אירועי דיומא – 27.10.2020

כדורגל / דור בלוך:

ליגת האלופות – מחזור 2:

בית א':

20:00 לוקומוטיב מטסקבה – באיירן מינכן (5 לייב)

22:00 אתלטיקו מדריד – זלצבורג (5 גולד)

בית ב':

20:00 שחטאר דונייצק – אינטר (5 פלוס)

22:00 בורוסיה מנשנגלדבאך – ריאל מדריד (5 ספורט)

בית ג':

22:00 פורטו – אולימפיאקוס

22:00 מארסיי – מנצ'סטר סיטי (5 פלוס)

בית ד':

22:00 ליברפול – מידטיילנד (5 סטארס)

22:00 אטאלנטה – איאקס

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הוואלטה א אספניה – קטע 7:

קטע 6 שלפני יום המנוחה, עם הטיפוס המסיים לפורמיגל, היה דרמטי ומהנה כפי שהיה גשום ומאמלל מבחינת הרוכבים. בחזית הקטע התגבשה קבוצת בריחה גדולה ואיכותית, שהביאה לנו סוג של סיפור מהאגדות. זה התחיל מבריחה של גורקה איזאגיר בירידה שלפני הטיפוס המסיים. דבוקת ה-GC בראשות אינאוס, שאולי חששה מהמיקום הגבוה יחסית של הבאסקי ב-GC, רדפה אחרי הבריחה, אך לא הצליחה להדביקה, גם בשל מזג האוויר הזוועתי. לבסוף הבאסקי נבלע ע"י חבריו לבריחה בתחילת הטיפוס לפורמיגל. אלא שזמן קצר אח"כ, מי שפרץ קדימה משם היה אחיו של גורקה, יון. הבריחה שלו הפעם החזיקה מעמד, והוא הצליח להגיע ראשון לקו, כחצי דקה לפני חבריו לבריחה. לבאסקי המצויין יש הישגים רבים על החגורה, והקטע הזה משלים את סדרת הזכיות שלו בקטעים בכל הגראנד טורים. גם בדבוקת ה-GC מאחור הייתה לנו דרמה גדולה. המוביל פרימוז רוגליץ' נתקע מאחור עקב הסתבכות עם מעיל הגשם שלו, אך הצליח לגשר לבסוף לדבוקה, אלא שהמאמצים הרבים בעשות זאת עלו לו לא מעט אח"כ, כמסתבר. זאת, כאשר ריצ'רד קאראפאז פרץ קדימה בסוף הטיפוס, כשאיתו קארתי וסולר, בעוד שרוגליץ' נותר תקוע מאחור (עם דן מרטין, שאף הוא ברח לו באיזשהו שלב). השלושה המשיכו קדימה, כשלבסוף קארתי אף הצליח להקדים את השניים בשבע שניות, בעוד שרוגליץ' איבד כ-40 שניות לחבורה. ההתפתחות הזו העבירה את החולצה האדומה אל גבו של קאראפאז. הוא כעת מוביל במירוץ לפני קארתי (18+), מרטין (20+), רוגליץ' (30+), מאס (1:07+), גרוסשארטנר (1:30+), סולר (1:42+), צ'אבז (2:02+), ודה לה קרוז (2:46+).

קטע 7 ממשיך את המגמה הבלתי נגמרת במירוץ הזה של קטעים קצרים יחסית עם טיפוסים ברמה גבוהה. כאן אנו מקבלים פעמיים את הטיפוס לפוארטו דה אורדוניה, טיפוס בדרגה 1. יכול להתאים לחברי ה-GC כמובן, אך המרחק היחסית רב שלו מהסיום, בצירוף הקטע הקשה של מחר, יביאו בסבירות גבוהה למנצח מהבריחה. שידור ביורוספורט ב-15:40.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה רבה כפי שצוין ירושלים מתחילה את דרכה בליגת האלופות של פיב"א במשחק חוץ בטלקום טורקיה .
    משחקה של חולון בשולה נדחה בשבוע מהסיבה הידועה בימים אלו .

      1. כן, ראיתי
        זכרונות מליליאן
        🙂
        ריאל משחקים דיי משעמם. זה לא כארים של תחילת עונות. הוא בדרך כלל פותח חזק ומסיים בקול ענות חלושה. שנה שעברה היתה יוצאת דופן מבחינתו והביאה אליפות. לריאל כרגע יש קבוצה דיי זקנה והצעירים לא מספיק טובים. פלורנטינו צריך להפסיק לשחד שופטים לפתוח את הכיס ולהביא שחקנים טובים. הפתיחה הזו באלופות יכולה לעלות לריאל באי מעבר משלב הבתים, זו קטסטרופה מבחינתם….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט