סופי: ביידן הנשיא הבא! / דיון הופס לשבת: לברון ג'יימס ו-AD או סטף קרי וקליי ת'ומפסון?

REGARDLESS מי הם ה-10 האחרים בקבוצה – הבה נניח שעשרת האחרים בכל קבוצה הם חתך אופייני וממוצע של קבוצת NBA – ונניח שכולם בריאים כולל הארבעה בדיון – את מי אתה מעדיף לעונה הבאה?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
120 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא רוזן
07/11/2020 17:38:04

(לדעתי) בלי למצמץ, לברון ודייויס. על פני כל צמד אחר בליגה (קיים או מורכב דרך טרייד פנטזיונרי כזה או אחר).
.
זה נכון, דרך אגב, לעונה הבאה. לטווח הארוך?
מרשימה ככל שתהיה הקריירה של לברון, גם הוא בסופו של דבר ייכנע לגיל.

MBK
MBK
07/11/2020 17:43:35

לברון ודוויס זה אחד הצמדים הכי טובים בכל הזמנים
ג’ורדן ראשון ב PER בכל הזמנים
ג’יימס ודוויס במקומות ה 2 וה 3
הספלאש ברת׳ארס מצויינים ושינו את המשחק אבל לברון ניצח כמעט וניצח אותם לבד
כשהפסיד זה היה לאחר שקיירי ולאב נפצעו או שדוראנט חבר ללוחמים.
בכושר שיא אני בוחר את דוראנט וקיירי לפני קליי וקארי

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 18:22:12
הגב ל  MBK

איכשהו הנרטיב הזה שוכח תמיד לספר הוא ניצח בקושי 4-3 עם שניהם עם סל אגדי של קיירי, ועם שרשרת אירועים ששיחקו לטובתו ( קורי חזר מפציעה. הרחקה של גרין פציעה של בוגוט.פציעה של איגי)

MBK
MBK
07/11/2020 20:13:37

לקארי חסר FMVP בארון
לגביי 2016, לברון הוביל בגמר את כל 5 הקטגוריות הסטטיסטיות
לגביי הפציעה של קארי … נו באמת הוא חזר באמצע הסיבוב השני והיה חלק חשוב בניצחון על OKC
לברון הגיע 4 פעמיים כאנדרדוג מול גולדן סטייט
בפעמיים האחרונות עם דוראנט זה היה ממש לא כוחות

p
p
07/11/2020 20:21:09

מתי יפסיקו עם העניין של הפציעה של קרי לנסות לשנמך את ההישג.
חזר הרבה לפני הגמר, דפק תצוגות ב פלייאוף הזה לפני הגמר והיה לא רע בכלל בגמר (הרי גם טורחים להזכיר שהיה אמור להיות FMVP) ובכלל הוא עצמו אמר שלא היה פצוע או שהפציעה לא משנה כלום.
לא הפציעה גרמה לו למסור ברשלנות מאחורי הגב לחוץ ברבע הרביעי ברגע מכריע.

Jonathan
07/11/2020 21:39:46
הגב ל  p

איןבעיה לשנמך שחקנים ואליפויות. גם את הווריירס ב2015, גם את קליבלנד 16 וגם את טורונטו.
אבל אליםות זו אליםות והיא מגיעה בסוף עונה מטישה. מה שכן, אין טעם לשנמך שחקנים – קליבלנד של לברון הייתה מורכבת משחקנים רציניים שנורא כיף לזלזל בהם 4 עונות אחרי, אבל על הנייר, החמישייה שלהם הייתה הרבה יותר חזקה מזו של הווריירס. טריסטן תומפסון הוא השחקן היחיד מביניהם שבילה את כל הקריירה בלא להתעלות על עצמו בעיקר בהתקפה.

The Pro
The Pro
07/11/2020 17:50:18

מנחם אני מבין שהרייטינג באתר יורד
אולי בגלל שאין מספיק כתבות על האלופה והשחקן הטוב בליגה.

הדיון לא רלוונטי כי אין כאן שאלה.
כמשווים בין אחת הקבוצות החלשות בליגה לאלופה שכרגע לא רואה שום תחרות.

עגל
07/11/2020 18:48:53
הגב ל  מנחם לס

טראפ אולי הלך אבל הטראמפיזם נשאר
🙂

Zivke
Zivke
07/11/2020 20:47:34
הגב ל  מנחם לס

מנחם, אתה באמת לא מבין או שזה אני שמפספס את הבדיחה?

IDO
IDO
07/11/2020 23:11:02
הגב ל  מנחם לס

סחטיין עגל.

The Pro
The Pro
07/11/2020 17:52:47


לעניין בגולדן
הצמד של הגולדן צריך לידו לפחות עוד 2 אולסטארים ומחליף רציני לשחקן פציע כמו קורי.
מלבד איגודלה שגמר כ-FMVP. השחקן הכי אנדרייטד מהאליפויות של הגולדן הוא הרכז המצויין לבינסטון.
הסיכוי שהגולדן בכלל יחזרו להיות קונטנדרים הוא אם יצליחו להביא שחקן בקליבר של קווין דורנט.

ברוך רובין
07/11/2020 18:06:06

קליי לא ברמה הזאת של סופרסטאר, הוא אולסטאר שב״ר טוב .היה דיון מעניין יותר לברון ודיוויס מול סטף ודוראנט.

ברוך רובין
07/11/2020 18:09:46
הגב ל  מנחם לס

הלוחמים השנה יאכלו מירורים במערב כנראה אם יגיעו לסיבוב הראשון של הפלייאוף בלי ייצרון ביתיות, קרי בן 32 אחרי שנה בחוץ קליי אחרי שנה בחוץ, חוץ משניהם יש להם סגל של גי ליג בלי יכולת להתמודד עם גובה ופיזיות.

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 18:26:33

זהו? גרין הוא כבר ג'י ליג? וויגינס גם ג'י ליג?

עגל
07/11/2020 18:51:07

שנה בחוץ = מנוחה.
מתי תבינו את זה.

ברוך רובין
07/11/2020 18:58:17

גרין זה נגר שחקן חלש ה״אולסטאר״ (אולי אדאביו גם) והחמישייה שנייה היחיד בליגה שהרוזן לא נותן עליו את קמרון ג’ונסון וברידגס למרות שהוא מתאים לקבוצה ולטיים ליין שלה.

אותו דבר וויגנס שהוא נוראי וחלש בהתקפה,ובמיוחד בהגנה. הסגל המסייע של הלוחמים סביב קרי וקליי הוא בין החלשים בליגה.

עגל
07/11/2020 19:06:28

דיברתי רק על האספקט של שנה מנוחה.
ישנו הסיכון ששחקן שנניח, קרע גיד אכילס, לא יחזור לאתלטיות המקורית שלו, וזה נכון.
אם נשים את זה בצד, גוף של ספורטאי שלא שיחק הרבה זמן נח והששתקם. הוא צריך לחזור לפעילות בצורה הדרגתית אבל נחסך ממנו המון wear and tear.
לגבי וויגינס, אני סקרן לראות איך הוא ישתלב בקבוצה.

לירון
לירון
08/11/2020 7:55:30

הגישה שלך מה זה מעצבנת. לפני זמן מה התגאת בתארים שלך מאוניברסיטה כזו או אחרת ועל ההשגים שלך בניהול הרבה חברות מוצלחות והישגים בנדל"ן (תסלח לי אם לא זוכר את רשימת ההישגים) ונעלבת מהתגובות כלפיך. בסך הכל מתייחסים אליך כנגר בתחום העסקים, בינוני בנדל"ן ומצריך שיפור בניהול חברות.

איך ההרגשה? אני לא מכיר אותך ולא בא לתת לך ציונים, אבל בוודאי התחושה לא נעימה.

הזלזול והביטול שלך לגבי שחקנים והשפה שאתה מתבטא כלפיהם מצדיק כל זלזול בך. אין בעיה אם אתה חושב ששחקן מסויים בעיניך פחות טוב או יותר טוב ותסביר למה, אבל שפת השב"ר פשוט מגעילה.

רועי ויינברג
07/11/2020 18:17:09

אנחנו לא יודעים איך קרי ותומפסון יחזרו מהפציעה. גם אם הם חוזרים ב-100% בריאות לברון ודיוויס לפניהם. ההפרש ההגנתי עצום, ובהתקפה אני לא בטוח שיש לווריורס יתרון שמחפה על זה. הבעיה היא שמספר 3 של קרי ותומפסון זה דריימונד גרין, מספר 3 של הלייקרס זה KCP

asaf
07/11/2020 18:23:00

מת על סטף וקליי אבל כרגע הצמד הטוב בליגה ואם לברון בריא גם עוד שנה-שנתיים קדימה אלה לברון ודיוויס.

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 18:28:12

תודה מנחם
.
אני חושב שמבין ה4 סטף מוביל, אבל הפער בין לברון ודיוויס לקליי הוא גדול. אם הייתי צריך לבחור לשנה הבאה זה לברון ודיוויס.

שחר אלוני
07/11/2020 18:30:28

לדעתי בגמרים שהיו בינהם לברון היה יותר דומיננטי מקרי

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 18:33:50

הגמר האחרון בניהם היה לפני שתיים. ולמה בכלל זה קשור אם מה שגורם לדומננטיות זה המאצ'-אפ. מן הסתם במפגש בין קוואי ללברון קוואי יהיה הרבה יותר דומיננטי בסדרה. אז זה אומר שהוא שחקן טוב או שלם יותר?

שחר אלוני
07/11/2020 18:59:47

לברון לדעתי נראה יותר טוב, סטט' יותר טוב וכו', מסכים שהצירוף של דוראנט הוריד את הדומיננטיות של קרי. במפגש בלין לברון וקוואי, לברון יראה דומיננטי לפחות כמו קוואי לדעתי, אבל זה עניין של השקפה

MBK
MBK
07/11/2020 20:15:12

לברון >>>>> מקארי
ראו את זה ב 2019 כשקארי לא הצליח לסחוב את הוורירס

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 20:30:24
הגב ל  MBK

רגע אז מידן תן לי להבין את הטיעון שלך:
קרי ב2019 מפסיד 4-2 בגמר עם קבוצה פצועה >>>> לא מצליח לסחוב את הקבוצה
.
לברון מפסיד ב2015 4-2 עם קבוצה פצועה ועם מספרים הרבה פחות טובים משל קרי ב19 (סיים עם TS של 47% לעומת סטף שסיים ב19 עם בערך60%) והוא כמעט ניצח את שניהם בגמר.
.
לא יודע. קשה לי למצוא איזושהי עקביות בטיעונים שלך. הם די סותרים את עצמם.

אור
אור
07/11/2020 20:36:56
הגב ל  MBK

ולמי כל אחד מהם הפסיד?

Avri
Avri
07/11/2020 21:30:02
הגב ל  MBK

ולאן בדיוק לברון סחב את הלייקרס בשנה שעברה (עם סגל הרבה יותר טוב)? בלי שום קשר, מסכים שהסטורית לברון מעל סטף.

שחר אלוני
07/11/2020 21:43:33
הגב ל  MBK

אברי, ללברון בשנה שעברה היה סגל שלא מותאם כלל אליו וגם לא היה את דייויס (והווארד ורונדו וגרין ועוד) אז לא מסכים שהסגל היה הרבה יותר טוב. לברון גם היה פצוע (ולפני הפציעה הלייקרס היו בצמרת המערב החזק).

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 22:12:11
הגב ל  MBK

אור לדעתי כל אחד מהם הפסיד לאלופה של אותה השנה

אור
אור
07/11/2020 22:23:48
הגב ל  MBK

חגי, זה הכי טוב שאתה יכול? לברון סוחב קבוצות מקצועי ומנצח קבוצות יותר טובות משלו. אצל קרי מעולם לא ראינו משהו כזה

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 22:35:56
הגב ל  MBK

כן כן. הוא הכי גדול והכי טוב ותמיד גם איכשהו אנדרדוג. ראינו שנה שעברה איך הוא הוביל קבוצה בינונית. כשהוא העלה ל"פלייאוף מוד" אז בכלל. לברון מספיק גדול לא צריך לייחס לו דברים שאין לו.

p
p
07/11/2020 20:24:35

קרי שחקן ההגנה הכי חלש מבין ה4.
למעשה, בטח בשיא של כולם, חוץ מקרי כל שאר ה3 שחקני הגנה והתקפה מהעילית של הליגה, קרי ברוב צריך חיפוי הגנתי וההגנה שלו נעה בין חלשה לבינונית.

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 20:33:38
הגב ל  p

נכון קליי הרבה יותר טוב מסטף. בכלל סטף הוא מכונה שיווקית בניגוד לקליי הצנוע, וסטף רכב על קליי בדרך להצלחה (למה רכב? עדיף רמס!)
אני חושב שבוני צריך להתחיל להזיע כי אתה קצת גונב לו את התפקיד, אז בוא נראה מי נותן את התגובה היותר קיצונית על סטף ועל הדרך מהלל גם את לברון. אם תרצו אני אהיה שופט בתחרות שלכם.

p
p
07/11/2020 21:09:52

איפה כתבתי שקליי עדיף מסטף?
מה לא נכון במה שאמרתי?
כל השלושה נבחרו גם בחמישיות העונה (כולל חמישיות שניות ושלישיות) וגם בחמישיית ההגנה (כולל חמישי שנייה) קרי לא נבחר לחמישיית הגנה, לא לראשונה לא לשנייה.
נראה לי קריטריון די ראוי להאם שחקן נחשב בטופ של ההתקפה ושל ההגנה.
קרי MVP בצדק ובזכות ושחקן ענק וטוב מקליי.
פשוט כשאתה רושם שקרי המוביל מבין ה4, לטעמי נקודה שחשוב להתייחס אליה זה גם ההגנה.

חגי "התותח" ניסני
07/11/2020 21:23:31

זה בעיניי לפחות ניסיון להבליט נקודה יתר על המידה. ברור שכולם שחקני הגנה טובים מסטף. אבל היתרון ההתקפי של סטף הוא בפער די גדול על השאר (בהקשר של לברון – אני מדבר על השנתיים האחרונות, לברון של תקופת קליבלנד ומיאמי זה סיפור אחר ולא נתייחס אליו כאן)

p
p
07/11/2020 21:36:29

אחלה. טיעון לגיטימי.
אני אגב לא חושב שאני מסכים. בטח שצריך לראות את קרי חוזר אחרי פציעה, לקבוצה די חדשה מהפעם האחרונה שבאמת ראינו אותו.
כמובן שכולנו נהיה יותר חכמים אחרי כמה חודשים של עונה "נורמלית". אולי הגיל כבר ישפיע על לברון, אולי קליי וקרי יושפעו יותר מפציעות מי יהיה בכלל הצוות המסייע.
אני עדיין מעדיף את לברון מה4. אני חושב שהיכולת האישית וגם המנטלית שהוא מדביק חברים לקבוצה, עדיפים יותר.

שחר אלוני
07/11/2020 18:29:36

איכות של צמד זה גם מה היה קורה אם היו משחקים 2 על 2, אבל בעיקר איך זה עם כל החמישיה מסביב, וזה שם את הספלאשים מעל צמדים אחרים בליגה, אבל לאו דווקא מעל לברון ודייויס, שהם באמת מהטובים בהסטוריה כצמד.
לברון ודייויס
סטף וקליי
יוקיץ ומארי
קוואי וג'ורג'
דוראנט וקיירי

עמיחי קטן
07/11/2020 18:35:43

אם הם בריאים וחוזרים 100% סטף וקליי עדיפים. כרגע מוקדם לומר לגבי זה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/11/2020 18:41:37

הבריאות זה האקס פקטור הכי גדול פה, אין לאף אחד מושג איך הספלאש יחזרו בשנה הבאה. גם בלי זה, הדומיננטיות של ג'יימס ודיוויס מפלצתית, ובנוסף, הם פחות תלויים בשאר ההרכב כדי להבליט את היתרון שלהם

MacLeod 1
MacLeod 1
07/11/2020 18:51:38

מתי נפסיק לשמוע על טראמפ זו השאלה… הבנאדם קומפרסור ברמת על- חלל, אני מחכה לזמנים שבהם שבועיים לא אשמע ולא אחשוב על ביבי וטרמאפ. אלה הם כמו כאב שיניים זה לא יאומן.

אשך טמיר המקורי
07/11/2020 21:00:29
הגב ל  MacLeod 1

🙏

MacLeod 1
MacLeod 1
07/11/2020 18:53:20

ביידן עומד לסיים עם 316 אלקטורים… איזו מדינה מטורללת 🙂

אור
אור
07/11/2020 19:07:10
הגב ל  MacLeod 1

306

עגל
07/11/2020 18:54:28

ואני חושב שביידן והאריס עדיפים על טראמפ ופנס.
זה נכון, דרך אגב, לעונה הבאה. לטווח הארוך?
מרשימה ככל שתהיה הקריירה של ביידן, גם הוא בסופו של דבר ייכנע לגיל.

MacLeod 1
MacLeod 1
07/11/2020 19:01:21
הגב ל  עגל

נראה לי כבר נכנע…

אור
אור
07/11/2020 19:09:21
הגב ל  עגל

הבנתי את הבדיחה, אבל טראמפ בן 74 ופנס לפחות 20 שנה יותר מהאריס

MacLeod 1
MacLeod 1
07/11/2020 19:34:49
הגב ל  אור

ואיך בדיוק זה קשור?
יש כאלה שהגיל משפיע עליהם בגיל 65 ויש כאלה בגיל 100.

אור
אור
07/11/2020 19:48:38
הגב ל  MacLeod 1

נכון, טראמפ בבירור דמנטי עם ההזיות שלו ופנס לא נראה איתנו

The Ljos of the Rings
07/11/2020 20:32:46
הגב ל  מנחם לס

עולם חדש – ממש לא.
החזירו את השעון ארבע שנים אחורה.
הנמיכו את כפתור הגזענות לרמת Get Out.
מה הסיכוי שהחזרת התנאים למצב הקודם לא תחזיר את ארצות הברית לאותו מסלול שמוביל לטראמפ.

אור
אור
07/11/2020 20:34:57

כל דבר אחר היה מוביל לעוד 4 שנים של טראמפ, אז גם זה משהו

The Ljos of the Rings
07/11/2020 20:56:20
הגב ל  אור

תלוי כמה אחורה הולכים, אבל בעיקרון בשלב הזה – כן. זה בוודאות המצב עדיף.

The Ljos of the Rings
07/11/2020 22:59:31

כאילו, יש לי ערימת כלים בכיור עוד מיום שישי שמחכה לשטיפה והם עדיפים על טראמפ.

trusttheprocess
trusttheprocess
07/11/2020 19:11:08

לא יכול להיות פייק ניוז
דקסטר אמר לי

גיא רוזן
07/11/2020 19:14:32
הגב ל  trusttheprocess

עד כמה עמוקה הקנוניה?
אפילו פוקס ניוז הכריזו על ביידן כנשיא הבא…

trusttheprocess
trusttheprocess
07/11/2020 19:21:00
הגב ל  גיא רוזן

אני מקשיב רק לדקסטר3, יואש בן חבצלת ואלכס, ג'ונס

The Ljos of the Rings
07/11/2020 20:23:25
הגב ל  trusttheprocess

היי, הו, אני הולך כאן.
מה הזלזול הזה?
ג'ון ג'ון לא טוב מספיק בשבילך?

אור
אור
07/11/2020 19:42:54
הגב ל  גיא רוזן

הם כבר מזמן פינו את מקומם ל-One America News

NFS
NFS
07/11/2020 22:04:33
הגב ל  גיא רוזן

זה כבר לא פוקס ניוז, זה פלייטיקה ניוז

Eddie
Eddie
07/11/2020 19:21:23

בתיאוריה של השאלה, יש ללברון ודייויס יתרון גדול, שהרבה יותר קל לסגור את קרי ותומפסון מאשר את לברון ודייויס. באופן מעשי, זה תלוי מי יצטרף ללוחמים, יש להם הרבה יותר אופציות למישהו רציני, בזמנו היה נראה שלברון ב-2016 (לבד, בלי דייויס) כבר פיצח את השיטה לנצח אותם, ואז הם הביאו את דוראנט, וישר לקחו בהליכה 2 אליפויות, אז אם הם יעשו צעד דרסטי הם יכולים לחזור על זה.

Avri
Avri
07/11/2020 21:38:41
הגב ל  Eddie

לברון היה ב2016 לבד, ברור, לאב וקיירי הם סתם שחקנים מחליפים בליגה הזאת. לא עשו אול סטאר מימיהם, שחקנים כאלו של 8 מליון לעונה.

Eddie
Eddie
08/11/2020 2:17:28
הגב ל  Avri

את דעתי על קיירי כבר אמרתי, הוא נזק לכל קבוצה בה יהיה, את הסדרות ההם ראיתי בעין הכי בוחנת שיש, לברון שיחק שם לבד עם חבורה של נכים ומוגבלים כל אחד בדרכו, אין לי כח לפרט פה, לאב לא תרם שם יותר מדי אף פעם, והיה חור ענק, פשוט ענק בהגנה, עם דייויס הוא משחק פתאום עם שחקן שלם, בלי חסרונות קולוסאליים, והאמת שיש בלייקרס שעכשיו זכו עוד שחקנים שלמים בתפקידם, פופ, קארוזו, מארקיף מוריס, דוויט האווארד ואפילו רונדו של הפלייאוף (לא שמתי את אייברי בראדלי למרות שהוא גם, בגלל שלא שיחק בפלייאוף). הלייקרס של העונה, לא בטוח שהיו מפסידים אפילו לווריורס של 2017-2018 עם דוראנט, יש מצב שכן, אבל לא בטוח.

ארז
07/11/2020 19:57:34

ברכות לזוכה במיוחד שהרוב הוא לא על חודו של אלקטור.
מבחינתי הצמד האולטימטיבי הוא קובי ושאק, אני קורא לזה ״חמישיה של שניים״. הרעיון הוא שהשילוב של שניהם, והרי רוב השחקנים הגדולים יכלו לתפקד במספר עמדות, ואפילו ששאק היה סנטר ותו לא, המסה שלו היתה כאילו הוא שניים… אבל הרעיון הוא שכל מה שלא היה לקובי היה לשאק, ולהפך. קובי היה התנועה, המהירות, הקליעה מבחוץ, שאק היה הגוף, המסה, הקליעה מהצבע, ההתמודדות איתם בהתקפה ובהגנה היתה כאילו הם לא שנים אלא חמישה, ואחרי כל זה היו לליקרס עוד שלושה שחקנים! להבדיל מצמדים אחרים שעדיין הזדקקו לשחקנים מסביבם, ג׳ורדן פיפן היו צריכים גראנט או רודמן ומישהו בצבע, מג׳יק וקארים היו צריכים עוד וורת׳י וכן הלאה. במובן הזה אני חושש שהוורסטיליות של לברון והכח של AD יחד עם הגובה והמסה של שניהם יוצרים משהו מאוד קרוב לכיסוי הזה שהופך אותם ל״חמישיה של שניים״ בעוד שקרי ות׳ומפסון לדעתי הם פשוט שני שחקנים מעולים כל אחד במשבצת שלו, אבל לא יוצרים איזה חיבור שהופך אותם משניים ל״יותר״.

G-dog
G-dog
07/11/2020 19:59:02

הסיפור מורכב, כי בואקום לברון ודיוויס שחקנים יותר טובים מקרי ותומפסון ללא עוררין. אבל במהלך משחק היכולות של קרי ותומפסון מאפשרות דברים שדיוויס ולברון לא מסוגלים לחלום עליהם. אסור לתת לאף אחד מהם שנייה לנשום, התנועה של קרי ללא כדור יוצרת כל כך הרבה חיתוכים שהביאו לגרין 16 מיליון לעונה. אני לוקח את הווריורס של 2015 על הלייקרס של השנה, אז לדעתי זה של קרי ותומפסון.

רן הנרגן
07/11/2020 20:03:20
הגב ל  G-dog

+1

רן הנרגן
07/11/2020 20:05:39
הגב ל  מנחם לס

אני , לצערי, צופה שישפך דם. לא יודע לומר אם מעט או הרבה אבל יהיו טראמפיסטים שעצביהם לא יעמדו להם.
.
כתבתי לך מנחם שתתחיל להתכונן כי ב 5 בינואר יש בגורגיה בחירות מיוחדות לשני סנאטורים. באף אחד מהמרוצים לא הישיג המנצח 50 אחוז כנדרש. אלו בחירות קריטיות כי הן יקבעו לגבי השליטה בסנאט

jefffoster10
07/11/2020 20:56:12
הגב ל  רן הנרגן

במקרה שהדמוקרטים בג'ורג'יה לוקחים את שני המושבים, ייווצר תיקו של 50-50 בסנאט. במקרה ותדרש הכרעה- סגן/ית הנשיא הוא/היא זה/זו שתכריע (זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה, את הכסף סופרים במדרגות, לא שמחים לפני שריקת הסיום ועוד קלישאות של אוהדי ספורט על זה לא נגמר עד שזה נגמר-שזה גם אגב, של יוגי ברה)

אור
אור
07/11/2020 21:27:38
הגב ל  jefffoster10

הסיכוי ששני המושבים יילכו לדמוקרטים די נמוך

jefffoster10
07/11/2020 21:50:36
הגב ל  אור

תיארתי מצב תיאורטי- הלכה למעשה אתה צודק.

אור
אור
07/11/2020 22:02:34
הגב ל  jefffoster10

כן, הגבתי לכל מי שהתייחס לזה עד אליך

dror2
dror2
08/11/2020 0:11:13
הגב ל  אור

אני לא בטוח שיתרון של הדמוקרטים בסנאט יהיה טוב לארצות הברית. האומה הזאת כל כך מפולגת, שאם הדמוקרטים יקחו את הרוב בכל הרשויות השלטוניות (כולל העלאת מספר השופטים בעליון) זה רק יגרום ליותר רפובליקנים להרגיש שהמערכת נגדם. פילוג פותרים באמצעות הדברות ופשרות, לא באמצעות הכנעה.

ברוך רובין
08/11/2020 0:45:48
הגב ל  dror2

הקטע המצחיק שזה הטיפשות והתעקשות משני צדדי המפה שלא מסוגלים להסכים כמעט על דבר בודד, הפשרות שנעשו במהלך ההיסטוריה כמו באובמה קר רק פגעו בתהליך, במקום להוציא תהליך יעיל.
. .
יש המון דברים שצריכים לתקן הראשון והחשוב ביותר זה ביטוח הבריאות הקלוקל, והנשק הבעיה שחברות הביטוח מושכות בפוליטקאים ומנהלות אותם מאחורי הכלים. אני לא מאמין שביידן יוכל לעשות את השינוי שכל כך נדרש במדינה הזאת, צריך לקוות שבנושאים האלה לפחות הוא ינסה בניגוד לטראמפ.
.
לגבי שופטי בית המשפט העליון הפתרון זה לא להוסיף כמה שיותר שופטים כיוון שהחוק מרשה, אלא להגביל את שנות הכהונה שלהם.

MBK
MBK
07/11/2020 20:16:20
הגב ל  מנחם לס

גם טראמפ התקשר לברך את ביידן
הוא אמר לו – מזל טוב! יא בן זונה רמאי!

אור
אור
07/11/2020 20:35:50
הגב ל  מנחם לס

לטראמפ ביבי היה הראשון להתקשר

trusttheprocess
trusttheprocess
07/11/2020 20:47:07
הגב ל  אור

ביבי ניסה להתקשר אבל יש פורוורד אוטומטי בטלפון של ביידן שמעביר את ביבי לטלפון של אובמה

Zivke
Zivke
07/11/2020 20:47:01

כמו אחרי 2016, גם הפעם התגובה (לפחות הראשונית) של המפלגה הדמוקרטית מדאיגה אותי. ב-2016 במקום חשבון נפש איך הפסדנו לדבר הזה התחילו להתעסק בלהשמיץ אותו, ועכשיו חוגגים כאילו אמריקה בחרה את השקפת העולם הדמוקרטית כשדי ברור מהתוצאות שאם לא הקורונה טראמפ כמעט בוודאות נשאר נשיא…

trusttheprocess
trusttheprocess
07/11/2020 20:49:43
הגב ל  Zivke

אני נראה לי שחוגגים את הפסדו של ליצן שכל מה שעשה במשך 4 השנים האלה זה לקלל וללכלך על אותם אנשים שחוגגים את הפסדו

אשך טמיר המקורי
07/11/2020 21:02:36

מזל טוב דוקטור. אתם יכולים להירגע.

jefffoster10
07/11/2020 21:04:38

שאלה לא פשוטה…קרי וקליי מצריכים התכוננות מיוחדת של הקבוצות שמשחקות נגדיהם, התכוננות שלרוב לא עובדת- 5 העונות טרם העונה האחרונה. מצד שני, לברון ודייויס זה בלתי ניתן לעצירה, דומה במקצת לשילוב בין מג'יק לקארים (אני מקזז את הורסטיליות של דייויס עם הקונסיסטנטיות+ההוק הבלתי עציר של קארים). בשניים על שניים אין שאלה- לברון ןדייויס בלי שאלה, בחמש על חמש…לברון ודייויס גם, בנקודות.

e.a sport
e.a sport
07/11/2020 21:55:33
הגב ל  jefffoster10

לקרוא ולא להאמין.
"טרמפיזם"
מנחם היקר
שארהב תיכנס לסגר מלא ואנשים יהפכו להומלסים אתה תתגעגע לטרמפ

The Ljos of the Rings
07/11/2020 22:24:51
הגב ל  e.a sport

בפועל, בתקופת טראמפ כמות ההומלסים בארצות הברית רק גדלה. לא הכל באשמתו הישירה, אבל יש לו חלק בדבר.
אבל, עזוב שטויות. תן לי עוד נבואות זעם שיגרמו לי להרגיש כמו היהודי מהבדיחה ההיא שקורא דר' שטרימר.

Jonathan
07/11/2020 21:52:10

לברון וAD. גם ב2015,16,17… הווריירס תמיד נראו יותר כמו פאזל מתוחכם שפחות הסתמך על יכולת כמו של לברון להעביר הילוך (גם אם קרי, קליי וKD מסוגלים ולפעמים כן עשו את זה). אבל השאלה החשובה היא מי יהיו 3, 4 ו5 בכל קבוצה. הווריירס יכולים להרכיב נבחרת שתנצח את לוס אנג'לס בלי שייצטרכו להוסיף עוד אולסטארים.

וניל טרופי
וניל טרופי
07/11/2020 21:57:18

לוקה ויאניס

דה שוט
07/11/2020 22:02:14

טראמפ הנשיא הראשון אחרי 28 שנים שלא נבחר שוב. עלה לאליטות על העצבים עם ההתנהגות שלו – בעטו לו בתחת.

אור
אור
07/11/2020 22:03:49
הגב ל  דה שוט

לא, הוא פשוט חרא של נשיא ו-sore loser.

ברוך רובין
07/11/2020 23:03:08
הגב ל  דה שוט

זה בעיקר משבר כלכלי, נשיאים שלא מצליחים להתמודד עם משבר כלכלי לא זוכים לקדנציה שנייה.
.
הקודם היה בוש האבא האהבל עם הנפוטיזם והשקרים לציבור שלא יעלה מיסים.

The Ljos of the Rings
07/11/2020 22:20:33

אני חושב שבשלב זה של פילוג בחירתי קשה חשוב לגנות את הקיצונים משני הצדדים. אם הפער הוא באמת כזה קטן כמו שהיה לפני שהמשיכו לספור, אולי מגיע לטראמפ להמשיך לכהן. בשם הנייטרליות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/11/2020 23:36:44

n I c e

דה שוט
07/11/2020 22:24:51

https://www.instagram.com/p/CHS_yqpgsel/?igshid=1p0nr0muzuk59
.
מתוך האינסטאגרם של לברון

דוקטור רזי הופמן
07/11/2020 22:26:23

צדיק, זה בשבילך.
הולך? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
https://hardwoodhoudini.com/2020/11/06/boston-celtics-harden-megadeal/2/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה חותמים?

דוקטור רזי הופמן
07/11/2020 23:11:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נראה לי שהארדן יגיע לפילי אבל ראס תפור על הניקס ויקח אותם על הגב לפליאוף.
הוא יהיה המלך במנהטן והגיבור החדש של ספייק לי. יקים בית אופנה חדש ויוקרתי וישאר לגור בניו יורק אחרי שתיגמר לו הקריירה…
ווישפול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ועוד עונת td 😂 לפחות שישבור את השיא של ביג או מה כבר נשאר

Zvika Bar-Lev
07/11/2020 22:31:03

ממש מספמפט את קרי וקליי, אבל נראה לי לברון וad זה צמד חזק משמעותית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה ודיוויס קל. קרי וקליי כבר מעבר לשיא. דיוויס זה הגנה של איש אחד ושחקן ההגנה הטוב בליגה בפער על כל אחד אחר ושיקצה עושה מה שבא לו גם בגילו.
אבל עזבו אתכם אתם צריכים להחליט איזה צמד אתם מעדיפים אצלי בשכונה קוריוז ותמנון או רקדן ופול גורג.
הערב התחיל עם אחד על אחד אני מול הרקדן לפני שכולם הגיעו. היו רק ילדים קטנים במגרש הם התיישבו לצפות עם הפופקורן בשיא המתח אני אומר לכם.
המשחק נקבע לעד 10. שמתי על הרקדן 5 מ6 הזריקות הראשונות מה3 על הראש וניצחתי 10 1 בנוק אאוט. הוא התעקש להמשיך ולא רצה משחק חדש אמר בוא נעשה עד 15 אני הולך לעשות מהפך, המניאק פתאום התחמם ועבר להוביל 13 11 קלע עליי גאמפים ושלשות בפרצוף אבל סגרתי את המשחק עם 2 שלשות רק רשת בפרצוף שלו 15 13 ומאזן 3 2 כולל לקוריוז במשחקי אחד על אחד.
ואז הגיעו יתר הכוכבים שלאורי בא עם טרנינג ארוך כאילו הוא בסיביר אמרתי לו תוריד מה זה הדבר הזה ככה את מזלזל בנו באת לשחק עם טרנינג? אמרתי לו אי אפשר לשחק עם טרנינג 😂😂😂
התחלקנו ל3 על 3 קוריוז לאורי תמנון מול רקדן גורג באטלר. לא נרחיב על ההשפלה שספגנו 20 0 הפסדנו. הרקדן ובאטלר טיטרשו עלינו אמרו במקומכם אני לא עולה למגרש. הרקדן וגורגי קלעו כל זריקה הורידו מטר שלשות. ואנחנו שברנו את הסל.
עלינו למשחק חוזר לאורי הוריד את הטרנינג סוף סוף וניגבנו אותם 20 12 שהקוריוז ממטיר 8 שלשות כולל 3 בסטפבק הארדני בפנים מעל הרקדן.
נקבע משחק 3 מכריע היינו בכושר גופני לקוי שבוע הרוב לא שיחקנו ואני רק משחק 1 נגד פחונים השבוע הרגשתי מתנשף.
במשחק ה3 אחרי שהרקדן הוריד לי 2 שלשות בפרצוף לאורי שאל אם אני צריך בלון חמצן אמרתי לו מתי תקלע סל 2 משחקים לא קלעת סל אחד אתה הורג אותנו הטרנינג גמר אותך.
הוא עוד אומר לי למה אתה לא עושה תנועה 😂😂😂 אמרתי אני ממתי עושה תנועה בלי כדור תן כדור ותראה תנועה. הם הובילו 6 0 ואז דפקתי 2 חדירות עם 2 שלשות שיוויון 6. בשעה טובה לאורי דפק 2 שלשות לבד בסווישים 10 6 מהפך. הם החזירו בריצת 4 0 של גורג שיוויון 10. ואז הקוריוז נכנס לזון עם 5 מ6 מה3 כולל 2 מטווח 2 מטר מה3 אחרי חסימה ומסיים עם 20 10. רקדן היה עצבני ביקש עוד משחק אמרתי לו חכה תן לנשום אמר לי לך לך למכונת חמצן אמרתי לו בלי חמצן ניצחתי אותך 😂😂😂.
התמנון אומר לו לא נורא ככה זה עם הקוריוז או שאתה בסטריק מטורף ומביס או שהוא לא פוגע בכלום ומובסים.
לאורי כמו תמיד הרגיז אותו ואומר לו מה אתה מתלונן כל הסלים כמעט היו עליך תעשה הגנה 😂😂😂 לאורי כל הזמן מטטרש על הרקדן שחקו עליו שחקו עליו הוא לא יודע הגנה שזה נכון האמת וואלה שהוא כרמלו איזה רך איך הוא שונא להילחם בחסימות😂😂😂.
היום לא היה בושידו כי לאורי היה איתי אבל שהוא נגדי אנחנו משחקים בושידו סל אחד נגד השני זה חוקים אחרים לגמרי רק למאצאפ איתו שכמעט הכל מותר דחיפות קטנות באמפים חזקים החזקה עם הידיים דחיפה עם המרפק והכתף של המתקיף.
הרקדן לא זורם איתו בסגנון הזה ומולו ספציפית הרקדן משחק כדורסל אומנותי לעצבן אותו פעם הוא אפילו קפץ לתוכו וביקש עבירה בשלשה 😂😂😂 אמרנו לו אתה עוד לא הארדן חביבי. אגב לאורי משתמש הרבה פעמים בטריק של הארדן בפוסט הוא נועל למגן את היד עם היד שלו אני תמיד מבקש על זה עבירה אוטומטית אבל אחרים שותקים.
קיצר הקבוצה שלנו מאולפים בני 35 33 ו25 והסוסים הצעירים בני 15 17 ו23 רוצים לנקום.
לאורי רוצה להרגיז את הרקדן ואומר לי בוא נלך יאללה נגיד לו אני עייף 😂😂😂
חצי שעה לאורי מטטרש ומזיין את השכל ואנחנו נחים בכיף איזה טקטיקות יש לו לנוח זה אומנות.
קיצר עולים למשחק מכריע ואני כבר קר בקושי מרים את הברכיים.
איך שמתחילים לשחק הוא צועק לי על הרקדן תלחץ תחטוף הוא לא יודע להקפיץ ואני נקרע מצחוק בפנים איזה ללחוץ אם אני אלחץ אותו אני אראה אוויר.
פול גורג לא מעניין אותו שקט ומחסל ברכות את התמנון עם 7 נק רצוף 9 4 להם. אחכ הם מחטיאים ואז מגיע מהלך שנוי במחלוקת שעד היום לא ענו לי אבל לטנש בטוח תהיה תשובה…
הנה המצב
לאורי מקבל כדור מתחת לסל והרקדן עליו לאורי משחיל לו את הכדור בין הרגליים נאטמאג בתוך המגרש ואת העקיפה מהצד ללא הכדור הוא מבצע מהחוץ וחוזר למגרש עד אז הכדור לא הפסיק לקפוץ וקפץ פעמיים על הריצפה ולאורי חזר לקחת אותו וקלע. הרקדן טען לחוץ אנחנו אמרנו סל ודאי למרות שלא היה לי מושג אבל זה נראה לי מהלך חוקי. קיצר התחייבתי וקלעתי והסל אושר אבל מה פוסקים בטנש מותר או לא? שופט מכר שדיברתי איתו שאל אם הכדור היה בשליטתו השאלה מה זה שליטה השחיל את הנאטמג הכדור קפץ פעמים ולקח אותו בעקיפה הכדור לא היה בידיים שלו ההשחלה כולה בוצעה בתוך המגרש, הוא אמר שהוא צריך לברר את זה ואינו יודע.
קיצר אחרי זה הקוריוז נתן 2 שלשות מהפינה בפרצוף של פול גורג הענק בקשתות סטייל סטפן 9 9 קאמבק. מהלך הבא התמנון השחיל 3 נדיר ביותר אחרי ששעתיים השאירו אותו שיזרוק ולעגו לו זרוק זרוק ועוד אחת של לאורי בסוויש 13 9. הרקדן בא עצבני הכניס לי מרפק דחף אותי עם היד ואומר לי אנד וואן בלי בושה אמרתי לו סבבה.
מהלך הבא ניסה אותו דבר נתתי לו כזה באמפ שהוא עף 2 מטר ביקש עבירה אמרתי לו שום עבירה אם אתה דוחף ככה עם היד לי מותר להעיף אותך ככה עם הגוף מאז הוריד את היד הוא נהיה עצבני דפק לי 2 שלשות בפנים 2 מטר מה3 בסווישים. אחכ כולם ניגרו והתמנון שם 2 מריב התקפה ואז עוד!שלשה דפקתי 17 והתמנון עוד 1 תוצאה 18 14 לנו.
6 שלשות החטאתי בניסיון לנצח את המשחק עשיתי דרוזן לאורי צורח למה שלשה למה שלשה אחרי כל החטאה 😂😂
התמנון אומר לו תרגע יש לו את זה אחרי כל החטאה 😂😂 הוא כבר מכיר אותי הם בינתיים צמצמו 18 17. ואז זה הגיע שלשה לרקדן על הראש שלא לחץ ונתן לשחרר זריקה טובה בשמירת עיניים גיים.
התמנון אומר ללאורי אמרתי לך 😂😂

דה שוט
07/11/2020 23:10:18

גדול אחינו אני היום עם פול ג׳ורג׳ אהבתי במיוחד שאתה לא עושה תנועה בלי כדור. זה כוכב!!! כמו שצריך 😀😀 אבל שמע – אם אתה לא מקצר נתחיל לקרוא לך אהרון שדה 😀

דוקטור רזי הופמן
07/11/2020 23:13:34
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני קורא את המגילות של הצדיק מקומראן ואחרי חצי שורה נרדם יופי, קורע את השמיכה בנחרות…

דה שוט
07/11/2020 23:59:26

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
07/11/2020 23:21:55

ענק שמעון מזכיר את הסיפורים של מנחם מהארלם וכדורסל מעולם אחר,
קלטתי כבר הרקדן הזה בלוף מנגבים אותו בלי הפסקה , ניסית למכור לנו לונזו ככוכב הבא, ילד בן 15-16 אמור לנגב אותך ולקרצף את הפרקט עם כושר גופני, כנראה הרמה בישראל של הדור הצעיר ירדה.
.
לגבי הסל הוא חוקי לחלוטי כל עוד הכדור במגרש לשחקן מותר לחזור ולקחת חלק במשחק ההתקפה גם אם יצא מחוץ למגרש כל עוד הוא חזר למגרש באופן מלא.
.
The rules of basketball make it pretty clear that you can't touch the ball while any part of you is out of bounds. The rules are different if a player steps out without the ball. Players who go out of bounds can legally rejoin the play and touch the ball once they have both feet back on the court.
.
שמעון אתה צריך להביא איזה נגר שישמור על הפרימטר וישגענאותם בהגנה בהתקפה אתה כמו הארדן לא צריך עזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרקדן מנגב ברוך הוא 15.2 הבעיה שההגנה שלו זה נוראי הוא שונא לשמור להילחם בהגנה ולעבור בחסימות. מרגרינה קשיחה וגם שאנחנו יורדים עליו הוא מתאמץ ל2 מהלכים וזה עובר לו 😂😂
ההתקפה הוא מחסל אל תשכח שבשכונה אין זריקות עונשין ועושים עליו מלא עבירות….
במשחק אמיתי הוא קולע ימבה. אגב אני לא מכרתי כוכב אלא שיהיה שחקן.
זה לא קשור ללקרצף אותי אם השלשות נכנסות אף אחד לא יקרצף אלא אם כן אתה איזה מפלצת 2 מטר ויכול לשמור לא לשחרר זריקה דמישהו עושה עליך סטפבק ודופק שלשה אין לך מה לעשות חוץ מהלהרים יד.
שאני ביום צליפות זה יכנס על כולם לא משנה אם זה שחקן או סתם שמן בשכונה.
בקבוצה שלו יש בן 17 אחד פול גורג וכל היתר בני 18.
תאמין לי שהוא טוב. לונזו היה מת שיהיה לו הנדלינג ודריבלינג וקליעה כמו הרקדן ששחקן שומר עליו.
אם הרקדן היה בגובה של לונזו הוא היה מטביע עלינו הוא כבר נוגע בטבעת.
אבל הוא צריך מאמן אישי אמרתי לו. בשביל להיות כוכב בארץ חייב מאמן שיעבוד איתו לבד אמרתי לו לזרוק 500 זריקות סטפבק מה3 כל יום על פול גורג וחייב לעשות הגנה.

דה שוט
08/11/2020 0:02:52

אני איתך ברוך נראה לי הוא מנסה לדחוף לנו את הרקדן. ואיפה היה היום האיש שלי ג׳מייקל גרין?

ברוך רובין
08/11/2020 0:48:12
הגב ל  דה שוט

חושב אנחנו פראיירים כל היום מנגבים אותו ויהיה שחקן? שחקן צריך אופי לא הגיוני שמנגבים אותו והוא עדיין רך כחמאה בהגנה ולא נותן באמפים, את הארדן כרמלו… אף אחד לא הצליח לנגב ב1 על1. הארדן לא נתן לקובי לנגב אותו ונלחם כמו אריה פצוע (נראה לי שקובי ניצח ב1).

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/11/2020 23:40:33

טוב, אני סוף סוף מסכים עם שמעון.
אי אפשר לשחק עם טרנינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לבוא לשחק עם טרנינג זה הכי מזלזל
קח סיפור מצחיק יש לנו אחד בא לשחק מידי פעם בא לבוש כמו סופרמן 3 שכבות טרנינג ואז שהוא מזיע הוא מוריד ויש לו חולצה של קובי ואם הוא מנצח 2 רצוף מתחת יש לו חולצה של בוסטון מהישנות האלה מהתקופה של בירד עם הלפריקון של שנות ה80 למרות שהוא רק בן 29. הוא אומר בוסטון זה ל2 נצחונות ומעלה.
ומה הכי מצחיק הוא אומר הוא אוהד בוסטון ולייקרס יחד 😂😂😂
מבחינת כדורסל יש לו 3 ספוטים שהוא קטלני בהם חצי מרחק מפינות העונשין סטייל מייקל וקובי הוא קולע טוב לפעמים ושם כמה רצוף ומצד ימי חצי פינה גאמפ שוט עם הקרש

IDO
IDO
07/11/2020 23:21:12

כח ועוצמה תמיד יינצחו. לברון מנגב.
.

טראמפ הפסיד? 70 מליון קולות יותר מכל מתמודד אחר שלא קוראים לו ג'ו ביידן.
.

התגובות של ברוך הורגות אותי. בסוף היום העיקר הכסף. שמישהו יסביר לו שמיסים זה על הרווחים של השנה האחרונה….

ברוך רובין
07/11/2020 23:25:31
הגב ל  IDO

יקירי אני יודע מה זה מיסים, הרואי חשבון שלי עסוקים בלחתוך אותם כבר המון שנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂
גמייקל גרין התחיל לעבוד בשגרה מלאה ועובד לפעמים בערב הוא הודיע על פרישה ורצה תליית גופייה במגרש אבל מידי פעם הוא בא לשחק בימי שבת או בחמישי ירד לשחק פעם בשבוע
גם הרקדן ופול גורג חזרו לאימונים מלאים ולצערי יתחילו לשחק איתנו רק בשבת.
מחפשים שחקנים רציניים או שיוצאים לפגרת חורף