מעורב הופס ליום ג': השאלה היחידה שנותרה היא מה תהיה הנקמה וה'ונדטה' של טראמפ לפני שהוא ניזרק / ואז רק 'הופס' / מנחם לס

1.טראמפ לא יעזוב בשקט, וזה בטוח. השאלה היחידה עתה היא כמה רצינית ומסוכנת תהיה נקמתו

אנשים פגועי נפש כטראמפ לא מסוגלים לחיות עם מהלומות מהסוג שהוא חטף. הוא לא סתם הפסיד. הוא הובס. בהפרש של כמעט 6 מיליון.

זוהי מהלומה שלא יכולה להיות מרסקת יותר ממנה לנפש שהיא (אגיד זאת באנגלית) – colossal and fragile בעת ובעונה אחת!

טראמפ הוא חולה נפש. הוא נרקיסיסט ברמה הגבוהה ביותר, שייתכן מאד שרגש הגדלות החולני שלו הוא מסיכה נפשית שמוחו יצר לרגש נחיתות. הרבה פסיכולוגים ופסיכיאטרים מציינים שייתכן מאד שהוא יחיד במינו. אולי אחד ממיליארד. אולי אין אחר כמוהו. הוא הצליח להגיע לתפקיד העליון ביותר בעולם כולו, ואחרי ניסיון אחד – הוא ניזרק מ'הבית הלבן'.

הוא לא יוכל לחיות עם העלבון.

הוא לא יהיה מסוגל TO DEAL WITH IT. מה האופציות שלו?

*1) להתאבד. הוא פחדן מדי מכדי להתאבד, וזאת תהיה גם מין הודאה בכישלונו.

*2) להרוס כמה שיוכל בדרך החוצה.

הבוקר הוא פיטר את שר ההגנה שלו. הוא רצה גם לפטר באותו זמן את ה-DIRECTOR OF CIA, אבל לפי השמועות יועציו, ובראשם ג'רד קושנר התחננו בפניו שלא יעשה זאת. בנו דן ג'וניור היה בעד לזרוק את הדירקטור.

מרי, בת אחיו ופבסיכולוגית ידועה, שחיה בקרבת טראמפ את כל שנות ילדותה ונערותה, הזהירה הערב בראיון שפורסם ברוב הערוצים (https://www.youtube.com/watch?v=K_ESXL7J6DY שהוא "לא יהיה מסוגל TO DEAL WITH IT".

היא אמרה על נאומו של טראמפ אחרי שנודע לו שג'ו ביידן מנצח אותו:

(קטע שחובה לקרוא מילה במילה. הוא חשוב מדי מכדי לתרגם, והשפה בסיסית ופשוטה):

It wasn’t just entirely mendacious from beginning to end. It was also deeply dangerous. It’s one thing for random Republicans to call a legitimate election into question, but this was the head of the government. The consequences of that action should not be underestimated.

This is what Donald’s going to do: he’s not going to concede, although who cares. What’s worse is he’s not going to engage in the normal activities that guarantee a peaceful transition. All he’s got now is breaking stuff, and he’s going to do that with a vengeance. I’ve always known how cruel he can be. Shortly after the 2016 election, when I’d see him being particularly cruel, I would think about how he treated my father [Fred Trump Jr, Donald’s older brother, who died of alcoholism at 43]. He took away our family health insurance after his father, my grandfather, died – this was when my nephew needed round-the-clock nursing care, which we then couldn’t afford. That is the kind of man he is.

היא ממשיכה:

After January, things look bleak for Donald. He has $400m of debt coming. Why would his lenders pay him any slack?

He’ll be having meltdowns upon meltdowns right now. He has never been in a situation like this before. What’s interesting is that Donald has never won anything legitimately in his entire life, but because he has been so enabled by people along the way, he has never lost anything either. He’s the kind of person who thinks that even if you steal and cheat to win, you deserve to win.

But there is some poetic justice here because he has been cheating for months. Now his tactics are coming back to bite him. He told Republicans not to vote by mail and they didn’t, but the result is he has been experiencing this slow drip-drip of disaster over the past few days. Oh, you have these huge margins! Now your margins are shrinking. Oh, Joe Biden’s ahead. Now his margins are growing. It must have been like slow torture, but he set up this failure for himself.

וזה חשוב ביותר:

After January, things look bleak for Donald. He has $400m of debt coming. Why would his lenders pay him any slack especially when they are Russians?

The fact that the Republicans have done better than expected in Congress and the Senate will have made him extraordinarily angry. It means that people were voting against Donald Trump in this election, but not necessarily against this party. That will have added so much salt to his narcissistic wounds.

I worry about what Donald’s going to do in that time to lash out. He will go as far as he can to delegitimise the new administration, then he’ll pass pardons that will demoralise us, and sign a flurry of executive orders. Remember, he will also still be in charge of the US response to the pandemic. There could be a million Americans dead by then under his watch.

After January, things look bleak for Donald. He has more than $400m of debt coming in the next four years. Why at this point would his lenders cut him any slack? He has never paid anyone back. His businesses are in the tank. He has destroyed his brand.

He is going to be a factor in courtrooms in New York City more than he’s going to be a factor in politics, I think. His secretary of defence has already submitted his resignation, and I think there will be more of that. The Republicans might need him for the January run-offs in Georgia, but he could be considered a liability. If he’s acting like a crazy person, senators are going to keep their distance. People will move away from him if there’s nothing in it for them any more.

It’s not like he has any friends, anyway. It’s grim for him. Donald Jr, Ivanka and Eric also know their relationship with their father is both conditional and transactional. I have been saying since 2016 that I was going to have to change my name. I think they’re going to have to change theirs.

As for saying he’ll run in 2024, that’s just a face-saving exercise. It’s a way of distracting him from the fact that he’s probably going to prison.

But the worst thing Donald’s looking at isn’t financial difficulties or the prospect of jail. It’s becoming irrelevant. I don’t think he would ever recover from what happened to him!

**********

כאמור – הדבר שיחסל את טראמפ – והוא לא יצליח לחיות אתו, היא העובדה שהוא יהפוך ללא-רלוואנטי. לנרקיסיסט כמוהו חובה שהוא יידע שהוא אהוב, או שנוא. לעתים שנאה של 80 מיליון עלולה להביא לו יותר סיפוק מאהבה של 74 מיליון כי – "תראו כמה הצלחתי להשניא! זה כוחי ועוצמתי שהצלחתי להשניא כל כך רבים בכוח וההשפעה שלי!"

לנרקיסיסט כמוהו החבלה האיומה ביותר בנפשו היא לאו דווקא להיות שנוא. החבלה היא לא להיות רלוונטי. כשהוא יתרוצץ בבתי המשפט בניו יורק עם עורך דינו רודי ג'וליאני שפעם חיסל את המאפיה בניו יורק והיה אביר העיר, אבל היום הפך לזקן שפוף עם סרטן בפרוסטטה המסתובב עם קטטר תחת תחתוניו וחייב לרוץ לשרותים כל חצי שעה לרוקן את הקטטר זה לא הרודי ג'וליאני שפעם כל הפושעים התחבאו ממנו. היום הוא לא יותר מאמריקאי ממוצא איטלקי זקן ועייף שהוא כבר לא שייך לבראנז'ה, ואין לו יותר כל השפעה על שופטים שלפני 50 שנה הוא החזיק בכיסו עם מתנות נאות לכל הילדים, הבני דודים, הבנות, והגיסות של השופטים, וכמובן שרשרות יהלומים לנשותיהם – והכל לחג ההודייה, חג המולד, וחג הפסחא כשכולם מסתוגגים בכנסיות קתוליות בשדרה ה-5 ומתנשקים בלחיים מימין ומשמאל 3 פעמים כמו בגוד אולד סיציליה.

הפעם ג'וליאני יגיע עם טראמפ ובקושי יסתכלו עליהם. הם יבקרו שם כל כך הרבה פעמים שהם יהפכו חלק מהנוף של דאונטאון.

הם יהפכו לפאסה. ללא רלוונטים. לדונלד טראמפ זה יהיה גרוע יותר מעונש מוות.

********

מה החשש שלי? מטורף כמוהו מסוגל לעשות 'תמות נפשי עם פלשתים'. "אם אני הולך, אני לוקח איתי כמה שיותר בני אדם!". בדקתי ובדקתי, וכבר כתבתי זאת כאן: עד ה-20 לינואר כשביידן יישבע לנשיא, טראמפ הוא המפקד הראשי של כל הכוחות האמריקאים בכל רחבי העולם. הוא הטופ קומנדר. אם דונלד טראמפ מחליט להטיל פצצה גרעינית על פקינג, או מוסקבה, אין דבר בעולם שיוכל לעצור בו. פשוט אין. אני מאמין שפסיכי כמוהו מסוגל לעשות משהו מטורף ביותר. אם העולם ישרוד את המלחמה הגרעינית, שמו יהפוך לנצח לשם המפורסם ביותר בתולדות היקום, לעולם ועד.

********

2. אחד הדברים הראשונים שייקרו מיד אחרי ה-20 לינואר (ה-INAUGURATION הרשמי) יהיה ביקור הלייקרס בבית הלבן!!!

אחת המסורות הלבביות ביותר בחיים האמריקאים היא ביקור הקבוצה האלופה בבית הנשיא בבית הלבן. עם הנשיא דונלד טראמפ המסורת נקטעה כשאף קבוצה אלופה לא רצתה לבקר את הנשיא בבית הלבן.

מה הייתה תגובתו של הנשיא? "איך הם יכולים לסרב לבוא לבית הלבן אם אף אחד לא הזמין אותם?".

המסורת המיוחדת הזאת עומדת להיוולד מחדש. לברון ג'יימס, שדיבר בשם חברי הקבוצה, אמר ש-"נחכה עד שהנשיא החדש יארח אותנו בבית הלבן. אנחנו לא יכולים לחכות!"

כשדריימונגד גרין מהווריורס שלח איחולים ללברון ואמר שהגיע הזמן לחדש את המסורת (הווריורס היתה הקבוצה הראשונה שהודיעה למפרע שהיא תסרב להזמנת הנשיא, והנשיא – כמובן, זה הרי סגנונו – מיד השיב "מי רוצה להזמין אתכם בכלל?", ומאז לא היו ביקורים כי טורונטו היא 'קנדית', לברון השיב:

(אגב, הווריורס עשו ב-2017 "מסיבה פרטית" עם הנשיא ברק אובמה, חולה כדורסל אמיתי, שהיה פעם שחקן לא רע)

כמובן שנבוא ברצון ובאהבה, ואני אביא את הטקילה שלי":

YO we back up in there my G!!! I’m taking my tequila and vino too!— LeBron James (@KingJames) November 7, 2020

דבר אחד בטוח: כשהנשיא החדש יזמין אותם, והם יגיעו בשיא הגאווה – הם יכובדו במאכלים הרבה יותר טעימים מאשר המבורגרים ממקדונלד ו-WENDY'S, הכיבוד שטראמפ כיבד את שחקני קלמסון אלופי המכללות בפוטבול, שכולם שם אוונגליסטים או בפטיסטים שלא נדע:

המבורגרים מ'מקדונלד' ו-'וונדי' בקופסאות קרטון – זה מה שהנשיא טראמפ נתן לאלופי המכללות בפוטבול, שחקני אונ' קלמסון
https://www.businessinsider.com/trump-serves-fast-food-in-white-house-2019-1

3. הטוויטר של לברון

4. הטוויטר של ג'וליאן

5. 'הדאלאס נשיו'ן מציע 5 פעולות שיעשו מדאלאס קונטנדרית רצינית לאליפות

אז עכשיו זה מה שהמבריקס צריכים לעשות:

כמובן שמרק קיובן רוצה את יאניס, אבל זה יהיה צעד רק לאחרי העונה הבאה, ודאלאס תהיה אולי המועמדת מס' 5 או 6 עבור יאניס אחרי 1) מילווקי עצמה, 2) מיאמי, וכו' וכו'.

אנחנו מדברים כאן ועכשיו ולא 2021 – השנה שכמה וכמה קוראים בקפה ובקלפים בטוחים שמטאור בגודל של שלוש פעמים כדור הארץ יפגע בנו (המגע הראשון עם 'ארץ' יקרה בברמודה, לפי קיירי אירוינג, אחד מקוראי העתיד הנחשבים ביותר).

א)דריק פייבורס

אחרי שבילה זמן עם הפליקנס, הוא מודד עתה את האופציות בין לחזור לעיר הג'אז לבין …

מאומה לא רשמי עדיין. לאף קבוצה אסור להציע דבר לפחות עד ה-18 לנובמבר, יום הדראפט, אבל כנראה כמה ימים אחרי ה-18. דאלאס, לפי אתר האוהדים, מוכנה להציע לו 'DECENT PRICE'. פייבורס קלע העונה 9 נק' עם 10 ריב' וחסימה אחת ב-24 דק' משחק. לדעת דאלאס הוא 'חתיכת הגנה' שתעזור להם מאד.

ב) לנגסטון גלוואי

לנגסטון הוא שחקן חופשי ללא הגבלות. בעונה שעברה הוא קלע לדטרויט בדיוק של 40% מה-3 עם ממוצע של 5 זריקות שלוש למשחק. השוטינג גארד בן ה-28 הוא רק 1.85 מ' והוא יהיה שחקן התקפה טוב, אבל שחקן הגנה בינוני. אני לא מבין בדיוק מה דאלאס מוצאת בו ולמה הוא מוזכר כאן, אבל אתר החובבים יודע – בוודאי – דברים שאנחנו לא יודעים.

ג) פול מילסאפ

עוד שם שאני לא מבין כיצד הוא מעניין את אתר החובבים של המבריקס. פול מילסאפ היה טוב מאד בפלייאוף של דנבר ושאתר החובבים ייתן לי סיבה אחת מה יד למילסאפ לעבור לדאלאס, כשבדנבר הוא יכול לקנות מרחואנה בסופרמרקט על משקל, כמו שקונים פיטרוזיליה.

ד) טוריי קרייג

או. כאן יש על מה לדבר. הוא שחקן חופשי מוגבל אז דנבר יכולה להשוות כל הצעה שהוא יקבל, אבל מה ששומעים מדנבר הוא שהקבוצה לא תוכל – או תרצה – להחזיק גם ב-2.00 מ' (ו-100 ק"ג) הזה וגם את ג'רמי גראנט, וגראנט נשאר בדנבר כי הוא אחד מעמודי הבסיס שלהם לעתיד. קרייג הוא שומר פרימטר די טוב עם 33% אחוזי קליעה מה-3. הוא ירצה יותר מה-2.5 מיל. שהנאגטס שילמה לו, אבל 4 מיליון יספיקו, ולדעתי דנבר לא תשווה את ההצעה.

ה) מאיירס ליאונרד

לליאונרד יש גם ראש משלו. עושה מה שהוא מאמין ולא מה שאחרים מאמינים

NOW YOU ARE TALKING, MEL. אם אני מאיירס, אני לא יכול לחכות לעזוב את המיאמי הזאת שעשתה עליו צחוקים והתבדחה על חשבונו בפלייאוף כשבמשחק אחד הוא בחמישייה ובמשחק הבא אריק ספואלסטרה שכח ממנו (האם מאיירס עשה משהו רע כשקלע שלשה משתיים עם 3 ריב' ב-4 דקות משחק?,או …אולי אריק סתם סבל מווסת והיה במצב רוח חרא? זה היה בסידרת הפלייאוף נגד הלייקרס (ואפילו לפני זה נגד הסלטיקס) כשאיבדתי הרבה מהכבוד שהיה לי למאמן הפיליפיני הזה.

לי נראה שמיאמי תיתן לו ללכת ללא כל התנגדות. אז ה-2.14 מ' הזה הקובר 2.7 שלשות למשחק ב-41% דיוק – שהוא נחשב גם ל'אחד מחברי הקבוצה הנאמנים ביותר בליגה' – יהיה תוספת מצויינת למבריקס כמחליף לפרוז'ינגיס, ולעתים יחד איתו כצמד מגדלים.

6. אידיליה. הכל נישכח. שבת אחים גם יחד!

לפני כמה חודשים מאט בארנס נסע כמטורף לביתה של גרושתו גלוריה גובן (בתמונה היא לצידו) עם סכין ציידים כי נודע לו שדרק פישר הוא אורח בביתה. איך זה ניגמר אני לא יודע.

עובדה היא שאתמול היה יום הולדת לבנם המשותף של גלוריה ומאט – ג'ורג' בן ה-12, ומי היה אורח הכבוד?

צדקתם! דריק פישר!!!

אותי כל הנ"ל לא מעניין כמו השאלה מי נישאר לישון שם!

7. היום לפני…

*108 שנה: ה-LATERAL PASS בפוטבול ניכנס לשימוש לראשונה בניצחון ווסטר טק על אמהרסט 3-14

*74 שנה: אונ' נוטר-דאם, שנייה במכללות, הצליחה לשמור על 0-0 נגד ARMY במשחק SOLD OUT חודש למפרע ביאנקי סטדיום. הגנת נוטרדאם צימצמה את הרנינג-בקס של ARMY, 'דוק' בלנצ'רד וגלן דייויס – שעד היום נחשב ל"צמד הרצים הגדול אי-פעם" – ל-75 יארדס טוטאלי!!!

*67 שנה: בית המשפט העליון הצביע 2-7 נגד ANTI-TRUST LAW נגד הבייסבול בהחלטה היסטורית ש-"בייסבול הוא ספורט, ולא ביזנס".

*36 שנה: לארי הולמס מכניע בנוק אאוט בסיבוב ה-12 את 'בונקראשר' ("מרסק העצמות") סמית בקרב על אליפות העולם ב'כבד' בלאס ווגאס.

*31 שנה: מילווקי באקס מנצחת את סיאטל-סופרסוניקס ב-5 הארכות בתוצאה 154-155 במשחק הארוך ביותר בהיסטוריה של ה-NBA.

*24 שנה: אבנדר הוליפילד גובר על מייקל טייסון בנוק-אאוט טכני בסיבוב ה-11 בקרב על תואר האליפות בכבד של ה-WBA.

*9 שנים: ג'ו פטרנו, המאמן המצליח ביותר ב-NCAA, מפוטר מתפקידו כמאמן הפוטבול של פן סטייט (PSU) בגין טיפולו הכושל בעוזר מאמנו סנדסקי שנמצא אשם בפגיעות מיניות בילדים בעשר שנות תיפקודו כמנהל קייטנות הפוטבול של פן-סטייט בחודשי הקיץ.

ג'ו – שהפך לחבר אישי כשהגעתי לפן סטייט עם אשתי רינה ז"ל לתחילת לימודנו לתוארי ה-PH.D ב-1965, וג'ו עוזר המאמן למאמן הראשי אנג'ל – ניפטר שלושה חודשים אחרי שפוטר. הוא לא יכול היה לחיות עם הבושה והכאב, למרות שאני האמנתי לג'ו שלא היה לו צל של מושג על מעשיו של סנדסקי. כשצלצלתי אליו ב-2011 אחרי ששמעתי את החדשות, אשתו הרימה את הטלפון ואמרה לי שג'ו לא מקבל כל שיחות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 207 תגובות

  1. אחלה טור.
    קצת על מה מחכה לטראמפ.
    כמו שמל אמר. בינואר 400 מליון דולר לרוסים הכל הערבויות אישיות של טראמפ בעצמו. בתי הדירות שלקחו ממנו זיכיון על השם זה מוכרים בלבד.
    למי שלא יודע מדובר על מכבסת כסף.
    מיד אחר כך מס הכנסה עושה בדיקה על 79 מליון החזר שהוא לקח ב2016 למרות ששילם רק 750 דולר… . מייקל כוהן העורך דין כבר שפך הכל. הוא בכלא עכשיו. השיטה היא ניפוח נכסים וצמצום נכסים. ומכבסת כספים להון שחור רוסי שטראמפ הלבין בבתי הדירות שלו.
    במרץ מגיעים הגרמנים עוד ארבעמאות מליון דולר הערבויות אישיות לדויטשה בנק. באותו חודש 12 נשים שטוענות לאונס ומגע ללא הסכמה לשלב העדויות.
    יש מצב שהבית הלבן יהיה הבית האחרון שלו.

      1. לגבי הרוסים.. מחיר הדלק עלה בכהונה שלו ב 66 אחוז. הרבה מאד אנשים רובם רוסים ערבים ושייחים סעודים עשו הרבה מאד כסף. שר החו. הראשון שלו היה המנכל של אקסון מובייל. אמנם יירטו את הורדת הסנקציות על רוסיה. אבל צינור גז בין סעודיה לאירופה עדיין אין (מלחמת האזרחים בסוריה) ככה שהרוסים עשו הרבה כסף הזמן של טראמפ.

        1. עידו תגיד לי ידידי מה אתה מעשן שם באוסטרליה? יכול להיות שהשגת את החומר של דקסטר? טראמפ יקבל חנינה על הכל ויעזוב. ויחייב את הפרק האחרון בחייו מחוץ לפוליטיקה
          .
          לגבי התקיפות המיניות לרגע אני לא מזלזל בהם אבל כמה מהם מסריחות מפוליטיקה וממסע ההשמצה שמנסים לעשות לכל פולטיקאי (טראמפ קמפיין 2016, ביידן 2020, קלינטון…), הכי קל להגיד הוא שלח ידיים בשנות X Y Z אין לי הוכחה לכך ואין דרך שיוכיחו אחרת.
          .
          ג’סיקה לידס נזכרה ב2016 שטראמפ שלח לה ידיים בטיסה בסוף ה70, או טארה ריד שטוענת שביידן תקף אותה ב1993.

          1. 50% ממה שכתבתח כבר קרא. מלחמת האזרחים. עליית הדלק. רוסיה שהאשירה את הרזרבות. התביעה מאד אמיתי. חלק מזה זה תלונות בזמן שמלניה היתה בהריון. אז על תבלבל את שאר הקוראים בעולם הדמיוני שלך

            1. איזה מלחמת אזרחים קרתה? תפסיק לצפות בנטפליקס ידידי, גם לגבי מחיר הדלק הם ירדו תחת אובמה ב2015 גלון בממוצע עלה 2.43 דולר, כיום 2.11 , זה בעיקר קשור למלחמת הנפט בין ערב הסעודית לרוסיה.
              אבל אל תתן למציאות ולעובדות בשטח לבלבל אותך עם הנרטיב, רק חסר לי שתגיד לי שחייזרים עשו הסכם עם טראמפ ומתכננים לכבוש את כדור הארץ איתן .

            2. סוריה. המלחמה בסוריה. באוסטרליה המחיר זז מ דולר לדולר וחצי (עכשיו דולר ארבעים). במלחמת נפט המחירים יורדים לא עולים. רק באינטרנט כל אפס יכול להצהיר על עצמו מליונר.

            3. עידו לפני שני תגובות ״ מחיר הדלק עלה בכהונה שלו ב 66 אחוז. הרבה מאד אנשים רובם רוסים ערבים ושייחים סעודים עשו הרבה מאד כסף״ , שוב ידידי חוסר עקביות
              .
              אתה מדבר על מלחמת האזרחים בסוריה שפרצה ב2011? למיטב ידעתי אובמה היה הנשיא באותה יכול להיות שאני טועה.
              .
              מפלטם של החלשים זה הקללות והבריונות, לא מפתיע.

            4. בפרט לגבי מלחמת הנפט זה מה שניסיתי להסביר לך, שבגללה המחירים ירדו והוכרזה נפלה אז במרץ, שוב אבל לך תתווכח עם אדם שחושב שהעולם שטוח.

            5. ברוך, מצטער אתה אחד המגיבים החלשים שיצא לי להתדיין מולם. אני יכול להביא לך את גרף מחירי הנפט. אני יכול להביא לך את התרחשות המלחמה בסוריה. אבל אתה מתעסק בי , עולם שטוח ובריונות וכל מיני שטויות שלא קשורות לשום דבר.

            6. עידו בגלל שאתה לא מסוגל להביא מספרים ועובדות אני יביא אבל אאל תתן להם להרוס את השקרים והנרטיב שלך.

              גרף מחירי הדלק, שלא כולל את הירידה הענקית של 2020
              https://www.statista.com/statistics/204740/retail-price-of-gasoline-in-the-united-states-since-1990/

              שרשור מלחמת האזרחים בסוריה:
              https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2013/08/27/world/meast/syria-civil-war-fast-facts/index.html

            7. ושלא תבין לא נכון יש המון דברקים שאפשר להאשים את טראמפ השיסוע הגזענות, השקרים.
              .
              אבל לא למחירי הדלק הוא לא קשור (והוא יכול לבלבל את המוח כמה שהוא רוצה על הורדת מיסים).
              ובטח ובטח לא לפרוץ מלחמת אזרחים בסוריה 2011 טוב שלא האשמת אותו בפרוץ במלחמת וייאטנם

            8. כמו עם הנהנתן שאותו מאשימים בכל צרות האנושות מאז ימי האדם הקדמון…
              🙂

            9. מי אמר שהוא התחיל את מלחמת האזרחים בסוריה. הוא יצא והשאיר לרוסים את הנצחון.
              תלמד לקרוא.
              חשיבות הנצחון זה שאין קו גז מסעודיה לאירופה והרוסים ממשיכים למכור גז לאירופה בלי תחרות.

            10. ואיך זה אמור לעניין אותי כאזרח אמריקאי? אני לא מאמין שארצות הברית אמורה להיות השומר הגדול של העולם ומלחמה בסוריה לא כזאת מעניינת אותי בטח לא לשחקן חיי אדם ותקציבים לכך.

            1. עדיין בLA הרופא אומר לי שמסוכן מדי לנסוע למקסיקו והמצב ששם.

      2. בוקר אור
        תקשיבו טוב טוב מסתמן ג'ו ביידן לא יהיה נשיא !!!

        טראמפ צייץ אתמול בלילה
        ציטוט של מושל ג'ורגיה (שנצבעה בכחול)
        שהכריז שהספירה תכלול אך ורק קולות חוקיים!!

        טראמפ הגיב: "המשמעות שניצחתי"!!!

        אבל זאת רק ההתחלה!

        לפי האתר RealClearPolitics ביידן ירד מ290 ל259!
        מה שאומר שביידן איבד את ה270 אלקטורים מה שאומר שהוא לא הנשיא הנבחר!!

        וזאת לאחר שזיופים בקנה מידה היסטורי התגלו בלפחות 10 מדינות,
        ‏רק בפנסילבניה, הם טוענים ל 680 אלף קולות שלא נתנו להם גישה לבדוק.

        וזה ממשיך
        בקשתו של טראמפ אושרה בעליון היועהמ"ש וויליאם בר אישר להשהות את אישור הבחירות לנשיאות 2020 עד סיום חקירת הזיופים!!! (תקראו את זה כמה פעמים)

        ואז זה ממשיך

        במישיגן : פשיטה של ה אפ בי איי וחוקרים פדרליים באותו סניף הדואר שזייפו תאריכים.

        וממשיך

        באטלנטה חוקרים פדרליים פשטו על הקלפי משם קיבל ביידן זינוק מפתיע שדחף אותו ליתרון משמעותי מול טראמפ.

        וממשיך

        הקונגרס במישיגן יתכנס ביום שבת לדון בזיופים הגראנדיוזים במערכת הבחירות שם.. הרוב בקונגרס שם הוא רפובליקני ויכול למוטט לביידן כל סיכוי להשתמש בקולות לא חוקיים עוד לפני שזה יגיע לעליון…

        ולקינוח

        זוכרים את התוכנה ש"בטעות" העבירה קולות מטראמפ לביידן מסתבר שהתוכנה יוצרה על ידי חברה בבעלות קלינטון תראו מופתעים..

        קיצר 0מאלנים חגגתם מוקדם מידי !

        1. זה מה שקורה כשמחוברים באינפוזיה לפייק ניוז…
          מאבדים כל קשר עם המציאות.
          לתשומת לב אנשים כצביקה, אהרון ודומיהם.
          יש לכם את המציאות "שלכם".
          עבורכם היא אמיתית לחלוטין.
          רק שהיא לא מחוברת בשיט למציאות האמיתית ומבוססת על תעמולה ושקרים מכוונים…
          תתעוררו

          1. טמיר .
            אני מחובר למציאות פי 1000 ממך .
            ולראייה אפשר לבדוק היסטורית מה אני חשבתי מה השמאל הישראלי ההזוי בארץ חשב ולבדוק מי צדק ומי לא היה מחובר
            כולל למשל גירוש גוש קטיף הסכם אוסלו ועוד .

            אשר לארה"ב.
            לא אמרתי ולא פעם אחת שהיו זיופים מהסיבה הפשוטה שאני לא יודע .

            כתבתי בפירוש כי בארץ במועד 1 היו זיופים ובגללם עברה בל"ד את אחוז החסימה ב3614 קול ואלמלא הזיופים התוצאה הייתה 58-62 לימין ללא ליברמן מאחורי זה אני עומד ומשוכנע ב 100 אחוז והבאתי את דרך התנהלותו של יו"ר הבחירות מלצר .

            אשר לאמריקה
            אומר כמה דברים
            א. איני יודע ולא בושה להגיד לא יודע אני לא יודע כי איני חי שם ואיני צורך מספיק אינפורמציה משם ומה שאני מקבל איני יודע האם זה פייק ניוז או אמיתי ולכן אני נזהר .

            ולכן אוכל לדבר רק בהערכות

            אני מעריך
            א. היו זיופים יתרה מכך זה הסעיף היחידי שאני לא מעריך אלא משוכנע מדוע ? כי תמיד יש זיופים בארץ ובאמריקה .

            ב. אני מעריך שלמרות שהיו זיופים לא יהיה בהם בכדי לשנות את השורה התחתונה והיא שביידן יהיה נשיא ארה"ב

            ג. למרות האמור בסעיף הקודם ייתכן שביום מן הימים במוקדם או במאוחר כהונתו ובחירותו ייתפסו כלא לגיטימים וייתכן שיסומנו בכוכבית ( בארה"ב מסוגלים למחוק את כהונתו כשם שמוחקים הישגים לא חוקיים במכללות ).

            עד כאן הערכות

            מכאן עניין של אמונה

            האם אני מאמין שהדמוקרטים זייפו בחירות כן חד משמעי

            האם אני מאמין שהם זייפו בחירות בצורה טכנולוגית מאורגנת

            התשובה היא ברמת העיקרון הם מסוגלים לכך ויותר כי הם דמוקרטים בדיוק כשם שהמחנה הציוני היה ציוני .

            ברמת הבפועל קשה לי להאמין מכיוון שאני מאמין שיש גם כמה רפובליקנים באזור שלא היו נותנים להם ….אבל אולי אני תמים .

            גם אם היה זיוף מערכתי אני מתקשה להאמין שהוא יוכר על ידי בית המשפט כי זה מצריך הוכחות חד משמעויות וחותכות לא לזיוף בודד אלא כשיטה .

            1. חחח איזה דביל אני הצעתי את הגלולה האדומה לסוכן סמית'

            2. גם אני רוצה להגיד כמה דברים.
              קודם כל, אינני יודע דבר. אין לי שמץ של מושג בכלום. מלמדים אותי כל יום מחדש להשתמש בשירותים בלי לפספס.
              אבל אני יכול להעריך.
              אני מעריך:
              א) שטראמפ הוא הגופה החנוטה של רייגן בדראג.
              ב) שסטיב באנון הוא וולט דיסני שעושה חיקוי גרוע של ג'פאר. בדראג.
              ג) פילדלפיה היא עיר מומצאת שרוקי המציא כדי לרמות בבחירות.
              ד) למרות האמור לעיל המנצח האמיתי של הבחירות הוא קנייה ווסט. בדראג.
              עד כאן הערכות.
              מכאן עניין של אמונה.
              אני מפריד ביניהם כדי שתדעו שיש הבדל ולא נתתי לאמונה שלי להשפיע על ההערכות הלגיטימיות והרציונליות שלי.
              האם אני מאמין שטראמפ הוא הגופה החנוטה של רייגן בדראג כן חד משמעי
              האם אני מאמין שקנייה ווסט היה צריך לזכות ורק הרמאות של טראמפ וחבריו מנעה זאת ממנו
              התשובה היא ברמת העיקרון הם מסוגלים לכך ואני לא יודע אבל בטוח שכן בפועל אולי היו עוצרים אותם מכיוון שאני מאמין שיש המברגלרים רציניים שלא היו נותנים להם… אבל אולי אני תמים
              גם אם היה זיוף ודראג מוסדי אני מתקשה להאמין שהוא יוכר ולכן כל נשיא מכאן ועד הודעה חדשה יקבל כוכבית והצלפה פומבית ויידרש להראות את תעודת הלידה שלו ואחר כך בכל זאת נגיד שהיא זיוף. ודראג.

            3. ההבדל ביני לבינכם
              שאני יודע להפריד בין מה שאני מאמין לבין מה שאני מעריך לבין מה שאני יודע .
              אצלכם כל פרנויה הופכת לחשד שהופכת להערכה שהופכת לאמונה שהופכת לידיעה .
              זה כל ההבדל .
              במילים אחרות הערכות והאמונות שלי חזקות מהידיעות שלכם.

            4. אז למה לא אמרת? זה פשוט היה כל כך מסורבל עבורי קודם ועכשיו שאמרת והוכחת בעזרת אמירתך שאתה יודע להפריד בין האמונה להערכה לידיעה שלך, אני לגמרי מאמין לך ורואה את זה בטקסט.
              לגמרי.
              בדראג.

            5. אהרון
              גם אני יודע להבדיל בין מה שאתה מאמין לבין מה שאתה מעריך לבין מה שאתה יודע .
              זה פשוט מאוד קל.
              זה הכל מה שאתה מאמין.

            6. השמאל ההזוי.
              חייבים לאהוב את היכולת שלך לנהל דיון תרבותי, אהרון.
              .
              לא מפתיעות, ה-"אמונות" שלך. שכל מי שחושב שונה ממך בהכרח גונב, מרמה, פושע. שאם הדעה שלך מוצאת עצמה בצד המפסיד (גם במדינה שאתה בעליל לא מכיר, עם תושבים ואזרחים שבברור יש לך 0 מושג לגבי דעותיהם ואופן מחשבתם),
              אז זה יכול להיות רק אם גנבו/רימו אותך ואת הצד "האמוני" של המפה (ע"ע "אנחנו")

            7. ועכשיו אחרי שאווררתי את המיאוס שיש לי מהתיוג הבזוי,
              קצת עובדות. לא אמונות. לא פייק ניוז.
              .
              ממשל טראמפ הזמין את ארגון OAS (ארגון מדינות אמריקה) להשקיף על תהליך הבחירות. הם התמקדו בפנסלבניה ובמישיגן (2 מדינות בהם טראמפ טוען היו זיופים ורמאות).
              ה-OAS שלחו 28 נציגים מ-13 מדינות לפקח (הם קיבלו מנדט ממדינות פנסלבניה ומישיגן לפקח מקרוב) על תהליך הבחירות וספירת הקולות.
              .
              להלן הדו"ח ה(מאוד)מפורט שלהם:
              .
              http://www.oas.org/documents/eng/press/Preliminary-Report-of-the-OAS-EOM-USA-2020.pdf
              .
              בקצרה:
              הטענות של טראמפ על רמאות וזיופים במישיגן ופנסלבניה?
              פייק ניוז.

        2. ערב טוב.
          .
          הייתי יכול להיכנס לפרטים, סעיף סעיף, והפריך כל אחד מהם כפייק ניוז שהוא (ואני מוכרח לציין שהצלחת לאסוף אוסף מרשים של פייק ניוז).
          הייתי יכול לצרף (שוב) את הקישור לאתר של הרשות הפדרלית שאחראית על הפיקוח על הבחירות, ושל איך שהם מפריכים שם כל ידיעה שהיא פייק ניוז בנוגע לבחירות בקפדנות מרשימה,
          אבל –
          .
          ברגע שהפכת את זה ל-"אנחנו" ו-"0מאלנים",
          לא באמת שווה להשקיע בדיון כלשהו עם דעותיך (אלו דעות בלבד. הקשר בין מה שכתבת למציאות הוא אפילו לא מקרי. הוא שקרי…)
          .
          מה שכן,
          אני מבטיח להזכיר לך את התגובה הקלולסית הזו בכל פעם שתצוץ עם עוד תגובה קלולסית שיש לה 0 אחיזה למציאות.

          1. גיא שאמרתי אנחנו ואתם לא התכוונתי אלייך גם לא עם כל השמאל .
            האמן לי שעוד טרם קראתי את התגובה שלך אמרתי למישהו ( בעבר הרחוק מכאן) שאני לא יודע ויש כאלו שלא בדעה שלי שאני מקשיב להם קשב רב בארצות הברית ששם אני לא מבין מספיק .
            אני קורא הרבה את מה שאתה כותב ולמרות שאנחנו לא באותם הדעות אני בהחלט מייחס לה חשיבות רבה ( אם כי אני קורא גם דברים אחרים ואני לא מספיק יודע באמריקה בניגוד לארץ בשביל לחוות דעה בכל הקשור למערכת הבחירות ואני נשאר ב "ימים יגידו" ).
            התגובה שלי באמת שלא יועדה אלייך אלא לכל מיני מטרילים למינם שמגיבים באופן ציני ולא נותנים לעובדות לבלבל אותם ( לאו דווקא בתגובה זו ) אני בטוח שאתה יכול להבין במה מדובר .
            אני חייב לומר שאתה ( וגם שי אבן צור) הם דוגמה ומופת כיצד ניתן לנהל דיון תרבותי גם אם אינכם באותה דעה .
            יחד עם זאת אתה חייב להודות שיש לא מעטים מהמחנה שלך שלא מאפשרים את אותו הדיון המתורבת .

            אני למדתי לא להתרגש ולא להתבלבל ולענות לכסיל ככיסלותו .

            כל טוב .

    1. אני הייתי בדעה שמייק כהן כבר ריצה את עונשו. משהו מסוג 'מעצר בית', או משהו כזה. לטראמפ היו כמה חברים יהודים מהאגדה: אפשטיין…מייק כהן…עכשיו חותנו (או חתנו; אני תמיד מתבלבל) ג'רד קושנר…

  2. כלב נובח לא נושך. עם העלמותו של טראמפ אל השקיעה יש גם להעלים את הקיצוניות בשיח ואת הדיכוטומיה של הדעות. שקט יענה בשקט.
    מאחל למאבריקס עתיד ורוד יותר מחבורת הנגרים המוצעת פה. הם יהיו חייבים לנסות להמר על טרייד של ק.פ, אולי כנגד סיין אנד טרייד של יאניס.

  3. תודה רבה דוק.
    מדויק לחלוטין על טראמפ.
    רק שיש עוד מלא כמוהו (ההבדל שהוא הגיע לעמדה הבכירה ביותר שיש).
    התמונה שלברון העלה מחליאה באהבה העצמית שלה.
    אם הוא היה כלב הוא לא היה מפסיק ללקק לעצמו את הביצים.
    איזה איש דוחה.

      1. הוא מגיב בכל מני פורומוים במילים בוטות את הקנאה שנוטפת ממנו ומשמש דוגמה ומודל לאיך שאדם צריך להתנהג. ללברון יש רק מה ללמוד כמובן.

      2. מה הקשר? אם יש לך בעיה זה עם הטענה ולא עם הטוען. גם רוצח יכול להאשים מישהו אחר ברצח… יעזור לך בחיים לקלוט.
        ולעצם הטענה- א- לברון מאונן על עצמו. ב- לא יפה כלפי איגי… זאת הבעיה העיקרית לדעתי, לערב אותו על לא עוול

        1. א – לא שונה מכל דוגמנית אינסטגרם או כל סלב בעצם שמייחצן את עצמו כל הזמן, זה חלק מהביזנס. אתם משום מה מתעקשים לשפוט ולהתייחס אל לברון כספורטאי בלבד וזה ממש אבל ממש כבר לא המצב.
          ב – כל תמונה של מישהו ״מנצח״ מישהו היא לא קוקרטית כלפי המנוצח. גם התמונה של Julian מהפוטבול יכולה ״להעליב״ את הצד ש״מפסיד״ בסיטואציה אבל על זה אתם לא חופרים את השכל.
          ג – איגי כבר לא בן 14 אז לא נראה לי שזה מזיז לו את האשך (pun intended).

  4. תודה מנחם
    .
    דאלס בשביל לעבור לשלב הבא תצטרך ללכת על שיטה דומה ליוסטון/ מלווקי. כולם יכולים לזרוק מהשלוש וחייבים שומרים טובים שיקיפו את לוקה. קוביקטון, טאקר,מת'יוז וכן הלאה. ממי שהצעת אולי מילסאפ הקשיש עונה להגדרות הללו (לאונרד יכול להיות מיותר אחרי שלדאלס יש את קליבה זינגר ופאוול על אותה המשבצת בערך)

    1. מישהו רוצה את מילסאפ?
      כן! כן, הוא מושלם לכל הצרכים שלכם. זורק מהשלוש, שומר, מקיף. הוא עושה הכל.
      קחו אותו מהר, לפני שייחטף. כבר קניתי לו כרטיס לרכבת. איזו רכבת? מה אתם מבלבלים אותי עם שטויות עכשיו, יש למילסאפ רכבת לתפוס.

  5. Marc Stein
    @TheSteinLine
    NBA Calendar …
    .
    Nov. 18: NBA Draft*
    .
    Nov. 20: Free agency starts at 6 PM
    .
    Nov. 22: Free agent signings can begin at 12:01 PM
    .
    Dec. 1: Training camps open
    .
    Dec. 22: Opening Night
    .
    *Freeze on trades being lifted is still TBD but remains likely to happen in the Nov. 16 range

  6. אכן בשעה טובה.
    .
    לוח זמנים צפוף שכזה, לא היה.
    לקבוצות יש שבוע להתאגן על עצמן, לקבל החלטות בנוגע לדראפט, לשוק השחקנים החופשיים, ולשוק הטריידים.
    כל זה בפרק זמן של כמה ימים, כאשר מצד אחד ההיצע בשוק דל, התחרות גדולה מאי פעם
    (בשנה שעברה, בעקבות הבועה, עד ליום המשחקים האחרון היו 4 קבוצות עם סיכוי לתפוס את המקום ה-8 במערב. זו שתפסה את המקום ה-8, התחילה את הסיבוב הראשון באמונה שהם מסוגלים לעבור (ולא רק הם, גם לא מעט פרשנים),
    ומצד שני יש חוסר בהירות כלכלי כמותו לא היה קודם לכן.
    .
    יהיה מעניין לראות מי הם לוקחי הסיכונים, ומי השמרניים –
    ההיסטוריה של ההתנהלות הכלכלית האנושית מלמדת אותנו שיש מי שיודעים לנצל מצבי חוסר בהירות שכאלו בשביל להרוויח בגדול,
    ויש מי שפשוט מהמרים ונופלים על הפנים.
    הרוב, בוחרים להמתין.
    .
    השורה התחתונה?
    החל משבוע הבא, צםויה לנו תקופה קצרה, ומטורפת, כמותה לא ראינו אף פעם.
    יש למה לצפות.

    1. לגבי דאלאס הפיתרון שלהם זה לשלוח בטרייד את הרכיכה הלטבית, ולהביא כוכב שני ליד דונציץ שנה הבאה

  7. ההחלטה על לוחות הזמנים מדגישה את מה שכתבתי לא פעם –
    הכוח האמתי בארגון השחקנים לא מצוי בידיהם של הכוכבים הגדולים.
    היות ומדובר בארגון מצומצם, של "עובדים" שמרוויחים סכומי עתק (גם "העניים" ביניהם),
    בסופו של יום הכוח מצוי בידי הקבוצה הגדולה ביותר של השחקנים בעלי האינטרס המשותף –
    אלו שלא הרוויחו במהלך הקריירה את הסכומים שהרוויחו הכוכבים הגדולים (אלו שיכולים להרשות לעצמם לקבל העונה חצי ממשכורתם).

  8. האיש שידע (או יודע) יותר מדי.
    או שיקבל חנינה ומחיקת חובות לכל הדורשים, או שיטופל בדרכים שונות.
    ארצות הברית לא יכולה להרשות לעצמה נשיא לשעבר שהוא ממש פרסומת מהלכת לקורבן סחיטה פוטנציאלי

    1. אגב, אחרי הפיטורים הבוקר:
      מישהו יודע כמה בכירי ממשל הוא מינה ופיטר במהלך הכהונה? וכמה זה לעומת הממוצע? לי זה מרגיש שיש לו טרו שוטינג של יותר ממאה אחוז…

  9. אז אחרי שזילזלתם בדקסטר כהרגלכם, צחקתם וגיחכתם כמו חבורת צבועים קיבלנו הבוקר אישוור של התובע הכללי לחקור אי סדרים בספירת הקולות.
    הליברלים, כמו בארץ, גונבים את הבחירות. בארץ זה היה מלצר וועדת הגניבות המרכזית וגם בארהב לא מפגרים בהרבה.
    בואו תתחילו עם מסע היללות הקבוע תוךך קריאות קצובות בדבר מות הדמוקרטיה ושאר ההבלים שלכם.

    1. התובע הכללי בארצות הברית, וויליאם בר, אישר הלילה (שלישי) לתובעים פדרליים לחקור "טענות מוצקות לאי-סדרים בהצבעות", אך הפציר בהם לא ללכת אחר טענות "דמיוניות ולא סבירות".
      .
      זה מתוך וואללה. נותר לראות האם הם ימצאו "טענות מוצקות" או כאלו שהן "דמיוניות ולא סבירות". אני מהמר על השני.
      נחיה ונראה.

    2. התובע הכללי הוא וויליאם באר או בשמו האמיתי הפודל של טראמפ , טיפה יותר גבוה מהזיקית שלו רודי ג'וליאני

      אז קודם כל הוא לא אישר להם לחקור , הוא המליץ להם לבדוק, לתובע הכללי אין סמכות להורות על פתיחת חקירה במדינות מסוימות , הוא יכול לפתוח בעצמו חקירה פדרלית אבל הוא לא יעשה את זה כי כדי לפתוח חקירה פדרלית צריך הוכחות וצריך גרנד ג'ורי וזה מאד לא פשוט.
      בתגובה למכתב הזה , התפטר מחזיק תיק פשיעות בחירות במשרד המשפטים, משפטן רציני שאמר אין שום ביסוס למכתב הזה ואין שום הוכחות לרמאות בבחירות.
      בקיצור אתה לא מבין איך משרדי ממשלה עובדים ומה תחום השיפוט שלהם

    3. Glal עוד לא למדת לחשב אחוזי תמותה אז אתה כבר קופץ להגנת דקסטר שעשה מעצמו קריקטורה בהתנדבות?
      מה לגבי צמחים? כבר למדת מה ההבדל הגדול בינים לבין בעלי חיים?

  10. מנחם פשוט לא ברור מה אתה מוצא בכל הספקולציות האלה.
    פצצה אטומית?! לאן אתה רץ? אני לא סגור על זה אבל נראה לי שיש עוד כמה מעצורים לפני שנותנים לנשיא לזרוק פצצה, אבל יכול להיות שאני טועה.
    יש לי תחושה שהפוסטים האלה לא הולכים להתיישן טוב.
    לגבי האחיינית שלו, לא מכיר אותה ואולי הכל אותנטי אבל היא איבדה אותי במליון מתים מקורונה עד ינואר. טוב שלא אמרה מיליארד.
    יש יותר מדי סתירות בנאמר. איך הוא יהפוך ללא רלוונטי כש74 מליון איש חשבו שהוא דווקא רלוונטי מאוד?
    אף אחד לא הולך להכניס אותו לכלא בדיוק כמו שהוא לא הכניס את הילרי לכלא.
    בנתיים נראה לי שאף אחת מהתחזיות האפוקליפטיות שלך לא עומדת להתרחש. שלוש כבר ירדו מהפרק, החיסון המאושר לפני הזמן, 250 אלף מתים עד ספטמבר ואוקלהומה אלופה.
    נשארו:
    א. לא יתפנה
    ב. מלחמת אזרחים
    ג. השתלטות על הקורונה ע"י ביידן (דרושים קריטריונים)
    סעיף ג' נראה הכי בר ביצוע אבל עלול להתגלות כלא כזה פשוט. במקרה של כישלון אפשר לעשות את מה שטראמפ היה עושה ולהאשים את אובמה.
    לגבי דאלאס:
    אף אחת מהפעולות האלה לא הופכת אותם למועמדת, גם לא כל החמש ביחד.

      1. שדו קח כל מה שמנחם כותב כטור קומי אני באופן אישי צחקתי הרבה, הבעיה הגדולה של מנחם זה שהוא לא מסוגל להפריד את הראש מהרגש, ובעוד שבספורט שמעורב בו הרבה רגש זה עובד בפוליטקה ובעולם העסקים הרבה פחות ולכן הטורים מגיעים למחוזות ההזוי והלא הגיוני.

  11. עד כמה שרידי הממשל של טראמפ מטורללים?
    אפילו פוקס ניוז קטעו את השידור של מסיבת העיתונאים בה נציגת ממשל פצחה בהאשמות נטולות גיבוי.
    .
    דבריו של השדר:
    "אני לא יכול במצפון שקט להמשיך ולשדר האשמות כאלו כאשר הן נטולות עדויות."
    .
    לראשונה מזה המון זמן, אני רואה שמכל צדי המפה הפוליטית, יש המואסים בתרבות הפייק ניוז שהושרשה כל כך עמוק.

    1. הם מואסים בטראמפ כי הוא הפסיד. אין פה שום "מצפון" שנחת פתאום על פוקס ניוז
      .
      חוץ מזה הקו של דסק החדשות שלהם הרבה יותר מתון מאשר הפרשנים האיומים האלה, בוא נראה אם הם יגידו אותו דבר על עצמם: https://youtu.be/mpOnt1cByT4

    2. מתי אצלנו????????????
      תוריד את תרבות הפייק ניוז גם בארץ ותגרום ללא מעט אנשים בסביבת ראש הממשלה להיות מובטלים

    3. טראמפ בכיין מהותה של הדמוקרטיה רצון העם (לפי השיטה), זה יותר חשוב מכל נשיא שיהיה או שהיה.
      .
      די מצחיק לשמוע את הטענות האלה מסידני פאוול ללא הוכחות (אני לא מאשים אותה לשנייה עם מקבלת הרים של כסף בשביל להשמיע את השטויות האלה)
      https://www.foxnews.com/shows/sunday-morning-futures
      השטויות שאני קורא מלהאשים את השיטה ועד להאשים את המכונות שסופרות ( יש איזה הזייה שמתרוצצת ברשת שבגלל שפלוסי הוא אחד מהשולטים בחברה המכונות מפסיקות לספור את הקולות של טראמפ באמצע), אנשים מתים שהצביעו…
      .

  12. לא מבין את הקביעות שלך. לדעתי טראמפ ימשיך את המלחמה המשפטית עד לאן שהיא תהיה אפשרית, והיא מאוד אפשרית, ויש עדיין סיכוי שבסוף הוא ישאר לכהונה שניה (ראה מקרה אל גור ובוש). בכל מקרה, אם באמת הוא בסופם של התהליכים הוא יפסיד, הוא יעשה מה שהוא יוכל על פי מה שמאפשר לו החוק, כנשיא בסוף כהונתו, שיש לו גיבוי מהסנאט ותכלס מכחצי מהמצביעים. ואני די בטוח שהוא לא יעבור על החוק, למשל כמו שאובמה וביידן עצמו עשו בצורה די בוטה בסוף הכהונה שלהם לפני 4 שנים.

    1. אי אפשר להשוות את גור ובוש, ההבדל בקולות בפלורידה היה פחות מ1000 , 320 ליתר דיוק, ושם בהחלט ריקאונט יכול לשנות תוצאות בחירות, שהבדל בפנסילבניה 150 אלף?בגורגיה 45 אלף? שום ריקאונט בעולם לא יכול לעזור לטראמפ.
      .
      השיטה נבדקה המון פעמים הסיכוי לזיופים בה אפסי (בטח גם לא בקנה מידה שטראמפ טוען) , אני הצבעתי לטראמפ אבל עד עכשיו הוא לא הביא שום טענה והוכחה קונקרטית אלא רק בכ. אכלו לי שתו לי.
      .
      כמו שאני כתבתי תמיד במיוחד לכל אלה באתר שרוצים לעשות ״הפיכה שלטונית״,הכרעות ציבוריות אמורות להתקבל במדינה דמוקרטית מתוקנת
      בקלפי בלבד, ועם אמר את דברו.

      1. החוקה אומרת שיש אפשרויות שלא ניתן להכריע בקלפי, מכל מיני סיבות, וכן גם זיופים מסיביים זאת סיבה אפשרית, ואז בית המשפט העליון מעביר את ההכרעה לקונגרס כאשר לצורך ההצבעה הזאת – יש רק קול אחד לכל מדינה. אז נדמה לי שכבר הראו שבמקרה כזה טראמפ מנצח כי יש לו יתרון במספר המדינות שלצידו, בספירה כזאת.
        והיתרון המספרי הכולל בקולות ממש לא רלבנטי לכל הדיון הזה.

        1. החוקה מסבירה באופן מאוד ברור את הדרך לבחירת הנשיא, טראמפ 2020 צריך להביא הוכחות לזיופים בקני מידה מאוד גדולים כדי שיהיה סיכוי שדבר כזה יתרחש, עד עכשיו הוא הביא בפועל 0 הוכחות.
          לא יודע מה גיא מביא את מספר הבוחרים שזה לא רלוונטי.

          1. בקיצור אנחנו לא חולקים. כרגע אלו טענותיו של טראמפ, עדיין בלי הוכחות. בכל מקרה פורמלית עדיין אין הכרעה.

    2. יש בדיוק 0% סיכוי.
      במקרה בוש/גור זו הייתה מדינה אחת, והיו בעיות מוחשיות עליהן התביעו שהשפיעו ישירות על התוצאות (וגם אז, זה לא עבד).
      הפעם יש האשמות, 0 ראיות, 0 תמיכה מהמוסדות הפדרליים.

      1. אני קבעתי סיכויים? אם הוא לא יצליח, אז לא יצליח. אני רק לא רותם את העגלה לפני הסוסים. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. וההפרשים בחלק מהמדינות, לעומת הטענות לזיופים, על הנייר אומרים שזה לא גמור.

  13. עוצמת השנאה והאובססיביות של מתנגדי טראמפ גובלת בשגעון.
    המחשבה על מפגש בבית הלבן בין לברון ג'יימס וג'ו ביידן גורמת לרצון להקיא.
    אין משהו אחר שהוא לא טראמפ או ביידן?
    איזו דמות שפוייה ונורמלית שתיכנס לתפקיד?
    אני מציע את לארי דיוויד

  14. מנחם חשבתי שאחרי שהבחירות יוכרעו, יסתיימו גם ספרי המדע בדיוני שלך על טראמפ. בקצב הזה נראה לי שתמשיך לכתוב עליו ועל איך הוא עוד רק פסע מלהחריב את העולם גם ב-2030. כבר שכחת מהלייקרס תגיד? תכתוב קצת על הלייקרס.

  15. לו"ז מטורף לקראת העונה – ווג' הולך להפציץ כמו שלא היה מאז דרזדן 🙂
    לגבי טראמפ – בשורה התחתונה הוא ביזנס-מן שיפול על הרגליים, ואם לא אז החבר נתניהו יכול להעביר אותו גיור מזורז ולתת לו מקלט תחת חוק השבות.
    אבל ברצינות, אני דווקא צופה לצד הדמוקרטי פרידה/גמילה לא קלה בזמן הקרוב

  16. 1. בינתיים מתפרסמת ידיעה שהתובע אישר חקירה של זיופי בחירות
    שוב איני אומר שהיו זיופי בחירות ואיני אומר שלא היו אני פשוט לא יודע
    ישנם תוצאות צמודות מדי בכמה מקומות והם אלו שהכריעו לכאורה את הבחירות לטובתו של ביידן
    הקולות הכלליים לא רלוונטיים כלל בשיטה האמריקאית.

    2. לא משנה איך ייגמרו החקירות טראמפ לא הובס מנחם אלו טענות שווא יש באמריקה 2 מחנות כמעט שווים בגודלם ומחולקים מאש טראמפ חזק מאד במחנהו ואפשר להעריך בקלות שאם היום הוא מתמודד בקרב הרפובליקנים הוא מנצח ובקלות וזה לענ"ד נכון גם בעוד 4 שנים
    ככה שהוא עדיין יכול לחזור מנחם עם כל הצער (שלך) שבדבר.

    3. בארץ מעריכים שפיטורי שר ההגנה קשורים לתקיפה אפשרית באירן ככה שזו יכולה להיות סוכריה ולא נזק.
    אם טראמפ ייעריך שביידן יהיה כמו אובמה והולך לתת לאירינים גרעין זכותו ואף חובתו לפעול זה מה שטוענים שהוא מתכנן לעשות והאמת מתאים לו אבל זה לא בהכרח רע ייתכן שזה טוב ואפילו טוב מאד.

      1. קודם כל מנחם טוען ואני מאמין לו שהוא יותר ישראלי מאמריקאי .
        דבר שני אני נותן רציונל לעצם הפיטורים שהוא לא שיגעון אלא אסטרטגיה .

        1. לא יודע איפה שמעת את זה.אני שמעתי שהפיטורים של שר ההגנה נבעו מכך שהוא סירב להכניס את הצבא להפגנות שהיו וכבר אז טראמפ הצהיר שהוא יפטר אותו על זה.
          הכי טוב שנחכה לדקסטר הוא יגיד לנו בוודאות למה טראמפ פיטר אותו

    1. אתה לא מעודכן, אהרון. כדאי לבדוק את ערוץ החדשות ממנו אתה שואב את המידע שלך.
      .
      התובע הכללי מבקש שיחקרו טענות לזיופים. אם היה פותח חקירה כזו מטעם משרד המשפטים (חקירה פדרלית) הוא היה צריך להביא ראיות שיגבו את הטענות.
      כאמור, אין לו כאלו.
      יתרה מכך,
      מי שאחראי במשרד המשפטים על חקירת זיופי בחירות התפפטר כתגובה לבקשה של התובע הכללי (בטענה שהוא לא יכול לקחת חלק בהחלטה פוליטית במקום בו צריכה להתקבל החלטה מקצועית).
      .
      בינתיים, הפער בתוצאות הבחירות עומד על 4.5 מיליון הצבעות. ההערכה היא שעד לסיום ספירת הקולות הפער יחצה את 5 המיליון.
      אתה יודע מתי הייתה הפעם האחרונה בה נשיא מכהן הפסיד בפער שכזה?

      1. גיא אמרתי למעלה שאני לא מתערב כי אני לא יודע כל מקור של מידע
        פער כזה לא היה אבל זה לא אומר דבר מכיוון שגם כאשר טראמפ ניצח ב 2016 הוא ניצח בפער השלילי הכי גדול של נשיא מכהן זו השיטה.

    1. א. בוגי הוא נפחן מדרגה ראשונה בלי קשר לעצם הנושא
      ב. עקרונית אני לא מאמין למלה של בנאדם שנזכר לבקר את הבוס לאחר שהוא פיטר אותו

      1. לגבי סעיף ב – מאוד לא מסכים.
        כל עוד אתה מועסק וחלק מאותו אירגון – הביקורת צריכה להישמע כלפי פנים ולא כלפי חוץ. אם מסריח מדי ואתה לא יכול להישאר או לשנות מבפנים – אז תתפטר ותגיד לכולם את מה שיש לך על הלב

            1. "הוא לא פוטר אלא התפטר"
              .
              טכנית אתה צודק, אבל הנה ידיעה מynet מאז בקצרה :

              "תדהמה במערכת הפוליטית: שר הביטחון משה (בוגי) יעלון פרסם הבוקר (ו') הודעה ובה כתב כי הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על התפטרותו מהכנסת ומהממשלה וכן שהוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים. יעלון כתב בהודעה כי הודיע לראש הממשלה על החלטתו .
              לאחר שיעלון הודיע לנתניהו על התפטרותו, הציע ראש הממשלה את משרד החוץ ליעלון, אך הוא סירב.
              .
              ההודעה התפרסמה כיומיים לאחר הדרמה הפוליטית שעיקרה הדחתו של יעלון ממשרד הביטחון לטובת יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. יעלון התייעץ עם סביבתו הקרובה לפני שקיבל את ההחלטה.
              .
              שלשום הודיע נתניהו ליעלון כי הציע את תיק הביטחון לליברמן."
              .
              במילים אחרות ביבי הוריד לבוגי את מכנסיו ברבים. לא פחות.
              .
              כל מה שבוגי יאמר מאז בהקשר
              של ביבי practically biased,
              זכותך להאמין באיש ובמילים

        1. כשחקרו את בוגי הוא קיבל רגליים קרות והכחיש הכל
          הכל אישי ופוליטי אצל מי שאם רק הייתה לו סבלנות היה ראש הממשלה ובמקום זה גומר כזקן טרחן

          1. תשמע אהרון .אני באמת מחזיק ממך בן אדם רציני אבל בבקשה בוא תביא לנו את ההוכחה שחקרו את בוגי הוא קיבל רגליים קרות?
            בוגי מתחילת הפרשה ועד עכשיו מאוד מאוד עקבי בכל מה שהוא אומר.
            בבקשה תראה לנו איפה ראית שבוגי הכחיש את הכל?

            1. אם הייתם מכירים אותי הייתם מבינים שבניגוד לרבים כאן אני לא מביא סתם דברים
              קבלו

              גורמים במשטרה על דברי יעלון ולפיד נגד נתניהו: "רחוק ממה שאמרו בעדותם"
              במשטרה הודפים הערב את הניסיון של פוליטיקאים לקשור את ראש הממשלה לפרשת הצוללות שבה הוגשו המלצות לכתבי אישום חמורים. בהתייחס לדברים שאמרו היום משה (בוגי) יעלון ויאיר לפיד, אמרו גורמים המעורבים בחקירה: "הדברים שאמרו בפומבי רחוקים מאוד ממה שאמרו במשטרה"
              אלי סניורפורסם: 08.11.18 , 18:12
              גיבוי לא צפוי לנתניהו בפרשת הצוללות: בעקבות הדברים החריפים שהטיחו היום (ה') השר לשעבר משה (בוגי) יעלון וח"כ יאיר לפיד בראש הממשלה בנימין נתניהו והניסיון לקשור את שמו לחשדות הכבדים בפרשת הצוללות שהבשילו להמלצות על כתבי אישום, אמרו ל-ynet גורמים במשטרה: "הדברים שהם אומרים בתקשורת רחוקים מאוד ממה שאמרו במשטרה". לפיד ויעלון העידו בפרשת 3000.

              יעלון צייץ מוקדם יותר בחשבון הטוויטר שלו: "אני מדגיש כי על אף שמדובר בעסקת רכש ביטחונית, אין ולו חשוד אחד מאנשי משרד הביטחון. כל מעגלי השחיתות משיקים לנתניהו ולשכתו, לאנשיו שהעדיפו בצע כסף על פני ביטחון המדינה. עדיין לא מאוחר מדי לחקור את נתניהו באזהרה בפרשה".

              גורמים במשטרה על דברי יעלון ולפיד נגד נתניהו: "רחוק ממה שאמרו בעדותם"
              במשטרה הודפים הערב את הניסיון של פוליטיקאים לקשור את ראש הממשלה לפרשת הצוללות שבה הוגשו המלצות לכתבי אישום חמורים. בהתייחס לדברים שאמרו היום משה (בוגי) יעלון ויאיר לפיד, אמרו גורמים המעורבים בחקירה: "הדברים שאמרו בפומבי רחוקים מאוד ממה שאמרו במשטרה"
              אלי סניורפורסם: 08.11.18 , 18:12
              גיבוי לא צפוי לנתניהו בפרשת הצוללות: בעקבות הדברים החריפים שהטיחו היום (ה') השר לשעבר משה (בוגי) יעלון וח"כ יאיר לפיד בראש הממשלה בנימין נתניהו והניסיון לקשור את שמו לחשדות הכבדים בפרשת הצוללות שהבשילו להמלצות על כתבי אישום, אמרו ל-ynet גורמים במשטרה: "הדברים שהם אומרים בתקשורת רחוקים מאוד ממה שאמרו במשטרה". לפיד ויעלון העידו בפרשת 3000.

              משה יעלון בנימין נתניהו יאיר לפיד (צילום: יאיר שגיא, רויטרס, אלכס קולומויסקי)
              משה (בוגי) יעלון, בנימין נתניהו ויאיר לפיד (צילום: יאיר שגיא, רויטרס, אלכס קולומויסקי)
              יעלון צייץ מוקדם יותר בחשבון הטוויטר שלו: "אני מדגיש כי על אף שמדובר בעסקת רכש ביטחונית, אין ולו חשוד אחד מאנשי משרד הביטחון. כל מעגלי השחיתות משיקים לנתניהו ולשכתו, לאנשיו שהעדיפו בצע כסף על פני ביטחון המדינה. עדיין לא מאוחר מדי לחקור את נתניהו באזהרה בפרשה".

              פרשת ה צוללות ()
              עוד כתב יעלון: "אם כל כך הרבה ממקורביו, הסמוכים לאזניו, הצמודים לשולחנו, נאמני נאמניו, נחקרו כחשודים וכעת המשטרה ממליצה להגיש נגדם כתבי אישום חמורים, איך ייתכן ש'הוא לא ידע?'. אם לא ידע שהשחיתות החמורה הזו מתנהלת מתחת לאפו שיילך הביתה! אם ידע, שיעיד, שייחקר, שיוכיח חפותו או שיתן את הדין. אני עדיין סומך על הפרקליטות שתתבונן בממצאים, שתתעמק בהמלצות ושתבחן שוב את ההליכים ואת מידת מעורבותו האישית, לכאורה, של נתניהו בשחיתות ההרסנית הזו. לי אין ספק שנתניהו ידע, לי אין ספק שנתניהו חייב להחקר באזהרה בפרשה, לי אין ספק שאזרחי ישראל ראויים לדעת את האמת".

              ח"כ יאיר לפיד אמר כי "נתניהו חייב לציבור הסבר. מה הוא עוד לא ידע? איך קרה שסביבו הרוויחו לפי החשד עשרות מיליונים מתחת לשולחן בעסקת נשק רגישה שהוא ניהל באופן אישי? איך ייתכן שהוא לא ידע, ומדוע אישר מכירת צוללות מתקדמות למצרים תוך שהדבר הוסתר משר הביטחון, משרד הביטחון וצה"ל? אם כל זה קרה מבלי שנתניהו יודע מה הולך אצלו בלשכה, הוא אינו כשיר להמשיך בתפקידו".

              עוד אמר לפיד כי "המלצת המשטרה להעמיד לדין בעוון שוחד בפרשת הצוללות את מפקד חיל הים, סגן ראש המל"ל, ראש הסגל של ראש הממשלה והעו"ד האישי והאדם הכי קרוב אליו, לא מאפשרות לבנימין נתניהו להמשיך ולכהן עוד בתפקידו. במשמרת שלו, אנשי אמונו והקרובים לו ביותר חשודים כי סחרו בקודש הקודשים של מדינת ישראל".

              וזה מווינט

            2. יניב אני מקווה שזה מספיק רציני בשבילך בכדי לראות שאני לא מטרלל

            3. זה מה שמצאת אהרון? "גורמים במשטרה אמרו ל-YNET"?
              בוגי איש ישר כסרגל וערכי והוכיח את זה לאורך כל הקריירה הציבורית שלו אבל אין לך בעיה לפטור אותו כשקרן ומניפולטיבי על סמך בדל שמועה שמישהו טרח להעביר בצורה אנונימית?
              ועם זאת כל מה שביבי עשה ואמר לאורך כל חייו הציבוריים זה עובר כמו כלום?
              הנה לך משהו קטן בחזרה.
              לדרישה של התנועה לאיכות השלטון לחקור צורפו תצהירים של 15 בכירים ביותר במערכת הבטחונית שכולם סבורים שקרה דבר חמור ביותר ושהוא הגיע מראש הממשלה.
              https://www.ynet.co.il/news/article/HyYtIp7ZD
              זה ממש לא סיפור של בנאדם אחד שבא ואמר משהו.

            4. אהרון אני מתנגד לנסיון ההכפשה הזול שביבי ניסה לעשות על בוגי יעלון, בוגי יעלון בין הפולטיקאים היחידים שאני מעריך, הבעיה העיקרית שלו זה חוסר כריזמה.

        2. האמת אני עם האשך פה, בוגי יעלון אחלה אדם המשנה הפוליטית (במיוחד בתחום הביטחון) שלי מאוד דומה לשלו.

      2. סתם מעניינת אותי הלוגיקה שלך.
        בוגי יעלון שלעולם לא נתפס על דבר שקר שידוע עליו שלא פעם ולא פעמיים נפל בגלל חוסר יכולתו לשקר ובהרבה מקרים התנהג פשוט כמו בוק,לו אתה לא מאמין לאף מילה מהפה שלו.
        ואילו ביבי שאחת מהתכנות הכי חזקות שלו זה היכולת לשקר לכולם כל הזמן,שגם הביביסטים הכי גדולים שיש מודים בגאווה שהוא שקרן
        לו אתה מאמין?

        1. הלוגיקה שלי היא רק האמת
          קבל בנוסף למקודם
          פרשת הצוללות: יעלון זומן לעדות ולא הגיע
          לאחר שיעלון טען בפני היועמ"ש מנדלבליט שהמשטרה לא בדקה מספיק את מעורבות נתניהו בפרשת הצוללות, הוא זומן לעדות נוספת – ולא התייצב. יעלון בתגובה: "מנדלבליט מנסה לחפות על אוזלת ידו בניהול פרשת השחיתות החמורה מקום המדינה"

          1. שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, שהעיד בעבר במשטרה בפרשת הצוללות, נפגש לפני כחצי שנה עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, העלה בפניו טענות על האופן שבו מנוהלת החקירה וביקש ממנו להתערב. כך נודע ל"ידיעות אחרונות". המשטרה הציעה לו להגיע לעדות נוספת, אך בפרקליטות טוענים כי יעלון לא הגיע.

            לאחר שפרשת הצוללות (תיק 3000) התפוצצה, טען יעלון כי ראש הממשלה בנימין נתניהו קשור לעבירות שבוצעו לכאורה בתיק זה. בעקבות כך הוא זומן לעדות במשטרה, התייצב בדצמבר 2016 בפני החוקרים, ומסר את גרסתו. במשטרה אמרו לאחר מכן כי יעלון התמקד בשמועות, ברכילויות ובתחושות בטן, ולא הציג ראיות כלשהן המצביעות על מעורבות כלשהי של נתניהו.

            1. לגבי הלוגיקה זה היה לארי ולא לך

            2. אהרון כל מה שהבאת פה לא אומר שום דבר שיעלון חזר בו במשטרה.
              הם כן אומרים במשטרה שיעלום לא הביא להם הוכחות ובסדר כי אין לו הוכחות,יש לו דברים שנעשו ונראו לו מאוד מוזרים וחשודים אבל אין לו איזשהי הוכחה ששימרון נתן לביבי כסף או אפילו ששימרון ביקש מנתניהו להתערב.
              יש הבדל גדול בין מה שהבאת שבו רשום שיעלון סיפר את גריסתו שלפי טענת המשטרה אין בה שום הוכחה(שזה בסדר) לבין שהוא חזר בו מכל מה שהוא אמר ואומר על הפרשה.
              אני מקווה מאוד שאתה מבין את ההבדל ואני מקווה מאוד שהצלחת גם לראות איך לקחת קטע מנושא והפכת אותו לסוג של פייק ניוז ומכיוון שאתה בן אדם רציני שאתה כותב חזר בו מהודאתו אני מבין שיעלון שיקר והעליל על נתניהו וזה ממש אבל ממש לא המקרה.

            3. יניב :
              יעלון שמאשים את נתניהו על ימין ועל שמאל לא הוכיח כלום ואפילו התחמק מלבוא לעדות כאשר הוא נדרש לבוא לעדות
              וכאשר העיד זה נרשם כגיבובי שטויות במיץ עגבניות
              אין בעיני יותר מרגליים קרות מזה

            4. שוב אהרון. כל מה שהבאת מראה של יעלון אין הוכחות וכל מה שיש לו זה דברים מסריחים מבחינתו שקרו אבל אין הוכחות זה הכל.
              מה שאני לא מצליח להבין זה איך בן אדם פטריוטי כמוך שלא מאמין ולא סומך על אף אחד מתנגד שתקום ועדת חקירה שאחת ולתמיד תגיד לנו מה היה שם.
              אם ההתנהלות של נתניהו הייתה תקינה אז כל היעלונים למינהם יצטרכו לקבור את הראש עמוק באדמה אבל אם נפל פגם בהתנהגותו זה לא מפריע לך?

            5. יניב אני לא מתנגד אני בעד !!!!!
              אבל בדיוק כמו שאמיר אוחנה אמר
              חקירה לכולם מא ועד ת
              שזה כולל את החונטה ובפרט ניגוד העניינים של השופטים והפרקליטים
              ולמה לא לחקור רק צד אחד ?
              כי למדנו את הפטנט שמפיצים כל הזמן רעל ושקרים בצד אחד לך תוכיח שאין לך אחות
              לכן כל טענה כלפיי ניגוד עניינים של שופטים תיבדק

            6. מה שלא ביבי לא בודקים זה לא חדש.
              .
              הרשות השופטת היא מושחטת יותר מהפולטיקאים, אמיר אוחנה זה לא הלקקן מהקהילה הגאה, שמצביע כל פעם נגדם ונגד זכויות שלהם? לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה.
              .
              בכללי כל הפוליטקאים מושחתים ימין שמאל מרכז…
              באופן אישי לי מה שמפריע בפרשת הצוללות היא מערכת קבלת ההחלטות, או יותר נכון חוסר המערכת.
              .
              לגבי ביבי בפרט השאלה שהייתה צריכה להישאל היא לא חוקית אלא מוסרית.
              .
              כיום אני חושב שהוא צריך ללכת הביתה כמו כל הממשלה הזאת בגלל ההתנהלות הביזיונית עם הקורונה. אני בהחלט רואה אותו אשם מרכזי בהרס הכלכלה הישראלית השנה, אפס התנהלות נכונה סגרים מגוכחים.
              הדבר העיקרי והחשוב ביותר של הממשלה צריך להיות הכלכלה.

          2. אהרון ביום א': הפרקליטות חונטה מושחתת ששולטת במדינה וכל דבר שיוצרא מהם שקר.
            אהרון ביום ג': הפרקליטות אמרה שיעלון עשה/אמר X, לפיכך זה האמת המוחלטת ויעלון שקרן.

            1. לא כל חוקר הוא חונטה.
              אני אמרתי שיעלון קיבל רגליים קרות הוא זומן וסירב להעיד זה הכל .
              החונטה אכן מושחתת וזה לא אומר אגב שכל חוקרי הפרקליטות /משטרה שקרנים.
              יש פרקליטות בתוך פרקליטות .

            2. זה יפה איך המציאות שלך מעוותת את עצמה בגמישות כל פעם כדי להתאים את עצמה למה שאתה מרגיש ורוצה להאמין בו.

            3. זה כל כך מצחיק כי מה שאני חשבתי על החונטה חשבתי כבר בסוף 98 תחילת 99 הרבה הרבה לפני כל הפרשיות של היום .
              אז ככה שמי שמגמיש את המציאות זה לא אני .
              יעלון נתפס משקר על חם כאשר יומיים לפני הבחירות הוא אמר אתם השתגעתם שאני יילך עם המשותפת וכאשר התוצאות התבררו הוא לא מצמץ בכלל .
              אבל מסתבר שאצלכם גם אמת ושקר היא שאלה של פוזיציה .

            4. ברור שמה שאתה חושב על החונטה לא השתנתה. הרגשות שלך מכתיבות את הצורך לתחזק את תאוריית הקונספירציה הזאת כנדבך מרכזי בהשקפת העולם שלך. אבל מה? כל הפרטים הקטנים משתנים כל הזמן בהתאם לצורך. יום אחד מישהו לא חלק מהחונטה ויום למחרת פתאום צריך שהוא יהיה חלק מהחונטה בשביל שאשליה תחזיק מעמד אז הוא הופך לחלק מהחונטה, וגם להפך, הכל לפי הצורך.
              הרי אין שום דבר שאתה יכול ללמוד או לגלות שישנה את דעתך לגבי קיום החונטה תפקידה ומעשייה.
              אתה אפילו כאן ממציא הזיות בשביל עצמך שיעלון הסכים ללכת עם המושתפת כאשר מחוץ לעולם הזיות הוא הסכים להקים ממשלה עם תמיכת המשותפת.
              בכלל המצג שמפריע לך שפוליטיקאי משקר מצחיק בהתחשב בכמות השקרים הבלתי נגמרת של חברי הכנסת שאתה תומך ו/או מצביע עבורם.

            5. בוודאי שיש הרבה דברים שיכולים לשנות את דעתי כלפיי החונטה
              למשל שהיא תחקור ותתבע ברצינות אנשים אחרים באותם הדברים בדיוק שקצת פחות נוחים לפוזיציה
              לא נולדתי אתמול ולפני 98-99 נתתי בה (בתמימותי ) עוד אמון אבל קרו מספיק דברים שהוכיחו את תפיסת העולם שלי

            6. LOL
              הדוגמה שלך מוכיחה בדיוק את ההפך ואת כל מה שאמרתי על זה שאתה מתאים את הסיפור שיתאים למה שאתה מאמין בו מראש.
              זוכר את הפעם שבית המשפט והפרקליטות סגרו את גבולות המדינה? זוכר כשהורו לצאת למלחמה? זוכר כשהחליטו להורות על דיכוי ההפגנות של האתיופים? זוכר שהכריזו על סגר? זוכר שחוקקו חוק להפרדת דת ומדינה? זוכר שחוקקו חוק שראש הממשלה הוא בובה שלהם? כל הדברים האלו ועוד עשתה החונטה ששולטת במדינה. בעולם הפנטזיה בלבד.

  17. שוב ושוב מאשימים את מנחם שמציין את חוסר השפיות של טראמפ בקיצוניות והזיות. שחור זה לבן. המקרבן הוא הקורבן. "השתקה משמאל"…חחח טראמפ מזיין את השכל בטוויטר כל היום אבל כשאומרים לכם ומוכיחים לכם (גיא, עדו, תוג ועוד רבים וטובים) שדבריכם הם שטויות במקרה הטוב או שקר במקרה הרע אתם מזדעקים שמשתיקים אתכם. פאתטי. תומכים בבנאדם שאין מראש שהדמוקרטיה מרמים. בלי בדל הוכחה. וקרא לעצור הספירה כשהוביל. מאד דמוקרטי. לא ייאמן שלגיא וכל שאר השפויים פה יש בכלל עוד כח להתדיין אתכם. זה לא באמת דיון כשצד אחד חי במציאות שבה אין עובדות, רק המצאות עבריינות אינסופיות, הסתה פרועה ומסכנת חיים וכיוב'.
    בברכה,
    דרור, אנרכיסט מפיץ מחלות, סוכן איראני ותומך בטרור.

      1. אבל אני גם מנהל רשת פדופיליה מהנעל בית שלי. השמאלית. 1-0 לי.
        נ.ב. זו לא טעות…אני עושה זאת רק בחורף…לא כיף פדופיליה כשמזיעים, מעדיף לשבת במזגן. עם כפכפים.

    1. אתם אוכלים את אותן ההמצאות רק שעוטפים לכם את זה בניסוחים יפים. להציע לציבור לשתות אקונומיקה כדי לטפל בקורונה זה לא פחות מטומטם מלהציע להדפיס לכל העניינים משכורת בסיסית, ולבקש החזר מס על הוצאות פרטיות בבית שלך זה לא פחות מושחת מלשלם פנסיה של 100,000 שקלים לכל מני שופטים ששכבו את דרכם לבית המשפט ומונו ע״י ועדה מטעם עצמם. זו נבלה וזו טרפה.

      הבעיה עם אנשים כמוכם היא שאתם חושבים שיש לכם את ה-higher ground בכל מה שנוגע למוסר ואינטיליגציה כשבפועל אתם לא פחות מושחתים ורמאים מהצד השני. אנשים כמו ברוך רובין והקוריוז לפחות יודעים שהכל חרטא, מכל הצדדים, ולא לוקחים שום דבר ברצינות יתרה. כי זה העולם שלנו. ובחיים לא תתקנו אותו, כי אנשים הם מושחתים ולמי שיש עמדת כוח סופו שינצל אותה. ורחמנים (כמו האירופאים) סופם שיתאכזרו אליהם (פיגועים של כל מני בני מיעוטים, שריפת כנסיות וכל הטובין שהם אוכלים עכשיו כתוצאה מהמדיניות המכילה שלהם במשך השנים). העולם הוא לא ורוד, צאו מהסרט. צריך אנשים כמו דונאלד טראמפ, צריך חומות מול מקסיקו וצריך להתנהל עם ערבים בכוח כי זה מה שהם מבינים. פשוט אין מה לעשות, זו המציאות ואם לא תאכל יאכלו אותך.

        1. יש לנו כמה שנים יתרון עליהם בלסבול מדת השלום והאחווה של מוחמד. חכה 50 שנה ונראה מי נדפק יותר, מי שהקפיד (לא מספיק אגב) להשאיר אותם מעבר לגדר או מי שאיזרח אותם.

          1. בטח, למה שלא נחכה גם מאה שנה לבדוק אם התחזיות הלא רלוונטיות שלך קשורות למציאות בדרך כלשהי, ככה תוכל לבטוח לחלוטין שלא תאלץ לבחון את עצמך ולעמת את הפנטזיות שלך עם המציאות.

            1. איזה שטויות.. אתה מדבר על גיאו פוליטיקה, אלה דברים שלוקחים זמן. זה כמו שאומר לך שהתחממות גלובלית זו המצאה כי היום לא היה חם יותר מאתמול. תהיה בריא.
              חוצמזה שאם תעשה חשבון כמה כנסיות נשרפו באירופה השנה + כמה ראשים נערפו אני בטוח שתראה עליה בסדר גודל לעומת 10 שנים אחורנית.

            2. ממתי בדיוק כמו אתה חושב שיש מוסלמים באירופה וממתי אתה חושב שיש מוסלמים בישראל?
              כשאתה טוען טענה אתה מוזמן להביא נתונים שתומכים בה במקום להפיל את הנטל על האדם אליו אתה מדבר. בינתיים עד שתביא נתונים אני אתעסק לעצמי בדברים שמעניינים אותי יותר מהרגשות שלך.

            3. איזה בן אדם מריר, עילג וגס רוח אתה.. עוד יצוג נהדר לצד השני של המפה.

            4. אתה מוזמן להשליך עלי כמה שאתה רוצה, אבל אני מעדיף לעסוק בנתונים ועובדות. רוצה להביא אותם במקום לדבר על הרגשות שלך? יופי
              לא רוצה? גם בסדר.

            5. ומה כאן בדיוק תומך בטיעון שלך?

            6. אני מבין שהגוגל טרנסלייט לא עזר..

              הטיעון שלי: ״אם תעשה חשבון כמה כנסיות נשרפו באירופה השנה + כמה ראשים נערפו אני בטוח שתראה עליה בסדר גודל לעומת 10 שנים אחורנית״
              הנושא של המאמר (בתרגום סגנון מנחם): ״שנת 2019 מסתמנת כשנת שיא באלימות כנגד סממנים נוצרים באירופה״.

              בתרגום סגנון מנחם שוב, זה אומר, שהמוסלמים ליטרלי שורפים את היד שמאכילה אותם. ממש כמו בישראל.

            7. תשמע, אתה יכול להמשיך לנסות להתנשא, אבל זה ממש לא מעניין אותי. לי אין בעיה לקרוא את האנגלית.
              לך כנראה שכן כי אם אתה חושב שהתוכן של הכתוב שם תומך בקונספציה שאתה מנסה למכור כאן של תקיפות של מוסלמים כלפי כנסיות נוצריות מוצרים בכללי אז או שלא קראת מה כתוב בו או שאתה הוזה את מה שכתוב בו

            8. מיכאל עזוב הוא מהדפוס הקלאסי של אלו שלא משנה מה תגיד הוא יטריל אותך

            9. ברוך אף אחד מהקישורים האלו לא רלוונטים לנושא (וזה בלי להכנס שהשני מעוות ומסתיר נתונים ועובד קשה להראות את התמונה המלאה של רמת הפשיעה בקרב מהגרים הארה"ב "חוקיים" ו"לא חוקיים" ביחד ובנפרד(שכן, כמה שקשה לך לקבל את זה פחות מעורבים בפשע מאשר האוכלוסיה שנולדה בארה"ב))

            10. עובד קשה לא להראות

            11. הקישור מראה לך מידע במפורש על מהגרים שרובם לא חוקיים, מה זה האוכלוסיה שנולדה בארהב יש בעיה מאוד קשה עם האוכלוסיה השחורה בגלל מצב סוציו אקונומי נמוך (שהם אחראים ל50% מהפשיעה למרות שהם 6 אחוז מאוכלוסיה) אפשר להגיע למסקנה מאוד ברורה שהגירה לא חוקית גורמת לפשיעה.

            12. ברוך
              אם אתה רוצה לפתוח בדיון על מהגרים בארה"ב אז סבבה אבל לא כאן.

            13. לא פותח דיון רק מנסה לציין נקודה , הפשיעה נובעת בכל מקום ממצב סוציו אקונומי נמוך, ולצערנו רוב המהגרים סובלים ממנו.

            14. בסדר, אבל איכשהו גם עם העובדה הנכונה בגדול הזאת הם עדיין מצליחים להיות פחות מעורבים בפשיעה, מכלל האוכלוסיה המקומית.
              היי, בתור מהגר בארה"ב, אפילו אתה כנראה בצד החיובי של הסטטיסטיקה הזאת.

  18. ולזה שהגיב שמנחם הוזה בעניין האטום טראמפ יצא משלושה הסכמי גרעין במהלך כהונתו ובאחת הישיבות שאל "אם יש לנו אטום למה אנחנו לא יכולים להשתמש בו?"
    בנוסף הוא העלה רעיון להשתמש באטום נגד הוריקן.
    מקווה שאזכה לראות את התת אדם הזה יושב בכלא עד סוף ימיו. מפלצת.

    1. פייק ניוז !!!! תביא לי ציטוט בבקשה מהישיבה הזאת, שאתה מדבר על פרישה מהסכמי גרעין אתה מדבר על ההסכם של איראן בתוכם?

    2. גם אני אצטרך הוכחות בנושא.
      ממה שזכור לי היה את המקרה שדווח שטראמפ שאל על להפגיז בפצצת אטום הוריקנים בדרכם לארצות הברית, שזה רעיון מטומטם לחלוטין ומסוכן מאוד, אבל לא בדיוק מה שאתה מדבר עליו.

    3. דרור אני אמרתי שהוא הוזה וגם אתה הוזה.
      תגובה 22 שלך מוכיחה את זה. כשאתה בטוח שיש צד פוליטי שהוא תמיד צודק או שיש פה מגיבים שהצדק איתם תמיד כי הם מסבירים את הצד "הנכון" אתה פסע מלהיות דתי וזה אחד הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות למוח שלך בתור בנאדם.

      1. כמו שציינתי לגבי מנחם זה אותה הבעיה שלא מסוגלים להפריד את הרגש מהראש החושב יש תחומים כמו פוליטיקה עסקים שאסור שיתערב בו רגש.

  19. אז מצאתי תשובה לשאלה ששאלתי קודם, לגבי כמה התפטרויות/פיטורים היו בזמן טראמפ. זה לקוח מכאן:
    https://www.brookings.edu/research/tracking-turnover-in-the-trump-administration/
    .
    בקיצור – מחלקים את הממשל שם לשתי קטגוריות:
    1. "A team", שזה יותר אנשי הבית הלבן, יועצים, האינדיאני של הדברים (כלומר, Chief of Staff), ואנשי מנגנון הקרובים לנשיא. אם תרצו – ה"כוורת".
    2. חברי ממשלה/קבינט.
    .
    לפי המקור, מתוך 65 משרות ב-A team, התחלפו אנשים ב-59 משרות. זה לא אומר ש-59 אנשים התחלפו. זה אומר שמתוך 65 תפקידים, ב-59 מהם היה לפחות חילוף אחד. זה 91% מדהימים. ב-23 מתוך אותם 59 תפקידים היה יותר מחילוף אחד. סך הכל, ב-65 תפקידי A team כיהנו בממשל טראמפ 166 אנשים. ב-4 שנים. כלומר בערך 3 אנשים בכל תפקיד במשך התקופה הזו.
    זה כמובן גבוה בהרבה מכל הנשיאים שהיו לפניו, עבורם מצוין רק מהי כמות המשרות שהתחלפו (ללא המידע האם במשרה מסוימת היה יותר מחילוף אחד).
    זה נראה כמו ממשל תקין? 91% מהכוורת המורחבת מתחלפת, ו-166 אנשים נושאים ב-65 משרות בזמן הכהונה?
    .
    לגבי חברי קבינט, גם שם טראמפ מוביל, עם 11 סיומי תפקיד, יותר מכל נשיא אחר לפניו (נבדק עד רייגן).

      1. אתה קורע אין מה לומר…..אבל-
        יש לך מניות בכור האיראני? כאילו למה זה מקפיץ אותך? התנגדת גם להפצצת הכור העיראקי או הסורי?

      1. ידוע 😀
        עדיין – בלי קורונה ביידן חוטף סוויפ
        הקורונה עשתה לו קליר פאת׳
        😂😂😂😂
        אני בכל זאת בעדו אז סבבה,
        אבל 70 m הצביעו למשוגע 😱

          1. די לגוס, גם קליבלנד היו זוכים ב-2016 בלי ההרחקה של גרין 🤣🤣🤣😂😂😂
            .
            ברוך צודק. היה לו גם בישול נהדר טיפה לפני שבוטל בגלל נבדל מוצדק – אבל איזה מיקום

            1. צודק!
              באמת בושה שלא נתנו לגרין במשחק 6!! ו-7!!!

            2. "די, נו. אני רוצה להגיד דברים שגויים בלי שמץ הוכחה שיגרמו לי להרגיש חכם ושכולם יהללו אותי בלי לאתגר את השגיאות שבהן, מה הבעיה בזה?"
              .
              אוקיי. תהנה. תמשיך לכשכש לעצמך בזנב.

            3. חחחח מי מהלל אותי? רק השכנה המבוגרת שלי כשאני קוטף לה לימונים
              😂😂😂
              .
              מה קורה רשע? ראיתי אתמול יציאה טובה שלך – מחקרים הראו ש-100000 מתים לפחות זה בגלל טראמפ!
              חזק
              😂😂😂
              בכל מקרה נראה לי שהצלחת לשדוד גם את האבליצ׳ק. האחוז האפקטיבי שלך בהתערבויות זה פשוט שערוריה

            4. הרג אותי מצחוק, כאילו מקשיבים לנשיא/ ראש ממשלה ולאנשים אין ראש על הכתפיים לחשוב לבד אני עדיין מנסה להבין את הלוגיקה שלו בישראל היה אין ספור אזהרות וסגר והציבור לא הקשיב.
              כאן מדינה שאזרחיה חשוב להם פי 10 על חופש החירות והבחירה שלהם היו מקשיבים לטראמפ

      1. ראית את זלעטי? בגיל 700 נוגח מעל אנשים. איך אמר המאמן האמריקאי שלי בנוער?
        ״זה לא אומן, זה קשה לי-מין״

        1. כל כדור מגיע לראש שלו לא ייאמן, הוא היה חלש מאוד באותו משחק החטיא פנדל עדיין המיקום שלו לא ייאמן

            1. חס וחלילוביץ'

        2. 🙂
          ראיתי את המשחק
          זלעטי הזה תופעת טבע. הוא יכול לשחק גם בשנות הארבעים שלו לדעתי, הוא אוטוטו שם. יכול לגמור כמלך השערים של הליגה האיטלקית.

        3. אבל עזוב זלעטי רגע.
          הפולני הוא השחקן הכי טוב בעולם ותומס מולר מקום 9 ברשימת הטובים.
          איך הוא מחוץ לנבחרת גרמניה?
          אתה יכול להסביר מדוע לב וויתר עליו?

          1. מולר גופה בלשון הצדיק וברוך, פליק עשה לו תחיית המתים. פליק כל כך טוב שאצלו אפילו אני בגיל 700 מסוגל לתרום. באיירן זה תופעה שהרבה זמן לא ראינו.

            1. כן אני חתמתי על תעודת הפרישה של מולר הוא כבר לא לרמה הזאת

            2. חחח גדול אתה ברוך לא ידעתי שאתה גם בכדורגל. איזה מן אמריקאי אתה?

            3. אני חולה ספורט, כדורגל זה הייתה האהבה הראשונה שלי, נוסיף על כך שבעברי הרחוק הייתי מהמר די כבד. אז אני משתדל לצפות בכדורגל, על המשחק של באיירן הפסדתי השבוע 1700 ירוק

            4. ולחשוב שבמקום יכולת להשתמש בירוקים האלו למטרות טובות ולסגור חובות.

  20. התנועה לאיכות השלטון עושה עבודה חשובה עבורינו לחשיפת אי-סדרים ולמלחמה בשחיתות.
    הם מגישים תדיר עתירות לבג"ץ ובתקופה שכמעט כל שומרי הסף הוסרו או שאיבדו את השיניים, יש להם תפקיד קריטי בשמירת הדמוקרטיה שלנו מעל פני המים.
    מי שרוצה ויכול מוזמן לתמוך בהם:
    https://www.mqg.org.il/donation/?utm_source=website&utm_medium=button
    לדעתי אחת ההוצאות הטובות שאפשר להוציא.
    התרומה דרך האתר לא תמיד פועלת – אם צריך תתקשרו ויחזרו אליכם.

    1. התנועה "לאיכות השלטון" היא תנועה פוליטית בשירות החונטה כשערוץ 20 שלח להם בקשה לפנות נגד חיות שנתפסה משקרת ובונה את ביתה ללא שום היתר הם התחמקו בצורה מגוחכת.
      היא כלום ושום דבר.

          1. עוד לא הבנת עם מי יש לך עסק?
            האתר הזה בן ערובה של חבורת עברייני מקלדת, שבמציאות הם לא יותר מילדי כאפות.
            .
            אין לך מה לדבר כי הם לא יקשיבו.
            אין לך מה להביא הוכחות כי הם לא יקראו, יגידו לך ערוץ 20 או איזה טענה לפייק אחר כי נוני וליינט הם המקורות היחידים לחדשות.
            .
            עזוב שהם צילמו הכל ברחפן.
            כי הרי ערוץ 20 הוא של הפרופלורים, של הסרטן בלב האומה כמו שכינה אותם רבין. ולא, זו לא גזענות, פשוט ימין זה מזרחים ודתיים וזה שוורצע חייא.
            כי אראל סגל, עמית סגל, בועז גולן, ינון מגל, קלמן ליבסקינד הם לא עיתונאים, הם פייק.

            1. שם פיקטיבי יואש
              יש גם לא מעט אשכנזים בוחרי ליכוד שאינם יוצאי עדות המזרח (חחחח חתיכת יציאה!). בגלל זה הקבוצה המתבכיינת ומקללת מפסידה כבר כמה סבבי בחירות.

  21. זיו/onetwo3
    אתה יכול לתת בבקשה לתת לי שיפוט/מדידה/ביקורת של השיח בתגובה 22.2 והלאה למען שיפור ביצועים בעתיד?

  22. The New York Knicks and Los Angeles Clippers are interested in trading for Houston Rockets point guard Russell Westbrook, Kevin O'Connor of The Ringer said on The Mismatch podcast (5:45 mark) Tuesday.
    .
    "It is interesting the last 24 hours. I did have multiple sources that I trust tell me that teams believe Russell Westbrook could be had—that Westbrook could be had—and I've heard the Clippers have interest, I've heard the Knicks have interest in Westbrook, and whether anything materializes there, who knows? Who knows? But the fact is that there is a belief that a guy like Westbrook could become available."

    1. לא רואה איך הקבוצות האלה יכולות לקחת את החוזה הנוראי שלו הוא מה יעשו איתן, נראה של קווין אוקונר התחיל לעבוד עם יוסטון כדי לעלות לטרפה את הערך. דובי אני קונה לך כרית רובוטית שמנגנת את הדמעות עם כן

    2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הנבואה שלי מתחילה לקרום עור וגידים?
      ראס לניקס שם קליט ואחרי זה גם ווסטברוק פרודקשיאואואן….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט