מעורב הופס ליום ב': וואווו…הדוק חייב התנצלות לברוך רובין על שיש 'רק' 226,000 קורבנות ולא רבע מיליון/ דודג'רס 2-3! / מנחם לס

1.עלי להתחיל עם התנצלות לברוך רובין שישנם כאן רק 226,000 קורבנות לקורונה

לפני ארבעה חודשים ציטטתי את מדעני ג'ון הופקינס מדיקל סקולס – אחד מעשרת מוסדות הרפואה המובילים בארה"ב – שבסוף חודש ספטמבר יהיו בארה"ב 250,000 קורבנות לקורונה. זה היה כשבארה"ב היו כ-60,000.

ברון רובין התקיף אותי אתמול: "מנחם, היכן 250,000 הקורבנות בספטמבר? כאילו ש'הבטחתי' וכאילו שהפרתי את ההבטחה.

סליחה רובין. טעיתי. היום – חודש אחרי נבואת ספטמבר – ישנם רק 226,000 קורבנות. כמעט רבע מיליון, אבל פחות 24,00 מהנבואה. ייקח עוד 24 עד 30 יום להגיע לרבע מיליון. מעניין איזה טיפוס הוא הרובין הזה שתפס אותי בטעות איומה כזאת. רק 226,000, 20% מקורבנות כל העולם, ולא 250,000 קורבנות, כמעט 25% מקורבנות העולם בשעה שארה"ב היא רק 4% מתושבי העולם.

והיום, ה-י-ו-ם יצא לאור מחקר גדול מאוניברסיטת קולומביה המציין בצורה ברורה, ישירה, וללא כל משוא פנים שאילו מנהיג האומה הנשיא טראמפ היה מבקש מכל תושבי ארה"ב להתאחד במלחמה נגד הנגיף, לחבוש מסיכות כשאנשים בין קהל – בסופרמרקט, באוטובוס, בחדר קבלה לרופא, ואילו שמרו מרחק – רק שני הדברים האלה – היינו מצילים 120,000 עד 180,000 מ-226,000 הקורבנות.

אבל הנשיא מתעקש לא לעשות זאת בגלל ש-24%+ משפוטיו הרדניקים מה'קאונטרי' (אבל גם ערים רבות במדינות 'אדומות') לא יחבשו מסיכות כ'דווקא', כאות של 'אנחנו אתך' בסולידריות דבילית שלא הייתה כמותה מעולם בגלל שהוא לא חובש, ושימותו כל חובשי המסכות שהם SISSIES. הוסיפו עוד 22% שטראמפ עזר להם עם הלוגו "הלורד ג'יזוס קרייסט הוא המסיכה שלנו" (היום NRL NEWS הודיע ש-90% לכל היותר מכל המאמינים במאות אלפי הכנסיות בארה"ב – ובעיקר הבפטיסטיות האבנג'ליסטיות – אבל גם בכנסיות קתוליות רבות – לא חבשו מסיכות. כאות וסימן לכולם לראות שהם 'מאמינים'. , ועוד איזה 1% עשירים שמחים שהוא הקטין את מיסי ההכנסה שלהםמ-35% ל-21% ויש לך 47% מאזרחי המדינה.

לכן נצחונו של ביידן אינו מובטח כלל וכלל, ולפי כל הידיעות המגיעות ממדינות המאבק העיקריות פנסילבניה, פלורידה, ואוהיו, טראמפ הגיע לכמעט שוויון לביידן, וידוע שביום הבחירות עצמן, לפי המסורת, יותר רפובליקנים מצביעים. הדמוקרטים מצביעים יותר בפרה-בחירות. למעשה מפריע לי לכתוב 'רפובליקנים' כי טראמפ הפך את הבחירות האלה ל'דמוקרטים נגד טראמפ', ואם ייבחר לארבע השנים הבאות, הוא יהפוך את כל המפלגה הרפובליקנית ל'מפלגת טראמפ'.

אני תמיד הייתי ימני. לא קיצוני אבל ימני. תמיד מכבי. תמיד הציונים הכלליים. תמיד עיתון 'הארץ' בבית לפני שהפך לכיוון שמאל. תמיד נגד הפועל. וכאן תמיד רפובליקני ופרו USA נגד בריה"מ ועכשיו רוסיה. טראמפ הפך את הקערה על פיה. בגללו ארה"ב איבדה את המוניטין שלה בכל העולם. הוא נשיא שכל מנהיגי העולם מתבדחים על חשבונו. הוא שקרן, אנוכי, נוכל, זייפן, מנוול, נבזה, ושלרטן. הוא נרקססיסט חולה נפש.

סכוייו לנצח גדלים מיום ליום כי בארה"ב האזרחים לא בוחרים. המדינות בוחרות דרך מספר האלקטורים שלהן, ולטראמפ יש סיכוי ריאלי לנצח אפילו בפיגור של 7-8 מיליון בוחרים.

גייל ואני כבר מדברים כיצד זה יהיה בלתי אפשרי ובלתי ניסבל ממש לחיות תחתיו כנשיא עוד ארבע שנים תמימות.

2. מה באמת קרה בין הקליפרס והדוק?

לא היה רגע, או מאורע, שגרמו לעזיבת דוק ריברס את הקליפרס זו גם לא היתה החלטה אימפולסיבית או אובר-ריאקציה על דבר שעשה. כמובן שלהפסיד לנאגטס 3-4 אחרי שהובלת 3-1 במשחקים זה לא הדבר הנעים בעולם וזה לא עזר, אבל ההיפרדות מדוק היתה אוסף ההבדלים פילוסופיים ומעשיים שבסוף ניתקו את החבל.

כשכולם חזרו הביתה מהבועה, בעל הקליפרס סטיב בלמר וריברס נפגשו כמה פעמים. הם דיברו על הכל: צורת משחק, רוסטר, שחקנים מתאימים, ובלמר הפתיע בעומק ידיעתו. היי, לאחד מיוצרי מיקרוסופט כל הפילוסופיה של, "הכנסת עור לחור" לא צריכה להיות בעייה שמעל סף הקליטה שלו.

אומרים שההחלטה להיפרד היתה מסקנת שני הצדדים. נניח. מהצד של ריברס שומעים שלדעתו הרוסטר היה 'FLAWED' ומהצד השני היו טענות שריברס לא הוציא את הטוב שאפשר מהרוסטר שכן היה לו, כולל שני סופר-סטארים.

באופן כללי ההרגשה בין אנשי הקליפרס שמוכנים היו לדבר הייתה שדוק ריברס לא הוציא מהקבוצה את מה שיכול היה. אם לסכם מה שכמה מנהלים, עוזרי מאמנים, סקאוטים, ואנשי משרד אמרו ניתן לסכם בדברים הללו:

1)הקבוצה לא הוציאה מעצמה אפילו רמה המתקרבת לפוטנציאל שחשבו שיש לה.

2) לקבוצה לא היתה שיטת משחק ברורה. הכל נראה מקרי.

3) לקבוצה לא היתה רוטציה ברורה

4)הקבוצה שיחקה ללא פוינט גארד אמיתי

5) הקבוצה שיחקה ללא התלהבות ומוטיבציה

6) דוק ריברס – בניגוד לדעת עוזרי המאמנים והשחקנים עצמם, העדיף לעלות עם מונטרזל הראל בסנטר ולא עם איביקה זובאק. הוא עלה עם זובאק רק כשהיה כבר מאוחר. בפלייאוף הנט רייטינג של הראל עם קוואי לינארד ופול ג'ורג' היה איום ונורא – מינוס 30.1 בעוד שעם זובאק ולינארד וג'ורג' הרייטינג היה פלוס 17.7. כיצד דוק לא חש בזאת (כשאפילו אנחנו בבלוג החי הרגשנו בזאת הוא דבר בלתי מובן למאמן עם וותק כמוהו!

ציטוט:

Meanwhile, Rivers maintained, publicly to the media and privately to his staff and the organization, that Harrell was the better player, in spite of all of the evidence to the contrary.

7) הייתה גם דעה די ידועה על ריברס והיא שהוא מתעקש לא לסמוך על שחקנים צעירים.

במילים אחרות – שלי, מ.ל – הוא OLD FASHION COACH שלא התקדם עם הזמן.

8) כל מי שנשאל – שחקנים, עוזרי מאמנים, כל מי שקרוב לקבוצה – טוען שזאת הייתה קבוצה ללא כל JOY.

ללא כל שמחת חיים. ללא כל CAMARADERIE, וללא כל אחידות. כאילו קבוצת שחקנים שכל אחד סוחב לכיוון אחר והשחקנים לא נהנים להיות אחד בחברה השני. הכול מתחיל מלמעלה.

9) לא הייתה כל הנהגה בין השחקנים.

לקליפרס לא היה מנהיג בבועה (ולמעשה משך כל העונה)

אף אחד לא לקח את המושכות להריץ את העגלה. אומרים שקוואי לינארד ופול ג'ורג' בקושי חייכו במהלך העונה. השניים הרבו להתבודד כאילו הם חלק ניפרד מהקבוצה.


ישנם הרבה דברים שלא התנהלו כשורה. המוטו הרגיל היה "חכו שהפלייאוף יגיע; אז הכול יסתדר". כמובן שמאומה לא הסתדר אלא נעשה רק גרוע עותר, ואז עוד יותר גרוע, ואז גרוע ביותר.

מי שרוצה דוגמא לחוסר הקירבה, הידידות, והאחווה בין השחקנים, או השחקנים והמאמן, הנה דוגמא טיפוסית:

Back in mid-February, right before the All-Star break, the Clippers were on the road in Philadelphia in a game hyped as potential Finals preview. With 12.9 seconds remaining in the first half and the Clippers inbounding the ball, Landry Shamet checked into the game for Leonard.

As Leonard walked toward the Clippers’ bench, he demonstrably gestured towards Rivers, yelling “There’s 12 seconds left! We’re down two!” while throwing up his arms in disappointment at the decision to bench him so late in the half.

An outward display of emotion like that was rare from Leonard. Before Leonard could sit down, Rivers retracted his decision and instead subbed out Lou Williams.

Williams, who was setting up on the left block to come off of a Harrell screen, sauntered off the floor, pausing for a second to throw his arms up at Rivers to display his displeasure.

The interaction was jarring and awkward.

זה המשיך אבל ניתן לעצור כאן. אם זה לא משדר קבוצה בהתפוררות, שום דבר אחר לא ישדר זאת!

דבר שאני מגלה לכם כאן לראשונה, ולא שמעתם אותו באף מקום אחר הוא זה:

אחרי שנודע שדוק עוזב את הקבוצה, אף שחקן קבוצה לא שלח אף מילת צער או חרטה, או "תודה על מה שעשית עבור הקבוצה ועבורי" קטן בסושיאל מדיה. לא בטוויטר, לא באינסטגראם, או בראיון לרדיו או לטיווי. אף שחקן! אף מילה!

חובה להזכיר שדוק ריברס עזב את הקליפרס כמאמן עם מספר המשחקים הרבים ביותר שאיזה מאמן אימן (564), מספר הניצחונות הגדול ביותר (356), אחוז הניצחון הגדול ביותר בתולדות הקליפרס (631.), מספר משחקי הפלייאוף (59) וניצחונות פלייאוף (27). תחת שרביטו הקליפרס היו הקבוצה החמישית בטיבה ב-NBA מבחינת אחוזי ניצחונות.

הכל טוב ויפה. הישגים נאים.

אבל דוק לא הובא עבור 'הישגים'. הוא הובא על מנת לגנוב את אל. איי. מהלייקרס, ולהביא אליפות.

בזאת הוא ניכשל.

3. אז מה, לעזאזל, על הרוקטס לעשות עתה? (רק לבכות על מצבה. אין מה לעשות בנידון – הווה אומר – אין דרך לצאת מהבור שאליו נכנסה!).

(האיור נילקח מה'רינגר')

הרוקטס כרתו את שני הגזעים העיקריים עליהם העץ גדל – דרל מוריי ומייק ד'אנטוני. שניהם עכשיו הם GONE. אז השאלה היא מה הם השאירו, ולאן הולכים מכאן.

ביום חמישי התנהלה השיחה הזאת – מין שיחת POSTMORTEM, אתם יודעים, שיחת ניחומים – בין טים מקמהון מ-ESPN ומוריי (https://www.espn.com/nba/story/_/id/30120824/daryl-morey-stepping-houston-rockets-gm-sources-say)

-נו, מה הרגשתך אחרי 13 שנה ביוסטון?

-"For me, it was just a great run."

-מה עושה מזה כל כך טוב?

-"הטיימינג עבורי הוא מושלם! בני הצעיר זה עתה סיים תיכון, ועבורי זה מרגיש כאילו הזמן המתאים להחליט על העתיד ואיזה דברים חדשים אני יכול לבדוק. זה גם הזמן להקדיש יותר מעצמי למשפחתי".

דרל מוריי הצית את דמיוננו, על זאת אין כלל שאלה. עונה אחרי עונה הוא יצר יוסטון רוקטס שהייתה הצגה שאסור להחמיץ. ההצגה הטובה בעיר. הקבוצות שלו היו תמיד תחרותיות, ובשנים האחרונות אפילו מהטובות בליגה. אבל לאליפות אף אחת לא הגיעה. מי שמכיר את הבעלים – סירוב מחלט להיכנס ל-LUXURY TAX, קמצנות או עקרון, או, אולי, הוא לא בין עשירי הבעלים (בעל בתי קזינו המפסידים עתה מיליארדים על גבי מיליארדים) אני לא יודע – ואת כל האווירה בעיר בה הכדורסל הוא ספורט שלישי בחשיבותו, יודע שמוריי עשה את מה שי\עשה עם זרוע אחת קשורה מאחורי גבו, ועדיין הוא חולל כמה פלאים בעיר, אבל כמובן שכשאתה לוקח צ'אנס אז אתה פותח את עצמך גם לנפילות. והעונה, כמובן, באמצע הפלייאוף בבועה האוז , שחקן חשוב מאד, ניזרק הביתה.

מה שעוד ידוע הוא שמוריי אשם, אולי, בסמול בול המוגזם שלו, אבל את הנזק העיקרי לקבוצה עשה בעליה, ולא הוא. תיכף אסביר.

טוב, מה שהיה – היה.

מה עכשיו?

ככל שאני קורא יותר על החובות של הקבוצה לשחקניה הארדן וווסטברוק, יותר אני מרגיש שהיא נכנסה, איך אומרים, למבוי סתום ממנו לא תצא לפחות בשלוש השנים הבאות. היא תקועה עם אותו רוסטר, שוב ללא סנטר, ואף קבוצה בליגה לא תהיה מטומטמת מספיק לקחת מהרוקטס את שתי הצרות הגדולות ביותר שלה:

1.*ג'יימס הארדן

2.*ראסל ווסטברוק

אז זה המצב: השחקנים ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, אריק גורדון, רוברט קובינגטון, פיג'יי טאקר, והאוז כתובים בספר וחתומים על ס"ה 123.3 מיליון לעונה הבאה. זה כבר שולח אותם די עמוק לייסורי מס המותרות, והם, קומראדים, עדיין ללא סנטר. חובה עלי להזכיר שלטאקר יש רק 8 מיליון מה-123 מיליון האלה, והוא OUTPERFORMED את ה-8 מיליון האלה בלפחות פי שניים. הוא יודע זאת טוב יותר מאיתנו. אני רק אומר.

חשוב להזכיר למי שלא יודע שהטרייד ששלח את כריס פול לת'אנדר כדי להביא את ראסל ווסטברוק היה רעיון של בעל הקבוצה טילמן פרטיטה ולא דרל מוריי. מוריי התנגד לו בכל תוקף, ולא אתפלא אם זאת אחת הסיבות שהוא כבר לא ברוקטס.

פרטיטה חשב במוחו שעם הארדן ווסטברוק יש לו שני פנתרים שלא משנה גובהם או משקלם, הם יפצחו את הליגה. כשמוריי אמר שלדעתו זה רעיון לא טוב, פרטיטה הגיב שזאת קבוצה שלו והוא יעשה איתה מה שנראה לו. החוזה של ווסטברוק הוא עתה מובטח עם אופציה של השחקן לעונת 2022-23. קראתי שהאופציה של ראסל ל-2022-23 היא 47.1 מיליון. אני בטוח שזאת שגיאה אבל זה מה שקראתי. הרוקטס גם נתנו את בחירותם הראשונות של 2024 ו-2026 לת'אנדר, וגם נתנו דבר שאני לא מבין את מהותו – –

Houston also gave Oklahoma City protected swap rights on their 2021 and 2025 first-rounders.

יהיה מה שיהיה הסבר המשפט הלא מובן לי, כל זה שייך לטרייד מהגיהנום שבעל הקבוצה פרטיטה הסכים לו. יוסטון עמוסה עתה עם התחייבויות כספיות ואחרות יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, ולפחות כל הבלגן הוא על בעל הקבוצה פרטיטה (שעשה ועושה את הונו מבתי הקזינו שלו בעיקר).

פרטיטה, בעל הקבוצה. הוא לא נראה לכם מין מזייף כספים מזיע, עריק מאוקאינה?

וכמובן שליוסטון ישנו עוד חור גדול שאני לא יודע כיצד תצא ממנו: היא חייבת להארדן 85.6 מיליון לשתי העונות הבאות, עם אופציית השחקן לעונה שלישית של 47.4 מיליון.

מה יהיה עם הארדן? האם הוא שווה את כל הכסף הזה? הרי הוא אלוף הקליעות של ה-NBA שלוש פעמים. אבל הוא גם שחקן שתמיד קורה לו משהו בפלייאוף, והוא בן 31.

הקבוצה הזאת מסוגלת לנצח 45-50 משחקים. סליחה, עם 72 משחקים בלבד אני מוריד את המספר ל-42 – 47. אבל שם היא נעצרת. אין לה סנטר, וטאקר לא יסתפק ב-8 מיליון. בפלייאוף היא תפסיד כרגיל בסיבוב הראשון או השני.

מה יהיה? בעלה פרטיטה חייב להיות עתה בלחץ כספי גדול מאד: הוא עשה את הונו מכמה בתי קזינו באלבאמה ומרשת מסעדות. כל בתי הקזינו ריקים, המסעדות ריקות, והוא מפסיד מיליארדים.

יוסטון! את בבעייה. למעשה בצרה צרורה!

4. סף המשכורות לקבוצה יירד בעונה הקרובה בין 3 ל-12 מיליון

זה נראה לי כריינג' קצת מצחיק אבל אני רק מצטט. לכמה קבוצות, ולכמה שחקנים, זה לא יהיה כזה מצחיק (https://basketball.realgm.com/wiretap/259999/Salary-Cap-Could-Decline-Between-$3-Million-And-$12-Million-Next-Season-)

5. מאחר והווריורס לא 'בטוחים' באף בחירת דראפט גבוהה (שנייה) הם מתעניינים באפשרות של "TRADING DOWN" ואז מטרתם Saddiq Bey בן ה-21 מוילנובה!

  • הווריורס התלהבו מ–
  • His winning pedigree, defensive versatility, basketball IQ and offensive efficiency make him an intriguing option as a "3-and-D" wing in the Warriors' system," reported Letourneau. מהסן פרנציסקו כרוניקל)

6. הווריורס לא עוצרים לרגע: מתעניינים עכשיו גם בג'רמי לין!

לינסניטי עלול לחזור ל-NBA בעונה הבאה.

לפי האתר הסיני WEIXIN נוצר קשר בין הווריורס לבין ג'רמי לין בסין כי "הווריורס מאמינים שהוא מתאים לסגנון המשחק שלהם"https://hoopshype.com/rumor/warriors-interested-in-jeremy-lin/

גם הנטס הביעו עניין בג'רמי, שתאמינו או לא – הוא כבר בן 32!

7. מזל טוב. יוקיץ' התחתן היום. מוסיקה צ'חצ'חית על הכיפאק!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 186 תגובות

  1. מנחם שתהיה בריא עוד פעם אתה זורק אירובלים לאוויר, אמרת וחזרת שיהיו 250 אלף קורבנות בתחילת ספטמבר פעם אחר פעם , האשמת את טראמפ ברצח עם והתחזית התגלתה כלא נכונה כלל, תחזית שגרמה להפחדה ופאניקה מיותרת + יצירת תמונה שקרית לגבי המצב והתנהלותו.
    .
    עוד שאלה שיש לי אלייך איך אתה ואני יודעים לשים מסיכה ולא מתייחסים לטראמפ ועוד מילונים רבים כך, מה ״הקסם והכישוף ״ שלו לא עובד עלינו איך זה?
    .
    ״גייל ואני כבר מדברים כיצד זה יהיה בלתי אפשרי ובלתי ניסבל ממש לחיות תחתיו כנשיא עוד ארבע שנים תמימות״ – איך טראמפ פגע בך בדיוק מנחם? אולי זה שהוא הביא לך יותר כסף לכיס פגע בך?
    .
    2. דוק ריברס אין מושג בכדורסל מאמן כזה גרוע , הוא לא ניצל 50 אחוז מהפוטנציאל של הקבוצה, בטח שהיא הייתה פייבוריטית לאליפות.
    .
    3. את הארדן חצי מהקבוצות בליגה לוקחות בשינה עם החוזה שלו? הוא עדיין שחקן סופר מקס שיקח אותך לפלייאוף בכל הזדמנות ומנהל משחק וסקורר כמוהו ליד סקוררים נוספים יכול להיות בלתי עציר, את ווסטברוק הייתי ממליץ לפרטיטה לדרוס ולנסות להוציא כסף מהביטוח.
    בכללי מורי נכשל ובענק 13 שנים וכל מה שהצליח להגיע עליו זה הרס יחסים וגמר קונפרנס.

    1. דרך אגב הניסיון להציג כל מי שלא מסכים איתך כרע ואכזר לב די פטתי, אני באופן אישי לא ירד לרמה הזאת.

      1. כל מי שמוכן להצביע עבור נשיא שהבטיח שהדבר הראשון שיעשה (ועכשיו יש לו כבר בית דין עליון שיאשר כל דבר) זה לבטל את אובמהקר, ולמנוע ביטוח רפואי מינימלי מ-20 מיליון שחורים, הוא אדם חסר מצפון, וכן, אכזר לב.

          1. רדידות, שטחיות וראיה חד מימדית תמיד היה הצד החזק שלכם.
            אבל מה אפשר לצפות מאנשים שמצביעים לכתב חדשות, ללא תעודת בגרות, שמקשקש שקופרניקוס היה פילוסוף יווני.
            או שאנשים שב2020 עדיין מאמינים שצ'ה גווארה גיבור, והקומוניזם לא מתכון לרצח עם המוני.

            *אין באמור לעיל לתמוך במואשם בפלילים, אלא רק להראות את השיח הרדוד והאווילי שיש בארץ, שמופץ בעיקר על ידי כסילים והבור שמקריא סיסמאות ממגזינים של איקאה.

            1. Pot kettle black

            2. תחילת מה שכתבת (רדידות ושטחיות) לא ממש מתכתב עם ההשמצות על ״הכתב חסר תעודת הבגרות״. זה מעניין שככ מהר אתה חוטא במה שאתה מטיף נגדו וקצת שטחי ורדוד..

            3. Dor עלית עליי…
              קל מידי ליפול לשיח הזה, אך עוד יותר קל לעלות על זה כשזה מהצד השני.
              (חוץ מזה שרק תיארתי עובדות יבשות)

            4. בכל שלב ובכל מצב אני מעדיף להצביע לכתב חדשות ללא תעודת בגרות שמקשקש שקופרניקוס היה פילוסוף יווני מאשר לאדם משכיל שיש לו תואר שני(נדמה לי) מMIT שבארה"ב שמנת המשכל שלו היא מעל 180 אבל הוא שכח ממזמן מה זה להיות מנהיג וקצת התבלבל במושגים מה זאת מדינה(מנהיג צריך לעבוד בשביל המדינה לא המדינה בשביל המנהיג) וקצת שכח מה זאת דמוקרטיה והנזק שהוא גורם למדינה למרות הרזומה המלומד הבאמת מרשים שלו.
              נ.ב
              לא הצבעתי ללפיד וכנראה גם לא אצביע לו

            5. איתי
              עכשיו כשהעלית את זה, אתה יודע, העניין של צ'ה המהפיכן הגדול וגיבור בינלאומי…. ההיסטוריונים מזמן בועטים חזק במיתוס הזה של המהפיכן הגדול, וידוע שרצח במו ידיו בשם המהפיכה (והמספר שנוי במחלוקת אבל המעשה לא ניתן לערעור) כ 500 שבויים שהתנגדו למהפיכה שלו. בזוי בעיני שאנשים (גם ידידים שלי מצביעי מר"ץ) הולכים בארץ עם טי שירט של הרוצח!

            6. יניב
              אני לא מצביע לנהנתן ובכל זאת למי שעושה אתו קועליציה (אותה התועבה חחחחחחחחחחחחחח), אבל שים לב שכל התועבה הזו היא רוב היהודים בארץ…. כנראה שאנחנו טיפשים.
              יש חוק בישראל והוא טוען שעד שאין פסק דין חלוט אי אפשר למנוע מהנהנתן לשלוט.
              ההפגנות האלה לא עוזרות ולא יעזרו לכם אבל תמשיכו ותשניאו את עצמכם יותר על רוב הציבור.
              כמו הערבים שגרים פה, אתם לא מחמיצים הזדמנות להחמיץ הזדמנות. הדרך היא הידברות והבנה ולא אנטי….

            7. לכל חובבי צ'ה ממליץ לקרוא בויקי על מפקד הכלא…
              https://en.wikipedia.org/wiki/Che_Guevara
              במיוחד את הקטע שתחת הכותרת הבאה: La Cabaña, land reform, and literacy
              רוצח נבזה. איש רע.

            8. איך רופא שאמור להציל חיים ונשבע יכול להיות כזה אדם רע?

            9. אני לא מסכים איתך.רזי.
              השאלה מה אתה מצפה מההפגנות.
              האם אתה מצפה שביבי יעשה מעשה גולדה ויגיד כל כך הרבה מפגינים נגדי ואיך אמרתי בעצמי פעם "אומרים לנו בציניות שמי שקילקל הוא זה שיתקן" אז ברור שזה לא יקרה.גם אם 9 מילון ייצאו לרחובות בדרישה להתפטר הוא לא התפטר.
              לגבי הציפיות שלי מההפגנות הם שונות לחלוטין.
              ההפגנות קודם כל משפיעות.מספיק לראות את הלחץ והפניקה שהם גרמו בבלפור להבין שההפגנות בהחלט עובדות.
              עוד דוגמא לכך שההפגנות עובדות זה שתראה מה קרה בשבועיים שהוא ניסה לסגור את ההפגנות. יותר ויותר אנשים יצאו לרחובות אפילו במקומות שבחיים לא חשבת שאנשים ייצאו נגד ביבי (כולל ברחוב שאני גר בו).
              מעבר לכך מספיק לראות את השיח.המון המון אנשים שישבו על הגדר ולא עניינה אותם פוליטיקה פתאום יוצאים להפגין ליד הבית או בגשרים או אתה יודע מה אפילו מלא אנשים שבחיים לא ראית אותם בשום אקט פוליטי משנים את הסטאטוס שלהם בפייסבוק ל"לך" נכון שזה בפייסבוק ונכון שזה די סתמי אבל עצם העובדה שאנשים יותר ויותר מתבטאים מראה על כך שיותר ויותר אנשים נמאס להם.
              חגבי תשניאו אותכם,אין מה לעשות מי שבעקבות ההפגנות יילך וישים בכוונה ביבי שיהיה לו לבריאות.נמאס תמיד ללכת על בייצים ואכל הזמן אומרים אל תעשו ככה כי תרחיקו מצביעי ימין או תעשו אחרת כדי להביא מצביעי ימין.
              רזי המשוואה מאוד ברורה.
              או שאתה מאמין לביבי שכל המדינה מושחתת ,שכמו שהבן שלו אומר הדיפ סטייט שולט במדינה וחייבים לחסל אותו
              או שאתה מאמין שביבי הוא המושחת ובדרכו למטה הוא מוריד את כל המדדינה שאולה..או כמו שאשתו אמרה מצידי שתישרף המדינה.
              ולכן מי שמאמין באופציה א' אין דרך להשפיע עליו ובכל מקרה אנחנו נמאסנו עליו מהדקה הראשונה שיצאנו להפגין.
              ודבר אחרון רזי.ההפגנות האלה נותנות דבר אחד שאי אפשר אפילו לכמת אותו בתועלות של הפסד או רווח ההפגנות האלה נותנות תקווה ותקווה ענקית.
              תעשה לך טובה תלך שבת אחת לבלפור,תאמין לי שהלב שלך יתרחב בצורה בלתי יאמנת ממש.אתה תראה את המיטב של המיטב של האנשים.אתה תראה צעירים,אתה תראה מבוגרים,אתה תראה משפחות עם ילדים,אתה תראה קשישים אתה תראה נכים עם כסאות גלגלים.באמת באמת בלי קלישאה אתה תראה את מדינת ישראל היפה שנלחמת על הדמוקרטיה ועל עתיד המדינה

            10. יניב, זה עולם אחר, אילו לא המנהיגים של פעם.
              איפה גולדה? איפה בגין?
              העולם השתנה ואתה לא יכול לדרוש מהם מה שדרשת מהמנהיגים הקודמים.
              אגב, גם אני לא סובל חלק מחבורת הביביסטים בליכוד. לא מחזיק מרגב ושות אבל גם שם יש אנשים טובים, כמו בכל מקום.
              לא חושב שיש פניקה בבלפור, אולי של השכנים המסכנים…. הסגר לא נגרם בגלל ההפגנות אלא בגלל התפרצות הקורונה יתרה מכך, אנשים הורשו להמשיך להפגין בקבוצות קטנות, אפילו בבלפור, למי שגר בסביבה.
              הדמוקרטיה פה לא בסכנה והנהנתן אינו סכנה לדמוקרטיה, אף פעם לא היה.
              כן אשתו מוזרה עם כל מיני פליטות פה והבן בטלן שחושב שהעבודה שלו בפייסבוק.
              אתה רואה רק את מה ששלילי ואני רואה גם את מה שחיובי.
              שנזכיר איזו כלכלה היתה פה לפני הקורונה? שנזכיר ששלוש מדינות חתמו איתנו חוזה שלום לאחרונה? יש עוד 5 מדינות בדרך? חכה להחלטת בתי המשפט.

            11. יניב רק לציין שיש גם אופציה ג, ביבי מושחת, והפרקליטות מושחתים. תראה למשל מה מאיה פורמן אומרת על התנהלות שי ניצן בפרשת זדורוב. (אמ:לק היא לא שינתה את חוות דעתה כפי שהפרקליטות רצתה,והם פשוט רדפו אותה בצורה מזעזעת. אבא שלי פעם נפגש עם העורך דין שלה לענייני עבודה,והוא אמר שזדורוב זכאי).
              ראה מקרה רות דוד, ראה מה שעשו לשופטת לשעבר גרסטל, ואיך היא התבטאה נגדם.

              ביבי אולי מושחת פלילי(חושב שתיק 1000 ו2000 הזויים, 4000 ראוי לדיון), אבל בטוח מושחת מוסרית. ובחברה אמיתית מעיפים אנשים על שחיתות מוסרית הרבה לפני מה החוק אומר לגבי הפעולה.

            12. https://youtu.be/nkBXFXwGuJE
              אוי דר' נייטרלי
              עוד מעט תבוא ותספר לנו איך הקומוניסטים הרגו 10000000000 אנשים במאה האחרונה

            13. אגב, יכול להיות שהחמצת, אבל מסתבר שבמדינת ישראל כבר אסור לכנסת להצביע בעד דברים שלא מוצאים חן בעיני הממשלה

            14. ומי האיש הזה בסרטון שהעלית?
              איז היסטוריון ידוע שם? איפה המאמרים שלו בעניין צה?
              מה נשמע התאום של גילרי? הרבה זמן לא שמענו ממך.
              תדע יש לך טעות במספר, חסרים שם שני אנשים שהקומוניסטים רצחו.
              לנין רצח מליונים וסטאלין בכלל כמה עשרות מליונים….
              רוצח הוא רוצח, בין אם רצח אחד או 40 מליון….

            15. רזי בהחלט יש סכנה לדמוקרטיה.
              שיושב ראש הכנסת מבטל תוצאות של הצבעה בתירוץ קלוש (ואם אתה חושב שזה היה תקין תשאל את עצמך שאלה אחת פשוטה.במידה והתוצאות היו הפוכות יריב לוין היה מבטל את ההצבעה?
              שיושב ראש הקודם מסרב לקיים פסקת בגץ ויותר מזה שהיושב ראש הנוכחי(אמנם לפני שהוא היה יושב ראש)אומר בריש גלי לא לקיים פסקת בגץ.
              שראש הממשלה מקבל החלטות לבד מבלי לשתף אף אחד בשיקולים שלו ,לא את מערכת הביטחון ולא אף אחד אחר ורק הוא מחליט.אז כן תפקידו של המנהיג לקבל החלטות גם אם כולם מתנגדים להחלטה אבל במדינה דמוקרטית מתנהל תהליך מסודר ובסופו ראשי ראש הממשלה לקבל איזה החלטה שהוא רואה לנכון אבל לא לקבל החלטות לבד מבלי להתייעץ עם אף אחד.
              אתה רוצה עוד דוגמא בבקשה .איך הליכוד מסביר את הכישלון של אחרי הסגר הראשון? בכך שבסגר הראשון הייתה ממשלת מעבר וביבי קיבל החלטות לבד ורק הוא קיבל את ההחלטות והייתה הצלחה היסטרית וברגע שפתאום הוא היה צריך להתחשב בכנסת,בועדות השונות בחברי ממשלתו אז הוא לא יכל לקבל החלטות.
              מה זה אומר?
              ודבר אחרון הדמוקרטיה כנראה תיגמר סופית ברגע שביבי יבטל את המשפט שלו ואם אתה חושב שלא לשם ביבי מכוון אז אתה מה שנקר חי באשליות.זאת המטרה של ביבי והוא יעשה הכל בשביל להשיג אותה.
              איתי אני לא בא להגן על מערכת המשפט,אני חושב שיש שם בהחלט הרבה דברים רקובים שחייבים לשנות.קודם כל הדבר הבסיסי והראשוני שחייבים לעשות זה לפצל את תפקיד היועץ.אבל כל הטענות על מערכת המשפט לא רלוונטיות בגלל שביבי מנסה להרוס אותה עד היסוד בשביל להתחמק מהמשפט.
              בבקשה שביבי יירד מהשילטון נוכל לדבר על הבעיות במערכת המשפט ולעשות רפורמות אמיתיות שיהפכו את המערכת המשפט ליותר טובה אבל לא שלראש הממשלה יש אינטרס לפרק אותה ולהשמיד אותה בשביל להתחמק מהמשפט שלו

            16. דר נייטרלי
              זה מישהו שטרח והלך לקרוא את המקורות.
              כשתפסיק לפחד מהמציאות אולי תתחיל לחפור יותר לעומק ותגלה מה מסתתר מאחורי התעמולה השטחית שלימדו אותך לקבל כתורה מסיני.

            17. תאומו של גילארי
              תעמולה לא עובדת עליי, לא של השמאל ולא של הימין, אני חושב שאני מספיק אינטליגנטי לראות את העובדות ולהחליט לבד. רדיקל כמוך הוא זה שמושפע כל כך בקלות מעיתונות.
              לגבי צה, יש לך נקודה? תביא פה מקור רציני. האם אתה שולל את העובדה שהוא היה מנהל בית כלא שהוציא אנשים להורג?
              אולי תפנה לויקי ותגיד להם שזה שקר מה שפרסמו? ולא שאני חושב שכל מה שיש שם אמת לאמיתה ובכל זאת רוב הפרטים אמת.

            18. זה כל כך חמוד כמה שאתה שבוי באשליה עצמית, תעמולה אמאמאמא של עובדת עליך.
              הבאתי לך בן אדם שמראה ומדבר על המקורות לטענות ובוחן אותם ומספר לך מה מופיע בהם, ובמקום להתייחס אתה רק מנסה לברוח חזרה למה שהתעמולה לימדה אותך להאמין.

            19. כן,השלייה עצמית. כאילו אין לי יכולת להבין לבד.
              כל אחד יכול לזרוק נפלת לתעמולה, אז לא במקרה של צ'ה.
              הנרטיב שלכם (משמאל ומימין) כאילו הצד השני כל כך טיפש. אין אנשים אינטליגנטיים שיכולים לקרוא ולהבין? אין אינטליגנציה בצד השני? בוגדים מול בבונים? האמת היא איפהשהוא באצמע.
              אז מה סתם הכניסו בויקי שהוא היה מנהל כלא שהוציא מתנגדי משטר להורג?
              המקורות שלהם פחות טובים מאשר של אותו לא ידוע שם ששמת כאילו הוא היסטוריון?
              לפני כ 15 שנה שאלתי אנשים שיש להם נגיעה להסטוריה ואלה אמרו חד וחלק שהאיש היה רוצח באותה התקופה של הכלא.
              כל עדות אפשר לסתור באמצעות פרופגנדה נגדית.

            20. בכלל ראית את הסרטון?
              למה אתה ממשיך לחזור על דברים ללא התייחסות לתוכן בו?
              למה כל כך חשוב לך לבטל את מה שלא תואם את מה שהובנה לך במח עד כה בלי שאתה מסוגל לעמת את המידע שם בצורה אחראית עם המידע שאתה מכיר ולבחון על מה כל אחד מהם מבוסס ואיזה ראוי שתשמר אצלך?
              ממה אתה על כך פוחד?

            21. הסרטון לא מפתיע אותי בכלל. האמת איפהשהוא באמצע. אני לא מאמין לכל הדברים הרעים שמספרים אבל בסך הכל הכללי הוא עדיין רוצח ועם עובדות כמו היותו מנהל הכלא שהוציא אנשים להורג אפילו ללא משפט אי אפשר להתווכח. ולא אתווכח אתך על זוטות וניואנסים מספרים כאלה ואחרים שמצוטטים בסרטון. רוצח הוא רוצח!
              אם היה שנוי במחלוקת, הייתי עוד מבין אבל פרק בוויקי שעושה אתו הנחה גדולה עוד אמור לשחק לטובת הגישה שלך.
              אגב, מה צ'ה בשבילך?

            22. אם באמת קראת את המופיע בקישור שהבאת ואת החלק ששלחת אנשים להתמקד בו לא היה אמור להפתיע אותך כלום. כתוב שם בדיוק מה שנאמר בסרטון וזה לא מפתיע כי המקורות אותם מקורות. השאלה היא איך אחרי על זה אתה מגיע להתבטאויות כאלה? –
              'רוצח נבזה. איש רע.'
              'בסך הכל הכללי הוא עדיין רוצח ועם עובדות כמו היותו מנהל הכלא שהוציא אנשים להורג אפילו ללא משפט אי אפשר להתווכח'
              'רוצח הוא רוצח!'

              המקור שהבאת בעצמך לא מראה על רצח אחד שהוא ביצע.
              המקור שאתה מסתמך עליו לא מביא שום סימוכין לטענה שלך שהוצאו בבית הכלא אנשים להורג ללא משפט(להפך), אז מאיפה זה הגיע?
              המקור שהבאת אומר במפורש שהאנשים שהוצאו להורג נשפטו ולא ע"י צ'ה.
              אז על מה מבוססת חוות דעתך שהוא רוצח?
              .
              האמת לא באמצע(וגם לא איפשהוא באמצע). האמת היא מה שהיא ולפעמים יודעים אותה ברמות דיוק גבוהות יותר ולפעמים בפחות.
              אתה פשוט אוהב להגיד לעצמך את זה כי זה גורם לך להרגיש שהעמדה שלקחת לעצמך מוצדקת אפילו אם אין לכך שום סיבה טובה, וכי זה חוסך ממך ללמוד יותר על הנושא. כשהנאצים רצחו יהודים האמת לא הייתה באמצע. כשמחבל נכנס למקום תפילה ויורה בשוהים במקום האמת לא באמצע. תפסיק לעשות לעצמך הנחות בשביל להרגיש טוב עם עצמך.

            23. מרגיש מצויין עם עצמי לא עושה הנחות לעצמי וזה לא משנה את העובדה שבמקורות רציניים (ויקי ועוד) ומוכרים צה מופיע כרוצח. איש שעשה מחקר כביכול כדי להוכיח את דעתו לא שווה ערך לעבודות מחקר שנעשו לגבי צה ומצוטטות. תתחפר בדעתך ואני בדעתי נשאר. רוצח הוא רוצח הוא רוצח.

            24. מה אתה מחוק לגמרי?
              במקור שאתה הבאת בעצמך ומחשיב כרציני אין שום גיבוי לטענה שלך שהוא רוצח.
              את הויקיפדיה שהבאת לא קראת?
              על מה אתה מבסס את האמירה שלך?

          2. לענות, לא לענות. לענות לא לענות. אה לא לענות.
            .
            #לוקה_מקור_הטוב_הארדן_מקור_הרשע_אז_מה_אם_הם_עושים_בדיוק_אותו_דבר.

            1. אתה מבין שאתה יכול פונקציונליות לתמוך בשחיתות ואנטידמוקרטיות למרות שאתה טכנית מתנגד אליהן ותומך באנשים שמיישמים אותן בפועל ובשמירתם בשלטון מסיבות אחרות?
              אתה מבין שמישהו יכול להחזיק דעות מטומטמות לחלוטין לצד דעות סבירות לחלוטין בו זמנית?

            2. thog היקר, אני פשוט חושב שצריך לדון בזה בקונטקסט יותר רחב…
              למשל בנושא ביבי, יכול להיות אדם שסולד משחיתות(הגיוני), אך מתנגד בתוקף למדיניות שמאל, ולכן בעל כורחו יצביע לו.
              כמובן אפשר להביא עוד המון טיעונים לעשות מעשה זה.

              אז לטעון "כל מי שהצביע ביבי ולגוש לו הוא תומך גלוי בשחיתות ונגד הדמוקרטיה." זה דבר פשטני למדיי.

              עזוב את זה שגם הגוש השני מושחת, והבעיה בשחיתות הישראלית היא שורשית, ולא מתחלקת לימין שמאל.

            3. לא מקבל את ההנחה הזאת. אפשר לתמוך בימין ועדיין לחשוב שהשחיתות והשיסוי של ביבי פוגעים בנו. יותר מזה – אם מצביעי גוש הימין יעבירו את תמיכתם למועמד אחר (בנט, סער – you name it) והסקרים יראו ירידה עקבית ומשמעותית של הליכוד תחת ביבי ועליה תחת מועד אחר, זה בדיוק הדבר שיכול לעשות את השינוי.

            4. אם אתה חושב שצריך לדון בזה בקונטקסט רחב יותר אז בכיף תעשה זאת. מבחינת האפקט בשטח, לא משנה מה הסיבות לתמיכה של מישהו בשלטון הנוכחי בארץ, היא בפועל מבטאת תמיכה בשחיתות ובאנטידמוקרטיות.

            5. אגב אם אתה אוהב קונטקסט רחב יותר, יש לך הרבה מאוד חומר קריאה להשלים על צ'ה ועל קומוניזם ורצח עם כי כרגע אתה רק שותה את השקרים שהביאו לך עם הכוס, בלי לבחון מה יש בה.

            6. איתי, העובדה היא שביבי קיבל 77% מהקולות בפריימריז, יותר מפי 3 מסער. כמה ח"כים מתוך ה-36 של הליכוד ראויים לדעתך? אני רואה את חבורת המלקקים ארדן, רגב, גמליאל, אלקין, אמסלם, ביטן, זוהר, אוחנה (just to name a few) ומקבל בחילה. העובדה היא שלהצביע לליכוד זה להצביע לביבי ועושי דברו. רק אל תציע לי להתפקד כדי לשנות מבפנים או משהו כזה

            7. בהנחה ת'וג שאתה מכוון אלי אומר שאני הבנתי. נראה לי שגם אתה משום מה חושב שהבנת

            8. אני לא מבין כלום, בגלל זה אני עסוק בלשאול שאלות

            9. הנה עכשיו הכניסו אותך לוויכוח כי אתה ליכודניק…

            10. לכל הבוכים אנטי דמוקרטיות, הנה הסגר מאחורינו וחזרתם לבלפור. מי מונע מכם להפגין?
              ראיתי הפגנות בכל הארץ, אף אחד לא מונע אותן. האחרונה ברביעי שעבר בגבול יפו בת ים. לא היה שוטר אחד כי כולם היו עם מסכות על כיכר באמצע הכביש עם הרמקולים ולא הפריעו לאף אחד.
              כשבבלפור יש מאות מפגינים שמפריעים לתנועה ולחיים הרגילים ברור שתהייה משטרה ויהיו חיכוכים.
              לא כל המפגינים טלית שכולה תכלת.

            11. דרור
              השיסוי של ביבי זה לא דבר חדש בפוליטיקה.
              רבין ז"ל לא אמר סכין בגב האומה? הוא לא אמר הליקופטרים?
              הפוליטיקה מלוכלכת וכל אחד מנסה לקושש עוד קולות בכל דרך.
              לגבי השחיתות, תחכה קצת להחלטת בית המשפט.

            12. אור בעיניי רוב המוחלט של חברי הכנסת לא ראויים. אני אישית הצבעתי סער בפריימריז כי לדעתי נתניהו לוקה בשחיתות *מוסרית*.
              אין לי בעיה בדיון סביב מוסריותו של מנהיג, קודם כל בפן המוסרי, ואז גם בפן הפלילי(בעייני הצד הזה חלש יותר,כי החוק לא מגדיר מוסר מהו)
              אני רק יוצא על הטענה " כל מי שהצביע ביבי ולגוש לו הוא תומך גלוי בשחיתות ונגד הדמוקרטיה."
              יש עוד המון שיקולים בבחירת מנהיג, צד כלכלי,צד מדיני, צד לאומי. בלי להבין את ההבדלים בין הצדדים הפוליטיים, אי אפשר להבין את התמיכה בנתניהו. קל להתעלם תחת סיסמאות ריקות.
              בסוף אנשים מצביעים לנתניהו ולימין בגלל שהם תומכים באידיאולוגיה(לפחות רעיונית שהוא מייצג). לא שהוא מושלם חס ושלום, ויכול להיות שגם את האידיאולוגיה אפשר לבקר, אבל יש גם עומק תפיסתי.

            13. אין בעיה, ואני טוען שלהצביע ליכוד זה להצביע לביבי ולא ליפעת שאשא-ביטון. לדיון על מה משתמע מזה אני לא נכנס

          3. רזי על איזו הזדמנות מוחמצת לכאורה אתה מדבר? ד״א, העובדות בתיקי נתניהו ברורות ואין עליהן מחלוקת אלא רק הפרשנות בלבד ולכן אותי לפחות הרבה פחות מעניין הרשעה או לא הרשעה מהבחינה הזאת שאני עדיין מאמין גם באתיקה (תמים שכמוני) ומבחינתי ראש ממשלה שפותח חשבון דולרים בניגוד לחוק צריך להתפטר וקל וחומר מי שמקבל ״מתנות מחברים״ במאות אלפי שקלים

            1. הפרשנות היא מה שחשוב מבחינתם.
              בתי משפט צריכים לבדוק גם אם יש תקדימים. זה לא זבנג וגמרנו.
              תן למערכת המשפט להחליט ואל תחליט במקומה. כל אדם חף עד שהוכחה אשמתו.
              רק להזכיר לך שמנדלבליט גם לא היה בטוח אם יש שם קייס ולדעתי גם עכשיו הוא לא לגמרי בטוח.
              דעות של משפטנים מאד חלוקות לגבי התיקים, הכל עניין של פרשנות.
              תיק המתנות למשל, אולמרט קיבל הנחה מאד גדולה, טוענים שאף אחד לא בדק את המתנות שהוא קיבל, בין היתר חלק מאוסף העטים המהולל שלו.. מצד שני למה אתה חושב שאני משתמש בזרגון נהנתניהו?
              אני לא אוהב את ההתנהגות הזו, לא אוהב את אשתו ובטח שלא את הבטלן שהוא מחזיק בבית. גם לא חושב שהנהנתן גאון גדול כמו שמספרים.

            2. עזוב דעות של משפטנים ובית משפט. תפעיל את ההגיון הבריא המוצלח שלך ותענה במילה אחת אם נראה לך תקין שראש ממשלה מקבל מתנות בשווי ככ גבוה (ואני לא מדבר אפילו על הדברים האחרים)? מבחינתי אין חזקת חפות ברמה האתית. זה לא תקין והוא חייב להתפטר

            3. דור
              אתה עוד שואל אותי שאלה כזו אחרי שעשרות פעמים אמרתי שזה לא ראוי?
              ברור שזה לא ראוי כמו שהעטים של אהוד במאות אלפים לא ראויים…
              זה הפוליטיקאים, זה לא ראוי אבל קיים.

    2. ברוך
      התלונה שלך מפגרת.
      קודם כל בנוגע לתחזיות (כיוון שלמדנו שסרטונים של עד עשר דקות אתה עוד מסוגל לעכל חלקית.
      https://youtu.be/olu4BLfulDg
      שנית למנחם אין קהל מספק כדי שתוכל לטעון שהוא מייצר הפחדה או זורע פניקה. בכלל הקטע שאתה מצד אחד בוכה למנחם שטראמפ לא אחראי על כלום כי אנשים יכולים לא להקשיב לו אבל מצד שני מנחם והתקשורת מייצרים הפחדה ופניקה הוא מגוחך.

      1. כרגיל לא תבין שאדם מפחד מהלא נודע, שכל היום כותבים בתקשורת על תחזיות של מאות אלפי מתים,וסיפורים על בני 20 שמתו מקורונה וחאטות כאלה ואחרות על נזקי ארוך טווח זה יטפטף וישפיע. שוב יקח עוד כמה שנים עד שיתקינו את התוכנה אצלך זה בסדר, הבעות פנים אתה כבר מסוגל לקלות?

        1. וככה נראית תגובה של דמגוגיה בגרוש. בתקשורת לא כותבים כל היום על תחזיות של מאות ואלפי מתים וסיפורים כמו שאתה מתאר. זה פשוט האינטרפאטציה הדמגוגית שלך.

          1. אמרתי לך אני ממליץ שתעבור על הכתבות מנחם נותן תמונה נאמנה לתקשורת פה, אני לא יודע כמה GB הכונן מכיל אז יכול להיות שתצטרך פירמוט, תסתכל בעיתונים מאפריל עד יולי באיזה עיתון שתבחר ותראה איך הם נפתחו.

            1. GB ? באיזה שנה אתה תקוע?
              כרגע צריך לגלול כדי לראותדברים על קורונה
              עיתונים? אמריקאים לא קוראים עיתונים בכל מקרה
              אתה שקוע עמוק בנרטיב שאתה מנסה למכור. תחליף את המקורות שלך הם תכנתו לך את המח

    3. לנבואה עצמה יש השפעה על התוצאה. ניו יורק, ניו ג'רסי וקליפורניה, נאבקו קשה בנגיף עוד כשאספו אינפורמציה. טראמפ כן עשה תחילה כמה מעשים חשובים כמו בתי החולים הניידים של הצבא (הספינות) וייצור המוני של מסכות וונטילטורים, שחרר מענקים חסרי תקדים לקראת החיסון. אבל ביננו התוכנית הזאת הייתה כבר כתובה דרך עבודה משותפת של 3 נשיאים שקידמו את הנושא: קלינטון החל את כתיבת הפלייבוק של תגובה פדרלית להתפרצות, בוש המשיך ושדרג אותו מאוד, ואובמה עדכן אותו אחרי הלקחים מהתפרצות ה-SARS 1. טראמפ זנח את הספר וקיפל את התקציבים. הוא אמנם סגר את הגבול לתיירים מסין אך אפשר לתושבי ארה"ב לחזור באופן חופשי מהמזרח ומאירופה (גם אזרחים אירופאים נכנסו חופשי בתחילה) והם דווקא היו מפיצי המחלה הראשונים. אולי זה היה מופץ במספרים גבוהים יותר אילו יותר תיירים היו נכנסים אך כיום בידיעה טובה יותר כיצד מופצת המחלה זה היה מגביר במעט את הגל הראשון.
      .
      התגובה שלו מאז הייתה מזעזעת עד לא קיימת. במקום לאסוף ולעודד את האומה האמריקאית הוא שיסע אוכלוסיות זה בזה והפך במו ידיו את ההתייחסות למחלה לעניין של שמאל וימין. כיום המספרים שניבאו לא התממשו כי ניו יורק, ניו ג'רסי וקלפורניה הורידו בצורה דרסטית את ההדבקות והרפואה התקדמה והצליחה לעכב תמותה רבה גם בחולים המאושפזים במצב קשה. אך במרכז ובדרום ארה"ב המחלה מתפשטת בלי הגבלה וכמות האמריקנים המתים היא מוגזמת ביותר ביחס לרמת הרפואה וצפיפות האוכלוסיה הדלילה ברוב מוקדי ההדבקות האחרונים. אמריקה לא הייתה צריכה שום סגר. היא הייתה צריכה לבודד כמה שאפשר את האוכלוסיה החלשה ולחבוש מסכות. שמירה על ריחוק לא תמיד אפשרית אבל ניתן גם אותה להגביל לשטחים פתוחים ולטווחי זמן מוגבלים. טראמפ הפך את עניין המסכה למבחן גבריות כאשר המסכה כלל לא נועדה להגן על החובש אותה (מונע רק %15 הגנה), אלא להגן על הסובבים ממך!!! (85% הגנה). אנחנו אחרי 7 חודשים עוד שומעים על אנשים שמתפלאים איך אדם שחבש מסכה נדבק כאשר ההידבקות הוא בעקבות אי לבישת מסכה של אחרים.
      .
      לגבי הסיכוי של טראמפ, זה נכון שרפובליקנים לרוב מגיעים יותר להצביע. זה נובע מהעובדות הבאות:
      1. מרכזי הצבעה פחותים לאוכלוסיה מעוטת יכולת – בכפר אתה מחכה 6 דקות, בעיר לפעמים גם 8 שעות.
      2. בארה"ב למי שיש רישום משטרתי פעיל אסור להצביע. העניין הוא שהוחלט שמי שנמצא בחוב פעיל למוסדות פדרלים מקבל רישום פלילי ולכן מנוע מלהצביע עד שיסדיר את חובו. זהו עניין שערורייתי. כשהחלו בבחירות אלו עשירים רבים לסגור תשלומי חובות לאומללים שכאלה, ניסו רפובלקנים לחוקק חוק שאסור לאדם לשלם את חובותיו הפדרלים של אדם אחר…
      3. הדור הצעיר שנים לא טרח להצביע מכיוון שהוא נוטה לדעות טוטאליות. מכיוון שכך תומכי ברני סנדרס בבחירות הקודמות כלל לא התייצבו להצביע מכיוון שלא ראו הבדל בין קלינטון לטראמפ מבחינתם.

      בנוסף צריך לזכור את עניין הג'רימנגרינג – קריא משחק מלוכלך של שרטוט גבולות שנועד לגנוב ניצחון בבחירות הבנויות על מחוזות (district). טקסס היא דוגמא נהדרת. כבר שנים שמדינה רפובליקנית זו נמצאת בשיוויון יחסי בין רפובליקנים לדמוקרטים. למחוזות השונים יש יצוג שונה על פי רוב. מה שעשו מושלים ומחוקקים רפובלקנים היה לחלק את המחוזות כך שמחוזות עירוניים דמוקרטים, גם עם כולם שייכים לאותה העיר, פוצלו וצורפו למחוזות כפריים רפובליקנים כך שבמקום שמחוזות קטנים רפובלקנים יקבלו ניצחון ברור וערים גדולות דמוקרטיות ינצחו באופן ברור, הם צרפו מחוזות רפובליקנים רבים למחוזות דמוקרטים כדי לאפשר להם ניצחון קטן שלוקח איתו את כל המחוז.
      .
      לפי מה שאני רואה הניצחון של טראמפ הוא קשה בהרבה ממה שחושבים בתקשורת בארץ. מדינות רבות שנחשבו אדומות מראים אחוז הצבעה יוצא דופן של אוכלוסיות צעירות ומשכילות שמסורתית מצביעים לדמוקרטים. האוכלוסיה הזקנה שנתנה לטראמפ את הניצחון ב-2016 התהפכו וכבר לא תומכים בו באופן ברור. מה שאני עשיתי זה נכנסתי לאתר הסקרים של FT ועשיתי תרגיל כזה: כל מדינה שטראמפ זכה בה ב-2016 והוא מוביל בה כעת או שביידן מוביל עליו עד 5% נתתי לטראמפ דווקא את הניצחון. בכל מדינה שביידן מוביל בה כעת ביותר מ-5% וטראמפ לא זכה ב-2016 ביותר מאחוז אחד, נתתי לביידן. זו מערכת בחירות בה כל המדינות הצמודות כעת הולכות לטראמפ ורק מה שביידן הראה אחיזה ברורה נתתי לו. התוצאה: 272 ל-266 אלקטורלים לג'ו ביידן. זאת אומרת שטראפ זקוק לנצח את כלל המדינות המתנדדות ולחתוף לביידן מדינה בה יש לו אחיזה ברורה בה ברגע זה (ריאלית רק פנסילבניה או וויסקונסון). אני מעריך את זה כסיכוי של 20-25% בלבד. אתם יכולים לשחק לבד: https://ig.ft.com/us-election-2020/

      1. אני גם חושב שיהיה צמוד אבל שביידן ינצח אלא אם לדונאלד דאק יש משהו חמור מאד על ביידן בשרוול.
        אם זה לא יצא השבוע הניצחון של ביידן.

  2. כל מילה ברוך.
    אגב אם מחפשים להיפטר מהארדן אשמח לקלוט אותו בפילי תמורת העילוי הצעיר והנמרץ סימונס ואוכל לצרף אליו גם את טוביאס אם יוסטון רוצים אבל לא חובה.
    אני מוכן להיות אפילו יותר נדיב ולחלץ אותם גם מראס.
    ראס והארדן על סימונס וטוביאס יש מנחם?

  3. תודה רבה דוק, מעורב מעולה
    "1)הקבוצה לא הוציאה מעצמה אפילו רמה המתקרבת לפוטנציאל שחשבו שיש לה.

    2) לקבוצה לא היתה שיטת משחק ברורה. הכל נראה מקרי.

    3) לקבוצה לא היתה רוטציה ברורה

    4)הקבוצה שיחקה ללא פוינט גארד אמיתי

    5) הקבוצה שיחקה ללא התלהבות ומוטיבציה"
    .
    לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה, היה ניכר לכל עולל ופעוט. ריברס היה קטסטרופה. קליפרס אכזבת השנה ביג טיים.

  4. יוסטון צריכה להוריד את הארדן מזרחה אורנלדו/אינדיאנה או כל קבוצה בלי שוק ובלי עתיד/ אפילו וושינגטון תמורת ג'ון וול ונכסים עתידיים.
    את ראס לניקס, ולהשאיר את קובינגטון, טאקר וגורדון, כווטרנים עם ניסיון.
    הארדן וראסל לא יקחו אליפות בכל קבוצה שהם האופציה מס' 1. הם מנהיגים גרועים.

  5. תגיד תודה דוקטור, בקרוב אתם נפטרים מהפסיכופת.
    אצלנו בינתיים יש משטרה שטאזי וחולצות חומות בחסות אירגון הפשע שהוא הממשלה.
    המשטרה היא הגוף המבצע של אירגון הפשע.
    אין לה חוקים, רק אלימות ופעולות לא חוקיות כלפי המחאה, בכל דרך – חסימת צירים לא חוקית, אלימות אקראית כלפי מפגינים בכדי להפחיד ולהרתיע, מעצרי שווא, מעקבים של סמויים אחר מובילי מחאה בחייהם הפרטיים, כאילו היו פושעים, חטיפת אזרחים ברחובות לניידות סמויות ללא הסבר, טרטור מובילי מחאה לחקירות שוב ושוב, מעצרים בביתם באמצע הלילה בלי סיבה, החרמות ציוד ללא סיבה.
    הם משתמשים בכל תרגיל מלוכלך שיש להם ושמים פס על החוקים הקיימים.
    זה המצב שאנו נמצאים בו בישראל דוק.
    הנה סרטון אחד שראיתי הבוקר, סתם משהו קטן – אלימות אקראית כלפי מפגינים ומעצרי שווא:
    https://www.facebook.com/watch/?v=2797474970532815
    תגיד תודה שאתה בארה"ב, אצלכם יש פסיכופת אבל יש עדיין מנגנוני פיקוח, בלמים ואיזונים, ויש לכם חוקה.
    אצלנו הסרטן שלח גרורותיו לכל מקום כבר עשור, אנחנו במצב סופני.

    1. אין לי מושג לגבי המחאה בישראל מה שאני מבין זה בכלכלה ונתניהו גמר את הכלכלה לעשור הבא עם הסגר הטיפשי שערך, שהוא יצר בור חסר תקדים לאנשים שאני לא רואה איך יוצאים ממנו.

      1. ברוך, בישראל אין זכויות אדם.
        השלטון בישראל (על כל גווניו), כרסם,בלע,השמיד את כל מה שמריח ריח חירות…
        למשל היום המשטרה נכנסת לבתים! לאכוף את חוקי "הקורונה" בלי צו,
        עוד משהו שחקירת אפדימולוגית עלולה להגיע לידי המשטרה לצורך חקירה פלילית.
        בושה וחרפה.

    2. עוד לא עבדה תקוותנו… אנחנו במאבק. המשטרה רחוקה מלהיות גוף תקין אבל גם לא כולה מושחתת ואלימה. יש איום משמעותי על הדמוקרטיה במדינה אבל היא רחוקה מלמות. השחיתות היא מחלה אבל יש פה עדיין נוגדנים חזקים…

  6. תודה על מעורב מעורר מחשבה מנחם.
    1. "ישו הוא המסכה שלנו" מזכיר את "תהילים במקום טילים" האווילי שהיה בזמן מבצע צוק איתן.
    *
    2. ווסטברוק והארדן – לא היה מלך סלים של עונה רגילה שזכה באליפות באותה העונה מאז שאק ב2000 (מלכי סלים לא זוכים באליפות היה סוג של כלל אצבע שהופר רק 4 פעמים עד שג'ורדן הגיע אבל הוא שוב עובד כבר 20 שנים). לא היה מלך אסיסטים שזכה באליפות באותה עונה מלץאז מג'יק ב87. עד שלברון עשה את זה העונה.
    גם MVP של העונה הרגילה לא לוקחים את אותו שיעור האליפויות שהיינו חושבים שהם אמורים לקחת.
    צריך כוכבים אבל כאלה שלא משתלטים עד כדי כך על המשחק.
    השילוב של שני שחקנים שמשתלטים על ההתקפה ככה נראה מוזר בעיני מהתחלה. שניהם מרכזים אצלפ יותר מידי מהזריקות ומהאסיסטים. אחד מהם או שניהם היו צריכים להמציא את עצמם מחדש. זה פגע בהם ובמוניטין שלהם יותר ממה שזה עזר להם.
    *
    אם הווריירס לא יצליחו לעשות טרייד דאון (גם מינסוטה רוצים) נראה לי שהם יילכו על וייסמן. נקווה שהם לא ייפשלו עם סנטר כהרגל ויהרסו לעצמם וגם לו. הוא גבוה מאוד שמשחק עם הפנים לסל. סגנון פורזינגיס, גארנט או יאניס. בגדול הוא מספיק מהיר ויכול להשתלב עם טאונס.

  7. מעורב מעולה!!
    מומי קצת מבואס בגלל המסכות, נכנסות למונית בחורות עם מסכות. קשה לדעת אם הבחורה מאחורה ניחא ומקדימה פאדיחה.
    טראמפ הוא רדנק וממציא הכינויים מס 1 בתודלות הופס, סליפי ג׳ו זה יציאת המילניום!
    איזה סיום מרגש למעורב עם שיר העם הסרבי/צועני שהזכיר למומי נשכחות
    הנה תרגום למילים של השיר –
    הלילה הלילה שמחה גדולה
    החתן הולך לתת בראש לכלה
    כבר לא צריך לדפוק את הכבשה
    גם אם היא עושה נעים בביצה
    רקדו רקדו ותשתו עם יין
    זה עושה מצב רוח ומחזק את הזין
    תיכף יגיעו המטעמים
    לאכול קרואטי זה הכי טעים
    לקינוח יש סלובני מעושן
    כל ילד יודע שזהו מעדן
    פזמון
    היידה היידה היידה חתונה
    נשכב עם החברות של הכלה
    יאללה יאללה יאללה מרק שקמבה
    בנות הכפר לשתות הרבה

  8. תודה מנחמנו
    רק דבר אחד בינתיים
    "הוא נשיא שכל מנהיגי העולם מתבדחים על חשבונו"
    נכון שיש כאלה שצוחקים עליו אבל יש כאלה שלא.
    ראה איחוד האמירויות ובחריין וצפון סודן והבנתי שיש עוד 5 מדינות שמתכננות לנרמל יחסים עם ישראל בגלל הבדיחה המהלכת דונאלד טר-דק.
    בתכלס האמת היא באמצע בינך לבין ברוך, יותר קרוב אליך בגלל הקורונה.
    רק שתבין שאני באמת מבין את החששות שלך ומזדהה עם הפחד מהמחלה. כל השאר, המדייה גם אשמה. עושים לו דמוניזציה כי רוצים להיפטר ממנו.

      1. ואגב, כל ההישג ה"מדהים" הזה?של הסכמי שלום עם דיקטטורים זה כדישארה"ב תוכל למכור להם נשק…. עדיין חושב שאין שום סיבה לדמוניזציה?

      1. כן
        גם מוכרים נשק לאזרים שיהרגו ארמנים.
        העולם צבוע וגם אנחנו, ואם לא ראית את הקטע, בהיהודים באים, של בן גוריון ופולה מכרסמים עבדי מול השגריר הארמני שרוצה שנכיר בשואת הארמנים הגיע הזמן
        שמתי במיוחד בשבילך
        https://www.youtube.com/watch?v=k3YHZMpAxlo
        תהנה

        1. העולם צבוע אז בוא נעשה עסקאות נשק עם סודן זה בסגנון של "כולם משתכרים קצת מידי פעם אז בוא נזריק הרואין"?

          1. לסודן אין כסף לקנות שרוך (בהגזמה כמובן), התמורה היתה הוצאתם מקבוצת המדינות תומכות הטרור וסיוע כספי.
            יהיו יזמים, אנשי עסקים מישראל, שימצאו שם עסקאות.

    1. לא צריך לעשות לו דמוניזציה, הוא עושה את זה טוב מאוד לעצמו. כמות העבירות שהוא מתחמק מהן כל עוד הוא בשלטון היא חסרת תקדים (שלא לדבר לא פליליים, פשוט מוסר בסיסי)

  9. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
    .
    קליפרס – להיפרד מריברס היה הצעד הנכון, אבל להחתים את לו? מסופקני. נראה איזה שינויים יחולו ברוסטר.
    .
    בעניין יוסטון – אאל"ט המשפט הלא ברור אומר שיש לקבוצה השניה זכות להחליף איתם את מיקום בחירת הדראפט, כלומר אם אוקלהומה מקבלת בחירה 7 ויוסטון 9 הן לא מחליפות, אבל אם אוקלהומה מקבלת 9 ויוסטון 7 לאוקלהומה הזכות להחליף.
    .
    בעניין כריס פול – להבנתי הסיבה לטרייד הייתה חילוקי דעות אישיים עם הארדן ולא סיבה "מקצועית נטו", מה שיכול להסביר מדוע מורי התנגד, אבל לא בהכרח אומר שהוא צודק – יכול להיות שהם היו נראים כמו הקליפרס בימי לוב סיטי, שזה לא יותר טוב ממה שהם נראו עם ראסל, ועוד עם חשש לעזיבה של הארדן. לדעתי אפשר להיפטר מראסל לאיזו קבוצת ביניים שמחפשת היילייטס. תמיד בניתי על הניקס בעניין אבל מינוי תיבודו הפחית את הסיכויים לדעתי, אז אולי איזה שרלוט, אורלנדו או משהו כזה. מהארדן לא הייתי נפרד, ולו מסיבות כלכליות – גם ככה האולם שם תמיד חצי ריק.
    .
    מזל טוב ניקולה היקר! מאחל הרבה שנים מוצלחות ביחד, ומגוון דרדסים שבוודאי יהיו חכמים ויצירתיים כמו אבא ויפים ורזים כמו אמא
    🥳💐👰🤵💘

  10. מנחם, protected swap rights זה שאם יש לך ולקבוצה השניה זכויות בחירה בסיבוב המסויים (במקרה הזה סיבוב ראשון), יש לך זכות להחליף איתם את הבחירה.
    למשל, אם יש ליוסטון זכות לבחור במקום ה-20 בסיבוב הראשון, לאוקלהומה יש זכות להחליף איתם את הזכות הזו בזכות הראשונה של אוקלהומה. כך אוקלהומה מקבלת בחירה גבוהה יותר ממה שיש לה. והזכות הזו מוגנת, כך שאי אפשר שיוסטון תוותר על הזכות הזו למישהו אחר או תתחמק ממנה איכשהו. זה כמו "שיעבוד" של זכות. יוסטון לא מוסרת את הזכות בחינם, ומקבלת עבורה זכות בחירה אחרת, נחותה יותר. אבל זה עוד נכס לאוקלהומה שיכולה כך לבחור יותר גבוה מהזכות שיש לה.

  11. תודה מנחם.
    לגבי הקליפרס אז מהתתחלה כל ההתנהלות שלהם הייתה דפוקה ולא נכונה.אתם קבוצה חדשה תטרפו את הפרקט תלמדו איך משחקים ביחד,במקום זה התעסקו בלואד מנגמנט בוויתור על משחקים שנראו להם לא חשובים מספיק.ריברס היה חלק מהבעיה אין ספק אפילו חלק עיקרי אבל כל המנטליות של הארגון השנה הייתה דפוקה וגם לקוואי יש חלק לא קטן בכל ההתנהלות.
    לגבי מוריי אז נכון שבסופו של דבר הוא לא הצליח אבל שנה אחר שנה העמיד קבוצות מצויינות ביוסטון,פעם אחת אפילו לא דשדשו לכיוון הלוטרי,תמיד ידע להביא שחקנים מתחת לראדר ולדעתי בגדול עשה עבודה מצויינת,כן לקח את המהפכה של השלשות לקיצוניות וזה לטעמי מה שפגע בהם בסוף.אבל שורה תחתונה הוא בהחלט היה אחד הGM הטובים יותר בעשור הנוכחי.

  12. כדאי שנפסיק להתייחס לרוקטס כקבוצה. יש לה 2 כוכבי על שמה שאכפת להם זה רק הסטטיסיקה האישית שלהם. כול היתר לא רלוונטים. זה ממש לא משנה אם ביתר העמדות ישחקו שחקנים שמרוויחים 8 מיליון או 80 מיליון דולר.

  13. אתם אשכרה לא מבינים מה הולך כאן אה…
    -טראמפ ינצח (אבל לא לפני שתהיה "תקלה" או "בעיה טכנית" שהתשקורת תדווח עליה ולכן לא יוכרז מיד כמנצח)
    -חבורת המושחתים מהמפלגה הדמוקרטית עומדת לשלם מחיר כבד
    -תוך חודש בערך הכנסת מתפזרת וביבי יסיים את תפקידו
    .
    אסביר לכם אחרי הבחירות אבל זה גאוני ברמות על
    .
    לדעתי זה יהיה דראפט מוזר שבו דווקא שווה להיות קבוצה בבחירות 5-10 כי יש מעין קיבעון כזה מי אמורים להיות 5 הבחירות הראשונות ופוחדים ל"המר". והקבוצות שבוחרות מאוחר יותר נמצאות בלי לחץ להשיג משהו כי זה באמת דראפט שכרגע נראה חלש אבל מאמין שתוך שנה שנתיים יהיו שחקנים שיפרצו מפה מהבחירות היותר נמוכות.

    1. אשמח לקבל גם את התשובה למתי תסתיים הקורונה (לא איכפת לי אם זאת קנוניה או וירוס אמיתי או מה שאתה חושב על זה)רק רוצה שתגיד לי מתי נחזור כבר לשיגרה?
      ואם כבר אז יותר מאשמח לדעת מה תוצאות הגרלת הלוטו שיש מחר?

        1. אני לא צריך להחליט כלום כי זה כבר בוצע
          אבל בשביל המתקשים- השרשרת היא פאוצ'י-אובמה-סין
          .
          אם היה פה עם מי לדבר הייתי מספק תשובה מפורטת עם הוכחות כיוון שכל אחד יותר חוכמולג מהשני זה בזבוז זמן
          וזה ממילא כבר לא ישנה כלום

            1. נביאים ושרלטנים מזמן הבינו את הטריק שאם אתה לא באמת אומר כלום, ומגבב מלמולים חסרי פירוש ברור, אחרי זה אתה יכול לצאת בהצהרות של אמרתי לכם.

            2. בשבילך התאום גנחמלללההה פלהחעעעאאאעעעע
              אמרתי לכם?

            3. אור, הבטחת לא לגלות!

            4. חחח, הכוונה ליורם לס

        1. ניתן לכבשים להנות מההצגה..
          הדיסוננס הקוגניטיבי כזה עצום שאי אפשר כרגע להסביר.
          מי שאיחר כבר לא יבין אלא רק בדיעבד ובזהירות לאחר שהדברים יקרו.

          1. אני הכנתי את הבירה והפיצוחים. מחכה לראות עם נולד נביא חדש בישראל.
            אולי אתה, השם שלך משיח במיקרה? אולי יש לך חזיר לבן חמוד לרכב עליו בדרך ירושליימה?

            1. די עם אנשי הקש שלך. אף אחד לא מחכה למשיח אלא להתקדם ממנהיג שיכולותיו מוטלות בספק רב מכל בחינה שהיא (בניסוח הכי עדין שאפשר)

            2. אור אל תיקח ללב.

            3. לא לוקח ללב פשוט מפריעה לי הרטוריקה הזו, גם אם היא מגיעה מאנשים בעלי דעות דומות לשלי וגם אם לא

    1. הג'נרל מנג'ר של הווריירס אוהב לזרוק שטויות לאוויר ולראות מה יוצר מזה. דיברו על זה גם לא מזמן. הם עכשיו פוגשים כל שחקן ואומרים שדווקא אותו הם יגייסו בדראפט. לא הייתי מתייחס לשום דבר ממה שהוא אמר ברצינות.

  14. בקשר למספרים מנחם,
    אם אתה מאמין לסינים לאירנים לרוסים ולכל העולם השלישי בקשר למספרי התמותה שלהם זאת בעיה שלך.
    אם אתה מאמין שמדינה כמו סין שהנגיף התגלה אצלם ראשון, עם 1.3 ביליון תושבים יש רק פחות מ5000 מתים אז למה אתה צוחק על קיירי שמאמין שהעולם שטוח?
    חסרים לנתוני האמת מאות אלפים כדי לאזן את התמונה

  15. תגידו, פה המקום להתלונן על איך שהאמריקאים מבטאים את המילה "אנטיפה"?
    אני חושב לפנות לסורוס שבאמת נהפוך לארגון מחסל הדמוקרטיה חובק העולם שאנשי ה-פה משליכים עלינו רק כדי לכפות את דרך ההגייה הנכונה.

  16. חחח לעשות דמוניזציה לטראמפ זו בטח העבודה הקלה בעולם…"אתם מפגינים בבלפור יש דמוקרטיה…" אתה כל כך מנותק מהמציאות דוקטור רזי. כמעט כמו ברוך עם הטענות שלו ל"דיוק" של מנחם. אבל מה זה מוות של עשרות אלפים שניתן היה לצמצמו לעומת טעות כה נוראה וקריטית בתחזיות? איך אמרת איתי? רידוד השיח? צ'ק!
    דוקטור, כשראש ממשלה מחליט לבדו בלי לעדכן אפילו את רעייתו השפויה לאשר f-35 למי שבא לו זו הדמוקרטיה במיטבה, נכון?
    #הזיות שקראתי בהופס…
    תודה מנחם על המעורב ועל השפיות והרבה בריאות לשניכם.
    #חאלאס כבר לדבר על פול ג'ורג וראס וסטברוק כסופרסטארים. לא כל מי שקולע פעם בכמה משחקים 30 נק הוא סופסטאר.

    1. רק לדייק, את הF35 האמריקאים מוכרים לאמרויות, לא ישראל…
      לייחס לביבי את היכולת לעצור עסקה כזאתי, טיפה נאיבית.
      (בלי קשר שיש בעיה בהחלטה לא לשתף אף אחד לכאורה, רק לשים את זה בקונטקסט הנכון)

      1. מסכים לגמרי. יש לי עוד דוגמאות: האכיפה הבררנית של הקורונה בהתאם לאילוצי ההישרדות שלו, התעקשותו לנהל לבד את הקורונה בניגוד לתקנות החירום, תיקיו הפליליים, ההסתה הנבזית נגד הרשות השופטת ונגד חצי מהעם והתקשורת…, ביזוי הכנסת, האלימות והפעולות הלא חוקיות נגד המפגינים, גניזת פרוטוקולי הקורונה ל-30 שנה, חוסר השקיפות בניהול ה"אין תקציב", בחישתו במינויים שקשורים ישירות למשפטו, למרות שהתחייב לחתום על הסכם ניגוד עניינים. פרשת הצוללות. אנחנו לא חיים בדמוקרטיה. היו ויהיו בעיות עם הדמוקרטיה גם כשהשמאל היה בשלטון… לא ככה. בקיצור מי שרוצה לחיות בדמוקרטיה צריך להתנגד לביבי וטראמפ. זה באמת פשוט. ועוד ועוד ימנים פה ובארה"ב מבינים את זה.

      2. זה לא נכון איתי.
        ברגע שישראל מתנגדת לעסקאות נשק היא מערבת אל הלובי היהודי בארה"ב שמפעיל לחץ על הונגרס ודואג להפיל את העסקאות האלה,ככה היה עד היום כולל נתניהו עצמו שעשה את זה ואפרופו מיד אחרי שההסכם נחתם זה בדיוק מה שהוא אמר שהוא יעשה.
        ציטוט לא מדוייק אבל זה היה משהו ישרל תמיד התנגדה לעסקאות נשק למדינות שעלולות לסכן אותנו כולל מדינות שיש לנו שלום איתם וככה נמשיך ונתנגד.
        אם תרצה אני אמצא לך את השרשור המלא בטוויטר שלו

        1. אני רק צינתי שזו עסקת נשק בין אמריקה לערבים.
          אני גם חושב שיש הרבה מאוד אלמנטים של צביעות בטענה הזאתי,
          לפיד למשל התנגד לפעולה של נתניהו נגד אובמה כדי למנוע את הסכמי הגרעין, ופתאום בעד הפעלת לובי חזק נגד טראמפ.
          לא ראיתי את הבכי והנהי כשארה"ב כמעט מכרו לארדואן (בין האיומים הגדולים ביותר על יציבות העולם בכלל, והאיזור שלנו בפרט) F35 ומסיבות שונות זה לא התקיים.

          האם על נתניהו יש את החובה לגייס את כל כוחו בכדי למנוע את עסקת הנשק הזאתי, כולל מלחמה חזיתית מול המפלגה הרפובליקנית, ותעשיית הנשק האמריקאית?
          זו השאלה שצריך לדון בה, אני למשל חושב שלא, ואני מאמין שהאמריקאים ידאגו לשמור על יתרונה של מדינת ישראל באמצעים שלא יפורסמו, ועוד סיבות. אולי אתה חושב אחרת – מן הסתם טועה- אבל לגיטימי.
          אבל לתאר כאילו ביבי ממש הביא להם נשק, נשמע לי מופרך.

          1. תתפלא אני אמנם לא מבין בזה אבל ממה שאני מבין ועל פי מה שנראה לי עסקת נשק עם איחוד האמיריות שבתמורה לכך אנחנו מקבלים הסכם נורמליות עם מדינה בלב המפרץ שעוד יש לה גבול עם איראן היא בהחלט ראויה ובהחלט מחיר שנראה לי שאפשר לשלם.
            העניין שקודם כל הייתי יותר בטוח אם מערכת הביטחון הייתה נותנת אישור לעסקה הזאת.
            הבעיה נעוצה בכך שקודם כל הוא קיבל את ההחלטה לבדו מבלי התייעץ בכלל עם מערכת הביטחון מה שבעייני מאוד חמור ודבר שני למה לעזאזל לשקקר ושוב לשקר.יכל לבוא ולהגיד המחיר ששילמנו על נירמול היחסים עבר את כל הבדיקות של מערכת הביטחון והיתרון היחסי של ישראל יישמר למרות העסקה אבל היחסים עם האיחוד זה דבר מאוד חשוב לעתידה של ישראל.
            .אפרופו לטענה שאתה מעלה עם טורקיה זאת בדיוק הנקודה כי באותה תקופה היחסים שלנו עם טורקיה היו לאבי דאבי וכאילו מה הבעיה שטורקיה שהיא ידידת אמת שלנו תקבל נשק מתקדם.המציאות מה שנקרא טפחה על פנינו ולכן צריך להיות הרבה יותר זהירים לגבי מדינות נוספות.

            1. מה שחשוב זה מסדרון האווירי שכולכם מתעלמים ממנו. הרי יום אחד נקבל מידע שהאירנים עם חומר מספיק לת"ק פצצות ואז נצטרך להחליט אם לפעול. מסדרון כזה מעל ערב הסעודית ונסיכויות המפרץ יכול להקל על החלטה אם שולחים 100 מטוסי קרב להחריב או לגרום נזק איום לתשלובת שמטרות רבות לה ובמיוחד חיסול של אני ואתם והמדינה היהודית. הרי משטר האייטולות לא מכחיש שמטרתו חיסול הישות הציונית.

            2. לדעתי הסיבה הרבה יותר פרוזאית:
              ביבי לא רצה לחלוק באור הזרקורים והמחמאות על חתימת ההסכם, עם יריבו שר הביטחון גנץ – ולכן הסתיר ממנו את כל העסק. הרי אם היה מערב ושואל את מער' הביטחון לגבי ה- F35, זה בטוח היה מגיע לשר הביטחון.
              בקיצור – בגלל אגו ומדיניות של ילד בגן, ביבי מנע חוות דעת חשובה לביטחון המדינה (לדעתי היה מקבל בסוף אישור, אבל היה מפסיד את התהילה הבלבדית)

            3. מסכים לגמרי, הבעיה היא שאין באמת תהליך מסודר לקבלת החלטות.
              אין קבינט, אין ישיבות ממשלה מסודרות(ביבי מכריז על ההגבלות בטלוויזיה,ואז הולך לאשר את זה בממשלה).
              התפקוד של הממשל בישראל, כולל שיתוף של האופוזיציה, והמתן של כלים לאופוזיציה להשמיע את קולה, זה דבר שמתחת לכל ביקורת.

            4. ינון +100
              אתה צודק לגבי הרצון של ראש הממשלה לשמור את כל התשבחות לעצמו. גם סביר שמה שדקסטר אומר לגבי בחירות בעוד חודש נכון. הנהנתן פוליטיקאי משופשף ומהנדס הכל לטובתו. זה מאד לא יפה אבל זו הפוליטיקה.
              לגבי העסקה, זה אולי המחיר של של השלום הזה וגנץ חזר מווש עם הבטחה שהאמריקאים ישמרו על הייתרון הטכנולוגי שלנו…
              המידור הזה של נתניהו הוא בעייתי מאד ולכן אני מקווה שבעתיד הקרוב תהיה אלתרנטיבה חזקה בליכוד.

    2. מצחיק, האנשים שחימשו את ערפאת ורצו אמוק לכל תהליך שלום מסוכן כמו התנתקות (טילים על תל אביב) וכל יוזמה הרפתקנית אחרת, פתאום עכשיו מפריע להם שמוכרים מטוס כלשהו למדינה שגם ככה מחומשת לעילא.
      זה מסריח מצביעות.

      1. שוב אתה לוקח אתה טענה והופך אותה למה שנוח לך.
        אני יחזור שוב על הטענה למקרה שלבאמת לא הבנת.
        אין טענה על עצם האישור,הטענה היא על ההסתרה,על השקר ועל כך שבן אדם אחד ולא משנה עד כמה הוא מוכשר לטענתך מקבל החלטות ביטחוניות על דעתו האישית בלבד.
        חימוש עראפת לצורך העניין עבר את כל הגורמים הרלוונטים ובטח ובטח רבין לא קיבל את זה לבד מבלי לשתף אך רחד

          1. עזוב לא רציתי בכלל להיכנס לעניין הצוללות אבל גם שמה במידה ונקלף את כל הסירחון שיש בפרשה הזאת.
            השאלה איך לעזאזל שוב בן אדם אחד מקבל לבד את כל ההחלטות במדינת ישראל בלי להיתייעץ עם הגורמים הרלוונטים היא שאלה מאוד מאוד קשה וזה אפרופו רזי מתקשר למה שדנו מקודם,זה בדיוק השלב שהדמוקרטיה מתחילה להזדעזע.
            דמוקרטיה זה לא רק ללכת לקלפי ולהצביע, דמוקרטיה היא מעל הכל שלטון העם שיש בו הגבלות ואיזונים על מנת למנוע מצב של עיוותים וברגע שיש לך בן אדם אחד שמקבל את כל ההחלטות לבד(ולא משנה אם הם טובות או רעות) זה כרסום בדמוקרטיה.
            אין דרך אחרת לתאר את זה.

            1. ה"סירחון" הזה נבדק כבר לפרטי פרטים ושום פתיחה שלו לא תביא לשום החלטות חדשות.
              האם הנהנתן היה מעורב בענייני העסקה ה"מפוקפקת"?
              אולי כן… לדעתי בהחלט יש צאנס בגלל עניינים משפחתיים…
              אבל, המוציא מחברו עליו הראייה. אם אין ראיות אז אין מה לעשות.
              נתניהו פוליטיקאי משופשף והוא יודע בדיוק איך לרקוד על כל החתונות.
              הדמוקרטיה לא בסכנה. אם היא היתה, גם אני הייתי יוצא להפגין.

            2. רזי אתה מדבר על העניין הפלילי ופה אני מסכים איתך לגמרי שהדרך היחידה שאפשר יהיה לקשר את ביבי זה רק אם שימרון יחליט פתאום להפוך לעד מדינה.
              אבל יש היבט אחר של איך קיבלו החלטות בנושא הזה.יש תצהירים של בכירים מאוד במערכת הביטחון שזעקו עוד בזמן אמת על מה שהיה ולכן צרילך ועדת חקירה פרלמנטרית או ממלכתית על מנת לבדוק מה בדיוק היה שם ואיך התקבלו החלטות.(לא סתם ביבי משקשק מזה ועושה הכל כולל ביטול תוצאות הצבעה בשביל שלא תיפתח ועדה.
              שמע נשאר לי רק לקוות שאתה הוא הצודק ולא אני.פשוט אין שום דרך שביבי נשאר ראש ממשלה והדמוקרטיה לא מתפרקת לגמרי.
              מקווה מאוד שאתה תבוא ותגיד לי אמרתי לך מאשר אני יבוא יגיד אמרתי לך אבחל בכל מקרה אני מתכוון לעשות מה שאני יכול בתור אזרח שומר חוק במדינה בשביל שלא נגיע לשם

            3. הכי מפחידה אותי זו מלחמת אחים בינינו.
              כמה שנים ארכה מלכות דוד? כמה שנים החזיקה ממלכת החשמונאים? כמה שנים תחזיק מדינת ישראל.
              אנחנו צריכים קודם כל לעשות שלום בינינו. השמאל לא בוגדים ואוהדי ביבי אינם בבונים.

        1. " ולא משנה עד כמה הוא מוכשר לטענתך"
          מתי טענתי? איפה?
          רק אמרתי שישנה צביעות במחנה השלום שתמיד היה מוכן לפשרות כואבות פי כמה למען השלום , פתאום מפריע להם איזה מטוס .
          ביבי הביא שלום זה שורף לכם בעיניים, ויופי! מצאתם את ה-f35… זה שקוף ומביך.
          מה שאני אומר זה שגם אם הטענות צודקות הם לא ענייניות.

          1. א.אני לא מייצג שום מחנה אני מייצג את עצמי.
            ב.לא הבנתי למה בדיוק הטענות לא ענייניות.
            האם מבחינתך זה ראוי ותקין שראש ממשלה ששקוע עד הצוואר בחיקרות(סליחה במשפט)יקבל החלטות על עתיד המדינה?
            וגם בלי קשר לזה האם מבחינתך תקין שראש ממשלה יקבל את כל ההחלטות לבד וימדר את כל מערכת הביטחון מתוך מחשבה אני מניח שהוא יודע הכי טוב מכולם ולא צריך להתייעץ עם אף אחד זה בסדר?
            האם מבחינתך גם אחרי שראש הממשלה כבר קיבל את ההחלטה,האם זה ראוי לשקר לציבור ולא לומר לא את האמת?
            בוא תסבי5ר לי למה השאלות האלה לא בדיוק עניניות ואיך הם קשורות להסכם אוסלו בדיוק?

            1. אני אסביר.
              עקרונית זה שמדינה ערבית כלשהי תקבל נשק מתקדם בתמורה לשלום זה משהו שתמיד נגד את השקפת העולם הימנית במיוחד הימין הקיצוני, אנשי השמאל הסכימו ועדיין תומכים בהקמת מדינה פלסטינית תמורת שלום משהו שמהווה סיכון ביטחוני פוטנציאלי פי כמה וכמה ממטוס לאמירויות .
              יש משהו היפוקרטי שבשעה שברוך מרזל שותק על עסקת המטוסים כי גם הוא מבין עד כמה השלום עם המפרציות הוא חשוב מכל כך הרבה בחינות וכמה העניין עם ה-f35 הוא שולי, ואילו אנשי השמאל צועקים שהסתירו את ההחלטה, עכשיו נניח שהסתירו, ממי הסתירו ? מהשמאל? ברור שלא! הסתירו ממרזל והקיצונים!!!
              והם שותקים על זה כי הם מבינים בתוך ליבם שהיה טוב שהסתירו מהם.
              ואתם צועקים בשבילם?
              הציבור לא מטומטם והוא יודע לקרוא סאבטקסט מעולה, אתם לא נגד ההסתרה אלא נגד ביבי

            2. "אתם לא נגד ההסתרה אלא נגד ביבי"
              זה המשפט שמסכם הכל. את הנרטיב ואת שטיפת המח שהתקשורת העבירה אתכם.
              מאנשים אינטליגנטיים אני מצפה להיות קצת יותר ביקורתיים גם כלפי התקשורת השונאת וגם כלפי עצמם. לא רק כלפי הצד השני השנוא שנאת מוות יותר מהאוייבים האמיתיים שלנו.

            3. מי מדבר על הסתרה מהציבור(דיברתי על שקר אבל זה משהו אחר)
              ההסתרה לא נעשת ממני או ממך ההסתרה נעשת ממערכת הביטחון וממי שאמורים להיות מומחים בתחום ולדעת את כל השיקולים.
              אתה אומר אנחנו נגד ביבי וזה נכון אבל שוב במקרה הזה ביבי הביא את זה על עצמו.
              יכל לקיים דיון מסודר,יכל לשמוע את כל הצדדים בעד או בנגד לקבל החלטה.לבוא לציבור ולהגיד השלום עם האמיריות זה הנשק האסטרטגי האמיתי וקיבלתי הבטחה מפורשת מהנשיא טראמפ שהיתרון היחסי של ישראל ישמר,אבל במקום זה הוא בחר לא לשתף את מערכת הביטחון כנראה בגלל ענייני אגו וענייני אני ואפסי(זאת השערה בלבד)ולשקר לציבור אחרי שנחשפה העסקה.אז אין לו את מי להאשים מלבד את עצמו.

            4. יניב, לפחות אתך אני יכול להתווכח בלי שמדביקים לי שמות.
              🙂

  17. בסד
    מנחם תודה.
    הארדן לא הבעה. וווסטברוק בהחלט כן. אם אני לא טועה ה 47 זה נכון לעונה האחרונה,
    בזכות יושב ראש אגוד השחקנים, שחקן בשם כריס פול. שדאג לסעיף לשחקנים מבוגרים, כולל הוא עצמו.
    בכלל יוצר מדי שחקנים בליגה מרוויחים מקס / סופר מקס ללא היגיון.
    יש גם שחקנים כמו ארון גורדון שמרוויחים יותר מדי לדעתי.

  18. לדעתי, מלבד ההתנהלות המאוד מוזרה של טראמפ בנושא הקורונה, שאיני מבין אותה בכלל, אני לא חושב שיש לו שגיאות עקרוניות משמעותיות. ולגבי הסיכוי לנצח – ברור שיש לו עדיין סיכוי. ומנחם, אתה עדיין חי במדינה מצויינת לחיות בה, ולא משנה מי יהיה הנשיא. אני די בטוח שבכל תחום, אפילו בנושא הקורונה, אין לסליפי ג'ו ולדמוקרטים שום דבר טוב להציע לך.
    לגבי היציאות פה על נתניהו – אתה מגחיכים את עצמכם. אין שום ראיות לשמץ של שחיתות, גם על פי כתבי האישום. כן כן, גם אם מקבלים את כל הטענות בכתב האישום, למרות התקדימיות שיש בהם והבעיות הלא פשוטות שיש בכל תהליך החקירה – אין שם שמץ שחיתות. תקראו את החומרים לעומק:
    1000: המתנות מותרות על פי החוק, אין שום ראיות להטיה של איזשהי החלטה שנוגעת למילצ'ן מן האינטרס הציבורי.
    2000: מקרה של הצעה של אייל עיתונות לשנות את הקו המערכתי שלו לטובת רוה"מ תמורת חקיקה שתגביל מתחרה. הצעה מאוד מגונה של מר מוזס, ורוה"מ הקליט אותו ונתן לו להמשיך עם הקו הזה, בלי להשתיק אותו מיד. אשמח שמישהו יראה לי כמה זה שחיתות. גם תרצו לטעון שרוה"מ שקל ברצינות לקבל את ההצעה.
    4000: כתב האישום מציין כמה עובדות. אף אחת מהן לא דרמטית (בעיני). גם אם נקבל את הטענה שעולה מכתב האישום שהחיבור בינהם הוא בעייתי מבחינה ציבורית, עד כדי "הפרת אמונים":
    1. רוה"מ ואנשי יח"צ שלו, פנו לוואללה וביקשו ובחלק מהמקרים קיבלו – שיפור בניסוח אייטמים מסויימים לטובתם.
    2. רוה"מ ורעייתו חברים של משפחת אלוביץ הבעלים של בזק ווואלה.
    3. התקבלו במהלך השנים בשוק התקשורת כל מיני החלטות, שאת חלקן ניתן לפרש שהם לטובת בזק ואלוביץ. כל ההחלטות קיבלו את כל האישורים הרקגולטוריים והמשפטיים. לגבי אף אחת מהחחלטות לא נטענת בכתב האישום שניתן להגיד במבט לאחור, שיש בעיה עקרונית ציבורית עם הסיבות שגרמו להחלטות המדוברות (גם כשיש מחלוקת, יש טיעונים מקצועיים לכאן ולכאן, שום דבר לא נראה מנוגד להגיון).
    בקיצור – אולי יש איזה קייס משפטי בכל אחד מהמקרים להגיד שמה שעשה רוה"מ היה לא בסדר – אבל אין באף אחד מהתיקים, שום דבר שבאמת מדבר על שחיתות, וזאת לגרסת כתב האישום עצמו, בלי להתחיל לדבר על טענות ההגנה.

      1. אגב, לגבי 3 שלך, מה עם מיכרז?
        לדעתי 4000 זה התיק הרציני. פה לעורכי הדין של הנהנתן יהיה יותר קשה להוכיח חפות.

        1. שוב, אני חוזר על דברי. גם על פי כתב האישום, בלי להתחיל להקשיב לטענות ההגנה, מדובר על זוטות, שאולי ניתן בפרשנות מחמירה ביותר להציג כ"הפרת אמונים" (עבירת "סל" מאוד בלתי מוגדרת ותלויית פרשנות). אין שום מקרה שהיה צריך על פי חוק שיהיה מכרז – והוא לא היה.
          לשאלת – מדוע היועץ בכל זאת המליץ – יש לשאול אותו, כי אני טוען שמקריאת כתב האישום עצמו, זה שהוא הגיש, מראה על זוטות שהסיכוי להרשעה בהם נמוך מאוד.

          1. צביקה
            היועץ לא היה ממליץ להעמיד לדין אם לא היה סיכוי רציני להרשיע, לפחות ב 4000
            השאר באמת נראה כזוטות שמדביקים כבר לתיק הרציני בשביל להראות שיש מעין שיטה והתנהגות לא יפה של הנהנתן ומשפחתו.
            ההערכה שלי היא שתיק 4000 יותר רציני ושם יש לפרקליטות סיכוי גדול יותר להצליח.

            1. מוכן להתערב איתך על ארוחה. אין שום אפשרות לדעתי להרשעה בתיק הזה – 4000. כל ההחלטות הרגולטוריות כשרות ונחתמו על ידי עורכי הדין והיועמ"שים והוועדות הרגולטוריות השונות – ולא משנה האם נתניהו לחץ לכיוון זה או אחר, מסיבות שונות.
              אבל אתם מחמיצים – זה בכלל לו הטיעון שלי. הטיעון שלי שגם אם יש, זה ניואנסים של זוטות. ממש לא שום דבר בומבסטי כמו שמנסים להציג את זה – וזה מקריאה פשוטה של כל כתב האישום. לא מעבר לזה.

            2. ואת זה אתה אומר בתור עורך דין?

            3. אני פיזיקאי. ממש לא עורך דין. אבל קראתי את כתב האישום בעינים פקוחות, מוכן להשתכנע. לא השתכנעתי. זה לא אומר שלא תהיה בסוף הרשעה כלשהי – אבל בבטחון אני אומר שמדובר בזוטות.

            4. עבור בן אדם שקרא את כתב האישום היכולת שלך לסכם את הסיפור ב'סיקור חיובי' היא חוסר יושרה מהשורה הראשונה

    1. זאת אומרת שלשיטתך שוחד מרמה והפרת אמונים אלה דברים שטותיים ולא רצינים ובטח ובטח שאם ראש הממשלה שהוא האדם הכי חשוב במדינת ישראל יכול לבמשיך לקבל מתנות(כי אתה כותב שהחוק מרשה)ובטח ובטח יכול לשנות החלטות ולהטיב עם חברים שלו ומקרובים שלו.
      הקיצר לשיטתך הכל בולשיט ואין שום בעיה שראש ממשלה יקבל שוחד.(רק להזכירך אולמרט הורשע בסך של 60000שח שאחיו קיבל ולא הוא.

      1. 1. איני מבין את הטיעון שקשור לאולמרט. אני לא דן בו עכשיו. שם היה משפט, והסתיים כפי שהסתיים. אבל פטור בלא כלום אי אפשר – יש שם, על פי ההרשעה, שני אלמנטים שאין במקרה של נתניהו. A: התקבלה החלטה (אישורי בניה חריגים בהולילנד) – שיש עליה סוג של קונצזוס שהיא נגד טובת הציבור, ורק לטובת היזמים, ועבור זה אולמרט קיבל תמורה אישית שהיא כסף לא קטן (נדמה לי מדובר על 600 אלף ש"ח, ולא כפי שכתבת) שהועבר לאחיו. כפי שציינתי מקריאת כתב האישום אצל נתניהו – בשום מקום לא נכתב שההחלטות הרגולטריות שננקטו במקרה בזק היו נגד האינטרס הציבורי.
        2. לא אמרתי ששוחד ומירמה הם שטות, אבל אני כן מוכן להגיד את זה על הפרת אמונים – זה באמת בולשיט. אבל לגבי השוחד, אז סיקור חיובי בעתונות – כעבירת שוחד, זה לגמרי בולשיט שאין לו שום תקדים בכל העולם.

        1. לא מבין את הטענה שלך.
          הכתב אישום מדבר על כך:
          1.אלוביץ רצה הטבות גדולות לבזק ועצירת רפורמות שאמרות לפגוע בבזק.
          2.הרפורמות כבר התחילו לצאת לדרך באישור שר התקשורת הקודם .
          3.ביבי עצר את הרפורמות ולמרות מה שאתה כותב זה היה בניגוד גמור לדעת כל המומחים במשרד.
          4.בתמורה ביבי ביקש להשתלט על אתר וואלה.
          עכשיו סעיפים 1-3 יוכחו בבית משפט ויכול להיות שבאמת הוא ייצא זכאי אבל סעיף 4 זה בדיוק השוחד מה זה משנה אם זה כסף מזומן,אם זה סיגרים או אם זה אפילו סיקור אוהד(סיקור אוהד זה הדרך לנסות להוריד מהחומרה כי זה ממש לא סיקור אוהד אלא אם למשל לכתוב כתבה נגד אשתו של בנט נחשב כסיקור אוהד למשל).בית המשפט ייקבע האם מה שביבי עשה זה לגיטימי או הוא עשה את בצורה לא לגיטימית וקיבל על זה תמורה.
          במידה וכן אז זה שוחד לכל דבר איך שלא תהפוך את זה.
          לגבי מרמה והפרת אמונים מה זאת אומרת בולשיט?
          האם לדעתך צריך להוריד את זה מספר החוקים וכל איש ציבור יוכל לעשות מה שבא לו?

          1. עם 1-3 לא יוכחו בבית המשפט, כפי שאמרת, אז ברור 4 זה לא שוחד. ומעבר לזה – בקשות לשיפור הסיקור ויח"צ, זה דברים שכל יום עושה כל גוף גדול וכל פוליטיקאי מול התקשורת – לא שמעתי אי פעם שזה הוגדר כשוחד. אין לזה שום תקדים בעולם.
            אבל כן, בלי קשר לתמורה – אם יוכח שמה שנתניהו עשה משהו לטובת אלוביץ חברו, נגד האינטרס הציבורי, זאת מעילה בתפקידו הציבורי, ובהחלט ניתם להגדיר זאת כמרמה, ומרה זה דבר חמור.
            לגבי הפרת אמונים – זה מושג פלואידי, לא מוגדר, ולגמרי סובייקטבי. לכן אני חושב שדינו להמחק מספק החוקים. זה לא אומר שכל אחד יכול לעשות מה שבא לו. זה אומר שמה שאסור אמור להיות מוגדר היטב, ואותו אסור לעשות.

          2. 3. תראה לי בבקשה איפה ההצהרה הזאת שלך מופיעה בכתב האישום. אני קראתי אותו – זה לא מופיע שם. אם זה היה נכון, ההצהרה שלך, זה בהחלט היה תריך להופיע בכתב האישום, כי זה מהותי לעצם כתב האישום. זה לא נאמר שם. אין שום מקום שכתוב שמה שנעשה בגזרת בזק על ידי המשרד, היה בניגוד גמור לדעת כל המומחים במשרד.אולי ניתן להציג לגבי חלק מהצעדים, שהייתה לגביהם מחלוקת מקצועית אבל כמו שאתה הצגת – זה פשוט לא נכון.

    2. צביקה, ביבי כבר אשם.
      שים בצד את העניינים וההתפלפלויות המשפטיות, לא אתה ולא אני מוסמכים לכך, בשביל זה יש שופטים בירושלים.
      במשפט הציבור ביבי אשם ב- (1) שקרים ששיקר לכולנו, ב-(2) שחיתות, ו (3) פילוג העם.
      לך.

      1. 1. שקרים? אז מה? יש פוליטיקאי שלא יצא שהוא שיקר? הרי לפעמים ממש חובה עליו לשקר.
        2. אין שום שחיתות. אם יורשע בשחיתות, זה יהיה סיפור אחר.
        3. פילוג בעם – פחחחח. מתי שמעת שהאופוזיציה מקבלת באהבה את ההנהגה של הצד שני? במשטר דמוקרטי תמיד יש פילוג כלשהו, כי יש דעות שונות ועמדות שונות. רק זה חסר לנו שלא יהיה "פילוג בעם"

  19. צהריים טובים. לעתים קרובות אני רואה הודעות איזה טוב היה לפני הקורונה בארץ
    כמה תהיות: האם חולים בחורף בתפוסה של 150-200% חשו כך?
    האם מורים ששכרם נשחק כבר שנים רבות? קשישים שנתניהו עוד ב2002 לקח 25% מהפנסיה שלהם ולא החזיר?
    לחלק גדול מהאוכלוסייה לא היה טוב עוד קודם רק שקולם נבלע על ידי סותמי הפיות.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        ראש הממשלה הטוב בהיסטוריה.
        לקחתי עכשיו כמה שאחטות מהזבל שהוא מייצר…
        🙂

  20. הקליפרס והרוקטס כביכול במצב רע אך לא היה חסר הרבה שהן היו מוכרזות כהצלחות כבירות ביחס לציפיות מהן. הסיפור של דוק והאובססיות שלו הן ידועות. קשה לו לשנות תוכנית משחק. הוא מעולם לא שכח לקליפרס את לקיחת תפקיד ה-GM/מאמן. הוא אפילו ניסה לעשות את אותו השטיק בפילי וברנד לא הניד שריר בנושא. קוואי צודק לגבי הפליימייקר. הוא לא בנוי לשחק ללא פליימייקר ברור. בדיוק כמו ג'יאניס אסור להתבלבל בין רגעים בהם הם יכולים לקחת את הובלת הכדור לבין היותם מובילי כדור.
    .
    לגבי הדראפט כפי שהסברתי במוק האחרון הרבה נסיונות טריידים יקרו. הווריורס מאוד רוצים 2 במחיר אחד. טרייד יאפשר זאת. אינדיאנה עם טרנר הסנטר העודף היא אפשרות רצינית. הפייסרס הן יעד מאוד בעייתי למשוך פרי אייג'נט והסיכוי הכי טוב שלהם הוא למצוא כזה בדראפט אולי הם לוקחים גם את החוזה של וויגינס ומשווים שכר עם עוד שחקן. אופציה אחרת היא סנטר הרוקי של הפייסרס גוגה ביטזדה שהראה הרבה יכולת להגן על הטבעת ואולי יהפוך לקלעי יום אחד.
    .
    אני דווקא אוהב את שיקגו כיעד. אני חושב שהווריורס ירצו להשאיר את וויגינס אצלם כדי להעלות את ערכו ואז להעבירו בטרייד או לשמור אותו כשחקן שישי. הבולס לעומת זאת ישמחו לקבל את אבדיה אך הבחירה השנייה מאפשרת להם אולי את השחקן שהכי קיוו אליו מלכתחילה: למלו בול.
    ג"ס יכולים לעשות חילוף של בחירה 4 מול 2 בתקווה שההורנטס לא יקחו את אבדייה ולקבל את הישראלי + נכס צעיר של הבולס בסנטר הווה אומר וונדל קרטר (פחות סביר) או דניאל גאפורד הסופר אתלטי שהרשים במעט ששיחק כשקרטר היה פצוע (במיוחד כחוסם ומסיים). אופציה אחרת היא לקבל את בחירה 12 של סקרמנטו תמורת נכס רציני יותר. אולי באדי הילד מול וויגינס (השוואות שכר) כאשר הקינגס יקבלו את הבחירה 2 והווריורס יקבלו רול פלייר טוב בבחירה 12. הילד לא מרוצה בסקרמנטו ומתאים לווריורס מצויין כקלע מהספסל או בין סטף לקליי. וויגינס יתן פרטר טוב למשחק ריצה ובתקווה גם הקליעה שהשתפרה בסיום העונה שעברה תישמר (מנסיון פחות בטוח)

    1. תודה ג’ון לגבי הראשון הרוקטס אכזבה עצומה, 13 שנה וכל מה שמורי הצליח זה להביא גמר קונפרנס תוך כדי שהוא הורס יחסים, בקליפרס חצי גמר שהיו פייבוריטים ברורים לאליפות, בסוף מבחן התוצאה הוא הקובע היחיד ושניהם נכשלו בענק.
      .
      ריברס אין לו מושג בכדורסל לא כמאמן ולא כGM אולי מנהיג חדר הלבשה אבל הוא לא מסוגל לנצל חצי מהפוטנציאל של הקבוצה, לא מנהל משחק, 3 פעמים בקריירה עף כשהקבוצה בייתרון ב3-1 זה אומר הרבה. נאדה בין המאמנים הגרועים בליגה לקבוצה כמו פילי (אבל כשיש הנהלה ובעלים כל כך גרועים זה מה שתקבל).
      .
      לגבי דני אבדיה אני חושב שהוא בלוף בדיוק כמו וויסמן הנגר ולמלו בול (אין שחקן ללא קליעה אתלטיות או אחד על אחד בעמדה שלו שנהיה כוכב. בלון גדול יותר מאחיו), עברתי על סרטונים של אבדיה אין לו כדרור ברמה מספקת וקליעה לא יציבה. אני בהחלט רואה את הווריורס מנסים להטריד את הבחירה ה2 וויגנס ברודי גובר

      1. לגבי דוק יש צדק בדברך. עדיין לא היה חסר הרבה לקבל קרב לייקרס קליפרס.
        לגבי הרוקטס לא מסכים בעליל. הם לא הנחיתו צי של כוכבים. הם לקחו שחקן פרינג' כוכב והפכו אותו למגה סטאר התקפי. עברו המון תהפוכות עד שמצאו קבוצה מסוכנת שאיימה על המערב בשנים לא קלות. זה לא שהם דחו סופרסטארים שעמדו בתור לחתום שם. קפלה הארדן טאקר היו שחקנים שגדלו והתפתחו שם. לא הכול סובב אליפות גם אם מגדירים שזו המטרה. ריאלית הם לא היו הקבוצה הטובה בליגה בשום שלב ולכן הציפייה לאליפויות תמיד הייתה מוגזמת. הם במקום בו צריך להזרים מוחות חדשים שיחשבו על הבנייה האחרונה סביב הארדן עם ווסטברוק כנכס שיש לו ערך רב בליגה בקבוצות המשוועת לכוכב כלשהוא..
        .
        לגבי דני, אני למדתי לא לזלזל במנוע ואופי חזקים שעובדים ללא הפסקה כדי להשתפר. הוא הראה מנהיגות ואכפתיות בכל סיטואציה בו היה. מבחינת המספרים הקליעה היא משהו שעליו להוכיח אך אני יודע בודאות שהמהירות שלו עם הכדור לגובהו היא לפחות באחוזון ה-90 בליגה. המסירה שלו בתנועה מצויינת לגילו. השליטה בכדור רחוקה מלהיות מרשימה לשחקן שרוצים פליימייקינג ממנו. אך גילו והצוות סביבו נותנים לי תקווה לראות שיפור בכל דבר שיעבוד עליו.
        .
        לגבי למלו מדובר על מוביל כדור ומוסר נדירים ביותר. השליטה שלו בכדור מדהימה לגובהו והקריירה שלו תקום ותיפול על הטיפול שלו בגופו וביכולת לפתח קליעה סבירה. אני פשוט לא רואה את לונזו במשחק שלו. בקבוצה המתאימה אני מעריך את הסיכוי שלו להתפתח ככוכב כ-40% ובעוד 30% להיות רכז פותח טוב. זה עדיין משאיר 30% לזה שיהפוך לבאסט דרך תהליך דומה שעבר מייקל קרטר וויליאמס. חוסר קליעה, פציעות, סטגנציה וירידת ערך.

        וויסמן מיסתורי לחלוטין. נגר הוא לא!!! מה שהוא מסוגל לעשות עם הכדור ביחס לגודל שלו הוא יוצא דופן. זה לא מו במבה. הוא אתלט מדהים, ארוך עם שליטה בכדור ופוטנציאל קליעה סביר. בסוף הוא התאמן 10 חודשים לבד ושיחק רק 3 משחקי NCAA. אז הכול על בסיס שביבי מידע וסרטונים ספורדיים. אני אבין כל אנליסט שידחוף אותו מטה בגלל העניין הזה

        1. וויסמן פרט לזה שהוא אתלט (ולא מדובר במפלצת כמו שאקיל שפשוט יכל למעוך שחקנים אלא בגרסה ארוכה ורזה). לא ראיתי כלום, אין לו פוסט יכולת מסירה קליעה נאדה בחלק ההתקפי, אני לא רואה אותו משפר שום דבר , וזה גם החיסרון שהוא לא שיחק העונה את אמביד, ראינו במכללות מוסיף אין סוף אלמנטים ואז בא לאימון קיץ כמפלצת בלתי עצירה.
          מוויסמן לא ראיתי כלום ב3 משחקים ששיחק פרט לאתלטיות ויסודות להיות מפלצת הגנתית (למרות שהולכים לטחון אותו בפוסט בשנים הראשונות) ,הסטטיסטיקה כלל לא מעניינת בטח שיש לו יתרון אתלטי שכזה שיצטמצם בליגה, בהחלט מורגש לי חתול בשק.
          .
          אני מת על מוטיבציה ועבודה קשה פשוט יש גבול עד לאן שהיא יכולה להוביל אותך ולא דעה יש המון חורים במשחק, מכרו אותו כפלימייקר ומוביל כדור שמסוגל לפתח קליעה מ3, בסוף יש לו כדרור עלוב ביותר (רחוק שנות אור מלמאר אודום דרימונד גרין…)
          יכולת מסירה לבדה זה פשוט בלון נפוח , וכדרור זה ייכולת שכמעט בלתי אפשרי ללמד בגיל הזה (אולי לרמה סבירה אבל הוא לא יהיה עילוי שיוצר נקודות בשום מצב).

          אני בהחלט לא רואה מה גולדן סטייט עושה עם אבדיה ומה שהציג השנה, ואם יהפוך לשחקן נורמלי ייקח לו שנתיים שלוש לפחות, לבזבז עליו בחירה טופ 3 זה בזבוז .

          1. בלי שום קשר ישיר לוויסמן, איך היית מנתח את אנדרו בוגוט? הוא היה מפלצת הגנתית, למרות שלא היה לו ניתור. הוא לא קלע והתרומה שלו להתקפה היתה בעיקר חסימות ומסירות. הוא היה גורם משמעותי ביותר בקבוצה שניצחה 140 משחקים בעונות הרגילות של 2015 ו 2016 וזכתה באליפות של 2015. הפציעה שלו במשחק 5 ב 2016 היתה הגורם העיקר להפסד של גס לקליבלנד בפליאוף של אותה שנה. הוא אמנם לא שיחק בהרכב המוות הנמוך, אבל ההרכב הזה שיחק 10 – 20 לכל היותר במשחק פליאוף, אחרי שבוגוט הוציא את המיץ שסנטר היריב.

            1. שהוא הוא היה מתאים לקבוצה אבל בשום אופן לא שווה בחירה ראשונה, הוא ממש לא היה מפלצת הגנתית אלא שחקן הגנה בינוני שיכל לתת לווריורס מסה בהגנה , הווריורס 2015 2016 היו עמוקים בצורה לא יאמנת עם מגני פרימטר אדירים ולפני שPF עשו את השינוי.

      2. ברוך אבדיה בוסר יש לו מוסר עבודה מטורף נחישות ורצון הוא מהשחקנים שיעבדו קשה.
        כדרור הוא חלש אבל הוא יפתח והוא גם לא כזה ידרש לזה. הוא לא אולסטאר אבל לדעתי יהיה שחקן חמישייה טוב. אני חושב שהוא ישתפר הרבה.
        למאלו זה בלוף כמו אחיו אם כי הוא יותר מוכשר מלונזו.

  21. וויסמן לא רק אתלט קלאסי. יש לו קורדינציה גבוהה. יש לו גם יכולת כדרור נמוכה. נכון זה לא KD אבל גבוהים איטיים הוא יקח תחת הסל ועל נמוכים יעשה טרור. העניין שאותי מדאיג כרגע זה שהאופי שלו (לפחות הצד הכדורסלני) הוא מסתורי וזה עניין סופר חשוב. הוא בחור די זורם בשיחה בראיונות, אבל אני מדבר על לדחוף קדימה, לשמור על קור רוח, לתקשר על המגרש. זה לא שאין לו את זה. הוא פשוט שיחק עם קבוצת כוכבים שמחצה שני יריבות נחותות עם צמד גבוהים שיבחרו שניהם בלוטרי (הוא ופרשס אצ'ווה, 2.08 עם ידיים ארוכות) וקו אחורי עם 3 פרוספקטים טובים שהיו כוכבי תיכון רציניים. ואז הגיע משחק מול אורגון הגבוה והאתלטית ששיחקה עם שכל ופרקה את ממפיס אחרי שהתפתה ל-2 פאולים זריזים…הם כמעט חזרו למשחק בסוף בעזרת וויסמן אבל זה לא היה זה… הוא עדיין סיים עם 14 נק' ו-12 ריב'. אבל מצד שני הסיפור על משפחתו שלקחה כסף מפני הרדאוויי והאיומים לגמור לו את העונה אם לא ישב בחוץ, זה לא עניין פשוט…קיצר מסתורין.
    .
    לגבי אבדיה הוא מכדרר בסדר בקו ישר ויש לו קצת מובים עם הכדור. כ-PF זה מעל הממוצע ולדעתי טוב מדריימונד בחלק זה, אבל הוא לא ישבור הרבה קרסוליים… אני אשמח לעונת רוקי של 12 עם 6 ריב' ו-3 אס' ב-23-25 דקות בעונת הרוקי, אבל אבדוק יותר איך הוא מתפקד בהרכבים שונים מבחינת פלוס מינוס (בתקווה מול חמישיות ופחות מול ספסל)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט