משהו גדול אבל לא בטוח, או שמוכרים דברים בזול/ אפילו משלמים על הוצאה של שחקנים טובים.
              זה התבטא בבחירות דרפאט שהסתיימו רע, או הטרייד על וורן.
              סבבה אז תביאו את כריס פול שהוא סיכון בפני עצמו עם המצב הבריאותי שלו, ושאלת הדעיכה שלו (למרות העונה הטובה האחרונה בת'נדר), ותעשו מן הסתם פלייאוף השנה. ואז מה? לא יהיה לכם קשה להתחזק עם זה לשנים הבאות? אחרי שתצטרכו לתת חוזים לאייטון ובריג'ס?

            8. לא. כי מבחינת הטיים-ליין החוזה שלו בדיוק באורך של רוביו. כלומר נגמר לפני ההארכה לאייטון (או ברידג'ס).
              זה כן משאיר את שאלת הרכז העתידי פתוחה וזו אני מקווה תענה בדראפט הנוכחי.

            9. שאקטוס (דוגמה)

            10. בהנחה שאוברה יצטרך להיות חלק מהעסקה על פול אני חושב שעדיף להשתמש בו על מנת להשיג את רכז העתיד אם זה יהיה אפשרי (טרייד עם הווריורס על הבחירה… הליבורטון…)

            11. גאוני, קרי בתמורה לאוברה ותוספות

            12. שאק לא דוגמא טובה כי זה היה טרייד של 'אני לא רוצה לשלם למריון את מה שמגיע לו'

            13. זה לא המצב שלנו עם אוברה?

      1. מה שכן, אי שם עמוק בארצות הברית כמה תלמידי כיתה ח' קיבלו צמרמורת של אושר כשהם מבינים שכל המחזור שלהם ייבחר לאוקלהומה ביחד.

  4. אתה נשמע לי קצת לחוץ ומודאג גיא לא מתאים לך. תשחרר זה פוליטיקה אם לא נצחק שם אז איפה נצחק.
    הפוסטים של מנחם גורמים לי להתחיל כל בוקר עם חיוך ענק.
    אני בטוח שדשונדה תהיה יותר עשירה עכשיו שביידן נבחר 😂😂😂😂😂😂

    1. בטח שאני לחוץ ומוטרד. יש לי כל סיבה בעולם.
      .
      .
      .
      (עכשיו אחרי שקראתי שאתה לא רק מסכים שטרייד עבור פול הוא טוב, אלא אפילו על איך הוא ייראה בקירוב…)

      1. 😂😂😂
        עם פול יש לכם פלייאוף בדוק. הוא קצת יצליף בצעירים שלכם כמו שעשה בokc אייטון צריך כמה מכות לקבל בשוט על הגב עם הקעקוע שהוא עשה ואתם הרבה יותר מוכשרים מצעירי okc.

      2. טרייד של פול לסאנס טוב בעיקר ל OKC. הוא ממילא לא בטיימליין שלהם ועם מליון בחירות הדראפט שיש להם מהטריידים על ראס וג׳ורג׳ והעובדה שהם ממילא לא קונטנדרים גם עם פול שווה להם מאוד לקבל את אוברה ורוביו או עוד איזו בחירת דראפט (אלה הסאנס כן?). בחירות נכונות וטריידים מתאימים ו okc קונטנדרים עוד 3-4 שנים

  5. באיזשהו מקום אני שמח ממה שקורה ולו בגלל הסיכוי שהאנשים השפויים בצד הרפובליקני יתפכחו – בדיוק כמו שקורה לרשת fox
    יש לי תחושה שאם היו בחירות חוזרות טראמפ לא היה מגיע אפילו ל 60 מיליון קולות

    1. התחושה שלך מוטל בספק. לי נראה שיש הרבה יותר כאלו שהם רפובליקנים בדם שיצביעו תמיד לרפובליקנים. כל אלה שהצביעו לו גם לפני 4 שנים וגם לפני שבוע יצביעומלו בכל בחירה חוזרת.

      1. מה יהיה? פעם שניה שאני מסכים איתך היום קרמר. כמו שנאמר, שום דבר לא יזיז את מצביעי טראמפ. אם כל התועבה שיצאה לו מהפה על וטרנים כמו ג'ון מקיין או בניו של ביידן לא העבירה אותם צד, כמו כן ההתחמקות משירות קרבי (וההסבר שלווה לזה), או העובדה שהוא לא משלם מיסים, היחס המחפיר לנשים וכיוב, אז שום דבר – אבל ממש שום דבר – לא יעביר את המליונים שהצביעו לו צד. טראמפ אמר את זה בעצמו והוא צודק.

  6. מנחם, תודה רבה על הפוסטים הפוליטיים המצוינים והחשובים שלך.
    בזמנים קריטיים, ומול מנהיגים מסוכנים שעושים דברים כאלה ומהווים סכנה של ממש לדמוקרטיות שלנו ולאורח חיינו כאזרחים – זה חובה להעלות דברים לשטח ולא לשתוק.

        1. שנשמע מהניסוח שמכירה לערבים היא דבר פסול. מה הבעיה לשיטתך בלמכור להם נשק? לא אמרת לכל אורך הדרך עד כמה פני כולם לשלום חוץ ממדינת ישראל הפשיסטית גזענית? חוץ מזה מה המוצא האתני של הלקוח משנה?

          1. תראה, אני לא בדיוק מר ביטחון.
            אין לי ידע בנושא מעבר לאדם הממוצע.
            מה שאני כן יודע שממשלות ישראל, ארה"ב, וכל איש ביטחון ומודיעין פסלו דבר כזה על הסף בעבר.
            ואני גם יודע מי האישים המדוברים – שני נרקיסיסטים שמה שמעניין אותם זה עצמם בלבד, ולעזאזל השאר.
            טראמפ בטח גוזר פה קופונים על עסקאות נשק.
            נתניהו רצה להרוויח קצת דעת קהל ו"הישגים" כדי לגמד את המחאות כלפיו ולהרוויח הסחות דעת.
            ביטחון ישראל או התחת שלו? ברור שהתחת שלו.
            אין לו שום מעצורים.
            בצוללות הוא כבר מידר את כולם ושיקר, עכשיו אותו דבר בדיוק.
            תקציב בשבילו זה רק קלף פוליטי נגד גנץ.
            אז מה אם כך הוא מחסל עמותות חשובות ומדינה שלמה לא יכולה לתפקד?
            אז נראה לך שכמה מטוסים למדינות ערביות יזיזו לו?
            הוא בטח יברח מכאן לאזרחות האמריקאית שלו ברגע הנכון.
            אם מעניין אותך תקרא קצת על האיש – https://www.zman.co.il/13462/print/
            זה לא מעכשיו, צוללות, משפטים וכולי… זה מ-96' כמה חודשים אחרי שנבחר.

          2. הא? מאיפה המשפט הזה "לא אמרת לכל אורך הדרך עד כמה פני כולם לשלום חוץ ממדינת ישראל הפשיסטית גזענית?" ??
            זה בסדר, אני יודע אין לי סיכוי איתכם.
            עניתי מנימוס.
            די מיציתי את הדיונים חסרי התוחלת איתכם כאן.
            לא מעניין אתכם שום דבר שמציגים בפניכם, הפרקטיקה היחידה שאתם מכירים זה להפנות אצבעות מאשימות לכיוונים אחרים ולחפש פגמים אחרים במאשימים, כדי להפנות את האש וליצור מצג שווא של "כולם עושים את זה!".
            בדיוק כמו הפוליטיקאים הימינים וביבי בשיטותיו… לחקור את החוקרים… לשפוט את השופטים… את הפרקליטות… את היועץ… זו עשתה חריגת בנייה… זה פוליטיקאי ממורמר… כמות התקציב שהוא שפך על לנסות למצוא חומרים על כל אחד שאיכשהו מעורב בתיקיו יכלה לכלכל מדינה קטנה.

            1. אנשי מפא"י השמאליים לא היו מושחתים פחות ואולי יותר מכל פוליטיקאים ימניים שאתה מתכוון אליהם (ובהחלט יכול להיות שכאלו שאתה רואה בהם מושחתים אינם כאלו אך זה לא משנה לענייננו.

            2. רייסיסטבירד
              אנשי מפא"י בקבר ולא ראו ממשלה כבר דור.
              אנחנו צריכים להתמודד עם המושחתים והשחיתות שיש כאן עכשיו ולא לתת להם תירוצים על בסיס המושחתים של העבר.

      1. ניסוח ממש לא טוב בלשון המעטה.
        אישית אני חושב שהמטוסים תמורת הסכם פורמלי עם כל מדינה שאין לנו הסכם איתה שווה.
        לא רואה איזה אינטרס יש למדינה שלא מונעת מאידיאולוגיה דתית להתחיל במערכה מול ישראל.
        גם זה לא איזה נשק שובר שיוויון. פשוט הפרארי של מטוסי הקרב. שם באמירויות מתים על המכונות הכי מהירות שיש

        1. מה הבעיה?
          1. חוסר יציבות שלטוני עלול להביא לכך שכלי הנשק האלה יופנו נגדנו (כמו שקרה באיראן).
          2. שינוי מדיניות יכול להביא לאותה תוצאה, כמו שקרה בטורקיה.
          3. אם האמירויות מקבלים, גם סעודיה, מצרים ומדינות נוספות ירצו ויהיה קשה לעצור את זה כשיש תקדים. ואז קח את סעיפים 1+2, תכפיל במספר המדינות ותוסיף לזה את הקרבה שלהן אלינו.
          4. כדי לשמור על עליונות צבאית וטכנולוגית אנחנו נצטרך לשלם הרבה מאוד כסף שאין לנו – כרגע אנחנו בגירעון של 150 מיליארד שקל, בלי תקציב כבר שנה וכנראה גם בלי תקציב בשנה הבאה.
          אז כן, יש בעיה.

          1. זה מצחיק שכאשר באוסלו נתנו נשקים למרצחים נשקים שאנחנו נתנו והיה ברור שהם יופנו כלפינו הייתה אופריה של "שלום" ואותם אלו במיוחד במערכת הצבאית שאז רקדו טנגו אם אלו שפתאום היום בלחץ מאותם המטוסים .

            אז ככה
            אז הנשק היה שלנו ואנחנו נתנו אותו
            ואז היה ברור לעיני כל שהנשק יופנה כלפינו
            היו מאיתנו שצעקו "לא לתת להם רובים" אבל הם נתפסו כהזויים מנותקים
            ונחשו מה ? אותם "ההוזים " צדקו והנשק הופנה כלפינו וגרם לאלפי נרצחים .

            אח"כ קרה בערך אותו דבר מגוש קטיף ואיזה גיחוך ולעג חטפו אלו שהסבירו בדיוק איפה יפלו הטילים
            רצו לאשפז אותם .

            בקיצור אותם אלו שרקדו אז טנגו לגבי נשק שאנחנו נתנו למרצחים שהיה ברור לכל בר דעת שיופנה כלפינו הם אותם אלו שכיום מתנגדים לשלום רק בגלל שמדינה שלישית (ארה"ב) נותנת להם נשק כאשר ברור לכל שהיא לא עובדת אצלנו וברור לכל שהנשק הזה לא אמור להיות מופנה נגדנו בכוונת מכוון (גם אם יש חשש שייתפס בידי ארגון טרור ).

            בקיצור מי שבא בטענות כלפיי אותו הנשק שייספר בבקשה איפה הוא היה מול אלו
            שצעקו "לא לתת להם רובים"
            כאשר אני שומע טרול כמו thog אין לי ספק איפה הוא ודומיו היו .
            אז לא מכם נקבל מוסר .

            1. אלפי נרצחים, לא חושב, עשרות או מאות אולי כן.
              בכל מקרה חלק מהנשק שנתנו ככל הנראה הופנה נגדנו.

            2. ד"ר הופמן
              מחקרים שראיתי הראו את הנתון הבא
              בין 78 ל 93 270 נרצחי טרור
              בין 93 ל 2008 1450 נרצחים

            3. אהרון
              התכוונתי כמה אנשים נרצחו באמצעות נשק מוכח של צהל?
              ב 78 עוד לא נתנו להם נשק!
              לא כל ה 1450 נרצחו באמצעות הנשק שניתן למשטרה הפלסטינית!

  7. מנחם אומר רק דבר אחד ומקווה שלא אגרר כי יש יותר מדי מטרילים באתר .
    אז ככה
    בארץ לפחות כבר הוכתמו בחירות
    מועד א היו זיופים ובגלל זה עברה מפלגה את אחוז.החסימה ובלי זה כל הסאגה של 20 החודשים האחרונים הייתה נמנעת .

    באמריקה יש רבים שחושבים שהבחירות לא היו כשרות .
    נכון תמיד יש זיופים אלו ואחרים השאלה לא אם יז זיוף אלא מה היקפו והאם זה מאורגן .

    מה שקרה כאן במקרה הטוב זו חלמאות ובמקרה הרע שחיתות .

    החלמאות היא בכל הפריצה של הבחירה המוקדמת .

    נגיד זאת כך העיקרון הדמוקרטי הוא גם נראות והיא מתבטאת בכך שכולם מצביעים בקלפי עם עובדים ומשקיפים מכל המחנות .

    נכון ישנם חולים או אנשי צבא וכו שלא יכולים להצביע כמו כולם ולכן תמיד דאגו להחריג אותם .

    אבל לאפשר לכל אחד שרוצה להצביע מתי שרוצה זו כבר בעיה גדולה
    כאשר מוסיפים לזה כל מיני חוקי דואר נקודתיים לכל מקום ומקום עם הגדרות שונות בין מדינה ומדינה זה כבר יוצר בעיני טעם לפגם טרם דיברתי בכלל על זיופים .

    עכשיו לגבי הזיופים .

    מוסכם לגמרי שצריכים להביא הוכחות .
    אין חולק על כך .

    למה הם לא הביאו עד עכשיו ?
    לא יודע אני יכול לשער שזה לוקח זמן מסיבות שונות

    בשורה התחתונה
    אני לא חושב שסתם הרפובליקנים לא מודים בהפסד
    מה יש להם להיות פודלים של מי שלכאורה ממילא יילך מהבית הלבן ?

    לכן אני חושב שהם חשים שנעשו דברים לא טובים ולא ראויים בהליך הבחירה של ביידן .

    האם זה יספיק ?
    לצערי זה בגדר מדע בדיוני
    אבל זה לא אומר שלא היו זיופים ואפילו לא בהיקף רחב .
    ובכל זאת צריך מסה של ראיות לזיופים מאורגנים בכדי להרעיד את אמות הסיפים .
    ואם אין הוכחות מעל לכל ספק בית המשפט לא ישנה תוצאה .

    שורה תחתונה.
    מן הסתם הדברים יובאו בפני בתי המשפט בואו ונמתין ונראה האם זו סתם הטראלה של מי שלא יודע להפסיד או שמא יש דברים בגו .

    אני לא משם אז לא יודע אבל אם אני צריך להמר אני הולך על אפשרות ב ( הגם שיש הבדל של שמיים וארץ בין זה לבין פסילת ניצחונו של ביידן ).

    כל טוב .

    1. אהרון, אני מקווה שמתישהו יחזור לך האמון במין האנושי. רובנו לא כאלה גרועים.
      בשביל זיוף בקנה מידה רחב (בין אלפים לעשרות אלפים של זיופים בכל מדינה מתנדנדת לפחות) צריך שיתוף פעולה של כל כך הרבה אנשים, משמעת מוחלטת ומזל אינסופי. וכמובן שכל אותם אנשים יבצעו פשע בצורה מודעת וללא מחאה או ספקות. זה לא ריאלי ולא מסתדר עם איך שאני מכיר אנשים – רובנו טובים והגונים. מאמין שגם אתה, אז תן לאנשים קרדיט שהם לא פחות טובים ממך.
      לגבי ההצבעה המוקדמת וההצבעה בדואר – שוב, כדי להגיד שזה זיוף צריך הוכחות. נורא קל להגיד שאתה מאמין שהיו זיופים, אבל כדי לפגוע בצורה כזאת באמון הציבור בעצם קיומה של הדמוקרטיה צריך משהו יותר מבוסס מזה.

      1. זה פחות האמון במין האנושי זה יותר אמון בשיטה שנבדקה אלפי פעמים, כשקורות טעות זה בדרך כלל טעות במקום ספציפי מסווים מאוד כמו בפלורידה בשנת ה2000 עם הטענה ל punch cards שלא נקראו, טראמפ טוען לזיופים בכל מקום שהפסיד .
        (אני הצבעתי לגור באותה תקופה אבל הבכי של המפלגה הדמוקרטית אחר כך שנגנבו הבחירות היה מגוכח).

        1. דרור 2 יש לי אמון במין האנושי ברובו
          ושים לב שלא אמרתי את דעתי אלא הבהרתי כמה פעמים שאני איני יודע ואני מחכה להוכחות
          בנוסף אמרתי שהחוסר אמון הוא במחנה הרפובליקני ולראייה כמעט אף אחד לא מכיר בתוצאות מדוע ?
          כי אין להם אמון .
          והסברתי מדוע .
          לגביי כפי שאמרתי יש לי אמון ברוב המין האנושי
          הנקודה היא שצברתי מספיק ניסיון חיים ומה לעשות שאני לא מקבל באופן ישיר את הנרטיב ?
          כאשר אני רואה דברים אני מתבונן בהם ומסיק
          בארץ למשל זיופי בחרות הכריעו את מועד א ?
          לא היה צריך הרבה בשביל שזה יקרה הרי בלד עברה ב 3618 את אחוז החסימה ככה שזיופים בסדר גודל של 15-20 אלף שינו את הכף
          כאשר מדובר ביותר מ 4 מיליון מצביעים מסתבר שזה פחות מחצי אחוז
          אבל מה לעשות שהוא הכריע את הכף ?

          בנוסף צריך לזכור שבשביל להטות את הכף לא צריך רוב אנשים רעים מספיק כמה בעלי תפקידים שהשחיתו

          1. יש לך הוכחות לזיופים של בל"ד?
            אני מתעב את המפלגה הזאת, אבל כמו בארצות הברית גם פה – כשטוענים שהבחירות פה זויפו צריך לגבות את זה בהוכחות.
            ואם יש הוכחות – איפה הן היו כשהיה אפשר לערער על התוצאות?
            עקבתי אחרי הסיקור של מערכת הבחירות, גם בכלי תקשורת ימניים, ראיתי הרבה עיסוק בקולות של הימין החדש שהעלו לאיבוד, לא ראיתי הרבה עיסוק בתלונות למשטרה ולוועדת הבחירות על זיופים לטובת בל"ד, לא ראיתי עתירות לבג"צ על זה, למעשה למיטב זכרוני הפעם הראשונה שנתקלתי באמירה חד משמעית שהבחירות מועד א 2019 זויפו לטובת בל"ד היו פה ממך.

            1. לגבי המשותפת ו "הרומן" שאלה מצוינת ונהדרת דווקא בגלל שאפשר לדבר על כך לפני שקרה משהו פוליטי וכאן ניתן לומר בדיוק מה מותר ומה אסור מה פשע ומה מבורך

              אז נתחיל במה אסור

              1. אסור בתכלית האיסור להסתמך על מפלגה תומכת טרור בהקמת ממשלה

              2. פשע גדול מזה זה להסתמך על פלג שכולם רואים בו טרוריסט וכל המערכת הפוליטית היהודית (אולי למעט מרץ) ראתה בבל"ד כתומכת טרור ובוודאי בהיבא יזבק עד כדי כך שגם כח"ל על כל מרכיביה וגם ליברמן ביקשו לפסול אותה מלכהן בכנסת ופתאום כשהיה אינטרס פולטי הם רצו להצטרף אליה

              3. הפשע הכי גדול הוא להקים ככה ממשלה ממשלה שתוקם בידי מי שמי שרוצה לעמוד בראשה מכיר בכך שהשותפים שלה הם מחבלים מכיוון שהוא עצמו ביקש לפסול אותם מלהתמודד …אין לך פשע גדול ואבסורדי מזה.

              וזה מה שאיימו בכח"ל לעשות טרם חלקים מהם התעשתו והצטרפו לממשלת אחדות
              (וזה אגב מעיד עד לאן יעלון פשט רגלו )

              אבל שיהיה ברור ההתנגדות למשותפת היא קודם כל בגלל שהיא תומכת טרור לו תצוייר מציאות תיאורטית שבו אומרים חברי הכנסת הערבים אנו תומכים במדינת ישראל ואנו חלק ממנה ולא רק בדיבורים אלא גם במעשים אז זה עולם אחר לגמרי
              ועדיין צריך לעבור זמן עד שניתן להסתמך עליהם בהרכבת ממשלה
              הם לא יכולים (לפחות ללא תקופת צינון משמעותית )להוות לשון מאזניים
              גם רבין הכיר בכך כאשר היה לו רוב איתם של 61 בשנת 92 אז היה לשמאל 56 אצבעות לימין 59 ולערבים 5 הוא אמנם השתמש בהם פוליטית בכדי לקבל את הרכבת הממשלה אבל שם התעקש עם ש"ס שתיכנס לממשלה וכך היה .

              אולם יש הבדל גדול מאד בין להקים בדגש להקים ממשלה בתמיכה של טרוריסטים
              לבין להיות להם להיות שותפים בממשלה יהודית רחבה עם 61 בלעדיהם כאשר הם מצהירים שהם מכירים במדינה ופניהם לדו קיום זה שמים וארץ.
              כל שכן כאשר נציגי המשותפת רוצים לקדם דברים לציבור שלהם .

              בקיצור היא הנותנת אנו הימין לא גזענים ולא פוסלים את הערבים אדרבא "וקראת לה לשלום"
              אם פניהם לשלום אהלן וסהלן כל שיתוף פעולה מבורך .
              מקווה שעניתי .

            2. דרור 2
              הבאתי לפני כמה ימים את ההוכחות את הפניות ואת המשחקים של מלצר זה לא חדש גם אם לא מדווח בתקשורת המיינסטרים .

          2. לא הבנתי, אם יש בעיה בשיטה אז כל בחירות צריך לחקור לא? יש פה בחירות רגילות שהוכרעו בפער לא קטן במספר מדינות שונות.
            .
            אתה כל הזמן טוען בהיתממות שאתה לא יודע וצריך לבדוק טענות חסרות בסיס אבל רק כשזה תומך בצד הפוליטי שלך. יודע מה זה "הומר"?

            1. אור למה אתה מסתבך
              אני אמרתי כאן בארץ אני יודע בוודאות מוחלטת
              בארה"ב אני לא יודע בוודאות מוחלטת אבל אני כן יודע בוודאות שהרבה מאד מאד לא נותנים אמון בשיטה
              זה לא אומר שהיו זיופים מאורגנים אבל כן אומר שמשהו דפוק
              עוד אמרתי שבכל מקרה חייבים להביא הוכחות מאד טובות הרפובליקנים וימים יגידו

            2. אז כל בחירות אף אחד לא יודע בוודאות וצריך לעצור הכל למשך שבועות או חודשים כי זה שהפסיד צועק הכי חזק?

            3. לא .
              יש הליך לגיטימי ומקובל דרך פרק זמן קצוב לבירור הטענות זה קורה בכל מקום
              ולכן לא מכריזים באופן רשמי על מנצח
              גם אם התקשורת הכריזה
              הנוהל בכל מקום נגמר בחירות
              יש פרק זמן לבירור טענות ובירורים שצריך להיגמר בזמן מסוים ואחריו פירסום ברשומות
              .

            4. תפסיק להמציא בבקשה, זה לא קורה בשום מקום.
              הנוהל הוא שמכינים את הנשיא הנבחר לכניסתו לתפקיד וזה כרגע נמנע ע"י נציגי ממשל נאמנים לטראמפ – "חונטה", אם תרצה

            5. כנראה שאתה מתחת לגיל 20

            6. חחח, זה הכי טוב שיש לך להגיד? ואתה זה טוען שאתה לא מכיר כ"כ את ארה"ב, החוקים והנהלים, רואים

            7. ובינתיים רואים את האור (למעט אור) ובג'ורג'יה הולכים לספירה חוזרת למה ?
              כי זה החוק וזו הזכות בסיטואציה שנוצרה
              .

            8. זכותו של מועמד לקבל ספירה חוזרת בפער מסוים באחוזים. זה לא ישנה את זהות המנצח כי לביידן יהיו 306 וג'ורג'יה עם 16.

            9. https://twitter.com/KimZetter/status/1326549391075799041
              NOTe: This is a risk-limiting audit. It’s NOT a recount being done to appease Trump. It was always planned that Georgia would do a risk-limiting audit of one statewide race this election. It makes sense that the chosen race is the presidential one.
              Journalists, if you’re going to write about this, please understand the difference between a recount and an audit. A risk-limiting audit does not recount all the ballots. Officials manually examine only a PERCENTAGE of randomly chosen paper ballots in such an audit.
              In this particular case, GA will manually audit ALL of the ballots in the presidential race because of the type of risk-limiting audit they’ve chosen to do and because they chose the presidential race to audit. In risk-limiting audits, the percentage of ballots examined…
              is based on margin of victory in race. The smaller the margin, the more ballots you audit. Because margin in presidential race in Georgia is so narrow, state would have to randomly select more than a million ballots to audit. It’s cheaper/more efficient to just audit all of them.
              Another reason why what they're doing in GA is an audit and not a recount – because Georgia's election law says that a recount is done by having a scanner read a QR code printed on each ballot. It does not involve a manual count unless the scanners are shown to be untrustworthy.
              It made sense for them to choose the presidential race instead of a down-ballot race, since that is the most controversial one. But because the margin in the presidential race is so narrow, they would have had to pull more than a million random ballots for the audit.

            10. מה שאני מנסה להגיד זה שכל אחד אחר כבר היה concede אבל רק טראמפ הוא הילד הבכיין שצריך להוציא בכוח. בשורה התחתונה גם אם יש ספירה חוזרת במדינה כלשהי, בפער כזה של אלקטורים וקולות בכל מדינה ה-GSA היה צריך להתחיל בהכנת ביידן לכהונתו

    2. אהרון בהמשך לאתמול שאלתי אותך שאלה לגבי הצוללות.
      התשובה שלך הייתה מתחמקת כי מה שאמרת בבקשה תחקרו את הכל.
      השאלה שלי היא לא האם לחקור או לא לחקור.
      השאלה שלי זה איך לאדם פטריוטי כמוך לא עולה בכלל החשש שאולי כל הדברים שצצים(אם אתה רוצה אני אשלח לך לינק לכל הסימני השאלה המדאיגים לגבי פרשת הצוללות.
      עכשיו אני לא אומר שביבי אשם או שאתה חייב לחשוב שביבי באמת אשם בצוללות אבל מה שלא ברור לי זה איך אתה בלי להתבלבל בכלל ישר מאשים את יעלון שהוא שקרן פתלוגי ושכל המעורבים בפרשה אומרים שהיה שם משהו מסריח שלא מעניין אותך בכלל איך הוא הרוויח כל כך הרבה כסף מחברה שהפסידה כסף ובכל זאת הוא מכר ברווח אסטרונומי ושכל הדיווחים שיש אפילו לא מעלות אצלך חשש שאולי היה שם משהו שמחייב בדיקה גם אם לא יחקרו את השופטים/חוקרים/יועמ"ש או השד יודע מה.

      1. יניב לא התחמקתי משום דבר
        אתן לך כמה אנקדוטות לגבי הפרשה
        1. שמעתי את יעקב עמידרור שהיה אלוף בצה"ל והיה היועץ לביטחון לאומי אומר בפירוש עניין הצוללות עבר את כל שלבי הבקרה ולכולם היה ברור שצריך לפחות 6 צוללות
        הכל נעשה במקצועיות וביסודיות .

        2. היה עוד ביטחוניסט שכחתי שמו שרק לפני כמה ימים עשה קציצות ורסק מדרוקר אותו אחד היה תת אלוף סגן ראש המל"ל והראש בפועל במשך תקופה לא קצרה .

        3. אני זוכר את יעלון ערב עזיבתו את משרד הביטחון אומר משהו כמו יש לי אמון מלא בנתניהו הוא פועל לחלוטין כמו שצריך .

        כמה ימים אחרי כן יעלון התפוטר .טכנית התפטר בפועל פוטר .הימים ימי אליאור עזריה וחזרת ליברמן למשרד הביטחון .

        מאז יעלון התפטר בכעס רב על נתניהו ( מוצדק בחלקו לפחות ) ולא היה מוכן לכהן כשר חוץ .

        מהרגע הזה הוא היה אובססיבי
        אבל מה לעשות שאני זוכר את יעלון אומר על נתניהו דברים מאד חיוביים ממש עד רגע לפני שפוטר ?

        ולכן למרות שחשבתי רוב השנים שיעלון ישר דרך ראיתי שלצערי בפוליטיקה דברים משתנים
        וקיבלתי חיזוק לכך במערכת הבחירות האחרונות איך שהוא הבטיח משהו אחד ( לא לשבת עם משותפת) ושינה את דעתו מבלי להניד עפעף .

        ולכן בעיני זו סתם הטרלה
        וכאשר אני רואה את כתב האישום ההזוי נגד נתניהו אני אומר לעצמי הרי אם היה בדל ראייה בפרקליטות הם בוודאי היו מגישים נגדו כתב אישום אבל הם יודעים שהם יתבזו ולכן לא הגישו .

        ולכן איני רואה כל צורך בחקירה של הנושא כי החקירה תהיה סתם הטרללה פוליטית כפי שעושים לא מעט הדרוקרים והלפידים .

        אבל אם בכל זאת מישהו חושש ומתעקש .
        אהלן וסהלן אבל יש דברים שהרבה יותר מטרידים אותי היום כמו עבירות ניגוד עניינים של שופטים תפתחו הכל .

        1. הצלחת להרשים אותי אהרון.
          שים לב אתה לוקח רק את הדברים הנוחים לך ומתעלם מכל השאר.
          לדוגמא זכור לי לפני כמה ימים שזלזלת בכל אנשי הביטחון נדמה לי שאמרת משהו נגמרו הימים שהאמנתי להם או משהו כזה.ואופס פתאום עמידרור אמר אז זה נכון.
          לגבי השני אז זה יעקב נגל(שאתה אפילו לא זוכר את שמו) שטען שהכל היה חוקי ואז התברר שהוא בכלל לא היה בעל שום תפקיד באותן שנים מדוברות.ודרך אגב הוא לא השאיר שום אבק לדרוקר בויכוח שלו.
          הלאה לגבי יעלון אז בזמן אמת הוא עוד התריע בפני נתניהו ובפני הגורמים הלוונטים שמשהו לא תקין פה.שים לב הערכת את יעלון כאיש יישר פתאום יצא נגד נתניהו וזהו הוא לא אמין יותר מבחינתך.
          אתה טוען שזאת הטרלה,קראת את התצהירים של דן הראל,עמוס גלעד? או שמבחינתך רק אנשי ביטחון שתואמים את השקפתך הם רלוונטים?.
          שוב יכול להיות שעמידרור ונגל צודקים והכל היה תקין אבל ההתעלמות שלך מהצד השני ולפטור את זה כהטרלה זה מאוד מרשים.
          אני בניגוד אלייך פשוט רוצה לדעת את האמת,אין לי דרך לדעת למי להאמין כולם אנשים שאני באופן אישי מאמין שאין להם אינטרים(עמידרור,הראל וגלעד) ולכן הנושא הזה מאוד מטריד אותי ואתה מה מטריד אותך ניגוד עינינייים של שופטים כי הרי זה ברור ששופטים מושחתים יכולים לקנות צוללות ולתת למצרים אישור לקניית צוללות מתקדמות.
          ולגבי המשותפת מעניין מה דעתך על הרומן המתרקם בין נתניהו למנסור?

          1. יניב אתה מערבב מין שאינו במינו
            נסביר לאט נקווה שיובן
            יש הבדל בין איש ביטחון שיושב בתפקיד מנהלי בכיר שמעיד על מה שהיה בצורה ברורה ושיטתית ללא משוא פנים .
            ואני שמעתי שתיים כאלו
            אחד יעקב עמידרור והשני אכן יעקב נגל אגב זה לא שלא זכרתי את שמו כתבתי לא זוכר את שמו כי גיגלתי יעקב נקל ולא נגל ולא מצאתי .
            בעיני הוא היה מאד ברור ושיטתי והשאיר אבק לדרוקר וכן הוכיח כמי מוניפולטור האחרון .

            אשר ליעלון הסברתי בהרחבה רבה ואני חוזר ואומר כאשר יעלון תומך באופן מובהק בנתניהו כל עוד הוא שר ביטחון ואחרי כן מתהפך ב 180 מעלות מצטער לא קונה אותו .
            כאשר נוסף לכך שהוא ברח מעדות וכאשר העיד לא הוסיף שום דבר זה אומר דרשני

            אם כן יש לנו מספיק אנשים שחושבים אחרת מיעלון

            אשר למה שיצאתי נגד "הביטחוניסטים " לא יצאתי על סמך עדות שלהם לגבי מה שהיה בזמן תפקידם
            שם בשמחה שיביאו תצהירים ושיבדקו בשמחה
            מה שיצאתי נגד זה נגד הערכות שלהם .
            ראיתי מה הם (ברובם ) העריכו באוסלו
            ומה הם העריכו בגירוש חבל קטיף
            וכן את החששות שלהם מהעברת השגרירות לירושלים
            ועוד לפני כן כלפיי חיסול יאסין ושאר טרוריסטים
            ואיך נאמר הם לא דייקו בלשון המעטה ולכן לא אקח מהם תחזית ולא אסתמך עליהם
            הלשעברים לא הוכיחו עצמם וממילא איני מתרגש מהם מדוע ? כי הם קיבלו יותר מדי צ'אנסים ולא עמדו בהם.

            אשר לכל מה שאתה כותב על רכש במשרד הביטחון
            אני לא ילד וזוכר למשל איך שרון מינה את מי שלימים יהיה הפודל של לבני יואל חסון שהיה אז בערך בן 25 לאחראי הרכש במשרד הביטחון .אמנם באופן לא שכיח בעליל המנוי הזה של שרון לא עבר אבל הוא כבר אמר דרשני ומישהו מהתקשורת חקר את שרון או שאיתרגו את שרון ?

            אני לא יודע בדיוק מה קורה שם אבל אני משוכנע שאם היה בדל של בדל של ראייה הרי שהפרקליטות הייתה חוגגת על כך וזה שהם לא מביאים את כתב האישום אומר דרשני .

            אשר לשופטים מושחתים אולי הם לא קונים צוללות אך לא יסולא בפז מידת ההשפעה והשחיתות שלהם
            שמעת/קראת על ורדה אלשיך ? תגגל קצת ותנסה להבין מה קורה כאשר יש חשש לשופט מושחת
            והיא אחת מיני רבות
            תחשוב על חברות הביטוח ועל כמעט כל תחום ותבין שהחומרה בהיתכנות מצבים שכאלו חמורה לא פחות מכל חשד שהעלית כאן .

            לגבי המשותפת שווה תגובה נפרדת ואשלח לך בנפרד.

            1. אני מצטער אהרון אבל אני עדיין לא מצליח להבין איך זה לא גורם לך לפחות לשאול שאלות?
              אני לא אומר שאתה צריך נגיד להיות כמוני שהדבר הזה מפחיד ומטריד אותי נורא.
              אבל לכל הפחות זה אמור לעורר אצלך שאלות.
              אתה מסתמך בצורה מלאה על עמידרור ונגל שלא היו באותם שנים שמדובר אלא אחרי(עמידרור דרך אגב מדבר אך ורק על נושא הצוללת השישית ואם היה צריך אותה או לא) ומתעלם לחלוטין מהתצהירים המסמרי שיער שנתנו לבית משפט(לא בראיון ) הראל ועמוס גלעד שהיו שם בזמן אמת.
              אם כל הכבוד לאלשיך ולכל השופטים המושחתים אין שום בעיה שיבדקו כל מה שצריך וינקו אורוות אבל זה עדיין ואם כל הכבוד לא ביטחון המדינה.
              שים לב גם מה אתה אומר לי אתה מבחינתך זה שאריאל שרון מינה את יואל חסון אומר לך דרשני ומעלה ספקות וזה מבלי שיש לך שום בדל הוכחה,בדל ספק ועל נתניהו שופכים עלייך טונות של דברים מטרידים(שוב גם אם לא כולם נכונים עדיין יש מספיק דברים שאמורים לגרום לך לשאול שאלות) ומבחינתך אין פה בכלל מה לחקור ולבדוק והכל עלילה פוליטית.
              שורה תחתונה אהרון אתה הולך סחור סחור ומנסה להראות איך הצדק והידע אצלך,אתה יודע הכל ,אתה מסיק את המסקנות הנכונות שבתכלס אתה פשוט מצדיק כל דבר שביבי עושה כי אתה כנראה מעריץ אותו,כי אתה מבסוט מהדרך המדינית שלו,כי אתה אוהב את אשתו וילדיו(סתם בצחוק) וזה בסדר כי ברור לי שלא תשנה את דעתך אבל לפחות תראה את המציאות כפי שהיא.,
              למשל תהיה כמו שמעון ותגיד כולם מושחתים כולם גוזרים קופונים ממערכת הביטחון ויאללה שיחגגו זה לא קשור אלינו בכלל או שתהיה כמו חבר שלי למשל שאני מדבר איתו על הסוד הגדול שרק ביבי ושלושה אנשים(שכולם הכחישו כולל נגל שאחרי זה נזכר שביבי סיפר לו ) אז התשובה שלו היא
              אם ביבי אמר שיש סוד שרק הוא יכול היה לדעת ולא אף אחד אחר במדינה אז אני מאמין לו.

          2. תודה יניב
            קראתי את הדברים שעמידרור ונגל כתבו.
            צריך לציין שבשנים האמורות שניהם לא היו ראשי המל"ל – עמידרור סיים לפני ונגל נכנס לתפקיד אחרי. מעבר לזה, אף אחד מהם לא התייחס לכך שביבי קיבל מעל 20,000,000 שח מהספק של החברה שביבי דחף את העסקאות דווקא איתה ובלי מכרז.
            חוץ מעמידרור ונגל, יש הרבה בכירים שהיו רלוונטיים באותם שנים ומתארים דברים חמורים מאוד – ראש מנהל הרכש, מנכ"ל משרד הביטחון, היועמ"ש של משרד הביטחון, עוזי ארד ראש המל"ל והיועץ המדיני של ביבי, ועוד ועוד. אלו אנשים לא פוליטיים, אם אתה מתעלם מהאנשים הפוליטיים שגם העידו על סירחון בפרשה הזאת (גנץ, אשכנזי, יעלון והכל הנראה גם אייזנקוט אם אתה מחשיב אותו לפוליטי).
            אם יש לך הוכחות לניגודי עניינים של שופטים – זה אכן חמור וצריך לפעול נגד זה. כולם בני אדם וכולם צריכים גבולות.
            מה הקשר בין זה לבין חשד לפרשת שחיתות כל כך חמורה?

      2. בנוגע לנתניהו ראה תגובתי ב 20.1.1

        הבעיה שכולם חופרים רק בביבי ביבי ביבי , וקצת קשה לטפל בבעיות אחרות ככה.
        למשל מדיניות הרכש הביזיונית והרקובה במדינה, ועוד.
        כמו שהתומך הגדול ביותר של חמאס בממשל ההישראלי הוא נתניהו,
        ככה השמאל הוא התומך הגדול ביותר שלו.

        ביבי ממזמן הוא דוגמן חלול חסר אידיאולוגיה. אם היה פה דיון אידיאולוגי ורציני,
        הייתה נחשפת ערוותו והוא היה מפנה את מקומו לאיש אידיאולוגי אחר במחנה הימין.
        השיטה שחילקה את זה "לאנחנו או הוא" או דברים כאלה רק היטיבה איתו.

        1. אתה צודק 100% ומסכים איתך שזה רק מועיל לביבי אבל אין דרך אחרת.ביבי בנה מערכת תעמולה משוכללת ומפחידה ביעילותה ובסופו של דבר כל מי שניסה לנהל דיון אמיתי פשוט נזרק ולא מתייחסים אליו.
          מה שכן אני מקווה שהקורונה+המיאוס של רבים מהאוכלוסייה יביאו בסופו של דבר להחלפתו.
          תראה בתכלס כל מה שצריך זה לחזור על תוצאות הבחירות בפעם האחרונה והפעם בלי לוי והננדלים למינהם ויהיה מהפך

          1. לא רואה את זה קורה ודיי חבל לי. הייתי רוצה איזה חידוש בליכוד.
            נתניהו יהיה פה עוד שנים רבות עד שימאס לו או שיודח במשפט.
            אנחנו הולכים בקרוב לבחירות ונתניהו שוב יהיה רוה"מ הפעם עד להחלטת בג"ץ.

            1. יניב קודם כל קדימה קיבלה 29 מנדט ולא 33 מנדט
              הלאה בזמנו שרון נפל למשכב והיה כעס רב על יו" הליכוד נתניהו שקיצץ קצבאות באופן משמעותי ביותר .
              ויותר מזה אני אומר לך היו הרבה ימניים שחשבו בטעות שקדימה ימנית אני גם נדהמתי מכך אבל גיליתי זאת אז.

          2. בלי הנדלים ובלי לוי נתניהו היה מנצח חלק
            כי בלי לוי ספק רב אם מרץ/עבודה הייתה עוברת
            ובלי הנדל /האוזר לא היה עלה תאנה ימני בכח"ל ולכן הרבה בוחרי ימין רך היו בוחרים בנט או בלית ברירה ליכוד (כאשר האלטרנטיבה ממשלת שמאל עם משותפת)

            להערכתי
            נתניהו אם ירצה יהיה ראש ממשלה גם בבחירות הבאות אלא אם כן בנט יעדיף להיות ראש ממשלת שמאל וללכת עם השמאל
            הכל בידי בנט שהשמאל יהיה מוכן להכתיר אותו רק שנתניהו יילך בקיצור משחק ימני פנימי

            אולם עוד לפני כן להערכתי נתניהו לא ירצה להישאר ראש ממשלה אם אכן ביידן יהיה נשיא ארה"ב והוא יעדיף לעשות הפוגה כנשיא המדינה ומשם לחזור מתי שבא לו לשדה הפוליטי
            זה רק יחזק אותו שכן אלמלא נתניהו שמאחד מחנה רחב מאד נגדו הרי שאין כאן פוליטקיה יציבה אלא 6-8 מפלגות עם סדרי גודל של 15-20 מנדט
            ולך תקים ככה ממשלה יציבה.

            1. מכל הדברים ההזויים שכתבת כאן מאז ומעולם, זה אחד המתמודדים הרציניים למס' 1 (על לוי וההנדלים).
              בגלל לוי מרצ איבדה מצביעים רבים, ולכח"ל הצביעו כמעט אך ורק שמאלנים.
              לוי + הנדל + האוזר לא שווים מנדט אחד ביחד.

            2. טמיר מסתבר שגם בפוליטיקה אתה לא מבין הרבה
              אז נסביר לאט שתבין מהר .
              הנדל האוזר וגם יעלון לא שווים כלום ושום דבר כאשר הם רצים לבד זה נכון מאד

              אבל כל יועץ אסטרטגי יגיד לך שהם שווים הרבה כאשר הם עלה תאנה ימני

              שכן יש רבים מאד שלא חשו נח לבחור ליכוד ובטח לא ימינה עם אחד כמו סמוטריץ
              וכאשר סיפרו להם שכח"ל היא ממשלת ימין מרכז הם אכלו את הלוקש הזה …סיפרו להם שלא נתמוך במשותפת ובכלל גם בוגי כאן ואפילו הנדל והואזר …קצת טרופר ואפילו זו החרדית כאן ….וזה עשה יופי של עבודה ככה זה עובד .

              עכשיו תנסה כח"ל כאשר הם אומרים את האמת וזה שהם מוכנים לממשלה עם משותפת ותוריד מהם את האוזר והנדל מה תקבל ? מה שראינו בסדר של היום שזה נתניהו ראש ממשלה .

          3. יניב, לא יקרה. ביבי, לצערי, יקבל את הקולות שלו גם אם יאשפז את עצמו בבית משוגעים ויטען שקוראים לו שמעון ושהוא מגיב מספר אחת בהופס קו איל.

            1. אברי,אני חושב שבזכות הקורונה המציאות השתנתה.אז כן יש לביבי את ה20-25 מנדטים שמה שלא יקרה יצביעו לו,אבל כל השאר אני לא חושב.אני חוזר סך הכל צריך להגיע ל62 מנדטים ואני מאמין שהפעם זה יהיה שונה.
              הבעיה היא שכרגע המנדטים האלה חונים אצל בנט(אין לי מושג למה),יש גם לא מעט צעירים שלא טרחו להצביע ועכשיו רובם ברחובות.
              בכל מקרה אני מנסה להיות אופטימי כי אין לנו ברירה אחרת.במידה ונפסיד אז תהיה פה מדינת ישראל אחרת לגמרי,יש כאלה שישמחו כי סוף כל סוף יהיה מנהיג שלא צריך להתעסק בשטויות האלה של כנסת שמסת,החונטה המשפטית תחוסל ויקום פה בית משפט חדש ומדונדש,והמדינה תהפוך ליותר דתית יותר לאומית.
              אני נמצא בצד שממש ממש לא ישמח שזה יקרה

            2. יניב, מה זה אין לך מושג למה? רוב העם ימני. בוא לא נחיה באשליות

            3. פשש
              פחד
              שקרים
              שנאה

            4. אני לא מאמין בתזה של רוב העם ימני. רוב העם פשוט איבד את התקווה והצליחו לגרום לו להאמין שלעולם לא יהיה פה שלוום(גם לפלשתינאים יש חלק לא מבוטל בעניין אבל כרגע אני מדבר עלינו)
              אתה גם קיבלת הוכחה לעניין הזה רק לא מזמן שכל הזמן אמרו לנו שרוב העם רוצה סיפוח ואז פתאום השתנתה המנטרה וכל העם בכלל לא מעוניין בסיפוח אלא מעוניין לסוע לדובאי.בכל מקרה מה שמוזר לי זה המצב הבא:
              יש כרגע 6-8 מנדטים של מצביעים של כחול לבן שנמצאים אצל בנט וזה לא ברור לי.כי אני לא מאמין שכחול לבן קיבלו 6-8 מנדטים של אנשי ימין ועכשיו הם חזרו לימין.
              אילו יותר אנשים שמאז שגנץ פירק את כחול לבן וכנראה שעל יאיר לפיד הם לא סומכים אז הם מאמינים לבנט וזה חבל מאוד כי בנט ושקד הם פשוט כמו הכלבלבים של ביבי מהבחינה שגם אם אתה מתעלל בכלב שלך ברגע שתשרוק לו ותיתן לו ליטוף הוא יתמסר אלייך כאילו כלום לא קרה.אותו דבר שקד ובנט

            5. מדויק.
              ואצל ביבי הרס מערכת המשפט זה אינטרס, אצלם זה אידאולוגיה.
              רוב הקולות שעברו לבנט על הנייר כרגע הם מהליכוד.

            6. רוב העם בהחלט ימני והולך ימינה כל הזמן, בין השאר בגלל ילודה גבוהה יותר.
              והמפלגות החרדיות צורפו לימין בדבק מגע מאז נתניהו כי קיימת ברית של משחד-משוחדים שלא ניתן להפר שם.
              האירוניה היא שהסיכוי היחיד של מדינת ישראל הוא הערבים.
              אבל הם מפולגים, האינטרסים שלהם שונים ומשונים, חלקם נוגדים את השמאל, וגם ככה השמאל-מרכז אף פעם לא באמת ספר אותם.

            7. אשכוס
              ביבי מבין עכשיו שהדרך היחידה שלו להימלט מהמשפט זה הסכם שלום עם הפלשתינאים כולל חלקות ירושלים.
              אתה חושב שהסכם כזה יעבור בציבור או לא?
              אני בטוח ב100% שהוא יעבור ובגדול ואז יסבירו לנו שרק בזכות הנחישות של ביבי ויתרנו רק על השכונות הערביות בירושלים ואם זה היה רבין או אפילו בגין היינו מוותרים על כל ירושלים.

            8. יניב אין לך מושג למה ?
              אתה רציני ?
              התשובה ברורה
              העם ימני
              מה שהצליחו לעשות הספינולוגים זה לעשות את כח"ל ימנית .
              זה נגמר אחרי סיפור המשותפת וימני שמחפש אלטרנטיבה בוחר בבנט פשוט וקל .

            9. אהרון מחכה לתשובה.
              ביבי 58 מנדטים צריך עוד 3 מנדטים להקים ממשלה.
              לוקח אותם ממנסור.
              לגיטימי או לא?

            10. רוב העם לא רוצה סיפוח, רוב העם היה גם מעדיף שטחים תמורת שלום אבל פעם אחר פעם הפליסטניאם הוכיחו שזה לא המצב, כל פעם שנסגת משטח הביא לך רק טרור. זה הסיבה למה השמאל בישראל נעלם ונכחד זה קרה במיוחד אחרי אוסלו.
              .
              אתה שואל שאלות היפותטיות שלא תקרה ,באופן אישי אני חושב שהרשימה המשותפת לא אמורה להיות בכנסת, כמו כך עוצמה יהודית…
              לא הגיוני שמפלגה שלא מגנה פיגועים ומעודדת אותם (חלק מחבריה הרי מעלים תמונות עידוד במחבלים כמו סמיר קונטר) מעודדות שנאה תשב בכנסת.
              0

            11. ברוך, כבר אמרנו שבזה אתה מסכים אתי אבל בג"ץ לא ייתן לסלק את הימין הקיצוני ואת הערבים אז נחייה עם מה שיש או שבנט יצליח לטפל בבג"ץ בקדנציה הקרובה ואז אחרי שהקיצונים בשני הצדדים יעופו (כמו שהנא וכ"ך עפו) יש צאנס שנראה סוף סוף מפלגה ערבית ישראלית שמתעסקת בסקטור שבחר אותה ולא במדינת פלסטין ובמחבלים….
              כפי שציינתי. אם אראה שיתוף פעולה ישראלי ערבי אמיתי אני עשוי לבחור במפלגה מעורבת כזו.

            12. יניב נראה לי שאתה צעיר מדי וחי באשליות
              רק מזכיר לך שהימין ביקש בזמנו משאל עם על גירוש גוש קטיף
              שלום בתחילה הסכים בליכוד הוא סיפר סיפורים והביא הסכמים והובס ללא תנאי בהפרש גדול
              (לכל אלו שטוענים שהליכודניקים הולכים כעיוורים אחרי מנהיגם )
              הוא הבטיח לקיים את התוצאות אבל כנראה רק לצד אחד.
              ואז הציעו לו משאל עם כולל .
              מימין לליכוד היו אז כמה כוחות כולל איחוד לאומי וליברמן שאז היה בכובע של לאומני קיצוני
              איתו היו החרדים שהם יותר ימניים מהליכוד משמע הליכוד היה מרכז ואם במרכז הצביעו נגד נתניהו אז בוודאי בכל הארץ.
              שרון סירב בכל תוקף למשאל עם .אפילו לפיד (האבא) הציע משאל עם ושרון סירב לכך וידע למה.אמנם כל סקר הצביע לטובתו אבל אנו ידענו שהוא יובס כשם שידענו זאת בליכוד .
              שרון לא הסכים ללכת למשאל עם למרות שהפר את הבטחת הבחירות הכי גדולה שלו (דין תל אביב כדין נצרים)
              אם אתה חושב שהעם יסכים עם משאל עם לשלום וויתור ירושלים
              תסלח לי אתה חי בבועה ובסרט ולא באמת מכיר את העם
              נעים מאד .

            13. אהרון צעיר זה תלוי לעומת ברוך ומנחם אני ינוקא. לעומתך אני חושב שאני קצת יותר מבוגר. לגבי חי באשליות אולי.. אבל שים לב מה אמרתי אם נתניהו יעשה לא מישהו אחר. לגבי גוש ׳טיף אז להזכירך היו בחירות אחרי ההתנתקות וקדימה קיבלה 33 מנדטים אז רוב העם כנראה כן תמך בסופו של דבר בהתנתקות.
              תראה בוא נגיד 30 אחוז הם שמאלנים. יש לך עוד 30 אחוז שהם ביבי ועוד נניח 40 אחוז שהם ימניים אמיתים. לפי החשבון הלא מבוסס הזה יש לך 60 אחוז שיתמכו בזה

            14. חי בסרט שאנשים יבחרו לחלק את ירושלים בגלל ביבי.
              לפעמים נראה שהפאן בויז הכי גדולים של ביבי זה מתנגדיו, והגיוני.
              הרי אם הוא לא כל יכול, איך הם מפסידים לא? האם יעלה עך הדעת שאנשים פשוט בוחרים אידאולוגיה שהם חושבים(וצודקים אם כי לא בשלמות') מה אידיאולוגיה שלהם? מה? מה פתאום.

            15. חבל על הזמן שלך, ממילא אני לא נכנס ללינקים שלך…..

            16. פחדן נשאר פחדן
              הרי למה ללמוד משהו שעשוי ללמד אותך שאתה טועה כאשר אתה יכול להשאר בבורות ולהשאר "צודק"

            17. ואתה גילרי ב' שם פיקטיבי, המורה? אכן פחדן מוכח כמוך ששמו קבור במערכת יכול להגיד מה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה.
              פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              בטח לא נשארו לך בכלל תלמידים.
              מפלטו של השמאלן שימוש בשפה. ביום הבחירות הבא תמשיך לקלל ולצרוח פחדנים, בבונים, צחצחים…
              זה לא יעזור, הנהנתן ימשיך להיות ראש הממשלה ש-ל-ך!

            18. כמה עלוב אתה מסוגל להיות?
              טוען שאני מסתתר ומפחד לגלות את השם שלי כאשר אתה יודע אותו ומשתמש בו.
              העיקר תמשיך לבכות ולהתקרבן על גסות רוח כלפיך בעודך פוטר את עצמך מכל סטנדרט בסיסי של התנהגות שאתה מציג בדרישותיך כלפי אחרים.
              בניגוד לקשקוש שאתה מנסה למכור לעצמך כאן. אני קורא לך פחדן על בסיס עובדתי פשוט מאוד כי אתה מפגין פחדנות פעם אחר פעם אחר פעם. לא קראתי לך או לאף אחד אחר בעולם באף אחד מהכינויים האחרים שאתה מנסה להדביק כאן שאני מקנה לאנשים, ואתה יודע את זה מה שהופך אותך לשקרן בנוסף.
              זה לא משנה איזה שטויות תנסה להזות לעצמך לגבי תמשיך להיות תינוק מגודל שקובר את עצמו בבורות מתוך בחירה. וזה הדבר שאומר כאן הכל עליך.
              דר' בור מתוך בחירה

        2. לגבי המשותפת ו "הרומן" שאלה מצוינת ונהדרת דווקא בגלל שאפשר לדבר על כך לפני שקרה משהו פוליטי וכאן ניתן לומר בדיוק מה מותר ומה אסור מה פשע ומה מבורך

          אז נתחיל במה אסור

          1. אסור בתכלית האיסור להסתמך על מפלגה תומכת טרור בהקמת ממשלה

          2. פשע גדול מזה זה להסתמך על פלג שכולם רואים בו טרוריסט וכל המערכת הפוליטית היהודית (אולי למעט מרץ) ראתה בבל"ד כתומכת טרור ובוודאי בהיבא יזבק עד כדי כך שגם כח"ל על כל מרכיביה וגם ליברמן ביקשו לפסול אותה מלכהן בכנסת ופתאום כשהיה אינטרס פולטי הם רצו להצטרף אליה

          3. הפשע הכי גדול הוא להקים ככה ממשלה ממשלה שתוקם בידי מי שמי שרוצה לעמוד בראשה מכיר בכך שהשותפים שלה הם מחבלים מכיוון שהוא עצמו ביקש לפסול אותם מלהתמודד …אין לך פשע גדול ואבסורדי מזה.

          וזה מה שאיימו בכח"ל לעשות טרם חלקים מהם התעשתו והצטרפו לממשלת אחדות
          (וזה אגב מעיד עד לאן יעלון פשט רגלו )

          אבל שיהיה ברור ההתנגדות למשותפת היא קודם כל בגלל שהיא תומכת טרור לו תצוייר מציאות תיאורטית שבו אומרים חברי הכנסת הערבים אנו תומכים במדינת ישראל ואנו חלק ממנה ולא רק בדיבורים אלא גם במעשים אז זה עולם אחר לגמרי
          ועדיין צריך לעבור זמן עד שניתן להסתמך עליהם בהרכבת ממשלה
          הם לא יכולים (לפחות ללא תקופת צינון משמעותית )להוות לשון מאזניים
          גם רבין הכיר בכך כאשר היה לו רוב איתם של 61 בשנת 92 אז היה לשמאל 56 אצבעות לימין 59 ולערבים 5 הוא אמנם השתמש בהם פוליטית בכדי לקבל את הרכבת הממשלה אבל שם התעקש עם ש"ס שתיכנס לממשלה וכך היה .

          אולם יש הבדל גדול מאד בין להקים בדגש להקים ממשלה בתמיכה של טרוריסטים
          לבין להיות להם להיות שותפים בממשלה יהודית רחבה עם 61 בלעדיהם כאשר הם מצהירים שהם מכירים במדינה ופניהם לדו קיום זה שמים וארץ.
          כל שכן כאשר נציגי המשותפת רוצים לקדם דברים לציבור שלהם .

          בקיצור היא הנותנת אנו הימין לא גזענים ולא פוסלים את הערבים אדרבא "וקראת לה לשלום"
          אם פניהם לשלום אהלן וסהלן כל שיתוף פעולה מבורך .
          מקווה שעניתי .

          1. מסכים לגמרי בנוגע למשותפת. ממתי לדאוג לחברה הערבית נהיה פשע?
            הבעיה היתה שבמקום לחזק את המתונים חזקו אנשים קיצוניים שלא משרתים את האינטרסים של החברה הערבית.

          2. אוקי אז אני אחדד את השאלה.
            במידה ויש בחירות ושוב אין הכרעה וביבי יכול להקים ממשלת ימין בתמיכה מבחוץ של מנסור והמפלגה שלו?
            מבחינתך זה לגיטימי?

            1. יניב 3 נקודות לגבי מה שכתבת
              1 לגבי הצוללות
              אני התרשמתי אינספור התרשמויות מהעבר שדרוקר עשה הכל בכדי להטריל אתכם
              ראיתי שיעלון לא רציני וראיתי שאנשים רציניים (במיוחד עמידרור אחריו אני עוקב לא מעט ) אמרו מה שאמרו זה מספיק לי ואני ישן עם זה טוב מאד בלילה

              אם רוצים לחקור שיחקרו אבל נגמרו הימים שיהיו הטרלות במסווה של חקירות רק בשביל לתדלק אופוזיציונרים מתוסכלים ולכן חקירות לכל הכיוונים
              אם אין מה להסתיר שלא יהיה לשום צד .
              אני חוזר ומדגיש אין לי שום חשש סביר בעניין הצוללות ואין לי שום סיבה לחשוש רק כתוצאה מעיתונאי מוטה כמו דרוקר (זה מצחיק שחלקכם פוסלים ישירות את ערוץ 20 גם אם הוא מראה צילומים מדהימים מהבית של אסתר חיות ועבירות הבנייה שהיא עשתה בגדר תמונה אחת שווה 1000 מילים בטענה שהם מוטים ואת כל ההטרלות של דרוקר אתם קונים )

              2. אני לא ביביסט יתרה מכך אפילו בבחירות מועד 1 2019 לא בחרתי בעדו ולמעשה לא בחרתי בו במשך עשור .אני בכלל הייתי בנט אבל בנט אכזב אותי בטיפול הדליל במערכת המשפט ואז הבנתי כמו שמעון שכולם אותו דבר אבל נתניהו לפחות הביא כמה הישגים מדיניים וכלכליים ולכן הוא עדיף.
              ואגב אם אחד כמו חיים רמון יתמודד על מצע המאבק במערכת המשפט אני מן הסתם בוחר בו כי אני לא שייך לאף אחד אלא לרעיון

              3. לגבי מנסור ומפלגתו אבהיר
              הכי רצוי 61 בלעדיו זו השאיפה
              במידה ויש רוב יהודי גם בלעדיו ובמידה והוא מצהיר שהוא בעד מדינת ישראל ורוצה לדאוג לציבור הערבי אני בעד .
              ייתכן שלאחר תקופת צינון נשקול את העניין של רוב יהודי צריך עיון
              זה לא קשור לנתניהו אלא לכולם
              אם מפלגה כלשהי תזכה ברוב היהודי אבל לא ברוב הכללי ואם המיעוט הלא יהודי מכיר במדינה (לא רק בדיבורים אלא גם במעשים ) ורוצה להיות שותף אהלן וסהלן .
              נכון לנתניהו ונכון לבנט ולגנץ באותה מידה .

            2. אני לא מצליח להבין אהרון.
              השאלה היא פשוטה נתניהו יש 58 מנדטים,בשביל להקים ממשלה הוא חייב עוד 3 מנדטים.
              את ה3 מנדטים שצריך בשביל להקים את הממשלה הוא מקבל ממנסור.
              לגיטימי או לא?

            3. יניב מה כל כך מסובך להבין
              אם יש רוב יהודי נניח 52-53 ויש לך 15 ערבים שמצהירים שהם מקבלים את העיקרון שמדינת ישראל מדינת היהודים והם רוצים לחיות בדו קיום אהלן וסהלן
              לעומת זאת אם הם לא מכירים בכך אסור לקיים עמם דיאלוג

              הלאה אם יש מיעוט יהודי נניח 53-52 אז המיעוט לא יכול לצרף את המיעוט גם אם הוא מכיר בדו קיום עד שתעבור תקופת צינון שתוכיח שפניהם של המיעוט לדו קיום
              זה פשוט וקל וזה נכון לגבי נתניהו גנץ בנט וכל אחד אחר
              מקווה שהובן

            4. thog
              זו ההטרלה הכי גדולה שלך
              כי החרדים היו מקבלים הרים וגבעות אם היו עוזבים את הימין ובוודאי הערבים שכבר היו מוכנים לחתום הסכם
              רק שגם איתם השמאל לא היה כאן רוב כי עדיין היו כמה שפויים בכח"ל.

            5. אהרון
              שוב, האמונות שלך והרגשות שלך לא רלוונטיות. במציאות החרדים קיבלו מקבלים ויקבלו מנתניהו יותר מכל אחד אחר. הם ממש לא מטומטמים ויודעים היטב ממי אפשר להוציא יותר. ההסטוריה הוכיחה זאת פעם אחר פעם.
              באשר לנטייה הפוליטית של האוכלוסיה בארץ. הרוב הגדול הוא במרכז. הימין קטן, השמאל עוד יותר קטן. למנהיגות צינית מוכרת את האינטרסים של הרוב עבור שחיתות ואינטרסים סקטוריאלים של מפלגות חסרות יושרה שכל מה שמעניין אותן הוא שליטה על הכח שהסקטור שלהן מקנה להן.

            6. אהרון שוב אתה הולך סחור אם ואם וככה וככה. השאלה מאוד פשוטה לא 15 מנדטים ולא בטיח. חסרים לביבי 3 מנדטים ונמסור מרעם תומך מבחוץ. ולביבי יש ממשלה. האם תתמוך או לא תתמוך? בלי שטיקים ובלי טריקים כמו שביבי אומר.

            1. הם רוצים להתייחס לערבים כמו שהם מתייחסים לחרדים. קחו כסף תשתקו ותתנו לנו את השלטון.

            2. דו פרציפויות ?
              אתה כנראה לא קורא מה שאני כותב זה מתאים לכם
              כתבתי את העקרונות להצטרפות הערבים אצל כל מפלגה לא הליכוד

            3. Thog אתה מקשקש.
              לאף אחד אין בעיה עם החברה הערבית, יש בעיה עם אידיאולוגיה קיצונית של חבריה. (בדיוק עודה השבוע הספיד את אוייב ישראל עריקאת, ואמר שהוא לא יזכה לראות את שחרור העם המומצא).
              כמו שקשקשו שנים שהימין הומופוב, והפלא ופלא, יש שר! ימני הומו, והוא אחד האהובים בימין.
              וגם היה שר דרוזי(הזוי בהחלט) מהליכוד שנים..

            4. אני מקשקש?
              כל הסיפור של אידאולוגיה קיצונית בחברה הערבית בארץ הוא קשקוש.
              החברה הערבית ישראלית היא החברה הכי פחות קיצונית שיושבת בארץ.
              כל הסיפורים של הקיצוניות של חברי הכנסת שלה זה קשקוש.
              כל הסיפור של חברי הכנסת הערבים עסוקים בלייצג את הפלסטינים ולא את ערביי ישראל זה קשקוש. (וקישרתי כאן כבר לראיות לזה)
              מה כל כך רע וקיצוני בלספוד לעריקאת? *

              אתה מוזמן לקרוא על טוקניזם ואיך הדוגמאות האלו של שרים אינן עדות לחוסר הומופוביה או זנופוביה.
              אם להומוסקסואלים היה בנט הוא היה כל הזמן מזמר על איך אוחנה בוא אוטוהומופוב.
              .
              .* אם אתה הולך להתייחס כאן למשהו תשאג לענות על זה בבקשה

  8. אני מתנצל מראש על הסטייה לנושאים צדדיים אבל למרות שציינתי את זה אתמול אני מרגיש חובה לעשות זאת שוב.
    נפרדנו אתמול מאגדת NBA מהלכת מאיש שנשם ואכל ירוק בכל רגע מ-64 השנים האחרונות. טומי היינסון שהיה חלק מכל אחת מ-17 האליפויות של הסלטיקס נפטר אתמול.

      1. למי שלא אוהד את הסלטיקס ההומריות שלו בשידורים פחות תחסר אבל ללא ספק אובדן של אחד מהנציגים הגדולים של אהבת המשחק.

      1. למה על הפנים? הסאנס לא מעוניינים באוברה והוא מסיים עונה הבאה את החוזה ויעזוב בחינם. ופול הרבה יותר טוב מרוביו. במצב כזה טרייד חובה.
        פרסטי יוציא מהם גם את בחירת הדראפט של השנה לדעתי
        אני חושב שהסאנס יקחו גם את שרודר. אני במקומם הייתי הולך הוא יחזק מאד את הספסל שלהם והסקורר שהם צריכים. גם מסיים חוזה עונה הבאה כדאי ללכת על זה לתת שאריץ וכמה נגרים

        1. איך הם לא מעוניינים באוברה? הוא אחד השחקנים החשובים שלהם ובוקר רוצה אותו.
          שיאריכו לו את החוזה ויפנקו אותו.
          פול עם רגל וחצי בקבר, ואופי בעייתי. עדיף רוביו.
          שרודר זה כבר נשמע יותר טוב.

          1. הם לא חושבים שהוא שווה את ה80 מיליון שהוא יבקש=לא מעוניינים. זה מה שההנהלה שם רומזת וטנש מסבירים פה.
            אני הייתי מחתים אותו בהוקס בקיץ הבא בסכום הזה.
            אפילו השנה אני מוכן לתת לסאנס בחירה 6 ואת רדיש על אוברה ולסגור לו על הארכת.

            1. אני עכשיו מעדיף את אוברה על פול אחד על אחד.
              בהתחשב בגילם ובמה שהם מביאים למגרש.

  9. זה יפה שכל "הסכם השלום" שלנו עם האמירויות (שמעולם לא נלחמנו בהן) הוא פשוט עסקת נשק אחת גדולה. המהלך הכי גאוני של טראמפ בתור נשיא – הכניס כסף לחברות נשק אמריקאיות מלהתחיל מירוץ חימוש במסווה של "הסכם שלום". וזה כשהכסף שלנו צריך לצאת על שיקום המשק ולא על חמקנים.
    קל לדמיין את האיש הכתום יושב בלשכה שלו ואומר משהו בסגנון של: "היי פנס, בוא ניתן לבועלי הגמלים היהודים והמוסלמים לקנות מאיתנו צעצועים".

    1. זה בקטנה. המטוסים לא יפציצו את ישראל. בשנה הקרובה.
      הדובדבן האמיתי זה –
      שברון כבר עכשיו הבעלי בית של הגז בישראל. (קנו את תשובה) .
      ואני מהמר שבקרוב נשמע על פרויקט ענק להצלת המשק. צינור ישראל אירופה סעודיה.

      1. לא חושב שהייתה קונספירציה ששברון יישתלטו עלינו. זה פשוט התגלגל לשם באופן שלא אמור להפתיע אף אחד. על צינור דרך סעודיה לא חשבתי אבל תכלס – זה נשמע כמו תוכנית טובה. לשברון ולאמריקאים.
        יחד עם לחץ על להוציא פצלי שמן בעמק האלה כי מי אנחנו שנגיד לא לענקיות הנפט?

        1. עכשיו בדה מרקר טוענים שביבי בכלל לא ידע שזה מה שטראמפ מתכנן לגבי מכירת הנשק לאמירויות. אז או שביבי ממש דביל או שהוא כן ידע והסתיר מכולם ואז הוא באמת חתיכת נבלה.

          1. לא חושב שזה נכון.כי מה זה למעשה האישור של מדינת ישראל? הרי זה לא באמת שהאמריקאים צריכים אישור שלנו.
            כל השנים ישראל הפעילה את כל הקשרים שלה בקונגרס והביעה התנגדות ובקונגרס עשו את העבודה .הפעם בניגוד לשאר הפעמים ישראל לא מתנגדת ולא מפעילה את הקונגרס.א אם ביבי באמת לא ידע וטראמפ עשה לו תרגיל הוא יכל פשוט להמשיך עם ההתנגדות ולהפעיל את הקונגרס.
            הרי ידוע שאין לביבי בעיה להתנגד וללכת נגד נשיא אמריקאי.אז קשה לי להאמין שטראמפ היה עושה את זה בלי הסכמה של ביבי

            1. ביבי הלך נגד אובמה עם הרבה גב של הרפובליקנים. נראה לך יש לו יכולת להתעסק עם טראמפ? מי יתן לו גב? הרפובליקנים משקשקים מטראמפ גם אחרי שהפסיד והדמוקרטים לא יעמדו מאחורי ביבי בגלל שום דבר. טראמפ גם עשה לביבי כל מיני טובות פוליטיות… השגרירות, ההכרה בגולן, התוכנית המדינית… תראה את התאריכים, חלק אם לא כולן היו בדיוק בתקופת הבחירות כאן. נראה לך שטראמפ ייקבל מביבי לא כשהוא מבקש בחזרה?
              לגבי אישורים של ישראל – כן, האמריקאים רגילים לעבוד יחד איתנו. הם לא בדיוק עדינים אבל גם הקפידו לא להתנהל כמו פיל בחנות חרסינה בענייני המזרח התיכון. אז או שביבי הרס גם את זה או שהוא שיקר שוב למעכרת הביטחון.

            2. זה היה בציניות 🙂
              לביבי בתכלס אין הרבה ברירות. המתנה יקרת הערך שאדלסון העניק לביבי הגיע זמן הפרעון ולכן ביבי מחוייב לרפובליקנים ואין לו יותר מדי סיי בעניין

            3. פיוווו… מזל. חלק מהדברים שכותבים על ביבי ויחסיו השמיימיים עם טראמפ גורמים לכל מי שציני להישמע חשוד.

            4. הממשל לא היה עושה זאת בלי הסכמה של ישראל.
              ביבי ידע על מה הוא חותם ומידר את כל השאר בכוונה.
              הוא וטראמפ אחד הם.

            5. נו אז אתם בעצם מודים שלא היה לנתניהו מה לעשות כי ארה"ב לא צריכה את האישור שלנו בוודאי שהיא בשליטה רפובליקנית אז על מה הבכי והנהי ?

      1. צלול כמו בריכת גלים או ים סוער, בקטנה השטויות על מלחמת אזרחים, לא מעט רפובליקנים מתנגדים להתנהגות של טראמפ. הנסיון לצייר כל מי שלא מסכים איתו כאחוז טרוף,

        הנסיון לצייר כל דמוקרטי כצדיק וכל רפובליקני כנוכל״ מייק פומפנו – כמו שאר אנשי הממשלה והסנטורים הרפובליקנים – הם מכוערים, שמנים, ונראים גם ממורמרים וגם נוכלים. אני יכול להפריד בין הרפובליקנים והדמוקרטים בסינט רק לפי פרצופם המכוער של רפובליקנים מכוערים כמיץ' מק'ונל או לינדסי גראהם מדרום מקרולינה!״
        .
        אני בכלל לא נכנס לשטויות של הקורונה.
        .
        אבל הקטע הכי מצחיק מהטור שהוא הפך את ווילאם באר לאויב הציבור בגלל שהוא המליץ להם לבדוק טענות עם הוכחות מוצקות לזיופים, שלטראמפ החרטטן אין .
        .
        ג’ונתן אין לך גרם של אובייקטיביות בגוף ידידי אם אתה חושב שמנחם צלול בטורים על הפולטיקה.

          1. אוקי באר אויב הציבור!!!!!
            .
            עדיין מה שהוא עשה זה רק לבדוק טענות עם הוכחות לזיופים.
            מה לגבי כל השאר ידידי?

            1. זה די בלי קשר לנקודה הנוכחית. רק לציין שבאר הוא בכל זאת לגמרי אויב הציבור.
              אני לא קורא מה מנחם כותב או מייחס שום חשיבות לדבריו. הוא כותב דברים רק בשביל לייצר אינטראקציה.

        1. ברוך, אם ככה אתה כל מעורב נטפל למנחם כי זה קל לך, כשמגיבים אחרים "צלולים" מנסים לעמת אותך עם המציאות אתה בקושי עונה למה שרשמו אלא חוזר לנאומים הידועים שלך ולהעתק-הדבק.

          1. איפה השתמשתי בשפה שמקטינה אנשים רק בשל ג’לם? מנחם בגילי.
            .
            אור איפה אני נטפל למנחם כל מעורב, אני עונה עניינית לדברים שהוא כותב, מי מנסה לעמת אותי עם המציאות ואני לא עונה או חוזר אל אותם מנטרות, זה שייצרת לכם איזה מציאות דמיונית זה בעיה שלכם

            1. צלול כמו בריכת גלים או ים סוער

            2. ברוך, בוא אני אכתוב לך מחדש שתבין. אם מנחם מדבר שטויות או לא צלול בעיניך אז אל תגיב לו אלא למי שכן צלול בעיניך.
              .
              מתי הגבת לי עניינית? לדוגמה כל דבר שאני רושם על טראמפ והטיפול הפושע שלו הקורונה אתה עונה עם איזה טיעון לא קשור על סיגריות או תאונות דרכים ומכניס לי מילים לפה במקום לענות למה שרשום, מסכים או לא מסכים, אם לא מסכים למה ואיך, תביא דוגמה רלוונטית, משהו. פעם ראשונה נגררתי אחריך לדיון הזה אבל בפעם השנייה והשלישית זה כבר נמאס ומשעמם

            3. אתה זה שמכניס לי מילים לפה ידידי, כל מה שכתבתי שאני לא מסכים עם כך שטראמפ גרם לעשרות אלפי מתים בפיעליות שלו, אתם מתייחסים לאנשים כמו מטומטים ועדיין לא מובן לי הסיבה, אדם לא יכול לחשוב לבד עם לשים מסיכה ולשמור מרחק? אם להגיע לעצרת של טראמפ? שוב באירופה המנהיגים התנהגו שונה לגמרי וכמות המתים גבוהה מזו פה בהשוואה לכמות האוכלוסייה .
              .
              בהחלט יש ביקורת על השטויות שאמר ועל האקונומיקה שהמליץ עליה כטיפול אבל בין זה לאלפי מתים (100 אלף לפי דבריו של הרוזן, שמיים וארץ).

  10. תודה מנחם.
    1. שמעון התחלת את היום עם ווליום שוטינג – ככה צריך! (למרות שטראמפ זה דרעק רציני ובשורה התחתונה האליטות ניגבו איתו את המדרגות של הבית הלבן).
    2. אם פול בסאנס – אני על העגלה!
    טנש – צר לי – איך אמר הרבי מלובאביץ': walked on you
    (אבל אל תיראו כאלה מדוכאים – תעשו פלייאוף – זה כיף שם)

    1. אבל מה הסאנס יעשו בפלייאוף? הם לא זוכרים בכלל מה זה?
      "מה שעשינו ב-2007"
      ומה עשיתם אז?
      "מה שעשינו ב-93"
      ומה עשיתם אז?
      "30 שנה לך תזכור…"

        1. מסכים איתך – הם חייבים פלייאוף עכשיו – יפה שגם טנש הגיעו לזה (סוף סוף).
          כל העניין הזה של "בנייה לטווח ארוך" זה משהו שהמציאו כאן בהופס, זה לא קיים בעולם האמיתי.
          מי בנה לטווח ארוך?
          פילי הגיעו רחוק רק אחרי שהביאו את באטלר,
          אותו באטלר הקפיץ את מיאמי,
          אוק' סיטי נבנתה משני דראפטים ומאז רק צללה,
          גולדן סטייט פרחה תחת קר עם אותו צוות שרץ לפני זה תחת ג'קסון – ולא הבשיל. גם שם – בלי דוראנט – לא הייתה שושלת.
          מיאמי/קליבלנד/לייקרס – זה אינסטאנט.
          טורונטו בנו בנו – ואז הביאו את נוט הלטי מן ולקחו אליפות.
          לפני כן היה את בוסטון והלייקרס – הביאו כוכבים בשלים בשביל אליפות.
          .
          היחידה היום שעונה להגדרה זו דנבר – לדעתי עם הסגל הקיים הם לא משחזרים גמר מערב.

          1. +1
            ואפילו דנבר לא קופאים על שמריהם. עם שחקנים שרוצים הישגים ועם מנהלים שצריכים להראות שהם עובדים על שיפור הקבוצה אף אחד לא באמת קופא על שמריו ומחכה שקבוצה תבשיל.
            הלייקרס השנה היו דוגמא קיצונית לזה, הם לא התחזקו עם כוכב וחילוף או שניים… הם פשוט הלכו על סגל של שחקנים שגויסו כי הם "הגיעו רחוק בפלייאוף". אפילו מחממי ספסל כמו קווין קוק. וזה בתוספת לכוכב כמו AD כמובן…

          2. זה מה שתמיד טענתי בנייה יש בסולל בונה אבל טנש לא הסכימו והיו מביאים לי את גולדן סטייט כדוגמא…
            Nba מכים בברזל שהוא חם גם ככה הכל דינמי שם ותוך שנה הכל משתנה מספיק שבוקר מבקש לעסוב וכל הסולל בונה קורס
            אצל הבאקס עמודי הבסיס כבר רועדים 😂😂😂

            1. אני מבין שאתה אוהד,
              אבל די. חלאס. נגמרה תקופה.
              כבר לא צריך להשתמש בפייק ניוז בכל תגובה…
              .
              אני, ואני משוכנע שגם עידו (אני לא זוכר הלכה למעשה),
              מרגע א כתבנו שהלייקרס ךדוגמה, קונטנדרים מעצם העובדה שהצליחו להנחית את דייויס.
              להזכיר לך מי רשם בתחילת העונה (במהלכה, ועד סופה) שטורונטו קונטנדרים מעם העובדה שהביאו את קאוויי?
              להזכיר לך מה אתה כתבת?
              .
              השורה התחתונה פשוטה וברורה –
              אם אפשר, מביאים את מי שיכול לקדם את הקבוצה כאן ועכשיו. אם לא? בונים.
              טורונטו שזכתה באליפות היא שלוב של בנייה ארוכת שנים וטרייד אחד אדיר.
              גולדן סטייט?
              בנייה + טריידם + דוראנט.

            2. גיא אתה לא יודע ששמעון תמיד צודק גם כשהוא לא?

            3. למען ההגינות אני די בטוח שהוא העתיק את הזכויות יוצרים על זה ממנחם (שבטי גם העתיק את זה מאיפשהו)

  11. להיפך לתת את אוברה על בחירה 2 של הלוחמים זה מהלך נוראי

    א. אתה מחזק בטירוף יריבה פוטנציאלית לפלייאוף
    ב. בחירה 2 לא שווה כלום בדראפט הזה ואיש לא רוצה אותה ולבזבז אותה על הליברטון שסביר מאד שלא יבחר טופ 5 זה טמטום. אם רוצים טרייד אפ ומאמינים שהוא כזה טוב אפשר לעשות כמו המאבס ולהביא את בחירה 10 ובחירה של העונה הבאה תמורת בחירה 2 4 5 או 6 איה שהוא יהיה על הלוח.
    ג. ככה יביאו אותו גם וגם את פול שיחנוך אותו
    ד. החוזה של פול נגמר בעוד שנתיים חברים זה כלום ואם לא ילך הוא יהיה נכס יפה לקיץ הבא ויהיה אפשר להטריד בקלות.
    ה. כדאי לסאנס להכניס גם שרודר לעסקה אפילו תמורת בחירות.
    ו. לא לשכוח שאוברה בשנת חוזה אני צופה הפצצה שלו לעונה הקרובה הוא רואה ברינקס

    1. אם הסאנס נותנים לנו את אוברה תמורת בחירת דראפט בדראפט הזה, אז משהו כנראה ממש דפוק איתו…
      הבחירות הגבוהות בדראפט הזה טובות ללקשט חבילות טרייד רציניות יותר.
      זה פשוט עניין של חוסר במידע יותר מבדראפט רגיל. יכול להיות שהדראפט הזה אפילו יניב כמה כוכבי על – לאף אחד אין שום מושג באיזה מקום בדראפט כוכב כזה מסתתר.

  12. לול איזה קשקושים של אדם שהתקשורת שטפה לו את המח רצים פה. הדמוקרטים פשוט עדר אין דרך אחרת לתאר את זה.

    טראמפ איש הזוי, אבל הניסיון לצייר את כל הרפובליקנים ככה על הדרך בזוי. (מנחם צוחק פה על אנשים שמנים, יפה ד"ר – מזכיר לי תפיסות שראיתי בספרים שנכבתו לפני יותר מ1500 שנה)

    1. הבעיה זה ההכללות הגסות, כל הדמוקרטים, כל הרפובליקנים, ההסתכלות על אנחנו בהם, מנחם נוהג בשיטות שטראמפ נוהג. מה שמפתיע אותי שרוב האנשים מהצד השמאלי באתר מקבלים את זה בברכה זה מסריח מצביעות

  13. מדהים איך אלה שתמכו להביא נשק לערפת וחבריו, ששמחו לתת לחיזבאללה את לבנון, ולחמאס(כן כן הכל בעקיפין) את כזה, מפחדים שימכרו F35 למדינה שהם טוענים שאף פעם לא הייתה לנו מלחמה איתם.
    למי אכפת מהמטוסים האלה, עוד עשב לעדר שאוכל את זה בשקיקה.
    מעניין כשמכרו את זה לתורכיה(המדינה הכי מסוכהת באיזור, וכנראה הכי קרובה להתחלת מלחמת עולם שלישית) שאיתה יש לנו סכסוך סביב הצינור גז בים התיכון, כולם שתקו. רק מראה שמדובר בספין שאיכשהו שכנע את כת רק לא ביבי.

    1. תראה מכירת נשק למדינות שאין לנו שום עוינות איתן ממש לא מטרידה אותי כמו שהעברת הנשק לרשות ממש לא מטרידה אותי (מצטער לבשר אבל בניגוד לקונצנזוס בימין, זה ממש לא השפיע משמעותית על הרג ישראלים) אבל אפשר להפסיק עם הפניות המגוכחות האלו לצביעות מדומיינת של אנשים? באותה מידה הרי אפשר להצביע לכיוונך ולשאול למה אתה מתנגד כל כך להעברת נשק לרשות כאשר אין לך התנגדות להעברת נשק לה
      whoever.
      מי זה אגב אלו ששמחו לתת את לבנון לחיזבאללה? (ואיפה אתה מדמיין שמדינת ישראל יכלה לעשות משהו בנידון?)
      מי זה אלו ששמחו לתת לחמאס את עזה? (מלבד נתניהו)

      1. "באותה מידה הרי אפשר להצביע לכיוונך ולשאול למה אתה מתנגד כל כך להעברת נשק לרשות כאשר אין לך התנגדות להעברת נשק לה"
        אתה מודע שהמקרה הראשון חלש מהמקרה השני? אז אין שום בעיה מהותית במשפט הזה…
        אבל אולי קורסים באינפי ויותר מידי משחקים עם אי שיוויונות ותנאים חלשים וחזקים שיבשו לי המח.

        וכן ברור שיש פה צביעות, שים לב מי תוקף פה את עסקת הנשק ולמה . (רמז קשור לביבי).

        והכוונה הייתה בנוגע ליציאה מלבנון, והגירוש מעזה .(שאפשר כמובן לדון בנחיצותן והאם היו ראויים,אבל אין חולק שהיו נקודות שהן לא רק בטחוניות, וגם ענייני תועלת).

        קיצר כל המטוסים זה ספין מעפן, הדבר שהכי מדאיג בפרשייה הזאתי זה לכאורה מידור של גורמים בכירים
        במערכת הביטחון בתהליך. הכרסום המתמשך במעמד של המנגנונים ודרך קבלת ההחלטות במדינה זה דבר הזוי.
        אין קביניט, אין ממשלה, אין כנסת.אפילו מראש הממשלה "החלופי" הסתירו את זה,
        ככה לא מתנהלת מדינה שרוצה להיות מאוזנת.
        (אני מבין שלנתניהו שנכווה ברותחין -למשל מדגן- מחתירה של גורמים ביטחוניים תחת הממשלה עד כדי דיווח
        לממשל האמריקאי שימנע תקקיפה באיראן, יש חשש כזה, ועדיין הפתרון הוא לא למדר את כולם למעט אנשים שאתה
        סומך עליהם כמו יוסי כהן וראש המל"ל).

        1. גם בנוגע לסיפור בנוגע לרצון לתקיפה באיראן בסיבובת 2010 יש נקודה מעניינת.
          לפי חוק רק הממשלה יכולה לאשר על יציאה למלחמה, והיה שם דיון האם המצב שם
          נכלל תחת ההגדרה או לא.

          1. לא נורא,לא פספסת משהו משנה עולמות.
            רק מציע לשכלל את הסקריפט, סקריפט שקורס בגלל קלט לא נכון,זה סימן של תכנות גרוע.

            1. אני צוחק
              קראתי אבל לא היה שם תוכן ממש רלוונטי לתגובה שלי ולא היה בה שום דבר שהיה לי צורך להכנס אליו.
              בעיקר אני מחפש שתפסיק לצעוק צביעות על כל דבר, במיוחד במקומות שהיא מדומיינת ובמקומות שאתה צבוע בהן באותה מידה.
              יאללה, משוחרר ללמוד או לאיזה פרויקט שלא הפילו עליך

            2. וואלה בפרוייקט עשיתי דברים יפים. לא שזה יספיק, משהו כמו כדורסל יפה ולא יעיל.

    2. "מדהים איך אלה שתמכו להביא נשק לערפת וחבריו, ששמחו לתת לחיזבאללה את לבנון, ולחמאס(כן כן הכל בעקיפין) את כזה, מפחדים שימכרו F35 למדינה שהם טוענים שאף פעם לא הייתה לנו מלחמה איתם." מדהים איך לאלה שמתנגדים להם אין בעיה עם ראש ממשלה שמסר שטחים לאותו עראפת, תמך בהתנתקות (ולא משנה כמה ינסה למחוק את זה) , דואג לאפשר העברת כסף במזוודות לחמאס ובפרט לתת להנייה וסינוואר לנהל לתושבי עוטף עזה את סדר היום ולא בעצמו. ולקינוח גם יש ניחוח רע מאוד של התנהלות שלו בפרשת ביטחונית (צוללות)… רוצה לדבר על צביעות אין בעיה רק תזכור שהיא דו צדדית… וזה עוד בלי שאמרתי מילה על הצורה בה אותו אדם "מנהל" פה את משבר הקורונה בצורה פוליטית בעיקר למען שרידותו והרבה פחות לצערי לטובת האזרחים

      1. אתה צודק בכל מילה (למעט פרשת הצוללות), אכן יש נקודות חשובות שצריך לדון בנוגע לנתניהו.
        הנקודה היא שצריך לדון על עקרונות ורעיונות.ולא רק בפרספקטיבה של כן ביבי לא ביבי.
        אתה רק צריך לזכור שרוב הדברים שאתה מבקר אותם, אין להם אלטרנטיבה ימנית למעט בנט,
        שלא יש את הנקודות שלו.

        אף אחד לא חושב שד"ר ג'ל ומר גנץ יפרקו את חמאס וישנו את המצב בעזה, ומי שחשוב ככה צר לי לאכזב אותו.
        גם אין לי ספק שיאיר לפיד – שחברי מפלגתו קראו בפה מלא לא לציית להנחיות הממשלה- לא ינהל את זה יותר טוב.

        אבל כן, אם ידונו במדינה על עקרונות ורעיונות אין לי ספק שהמצב ישתפר.
        גילוי נאות, בפריימריז לראשות הליכוד הצבעתי למועמד שנגד ביבי, בעיקר מהסיבה המוסרית, בעיניי אדם שדורש מתנות
        מטייקונים לא ראוי לייצג את מדינת היהודים. והצבעתי למואשם -בעיקר כי תמך ברעיונות ליברלים- וזו ללא ספק הייתה טעות עצובה.

        1. סוף סוף אנחנו מסכימים… הלוואי שנחזור לימים שהיו פה דיונים לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.
          מאמין שכשביבי יסיים את דרכו הפוליטית סוף סוף זה יתאפשר, תלוי איך זה יקרה.

        2. והיית בדעת מוחלטת לא בגלל שבוחרי הליכוד מושחתים אלא בגלל שבוחרי הליכוד מבינים שעל מה שרוצים לתפוס בקטנה את נתניהו יכלו לתפוס בגדולה את כל יתר ראשי הממשלות אחריהם הוא צדיק יסוד עולם לעומתם.
          ואגב יש לי חדשות בשבילך אותו המעומד שהיה נגד נתניהו לא בהכרח יותר צדיק מנתניהו בענייני מוסר ונהנתנות ולא נאריך .

          1. לגבי המועמד אני כמובן זוכר את הדיבורים שהיו בזמנו, אבל הם גם לא אומתו, וגם הוא התחזק בדת בשנים אלו. אז אמרתי נביא סיכוי.

      2. מסכים לגמרי לגבי החמס אבל מה היית אומר אם הנהנתן היה נכנס לעזה וכובש אותה כדי להחזיר שלטון לפתח?
        המחיר היה עצום והייתם קוראים לשחוט את נהנתניהו….
        לי יש פיתרון אבן הנהנתן לא רוצה לשמוע. חמס מתוגמל טוב לביבי….
        הפיתרון שלי נקר דקלון מוחמד, מאבות המוסיקה המזרחית/ימתיכונית (הינה-טיכון).
        דקלון רוצה לחזור ולרשת את אבו-להלה ורוצה לחזור לעזה. הוא ביקש לא פעם ולא פעמיים להיפגש עם כל איש של נהנתניהו ותמיד סורב. זו אחת הביקורות הכי גדולות שלי על ראש הממשלה. מניח שיש לו את השיקולים שלו ושהוא מפחד משלום עם פרגמט שיכול לייצר אחד כזה בו יצטרך לוותר על שטחים. לכן טוב לו חמאס בשביל שיוכל להצביע ולהגיד אתם רואים?

        1. נקר=נקרא
          דוגמא לבקשה שנדחתה?
          גילה גמליאל היתה בביקור ברוסיה ואנשי דחלאן ביקשו שתיפגש איתו. היא כמובן לא קיבלה רשות מהבוס.

        2. רזי אני לא בעד לכבוש את עזה. זה רק היה כדוגמא לכך שהצביעות נמצאת בשני צידי המפה הפוליטית והיא לא נחלת צד אחד בלבד. אם יש משהו שנתניהו זוכה להערכה אצלי שהוא לא שש אלי קרב ולא רץ למלחמות . בניגוד לתדמית שהוא מנסה למצב לעצמו בקרב בוחריו .

          1. הבעיה עם עזה היא המחיר שנשלם אם נכבוש אותה, יהיו לנו מאות הרוגים ואת זה בשביל שדקלון ישלוט ברצועה ויחסל את חמס כפי שזה חיסל את אנשיו? להזכירך שפשוט זרקו אותם וכח הכובד עשה את השאר או שתלו על מנוף…
            מודה שהרצון הראשון שלי היה להיכנס ולכבוש אבל הנהנתן פעל נכון ובכל זאת צריכים אופק מדיני עם סיכוי להיפרד גם מהרביי הגדה.

          2. הבעיה עם עזה היא המחיר שנשלם אם נכבוש אותה, יהיו לנו מאות הרוגים ואת זה בשביל שדקלון ישלוט ברצועה ויחסל את חמס כפי שזה חיסל את אנשיו? להזכירך שפשוט זרקו אותם וכח הכובד עשה את השאר או שתלו על מנוף…
            מודה שהרצון הראשון שלי היה להיכנס ולכבוש אבל הנהנתן פעל נכון ובכל זאת צריכים אופק מדיני עם סיכוי להיפרד גם מערביי הגדה.

      3. כולנו זוכרים שהצביעות חד צדדית.
        מטוס F-35 אחד יכול לעשות ה-ר-ב-ה יותר נזק מאלף קלצ'ניקובים. בפחות זמן. ובכל מקרה – אנחנו לא ב-1995. נכון ל-2020 לתת למדינות ערביות שמימנו את החמס מטוסים חמקנים נראה כמו מהלך שרק מסבך את חיינו.
        ואגב, הסכמי אוסלו קיימים, מתנהלים לם בנחת, למשטרה הפלסטינית יש נשק ונראה שכשמצלמות התקשורת נכבות הם ואנחנו מסתדרים לא רע בינינו בתיאום הביטחוני.

      4. חברון – ביבי אכן לא יצא מהסכם חברון. אני בטוח שהוא מתחרט על זה עד היום.
        התנתקות – לא יעזור לך להנדס תודעה. ביבי תמך בהתנתקות בשלב החקיקה הראשוני, כדי להעביר את התכנית הכלכלית שלו שהצילה את המדינה. אחר כך הוא הצביע נגד קבוע ולכן גם פוטר.

        1. הוא הצביע בעד ארבע פעמים, והצביע נגד רק בפעם האחרונה, כשהוא התפטר מהממשלה והקול שלו לא שינה כי היה רוב גם בלעדיו. זה נקרא לעשות סיבוב.

    3. איתי, אתה משווה רובים למטוסים? ויש גם עוד נקודה קטנה ושכנראה לא היתה חשובה מידי בשבילך להזכיר – הנשק שהעבירו לעראפת מנע (ומונע) הרבה יותר פיגועים מאשר גרם, ורוב הפיגועים שהיו בישראל לא בוצעו בעזרת הנשק הזה (למיטב זכרוני לא ממש העבירו חגורות נפץ).

        1. והיית בדעת מוחלטת לא בגלל שבוחרי הליכוד מושחתים אלא בגלל שבוחרי הליכוד מבינים שעל מה שרוצים לתפוס בקטנה את נתניהו יכלו לתפוס בגדולה את כל יתר ראשי הממשלות אחריהם הוא צדיק יסוד עולם לעומתם.
          ואגב יש לי חדשות בשבילך אותו המעומד שהיה נגד נתניהו לא בהכרח יותר צדיק מנתניהו בענייני מוסר ונהנתנות ולא נאריך .

        1. מה אלטרנטיבי כאן? העובדה שהם עצרו הרבה יותר פיגועים מאלו שיצאו לפועל? או העובדה שפיגועים שיצאו לפועל לא בוצעו באמצעות נשק שישראל העבירה? פרט.

            1. 😂🤣🤣😭😂🤣😭😂😭😂
              העיקר שאתה מדבר על זה שאנשים לא עונים עניינית.
              העובדות לא מסתדרות לך אז אתה מתעלם פונה לערוצים אחרים.

      1. אתה משוה מטוסים לפצצת אטום?
        אותה פצצת אטום שאתם רוצים לתת לאיראנים בתמורה לאין לי מושג מה, כי בצד שלהם הם מעולם לא קיימו את ההסכם, שגם ככה גרוע מיסודו.
        מצחיק, לא?

          1. הסכם הגרעין היה בדיחה, ביבי (סליחה, עכשיו כל חבורת סורוס יקפצו עליי) הוכיח באו"ם שהם מפרים את ההסכם 19 פעם.
            במקום זה, טראמפ מפרק להם את כלכלה וכך את המדינה וזה הסיכוי היחיד למנוע מהם פצצה.
            מה ביידן רוצה? לחזור להסכם הגרעין, זו אחת המטרות הראשונות שלו, לדבריו.

            1. ברור. תהפוך אותם ליותר נואשים. קח להם הכל, אז הם יראו את האור.
              או שאז בעצם לא יהיה להם מה להפסיד והם יהיו מספיק נואשים לעשות מעשים נוראיים.
              בעתיד תגיע נקודת זמן בא הטכנולוגיה תאפשר יצירת פצצה, גרעינית או כזאת שלא חשבנו עליה, בקלות יחסית הרבה יותר מהיום. אז, השילוב של הנואשים שאין להם מה להפסיד עם הנשק הנורא יהיה קטלני

      2. אברי היקר, באופן פרדוקסלי מטוסים פחות מסוכנים מרובים. בכל מקרה בלי להיכנס לעבר, המהלך הנוכחי הוא מהלך טוב של נתניהו.
        הוא לקח סיפוח שאף אחד לא רצה+ עסקת נשק שהאמריקאים רצו להעביר והפך את זה לנורמליזציה, הבחור קוסם.
        לא רואה סיבה להתנגד לאמריקאים, במיוחד שהם מבטיחים לשמור על היתרון הצבאי שלנו במזרח התיכון (דבר שאין לציבור דרך לדעת איך, אבל לסמוך עליהם).
        אם יש לך דרך יותר טובה לנהל את הסיטואציה אשמח לשמוע.
        עוד נקודה, אנשים הורגים, לא מטוסים/רובים/גרזנים. הפתרון הוא לבנות מאזן נכון של רווח/הפסד שתמנע את הבעיה. מול ה"פלסטינים"(ערבים תושבי יו"ש) מסיבות מסויימות זה יותר קשה, אבל מול מדינות מרוחקות יותר קל ליצור מאזן כזה. במיוחד כמו האמרויות שסך הכל מנסים להתקרב למערב." לא מדובר בבדואים" אמר א.א.

  14. כול מילה בסלע. טראמפ מוביל את ארה"ב לכאוס שעוד לא נראה כמוהו. פומפאו הוא פודל. ג'וליאני איבד את כול הקרדיט שהיה לו. אני ממליץ בחום צפייה בקטע בהשתתפותו בסרט החדש של "בוראט".
    ולגבי החיסון לקורונה של חברת "פייזר". קראתי הבוקר מאמר שהפצתו של החיסון בארה"ב וברחבי העולם יהיה סיוט לוגיסטי מתמשך. החיסון חייב להיות משונע בטמפרטורה של מינוס 70 מעלות. כול הקרח היבש בעולם לא יספיק לזה.

      1. סתם קישקוש. מוכרים לאנשים לוקשים על חיסון בשביל שיהיו רגועים כדי שלכל הפוליטיקאים הנוכלים יהיה זמן להרים את המכנסיים אחרי שהקורונה תפסה אותם לא מוכנים.
        זה טוב בשביל להרים את הבורסה, לייצר חדשות, למכור עיתונים, לשמור על התקווה ושיהיה במה להתעסק אבל האמת היא שחיסון זה עניין של שנים. גם אם מחר בבוקר יש חיסון זה לא אומר כלום. לוקח חודשים להכין מספיק מנות בשביל לחסן אחוז רלוונטי מהאוכלוסיה וגם לוקח חודשים לבצע את כל התהליך של ההפצה.
        .
        שאלה, מה הבעיה עם הקטע של ג'וליאני אצל בוראט? חוץ מהקטע שעשו לו קטע לא הבנתי מה היה הערך של הדבר הזה.

      2. עידו, שישיה? לא יודע לגבי הבירה שלכם אבל היין שלכם – בעיקר הילו-טייל המחורבן הזה שאתם מוכרים לכל העולם – אני משוכנע שזה קוטל וירוסים מצויין.

    1. ברור שלא…בטח שלא נראה שזה ייגמר בלי מאבק משפטי… מנחם גם בישראל יושב על הכסא ראש ממשלה שיש חשד כבד שאפשר מכירת נשק מתקדם (צוללות) למצרים בלי לערב את גורמי המקצוע ועוד גרף רווח נאה כספי על זה . איכשהו באופן די מדהים הוא אפילו לא זומן לחקירה על כך.

      1. אתה לא מדייק בנושא של המניות ראה:
        https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3758906,00.html

        מה שכן השיטה של מעכרים,נוכלים,ואנשים מפוקפקים שנמצאים בכל עסקת נשק זה סוד שידוע לכולם.
        במדינה שלנו יש שפע מכל סוג (ללא קשר לפוליטיקה,הנוכלות והרמאות אינם פוליטיים)
        ורק על זה מגיע לתת בראש לנתניהו שלא טיפל בדבר הזה. הסטת הנושא לדברים שאין בהם ממש,
        דווקא משרתת את נתניהו.

        או שיש רווח אחר שאתה מתכוון איליו ואני פספתי אותו איכשהו.

        1. כמה בעיות עם הכותרת שהפנית אליה –
          1. טיסנקרופ היא חברה מושחתת. שר הביטחון היווני יושב 20 שנה בכלא על קבלת שוחד מהם, אצלנו שורה של בכירים נאשמים בקבלת שוחד מהם, ואלא לא העסקאות היחידות בעולם שבהן היא מעורבת בפרשות שחיתות. לא הייתי לוקח את כל מה שהם אומרים ככזה ראה וקדש.
          2. גם אם גראפטק לא היתה ספקית של החטיבה הימית, היא כן היתה ספקית של חטיבות אחרות שלה. ומה יכול לשכנע את טיסנקרופ לעשות עסקים דווקא איתה ולא עם חברות סיניות זולות, יותר מזה שהוא מסדר להם עסקאות בעשרות מיליארדים בישראל ומצרים?
          3. הכתבה עדיין לא מסבירה איך קרה הנס שבו ביבי קנה ב-600,000 דולר, קיבל דיבידנד של 700,000, מכר ב-4.3 מיליון וכל זה כשהחברה מאבדת 57% מהערך שלה.

          1. 1.לא קשור.
            2. ספקולציה נטו, אתה מייחס לביבי כח רב מידי על המציאות, וגם דרכים נפתלות מידי.
            3. לא התעסקתי במספרים הכלכליים כי זה לא מעניין אותי, אולי יש פה מישהו שיודע להסביר את התהליך שקרה שם מבחינת מניות. בכל מקרה אני משער שאחד המשתנים שלך פשוט לא נכונים. או שאולי מישהו קנה אותם בכמה סדרי גודל יותר משווים כי זה משתלם לו, אבל שוב לא צללתי לפרטים הכלכליים.

            1. אם אתה בכל זאת רוצה להבין איך זה עבד, ההסבר פשוט. הוא קנה את המניות בהנחה של 95%. זה מסתדר עם כל שאר המספרים שמגיעים לאחר מכן. אם זה מעניין אותך תחפש ה"פרשת הצוללות הסיפור המלא" פרק 4.

  15. מנחם תרשה לי רק להבהיר שאני לא לועג לך בשום צורה אבל מותר לי להיות ציני כלפי ההגזמות שלך וגם מותר לי להגחיך את הדברים שאתה אומר, אם הם נשמעים לי מופרכים ואין זה אומר שאני לועג לך.
    יש לך סיגנון כתיבה פרובוקטיבי ואתה גם אוהב להטריל לא מעט, תכתוב על מה שבא לך ואתה לא צריך אישור מאף אחד אבל אין לך מה להתלונן כשאנשים מגיבים לזה.

  16. הקישור בתגובה הקודמת אומר שכן התגלו זיופים. אמנם ייתכן שמדובר בתוצאה של תקלות בספירת הקולות ולא מכוון. בכל מקרה ביידן ירד ל-279 אלקטורים ועוד ירידה של 11 אלקטורים בגלל דברים שהביאו לירידה ל-279 אלקטורים, תביא לניצחון של טראמפ.

    1. אתה צריך לברור את המקורות שלך טוב יותר, קרמר.
      .
      לביידן מעולם לא היו 290 אלקטורים, וזה היות ולמעט פוקס ניוז, אף אחד לא נתן לו ניצחון באריזונה.
      אותם אלקטורים של אריזונה?
      הם גם לא של טראמפ.
      ביידן עדיין מוביל ב-12,800 קולות. הרשתות לא הכריזו על אריזונה בגלל שנותרו מספיק קולות למהפך.
      .
      גם ג'ורג'יה, דרך אגב, ביתרון של ביידן (מוביל ב-14,000 קולות). גם היא לא הוכרזה.
      .
      על מנת שטראמפ יזכה הוא צריך להדביק את הפער של אותם אלפי קולות בג'ורג'יה ואריזונה (סטטיסטית, מדובר על סיכוי נמוך מ-1%), ולזכות באותם אלקטורים, לזכות גם בצפון קרולינה ואלסקה שלא הוכרזו (כמעט וודאי שלו).
      מצב זה עדיין לא הפוך אותו לנשיא (אני מזכיר – סיכוי של פחות מאחוז).
      במצב כזה הוא צריך שבית משפט יהפוך את התוצאות של פנסלבינה (20 אלקטורים). לביידן יתרון של 46,000 קולות בפנסלבניה. זה לא פער של כמה מאות או אלפים, כפי שהיה בפלורידה, אז גור הפסיד לבוש. זה פער מהותי.
      .
      היה וביידן זוכה בג'ורג'יה ואריזונה (כצפוי)?
      אז על מנת שטראמפ יזכה הוא צריך שישנו את התוצאות ב-3 מדינות.
      .
      נתחיל במובן מעליו –
      זה לא יקרה.
      עד כה, כל הניסיונות של טראמפ נדחו על ידי בית המשפט.
      .
      נמשיך –
      להביא ציטוטים זה סבבה.
      סבבה עוד יותר לבדוק את אמינותם לעומק.
      זה שאתה הבאת?
      נכתב מכל מני סיבות,
      עובדות ומציאות לא ביניהן…

      1. אם התובע הכללי אמר לבדוק את הקלפיות כנראה זה רציני. השאלה עד כמה זה רציני וכמה אלקטורים זה שווה והאם אין קושי לגלות.

    1. טראמפ היה לא צפוי על גבול הסביר עד לפני הקורונה. ההתנהלות שלו בקורונה מתחת לכל ביקורת, ורק על זה ראוי שהוא יעוף.

  17. כנראה זה לא אכפת לך אבל אתה מבריח קוראים מהאתר.
    לא מפסיק לערבב דעות עם עובדות ועם הערות בניחוח אנטישמי.

    פוליטיקה זה לא התחום בשבילך, אתה ממורמר מדיי בשביל לכתוב על זה.

  18. וקצת ספורט, אתמול ראיתי תכנית על דארפט 84 זה היה כזה נהדר.
    שתי בחירות מסקרנות ממש ואנקדוטיות, בבחירה 131 נבחר אוסקר שמידט,
    שחקן ברזיאלי מיוחד ממש, שלא הלך לNBA כדי שיוכל להמשיך לשחק בנבחרת.
    (שחקן היכל התהילה) או איך שאמר עליו קובי ז"ל (שגדל באיטליה איפה שאוסקר שיחק)
    הוא היה לארי בירד לפני שידעתי מי זה לארי בירד.
    והבחירה האחרונה דן טראנט שנבחר במקום האחרון בסיבוב העשירי 228… ועשה דברים לא רעים בדבלין , ונהרג ה11/9.
    ממליץ לכולם לראות את זה. ולראות את צ'ארלס הצעיר, איזה בחור שובה.

    1. לא הייתה לו את גאונות המשחק של בירד ולא משהו קרוב. כך שהשואה לא במקומה. שחקנים אירופאיים שאפשר להשוות לבירד, אף שכמובן הם לא ברמתו, הם שחקנים כקוקוץ' וקירילנקו, והיום לוקה ויוקיץ'.

  19. הרפובליקנים האלה לוזרים, בכיינים, מלוכלכים ורמאים כפי שאני כותב כאן שבועות. אחרי זה באים כל ה"חברים" שלהם פה ומבלבלים את המוח על הדמוקרטים. מצחיק

    1. עצוב.
      אני קרוב מאוד להודות בהפסד בהתערבות להאבליצ'ק.
      .
      אני טענתי שביידן מנצח, ושלמרות תעלולי טראמפ, המוסדות הפדרליים יעיפו אותו מכל המדרגות.
      נכון לרגע זה,
      בעוד שחלק מהמוסדות הפדרלים ממלאים את תפקידם נאמנה,
      חלק מתמהמהים.

      1. הסר דאגה מליבך גיא, טראמפ יפנה את מקומו לביידן.
        מה שקורה עכשיו זה צעד לגיטימי (גם אם ילדותי משהו) של טענה לבתי משפט בחשד לזיופים.
        אני לא מאמין שהיו זיופים בצורה נרחבת כדי להטות את הכף, ולכן טראמפ יצטרך לעזוב את הבית הלבן.

        1. אבל באיזה חשד?
          היו בחירות? כן.
          הוכרעו (לא על מאות או אפילו אלפי קולות)? כן.
          יש חשד אמיתי לזיופים, חוץ מצעקות שנשמעות כבר חודשים סתם? לא.
          .
          אז יאללה – הביתה

        2. אני אוסיף שמה שאנשים אולי לא מבינים זה שלמנוע את העברת השלטון יגרום לכל בחירות להפוך לקרקס כזה באמצע וסיום ספירת הקולות, ולכל מתמודד להיאחז בשלטון עם תביעות חסרות בסיס. נראה לך הגיוני?

          1. אתה שואל אותי על האם זה נראה לי טוב? לא מת על זה.
            בנוגע לזיופים והאם יש חשד או לא, את זה יקבעו בתי המשפט. עלו טענות שונות ומשונות באינטרנט שמעלה לכאורה חשדות.
            אני לא מתמחה בסטיסטיקה של בחירות, וגם לא התעמקתי בנתונים, זה תפקידו של בית המשפט.

            אני רק חושב שלא צריך לעשות דרמה מהשטויות של טראמפ, השיטה הכי טובה להתעלם ולתת לו להמשיך לצעוק בעיקר לעצמו.

            1. אם לא היו לזה השלכות כמו ענפי ממשלה (ובמיוחד ה-GSA שבאחריותו להעביר את השלטון לנשיא הנבחר) אז הייתי מסכים איתך שיצעק כמה שהוא רוצה. עובדתית בשטח זה מעכב את התהליך באופן אנטי-דמוקרטי

    2. בהקשר הזה מעניין לראות את העונש בארצות הברית על הפיכה – או הוצאה להורג, או קצת כלא וקנס בשווי מכונית משומשת.
      טראמפ אולי פאשיסט, אבל למזלנו הוא קודם כל איש עסקים גרוע. וככזה, הפתרון הראשון והאחרון שלו הוא לתבוע כל מה שלא מסתדר לו. ואת הבחירות האלו (הניצחון באחוז הכי גדול על נשיא מכהן מאז 1932) אי אפשר להפוך בעזרת תביעות.
      מה שכן, מעניין יהיה לראות איך ארצות הברית מגיבה למצב שבו מפלגה כל פעם קוראת לבחירות "מזוייפות" (וזה לא משנה בכלל מה התוצאה. גם ב-2016 טראמפ הגיב לזכייה האלקטורית בתלונות שגנבו לו את הבחירות והוא היה צריך לנצח בהפרש גדול יותר).
      מה שכן 2, זה יפה שכל כך הרבה אנשים חושבים שאולי הדמוקרטים גנבו את הבחירות, אבל איכשהו נכשלו לגנוב את הבחירות לסנאט. כאילו, אופס, שכחנו שגם שם צריך לגנוב?

  20. 1. שום דבר כבר לא יפתיע אותי… אתמול עלה בפוקס ניוז עוד עו"ד של טראמפ וזעק חמס על 3000 קולות בנבדה של בוחרים שלא גרים שם כרגע וביקשו החלפת כתובת והוסיף שיש מתים שהצביעו. כמה מתים מצאתם? שאל המנחה. מצאנו 2. אז הרשימה של הכתובות הלא תקניים שלהם דלפה או נוצרה על ידי גורם בודק (פשוט עשו הצלבה של הבוחרים בנבדה מול התושבים שביקשו מעבר דירה טרם הבחירות למדינה אחרת). עברו על המיקוד ומצאו מיידית כ-500 אנשי צבא ובני זוגם שעברו להתגורר בבסיס צבאי מטעם הצבא וחוקית מותר להם להצביע במדינת האם שלהם. התעמקות נוספת מצאה לא מעט נוספים שעומדים בחוקים שקבעה המדינה עצמה למי שרשאי להמשיך להצביע בה (סטודנטים, אירגונים שונים, רילוקיישן כפוי זמני של מקום העבודה שלך או בן הזוג שלך וכו'). גם אם ימצאו 100-200 או אפילו 1000, זה לא יזיז את התוצאה כהוא זה. כל מערכת בחירות אילו היו מתעמקים בכל קול, ימצאו כמות של כמה מאות מתוך כל מיליון הצבעות. במערכות קודמות אף אחד לא חיפש וגם קולות רבים נפסלו בתהליך הווריפיקציה שעושות המדינות בטרם מכריזות על המנצח רשמית. אז מה המטרה כאן?
    1. טראמפ מבין שהוא הפסיד אך שם לחץ עצום על נציגי מפלגתו והשופטים שהוא רואה בהם כחייבים לו שהעסק ייחתם בנרטיב של לפחות 50% מהאוכלסייה כזיוף. שלעולם יוכל לטעון זאת ויהיה לזה קהל ללא שיודה בהפסדו. לי במשפחה היה משהו דומה עם הבן שלי כשהיה בן 6 שהפך משחקי קופסא כשהפסיד וטען שאחיו רמאי ושקרן וששינה את חוקי המשחק באמצע. עבדתי מאוד קשה כדי שיעבור את השלב ההתפתותי הזה…
    .
    2. הבחירות בג'ורג'יה בינואר לסנאט (סבב שני בשני המקומות בסנט מכיוון שאף אחד לא עבר 50%). ספירה חוזרת בג'ורג'יה עלולה להטות את הפער לטובת פרדו הרפובליקני. אם הוא עובר את ה-50% הסנאט בוודאות רפובליקני כבר עכשיו. מסיבה זו הסנאטורים הרפובליקנים רוכבים על הגל של הספירות החוזרות ופסילת הקולות. אם זה לא יצליח הם חייבים להשאיר את הבסיס הרפובלקני בג'ורג'יה זועם ופעיל. כי כך הסיכוי שלהם גדול יותר. מצד שני סטטיסטית כל חודש יותר ג'ורג'יאנים חוצים את גיל 18 ויותר מבוגרים נפטרים. עד ינואר ישנו סיכוי שעוד כמה אלפים של בני נוער יצביעו והם בפירוש נוטים לקול דמוקרטי.
    .
    3. ליצור לחץ ציבורי עצום כנגד השימוש בהצבעות בדואר בעתיד. ופה יש עניין חשוב שרוב הישראלים באתר לא ממש מבינים אותו. מאווווד קשה להיות מצביע דמוקרטי במדינות בעלי בסיס רפובליקני או שלטון רפובליקני. ציבור המצביעים עובר גיהנום לא קטן בדרך לזכות הצבעה הכל כך בסיסית שלו.
    .
    א. אם יש לך הרשעה פלילית אפילו זמנית או שאתה מרצה עונש גם אם על תנאי, אינך רשאי להצביע.
    .
    ב. אם עברת למדינת ג'ורג'יה ממדינה אחרת חודשיים לפני הבחירות ואתה רוצה להירשם להצביע בה. אתה צריך קודם כול לקבוע פגישה עם ה-DMV כדי להוציא ID או רשיון של המדינה העכשווית. פגישה כזאת יכולה בזמנים לחוצים לקחת כחודש לפחות. לאחר מכן צריך לגשת פיזית למנהל האוכלוסין כדי להציג חשבונות שאתה גר במקום, חוזה עבודה או כל הוכחה אחרת יחד עם התעודות. גם זה עניין של יום עבודה וקביעת תאריך להרבה זמן קדימה. אם עשית את כל זה ההרשמה היא און ליין, אך כפי שאני נוכחתי במדינה שהיא דווקא דמוקרטית זה גם עניין של לא מעט ימים. אדם כפרי בג'ורג'יה ניגש למשרד המקומי של העיירה שלו שבדרך כלל נמצא בתחנת משטרה או מנהל מקומי, יושב עם פקידה שהוא בדרך כלל מכיר וגם אם לא היא רואה אולי 5-6 אנשים ביום וסוגרת לו את הניירת ב-10 דקות כולל חידוש רשיון עם כוכב מוזהב שלא תצטרך לחדש כל כמה שנים. וכך הגענו ל-ג'
    .
    ג. אם החלטת להצביע פיזית, אתה צריך להגיע לאחד ממקומות ההצבעה הבודדים השייכים לעוד מאות אלפים אחרים ולעמוד בתור לפחות חצי יום. אם אין לך תעודה מזהה זה גם עניין סבוך בו לבסוף לא בטוח שהקול שלך ייספר. בג'ורג'יה אין חוק שמורה למקומות עבודה לתת יום חופש ביום בחירות או אפילו כמה שעות. אנשים העובדים בעבודה בעלת שעות ארוכות צריכים להקריב או כסף או את כל הערב שלהם על מנת להצביע. למזלם של מצביעי בחירות 2020, אולמות ספורט ומרכזים גדולים התנדבו לארח את מרכזי ההצבעות כי אילולא כך התורים היו אף ארוכים יותר. ועוד לא דיברתי על קורונה ואוכלוסיה בסיכון. לאדם באזור הכפרי לעות זאת, בדרך כלל יש 1-2 מקומות מרווחים עם הרבה עמדות להצביע בהם כמו בית ספר, כך שבדיוק כפי שהצבעתי במודיעין שנה שעברה, חיכיתי בדיוק 5 דקות והייתי בחוץ. כך שאדם כפרי זה גם אין התחכחות עם האוכלוסיה למשך זמן, אני לא מפסיד יום עבודה ואין לי בירוקרטיה כבדה. יתרון גדול לרפובליקנים
    .
    ד. כך שאתם מבינים למה דמוקרטים רבים הנמצאים בצורה גורפת בערים הגדולות מצביעים בדואר. ואז הגענו לעניין שכמעט נעלם מהחדשות וזה הבזיון של דה ג'וי מנהל הדואר האמריקאי שעשה הכל בלחבל בהגעת הדואר בזמן. הדמוקרטים ידעו זאת והתחננו בפני הבוחרים לשלוח את הבחירה המון זמן מראש (אני שלחתי 4 שבועות לפני המועד וזה הגיע כיומיים לפני המועד האחרון). קולות רבים עד רגע זה נתקעו ולא מעט גם הגיע באיחור למרות שהגיע בזמן. מכיוון שהחוק קבע שרק מה שיש עליו חותמת עם תאריך יום הבחירות נספר ה-USPS לא הצליח לעמוד במעמסה. אז כן אולי כמה מאות קולות בפילדלפיה קיבלו חותמת בדיעבד מסיבות של הספק. אם זה נכון הרפובלרנים יכולים לקפוץ, כי זה לגמרי הרצחת וגם ירשת.

    ג'ו ביידן יושבע לנשיאות ב-20.1 עם או בלי טראמפ. אין שום בעייה לפנות את הדייר הקודם בבית בכוח… השאלה היא איזה נקודת פתיחה ייקבל.

    לסיום לגבי התרופה ישנו בליץ על זה שפ'אוצ'י שיקר כשאמר שהחיסון יגיע אל תוך תחילת שנה הבאה. קודם כול מדובר על תרופה לא אמריקאית ללא מימיון של ממשל טראמפ. כך שהוא יכול רק להאריך מתי ייסימו את השלב השלישי. וחיפשתי בארכיון והוא דווקא כן טען שיש סיכוי לא קטן שייסימו את תהליך האישור בדצמבר והאוכלוסייה האמריקאית תחל לקבל אותו באזור אפריל. הוא שוב… לא היה רחוק. מספיק סט-בק אחד והיינו מדברים על סוף דצמבר עד שהיו פותרים את הבעיה. ושוב…היה מאמץ עולמי שארה"ב הייתה מעורבת בו אך לאו דווקא הובילה אותה של מציאת חיסון ואין שום סיבה לחשוב שכל ממשל אחר לא היה עושה את אותו הדבר

    1. 3) עובר גדר תיל, זוחל מתחת לשדה מוקשים, בורח בזמן מסלע ענקי שמתגלגל לכיווני, מתכופף תחת מטר יריות, מדקלם את הא-ב' אחורה ביוונית עתיקה, חוטף סכין לבטן, גורר רגל שנתפסה במלכודת דובים ענקית, מצליח לשים את טופס ההצבעה בקלפי ובנשימתו האחרונה אומר "ככה נראית דמוקרטיה!".

  21. זה מצחיק איך בארץ מציגים את עסקת מכירת הנשק לאמירויות כמשהו שביבי היה צריך לתת את האישור שלו כדי להוציא לפועל. זה היה יוצא לפועל בכל מקרה, לביבי הייתה את הבחירה של או להתנגד ולא לקבל כלום, או להסכים לקבל נורמליזציה עם מדינות המפרץ. למרות שאני שונא את ביבי, נראה לי עדיף שהוא הסתיר את עסקת הנשק, כי לפחות זה חסך את הבכי של כל הגנרלים והאדמירלים לשעבר, והבנטים והליברמנים על 'הפקרת בטחונה של המדינה' ו-'אובדן יתרון האיכות של צה"ל'. במיוחד הבכי של אנשי חיל האוויר מעצבן. מה קרה, התרגלתם להיות חזקים על חיזבאללה וסוריה ועכשיו האפשרות שולי תצטרכו אשגרה להילחם נגד יריב שווה ערך מוציאה אתכם מהכלים?

      1. טראמפ היה מוכר להם בכל מקרה. השאלה זה האם כדי היה 'לעלות על העגלה' ולקבל בתמורה נורמליזציה ו-F22, או לשבת בצד ולא לקבל כלום.

          1. הם ימכרו לנו את הצי הקיים שלהם. לוקהיד מרטין בנו אב טיפוס של מטוס קרב דור 6, ה-F22 והמתחרים שלו הולכים להיות מיושנים תוך 5-10 שנים.

            1. לא סביר. המטוסים מתיישנים ויש להם סה"כ אורך חיים מוגבל.
              בכל מקרה גם אם כן מדובר במטוס ירוט שאין לחיל האוויר באמת שימוש עבורו.

  22. לדעתי אשך זה לא העניין המרכזי…העניין הוא שביבי מרשה לעצמו לקבל החלטות כאלה לבד. בלי להתייעץ עם איש. ועוד יש כאן לא מעט אנשים שלא חושבים שאנחנו דיקטטורה! האיש הזה חייב לצאת לנבצרות אתמול. לך!

  23. בכל יום שעובר אני מתחיל להיות יותר בטוח: אתם מוזמנים להתארגן על פופקורן, כי ההצגה כבר התחילה.
    בית המשפט יתערב נוכח כל העדויות לזיופים שג'וליאני ושאר עורכי הדין של טראמפ הציגו לציבור ויציגו בפניו.
    הנשיא יהיה טראמפ.
    .
    אני מקווה רק שמנחם לא יקח את זה קשה מדי.

  24. דרור, אתה היחיד שעונה לעניין ממחנה השמאל (למרות שאתה מתבטא בצורה קצת עקומה יש לומר).
    .
    בכל מקרה, לי אין בעיה שלבעלות הברית שלנו יהיה F35.
    אני בטוח שלך יש בעיה רק בגלל שזה תחת ביבי.
    הרי בהסכם שלום עם ירדן, רבין לא אישר מכירת נשק לירדנים? וזו מדינה עם רוב פלסטיני.
    .
    ומה לגבי פשעי אוסלו – המדינה המטומטמת שלנו נתנה להם רובים שהרגו פה WELL OVER 1000 איש.
    זה בסדר?
    המקום היחיד בו הF35 של האמירתים יטיל פצצה הוא אדמת איראן.
    אתה רוצה לחשב כמה כדורים נורו עלינו מהפלסטינאים וכמה הם הרגו?

    1. האח יואש צודק.
      כל הדיווחים על שהמטה, זה שג'וליאני הקים כדי שאנשים ידווחו על זיופים שהיו עדים להם, העלה חרס ושאפילו כשמציעים כסף (היי, טקסס) הם עדיין לא לוקחים צעד קדימה ומדווחים – הכל שקר.
      ניסיון לגרום לאליטות לחשוב שהם מנצחים ואז בום, לתת להם לנצח. ואז – לתת להם לשלוט ארבע שנים ורק אז לעשות את המהלך שלנו.
      הם בחיים לא יראו את זה מגיע.

      1. התחלתי להיות קורא אדוק של תיאוריות הקונספירציה שלך.
        לטאות וכל זה.
        ואיך הכנסת שם את הפורנו?! זה היה גדול.
        לפעמים זה נראה כאילו אנשי ימין חיים במטריקס (בדגש על אהרן)

  25. בוא יואש…באוסלו שני הצדדים אשמים בקריסתו… וביבי חתם אח"כ על וואי…היה בעד 2 מדינות…אין דרך אחרת תמיד זה פשרה. ועד היום יש תיאום בטחוני עם הפלסטינים. לולא אוסלו אין בכלל יחסים עם האמירויות וכיוב'…אבל אותי מעניין מה דעתך, זה דמוקרטי שראש הממשלה ממדר את כולם מהסכמים כאלה ומחליט לבד משל היה מלך? זה דמוקרטי מה שעשה בצוללות? בעיניי אין קשר לימין שמאל ביבי חייב ללכת. שיבוא מישהו אחר מהימין.

    1. חבל מאוד שאוסלו נחתם מלכתחילה.
      טראומות עצומות היו נחסכות ממאות רבות של משפחות.
      .
      מה דעתי על מה? על ה"צוללות" חחחחחחחחחחחחחח או הסכמי השלום?
      אם מדובר בהסכם השלום – אין לי ספק שבמצב העניינים הזה, עם שרים לאומתיים כמו גנץ ואשכנזי, שעסוקים רק בניגוח והדלפות, אין מה לשתף שום דבר.
      הממשלה הזאת גרועה כי היא מבוססת על חשדנות, של שני הצדדים יש לומר, ולא על אמון.
      .
      לגבי ה"צוללות" – מוזמן לקרוא את יעקב נגל. מעורב שם סוד מדינה, ה2 בחשיבותו למדינה.
      ביבי לא מרבה יותר מדי לפרט בנושא, בדיוק מהסיבה הזו. יעקב נגל מסביר שזו בדיוק הסיבה שהעניין נשמר בסוף.
      ככל שיותר אנשים ידעו ככה הסבירות שיתגלה הסוד גדול יותר.
      .
      הנה, עניתי לך עניינית.
      אתה יודע מה העניין אבל? שזה לא מעניין אותך מעצם העניין אלא בגלל ביבי.

      1. די יואש זה ממש מצחיק…"שרים לעומתיים"? מי חירבן את הטיפול בקורונה, גנץ ואשכנזי? ולמה חירבן? לא בגלל שהוא חייב את החרדים? עד היום ביבי לא חתם על הסכם ניגוד העניינים, אז מי פה הלעומתי? לא הבנת עדיין שכל מטרתו לחמוק ממשפט? גנץ מכהן מעל לחוק או ביבי? מי לא העביר תקציב דו שנתי כמו שהתחייב בהסכם הקואליציוני? גנץ ואשכנזי?
        דבר נוסף: אם הם כאלה שטינקרים למה הלך איתם? אתה מצדיק אותו שיקבל החלטות כאלה על סחר בנשק לבד? שימדר את שר הבטחון מעסקת צוללות מיותרת ואת שר החוץ והבטחון מההסכם עם האמירויות? מצטער, אבל זה לא מקובל בשום דמוקרטיה. תבדוק את עצמך כי אתה עושה שמיניות באוויר (מרשימות מאד יש לציין) כדי להכשיר בשר פיגולים מסריח כמו ביוב. ולגבי אהרון שדה – כל טיעוניו נפוצו כעלים יבשים ברוח אל מול עומק ידענותו וסבלנותו האינסופית/סטואית ממש של ידידנו גיא. מה לעשות? ויש עוד שמפריכים את טיעוניו. השתן עלה לימין לראש וכעת כשהמרכז/שמאל מרים סופסוף את הראש אתם מזדעקים. אני משוכנע שיש רבים כמונו שלא יתנו לביבי להפוך פה למלך ולהיות מעל לחוק. Enough is enough!
        דרך אגב הצחקת אותי על אמת עם התגובה שאני אח על מלא…😂 גם אתה אח על אף טיעונים מזן מופרךךךך

        1. הטיפול של ביבי בקורונה לא פחות ממדהים.
          לך תראה מה קורה בשאר המקומות בעולם: כולם נכנסים לסגרים שוב.
          כן, ואתם, המפ"איניקים שלא ידעתם להתמודד עם הגזזת, עם חטיפות ילדי תימן מדברים על מגפה בקנה מידה היסטורי. נו טוב.
          .
          לגבי הסכם ניגוד העניינים – כל עוד מנדלבליט בניגוד עניינים הכי גדול במדינה, זה מעניין לי אתה יודע את מה אם ביבי חתם או לא.
          .
          אני רוצה שביבי יעשה מה שטוב למדינה, והוא יודע לעשות את זה. הוא התחייב לגנץ לתקציב דו שנתי, אבל נראה לך שעל הפרת התחייבות כזו אני אסיר את התמיכה שלי ממנו ואלך לתמוך ב…..?
          להזכיר לך את אדון שימון פרס שעשה את התרגיל המסריח?
          כל המערכת הפוליטית מלאה בריקבון, ניגוד עניינים ותפירת תיקים. אני לא הולך לעשות צ'רי פיקינג על ביבי או על פוליטיקאי אחר.
          .
          הוא הלך איתם בגלל שאין אופציה אחרת לקואליציה, ובחירות בפעם הרביעית במשבר כזה גדול הן הפסד גדול למדינה, ככה טוענים, למרות שאני בעד בחירות אתמול.
          .
          אתה רוצה שאספר לך איזה עוד דברים לא מקובלים בדמוקרטיה?
          למשל שהיועמ"ש צובר ככ הרבה כח ותפקידים. הוא עכשיו גם היועמ"ש, גם פרקליט המדינה, גם התובע הכללי ומחר הוא יהיה בטח עוד משהו.
          מונע מאמיר אוחנה לייצר את עצמו בבית המשפט, מונע פתיחת חקירה לאינספור מפגינים מסיתים ואנשי ציבור מושחתים ולא פחות חשוב: טירפד את מינויו של דן אלדד לתפקיד הפרקליט כדי שלא יחשוף את השחיתויות שלו עצמו.
          .
          אהרון לא רואה פה אף אחד ממטר, לא את גיא ולא אף אחד. חשבתי שאני מבין אבל לידו אני עוד אחד.
          לא עקבתי אחרי כל משפט של אהרון או האחרים, אבל גיא לא הפריך את טיעוניו, אתה שוב מנסה להנדס תודעה.
          .
          ובוא כפרה עליך, המרכז\שמאל לא מרים ראש, אתם לא רלוונטיים. ההפגנות כבר מתות וגם בשיאן לא היו אפילו חצי מנדט.
          אור אמר לך את זה יפה: אנחנו, הימין רוב פה. תתרגל, אנחנו רק ממשיכים להיות הרוב פה.
          וזה לא רק בגלל שהעם מבין שלא יהיה שלום, אלא כי כמות המזרחים, עולים וכו' בהשוואה לבני האלים הלבנים רק גדלה כל שנה.
          אתה חושב שאני יכול להזדהות עם בית משפט לבן, אשכנזי, חילוני (פרט לסולברג. ואני חילוני מובהק אבל זה מפריע), שמאלני. לא, אני לא יכול להזדהות איתם, לא עם ההחלטות המטומטמות שלהם בחוסר סמכות לבטל הריסת בתי מחבלים ולא עם ההחלטות מטומטמות אחרות בנושאי דת ומדינה, בטחון, מסתננים וכו'.
          .
          .
          בכל מקרה אני שמח שאנחנו מצליחים לשמור על תרבות דיון ואפילו על רמה סבירה של הומור, ככה זה צריך להיות.

      2. ביבי קוסם… כשמשהו עובד אז זה אני,אני ואני… שזה נכשל כמו למשל ניהול משבר הקורונה כולם אשמים חוץ ממנו, אנשים פה קורסים כלכלית ואפילו תקציב לא עובר, החלטות מתקבלות לפי לחץ פוליטי וללא שום הגיון (תוכנית הרמזור כמשל) , תפקידים מרכזיים מוחזקים כבני ערובה ככלי שרת בידיו (מפכ"ל משטרה פאקינג אין מעל שנה וחצי!! תחשבו רגע על צה"ל שנה וחצי בלי רמטכ"ל נניח…) . בחייאת יואש אפילו את ההסכם הקואליציוני שהוא חתם לפני קצת יותר מחצי שנה הוא לא מסוגל למלא … לא הכנסתי מילא על שחיתות בינתיים בתגובה הזו שים לב. פשוט ניהול גרוע שבגינו בעיניי הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה.

        1. עוד תגובה עניינית שאני שמח לקרוא ולהגיב לה. (אולי שאר חברי הכנופיה ילמדו וילכו בדרכיכם וככה נרים את רמת ותרבות הדיון פה).
          .
          אני באמת מרוצה מהתפקוד שלו בקורונה.
          היו זגזוגים, היו שינויי כיוון, היו דברים תמוהים. אבל אנחנו במגפה שהאנושות לא ראתה לפחות 100 שנה. מה אתם חושבים שאנחנו יודעים הכל? הטבע לפעמים חזק מכולנו.
          כמו שאמרתי לדרור, אירופה כבר עכשיו אוכלת אותה עם הקורונה, אנחנו פשוט חודש-חודשיים לפני כולם.
          אז מה, גם שם יוצאים לרחובות להפגנות והתקהלויות חסרות אחריות?
          .
          אתה יודע למה אין מפכ"ל? כי גל הירש היה אמור להיות אבל טירפדו לו את המנוי בתירוץ של………… של……….. בלבולי שכל ולכאורה פרשיות מס מלפני טריליון שנה שגם אותם אני לא חושב שהוכיחו.
          הבעיה פה עם המינויים הוא שכל דבר טעון תהליך של ועדת איתור. ועדת איתור זה מכבסת מילים ללקחת את הכח מנבחרי הציבור ולהעביר אותו לממוני ציבור – מבחינתי זה אסון לדמוקרטיה.
          השר צריך ואמור למנות את מי שהוא רוצה. מצדי שימנה גם את סבתא שלו. אני מעדיף הליך דמוקרטי תקין מאשר להוציא את זה החוצה לממוני ציבור שלא אני ולא אתה בחרנו שהם יחליטו לנו מי המועמדים.
          אני בוחר את נבחרי הציבור כדי שהם יחליטו, לא כדי שפקידונים יקחו מהם את הכח.
          .
          לגבי ההסכם הקואליציוני – יש פה באמת הפרה של הבטחה. אבל בתכלס, לא מעניין אותי ככ. מה אתה רוצה שאני אעשה? אצביע למרץ בגלל שביבי לא רוצה לקיים את ההבטחה? אתה רוצה לתבוע את ביבי על זה בבית משפט? מה אתה רוצה שאני אעשה עם זה. כן, זה לא נראה טוב שהוא לא מקיים הסכם.
          אבל אני לא הולך לצלוב אותו על זה.
          .
          לגבי התיקים – טוב עשית. יש בית משפט, כמו שהשמאל (אני מפתיע את עצמי) ככ אוהב לומר ולהתלות בו. עד שבית המשפט יכריע בפסק דין חלוט, מבחינתי ומבחינתך זה לא אמור להיות רלוונטי כי החוק קובע במפורש שהוא יכול לכהן.
          אני באופן אישי, וכמוני 1.5 מיליון איש הצבענו לביבי למרות כתבי האישום, כי אנחנו לא מאמינים בהם.
          .
          .
          לא ראוי להיות ראש ממשלה? be my guest. לגיטימי שתחשוב ככה. אני חושב אחרת.
          הניהול שלו בקורונה משביע את רצוני. להגיד לך האם נפגעתי מהקורונה, חלקית, אישתי הוצאה לחל"ת אחרי שמקום עבודתה קרס, אבל לשמחתנו מצאה עבודה 3 חודשים אחרי. אממה? גם רוב העשירים מצפון תל אביב שתולים שלטי "לך" על מרפסות בתיהם לא נפגעו.
          האם אני לא מבין את סבלם של אחרים בקורונה שיוצאים להפגין? יכול להיות. אבל:
          1. רוב המפגינים הם אחוס"לים ותיקים בני 60 עם פנסיות תקציביות שמפגינים כבר מ2016 על הכיבוש או על החלליות מ2017 או על עמדי מ98. מה להם ולקשיים כלכליים? מה להם ולדור הצעיר שאותו הם עושקים מדי חודש בפנסיה התקציבית שהם לוקחים מהמדינה.
          2. כשמדינת ישראל קיבלה את השילומים ממשלת גרמניה, הכסף לא חולק לכולם, נכון? את האשכנזים שגם ככה רובם לא היו במעברות זה הוציא משם. המזרחים נשארו בואדי סאליב ובשאר המעברות בזמן שהאשכנזים יצאו ללימודים בחו"ל, קנו דירות וכו'. אלה החיים מסתבר, אין ערבות הדדית, אין שום דבר. כל אחד לעצמו.
          .
          לכן, יתכבד מי שרוצה, וילך להחליף את ביבי בקלפי. כמובן שזה לא יצליח כי מה לעשות, באמת עכשיו, לא בצחוק. אנחנו הרוב ואין לכם סיכוי נגדנו, בטח לא בשימוש במקהלת הרק לא ביבי.
          אני מזמין כל מחנה למצוא אידאולוגיה שתרצה את העם ושיקח את השלטון, בינתיים לא רק שזה לא קורה, זה רק מתרחק.

    2. דרור הסכם אוסלו יש בו רק אשם אחד וזה הפליגו אין שאחרי ההסכם הביאו לך את האוטובוסים המתפוצצים ו2000 הרוגים בפעם המי יודע הוכיחו שאין פרטנר לשלום

      1. מה שיפה זה איך ברק המציא סלוגן ועשרים שנה אחרי אתם עדיין מזמרים אותו כאילו הוא תורה מסיני בלי טיפה מודעות או ביקורתיות.

  26. ואני ממש לא מסכים שאני היחיד שעונה לעניין מהשמאל…אל תתקרב תתמודד. (אני יודע זה קשה כי גיא תוג האשך לגוס ג'ון אור עגל ועוד מנגבים אתכם כמו שהבן של שמעון מנגב את הילדים בחוג שלו😉). אבל באמת זה לא העניין זה לא קרב ימין/שמאל זה דיקטטורה/דמוקרטיה. ביבי הוא האנרכיסט.

    1. ואגב, אתה כנראה לא מבין מה אמרתי.
      גיא עונה בסדר (באופן יחסי) ואפשר לדון איתו.
      קבוצת ילדי הכאפות הם לא כאלו שאפשר לקיים איתם שיח – ראיות מצולמות מערוץ 20 הן לא קבילות, כי הן מערוץ 20. אם בכלל כל טיעון שלא מתיישב עם הדעה הסגורה וקבועה שלהם.
      אין פה הרי דיונים, כי אהרון, שיכול ללמד את ילדי הכאפות שיעורי היסטוריה, מביא פה מגילות והן בכלל לא מתייחסים או מזלזלים.

      1. מדהים שבשורה אחת אתה כותב: 'כולים אולי לנגב את התחת מהשלשול שהם עושים על עצמם כל פעם שביבי מביא עוד הישגים למדינה.'
        ובשורה מתחת אתה מלין על תרבות השיח והדיון עם אנשים שאי אפשר להציג בפניהם עמדות שונות.

        1. מה לעשות שכבר התייאשתי מזה.
          ועדיין לא התדרדרתי לרמה שאני קורא לאנשי הימין סרטן, אז יש עוד לאן לרדת, זה מתון.

      2. שאלה לי אלייך.
        ץסביר לי בבקשה את העניין הבא:
        יש משנה מסודרת לגבי "העבריינות" של כל מי שממערכת המשפט/פרקליטות/משטרה.
        המשנה עובדת ככה:
        1.מישהו מפרסם את הסקופ העיתונאי.
        2.מיד אחרי זה לעיתים עניין של שניות/דקות הסקופ העיתונאי מופץ אצל כל הגורמים הרלוונטים ומתפשט כמו אש בשדה קוצים.
        3.לאחר מכן ממשיכים להדהד את הסקופ שוב ושוב
        4.בפייסבוק של ראש הממשלה עצמו הסקופ מהודהד ומופץ למיליונים.
        עכשיו אני מודה שאיני צופה בערוץ 20 ולא ראיתי את הסקופ המטורף על העבריינית הבנייה מספר 2 אסתר חיות .מה שכן לא ראיתי לזה שום הדהוד אצל אף אחד מהגורמים.שכתבתי למעלה?
        שאלתי אלייך זה למה?
        ולפני שתגיד התקשורת השמאלנית ברור שלא תגיד על זה שום דבר אני יוסיף שאני עוקב בטוויטר אחרי גדי טאוב,אראל סגל,עמית סגל,יינון מגל,שמעון ריקלין ועוד ובפייסבוק למשל גלית דסקיאל ועוד

        1. לא בטוח שהבנתי, אתה שואל למה גדי טאוב, עמית סגל וכו' לא מפרסמים?
          אם כן, תשובה נורא ברורה: מפחדים מתפירת תיקים. כן, תפירת תיקים.
          בועז גולן לא סופר אף אחד ממטר, הוא פרסם. האחרים חוששים.
          .
          מצד שני, אתה יודע מי הסירה את מועמדותה לתפקיד פרקליט המדינה? ליאת בן ארי. אתה יודע למה? בגלל החשדות נגדה. היא ידעה שככל שהיא תנסה להכנס לקדמת הבמה ככה היא רק תגדיל את הרעש סביבה, שגם ככה הפקליטות מנסה להשתיק כבר חודשים.
          .
          אתה יודע מה קורה הפוך?
          כל פעם שעמית סגל מפרסם על שערוריה נוספת של הפרקליטות, אתה יכול לראות את שופרות הפרקליטות דוממים במשך שעות וימים עד שהפרקליטות מעדכנת אותם בתגובה, אם בכלל הם מגיבים.

          1. שאלה אמיתית יש לך טוויטר?
            כי אם כן אז אני לא מאמין שאתה כתבת את זה.
            בוא הם מפחדים מתפירת תיקים.
            אז הנה לגבי ליאת בן ארי הם לא פחודים מתפירת תיקים? כי את עברת הבנייה שלה הם הזכירו בלי סוף.
            ביבי גם מפחד מתפירת תיקים?-כבר תפרו לי תיק לא? אז מה זה משנה?.
            נתת דוגמא של עמית סגל בבקשה אתה דיברת על פיד השמאל,סבבה לא מתווכח.
            אתה יודע מה קורה בפיד הימין שסגל מפרסם את הסקופים שלו?
            אז אני חוזר לשאלה הראשונית למה הסיפור המטורף הזה של עבריינית הבניה שהיא לא פחות מנשיאת בית המשפט העליון(במאמר מוסגר זה מטרוף שנשיאת בית המשפט עשתה כאלה עבירות בניה מטורפות ועוד נותנים לה להמשיך לכהן בעוד שעל עבירות פעוטות כמו שוחד מבקשים מראש הממשלה להתפטר-סתם הייתי חייב) לא קיבל את התהודה ששאר הסקופים מקבלים?

  27. ודרך אגב יואש אני קורא באופן קבוע (ונחרד עמוקות) את ישראל הראל גלית דיסטופיאן (לא טעות) גדי טאוב (לפעמים) עירית לינור ועוד ועוד…קורא אבל ממש לא משתכנע. כם את טענתו של הכל כבר הפריכו רבים וטובים בהארץ. ועוד לא דברנו על המניות….תגיד, אתה קיבלת פעם מניות ב-90 ומשהו אחוז הנחה? ואם כן, החבר הזה בודד בימי שני? אני פנוי לקשר ידידות אמיץ שיוביל להנחה כזו בימי שני בערב. תודה מראש.

    1. סבבה, גם אני כל פעם כשקורא את טאוב, מגל וכו' עובר אחכ לזהבה גלאון ועוד כמה אנשי שמאל. אני מקפיד להתעדכן משני צדי המפה.
      .
      תגיד, איך זה שהיועמ"ש שהעמיד את ביבי על מאפרה ו2 בקבוקי קולה חצי ליטר לא מצא שום דבר בפרשת הצוללות, המניות, הצ'וצ'יות והמסטיקים?
      אתה מבין שהתיקים נגד ביבי בנויים מחצי במבה ו2 שלוקים שמפניה ומצד שני הוא לא הצליח למצוא שום דבר על החלליות והמלגזות? די נו.
      .
      אתה יודע אבל מה מעצבן? כמו 70 אחוז מהעם, אני גם לא מאמין במערכות אכיפת החוק.
      אתה כנראה כן כי אתה איש שמאל (שים לב שאני קורא לך שמאלן ולא 0מולן, כי השיח ביננו מכבד עד כה) ובשמאל הם בדכ רואים את עצמם כנאורים ושומרי החוק (ואנחנו בדרך כלל קופים פורעי חוק. ולא, לא טענתי שאתה טענת את זה).
      ואם רשויות אכיפת החוק החליטו שאין מה להעמיד את ביבי לדין אז למה אתם כבר שנים אוכלים לנו את הראש על העב"מים של ביבי והגרעיני אבטיח של שרה?
      אותו אדם שהעמיד את ביבי על אויר בחר לא להעמיד אותו על מה שאצלכם קוראים פרשת השחיתות החמורה מתולדות המדינה (אני כבר לא עוקב כי כל יום צצה כזו לפי השמאל).
      די, שחררו כבר.

      1. אוויר? 2 במבות וקולה חצי ליטר? אתה שומע את עצמך?
        אתה באמת רוצה לחיות במדינה שבה כל איש ציבור שרוצה יכול לקבל מתנות ושירותים מכל איש עסקים שבא לו? ביבי כנראה יורשע במשפט (ובגלל זה עושה מה שהוא יכול בשביל להתחמק ממנו) אבל אם הנורמה הזאת חס וחלילה תקבל הכשר משפטי זה יכול לעשות כל כך רע לכל אחד מאיתנו. איזה איש עסקים שרוצה להצליח יחסוך מתנות מכל מי שאחראי על מכרז שיוצא? איזה חולה יחסוך מתנות ממנהל המחלקה שאצלו הוא מטופל? אין לזה גבול, זה לחלוטין עולם שלישי. בכזאת מדינה אתה רוצה לחיות?

  28. James Harden and Russell Westbrook have expressed concerns about the Rockets' immediate future, sources tell @wojespn and @espn_macmahon.
    מכינים קרקע לטרייד? יאללה מורי מייק איט הפן
    אני מוכן לקלוט גם את ראס יחד עם הארדן בפילי יהיה גדול.
    סימונס וטוביאס והורפורד ליוסטון לא יקבלו דיל טוב מזה

    1. נשמע כמו "סכנה לדמוקרטיה" שזועקים בשמאל (הנה, אני שוב לא כותב 0מול) כל פעם, כשבעצם השמאל הוא זה שמזיק לדמוקרטיה (סתימת פיות לימין, היועמ"ש שמשתלט על כל התפקידים האפשריים במערכת אכיפת החוק, וכו').
      זה נשמע כמו קריאה שלהם עצמם לטרייד, לא פחות מזה, לפחות ככה זה נשמע לי מתחת לפני השטח.

            1. זאת הייתה הכוונה בדיוק😎 הוא עובר לצד השני של המדרכה יחד עם ריברס וגורג היל

    1. מה כזה טוב בו?
      משאיר את שתי הקבוצות מבחילות
      הדבר היחיד הטוב שיכול להיות בטרייד בין שתי הקבוצות הוא קומבינציה של הארדן ואמביד.
      כל דבר אחר הוא בזבוז זמן, הרי סימונס ו-ווסטברוק לא מסוגלים לקלוע ממטר.

        1. חחחחחחח תמצא לך כבש אחר, הארדן לא עובר בלי 5-6 בחירות דראפט ראשונות, הגופה של ווסטברוק מתקזזת עם הגופה של הורפורד וכל מה שאתה נותן על הארדן זה נגר ועוד שחקן ששכח איך לשחק כדורסל.

            1. מה אתה צוחק?הם יכולים לקבל 10 בחירות דראפט מקבוצות כמו דנבר מילווקי וכאלה הארדן על בלדסו ומילד אין ו5 בחירות דראפט

          1. איך בדיוק יקבלו 10 בחירות דראפט אם לקבוצה אסור לעשות טרייד על בחירת סיבוב ראשון שנתיים רצוף?
            אז הם יקבלו את הארדן בחירות דראפט ב 2030 ו 2032?
            אני יודע שאתה שונא את סימונס אבל הוא לא רואה את בלדסו ומידלטון וה 5 בחירות דראפט של מילווקי שזה כמו בחירות סיבוב שני ממטר

  29. תקציר האירועים עד עתה:
    —————————-
    שמאלנים מנסים לקדם תהליך שלום
    הימנים: שמאלנים בוגדים!
    ביבי ממדר את שר הביטחון, הרמטכ"ל, וכל ראשי מערכת הביטחון ובניגוד לצרכי צה"ל דוחף ומאשר רכש מיותר, וצוללות מתקדמות לערבים תמורת בצע כסף.
    הימנים: – צרצרים –
    .
    מנהיגים שמאלנים, אנשי צבא מעוטרים לשעבר שומרים על היתרון האיכותי של צה"ל ולא מוכנים לחשוב בכלל על לוותר עליו.
    ימנים: שמאלנים ארורים, סכנה קיומית, חייבים את ביבי בשלטון!
    ביבי ממדר את שר הביטחון, הרמטכ"ל וכל הקבינט ומסכים לבדו למכירת נשק מתקדם למדינה ערבית, לראשונה בתולדות מדינת ישראל, וזאת בתמורה להסכם נורמליזציה שאין לנו ממש צורך בו.
    ימנים: צחוקייה.
    .
    שמאלנים מנסים לשתף פעולה עם מפלגות ערביות בכנסת.
    ביבי – ביבי או טיבי! הערבים נוהרים לקלפיות! השמאל מביא אותם באוטובוסים! הערבים גונבים את הבחירות – חובה לשים מצלמות! גנץ יחבור למשותפת!
    ימנים: שמאלנים בוגדים! משת"פים של מחבלים! אוהבי ערבים! שונאים את אחיהם!
    ביבי מנסה לשתף פעולה עם המפלגה האיסלאמית בכדי לברוח ממשפט.
    הימנים: אין לנו בעיה עם הערבים, אנחנו לא גזענים!

    1. עוד פעם ההכללות הבוטות, זה לא צד אחד נאור וצדיק וצד אחד מושחת, זה הבעיה עם הקיצוניים שאתה ביניהם, אתם מערבים כל כל הרבה רגשות שזה מעוור את תפיסת העולם שלכם.
      .
      יש הרבה ביקורת מצד הימין על ביבי (יעלון לא ימיני, ליברמן לא ימין, בנט לא ימין), בטח מבחינת המגיבים כמו שראית אותי ועוד רבים אחרים פעם אחר פעם , בטח ובטח שהשמאל לא בוגד אלא עם השקפת עולם שונה.
      .
      אתה חייב להודות שזה מצחיק שלפיד תמך בתוכנית הגרעין ולמכירת מטוסים מתנגד, כמובן שיש ביקורת רבה על כל תהליך קבלת ההחלטות במערכת או חוסר התהליך (אמרתי לך כולם מושחתים במיוחד בתקציב הביטחון זה רק מי שיושב קרוב לצלחת).
      .
      הרשימה המשותפת לא מגנה פיגועים, מעודדת את הBDS לחרמות כלכליות נגד מדינת ישראל , תומכת במחבלים ואלימות, אני בהחלט חושב שזה ההגדרה לבגידה , המפלגה הזאת צריכה לצאת מהחוק כמו עוצמה יהודית וכל החרא הזה. אבל תמשיך לצעוק גזענות ושטויות כאלה ואחרות.
      .
      אני בהחלט חושב שאזרח שווה זכויות אמור להיות גם שווה חובות, לא הגיוני שבמדינת ישראל הנטל נופל על הציבור היהודי החילוני בלבד.

  30. יואש זה הרבה יותר מבמבה…אתה מיתמם. לא ייתכן שראש ממשלה עוקף כך את כולם ומחליט לבד. זו לא דמוקרטיה. לגבי הצוללות יש סירחון גדול וייתכן שמנדלבליט שותף לו או נסחט עי נתניהו. ההליך היה לא תקין וצריך לחקור. ביבי מפחד מאד מחקירה, כנראה שהוא יודע למה. ולא, לא תופרים לו תיקים (ואם כן אז הם עושים עבודה ממש גרועה כי זה נמשך כבר מיליון שנה). אם כבר ויתרו לו על הרבה עבירות ונתנו לו הקלות. תקרא מה כותב על זה ברוך קרא בוואלה. עדיין לא ענית נדמה לי על הסכם ניגוד העניינים ועניין התקציב. נראה לי שאתם בגדול מכשירים כל עבירה שביבי עושה ועשה, אז מה ההבדל הגדול מרק לא ביבי? אנחנו לפחות יש לנו הוכחות נגד ביבי. (לא כל יום מוגש כתב אישום נגד ראש ממשלה). להזכירך פעם ביבי חשב שצריך להתפטר במקרה כזה. בגדול קל להבחין שמונה הימין איבד יושרה, תסתכל על רמת חברי הליכוד. אני בטוח שהיית רוצה לראות שם פיגורות קצת יותר מרשימות, אבל ביבי לא מרשה. זו בושה גדולה לכולנו שיש בכנסת אנשים כאלה שכל מעלתם זה הליקוק לדוצ'ה. הגיע הזמן להחליף ראש ממשלה. אדם שקורא לנו אנרכיסטים ממונים ע"י איראן הוא אדם נואש שלא עוצר באדום. אדם שפוגע כלכלית בריאותית בציבור כדי למנוע הפגנות נגדו לא ראוי לתפקיד. ההתחפרויות של המחנה שלך לא מוסיפות לו כבוד כשם שההתחפרויות של הרפובליקנים והנסיונות לתרץ התנהגויות לא רציונלית של טראמפ מביישות אותם. ציינת הישגים של ביבי….יפה. רק שכחת לציין הרס הכלכלה, כשלון מוחלט בקורונה והפיכת חצי מהעם לבוגדים. הפיכת הליכוד למאפיה של עבדי ביבי, וכמובן שלושה תיקים פליליים. למזלנו התעוררנו ולא ניתן לזה יד יותר. ביבי לא ראוי לעם הזה. רוצים לשלוט בכבוד? תביאו מישהו לא מושחת ולא מסית. תודה על ההבנה.

    1. דרור, יש לכם בשמאל נטיה להחליט שאתם יודעים מה טוב לאחרים.
      אתה החלטת שאין בליכוד פיגורות? לפי דעתך אולי (חייב להודות שהצלחת קצת לעצבן אותי עכשיו).
      אמנם בליכוד כולם מכבדים ושומרים על ביבי, שזה אולי לא נראה לך אבל עבןר המפלגה והימין זה חשוב בטח לאור מה שהתשקורת עושה לו מבוקר עד ערב.
      אוחנה תותח, אמסלם תותח, שלמה קרעי תותח- שיט, עד פה כולם ממש אבל ממש מזרחים.
      יריב לוין תותח, אריאל קלנר תותח, להמשיך?
      אתה לא תקבע לנו מי טוב ומי לא.
      יש לנו פריימריז, בניגוד למפלגה האנטי דמוקרטית של נער הג׳ל יאיר לפיד.
      אם האנשים ממוקמים גבוה סימן שאוהבים אותם.
      .
      הכלכלה של ביבי וגם טראמפ היתה במצב מדהים לפני הקורונה.
      בישראל הפגיעה נמוכה משמעותית מכל מקום אחר כמעט במערב.
      אבל זה לא משנה לכם, כי לפני הקורונה דיברתם על הכיבוש ועל החלליות ועוד כל מיני שטויות.
      הוא נכשל? לדעתך. לדעתי הוא נכשל במערכת המשפט, לא בבטחון, לא בכלכלה.
      לא מתפוצצים פה אןטובוסים יותר כפרה, כולם פה טסים לחו״ל ויושבים במסעדות מבוקר עד ערב. כאלה אנחמו בישראל – חמוצים.
      .
      אז תתכסד אתה והרבע מנדט שלך ממפגיני בלפור, תחברו לשאר המפלגות ותחליפו אותו.
      העם אמר את דברו 3 פעמים. 1.5 מיליון שרוצים את ביבי.
      אתה יכול להמשיך להתלונן אבל זה לא יעזור.
      תדאג לאלטרנטיבה, כי הדבר היחיד שביבי הרס זה את השמאל חחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
      איפה מפלגת האבודה?

      1. יואש אני מסכים איתך בהרבה דברים בדבר אחד אני לא מסכים, ביבי התנהל נוראי עם הקורנה ושרף את הכלכלה בישראל עד ליסוד עם הסגרים המטופשים שהממשלה בראשותו החליטה, הסיוע שעסקים קיבלו בישראל זה בדיחה ביחס לעולם ולמדינות המערב אצלנו נתנו סיוע לאזרח שגדול פי 5 מזה בישראל.
        .
        גם בביטחון הוא בדיחה מפציץ דיונות חול בעזה .
        הכלכלה זה הסיבה העיקרית שאני לא רוצה אותו כראש ממשלה כעת שינהיג את ישראל (אני אף פעם לא חשבתי שהוא טוב לישראל פשוט ברירת מחדל בטח שזה היה הוא או החיקוי העלוב גנץ)
        .
        לפני הקורונה המצב היה בהחלט מדהים כלכלית בארהב ובישראל.
        ואנשים סתם אוהבים לבכות, יש לי כמה חברים שהם עשירים כקורח אבל כל הזמן בוכים, זה טבע האדם לבכות.

        1. ברוך, זו דעתך ואני מכבד אותה, אבל אנחנו לא חייביים להסכים..
          .
          בישראל יש אפס סובלנות להרוגים. חיי אדם חשובים כאן מאוד ובסופו של דבר ביבי כראש ממשלה מקיים את רצון הציבור.
          אתה רואה את זה בצבא, ברפואה, בכל מקום: העם לא מקבל אבידות בטוב.

      2. הוא לא הרס את השמאל.
        השמאל הרס את עצמו כמו לוויתנים מתאבדים.
        אני עוד מקווה שהעבודה תחזור לימים של 20 מנדטים +

    1. מנחם תודה על עוד מעורב פוליטי. לצערי אי אפשר לשכנע אנשים מעל גיל 18 להחליף דעה פוליטית. סליחה כמט בלתי אפשרי. אני מנסה לראות את החיובי בבחירה בבידן (כי בתכלס זה מה שהיה).
      1. יש לו סגנית נשיא. ברור מהמצב הפוליטי העולמי שנשים מהשמאל מעלות את איכות השלטון. לא צריך דוגמאות.
      2. ההכרזה על החזרה להסכם פריז. אנחנ צריכים את זה כמו אוויר לנשימה, ליטרלי.
      3. התחיל תהליך של קירוב בין העולם הנאור לארה"ב, אירופה כדוגמא. אני לחלוטין מעדיף שיכור מוכר על אחד חדש להכיר (בספרדית ויידיש זה נשמע יותר טוב)
      4. ישראלים מהצד הימני של המפה הפוליטית טועמים הפסד. הם כבר שכחו מה זה להפסיד בכבוד. תנוחו, יש לכם בעיות יותר גדולות מביידן.
      5. הבנת הסכנה בממשל דמוקרטי, לא השיטה הטובה ביותר (ראו ערך דברי סוקרטס). מספיק שרודן כלשהו תופס את השילטון בדרך דמוקראטית והדרך לכאוס שילטוני פנויה, ראו ערך פוטין, היטלר, צאבס.
      6. הבנה שארצות הברית היא עדיין המעצמה הראשית וההכרה בחשיבות הידידות איתה בלי לקחת צד כלשהו בפוליטיקה שלה. בכלל אני ממליץ לא להתעסק בפוליטיקה של ארצות שאינך אזרח שלהם. לעולם לא תבין את הדקויות וההבטים השונים של כל מדינה. כמו שאינני מגיב על הקונפליקט בקולומביה או על המשבר השילטוני בהונג קונג. כמו שאיננו אוהבים שמתערבים לנו בקונפליקט הישראלי פלסטיני.
      7. הנקודה החשובה ביותר, האם לדעתך העולם יהיה גרוע יותר או טוב יותר עם ביידן?

      יאללה שיבוא כבר הדראפט הזה, אמנם לא איכותי כמו שטוענים אבל כל קוץ במדבר הוא פרח.
      ובהזדמנות, עדיף להוריד להבות ביננו לבין עצמנו.
      שיהיה לנו בהצלחה

  31. יואש מה זה "החלליות" שאתה מזכיר?
    אני לא מסכים לגבי אמסלם ואוחנה. עובדה שיש אלימות מול מפגינים שלווים ( תאמין לי אני בבלפור כל שבוע), מעצרי שווא, המשטרה מתנהגת כאילו באנו לעשות באלאגן. משטרה פוליטית. ועוד אומרים בראיונות שתפקידם להגן על מפגינים. אבל טיפול באלימות נגדנו? אין.
    אתה מתגאה בפריימריז אבל אני רוצה לראות שאמסלם זוהר לוין או אוחנה יעזו פעם לצאת נגד הבוס בעניין משרדם. זה לא יקרה…הליכוד עצמו מתנהל כמו דיקטטורה של איש אחד. אז מה זה משנה בעצם שהם כשלעצמם אנשים סבבה? (ודרך אגב הם לא…באופן קבוע מצביעים נגד חוקים שיכולים לעזור לזקנים לחלשים לצמצום הפערים הכלכליים. אחכ ברוך ואתה מספרים שהכלכלה נהדרת. כן, היא נהדרת לחזקים…סבירה לבינוניים…נוראית לחלשים.) למורים לעובדות הסוציאליות לסטאזרים לערבים לפועלים למנקים היא כלכלה אכזרית ורעה. ביבי לא נכשל בבטחון? עם יד על הלב…היית אומר את זה גם אם היית גר בעוטף עזה? או אם שמאלני היה רוה"מ? לגבי הכלכלה בקורונה הכשלון גלוי לעיני כל…מצבנו נורא מובטלים עסקים נסגרים וזו רק ההתחלה. יואש ראש הממשלה שלך אמר שאנחנו המפגינים נתמכים ע"י איראן. זה לא נראה לך מופרך? חשוד? מעליב את האינטיליגנציה? הוא לא נותן לעסקים קטנים לפתוח אבל בתי כנסת כן? אנחנו חיים בסרט מאפיה סוג ז'…
    *לגבי הכיבוש אני בטוח שתצחק עליי אבל זו הסוגיה הכי חשובה לעתיד המדינה בעיניי. יש פה ציבור גדול מאד שחושב שצהל לא צריך להיות שוטר על עם אחר. שזה לא תורם לבטחון. אתה יודע כמוני שזו דעתם של בכירים רבים מאד במערכת הבטחון. זה נאמר מיליוני פעמים ע"י אנשים בכירים מאד. אנחנו לא מצליחים להשיג בטחון בדרך הזו. שולחים ילדים לשרת שם ולסכן את חייהם. שולחים אזרחים להתיישב שם בתוך אוכלוסיה עוינת. זה מוזר. יש לי הרבה שיחות עם ימנים ואפילו היותר קיצוניים בינהם אומרים לי "ירדן היא פלסטין. ואז אני מזכיר להם שאילו שמיר היה חושב כך ב-87 אולי זה היה נכון היום. התעוררתם 43 שנה מאוחר מידי. וזה אותו השמאל היום שהציע זאת. זה שתומכי הדוצ'ה קוראים לו בוגד. הפלסטינים לא יעלמו ומבחינתי ביבי שלא מטפל כלל בסוגיה הפלסטינית מזניח את בטחון ישראל. ולמה שיטפל? הוא ממשיך לטפח בימין את חזון ארץ ישראל השלמה ומקבל את קולותיהם. ההיסטוריה מלמדת אותנו שכיבוש ודיכוי עם אחר זה דבר שלא עבד גם למעצמות על. ההיסטוריה גם מלמדת אותנו שמשטרה שמתחילה במעצרי שווא והצקות על רקע פוליטי יכולה להגיע גם לדברים הרבה יותר גרועים. ישראל במצב מדאיג מאד. ביבי רומס את הפרדת הרשויות. איך אתה רוצה שגנץ יאמין למילה שלו? הוא הבטיח סיפוח? מה קיבלתם? מעולם לא היה פה מנהיג כה מסוכן. תראה את טראמפ, תאומו האמריקאי. אמר שיעצרו את ספירת הקולות. זה באמת נשמע לך דמוקרטי? טוב אני חוזר על עצמי אבל זה פשוט מוזר בעיניי…אלו אנשים ללא מצפן מוסרי יואש…ובלי זה הכל מושחת. התמכרתם לביבי כי אתם בעלי השררה עכשיו. אבל הוא הצליח לעשות מאתנו שני עמים. וזה אסון. זה עצוב.

    1. המשטרה בישראל היתה אלימה לפני אוחנה, ולצערי יש סיכוי לא מבוטל שתישאר אחרי אוחנה.
      אתם מפריזים בחשיבות של הפוליטיקאים יותר מידי.
      בכך מקום שהיה חיכוך, המשטרה נהגה באלימות. בד"כ זה היה נגד חרדים/ערבים/אתיופים(למעט הביזה הגדולה שהם עשו) אז זה עבר מתחת לראדר. פתאום נגעו (לא בסדר!) בכמה משועממים כולם קמים.
      מכתזיות! לא הביאו על השבריריים. על החרדים הביאו בואשים, ולכן הם היו צריכים להישאר לישון בישיבות בכוללים כדי לא להסריח את הבית שלהם.

      משטרה פוליטית הוא אומר לי…

      1. הביאו מכתזיות וגם השתמשו. ועדיין מביאים. למזלנו רק לגיבוי עכשיו. אז בעצם הדרך לטפל בתופעה לדעתך היא להקטין אותה כי זה לא נורא כמו מה שעשו לערבים? מעניין. אתה בטוח שזה ייפתר ככה?
        אם המשטרה אינה פוליטית מדוע עומד בראשה שר שהוא בובה על חוט? שר שנתפס אומר לבכירים שצריך לדכא את המחאה בבלפור? אתה סבור שזה תפקידה של המשטרה במדינה? מדוע אין מפכל כבר כמעט שנתיים? לא פוליטית…חביבי יש פה שלטון של איש אחד. הכל פוליטי פה, גם בריאות הציבור בשעת מגיפה. לא נורא אם ימותו כמה זקנים, העיקר שהברית של הדוצ'ה עם החרדים תישמר. גם במחיר התפשטות המגיפה. מה זה כבר כמה מתים לעומת המשך שלטונו של בעל האייקיו השישי בעולם? מחיר סמלי ממש. זה שמתהדר בתומכיו הנהדרים שמקללים כל היום ברשתות, מאיימים וגם ממשים ברחוב. המפגינים עכשיו ראויים לעונש כי קודם הרביצו למיעוטים בחברה וכולנו שתקנו? אתה מנרמל אלימות משטרתית ומעצרי שווא. מה שקורה הוא חמור אחד, עם או בלי קשר למה שהיה קודם. מספיק חמור כדי להפיל ראש ממשלה. אתה לא רוצה לחיות במדינה שבה המנהיג מתעמר בהפגנות נגדו. זה פשוט לא דמוקרטי.

    2. הכל נכון, אבל מה שעצוב זה שאין אלטרנטיבה ראויה משמאל. גנץ שלא אומר כלום, הוא הכי פחות גרוע שם.
      לפיד? בור ועם הארץ.
      אשכנזי? אדם עם נטיות אפילות (או משהו בסגנון)
      נסנקורן? קומוניסט אדום, שיחריב את הכלכלה.
      הורביץ? אדם שבעיקר מפיץ שנאה נגד דתיים.
      פרץ? קומוניסט עם/בלי שפם.
      אתה בוכה על השלטון, אבל לא מציע שום אלטרנטיבה.
      מה שאתה אומר לאנשים "אתם שומעים, ראש המחנה שלכם מושחת, אז תצביעו למחנה שלי, שאתם מאמינים שימיט עליכם אסון"
      אז אמשול לך משל דרור היקר,
      משל, למה הדבר דומה – לשועל שהיה מהלך על גב הנהר, וראה דגים שהיו מתקבצים ממקום למקום, אמר להם: מפני מה אתם בורחים? אמרו לו: מפני רשתות שמביאין עלינו בני אדם. אמר להם: רצונכם שתעלו ליבשה, ונדור אני ואתם כשם שדרו אבותי עם אבותיכם? אמרו לו: אתה הוא שאומרים עליך פקח שבחיות? לא פקח אתה, אלא טפש אתה! ומה במקום חיותנו אנו מתיראין, במקום מיתתנו על אחת כמה וכמה!

      ואם תשאל מה עושים? אני מנסה לקדם (גם אם בצורה דלה) הגות שמרנית ושיח ימני בריא. ככה תיווצר אלטרנטיבה לשלטון הליכוד בצורתו הנוכחית, ונקבל מחנה עם אידיאולוגיה יותר מבוססת שלא תלויה במואשם זה או אחר.

          1. "אני מנסה לקדם הגות שמרנית ושיח ימני בריא. כמו לקרוא לכל מי שלא מסכים איתי קומוניסט (אני לא יודע מה זה באמת, אבל אמרו לי שזה רע וקשור להסתדרות. רגע! אולי קומוניזם זה שהמדינה עושה משהו שאני לא אוהב וככל שהמדינה יותר עושה דברים שאני לא אוהב ככה היא יותר מתקמנסטת? לא, לא, אני צריך עוד לעבוד על זה), לקרוא לפלסטינים 'עם מומצא' כאילו לא כל העמים מומצאים והרעיון של מדינות לאום הוא לא אחת ההמצאות האחרונות של האנושות ובערך כלום ברמה ההיסטורית, אתעלם מהיסטוריה ומעובדות ואגן על כל טיעון ימני ואדם ימני בעזרת מיטב הטיעונים שגנבתי מפה: https://twitter.com/gregmlarsen/status/1300298591051735040. זו הדרך הנכונה. השאר מקשקשים או קומוניסטים אדומים מלוכלכים"

            1. זה מה שקורה לבן אדם כאשר הוא מתחיל לעכל זבל נאושמרני וזבל נאוליברלי ללא חשיבה ביקורת.
              המקור כנראה הוצא לאור סלע מאיר/שיבולת. (לפחות המילים הן אחת לאחת משם)

            2. אוי, שיבולת. ידעתי שצדקתי כשהתעלמתי מהם. חוד החנית של האוקסימורון המהפיכה השמרנית.

        1. מה שהמיט עלינו אסון זה שני ראשי ממשלה שלא ראו את הנולד…
          אנחנו אוכלים את פרי הבאושים שהם יצרו.
          קצת מחשבה יצירתית בזמנים אחרים בהם ישראל היתה הרבה פחות לחיצה ולא היתה בכלל בעיה פלסטינית.
          אני מאמין שגם שלום עם כל עמי האזור היה פה, פרוספריטי ופיצויים כמובן לפליטים.

  32. אגב גיא ודרור שאוהבים לדבר על פייק ניוז שאנחנו בימים מביאים:
    יונית לוי ראיינה, שלא לומר חקרה את השגריר האמירתי והןא אמר לה 300 פעם שעניין המטוסים עלה רק אחרי החתימה על ההסכם.
    .
    לכם כמובן זה לא משנה, כי אצלם אין פייק ניוז.
    ישר כולם קפצו ואמרו הנה שלום תמורת מטוסים או בלבולי דכל אחרים.
    אצלכם גם כל מה שנכתב על ידי נחום ברנע ושאר הביובונים זה אוטומתית אמת, כי זה הרי עיתון וזה רשמי ובלה בלה בלה

    1. זה בדיוק מה שקורה בצלוללות
      20 שנה כבר אתם מדברים על זה ואין לכם בדל ראיה.
      אין לכם בדל ראיה == פייק ניוז.אבל כמובן גיא כל הזמן מספר לאחרים שהם עסוקים בפייק נייז, איזה קטע.
      כל ההפגנות של השמאל מקורן בפייק ניוז אחד גדול.
      .
      איך אתם יכולים לדבר על דקסטר ואתם מנפנפים במיצגי חלליות וצוללות שאין להם שום קשר למציאות.
      ראיה אחת אין, במה דלכאורה היתה צריך להיות הפרשה החמורה בתולדות המדינה.
      בדיחה.

      1. זה באמת מפתיע אותך?
        בטח כבר ררית את הפרצוף הזועף-עצוב שלה כשהיא דיווחה על הסכם השלום.
        .
        בשמאל שכחו מה זה להיות שמאלנים.
        סיפרו לנו שהם שוחרי שלום ואנחנו הקופים האלימים.
        מסתבר שראשי ממשלה בימין הביאו 4 הסכמי שלום בזמן שהשמאל הביא אחד עלוב עם מדינה שלא יכול. לנצח פלוגה של ש.ג מצריפין.

      1. חחחח אתה אמיתי?
        פייסבוק גדולת המשתיקות הפרוגרסיבית השמאלנית הוציאה הודעה שהיו עדרות דפים איראניפ ומאות חשבונות.
        אבל בוא לא נבלבל אותך עם עובדות.

        1. סליחה, אני מרגיש חובה להדגיש את זה –
          פייסבוק פרוגרסיבית שמאלנית.
          פייסבוק. פרוגרסיבית שמאלנית.
          פייסבוק. פרוגרסיבית. שמאלנית.
          אלו עובדות. שלא תתבלבלו… 🤦‍♂️

        2. אתה פשוט חסין מלדבר אמת
          We removed 12 Facebook accounts, two Pages and 307 Instagram accounts for violating our policy against foreign interference which is coordinated inauthentic behavior on behalf of a foreign entity. This activity originated in Iran and targeted primarily Israel, and also Iraq.
          This network was early in its audience building when we removed it. The network used fake accounts — most of which were created around the same time — to develop fictitious personas who purported to be based in Israel and Iraq. These accounts have gone through significant name changes over time. They posted memes, images and other content in Hebrew and Arabic focusing on news and current events in the countries they targeted including anti-Prime Minister Netanyahu protests in Israel, criticism of his policies and response to the pandemic.
          We found this network as part of our investigation into suspected coordinated inauthentic behavior in the region. Although the people behind this activity attempted to conceal their identities, our investigation found links to individuals associated with EITRC, a Tehran-based IT company.
          ● Presence on Facebook and Instagram: 12 Facebook accounts, 2 Pages and 307 accounts on Instagram.
          ● Followers: About 1,100 accounts followed one or more of these Pages, and around 9,500 people followed one or more of these Instagram accounts

  33. לגבי הצוללות שוב…זה לא יכול לעבור בשתיקה כשיש מידור של כל צמרת המערכת. זה נעשה רק בדיקטטורות. חד וחלק. אתה רוצה שלטון מלוכני? תנסה לשנות את שיטת המשטר דרך הכנסת. עד שתצליח אנחנו נהיה בצומת כדי להפגין בדיוק על הדברים האלה. כמה שיתאפשר לנו כמובן🙄

    1. די בחייאת דינאק, שיגיתם אותנו עם הצוללות האלה.
      יש לכם טריליון תירוצים כל פעם.
      המשטרה חקרה ולא מצאה כלום, בטח לא על ביבי.
      עוד פעם אתם רוצים לבזבז עשרות ומאות מיליונים על ועדות חקירה כשבסוף לא תמצאו כלום?
      די, שחרר אותנו מהפייק ניוז הזה, שאתה וחבריך בשמאל מטרידים אותנו איתו.
      אתם בשמאל חובבי הקונספירציות, לא נמאס לכם לנפנף בבדיות כל היום?
      כל יום לקרוא את השטויות של דרוקר, ברוך קרא ושאר השופרות.
      .
      אתה יודע מה הבעיה עוד שלכם בשמאל?
      שאתם מדברים רק מפוזיציה.
      על שוד הקרקעות של הקיבוצים לא דיברתם.
      על עניין נחל האסי אני בטוח שכל שוחרי זכויות. אדם והאזרח פה יהיו בצד של הקיבוץ.
      על המסתננים שיושבים בדרום תל אביב ולא באיזורים שלכם (כשמיכאל בו ארי הביא אותם לבריכת גורדון, כל השמנא והסלטא יצאו להם מהמים והתחילו לקלל).
      תמיד טוב לכם לבלבל את המוח מהצד, בלי זכות עמידה משפטית או עניינית.
      קוראים לביבי ללכת ממרום מושבכם הגבוה בג׳יפ של חצי מיליון שקל או מרפסת בצהלה.
      מבלבלים את המוח על צדק חברתי, צדק חלוקתי כשאתם הבאתם את הסזון ואלטלנה, גיביתם את שוד הקרקעות של הקיבוצים, את אפליית המזרחים, את חטיפת ילדי תימן-מזרח-בלקן, הפנקס האדום והיד עוד נטויה.
      ובוא לא נשכח את המוות שעשיתם לבגין
      אל תחנכו אותנו לסובלנות, טוהר מידות או נקיון כפיים.

      .
      אה אגב, לגבי הדיון שלי בזמנו עם גיא על אלימות:
      במניין ההורים בין אנשי שמאל לימין, אנשי הימין מובילים בפער עם אלטלנה.
      כמובן שתגידו שזה היה לפני 70 שנה, כי הרצח של אמיל גרינצוויג היה אתמול בבוקר, כן?
      .
      .
      .
      בקיצר, אתם לא הצד הנאור, הצודק, החכם או משהו אחר.
      אתם פשוט ההגמוניה הישנה שאיבדה וממשיכה לאבד את אחיזתה בשלטוןוזה מפריע לכם.
      אתה יכול להמציא מחר את פרשת הדוקים או השש בש, או אמסלם-טורס, או מה שבא לך.
      אין לכם כלום, בסוף מעמידים את ראש הממשלה לדין בסעיף תקדימי ראשון מסוגו בעולם, 20 גרפ גרעיני אבטיח ודיאט ספרייט שקיבל מג׳יימס פאקר.
      נו טוב.

      1. אם היית עקבי ביחס שלך לחקירות משטרה היה אולי טעם לקחת משהו מדבריך ברצינות.
        כאשר המשטרה אחלה כשאתה מקבל ממנה מה שאתה רוצה והופכת לחלק מהחונטה כשאתה מקבל ממנה דברים שאתה לא רוצה אז אין משקל לעמדתך.

        1. בוא ננסה את הרעיון הזה שאתה מגיב נורמלי ואני עונה לך.
          .
          אתה ממש לא הבנת את היחס שלי לחקירות משטרה, היחס שלי מאוד עקבי דווקא:
          לגבי ביבי, אני לא טוען שהמשטרה המציאה משהו. אני טוען שמערכת אכיפת החוק נוהגת בו באכיפה בררנית (לא ביבי – לא חוקרים), מגישים נגדו כתבי אישום בסעיפים תקדימיים (זה בכלל עניין של הפרקליטות ולא המשטרה) והמשטרה גם הפעילה תרגילי חקירה אסורים נגד עדים בתיקים שלו – מוזמן לבדוק מה היה עם ניר חפץ, או ניגודי העניינים של בן זוגה של מוזס.
          אלו לא דעות, אלא עובדות. ניתן לקרוא עליהן בכל מקום.
          אה, והמשטרה\פרקליטות עדיין מסרבות להעביר לביבי חומרי חקירה.
          ביבי הקליט את נוני.
          ביבי קיבל סיגרים.
          אלו ראיות בתיקים שלו ואין עליהן עוררין.
          על מה שיש עוררין זה איך ולמה כל הדברים האלה התכנסו לכדי הגשת כתב אישום וכתב אישום באשמת מה.
          .
          אני לא טוען שהמשטרה המציאה תיקים או ראיות.
          אני לא טוען שביבי לא קיבל סיגרים.
          אני לא טוען שהמשטרה בדתה משהו מהממצאים שלה.
          אני כן טוען שהממצאים הם קלושים, מצחיקים, אכיפה בררנית, כתבי אישום תקדימיים וכו' וכו'.
          .
          אתה באמת חושב שהייתי תומך בראש ממשלה שהיה "מוכר את בטחון המדינה" או משהו? מה, אנחנו נראים לכם עד כדי כך מטומטמים? (אני מאמין שלחקלכם כן, לא יודע, זה כנראה קטע שלכם לחשוב ככה).
          שוב לחלליות – היתה חקירת משטרה. אותה משטרה שחקרה בתיקים התקדימיים והקלושים.
          לא מצאה שום דבר נגד ביבי, לא נתנה המלצה לפרקליטות (אותה פרקליטות שהגישה כתבי אישום בסעיפים תקדימיים) להגיש כתב אישום.
          להפך, תראה מה אני אומר: שאותה משטרה ופרקליטות שרק מחפשות את ביבי מבוקר עד ערב והגישו בתיקים מטומטמים של סיגרים ומי ברז, לא מצאו במשהו שהוא לכאורה פרשה הכי חמורה בתולדות המדינה. אז מה בדיוק זה אומר? שאין כלום.
          אין פה שום דבר. אני סתם ממשיך לכתוב ולכתוב אבל אין דבר כזה "תיק הצוללות", זה פייק ניוז שהמצאתם.
          אז באיזה עוד אמתלה אתה רוצה שאגיד שהרשויות נהגו פה כחוק שלא הגישו כתב אישום?
          פשוט בפייק תיק הזה, אפילו משהו קלוש\נסיבתי\וואטאבר לא מצאו.
          .
          אתה רוצה שאני אגיד לך שבגלל טראמפ לא הגישו נגדו?
          או בגלל השמירה של הקדוש ברוך הוא?
          אז סבבה, הנה הטיעון החדש:
          המשטרה לא הגישה כתב אישום בגלל שביבי חבר של _____.

          1. החצמת לגמרי.
            הנקודה היא קודם כל מה שljos כתב לך.
            שנית, שחיתות שלטונית מסוכנת לא פחות למדינה מהסכנות הביטחוניות שאתה מציג כחשובות לך.
            אישית הצוללות לא ממש מעניינות אותי אבל מה שאלה שזה כן מעניין אותם טוענים זה שלא הייתה חקירה כמו שצריך, אז כל הבכי שלך בעניין הוא חסר משמעות עבורם כי הוא לא רלוונטי לטענה שלהם.

            1. או במילים אחרות כמו שאתה טוען לבררניות נגד נתניהו הם טוענים לבררניות בעדו

      2. ברצינות עכשיו – יום אחד אני מקווה שתצליח לא לצעוק ולהקשיב למישהו מספיק זמן כדי להבין את ה"סוציאליזם של שוטים" שאתה עושה.
        אה, ושתפסיק להאשים אחרים בדברים שאתה עושה. זה לא עובד על אף אחד.

    1. איזה קליפרס 😂😂😂 לגורג המחרבן אתה רוצה לצרף את ראס המשלשל?
      רק ניקס שארלוט או מגיק תפורים עליו. הוא בסוף הקריירה יאללה שיתן עוד עונת td וישבור את השיא של ביג או על מה עוד נשאר לו לשחק חוץ מכסף?

  34. בתכלס יוסטון בצרות אם הארדן גם רוצה בחוץ , אני לא רואה שחקן יותר טוב מסימונס שהם יכולים לקבל על הארדן ואני לא חושב שפילי יעשו את זה
    הם צריכים איזה טרייד של שלוש קבוצות שרק גאונים כמו פרסטי ומורי יכולים לעשות ואף אחד מהם לא רוצה את ווסטברוק

    1. אני חושב שכל עוד הארדן ביוסטון הם בסדר. עכשיו צריך למצוא קונים לווסטברוק.
      לדעתי יהיו שתי קבוצות:
      1. ניקס – מחפשים סטאר אחרי שהרבה זמן לא היה להם אחד כזה
      2. מג'יק – חייבים גארד איכותי (וראסל עדיין כזה, בטח ב"תחרותיות" של המזרח).
      .
      אם אני יוסטון, הייתי הולך על אופציית המג'יק ומקווה לקבל את גורדון ואולי גם את ווצביץ' (על מנת לתת במה לחברה הצעירים).

          1. בדיוק
            וכמובן שיש סיכוי גדול שראס יקח את הניקס לפליאוף ראשון אחרי הרבה שנים, וזה שווה המון.
            אם הניקס לא הולכים עליו זו טעות גדולה. אין להם מה להיבנות עכשיו. שלמו 83 מליון לשנתיים קבלו סיבוב ראשון בפליאוף לראשונה זה יותר מדי שנים. קבלו שואו וטריפלים ותעבירו אותו בעד מתנות לקבוצות שמחפשות חוזה נגמר, בעוד שנתיים.

    2. James Harden reportedly wants to go to the Nets, Heat, or Sixers *IF* the Rockets decide to start trading
      הארדן "נעול" ביוסטון כמו שהולידיי הפרנצייז של הנטס לדברי גריפין 😂😂😂
      ראס ביקש כבר טרייד גם הארדן פשוט הארדן עושה בעדינות 😂😂 וכנראה לא להוריד ערך עבור יוסטון.
      החשפניות ביוסטון בטוח בדיכאון ואילו בפילי חוגגות.
      יאללה לפילי בתור טובה על הארדן אנו נקלוט גם את ראס אם יוסטון לא ימצאו לו טרייד טוב.
      הטרייד שהצעתי לעיל חלומי.

      הארדן ראס קובינגטון טאקר לפילי
      סימונס האריס הורפורד ו3 בחירות דראפט ליוסטון.
      טראסט צודק מהקבוצות שהארדן הציב ברשימה ובכלל מרוב הליגה יוסטון לא יקבלו טוב מסימונס והאריס משום קבוצה.
      אולי פרסטי יחזיר את הארדן?
      יאללה מורי בשביל מה הביאו אותך מייק איט הפן

      1. פילי לא יטרידו את סימונס וזה לא קשור לצד המקצועי .
        הם מושקעים בסימונס בהרבה תחומים, כלכלית, שיווקית, מקצועית
        רק אתמול הם פרסמו חולצה עם דיזיין חדש שבן סימונס עזר לעצב ומוביל את הפרסום והשיווק

        הכל אפשרי אבל לא נראה לי שזה יקרה .

        1. על הארדן יטרידו בקלות. מורי לא אכפת לו מסימונס וגם לא לבראנד. ישקיעו במותג של הארדן גם.
          הם ינסו להימנע מזה זה ברור אבל בסוף אם יוסטון יתעקשו סימונס יוטרד

        2. יקרה יקרה אני לא מאמין שיוסטון תקח אותו, אליפות אחת שווה לפילי פי 10 יותר מכל עיצוב של בן סימונס. נוסיף את העובדה שלפני המריבה עם הסינים ב2019 החולצה של הארדן הייתה בין המבוקשות בNBA.
          .
          מה יוסטון יעשו עם סימונס ווסטברוק? אני עד לא מבין איך מורי עשה את הטרייד הזה של ווסטרוק עונה שעברה שהביא לאוקלוהמה 2 בחירות דראפט ראשונות ועוד שניים לאפשרות להחלפה.

          1. מורי לא עשה את הטרייד הזה
            הבעלים של יוסטון הכריח אותו לעשות את הטרייד הזה כי הוא חשב שכריס פול זה החוזה הכי גרוע בליגה

  35. כמה תובנות

    1. שבעלים או גי אמ ממנה מאמן לא מוכר אז הוא מוכר כאילו שהכוכבים רצו אותו….ראס והארדן רצו את סיילס 😂😂
    הם בטח לא מכירים אותו אפילו איך רצו? מה הם עוקבים אחרי האימונים של קבוצתו הקודמת 😂😂 שיעור בספינולוגיה.

    2. James Harden reportedly wants to go to the Nets, Heat, or Sixers *IF* the Rockets decide to start trading
    זה אומר שהקבוצות האלו כבר דיברו שיחות עומק עם הארדן. אבל בלי טמפרינג כן? הארדן סתם הרכיב רשימה לעצמו 😂😂
    הארדן בנטס עם קיירי ודוראנט זה ימי okc העליזים אלא שהיום הם מפלצות וקיירי עם קליעה ולא נגר כמו ראס. במצב כזה כנראה שדינווידי לבארט והאריס הולכים ליוסטון. אם הארדן שם לדעתי זו אלופה ודאית.
    פילי זה גם צפוי שירצו אותו.
    אבל הגוקר רוצה להיות ריילי שזומם בסוף העונה להיות עם הארדן באטלר ויאניס…..זה המאסטר פלאן של התחמן ובפלורידה יש לו גם את הבחורות…. מדובר גם פה בשושלת.

    1. הארדן קיירי ודוראנט תפתח כבר את השמפניות, גם פילי נהפכת לקוטנטדרית ודאית אם השילוב של הארדן אמביד, ולפילי יש מאת אף מצויין נגד הלייקרס במידה שיפגשו, אמביד הוא השחקן היחיד בליגה שמצליח לנקנק את דיוויס במפגשים מולו.

  36. הדיון הפוליטי הוא מגוחך ומיותר. גם לשיטת מנחם וכל מי שנגד טראמפ – במידה והוא לא יצליח להוכיח זיופים בקנה מידה גדול, הוא בסוף ילך הביתה כמו טטלה, ואין לי ספק שיעשה פחות נזק ופחות ישחית את מעבר השלטון המסודר, מאשר עשו לו אובמה וביידן עצמו רק לפני 4 שנים. הדמוקרטים שלרגע אחד לא כיבדו את הכרעת הבוחר לפני 4 שנים, ובמשך כל ה4 שנים, כולל כל הנסיונות המטומטמים לאימפצ'מנט כאשר לא היה לזה כל תוחלת כי הסנאט בשליטה רפוליקנית, הם האחרונים שיכולים להתלונן כאשר מישהו כרגע נצמד לאפשרות שהיו זיופים או אי סדרים שגרמו לו להפסד, במיוחד כאשר באמת מספיק שבכל אותן מדינות צמודות רק כמה עשרות אלפים בודדים של קולות כדי להעביר את ההכרעה מצד אחד לצד שני. היריב יכול לקרוא לזה "לא יודע להפסיד" – אבל כאשר ברור לכל בר דעת שאם זה היה הפוך הם היו עושים בדיוק את אותו דבר, בהתחשב במה שעומד פה על הפרק, זה פשוט מגוחך.

    1. זו בדיוק הטעות שלך, לא היו עושים אותו דבר כי זה באמת קרה ולא עשו אותו דבר.
      .
      https://www.nytimes.com/elections/2016/results/president
      .
      התוצאות אחד לאחד כמו ב-2016 – אלקטורים ופערים במדינות המתנדנדות (רק החליפו סימן). בתגובה הדמוקרטים הודו בהפסד וטראמפ טען שהפער קטן מדי וגנבו לו קולות

    2. יש פה צד אחד בכיין וצבוע, פשוט תקבל את זה במקום להצטרף אליו, שלא נדבר על "מיותר ומגוחך" שזה מה שהוא עושה עכשיו לדמוקרטיה הגדולה של ארה"ב

  37. ברור צביקה לאימפיצ'מנט לא הייתה תוחלת לכן טראמפ מנע מכל הרפובליקאים להעיד…מה בסך הכל הוא עשה? השתמש בכספי ציבור שיועודו לסיוע למדינה שפוטין מתעלל בה כדי לסחוט את זלנסקי להמציא לכלוך על ביידן? שטויות, אני משוכנע שאם היו עושים משאל עם האמריקאים היו מעדיפים מטרה זו על פני סיוע לאינטרס האמרקיני ולעם האוקראיני נגד רודן מסוכן כמו פוטין. באמת, למה להתקטנן?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט