מעורב הופס ליום א': אני לא מומחה לטריידים וחוזים אבל אני מספיק פיקח לדעת כיצד להבטיח ללייקרס עוד 2 טבעות (ועוד) / מנחם לס

1.בקשר לשגיאות הכתיב שלי

אין לי כל שגיאות כתיב. יש לי 'שגיאות הקשה'. עכשיו כמעט חצות ואני עדיין עובד על המעורב. יש הבדל גדול בין שגיאות כתיב ושגיאות הקשה. אפילו אחרי 60 שנה בגולה אני מוכן להתחרות עם כל אחד מכם בכתיב נכון. אני מודע שישנם מקרים בודדים ביותר כשאני לא בטוח אם האות הנכונה היא "ט" או "ת". למשל תבלין או טבלין. אז אני שואל, או כותב את שניהם (ולפעמים הספלצ'ק עובד).

2. למרות שיא של 83,000 חולי קורונה היום, סקרים חדשים מראים שטראמפ אוסף מומנטום

הוא מצמצם את הפער, במיוחד במדינות פלורידה ופנסילבניה שהן מפתחות עיקריים לניצחון בגלל מספר האלקטורים שלהן.

3. לייקרס – סף משכורת ומיד-לבל אקסטנשיון

אני לא מומחה כדדי, או גיא, או עידו בענייני חוזים, טריידים, או חוקי MLE (אם כי החלטתי ללמוד קצת יותר, ואני מתקדם בעניין בצעדי ענק!) , אבל נשארו לי כמה סיבי מוח בראש, ואני סטריט-סמארט. אני חושב מחוץ לבועה. אני מעז לעשות דברים שאחרים לא חושבים עליהם. אז הרשו לי להשטיח בפניכם את מחשבותי, כמו שאומרים החברים שלי ממשאבי שדה.

אחד הדברים המדהימים ביותר שקראתי על הלייקרס, והאליפות שלהם, הוא שמשום מה האליפות לא התקבלה בהתלהבות הראויה. אני לא מדבר על ענקים בגופם כמו מידן או דדי, ששניהם בעלי לבבות רכים כמו הפרווה והעור של העלמה שבתמונה, והם חוגגים אפילו כשהלייקרס מנצחת את מכבי ת"א (הייתי שם כשזה קרה כעתונאי של ידיעות אחרונות וראיתי כמה ישראלים כמוהם בסטייפלס סנטר שקפצו משמחה עם כל סל של מג'יק על קטש. הם מסוג האוהדים שחוגגים גם כשהלייקרס גוברים על נבחרת הדודות והגיסות שלהם). אני מדבר על האוהדים הקשים.

אני מדבר על האוהדים הקשים – מסגרים ונגרים מ'הוואלי' – שלהם מאומה זה לא טוב אלא אם זה הכדורסל של קרים, מג'יק, ווורת'י. הם – משום מה – לא חגגו הפעם.

למה? האם הלייקרס לא היו טובים מספיק?

בואו נלך לבדוק את הקוצים שב-ASSES שלהם: אני מנחש שהם לא חוגגים בגלל שיש להם שאלות בקשר לעתיד, בקשר לסף המשכורות, בקשר להיי סקורינג פוינט גארד שהם צריכים, ואולי אפילו עוד בעיות מנקרות למסגרים ולנגרים בראש (אני לא מדבר על חצי מהקהל של הלייקרס שבא מבברלי הילס ולא מבין אפילו למה נותנים 2 נקודות מקליעה תחת הסל ורק נקודה אחת מקו הפאול שהיא פי 4 יותר רחוקה!).

נניח שהלייקרס נותנים לאנטוני דייויס מקסימום – לא 'נניח'; הם נותנים לו – מה יישאר להם לשחקנים אחרים? בעלי הלייקרס הם חרמנים ביחס לבעלים אחרים. לג'יני באס נשאר בקושי כסף בסוף החודש ללכת לפדיקיור (אגב, השמועה היא שיש לה פטריות בשני הבוהנים אבל לפי יודעי דבר לפיל ג'קסון זה לא הפריע במיוחד כי הוא לא טיפוס של 'ליקוקי כפות רגליים').

עבור פתרון לשאלה זאת אין ברירה אלא ללכת לג'ון הולינג'ר בתיזה שלו על מצבן הכספי של כל הקבוצות (https://theathletic.com/1710471/2020/10/14/hollinger-predicting-all-41-nba-player-and-team-options-for-2020-free-agency/

אני מצטט (דדי, נתתי רפרנס שורה למעלה)

Once Anthony Davis signs his max contract, it becomes" impossible to sign other players with cap room. However, the Lakers still can re-sign their own players and use cap "exceptions to add less expensive pieces.

ההנחה היא שדווייט האוארד ורונדו ראז'ון – שניהם – OPT OUT מהשנה האחרונה של החוזה שלהם שהיה בדיחה וירצו סידור חדש, וקווין קוק לא חוזר כי הוא ממילא כמעט לא משחק. זה ייתן ללייקרס 20 מיליון מתחת לסף, ו-25 מיליון מתחת 'סינור' מס המותרות. ייתכן שהלייקרס תסכים לשלם כמה דולארים מס מותרות, אבל ישנו עוד גורם חשוב כאן: ה-NON-TAXABLE מיד-לבל אקספשיון (MLE) המאפשר להם לחתום שחקן אחד משלהם (או לחלק את ה-MLE בין כמה שחקנים שלהם) ללא תשלום מס. חוק זה נוצר עבור מה שהלייקרס רוצים: אפשרות לשמור על כמה שיותר שחקני קבוצה. במילים אחרות ה-MLE נוצר כדי לאפשר לקבוצה לשמור על שחקניה, אבל כמובן עד גבול מסוים. לפי החישוב של הולינג'ר, ולפי מה שהוא יודע על תכניות הלייקרס, הם ירצו להשאיר 10 מיליון מה-25 מיליון עבור שחקן חופשי. (אבל אני יודע משהו שהוא לא יודע ועוד מעט אגלה לכם מה הוא!)

במילים אחרות: בואו נלך מהסוף להתחלה: הלייקרס רוצים שחקן חופשי בערך 10 מיליון מתוך ה-25 מיליון שיש להם מתחת 'סינור' מס המותרות..

אז אם הולכים מהטופ אחורנית, הלייקרס ישאירו 10 מיליון מה-25 מיליון לשחקן חופשי. זה משאיר 15 מיליון ל-KCP, רונדו, והווארד. זה לא מספיק כסף. הלייקרס צריכים לקוות שג'בל מגי (4.2 מיליון) ואברי בראדלי (5 מיליון) יסכימו ל-OPT OUT מהשנה האחרונה של חוזיהם, ואם סף המשכורת יעלה, זה נותן ללייקרס קצת יותר אוויר לנשום.

ההרגשה היא ש-KCP יקבל הצעה בשוק החופשי שהלייקרס לא תוכל להשוות, ובלעדיו יש עוד קצת אוויר לנשימה: מה-15 מיליון הם יצטרכו לשלם כמה מיליונים טובים להאוארד ולרונדו (אני מניח 6-8 מיליון לכל אחד), עם הסכמה ש-KCP הולך למקום אחר.

4. אני יודע כיצד הלייקרס יכולים לזכות בעוד שתי טבעות (רק אל תגלו להם)

(או…עכשיו, מה עושים עם קייל קוזמה ודני גרין?)

לברון אמר ש-"אם קייל קוזמה יהיה השחקן השלישי הטוב ביותר שלנו, יש לנו סיכוי לזכות באליפות!"

הם זכו איתו כשהוא אפילו אולי לא היה בין חמשת הטובים ביותר. אחרי פורטלנד הוא שיחק 21 משחקי פלייאוף בלי לשבור 20 נקודות באף אחד מהם. מצד שני הוא שיפר את משחק ההגנה שלו, ובמשחק האחרון מול מיאמי היה ממש טוב. אבל KCP ורונדו היו טובים יותר וחשובים יותר.

מה זה אומר לגבי קוזמה?

הוא מסיים את חוזה הרוקי שלו והוא מחכה להצעת EXTENSION מהלייקרס. האם הוא מחכה להצעה ל'שחקן השלישי הטוב בקבוצה אחרי לברון ו-AD' או להצעה ל'שחקן ה-5 או ה-6 הטוב בקבוצה'? אם הוא מחכה להצעה לשחקן השלישי, הוא יכול להמשיך לחכות. IT AIN'T HAPPENING. הוא מסוגל ללא כל בעייה ללכת לשוק השחקנים החופשיים המוגבלים בעונת 2021.

ועכשיו אני חושב מחוץ לבועה, לא כמו הולינג'ר:

הלייקרס חייבים לעשות על קוזמה BLACKBUSTER DEAL כבר עכשיו.

עם עוד שנה על חוזה הרוקי שלו, הלייקרס צריכים לעשות על קוזמה טרייד כבר עכשיו. הם יכולים לקבל עבורו הרבה. לדעתי אפילו מעל שוויו, כי אני יודע שבלייקרס היתה לו אפשרות ויכולת להיות טוב יותר מאשר הוא. אני יודע שרבים מחשיבים אותו לכוכב צעיר, גבוה, קלעי טוב, שעדיין לא הגיע קרוב אפילו לפוטנציאל שלו. ברור שאחרי עונה זו שוויו יעלה לסביבות 18- 15-מיליון, כי כפי שאמרתי, בלייקרס הייתה לו אפשרות להיראות ככוכב, עם כל הכוכבים סביבו.

הלייקרס חייבים להיפטר מחוזה ה-15 מיליון של דני גרין. זה הרבה יותר קל לכתוב מאשר לעשות. מי ייקח שחקן כגרין ב-15 מיליון, שחקן של 'יום אסל, יום באסל'?

אבל מה בקשר להציע את דני גרין עם חוזהו המסתיים, וקייל קוזמה עם חוזה הרוקי המסתיים שלו אף הוא בסוף העונה לת'אנדר עבור…עבור…

כריס פול!!!

עכשיו אתה מדבר מל! NOW YOU ARE TALKING!

AD, לברון, וכריס פול ל-2021 זוהי 'שלישיית הזהב' הדרושה לעוד שתי אליפויות. אני מדבר במספרים עגולים: אם לברון מקבל 32, AD מקבל 32 ופול ירצה להמשיך עם 30-32, הלייקרס יצטרכו לעשות מין BUYOUT עם הת'אנדר כבר עתה שיעזור בתשלום ה-30 מיליון לכריס פול. עם BUYOUT בטרייד שיכלול גם את קוזמה ודני גרין. אני מאמין שאם הלייקרס משלמים לעונה הבאה 15 מה-30 מיליון שהתאנדר חייבת לו בחוזה, ועם איבוד KCP לפרי אייג'נסי – אני מחשב שללייקרס יישארו 35 מיליון לפחות עבור שחקן חופשי, ראז'ון רונדו, דווייט האוארד, אלכס קרוסו, ועוד 4-5 שחקנים להשלמת הצוות. לת'אנדר תהיה שנה עם קוזמה בחוזה רוקי נמוך, את דני גרין, ו-15 מיליון לכריס פול לשנת סיום חוזהו.

לתאנדר ישנם שני שחקנים שאחד ממנו צעיר גבוה וקלעי שלשות, והשני עדיין צעיר שעלה בחמישייה של האלופה, והם חוסכים 15 מהחוזה של כריס פול.

זה לא סידור טוב ללייקרס לשנים רבות, אבל אם לברון רוצה עוד שתי אליפויות, זוהי הדרך. "אכול ושתה כי מחר נמות", וסיכוי לשתי אליפויות נוספות זה הרבה אוכל.

אחד יישאר (הימני), השני יאבד בשוק השחקנים החופשיים

5. פט ריילי למיאמי הראלד: "לעונה הבאה אני חושב קודם על השחקנים שלי, ושיש לי"

("לפני שאני אקדיש מחשבה אחת לשחקנים זרים").

6. הטימברוולבס של מינסוטה החליטו (כמעט בטוח) לעשות טרייד של בחירתם הראשונה בדראפט על "WIN NOW PLAYER"

https://www.yardbarker.com/nba/articles/timberwolves_reportedly_exploring_trading_no_1_pick_in_draft_for_win_now_player/s1_13132_33094058

קווין אוקונר כותב ברינגר https://nbadraft.theringer.com/#mock שלדעת המנהלים בוולבס אין בדראפט השנה אף שחקן שהוא 'שחקן שהוא פרנצ'ייז פלייר' או אפילו קרוב לזה, ולכן הם יחפשו שחקן שלישי שיצטרף ל-Karl-Anthony Towns and D’Angelo Russell כ'שחקן שלישייה'.

אם לא ימצאו 'שחקן משמעותי' הם יילכו על אנטוני אדוורדס מאונ' ג'ורג'יה. ככה הם אומרים.

7. אני אומר בולשיט לטימברוולבס. על מי הם מנסים לעבוד? (כאילו שלמישהו איכפת)!

הם הולכים על למלו בול. הווריורס על ווסרמן, ואז אבדיה נשאר לאטלנטה האוקס. נחכה ונראה.

8. הניקס "הופתעו לטובה" מיואלי צ'יילדס מברינגהאם יאנג

oeli Childs Reportedly Makes 'Strong Impression' During Knicks InterviewRealGM | Basketball News, Rumors, Scores.. – 7h ago

מסתבר שהסניור הזה שמקומו ברוב המוק-דראפטים היה סוף הסיבוב השני או "NOT DRAFTED" עשה רושם מצויין על הניקס. ה-2.03 מ' הזה קלע העונה 22.8 נק' עם 9.7 ריב'. לניקס ישנה בחירה מס' 38 בסיבוב השני. הם כנראה בוחרים בו.

9. הליגה עומדת לשמור 40% ממשכורות השחקנים כ-ESCROW (פיקדון או מיסמך שהוא חוזה המוחזק ע"י צד שלישי)

הכנסות הנטו של ה-NBA מתחלקות 49-51% בין בעלים ושחקנים. ה-NBA טוענת שהיא הפסידה העונה 1.6 ביליון דולארים. היא רוצה כמובן שהשחקנים ישתתפו בהפסדים כמו הבעלים, או – יותר נכון – ישתכרו בערך חצי משכרם אם העונה הבאה תהיה צרה כספית כמו העונה הזאת.

בינתיים הליגה לא פתחה את הספרים כי הפלוסים והמינוסים עדיין לא חושבו עד הגרוש האחרון, אבל בגדול הליגה מצפה להפסד כספי ענק (מוטב שאיגוד השחקנים יעבור על המספרים)

הליגה לא יודעת היום אם המשחקים ייערכו עם קהל או בלי קהל.

נכון לעכשיו משכורות בסך 1.6 ביליון (מסך כל המשכורות שהוא 4 ביליון) ישולמו, והשאר יהיו מוחזקים לבטחון ע"י צד שלישי עד שיידעו מה בדיוק קורה.

נ.ב: אני מצטער שאני כותב 'ביליונים' במקום 'מיליארדים'. זה הרגל מקומי.

10. איורים ותמונות NBA

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 126 תגובות

  1. מל טרייד כזה לא אפשרי, הליקרס לא יכולה לביא את כריס פול. אפשר באותו מידה להגיד טרייד על קרי שיביא לליקרס שושלת לעשור לא אומר שזה אפשרי.

      1. הלייקרס יכולים להביא את כריס פול, אבל כמובן לא כמו שכתבת. סלט סלט סלט.
        סלט חמוד, אבל עדיין סלט.
        אני אמשיך לקרוא ואם לא תיקנו אותך על כל ענייני הלייקרס כמו שצריך אני אכתוב תגובה מפורטת או אפילו פוסט על הדילמות האפשריות שלהם הקיץ.
        .
        בכל מקרה, הכי חשוב – כל ההערכה לגבי מה שיקרה עם kcp היא לגמרי לא נכונה, קודם כל בגלל שהוא חלק מ״המשפחה השלטת״…

        1. דדי עצה, אם אפשר. תכתוב מה שיש לך לומר זה בדרך כלל מענין ובטח תורם. שמור לעצמך את הציונים על מה שכתבו אחרים. זה קטנוני וקנטרני ובעיקר פחות רלונטי. ראית מה שנראה לך כטעות גסה, פשוט תקן וזהו.

  2. עין אחת מתבוננת בדודג'רס מנסים לסגור (הלכה למעשה) את הסדרה, כאשר הם ביתרון של ראן, 2 אאוט לסיומו של האינינג ה-9 (היה משחק אדיר, הלילה),
    העין השנייה קוראת את מה שכתבת על הטרייד עבור פול.
    .
    (בינתיים קירמייר מגעי לבסיס הראשון. טמפה עדיין בחיים)
    .
    פול יכול להגיע ללייקרס בטרייד. תאורטית. הבעיה היא שזה פחות או יותר תמורת כל מי שהוא לא דייויס/לברון (כולל קוזמה וקארוסו).
    .
    (ארוזרנה שיש לו משחק ענק הלילה, עולה לחבוט על הכל או כלום. אאוט אחרון, ואם הוא מחמיץ, טמפה ביי בפיגור 1 – 3 בסדרה. משחק אדיר!)
    .
    טרייד כמו זה עליו כתבת (שכולל בייאאוט), הוא פשוט לא אפשרי לפי הכללים בליגה.
    .
    תודה על המעורב, מנחם.

  3. אין בNBA דבר שלשלם חלק מהחוזה והקבוצה האחרת תשלים את השאר , ברגע ששחקן מקבל בייאוט הוא שחקן חופשי.
    .
    לגבי הקורונה נעלמתי לשבוע בגלל שהבת שלי עשתה בדיקה והתגלתה חיובית לנגיף. שפעת קלה שחלפה לה כמו שהגיעה, השפעות ארוכות טווח זה בולשיט של התקשורת כמו מספר החולים ולא מספר ההרוגים שמפתיע שממשיך לרדת .
    מה לגבי התחזית שלך של ה 250 אלף הרוגים בספטמבר?

      1. בריאה לחלוטין, הייתה לה שפעת קלה וטיפה חולשה זהו ונגמר,
        הפכו את הקורונה למחלה קשה בהרבה ממה שהיא, לנגיף הזה יש יחסי פרסום ושיווק שאף מחלה בהיסטוריה לא זכתה לו.

        1. הפכו אותה בדיוק למה שהיא כשהרוב ורובם ככולם של הצעירים ללא מחלות רקע עובדים אותה בקלות או לא חולים כלל אלא רק נשאים, אך חלק עוברים את המחלה בצורה קשה כולל גם צעירים ללא מחלות רקע (אך לא ילדים) וזה אין בשפעת.

        2. אני רק מקווה שלא יתגלו אצלה עוד כמה שנים בעיות רציניות ביותר בריאות ובבלוטת הפנקריאס, כפי שכבר עתה חוששים שיקרה לכל חולי קורונה שהבריאו.

    1. קודם כל, רפואה שלמה. זה הכי חשוב.
      .
      אחר כך –
      תגיד, אתה רציני?
      בגלל שיש "רק" 225,000 נפטרים בסוף אוקטובר אתה בוחר להתייחס לקורונה כמו לשפעת?
      .
      דוקטור ברוך,
      השפעות ארוכות טווח קיימות. עובדתית. בארץ, לדוגמה, חולים שנפטרים מסיבוכי קורונה, כלל לא נספרים שכמי שנפטרו מקורונה (אני מדבר על מי שהחלימו מהנגיף, אבל חזרו לבית החולים בגלל דלקות ריאות, לדוגמה, שהן שהרגו אותם).
      בארץ, אנחנו מדברים על עלייה של 13% בנתוני התמותה בחודשי הקיץ בהשוואה לשנה שעברה. זו עלייה משמעותית שלהתייחס עליה בקלילות של "שפעת" זה כמו להיות ילד קטן שעוצם את עיניו, רוקע ברגליו, וצועק "אבל לא מתחשק לי!!!"
      .
      הקורונה כאן,
      ואם כציבור נמשיך להיות מטומטמים, ונתעלם מדברים פשוטים כמו לא להתקהל בחללים סגורים, להשים מסיכה במקומות ציבוריים, ולהקפיד על היגיינה והיגיון מינימלי –
      אז שוב נאפשר לפוליטיקאים לחולל עלינו סגר.
      .
      (הסגר, הוא גרוע לא פחות מהקורונה עצמה. עם זה אני לחלוטין מסכים)

      1. שלושה חופים אתמול במכה וכל אחד כמו שמים וארץ
        חוף בת גלים ב 9 וב 12 (השאר הייתי במים), אנשים אחראיים עם מסכות על הפנים וכשמתרחקים מורידים לסנטר (ראיתי עשרות אנשים ליד הגשר), בחוף השקט הייתי בערך 25 דקות ושם אף אחד עם מסכה אבל המזרחית היתה פקטור מצויין.
        חוף נווה ים בסביבות 13:00 מאות ואולי אלפי אנשים בחוף במרחק סנטימטרים זה מזה, אף אחד עם מסיכה, פשוט אף אחד חוץ ממני. הסתכלו עליי כאילו נפלתי מכוכב אחר, לא רוצה להגיד מי היתה האוכלוסייה השלטת, תנחשו לבד.
        חוף שדות ים, כמעט כולם עם מסיכות. במועדון הגלישה אף אחד בלי מסיכה. כולם מתוקתקים. מי שנכנס למים מוריד את המסיכה.
        יש אנשים שלא לומדים, שמזלזלים בכללים ומסכנים את כולנו ואת הכלכלה שלנו.
        מצד שני גם ברוך צודק כשהוא אומר ש"לנגיף הזה יש יחסי פרסום ושיווק שאף מחלה בהיסטוריה לא זכתה לו."

      2. גיא תראה לי מחקר אחד שמוכיח על השפעות ארוכות טווח של קורונה, לא שמועות. כמו מחקרים דומים שיש על נזקי השמש ועישון לדוגמה.
        .
        אתה צודק זה לא שפעת לאנשים בגילאים שלי ושל מנחם .
        .
        הבת שלי בת 43 מה אחוזי התמותה ועלייה באחוזים בתמותה בגילאים האלה לאנשים ללא מחלות רקע ?
        לא צריך להכניס לי מילים לפה , אני לא מכחיש קורונה, גם לא תראה אני המלצתי באתר על לשים מסכה ולשמור על מרחק), הקורונה כאן בהחלט רק שמציגים אותה מסוכנת בהרבה ממה שהיא לרוב הציבור.

        1. אתה משעשע ברוך. מחקר שפורסם על השפעות ארוכות טווח על מחלה בת פחות משנה?
          אתה יודע איך מתנהלים מחקרים?
          .
          מה שיש, אלו ממצאים.
          אתה יכול להמשיך ולהתאלם מהפרסומים השונים,
          אני יודע ממקור ראשון על צעירים (40+) שנפטרו מסיבוכים שהגיעו אחרי הקורונה.

          1. “ דוקטור ברוך,
            השפעות ארוכות טווח קיימות. עובדתית.” ציטוט שלך מלפני שני משפטים אני מחכה לעובדות, או שתגיד טעיתי. אני לא מדבר על מקרה חריג שמגיע מכל דבר כמו מחיסון לדוגמא לשפעת אלא על מחקרים מוכחים עובדתית, כמו שכתבת .

            1. הבנת הנקרא, ברוך. זה שאותן השפעות קיימות, זה כבר ידוע. את מאיו קליניק אתה מכיר? אין מוסד ללא כוונת רווח בתחום הבריאות גדול יותר. הם קבועים ברשימת הטופ 5 של בתי החולים בארה"ב. \.
              אז בבקשה:
              .
              http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/coronavirus/in-depth/coronavirus-long-term-effects/art-20490351
              .
              אתה מוזמן להמשיך לכתוב שטויות. בנושא זה, אני אמשיך ואציב לך את העובדות מול הפרצוף, בגלל שזה נושא שמשפיע ישירות על חיינו הן ברמה הבריאותית, והן ברמה הכלכלית.

        2. ברוך רק בריאות. יש לי שני חברים שחלו בקורונה בסבב הראשון. הם 40+, עושים ספורט וללא בעיות אחרות. שניהם החלימו לכאורה אבל התופעות מלוות אותם עד היום. שניהם עייפים באופן חריג ובקושי מסוגלים לעשות ספורט. שניהם מתארים את אותה התחושה של חולשה בלתי מוסברת שלא עוברת. כרגע לרפואה אין לזה תשובה. אני מכיר גם אנשים שעברו את המחלה בקלות אבל אין ויכוח שלפחות לחלק מהנשאים יש תסמינים ארוכי טווח. עצם העובדה שאתה מכחיש כזה דבר וטוען לקונספירציית דיפ-סטייט זה פשוט מוזר

        3. נזקי קרינה מהשמש ונזקי הם נזקים ידועים מוכרים ומוכיחים בכל עולם הרפואה ואין חולק.
          וכך גם שהקורונה היא מחלה רצינית יותר משפעת ומדבקת יותר, ואין זה סותר שהרוב, ורוב ככל הצעירים ללא מחלות רקע, עוברים אותה בקלות או אף לא חולים כלל אלא רק נשאים.

    2. לא כל האנשים אותו הדבר, ולא מעט מהמחלימים מקורונה מעידים על השפעות ארוכות טווח.
      אם הבת שלך הייתה חיובית לנגיף היא קיבלה קורונה ולא שפעת, גם אם בצורה קלה.

    3. אני מקווה שלנכדה שלך לא תתגלינה בעיות בריאות, בבלוטת הפנקריאס, והכבד, כמו שהתגלו אצל צעירים אחרים אחרי חצי שנה. ובקשר למתים, 230,000 לא מספיקים לך? איזה מין טיפוס אתה ברוך רבין? הייתי מת לפגוש פעם אותך ולךראות איזה פרצוף מסתתר מאחורי בן אדם שאני כתבתי 250,000 בספטמבר, והיום אוקטובר, ויש רק 230,000 קורבנות, 20% מקורבנות כל העולם, והכל בגלל אדם אחד – טראמפ.

  4. כמו שזה נראה עכשיו לצערי שיקצה בדרך למס 5.
    טיי לו זה המרגל השתול שלו שיעצור את המדדה ויתר הקבוצות לא ברמה בכלל.
    כמו שדיוויס נראה ולדעתי העונה יהיה אפילו יותר טוב והשיקצה ימשיך ביכולתו בתוספת הפרשים הקליר פאת וההתרפסות הוא הולך להביא מס 5 ובקלות כמו העונה.
    האיום היחיד עליהם זה רק הקליפרס אבל הם לא יודעים שיש חפרפרת אצלם.
    אולי גם דוראנט ננוחם אם הוא בכושר והנטס מארגנים כמה דברים שם.
    ללל עומדים בפני שנה קשה נוספת וטנש מכינים את הבלונים והקונפיטים.

  5. דרך אגב היה לך הזדמנות אחרי העימות לרדת על טראמפ שלדעתי איכזב בענק, הוא התמודד מול עציץ בדמות ביידן וניצח בנקודות בודדות במקום, וזה אחת החולשות המרכזיות שלו כפולטיקאי.

  6. טוב, זה מאותם משחקים שגורמים לי לאהוב בייסבול! 2 אאוט, 2 סטרייקס, והדודג'ס ביתרון 7 – 7. סטרייק נוסף של אחד הקלוזרים המוצלחים (והמנוסים) בליגה, והדודג'רס עולים ליתרון 3 – 1 בוורד סיריס.
    החובט הוא פיליפס, שחקן שלא מי יודע מה עשה משהו בקריירה שלו. למעשה, מדובר על שחקן שעולה לחבוט כאשר הרקודרד שלו מראה על 0 חבטות בקריירה בפלייאוף. 0.
    ועדיין,
    זה הבייסבול.
    הכל יכול להתרחש.
    היו רצים על הבסיסים הראשון והשלישי,
    פיליפס חובט חבטה מוצלחת למרכז השדה, וזו ההגנה של הדודג'ס שמפשלת, ומאפשרת ל-2 הרצים להשיג לא רק את השוויון, אלא גם את הניצחון.
    במקום יתרון של 3 – 1, הסדרה בשוויון 2, והכל פתוח.
    מדהים איך המשחק הזה יכול להשתנות, איך סטרייק אחד הוא ההבדל בין ניצחון להפסד.

    1. גיא , מפשלת זה האנדסטייטמט של 2020. אני לא רואה הרבה בייסבול אבל שתי שגיאות הגנתיות ברצף זה דבר נדיר מאד ועוד במהלך האחרון של המשחק? לא חושב שיש כאלו ארועים בעונה הרגילה אז בסדרת הגמר?

  7. תודה מנחם
    היו דיבורים על טרייד אפשרי של פול
    הלייקרס צריכה לוותר על 4-5 שחקנים בשביל שזה יקרה.
    נראה שרונדו והווארד לא ישארו והלייקרס חייבת למצוא תחליף במינימום. מזלה שהבחירה ה 29 בדראפט שלה השנה ולא של ניו אורלינס.
    לגביי טראמפ
    אלא אם הסקרים ווי אוף נראה לי שיש לו פער עצום לסגור
    אין לטראמפ סיכוי לנצח
    עברתי על מדינות המפתח
    מישגן ביידן מוביל ב 8 אחוז בסקרים(טראמפ ניצח ב 0.2 אחוז ב 2016)
    פנסילבניה(ביידן בפלוס 6, טראמפ ניצח ב 0.7 אחוז)
    אוהיו טראמפ מוביל בחצי אחוז(ניצח ב 8.2 אחוז ב 2016)
    הוא בדרך להפסיד באריזונה,ג’ורג’יה ואיווה שבהן הוא ניצח ב 2016.
    טקסס ופלורידה צמודות אבל לא בטוח שיעזרו לו גם אם ינצח.

  8. אין מומי, אז יש פרופסור מנחם לס בכבודו ובעצמו, אחלה תמונה של הגברת עם המאחוריים.
    בושת? או לא בושת?

  9. עברתי קצת על ״המספרים״ בסוף שבוע
    טראמפ לקח 100 אלקטורים יותר ממיט רומני
    6 מדינות –
    פלורידה(29)
    פנסילבניה(20)
    מישגן(16)
    ויסקונסין (10)
    אוהיו(18)
    ועוד מחוז במיין (1)
    הוא עלול לאבד את אריזונה(10).
    במדינות הגדולות(ניו יורק וקליפורניה טראמפ בקושי מגיע ל 30 אחוז) אבל שאר אמריקה שונאת את מה שקליפורניה וניו יורק מייצגות.
    הולך להיות ממש מעניין

  10. לגביי אבדיה
    יש דיבור קצת הזוי בארץ הקודש ששולח את אבדיה דווקא לגולדן סטייט
    אני חושב שכדאי להם לדחוף את וויגנס להוקס(יש להם מלא כסף תחת התקרה) עבור קאפלה + סוויפ בבחירות דראפט
    זה יכול להביא את אבדיה דווקא לגולדן סטייט.
    בכל אופן אני מאמין שהוא יהיה בקליבלנד.

    1. למה נראה לך שההוקס יסכימו לזה? לקחת את החוזה ההזוי של וויגינס על עמדה שיש לה שם 2 שחקנים שהם מאוד מאמינים בהם? ולתת את קפלה?

  11. אחלה מעורב, תודה רבה מנחם. הקטע על הפטריות בבהונות של ג'יני באס קרע אותי מצחוק, לא יודע איך אתה ממציא כל פעם מחדש הברקות כאלה
    🙂
    .
    לדעתי הלייקרס ישמרו, פחות או יותר, על הסגל הקיים, גיב אור טייק שחקן או שניים, ויעשו טרייד גדול על שחקן שלישי משמעותי רק במהלך העונה אם יהיה צורך.
    .
    אם יש דרך לשמור את קייסיפי במחיר של לוותר על קוזמה הייתי ממליץ להם לעשות זאת. את רונדו הם חייבים להחזיר, ולו כדי שלא ילך לקליפרס. ובווגאס לא יתחילו את ההימורים על האלופה הבאה עד שלא יהיה ברור איפה דני גרין ישחק בדצמבר.

  12. קצת בשביל שתצחקו על הבוקר כי יש הרבה דברים מצחיקים וגם להעצים ולהאדיר את הקוריוז (תרגיל שיקצי) מעתיק את סיפור המעורב המקומי מאתמול.

    איזה ערב היה היום!
    הוא התחיל כבר בטראש טוק על ההתחלה כאשר גמייקל גרין ולאורי אומרים לי יאללה תחלק קבוצות, אתה הבוחר דראפט שלנו. אני לקחתי את ג'מייקל והתמנון ובצד השני הרקדן לאורי ופול גורג (לא הפול גורג שאתם מכירים מסיפורים קודמים, הוא כבר שנים לא היה במגרש). עם פול גורג החדש עוד לא עשיתי לכם היכרות (זה כינוי שהרקדן קורא לו ותפס בשכונה באמת).הוא בן 17, 1.91, משחק בקבוצה עם הרקדן, חתיכת שחקן עם משחק פנים ושלשות אש אבל מיד ריינג אין לו בכלל, הוא אתלט ופיזי אבל הוא בא לשחק לפעמים ולא באופן קבוע. במפגש הראשון בינו ובין התמנון הוא ניגב אותו רצח ברמה שדי הפתיעה אותי, האכיל אותו הטעיות ושלשות בקלילות. יש לציין שזה יום אחרי שהתמנון נוגב עי 2.05 ענק והיה עייף עם גוף כואב.
    לאורי אמר בלי בושה שזה לא כוחות יקרעו אותנו, הרקדן אמר שזה לא כוחות, אמרתי להם נראה מה כוחות ומה לא מה אתם מפחדים.
    מיותר לציין שניגבנו אותם 10 -2 משפיל שאני מסיים את המשחק כמעט מהלוגו בסוויש. לפני זה היה עוד שלשה על הראש של לאורי שלקח אותי כפרוייקט ומיד ריינג על הראש הרקדן בסוויש.
    וצעקתי להם לא כוחות!!
    לאורי זרק "גם תרנגול עיוור….והרקדן המשיך עם "פוקס"…
    אמרתי להם עוד משחק ? אתם לא תנצחו שום משחק.
    הרקדן אמר יש על פיצה? אמרתי לו קודם תנצחו אחד בשביל שיהיה משחק מכריע על פיצה, הסכמנו על סידרה של הטוב מ3 שלנו כבר יש נצחון.
    משחק 2 היה צמוד ונגמר ב10-8 שהתמנון מנצח עם שלשה נדירה, השאירו אותו לבד לגמרי.
    הרקדן לא קלע שום נקודה ב2 המשחקים….וגמייקל כל המשחקים טיטרש אותו מאחורה צועק לי יופי אתה מחסל אותו, הוא לא יכול עליך, הוא לא יודע כלום, הוא סתם תרגילים, הרג אותי מצחוק בפנים, העפתי לו כמה כדורים לחוץ שניסה לחדור עליי, הוא נהיה עצבני חבלז והתחיל לדחוף בכוח ולבקש עבירות שלא היו ועשה גם תוקפות אבל ויתרתי לו, עשינו עליו חילופים אגרסיבים לא נתנו לו שלשה אחת נורמלית לקחת, פול גורג קלע את כל הנק שלהם ב2 המשחקים.
    הרקדן לא יכל לשאת את זה וביקש עוד משחק על עוד פיצה, לאורי וגורג לא רצו אבל הוא שכנע אותם.
    במשחק ה3 גמייקל צעק לו הוא מחסל אותך, אז הרקדן ענה לו הוא לא מזיז לי זה לא נכנס לי הוא לא יכול לשמור עליי עושה רק עבירות,אמרתי לו מי נוגע בך (באמת שהכל היה נקי), זה נקרא חיסול ממוקד תתרגל, אמר לי אתה בגיל של אבא שלי אני אביך אותך אמרתי לו יאללה חבל אתה תובך פה מול כולם, אמר לי בא אחד על פיצה?
    הייתי עייף מאד אבל ככ עצבני שזה השכיח לי את העייפות וזרמתי איתו לאחד על אחד,הפסקנו את משחק 3 באמצע במצב של 6-4 לנו.
    עכשיו כל המגרש הפכו לקהל, היו איזה 20 איש.
    אני התחייבתי וקלעתי, אני מתחיל. ישר שמתי לו שלשה מהצק על הראש 2-0. אחכ עוד זריקה ל- 3 והחטאתי, הוא שם עליי סל מחצי מרחק ועוד אחד יפה בחדירה 2-2.
    אחכ שנינו החטאנו כמה זריקות עד שהוא קלע 2 שלשות רצוף 6-2 לו. היו עוד כמה החטאות ואז הוא שם לי בפרצוף מחצי מרחק 7-2. ההחטיא לקחתי ריב רצתי ישר ל3 סוויש 7-4. אחכ הרקדתי אותו 20 שניות שהוא לוחץ עליי לקחתי צעד אחורה קרוסאובר ו3 בפנים. 7-6. הוא כבר היה בפקה חדרתי עליו לליאפ 7-7. סל הבא לקאותו לספוט חצי מרחק חצי פינה טימי עם הקרש 8-7 מהפך.
    ניסיתי לגמור עם 3 אבל קלינג, הוא עלה ל3 החטיא והכדור ניתז לכיוון החצי אני כבר רץ אליו ויודע כבר בריצה שאיך שאני תופס את הכדור אני מסתובב וזורק ישר לא משנה מה, הוא רץ בטירוף מאחורה אני תופס ו2מטר מה3 מעיף מעליו שהוא קופץ ונוחת עלי ואני צועק פאול אבל הכדור בסוויש רק רשת 10-8לזקן גיים!!! אני צועק לו. כולם ירדו עליו חח.
    הרבה זמן עבר מאז שהייתי ככה שמח מנצחון, עדיין יש את זה לזקן זרקתי לו.
    הוא רצה עוד משחק אמרתי לו אין מצב היום, אמר לי מה אתה מפחד חחח, רדף אחרי כל הערב שאשחק נגדו. אמרתי לו הזקן עייף ביום אחר.
    אני הולך עכשיו לשגע אותו עד שאשחק נגדו שוב, רק שארגיש חם ולא עייף יהיה גיים 2 ושם אנגב אותו שילמד לקח. אי אפשר לשחק מולו עייף, הוא בכושר של סוס.
    נתתי 300 אחוז היום על אדי דלק כל הגוף מפורק הברכיים והכתפיים כואבות, לפחות יומיים מנוחה.
    גמייקל המשיך לטטרש אותו גם אחרי שהמשכנו את משחק 3 וסיים אותו עם 2 שלשות נצחון 10-5.
    הפסיד 3 פיצות, אמרתי לרקדן תגיד לאבא 🙂איך הוא היה עצבני הלך הביתה חפוי ראש. אני יודע עכשיו שהוא לא יעזוב אותי עד שינגב אותי ומשחק הבא הוא יבוא טעון אבל גם אני הולך לבוא טעון ולעצבן אותו.
    ההופעה שלי לא נעלמה מעיניו של לאורי שמציק לי כבר זמן מה להצטרף לקבוצה שלו בליגה למקומות עבודה, הציע כבר חוזה כמה פעמים אבל אין זמן למסגרות מסודרות אמרתי לו🙂

    עוד אנקדוטה מצחיקה, פעם לפני כמה זמן שבאתי למגרש ראיתי בחור גבוה איזה 1.95 מינוס בערך, חסון, נראה אתלט, לבוש כמו מקצוען איזה אנתוני דיוויס עם כל הטייץ של הספורטאים וכל הדברים וקלע איזה 2 שלשות לפני שהתחלנו לשחק, אז היינו באותו רגע 5 וצירפנו אותו ל3 על 3, הבן אדם לא קשור לענף, נקרענו מצחוק, אפילו ריב בקושי לוקח שלא נדבר על איירבולים וזריקות הזויות ואוויר הגנתי, קיצר לא בענף הנכון.
    כמה ימים אחרי באנו שוב ולאורי שלא ראה בפעם אותו בפעם הקודמת לקח אותו אליו חחחח, אמר לרקדן יאללה עד שיש לנו גבוה סוף סוף (ואני וגמייקל נקרעים מצחוק בינינו לא אומרים לו כלום), לאורי השתגע צעק עליו כל המשחק חחחח, מדבר איתו על פוסט ובק דור חחחחח. אמר לי מה זה הדבר הזה חשבתי הוא שחקן 😂😂.
    אחרי עוד כמה ימים גימי באטלר הגיע עם חבר והם ראו אותו ולקחו אותו איתם,אמרתי לו אחי זה לא כוחות עזוב אל תכניס אותו, הוא חשב שהתכוונתי שזה לא כוחות כי איתו הם יותר מידי טובים חחחח זרק לי מה אתה מפחד…….אחרי שנגמר 10-0 אמרתי לו עכשיו הבנת? אמר לי מי זה הדביל הזה חחח
    והיום פול גורג ראה אותו פעם ראה אותו פעם ראשונה ולקח אותו איתו באחד המשחקונים, אמרתי לו שהוא לא יודע לשחק אמר לי לא חשוב העיקר יקח ריב ויעשה הגנה חחחח חשבתי לעצמי אמרתי לתמנון לך תנגב אותו ורק מסרתי לו עליו 10-0 :), ופול גורג צועק עליו סוויץ חסימה למה אתה לא עוזר חחח, אמר לי אחרי המשחק מי זה הדביל הזה?
    מה אני הכי אוהב? שהוא לא מתייאש לשחק איתנו

    ולדבר המעניין יותר המעקב אחרי ET33 שהרבה זמן לא פירסמתי את מעלליו (בכל זאצריך להריץ מניה) מהאימון בוקר של אתמול של כמה היילייטס. הגענו כבר לשלב שביצועיו נמדדים על זמן ומהירות בכל תרגיל. חל בו שיפור עצום במהירות
    https://youtu.be/WgVj2vYhfi8
    https://youtu.be/qR9x0CoItd0
    https://youtu.be/7TZYIzsOuio
    https://youtu.be/zF-PlXJUlek
    https://youtu.be/zFHUjcJANPU
    https://youtu.be/CMhVCladB_8
    https://youtu.be/efZ0YFQaZtk

    1. ענק קראתי אתמול, לגבי הילד ראיתי את הסרטונים נראה מרשים , אתה חייב לנפח מנייה אבל למה אתה לא נותן לו לזרוק לסל קטן? במקום הזריקת כדור ברזל של סימונס?
      .
      לגבי הרקדן כל היום מרקידים אותו נראה לי ניסית למכור לנו כוכב שבפועל מדובר בנגר נגר

      1. אתה מכיר שכונה עם סל קטן? אין כזה לצערי והחוג שלו בטח יחזור עוד הרבה זמן. הסלים הביתיים פחים לא שווים כלום וסל רציני איך אסחב לכל מקום?

        הרקדן מנגב דווקא אבל הוא פחות טוב שהוא עצבני זה גילינו לאחרונה. חוץ מזה למדנו אותו אל תשכח אני כבר יודע כל נשימה שלו יודע מתי לתקוף באמצע הריקוד שלו שהכדור עומד לגעת בריצפה קצת לפני, יודעים לאיפה הוא הולך אין לו יותר זריקה פנויה בשום מצב בלי יד בפנים, מכינים לו תכנית משחק וגם התחילו לטטרש עליו חופשי גמייקל ולאורי הם טראש טוקרים חבלז לא סותמים לשנייה במשחק.
        הרקדן הוא כוכב שלא יהיה לך ספק עדיין מנגב אותנו בלי הכרה לרוב.
        לאורי מטטרש אפילו שחקנים בקבוצה שלו אני אומר לו שהוא מוריד להם בטחון הכי מצחיק שהוא וגמייקל יחד הם מטטרשים אחד את השני גם.
        אתמול לקראת הסוף הוא וגמייקל היו יחד וגמייקל ניגר 4 רצוף הוא אמר לו תפסיק תמסור אז התקפה הבאה לאורי הלך עליי בכל הכוח בלי למסור לפוסט וחטפתי לו ועף לו לחוץ הכדור וכולם מה זה צחקו איזה מבט גמייקל נתן לו 😂😂😂 היה גדול

            1. עם שמים משקל ( אני שם שקיות של אדמה לעציצים) הוא יציב.
              .
              לא כזה סיפור לסחוב את זה, ואם יש לך איזו רחבה פנויה קרובה יותר זה גם טוב.
              .
              הגובה בין 1.60 ל-2.20, אז מתאים לכל גיל.

            2. נו זה הסלים המסורבלים הרגילים.הילד שלי ישבור אותו תוך שבועיים היה לי דומה לזה נשבר שזורקים הרבה עם כדור גדול.
              יש לו אחד טוב בחוג אבל עולה איזה 4 אלף הבעיה איתו שאי אפשר לסחוב אותו לכל מקום סתם גדול.
              קיצר ימשיך להתאמן על סל גבוה 😎

    2. חבריקו גדול אתה. אני מתקשה לעקוב אחרי כל השיות החדשים – נראה שהנגר הגבוה החדש זה סוג של אדאמס 😂😂😂 נסה לעשות ממנו קאפלה משודרג ויש לך אדבאיו 😂😂😂😂
      לגבי הקטנציק הוא מוכשר מאוד! יש לו יופי של כדרור. אני עם ברוך כאן – מציע לתת לו לפתח קליעה יפה וטובה עם כדור קטן על סל קטן. טכניקה יותר חשובה מסל בגילאים האלה. שלא תשתרש לו ההדיפת כדור ברזל.
      כשברוך צודק הוא צודק.
      גם לגבי הקורונה – נראה לי שחוץ מגיא – כבר כולם בארץ הבינו שאין באמת דבר כזה (כולל הממשלה 😂😂😂 היו לה 10 חודשים להכין מרכזי טיפול עם 1000 עמדות הנשמה בצפון מרכז ודרום ושלום על ישראל. היה עולה עשירית מהמיליארדים ששפכו סתם. אבל הם ידעו מההתחלה שהמיטות יעמדו ריקות חחחח 😂😂😂😂 עדיף לצעוק ״קורסים קורסים״ לנפח סטאט ולקבל תקציבים 🤦‍♂️)

      1. איזה אדמס וקאפלה אחי הוא בנדר. הנה עכשיו יש לו כינוי הוא גם בלונדי כמו בנדר ודומה לו במבנה גוף.
        הכי מצחיק שהכינוי שהוא קיבל מגיימקל זה אנתוני דיוויס 😂😂😂 בגלל הלבוש שלו עם כל הטייצים.
        גמייקל צעק לו אז בזמנו איך הוא לוקח לך ריב אתה צריך להטביע עליו 😂😂😂 שאיזה נגרון חגג עליו.
        יש לו לוק של אחד שישים עליך דאנקים במבט ראשון שאתה רואה אותו אבל ראיתי אותו מפסיד לבני 14 שהילד שלי ברמה שלהם כל אלה שעגל ראה אז בסרטו בקושי מקפיצים כדור.
        הוא צריך חצי שנה אימונים עם שוט בשביל להיות נורמלי.
        הבן אדם לא יודע לעשות אפילו חסימה הביאו לו כדור ליד הסל מול התמנון והוא העיף את הכדור מעל הקרש….
        עשה כמה פעמים צעד וחצי מה3 וזרק מהעונשין את הלייאפ לאיירבולים….
        איזה אחד שמידי פעם משחק איתנו אמר עם כל הגובה הזה הייתי מטביע עליכם פה 😂😂😂 אחרי שנפל גם בפח שלו.

    3. מעולה שמעון.
      זה הקטנצ'יק עוד גדול יהיה.
      הוא יגדל להיות סטף קרי קטן, רק שלא יגלה כשיגיע לגיל הדראפט שהאנליטיקס הראו שסנטר גדול שחונה ברחבה יותר יעיל מיידוי שלשות מהלוגו. כי נראה לי שזה לא הגנים שאבא ואמא שלו נתנו לו.

  13. מנחם – אם אתה רוצה ללמוד אז בבקשה יש כאן מספיק מי שיכול לעזור לך וגם אני אשמח אבל כרגע אתה זורק רסיסי דברים שקראת ומפרש לפעמים נכון ולפעמים לא כשעל זה אתה מוסיף "חשיבה מחוץ לקופסא" שהיא בעצם בוא נעשה מה שדאגו בניסוחים משפטים ארוכים למנוע.
    לענינו:
    1. ללייקרס לא יהיו 35 מיליון לשחקן חופשי -זה פשוט לא קורה (אלא אם אתה רואה את דיוויס חותם בקבוצה אחרת). מה שיהיה להם הוא כמו שכתבת מיד-לבל אקספשן. כשמו כן הוא נועד לקבוצות מעל התקרה להתחזק על ידי חריגה בשחקן/ים. מדרג הביניים. אם נסכם את מה שכתבת שם. בהנחה ואחרי ההחתמה שלו הם מתחת לסינר של תקרת המס (6 מיליון מעל סף המס) אז זה יהיה כ-10 מיליון. אם הם יהיו מעל אחרי ההחתמה אז רק 6 מיליון.
    2. כריס פול ללייקרס יכול לקרות רק עם KCP לא יוצא מהחוזה שלו או שזה ממש להעביר את כל מי שחתום תמורתו. בפעם המיליון אי אפשר שקבוצה אחת תשלם את המשכורת בחוזה של קבוצה שנייה.
    3. המספרים על החוזים של השלישיה שציינת השנה הם: לברון 39 מיליון, אנתוני דיוויס 33 מיליון, כריס פול 41 מיליון.
    בשנה הבאה: לברון – 41 מיליון, כריס פול 44מיליון, אנתוני דיוויס 35 מיליון. אם לברון ופול יצאו מהחוזה ויחתמו ע 30 מיליון כל אחד זה לא יעזור ללייקרס בשום דבר מעבר לחיסכון אפשר במס (הימור – לפחות כריס פול לא ייצא מהחוזה.).

  14. טוב, אני חושב שיהיה לי זמן היום בלילה, אני אכתוב משהו מפורט ומסודר למרות שקשה לי להקליד בעברית.
    לאיזה מייל אני שולח את זה ?

            1. השבח לאל

  15. תודה מנחם. משעשע כרגיל. אשך ההשוואה לאבאר בול=שמעון זה גאונות. אחד לאחד, יש למה לצפות.😂 ברוך שתהיה בריאה הילדה.

  16. הלייקרס כבר משכנו חלק נכבד מהעתיד שלהם בטרייד עם ניו אורלינס שהביא את דייוויס ללוס אנג'לס. אם הם ישלחו גם את קוזמה החוצה בטרייד זה יגיד לכולם שהינה אנו הולכים על ההווה ולא על העתיד. כול זה בקבוצה שהכוכב הראשי שלה הוא בן 35.

    1. יש בזה משהו, אבל הערך של קוזמה הרבה יותר גבוה בקבוצה אחרת מאשר בלייקרס, ששם הוא סוג של קלעי שלשות.
      לעתיד יש להם את דייויס (וגם את קארוסו ופופ כרגע).
      ללברון יש עוד 2-3 עונות חזקות, שווה למצות אותן תמורת סיכוי לאליפות

  17. נו, ברוך, אז מה יש לך עכשיו להגיב על נזקי עישון וקרינת השמש והשפעות הקורונה לטווח ארוך.
    המחקרים בנושאים אלו ברורים לחלוטין ומצביעים בוודאות על נזקים חמורים הנגרמים מעישון ומכל מה שקשור למוצרי טבק ומקרינת השמש ושלנגיף הקורונה השפעות רציניות לטווח ארוך אצל לא מעט אנשים וגם מאלה שעברו בקלות את המחלה מנגיף הקורונה או אף לא חשו במחלה.

    1. עישון זה חרא מהסוג של עדיף כלום מאשר קצת או הרבה.
      .
      שמש זה אחלה והכרחי במידה מסויימת, יותר מידי יכול לגרום לנזקים. אבל פחות מידי גם גורם לנזקים.
      .
      קורונה זה וירוס. הנזקים לטווח הארוך שמיוחסים לה זה פסיכולוגיה בגרוש, טקטיקת הפחדה, כי גם במדע הרפואה, אפילו בגרסה המערבית שלו לא ניתן בעת הזו להוכיח נזקים לטווח ארוך לגבי נגיף ויראלי שהפציע לפני שנה.
      .
      להשוות בין שלושתם ולנסות להסיק מסקנה כלשהי נועד לכישלון. המשך שבוע נעים ציפור יקר.

      1. הנזקים לטווח ארוך של הקורונה הן עובדות מוחלטות בדיוק כמו נזקי העישון והשמש!!!
        באחת הקישורים בנושא זה מחלימים מהמחלה מעידים על השפעות רציניות של הקורונה גם אחרי ההחלמה (ובילק מהמקרים מדובר בחולים קלים או שאף לא חלו אלא רק נשאו את הנגיף.

        1. אני מעריך שלא אצליח לשכנע אותך, אבל בתור מדען ובוגר תואר בפילוסופיה עם הרחבה של פילוספיה של המדע, למיטב ידיעתי הצנועה הנזקים הבריאותיים ארוכי הטווח של הקורונה יוכלו להתברר בהכרח רק אחרי שיעבור זמן ארוך טווח.
          .
          אלוהים ברא את העולם ב-7 ימים זה עובדה מוחלטת!!!

          1. תודה שרת ובוקר טוב , הפחדה זולה בדיוק כמו הקורונה, אני מאמין שאתה בשנות ה40 לחייך בסביבות הגיל של הבת שלי, שוב שפעת קלה, לא יודע איזה חולשה של כמה חודשים מספרים…

            1. אצלה כמו שפעת קלה אך אצל לא מעט אחרים הרבה יותר רציני כמו אצל שכנים שלי וההורים של הבעל.

  18. תודה מנחם, לדעתי הסיבה העיקרית אין יותר מדי התלהבות מהאליפות של הלייקרס כי פשוט לא הופיעו יריבות ברמה שלה, זה הרגיש קל מדי בלי קרבות אפיים ובקושי משחק 6 אחד נגד יריבה נחותה. אצל חלק מהאוהדים אני מניח שגם לנוכחות של לברון יש חלק בחוסר ההתלהבות

  19. מדהים לראות את שוורצנגר (ועוד בצעירותו!!), שנחשב לענק שרירי ומפחיד, מול "סך הכל" שחקן כדורסל.
    ווילט הזה היה משהו שלא מהעולם הזה.

    1. הסיפור המפורסם מאותו סט צילומים הוא שכשאנדרה הענק וארנולד התווכחו פעם על תשלום חשבון במסעדה (כל צד רצה לשלם על הכל), אנדרה תפס את ארנולד, הרים והניח אותו על ראש הארון כדי לסיים את הדיון.

  20. קצת על ג"ס ועסקאות חליפין. אני רואה המון עסקאות שמסתובבות סביב וויגינס. עכשו, ויגינס הוא לא אול סטאר, וויגינס לא יודע לקחת ריבאונד, וויגינס נוטה לעמוד ולהסתכל על החברה שרבים על כדור מתחת לסל, וויגינס נוטה להתנתק מההתרחשויות במשחק. הכל נכון. אבל ראשית, צעקה אחת של גרין (או מדויק יותר האווירה שיש בג"ס) כבר תשפר את כל המגרעות האלו ב 10 אחוז ובעיקר, יש המון דברים אחרים שוויגינס כן עושה טוב, טוב מאד ומצוין.
    .
    כל מי שמסתכל על ההרכב של ג"ס מזהה את החוסר שחקני כנף, בעיר גבוהים. החוסר הזה הרבה יותר קריטי מהחוסר בסנטר גבוהה אמיתי. למה? כי אין בשוק שחקני כנף גבוהים, כמו וויגינס. אין!!
    .
    אז עם כל המגרעות של וויגינס, לתת אותו בעסקה שלא מחזירה שחקן שימלא את העמדה שלו, זה לא הגיוני. זה יקרה אך ורק אם יאניס ואולי, אולי סימנס או אמביד יהיו בצד השני.
    .
    מי שחושב שאני טועה מוזמן להציג עסקה וישפוט הפורום.

    1. הצעקות של גרין לא מזיזות לאף אחד הוא צעק גם על דיאנגלו.
      הפכו פה את וויגינס לאיזה שחקן ליגה ג. בחייאת הבן אדם שחקן של 20 נק. הבעיה שלו שהוא יושב על חוזה שמן יחסית.
      וויגינס לא הולך לעשות עבודה שחורה ולעשות חיתוכים ולהילחם על ריב בשביל קרי וקליי ולכן הוא יועבר, הוא לא מתאים לשם.
      הוא תפור לניקס יחד עם ראס

        1. נו זה היה בדיחה השורה האחרונה.
          אם אתה רציני אפשר לחלץ מהניקס כמה נגרים שיעזרו יותר כמו רובינסון נגיד עם נוקס וגיבסון קשישא. נוקס יודע לדפוק צאקות מה3.
          לא בדקתי אם זה עובר או משהו כזה

    2. רן לצערי אתה חולם וויגנס שחקן חלש על חוזה נוראי יש עשרות שחקנים בכנפיים בליגה או טובים יותר בחוזים נמוכים הרבה יותר (אוברה גראנט, מוריס גלינארי …) אני לא מדבר על רוקיז בכלל.
      .
      לגבי וויגנס הוא חלש מאוד, שחקן לא אפקטיבי בלי יכולת ניהול או קליעה מרחוק, יש לו קבלת החלטות רעה מאוד , אפס הגנה, הוא עצם בגרון שהלוחמים צריכים לפצות עם בחירה כדי שמישהו יחליט בכלל לקבל את החוזה שלו (3 שנים 100 מליון).
      .
      בטוח שלא תקבלו עליו אולסטאר או משהו בקאליבר של זה (אני לא מדבר בכלל על יאניס או אמביד שפרט לקרי אין לכם צ’אנס לקבל).
      לגבי גרין זה גם פח אשפה שנפלתם איתו לצערי ההזהרות שלי לא הגיעו ללוחמים וחוזה ה100 מליון שלו גמר אותכם.

      1. נו, תציע עסקה עם שחקן כנף גבוה. כתבתי וגם שמעון כתב, הוא לא אול סטאר אבל גם לא סמרטוט רצפה. לגבי גרין, נחכה ונראה

      2. אתה יוצא מנקודת הנחה שקבוצות רוצות שחקן כמו וויגנס ומכאן באה הטעות.
        .
        למה קבוצה צריכה את וויגנס? מדובר בשחקן שבמקרה הטוב בינוני (הוא הרבה פחות) על חוזה נוראי, קבוצות יכולות להביא את גילנארי אוברה גראנט… בפחות כסף

        1. בכלל לא. לא קראת טוב מה שכתבתי. כתבתי שיש המון הצעות לעסקאות שכוללות את ויגינס שמשאירות את ג"ס בלי שחקן כנף גבוה וגם שוויגינס יכול למלא את התפקיד הזה.

          1. שוב למה שקבוצה תסכים לקבל את וויגנס ועוד שתתן סטאר תמורתו? הוא לא מועיל לא לקבוצה ולא לגולדן סטייט
            יש לגולדן סטייט את פסקל שנותן כמעט אותו דבר בחוזה נוח וויגנס לגמרי לא ממלא את עמדת הכנף בהצלחה. לגודלן סטייט יש גם בעיות רציניות בעמדת הסנטר. ובכללי זה קבוצה שלא תהיה קוטנטדרית בשום מצב בסגל הנוכחי.
            .
            ,ץעכשיו צריך להסתכל על זה גם מנקודת מבט כלכלית, גולדן סטייט חטפה אותה בצורה הקשה ביותר מהקורנה ההפסדים ומדברים בהפסדים של מאות מילונים (בטח לפי התחזית של 600 מליון),אני בהחלט רואים אותם מנסים להיפטר מווגינס רק בשביל להימנע ממס מותרות העצום שיש להם

            1. המצב הכלכלי שלהם בעיתי. בניגוד לבאלמר לליקוב אין מיליארדים ואין ספק שהמיזם של בנית ההיכל וכל הקומפלקס שסביבו מינף אותם מאוד. אבל הריבית נמוכה והחשוב של חגירה מתקרת המס נעשה רק ביחס לתמונת המצב שסוף השנה. לכן אין בהילות לפריקת חוזים כדי לצמצם הוצאות. פניקה לא שירתה איש. יחד עם זאת יש מצב שבהמשך הם יחליטו לותר על החוזה של וויגינס וזה יעלה להם בנכסים נוספים. לא מה שהם תכננו אבל זה מה יש.

  21. דוק, אני לא מבין למה אתה אומר שלא קפצו משמחה, אני יודע שקפצו, והתקלחו בשמפניה ורצו כמו פסיכים במסדרונות. לא השחקנים, הסוכנים שלהם. השחקנים מה יש להם לקפוץ (עוד חס וחלילה יחליקו מהקפיצה וימתחו איזה גיד)? אחרי שהסוכנים שלהם ימירו את ההישגים באליפות לכדי חוזים חדשים ושמנים, אז השחקנים יקפצו כאילו אין מחר. סך הכל לא לקחו פה אליפות בשביל הספורט אלא בשביל הדיונים על החוזה החדש. ואין כמו לדון על חוזה שאתה מניח את הטבעת אליפות על השולחן בתחילת המשא ומתן. רק לראות את העווית בעין של הג׳נרל מנג׳ר שווה כל ההישג.

      1. מה אתה מדבר, תראה איזו חגיגה 🙂 וחוץ מזה, אלופת הנשיונל ליג זה גם לוקח. אבל האמת שכל עוד הדודג׳רס רק צריכים לשחק כדי לנצח ואילו הרייז צריכים להוציא מים מהסלע, להחזיר אותם לסלע, לסחוט את הסלע, לקחת אותו לבדיקת MRI בהדסה, לזרוק אותו מראש עזריאלי ואז להחזיר אותו שוב למקום כדי להוציא ממנו שוב מים כדי לנצח, הדודג׳רס עדיין פייבוריטים 🙂

        1. פייבוריטים או לא, הפספוס הזה במשחק 4 יכול לדפוק את האליפות. הרייז עכשיו עולים לחבוט בלי פחד ועם התלהבות של קבוצות אלופות. מקווה שקרשואו ילמד אותם לקח אבל לא הייתי בונה על זה (וגם אם כן, איך נחזיק מעמד עוד 3-4 אינינגס אחריו?)

          1. טוב, אתה ממשיך לדבוק בתפיסת המומנטום, ואני אומר לך שאין מומנטום בבייסבול. ואם כבר, מי שיעלו לאכול את הדשא אלה הדודג׳רס, לא הרייז. הרייז יאכלו את הדשא רק אחרי מחקר סטטיסטי מעמיק וסדנת אימונים בענייני אכילת דשא. אפילו את החגיגות של אחרי הנצחון השחקנים של הרייז היו צריכים לבדוק בדפי סקאוטינג שלהם כדי לדעת איפה לקפוץ ומה לצעוק

            1. מה שאני רואה זה קבוצה שמאמינה בעצמה כמו וושינגטון שעשתה את זה לדודג'רס, וחובטת הרבה מעל ליכולות האמיתיות שלה

            1. כן, ועכשיו להפסיד? פעם שלישית ב-4 שנים? כבר עדיף לא להגיע לשם

      2. אל תדאג, זה רק ההתחשבנות של אלי הבייסבול עם קרשו. הוא הולך להגיש 7.2 אינינגס עם ראן אחד במשחק הקרוב, ובמשחק השביעי באקסטרה אינינגס הוא יעלה לסגור את המשחק ויזכה ב-MVP של הוורלד סיריס.

        או שהוא יפשל כהרגלו ויתן שישה ראנים ב-5 אינניגים במשחק הקרוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט