מעורב הופס ליום שני: 100,000 נדבקים ביום בארה"ב. טראמפ יכריז על ניצחון כבר ביום הבחירות/ מנחם לס

1. עשרים ואחת קבוצות NBA תרמו את האולם שלהם ליום הבחירות, לאפשר לכמה שיותר בוחרים לבחור!

שלשום כתבתי שזה היה הפוסט האחרון שלי בקשר לבחירות. אז מה פתאום הפוסט הזה?

הפוסט הזה רק מדווח על מה שקרה היום. אני לא מביע כל דעה, רק מדווח:

21 קבוצות NBA תרמו את האולם בו הן משחקות (אני לא יודע בדיוק 'מי תרם'. ישנן קבוצות שבעליהן הוא גם בעלי האולם וישנם שלא) ליום הבחירות, כי כבר ברור למפרע מההצבעות המוקדמות שמספר הבוחרים ירסק הפעם כל שיא קודם לרסיסים. הדעה הכללית היא שכמה שיותר בוחרים, כך טוב יותר למפלגה הדמוקרטית – –

כי הפעם יהיו מיליונים רבים שלא יצביעו עבור ביידן אבל יצביעו נגד טראמפ.

גייל ואני – תמיד הצבענו 'אדום' – רפובליקנים' אנחנו רק שניים מעשרות מיליונים כאלה. טראמפ, מסתבר, לא רק ריסק את דמותו אלא הוא לוקח עמו לקבר את כל המפלגה הרפובליקנית. ייקח לה שנים רבות להתנער מההרס שטראמפ גרם לה. הרגשתי זאת כבר לפני זמן רב מאד, וכתבתי זאת כאן שוב ושוב.

2. טראמפ מתכונן להכריז ניצחון כבר ביום הבחירות בערב!

אוהדי טראמפ לוכדים אוטובוס של אוהדי ביידן בדרך לקלפי

*השמחה מתחילה: היום מכוניות עם שלטי טראמפ סובבו אוטובוס אוהדי ביידן בדרך להצבעה, האיטו את דרכו, והטנדר השחור "ניכנס" בלבן, שלא היה עם שפוטי טראמפ. אנסה למצוא את הסרטון.

*בניו ג'רסי וניו יורק שפוטי טראמפ גרמו לשיבושי תנועה בגשרים והייווייז כדי להפריע לבוחרים להגיע למרכזי הצבעה בזמן.

באתר "פוליטיקו" מדווחים כי בקרב ארגוני ימין קיצוני חמושים יש הרואים ביום הבחירות את שיאו של תהליך שהחל בקיץ, עם מהומות ג'ורג' פלויד, ונערכים לפרץ אלימות. לפי האתר, כמה ארגונים, בהם Oath Keepers, שאנשיו הם שוטרים וחיילים לשעבר, ו-Patriot Front, שאנשיו הם קיצונים המאמינים בעליונות האדם הלבן, מעבירים לאחרונה מסרים לאנשיהם שיש להיערך למלחמה נגד מתפרעים אלימים מהשמאל ביום הבחירות.

מי היה הראשון שניבא זאת כבר לפני שניים-שלושה חודשים בכותרת ענק כאן, משהו בקשר למלחמות אזרחים מקומיות'? אני.

באטלנטה ישנם יותר מדי קיצונים ימנים, אנטישמים שונאי יהודים. אני קניתי היום אוכל לשבוע. לדירת הגג שלנו יוכלו להגיע רק בהליקופטר.

3. מספר נידבקי הקורונה היה ביום ששי 99,746. זה מתעגל ל-100,000 נדבקים ביום לראשונה מאז תחילת המגיפה!

אם המגפה תמשיך להכות בקצב הזה נגיע ל-10 מיליוני נדבקים בארה"ב באחד מימי השבוע הבא.

זה אומר שאחד מכל 33 אמריקאים בארה"ב נידבק מהנגיף. זה 3% אחוזי סיכון להידבק. זה עניין שמגיע כבר הביתה.

ואתמול מלניה עשתה צחוק מביידן ש"מתחבא בבייסמנט של ביתו ורוצה להנהיג את האומה משם עם מסיכה". אני מעדיף נשיא שינהל את מלחמת האומה מהבייסמנט שלו מנשיא הטוען ש-"התגברנו על הנגיף. המגפה אינה עוד!.

4. קייל מן מה'רינגר' מנתח את משחקו של דני אבדיה בצורה האובייקטיבית ביותר שקראתי (או ראיתי)

א)כולל ה-PLAYMAKING המעולה כל כך שלו

ב) כולל הדברים החזקים במשחקו

ג) כולל הנקודות החלשות במשחקו

ד) כולל נסיוני העשיר והרב בגיל צעיר כל כך

ה) כולל האילן המשפחתי – הייחוס המשפחתי (ה-PEDIGREE) שלו

ו) וכן, קליעתו החייבת שיפור – בעיקר CONSISTENCY – מידי.

מסקנה: שיפור בעקביות הזריקה תעשה ממנו תוך שנתיים 'שחקן חמישייה' בכל קבוצת NBA!

5. סופר-כוכב חלה, וסופר-כוכב חדש ניגלה?

ישנה לי חדשה די עצובה לכל שפוטי פטריק מהומס – הקוורטרבק הענק (ביכולתו) של קנזס סיטי צ'יפס. בשנה הבאה מגיע רוקי חדש מאוניברסיטת קלמסון בשם – טרבור לורנס, הקוורטרבק מס' 1 של קלמסון (ושל המכללות) שלחובתו נירשם רק הפסד אחד נגד האלופה הקודמת LSU מלפני שנתיים. לורנס יכול לעלות היום במקום כל קוורטרבק אחד ב-NFL ולהפוך לאחד הטובים. הוא 1.96 מ', הוא מוסר נפלא, הוא רואה משחק מצויין, הוא מנהיג מהסטייל השקט אבל חודר העצמות, והוא זוכה 'ההיזן-טרופי' השנה.

הוא ג'וניור. הוא חלה בנגיף הקורונה לפני כמה ימים, והוא לא השתתף אתמול במשחק נגד בוסטון קולג'. האם מאמן קלמסון 'דאבו' סוויני התרגש? אולי בדקות הראשונות. היה לו קוורטרבק שני להחליף, שישנם האומרים שהוא טרבור לורנס שני כבר עכשיו. שמו D.J. Uiagalelei. מבטאים אותו AHNG-GUB-LUH-LAY. חכו-חכו כשהוא יגיע ל-NFL וייתן ללורנס ריצה טובה אל הכסף של "הקוורטרבק מס' 1 ב-NFL".

לפני שנה הוא היה הקוורטרבק מס' 1 בתיכונים מהתיכון "סיינט ג'ונס בוסקו" בקליפורניה. הוא תואר בשנה שעברה כ"שחקן עם GENARATIONAL ARM STRENGTH AND ACCURACY" – שחקן עם זריקה חזקה ומדוייקת של 'פעם בדור'. הוא 1.94 מ' "עם יד זהב" כפי שכינה אותו "גרינוויל ניוז", העונה הזאת הוא ניכנס רק בסופי משחקים לכמה דקות. אבל ל'דאבו' אין מה לחשוש: עם לורנס ההולך ל-NFL כג'וניור, יש לו בקופה קוורטרבק שכבר מדברים עליו כ'הדבר הבא'. שמו המוזר? הוא לא כזה מוזר באיים הפסיפיים הדרומיים כגון סמואה, משם באו הוריו.

באיים האלה של סאות' פסיפיק הם שותים את החלב של הקוקוס וזה עושה מכל ילד ענק מפלצתי). לכן הפוטבול הוא דת באיים האלה וב-NFL ישנו מספר די גדול של שחקנים מהאיים האלה. DJ יהיה בוודאי אחד מהם. בינתיים הוא ניכנס למשחק אתמול ולפני שידע מה קורה, קלמסון פיגרה לבוסטון קולג' 30-12.

כל אתרי ההימורים, וכל אתרי הרנקינג, ובוודאי גם אתרי הדראפט חטפו שחפת. כל עולם פוטבול המכללות היה בטרוף. אבל אז אנגגולוליי – בואו נקרא לו DJ אמר לחברי קרבוצתו ב'האדל': "18 נקודות? זה לא כל כך הרבה".

אז הילד הזה עשה את הנס: 30 מסירות מושלמות מ-41 ל-342 יארדס ושני טאצ'דאונים לנצחון 28-34!!

הוא משאיר את קלמסון בידיים טובות ל-3-4 השנים הבאות. החוכמה בלאמן מכללות היא אם אתה עשיר, לנסות להיות עשיר גם בעונה הבאה. וגם אחריה. וגם אחריה. באדלפי יוניברסיטי בכדורגל הבאתי את רובי יאנג, אמנון אהרונסקינד, ושוקה פלגי. אחריהם? נמרוד דרייפוס, צביקה שרף, ורוני שניידר. אחריהם ישראל גולדשטיין, יזהר נוז'יק, ושי פרויליק. תמיד שחקן או שניים מנבחרת ישראל. תמיד להיות בראש.

המאמן סוויני עושה אותו דבר: הוא מאמן בקלמסון הלא ידועה וקטנה יחסית מהאוניברסיטאות האחרות של הסטייט כגון אוהיו סטייט, מישיגן, או אוהיו סטייט. היא קטנה גם ביחס לסטייט יוניברסיטי אחרת מדרום קרולינה – UNIVERSITY OF SOUTH CAROLINA. סוויני עשה עוד דבר לייחד את קלמסון: לעשות ממנה אוניברסיטה שג'יזוס קרייסט שומר ומנהיג אותה. כמו נוטר-דאם בפוטבול , או וילנובה בכדורסל. קלמסון הפכה להיות האוניברסיטה הבלתי רשמית של הסופר-דתיים, האבנג'ליסטים, הבפטיסטים, ו'אנשי ג'יזוס'. כאוניברסיטה השל הסטייט אסור להכריח אף שחקן להתפלל, אבל לקלמסון לא מגיע אף שחקן שלא מוכן להתפלל, וכך היא הפכה לכוח המשיכה מספר אחד לכל הבפטיסטים, האבנג'ליסטים, ואפילו כמה קתולים קיצוניים כמו DJ שהגיע מתיכון סופר-דתי.

לימדתי שם PASRT TIME כיהודי כי קלמסון היא עיירה שכנה לעיר גרינוויל שם גרנו 8 שנים אחרי פלורידה, ולפני אטלנטה. היו שם עוד עוד כמה יהודים. אבל אני הייתי SOMETHING SPECIAL. למה? כי נולדתי בהולי-לנד. כי הם ידעו שגרתי חצי שעה נסיעה מנצרת "היכן שיישו בילה את כל ימי חייו אחרי שאמו מרי הביאה אותו מבית-לחם', ו'אולי צעדנו על אותן גבעות ואולי שתינו מים מאותו באר'

האמונה שם היא דבר שקשה להסבירו. זוהי הרגשה אחרת שאתה מרגיש כשאתה נמצא בין חב"דניקים, או חסידים. זה דבר שקשה להסבירו כי מבחינה חיצונית ביניהם לבין כל קבוצת סטודנטים אחרת. אבל כמובן שיש להם את בעיותיהם הם, להאמין שאיזה ייצור חי שהסתובב לו יחף על גבעות שייך אברק וחילק לחם לעניים על שפת הכנרת היה ייצור אלוהי יותר משימון או ממני.

6. ג'יימס וויסמן לוולבס: "תשכחו ממני. אני לא מתכונן לשחק אצלכם"


זה מה שהוא אמר אמש ל-The Commercial Appeal-USA TODAY NETWORK via Imagn Content Services, LLC. הוא אמר עוד דבר שלא מובן לי כי הוא סתם עולה לו כסף: "אני גם לא רוצה להיות בחירת מס' 1"! זה לפי בריאן ווינדהורסט (https://kstp.com/news/scoop-podcast-319-brian-windhorst-matt-babcock-timberwolves-draft-gophers-conor-rhoda/5910810/

כשנשאל למה לא, ה-1.16 מ' הזה ענה: "כי קרל טאונס שם" ואז הוסיף "גם קר מאד שם".

האמת שאין לו ברירה, מלבד לטוס לאיסטנבול, מדריד, או שדה התעופה בן גוריון.

7. ברק אובמה קובר אתמול שלשה כחלק מה-ELECTION TRAIL שלו

8. סו בירד ומייגן רפיון התארסו!

סו בירד היהודיה, אחת מהפוינט גארד הגדולות במכללות, ב-WNBA (אלופה, ו-11 פעמים בחמישיית האול-סטאר) , ובנבחרות האולימפיות האמריקאיות, ומייגן רפיון, הקפטיין של נבחרות ארה"ב המוזהבות באולימפיאדה ובגביע העולמי, התארסו אתמול רשמית!

9. לבר בול מגלה היכן הוא רוצה שבנו למלו ישחק. אחת משתי קבוצות. הנה:

10. לקנטקי היו קבוצות פרשמן מצויינות. אבל זאת של 2020 היא "מטורפת". הטובה מכולן!!!

11. הסיקסרס האריכו את חוזהו של אלטון בראנד ל-'MULTIYEAR CONTRACT', ודרל מוריי חתם שם ל-5 שנים

מה אלטון בראנד עשה כדי לזכות בחוזה 'MULTIYEAR' בסיקסרס איני יודע. אולי הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים.

ודרל מארי חתם רשמית חוזה ל-5 שנים כנשיא הקבוצה ו'אחראי לכל פעולות הכדורסל'.

12. סם הינקי: "אני לא חוזר אף פעם יותר ל-NBA!

https://open.spotify.com/episode/6pOVeZgvkJAXewXvW04l9B?si=ZwQOnm-4TtSWMCngWrTITwA"

13. האם נוצר קשר 'דם אחים' בין ריץ' פול, ג'ון קליפרי, והניקס?

כמה וכמה סוכני שחקנים טוענים שאולי הם לא נפגשו מסביב מדורה בהרי האפלשים, אבל לפי התכנית "PRO DAY" ב-ESPN2 הסוכנים טוענים שיש כאן משהו "FISHY" – מסריח, כמו דג בורי שנישכח על המזח בבת גלים לשלושה ימים ב-17 לאוגוסט, 1937.

כמה סוכנים התלוננו שתכנית הטיווי הגזימה עם TYRESE MAXEY ואנטוני אדווארדס.

"מה? פתאום השניים הפכו לקלעי שלוש שלא מחמיצים מהפרימטר? מתי זה קרה?" – שניהם, כמובן, הם קליינטים של ריץ' פול.

“I was able to show I can knock down my outside shot consistently — catch-and-shoot, off the move — and I was able to show my conditioning because nobody has seen me because of COVID-19,’’ said Maxey of his Pro Day.

האם הניקס היו חלק מהכנת PRO DAY להרמת קרנם של מקסי ואדוורדס כדי ל'העלות את ערכם (ה-EQUITY) שלהם כי הם מעוניינים לעשות טרייד על הבחירה?

מצד אחד ישנם רבים מה-NBA INSIDER שמאמינים שזאת בדיוק הנקודה (https://basketball.realgm.com/wiretap/260046/NBA-Insiders-Fear-Knicks-Could-Become-Kentucky-Pipeline-Team

קליפרי מגחך על ה-"PIPELINE של שחקני קנטקי לניקס::

If anyone passes on him in a certain range, it’s going to be like the Jamal thing, the Tyler (Herro) thing,’’ said John Calipari of Maxey.

NBA insiders reportedly fear that the Knicks could be a pipeline team for Kentucky) (players

14. השבוע לפני…

*59 שנים: אוסקר רוברטסון מוסר שיא פרנצ'ייז של 22 אסיסטים בנצחון סינסינטי 132-139 על האורחת מסירקיוז. הוא סיים את עונת 1961-2 עם טריפל-דאבל של 30.8 נק', 12.5 ריב', ו-11.4 אס'.

*43 שנה: ג'ון הבליצ'ק היה לשחקן השני בהיסטוריה עם 10,000 FIELD GOALS בהפסד הסלטיקס לקליבלנד 103-98.

*43 שנה:ראסל ארקסלבן בועט פילד גול של 60 יארדס בנצחון 0-26 של טכסס על טכסס טק, אז שיא NCAA (אין לי מושג אם זה עדיין השיא).

*9 שנים: מאמן הפוטבול של פן סטייט ג'ו פטרנו שובר את שיא הינצחונות בקולג' פוטבול דיבישיון I עם נצחונו מס' ה-409. את השיא הקודם החזיק המאמן השחור אדי רובינסון.

*103 שנה: נוטר-דאם מנצחת את ARMY בפעם הראשונה 13-35 עם הצגה של 14 מ-17 מסירות של הקוורטרבק דאס דוריאס.

*82 שנה: באחד ממרוצי הטריפל-קראון הידועים בהיסטוריית מרוצי הסוסים, הסוס 'סיביסקוויט' (שכתבתי עליו, מ.ל) גובר במרוץ 'בלמוט' (השלישי בטריפל קראון) על WAR ADMIRAL – הסוס שזכה בטריפל-קראון שנה קודם, והיה הפייבוריט הברור של המרוץ. זה היה ממש בתוך ה-DEPRESSION הגדול בארה"ב, וסיביסקוויט היה הפייבוריט של האדם הפשוט בעוד WAR ADMIRAL היה הסוס של האצולה האמריקאית.

סרטון על נצחון סיביסקוויט:

סרטון פנטסטי של סקרטרייט ב-1973!!! (דרוג הסוסים שלי? 1) סקרטרייט, 2) MAN O' WAR, ו-3) סיביסקוויט

(עד היום אף סוס לא התקרב אפילו לשיאו של סקרטרייט מ-1973. הייתי שם. כתבתי על כך פרק בספרי. לא אשכח את המרוץ עד סוף ימי חיי!)

*74:במשחק שנחשב ל'משחק ה-NBA הראשון', הניקס גוברת על טורונטו האסקיס 66-68 במייפל-ליף סטדיום בטורונטו

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
192 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 4:47:32

תודה מנחמנו
מדהים המיאוץ הזה של סיקרטהרייאט/
פתח חלש, סגר על כולם, נתן שם פייט לאדמירל ואז שרף את המסלול פשוטו כמשמעו שהוא משאיר אבק לסוסים האחרים.
מלהיב ולא יאומן הפער בינו לאחרים בסוף.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 5:03:06

תודה מנחם.
מה אתה אומר על הדיווחים, שטראמפ הולך לגרור אתכם בעקבות הפסד לערעורים ומאבקים משפטיים, תוך הסתמכות על אנשים שמינה במערכת המשפט?
(לדוגמא – https://www.haaretz.co.il/news/world/america/us-election/.premium-1.9273649)

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 5:15:07
Reply to  מנחם לס

אז הערך העליון זה מניעת הפלות מנשים?

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 6:53:33
Reply to  מנחם לס

תגיד תאמת פרופסור, הפסדת שם כסף בהימורים?
🙂

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 5:13:34

ארה"ב – the land of the freaks
מדינה שהיא הזייה מוחלטת.
לקרוא על שיטת הבחירה שלכם ולהתפלץ.
מתוך הכתבה הזו – https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001345064:
.
להפסיד – ולנצח
.
מה שמביא אותנו אל הנעלם הקבוע במשוואה: חבר האלקטורים. פשוט מדהים שהדמוקרטיה המודרנית הוותיקה ביותר בעולם מוסיפה לבחור את נשיאיה זו השנה ה-230 בבחירות לא-ישירות. מסיבות היסטוריות מסובכות שלא זה המקום לדון בהן (אני מקווה שיהיה עוד מקום), הבוחרים אינם מצביעים במישרים בשביל מועמד לנשיאות, אלא בעד אלקטורים המתכנסים בוושינגטון כעבור חודש ויותר ובוחרים את הנשיא.
.האלקטורים כשלעצמם אינם ממלאים שום תפקיד. אין להם הרשות להצביע אלא בעד המנצח במדינתם. אבל עצם קיומם מונע מארה"ב מלעשות מה שעושה כל ארץ אחרת הבוחרת נשיא במישרים: לקבוע את המנצח על יסוד מספר הקולות הכללי שקיבל.
.
בארה"ב אין בעצם בחירות ארציות, אלא בחירות מדינתיות. אין אפילו רשות ארצית המפקחת עליהן. את ההצבעה עורכת כל מדינה בנפרד, על יסוד כלליה. היא כפופה כמובן לחוקים פדרליים, אבל יש לה חופש פעולה ניכר. המנצח בכל אחת מ-48 מדינות גורף את כל קופת האלקטורים. רק בשתי מדינות קטנות אוכלוסייה (מיין ונברסקה), הקופה מתחלקת.
.
מן הסידור הזה יוצא שההפרש הקטנטן ביותר בכל מדינה מעניק את כל הקולות האלקטוריים שלה למועמד המגיע ראשון. הוא אפילו אינו זקוק לרוב מוחלט. כל הקולות שניתנו למפסיד נמחקים למעשה. זה היגיון אנגלו-סקסי, שאנחנו מוצאים דוגמתו בבריטניה, בקנדה ובארצות שהיו פעם תחת שלטון בריטי כמו הודו (לא באוסטרליה או בניו זילנד), שם הוא מתרחש במחוזות בחירה אינדיבידואליים.
.
ההיגיון הזה מאפשר את הפרדוקס של ניצחון בחבר האלקטורים על אף הפסד בספירה הכללית. הדמוקרטים נוהגים לנצח בהפרשים עצומים במדינה כמו קליפורניה, שהיא גדולת האוכלוסייה ביותר בארה"ב, או בניו יורק (הרביעית), או באילינוי (השישית). הרפובליקאים, לעומת זאת, נוטים לנצח בהפרשים זעומים, או לפחות קטנים בהרבה, במדינות גדולות אוכלוסים כמו פלורידה וטקסס. התוצאה היא שכל קול בחבר האלקטורים עולה לדמוקרטים בהרבה יותר מצביעים. אם תרצו, שיטת הבחירות בארה"ב אינה עומדת בקריטריון של "אדם אחד, קול אחד".
.
בין 1888 ל-2000 לא התרחש אף מקרה אחד שבו נשיא נבחר מבלי לזכות ברוב יחסי או מוחלט של קולות הבוחרים, גם אם הרוב היה קטן. והנה, בשתיים מחמש הבחירות שנערכו מאז שנת 2000, האיש שנבחר לנשיא הוא זה שהפסיד במניין הקולות. בשתי הפעמים, המנצח-המפסיד היה המועמד הרפובליקאי.
.
מי אמר "חבר האלקטורים המזויף"?
זה היה יכול להיות גם ההיפך. במוצאי יום הבחירות של 2012, ברק אובמה הוכרז למנצח לאחר שגרף די אלקטורים (נחוצים לפחות 270 מתוך 538). אבל מניין קולות המצביעים באותו הלילה הראה שהוא מפגר אחר יריבו הרפובליקאי מיט רומני.
.
שונא אובמה מושבע אחד, ששמו דונלד טראמפ, פלט שרשרת ארוכה של ציוצים נרגנים. "הוא (אובמה) הפסיד בהצבעה הכללית בהפרש גדול – וניצח בבחירות. אנחנו זקוקים למהפכה בארצנו!"; וכן, "אל לנו להניח לזה לקרות. עלינו לצעוד על וושינגטון ולמנוע את העיוות הזה. ארצנו מפולגת לחלוטין!"; וכן, "הבה נילחם ללא פשרה (like hell), ונמנע את אי הצדק העצום והמגעיל הזה. העולם לועג לנו".
.
הוא גם הוסיף, "חבר האלקטורים המזויף שם את ארצנו ללעג ולקלס. המפסיד ניצח!".
.
כאשר הושלם מניין הקולות, ימים אחדים אחר כך, התברר שאובמה דווקא קיבל חמישה מיליון קולות יותר מרומני. טראמפ מעולם לא התנצל.
.
ארבע שנים אחר כך, "חבר האלקטורים המזויף" הנחיל לו ניצחון על אף הפסדו בהצבעה הכללית. כאשר נשאל מה דעתו על אי-ההתאמה הזו, הוא שינה את טעמו בלי ניד עפעף. חבר האלקטורים מצוין, הוא אמר.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 5:21:53
Reply to  מנחם לס

זה מטורף. מיליוני אנשים במדינה מסוימת הולכים להצביע ואם הצד השני קיבל אפילו קול אחד יותר, קולם פשוט נמחק מהרשימה כאילו לא הצביעו.
פסיכי לגמרי

IDO
IDO
02/11/2020 6:19:03

מתי שהתגבשו הבחירות, היו משפחות יותר וותיקות עם חוות טבק וכותנה של מאות עבדים, והיה צריך להבטיח שהקולות החדשים שהגיעו מהאוניות יעברו איזה פיקוח של התושבים הוותיקים, אלו שהפריחו את השממה חיסלו את האנגלים הצרפתים האינדיאנים והמקסיקאים. ענין של דרג וזרג.
עוד עניין זה 538 אלקטורים זה סבבה , אפשר להשוות את זה לבחירות אזוריות. רק למה האלקטורים לא מחולקים על ערך האוכלוסיה? אלסקה לדוגמא על פחות מיליון תושבים, או מונטנה שזה ארץ של יערות דובים יקבלו שלושה אלקטורים. עשירית מניות יורק שזו מדינה של עשרים שלושים מליון.

Yinon Yavor
02/11/2020 10:49:45
Reply to  IDO

לא מתכוון להגן על השיטה הזו כי היא מטומטמת, אבל בעיקרון לכל מדינה יש 2 אלקטורים בדיפולט, ועל זה מוסיפים חלוקה לפי אחוז האוכלוסייה. לכן לקליפורניה יש 55 (שזה 2 פלוס 53), ולאלסקה 3 (שזה 2 פלוס 1). למעשה, זה אומר ש(פחות או יותר) יחס התושבים בין אלסקה לקליפורניה הוא 1:53.
אם האמריקאים היו רוצים לתקן את זה, הם יכולים לעשות זאת דרך הממשל, או שכל מדינה תחליט בעצמה (כמו מיין ונברסקה) לחלק את האלקטורים לפי היחס באוכלוסיה (זה עדיין משאיר אי דיוקים וחוסר צדק, כי עדיין יש מדינות עם יותר אלקטורים מכוחם באוכלוסייה, אבל זה לפחות צעד בכיוון).
.
למה זה לא קורה? מה דעתכם – מושל פנסילבניה היה מוכן לוותר על כל המהומה ועצרות הבחירות שנערכות אצלו כל 4 שנים, ובוודאי מכניסות לא מעט כסף לכלכלה המקומית?!?! יש איזשהו מושל שהיה מוותר על התרנגולת מטילת ביצי הזהב הזו?! הרי אם הוא ישנה את השיטה, אז באופן מסורתי 20 האלקטורים שלו יתחלקו (בערך) שווה בשווה בין שתי המפלגות – ואז למי אכפת בכלל להגיע לשם ולהשקיע בשכנוע ובעצרות בחירות? במצב הקיים זה 20 או אפס – הרבה יותר להרוויח וגם הרבה יותר להפסיד.
ובקליפורניה הדמוקרטית? למה שהמושל (הדמוקרטי כנראה) יהיה מוכן ש-10-20% מהאלקטורים שלו יילכו למפלגה הרפובליקנית? למה לא להיות בטוח ולהשאיר את כל ה-55 שלו בצבע כחול?!
.
בקיצור – למדינות עצמן אין שום אינטרס בשינוי השיטה, והממשל המרכזי נשען כמובן על אותן מדינות. לכן – אני לא ממש אופטימי בקשר ל"יישור" של התפיסה העקומה הזו.
.
.
ומל – אתה התחלת לכתוב על הסכנה שטראמפ "לא יתפנה" מהבית הלבן כאילו הוא חייל בבקו"ם שרוצה רק גולני – רק אחרי שרשמתי לך את זה באחת התגובות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 12:13:46
Reply to  Yinon Yavor

אם אתה כבר מדבר על זה רצוי להכיר את זה
https://en.m.wikipedia.org/wiki/National_Popular_Vote_Interstate_Compact

Yinon Yavor
02/11/2020 12:42:04
Reply to  Yinon Yavor

מעניין. תודה

Ari
Ari
02/11/2020 10:46:53

השיטה אולי לא מושלמת אבל יש בה היגיון, ארה"ב היא אוסף של מדינות שהתאחדו תחת הסכמים מחייבים ומשם השיטה נגזרת.(לזרים זה נראה יחידה אחת, כולם מדברים אנגלית אוכלים המבורגרים וקונים בוול מארט, במציאות אין הרבה קשר בין אנשי ורמונט לאנשי ויאומינג)
.
הדאגה שלך לעם האמריקאי נוגעת ללב אבל נראה לי עדיף שתשאיר להם להחליט מה טוב עבורם ואיך לנהל את הביזנעס שלהם, מה גם שאתה נוהג עכשיו בדיוק כמו טראמפ, הוא קילל את השיטה כשלא היה נוח לו בדיוק כמו שאתה מתחיל לבקר את השיטה במיני פוסט כשהפחד מנצחון טראמפ מתחיל לחלחל

ארז
02/11/2020 12:44:57

״הדמוקרטיה המודרנית הוותיקה ביותר בעולם מוסיפה לבחור את נשיאיה זו השנה ה-230 בבחירות לא-ישירות״

ארה״ב היא רפובליקה, לא דמוקרטיה. הסיבות לא מסובכות, הן נעוצות בשם ״ארצות הברית״ ונועדו למנוע השתלטות של המדינות המאוכלסות יותר על אלה הפחות. מהבחינה הזו מה שקרה ב2016 הוא לא באג, הוא מאפיין.

שייקה
02/11/2020 13:56:54
Reply to  ארז

לשיטתך, מה ההבדל בין רפובליקה לדמוקרטיה (או דמוקרטיה מודרנית)? תוכל לתת דוגמאות לדמוקרטיות שאינן רפובליקות וכן מקור מוסמך להגדרה של השתיים?

A Ljos: Resurrection
02/11/2020 12:59:21

אולי מדינת עבדים מלפני 250 שנה לא הקימה את השיטה הדמוקרטית הטובה ביותר בעולם. מי חשב?

IDO
IDO
02/11/2020 6:23:20
Reply to  מנחם לס

באוסטרליה גם יד מדינות להיסטוריה של האימפריה, ויש הפרדה מוחלטת בין הפדרל למדינות.
המצב כל כך אבסורדי עכשיו בגלל ההתפרצות, שמדינות הכריזו על מצב חירום. המדינות לא מוכנות לאפשר כניסה ממדינות אחרות! או לאפשר לטיסות בינלאומיות להכנס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם למה ביידן הסנילי לוקח איתו לכל מקום את אובמה מה הוא לא יכול להביא אליפות לבד?
בשביל שהמקופחים יבחרו בו הוא צריך מישהו עם צבע עור משלהם? 😂😂😂
היה מביא גם גניפר לופז בתור נציגת ההיספנים.
איך טראמפ עוד לא ירד עליו זה? צריך לומר הוא כמו לברון לא יכול לנצח לבד ומביא כוכבים אתם רוצים להסתמך על אחד שצריך נשיא לשעבר שיעזור לו סליפי גו קנט גט נו מור 😂😂
יכול להיות מצחיק יעקוץ 2 במכה.

מומי החציל
02/11/2020 7:10:52

שימי
אובמה הוא כמו קמע עבור ביידן
הוא לא משתמש בו למגזר האפרו-אמריקנו. הוא משתמש בו בעיקר למגזר הסנילי שחושב שהשנה היא עדיין 2012.

ארז
02/11/2020 12:47:34

אובמה הביא איתו את ביל קלינטון. זה חלק מהמסורת של אמריקה שנשיאים תומכים בממשיכיהם מהמפלגה, בטח ובטח אם זה הנשיא הקודם וסגן הנשיא שלו.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 5:36:54

לא התרשמתי במיוחד ממי שעשה את הסרטון על אבדיה.
בסדר כזה.
הוא נשמע חוכמולוג שחושב שהוא יותר חכם ממה שהוא, ומייחס יותר מדי משמעות, כמו רוב הסקאוטים ב-NBA, לאלמנטים טכניים קטנים ופחות לתמונה הגדולה.
בתמונה הגדולה הוא אול-אראונדר מעולה, עם פוטנציאל גדול מאוד לשיפור, עם יתרונות חזקים מאוד בתחום האופי, הבנת המשחק, הניסיון – שאלה הדברים החשובים, ומה שגורמים לשחקן להתעלות על סך החלקים הטכניים שלו (במערכת הנכונה).

שייקה
02/11/2020 14:01:42

חייב לא להסכים כאן. הוא היה נשמע די מאוזן כשצפיתי. הוא דווקא כן נתן לא מעט מחמאות וגם אם לא השתמש במונח אול אראונד, בהחלט זה השתמע מדבריו. ואם אתה מדבר על זה שהוא לא צופה שדני יהיה אול סטאר – אני לא חושב שזו תחזית מוגזמת, גם אם היא לא תתגשם (והלוואי שלא תתגשם, הבחור רציני ומגיע לו להצליח). בסוף, מעבר לאופי והבנת משחק בליגה של היום צריך קליעה כמה שיותר מפותחת/טהורה ו/או אתלטיות ייחודית. כרגע הוא ללא שתי אלו, ולמרות שבהחלט יכול להשתפר יש פה לא מעט ווישפול.

באופן אישי התרשמתי ממנו ואני רוצה שהוא יצליח, אבל אני לא מסכים שיוצר הסרטון הוא חוכמולוג או משהו בסגנון. בסה"כ דיבר לעניין.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 14:47:29
Reply to  שייקה

הוא דיבר לעניין והוא בסדר. עשה וידאו טוב.
אבל הרדאר שלי לחוכמולוגים רגיש מאוד, ויש בו מזה.
בשורה התחתונה – הוא מחבר את סך החלקים ולא מבין שיש פה שלם שגדול מחלקיו.

שייקה
02/11/2020 17:40:49

מה שכן, גם גיבוני וגם שמיץ די אופטימיים לגביו והיו יותר נדיבים במחמאות. תקשיב למה שאמרו אצל וינדהורסט ויעשה לך טוב.

גיא רוזן
02/11/2020 6:27:39

יאללה, שתיגמר כבר הצגת האימים הזו בניצוחו של טראמפ. הפרק האחרון בתיאטרון האבסורד –
טקסס ו-"המצור" על אוטובוס הקמפיין של ביידן (כמובן שתגובתו של טראמפ היא זו שמגחיכה את הסיפור לרמות שיא).
.
כדורסל –
אני מת לדעת אם יהיו קבוצות שיעבירו/יחליפו בחירות דראפט לפני יום הדראפט. בעידן בוא המצב הפיננסי בליגה לוט בערפל, קבוצות עם עתיד קרוב לעין לא מרשים בהחלט עלולות לשקול להחליף שם (וחוזה גדול המוצמד לאותו שם/חוזה גדול עתידי) תמורת פרוספקט בדמות בחירת דראפט –
כאשר קונים בחירת דראפט מקבלים חוזה נוח ל-4 שנים, ומוכרים לאוהדים תחושה של עתיד ורוד.
.
מהצד השני, כאשר מתבוננים במירוץ לפלייאוף בשנה שעברה מקבלים רשימה של 12 קבוצות מערביות שמרגישות שהן יכולות (וצריכות) לעשות פלייאוף העונה, ורשימה של, ובכן, כל קבוצה מזרחית באשר היא, שיודעת שבמזרח כל קבוצה יכולה לעשות פלייאוף…
.
אז יש מצב שבחינת המצב צריכה להיעשות מבעד לספקטרום פיננסי בלבד. מי ינסו בכל הכוח לברוח מרף מס שהולך לרדת משמעותית בעתיד הקרוב.
.
תודה, מנחם.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 6:56:32

תודה מנחם לבחירות ולנושא הקורונה התייחסתי מספיק ואתייחס לדראפט ,לצערי אני חושב שאבדיה זה בלוף גדול (גם וויסמן בול דרך אגב), לגבי אבדיה יכולת מסירה, ללא יכולת כדרור או קליעה לא יכול לעבוד בליגה, מקווה שאני טועה.
.
לבאר בול הוא מכונת שיווק חד פעמית , רק הוא מסוגל למכור פעם אחר פעם זבל כזהב, בול הזה נפילה נפילה. בלי קליעה בלי אחד על אחד קטלני בלי יתרון אתלטיות, הליגה האוסטרלית זה ליגה של חוטבי עצים.
.
ג’יימס וויסמן זה נגר אתלטי עם אופי בעייתי, אפס קליעה אפס משחק פוסט אפס יכולת מסירה, גם הוא חתול בשק.
.
פילדלפיה גמורה אף אחד לא יכול להושיע אותם בטח לא מורי היה להם סיכוי לזכות באליפות לפני שנתיים אבל הצוות האוסטרלי ואמביד חיסלו אותם, עם סימונס כ״כוכב״ לא מגיעים לשום מקום. לגבי הינקי היא לו קצרים בתקשורת אבל הוא זה שהציב את פילי בעמדה מצויינת שבזכותה התאפשרו כל הטריידים , אני לא מבין איך קבוצות זבל כמו הניקס אורלנדו… לא לוקחות אחד כמו הינקי שהוא הרבה יותר טוב מחצי מGM בליגה, הינקי יודע לבצע טריידים, מוצא שחקנים בזבל. המכתב שכתב בסוף מסביר טוב טוב על החזון שהיה לו ( לאוהדי פילי שווה קריאה) https://www.espn.com/pdf/2016/0406/nba_hinkie_redact.pdf

חגי "התותח" ניסני
02/11/2020 7:36:00

ברוך בהינתן בריאות. במבט של שלוש שנים לאחור באיזה מקום היית לוקח היום את לונזו?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 8:03:53

מזה בהינתן בריאות ? בלי להסתכל על הדראפט שוב בערך במקומות 5-10 תלוי בצרכים של הקבוצה.
על לונזו בול כתבתי שהוא בלוף גדול לפני הדראפט שחקן בבחירה 2 אמור להיות סופרסטאר או במינימום אולסטאר שב״ר אם היה בחירה 10, לא הייתי אומר כלום.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 8:09:02

חגי אתה לא מסתכל על התמונה נכון, אתה משווה את לונזו לדראפט ולא לציפיות שיש מבחירה שנייה.
שאלה היפותטית אלייך שתסביר לך את הנקודה אם כל הדראפט מכיל שחקנים כמו האשים תביט, אנתוני בנט ופלופים כאלה ואחרים פרט לבחירה הראשונה שהוא יוצא שחקן בינוני (נגיד אדאביו לדוגמה), האם הייתה מחשיב את הבחירה הראשונה כבלוף?

חגי "התותח" ניסני
02/11/2020 8:35:21

מה לעשות שלא כל הדראפטים הם לא 1984/2003/2018// הדראפט של קוואי שגם היה פנטסטי. בדרפאט כמו עכשיו אין שום שחקן שברור מה יצא ממנו. כבר כתבתי על זה לא מעט. יש שחקנים שהם יותר ללכת על בטוח אבל גם סף ההתפתחות בהתאם (כמו טייריס הליברטון שאני חם עליו אש) או שחקנים שהם צלש או טרש סטייל בול, אדוורדס או וויסמן. בהתאם לזה לקחת את בול במקום הראשון או השמיני לא ממש משנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 10:42:02

ברור שזה משנה, זה הציפיות והדרישות מבחירה ראשונה בליגה מה הוא אשם אם הוא נפל למחזור חזק או חלש?
.
אני אתן לך דוגמה הפוכה אם לקחת בבחירה 1 את דמיאן לילארד וכל שאר הבחירות 2-10 זה מייקל גורדנים כאלה ואחרים זה אומר שלילארד בלוף? ממש לא בגלל שהוא עמד בציפיות ובדרישות לבחירה,בהתאם לליגה .

.
לפי ההגיון שלך שחקן של 15 נקודות בדראפט אפסי לא נחשב בלוף, אבל שחקן של 30 נקודות כמו לילארד בדראפט של עילויים נחשב בלוף.

חגי "התותח" ניסני
02/11/2020 12:00:36

בלוף זה מינוחים שלך אני מעדיף פער בציפיות. יש לי ציפייה ששחקן שנבחר גבוה יותר יתרום יותר (וזה מאוד קשה לנבא את זה)
לפי התאוריה שלך אז לא משנה אם השחקנים שנבחרו מתחת טובים פחות, כל עוד השחקן הוא לא אול-שמעון רובין, הוא אכזבה גם אם הוא היה הכי טוב במחזור שלו. (ואז נשאלת השאלה למה האכזבה מיוחסת לשחקן ולא למחזור)

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 17:19:28

היי חגי בוקר טוב אני אתייחס לתשובה בכמה נקודות:
1. כן זה לא משנה איזה שחקנים נבחרו אחריו בדראפט כל עוד הוא מספק את הסחורה ביחס למיקום הבחירה ולליגה , זה לא הוריד בהאקים מאומה שגורדן נבחר אחריו וגם אם באותו דראפט היה 10 ג’ורדן האקים היה בחירה ראשונה מצויינת. ואם לונזו היה נבחר בכל דראפט במיקום 10-15 לא הייתי אומר מילה.
.
2. יש אכזבה גם לשחקן וגם למחזור ושניהם נבחנים המחזור נבחן מול מחזורים אחרים והשחקן מול שחקנים אחרים שנבחרו בבחירה (ומה הציפיות והדרישות ממנה).הכוונה שיכול להיות מחזור של עילויים עם באסטים כמו האשים תביט, יכול להיות מחזור של נגרים עם כוכב כמו יאניס לדוגמה.
.
3. פער בציפיות, זה מכבסת מילים אני מעדיף להיות יותר ישיר אכזבה , בלוף , כישלון , חתול בשק זה חלק מהמילים שאני הייתי משתמש.

חגי "התותח" ניסני
02/11/2020 17:47:04

אז בעצם מה זה באסט ומה זה אכזבה? אם יש מחזור שמראש יודעים שהוא לא משהו ממה יש להתאכזב? זה ששחקן נבחר במקום ראשון והוא לא שחקן כל כך טוב כמו זה שנבחר ראשון שנה לפני, מה הופך אותו לבאסט?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 18:05:13

שוב אני אחלק את התשובה שלי
לנקודות.
באסט ואכזבה נמצאים אצלי על אותו סקאלה , כאשר הראשון טיפה אחרי השני בסולם .
.
2. גם ממחזור לא משהו הציפייה שלך משחקן שנבחר במקומות הראשון והשני זה להפוך לאולסטאר שב״ר במינימום , הוא ממש לא חייב להפוך לברון אלא לספק את הדרישות המינימלית (אולסטאר שב״ר),בכל מחזור גם בחלש ביותר שני השחקנים הראשוניים הם פוטנציאל אולסטאר שב״ר. אם יממשו את הסחורה והציפיות בהתאם למיקום הבחירה זה מה שיגדיר אם יהפכו לבאסט או לא.

חגי "התותח" ניסני
02/11/2020 18:12:00

אתה מבין כמה ההגדרה שלך לא תואמת לכלום? זה די לאנוס את המציאות.

Guy d
Guy d
02/11/2020 19:14:12

בעולם שבו רק השורה התחתונה חשובה

מומי החציל
02/11/2020 7:08:05

איזה מעורבב משובח
מומי קצת נפלה רוחו בימים האחרונים, מאז הגבלות על שמירת מרחק וביטול האורגיות מומי אינו יכול עוד, כל היום עם סילבי בבית. איך גבר יכול להיות עם אשה באותו חלל יותר מרבע שעה שלא למטרות מין?
אלטון ברנד תחמן לא קטן, הוא מחזיק בתמונות של הבוסים של פילי ממסיבה שבה לא שמרו מרחק, היו שם מסכות אבל לא מעט רסס טיפתי
איזה חתונה על הכיפאק של סו בירד, מומי בטוח שהיה כיבוד של לא מעט משולשים בבופה (ולא של פיצה)
דונלד טראמפ זה הנשיא שלנו!! תרם רבות למדינה ולפיתוח אזורי, אם כבר החיים קשים, אין פרנסה, אין בחורות והכל פה חרא, אפשר תמיד לפנטז על חופשה בבחריין

IDO
IDO
02/11/2020 7:26:34

איזו תגובה סקסיסטית . אפשר למחוק את הגועל נפש הזה?

PhillySpecial
02/11/2020 7:42:49
Reply to  IDO

חדש לך תת הרמה הזו של מומי? בדיחות פיפי קקי של ילדים בכיתה ג, שמשום מה יש לו קהל לזה פה… מצד שני גם לשמעון יש קהל, אל תתרגש

Zivke
Zivke
02/11/2020 13:38:05
Reply to  IDO

אם לא טוב לך, אתה תמיד יכול לעבור לגלוש בפוסט-אפ. אה, בעצם לא…
אגב, את הזבל הזה ואת התמונות בגדי-ים הוא אף פעם לא העלה בפוסט-אפ, שמר את זה במיוחד לטובת גולשי הופס

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:20:56
Reply to  Zivke

+100
מומי תמשיך להפגיז כרצונך, זה אתר ספורט לא סדנה של מר"ץ, מי שלא רוצה לקרוא, לא חייב…

Avri
Avri
02/11/2020 16:32:09
Reply to  IDO

קצת הגזמת עידו, טוב להיות רגישים, אבל לא צריך להגזים עם זה.

IDO
IDO
02/11/2020 22:24:33
Reply to  Avri

שילך ללקק את הקטשופ מהנקניקייה של הבוס שלו בפגישות היי-טק.

אם מפריע לך אברי מה שאני רושם אז זה כמו האוכלות פיצה בחתונה של לסביות. חשבתי שעברנו את החרה הזה כבר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם, תודה רבה.
.
המשפט "יש כאן משהו מסריח, כמו דג בורי שנישכח על המזח בבת גלים לשלושה ימים ב-17 לאוגוסט, 1937." נכנס ישר לפנתיאון.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:21:59

+++
ל 3 פנתרונים…
🙂

etayle
etayle
02/11/2020 9:21:11

תודה רבה מנחם.

התחזית המשעשעת, טראמפ מנצח והדמוקרטים בוכים על זיופים. ועל זה נאמר כל הפוסל במומו פוסל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/11/2020 10:22:25
Reply to  etayle

יכול להיות, רק שמי שכבר חודשיים מאיים שהוא לא הולך לקבל את תוצאת הבחירות (אם הן יהיו לרעתו כמובן) זה דווקא לא ביידן

אור
אור
02/11/2020 10:41:28
Reply to  etayle

אתה באמת חושב שהדמוקרטים מנסים לזייף את הבחירות? ואם כן ברמה של הרפובליקנים?

etayle
etayle
02/11/2020 12:01:52
Reply to  אור

לא טענתי את זה. אבל הדמוקרטים מסוגלים לזייף כמו הרפובליקנים אם היו בעמדת הכח שלהם (אני לא מאמין שיהיו זיופים נרחבים אבל אם יש אין סיבה שרפובליקנים יותר ינטו לזיופים מדמוקרטים או להפך).

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 12:24:57
Reply to  etayle

משום מה הרפובליקנים חזק בקטע של דיכוי הצבעה ולפסול הצבעות של בוחרים.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 13:07:29

עדיף כבר לדבר לקיר

etayle
etayle
02/11/2020 17:10:58

אתה מבין שמקרה נקודתי אחד, לא יכול ללמד על מגמה?
לפחות לא רחבת היקף, וחוצה מדינות.
אני בטוח שיש מקרים בודדים של זיופים אצל הדמוקרטים. בכל מקרה מדובר בעשרות מיליונים של מצביעים…

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 17:42:32
Reply to  etayle

אני הצבעתי בדואר , קשה מאוד לזייף את הבחירות. זה טענת סרק של טראמפ שנועדה לדלל את כמות המצביעים, ויצרה מצב מצחיק של טורים של חצי מייל ומעלה כדי להצביע (קרוב לקילומטר)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 18:26:16
Reply to  etayle

מקרה נקודתי אחד. אתה צוחק כן? זה רק הדוגמה האחרונה.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:22:56
Reply to  etayle

אני מזייף באמבטיה….
פעם היה לי קול של זמיר, איך נפלו גיבורים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/11/2020 10:23:00

תודה רבה על המעורב, מקווה שיהיו לכם ימים שקטים בארהב

dror
dror
02/11/2020 10:39:44

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158024242660674&id=658050673
תקרא את זה👆 ברוך. לטינופת האנושית הזאת אתה הולך להצביע?
לא ייאמן. איתי בוקר טוב. למה זה מצחיק שנשיא ארהב משבש את הליך הבחירות? ועושה את זה כבר כמה חודשים? זה לא מצחיק. הוא צריך להיות בכלא. שולח תכף דוגמא לשיבוש. בושה וסכנה אמיתית לעולם שלנו האיש הזה.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 13:14:00
Reply to  dror

תאום ביבי. זה לא מפריע להם להכשיר הכל ולהמשיך בפולחן האישיות במסווה של "ימין" ו"כולם ככה".
הם אפילו לא מבינים שהם בכלל לא ימין.
סתם אנשים שהולכים אחר מנהיגים נרקיסיסטיים, פסיכופתיים, עברייניים, מסוכנים מאוד, תאבי כוח, חסרי מעצורים ומצפון – וחסרי אידאולוגיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 17:24:41
Reply to  dror

הצבעתי לטראמפ בלי לחשוב פעמיים , למה אתה לא מספר על הביזה בLA״ מחאה״, אני בניגוד ליהודים רבים בארהב גם ישראלי, אני עד יום מוצי לא אשכח את ישראל , שביידן אומר שהוא יחזיר את הסכם הגרעין עם איראן, שהמפלגה שלו נהייית יותר ויותר מסוכנת לישראל אני לעולם לא אצביע לו , הוא גם מסוכן לכלכלה הוא מבטיח כספים מאיפה יביא אותם רק אלוהים יודע, אז טראמפ הוא בין הנשיאים המבישים שהיה לנו הוא מפלג הוא נוכל (כמו כל פולטיקאי) אבל הוא הטוב ביוצר אי פעם לישראל, וקולי כמו קולם של ישראלים רבים שלא שכחו את ישראל הלך עליו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 18:15:34

טראמפ: מבטיח כספים
ברוך: הללויה
טראמפ: מגדיל גרעון ומעביר כספים למיליארדרים
ברוך: אמן
ביידן: מבטיח כספים
ברוך: מאיפה יביא אותם? רק אלוהים יודע

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:33:47

הוא יבלע כל טיפת תבונה שתעבור בסביבה

לירון
לירון
02/11/2020 19:36:11

ביידן יביא את הכספים מאותה מדפסת שטראמפ השתמש בה כדי לשפוך את הטריליונים בהן תדלק את השוק

etayle
etayle
02/11/2020 19:41:07
Reply to  dror

דרור, טראמפ ממש לא אפוי. ובקורונה הוא נשרף בכלל.
ועדיין יש דברים טובים גם בטראמפ.
אין לי בעיה עקרונית עם אנשים שמצביעים סביב אידיאולוגיה לביידן
(אתה מאמין שאני שכנעתי אנשים להצביע מרץ\עבודה ולא לכחול לבן)
אבל רוב השיח באתר הוא פשוט אנטי טראמפ, למה ביידן כי הוא לא (תכונות רעות של טראמפ)
ואני נוטה לפקפק באנשים שהם בעיקר לא מישהו אחר, אידיאולוגיה לא תזיק…

IDO
IDO
02/11/2020 22:27:17
Reply to  etayle

שהבחור שלך הוא השטן הכתום אז כן . זה אישי.

dror
dror
02/11/2020 10:42:14
etayle
etayle
02/11/2020 17:24:20
Reply to  dror

אתה שם לשפה העלובה שכתובה בלינק שהבאת? למה לצרוך מפיצי שנאה..
בהחלט יש לטפל בבריונים האלה.
בנוגע לבית המשפט, מדהים כשמני מזוז עושה דברים כאלה, והזויים יותר מגבים אותו.
אני לא יכול לדון בפסק דין לפני שניתן , במיוחד שאין את הקונטסקט של העתירה.
קיצר ממליץ לא לצרוך מפיצי שנאה. שמרבים שנאה בעולם.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:32:32
Reply to  etayle

העיקר שאתה מפיץ אור ואהבה, וטורח להצביע רק עבור האדם בעל הערכים הנעלים ביותר, ותומך בצד שמעולם לא הפגין אלימות פיזית או מילולית. אין ספק שהנבחרת שלכם בממשלה מרשימה בערכיה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 18:43:13
Reply to  etayle

איפה בטקסט הזה –
ההקצנה והטירלול הפוליטי בימין האמריקאי מסלימים והסכנה למהומות של ממש אם הם לא יאהבו את תוצאות הבחירות מחמירה.
שני דיווחים מהשעות האחרונות: שיירה של משאיות של תומכי טראמפ רדפה אחרי אוטובוס של קמפיין ביידן עם צוות הקמה של עצרת בטקסס, חסמו את הכביש, התנגשו באחד הרכבים המלווים ורק הגעה של המשטרה הצליחה להעיף אותם משם.
מול ביתו של בארר, שר המשפטים המושחת של טראמפ מתקיימת הפגנה של תומכי טראמפ שמוחים על כך שהוא לא נוקט מספיק צעדים נגד ג'ו ביידן.
בחזרה לטקסס – המפלגה הרפובליקאית מבקשת מבית משפט פדרלי, ספציפית משופט שנחשב רפובליקני מושבע וחד-צדדי, לפסול מאה אלף קולות של אנשים שכבר הצביעו, בטענה ששיטת ההצבעה (שאושרה על-ידי בית משפט מדינתי) אינה חוקית (מדובר בהצבעת "דרייב-אין", אנשים שנשארים ברכב והמעטפות נאספות מהם לקלפי). העתירה הוגשה היום והשופט מיהר לקבוע דיון חירום ליום שני בבוקר.
העולם במצב רע.
– יש הפצת שנאה?
איפה בטקסט הזה יש תלונה על בתי המשפט?
מאיפה הקישור בין הטקסט הזה למני מזוז?
איזה דברים יש כאן שמני מזוז עושה כמוהם?
פסק הדין כבר ניתן. אני מבין שאתה לא קורא קישורים שאתה מגיב אליהם.
חייב להודות שאני לא מופתע.
מה הסיכוי שאקבל תגובה רלוונטית לאחד מהדברים הנ"ל?

etayle
etayle
02/11/2020 18:59:31

משום שאתה על גבול הסביר, לעומת מפיץ השנאה אענה לך.
1.ההקצנה והטירלול הפוליטי *בימין* האמריקאי:
לוקח מקרה של כמה עשרות(לא מתעסק במה היה שם לגמרי), ומנסה לייחס את זה למיליונים ממש.
זה נראה לך לגיטימי?
2.מול ביתו של בארר, שר המשפטים *המושחת* של טראמפ – במה הוא מושחת? , מנסה לצייר את ממשל טראמפ כמושחתים סתם ככה.
3.ספציפית משופט שנחשב *רפובליקני מושבע וחד-צדדי* , כבר קובע את עמדתו של השטפט.
פסק הדין לא ניתן, כתוב בלינק שם שהוא קבע את זה ליום שני בבוקר, לא יודע מה פסק, וראוי לבקר פסק דין על תוכנו.

מני מזוז עשה משנו דומה במינוי של דן אלדד https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001327083
היה גם עניין עם זה שחיכו לעתירה או רצו כדי להספיק את זה שמזוז יתן את הפסק, ולא שופט אחר שהיה פחות נח. פה השתמשו בידיעה מי ישפוט – ויביא פסק דין- ולא ראיתי גינויים או קריאה שמזוז משוחד(וזה נכון).

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 19:41:11
Reply to  etayle

א) עברית לרגע
בX – משהו שמתרחש בתוך X
צריך פרשנות מאוד מכוונת שיוצאת מהדרך בה מדברים עברית כדי לקרוא את הכוונה שקראת שמדובר שם על נסיון לייחס את זה כמשהו שקורה למיליונים של מממש או לכל הימין האמריקני.
ב) לקרוא לאדם אחד מושחת זה להפיץ שנאה?
אתה חושב שכאשר מישהו קורא לשמעון פרס מושחת אני חושב שהוא מנסה להפיץ שנאה?
ואם הבן אדם הזה באמת מושחת האם זה שאתה קורא לו מושחת אומר שאתה אוטומטית מנסה להפיץ שנאה כלפיו?
ג) זה סה"כ תאור של המוניטין של עמדותיו ועברו של השופט, על בסיס זה אם אני מתאר את סימונס כשחקן בלי קליעה שנמנע לזרוק זה הפצת שנאה.
ד) אם היית קורא את הקישור שהבאתי לך שהגבת אליו היית יודע שהפסק דין הזה כבר ניתן
ה) זה כאילו שחיפשת מקום להכניס תלונה על מני מזוז. אין שום דמיון או קשר בין המקרים ומעבר לזה התלונה של הכותב בכלל אינה כלפי השופט.
אתה מכניס יותר מדי את הרגשות והטיות שלך לתוך הדברים שאתה קורא וזה פוגע ביכולת שלך להבין את הדברים. זה חבל כי זה מונע ממך להתייחס לדברים עצמם ודוחף אותך להתלונן על דברים שבכלל לא נמצאים בטקסט.
תאמת קצת מהאוריגנליזם של השופטים השמרנים ותקרא את הטקסט יותר על בסיס מה שכתוב בו ופחות על הפרשנות שההנחות האישיות שלך מכניסות לתוכו.

etayle
etayle
02/11/2020 19:52:50

בנוגע לד, אני הגבתי על הפוסט שדרור העלה בלינק לפייסבוק, לא אפשר להבין משם אם הפסק דין ניתן, מהמעט שרפרפתי בתי המשפט דחו את זה, אז הכל טוב.

"אתה מכניס יותר מדי את הרגשות והטיות שלך לתוך הדברים שאתה קורא וזה פוגע ביכולת שלך להבין את הדברים." לא מכחיש, אבל אתה גם עושה אותו דבר, אין דבר כזה אדם אובייקטיבי, וזה סבבה לגמרי כשמבינים את זה.
אני חושב שיש פה עניין של סמנטיקה במה שכתבת. אתה קצת מתמם כשנח לך, לא חדש, לא נורא.

"תאמת קצת מהאוריגנליזם של השופטים השמרנים ותקרא את הטקסט יותר על בסיס מה שכתוב בו ופחות על הפרשנות שההנחות האישיות שלך מכניסות לתוכו." – אינו קשור לפה.

כשאתה מנסה אתה יכול להיות איש שיח מחכים, ושמאלני שפוי. העניין ששפיות בכל הצדדים זה דבר עדין ונדיר מידי בימים אלו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 20:20:16

לא ביקשתי ממך להיות אובייקטיבי. ביקשתי ממך לא להמציא דברים שלא נאמרו אל תוך תוכן שהם לא נאמרו בו.

dror
dror
02/11/2020 10:45:35

מנחם אני מקווה מאד שיהיה לך ולנו סיבה למסיבה ביום שלישי.
שתזכו להנהגה שפויה. אכלתם יותר מידי טרלול בקדנציה האחרונה. החלאה עלה לאמריקה בחיי אדם רבים מידי. ליבי אתכם. זמן לפנות את הזבל מהבית הלבן ומבלפור. אמן.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 13:14:51
Reply to  dror

אמן.

Yinon Yavor
02/11/2020 11:05:26

מל
אהבתי את הפינה של "היום לפני".
יש לך שם טעות לגבי השנה של מרוץ הסוסים – רשום שם 1938, שזה בטח לא לפני 103 שנים.
.
.
.
מה כן קרה בדיוק היום לפני 103 שנים???? אחד המסמכים החשובים ביותר בתולדות היישוב העברי החדש פורסם. כל כך חשוב, שמחבר המסמך זכה ליישובים יהודיים שנקראו על שמו (באחד מהם אפילו מנחם לס שיחק כדורגל בליגה העליונה!!), ולרחובות חשובים עד מאוד שנקראו על שמו (באחד מהם מתגורר עכשיו איש די מוכר, נקרא לו ב"נ…).
יודעים מי זה?
.
.
.
רבותיי – היום מלאו 103 שנים להצהרת בלפור, שר המושבות הבריטי, בדבר הקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. אז חג שמח לכולנו!

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:26:21
Reply to  Yinon Yavor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפה
בלפוריון

דקסטר
דקסטר
02/11/2020 11:28:38

אוקיי מעניין וזה שננסי פלוסי אמרה שאם ישביעו את ביידן לא משנה מה יהיו התוצאות לא הוזכר פה..
המפלגה המושחתת הזאת הגיעה עד להופס? חחחח
.
יש פה משחק יפה מראים לכם בפנים כמה אתם כבשים הרבה כבר התעוררו פה יש עבודה קשה
– שמו מועמד סנילי, ממציא מילים, מריח ילדות עם בן שעושה בשיבלו עסקים מפוקפקים בסין ובאוקראינה
– הוא והמכשפה הסגנית שלו אומרי בפירוש שיעלו מסים, יחתכו עבודות ויעזרו לסין לצמוח על חשבונם
– התקשורת משקרת נונ סטופ עם הסקרים, עלק ביידן מוביל ב 7 נק' או כל שטות אחרת. אחרי שיגלו את הרמאויות טראמפ ינצח בענק
– התקשורת מסרבת לדווח מה באמת קורה
– בראלים של טראמפ יש 50 אלף בראלים של ביידן 15 איש
ועדיין… אנשים חושבים שביידן הוא המשיח.. התכנות הצליח בענק!
.
אבל זו ממש לא הנקודה העיקרית כאן.
.
הם לא מתחתנים מאהבה אלא רק מכוח והשפעה
הדמוקרטים הגבוהים מעורבבים בשושלות של רוטשילד\סורוס\הילטון
או עם מגישים\בכירים בערוצי החדשות. אין אהבה. רק כוח.
תעקבו אחרי שושלות הדם- זה מעניין…
.
תחשבו מי שולט בבנקים
.
תבדקו מי מת בטיטאניק
.
תבדקו מי מימן את הנאצים במלחמת העולם השניה
.
הם החושך- משדרים קורבנות, מסכנות, פחד, מלחמה, הסתה
.
אין לכם עדיין מושג מי זה אובמה, קלינטון וביידן או שלא רוצים (מתוכנתים חזק) אבל בסוף הכול ייצא החוצה.
.
הם רצו לפורר את אמריקה ומשם את העולם החופשי מבפנים (ולהעביר את מרכז השליטה לסין)
שלטו במוסדות וחינכו אותם לשנאה עצמית ועודדו גזענות וגזענות הפוכה.
רצוף להציף את אמריקה בפליטים ופושעים.
.
מימנו מלחמות בעולם ומלחמות פנימיות.
.
זה ממש לא D VS R
.
הם עומדים לא להפסיד בכבוד וליצור מהומות על ידי השלוחות שלהם לענייני כאוס "BLM" ו "אנטיפה"
יהיה שבוע קשה אבל התוצאה ידועה לכולם ולכן זה מה שהם מתכננים לעשות.
.
מוגש כשירות למתעוררים. הכבשים יכולים להמשיך לישון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 12:09:01
Reply to  דקסטר

#not_a_conspiracy_theory

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 12:37:43
Reply to  דקסטר

איפה אגב פלוסי אמרה שישביעו את ביידן לא משנה מה תוצאות הבחירות?

dror
dror
02/11/2020 12:40:28

דקסטר עד לפני שבוע בערך חשבתי שאתה שפוי. עכשיו כבר לא. זה עושה אותי כבשה? כי אשתי לא רוצה לשכב עם חיות. ממתין לתשובתך.

dror
dror
02/11/2020 12:41:50

אתה בטוח שאתה רוצה תשובה? זה יכול לעשות סיוטים בלילה הפייק ניוז הזה. תיזהר.

A Ljos: Resurrection
02/11/2020 12:50:47
Reply to  דקסטר

כרגיל, מילים יפות, האח דקסטר.
.
ותודה על הסיוע שלך בשיחרור טראמפ האמיתי מזרועות התמנון הלטאי. הוא אולי, כמו שאמרת, מועמד סנילי, ממציא מילים, מריח נערות, תופס אותן בפ**, עם בנים שיעשו בשבילו עסקים מפוקפקים עם סין ואוקראינה, אבל הוא הכי טוב שהשגנו.
.
האח דקסטר, שוב הערה קטנה, אם אתה רוצה לשכנע את המשוכנעים כדאי לפחות להביא הוכחה אחת לדברי הצדק שאתה אומר. בממוצע גיליתי שאחת לכל פוסט זה מספיק כי אז אנשים קולטים שאתה לא מדבר סתם באוויר. למשל על הדברים של ננסי פלוסי, שלא רק שאמרה שישביעו את ביידן לא משנה מה (ועדיין ברור לכולנו שטראמפ ינצח. כי מה כבר קבאל בינלאומי כל יכול יכול לעשות נגד טראמפ והפראוד בויז שלו?) אלא גם אמרה את זה תוך כדי שהיא באמבט מלא בדם ילדים נוצרים ואכלה מצה, נחשו עשויה ממה, פה: https://gph.is/g/Zxzq2eN
.
קמאלה האריס, המכשפה הסגנית של ביידן, מי שבצדק האח דקסטר מסרב לומר את שמה. זה לא דוג וויסל לגזענות ומיזוגניה. חלילה, היא באמת מכשפת וודו שהפילה קללה על כל מי שאומר את שמה והוא יהפוך לכבשה זומבית. לי מותר, כי אני ג'ון ג'ון ואני חסין (בזכות כל הפורנו. פורנו זה חופש. וגם ביטקוין. והירואין. ובואו נחזיר גם עבודות ילדים במכרות פחם, אוקיי? הגיע הזמן). הנה הקישור למקום שבו היא אומרת בוודאות שהם יעלו מיסים (אבל רק לעניים ביותר), יחתכו עבודות (כלומר, אנשים עם עבודות. רק חסרי העבודה ישרדו את הטיהור הגדול שהם מתכננים) ויעזרו לסין לצמוח: *****#$%^^%^%@*
מי שבמקום קישור רואה רצף סימנים רנדומלי זה אומר שהוא עדיין לא הגיע להתעוררות. זה מעציב אותי.
אתם לא תאהבו אותי כשאני עצוב.
.
ולגבי ביידן עצמו: כן, אנשים באמת רואים בו משיח. מגוחך, אני יודע. משיח אמת אפילו. בדיחה. יש רק משיח אמיתי אחד והוא כתום ומסריח ורק הוא יציל אותנו מפני הלטאות שרק מחפשות כוח עצום שכבר יש להן.
.
ועכשיו, תשובות לשאלות עבור מי שעוד לא התעורר או מתעצל להשתמש בגוגל (שגם הוא בבעלות משפחת סורוס-הלטאה-הילטון-קוק-זאקרברג-האליברטון, אז גם ככה לא תקבלו את התשובות הנכונות):
מי שולט בבנקים – יהודים.
מי מת בטיטאניק – הרבה אנשים. אבל בעיקר המהגרים העניים שהיו על הספינה.
מי מימן את הנאצים במלחמת העולם השניה – אנשי עסקים עשירים, וזה למרות שאין שום קשר בכלל מה פתאום בין קפיטל לפאשיזם. הם פנו נגד רצונם ונגד האינטרסים שלהם בגלל הלחץ מאותם הם מסתוריים.
מה היה שמו של המלך ג'ורג' השישי – אלברט. לא חשוד בעיניכם שאפילו את השם האמיתי של המלך האנגלי בזמן מלחמת העולם השנייה הסתירו מהציבור?
מתי הייתה מהפיכת אוקטובר – נובמבר. כרגיל, הבולשביזם התרבותי של אוכלי החינם מסתיר מעיניכם את האמת בגלוי.
.
המהפך כבר התחיל והם מפחדים. למשל כאן: https://twitter.com/mjs_DC/status/1322602843661021184
אתם חושבים שהם סתם נאבקים לשמור על 100,000 הצבעות? אין להם שום כוונה לקבל את תוצאות הבחירות. בגלל זה צריך כבר מעכשיו לשלוח את כל הפראוד בויז ודומיהם, חברינו לעליונות הלבנה (זה גזענות הפוכה להצביע שהם גזענים, וזו טקטיקה מכוערת מצידכם אז שמרו את הפצת השנאה שלכם לעצמכם), לשמור על הקלפיות שאנשים לא יעזו (חח, עז. כמו מה שהם) להצביע נגד האינטרסים של עצמם בגלל אלימות של ה-BLM (דוגמא אלימה במיוחד למשל: https://www.washingtonpost.com/politics/2020/10/16/this-summers-black-lives-matter-protesters-were-overwhelming-peaceful-our-research-finds/).
.
תזכרו, אם אתם צוחקים על דבריי או על דבריי האח דקסטר, זה אומר שאתם כבשים שמתוכנתות חזק, וממתי כבשים הן מכונות מתוכנתות? אז כדאי שתסדרו את המטאפורה שלכם לפני שאתם באים אלינו בטענות.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:31:39

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תודה

גיא רוזן
02/11/2020 15:18:58

?do androids dream of electric sheep

עגל
02/11/2020 13:13:30
Reply to  דקסטר

אתה מדבר על היהודים, נכון?
רק לא ברור למה שהיהודים יממנו את הנאצים (אלא אם זה כדי "לבלבל את האויב", להסתיר עקבות)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 13:20:13
Reply to  עגל

הוא חושב שהוא לא מדבר על היהודים, האנשים שהוא קרא אצלם את כל זה מדברים על היהודים

עגל
02/11/2020 13:30:43

יכול להיות שהוא ואולי גם אתה מצליחים לעקוב אחרי כל סיבוכי הקונספירציות האלה אבל אני כבר כל כך מבולבל ואבוד שבסוף אני עוד עלול להצביע לביבי

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:32:21
Reply to  עגל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תודה

עגל
02/11/2020 13:31:33
Reply to  עגל

דקבטר ברצינות, זרוק לנו איזו עצם בצורת עובדה שמוכיחה את מה שאתה אומר.
חיכינו להוכחה של ה 30/10 ושום דבר לא קרה.

dror
dror
02/11/2020 13:36:12
Reply to  עגל

קרה קרה…ועוד איך קרה. ואם קרה אז מה קרה? קרה אבל הכבשים היו עבודות בליחוך…במורד הוושט מתחלקת החמצה…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 14:28:22
Reply to  עגל

אמא שלי הייתה בת 70
לא מספיק?

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:34:10

אמר רבי אלעזר בן עזריה: הרי אני כבן שבעים שנה, ולא זכיתי שתיאמר יציאת מצרים בלילות, עד שדרשה בן זומא,

שנאמר:יח "למען תזכר את יום צאתך מארץ מצרים כל ימי חייך" (דברים טז, ג).
"ימי חייך" — הימים;
"כל ימי חייך" — הלילות.

וחכמים אומרים: "ימי חייך" — העולם הזה;
"כל ימי חייך" — להביא לימות המשיח.

אמן סלע

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:32:47
Reply to  עגל

עוד חודש יהיו או שלא יהיו.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:29:26
Reply to  דקסטר

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח דקסטר, אתה ענק. לא הפסקתי לצחוק עכשיו נקרא את התגובות ונצחק עוד יותר.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:42:46

היו כמה מצחיקים,

ירון, החלום
ירון, החלום
02/11/2020 12:34:04

בסד
תודה מנחם.
רק בריאות.

ארז
02/11/2020 12:51:05

הבחירות הנוכחיות הולכות להיות הסיוט הכי גדול של אמריקה מאז בוש נגד גור, יקח זמן עד שייספרו כל הקולות והתוצאה תהיה ששני המועמדים ימשיכו לטעון לנצחונם גם בימים שלאחר הבחירות ולא יהיה להם את הconcession המקובל. התקווה של כל הצדדים שזה ייגמר מה שיותר מהר ומה שיותר חד משמעית.

חגי "התותח" ניסני
02/11/2020 13:10:42

בלוף זה מינוחים שלך אני מעדיף פער בציפיות. יש לי ציפייה ששחקן שנבחר גבוה יותר יתרום יותר (וזה מאוד קשה לנבא את זה)
לפי התאוריה שלך אז לא משנה אם השחקנים שנבחרו מתחת טובים פחות, כל עוד השחקן הוא לא אול-שמעון רובין, הוא אכזבה גם אם הוא היה הכי טוב במחזור שלו. (ואז נשאלת השאלה למה האכזבה מיוחסת לשחקן ולא למחזור)

dror
dror
02/11/2020 13:34:28

אשך אני בדעתך. נשגב מבינתי שאנשים מדברים שמאל/ימין. הדיבור היחיד שרלבנטי (לישראל וארה"ב) זה דמוקרטיה/דיקטטורה. זו הבחירה שכל אחד צריץ לקבל. מסתבר שיש מלא אנשים שמעדיפים דיקטטורה. It's a very very mad world …

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 14:35:43
Reply to  dror

השמאל כבר לא מדבר שמאל, די הרבה זמן. רובו עבר למרכז בכלל.
לפחות מ-2009 זה יותר מאמץ מרוכז לקרב בלימה מול מלאך החבלה בנג'מין ניתאי.
קרב אותו ניצחנו, אגב, כשרבים תמכו בליבני.
אבל אז מלאך החבלה עשה את העיסקה האחרונה, והסופית, עם החרדים – הוא ישחד אותם בכספנו כמה שירצו, ייתן להם הכל – בתמורה לנאמנות ללא גבול.
העסקה נחתמה, ליבני נאלצה להחזיר את המנדט משום שלא הייתה מוכנה לשחד כמוהו ולוותר על עקרונותיה.
היא מתקיימת גם היום בקשר משחד-משוחד שאינו בר ניתוק.
מה שנשאר זה הימין שמדבר ימין, ובהנהגת מלאך החבלה הפך את הצד השני לכינוי גנאי ולבגידה.
היום, הימנים שהתעוררו מהסיוט כבר לא מדברים ימין, ומצטרפים למחאה, אשר ממוקדת נגד השחיתות וספציפית נגד מלאך החבלה.
הימנים שנשארו תקועים בו כבר לא ימנים.
הם מבצעים פולחן אישיות לאדם מתועב והרסני ללא שום אידאולוגיה מלבד הישארות בכוח והימלטות מתוצאות חלק (קטן מאוד) ממעשיו הנלוזים שעשה למען עצמו בשיכרון הכוח שלו.
אני שמאלני מוצהר, ובהיעדר אפשרות ריאלית שיאיר גולן יהיה ראש ממשלה, אני היום הייתי בוחר בלב שלם בימני – אבל ימני ערכי, הוגן, בעל ערכים ועקרונות – בוגי יעלון.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:40:27

אותו מלאך החבלה גם התחבר ללפיד והעיף את כל החריידים החוצה, אחד מהדברים הכי טובים שיצאו מהשידוך הזה בנימין לפיד.
אם לפיד היה מסתפק בהישג הגדול הזה ולא היה מתגרש מבנימין הדתיים היו עדיין באופוזיציה.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:40:45

התכוונתי החריידים

Ari
Ari
02/11/2020 13:58:11

"שוויץ: כ-22 אלף נדבקים חדשים בקורונה בתוך יממה (מעריב)"
.
פאקינג שוויץ!
חמישית מהיומית של ארה"ב שגדולה ממנה פי 40 בערך

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:35:48
Reply to  Ari

אם החיסון של נס ציונה (והעין המקולקלת) יתפוש, נהיה שוב האור לגויים….

A Ljos: Resurrection
02/11/2020 14:11:28

יפה שהוציאו את סאם הינקי מהקבר הכדורסלני שלו. מה הוא עשה בכלל בשנים האחרונות?
מסתבר שהוא איש VC היום. כלומר מהאנשים שמשקיעים/קונים חברות וסטרטאפים, בהרבה מקרים מכוונים את החברה מטה תוך כדי שהם מוכרים כל דבר שלא מוצמד בכישוף חזק במיוחד לכל המרבה במחיר כדי להרוויח על ההשקעה, ואז עוברים לחברה הבאה.
זה הדבר הכי סאם הינקי שיש.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 14:23:23

ביבי.
https://www.zman.co.il/164989/
.
ולמיטיבי לכת – כתבה ארוכה מאוד למי שרוצה לנסות ולהבין מנין האיש הגיע.
כתבה שנכתבה בשנת 1996, לאחר שנבחר לראשונה:
https://www.zman.co.il/13462/print/

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:37:44

חומר מעניין לקריאה
תודה רבה

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 14:39:17

ביבי.
מסתבר שהצוללות (16 מיליון) זה הכסף הקטן.
https://www.facebook.com/david.levi.75470/posts/10215832758746592

asaf
02/11/2020 16:44:45

אשך לא סתם ביבי כלפי חוץ תוקף את מנדנבליט וכלךי פנים יודע שהוא חב לא הרבה מאוד. כמו שהזכרת גם הצוללות-מניות וגם מתווה הגז שחיתות עם ריח חריף (צוללות) של פגיעה בביטחון המדינה והוא איכשהו לא נחקר.
ממליץ לך להכנס ביוטיוב לסדרת הסרטונים של התנועה לאיכות השלטון עתרה בנושא צוללות-מניות לבג"צ .
מסבירים בצורה טובה מאוד את הסיפור, צריך להיות בעיניי או עיוור או אידיוט גמור בשביל לא להבין למה המינימום שצריך לקרות הוא חקירה של נתניהו בסיפור!!

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:22:16
Reply to  asaf

עצוב לי מדי להיכנס לכל הפרטים. התמונה הכללית מספיקה לי.
מנדבליט, שהיה מזכירו של ביבי מעורב ישירות בסיפור הצוללות וידע על זה כנראה.
הוא עושה עבודת כסת"ח מרשימה ומוכיח דבקות במטרה וחירוף נפש של ממש.
הוא מסמס והקטין עד כמה שיכל את התיקים של ביבי וסגר לשרה את שלה.
בלית ברירה נתן לו את המינימום שבמינימום אחרי שנים.
ביבי כבר עשור פועל במרץ ושולח את גרורותיו לכל מקום במדינה. הוא מחזיק את התקשורת דרך המנכ"לים, את כל בעלי ההון, את המשטרה (שגם ככה מגייסת ערסים ביביסטים ומקדשת תרבות שקר, גם לפניו), שולח ידו למוסד ולשב"כ.
השחיתות שהוא שתל כאן עולה על כל מה שנצליח לדמיין.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 14:41:05

תזכרו – בנט = ביבי, רק בתוספת ביטול המשפט, הריסה סופית של שלטון החוק עם D-9, וחבורת משיחיים פרימיטיביים מטורללת שתשתלט על חיינו.

דוקטור רזי הופמן
02/11/2020 14:43:20

מה תעשה אז?

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 15:50:58

מתלבט עדיין בין להמשיך להתלונן, למסע הרג

etayle
etayle
02/11/2020 17:19:27

אני מוחה כלפי הודעה שרומזת על הפעלה אלימות , ומסיתה.
אני מצפה מכל מי שדורש שימחו נגד פעילות אלימה, לגנות את ההודעה ההזויה הזאתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 17:28:34
Reply to  etayle

גועל נפש במסווה של שלום, השמאל הקיצוני הוא מסית לאלימות, זה שאף אחד מהצד השמאלי של המפה באתר לא מגנה את ההתנהגות הזאת זה תעודת עניות, אני לא רואה הרבה הבדל בין זה למה שהוביל לרצח לפני 25 שנה של ראש ממשלה מכהן.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:14:44

עוד אידיוט.
שכל אחד מכם יביא חצי מוח ותנסו לחשוב ביחד אם זה רציני או בהומור.
תצטרכו כנראה תגבורת של עוד איזה חצי ממישהו מהחבורה שלכם.

etayle
etayle
02/11/2020 19:03:34

איזה יופי בדמוקרטיה שאתה אוהב, 2 חצאי מוחות כמונו שווים פי 2 קולות מגאון כמוך.

אני לא חושב שראוי בכל מקרה לרדת על אנשים לפי המנת משכל שלהם…

אבל אני מאמין שמבחינת אינטליגנציה אני יותר חכם לפחות מ90% מהשמאל. ככה יוצא מההסתברות. לא שאני מצפה שאוויל ומפיץ שנאה כמוך יבין משהו במספרים.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 19:15:32

etayle אתה פתטי בנאדם.

דוקטור רזי הופמן
03/11/2020 1:42:57

חחחחחחחחחחחחחחחח
ברוך זה היה בצחוק, ככה לפחות אני פירשתי את תגובתו של שי.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 17:55:46
Reply to  etayle

אבל אני לא מצפה הרבה מאלה שמציגים את יאיר גולן כשמאל שפוי .זה אותו האיש שמשווה את מצביעי מחל ואת מפלגת הליכוד לכהנא, זה שנשא את ״נאום התהליכים״ הבזוי בערב יום השואה, אדם שחזונו המעוות זה ישראל תהיה מדינה ״דמוקרטית ״ רק כאשר מיעוט השמאל הקיצוני כופה את דעתו על הרוב.
.
בדבר אחד יאיר גולן ועוקביו צודקים אנחנו נמצאים בקרב על הדמוקרטיה, רק שהוא לא נערך ברחובות ובאולפני הטלוויזיה, אלא במקום היחיד בו הכרעות ציבוריות אמורות להתקבל במדינה דמוקרטית והם בקלפי.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:16:40

החור השחור אמר את דברו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 18:19:43

הכי מצחיק זה איך כל אלו שהכי מתבכיינים על הנאום של גולן עושים כמיטב יכולתם להצדיק במעשיהם כל דבר שנאמר בו

etayle
etayle
02/11/2020 19:13:42

למה ככה ברוך, יאיר גולן היה אלוף בצבא "תצדיע ותסתום, חצוף"
ועוד אומרים שהימין מיליטנטי, כשהשמאלל מצביע לגנרלים, והימין לביבי.
מצד שני אם מוסיפים את לפיד זה מאזן חחחח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 19:18:00

A swing and a strawman
רוצה לנסות שוב?

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 19:20:23

אין לי ספק שיאיר גולן הוא מסוג האנשים הישרים והאמיצים שאם יום יבוא ויהיה ראש ממשלה החברים של איתיל'ה יוציאו עליו פולסה דנורא.

etayle
etayle
02/11/2020 19:37:34

החברים שלי גג יכולים לכתוב עליו קוד בפייתון או Cpp , הקיצוניים וההזויים בסיסטם ורילוג או אסמבלי.
אתה יודע כמה מאיים יכול להיות קוד באסמבלי?

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:13:16
Reply to  etayle

אין ספק שאתה דביל לא נורמלי

etayle
etayle
02/11/2020 19:16:00

מאיפה לי, יש לי רק חצי מח.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 21:34:34
Reply to  etayle

יודע מה. נעזוב לרגע שזה הייתה בדיחה בברור. (אם היית שומע את כמות הפעמים שאני מדבר על תמיכה ברצח עם בחיים האמיתיים ומפרש את זה כמו שפירשת כאן היית מניח שאני האדם הגרוע והמסוכן בהסטוריה).
נניח שאכן היה כאן ביטוי של אדם שכוונתו לצאת לפעולה אלימה בתגובה לארוע כלשהו.
מדוע אתה מרגיש שזה דרישה סבירה לצפות לגינוי מכל מי שלא מסכים איתו או כל מי שמתנגד לאלימות?
האם אתה בא לטעון שכל מי שלא מגנה תומך באלימות זו?
האם נראה לך סביר להסיק שכל מי שלא מגנה תומך באלימות זו?
האם אתה מרגיש שזה סביר שידרשו ממך גינוי על כל הודעה מעל רף גועל מסוים שאתה לא מסכים עם תוכנה, על אף שמי שמכיר את האמונות שלך והנקודות מבט האידאולוגיות שלך, בהתבסס על התבטאויותך כאן, יודע שאתה מתנגד לתוכן הודעות אלו?
האם אתה חושב שיש כאן מישהו שדורש זאת ממך?
וכן, אתה רשאי להגיב כך, לעשות העתק/הדבק או לפרפרז לכל אדם שבא בדרישות מסוג זה כלפי כל אחד אחר באתר בכל נושא.
(אני אעשה לרגע כאילו לא ברור לי שזה סתם פניה ליצירת מצג של צביעות מדומיינת)

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 22:38:18

תוג הבעיה זה לא החוסר גינוי, הבעיה נוצרת שאתה באופן קבוע מגנה פעם אחר פעם את הצד השני של המפה זה חורה לעין. שיואל השתמש במילים פחות חמורות כלפי מגיבים הוא חטף מטף קללות.
.
לצערי פעם אחר פעם הרוב השקט והמתון בשני הצדדים שקט ונותנים לחוליגנים להכתיב את הטון, ותרבות הדיון ירדה לשפל חדש.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 23:49:30

ברוך
זה בטח לא מפתיע אותך, אבל לא רק שאתה סובל מהטיית בחירה קשה, אתה לוקה בעיוורון.

dror
dror
02/11/2020 14:50:53

אשך מה קרה לך? הבעיה האמיתית זה שבשבוע שעבר אשך אחד בודד (איך הוא מעז?) ענה לתומכי העריצות הזו בשפתו של מנהיגם הכל יכול. הלא תבוש? לגויים דמינו? ססעמק

Zvika Bar-Lev
02/11/2020 15:11:37

אשך – ואתה צוחק על תיאוריות הקונספירציה של דקס? זה לא יאומן חוסר המודעות העצמית הזאת.

etayle
etayle
02/11/2020 17:25:56
Reply to  Zvika Bar-Lev

צביקה מפיץ השנאה הזה לא ראוי ליחס. ב2 תגובות מעליך הוא קורא לצאת למסע הרג של מתנגדיו.
סטאלין וצ'ה היו גאים בו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 18:20:42
Reply to  etayle

מתי ולאיזה מסע הרג יצא צ'ה?

דוקטור רזי הופמן
03/11/2020 1:48:54

שוב התחלת?המהפכן הגדול שלא יכול לפגוע בזבוב ולא היה אף פעם מפקד בית סוהר ידוע לשמצה….

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/11/2020 2:44:48

ב31 למאי 1962 הוצא להורג אדם.
האם מפקד כלא רמלה רצח אותו?
האם מפקד כלא רמלה הרג אותו?

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:25:39
Reply to  etayle

בן כמה אתה ילד?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 18:35:06

הימין בארץ שמע שבשמאל מתלוננים על הפצת שנאה אז הם פשוט קופצים על כל דבר שנאמר אומרים עליו הפצת שנאה מתוך כוונה לייצר מצג שווא של איזון שבו כולם מפיצים שנאה אז זה בסדר שהם עושים את זה. כמה האדם שהם יוצאים בגנותו כמפיץ שנאה באמת הפיץ שנאה בכלל לא משנה מבחינתם.

etayle
etayle
02/11/2020 19:05:56

אתה דוגמא לאדם סביר, שנגרר אחרי הקיצונים ומפיצי השנאה.חבל, אפשר אחרת.
לא הגס והאחים הוא הצודק, ולא מי שקורא "שישראל אינה דמוקרטיה", הוא הכי דואג לדמוקרטיה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 21:36:26
Reply to  etayle

אני ממש לא אדם סביר. יש לי עדים.

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 19:10:18

יפ השיטה הרגילה

etayle
etayle
02/11/2020 19:09:39

שמע אתה נשמע אוחס"ל הכו שילינג. מי שצעיר וטיפש לא קיים מבחינתך.
אתה יודע שיש לי חבר מובטל אחו שילינג כל היום משחק במחשב ודופק ג'וינטים, ומצביע ביבי מושבע. אתה והוא אותו קול.
יש לי עוד חבר אברך שמתפרנס מעבודות מזדמנות, שאשתו עובדת בקומבינות בעירייה בגלל קשרים, מצביעי ש"ס, פי 2 קולות ממך.
אני, בן 27,סטודנט פשוט למדמ"ח – ואתה גאון הדור אותו קול.
איזה עולם מופלא אה?

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 19:14:07
Reply to  etayle

ואיך זה בדיוק אמור להיות אכפת לי?

etayle
etayle
02/11/2020 19:16:31

מאיפה לי, יש לי רק חצי מח חחחח

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 19:21:58

אל תחמיא לעצמך

Guy d
Guy d
02/11/2020 19:38:47
Reply to  etayle

אתה מתייחס לבחירות כמו משחק כדורגל. ניצחנו איזה אושר הפסדנו איזה בעאסה.

etayle
etayle
02/11/2020 20:00:26
Reply to  Guy d

תאמת ממש לא, זה היה רק הטרלה נגד האשך.
אני אישית נוטה ללמוד מכל בחירות, ולנסות להבין מאיפה אפשר להתקדם,
ואיזה חסרון שאני רואה בתוצאות הבחירות, אני הקטן יכול לשפר.
ב3 מערכות הבחירות לדעתי היו 2 נקודות בעייתיות:
1. חוסר ברעיונות ימין,שמרני,חירותי(ליברלי) ולקחתי על עצמי ללמוד ולקרוא יותר ספרי הגות בנושא.
(ממליץ בחום על החירות של מיל, שאינו כלכלי,ובקושי פוליטי, ומאמין שרוב שוחרי החירות מכל הקשת הפוליטית יזדהו איתו)
2. חוסר בשיח של אידיאולוגיות, ובעיקר שיח פרסונלי של "רק ביבי" או "רק לא ביבי" , דבר שנח לחלק מהצדדים, אבל לא מקדם תרבות פוליטית ראויה בעיניי. מודה שקצת נגררתי אחרי השיח של האשך, אבל משתדל לקיים דיון על עקרונות ולא על סיסמאות.

כמו לא דיון "האם ראוי שאדם תחת כתבי אישום יהיה ראש ממשלה" שבעיניי יותר מידי נצמד למישור הפלילי ולחוק.
אלא משהו כמו " האם ראוי שאדם שדורש מתנות מאנשי עסקים, ורודף אחרי פרסום חיובי בוואלה, ראוי להיות ראש ממשלה"
שזה יותר שיח של עקרונות, ומתייחס לפן המוסרי.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 20:25:51
Reply to  Guy d

כל מילה.

John
02/11/2020 15:28:56

4. דני אבדיה – ניתוח הוגן. כרגע אין כמעט שמעריכים אותו כאול סטאר עתידי או קרוב לכך, אלא יותר כדבק, סוג של jack of all trades שיודע קצת מהכל אך לא מדהים בשום דבר. בעיני המהירות שלו עם הכדור כן משמעותית כבר עכשיו, הוא נראה פיזית הרבה יותר טוב מסיום העונה עם מכבי ואני יודע בוודאות שהוא מאוד הרשים בראיונות. כמו הרבההישראלים נתקע לפעמים ב-tunnel vision או מסירות שקופות כמו שקראנו להם בילדות. זה נובע מחינוך לאי טעות במקום להינות מאומנות המשחק. אבל סך הכול בדראפט כזה מסתורי ולא ברור כאשר עברו 9 חודשים מאז שראינו את כולם משחקים משחק אמיתי, דני בחירה לא רעה לטופ 5. לגבי הקליעה, כמובן שזה לא מאוחר מדי. בלייק גריפין היה אחד הקלעים הזוועתיים בליגה, ללא קליעה אפילו מחצי מרחק ו-50% מעונשין. הוא הפך תוך 3-4 שנים לקלעי סביר מבחוץ ובינוני פלוס מעונשין.
.
6. ג'יימס וויסמן רוצה להגיע למפרץ או לשרלוט לפי מה שאני עוקב. המפרץ הוא יקבל זמן להשתפשף ולמלא עמדה מאוד חסרה בקבוצה טובה, ובשארלוט הוא יקבל קבוצה מלאת בחירות דראפט שלא הפכו לדבר משמעותי וללא כוכב מוכח, יוכל להפוך לשחקן הדומיננטי שלהם. אני כבר חודשים קורא אנליסטים שמזלזלים בבחור ושולחים אותו לבחירות 8-10 כאשר אני טוען שכישרון כמוהו אם היה ממשיך לשחק עד סיום העונה היה הבחירה הראשונה הברורה כמו אייטון. אני באמת מאמין שהוא יוכל להתמלא עד 260 פאונדס מבלי לאבד מהירות ואתלטיות ולהיות שילוב של כריס בוש פוגש את אנתוני דיוויס בהגנה. אבל הוא שם רק בפוטנציאל ודורש לפחות שנתיים לפני שהוא גורם משמעותי. בניגוד לאמביד שיכל לנוח שנה מפציעה ועוד להתאמן לבד ולגדול, וויסמן זקוק בדחיפות לזמן משחק והרבה. 10-15 דקות למשחק והוא נגמר מהר מאוד.
.
9. לבר בול רוצה לחזור לזירה המרכזית של ה-NBA אחרי שנתיים קשות. החלום שלו על 3 ילדים ב-NBA חי ובועט. למלו יגיע השנה וליאנג'לו מתאמן קשוח כבר שנתיים ועקב הקורונה פספס הזדמנות להגיע לג'י ליג שם הוחתם על ידי הקבוצת בת של OKC. לטענת אביו הוא צמח במפתיע בגיל 20 לגובה של 7'6 ויכול לשחק בווינג כקלעי עקב כניסה לכושר רציני מאוד. קשה להבין מהמעט סרטונים אם זה ריאלי, אך הוא האח היחיד בעל קליעה קונבנציונלית וגם היחיד בעל כוח פיזי דומה לאב. הדיבור הוא שהוא הולך להכווין את הבחירה שלו רק לקבוצה שתיקח גם את האח ותיתן ללמלו את תפקיד הרכז הפותח ולאו דווקא לקבוצה בעלת שוק חזק
.
10+13. הקנטקי של 2021 היא "מטורפת". זאת של השנה הייתה טובה והיה לה סיכוי לא רע לרוץ רחוק בטורניר. טייריס מקסי נדחף חזק על ידי מכונת היחצון של קאוץ' קאל וריץ' פול בקלאץ' אבל אני רואה אותו דווקא יורד במוקים אחרונים. הוא ואדוורדס עשו יום פתוח של אימונים של קלאץ' עם לברון ו-AD כצופים, אבל מקסי נראה שמה מתקשה להראות זריקה יציבה מבחוץ. ראיתי את כל האימון הארוך והסביר הזה. לא ראיתי שם משהו מרשים מבחינת הקליעה. הוא כן עשוי מהחומרים של מורי והירו מבחינת הדחף להצליח ולהשתפר, והוא כן מגן טוב מאוד על עמדה 1, אבל אני לא רואה אותו כפליימייקר אלא קומבו גארד שעלול לשים מספרים יפים אך לא להפוך למנוע של קבוצה (שזה בדיוק מה שהניקס רוצה וצריכה). יותר קובי וויט מאשר טיילר הירו או מורי שהיו צלפים מיומם הראשון בקנטקי (אחד מקלעי המכללות המעולים). אם קאוץ' קאל חשב שהוא כזה פוינט גארד אדיר למה הוא שיחק איתו כ-SG ליד אשטון האגנס בהרכב הננסים שלו (קנטקי שיחקו עם 3 גארדים בחמישייה כולם סביב ה-1.91 מ'). 3'6 זה לא מאוד גבוה לעמדת ה-SG ולא כדאי להביא את דונובן מיצ'ל כדוגמא כאשר האחרון הוא אתלט עליון ממש עם ידיים ארוכות משל מקסי.
.
11. אלטון בראנד הוא לא המוח הכדורסלני. הוא מחזיק את הבעלים והשחקנים מאוגדים. הם מאוד מכבדים אותו כאישיות. אבל הסיקסרס הבינו שצריך מוח קודח לנהל את ענייני הכדורסל.
.
12. סם הינקי עושה חייל ב-VC שלו. מרוויח טוב ולא מקבל שיט.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/11/2020 16:17:12
Reply to  John

הנקודה של דקות משחק לויסמן מאד חשובה. בג"ס הוא לא יקבל הרבה. קר אוהב את הסנטרים שלו עם הרבה חכמת משחק. ענין של ביצה ותרנגולת לויסמן שלא שיחק אפילו בקולג. כשיש לקר סנטר מהשורה הראשונה הוא משחק הרבה = בוגוט. מאז שבוגוט עזר העמדה אוישה בשיטה שקר למד בשיקגו = ועדה. האם ליקוב / מירס יכפו את ויסמן על קר?

עידו גילרי
02/11/2020 16:20:49

גם בוגוט לא שיחק מעל 22-23 דקות אצל קר.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/11/2020 16:31:06

נכון, זה ירד ל 16 דקות בפלייאוף של 2016. למרות זאת אני מיחס את ההפסד של ג"ס בפליאוף של 2016 לפציעה של בוגוט במשחק מס 5. היה גם שיקול של לשמור על הרגלים של בוגוט. זאזא, וסט ומגי = הועדה קיבלו 9,13,16 דקות ב 2017-2018

John
02/11/2020 16:40:03

בוגוט לא שיחק הרבה בגלל הפציעה. בגדול ג"ס טובה לוויסמן בעיקר בגלל צוות פיתוח מאוד טוב. הם עשו עבודה מעולה עם קוון לוני, פסטוס אזלי לפני שהתרסק ודריימונד. וויסמן יגלה ב-NBA שהוא בעיקר רים ראנר אבל יכולות הפייס אפ שלו מצויינות. היכולת להיכנס לסל בצעד מהיר עם כדרור מול גבוהים איטיים היא יכולת אנדרייטד. זה היה אמור להיות הפורטה של מרווין באגלי שנמוך מוויסמן בכמה אינצ'ים וקצר ממנו. אם יפתח זריקה במקום כלשהו זה יהיה בווריורס…
.
שארלוט היא אופציה טובה יותר מכיוון שאין שם אף שחקן דומיננטי למרות העונות הטובות של רוזייר וגראהם. בעמדת הסנטר יש להם את קודי זלר הנחמד וביסמק ביומבו השודד בטריינינג והרננגומס האנרייטד שהיה צריך לפתוח קבוע בעיני אך הוא עדיין לא סנטר לכתוב עליו הביתה.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/11/2020 17:03:19
Reply to  John

יכולת ההתפתחות של שחקנים צעירים בקבוצות חלשות למעמד של אול סטאר וצפונה היא נקודה עדינה בנבא. שחקנים כאלו צריכים מערכת טובה ודמויות חיקוי בקבוצה. לדעתי מינסוטה וגם שרלוט וקליבלנד לא יעשו טוב לויסמן. בג"ס הוא לא יקבל מספיק דקות משחק למרות שמערכת ודמויות חיקוי לא חסרות שם. שיקגו נראת לי אידיאלית עבורו.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/11/2020 18:09:33

אני אגיד את האמת אני לא ראיתי שום דבר מוויסמן אם הוא היה משחק כל השנה היה לנו נקודת בחינה משמעותית יותר אם הוא נגר או שחקן שהולך להיות אולסטאר ףמפתח סקילס בדומה לאמביד, ממה שראיתי ממנו הוא נגר 100%

asaf
02/11/2020 16:44:53

אשך לא סתם ביבי כלפי חוץ תוקף את מנדנבליט וכלךי פנים יודע שהוא חב לא הרבה מאוד. כמו שהזכרת גם הצוללות-מניות וגם מתווה הגז שחיתות עם ריח חריף (צוללות) של פגיעה בביטחון המדינה והוא איכשהו לא נחקר.
ממליץ לך להכנס ביוטיוב לסדרת הסרטונים של התנועה לאיכות השלטון עתרה בנושא צוללות-מניות לבג"צ .
מסבירים בצורה טובה מאוד את הסיפור, צריך להיות בעיניי או עיוור או אידיוט גמור בשביל לא להבין למה המינימום שצריך לקרות הוא חקירה של נתניהו בסיפור!!

אשך טמיר המקורי
02/11/2020 18:26:29
Reply to  asaf

יש פה בשפע גם מאלה וגם מאלה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/11/2020 23:20:28
Reply to  asaf

חחחחחחחחחחח התנועה לאיכות השלטון.

thejanitor
thejanitor
02/11/2020 17:06:06

תודה מנחם על המעורב.
.
אין לי את היכולת הנפשית לצפות בלבאר ל38 דק, מישהו מוכן לאמלק לי מהן 2 הקבוצות שהוא מכוון ללאמלו?

A Ljos: Resurrection
02/11/2020 17:11:56
Reply to  thejanitor

בגלל שזה מבורך לא לרצות לצפות בלבאר בול, התשובה: פיסטונס וניקס.

אור
אור
02/11/2020 17:28:17

חשבתי הלייקרס והלייקרס

A Ljos: Resurrection
02/11/2020 17:42:07
Reply to  אור

עדיין פגוע מהם, כנראה.
הוא אומר שזה כי הוא לא רוצה שלאמלו יישאר שם ביום שאחרי לברון ודייוויס תחת מאמן גרוע (raggedy ass coach) כמו שהיה עם לונזו.

אור
אור
02/11/2020 18:16:18

ברור, סתם בדיחה לא מוצלחת

רן הנרגן
רן הנרגן
02/11/2020 17:38:34
Reply to  thejanitor

הוא דיבר על ניקס ופיסטונס.

dror
dror
02/11/2020 20:48:50

איתי, זה יפה שאתה רוצה לקדם תרבות נאותה של שיח פוליטי. גם אני רוצה. אבל בזמן שאתה קורא את מיל לי הסקוריטטה של ביבי נותן מכות בהפגנות חוקיות לגמרי. מי מוביל את התרבות הפוליטית המסריחה פה? מי מסית תחת כל עץ רענן? אתה רוצה שיח פוליטי אחר? תצביע למי שלא ילך אתו. קודם צריך להעיף אותו, אח"כ להתדיין. סליחה שקצת קשה לנו להתפלמס פשוט כל פעם שאנחנו באים לצומת להביע דעה על זה שלו אתה מצביע זורקים עלינו חפצים דוחפים לנו מכות ומאיימים עלינו. ובבקשה אל תענה לי שזה לא נכון לגבי ההפגנות (זה נכון ומוכח במאות קטעי וידאו) ושביבי לא אחראי למעשי הביביסטים. הוא ראש הממשלה. הוא מלהיט אותם כמו במשטרים הכי אפלים.
ולגבי האשך הסירו דאגה…רזי שאל שאלה מעצבנת קיבל תשובה דבילית. אבל זה לא יעצור אותו. לכן אנחנו זקוקים להומור כדי לעבור תקופה קשה. בברכה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/11/2020 23:24:17
Reply to  dror

כן כפרה.
כשאצלכם אומרים לצאת למסע הרג, זה הומור.
אתה יודע איך זה נשמע לי?
צבוע. כמו העצבים שזה מביא לפעילי 0מול:
https://ibb.co/5nKLHRk

דוקטור רזי הופמן
03/11/2020 1:58:23

זה גועל נפש!

דוקטור רזי הופמן
03/11/2020 1:56:00
Reply to  dror

איך הוא בדיוק מלהיט אותם? הוא נואם ומורה להם לצאת להרביץ?
להד"מ. לא חובב נהנתניהו אבל אתם כל הזמן ממציאים יש מאיין

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/11/2020 2:49:19

אתה מומחה לדמוניזציה, אז בטח אתה מבין איך נתניהו עושה דמוניזציה למפגינים ואיך זה מוליך את תומכיו הפנאטים לאלימות כלפי המפגינים נגדו.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/11/2020 3:07:31
Reply to  dror

דרור שוב אתה מכליל קיצוניים מהצד הימיני שצריכים להוקיע אותם להתנהגות של כלל מצביעי הימין.
.
לגבי האשך גם העצימת עיניים שלך מצחיקה הוא חזר על מנטרות דומות מספר פעמים, כינה אינספור פעמיים את מצביעי הימין במילים שאין לטהר, ההגנה על ההתנהגות שלו די מגוכחת. אני לא רואה הבדל בין הגנה על קיצוני הימין להגנה על קיצוני השמאל, מיעוט אלים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/11/2020 23:34:57

אני לא מרחם על ה0מול בארץ.
אחרי שטראמפ לוקח את הבחירות, ביבי הולך לקחת אותנו לבחירות:
67 מנדטים לימין
עוד לפחות 5 הסכמי שלום
רפורמה בפרקליטות, בגצ, משטרה.
החזרת הכח לנבחרי הציבור על חשבון ממוני הציבור:
א.לא עוד ועדות איתור שכל מטרתן היא להפקיע את הזכות למנות מידי נבחרי הציבור
ב. פיצול סמכויות היועמ"ש (שלא יהיה יותר תובע, יועמ"ש ועוד 19 תפקידים אחרים כמו היום)
ג. שינוי הרכב ועדת השופטים
ועוד הרבה תיקונים שאין שום סיכוי שיקרו בממשלות אחדות\מעבר.
ויותר לא נפתח חדשות ונשמע שבית המחבל נהרס "לאחר אישור בגצ". תודה לכם באמת, מלאכים נקיי כפיים (ללא עבירות בניה וניגודי עניינים) שיש לכם את ההבנה הבטחונית (או הכלכלית או וואטאבר) ואתם בעלי סמכות אבל 0 אחריות.
.
ולגבי הסקרים – צריך להיות ממש נאיבי כדי לא להבין שמה שקורה בישראל קורה (וקרה גם ב2016) גם בארה"ב.
אנשים פשוט לא אומרים את האמת בסקרים.

דוקטור רזי הופמן
03/11/2020 2:00:01

אבל יש לנו נביא באתר, דקס שמו שטוען שעוד שבועיים נהנתניהו יורד מהבמה הפוליטית.
הכנתי בירה ופיצוחים לשני הארועים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
03/11/2020 11:33:33

איפה הוא טען את זה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/11/2020 23:41:55

והנה הפיטסבורג פוסט גאזט מראה לאן נושבת הרוח:

https://www.post-gazette.com/opinion/editorials/2020/10/31/editorial-donald-trump-joe-biden-mike-pence-kamala-harris-presidential-candidate-endorsement/stories/202010310021

This newspaper has not supported a Republican for president since 1972. But we believe Mr. Trump, for all his faults, is the better choice this year.
.
.
אני הייתי קצת בספק לפני, אבל לאור הצנזורה הבלתי נגמרת של הרשתות החברתיות, בתוספת לעניין הסקרים שאני מתחיל יותר ויותר להבין שלא מייצג כלום, אני די בטוח שטראמפ הולך לנצח.
גיא, אם אתה בעניין של להתערב, אני בפנים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/11/2020 23:57:36

עיתון שהפך לשמרני לפני שנתיים בעקבות איחוד עם עיתון נוסף ושינוי העורכים זה הסממן שלך?
שיהיה לך לבריאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/11/2020 3:11:54

יואש ברור שאנשים משקרים בטח כשיש כזה קטילה של כל מצביע טראמפ בתרבות הPC של ימנו, עדיין הפערים של הסקרים הם עצומים, אני בהחלט מקווה שיזכה אבל אני כלל לא בטוח,בוויסקונסין יש לביידן בסקרים יתרון עצום.

dror
dror
03/11/2020 0:28:56

ניצחת יואב. השתכנעתי שברגע שביבי יחמוק ממשפט ויעשה סדר בפרקליטות הכל פה יהיה פיקס. זו המשילות, stupid. בגץ מונע ממנו לטפל במגיפה במגזר החרדי. חפותו הטהורה לעד מונעת ממנו ללכת למשפט כמו אזרח. טוב הוא לא אזרח הוא מלך. אחלה, נשמע טוב.