מה יקרה אם טראמפ ינצח? מערכת המשפט הפדרלי תהפוך לסופר-שמרנית/נוצרית (מאמר 2 בסדרה) / מנחם לס

***********

לפני שאני מתחיל, 6 דברים חשובים שקרו היום, דברים שפעם הם לא יכולים היו לקרות בשום פנים ואופן, אבל היום, עם טראמפ, הם המנה היומית!:

1)קושניר, החתן של טראמפ, אמר לוודוורד (סופר הספר RAGE על טראמפ, והעיתונאי המפורסם אולי ביותר בארה"ב שהיה גם העיתונאי הראשי שגילה את פרשת 'ווטרגייט') ש"טראמפ החליט לנצל את מגיפת הקורונה ליתרונות פוליטיים. "ניתן את המלחמה בקורונה למושלים, ולפני הסוף נופיע כמנצחים"

2) בראיון המוקלט קושניר אומר לוודווארד ש"הנשיא החליט לקחת את העם מידי הרופאים"!

3) מיילס טיילור – שהיה CHIEF OF STAFF של HOMELAND SECURITY של טראמפ משך שנתיים הודה הערב שהוא היה זה שכתב את ANONYMOUS – ה-OP-ED, והיום בראיון חי לאומה עם כריס קומו הוא האשים את טראמפ בכל האשמות שאני אספתי בעצמי אתמול על טראמפ (הריסת NATO, קרע כמעט מחלט עם מנהיגי מערב אירופה, וכו' וכו'). הוא האשים את טראמפ שאין, ולא היה לו כל עניין, להיות 'מנהיג העם'. אין לו גם את הכישרון והאישיות להנהיג. כישרונו הוא בדיבור ודמגוגיה, וטיפוס שכל מה שמעניין אותו הוא עצמו, 'ללא כל התחשבות בעם האמריקאי ובמספר הקורבנות מהנגיף'. מחר (היום) זה יהיה הנושא החם ביותר בארה"ב.

4)דובר הבית הלבן יצא היום בהכרזה ש"אחרי מלחמה נועזת ואמיצה בנגיף הקורונה, הבית הלבן מודיע בגאווה שתחת ההנהגה של הנשיא דונלד טראמפ, התגברנו סוף-סוף על הנגיף!" (וזה אחרי שב-34 מדינות בארה"ב היו היום שיאי נדבקים חדשים (ס"ה בארה"ב היום קרוב ל-80,000 נדבקים חדשים) , שהגיע לממוצע של 66,000 נדבקים ליום, עם 864 קורבנות ליום, בממוצע.

5) כשדובר הבית הלבן נשאל כיצד הבית הלבן יכול לצאת בהצהרה כזאת הוא הגיב: 'הבית הלבן התגבר על הנגיף. השלמנו את תפקידנו. המאבק בקורונה הוא עתה מאבק של המדינות השונות. כל מושל מדינה יחליט מה הטוב ביותר למדינתו!' (מ.ל: זה כאילו רוזוולט מודיע באמצע מלחמת העולם ה-II: , מעתה המלחמה נגמרה עבורי. התגברנו על הנאצים. מעתה כל מדינה מחליטה מה לעשות בקשר לנאצים וליפאנים בעצמה!)

6) שוק המניות שטראמפ כה גאה בו, נפל היום בעוד קרוב ל-1,000 נקודות. זאת היתה המשענת של טראמפ: שוק המניות. עכשיו גם זה נופל לו בין הרגליים מתוך שתי סיבות: א) שביידן ייבחר, ו-ב) שבגלל טראמפ (והמדינה הרי תהיה תחת שליטתו עוד 3 חודשים) – נגיף הקורונה (שטראמפ טוען שהוא הצליח לגבור עליו…) יתגבר ויתעצם כל כך בגלל חוסר הנהגה פדרלית מינימלית, שהנגיף ישתק את כל המדינה.

מ.ל:

1)כיצד הבית הלבן מסוגל לצאת עם הכרזה מטורפת, ובלתי נתפשת כזאת כשבתי החולים מפוצצים בחולי קורונה עם מכשירי נשימה, ועל כל צעד ושעל נשברים שיאי מחלה חדשים? לאן הגענו? כיצד זה ייתכן? כיצד אפשר לשדר שקר כזה ל-360,000,000 תושבים (נניח 330,000,000 אזרחים) ולצאת ממנו בחיים? הבית הלבן הפך למקור בלתי אמין גרוע יותר מצפון קוריאה. גרוע יותר מהצהרות שמגיעות מאיראן, אוגנדה,ונצואלה, ומרוסיה. האם הגענו אל פי הפחת? תארו לכם שעוד שבוע המטולטל הזה טראמפ, חולה הנפש והמניאק הזה, מנצח את הבחירות, וממשיך לכהן כמנהיג העולם החופשי?

2) כיצד הנשיא של ארה"ב מסוגל לומר שלגביו 'אין קורונה'? ואז: 'אנחנו התגברנו על הנגיף. מעתה כל מושל יחליט בעצמו כיצד להילחם במה שנישאר להילחם"!

3) המניאק הזה עומד להפסיד, בגדול, על בטוח. השאלה היחידה שנותרה היא איזה הרס ואיזה DAMAGE הוא יוכל לעשות למדינה (ולתושביה) בשלושה החודשים שהוא עוד יישאר 'COMMANDER IN CHIEF'???

***********

1.טראמפ והאדמיניסטרציה שלו הצליחו להפוך את ה-SUPREME COURT לבית משפט עליון סופר שמרני!

(אוי ואבוי מה יקרה אם הוא ייבחר לנשיא לארבע השנים האחרונות כי הדיעה הרווחת היא ששופט עליון אחד נוסף ייבחר בארבע השנים הבאות!)

למעשה השמרנות כבר החלה כש Amy Coney Barrett – איימי ברט ניבחרה לבית המשפט העליון של ארה"ב, משרה לחיים שהתפנתה ע"י רות גינזבורג ז"ל , ללא כל הגינות, יושר, או טהרת-נפש, כשהיא יודעת גם יודעת שהרוב הגדול של העם מתנגד לכל בחירת שופט או שופטת למשרה לכל החיים, 6 ימים לפני הבחירות.

במיוחד שעתה ידוע וברור כשמש שבבחירה הפופולרית ביידן ינצח בהפרש בוחרים של 14 עד 18 מיליון בוחרים.

מעניין כיצד אם לשבעה ילדים הולכת לישון כשהיא יודעת שרוב האמריקאים הם נגד בחירתה, והרפובליקנים בסינט דחפו אותה פנימה נגד רצון העם. זה לא שהיא מחוסרת עבודה. למעשה משכורתה כשופטת עליונה היא ירידה של 10-15% ממשכורתה כשהייתה CIRCUIT JUDGE ב-COURT OF APPEAL ב-SEVENTH CIRCUIT.

מה לא כינו אותה? "הכריש הלבן"

היא שייכת לכת ה-church covenant, שהיא Parachurch Community וחברה בכת ה-  People of Praise. היא נחשבת ל-textualis ול-originalist. בקיצור, לא חסר. אולי קצת דפוקה בראש כי היישו הזה מנצרת מכוון את חייה, והיא מתנגדת תקיפה לכל סוג של הפלות, אפילו אם ההריון הוא כתוצאה מגילוי עריות או אונס.

היא אמרה תחת שבועה שהיא מסוגלת להפריד בין דעותיה האישיות והדתיות לבין תפקידה כשופטת עליונה. אז העובדה היא שהיא שופטת ב-SUPREME COURT עד יום מותה. זה אומר שלשופטים העליונים הסופר-השמרנים ישנו יתרון מחלט על השופטים הנייטרליים והליברלים. אבל בין 'להגיד' ו-'להצביע' המרחק גדול.

הסכנה הראשונה, שהיא אפשרית לפי החוקה האמריקאית? אם בבחירות לנשיאות מועמד לנשיאות שהפסיד במדינה מסויימת תובע את ה-BOARD OF ELECTION של אותה מדינה שהיו מספיק בחירות בלתי חוקיות, התביעה מגיעה – ל-SUPREME COURT (ע"פ ה-(Federal Election Act -FECA). כך קרה בפלורידה בשנת 2000, כשבית המשפט העליון החליט בקשר ל-ELECTORAL COLLEGE של פלורידה, וקבע שהם הולכים לטובת ג'ורג' בוש ולא אל גור (https://www.history.com/news/2000-election-bush-gore-votes-supreme-court. במילים אחרות מי שקבע מי יהיה נשיא ארה"ב היה בית המשפט העליון ולא העם שבחר (והכל בגלל איזו שרמוטה מפלורידה שהיתה אז סנטור רפובליקני).

בקיצור, נניח שמדינת פנסילבניה היא שוברת השוויון ב-ELECTORAL COLLEGE ובית המשפט העליון עם רוב רפובליקני מחלט מחליט לטובה טראמפ, טראמפ יהיה הנשיא הבא. מי יבחר אותו? צדקתם! איימי ברט – שנבחרה לשופטת שבוע לפני הבחירותבין שאר השופטים השמרנים האחרים, שהם הרוב ב-SUPREME COURT.

רק ב-2016 כשהמצב היה הפוך, הסנטור מיץ' מקונל, יו"ר הסינט הרפובליקני והסנטור לינדסי גראהם טענו ש – give the people a voice in the filling of this vacancy ואז ‘Let’s let the next president, whoever it might be, make that nomination.

במשאל עם של ABC 57% מהאמריקאים מעדיפים שהנשיא הבא ימליץ על המקום הפנוי בבית המשפט העליון (57 percent according to a recent Post-ABC poll—)

העקרון היסודי עם ה-SUPREME COURT הוא שכל שופט בית משפט עליון לא יהיה קשור לנשיא המכהן באיזה שהוא קשר – רשמי או לא רשמי, קשר של החזרת 'חוב' או כל קשר שהוא. לי ברור שברט תהיה 'פודל' של טראמפ אם ייבחר. הנה, תקראו בעצמכם פיסקה שניכתבה בוול-סטריט ג'ורנל:

And the upcoming decisions she will now have a chance to weigh in on are crucial, and will affect all of us in countless ways, including our most precious civil and reproductive rights. Most pressing are the cases involving election disputes from North Carolina and Pennsylvania concerning absentee ballots and when they may be accepted. Even more pressing—the very real possibility that the results of the election will be disputed and decided by the court.

הדברים החשובים ביותר בחיי העם עומדים להיקבע ע"י בית המשפט העליון:

Affordable Care Act,1

Abortion rights, 2

The rights of the LGBTQ+ community.3

הווה אומר שבית משפט עליון שמרני (שאולי לא היה שמרני כמוהו) יחליט על שלושת ההחלטות החשובות ביותר בחיי העם!!!

בית משפט עליון שמרני עם נשיא שמרני (אנטי לא מאמין שהוא 'שמרני'. הוא משחק אותה שמרני ונוצרי אדוק שה'לורד' שלו הוא ג'יזוס קרייסט, ומה לא) יהפכו את החיים במדינה הזאת לבלתי נסבלים. (כשבחקירת שתי וערב לפני שהסינט בחר בה (כל הסנטורים הדמוקרטים לא הסכימו להשפיל את עצמם ולהגיע להצבעה 'בעד או נגד') היא נשאלה בקשר לדעתה על הפלות ו-LGBTQ. היא נמנעה באלגנטיות מלענות! (אבל ידוע שהיא חתומה על OVERTURN של  call to overturn Roe v. Wade) .

2. בית המשפט העליון זה רק ה-TIP OF THE ICEBERG – רק קצה הקרחון. האדמיניסטרציה של טראמפ הצליחה להפוך את כל מערכת המשפט הפדרלית לסופר שמרנית!

מקונל ואמי ברט

כפי שכבר כתבתי, הבחירה של אמי קוני ברט מבטיחה שליטה סופר-שמרנית על ה-SUPREME COURT לשנים רבות מאד. ארבע השנים של האדמיניסטרציה של טראמפ, והשליטה הרפובליקנית בסינט, וכמובן מותה של רות גינזבורג חודשיים לפני הבחירות איפשרו שליטה ימנית ברורה בבית המשפט העליון לשנים על גבי שנים כי אין אף שופט עליון בגיל מבוגר מאד.

אבל בנוסף לכך, האדמיניסטרציה של טראמפ הצליחה במידה רבה להטות את כל המערכת המשפטית הפדרלית לשמרנית-נוצרית בצורה מוגזמת שאין לה אח ורע בכל ההיסטוריה האמריקאית. זה קרה כשהאדמיניסטרציה הסמיכה שופטים שרובם ככולם בעלי נטיות שמרניות. הכל נעשה באישורו של טראמפ, אבל כמובן את העבודה עשו אנשי האדמיניסטרציה שלו. כל הסיפור הזה הוא גדול על הדביל הזה, כמובן, אבל את האישור לרעיונות של העומדים תחתיו הוא נתן ברצון.

העבודה של האדמיניסטרציה של טראמפ עבדה ביעילות כזאת ש – –

Its work has been so fast and so effective that there is only one vacancy now in the appellate courts: the seat left open by Barrett’s promotion.

שליטה רפובליקנית על בית המשפט העליון לא הייתה אף פעם בצורה מחלטת כזאת. מה שקורה עתה הוא "PACKING THE COURTS". הווה אומר, בית המשפט העליון מאשר את שופטי ה-CIRCUIT COURTS OF APPEAL, ושופטי ה-CIRCUIT COURTS מאשרים את ה-US DISTRICT COURTS. איש לא שם לב לשופטים בבתי המשפט הנמוכים יותר, אבל הם-הם הקובעים את הדין ופרוש המשפט במדינה, ומאחר והאדמיניסטרציה של טראמפ הצליחה להשפיע על כל הפרוצס, כמעט כל השופטים החדשים בארבע השנים האחרונות היו בעלי נטיות שמרניות. למעשה, הם-הם שיהפכו את ארה"ב למדינה עם נטיות שמרניות-נוצריות יותר אפילו מבית המשפט העליון. כמובן שהדברים החשובים ביותר הם ה-SECOND AMENDMENT וה-PRO LIFE.

בחירה שנייה של טראמפ תהרוס כל חלקה טובה מה-CIVIL RIGHTS וה-CIVIL LIBERTIES. הוא כבר הראה זאת כשבגללו הופרדו מאות ילדים מהוריהם (ועד היום לא מצליחים לחבר ילדים והורים), והכריז על המהגרים הבלתי חוקיים הלטינים כ'אנסים' ו'רוצחים'.

הוא מסרב על היום להכריז על הקיצונים הימניים – לא פחות ולא יותר מנאצים – כגוף מיליטריסטי מסוכן שחובה לנטרל אותו מנישקו לרצח המונים, ובמקום אמר ש"גם ביניהם ישנם אנשים טובים" (אחרי המהומות בשרלוטסוויל).

אם ייבחר שוב הוא ימשיך בהבטחתו לבטל את ROE VS WADE, ויבטל כספים פדרליים מ-TITLE X FAMILY PLANNING CLINICS , וכמובן יבטל מיד את מה שנשאר מ-OBAMACARE, מבלי שישנה לו כל תכנית רפואית אחרת, באמצע המגיפה הקטלנית ביותר בדורות האחרונים.

התוצאה היא שעתה, עם האבטלה הגואה, 30 עד 40 מיליון – ואולי אף 50 מיליון תושבים – זקנים, נשים, וטף, יישארו ללא כל ביטוח רפואי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 179 תגובות

  1. בינתיים,
    צעדי טראמפ בבית המשפט העליון לא צולחים במאבקו הנוכחי –
    .
    2 פסיקות משמעותיות היו הלילה,
    בפנסלבניה ובצפון קרולינה (מדינות קריטיות לניצחון טראמפ) נבלם ניסיון הרפובליקנים למנוע ספירת קולות שנשלחו בזמן במעטפות, אבל התעקבו בהגיעם לספירה.
    המשמעות היא שקולות מהמעטפות יספרו גם עם יגיעו עד 6 ימים אחרי הבחירות. מי שזוכר את ההפסד של אל גור, יודע עד כמה בחירות צמודות יכולות להיות ממש צמודות, ועד כמה הקולות האלו קריטיים.
    .
    ההצבעה בבית המשפט העליון על הפסיקה הייתה ללא השופטת החדשה, והיא הסתיימה בתוצאה 5 – 3 לטובת שמירת זכותם של קולות מצביעים כשרים להיספר.
    .
    המספר הזה, 5 – 3, הוא מספר משמעותי. זה אומר שגם אחרי המינוי האחרון (ואין לנו באמת מושג איך תתנהל השופטת הטריה), למיין סטרים השיפוטי יש עדיין רוב של 5.
    .
    תודה, מנחם.

    1. איזה פלא, שופטים שמרנים הם אנשים ישרים, שוקינג.
      אולי ההפחדות והשקרים שעושים לשמרנים, זה בסך הכל שקרים?
      ממציאים פה כאילו איימי בארט היא כולה אדם מושחת, שתחזיר לטראמפ ותחליט שישאר נשיא לנצח.
      איזה שקרים, איזה חושך.
      במקום להסתכל על האשה המדהימה הזאתי(כן כן),
      אחת שחיה חיים מדהימים,
      מי מאיתנו היה בוחר לגדל 7 ילדים?
      מתוכם היא אמצה זוג ילדים מהאיטי,
      היא גם אשת קריירה בנוסף להיותה אמא ל7.
      יש סיפור של האצמה נשית יותר גדול מזה?
      כל זה תוך שמירה על אורח חיים דתי, בחברה שמרנית.

      מה שפוזיציה עושה לאנשים, איימי בארט בת 48, זה אומר שהיא תיהיה בעליון עוד הרבה שנים בע"ה, אני מוכן להתערב עם מי שרוצה, שהיא לא תוציא פסק דין שאינו ראוי – קרי יש מאחורי תפיסת עולם שמרנית והגונה- תחת ידה, פשוט כי שומעים ונכרים דברי אמת.

      1. נראה לי שיש לא מעט חוות דעת וטיעונים של השופטים השמרנים בבית המשפט העליון האמריקאי שאתה לא רוצה להיות מודע אליהם.

    1. נו שמעון,
      יש לי כבר התערבות עם האבליצ'ק על זהות המנצח בבחירות בארה"ב. אם אתה כל כך משוכנע,
      למה שלא תשים כסף במקום בו פיך נמצא?
      בוא, תגבה את ההצהרות הבומבסטיות בהתערבות ידידותית.
      דה שוט מגיע למגש "חיסול חובות" הופס, גם האבליצ'ק ואנוכי.
      אני מציע התערבות על מנת אוכל ידידותית שתספוג את האלכוהול (יש סינגל מאלט על הכף, ממנו אני אשתה גם אם אפסיד + 2 הבירות של דה שוט).
      .
      מה אתה אומר, לשם שינוי אתה תלך על זה?

      1. למה נראה לך שאתערב על דברים כאלה?
        בכלל אותי מצחיק לראות איזה שינויים מנחם יחרטט שביידן עושה אם הדמנטי יבחר. לך תדע עם כמות רפי ההבנה בארהב הדמנטי בהחלט יכול להיבחר. אם הוא היה שחור היה לו יותר סיכוי אבל

          1. פניתי לעורך דין. שלווה, לא חלק מההתערבות. כל השאר, כן…
            .
            "בקיצור, גיא – אני רוצה להתערב איתך, אבל בירה זה משקה משעמם… סינגל מאלט 15+, מה אתה אומר? אני טוען שאו שטראמפ מנצח, או שהוא לא יורד בחלופת שלטון רגילה, whatever it might be – לא מתפנה, מלחמה עולמית, בכיות על זיוף, etc.."
            .
            אבל כן, אכן יריב קשוח.
            אני סומך על ההפחדה של הביוקרטים שלמעשה מנהלים את המדינה. הם יכריחו את טראמפ להתפנות במקרה של הפסד.

            1. אני מקווה מאוד.. מעולם לא תליתי את בטחוני כך במוסדות האמריקאיים (חוץ מבכל רגע בחיי, שכן אני נתין בקולוניה אמריקנית).
              צודק, שלווה זו תקווה מוגזמת השנה..

  2. אולי שוק המניות מושפע מהסקרים שלא מחמיאים לטראמפ?
    נראה מה יקרה כשטראמפ יעזוב, איך שוק המניות יגיב….
    מה דעתך ברוך? אני סתם זורק אבל נראה שאולי יהיו ירידות חדות בבורסה בארה"ב וזה כמובן יכול להשפיע על כל הכלכלה.
    נשאר רק לראות מה יהיה.

    1. ביידן מעביר מסרים לא חיוביים לשוק ההון
      הצניחה אתמול הייתה בכלל בגלל עלייה בנתוני התחלואה באירופה והדיבורים על סגרים נוספים

    2. הבועה חייבת להתפוצץ. שערי המניות לא מייצגים תוצאות עסקיות או מצב אמיתי של החברות, אלא תוצאה מהזרמה מטורפת ומתמשכת של כספים ללא הבחנה, תוך הגדלת הגרעון למספרים שעד לא מזמן לא השתמשו בהם

      1. 🙂
        "תוך הגדלת הגרעון למספרים שעד לא מזמן לא השתמשו בהם"
        מטורף לגמרי, אבל אנחנו בתקופה מטורפת. למה אנחנו לא איזה אי שכוח אל באוקיינוס הפאסיפי?

      2. כותבים פה הרבה שטויות אני לא מתייחס כבר לטורים של מנחם לגבי טראמפ כי אמרתי הרסה , לגבי הכלכלה והמצב שהיה טרום קורונה.
        ב3 שנים הראשונות הכלכלה הייתה אדירה שיעור הצמיחה היה 2.5%, , שיעור הצמיחה בניכוי אינפלציה עלה ב-2.1% בכל שנה. בפברואר 2020 שיעור האבטלה ירד ל-3.5% ושיעור העוני ירד ל-10.5%, זוהי התוצאה הכי נמוכה ב50 שנה האחרונות. לאנשים היה יותר כסף בכיסים, אבל קרה הקורנה והמשבר הכלכלי שבא איתו

            1. +100
              סתם מבלבל במח והיחס שלו לאנשים מבוגרים לא לעניין.
              אני ביקשתי את חוות הדעת של איש עסקים עם ניסיון ולא של איזה נבחן גס רוח שנכנס באנשים בגלל דעות פוליטיות ועוד עניינים שלא מסתדרים עם האג'נדות שלו.

            2. מעניין למה אתה כותב את זה לי ולא לברוך שלא אמר יותר (וזה כל הסיבה שכתבתי לו את זה).
              אה, נכון, כי אתה נעלבת שאין לך טיעונים ממשיים משכנעים משל עצמך אז אתה פשוט מנסה להאחז באוויר ולתקוף אותי על כלום

            3. דר נייטרלי
              מי האנשים המבוגרים שאתה מדבר עליהם כאן?

  3. מנחם
    ביידן נשמע כמו אחד שלא מבין הרבה מבחינת המסרים שהוא שולח לשוק ההוו, הוא מדבר על להרים את מס החברות
    זאת תהיה פגיעה חריפה ברווחים של כל החברות מה שיוביל לצניחה במדדים.
    הבורסות מנופחות כבר שנים, יאמר לזכותו/רעתו של טראמפ שבמקום לכבות את השריפה הוא רק מוסיף לתדלק את השווקים עם חבילות סיוע.
    טראמפ נוקט בגישה קפטילסטית, בעוד ביידן מדבר על עזרה לשכבות החלשות
    מאיפה היא יביא כסף לזה? רק הוא יודע

  4. מנחם תודה.
    אתמול מאוחר כתבתי לך את תגובתי לגבי מה שכתבת אתמול .
    שווה לראות .
    לגבי מערכת המשפט אוי כמה אני מקנא בכם .
    בסוף אצלכם מי שממנה הם נבחרי הציבור
    בגדול אני לא מבין את הטענות שלך
    טראמפ נבחר לקדנציה של 4 שנים היה לו רוב לגיטימי לגמרי בבית הנבחרים והוא מינה שופט ( ת) ברגע שזה התאפשר
    הרי אם רות ביידר גינסבורג הייתה בוחרת להתפטר או למות קצת קודם לכן ( אם מותר לרגע להתבדח) אז הוא היה ממנה שופט קודם לכן .

    הלוואי עלינו בארץ שהמינוי היה מתבצע באופן שמשקף את הדמוקרטיה וממילא אם הדמוקרטים ינצחו הם ימנו באותו האופן בדיוק ( וכבר שמעתי שביידן הדחליל מתכוון להוסיף שופטים לעליון מה שהרבה פחות לגיטימי מהצעד של טראמפ).

    אצלנו לעומת זאת מי שממנה את השופטים הם החונטה בעצמה עם 3 שופטי עליון ( שיש להם כבר זכות וטו ) איתם שני חברי לישכת עורכי הדין ( שמסורתית עם השופטים) ועוד נציג אופוזיציה ששייך למיעוט .
    ככה שנציגי הרוב הם במקרה הטוב 3/9 .
    כאשר פעם אחת הלישכה הלכה עם הרוב הדיחו את היו"ר שלה בדרכים נלוזות ולא חוקיות בהאזנות סתר וכו …אלא שהיו"ר לא פראייר והגניב האזנת סתר משלו בו מסתבר שפרקליט המדינה לשעבר מחזיק את היועץ המשפטי בגרון והמשנה שלו תופרת לאותו היועץ תיקים .
    אצלנו שופט עליון נתפס משקר
    תובעת ראש הממשלה נמצאת עוברת עבירות בנייה ומתרצת תירוצים שאם הלקוחות שלי היו מתרצים אותם תירוצים היו זורקים אותם מכל המדרגות עם קנס מיוחד בגין "אהבלות יתר"
    לאחרונה נתפסה נשיאת העליון בשקר גס ובבניה בלתי חוקית
    זו התוצאה הישירה של חונטה שממנה את עצמה ואתה בוכה לי על טראמפ ?.
    הלוואי עלינו הצרות שלך בכל הקשור למנויי מערכת המשפט .

    1. אם היית קצת נובר בהיסטוריה הקרובה היית מבין את הטענות
      9 חודשים לפני סיום הכהונה של אובמה התפנה מקום בביתה המשפט העליון ואובמה מינה את מאריק גארלנד(מועמד אמצע שהיה ברשימות של רפובליקנים שהוא אחד כזה שהם לא יעשו לו בעיות) אבל מקונול ולינדזי גרהאם ששלטו בסנאט לא הסכימו אפילו לפתוח דיון עליו שלא לדבר על הצבעה כי לטענתם לא ממנים שופט עליון בשנת בחירות וצריך לחכות עד אחרי הבחירות וזה מה שקרה.
      ופתאום חודש לפני הבחירות זה כן בסדר כי יש נשיא רפובליקני שימנה שופטת "משלנו" ?
      צביעות כזאת מצד מקונול וגרהאם חייבת להיענש , גרהאם האפס יפסיד בבחירות עוד שבוע,מקונול חצי רגל בקבר ולא מסוגל ללכת בקו ישר בלי ליפול אבל ביידן חייב לתת תגובה רצינית לדבר הזה ולא משנה מה זה יהיה , לדעתי הוא לא צריך להוסיף שופטים , הוא צריך להגביל את הזמן של השופטים בבית המשפט , להפסיק עם המינוי לכל החיים.

      1. אני מתכוון בדיוק כפי המשמעות ההיסטורית שלה
        חונטה זה מוסד שלטוני -מינהלי /צבאי שמונהג במשותף
        בחונטה היו משתתפים כמה קציני צבא ומנהיגים לבדם את עניייני המדינה בעקבות הפיכה צבאית
        אז אצלנו ההפיכה היא משפטית
        והיא נעשית בשיתוף פעולה בין הפרקליטות בית המשפט ולעתים חוקרי המשטרה יש לכך כמה דוגמאות מובהקות
        למשל לאחרונה
        החליט היועץ המשפטי "לממשלה" שהוא לא מעוניין במדיניות של השר לביטחון פנים אוחנה (בענייני נשיאת נשק או משהו כזה) השר אוחנה פנה לבג"ץ בניסיון לייצג את עצמו שלא דרך היועץ המשפטי שאגב לא אמר שהעמדה של השר אוחנה לא חוקית אלא שהיא לא "מתאימה" או "סבירה"
        בית המשפט אסר על השר אוחנה לקבל ייעוץ זולת היועץ המשפטי לממשלה .

        וכך הלכה למעשה נבחר הציבור לא יכול להציע מדיניות משל עצמו והוא מחויב לחוות דעתו של היועץ המשפטי ולה בלבד והכל בגבוי השופטים את היועץ .

        עוד דוגמה היא מינוי פרקליט המדינה מונה פרקליט
        היועץ המשפטי החליט שהוא לא מנוי סביר ולא מתאים שופט שאפילו לא היה אמור לדון בכך (מזוז ) דאג שהתיק יגיע אליו והזיז את הפרלקיט לטובת רצונו של היועץ המשפטי וכנגד רצון השר הממונה .

        לאחרונה התגלו חשדות כבדים מאד לעבירות פליליות של נשיאת העליון …אבל הכדור יעבור ליועץ שהוא גם הפרקליט ככה שהיא שמורה
        המסלול הוא דו כיווני כפי שראינו בסוגית צא"פ של מנדלבליט בסיפור אשכנזי וסיגולוביץ (שהיה אז קצין בכיר במשטרה באגף החקירות )
        גם ליאת בן ארי המושחתת השנייה מהווה פרח מוגן
        לכל זאת ועוד (למשל רות דוד )
        אני קורה חונטה .

            1. LOL
              גלל צואה חזר לאתר וישר נעלב בשם אנשים אחרים

            2. אני מבקש
              זכויות היוצרים לתאום, שלי….

          1. יום תבין מי מנותק מהמציאות או שאתה מקרה אבוד.
            אגב רק אומר שאני חשבתי זאת כבר ב98 בואכה 99 בהפגנת המליון של פורוש האבא אם אתה בכלל יודע על מה אני מדבר .
            יום טוב כמובן .

            1. עוד באירופה הוא היה שבוי בקונספציות.
              תבין לא משנה לי כמה זמן אתה כבר שקוע בהזיות שלך. ותק אינו בסיס לתפיסת מציאות.
              בתור בן אדם שבוכה על זיהוי תהליכים של יאיר גולן העובדה שאתה משווה את מערכת המשפט בארץ(או מה שלא מתאים לך להכניס בחונטה הדמיונית שלך באותו רגע) לחונטה צבאית, זה פארסה פסיכודלית.
              אין לי איך לדבר עם אנשים שתפיסת המציאות שלהם כל כך עקומה שהם צריכים לעוות את המציאות או לדמיין דברים לחלוטין בשביל לטעון את הטענות שלהן, וזה בדיוק איפה שאתה נמצא.

        1. חבל על המאמץ שלך, אנשי ה0מול פה באתר לא מסוגלים לדבר לגופו של עניין, הם ישר קופצים עם #קונספירציות.
          לאחרונה גם הגיע לפה איזה ילד כאפות שבעיקר מספים.

          1. הרי עבירות הבניה של בן ארי וחיות הן קונספירציה. זה לא שיש כתבות שלמות כולל צילומי רחפן.
            והיועמ"ש לא הוקלט שהוא אומר שהוא נסחט בידי פרקליט המדינה.
            ופרקליט המדינה לא תועד במייל מסביר בדיוק למה לא הורה לפתוח חקירה באירועי אום אל חיראן.
            וזה לא שהבן של ליאת בן ארי צולם מכה שוטר וליאת בן ארי שיקרה לבית המשפט וכל הנושא הושתק.
            וזה לא שבמדינה ישראל גם מחבל יכול לייצג את עצמו, אבל השר לבטחון פנים לא.
            .
            כל אלה כרגע לא מפריעים לאף אחד מה0מול, קודם כל שיתפרו וירשיעו את ראש הממשלה ואחר כך יתייחסו לשאר.

            1. התכוונת שאחר כך ימשיכו להתעלם מהשאר?….

    2. כמה סיסמאות..
      הוועדה מורכבת מ9 אנשים. 3 מהם שופטים שאתה ישר מבלבל וקובע שנם חלק מהחונטה, למרות שאחד מהם כיום הינו שוםט שמרן שהוא מינוי של הימין.
      חוץ מזה יש כיום ארבעה נציגים של הקואליציה (לאחר שהוחלט לבטל את הנוהג לשריין מקום אחד לאןפוזיציה). אפי נווה שהיה החבר הכי טוב של שקד הוא גם היה חלק מהחונטה??
      לגבי אוחנה הלקקן הזה, רק מזכיר שהיועמש כבר פעמיים אישר לו לייצג את עצמו. ברור שמעניין את הסבתא של אוחנה הסוגייה של איך לעגן את סוגיית הנשק והוא פשוט יוצר בכוונה סכסוך עם היועמש.
      לגבי עבירות הבנייה של בן ארי.. הייתי מתרשם יותר

      1. לגבי בן ארי שאגב לא הורשעה (מה קרה לחף מפשע עד שיוכח אחרת? זה שמור רק לביבי?)
        . הייתי מתרשם יותר לולא גלנט. וביטן. וכץ. ודרעי. וליצמן. וגמליאל. כולם אשמים או מואשמים ביותר מפיצול הדירה שלהם.
        חשדות כבדים לעבירות פליליות של חיות? אתה מדבר על הפרסום של ליבסקינד? לא ידעתי שכתבה בעיתון הופכת ברגע לחשד כבד ל.. טיב לדעת.
        כל השטות של החונטה לא מובן לי.. לא מובן למה החונטה העיפה את אולמרט למשל.. או סיכנה את הממשלה של רבין כשהביאה להדחה של דרעי..
        וסלח לי אם אין לי כח לעבור על יתר הסיסמאות שלך

        1. עידן הפייק ניוז במלוא תפארתו. לא צריך יותר מלהאשים, מלהציף את המרשתת במיס-אינפורמציה (שהמאמינים בולעים בעיניים עצומות ובנפש חפצה), בשביל לתדלק את מלחמת הטיעונים הדמגוגיים.
          .
          אין ספק, הדירה של בן ארי, עליה מנגנים לא מעט, זו אחת ההאשמות המשעשעות שיצא לי לראות…
          זה מה שמצאתם? באמת?
          יאללה, שיעמידו אותה ולדין, ושתקבל את הקנס שמגיע לה (אם אכן היא אשמה).

        2. לא פרסום של ליבסקנד צילום מהבית שלה ותגובה שיקרית .
          לא פלא שלא שמעת על זה כולם מסתירים כולל דרוקר ושות

  5. מנחם תודה.
    אתמול מאוחר כתבתי לך את תגובתי לגבי מה שכתבת אתמול .
    שווה לראות .
    לגבי מערכת המשפט אוי כמה אני מקנא בכם .
    בסוף אצלכם מי שממנה הם נבחרי הציבור
    בגדול אני לא מבין את הטענות שלך
    טראמפ נבחר לקדנציה של 4 שנים היה לו רוב לגיטימי לגמרי בבית הנבחרים והוא מינה שופט ( ת) ברגע שזה התאפשר
    הרי אם רות ביידר גינסבורג הייתה בוחרת להתפטר או למות קצת קודם לכן ( אם מותר לרגע להתבדח) אז הוא היה ממנה שופט קודם לכן .

    הלוואי עלינו בארץ שהמינוי היה מתבצע באופן שמשקף את הדמוקרטיה וממילא אם הדמוקרטים ינצחו הם ימנו באותו האופן בדיוק ( וכבר שמעתי שביידן הדחליל מתכוון להוסיף שופטים לעליון מה שהרבה פחות לגיטימי מהצעד של טראמפ).

    אצלנו לעומת זאת מי שממנה את השופטים הם החונטה בעצמה עם 3 שופטי עליון ( שיש להם כבר זכות וטו ) איתם שני חברי לישכת עורכי הדין ( שמסורתית עם השופטים) ועוד נציג אופוזיציה ששייך למיעוט .
    ככה שנציגי הרוב הם במקרה הטוב 3/9 .
    כאשר פעם אחת הלישכה הלכה עם הרוב הדיחו את היו"ר שלה בדרכים נלוזות ולא חוקיות בהאזנות סתר וכו …אלא שהיו"ר לא פראייר והגניב האזנת סתר משלו בו מסתבר שפרקליט המדינה לשעבר מחזיק את היועץ המשפטי בגרון והמשנה שלו תופרת לאותו היועץ תיקים .
    אצלנו שופט עליון נתפס משקר
    תובעת ראש הממשלה נמצאת עוברת עבירות בנייה ומתרצת תירוצים שאם הלקוחות שלי היו מתרצים אותם תירוצים היו זורקים אותם מכל המדרגות עם קנס מיוחד בגין "אהבלות יתר"
    לאחרונה נתפסה נשיאת העליון בשקר גס ובבניה בלתי חוקית חמורה.
    זו התוצאה הישירה של חונטה שממנה את עצמה ואתה בוכה לי על טראמפ ?.
    הלוואי עלינו הצרות שלך בכל הקשור למנויי מערכת המשפט .

    1. אהרון היקר, מי קובע את שיטת מינוי השופטים בישראל?
      למיטב זכרוני באחת עשרה השנים האחרונות יש את אותו ראש ממשלה, עם רוב בכנסת, שהיה יכול לשנות את שיטת הבחירה. הוא לא עשה את זה. הטענות צריכות להגיע לנבחרי הציבור ולעומד בראשם.
      דווקא מתוך אלו שציינת, שניים ממונים ע"י הממשלה (היועמ"ש ופרקליט המדינה).
      מעבר לזה, אתה נשמע בן אדם הגון. איך אתה מצדיק קבלת שירותים, סחורות והרבה כסף מאנשי עסקים ע"י פוליטיקאי? איך כל הטענות כלפי מערכת המשפט והפרקליטות עולות דווקא כשהיא מגישה כתבי אישום נגד הפוליטיקאי הכי חזק בארץ, שפועל פעם אחרי פעם להשריש נורמות של שחיתות? דורש מימון אישי ממיליארדרים, מקבל כספים ושירותים ממיליארדרים, סוגר עסקאות עם חברות שהמממן הראשי שלו משמש כספק שלהן, פועל לטובת מיליארדר שהוא מקבל ממנו סחורות אישיות באופן שוטף? שוחד יעוור עיני צדיקים, ובטח את עיני אלו שאינם צדיקים מראש.
      מנהיגות קשורה קודם כל בדוגמא אישית. אם זו. הדוגמא של המנהיג שלנו, ואם באופן הזוי יהיה לזה גם הכשר חוקי, אוי ואבוי לנו.
      צריך לעשות שינויים גם במערכת המשפט וגם במערכת אכיפת החוק. בתור אחד שאביו נפגע לא פעם ממערכת משפט אטומה ושרירותית, אני תומך בזה. אבל את השינוי צריך להוביל אדם נקי כפיים שלא בניגוד עניינים, ושעוסק באמת בניהול עניימי המדינה ולא בענייניו האישיים.
      קצת לא ברור לי איך אתה מתנגד לזה.

      1. אנסה להגיב לך אחד לאחד
        1. מערכת המשפט בישראל היא רעה חולה הרבה לפני נתניהו .
        מדויק יותר לפני נתניהו 2009 .

        2. בהחלט הטענות מגיעות לנבחרי ציבור וגם לעומד בראשם אמממה השיטה כזו מתוחכמת והיא כזו שכל נבחרי הציבור מסורסים ומדוע ?
        כי החונטה מגנה על עצמה בכך שהיא תמיד מצליחה להעביר את המיעוט לרוב .
        ניקח דוגמה רוב הציבור להערכתי בעד איזון כוחם של מערכות המשפט השונות יש לכך גם לכאורה קואלציה אמממה
        תמיד מבין הרוב יימצא מישהו שפתאום עובר צד ותומך במערכת המשפט כזה שהופך את הרוב למיעוט .
        כך היה עם כחלון לפני 3 שנים לערך בעניין פסקת ההתגברות וכך קורה עכשיו עם ליברמן שצידד בזמנו בפרידמן כשר משפטים והיום תומך מושבע של מערכת המשפט .

        מדוע זה קורה פתאום ?
        פשוט מאד מערכת של תפירת תיקים .
        בתפירת התיקים הזו חיסלו את השר המנוח יעקב נאמן מלהיות שר משפטים ( ושכבר מונה יותר מעשור אחרי כן הוא כבר סירס את עצמו ) זה מה שקרה לאישים נוספים כמו ריבלין רפול וקהלני.
        את האחרים רדפה המערכת עם מוטיבציית שיא להרשעה בדרכים נלוזות למשל בעניין חיים רמון .
        שכמובן לא ימין כי יותר משזה ימין שמאל זו שאלת מיהו הריבון החונטה או העם דרך נבחרי הציבור שלו .
        כאשר רמון סיכן אותם התגובה באה בהתאם .

        3. לגבי המינויים של הממשלה את היועץ המשפטי ואת המפכ"ל /פרקליט המדינה זה לא מדויק בעליל גם לכאן החונטה הגיעה כאשר נתניהו היה ראש ממשלה חסר ניסיון בפעם הראשונה תפרו לו את תיק בראון /חברון .
        לא רבים זוכרים אבל סוף הסיפור בתיק הזה היה כדלקמן
        אין כתב אישום על נתניהו והנגבי ( בתחילה כן רצו לתת לדרעי )
        אך הממשלה "תסיק מסקנה" ומכאן ואילך וועדת איתור תביא המלצות לממשלה.
        במילים אחרות הממשלה לא ממנה באופן חופשי אלא במקרה הטוב מקבלת כמה שמות ובמקרה הפחות טוב מאשררת שם יחיד .

        ניקח את השמות שהבאת .

        מפכ"ל משטרה :
        השמאל אומר לנתניהו אתה אבל אתה מינית את אלשייך.
        האמת היא שהממשלה אישרה את הצעת השר ארדן למנות דווקא את גל הירש אך הוא לא בא טוב בעין למישהו מהחונטה ולכן הוחלט "לחקור' אותו בחקירה בלתי נגמרת כמדומני עד עצם היום הזה.

        מנדלבליט:
        הוקמה וועדת איתור בידי שקד לבחירת היועץ המשפטי הבא.
        בוועדה התעקשו ( למיטב ידיעתי) על תמיכה של 4/5 חברי הוועדה.
        בסופו של יום אף אחד זולת מנדלבליט לא קיבל 4/5 הקולות הנדרשים וכך הובא מנדלבליט כמעומד יחיד .
        ייתכן שאם שקד הייתה מתעקשת על תמיכת 3/5 חברי הוועדה היו יכולים להביא בפני הממשלה עוד שמות זה לא קרה
        ולימים אמר חבר הוועדה משה ניסים שאם הוא היה באמת יודע את הסטטוס של מנדלבליט הוא לא היה תומך בו.

        שי ניצן .
        למיטב ידיעתי היה מעומד תפור ויחיד של החונטה ולא הוצגו מעומדים נוספים זולת אליו ככה שהממשלה הייתה חותמת גומי
        במצב שכזה נתניהו נהג "בחכמה" ואישר ואף תמך בו ( כי נתניהו תומך תמיד במי שממילא ינצח )

        4. בכל מה שאתה אומר על נתניהו אני כופר
        א. הוא לא הכי חזק בארץ כי לצערנו החונטה יותר חזקה

        ב. בכל מדד אפשרי הוא פחות מושחת מכל ראש ממשלה שהיה כאן אחרי שמיר
        רשימה שכוללת את שרון המנוח אולמרט ברק ופרס המנוח.
        אבל למעט אולמרט שאיים ממש על החונטה ואיבד את "דמו הכחול" שחזר לו בינתיים אף אחד לא הועמד לדין אפילו לא שרון בתירוצים עלובים של השופט השקרן מני מזוז.

        ואפרופו מזוז כאשר הוא החליט לא להעמיד לדין את שרון והחליט שקבלת מיליון שקל לערך על שיטוט באינטרנט של גלעד שרון זה לגיטימי אזי הוא אמר אני לא מחנך ולא נותן תעודות יושר אני מחליט להעמיד לדין או לא .
        כנ"ל כאן

        בשורה התחתונה אני ועוד רבים כמותי לא מתרשימים כלל מהכתב אישום נגד נתניהו .

        להגיד שהייתי קונה ממנו מכונית משומשת ?
        ממש לא ( משום פוליטקאי אגב זולת יריב לוין ).

        אבל האם הוא שונה מכולם בדיחה טובה .
        ולדעתי הוא הכי פחות מושחת מכולם או כמעט כולם ולו בגלל שהוא הכי חכם והכי זהיר ויודע שאותו הכי יתפרו.

        במילים אחרות המערכת לא מגישה נגדו כתב אישום כי הוא מושחת אלא כי היא מושחתת
        ואם באמת אתה רוצה לטפל בשחיתות או כל אחד אחר
        אז השחיתות היא לא סלקטיבית ששייכת למחנה אחד
        בשדה הפוליטי יש מספיק קופות שרצים לחקור חמורות בהרבה מהקשקשת סביב נתניהו על סיקור אוהד ( כמה שזה מצחיק).

        מה עם קשרי לפיד ליברמן וברק עם מרטין שלאף ?
        הידעת למשל שהבן של איווט דירקטור אצל שלאף ?

        מה עם קשרי לפיד ומילצן ?

        מה עם עדות כבל על ניסיון שוחד של מוזס?

        מה עם המימד החמישי ?

        מה עם עדות גזבר קדימה על שחיתיות גברת "ניקיון" לבני ?
        מה עם פרשת הרפז /אשכנזי /סיגולוביץ ולמנדלבליט?

        ואם כבר טוהר מידות חשוב לנו אז הייתי מצפה בראש ובראשונה לחקור את החונטה ואת הגוף הזה המכונה הפרקליטות .
        למשל
        פרשת רות דוד
        פרשת מנדלבליט ועל מה שהוא טען שתופרים אותו .
        פרשת הדחת העדה הפתולוגית ברצח תאיר ראדה
        פרשת הבנייה הבלתי חוקית של ליאת בן ארי
        פרשת הבנייה הבלתי חוקית של נשיאת העליון חיות
        למה בעניינים אלו יש דום שתיקה
        ואתה באמת מצפה שניקח אתכם ברצינות כאילו שלטון החוק והנורמות הציבוריות התקינות מעניינות אתכם ?

        1. סחטיין אהרון, אתה ממש אנציקלופדיה.
          .
          שכחת לציין את מסמך יצחקי שרק מוכיח כמה מנגנוני התפירה פה הם משומנים ועובדים שנים על גבי שנים.
          .
          חבל שאף אחד לא יגיב בכלל למה שכתבת, כי אם שלא מכירים או שזה לא מעניין, או בכלל #זה_לא_אותו_הדבר

          1. +100
            ממש איפה ואיפה
            המושחתים ישפטו את הנהנתן?
            זו צביעות. הוא צריך להישפט מול מערכת אובייקטיבית.
            מהרגע שהוחלט לשפוט את נהנתניהו אני אומר על הכיפאק, שיישפט אבל לפני בית משפט אובייקטיבי בחו"ל כי הצדק צריך להיות עיוור.

            1. צדק זה שם של כוכב

      2. מסכים עם כל מילה.
        נתניהו לא ישר, ומערכת המשפט לא מעניינת אותו.
        עובדה שעד עכשיו לא מובן אחך הוא תופס את תפקיד מערכת המשפט, בחברה חופשית(רמז, לא קובעת מדיניות, ולא מכילה ערכים כל החברה).

        אני תמיד מביא את הדוגמא של התנהלות הפרקליטות בתיק זדורוב. איך הם רדפו את מאיה פורמן שתשנה את חוות דעתה!
        מדובר ברופאה מדהימה, שנלחמה על האמת שלה, כאשר הפרקליטות ממש רדפה אותה, שי ניצן, דינה זילבר, בדבר שבחברה מתוקנת היה מעלה אותם על טיל מהמערכת הציבורית.
        במקרה הזה, היא וחן קוגל ממש התנהלו ביושרה יוצאת מגדר הרגיל נגד הרוע. אבא שלי פעם פגש את פרקליטה שייצג אותה בבית הדים לעבודה, והוא אמר שלדעתו, זדורוב זכאי.

        רק לדמיין כמה מקרים, שהאנשים נכנעו/לא אכפת להם – וככה נגרם עוול עצום לכפים מפשע.

        המערכת רקובה, זה לא עניין של ימין ושמאל, הבעיה שלאף אחד לא אכפת. איך משפטים פשוטים מתנהלים פה שנים, עסקאות טיעון מקוממות, שוב לא מדבר על דברים של השקפת עולם, בדברים הפשוטים.
        ולנתניהו לא היה אכפת, עכשיו הוא סובל מהדבר המסוכן שגדל תחתיו.

        1. המערכת רקובה, זה לא עניין של ימין ושמאל. לשני הצדדים אכפת עכשיו.
          לימין אכפת כי זה עכשיו לרעתנו בצורה הכי בוטה שיש.
          לשמאל אכפת, כי זה בעיקר משרת אותם עכשיו בהדחת ביבי.
          .
          בסופו של דבר כולם יסבלו מהשחיתות במערכת המשפט, הפרקליטות והמגזר הציבורי בכלל.
          פשוט ב0מול יש חלקים שחזקת החפות לא מעניינת אותם, חוק יסוד הממשלה לא מעניין אותם, אפילו פסיקות של בג"צ שהוא סניף של מרצ, לא מעניינות אותם.
          .
          -מספיק להבין מה קרה בפרשת רשות המיסים עם רות דוד.
          -לראות איך אחרי פרסום הקלטות של אפי נווה, הפרקליטות מתחילה לפחד ולהוריד מחומרת האישום מאפי נוה
          -פרשת אום אל חיראן
          -פרשת הרפז
          .
          אדם אחד ב0מול לא ראיתי מדבר על הפרשות האלה, פשוט כי הן מראות כמה אותה מערכת שמנסה לתפור את ראש הממשלה רקובה.

        2. אייל
          אתה יודע? בסוף יבוא איזה שופט בעוד 15 שנה וישחרר את זדרוב מבית הסוהר כמו ששחררו את עמוס בראנס. אדם משלם בחייו על פשעי המשטרה ומערכת המשפט.

    2. כמה צביעות אלוהים שישמור.
      פשוט תדמיין שזה מצב הפוך, עדיין היית חושב ככה? יופי.
      ודבר שני, יש לך את אותו ראש ממשלה כבר 11 שנים רצוף. חשבת לשאול למה הוא וחבר מרעיו לא עושים כלום למענך?
      אתה נובח על כל העצים הלא נכונים, סליחה שאני אומר אבל זה הפחד שמדבר מגרונך, תפסיק לפחד מצללים ותתחבר למציאות , תראה מי באמת לא שם עליך.

      1. ביבי אשם מאוד במה שקורה פה. הוא אשם שהוא לא עשה מספיק או בכלל.
        .
        אבל בניגוד ל0מול או כל מיני מתחזים כמו בנט-שקד, הוא עכשיו מבין את זה, לצערי, אחרי שנכנסו בו.
        בצד השני של המפה יש לך את גנץ-ניסנקורן-לפיד שלא מוכנים אפילו לשמוע על נסיון של תיקון העוולות של כנופיית שלטון החוק (כפי שאמר רובי "בני עמי בחרו בדרך הטרור" ריבלין).
        .
        עכשיו יש את ההבנה הזו והיא אחת האג'נדות המרכזיות אם לא המרכזית בליכוד. אני ואשתי התפקדנו להלל – קבוצת מתפקדים שהמטרה שלה להכניס לרשימה אנשים שילחמו בטרור המשפטי שקורה פה.

        1. יואש יש לי כמה דברים לומר לך
          1. נתניהו בהחלט אשם בייחוד כניעתו בעניין חברון בראון בקדנציה הראשונה שלו .
          אני אישית לא בחרתי בו עשור עד שהבנתי באיחור את מה שהוא הבין שבלתי אפשרי במצב הפולטי הנוכחי לנצח את החונטה ולכן הוא לא הלך נגדם אך לפחות השיג הישגים כבירים אחרים

          2. אשר לימינה/בית יהודי היא אכזבה אותי הרבה יותר
          א. כאשר נלחמו על תיק המשפטים (ונתניהו השתוקק לתת להם רק למראית עין נלחם בהם)אזי
          בנט ברח מתיק המשפטים לחינוך ….כל עוד נפשו בו
          שקד כבר הודתה שפחדה (בצדק מוחלט) שיתפרו לה תיק ולכן נהגה "בהתאם" היא הייתה תעודת הכשר של מנדלבליט וניצן והיא הגנה עליהם מכל משמר (אפילו בפיצול חוק היועמ"ש ) וגנבה דעת בכך שמינתה שופטים (ברובם המוחלט לא חשובים בערכאות נמוכות כאשר גם בעליון זה לא משמעותי כל עוד הנשיאה משבצת כראות עינייה )

          ב. כאשר יכולה הייתה להפיל ממשלה ולא הפילה .

          ג. בנט צידד בפסק בג"ץ ההזוי שניסה להכתיב ליו"ר הכנסת אדלשטיין איך לעבוד ואחרי כן החזיק במנטרה
          "לא מעניין" (לא קורונה לא מעניין שזו התחמקות טוטאלית הוא גם נעדר בזמנו בהצעת חוק של סמוטריץ)

          ד. סמוטריץ מצידו משחק אותה גיבור גדול בהצעות החוק ללא סיכוי להתקבל מהסיבה הפשוטה שמחנה רל"ב (שהוא מחנה החונטה) מונה כיום 62 מנדטים (אמרנו שהחונטה מעבירה בקלות צדדים כך העבירה את איווט צד דרך חקירות פרשת ישראל ביתנו ראה יואב יצחק התחקירן הכי אמין כאן שכתב כבר ב 2016 על קלטות מנדלבליט במחלקה ראשונה ).
          ואגב אותו סמוטריץ היה מספיק חכם בכדי לפסול עצמו ממשרד המשפטים כאשר דיבר בעד מערכת הלכה דברים שלא התבהרו במכוון כפי שהתכוון אך הוא ידע היטב שהם יתבהרו כפי שהתבהרו

          ה. ולכן למסקנה אני מסכים איתך שבמצב הנוכחי הרע במיעוטו בכל הקשור למאבק במערכת המשפט הוא הליכוד עם יריב לוין ואוחנה שמובילים באומץ את המאבק.
          אבל אני לא משלה את עצמי לא מהליכוד תבוא הישועה
          מכיוון שאני כבר יכול לסמן לך כמה שמות שהחונטה השתלטה עליהם בזמת אמת שיעברו לצידה באיומים הרגילים הכוונה בעיקר לביטן ,כץ ולא התפלא אם גם סער ויש עוד כמה
          ככה שלצערי גם אם הימין יקבל 61+ הוא צריך לקחת בחשבון שלא כל מחנה 61 יסכים ללכת איתו לענייני מאבקי מערכת המשפט

          ו. בהמשך לסעיף הקודם ישנם הרבה פוליטיקאים שלמדו למד היטב את השיטה לזעוק ולצעוק כנגד מערכת המשפט אבל לא לעשות דבר אפקטיבי כנגדה יש מספיק דוגמאות מהליכוד אל הדוגמה הקלאסית היא אותו בצלאל סמוטריץ שמביך הבך היטב את הקואלציה היום אך כאשר הוא היה שם עם המפתח ל 61 הוא לא עשה דבר אפקטיבי ובטח לא הפיל ממשלה על הדבר הזה

          ז. וזה מוביל אותי לנקודה הבאה מאיפה תבוא הישועה …שזה מזכיר קצת את השאלה של חז"ל איך יבוא משיח ושם במשיח יש אם זכו ואם לא זכו .
          בקיצור אם נזכה וזה יבוא מהמערכת הפוליטית זה יהיה חייב לבוא ממפלגה חדשה מפלגת חירום (שתפתיע בענק בבחירות כי היא תהיה המגננה האחרונה מפני הדיקטטורה שיפוטית)
          על המפלגה הזו מדבר שועל פוליטי גדול כחיים רמון נקרא לה מפלגת "מיהו הריבון "
          מפלגה זו תצטרך להעמיד מצע שכולו מרוכז רק בנושא המשפטי החל מפיצול חוק היועמש שינוי וועדה לבחירת שופטים וכלה בחקירה עם שיניים על השחיתות המשפטית (ועוד ועוד )
          המפלגה הזו לא תיכנס לשום ממשלה שלא תסכים ליישום מצעה ואחרי שמצעה יקרה היא תגמור תפקידה
          אני מבין בפוליטיקה יותר ממה שאני מבין בכדורגל ואני אומר לך שאם מפלגה זו תיבנה נכון המערכת הפוליטית תהיה משותקת בלעדיה ואו שנחזור ונלך כאן לבחירות כל יומיים או שהשינוי ייעשה
          פוליטית רק ככה הוא יכול להיעשות

          ח. האופציה השנייה תהיה אם גרון עמוק בכיר במערכת יתחיל לדבר .
          יש סימנים לכך וכנראה שגם בסדום ישנם כמה צדיקים
          ימים יגידו
          בנוסף לכך חיכיתי שנים רבות לטעות קולוסאלית שתעשה המערכת משהו שיהפוך אותה על פניה .
          לאחרונה היא עשתה כזו עם אפי נווה היא מנסה עכשיו כמובן לתקן את הטעות ורק אתמול התפרסם שהפרקליטות שוקלת לא להעמיד אותו לדין על שוחד אלא רק על מרמה והפרת אמונים
          הם בלחץ היסטרי ואני מתפלל שעדיין נווה הרדוף יילך איתם ראש בראש (או משיהו אחר החשוף לחומרים )

          בסוף בסוף ננצח אין לי בכלל ספק השאלה כמה זמן זה ייקח .

          1. בדיוק כתבתי הרגע על אפי נווה.
            .
            אני מסכים איתך לגבי רמון, אני עוקב אחריו בשנה האחרונה אצל ארז תדמור, גדי טאוב ואבי רצון ואני לא יכול להסביר לך כמה אני נהנה לשמוע אותו.
            הבעיה שהוא שמאל במהות, או לפחות ככה הוא רוצה להראות שהוא לא לחלוטין הפך את עורו. אני צריך לשמוע מה הדעה שלו על כל מיני דברים נוספים. אין לי ספק שבעניין המשילות אני והוא חולקים את אותה הדעה.
            .
            מהליכוד תבוא הישועה, אין אופציה אחרת. זה תמיד ליכוד מול 0מול. הצלחנו לעזור ל0מול לפרק את עצמו ועכשיו הוא מתנהג כמו דני דין ומשתלט על כל מיני מפלגות או פוליטיקאים ומציג אותם כימין-מרכז למרות שהם בכלל 0מול. (כחול לבן, יש עתיד)
            .
            אמרתי לך על הלל, זו קבוצת המתפקדים של הליכוד שנמאס להם מכל בעיות המשילות, המשפט וכו'. אנחנו נדאג להכניס אנשים עוד כמו אמיר אוחנה, שלמה קרעי, יריב לוין וכו'.
            תן לזה סיכוי.
            .
            ולגבי ביבי, ברור שהוא אשם. אבל הוא גם מבין עכשיו שבמצב הפוליטי, בטח עם ממשלה ככ גרועה, אי אפשר לעשות שום דבר.

      1. עגל יקר יש לך בעיה בהבנת הנקרא
        לא התייחסתי למנחם אלא לשאלה שדרור 2 שאל אותי שעלתה כתוצאה ההשוואה בין המצב במערכות המשפט של ארה"ב לארץ .

  6. מייחסים יותר מדי חשיבות למינוי שופטים, שמרנים או ליברלים.
    בית המשפט אף פעם לא הולך נגד העם. זה משהו שלא קורה, כי העובדות נקבעות ע"י העם, לא ע"י בית המשפט.
    למשל סוגיית ההפלות שכל כך מדוברת בארה"ב, ולא במקומות אחרים.
    נניח שיהיה רוב מוחלט שמרני, וסוגיית ההפלות תעבור מהפכה, ותיאסר בפסיקות בית המשפט.
    אני אומר – אז מה? כל ההבדל יהיה הבדל של מימון. הפלות יהיו בכל מקרה, חוקיות או לא חוקיות. מי שמאמין לא יעשה הפלה, ומי שלא מאמין כן יעשה הפלה. ההבדל יהיה שהוא יעשה את זה במקום מחתרתי, בלי פיקוח ובקרה ממשלתיים, ובתשלום כזה או אחר. אף פסיקה לא תמנע הפלות.
    וזה כך בעוד ועוד סוגיות חוקתיות. אף פעם לא קרה שהשינוי בשאלות שנויות במחלוקת התחיל בבית המשפט. השינוי תמיד התחיל בעם, מלמטה. שאלת השוויון של השחורים לא הוכרעה בבית המשפט אלא ברחוב. סוגיית חופש הביטוי תמיד הגיעה לבית המשפט כדרישה *למנוע* חופש ביטוי שאנשים לקחו לעצמם בכוח, ולא כדרישה *לתת* חופש ביטוי שנמנע לפני כן. בית משפט רק הפך את הנושא לקבוע בחוק, לא שינה מצב קיים. במקום שפורנו יוקרן במחתרת, הוא הוקרן באור יום.
    זה כמו תקופת היובש. זה לא שלא צרכו אלכוהול, אלא עשו את זה במחתרת, כפושעים. כך גם כל הסוגיות ששנויות במחלוקת בין שמרנים לליברלים. זו רק שאלה אם אתה עבריין או לא, וזה אף פעם לא שאלה של ביצוע.
    נוח שיש שופטים ליברלים, אבל לא להתרגש מזה שיש שופטים שמרנים. החומות נופלות, זה עולם עם תקשורת חופשית, עם רשתות חברתיות, ושופטים שמרנים הפכו להיות כמו כנסיה – אוסרים דברים ואף אחד לא מתייחס אליהם.

  7. כשהפלות אינן חוקיות עושים אותן בסתר וחוטפים זיהומים מסכני חיים…נשים מתו ככה. על מה אתם מדברים? הקוני ברט הזו הזויה יותר מסמוטריץ…השמרנות הזו סכנה ממשית. אהרון שדה, אתמול כתבת שהאנטר ביידן פדופיל. על מה אתה מסתמך? האיראנים פרצו גם לו לפלאפון? מעניין גם כשרוהמ הנאלח שלך משקר איח לך שום בעיה, הוא משקר על עסקאות נשק במילארדים אבל לך מפריע עבירות בניה…קשקשן. לי מפריע שביהמש מאשר גניבת קרקעות בשטחים…מה הקשר? זיבי רוהמ מאה שנה רצוף יכול היה לעשות איזו רפורמה שרצה וגם עשה שחיתויות באין מפריע מה הקשר בין זה לבעיות של בית המשפט? זיבי וחבר כלביו מכירים בכלל בחוק או שהוא מכהן כבר חצי שנה מעל החוק וההסכם שהתחייב לפני בגץ לחתום עליו? קודם שהמנהיג הזין שלכם יכיר ברשות השופטת אחכ נדבר על רפורמות שם. הזויים.

    1. דרור גזענות ושנאה האחר יושבת על השמאל שאתה ומנחם מייצגים מצויין, איימי קוני בראט בחורה מבריקה שסיימה כל תואר בהצטיינות יתרה, שאימצה שני ילדים בנוסף לילד עם תסמונת דאון,שהשמאל עושה עליה מתקפה חסרת תקדים רק בגלל אמונתה.
      .
      אף אחד לא יבטל את ההפלות מקסימום יבטלו את המימון אליהם, הפלות מהוגנות בחוק בניו יורק כל מה שצריך זה טיסה ו600-1000 דולר.

    2. דרור יקירי עם השפוטים אין מה לדבר, חבל על המאמץ.
      צריך להתרכז רק בימנים הגונים וישרים שמסוגלים להסתכל למציאות בעיניים ולהבין לאיזה ברוך (לא המגיב שהוא חור שחור של בורות וטמטום) הם הכניסו את כולנו על נאמנותם הבלתי מסויגת למנהיג ולשבט.
      עברנו כבר מזמן את הקו האדום התחתון עם מה שקורה בארץ ואנחנו יורדים עוד ועוד כל יום מבחינת הנורמות הציבוריות והמוסריות במדינה המטורללת שלנו. כבר חצינו את הקו השחור ועדיין לא רואים את התחתית.
      מי שלא הבין עד עתה לבד – כבר לא יבין לעולם.

      1. זאת הבעיה שלכם, שאתם לא מבינים מה היא דמוקרטיה, כשהיא לא משרתת אתכם.
        1.3 מיליון בחרו בביבי, לא בסער, לא בברקת או ליצן כזה או אחר – הוא מנהיג הימין שבחרנו ואיתו אתם צריכים להתמודד.
        .
        ובכלל, כל הדיבורים על נורמות ואמות מידה, יש לך את זה ביותר שטחי וכללי?
        מה עם נגיד נקיון כפיים לשופטת עליון והמשנה לפרקליט המדינה? מה היה קורה אם ביבי היה מבצע עבירות בניה כאלה ועוד מתחמק? על זה בוטל מינוי גלנט לרמטכ"ל.
        אבל מה אכפת לכם?

      2. עגל השמאל זה גזען ובריון בנושא של מלומד, שמנסה לכפות את רצונם על הדמוקרטיה, אני יכול לצטט פה את האשך עשרות פעמים בגזענות כלפי הדתיים, אני לא רואה הבדל בין לנסות לפסול אדם על צבע אורו לתפקיד לנסיון לפסול אדם בגלל אמונתו.
        .
        האשך טוען שכל מי שהצביע לביבי תומך בשחיתות על פי אותו עיקרון כל מי שהצביע לרשימה המשותפת הוא …..
        ..
        אני לא אוהב את כל מה שטראמפ עושה, עדיין אני מצביע לו כיוון שהוא טוב לאינטרסים שלי (שאחד מהם הוא כלכלי, והשני לא פחות עיקרי הוא מדינת ישראל).
        .
        הדבר המצחיק יש לי שני תארים בקרגני מלון היו בבעלותי עשרות עסקים מצליחים ועדיין ברגע שאני לא מסכים איתכם אני בור של טמטום…אבל לא מפתיע אותי לגבי הסמול

  8. בהקשר לבית המשפט העליון בארה"ב, מנחם וכול המגיבים מעלה שוכחים דבר אחד פשוט.
    לדמוקרטים יש רוב בקונגרס. בהנחה שאחרי הבחירות יהיה להם רוב גם בסנט, הם כבר הודיעו שיעבירו חוק המגדיל את מספר השופטים בבית המשפט העליון ל 12. בחוקה האמריקאית אין שום אזכור לגבי מספר השופטים. הם כבר הודיעו שיעשו זאת אם יאושר המינוי של השופטת בארט.

    1. לא יהיה להם רוב בסנאט בשום מצב, נראה לך שלהגדיל את מספר השופטים זה פתרון, לא רק שזה יפגע בדמוקרטיה בצורה אנושה זה יהפוך לתחרות של מי יותר גדול , פשוט צריך להגביל את שנות השופט לא הגיוני שתפקיד יינתן לכל החיים.

      1. למה לא יהיה להם רוב בסנאט? אתה לא תזהה את בית הנבחרים, אפילו אובמה השני וקלינטון הראשון לא נהנו מכסה רוב.

      2. כרגע יש לרפובליקאים רוב של 2 סנטורים בלבד. יש לפחות 5-6 סנטורים רפובליקאים שלפי כול הסקרים עומדים להפסיד בבחירות בשבוע הבא.

    2. התפקיד של בארט זה לעקב את החלפת השלטון. לא סתם טראמפ עם קורונה השביע אותה.
      הגניבה של החודשים הקרובים תעשה מלואי הארבע עשרה ילד מחוצקן.

  9. המינוי של בארט, וקוואנגה זה משחק מקדים למה שהולך לקרות משבוע הבא. טראמפ יובס, יפנה לערכאות ויחזיק את אמריקה בלימבו.

  10. בורסות נופלות מכמה סיבות .
    הסיבה הברורה זה שאנשים מרגישים חוסר איזון ומעדיפים את הכסף אצלכם בכיס.
    המשקיעים כבר יודעים שטראמפ יפסיד. הם גם יודעים שהוא לא יעזוב את הכסא בלי פנייה לערכאות.

      1. האיש הזוי ומנותק, מציג את מקום 23 ברשימה, שהם הגישו רק 17 מועמדים לכנסת חחח

        עזוב שלא נראה שהבחור מבריק בתחום המדיני, אולי בתור מצביע הוא היה חד ונהדר, בתור מזהה תהליכים אפס מוחלט.

        1. כן, זה פשוט טרגדיה שבמקום הרשימה של הכנסת ה23 הוא משתמש ברשימה של הכנסת ה22, הרי המפלגה אנשיה והאידאולוגיה שלה לגמרי השתנתה בחודשים שעברו בין לבין.

        1. ווהוו, איזה כיף, האתר שכל בחירות רבים מחבריו משוכנעים שהנה הפעם המפלגה הפשיסטית שלהם הולכת להכנס לכנסת(עם כשליש מהקולות(כתלות ברמת בפסיכוזה של המגיב)), ולהביא את החזון ההזוי שלהם בו הערבים פשוט יעלמו מהארץ כבדרך נס. LOL לא פלא שאתה כל כך עמוק בהזיות כשאלה האנשים שאת הדעות שלהם אתה שותה.

        2. יאיר גולן הוא בדיחה לפי החזון שלו ישראל יכולה להיות דמוקרטית רק כאשר מיעוט השמאל הקיצוני כופה את דעתו על הרוב, אני עדיין זוכר את נאום התהליכים הבזוי שנשא בערב יום השואה.

          הטענות של הסמול הקיצוני בראשותו עלובות במיוחד הטענה הדמגוגית על “הרס הדמוקרטיה” ו”תהליכים” כבר כל כך שחוקית ומשעממת .
          בדבר אחד הם צודקים, אנחנו נמצאים בקרב על הדמוקרטיה, רק שהוא לא נערך ברחובות ובהפגנות , אלא במקום היחיד בו הכרעות ציבוריות אמורות להתקבל במדינה דמוקרטית מתוקנת בקלפי. אבל כל מי שלא מסכים לכך הוא מושחת מפגר …

    1. יאיר גולן ממציא חברי כנסת שלא קיימים ואפילו לא ברשימת ימינה העיקר ללכלך .
      יאיר גולן כרגיל חושב שהוא מזהה תהליכים .

  11. אז כנראה טראמפ לא כזה דביל…
    תוך הרבה שנים עשה מהפך מהיר ויעיל במערכת המשפט
    הביא הסכמי שלום לישראל (החמוצים תכף יסבירו לי למה זה לא נחשב… אתם פח)
    העמיד את סין במקום
    מחק את הסכם הגרעין
    שלח את סולימאני לעזאזל בצעד אמיץ (לא מדובר במחבל אלא בסוג של רמטכ"ל נערץ של מדינה ענקית)
    .
    אבל מנחם אומר שהכל זה ה"אדמניסטרציה שלו"
    חח

    1. חח אל תהרוס להם. הוא לא חובש מסיכה הוא גם בכסאח עם מנהיגי אירופה המערבית שאצלם הקורונה בשליטה לחלוטין ואפילו נגד מקרון, מוזר גם ארדואן נגדו, אתה יודע כיבוש בפריז וכל זה לא יפה לצחוק עליהם
      חוץ מזה טראמפ מסכן את קיומם של מקופחים כמו לברון ודוק ריברס וגורג היל. לברון רואה שוטר ועובר לצד השני של המדרכה

    2. טראמפ.
      מממ
      לא ברור לי למה הזיכרון הקצר (או הסלקטיבי) מפתיע אותי כל פעם מחדש.
      .
      טראמפ ויתר.
      הוא ויתר על שותפים אסטרטגיים (הכורדים) בגלל שזה היה נוח לו. הוא ויתר לכל דיקטטור אותו פגש (פוטין, ארדואן, והצפון קוריאני) כאשר הוא משאיר להם מקום לצמוח ולפרוח ללא הפרעה. אבל העיקר שעברה השגרירות לירושלים…
      המלחמה מול הסינים?
      היא משרתת בראש ובראשונה את הרוסים. תראה היכן הם נמצאים היום, והיכן הם היו לפני טראמפ.
      .
      דרך אגב, כאחד מאותם "חמוצים" (רומני במקור. אני לא יכול באמת לקחת ללב את "המחמאה…"), אני דווקא שמח מהסכמי השלום.
      כתבתי זאת בהקשר של ביבי, ואני כותב את אותו הדבר בהקשר של טראמפ.
      הכי מצחיק?
      שההסכמי השלום שהימין חוגג בהקשר של טראמפ, הולכים לקבע עובדות שהימין ממש לא ישמח מהן (לאן הלך הסיפוח? עכשיו כאשר מתווסף עליו מחיר כלכלי לצד המחיר המדיני, הוא נגוז ונעלם).
      .
      הכי מצחיק 2 –
      המחשבה שהמתרחש במזרח התיכון מזיז ולו מטיפה למצביעים בארה"ב…

      1. טראמפ ויתר לכולם…
        תספר את זה לסולימאני או למה שנשאר ממנו או לשלטונות איראן
        או לאבו מאזן
        אף אחד עוד לא ויתר לארדואן הסיפור איתו פתוח לגמרי ובשלבים מאוד מוקדמים (אגב, הסכמי אברהם הם סכין בלב לשאיפות שלו, אני לא בטוח שאתה מבין את התמונה הכוללת)
        .
        בקשר לסעיפי ה"הכי מצחיק" שלך
        לא יודע לא הצחיק אותי בכלל
        א. לא הבנת שהסיפוח זה אחד העיזים היותר גאוניות שהכניסה ישראל אי פעם לצורכי משא ומתן?? (במקום לסחור על ירושלים סוחרים על סיפוח דמיוני)
        ב. מי דיבר על בחירות?

      2. טראמפ הוא אכן משענת קנה רצוץ ועלינו לא שם קצוץ. אבל בנקודת הזמן הנוכחית שבה אנחנו באינטרס שלו ובהינתן שהדמוקרטים הופכים אט אט או מהר מהר למפלגה שעויינת את ישראל מוטב לנו שטראמפ יבחר

        1. גל אנחנו בהחלט מסכימים, המפלגה הדמוקרטית לאט לאט נהיית יותר ויותר מסוכנת לישראל , אני מפחד שהם יצליחו לבצע מהפכה בבחירות ויצליחו להשתלט על שני בתי הנבחרים, ששווים בעוצמתם לרשות המבצעת בנושאי פנים, חוץ וביטחון.

          ניטה לאווי, יושבת הראש הוותיקה של ועדת ההקצבות פרשה המועמדת להחלפה שלה היא ברברה לי, תומכת שיטתית בפלסטינים ומבקרת של “הכיבוש הישראלי”.
          .
          בטי מק’קולם היא המועמדת לראשות תת-ועדת ההקצבות לענייני ביטחון היא אחת המחוקקות הביקורתיות ביותר כלפי ישראל בנושא הפלסטיני. לייהי גאמל באומן ,המחבל ג’ק ריד ועוד רבים אחרים הם מבקרים קשים של מדינת ישראל.

      3. גיא לסיפוח שאני תומך נלהב שלו כמובן
        לא קרה שום דבר שום וכלום
        ומדוע?
        שכן הסיפוח הזה נועד להיעשות בשיתוף פעולה מלא מלא עם אמריקה ( בצדק או לא אבל על כך דיבר נתניהו ).
        ולכן היה ידוע שהלגיטמציה של הסיפוח או קיום הסיפוח יהיה מותנה הלכה למעשה האם טראמפ יהיה בשלטון או לא .
        בשורה התחתונה .
        בתקופת טראמפ אמריקה הכירה בירושלים כבירת מדינת ישראל לאחרונה הכירה בכך שתושב ישראל יוכל לכתוב ירושלים כעיר שלו של תושב ישראל
        הכירה ברמת הגולן כאזור שליטה ישראלי .
        ועל כל עשה הסכמי שלום שבהם לא כתובה מילה אחת בודדת על מניעת הסיפוח
        ונחש מה ?
        בהאמרויות עשו שיתוף פעולה מסחרי עם יקבי רמת הגולן לא פחות .
        בקיצור היינו כחולמים פרס נובל לשלום וגם לחזון לטראמפ ונתניהו זו האמת הפשוטה .

        1. כן כן אהרון אבל שכחת שחיים סבן עשה הכל.
          וזה התחיל אצל רבין.
          ורבין בכלל לא נתן להם F35 ורובים (שהרגו פה 1500 איש בגלל פשעי אוסלו).
          זה סתם נו, 900 שנה לא היה פה הסכם שלום ועכשיו ביבי הביא לנו 3 ועוד לפחות 5 בדרך.
          אתה מבין איזה אומללים החמוצים בשמאל? (כן כן, לא כולם, אלא אלה מתוכם ששכחו מה זה להיות שמאלנים).

      4. אם אתה מדבר על הסיפוח, אז ממש אל תהיה בטוח.
        .
        הסכם השלום הזה סותם את הגולל על פתרון הסכסוך עם העם המומצא שנקרא פלסטינאים (מי אני שאתווכח עם ככ הרבה קולות בעולם הערבי שטוענים את זה).
        אם זה לא ניצחון לביבי ולימין מה כן?

  12. אנסה להגיב לך אחד לאחד
    1. מערכת המשפט בישראל היא רעה חולה הרבה לפני נתניהו .
    מדויק יותר לפני נתניהו 2009 .

    2. בהחלט הטענות מגיעות לנבחרי ציבור וגם לעומד בראשם אמממה השיטה כזו מתוחכמת והיא כזו שכל נבחרי הציבור מסורסים ומדוע ?
    כי החונטה מגנה על עצמה בכך שהיא תמיד מצליחה להעביר את המיעוט לרוב .
    ניקח דוגמה רוב הציבור להערכתי בעד איזון כוחם של מערכות המשפט השונות יש לכך גם לכאורה קואלציה אמממה
    תמיד מבין הרוב יימצא מישהו שפתאום עובר צד ותומך במערכת המשפט כזה שהופך את הרוב למיעוט .
    כך היה עם כחלון לפני 3 שנים לערך בעניין פסקת ההתגברות וכך קורה עכשיו עם ליברמן שצידד בזמנו בפרידמן כשר משפטים והיום תומך מושבע של מערכת המשפט .

    מדוע זה קורה פתאום ?
    פשוט מאד מערכת של תפירת תיקים .
    בתפירת התיקים הזו חיסלו את השר המנוח יעקב נאמן מלהיות שר משפטים ( ושכבר מונה יותר מעשור אחרי כן הוא כבר סירס את עצמו ) זה מה שקרה לאישים נוספים כמו ריבלין רפול וקהלני.
    את האחרים רדפה המערכת עם מוטיבציית שיא להרשעה בדרכים נלוזות למשל בעניין חיים רמון .
    שכמובן לא ימין כי יותר משזה ימין שמאל זו שאלת מיהו הריבון החונטה או העם דרך נבחרי הציבור שלו .
    כאשר רמון סיכן אותם התגובה באה בהתאם .

    3. לגבי המינויים של הממשלה את היועץ המשפטי ואת המפכ"ל /פרקליט המדינה זה לא מדויק בעליל גם לכאן החונטה הגיעה כאשר נתניהו היה ראש ממשלה חסר ניסיון בפעם הראשונה תפרו לו את תיק בראון /חברון .
    לא רבים זוכרים אבל סוף הסיפור בתיק הזה היה כדלקמן
    אין כתב אישום על נתניהו והנגבי ( בתחילה כן רצו לתת לדרעי )
    אך הממשלה "תסיק מסקנה" ומכאן ואילך וועדת איתור תביא המלצות לממשלה.
    במילים אחרות הממשלה לא ממנה באופן חופשי אלא במקרה הטוב מקבלת כמה שמות ובמקרה הפחות טוב מאשררת שם יחיד .

    ניקח את השמות שהבאת .

    מפכ"ל משטרה :
    השמאל אומר לנתניהו אתה אבל אתה מינית את אלשייך.
    האמת היא שהממשלה אישרה את הצעת השר ארדן למנות דווקא את גל הירש אך הוא לא בא טוב בעין למישהו מהחונטה ולכן הוחלט "לחקור' אותו בחקירה בלתי נגמרת כמדומני עד עצם היום הזה.

    מנדלבליט:
    הוקמה וועדת איתור בידי שקד לבחירת היועץ המשפטי הבא.
    בוועדה התעקשו ( למיטב ידיעתי) על תמיכה של 4/5 חברי הוועדה.
    בסופו של יום אף אחד זולת מנדלבליט לא קיבל 4/5 הקולות הנדרשים וכך הובא מנדלבליט כמעומד יחיד .
    ייתכן שאם שקד הייתה מתעקשת על תמיכת 3/5 חברי הוועדה היו יכולים להביא בפני הממשלה עוד שמות זה לא קרה
    ולימים אמר חבר הוועדה משה ניסים שאם הוא היה באמת יודע את הסטטוס של מנדלבליט הוא לא היה תומך בו.

    שי ניצן .
    למיטב ידיעתי היה מעומד תפור ויחיד של החונטה ולא הוצגו מעומדים נוספים זולת אליו ככה שהממשלה הייתה חותמת גומי
    במצב שכזה נתניהו נהג "בחכמה" ואישר ואף תמך בו ( כי נתניהו תומך תמיד במי שממילא ינצח )

    4. בכל מה שאתה אומר על נתניהו אני כופר
    א. הוא לא הכי חזק בארץ כי לצערנו החונטה יותר חזקה

    ב. בכל מדד אפשרי הוא פחות מושחת מכל ראש ממשלה שהיה כאן אחרי שמיר
    רשימה שכוללת את שרון המנוח אולמרט ברק ופרס המנוח.
    אבל למעט אולמרט שאיים ממש על החונטה ואיבד את "דמו הכחול" שחזר לו בינתיים אף אחד לא הועמד לדין אפילו לא שרון בתירוצים עלובים של השופט השקרן מני מזוז.

    ואפרופו מזוז כאשר הוא החליט לא להעמיד לדין את שרון והחליט שקבלת מיליון שקל לערך על שיטוט באינטרנט של גלעד שרון זה לגיטימי אזי הוא אמר אני לא מחנך ולא נותן תעודות יושר אני מחליט להעמיד לדין או לא .
    כנ"ל כאן

    בשורה התחתונה אני ועוד רבים כמותי לא מתרשימים כלל מהכתב אישום נגד נתניהו .

    להגיד שהייתי קונה ממנו מכונית משומשת ?
    ממש לא ( משום פוליטקאי אגב זולת יריב לוין ).

    אבל האם הוא שונה מכולם בדיחה טובה .
    ולדעתי הוא הכי פחות מושחת מכולם או כמעט כולם ולו בגלל שהוא הכי חכם והכי זהיר ויודע שאותו הכי יתפרו.

    במילים אחרות המערכת לא מגישה נגדו כתב אישום כי הוא מושחת אלא כי היא מושחתת
    ואם באמת אתה רוצה לטפל בשחיתות או כל אחד אחר
    אז השחיתות היא לא סלקטיבית ששייכת למחנה אחד
    בשדה הפוליטי יש מספיק קופות שרצים לחקור חמורות בהרבה מהקשקשת סביב נתניהו על סיקור אוהד ( כמה שזה מצחיק).

    מה עם קשרי לפיד ליברמן וברק עם מרטין שלאף ?
    הידעת למשל שהבן של איווט דירקטור אצל שלאף ?

    מה עם קשרי לפיד ומילצן ?

    מה עם עדות כבל על ניסיון שוחד של מוזס?

    מה עם המימד החמישי ?

    מה עם עדות גזבר קדימה על שחיתיות גברת "ניקיון" לבני ?
    מה עם פרשת הרפז /אשכנזי /סיגולוביץ ולמנדלבליט?

    ואם כבר טוהר מידות חשוב לנו אז הייתי מצפה בראש ובראשונה לחקור את החונטה ואת הגוף הזה המכונה הפרקליטות .
    למשל
    פרשת רות דוד
    פרשת מנדלבליט ועל מה שהוא טען שתופרים אותו .
    פרשת הדחת העדה הפתולוגית ברצח תאיר ראדה
    פרשת הבנייה הבלתי חוקית של ליאת בן ארי
    פרשת הבנייה הבלתי חוקית של נשיאת העליון חיות
    למה בעניינים אלו יש דום שתיקה
    ואתה באמת מצפה שניקח אתכם ברצינות כאילו שלטון החוק והנורמות הציבוריות התקינות מעניינות אתכם ?

    1. אהרון אנחנו לא נשכנע אחד את השני אבל כתבת פה כמה דברים כל כך מופרכים שקשה לי לא להגיב עליהם גם אם הגעתי לזה בסוף היום…
      מערכת המשפט היא מערכת המשפט הכי טובה שהעם היושב בציון הצליח להעמיד. אם אתה מאמין בעם ישראל ובערכים שלו איך מסתדר לך שיהודים שמגיעים למערכת המשפט או לפרקליטות הופכים כולם למושחתים שמוכנים להפר כל חוק וערך רק כדי להגן על המערכת? ואף אחד לא יוצא נגד זה? אף אחד? אף אחד שמצליח להקליט ולפרסם את הפרוטוקולים של זקני ציון שמסבירים איך ולמה עובדת מערכת תפירת התיקים, ואיך משיגים נאמנות מוחלטת עד הקבר מכל כך הרבה אנשים מכל כך הרבה רקעים לאורך כל כך הרבה שנים?

      ניקח כדוגמא את אחת הדוגמאות האולטימטיביות ל"תפירת תיקים" – חיים רמון. הבן אדם דחף את הלשון שלו לפה של חיילת ששירתה תחתיו! באיזה עולם אתה כבן אדם דתי מגן על זה? הטענה היא לא שהוא לא עשה את זה, אלא שהחמירו איתו יותר מדי. בתור אחד שטיפל בלא מעט נפגעות תקיפה מינית, ונשוי לאחת, לדעתי הוא ממש קיבל עונש מופחת. החוק מדבר על עד שלוש שנות מאסר. בתור מי שאמור לשמש דוגמא לכל הציבור לדעתי הוא היה צריך לשבת את כל הזמן הזה. יותר מזה – אם מה שמאשימים את הפרקליטות בתיק הזה הוא במוטיבציית יתר, אני אומר לך שאם הייתי חוקר והייתי יודע ששר המשפטים שלי הוא עבריין מין, הייתי עושה כל מה שאני יכול כדי שהוא לא ימשיך להיות שר המשפטים, למען כולנו כחברה ולמען כבוד המדינה שלי.
      3. על סמך מה קבעת שביבי הוא הפחות מושחת מכולם? ואם הוא מושחת אבל פחות מקודמיו זה בסדר? כל הדברים שייחסתי לו הם דברים שהוא אישר אותם, לא נכנסתי לפרטים שנמצאים בוויכוח כי אני ואתה לא בית משפט. רק מה שהוא אישר, או דרש לעצמו, מהווה שחיתות שמדינה חפצת חיים לא יכולה להרשות לעצמה. עוד לא הבנתי איך אתה משלים עם זה, אלא אם כן הכל כשר במלחמה שלך במערכת המשפט.
      רוב האנשים הם הגונים ומשתדלים לעשות את העבודה שלהם בצורה טובה למען הכלל בהתאם לערכים שלהם. זה נכון לגביך, זה נכון לגבי, וזה נכון לגבי הרוב הגדול של האנשים שאני מכיר. אם תצליח לחזור להאמין במין האנושי בכלל ובעם ישראל בפרט, אולי תהיה קצת פחות פתוח לתיאוריות קונספירציה שהופכות חלקים גדולים מהמדינה שלנו לשטניים.

  13. מן הסתם שניצחון אפשרי של ביידן מוריד את וול סטריט, זה מה שצפוי לכלכלה האמריקאית ביום שאחרי (לכאורה, מצע וכו'…):
    https://joebiden.com/covid-plan/
    Biden believes we must spend whatever it takes, without delay, to meet public health
    needs and deal with the mounting economic consequences

    1. מקווה שתספיק לקרוא את תגובתי
      נסדר את השאלות שלך ונענה
      (לא אתייחס לקביעה שלך שמערכת המשפט שלנו טובה כי באמת תהום פעורה ביננו וגם לא נימקת )

      שאלת 1. האם כולם מושחתים ?

      2. הבאת את חיים רמון ושאלת איך אני כדתי חי עם זה ואיך אני כאדם דתי מגן על זה ?

      3. איך קבעתי שנתניהו הכי פחות מושחת ?

      הנה התשובות :
      לגבי השאלה הראשונה לא !
      ולראייה למשל ענייני ההדלפות השונות מתוך הפרקליטות למשל בעניין אלשיך אתה רואה שיש כאלו שם שאיכפת להם יתרה מכך כנרת בראשי אומרת זאת באופן מובהק וברור אני מקבלת חומרים מהפרקליטות
      אני גם מכיר סיפור אחד (מהעבר הרחוק ) וגם בו עולה שהגוף הזה חולה מאד אך שישנם צדיקים בסדום
      בכלל איני מבין מדוע אתה כל כך מתפלא אם נשיאת המחוזי לשעבר הילה גרסטל אומרת שהיא לא תיארה לעצמה כמה הגוף הזה שנקרא הפרקליטות הוא גוף חולה
      היא כזכור מונתה לעמוד בתור מבקרת על הגוף הזה והתפטרה משם מזועזעת ואמרה לא יכולתי להאמין שדברים כאלו יכולים לקרות .

      גם בבית המשפט ישבו ואולי יושבים מיעוט של שופטים הוגנים כמו למשל אדמונד לוי ז"ל בזמנו
      אממה
      א. השופטים הללו ממודרים מהתיקים הרלוונטים בהם נעשים הדברים הבעייתיים או שהם נמצאים שם כעלי תאנה ובדעות מיעוט .

      ב. מראש מביאים לשם פרופיל של שופטים מזן מאד מסוים כאלו שלא יאתרגו את המערכת אתה בוודאי מכיר את האמירה של ברק על גביזון המנוחה "יש לה אג'נדה" ומכלל הן תלמד על לאו

      סיכומו של דבר גם אם יש שופטים הגונים בבית המשפט הם לא תמיד יודעים מה באמת קורה כי הם לא מקבלים את המקום במשפטים הממשיים
      ב גם כאשר הם כן יודעים הם לא באופי של לקום ולהתמרד כנגד עמיתם ככה זה כאשר השליטה המוחלטת של הוועדה לבחירת שופטים וזכות הווטו שייכות לשופטים ולא שקד לא באמת עשתה מהפכה זה בובמייסס

      2. עניין חיים רמון :
      צריך להפריד בין הצד הערכי לצד המשפטי או יותר נכון בהליך המשפטים ובעיקר במניע המשפטי

      בצד הערכי בוודאי שאני מגנה את מעשה חיים רמון אבל סולם הערכים שלי רחוק מרחק ממערב מססולם הערכים גם של כאלו שלא התקרבו למה שרמון עשה.
      בסולם הערכים שלך אני מניח שנשיקה בהסכמה בין איש לאישה לא נשואים זהו דבר תקין בעולם הערכי שלי זה לא תקין
      רק אתמול למשל חברת הכנסת תהילה פרידמן גינתה את ביטי על הקליפ הדוחה שלה ואמרה לה שהיא מעודדת אונס אז הפמניסטיות גינו את …פרידמן על זכותה של האישה על גופה בקיצור תהום פעורה ביני לבין תהילה פרידמן הפלורליסטית מדי לטעמי כל שכן ביני לבין הפלורליסטיות

      ונחזור לרמון בוודאי שערכית אין לי הסכמה למעשיו אלו
      אבל תסלח לי דרור לו זו השאלה .
      השאלה היא על ההליך
      במסגרת ההליך המשפטי התברר כי החוקרת הכריחה את המתלוננת להתלונן כנגד רמון .
      המתלוננת בפירוש לא רצתה להתלונן (מסיבות שלה )
      אז המשטרה עשתה לה האזנת סתר ואיימה עליה כי אם לא תתלונן רמון יגיש נגדה דיבה
      ממש סחטו אותה שלא לומר אנסו אותה (וסליחה על הקונטציה )להעיד נגד רמון וממילא יש כאן פגם בתהליך

      אבל זה אפילו לא ההליך זה המניע
      המניע המשפטי היה להרשיע את רמון לא בגלל שהוא מושחת אלא בגלל שהוא מאיים על המערכת
      זו הנקודה .
      ואיך אני מגיע לכך ?
      כאשר אתה רואה את המוטיבציה בתיקים ואת המוטיבציה בתיקי נתניהו למשל אתה מבין את המניע
      למשל יש במשטרה כמה סיפורים מסמרי שיער
      ישנה מתלוננת נגד מפכ"ל לשעבר (דנינו ) בגין הטרדות מיניות תלונות שמתקבלות באטימות מוחלטת ובגיבוי מוחלט של פרקליט מדינה למפכ"ל משטרה (כמובן ניצן )
      גם אלשייך גיבה ניצב שמאושם בהטרדות מיניות חמורות \
      לכן אם היה חשוב הצדק לשם הצדק היינו רואים טיפול גם בתיקים אלו

      כנ"ל בענייני שחיתות תגיד לי אתה איפה חקירות לבני ,לפיד ,ליברמן ,ברק ,גנץ ,אשכנזי כבל ועוד רבים וטובים שלכולם יש קופת שרצים ולכולם יש מה לחקור ומשום מה הם לא נחקרים כל שכן לא מוגש כנגדם כתב אישום על דברים חמורים פי כמה .

      3. קבעתי שנתניהו הבלתי מושחת מכולם כי אני בחור חושב
      על מה האשימו את נתניהו על שוחד בקבלת פרסום אוהד נו באמת נתניהו קיבל פרסום אוהד ?
      היש ראש ממשלה כלשהו שהיה נתעב יותר ממנו בתקשורת ?
      מה אני לא זוכר את הכתבות המלטפות על לבני , לפיד ,גנץ ואחרים ?
      כאשר חיפשו כל כך הרבה זמן ואת זה מה שמצאו אני חושב שאין לך תעודת הכשר גדולה יותר .

      ב נתניהו מטבעו אדם זהיר מאד וחשדן מאד ,תוסיף לכך אדם פיקח מאד ולכן לא סביר ולו מהפחד שהיה נופל בקטנות

      ג. מדובר באדם מוכשר מאד שכולם יודעים כמה היה מקבל על הרצאה אחת ככה שאם הוא היה רוצה רק הנאות היו לו דרכים פשוטות בהרבה לעשות זאת

      ד. פרופורציה : אולמרט קיבל מעטפות ולא איזה הסבר דחוק ותקדימי על שוחד הזוי .

      הבן של שרון קיבל כ -מיליון שקל על "עבודה" של שוטטות באינטרנט מהקבלן דודי אפל והוכשר על ידי מזוז כמובן

      ברק מסובך בעשרות פרשיות החל מפרשת העמותות דאז וכלה בכספים לא ברורים שהוא קיבל מקרן וקסנר שעד היום לא נחקרו ,ישנם כנגדו עדויות חמורות פי כמה וכמה ממה שעשה רמון ועוד ועוד ועוד .

      פרס רק על חגיגת ה 90 הוציא יותר כספים ממה שמשרד ראש הממשלה מוציא בכמה שנים ותבדוק זאת
      בנוסף תקרא קצת על "נערי פרס" ופרשיות צינור הגז סתקופת אוסלו ותבין

      נתניהו צדיק יסוד עולם לידם .

  14. אשך יא חביבי אני מודע למצב העגום…מידי פעם אני מתפתה לבחון את ברוך/שמעון/אהרון שדה/ארי. זה כנראה המזוכיסט שבי. יכול להיות שנרקסיזם וחוסר מודעות זה מדבק? האם אי פעם המדע יגלה איך אפשר לחבב/לסמוך/להאמין/לבחור בטיפוסים מתועבים ובני זונות כמו טראמפ/ביבי/? בכל אופן הוויכוח בלתי אפשרי ומשעמם. לך תפריך טיעונים "מוכחים" כמו "האנטר ביידן פדופיל"/טראמפ לראשמור (זה טיעון שלא היית מצפה אפילו מילד בן 12)/"השמאל וביידן גזענים". אבל נשיא שלא הסכים למכור דירות בבניין שלו בניו יורק לשחורים, קורא לניאו נאצים "פיין פיפל" ולמקסיקאים אנסים ואמר לארבע פוליטיקאיות שחורות באמריקה שיחזרו לארצות שמהן באו (כולן אזרחיות אמריקאיות)….הוא אשך, לא, אני חוזר, הוא לא גזען. מה פתאום?! המטרה של ביבי גם אינה חוק צרפתי ופסקת התגברות…זה הכל בראש השמאלני/אנרכיסטי/גזעני שלך. תתעשת ומהר.

  15. מנחם כל הטור שלך הוא על זה שמערכת המשפט בארה"ב דפוקה. אז אתה צודק, המצב שלנו פי 100 יותר טוב.
    ואני לא מדבר על זה שמושבעים הזויים מחליטים אם אדם אשם או לא.
    .
    אבל כמה שאתה מצליף בטראמפ, אולי אחרי הכל הוא לא כזה אימבציל אם הוא מצליח לסובב את כל מערכת המשפט לכיוון שלו?

    1. מערכת המשפט הישראלית היא דוגמא מובהקת למערכת שלקחה מדינה בשבי, מעמידה את עצמה מעל החוק כאשר זה נוח לה ולא כפופה אפילו לחוקי יסוד ומבוססת נטו על עולמם המוסרי של השופטים. המערכת הזאת תקרוס כי היא רקובה וריח הביאושים עולה ומגיח מכל חרך אשר נפתח ומאפשר הצצה למתרחש שם. אבל כמובן שאת הצדקנים הגדולים והמטיפים בשער שום עבירה ושום קומבינה לא תשכנע כי הם בעצמם בוטים קטנים של הדת הליברלית ומבחינתם החוק הוא רק כלי לביסוס השילטון ולא עומד בפני עצמו. מספיק לראות אותם מבזים את בית המשפט והיועץ המשפטי באומרם שלא ימתינו להכרעת הדין אלא יפגינו עד אשר מבוקשם ינתן להם – שראש הממשלה הנבחר לא יכהן… אני אישית למען הסר ספק מתעב את ביבי המושחת אבל לא חולם אפילו לערער את הדמוקרטיה עד כדי מרד ברשות המבצעת והמחוקקת.

      1. אשמח להסבר איך בדיוק הפגנות לא אלימות שקוראות לראש הממשלה להתפטר וללכת הביתה זה בדיוק מבזה את בית המשפט והיועץ המשפטי.
        אני מבין ממך ולכן אשמח להסבר שאו שאסור להפגין ולקרוא לראש ממשלה להתפטר כי הוא ראש ממשלה מכהן שנבחר ע" הציבור ולכן זה לא דמוקרטי לדרוש שהוא יילך. או שאתה טוען שמותר להפגין נגד ראש ממשלה אך ורק בזמן בחירות(או שגם אם זה יש בעיה כי תכלס הוא עדיין ראש ממשלה?

        1. ההפגנות מאד אלימות ומפריעות לאנשים שיפגינו בבית הרוב שם זה מסטולים הזויים בתשלום
          סתם מבזבזים את הזמן שלהם או בעצם מעבירים אותו כי משעמם להם.
          יש לי חבר השיג פעמים סקס בהפגנות הוא הולך שם להתחיל עם בחורות 😂😂 הוא משעמם לו גם בבית

    2. בנוגע לשיטת המושבעים, השאלה היא, אם מערכת המשפט הישראלי מבוססת על שיטת השפיטה הבריטית למה אין פה מושבעים? (רק שתדע, שמושבעים נכנס במגנה כרטה, כשהאצילים הבינו שלא הגיוני שהמלך[ממסד] הוא התובע, השופט, התליין, ולכן הסכימו למושבעים)
      התשובה כי ירשנו את מערכת השיפוט *הקולוניסטית* הבריטית, שפחדה שאם יהיו מושבעים, המושבעים "יגנו" על עמם, ולכן הם שפטו את הילידים כרצונם.

      בחלק ניכר של העולם הצערבי יש שיטת מושבעים, וזו שיטה שעדיפה עשרות מונים על מה שהולך בארץ.
      צדק צריך להיראות על ידי העם, ולכן רק פסק דין, שהתקבל על ידי נציגות של *העם* ראוי להינתן.
      בניגוד לממסד, שלא נותן דין לאף אחד.

      1. שיטת המושבעים זה הדבר הכי מטומטם בעולם.
        אני מכיר מישהי שהיתה מושבעת באמריקה.
        צריך שופט מקצועי וזהו, משפט זו לא תוכנית ריאליטי.
        גם המינוי של השופטים צריך להיות מקצועי ולא נתון בידיהם דל מיקי זוהר ודומיו.

  16. התלבטתי ארוכות אבל יאללה…
    .

    המאבק הוא לא טראמפ נגד ביידן
    (טראמפ לא גזען וביידן לא הפך פתאום לטיפש וסנילי)
    שניהם כרגע מייצגים מציאויות שונות.
    עד עכשיו חייתם במציאות של ביידן וכל מי ששולט בו. לאט לאט תעשו את המעבר. אי אפשר לזרוק לכם את האמת בפרצוף כי אתם או תדחו אותה או שתאבדו אמון במוסדות שלכם מעתה ועד העולם ותיווצר אנרכיה.
    לכן הכול קורה בקצב הזה.
    (אוסיף ואומר שלכם יהיה ממש קשה, מכיוון שרוב הגולשים פה חכמים מוסדית. ואנשים חכמים מוסדית הם קלים לתכנות, לכן אצלם התהליך יהיה הרבה יותר קשה)
    .
    במידה ומישהו מאתגר את המציאויות שבראו מעלימים את רובם ומכנים אותם "קונספרטיבים" (מילה שהומצאה ע"י ה CIA )
    -ג'ון אף קנדי לא נרצח ע"י מפגע בודד
    -לא נחתנו על הירח (כן בטח עם המחשבי KB של אז חחח)
    -רבין לא נרצח ע"י יגאל עמיר
    -פיגוע התאומים לא תוכנן ע"י בן לאדן
    .
    בונים נראטיבים, סיפורים, פילוגים, הצלחות, כישלונות, טובים, רעים, מלחמות
    .
    אלו סתם דוגמאות ל"קונספרציות ." הבעיה שכל סיפור מלא חורים ומלא הוכחות חותכות כנגד אבל או שלא מתייחסים או שמשתיקים.
    אבל זה עדיין לא הסיפור המרכזי כאן. הסיפור הוא על שליטה כוח וכסף. כולם משחקים באותה קבוצה אבל מראים לציבור תמונה אחרת.
    הדוקטורינה לא הומצאה היום אלא עתיקה משהו כמו 300 שנה. הדפוס חוזר על עצמו לכן קל לאיתור.
    .
    זה קצה הקרחון. משם מתחילים להבין לאט לאט ולחקור את כל הסיפורים כולל מה שאתם בטוחים במיליון אחוז.
    (יש כמה דברים היסטריים ממש)
    .
    בכל מקרה..
    30.10 אמור לקרות משהו מעניין
    2.11 יקרה משהו מאוד מעניין!
    3.11 טראמפ ינצח (ברכות לזוכים בהתערבויות) למרות שייקח כמה ימים עד שיוכרז סופית
    .
    שאלות לעבודה עצמית:
    -איך יכול להיות שהאנטר ביידן השאיר את הלפטופ במעבדה ולא רצה לקחת למרות כל החומר המפליל
    -למה חיכו עם זה שנה
    -למה שלחו את זה ל FBI לפני שנה ומה היתה הפאדיחה של כריסטופר ריי
    -איך הגיוני שיש לתקשורת את המידע על הלפטופ חצי שנה והיא לא משדרת מידע כזה עסיסי
    .
    סליחה מראש שלא אקח חלק פעיל בשרשור

    1. ,תכלס מקנא בך שבאמת את האור או שתמיד ידעת מגיל 0 מה זה נכון ומה הלא נכון.
      יישר כוח.
      המשך להטיף ל"חכמים מוסדית" עד שהם יפנימו ויילכו אחריך.
      רק 2שאלות קטנות שבאמת מעניינת אותי?
      1.איך זה לדעת הכל בעוד שכל אלה סביבך טיפשים ולא רואים את התמונה,האם זה גורם ליהירות או אולי זה קצת סבל שאף אחד לא מוכשר כמוך?
      2.נכיוון שאלוהים כבר תפוס ע"י דדי איך היית רוצה שנקרא לך המשיח? היודע הכל?

    2. עזוב נו, אתה מדבר עם אנשים שלא מוכנים להקשיב ל*עובדה* בצורת תחקיר שלמשנה לפרקליט המדינה יש חריגות בניה מפה ועד הודעה חדשה, אז לדבר על קנדי ובין לאדן?

      1. איך לעזאזל עבירות הבניה של ארי קשורות להזיות הללו? באותה המידה הליגה היא הצגה אחת גדולה, היהדות היא פיקציה של הכובש הציוני ואין דת כזו בכלל, ודקארט מצחקק בקול כי אנחנו לא באמת קיימים. (אבל הוא עדיין מצחקק בקול)

        1. אתה באמת צריך תרגום?
          אני כותב לו שאין טעם לדון כי לא משנה באיזה עניין זה יהיה, הוא יקבל תגובות מזלזלות ומבטלות.

            1. אני בכלל לא נוגע בטענות על בן לאדן וכו', פשוט כי אפילו בבן ארי זה מתקבל בבוז ובזלזול.

            2. מתי הגבת על בן ארי ומי הגיב לך בבוז?

            3. חגי, אתה באמת שואל מתי?
              כל הזמן. גם פה בפוסט הזה אתה יכול לראות. ולא רק להודעות שלי כמובן, לשל ברוך, אהרון וכל אחד אחר שמעט לא להיות פרוגרסיבי או יותר נכון, מעז לא לשנוא את טראמפ\ביבי.
              .
              כמובן שיש את דרור, האחוס"ל התורן שמרבה גם לקלל את טראמפ וביבי ומצביעיהם כאילו שהוא עובד בתור טוקבקיסט של זהבה גלאון.

            4. זו גם פחות או יותר התגובה של הפרקליטות ומערכת המשפט.
              .
              בהתחלה כמובן ניסו למנוע דיונים בנושא, אחר כך להגיד שזה ברף התחתון ועכשיו זה נראה לי סתם עומד תלוי כי חברינו היועמ״ש מחזיק בערך ב900 תפקידים והוא חלק מאותו מנדנום מושחת שלעולם לא יחקור.
              .
              אממה, אם היה מדובר בעבירות בניה של ביבי, הארץ היתה גועשת.

          1. כשהעובדות שלך הן או הזיות מנותקות מהמציאות או שקרים או לא רלוונטיות לטיעון שלך או סותרות את הטיעון שלך או גם וגם וגם, למה אתה מצפה שתקבל משהו חוץ מזלזול?

      2. חחח…יואש אתה קורע. למה הקשבת כשנפוצה השמועה על תיקיו הפליליים של זיבי? אולי בדיוק דקסטר סיפר לך על האנטר ביידן ה"פדופיל"?
        תחרות צמודה לתואר "ההזוי הבולט בהופס יום חמישי". May the worst man win…

    3. התלבטתי ארוכות, שנים אפילו, אבל בעקבות הודעה כזו מרגשת – יאללה
      .
      היי.
      אתם מכירים אותי כ-Ljos. יש שמכירים אותי כמושיע הגדול. הרבה מכירים אותי כפורש העצר. אבל היו לי המון שמות שונים ברחבי האינטרנט. א', מר קו, Q, C, גארגראוואר, ובמקרה אחד ספציפי – בת 22 פנויה להיכרויות. אבל אולי הגיע הזמן לחשוף את שמי האמיתי.
      .
      היי, אני ג'ון. ג'ון קנדי. אבל אתם יכולים לקרוא לי ג'ון ג'ון.
      .
      זה אולי המקום הראשון בו אני חושף מי אני באמת, כי ההקרבה האמיתית של האח דקסטר נגעה לליבי. אבל בקרוב (ב-30/10 כמו שאמר דקסטר. רק האח דקסטר, הערה קטנה, אנחנו משתמשים בהפרדת תאריכים עם / ולא . זה חשוב מאוד. תבין למה בקרוב) בכל העולם יתחילו להבין שחזרתי. עכשיו, ימים ספורים לפני הבחירות זה בדיוק הזמן המתאים.
      .
      את השנים האחרונות מאז שזייפתי את מותי העברתי בפתיחת מערכת מסואבת של תומכים טפשים מוסדית שיאבקו ויפרקו את האליטה השולטת עלינו בלי שנדע אפילו. ובפורנו. המהפיכה שעברנו בפורנו בעשרים השנים האלו ממש… אני שוב סוטה מהדיון. בלי הפורנו אולי היינו מצליחים לנצח את הדבר הזה לפני איזה עשור, מי יודע.
      .
      בכל מקרה, טראמפ. טראמפ ינצח. אובייס. הם, ואני אקרא להם "הם" מעכשיו והלאה בשביל הנוחות, אבל שתדעו שכל פעם שאני אומר "הם" אני מתכוון ל-"הם", זה לא ניסיון לערפל על מי אני מדבר, הם – אולי אליטה לטאית שהשתלטה על העולם לפני 300 שנים (בדיוק מתי שהקפיטליזם החליף את הפיאודליזם. צירוף מקרים? כמאמר כוכבת הפורנו האהובה עליי: "אני לא חושבת שזה ייכנס לשם") ויש לה את היכולת להסתיר סודות כמוסים מפני כולם (אנחנו 40 שנה מאז הנחיתה המזוייפת על הירח, כן 40 לא 50 כמו שהם רוצים שתחשבו, וזה סוד שרק בגלל כמות האנשים העצומה שמעורבת בו היה אמור לפי כל בר דעת והמתמטיקה להתגלות תוך ימים ספורים. רק מראה לכם כמה הם חזקים. בכלל), ותחשבו כמה קל לעלות על התבנית הקבועה שבה הם פועלים אבל איכשהו אף אחד אף פעם לא מצליח לעלות על זה. אבל טראמפ היה היחיד שהיה יכול להתחמק מהשליטה העצומה שלהם, משטיפת המוח שלהם, ומהמתנקשים האכזריים שלהם. אני חושב שזה בגלל הבושם שהוא שם. פיווו.
      אז המסריח הכתום הצליח במו ידיו להביא אותנו קדימה למקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו. הם מפחדים פחד מוות מאיתנו. לראשונה מזה 300 שנה האחיזה שלהם בשלטון, בכוח ובכסף עומדת להתרסק אל מול הגל של הפא… אנטי-אנטי-פה.
      .
      יש שיגידו לכם שכל ה"קונספירציות" (מילה מומצאת על ידי ה-CIA, כמובן. כמו "אונומטופיה". אם זו הייתה מילה אמיתית היא הייתה נשמעת בדיוק כמו מה שהיא אומרת, לא?. או "מים") היא ניסיון לכבס מעשים גרועים כדי להציל את הכבוד של פלג מסויים באוכלוסייה והשלטונות. ו"הם" הם לא תחליף ל"יהודים". חלילה. לא. באופן כללי, מערכות שמאפשרות לאנשים בודדים שליטה במיליוני חיים הן כאלו שמאפשרות בקלות להם להסתנן ולהחליף את השליט באיש לטאה. עכשיו, מה שטראמפ עושה…שיט, אני חושב שהם הצליחו להחליף את טראמפ באיש לטאה משלהם. זה למה הוא ינצח.
      .
      פאק.
      .
      טוב, יש לנו חמישה ימים לחטוף את הלטאה דמוית הנשיא ולהחליף אותו בטראמפ האמיתי, לוחם הצדק. מי בא איתי למסע להצלת האנושות? אפשר לפחות לסמוך עליך, האח דקסטר? האח טולילה?
      .
      .
      אהבתי את השאלות לעבודה עצמית, ויש לי עוד כמה להוסיף למי שהפסיק לגחך ומוכן לחשוף את האמת:
      – איך טראמפ הסתנן לאי הפרטי של אפשטיין ושמר על עצמו טהור?
      – אם מטוס מתרסק בגלל "הם" על הגבול שבין ארצות הברית ומקסיקו, איפה קוברים את הניצולים?
      – מה חי אם מאכילים אותו אבל מת כשמשקים אותו?
      – כמה מרושע זה לעודד כנגד הניקס, כי אני אוהב את המחשבה שלא משנה מה, תמיד יש קבוצה אחת שתישאר איומה ואיתה קהל אוהדים נאמן שיסבול לנצח בלי תקווה?

        1. יואש השמאל זה גזען ובריון בנושא של מלומד, שמנסה לכפות את רצונם על העם במסווה של הדמוקרטיה, אני יכול לצטט פה את האשך עשרות פעמים בגזענות כלפי הדתיים, אני לא רואה הבדל בין לנסות לפסול אדם על צבע אורו לתפקיד לנסיון לפסול אדם בגלל אמונתו.
          .
          אני לא אוהב את כל מה שטראמפ עושה, עדיין אני מצביע לו כיוון שהוא טוב לאינטרסים שלי (שאחד מהם הוא כלכלי, והשני לא פחות עיקרי הוא מדינת ישראל).
          .
          הדבר המצחיק יש לי שני תארים בקרגני מלון היו בבעלותי עשרות עסקים מצליחים ועדיין ברגע שאני לא מסכים איתכם אני בור של טמטום…אבל לא מפתיע אותי לגבי הסמול

            1. אשך לפי ההגיון שלך כל מי שמצביע לביבי מושחת אז כל מי שמצביע לרשימה המשותפת הוא מחבל. או שההיגיון הזה תקף רק למצביעי ימין?
              .

              שוב אני לא אוהב את המינוי של איימי קוני בראט והוא לא מוסרי לחלוטין לא בגלל אמונתה אלה בגלל הזמן שלו, כשהדמוקרטים ראו שהם לא מצליחים לשנות את החלטת טראמפ והקונגרס הם יצאו בהתקפה והשתלחות חסרת תקדים על איימי קוני והנסיון להציג אותה כפנאטית דתייה ומפגרת שתהרוס כל שבב של דמוקרטיה, זה האמא ואבא של הגזענות כלפי הדתיים.

            2. אני הפסקתי להתייחס אליך ברצינות, הבנתי מזמן שאין שום טעם.
              אבל מה? כיף לרדת עליך.
              ואת זה אני אומר – ברצינות – בתור מחמאה.

            3. בינתיים בעולם מקביל, דר נייטרלי מתלונן על זה שעושים לשמאל ולדמוקרטים דמוניזציה

            4. ברוך אני לא נכנס לויכוח שמאל ימין שלך אבל רק שתדע שאי אפשר להיות גזען נגד אדם דתי ויש סיבה טובה לכך.
              ברור שאפשר לפסול אדם בגלל אמונתו אפילו רצוי בגלל זה זה נקרא אמונה.
              אמונה בניגוד לצבע עור ניתן לשנות.
              היום אתה מאמין במשהו אחד ומחר במשהו אחר.
              אני מאוד מקווה שאתה לא צריך דוגמאות ללמה לא כל אמונה היא לגיטימית, תפתח את התנ"ך אתה תמצא מלא.
              לאנשים דתיים אסור לכהן בתפקידים ציבוריים

            5. אני גם לא מאמין גדול בתורה, וכמובן שאני לא צריך דוגמה למה לא כל אמונה היא לא לגיטימית (לא צריך ללכת לתורה מספיק ללכת שבוע שבוע ולפתוח את העיתונאים,בצרפת) , מה שאני יודע ומאמין שאפשר שחלק מן האנשים יכולים לשים את ההבדל בין האמונה שלהם, לרציונליות בפועל.
              כמה מאנשים המבריקים ביותר שאני מכיר מאמינים בדת.
              .
              ברגע שמנסים לצייר כל אדם מאמין כמפגר שלא מסוגל לכהן לי זה באופן אישי מפריע וזה סוג של אפלייה (המילה גזענות כאן היא לא נכונה).

            6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח….
              ושוב האח הקונספירהה-פיקטיבי שירבב את הנייטרלי…
              נשיקות מתוקי, האצבע שדחפת לעצמך ריחנית מאד, מקווה שלא כאב…
              עוד קצת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            7. ברוך אין דבר כזה להפריד בין האמונה לראציונאליות בפועל.
              מי שמאמין הוא בפועל לא רציונאלי ואין דרך לגשר על זה. כל מי שמספר לך סיפורים כאלה הוא בסך הכל אדם לא הגון שמשקר קודם כל לעצמו

          1. וואלה ברוך, ב2020 תואר הוא כבר מזמן לא משהו שהופך את האדם לחכם\נאור או את דעתו לכזאת.
            יכול לומר לך שכשאני ראיינתי לא מעט אנשים בשנים האחרונות, חלק לא מבוטל בעלי התארים היו מקובעים (כמה מפתיע) ואלה שפחות הרשימו בראיונות (מהנדסי תוכנה, בוגרי מדמ"ח וכו') בדכ היו בעלי התארים, שפשוט היו מקובעים, לא חדשניים ומכירים טכנולוגיות מיושנות בעיקר.
            .
            בכל מקרה, מאוד צורם לראות שהאשך כותב שכיף לרדת עליך, ההסתלבטויות על שמעון וכל מיני זבל שנזרק גם עליי (למרות שאם דיברתי לא יפה אז הגיע לי, אבל אני מדבר על טיעונים ענייניים שזוכים לבוז וכו').
            ולכן אני חושב שחבל לך על הזמן.
            האתר הזה ממחיש בדיוק את השיח המגעיל שקיים ברשתות:
            השמאל בטוח תמיד בצדקתו ובעיקר בגזענותו, בורותו והיעדר מוסריותו של הצד השני.
            .
            לא משנה כמה עובדות תראה להם.
            לא משנה כמה פעמים תראה להם שביבי אמר "הוא טועה אבל הוא לא בוגד" או התנערויות אחרות.
            אתה לא תצליח לשנות את דעתם ולכן אין טעם להמשיך להתווכח, בעיקר לאור הזלזול המתמשך.

            1. אני מסכים איתך לחלוטין ידידי, הם בהחלט לא שווים תגובה

            2. יואש אתה נלחם בתחנות רוח.
              מנחם רק מנפח סטט עם הפוסטים האלה😎 חוץ מזה אין בהם תועלת

        2. א) הכל אמת. אני ג'ון ג'ון. כל מי שאומר אחרת שבוי בקונספציה של ה0מול ולא מוכן להקשיב לאמת.
          ב) למדתי ממך. ניסית להצחיק בכל התגובות האלו, כן?

          1. ואתה יודע מה הדבר הכי כואב שיכול להיות? כשאדם שצוחקים עליו אומר שהבדיחה על חשבונו לא מצחיקה אותו. ברשימה מיד אחרי בעיטה באשכים ואצבע קטנה בקצה השולחן (משולב), ממש מעל לשון שפוגשת עגבניה חמה מדי בתוך טוסט.

            1. אני אפילו לא טרחתי לקרוא. אני מריח לאטחים עלובים כמוך מקילומטר.
              תחסוך את התגובות מעכשיו והלאה כי אתה לא שווה תגובה.

            2. אבל… איך אדע אם אני בתול או לא? אני חייב לדעת, והתזמון די דחוף.

            3. עזוב יואש אל תרד לרמה שלהם ידידי הם לא שווים תגובה.

            4. כן, אה?
              הייתי חושב שאדם שחי על היררכיות מבין מה זה "לרדת".

            5. ברוך,
              די עם הצביעות.
              .
              הייתה כאן תגובה שכתבה על אלוף במילואים,
              מי ששירת כלוחם בצנחנים, מי שנלחם בכמה וכמה קרבות, ואף נפצע במהלך השירות הצבאי שלו –
              "חייל נאצי".
              .
              ואתה נעלב מקטע סטירי, וכותב "אל תרד לרמה שלהם ידידי הם לא שווים תגובה…"
              .
              זה מזכיר לי את נאום ראש הממשלה היום. הוא מרגיש מאוים. על ידי מי?
              אף אחד מהמפגינים לא ינסה לפגוע בראש הממשלה.
              ההסתה בארץ, מקורה בדיוק באותו אחד שמלין שהוא מרגיש מאוים,
              ואת השפעותיה רואים בברור בשטח.
              .
              עצוב.
              .
              (ועכשיו, תגובה שמתעלמת לחלוטין ממה שכתבתי, ובוחרת בדמגוגיה על השמאל הגזעני…)

            6. גיא אני מכבד אותך ואתה בין היחידים פה לפחות באתר שיכולים לשמור על רמת דיון, אני מסכים איתך המילה נאצי לחלוטין לא אמורה להיאמר היא דוחה קנה מידה , בטח לאחד ששירת בצבא כלוחם ותרם למדינה.
              .
              לגבי ההסתה אני חולק על דבריך.
              ברור שביבי מסית ומשסע (גם טראמפ דרך אגב וכמו שהסכמתי איתך בעבר הוא גורם משמעותי בהסתה שהובילה לרצח ראש ממשלה לפני 25 שנה.
              .
              להגיד שאף אחד מהמשתתפים בהפגנות לא ינסה לפגוע בחייו של ראש הממשלה זה להתעלם מהיסטוריה, רק תרפרף במה שכותבים באתר, כמה פעמים כתבו פה שצריך להשתלט על השלטון להוריד את ביבי בכוח?השוו אותו להיטלר סטאלין ודיקטטורים אחרים… כמה פעמים כתבו פה שקרים וגדופים על מצביעי הימין , תומכים בשחיתות …. כל הקמפיין של כחול לבן התבסס על רק לא ביבי.
              .
              לצערי בחברה של היום כמעט ואי אפשר לנהל דיון והחוסר תקשורת והשנאה שהמנהיגים ונבחרי הציבור שלנו מובילים משתקף לעם.

  17. תכניס את המפגינים לבאבל הם כבר חיים שם 😂😂😂
    הילד הקטן שלי הרבה פחות נאיבי מהם בהבנה כיצד העולם עובד ופועל.
    לא פלא שהם תומכים במפריחי הסיסמאות גנץ ולפיד עם אחדות לישראל וכל החרטא הזה חח
    הם צריכים להמציא לעצמם שם מגניב כמו הפנתרים השחורים אריות החירות או משהו כזה

  18. אני תוהה מה יעשו כל הפרוגרסיבים פה כשטראמפ יבחר.
    זה הולך להיות מאוד מצחיק.
    מנחם אני מקווה שאתה לא תקח את זה קשה מדי בגילך.

  19. בלי קשר לכלום – אני חושב שיואש פסול וצריך לקבל עונש.
    הוא אשכרה כתב "שמאל" כמו שכותבים בעברית!!! לדעתי זה עילה להדחה
    (-:

    1. בארץ אין שמאל שפוי, ולא יאיר לפיד עמיר פרץ, והורביץ מפיץ השנאה, אינם שמאל שפוי.

      גם הימין בארץ לא 100% בלשון המעטה. וזה מצבינו העגום, יש לנו מושחתים מימין, מושחתים משמאל, צבועים מימין, וצבועים בשמאל.
      ואנחנו מה איתנו?

      מי שחושב שאם המחנה שלו הנוכחי יהיה בשלטון אז הוא יהיה ישר הוא או דביל או מטומטם.
      השיטה רקובה, יש לעקור את השיטה.
      למשל ניסנקורן, ועמיר פרץ, רם שפע, ושמולי מה משותף לכולם? אנשי הסתדרות בוראציות כלשהם. הם יתקנו את המדינה?
      חיים כץ זה תאום מושחת מימין,מירי רגב היא בענף ההתקמבנות, אבל זה אותו חרא כמו ההסתדרות.

      רק שלטון חופשי, ליברלי, חירותי ימעיט את אחיזתם של המושחתים והרשעים מהחיים שלנו.

      נ.ב
      מסיבות עמוקות הדבר חמור יותר אצל השמאל, אבל גם על הימין אני מקונן.
      אני חושב שהבעיה היסודית זה שאנשים חושבים שיש להם הזכות לכפות את הצדק על האחר, במקום לדגול בשיטה של שכנוע, והסברה ואמונה בתפיסת דרכם שהיא תנצח.
      ראו למשל את "משבר האקלים" כמה חוקים הזויים רוצים להעביר, כדי שתפיסתם תתממש, במקום להבין שהשינוי דרך הסברה.
      גם היחס ללהט"בקרטרחריכ.
      מי שכופה מעורר אנטגונים, ומתישהו זה יתהפך עליו, וזה גם נכון לחוקים דתיים מובהקים,שיש לבטלם, ולשכנע את ההמון למה בכל זאת לקיים את מטרת החוק.

      1. אוי, אתה ממש מאבד כאן קרדיט ובדרך למעמד מגיב שאין טעם לענות לו ברצינות.
        לפיד שמאל?
        פרץ הורביץ מפיצים שנאה?
        השמאל בארץ לא שפוי?
        אני עוד מסוגל לסלוח על הנאיביות הליברטריאנית שמאפשרת לך להוציא את ההצהרות המצחיקות על שכנוע אנשים לקיים חוקים במקום שיש להבין שיש אינטרסים של אנשים שמניעים דברים שום הסברה לא תשנה לגביהם, אבל יש לך חוסר איזון משווע מובנה בחשיבה הסיעתית שלך, וזה לא מראה טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט