מעורב הופס ליום רביעי: ה-NBPA תשאל שחקנים 25/12 או 18/1/21. האם ערן סורוקה עזר או פגע בבחירת הדראפט של אבדיה? / מנחם לס


1.ה-NBPA תציע משאל לשחקנים מתי לפתוח את העונה: דצמבר 22 או ינואר 18?

ארגון שחקני ה-NBA – NBPA – החליט לערוך משאל מחר או מחרתיים כשהשאלה לשחקנים היא מהי העדפתם, לפתוח את הליגה ב-22 לדצמבר או ה-18 לינואר. אין לזה קשר ל-"חג המולד" נגד "יום מרטין לותר קינג" אלא יותר שאלה של 'שחקנים ששיחקו עד השלבים האחרונים של הפלייאוף והיו בבועה עד לפני כחודש' נגד 'שחקנים שכבר מאפריל שכחו מה זה כדורסל' (https://theathletic.com/2157291/2020/10/23/nba-start-date-christmas-day-olympics-nba-schedule-2020-21/).

ההבדל הגדול הוא שתחילת הליגה רק ב-18 לינואר תתנגש עם המשחקים האולימפיים. התחלה מאוחרת תיפגע גם בחוזי הטלוויזיה עם ה-NBA, וארגון השחקנים שלח להם אזהרה שהליגה תדרוש RENEGOTIATIONS על גודל ה-ESCROW (הפיקדון שדברנו עליו) העומד עתה על 35% מסך כל המשכורות עד תאריך מסויים ואז 25% בתאריך יותר מאוחר. ישנה שמועה שהליגה תדרוש 'פיקדון' של כל המשכורות ("100%") עד שיהיה בטחון שהליגה 'פועלת כהלכה ולא נסגרת אחרי חודש בגלל הקורונה' (הליגה עדיין לא הודיעה לכמה זמן היא תדרוש 'פיקדון של 100% מהמשכורות". ארגון השחקנים מסכים לפיקדון של מקסימום 15% מסך המשכורות.

הנה התאריכים המוצעים לשתי ההתחלות:

Dec. 22 start:
– Dec. 1 training camps begin for three weeks
– Three-to-four preseason games
– 72-game regular season
– 14 back-to-back games per team
– 25 percent reduction in travel
– All-Star Break for six days in early March
– Regular season ends around May 16
– Play-in tournament for the Nos. 7-10 seeds in the Eastern and Western Conference
– Playoffs begin around May 22
– Finals finish around July 22

Jan. 18 start:
– Camp opens on Dec. 28, for three weeks
– Three-to-four preseason games
– 60-game regular season
– 24 back-to-back games per team
– 25 percent reduction in travel
– All-Star Break for six days beginning around April 9
– Regular season ends in June
– Play-in tournament for Nos. 7-10 seeds in Eastern and Western Conference
If 72 games:
– Playoff start around June 28
– Finals end around August 21-23

ה-NBA עומדת על סף משכורות של 109 מיליון לקבוצה ומקסימום תשלומי מס מותרות של כל הקבוצות בסך 132 מיליון.

The NBA and NBPA hope to maintain a salary cap and tax of $109 million and $132 million, respectively, as The Athletic has reported.

2. האם זה יתרון או חסרון להיות מושווה לג'ו אינגלס?

לפני שאני מתחיל אפילו לכתוב, שאיש לא יעז להאשים את ערן סורוקה, הילד שפעם גידלתי והיום איתן סטראוס מגדיר כ"המומחה הישראלי" שהשווה את דני אבדיה לג'ו אינגלס, כאשר איתן ביקש מערן להשוותו לשחקן NBA (https://theathletic.com/2175925/2020/11/03/deni-avdijas-visitors-go-beyond-the-warriors-and-other-nba-draft-tea-leaves/)

זאת לא הפעם הראשונה שאיתן סטראוס, כתב ה-"THEATHLETIC" מצטט את ערן בקשר לדני אבדיה. הוא כותב היום ש"הקבוצות שהיו בקשר עם אבדיה הן הווריורס, ההאוקס, הפיסטונס, הקאבס, הספארס, והקאבס. רגע – זה אני שואל – מה עם שיקגו בולס? היא לא מעוניינת בו?

טוב. לא זוהי הנקודה שאני מדבר עליה. הנקודה שמעניינת אותי היא אם ההשוואה לג'ו אינגלס עושה חסד לבחירת דראפט ראשונה. מה בקשר לבחירה 2? בחירה 5? מה בקשר לבחירה 11 (הספארס)?, או בחירה 24 (מילווקי באקס)? מה מזכירים אותן בכלל עם הבחירות הנמוכות האלה?

איתן מזכיר דבר שאפילו שימון יודע: שעדיפותו של אבדיה היא הווריורס. אבל העדפה של הווריורס היא ג'יימס ווייסמן. הוא, איתן סטראוס שהפך לכתב NBA די מכובד כאן, שואל אם אחד כמו ג'ו אינגלס אתה רוצה בבחירה גבוהה. מצד שני, נניח שאבדיה הוא לא אינגלס, אבל הוא גם לא לוקה דונצ'יק (למרות שבכמה דו"חות דראפט אמריקאים שלא ראו את דני אף פעם התחילו להעתיק אחד מהשני שהוא 'יכול להפוך ללוקה הישראלי').

טוב. את ההשוואות ללוקה כדאי להניח בצד כבר עכשיו. ללוקה רזומה אירופאי של כוכב-על. לדני אין רזומה שיש להתגאות בו ביורוליג כי הוא לא עלה לגדולה בגיל 17 במכבי, כשלמעשה הוא בקושי שיחק. ממה שאני ראיתי לאחרונה בסרטים, הוא עם אשכרה גוף פאור-פורוורד בעל אדונות על הכדור היכול לשלוט בו בפיק-אנד-רול. עם מאמן טוב בקבוצה מתאימה הוא יהיה שחקן NBA לגיטימי לכמה שנים טובות..

האם ההשוואה לאינגלס מחמיאה או מעליבה?

העונה אינגלס קלע 9.8 נק' למשחק, קטף 3.9 ריב', וחילק 5.2 אס'. בעונת 2018-19 הוא קלע 12.1 נק' ב-44.8% (עם 39.1% מה-3), 4.0 ריב', ו-5.7 אס'.

לא הייתי מציע לדני להיות בגילו של ג'ו, אבל אם אני דני אבדיה, אני קונה מיד את הסטטיסטיקה הזאת לפחות לשנתיים הראשונות. ערן סורוקה לא פגע בדני כלל וכלל עם ההשוואה לאינגלס, לפחות בשתי שנותיו הראשונות בליגה.

3. דרל מוריי יוצא לטרף: הסיקסרס מודיעה לרוקטס שהיא מעוניינת בטרייד שיביא לה את ג'יימס הארדן!

76ers Interested In Trading For James Harden

https://basketball.realgm.com/wiretap/260108/76ers-Interested-In-Trading-For-James-Harden

Harden can become a free agent after the 21-22 season.

SHAMS CHARANIA/THE ATHLETIC

4. המאמינים אתם ל-CHANT הקהל "LEBRON JAMES SUCKS" בעצרת לטראמפ?

5. האם דלונטה ווסט בדרך להחלמה?

מרק קיובן, בעל הדאלאס מבריקס, ודלונטה ווסט התקשרו באיזו שהיא צורה. קיובן החליט לעזור לדלונטה בנסיונו להחלים מהתמכרותו לסמים. דלונטה הפך להומלס שכמה פעמים הגיע למחלקות לטיפול נמרץ בצורה חמורה מאד.

הקשר בין השניים נוצר ומרק סידר את קבלתו למכון יקרתי לטיפול במסוממים, הכולל – מלבד לכל הדברים האחרים – שייט בקאנו באגמים ונחלי המים, דייג, ותרגול גופני. דלונטה הוא בן 37 וחזרתו לכושר משחק לא באה אפילו בחשבון. אבל חזרה לחיים?

הוא בהתכתבות רצופה עם מרק, כולל סרטונים ותמונות, ודלונטה כותב שהוא "מרגיש מצויין, ו"מוכן להתחיל שלב חדש" בחייו.

נאחל לו הצלחה. כשרון גדול שהתבזבז.

6. דטרויט פיסטונס מעוניינת בפרד ואן-וליט

האם יהיה REUNION בין המאמן שלו לשעבר, ופרד ואן-וליט העונה?

ג'ון הולינג'ר מהאתלטיק מדווח ( https://theathletic.com/2166277/ ) שדטרויט בקשר עם סוכנו של פרד בן ה-26 שהוא שחקן חופשי – UNRESTRICTED FREE AGENT. אם העסק יתבצע, המאמן דוויין קייסי – שאימן את פרד בטורונטו בעונות 2016-18 – יחזור שוב להיות המאמן של תלמידו המועדף. פרד קלע העונה 17.6 נק' עם 6.6 אס'. פרד לא בדיוק זרח תחת המאמן ניק נרס. תחת קייסי הוא היה 'השחקן ה-6' של העונה.

ואן-וליט חתם לפני שתי עונות על חוזה של 18 מיליון לעונה. מה עכשיו? האם הוא שחקן 'מקס.'? אני לא חושב. הוא פוינט גארד של 20 עד 22 מיליון, והוא הפוינט-גארד הצעיר החופשי הטוב ביותר בשוק מכל ה'פוינטים'. מייק קונלי וגורן דראג'יץ' הם מבוגרים מדי לקבוצות בבנייה כמו דטרויט. למעשה הפיסטונס והניקס הן שתי הקבוצות היחידות שחייבות פוינט גארד ויש להן את הכסף תחת הסף לשלם.

ואן-וליט הוא טוב, אבל הוא לא פוינט גארד מהכיתה העליונה של דמיאן לילארד או סטפן קרי. יש רק 4-5 בכיתה שלהם. אבל פרד ואן-וליט הוא כסף בבנק ל-3-4 שנים, והוא ידוע בקרב שחקני הליגה האחרים כפוינט גארד פיקח מאד. יש לו את הכל: מסירה, קליעה מה-3, חדירה, מנהיגות. הוא לא עליון באף אחד מהמשתנים שציינתי, אבל הוא יכול – תמיד – לתת לכל יריב אחר בפוינט קרב על הכסף בכל יכולת.

7. כריס פול מעדיף "לשחק העונה תחת האורות של העיר הגדולה"

אז מה? מי היא העיר הגדולה, ניו יורק, שיקגו, או לוס אנג'לס (זה סדר גודלן). כריס פול אמר ליונתן מרסי (https://knicksfilmschool.substack.com/p/an-important-announcement) שכשהוא אומר 'העיר הגדולה' הוא מתכוון 'לתפוח הגדול' או L.A'.

אז מה הבעייה?

יש שלוש בעיות:

1)הוא בן 35

2) יש לו חוזה העונה בסך 41.4 מיליון

3) ישנה לו אופציה לעונה שאחריה (2021-22) בסך 44.2 מיליון.

הוא היה לא רע העונה. אפילו טוב, ובכמה משחקים 'טוב מאד'. אף קבוצה לא תשלם לו 85 מיליון לשנתיים הבאות מלבד…מלבד הקליפרס עם בעל הקבוצה סטיב באלמר, העשיר מכולם, בין כל בעלי הקבוצות בכל העולם, והוא גם קצת דפוק בראש.

8. דרל מוריי: "אין לי כל תכנית להפוך את הסיקסרס ל-'יוסטון של המזרח"

זה מתחיל. בתוך טרוף הבחירות בארה"ב החל גם טרוף בפילדלפיה. יצאו שמועות שדרל מוריי מעוניין בג'יימס הארדן. איך הם יוכלו להשיג אותו?

צדקת שימון: ג'ואל אמביד עבור ג'יימס הארדן!

כשמארי נשאל על כך הוא ענה: "נא לא לדאוג. אני לא מתכונן להפוך את הסיקסרס לרוקטס של המזרח" (https://www.forbes.com/sites/bryantoporek/2020/11/03/philadelphia-76ers-wont-turn-into-rockets-east-under-daryl-morey/?sh=3694a0dc13e5

כן???????????????

אז איך אתה מתכונן להשיג את הארדן? מה תתן עבורו? את בן סימונס?

או אמביד או כלום.

אז שימון (או כל אחד אחר), פייר: אם אתה דרל מוריי אתה נותן את אמביד עבור הארדן?

9. קווין לאב משקיע במכוני כושר לסובלים מנטלית

 Love invests in venture behind opening of first mental health gym

קווין לאב החליט להשקיע ולהתחבר לחברת COA (https://www.joincoa.com/) המתמחה במכוני כושר לסובלים מבעיות נפשיות תחת ה-CHIEF CLINICAL OFFICER הד"ר אמילי אנהאלט, והוא יהיה חבר גם בחבר הנאמנים של החברה המתפתחת בצעדי ענק בכל רחבי ארה"ב – ובעיקר בניו יורק, LA, סן פרנציסקו, וונקובר, וטורונטו, עם תכניות להגיע לדרום ארה"ב, ואז לערים יותר קטנות:

(https://www.sportressofblogitude.com/2019/04/02/kevin-love-young-fan-sign-inspired-mental-health-essay/)

המטרה הראשית עתה היא לפתח MANUAL של EMOTIONAL AND MENTAL FITNESS, וקווין לאב הוא מעו8רב פעיל בכל הפרוצס!!!

כל הכבוד לו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
04/11/2020 2:34:54

"בעונתו האחרונה בטורונטו משכורתו הייתה כמעט 22 מיליון." – ישנה טעות במשכורת של ואנפליט.
https://www.basketball-reference.com/contracts/TOR.html
בעונה האחרונה הוא קיבל 9 מיליון לעונה. מניח שהוא בהחלט מקווה לקבל חוזה חדש של 22 לעונה וצפונה מזה בעונות הבאות.

Smiley
04/11/2020 2:41:54

ההשוואה לג'ו אינגלס לא ממש מופרכת לאבדיה. יש להם אותו סגנון משחק של פאוורד שמסוגל לנהל התקפה ושולט בכמה אספקטים של המשחק, אם כי הוא לא מצטיין באף אחד מהם. אינגלס הוא רול-פלייר לגטימי ב-NBA, ולדעתי ככה רואים את אבדיה, כמי שיהיה אחלה שחקן משלים אבל לא יהפוך לכוכב.
היתרון של אבדיה מול אינגלס הוא שיש לו תקרה הרבה יותר גבוהה להשתפר אליה. ובנוסף הוא מגיע צעיר ל-NBA והוא יכול להתפתח הרבה יותר טוב (לעומת אינגלס שהגיע יחסית מבוגר).
.
ואנפליט הוא שאלה מעניינת לגבי איך הראפטורס רואים אותו. והשאלה כמה הם מוכנים לשלם לו. ישמספיק קבוצות שיכולות להשתמש בו (ניקס, פיסטונס, מג'יק). השאלה אם הראפטורס מוכנים לשלם לו מספיק כדי שיהיה חלק מהליבה יחד עם סיאקם לשנים הבאות. אני חושב שהם צריכים אותו ליום שאחרי לאורי.
.
כריס פול זאת דילמה. הוא הראה יכולת מצויינת בשנה שעברה ב-OKC אבל המשכורת שלו היא נוראית. בנוסף, היסטוריית הפציעות שלו לא עושה איתו חסד ויש את החשש שהוא לא מסוגל לשמור על הרמה הזו לאורך השנתיים הבאות של החוזה שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 3:18:30
Reply to  Smiley

תודה מנחם מצויין , אני לא אוהב את ההשוואה לגו אינגלס מסיבה פשוטה שאבדיה יותר מהיר בהרבה עם הכדור ממה שגו אינגלס חלם להיות, וכמובן יש את ההבדל הברור בקליעה לגו אינגלס (אני לא חושב שאבדיה יגיע אי פעם ל40% מ3), לדעתי הוא די דומה לו בתקרה , אבל לא בסגנון משחק, אבדיה חייב ליפול בקבוצה כמו הלוחמים אטלנטה…
.
פרד ואן פליט לעולם לא חלם להיות בקאליבר של קרי וכאלה, הוא יודע גם שהוא לא כזה. השיפור שהוא עבר תחת מגעו של נרס הוא פשוט מדהים, כמובן שאין ספק ספק שהוא פורח בשיטה של טורנטו, הוא לא שחקן מקס לדעתי שחקן של 17-23 מליון לעונה.
.
פילי רוצה את הארדן זה טוב, אני גם רוצה להיות שוב בן 30 שניהם לא יקרו!! זה התחיל לפני שבוע עם השטויות של איי סמית,שאמר שפילי צריכים להטריד אפילו את סימונס על הארדן (השאלה למה שיוסטון יסכימו לזה?זה כמו להציע את שמעון על יאניס) בפועל לפילי אין כלום להציע ליוסטון תמורת הארדן שלא נקרא אמביד.
.
כריס פול מוזמן לוותר על משכורתו ולשחק כמה שירצה על מינימום בLA.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 3:19:14

17-23 מליון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

בן סימונס האריס ובחירות דראפט. אתה יכול גם לקבל את הורפורד איתם ארוז יפה

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 5:37:59
Reply to  מנחם לס

הרכב של הארדן סימונס טוביאס האריס טייבול והורפוד יכול להיות מעניין וחזק במיוחד.
.
אני במקום פילי עושה את הטרייד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפשר גם בלי להעביר את אמביד.
אני לא רואה את החמישייה שהצבת לוקחת אליפות לכן לא הייתי עושה טרייד על אמביד ישירות כי אמביד יותר צעיר. הארדן 31 כמה נשאר לו בקנה? מולו יתחרו גם דוראנטולה וקיירי והסלטיקס שישתפרו אל תשכח וב2021 כנראה יאניס עם ההיט.
בן סימונס והאריס זה יותר ממה שכל קבוצה יכולה להציע ליוסטון והם לא יקבלו כלום יותר מזה ובחירות דראפט ולפילי יש מלא בחירות.

עגל
04/11/2020 13:07:30
Reply to  Smiley

+1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפשר לתת את טוביאס וסימונס על הארדן. אפילו עוד שחקן או בחירות דראפט וכו.
בלי אמביד והארדן יחד אין לפילי את הפייבוריטיות והאימה.
פילי צריכה להיבנות כמו יוסטון+אמביד זאת אלופה. הרי זה כל הקטע לכן אני לא מאמין שאמביד יוטרד עבור הארדן.
לצערי אני גם לא רואה מצב בו יוסטון תוותר על הארדן אלא אם כן הוא ידרוש טרייד לפילי בעצמו ואז לפילי גם ככה יש את הנכסים הכי טובים מכל הליגה לתת על הארדן.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 5:40:43

אמביד והארדן זה אלופה, הארדן יכול לדרוש טרייד עד מחר יש לו חוזה לשנתיים, אין מצב שיוסטון לוקחת את סימונס וטוביאס האריס + דראפט על הארדן.

אשך טמיר המקורי
04/11/2020 5:35:00

תודה רבה דוק
אני לא רואה קשר בין אבדיה לאינגלס.
גם לא מבין מה יש לון-וליט לחפש בדטרויט.
היחידה שתיקח את החוזה של פול זו הניקס האומללה.
ש'יחנוך' את למלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה זה טורקוגלו הרבה יותר מאשר אינגלס אבל צריך לשפר צליפה

רפיקי
רפיקי
04/11/2020 6:42:58

ההבדל בין אבדיה לאינגלס הוא שעוד שלוש ארבע שנים אבדיה יכול להיות שחקן טוב בהרבה, אינגלס כבר הגיע לתקרה.

ואן וליט רכז פותח לגטימי לא יותר מזה. הוא נהנה מהסיטואציה בטורנטו.

אמביד בשביל הארדן? לפילדלפיה זה טוב, אבל למה שהרוקטס יעשו את זה?

אשך טמיר המקורי
04/11/2020 7:02:00

גם לא רואה קשר לטורקוגלו. זוכר אותו בתור סקורר וצלף מבחוץ, ולא כעושה משחק או מוביל כדור משני.
אולי סוג של מאנו גבוה, מינוס הגאונות הנדירה והשריטה, פלוס נתונים פיזיים.

Dor
Dor
04/11/2020 8:15:01

אבדיה שונה לגמרי. טורקוגלו באמת נזכיר את אינגלס. שחקן חכם וקלעי לא רע עם יכולות פליימייקינג מהפורוורד. אבדיה הרבה יותר מהיר ודינאמי עם אגרסיביות וכח מתפרץ ובאמת עם תקרה הרבה יותר גבוהה. אינגלס כבר מזמן ניפץ את התקרה שלו

Smiley
04/11/2020 8:35:35

טורקוגלו היה אתלט מצויין, שוכחים את זה קצת. בנוסף הקליעה שלו הייתה טובה מאוד לעומת אבדיה שאומרים שדורש שיפור.
הוא היה אדיר באותה עונה של המג'יק שהפסידו בגמר. היה פוינט פורוורד נהדר והשחקן השני הכי טוב של המג'יק.
הלוואי על אבדיה מינימום קריירה כמו של טורקוגלו.

Dor
Dor
04/11/2020 9:17:23
Reply to  Smiley

סמיילי, מאיפה הבאת את זה שטורקוגלו לא היה אתלט מצוין? היה אתלט בינוני וגם זה בקושי. המשחק שלו היה מבוסס המון על חוכמה ובטח לא על אתלטיות. הוא באמת היה אדיר במג׳יק אבל אחכ עשה טעות ובמקום להישאר עבר לטורונטו והתאדה

עגל
04/11/2020 13:10:31

לא בושה להיות אינגלס!
.
(אני מצטרף למעריכים שלאבדיה יש פוטנציאל משמעותי יותר גבוה משל אינגלס)

רן הנרגן
רן הנרגן
04/11/2020 6:09:08

יש כתבת במיאמי שמדווחת שיאניס רוצה למיאמי.
.
https://twitter.com/AshNicoleMoss/status/1323832995057487872?s=20

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה צריך כתבות בשביל זה? זה נאמר פה כבר שנתיים בערך.
יאניס יחתום או במיאמי או בגולדן כאשר בהיט זה הכי פשוט ולא מסובך כי יש להם בדיוק מקום פנוי עבורו בסוף החוזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הארדן ידרוש בטח שהיא תיקח. למה מי יכולה לתת משהו יותר טוב?
לפילי יש נכסים מעולים לתת.

Tzafriros
04/11/2020 7:23:50

מנחם תודה על מעורב יום יומי.

אשך טמיר המקורי
04/11/2020 7:46:56
Reply to  Tzafriros

1+

sp
sp
04/11/2020 10:45:48
Reply to  Tzafriros

+2

Smiley
04/11/2020 8:24:14

סרטון נחמד על דרק אנדרסון ואיך הוא הפך ל"שחקן מבוזבז" – SG סולידי בשנות ה-90 המאוחרות/תחילת ה-2000 שהיה מצויין לעונה אחת בספרס (ולטעמי הפציעה שלו בכתף בפלייאוף מנעה מהם אליפות).
https://www.youtube.com/watch?v=yI8DrLv0dVg&ab_channel=StuntedGrowth

Dor
Dor
04/11/2020 8:32:26

תודה דוק. אם אני מורי/בראנד הייתי מנסה לדחוף עם סימונס את הורפורד (צריכים שם גובה בטקסס) ועוד איזו סוכריה כמו טייבול או בחירת דראפט תמורת הזקן ואז הולך בכל הכח על ואן ליט שישחק 1 ויפנה את הארדן

עמיחי קטן
04/11/2020 8:35:07
Reply to  Dor

אין להם כסף לואן-וליט

Dor
Dor
04/11/2020 9:17:55

בלי הורפורד יש להם

עמיחי קטן
04/11/2020 9:20:34
Reply to  Dor

הם עדיין יהיו 20-30 מיליון מעבר לתקרה.

Dor
Dor
04/11/2020 9:35:55

אתה בטוח? אחרי שסימונס והורפורד יורדים מהרוסטר ורק הארדן נכנס?

לילי
לילי
04/11/2020 9:41:27
Reply to  Dor

אוי לא ראיתי שכבר העלת את סימונס + הורפורד על הארדן.
אז גם אני חשבתי על זה, קלעתי לדעת גדולים 😅

אורן
אורן
04/11/2020 8:49:16

מנחם, תודה על עוד מעורב מצויין!

Alex Rabino
04/11/2020 9:08:45

אני לא חושב שההשוואה של אבדיה לאינגלס עושה טוב לדני. אבדיה הרבה יותר מהיר וורסטילי. אני חושב שהקוראים הגרים בציון יסכימו איתי שאינגלס לא בלט במיוחד ששיחק במכבי תל אביב. למזלו הוא נקלע ליוטה למצב שאין לה שחקן טוב ממנו בעמדה בה הוא משחק.

לילי
לילי
04/11/2020 9:40:03
Reply to  Alex Rabino

הי הי יש לנו את בוגי ואוניל שצריכים לפתוח על עמדות הפורוורד.
מחזיקה ממש מאוניל (מגן עילית שלא מקבל מספיק קרדיט וקלע קאץ אנד שוט מצויין. קצת יותר אגרסיביות בכניסה לסל ואני אהיה מבסוטה) ובוגי זה בוגי.
אבל כן, אינגלס בסיטואציה מצויינת אצלנו, אני אוהבת אותו מאוד – רק שיתאקלם כבר לעליה מהספסל…

לילי
לילי
04/11/2020 9:37:16

מעורב מצויין דוק, תודה 🙂
.
מה דעתכם על סימונס + הורפורד תמורת הארדן?
אסימון שנפל לי אתמול ודיברתי על זה בצחוק עם חבר, אבל ככל שאני חושבת על זה יותר…
מודה שלא בדקתי משכורות אבל נראה לי (אם אני לא טועה והחוזה של סימונס נכנס לתוקף) זה אמור לעבוד.
.
אבדיה יהיה טוב יותר מאינגלס כל עוד ישפר קליעה לאזור ה35% לשלוש ו75% עונשין.
לא וודאי אבל בהחלט אפשרי.
אם יגיע איך שהוא לספרס לא תהיה מאושרת ממני.
.
שמועה לא מבוססת בכלל – קראתי כבר בשני מקומות ששוקלים ביוטה לקחת את ים מדר בבחירה ה23.
נשמע לי מוגזם אבל אם יקחו אותו בבחירה נמוכה יותר אני אהיה מאושרת.
ישראלי ביוטה זה חלום שמתגשם.
(ד"א – ESPN מדרגת את ים במקום ה50 בדיוק בדראפט. האם יהיו לנו שני ישראלים שנבחרים באותו הדראפט??)
.
שיהיה בוקר טוב לכולם 😊

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2020 9:52:33
Reply to  לילי

נראה לי שהסיכוי של מדר לשחק בnba הוא כמו הסיכוי שהיה למקל

לילי
לילי
04/11/2020 10:11:08

די מסכימה (קצת יותר גבוה כי זה דראפט באמת חלש – בעיקר כי אין מידע על השחקנים)
אבל לפנטז זה תחביב שאני לא מתכוונת להפסיק איתו.

עמיחי קטן
04/11/2020 10:12:24
Reply to  לילי

שני ישראלים שנבחרו באותו דראפט כבר היה לנו – יותם הלפרין וליאור אליהו ב-2006.

לילי
לילי
04/11/2020 10:30:10

אוי נו..
לא נחשב, הנקודה שהם גם ידרכו על הפרקט 😉
אבל כן, האמת ששכחתי מזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 15:33:16
Reply to  לילי

לפילי הם חוטפים עסקה כזאת לילי, אבל מה יוסטון יעשו עם הנגר והגופה של הורפורד, אפשר באותה מידה להציע טרייד של ווסטברוק על אמביד.

thejanitor
thejanitor
04/11/2020 16:08:11

ווסטברוק וסמינוס באותה קבוצה חח, אפשר לשנות השם פילדלפיה סבנטי בריקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

😂😂

לילי
לילי
04/11/2020 16:40:01

אם שולחים את הארדן ישלחו גם את ווסטברוק (אם תהיה קונה).
האמת טרייד מעניין שגם יותר ריאלי זה ווסטברוק לדטרויט תמורת גריפין.
בתכלס לא רואה עולם שיוסטון מוותרים על הארדן ככה או ככה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/11/2020 10:33:06

אחלה מעורב, תודה רבה.
אינגלס שחקן שונה מאוד מאבדיה. לאינגלס קריאת משחק הרבה יותר טובה (אולי זה עוד ישתנה עם הגיל), הרבה פחות מהיר ואתלטי. אינגלס פורח כשהוא חלק גדול מההתקפה, כשמעבירים כדור ומנצלים את שעון ההתקפה. אולי המעמד שלהם בליגה יהיה דומה (וזה לא רע לאבדיה), אבל הדרך לשם תהיה שונה

asaf
04/11/2020 10:36:24

אני חושב שהסיכוי של מדר גדול יותר משל מקל לשחק
ב- NBA … בגדול אבל נראה לי שאם ייבחר כבר עכשיו זה באמת באזור אמצע סיבוב שני ומטה… אגב אבדיה בעל פוטנציאל ותקרה הרבה יותר גבוהה מאינגלס אם יפתח קליעה קרובה לאזור אינגלס הוא בכלל ישתדרג פלאים.

רן הנרגן
רן הנרגן
04/11/2020 18:31:26
Reply to  asaf

מדר הוא בחירת סוף סיבוב שני קלאסית. בחר והשאר באירופה. סביר להניח שלא יצא כלום אבל יש סיכוי קלוש לגינובלי. קבוצה כמו ג"ס או פילדלפיה שיש לה בחירות כאלו ואין לה מקום בסגל וגם לא רוצה להוציא כסף בשנה הבאה .

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 18:36:32

הסיכוי שיצא גינובלי נוסף מבחירות כאלה הוא קלוש, היום שחקנים שמחוץ לארהב מוכרים יותר מאי פעם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
05/11/2020 1:47:30

יוקיץ' 41

G-dog
G-dog
04/11/2020 11:29:22

האמת שההשוואה לג'ו אינגלס לא רעה, אני חושב שהוא יכול להיות יותר מהיר ואתלטי מג'ו, אבל אם תהיה לו הקליעה שלו ויכולת המסירה שלו מדברים על שחקן טוב. ג'ו אינגלס כרגע מסוגל לעלות לדקות מרובות בכל קבוצה בליגה ולתרום כמעט תמיד, זה מודל שאני קונה לאבדיה. אני משלב מסוים ראיתי דימיון בין דני לגורדון היוורד, אבל בשביל לממש את דימיון זה דני יצטרך להשתפר עוד לא מעט.

Zivke
Zivke
04/11/2020 12:00:10

תודה מנחם.
שמעתי את ביל סימונס אומר משהו מעניין על הסיטואציה הכלכלית של הבעלים (לפחות לא על הסלטיקס לשם שינוי…) – הדרך היחידה שהם באמת יכולים להקפיץ את ההכנסות שלהם לצפי פרה-קורונה זה אקספנשן. מה דעתכם? הייתם רוצים עוד קבוצות בסיאטל ו/או וגאס או מקום אחר?
נ"ב – סימונס לא ידע לומר אם הכנסות מאקספנשן מתחלקות עם השחקנים במסגרת ה-CBA או לא, שזה בכלל מעניין לאללה לקראת הפיצוץ האפשרי

ארז
04/11/2020 13:42:19
Reply to  Zivke

קלאסה אמריקנית, לא הגיע קהל כל העונה והרווחים של כולם צנחו לקרקעית? בואו נוסיף עוד 2 קבוצות! נכון שההכנסה ממכירת הזכיון תפצה על ההפסדים בליגה, אבל לטווח הארוך אם המשבר לא ייפתר אז ההפסדים עכשיו יגדלו לכולם, בעיקר לשני המועדונים שעוד לא הכניסו סנט ממכירת כרטיסים לכסות את ההשקעה וכבר מתחילים להתחפר עמוק יותר בחור.
בין אם השחקנים רואים משהו מהכסף שהליגה מקבלת על הזכיון או לא, לשחקנים מאד משתלם אקספנשן, גם יותר שחקנים מגיעים לליגה וגם לשחקנים שבליגה יש עוד אופציה.

תום
תום
05/11/2020 2:39:53
Reply to  Zivke

אפילו לפני הקורונה היו דיבורים חזקים אל הרחבה של לא רק של ה-NBA, אלא גם של ה-MLB וה-NHL שכבר התחילו עם לאס וגאס. זה מאוד אפשרי ואם הליגות ימצאו פרייארים עם מזומן אז כנראה נראה את לאס וגאס וסיאטל מקבלות קבוצות, עם סיכוי קטן לערים כמו ונקובר/מונטריאול כי משום מה ה-NBA נתלה על הקטע של קבוצה שנייה בקנדה.

ארז
04/11/2020 13:02:03

טוב, לערן סורוקה הרבה קרדיט בעברו, אבל גם בעיה ידועה, הוא לא מסוגל להגיד ״לא״ ששואלים לדעתו. עד כמה שאני יודע בדראפט ובכלל הקבוצות נוטות להסתכל בעינים שלהן על המספרים ועל השחקנים בפעולה ולא על מה שאומרים כל מני בכל מני מקומות, אז זה לא יזיק או יועיל לאבדיה. יותר חשוב לו להתמקד במשחק, בדיונים עם הקבוצות ובללמד את האמריקנים איך הוגים את השם שלו.
לגבי דלונטה ווסט, אני האחרון שאגיד מילה רעה על מישהו שלוקח את עצמו בידיים ומנסה להתמודד עם ההתמכרות שלו, אבל להלחם בהתמכרות זה תהליך ארוך וקשה וכואב שנועד לפתור הרבה מאוד דברים שההתמכרות היא התוצאה שלהם, לא קייטנה. אני מקווה שמעבר לקייקים ולרבוץ על הדשא יש שם גם עבודה אמיתית, כי אחרת זו לא תהיה הפעם האחרונה שווסט מגיע לשם.

עגל
04/11/2020 13:17:15

שמעון לא נתת דיווח על מי ניגב את מי אתמול בערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

היה צחוקים אתמול. קבענו אני הרקדן לאורי והתמנון האחרים כבר יצאו לפגרת חורף ולא עלו לפלייאוף. כל מיני תירוצים על קור ירושלמי ועומס אתה יודע.
לפתע אני מקבל הודעות ביטול מלאורי והתמנון שהם לא מגיעים כא ותירוצו ואז הרקדן הודיע שגם לא יגיע כי אין אנשים הפעלתי עליו מכבש לחצים שיתייצב ובטח כבר מישהו יהיה שם מקסימום נצרף אלינו כמה ילדים.
אמרתי לו עם ישיבה בבית לא תהיה כוכב קיצר השתכנע ואמר שיבוא.
אני בינתיים לבד במגרש מתחמם ומנגר חבלז איזה 0 מ20 מה3 יש כבר רוחות במגרש עוזר לכדור לעוף ובאים פתאום כמה חברה שמעולם לא ראיתי חברה אמריקאים.
מסתבר שהם סתם באו לשחק משכונה אחרת בכלל עם חברים התחממנו קצת והמשכתי לנגר בחימום אז התחלנו לשחק 2 על 2. הם בדיוק היו מבסוטים שסיימו תיכון ועשו להם טקס בזום סיפרו לי וכו
לא יודע למה אבל ברושם ראשוני כולם חושבים אני נגר שמו עלי אחד שמנמן עם משקפיים נקרא לו דאדלי…תכלס זה מעליב. השניים האחרים היו נראים שחקנים יותר טובים. אני הייתי עם בחור סיני אמריקאי אז מתבקש לגמרי שיקרא גרמי לין גם משחק כמוהו האמת. והשני קרא לעצמו סטף קרי (אם הוא היה יודע שזה הכינוי שלי בשכונה שהערבים המציאו לי 😂😂) והיה עם חולצה של סטף עם שיער אפרו וזריקה של שון מריון נשבע לך העתק של הזריקה ואוהב לרקוד בדריבלים וכאלה.
אז אני התחייבתי וקלעתי אנחנו מתחילים. דאדלי יודעים איך שמר אותי? התמקם על העונשין…סימונס דיפנס 😂😂😂
בום שלשה 1 תוצאה 2 0.
הוא שוב מוריד לי ונשאר באותו מקום בום שלשה 2 כבר 4 0.
שוב מוריד לי ועל העונשין ואני צוחק לעצמי בלבד הוא בטח חשב זה פוקסים…בום שלשה 3 ישר מהצק. 6 0
גרמי לין התחיל לטטרש עליהם וזרק לסטף קרי he is better than you man…
קרי התעצבן על דאדלי ועבר לשמור עליו, הוא חשב הוא חכם וניסה להתחכם עשה כאילו הוא שומר קרוב אבל יכלתי לשחרר זריקה נינוחה בום ישר מהצק שלשה 4 רצוף 8 0 הוא לא מאמין וגרמי לין מטטרש עליהם
עכשיו שלשת נצחון רציתי לעשות יפה ולהרקיד אותו קצת ואז לשים לו סטפ בק מה3 על הראש בשביל השואו הרקדתי אותו סטפס והכדור בסוף ברח לי לחוץ 😂😂 סוף סוף הכדור שלהם.
אני על קרי קרי בא להרקיד אותי…אני אפילו לא מתאמץ עומד 2 מטר ממנו ומסתכל על הריקוד שלו נראה אותו קולע קודם וואלה שם שלשה אחרי ריקוד עם הזריקת שון מריון. מהלך הבא כבר שמרתי עליו הבחור רזה וצנום קיבל באמפ בחדירה חחח ישר ניגר. לין התחיל לשחק עליו גם בכדרורים והחטיא פעמיים אבל לקח ריב של עצמו הוציא לי לשלשה אבל לא זרקתי הלכתי ללוגו רציתי משם לתת את הגיימר נכנס ויצא מהסל לא יצא.
קרי לוקח את הכדור ומתחיל להרקיד את לין ולין סתם לוחץ אותו אני אומר ליב הים לט הים שוט הי קנט סקור אז קרי ניסה בכוח לעבור אותו ניגר סיימתי אחכ עם שלשה שקרי שמר עם העיניים.
יאללה מתחילים משחק חדש עוד 3 שלשות רצוף מהצק וניגבנו אני ולין שוב 10 0 קל שנתתי ללין לרקוד עליו אחכ שם עליו 4 רצוף.
אחכ שיהיה כוחות קצת דאדלי עבר לשחק איתי איזה לייאפים הוא החטיא יאללה בסוף נמאס לי וסיימתי לבד 10 4.
אחרי זה הגיע הרקדן ואמרתי להם שאיתו יהיה יותר כוחות ושאני הולך לנוח 😂😂😂😂😂
אמרתי להם הוא בן 15 אתם יכולים לחגוג עליו 😂😂😂
רציתי לראות מה הרקדן יעשה להם ולצחוק פתאום הגיעו עוד 2 חברים שלהם והם עשו 3 על 3.
יצא שקרי שוב עם דדלי והם שמו את דדלי על הרקדן 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ואני נקרע מצחוק מבפנים.
הרקדן עכשיו לא כמוני למרות שדדלי על העונשין הוא לא יזרוק ישר שלשה הוא אוהב את השואו להציג את הריקוד שלו בפני זרים (גם אני הייתי פעם כזה היום אני יעיל ושומר אנרגיות כמו הארדן)
הוא התחיל לסחרר את דאדלי שלא הבין איפה הרגליים שלו והמניאק לא עושה עליו לייאפ אלא רוצה להשפיל עד הסוף חח בסוף שם עליו ריברס לייאפ חח.
קרי הבין מהר את הרמז וחשב שהוא יצליח לשמור את הרקדן.
הרקדן עשה לו קרוסאוברים ריחמתי עליו, גרמי לין שאל אותו וור דה לגס ברו? 😂😂
קיצר הוא ניגב אותם 10 2 ב5 אחוז מאמץ.
הם הלכו אחרי זה ואני והרקדן זרמנו לסידרה של הטוב מ3 באחד על אחד.
פה האינטנסיביות עלתה לרמה אחרת הוא עייף אותי כל הקציצות שאכלתי בצהריים עלו לי לגרון בגללו קיצר ניצח משחק ראשון 10 7.
משחק 2 כבר באתי אחרי מנוחה ויותר נינוח הורדתי עליו 2 שלשות בסטפבק עם הקרש חחח איך הוא התעצבן היה 8 8 וכדור שלי ואמרתי לו אני הולך לשים עליך מה זה סל יפה, היה לי מהלך שרציתי לעשות עמו גמאל מורי שהוא הסתובב בלייאפ באוויר אז חדרתי והסתובבתי עליו וקלעתי הוא התלהב חבלז עשיתי לו שרירים כמו שהוא עשה לי
ואז הורדתי עליו 3 הוא נרדם לשנייה 11 8 לי.
משחק 3 כבר הייתי יותר עייף ונמשך יותר זמן הוא ניצח 10 7 עם 3 שלשות יפות בפרצוף אחרי ריקוד

עגל
04/11/2020 16:45:35

חחח
ג'רמי לין, הייתי צריך לראות את זה

דה שוט
04/11/2020 19:27:18

כל פעם אתה מצליח להתעלות על עצמך – הפעם זה עם דאדלי חחח… מעולה, זה תענוג ששומר עליך בטלן כזה, אימון קליעות 😂😂😂

e.a sport
e.a sport
04/11/2020 15:34:42

מה עם ביידן
נראה שהוא מוביל אבל יודע שזה זמני

דוקטור רזי הופמן
04/11/2020 18:29:42
Reply to  מנחם לס

יפ
ככה זה נראה. מאד מוזר כל עניין השינוי עם המעטפות שנשלחו בדואר…
הסיפור הזה לראשונה נותן לטראמפ קייס…

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 18:40:08
Reply to  e.a sport

טראמפ יכול להזמין את ההובלה לצערי הוא הפסיד, יש לביידן ייתרון בוויסקונסין ובמישיגן ושאר הקולות שנשארו הם רובם של דמוקרטים, טראמפ יכול להמשיך עד מחר עם השטויות שגנבו את הבחירות, וזיופים העם בחר בביידן וצריך לכבד את זה. עכשיו נקווה שהוא יהיה טוב לישראל כמו טראמפ או שלפחות לא יהיה אסון כמו אובמה, עלו קולות מסוכנים מאוד לישראל במפלגה הדמוקרטית בשנים האחרונות.

Yinon Yavor
04/11/2020 18:48:16

לטראמפ יתרון נוח בחלק גדול מהמתנדנדות (NC, ג'ורג'יה ופנסילבניה). זה מביא אותו כבר ל-267.
הסיכוי הריאלי שלו זה או מישיגן (16) או נבדה (6). אחת מהן תספיק.
כדי לזכות במישיגן הוא צריך לקבל 53.5% מהקולות שנשארו שם. לא נשמע בשמיים אבל אולי קשה מדי.
כדי לזכות בנבדה הוא צריך לקבל 52% מהקולות שנשארו שם. לא נשמע בשמיים בכלל.
.
התקווה שלו לדעתי זו נבדה, ובגלל שהודיעו שהם יסיימו ספירה רק ביום חמישי – יש לנו הרבה זמן לספקולציות, תאוריות קונספירציה, או סתם ללכת מכות בין אדומים לכחולים…

דה שוט
04/11/2020 19:08:29
Reply to  Yinon Yavor

יחס אלקטור-מצביע משתנה בין המדינות, זאת אומרת שלא כל הקולות שווים. מצביע באלסקה ״שווה״ פי 4 ממצביע בטקסס. מעבר לזה, מיליוני קולות מיותרים. בקליפורניה למשל גם אם 3.5 מתוך 11 מיליון המצביעים לא היו מצביעים – כלום לא היה משתנה.
יש לך הסבר לזה?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 19:18:32
Reply to  Yinon Yavor

צריך לזכור שרוב הקולות שנשארו (קולות הדואר) הם של הדמוקרטים, בנבאדה ובמישיגן לביידן יש יתרון קטן שרק ילך ויגדל אותו דבר בוויסקונסין, אין טעם להכניס עניין ותקווה לישראלים שלא לצורך.
.
דה שוט אני אסביר לך עוד מעט על זה יש הרבה פאקים בשיטה, בקצרה זה להבטיח את כוחם של המדינות הקטנות, וגם את חשיבות המיעוטים.

רן הנרגן
רן הנרגן
04/11/2020 18:40:15

נמאס כבר מכל מיני הצעות לעסקאות שבהן ג"ס קולטת גמדים. גרו הולידי למשל הוא ממש לא מה שהרופא רושם לג"ס , אחת הקבוצות הנמוכות כרגע בליגה. מי שמציע את הולידי מדבר על הרכב של סטפ = 6.3, דרו = 6.3, קלי = 6.7' גרין = 6.6 (בנעלים) וסנטר 6.9 או 7. זה הרכב סופר נמוך ההרכב של סטפ, קלי, דורנט, איגואדלה ו גרין היא 6.3,6.7,6.11,6.7,6.6. הפרש ממוצע של אינץ פלוס לשחקן. בהרכב הפותח כיש שחקן של 6.10 או 7 ההפרש הממוצע הוא שני אינץ לשחקן.

e.a sport
e.a sport
04/11/2020 20:42:51

עוד 30 שנה.
30 שנה בהם 30% מאזרחי ארה"ב יהיו מוסלמים.
עוד תתגעגעו של לביידן.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
04/11/2020 21:16:27
Reply to  e.a sport

מה?

A Ljos: Resurrection
04/11/2020 21:54:19
Reply to  e.a sport

האח דקסטר, יש לך מתחרה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
04/11/2020 21:16:42

https://twitter.com/RTNBA/status/1324029524024135686/photo/1
גיא? עידו?
אמין הכתב הזה?

אור
אור
04/11/2020 21:24:57

מעניין. זה גם מצוטט בהרחבה מה שבד"כ מעיד שיש דברים בגו. הוא גם מכר את הבית שלו באריזונה לאחרונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

I dont wanna be here אם לא יתרוממו בקרוב

A Ljos: Resurrection
04/11/2020 21:57:56

מהצד השני, כתב האינסיידר של פיניקס – https://twitter.com/Gambo987/status/1324030756579012609
בכל מקרה, כדאי לאלופת הבועה להראות התקדמות העונה.

אור
אור
04/11/2020 22:31:31

צפירת הרגעה נשמעת ברגעים האלה בטכניון ובנשר

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2020 22:34:51
Reply to  אור

עזבו שזה פייק ניוז, אם החוזה שיש לו לסאנס יש לברג עצום עליו ועל הדרישות שהם יבקשו על שחקן כזה בטרייד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל יונייטד נוגרו עי הטורקים אה אתם על הפנים

ירון, החלום
ירון, החלום
05/11/2020 12:46:08

בסד
שלום. מנחם, תודה, מעורב מצויין.
מה דעתכם על הארון ווסטברוק על אמביד וסימונס?