לברון לאן? – דיון הופס לימי קורונה / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לברון לאן? – דיון הופס לימי קורונה / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בשנים האחרונות חלו מספר רב של אירועים שבעבר הלא רחוק היו נתפסים, לפחות על ידי, ככמעט בלתי אפשריים. מילים כמו גלובליזציה, דיגיטציה, רשתות חברתיות ולאחרונה גם קורונה, הביאו לחוסר וודאות שלא ידענו כמותו, פרות קדושות נשחטות חדשות לבקרים, וההגדרה "הזוי" הפכה נפוצה להחריד.

מאחר ובנ.ב.א עסקינן, ומאחר ועונת הטריידים בפתח, תהיתי מה יהיה טרייד הולם לתקופה זו. טרייד שלא היינו מעלים על דעתנו שיקרה בנסיבות נורמליות. טרייד שלא רק יפתיע אותנו מאחר ולא צפינו אותו, אלא גם ינתץ, במידה רבה, את מה שחשבנו כבטוח ונורמלי בליגה.

ומה בטוח ונורמלי בליגה כבר 17 שנה? יפה ניחשתם – לברון ג'יימס.

אז הנה לכם, מופתעים יקרים, מסר מהעתיד – בחמישי בדצמבר 2020 ידווח סטיבן איי. סמית', מצווח ונרעש מאי פעם, שהלוס אנג'לס לייקרס הטרידו את לברון ג'יימס.

כמובן שכולנו נחשוב שזו שעתו המגוחכת ביותר של איש שהגיחוך אינו זר לו, אבל ככל שיחלפו השעות יתברר שאכן כך קרה.

"סיק טרנזיט גלוריה מונדי", קבע ווג' בפאנל הפרשנים. "מי זו גלוריה מונדי?", שאל שאק את צ'אק המופתע, או להיפך.

מתוך שטף הידיעות, השמועות וההדלפות בימים שלאחר מכן יתברר שהלייקרס ניצלו את העובדה שלברון חתם לפני שנתיים על חוזה לארבע שנים, ללא אפשרויות יציאה וללא וטו על טרייד, והעבירו אותו לקבוצה אחרת.

ידוע שלברון לא ביקש את הטרייד, אך מאחר והוא מסתגר באחוזתו עם משפחתו ומקורביו ואינו נענה לפניות ישירות מהתקשורת, דעתו בעניין היעד הבא טרם הובהרה.

הפרשנות המובילה הינה שאנתוני דייויס התנה את חתימתו על חוזה ארוך טווח בלייקרס בכך שלברון יעזוב את הקבוצה, ובכך אילץ את הלייקרס לקבל החלטה חסרת תקדים במילניום האחרון – לוותר, מיוזמתם, על לברון ג'יימס, ועוד רגע לאחר זכייתו באליפות וב-FMVP.

"אנחנו מודים ללברון על כל מה שתרם ללייקרס בשנתיים האחרונות, ובעיקר על תרומתו האדירה לאליפות בעונה החולפת", צייצה ג'יני באס, "ההחלטה על הטרייד הייתה הקשה ביותר שאי פעם קיבלתי במסגרת תפקידי", הוסיפה, "אנחנו בטוחים שלברון יצליח ביעדו החדש, ואנחנו אופטימיים מתמיד בנוגע להצלחת הלייקרס בשנים הבאות".

לאן הוטרד לברון? איזו קבוצה הימרה על שנתיים נוספות של לברון כעוס, ממורמר ושואף נקמה? ומה קיבלה הלייקרס של דייויס בתמורה?

טריידים הגיוניים, (כלומר, "דה ניו נורמל" של הגיוניים), ועוברים במכונה, יתקבלו בברכה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. למה דמצמבר? מהלך כזה צריך לקרות ברגע בו נפתח שוק השחקנים החופשיים, אז ההיצע בשיאו.
    .
    לאן ג'יימס הולך?
    לסאנס, כמובן.
    יש לנו GM שהוא חבר טוב של לברון. הסוגכן של לברון יוצא בהצהרה ש-"יש מצב שמעבר של לברון לכל מקום שהוא לא אריזונה, יפגע קשות בבריאותו וביכולתו לשחק…"
    הסאנס מעבירים כל מה שהוא לא אייטון או בוקר (לצורכי שכר, רוביו + אוברה מספיקים) + בחירת הדראפט של העונה + בחירת הדראפט של 22, 24, 26 (סיבוב ראשון).
    .
    הסאנס מדיחים את הספרס בסיבוב הראשון (נקמה!)
    את הרוקטס בסיבוב השני (נקמה!)
    את הלייקרס בגמר המערב (נקמה!)
    ואת הסליטיקס בפיינלס (הבולס לא פנויים, אבל גם הסלטיקס זה סבבה…) (נקמה!)
    .
    (וככה נראה ווישפול ת'ינקינג כאשר נותנים לו דרור…)
    .
    תודה, מאנו. באמת רעיון מרתק לדיון.

    1. מאנו תודה. באמת רעיון מרתק לדיון. גיא עם המזל של הסאנס הטרייד קורה ואחרי חצי עונה, איטון פורש לטובת הקמת עסק לגראס רפואי, לברון מחליט שהוא עובר לפוליטיקה ובוקר מבקש טרייד לניקס ביאושו.

      1. תיקון קל – 30 קבוצות.
        אתה חושב שבפיניקס יסלחו כל כך מהר על כל מה שהסאנס עשו להם במהלך השנים? לא ולא.
        הפיניקס תראה לסאנס מאיפה משתין הסארבר, ובדיוק ברגע הכי כואב.

  2. רעיון חמוד.

    הלייקרס רוצים להישאר רלוונטיים לאליפות ולא לעשות טנקינג, אז הקונספט צריך להיות טרייד עבור כוכב ולא בחירות וחוזים נגמרים.
    פה הבעיה, כי אין כוכב שהייתי מעדיף על לברון 🙂

    מה שכן אפשרי זה:

    טרייד לברון בתמורה להארדן

    לברון בתמונה ללילארד ורודני הוד

    לברון בתמורה לבן סימונס וג'וש ריצ'רדסון

    על האחרון בטח לא הייתי הולך במקום על הלייקרס, אבל בעולם דמיוני שבו אני רוצה להעיף את המלך הייתי זורם על שני הראשונים

    1. רעיונות מעולים לדעתי, תודה רבה אדר.
      .
      לברון עבור הארדן זה טרייד שחשבתי עליו עוד בשנה שעברה. משהו שם נראה לי מאד נכון – לברון מביא נסיון מוכח ליוסטון, וידע ליצר מצבים לשלוש לא פחות טוב מהמקורי. הארדן, הצעיר משמעותית מלברון, יפרח לצד דייויס וההפך. עכשיו רק צריך לשלוח את ראסל לניו יורק עבור מיצ'ל רובינסון בשביל הצבע, נקטילינה בשביל ההגנה, ואולי עוד מישהו שיודע לקלוע משלוש וזו תהיה קבוצה אדירה.
      .
      לברון בפורטלנד עם מקולם, נורקיץ', א. סימונס הצלף ועוד כמה חתיכות זו קבוצה אדירה. לילארד + דייויס כנ"ל.
      .
      מסכים לגמרי שסימונס וריצ'רדסון קצת בעייתיים. בעיקר בגלל סימונס, אנחנו לא רוצים שדייויס יהפוך לאמביד ויעמוד על השלוש.

  3. "אחרי שנים ארוכות שהם מיררו לי את החיים, אף על פי שתמיד ניצחתי אותם, אני לוקח את כישורי לשדות התירס של אינדיאנה. אנחנו נעבור סיבוב, שניים, שלושה, ארבעה עד שנזכה באליפות, אני באמת מאמין בזה. מלקולם ברוגדון ודומנטאס סאבוניס הם שדרוג עצום על קיירי וקווין לאב, ואני מאמין ביכולתנו לקחת את המועדון הזה לאליפות היסטורית, להוכיח שגם לקבוצות משווקים קטנים שהקהל שלהן מעדיף לעיתים כדורסל תיכונים יש מקום ראוי בליגה."

    אולדיפו+טרנר+בריאן בואן להשלמת משכורות, מפנק גם עם 2 סיבוב שני העונה, סיבוב ראשון 2023 והחלפת בחירות 2025.

    אינדיאנה מקבלת את הנמסיס הגדול, שיוביל אותה בוודאות לארץ המובטחת- קרי הסיבוב השני בפלייאוף.

    הלייקרס מקבלים אולסטאר שמסיים חוזה ואת טרנר על חוזה נוח יחסית (שיכול להוות התאמה מושלמת לצד דייוויס, גם כרים פרוטקטור בהגנה וגם כמרווח משחק בהתקפה). הבחירות+ העובדה שאולדיפו ודייויס מסיימים חוזה שמה את הלייקרס בעמדת קונטנדרית גמישה עם הווה ועתיד.

    יש מצב שהצלחתי לשכנע את עצמי בהיתכנות הטרייד
    ווישפול כהלכתו
    תודה מאנו

    1. והמשך הקו של גיא:
      סיבוב ראשון- מדיחים את מיאמי (נקמה)
      סיבוב שני- את הראפטורס (כי חייבים ללגאסי של לברון)
      גמר מזרח- מדיחים את הסלטיקס

      גמר: שחזור מול הלייקרס פחות סביר, אבל מול הנציגה השנייה של LA ונגד Playoff Piece of shit, דהיינו פול "מקבל סלי ניצחון על הראש" ג'ורג', כאשר גם לנצח את המדדה יוסיף תיבול לעניין אחרי הויתור עליו בערב הדראפט לטובת הספרס (טרייד שנסגר מראש וכו', אבל למה להרוס נראטיב עם עובדות)

  4. לברון נשלח לגלות אצל הניקס:
    https://tradenba.com/trades/mTXUYcmHb
    לברון על רנדל, דניס סמית, נוקס, בארט, בחירה 8 השנה והבחירה של דאלאס שנה הבאה.
    הלייקרס בוחרים את דני אבדיה שלוקח FMVP כרוקי בזמן שלברון מצליח להביא את הניקס אל הארץ המובטחת – הפלייאוף. שם הסיקסרס והניקס נגררים למשחק 7 בסיבוב הראשון, ובו לברון שומר על סימונס ששמר את השלשות לרגע זה. 8/12 מחוץ לקשת של סימונס במשחק 7 שולחים את הניקס הביתה, ולברון בראיון אחרי המשחק מחמיא לכולם על העונה ולא מזכיר את דולאן ראשון, אז הוא שולח ללברון צו הרחקה מהגארדן.

  5. לברון נשלח לסדנת אומן בדאלאס אצל לוקה דונצ'יץ', שילמד אותו איך משחקים כדורסל בדרך הנכונה:
    https://tradenba.com/trades/590Wmd5a4
    ג'יימס על פורזינגיס, דלון רייט, ושתי בחירות סיבוב ראשון לא מוגנות (2022 ו-2025)
    הלייקרס מקבלים שחקן צעיר ומוכשר במקום לברון המזדקן והנרגן, ודאלאס מקבלים הזדמנות לזכות באליפות כבר השנה, כשדוויט פאוול שהבריא מהפציעה חוזר לחמישייה ונותן עונת קריירה, לוקה מוביל את הקבוצה ומשחק בפיק נ' רול עם לברון, דבר שהופך למהלך הכי יעיל אי פעם כשלוקה מסיים עם 18 אסיסטים למשחק ולברון עם 54 נקודות בממוצע למשחק שובר את שיא כל הזמנים בגיל 36 והופך רשמית לשחקן הטוב בכל הזמנים.
    בסדרת הסיבוב הראשון, המאבס מגיעים כפייבוריטית המובהקת עם מאזן 69-13 מול הניו אורלינס פליקנס הצעירים, ואנו מקבלים קרב ענקים בין לוקה לזאיון וויליאמסון, שסיימו זה אחר זה במירוץ ל-MVP, כשאנו גם מקבלים סדרה בין לברון ליורשו שנמנעה ממנו שנה קודם.
    למרות סדרה מדהימה של זאיון, לונזו בול מקבל זריקה אחרונה במשחק מספר 5, במצב 2-2 מפתיע מאוד, אך הזריקה הפנויה לחלוטין הולכת מאחורי הסל אל היציע, שם היא פוגעת בלאבר בול שמתעלף (ולאחר מכן בבית החולים אמר למדיה: "למרות הזריקה הזו, במשחק הבא כבר תראו איך לונזו עושה קווינטדרופל דאבל של 140 נקודות ולוקח את הסדרה למשחק 7!"). במשחק לאחר מכן הפליקנס מגיעים מדוכדכים לאחר ההפסד המדכא, ומובסים בתוצאה של 189-51.
    לאחר סדרת הסיבוב הראשון הקשוחה בחלקה, המאבס פוגשים את אותה הלייקרס שלברון הגיע אליהם ממנה, ולברון מחפש נקמה מול הקבוצה שזנחה אותו, וכך הוא גם עושה – לאורך כל הסדרה הוא מנסה כמה שיותר להתחלף על אלכס קארוסו, שחקן טופ 10 בליגה והמוביל הברור של הקבוצה, וקארוסו עוצר אותו על נקודה בודדת לאורך כל הרבעים הראשונים, אך לברון זועם זה לא משהו שאתה רוצה מולך, כשהמלך שוחט אותו פעם אחר פעם בשלשות מהלוגו ומנצח את הסדרה יחד עם לוקה בתוצאה קלילה של 4-0.
    אל הגמר האיזורי הגיעו הווריורס, הקבוצה שסיימה שנייה בקונפרנס כשסטף קרי וקליי תומפסון קולעים מכל מקום על המגרש כשדריימונד גרין מרסק אשכים להנאתו, אך במשחק השני של הסדרה קרי נפצע בשריר הירך ומחמיץ את שלושת המשחקים הבאים, מה שעוזר למאבס לנצחונות קלים והעפלה ראשונה לגמר מאז 2011, רק שכעת לברון בצד שלהם.
    בגמר הם פוגשים את שארלוט ומייקל ג'ורדן שחזר מפרישה על מנת להוכיח את גדולתו, והוא חוזר לגדולתו בסדרה וממטיר נקודות בסדרה שהולכת למשחק 7, כשהקבוצות בתוצאה 96-97 לטובת דאלאס, ובהתקפה אחרונה, כשהמשחק על הקו, ג'ורדן לוקח את הכדור מול דונצ'יץ', מכדרר לימין, ואז לשמאל, נותן דחיפה קטנה, עולה לג'אמפ שוט יפהפה ומושלם…
    בום!
    לברון מגיע מאחורי ג'ורדן וחוטף את הכדור ישר מבין ידיו, רץ אל הצד השני לשניות האחרונות, שם הוא מטביע על הבאזר וחותם את הסיפור בעונה ראשונה ואגדית בדאלאס, אחת מבין רבות.

  6. ג'ורדן מחליט להשגיח על לברון מקרוב (ולדאוג שהוא לא ייחשב GOAT) ומביא אותו לשארלוט:
    https://tradenba.com/trades/RBE5gTeGY
    לברון על באטום (משלים שכר), מונק וגרהאם (צעירים מוכשרים), בחירה 3 בדראפט הנוכחי, עוד 2 בחירות סיבוב ראשון (2022, 2024) ואפשרות להחליף בחירות ב-2021.

    לברון סוחב את ההורנטס למקום ה-8 במזרח, בגלל שיש רק את רוזיר בקו האחורי, וג'ורדן מכריז על חזרה נוספת מפרישה לקראת הפלייאוף והסדרה נגד מילווקי. ג'ורדן מנגר בסיבוב הראשון, אבל רושם 15 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חטיפות ו-5 חסימות למשחק, תוך כדי שהוא שומר על יאניס שקולע 12 נקודות למשחק, בזמן שלברון קולע 27 למשחק והם עושים סוויפ על הבאקס.

    משחק 4 בו ג'ורדן קלע רק 2/12 מהשדה מוביל לכך שהוא נשאר באולם בשארלוט להתאמן יומיים רצוף, ובמשחק הראשון נגד טורונטו ג'ורדן קולע 45 ב-75% מהשדה, בזמן שדווקא לברון מתקשה עם 19 נקודות בלבד. לברון אמנם מצהיר כל העת על התענוג הגדול שיש לו לשחק ליד ג'ורדן, אבל מאחורי הגב משחד את השופטים כדי שג'ורדן ייכנס לבעיית עבירות, ובמשחק 2 ג'ורדן משחק רק 17 דקות, בגלל שהוא יוצא בעבירות, בהן הוא קולע 17 נקודות, ושלשת ניצחון של לאורי על הפנים של לברון קובעת שוויון 1 בסדרה.

    גם במשחק 3 ג'ורדן שיחק רק 22 דקות ו-26 דקות במשחק 4, אבל הוא קלע 25 ו-28 בהתאמה, ולברון קלע 29 בכל אחד מהם, מה שסידר לשארלוט יתרון 3- 1. במשחק 5 ג'ורדן תופס את לברון מסתודד עם סקוט פוסטר על כסף וצועק עליו, אז הוא לוחש לפוסטר משהו וג'ורדן מוצא עצמו מורחק מהמשחק כבר אחרי דקה וחצי, כשהתוצאה היא 5- 0 להורנטס (כל הנקודות של ג'ורדן). ההגנה של טורונטו מחליטה לשחק אגרסיבי על לברון והוא מסיים עם 6/17 מהעונשין, מה שמוביל לניצחון קל של טורונטו ומסיבת עיתונאים שבה לברון מתעצבן על השיפוט שהרחיק את ג'ורדן והיה צריך לתת לו הרבה יותר ביקורי עונשין.

    במשחק 6 ג'ורדן מבין שאין לו פרטנר אמיתי ונותן הוראה לקבוצה לא למסור ללברון. לברון מצידו מבין לאן זה הולך ולא מוסר לאף אחד, אבל השמירות הכפולות מפריעות לו והוא מסיים עם 17 ריבאונדים ו-17 איבודים, בזמן שג'ורדן נותן 28 נקודות ו-11 אסיסטים. ג'יימס בורגו מוציא את לברון 4 דקות לסיום, בשוויון 93, ומאותו רגע אין מאבקי אגו ויש קודי זלר שקולע 10 רצופות ומוביל ריצה שמקנה כרטיס לגמר המזרח. במסיבת עיתונאים אחרי המשחק מנסים ג'ורדן ולברון להראות עסקים כרגיל, אבל לכולם ברור שהעסק קרוב לפיצוץ.

    במסיבת העיתונאים בבוסטון לפי תחילת הסדרה ג'ורדן מפרסם הקלטות של לברון משחד את השופטים ומכריז שהוא כבר השמיע את זה לאדם סילבר והוא מחכה להחלטה. חצי שעה לפני המשחק מודיע סילבר על קנס של 50,000 דולר ללברון והרחקה ממשחק על תנאי. ג'יימס בורגו רץ להודיע על זה לג'ורדן שכבר נמצא בחימום של המשחק והוא ממתין להמנון. באמצע שירת ההמנון חוטף ג'ורדן את המיקרופון ומכריז שבתור הבעלים של ההורנטס הוא משחרר את לברון מהקבוצה.

    בוסטון מנצלים את המצב ועושים בוקס אנד וואן על ג'ורדן. הוא מסיים עם 19 נקודות ו-8 אסיסטים את המשחק הראשון ואז 23 נקודות ו-7 אסיסטים את השני, אבל גם 7 איבודים בכל אחד מהם, ו-32 נקודות למשחק של טייטום מעלות את בוסטון ל-2- 0 בסדרה. ג'ורדן עובר לשמור על טייטום במשחק 3, והוא מסיים אותו עם נקודה אחת, את משחק 4 ללא נקודות, ואת משחק 5 עם 3 נקודות בשלשת סוף רבע מהחצי. ג'ורדן מצידו מפסיק להחזיק בכדור ועובר לשחק בלי הכדור, מה שמבלבל את סמארט ששומר עליו. התוצאה היא 45 נקודות במשחק 3, 39 נקודות במשחק 4 ו-38 נקודות במשחק 5. בשוויון 112 לוקח על עצמו קמבה את הכדור האחרון, אבל לרגע שוכח שהוא כבר לא בשארלוט ומוסר לקודי זלר, 2.8 שניות לסיום. שארלוט לוקחים פסק זמן וג'ורדן מוציא לרוזיר שתופר שלשה על הראש של ווקר. 3- 2 לשארלוט בסדרה.

    משחק 6 כבר מסתיים ב-25 הפרש לזכות ההורנטס, והיריבה בגמר היא גולדן סטייט כמובן. לפני משחק 1 מגיע סטיב קר לתת חיבוק לג'ורדן ולוחש לו באוזן "אין לך סיכוי נגד סטף". ג'ורדן מתעצבן ולוקח אישית את פרויקט סטף. קרי לא מצליח להשתחרר ולקבל את הכדור בכלל ב-8 הדקות הראשונות, ויורד לספסל כשהתוצאה היא 17- 12 להורנטס. ג'ורדן ממשיך לשמור צמוד על סטף ויושב לידו בספסל של הווריורס, אבל קליי מתחמם ומוביל את גולדן סטייט ליתרון 12 כשסטף חוזר באמצע הרבע השני. מהלך אחד שבו דריימונד נתן לג'ורדן בעיטה קטנה סידרה לסטף שנייה פנויה וזה הספיק לו לשלשה, ואחריה הוא תפר עוד 4 שלשות רצופות עם יד פנים, ברך בברך ולשון בסנטר. את הראשון הווריורס מנצחים ב-24 הפרש, למרות 36 נקודות של ג'ורדן.

    במשחק 2 ג'ורדן מתעלם מהעובדה ששומרים עליו וקולע מכל מקום, מה שמוביל אותו ל-62 נקודות, ושוויון 123. הכדור האחרון אצל דריימונד גרין, אבל ג'ורדן מגיח מאחור וחוטף, ותופר שלשת ניצחון מהחצי, שקובעת שיא פלייאוף חדש ושוויון 1 בסדרה. ג'ורדן ממשיך בשלו עם 55 נקודות במשחק 3 ו-49 נקודות במשחק 4, אבל בעוד במשחק 3 סטף מסתפק ב-28 נקודות, ושארלוט מנצחים 102- 98, במשחק 4 סטף תופר 15 שלשות ומסיים עם 55 נקודות, וקובע 120- 114 לגולדן סטייט ושוויון 2.

    במשחק 5 ג'ורדן חוזר להגנה הצמודה על סטף, שקולע רק 16 נקודות, והוא קולע 34 ומוביל לניצחון 85- 81 בקרב הגנתי משובח, ואז מגיע משחק 6. ג'ורדן שומר על סטף, ואחרי דקה קליי כבר עם 4/4 לשלוש ו-12- 4. קליי מגיע ל-29 נקודות ברבע הראשון שמסתיים 35- 28 לווריורס, ואחרי שג'ורדן עובר לשמור עליו מגיע סטף עם 28 נקודות ברבעים 2 ו-3 יחד. ג'ורדן מפציץ 38 נקודות ברבע האחרון, אחרי 21 עד אז, ב-16/19 מהשדה, אבל זה מספיק רק כדי לצמצם, וקליי מגיע ל-45 בקליעות עונשין שסוגרות עניין וקובעות משחק 7.

    במשחק 7 סטיב קר שולח 4 שומרים על ג'ורדן בכל רגע נתון, וזה מוביל לסלים קלים של וושינגטון ורוזיר, אבל הספלאש בראדרס קולעים מכל מקום. בדקות ההכרעה אף אחד חוץ מג'ורדן לא פוגע בשארלוט, אבל עליו שומרים 3-4 שחקנים כל הזמן. קודי זלר מחטיא 7 ליי-אפים רצופים, עד שוויגינס לוקח את הריבאונד, וסטף תופר שלשה שקובעת 102- 99 לווריורס, חצי דקה לסיום. הפעם רוזיר שם 2 מהירות, אבל סטף מגיב מיד בשלשה שסוגרת עניין, למרות שג'ורדן מצליח ללכת לקו בסוף ולהגיע ל-24 נקודות. ג'ורדן מסיים את הסדרה עם 322 נקודות בסך הכל – 36 בממוצע למשחק – שזה הכי הרבה אי פעם בסדרה, וזוכה בפיינלס MVP למרות ההפסד.

    יומיים אחרי המשחק לברון מודיע שהפלייאוף הזה הוכיח שבלעדיו אי אפשר לקחת אליפות, אבל סקר של ESPN הראה שרק אחד מבין 30 פרשניהם חושב ככה, וזהו דווקא סקיפ בייליס.

  7. טרייד בין הלייקרס לוושינגטון:
    https://tradenba.com/trades/XalbjuZJn
    הלייקרס מקבלים את ביל ככוכב שני לצד דיוויס ואת האצ'ימורה בעל הפוטנציאל . על הדרך מפנים כמה דולרים להשאיר חלק מהחוזים הנגמרים ובראשם רונדו.
    וושינגטון יקוו לעונה של ג'ון וול בריא לצד לברון ועל הדרך לברון יוכל הכי מקרוב להתחיל את קמפיין הכניסה לפוליטיקה שלו דרך שיקום הקבוצה של העיר.

  8. לברון עושה "נע בעין" לליקרס ועובר ליריבה השנואה בעיר בתוספת לחברו הטוב של קאווי – גרין:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yxa7jff6
    תמורת הארל פיג'י ובברלי בתוספת בחירה סיבוב ראשון.
    קאווי מקבל את הפוינט גארד שהוא רוצה בתוספת חבר טוב שנותן הגנה טובה.
    הלייקרס מקבלים רכז הגנתי טוב, את השחקן השישי של העונה כשחקן שישי לצד או במקום דיוויס, ואת הכוכב שלא יקח לדיוויס את הקרדיט ויירווח את המגרש ויעשה הגנה.

  9. רעיון נחמד מאוד.
    במקרה ובלי קשר, ישר כשהלייקרס לקחה אליפות השתעשעתי ברעיון שלברון יודיע שהוא לוקח את כישוריו למקום אחר.
    הוא עובר לסלטיקס לתת להם אליפות אחת יתרון במאזן ההסיטורי מול הלייקרס ובאותו זמן לקחת אליפות רביעית בקבוצה רביעית כשחקן מוביל. סתם בשביל הפאן

  10. לכל אורך הדרך, הם ידעו שזו אפשרות.
    כל פעם שהם לבשו חולצה לזכרו, האליפות שזכו אך ורק לכבודו, כל דמעה (מבצל דרג א') ודולר (מכל מי שרוצה להראות את הכבוד שרכש בעזרת רכישה כספית) שנכנס לכיס, חלפה להם בראש המחשבה שאולי באמת יש לו תוקף משפטי.
    אבל אז הגיעה גלוריה מונדי. עורכת דין שעשתה את שמה בחברת עורכי דין מפוארת בקולורדו כמרסקת סדרתית של נשים שמתלוננות על תקיפות מיניות ומאז הפכה להיות מבוקשת במיוחד בקרב כל הסלבריטאים הגדולים. אבל היא כל הזמן הרגישה שהיא חייבת את הקריירה המוצלחת שלה לכוכב אחד גדול, ועכשיו היא סוף סוף מצאה דרך להחזיר לו את הטובה.
    משפחת באס כבר נשמה לרווחה. הם יכולים להמשיך לפאר ולהלל את הכוכב המת, מבלי לתת לסעיף הקטן ההוא להציק להם ולהפריע להם המהלכים. אבל גלוריה מונדי מצאה את הדרך למלא את הסעיף האחרון בצוואתו של קובי – שהנהלת הלייקרס תעשה כל שביכולתה למנוע מלברון לעקוף את קובי במספר האליפויות. גלוריה גילתה סעיף מוסתר בצוואתו של הבאס הבכיר שמחייב את הקבוצה לעשות כל מה שקובי או מג'יק ירצו. מג'יק תפס את מושכות ה-GM מחדש ויצא לחפש את הקבוצה הנכונה שתמלא את רצון קובי.
    אורלנדו, הקבוצה שבבעלות משפחת התליינים של רייגן, קפצה ראשונה. לזכותה עמדה ההיסטוריה שהוכיחה שלא צומח כלום באורלנדו וקללה עתיקה ששמה את התקרה של אורלנדו בסיבוב הראשון. ווצ'ביץ' וגורדון נשלחו ללוס אנג'לס בתמורה ללברון זועף וקוזמה ששמח לחשוף את תספורת ונילה אייס החדשה שלו במקום שידע להעריך אותה.
    https://tradenba.com/trades/rp1EZDdM1
    דייוויס חשב לעשות משהו כמחאה, אבל אז הבין שאולי מגיע ללברון על הייבוש בגמר. אין חוקים בקרב על ה-fmvp.
    לברון החליט שהוא יקח את הקבוצה על הגב ויראה לעולם שאי אפשר לעצור אותו, בכל גיל שהוא. כפרוייקט אישי הוא בחר במרקל פולץ כדי להפוך אותו לקוואמי בראון האישי שלו.

  11. שולח כקונטרה לחיים את לברון למפרץ להתחמם קצת בחלק מהשנה. https://tradenba.com/trades/WDKwA7TiS
    לברון והגוויה הידועה בשם דני גרין לאיזון משכורות ללוחמים,
    דריימונד גרין+ וויגינס ללייקרס. גרין ישלים את דיוויס בהגנה ובקשיחות, וויגינס עוד אחד שיקלע לצד דיוויס.

    1. לברון + קרי + קליי + מאנו דה מאן (לשעבר מיקי) + asaf = חמישייה עם נט רייטינג של +30. לא חושב שתהיה אי פעם קבוצה עם כל כך הרבה אופציות בהתקפה. ובמקרה שאני ואתה נפצעים והם משחקים רק שלושתם הנט רייטינג עולה ל+35.
      .
      וכמה שאני לא מחזיק מוויגינס, גם הלייקרס מרוויחים כאן יפה.

  12. לברון מתמלא ברגשות אשם ודורש טרייד למיאמי. מיאמי מעבירה תמורתו את טיילר הירו, אנדרה איגודלה וקנדריק נאן (ההיט מוותרים על הקאפ הולד של סולומון היל שמועברת כאן לצרכי החישוב).
    https://tradenba.com/trades/uJ-fiERj7
    .
    השילוב של באם אדביו, ג'ימי באטלר ולברון ג'יימס נראה מדאיג בהתחלה אבל אדביו עם קליעה מחודשת וחלוקת דקות מוצלחת בין ג'יימס לבאטלר הופכת אותם לאחת הקבוצות הטובות בליגה. באופן מפתיע מי שהופך לסקורר המרכזי הוא דווקא דאנקן רובינסון שמנצל את זה ש-5 שחקנים שומרים על שלושת הגדולים של מיאמי וקולע 24 נקודות למשחק. באם, לברון ובאטלר מוסרים 7 אסיסטים כ"א למשחק, מנצחים 66 משחקים ומגיעים מהמקום הראשון לפלייאוף. אחרי סוויפ על שיקגו הם פוגשים את ברוקלין של קיירי אירווינג, קווין דוראנט והמאמן השלישי שלה באותה עונה, ריצ'ארד ג'פרסון.
    .
    "אני הולך למנוע מלברון ג'יימס את האליפות הראשונה שלו בקריירה", אומר קיירי, ובאטלר לוקח אותו כפרויקט אישי. אירווינג קולע 13 נקודות למשחק ב-37% מהשדה, ההיט מנצחים ב-5 משחקים ופוגשים בגמר המזרח את המדורגת שנייה, מילווקי. יאניס מגיע לסדרה הזאת אחרי שזכה בכל הפרסים האישיים של אותה עונה, כולל השחקן השישי ופרס האזרחות ע"ש ג'יי וולטר קנדי, ולכן מייק בודנהולזר אומר שהם לא הולכים לשנות שום דבר ממה שעבד להם בשלושת השנים האחרונות. מילווקי קולעת 78 נקודות בדיוק בכל אחד מארבעת המשחקים, מיאמי מנצחת בקלות והפרשנים מנסים להבין למה יאניס וסטפן קרי הלכו לחדר צדדי במילווקי מיד אחרי סיום המשחק הרביעי. בסופו של דבר הם פגשו את הקליפרס בגמר.

    הקליפרס ניצחו את המשחק הראשון, פתחו שמפניות בחדר ההלבשה והפקק של אחת מהן פגע לפול ג'ורג' בעין. זה דווקא שיפר את האחוזים שלו מהשדה, אבל הם הפסידו את ארבעת הבאים. 4:1 מיאמי.
    .
    הלייקרס הודחו בחצי גמר המערב, אבל ממשיכים ל-3 אליפויות רצופות כשבהדרגה טיילר הירו הופך למספר 1 על חשבון דיוויס שלא מצליח להשאר בריא או בכושר לאורך זמן. הטריפיט של הלייקרס נגמר בגלל ריבים חוזרים בין הירו לדיוויס וטרייד של האחרון. בשנים הבאות הלייקרס לא הצליחו להגיע לפלייאוף או לעבור סיבוב בזמן שהירו קולע 35 נקודות למשחק.

  13. דיוויס מצהיר בתקשורת שהוא מאמין בפלאט ארת' וקיירי מחפש להצטרף אליו.
    https://tradenba.com/trades/MLi4lmEQG
    לברון וקארוסו לברוקלין על קיירי ופרינס.
    דוראנט ולברון דורסים כל צמד פורוורדים אחר בליגה ולוקחים 4 אליפויות רצופות, ורק רבים על הפיינלס MVP, בזמן שקיירי ודיוויס מפסידים ליוקיץ' ומארי פעם אחר פעם בפלייאוף, כולל זריקות עונשין שטוחות של קיירי ודיוויס במשחק 7 של 2022. ב-2024 קארוסו מוכיח לכולם שהם טעו לגביו ומצליח לקחת לצמד הפורוורדים את התואר האישי.

    1. אובייקטיבית – טרייד מצוין לברוקלין ולא רע בכלל ללייקרס.
      סובייקטיבית – באימון פתיחת העונה לברון מופתע לגלות ריח חריף של אפטרשייב עולה מבקבוק השתיה שלו. מצלמות המעקב הקליטו את דוראנט מוזג את האפטרשייב "פויזן" לבקבוק השתייה של לברון… לברון מגיש תלונה במשטרת ברוקלין על ניסיון לרצח, אבל על בסיס אירועים בעברו של הנאשם, השופט מזכה את דוראנט בתואנה של לקות קוגניטיבית שהובילה לאי הבנת מצב דברים וממנה את אימו של דוראנט לאפוטרופסית של נכסי בנה.

  14. אחלה רעיונות לטריידים, תודה רבה חברים.
    .
    הלברון הזה הוא בלו צ'יפ אמיתי – לאן שלא תזרוק אותו תצוץ לה קונטנדרית.
    .
    הייתי שמח לשלב אותו בספרס אבל קשה לי לראות מה יש לנו להציע לדייויס.
    .
    אבל אפשר לדנבר
    https://tradenba.com/trades/ARfu8fF_B
    עבור פורטר ג'וניור, מוריס, ג'רמי גראנט, וויל ברטון. הלייקרס מקבלים שני SFים, אחד צעיר ומבטיח והשני שחקן של כאן ועכשיו + ההגנה של ג'רמי גראנט + מוריס שיכול לעזור בניהול המשחק. דנבר מקבלים את הסופרסטאר השלישי שלהם – לא חושב שאפשר לעצור התקפה שכוללת את לברון, יוקיץ' ומארי.
    .
    עוד דנבר, רק הפעם ביוקר:
    https://tradenba.com/trades/uvdbqr163
    עבור יוקיץ וויל ברטון. דייויס מבין שהדרך הטובה ביותר לאלץ את הלייקרס לשחק איתו ב-4 היא להביא 5 פאר-אקסלנס. שילוב של דייויס ויוקיץ' נותן תאומי מגדל בהתקפה, ותאום מגדל + יוקיץ' בהגנה.
    דנבר מוותרת על הציר המרכזי שלה, אולי מתוך חשש שיבקש לעבור בטרייד בתום החוזה הנוכחי שלו, עבור שחקן שייקח על הגב את מארי, פורטר, גרנט ושאר הצוות המסייע כל הדרך לגמר המערב מול הלייקרס.

  15. תרגיל מעניין, בעיני מעניין יותר מה לברון יעשה אם ירצו להעביר אותו בטרייד.
    העניין הוא, שהכוכבים הגדולים הם יותר חזקים מקבוצות, וגם אם ביניהם יש מחלוקת, הקבוצה תיאלץ לוותר ולהתגמש.
    לברון עוד מסוגל להקים ליגה מתחרה ל נ.ב.א, אם יש מישהו שיכול, זה הוא.
    באופן כללי, עד כמה שאנשים היו שמחים לראות את הלייקרס ו/או דיוויס מצליחים בלעדיו, לא יקרה.

  16. ממש נחמד המשחק הזה. מאנו לא יכולתי להתאפק ואני חייב לראות פעם אחת את לברון תחת ידי פופ:
    https://tradenba.com/trades/CSaktToMu
    הלייקרס נותנים את לברון לספרס שינסו עונת ריצה עם המשולש לברון, דרוזדן ואולדריג'. מקבלים את החוזים הנגמרים של מילס,גיי ודרק וויט (עם פוטנציאל ואפשרות להעריך בהמשך את החוזה) ואת הפוטנציאל של לוני ווקר.

    1. לדעתי יש עסקאות טובות יותר ללייקרס. מבחינת הספרס זה יהיה שיא של אולד-בול – שלושה שחקנים שאוהבים את הכדור ביד ואת המיד ריינג', אני צופה לא מעט תסכולים או לפחות טרייד על דרוזן עבור כל דבר שקולע משלוש (ראיין אנדרסון עוד בליגה?)

      1. האמת שזה יותר מציאותי מהומוריסטי, מעניין אותי אם אפשר למצוא עסקאות טובות כאלה לשני הצדדים. אם לא מסתדר לך זה מתאים גם ל"דיון לשבת בערב" כזה של מנחם

  17. אם כבר מפנטזים אפשר טרייד של לברון על ביבי? (נראה לי שזה עובד מבחינת השכר).

    ישראל תקבל מנהיג שמהרגע הראשון ישנאו אותו אבל מצד שני יעשה הכל בשביל להוביל את המדינה לפליאוף (אין i בteam אבל ב-israel יש ויש!) וגם אם לא נגיע רחוק איתו לפחות נפסיק את הטנקינג שנתניהו מוביל אותנו אליו.
    הלייקרס יקבלו את הקוסם הראשון שלהם מאז מג'יק וגם כבונוס את שרה ויאיר שלידם לוואר בול הוא מאמא תרזה, אבל לפחות כולם ידברו על זה ומישהו בהוליווד עוד יעשה על זה סרט.

    תודה מאנו על הרעיון המעולה.

  18. קיירי רב עם דוראנט באימון ודורש טרייד להוביל קבוצה משלו, לברון מתגעגע למזרח ותמיד רצה לשתף פעולה עם KD וכך נולד הטרייד הבא:
    .
    לברון + מגי תמורת קיירי + ג'ארט אלן + לברט / דינווידי
    .
    ניסיתי שיהיה שיוויני ומעניין ככל האפשר, סיפור המסגרת קצת חלש אם יש למישהו רעיון לשפר אותו

    1. משהו עם פלאט ארת' יכול לעבוד מצוין במקרה הזה.
      השלב הבא יהיה הדרישה של ווגל מקיירי לעשות הגנה ולברון שימצא את עצמו לראשונה בקריירה עם מאמן שמבין יותר ממנו בפעולה שנקראת מסירה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט