אירועי דיומא – 28.10.2020

כדורגל / דור בלוך:

ליגת האלופות – מחזור 2:

בית ה':

20:00 קרסנודאר – צ'לסי (5 לייב). שני המשחקים של המחזור הקודם בבית הזה הסתיימו בתיקו, ושתי הקבוצות יכולות להרגיש בסדר עם זה, אבל צ'לסי בוודאי לא ירצו לשחזר את חלוקת הנקודות, בוודאי כשהיריבה הרבה פחות מאיימת מסביליה. אני אהמר שצ'לסי אכן יצליחו להוציא ניצחון, למרות כושר לא מרשים במיוחד.

22:00 סביליה – ראן. גם כאן שתי הקבוצות יכולות להרגיש בסדר עם התיקו במחזור הקודם, אבל הספרדים ירצו להוציא יותר מהמשחק הזה, ועם היתרון האיכותי והביתיות הם גם אמורים לעשות את זה. אני אהמר שזה יהיה צמוד וקשה, אבל סביליה יוציאו ניצחון.

בית ו':

22:00 קלאב ברוז' – לאציו (5 גולד). המפגש בין 2 המנצחות של המחזור הקודם יהיה חשוב עבור שתיהן שיודעות שמצפה להן עוד קרב קשה בשמירה על היתרון שהשיגו במחזור הראשון. לאציו פתחו רע את העונה באיטליה, אבל הניצחון המרשים על דורטמונד עשוי לבשר על שינוי בתחום הזה. אני אהמר כאן שהביתיות תשפיע והבלגים יצליחו לחלץ תיקו.

22:00 בורוסיה דורטמונד – זניט. עכשיו עברנו לשתי המפסידות של המחזור הקודם שזקוקות לניצחון שיחזיר אותן לעניינים. בגרמניה דורמטונד דווקא פתחו טוב, בעוד אצל זניט אפשר לציין את קבוצת הכדורסל שמובילה את היורוליג כרגע. נחזור לכדורגל – דורטמונד עדיפים, ולכן אני אהמר על ניצחון שלהם.

בית ז':

22:00 פרנצווארוש – דינמו קייב. ההונגרים קיבלו 5 מברצלונה ויקוו לתוצאה טובה יותר נגד היריבה שנגדה אפשר להוציא יותר, לפחות על הנייר. מהצד השני, האוקראינים צריכים ניצחון אם הם רוצים לאיים על אחת מהגדולות של הבית. אני אהמר על ניצחון קטן של האורחים מקייב שישמור עליהם בתמונת הבית.

*המלצת צפייה* 22:00 יובנטוס – ברצלונה (ספורט 5). המשחק המרכזי של הערב שהיה אמור להיות הקרב הראשי של אירופה בין 2 השחקנים הגדולים של דורנו, אבל רונאלדו נדבק בקורונה וכנראה עדיין לא יהיה בסגל. ברצלונה מגיעים אחרי הפסד נוסף בקלאסיקו, ומפלס הלחץ שוב בשמיים, כאשר הם מדורגים 12 בלבד בטבלת הליגה הספרדית בשלב זה. שתי הקבוצות מגיעות בכושר בעייתי, ולכן אני אהמר על תיקו 0 די חלש.

בית ח':

20:00 בשקשהיר – פאריז סן ז'רמן (5 ספורט). שתי המפסידות של המחזור הקודם יגיעו למשחק חשוב בעיקר עבור הצרפתים שחייבים ניצחון כדי להישאר בעניינים. בשלב כל כך מוקדם לא צפוי לחץ יוצא דופן בפריס, ולכן אני אהמר על ניצחון קל של פ.ס.ז.

22:00 מנצ'טסר יונייטד – ר.ב לייפציג (5 פלוס). שתי קבוצות שיודעות שאליפות בליגה שלהן הן כנראה לא יקחו והדרך להצליח היא במפעל הזה בעיקר. לייפציג הגיעו לחצי הגמר בעונה שעברה, ואילו יונייטד תמיד רואה בעצמה מועמדת להגיע רחוק, כך ששתיהן יודעות שניצחון כאן נותן להן מומנטום חשוב לקראת ההמשך. אני אהמר על משחק קצבי עם הרבה מצבים ותיקו 2 בסיומו.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הוואלטה א אספניה – קטע 8:

קטע 7, עם הטיפוס הכפול לפוארטו דה אורדוניה, היה מהנה מאד, גם בלי שהשפיע על התחרות במירוץ. כפי שאולי היה צפוי, הקטע קרץ לקבוצת בריחה, ואכן אחת ענקית ואיכותית מצאה את עצמה בחזית. ההתקפות ההדדיות בתוך הקבוצה נמשכו כל העת, מה שהביא לבסוף להיווצרותה של חמישייה קדמית איכותית מאד – אלחנדרו ואלוורדה, עומאר פראיילה, מייקל וודס, נאנס פטרס וגיום מרטאן. האחרון אף הצליח להביא לעצמו את חולצת מלך ההרים בטיפוס השני. ההתקפות ההדדיות המשיכו גם לקראת הסיום, אך המכרעת שבהן הייתה ק"מ לסיום, והיא הייתה שייכת למייקל וודס, שהצליח להתרחק מיריביו, בפרט מפראיילה שרדף אחריו, עד לניצחון בסיום. לקנדי יש עוד קטע על החגורה בוואלטה, והוא ירכב בשנה הבאה בקבוצת ISN. חבורת ה-GC הגיעה יחדיו כדקה אחרי הבורחים, מה שלא שינה משמעותית את תמונת ההובלה במירוץ. לפיכך קאראפאז ממשיך להוביל בו לפני קארתי (18+), מרטין (20+), רוגליץ' (30+), מאס (1:07+), גרוסשארטנר (1:30+), סולר (1:42+), צ'אבז (2:02+), ואלוורדה (2:03+) ובנט (2:39+).

*המלצת צפייה* קטע 8 יטיח את המירוץ בכל הכח בפניה של חבורת ה-GC. הקטע מסתיים בטיפוס למונקלוויו, שבהעדר הטורמאלה בראשון האחרון הופך לאתגר האמיתי הראשון של המתמודדים על ה-GC. מדובר בטיפוס של כ-11 ק"מ בשיפוע ממוצע של 7.6%. אלא שהממוצע כאן משקר, וחמשת הק"מ האחרונים של הטיפוס נושקים לשיפועים דו ספרתיים. זה הולך להיות כואב מאד לפייבוריטים. די ברור שנראה כאן פערים נפתחים בצמרת, והשאלה לטובת מי. האם רוגליץ' יתגבר על התקלה עם מעיל הגשם בפורמיגל, על מנת להחזיר לעצמו את ההובלה? האם קאראפאז ימשיך להיראות חזק, ויישאר בחולצה? והאם מתחרים כמרטין, מאס או קארתי יצליחו להישאר עם שני הפייבוריטים הראשיים? שווה בהחלט לראות את התשובות לכך היום. שידור ביורוספורט ב-15:35.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה רבה לגבי ליגת האלופות
    המשחק המעניין בנוסף ליובה ברצלונה הוא של דורטמונד זניט

    התייחסות קצרה שלי
    בית 5
    לדעתי סביליה תטייל היא חזקה בהרבה מראן ברוסיה יהיה משחק צמוד אך צ'לסי פיבוריטית נניח ×2

    בית 6.
    משחק מעניין בבלגיה בין ברוז ללאציו המארחת האלופה הבלגית עמדה בכבוד מול ריאל אשתקד וניצחה באופן מפתיע בזניט והיא עשויה להוציא נקודה ביתית לפחות .
    דורטמונד -זניט המשחק המרכזי טבלאית זניט הייתה אמורה לתת פייט ואולי להפתיע את לאציו /דורטמונד במקום זאת הפסידו לקבוצה החלשה בבית ועוד אצלם בבית במשחק הכי קל הצפוי בקמפיין.
    גם דורטמונד נוצחה בלאציו וזה הזמן שלה לחזור לעניין .

    בית 7.
    פרנצוארוש – קייב הקרב על הליגה האירופאית

    יובה – ברצלונה
    אתמול התפטרה הנהלת ברצלונה מעניין האם זה ישנה משהו
    מעניין אם פיאניציץ יקבל דק מול האקסית ומהצד השני גם ארתור חבל שלא נראה את הקרב רונאלדו/מסי

    בית 8
    פ.ס.ז חייבת ניצחון בטורקיה לאחר ההפסד ליונייטד
    יונייטד- לייפציג בהחלט מעניין

    נציין שאתמול
    מינכן ניצחה בלוקמוטיב 2-1 ושברה שיא של 13 ניצחונות רצופים במפעל אתלטיקו עברה קשה מהצפוי עם 2-3 על זלצבורג

    הטבלה
    1 מינכן 6 נק 2 אתלטיקו 3
    אחריהם זלצבורג ולוקמוטיב עם נקודה
    במפגשים הבאים 3+4
    מפגש כפול אתלטיקו -לוקמוטיב
    ומינכן -זלצבורג.

    שחטאר של סולומון סיימה ב 0-0 עם אינטר מנשנגלדבך וריאל סיימו ב 2-2 למרות שהגרמנים הוליכו 0-2 בדקה 89 .
    הטבלה
    1 שחטאר 4 נק
    2-3 גלדבך ואינטר 2
    4 ריאל 1
    המפגש הכפול במחזורי 3-4 יפגיש
    את אינטר מול ריאל ושחטאר מול מנשנגלדבך
    וריאל במצב עדין

    סיטי ניצחה 3-0 במארסיי פורטו 0-2 את אולימפיקוס 1. סיטי 6
    2-3 אולימפיקוס ופורטו 3
    4 מארסיי 0
    במפגש הכפול
    סיטי -אולימפיקוס
    פורטו -מארסיי

    אטאלנטה חזרה מפיגור 2-0 ל 2-2 עם איאקס
    בעוד ליברפול ניצחה 0-2 את מייטלנד.

    1. ליברפול 6
    2 אטאלנטה 4
    3. איאקס 1
    4 מייטלנד 0
    איאקס תפגוש את מייטלנד למפגש כפול
    וליברפול את אטאלנטה למפגשים מרתקים .

  2. דור, אהרון ופאקו, תודה רבה.
    המשחק בין דינמו קייב לפרנצוורוש מעורר עניין גם בגלל זהות מאמנה של האחרונה. סרגיי רברוב יפגוש את הקבוצה בה שיחק לאורך כמעט עשור שלם בשנות התשעים והגיע עמה עד לחצי הגמר האלופות ב-1999. בהמשך גם אימן בדינמו קייב.

    ניתן להניח כי רברוב, כמו גם מאמנה הנוכחי של נבחרת אוקראינה, אנדריי שבצ'נקו, למד לא מעט מהמאמן האוקראיני הדגול, ואלרי לובנובסקי (מנוח כיום), שאימן שנים רבות, בין היתר, בדינמו קייב.

  3. איזה בדיחה הVAR הזה מסכן מוראטה, הVAR צריך להיות איפה הרגל האחורית של השחקן יהפכו את הכדורגל למעניין הרבה יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט