מעורב הופס ליום ג': 221,000 וטראמפ -"ד"ר פאוסי הוא אסון, ואידיוט" / מנחם לס

1.האם טראמפ החליט להרוג עוד כמה עשרות אלפים?

נשיא ארה"ב הגיע היום לרמה של אדם מופרע המתחיל להבין שהוא עומד להפסיד בבחירות, והוא החל במתקפה פראית, ילדותית, ואינפנטילית על ד"ר אנטוני פאוסי, שהוא המנהיג והמנהל הפדרלי במלחמה נגד הנגיף ונחשב לאחד המומחים המובילים בעולם במחלות מדבקות, על אנשי המדיה של ה-CNN וה-NY TIMES כשהוא מכנה אותם בקללות של ממש כמו ילד פרוע בכיתה ו' הרב עם ילדים אחרים, ועושה צחוק ממש על אנשי הרפואה המובילים בארה"ב ש-"אילו הקשבתי לאידיוטים הללו היו לנו היום 700,000, 800,000 קורבנות למחלה ולא 220,000".

אפילו הוא עצמו לא הגיע לשפל כזה. זהו נשיא ארה"ב, מנהיג האומה החזקה והעשירה ביותר בעולם? (אני לא יודע לכמה זמן. הכלכלה הסינית עלתה השנה ב-4.9%, בעוד שהכלכלה האמריקאית לא מצליחה להתנער, בדיוק כמו אירופה). לפחות לכם ישנו ראש ממשלה שמאמין שישנו דבר כזה הנקרא נגיף COVID19, ושכל המגיפה אינה HOAX. לפחות ביבי מאמין בחבישת מסיכות ושמירת מרחק. טראמפ לא אומר זאת במילים, אבל כל צורת דבורו, גיחוכיו על חובשי המסיכות, והיותו הסיבה ל- RALLIES בהשתתפות אלפים צמודים אחד לשני, ללא מסיכות – הם כולם מעשים ודיבורים שהוא שולח לשפוטיו שמסיכה, שמירת מרחק, וכל האזהרות האחרות של מומחים בעלי שם עולם הם לא רק בדיחה, אלא אסון. "אילו הקשבנו להם היו לנו 800 אלף קורבנות…THEY ARE IDIOTS".

היום היה השיא של הגולם הזה, שמה שמסוכן כל כך בו הוא שהוא גם רשע. ב-RALLY בטוסן, אריזונה, השתתפו איזה 3,000 שעמדו צפופים, וכמעט אף אחד ללא מסיכת פנים. מה שמפחיד ביותר היא העובדה שטראמפ עשה מחבישת מסיכה ושמירת מרחק "סימן דמוקרטי". היום הוא עבר כל גבול כשכינה את המומחה העולמי מספר אחד למחלות מדבקות, ד"ר אנטוני פאוסי, שהוא ה- Director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases since 1984. – שטראמפ עצמו מינה כמוביל את האומה במלחמה בנגיף הקורונה, כ-"אסון לאומה" ו-"אחד מהאידיוטים" (מומחי הרפואה).

60,000 נידבקים חדשים כל יום!

הוא הוסיף שרק אנשים כמו ביידן מקשיבים לפאוסי עכשיו.

פאוסי ביקש מהאומה – מהבית הלבן לפני 6-7 חודשים – לעשות 5 דברים:

1)לחבוש מסיכות פנים כשאתה לא לבד

2) לשמור מרחק של 12 פיט (3.5 מטרים) אחד מהשני.

3) להימנע מהתקהלויות

4) לשטוף ידיים

5) להיבדק מיד בבדיקת קורונה אם יש חשש להידבקות

אילו נעשו הדברים האלה הכל היה בירידה. אבל טראמפ גרם וגורם ל-DISASTER כשהוא לא פחות ולא יותר מלועג לכל 5 ההמלצות שמעל, וממריץ את כל שפוטיו לעשות אותו דבר. בכנותו את פאוסי 'אידיוט', הוא מכנה אידיוט כל אמריקאי שמנסה בכל יכולתו למלא את 5 הדרישות האלה. כל שפוטיו עושים בדיוק ההיפך. כבר כמה שעות אחרי שכינה את ד"ר פאוסי 'אסון' ו-'אידיוט' – כמו שאר המדענים.

כמה ממדעני הרפואה הגדולים של ארה"ב הודיעו כמה שעות אחרי דבריו של טראמפ שהם מעריכים שדבריו של טראמפ ייגרמו לעוד עשרות אלפי קורבנות ללא צורך. הנשיא לשעבר, הרפובליקני ג'ורג' בוש אמר היום שהוא 'שמע מספיק' והוא מתכונן להצביע לביידן. מושל נבאדה הרפובליקני כינה את טראמפ היום "EMBARASSMENT" לאומה, ו'האדם שגורם יותר מכל אחד אחר להתרסקות של המפלגה הרפיבליקנית'.

אפילו מנהל הבחירות של טראמפ אמר לפני כמה דקות ש-"הייתה זו שגיאה לומר מה שאמר".

היום הייתה עלייה של מעל 25% נידבקים ב-32 מדינות, ובשאר המדינות עלייה של פחות מ-25%. טראמפ רק מתבדח על חשבון הניבדקים והמתים, וכמנצח על הפילהרמונית מניף ידיו לפי קצב של "FOUR MORE YEARS".

מחליא אותי, ממש מחליא אותי, שהוא יהיה עדיין הנשיא שלי עד ינואר 20, אפילו שבנובמבר 3 הוא יוכה קשות, וייקח עמו את כל המפלגה הרפובליקנית למרתף של צואה לשנים רבות. השאלה היחידה שאיש לא יודע את פתרונה היא כמה עוד נזק הוא יביא על ארה"ב והעולם החופשי.

2. תשכחו ממני כ'גאון', אבל העליתי אפשרות שאיש לא חשב עליה: להטריד רוקי על סמך הפוטנציאל שלו עבור כוכב-על בשנותיו האחרונות.

אילו הייתי גאון לא הייתי קורע את התחת כסטודנט שהגיע מעולם החינוך הגופני ועבר לביומכניקה, ובדרך חוייב לקחת קורסים לפיסיקה יחד עם דוקטורנטים בדרך ל-PH.D לפיזיקה כגון APPLIED PHYSICS, KINETHICS, ADVANCED THERMODYNAMICS, ו-NANOPHYSICS. עברתי אותם בקושי, עם הזנב בין הרגליים, כי לא הייתה לי את ההכנה הדרושה לקורסים האלה וישבתי ימים כלילות משך שנתיים תמימות ב-PSU כדי להשלים את החסר. לא, גאון אני לא.

אתמול העליתי רעיון שכדי לזכות באליפות, מיאמי היט חייבת עוד סופר-סטאר ליד ג'ימי באטלר. אני מאמין בזה. אני מאמין גם שטיילר הירו יהיה יום אחד סופר סטאר בעצמו, אבל בינתיים הוא מאבד יותר מדי כדורים וכו'.

טוב, על זה יכולים להיות ויכוחים לכאן ולכאן, אבל אני – כמאמן לשעבר – הייתי מנסה לעשות את הטרייד, ואני יודע שזה היה מעלה מיד את מיאמי למעמד של קונטנדרית.

לא על זה אני רוצה לכתוב הפעם. אני רוצה לכתוב על כמה תגובות שקבלתי.

גיא, אחד מבעלי הידע המוערכים על ידי מכולם באתר היה הראשון להגיב:

מצטער, מנחם. זה טרייד לא אפשרי. קבוצה לא יכולה "להתחייב" לשלם לשחקן שלא משחק בשורותיה כחלק מטרייד.

כששאלתי את גיא למה לא, עידו גילרי, עוד עורך ראשי באתר – ובעל ידע בעצמו – הגיב:

אין כזה דבר ב-NBA.

שכחתי את שם 'הסידור' שהניקס עשו עם כרמלו אנטוני, ועידו הזכיר לי שזה בייאאוט. אז שאלתי למה טורונטו לא יכולים לעשות אותו דבר עם הירו, אז עידו ענה:

מה שעשו עם כרמלו היה שתי עסקאות נפרדות. הבאי אאוט היה עסק של ההוקס מולו והחתימה של הברוקטס איתו הייתה הרבה אחרי.
בכל מקרה אתה לא יכול לעשות את זה כאן הצורה שתשתלם לשני הצדדים. אם יש טרייד הקבוצה שמקבלת את השחקן היא שמשלמת לו. אתה לא יכול להתנות את זה במה שמשלמים לשחקן אחר

ובמסר נוסף הוא מוסיף: בקיצור זה לא מציאותי מנחם

אז רן הנרגן מוסיף:

כשקבוצה עושה בייאוט הסכום שהיא מתחייבת לשלם נספר במסגרת השכר ולכן לא נוצר המצב שמנחם קיווה לו. אפשר לחלק את השכר הזה על מספר שנים קדימה, תלוי במצב החוזה (מסובך משהו). דוגמא לפני עונת 2019/2020 שון ליוינגסטון פרש מג"ס וסכום הבייאוט שסוכם עליו נפרש לשלוש שנים קדימה ונחשב במסגרת השכר של ג"ס

ועידו כותב:

מה שהוא התכוון זה במקרה ומיאמי היו מחתימים את לאורי על 1 מיליון אחרי הבאייאאוט אז בערך חצי מזה היה יורד מתקרת השכר של הראפטורס (מה שנקרא סט-אוף).
אבל זה לא מאפשר בשום מצב את מה שהוא רוצה ולא הגיוני לשתי הקבוצות (ובטח שלא מאפשר לעשות התחיבויות לגבי השכר של הירו).

עשיתי כל מה שאדם הנמצא בדיון עושה: הוןך לחפש במקורות. קראתי הכל על בייאאוט, וכתבתי:

קראתי הכל על בייאטאוט. לא מצאתי דבר שאוסר את מה שהצעתי. זה שלא עשו זאת קודם לא אומר שזה לא בר ביצוע

עכשיו גיא:

מה שכן אפשרי זה טרייד של אוליניק + הירו + איגודאלה עבור לאורי (תוך ניחוש הגיוני שאוליניק מממש את אופציית השחקן שלו).
.

אני אוהד גדול של לאורי,
השאלה היא האם מיאמי באמת מוכנים לוותר על הירו תמורת שנה אחרונה בחוזה של גארד בגובה 1.83 שכאשר העונה הבאה תתחיל, יחגוג 35.
אני מנחש שלא, ולא בגלל שלאורי שלא שחקן טוב. בגלל שהיסטורית, הנפילה ביכולת של גארדים נמוכים היא דראסטית כאשר הם מתקרבים לרף 1,000 משחקי הליגה.
המשמעות היא עונה אחת של לאורי, תמורת קריירה מלאה של הירו.

(כאן התחלתי לחשוד שגיא לא מאמין שזה הגיוני בצורה שהצעתי את הצעתי, וישנו לו רעיון טוב יותר. אין לי עם זה בעייה – 'הגיון' זה עניין די סובייקטיבי שאין אף בחינת IQ שמודדת (אני מדבר על 'STREET SMART') – אבל רציתי לדעת היכן הצעתי היא בלתי אפשרית לביצוע אם כל הנוגעים בדבר מסכימים לדיל)

אני הגבתי ב-

עם לאורי במיאמי הסיכויים שלה לאליפות הופכים למשמעותיים. במקרים כאלה עושים 'טכול ושתה כי מחר נמות'. ומי אומר שפוינט גארדים או שוטינג גארדים לא יכולים לשחק עד גיל 38, 39??? היום הכל משתנה: ראזוןרונדו, כריס פול…ויהיו הבאים אחריהם שישחקו בטופ עד גיל 37 ו-38

כאן הדיון בינינו לקח הפסקה והתחילו להעלות רעיונות שונים משלי.

גיא עונה לרעיונות של שמעון ומיקי

אחרון –
במהות, הרעיון של לנצל את החוזים של איגודאלה + אוליניק (מאפשרים יחדיו לקלוט חוזה גדול בחזרה) + הפוטנציאל של הירו בשביל לקבל סופרסטאר הוא בהחלט רעיון טוב.
אולדיפו מהפייסרס הוא דוגמה לשחקן שאפשר להביא בטרייד כזה. זה הימור בגלל ההיסטוריה הבריאותית שלו, אבל הפוטנציאל של באטלר + אולדיפו יחדיו בהגנה, הוא אדיר. מה גם, שנוכחות של שחקן שכזה מאפשרת להיט לשחק 48 דקות במשחק עם בולדוג על הפרקט.
.
אני בטוח שלריילי יש רעיונות טובים יותר…
.
תודה, מנחם.

עידו מגיב על עצם הרעיון לעשות טרייד על הירו

למה לך?
הירו על חוזה רוקי ואתה חוסם לך את ההאופציות ליאניס והשאר בקיץ הבא.
כל העברה של הירו לשחקן שהוא לא בטופ 10 תהיה טעות.

והוא מוסיף:

בעצם לא חוסם כלום כי לאורי מסיים את החוזה.
אבל עדיין לא הייתי מוותר על הירו עבור שחקן שאינו בטופ

וגיא?

נראה לי שלא הובנתי כראוי.
.
בהאתי את אולדיפו כדוגמה לשחקן עם חוזה גבוה אשר הוא וקבוצתו נמצאים בסיטואציה בה אפשרי להביא אותו בטרייד.
כדאי? לא כדאי?
אני מסריח כ-GM. ריילי, להבדיל, דווקא מוצלח…
.
הפואנטה שלי היא שמיאמי אכן נמצאים בהמקום בו הם יכולים לבצע טרייד על כוכב כזה או אחר. יש את החוזים, יש את ה-"ממתק"

ואז פתאום דדי מופיע (חשבתי שהברחתי אותו שוב עם המעורב של יום ששי, או שבת, אבל כנראה שהוא החמיץ אותו, או שהוא לא שם עלי. אז דדי:

אוי מנחם אתה חמוד….חחחחחחח.
.
אז כמובן שה״הברקה״ היא לא אפשרית ולא חוקית.

(שאר התגובה שלו לא שייכת לדיון)

הגבתי לדדי:

שמעת על BUYOUT??? מיאמי יעשו מה שעשו עם כרמלו

דדי:

עדיין חמוד אבל במגמת ירידה.

עכשיו עידו שוב מופיע:

מנחם שוב:
אין כאן שום קשר לבאיאאוט. זה לא ריאלי לשתי הקבוצות ובטח שאי אפשר להתנות אותו בטרייד של שחקן אחר
אתה מדבר שטויות.

עניתי לעידו:

גאונים תמיד מצאו פתרונות שעד שהם מצאו אותם הם נחשבו ל'לא ריאלים'

עידו:

טוב בסדר מנחם, אתה גאון בלי להכיר שורה מהcba.
אם אתה אומר שאפשר אז בטוח אפשר

עניתי:

היא גם חוקית וגם אפשרית. היא רק לא נוסתה אף פעם

עידו:

לא מנחם היא לא חוקית.

עתה מופיע אורח חדש, SHADOW:

מנחם אם נשים לרגע בצד את העובדה שאין אפשרות לבצע בכלל עיסקה כזו זה פשוט טרייד גרוע בשביל מיאמי.
למה שהיא תרצה את לאורי? הוא אולסטאר אבל ממש לא סופרסטאר וגם בתור אולסטאר הוא סבבה ולא מעבר.
והכי גרוע לוותר אל הרוקי המעולה שלך בשביל שחקן בסוף קריירה?!

אני ל-SHADOW

SHADOW – כולם טוענים 'אי אפשר'. תראה לי חוק אחד שאוסר את מה שאני מציע.

עכשיו שוב מתווכחים על רעיון הצעתי לטוב ולרע (בעיקר לרע) ובסוף אני עונה לכולם:

קייל לאורי לקח אליפות לפני העונה האחרונה. הןא היה ה-MVP. על לאורי אומרים כבר 12 שנה 'אוברייטד' והוא מוכיח שנה אחרי שנה שהוא אנדרייטד. עם הירו (שאני מאד אוהב) אפשר ללכת לאליפות עוד שלוש שנים. עם לאורי כבר העונה. וקראתי שוב ושוב את חוקי הבייאאוט ולא מצאתי בשום מקום איסור על הצעתי.

עכשיו אור:

עד שמיאמי הצליחו לנצח פעמיים גם את זה לקחת להם..
.
אם היה אפשר לעשות השתתפות במשכורות העניינים היו הרבה יותר מסובכים (ומעניינים)

אני עושה שוב:

אפשר גם אפשר. קראתי הכל על בייאאוט ואין דבר האוסר. זה שזה לעשה קודם לא אומר שאסור. תמיד גאונים כמוני עשו מה שלא נעשה קודם!

עידו לא מוותר:

מנחם אתה מביך את עצמך.

אני:

תסביר לי במה. אתה מביך את עצמך יותר בזה שאתה יוצא עם 'הצהרות המוות' שלך ואז בורח מהסברים. תביא לי הוכחה שמה שהצעתי אינו חוקי!

עידו:

הסברתי לך.
מה שאתה מציע אסור.

ושוב עידו:

מה יהיה הוכחה מבחינתך?

ושוב עידו:

ואני בורח מהסברים אחרי שהשקעתי את כל הבוקר בלהסביר לך…
עזוב אתה יודע מה – אתה גאון
.

אני:

אסביר לך את דעתי בנידון באייטם הראשון שלי למעורב מחר. אל תשכח לקרוא!

עידו (הוא תמיד חייב להגיב אחרון, ויהי מה. כל אחד עם השגעונות שלו):

אין צורך. אני מכיר את ההתלהמות הרגילה שלך

מנחם: זה לא מאתמול. זה מעכשיו: אחרי שגיא, ואז עידו, ואז שדו, כתבו ש"זה לא אפשרי" (הם טענו שזה לא חוקי לעשות טרייד לפיו מיאמי נותנת את טיילר הירו לטורונטו, ומתחייבת לשלם חלק מה-30 מיליון – שנתו האחרונה בחוזה), שאלתי שוב ושוב 'מה לא חוקי כאן'? שיביאו לינק מחוקי הטרייד של ה-NBA כדי שאראה זאת במו עיני'.

עידו ענה לקראת הסוף: אני בורח מהסברים אחרי שהשקעתי את כל הבוקר בלהסביר לך…

עידו, שמע, אילו הייתי מעוניין בהסברים שלך הייתי מגיב אחרת. אלה לא היו 'הסברים' שהסברת אלא קביעות: "זה אסור…".

אז אני שואל אותך שוב :

(ואת גיא, או כל אחד אחר):

למה זה 'אסור'? היכן למצוא את האיסור באופן ספציפי? אנא העתיקו (COPY) והטמיעו (PASTE) את האיסור הספציפי בתגובות, ואסתום את פי! אל תכניסו לינק ל"חוקי טריידס" או משהו כזה. אני מבקש קופי אנד פייסט!

(אני חשבתי שעידו סיים עם ה-אין צורך. אני מכיר את ההתלהמות הרגילה שלך.

אבל לא. הבנאדם חייב להמשיך. הוא מגיב ל-AVRI המסכים איתי (אני מזמן גיליתי שהוא אחד המבינים מכולם כאן):

"אבל אתה מבין שאלו לא האופציות שעומדות אחת מול השניה?"

חשבתי שזהו, אבל לא. גיא מחליט להתערב שוב, והפעם עם 'הוכחות':

מנחם, אני לא רוצה לרדת לפסים אישיים. היגיון, ניסיון, או חוש, כלל לא קשורים לעניין.
מה שכן קשור אלו הכללים כפי שהם מופיעים ב-CBA, והמצב הפיננסי של הקבוצות.
.
אז בפשטות –
לא.
"טרייד" כפי שכתבת אותו (גם אם אתה מחליף לו את השם ל"ביי אאוט") הוא בלתי אפשרי.
.
מה לעשות, אלו הכללים והמגבלות סביבן מתנהלות הקבוצות.
.
וזה מבלי להיכנס לשאלה האם טרייד שכזה בכלל כדאי למיאמי.
.
רוצה להבין למה לא?
בבקשה (וזו רק רשימה חלקית):
.
*אף אחד לא מבטיח לשחקן שחוזהו נקנה בביי אאוט שהוא עובר ווייברס (48 שעות בהן כל קבוצה עם מקום מתחת לתקרת השכר יכולה לקנות את החוזה)
*אין דרך לגרום לשחקן חופשי לחתום בקבוצה כלשהי. נגיד ולחצו ידיים, לאורי וטורונטו. ואז הוא מקבל הצעה עדיפה מזו שמיאמי וטורנטו מוכנות לשלם לו, או שהוא פשוט מחליט ללכת למקום אחר. אין דרך לגרום לו לחתום במקום בו הוא לא רוצה לשחק.
*מיאמי במצב כזה צריכה מקום מתחת לתקרת השכר בשביל לקלוט את לאורי כשחקן חופשי. אבל אתה כתבת שהם שומרים על קרואדר, דרג'יץ', ולאנרד (או לפחות על זכויות הבירד שלהם). הקאפ-הולדס של ה-3 מחסלים את כל המקום של מיאמי מתחת לתקרת השכר.
.
זה על רגל אחת, מבלי להיכנס לפרטים של המשמעויות של כמות הכסף המת בעסקה שכזו, או לבעיות אחרות שנוצרות.
.
או במילים אחרות –
ניסיון, חוש, והיגיון, כבודם במקומם מונח.
הם לא משנים את הכללים והעובדות שבשטח.

גיא, אלף, עדיף לי באנגלית (לא צריך לכתוב. לינק יספיק), ובית, קייל לאורי אינו שחקן חופשי!

עכשיו החבר שלי AVRI בא לעזרתי:

גיא כתב למעלה שזה כן אפשרי (אם זורקים פנימה כל מיני אוליניקים ואיגואדלאים למיניהם). נראה מהתגובה שלך למטה (על דראגיץ') שאתה מסכים שזה לא כזה מופרך.

היי, עידו מופיע פתאום:

זה לא הירו מול לאורי.
ברור שזה אפשרי אם מוסיפים עוד שחקנים.

מנחם: אההההה…זה כן אפשרי אם אני מוסיף את איגודלה. אז אתה יודע מה? אני מוסיף את איגודלה וקייל אלכסנדר. ביג דיל. זה מה שלא חוקי בהצעה שלי? שלא הוספתי את איגודלה? זאת כל הצרחה? (והיכן כתוב שלמיאמי אסור לשלם חלק ממשכורתו של לאורי בעונה הבאה?)

אם זה לא קטנוני, אז מה זה קטנוני?

וכבר אמרתי שעידו חייב להיות האחרון. אז הוא מסיים:

אז בוא נחליף את כל מי שהוא לא באטלר ואדאביו ונחשוב שזו עדיין אותה קבוצה.
עזוב זה באמת רעיון גרוע גם ככה.
בדיוק כמו שאתה מטיל ספק בעתיד של הירו אפשר להטיל הרבה יותר ספק באליפות על בסיס 'ביצי השור של לאורי'
אין שום מנג'ר בליגה שעושה טרייד כזה.

מנחם: אולי אף מנג'ר בליגה לא היה עושה את זה, אבל אני הייתי עושה את זה. עשיתי כבר דברים כאלה כשאנשים אמרו לי שאני מטורף כשלקחתי את השחקנים הטובים ביותר מקבוצת הלקרוס שלנו (שהייתה אחת הטובות במכללות) והחלטתי ללמד אותם כדורגל, ומקבוצה של אפס אחרי שהחליטו שרובי יאנג, אמנון אהרונסקינד, ושוקה פלגי אינם ELIGIBLE "כי הם מקצוענים" (מה שהם לא היו אבל האוניברסיטה החליטה לא להילחם ב-NCAA) – תוך 4 שנים זכיתי כמאמן באליפות ה-NCAA דיב. II.

אז עידו:

1) אני לא יודע אם אף מאמן או מנג'ר ב-NBA לא היו עושים זאת, וגם אתה לא יודע (למרות שאתה חושב שאתה כן יודע)

2) אולי הם לא חשבו כלל על אפשרות שכזאת?

3. אדם סילבר: אנחנו מעדיפים לפתוח "SOONER THAN LATER!"

"לפני שעזבנו את הבועה, סיכמנו שהתאריך הנכון לפתוח את הליגה הוא בינואר מתי שהוא, כנראה ביום 'מרטין לוטר קינג' ב-18 לינואר. אח"כ היו עוד דיונים ודובר על פתיחה יותר מאוחרת, פברואר או מרץ.

"עתה הנטייה של רוב בעלי הקבוצות היא לחזור ולפתוח כמה שיותר מוקדם, אולי אפילו לפני סוף השנה".

כן? הוא לא שמע על ממוצע של 58,000 חולים חדשים ליום בשבוע האחרון? וככל שיהיה יותר קר המגיפה תתגבר, במיוחד כשהנשיא עושה ממנה בדיחה, והוא יישאר הנשיא עד ה-20 לינואר.

4. אדם סילבר: הבועה עלתה לנו 180 מיליון אבל חסכנו הפסד של 1.5 ביליון אילו העונה הייתה מבוטלת"

5. אחת השאלות המרכזיות בסלטיקס היא מה יהיה עם גורדון הייוארד

האם גורדון הייוארד WILL OPT OUT OR STAY?

בינתיים אנחנו יודעים על בטוח רק שני תאריכים: הדראפט ב-18 לנובמבר, והפרי אג'נסי שיתחיל ב-1 לדצמבר.

עד אז? שחקנים וקבוצות מחליטים החלטות. מה הם רוצים ומה הם רוצים.

אחת ההחלטות החשובות ביותר לא רק לסלטיקס, אלא אולי עם השלכות חשובות לכל ה-NBA תהיה החלטתו של הייווארד על האופציות שישנן לו.

1)האופציה הנראית ביותר היא שהוא משתמש באופציה שלו (OPT IN) לשחק עונה נוספת בסלטיקס.

2) גורדון OPTS OUT וחותם חוזה חדש עם הסלטיקס.

3) הייווארד OPS IN ואז הסלטיקס מחליטה להטריד אותו.

4) הייווארד OPTS OUT ומחליט להפוך לשחקן חופשי.

כמובן שהוא יכול גם לחתום על מין EXTENSION בסלטיקס או להעדיף TO OTS OUT ולהיות חלק מאיזו שהיא עסקה של SIGN AND TRADE

6. הבאקס – EMPHATICALLY (בצורה הנחרצת ביותר) – "לא נעשה עליו טרייד אפילו אם הוא PASSES ON EXTENSION!"

הבאקס החליטו לאמץ גישה חיובית, במקום לרחם על עצמם במקרה שיאניס יסרב לחתום על הארכת חוזה:

הם החליטו לחזק את הקבוצה בצורה כזאת שיאניס לא יחשוב אפילו על לעזוב אותה. הם החליטו להיות "A MAJOR PLAYER" בשוק ההעברות, ולהגדיל משמעותית את ה-PAYROLL שלהם.

אם הוא חותם על הארכה, קבוצות כמו מיאמי יכולות להפוך להרבה יותר אגרסיביות בריצתן אחרי שחקנים אחרים.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 98 תגובות

  1. לא חושב שהייוורד לא ינצל את האופציה. הוא לא הולך להרוויח סכומים כאלה בקרוב. בנוסף, השוק השנה חלש עם קבוצות בלי הרבה כסף לבזבז לעומת קיץ 2021 שכמעט חצי ליגה מתכוננת אליו.
    לטעמי, הוא ישאר השנה ו"יהמר על עצמו" לקראת הקיץ הבא שבו יהיה שחקן חופשי. הוא לא מספיק מבוגר כדי לצאת מהחוזה לחוזה ארוך טווח. אחרי העונה הזו יהיו לו מספיק קונים לחוזה ארוך טווח במחיר נמוך, שהוא בכל מקרה יקבל.

  2. מילווקי עושים בשכל – אול אין!!!
    .
    לדעתי עדיף לבוסטון ולהייווארד להישאר ביחד, מקווה שתימצא הדרך לעשות זאת כך שכולם יהיו מרוצים.
    .
    מישהו אופטימי במיוחד הציע את הייווארד, בראון וסמארט עבור דרוזן ואולדריג'. כל מיני משוגעים בקבוצות פייסבוק של הספרס מסתייגים, ואחד אף הגדיל וכתב שאם מחליפים את בראון בטייטום הוא מסכים. אנשים איבדו את זה לחלוטין… כנראה גם בגלל הקורונה
    :-))))
    .
    תודה רבה מנחם.

    1. "מישהו אופטימי במיוחד הציע את הייווארד, בראון וסמארט עבור דרוזן ואולדריג'." אופטימי זה לא מילה. זה בגדר מד'ב.

  3. עם כל הכבוד להיט, הם לא במצב של ללכת "אול-אין" לשנה הבאה, בטח כאשר הם בכלל מתכוננים ליאניס. ככה שעדיף להם להשאיר ולפתח את הירו, שנמצא על חוזה רוקי זול ביותר (כאשר התקרה שלו, אחרי הבועה, היא גבוהה מאוד).
    לאורי הוא אול-סטאר, לא יותר מזה (ולא היה MVP – לא יודע מאיפה רשמת את זה), סופרסטאר הוא אף פעם לא היה, אבל כשחקן שלישי הוא יכול להיות מצויין (לקליפרס למשל). אם אני מיאמי אין לי צורך בו, בטח בהנחה שדראגיץ' יקבל חוזה מאוד גבוה לעונה אחת, וככה אני משאיר את הירו וכןPG יש את דראגיץ'.

  4. מנחם, משום מה אתה עושה סלט.
    .
    אז שוב.
    .
    אתה כותב:
    "גיא, אלף, עדיף לי באנגלית (לא צריך לכתוב. לינק יספיק), ובית, קייל לאורי אינו שחקן חופשי!"
    .
    בייאאוט הופך שחקן לשחקן חופשי. בהגדרה. בבקשה, הקישור לחלק הספציפי של המילון של לארי קון (האורים והתומים של כל מה שהוא CBA)
    .
    http://www.cbafaq.com/salarycap.htm#Q66
    .
    עכשיו לפרטים. ביי אאוט הוא שחרור של שחקן בהסכמה, כאשר השחקן מקבל סטטוס של שחקן חופשי, ובתמורה נותן "הנחה" לשאר חוזהו.
    שחרור של שחקן, אם זה בייאאוט, או שחרור רגיל (הקבוצה משלמת את מלוא החוזה) שולח את השחקן לווייברס –
    פרק זמן של 48 שעות בו קבוצות להן מקום מתחת לתקרת השכר יש את האפשרות "לקנות את החוזה". לא לשחקן המשוחרר, ולא לקבוצה המשוחררת יש מילה בנושא. זכור מקרה בילפס ששוחרר (באמנסטי) ורצה להגיע למיאמי, ועדיין חוזהו "נקנה" על ידי הקליפרס למרות איומים של הסוכן שהוא יפרוש.
    מה קורה הרגע בו שחקן מסיים את הווייברס?
    בבקשה, רצית ציטוט, אז באנגלית, מהמקור, ובמודגש:
    .
    "If the player clears waivers he becomes a free agent, and is free to sign with the team of his choice"
    .
    השורה התחתונה, מנחם?
    אפשר לעשות טרייד. בדיוק כפי שכתבתי לך.
    האם זה רצוי, לא רצוי, זו סוגיה אחרת שכלל לא התעמקתי בה.
    .
    ה-"טריק" של הביי אאוט, מה לעשות, בנוגע עליו אתה פשוט טועה. תעבור שוב על כללי השחקנים המשוחררים (מופיעים בדיוק לפני הסעיף שאת הלינק עליו צרפתי) ותראה.

    1. חשוב להוסיף ששחקן שנמצא ב 48 שעות של הווייברס יכול ״להיאסף״ גם על ידי קבוצות עם חריגת טרייד מספיק גדולה, בתנאים מסויימים על ידי חריגת פציעות בגודל המתאים, או אפילו על ידי כל קבוצה אם הוא מרוויח שכר מינימום.
      ובכל אחד מהמקרים האלה הקבוצה ששחררה אותו פטורה לא רק מהתשלום של השכר שלו אלא זה גם נמחק מתקרת השכר שלה לגמרי.

      1. כן רק בוא נסכים שאף אחד לא היה אוסף את ה-30 מיליון של לאורי מהווייברס…
        (אם היית שם את הירו בוויברס, זה כבר סיפור אחר…)

        1. האמת – יכול לראות איזה קבוצת קקה אוספת אותו כדי להטריד בהמשך תמורת חוזי זבל ובחירות, אבל כן, זה די תיאורטי במקרה של לאורי.

      1. ההצעה שלך (החלק המדבר על חלוקת שכר) לא אפשרית.
        מה שכן אפשרי זה טרייד של לאורי תמורת אוליניק + הירו + איגודאלה. אז יש מאזן משכורות נכנסות/יוצאות שמאפשר את הטרייד.

  5. הייורד ישאר ואז הסלטיקס ייחפשו עליו טרייד. הוא פציע והם הוכיחו שאפשר להגיע רחוק גם בלעדיו.
    דיל : הייורד ג'יילן בראון וויליאמס הרוקי השמנמן תמורת סיג'יי מקולום,רודני הוד וזאק קולינס. טוב לשתי הקבוצות.

    1. במחילה – לי זה נשמע כמו טרייד מאוד נדיר, מהסוג ששתי הקבוצות לא יסכימו אליו. ג'יילן מתאים מאוד לשיטה, לטיים-ליין ולהתפתחות של בוסטון, ומנגד, הויתור על סיג'יי בשיאו (+חבר טוב של דיים) וקולינס יקר מידי לפורטלנד.

  6. אחד הדברים המשעשעים בשנאה של מנחם לטראמפ(שנאה מוצדקת בהחלט) היא שלעיתים מנחם מתנהג לקוראי האתר בדיוק כמו שטראמפ מתייחס לאזרחי ארה"ב שלא מצביעים בשבילו

  7. מנחם אתה מציג את הדברים באופן מעוות לחלוטין. אם נתעלם לרגע שאתה לגמרי מביא את הדברים באופן לא כרונולגי (לא סדר התגובות הוא לא כרונולוגי ברגע שיש תתי דיון), ומוציא דברים מההקשר שלהם. אז בוא נבהיר שוב בדיוק על מה היה הדיון:
    1. אף אחד לא אומר שאי אפשר לעשות טרייד של הירו על לאורי. על ההגיון בהעברה אפשר להתווכח אבל היא אפשרית כל עוד מצרפים עוד כמה שחקנים לעסקה.
    2. מה שאמרנו לך שלא אפשרי הוא מה שאתה קראת לו salary sharing. זה מה שאתה החלטת שהוא "גאוני" (אבל אסור על פי ה-CBA). הנה:
    "טורונטו נותנת למיאמי את קייל לאורי ומיאמי נותנת לטורונטו את טיילר הירו עם חתימה שטורונטו משלמת 20 מיליון עבור משכורתו של לאורי במקום 30 מיליון, ומיאמי וטורונטו מתחלקות במשכורתו של הירו לשלוש השנים הבאות (בהן הירו הוא על חוזה רוקי), או כל זמן שקייל לאורי משחק במיאמי."
    כשהסברנו לך שקבוצה לא יכולה לשלם על חוזה של שחקנים מול קבוצה אחרת אצלך עלה נושא הבאיאאוט(ראה מה שכרמלו עשה). אבל אז שחקן אחרי הבאיאאוט הוא חופשי. כלומר אף אחד לא מבטיח למיאמי שלאורי יחתום אצלה ותיאום של חתימה כזו מראש אסור (רוצה סעיף ב-CBA – ראה בעיקר XIII). מעבר לכך להתנות את החתימה הנ"ל בהעברה של הירו אסור לא פחות (ראה אותו סעף וגם VII תת סעיף 8).

    אז עכשיו אני שואל שוב איזה הוכחה כתובה אתה רוצה בדיוק? ה-CBA הוא מסמך משפטי ארוך. ככזה הוא לא מתייחס ספציפית בדיוק למה שהצעת אבל הוא באופן מוחלט וברור אוסר על עסקאות שבהם שכר של שחקן חופשי מתואמות עם עסקת העברה של שחקן תחת חוזה. אתה רוצה קישור ל-CBA בבקשה:
    https://cosmic-s3.imgix.net/3c7a0a50-8e11-11e9-875d-3d44e94ae33f-2017-NBA-NBPA-Collective-Bargaining-Agreement.pdf

      1. ברור כי הוא לא "אוליניק" אוליניק – תכניסו את אוליניק. אם רק ספולסטרה היה מכניס אותו כבר מיאמי היו אלופים"

      1. עקרונית אם היה הסכם סגור בין שתי הצדדים זה נכון. הייתה הצרת כוונות – מה שהופך את זה לתחום האפור.
        מזכיר שהיה מו"מ לא פשוט בין שני הצדדים כשהפך בסוף לשחקן חופשי.

        1. אני זוכר שמה שהיה היה יותר בסגנון של צד אחד שמנסה להתחמק מההתחייבות המלאה, אבל יכול להיות שאני בעיקר זוכר את דדי מדבר.
          אז אשנה את השאלה לכל פעם ששחקן מאריך חוזה שנייה אחרי שהחלון נפתח.

          1. ברור שיש טמפרינג אבל זה משהו שונה למרות שגם הוא אסור אבל עליו חלים כללים קצת פחות מחמירים (מבחינת ענישה).
            אני רק מזכיר לך מה ג'ו סמית עשה לקריירה של קווין גארנט

            1. אהה אמרת מאריך חוזה – זה דווקא מותר כי זה מגעים בין שחקן לקבוצה בה הוא חתום.

            2. כן, שמתי לב מאוחר מדי לטעות האסטרטגית הזו.

            3. עדיין קיבלת את התשובה שרצית…

            4. תשובה רצינית ובלי רמיזות…
              רגע, אז מה בעצם ההבדל המהותי בין סוגי הטמפרינג?

            5. כי אחד לא מוגדר כטמפרינג (מגעים עם שחקן שנמצא תחת חזה בקבוצה אחרת).

            6. זה לגבי החתמת שחקן חופשי שנייה אחרי פתיחת החלון או לגבי הבטחה משחקן שמקבל בייאאוט?

            7. שניהם למעשה טמפרינג.
              ההיבט הבעייתי הוא התניית החתמת שחקן חופשי בקבוצה אחת בטרייד על שחקן אחר.

            8. 👍
              תודה

    1. "אף אחד לא אומר שאי אפשר לעשות טרייד של הירו על לאורי. על ההגיון בהעברה אפשר להתווכח אבל היא אפשרית כל עוד מצרפים עוד כמה שחקנים לעסקה."

      זהו, כאן היה צריך להתחיל ולסיים את כל הבלאגן הזה. הדיון שהתפתח מזה זה או.סי.די שיצא מכלל שליטה.

      1. לא אברי כי לא על זה היה הדיון. מנחם כתב משהו לא אפשרי אנחנו הערנו לו עליו בלבד. הדיון הזה הפך לבלאגן רק בגלל שמנחם התעקש. אז אפשר לוותר על חלוקת התסמינים. תודה.

  8. ועוד משהו מעניין שקשור לציטוט של רן שמנחם נתן ואני פספסתי במקור –
    .
    משום מה מצב ה default של שחקן שנחתך מקבוצה הוא שהשכר שלו נמתח לפי אותה נוסחה שדובר עליה לאורך 3 שנים לפחות, וקבוצות צריכות לבקש במיוחד שהשכר ימשיך לרדת באופן ״נורמלי״ כמו בחוזה המקורי אם זה מה שהן מעדיפות.
    .
    אין לזה שום חשיבות, אבל סתם משהו מוזר ומעניין.

    1. ומסתובב בפייסבוק (לא מצאתי מקור. כן בדקתי נתון אחד והוא היה נכון. זמן לשאר לא היה):
      321 מיליון צופים ביוטיוב של הליגה בפלייאוף. עלייה של 65% משנה שעברה.
      61 מיליון צופים ביוטיוב של הליגה בזמן הגמר. עלייה של 20% משנה שעברה.
      20 מיליארד צפיות בסך הרשתות החברתיות הרשמיות של הליגה במהלך העונה. עלייה של 17% משנה שעברה.
      אבל זקני העם ביקרו אצל אורקל הרייטינג והיא מאיימת על ירידה אם לא יפסיקו להראות שהשחקנים הם אנושיים עם דעות ורצונות.

  9. לבוסטון יש שתי בעיות לפתור מעבר לרצון הטריוויאלי להתחזק –
    .
    1. מקום בסגל – פשוט אין מספיק לכל הסגל הנוכחי + בחירות הדראפט
    .
    2. תשלומי מס שיבואו השנה ורק יחמירו עם הארכת המקסימום שטייטום יקבל בעוד שנה אם עדיין ירצו לשמור על הייוורד.
    .
    .
    הפיתרון המתבקש זה טרייד של הייוורד ביחד עם בחירות דראפט תמורת פחות בחירות/בחירות עתידיות, ושחקנים שיכללו לפחות שחקן אחד שחתום לשנתיים שלוש על חוזה מאד משתלם.
    זה מה שהם חייבים לעשות.
    .
    תרשו לי לא להתייחס ל״שאלה״ האם הייוורד יממש את אופציית השחקן שלו.
    מי שישאר במתח – מגיע לו…

        1. אבל אם אנחנו כבר שם לי יש הרגשה שפורנייה יצא מהעונה האחרונה בחוזה שלו (כל ההערכות אומרות אחרת). מה דעתך?

  10. בוקר טוב, שאלתי ולא נעניתי כיצד אנשים מערכים את דני אבדיה. אני יודע שחלק מהאנשים פה צפו ברוב המשחקים של מכבי ת"א. אני התרשמתי שהובלת הכדור שלו מוגבלת, אבל המיקום בהגנה מעולה והוא יודע לקחת ריבאונד. הקליעה לא משהו, במיוחד מדאיג נושא העונשין, אבל יש בו משהו שמאפשר לשחקנים ותיקים לבטוח בו ולכן הפך לשחקן הדומיננטי של מכבי בפלייאוף (גם הוביל את הנבחרת הצעירה לאליפות).

    1. דעתי לגבי אבדיה:
      הובלת כדור 6/10 – לא רכז, אבל יכול להיות מוביל כדור משני.
      קליעה 4/10 – יש תהליך שיפור, אבל בינתיים הוא רחוק מלהספיק.
      הגנה אישית 6/10 – מתאים להגנת חילופים, אבל קצת מתקשה מול גארדים מהירים.
      הגנה קבוצתית 9/10 – נקודת חוזק משמעותית של שחקן הגנה חכם שיכול לשמור כמעט על כל עמדה.
      ריבאונד 8/10 – יש לו חוש מיקום טוב, וגם כאן זה בא לידי ביטוי.

      1. לפי הציונים שנתת לו הוא ממש לא בחירה טופ 10, ואני עוד הייתי מוריד לו מהציונים הנדיבים שנתת לו על הגנה וריבאונד. הטיקט שלו זה חכמת משחק, ורסטיליות, תקרה גבוה (בעיקר קליעה שיש סיכוי שתשתפר) ופוטנציאל כשחקן דבק. הוא גם חודר טוב אבל לא בטוח שזה יעבוד בליגה.

        1. שחקן הגנה מודרני בעמדות האלה זקוק בעיקר לורסטיליות, ולכן אבדיה מדורג אצלי גבוה בתחום, ובריבאונד הוא היה מהטובים באירופה פר דקות משחק.
          לגבי המעמד – אבדיה מדורג גבוה בדראפט מ-2 סיבות עיקריות, התקרה הגבוהה והמחסור בכוכב גדול. בבחירות הגבוהות מחפשים בעיקר תקרה, ואת זה הוא מביא מצוין, אבל כרגע הוא שחקן רוטציה ביורוליג, וזו גם הרצפה שלו ב-NBA פחות או יותר.

    2. אני מאוד מחזיק מאבדיה.יש לו בעיה אמנם עם הזריקה אבל המכניות של הזריקה שלו טובה.
      אחיוזי העונשין באמת הנתון הכי מדאיג אצלו והוא חייב לשפר את התחום הזה.
      יש לו לאבדיה פשוט חוש למשחק ואין בו פחד ומהבחינה הזאת הוא קצת מזכיר לי את הירו.
      לדעתי הוא הולך להיות שחקן טוב-טוב מאוד בליגה.

  11. תודה רבה דוק. אני ממליץ לך בחום לא לקחת יותר מידי קשה את טראמפ, בסוף הוא ינצח, ואז מה?
    זה נראה כאילו אתה אחאב וטראמפ מובי דיק…
    לענייניו בנושא הקורונה טראמפ ממש לא איתנו.
    בריאות לכולם, ומי שעוד לא הבין, גורלך בידך, אל תסמוך על השררה שידאגו לך.

  12. בסד מנחם תודה על המעורב.
    חשבתי שיש לך הזדמנות לנוח, אחרי האליפות. של הלייקרס,
    אבל אתה מתעקש להעמיס על הלב שלך עם טראמפ.
    קח את הדברים ברגוע, ושמור על עצמך.

  13. מנחם, היכולת שלך לייצר מציאות מדומה ואז ללכת להילחם בה באמת מרשימה.
    על הדרך אתה משתדל לא לתת לעובדות לבלבל אותך ומאשים את הריצפה שהיא עקומה, וואלה "גאון".
    העולם מלא ב"גאונים" כמוך.
    שלא יובן לא נכון את מעולה בתחומך אבל משום מה מתעקש לוותר על היתרון הזה למען חיבתך (שלא לומר FETISH) לפרובוקציות.
    אני לא חזק בחוקי טריידים ולכן התגובה שלי לא התייחסה לזה אלה הסתמכה על דעתם של אלה שאני יודע שמבינים בזה וענו לך. אותי יותר מעניין החלק של הכדורסל ושם אני חוזר ואומר שגם אם הרעיון שלך היה אפשרי הטריד הזה הוא פשוט גרוע לשתי הקבוצות. לאורי בחלק היורד של הקריירה ולא יהפוך את מיאמי לשום קוטנדרית וגם יהרוס להם את העתיד והירו לא משפר את טורונטו בכלום חוץ מבעמודת הגיל.
    היית לך גם תגובה שציינת שלאורי היה MVP ובעוד מקום כתבת שהוא הסיבה המרכזית לאליפות אני לא יודע אם אתה מטריל או סתם מאוהב עד כישוף במחשבות "הגאוניות" שלך אבל שכחת איזה שחקן בשם קוואי לאונרד, אם השם לא מצלצל לך מוכר אני ממליץ לך לעשות חיפוש זריז בגוגל, מבטיח לך שתופתע.
    .
    בעניין טראמפ, אתה ממשיך לחזור כמו תוכי על מנטרות וטרמינולוגיות מעוותות ללא תועלת. לא חסר שטויות שטראמפ עושה בשביל לבקר אותו אבל לפחות חצי (לפי הבחירות האחרונות יותר מחצי) מתושבי ארה"ב מצביעים לדמוקרטים אז נראה לך שהם מחכים להצהרה של טראמפ בשביל לשים מסיכות? חוץ מזה שטראמפ צולם כבר מספיק פעמים עם מסיכה.
    טראמפ הוא אדם מביך וכל דקה שאתה מסתכל עליו מדבר מלווה ב CRINGE חריף.
    בארץ דווקא הדרדרו לסגר למרות הטענות שלך לגבי האמונה של ביבי בוירוס ובמסיכות אז נראה לי שבחרת בדוגמא לא טובה.
    הנתונים בארהב מצביעים על ירידה מתונה אך עקבית במתים מתחילת אוגוסט למרות עליה בנדבקים, כבר הפסקתי לספור את כמות האירבולים שאתה מייצר.
    .
    נ.ב
    .
    לא רק שאני לא אורח חדש זו גם לא הפעם הראשונה שאתה מזכיר אותי במעורבים שלך. זה כבר פלייגרנט 1, אתה צריך טיים אאוט דחוף ואני לא חושב ש AVRI בתור עוזר מאמן זו בכירה נכונה.

    1. בחיי שמצחיק לראות כמה אתה נכשל בהבנת נקרא ברמה של כיתה ד', בעודך לא מפסיק להתלונן שלא הבינו אותך כאשר למישהו יש משהו להגיד לגבי חוסר השלמות של הקשר של הדברים שלך למציאות.
      תודה
      תמשיך עוד בבקשה

  14. לגבי מילווקי אז אין להם הרבה ברירות,הם חייבים להתנהג ככה.יאניס כרגע לא מראה סימנים שהוא מתכוון לעזוב אז ברור שלוקחים את הסיכון ומקווים שהוא באמת לא יעזוב.
    האמת שמילווקי נזכרו מאוחר,במקום לשלם שנה שעברה לברוגדון ולהשאיר אותו במילווקי הם ויתרו על שחקן מאוד חשוב במערך שלהם ובהחלט יכול להיות שזה מה שיגרום ליאניס לעזוב בסוף(לא ברוגדון עצמו אלא העובדה שהם יכלו לשמור על חלק חשוב בפאזל שלהם ובכל זאת העדיפו לוותר עליו

  15. לדעתי האישית וממה שאני קורא, הייווארד והסלטיקס מרוצים מהשידוך ואני מקווה שעצם זה שאין עדיין בכלל דיבורים על מה שקורה יכול להעיד על כך שיש איזהשהוא משא ומתן להמשך הדרך בסלטיקס. הווישפול הוא שיפתח את החוזה ויאריך אותו בסכום סביר לעוד 4 שנים בתקווה שימצאו פיתרון גם להארכה לטייטום.
    כפי שציינתי בעבר, הסלטיקס היו קונטיינדרים השנה ויהיו גם בשנה הבאה, טפו טפו טפו שאף אחד לא ייפצע….

    1. זה אכן הווישפול. אבל מה שיותר סביר שיקרה זה שהוא יקח את הבוננזה שיש לו השנה ונקווה שנוכל להחתים אותו על חוזה סביר כי הוא באמת מתאים לנו. לצערי תהיה מי שתציע לו חוזה גדול, כזה שלא נוכל/נרצה להשוות, ותוך שנה הוא עוזב אותנו לאיזה פיניקס, אטלנטה או שרלוט.

      1. לא בטוח בכלל.אין לקבוצות בלבל שרשמת אינטרס לקחת אותו.הוא שחקן טוב אבל פציע ובטח ובטח לא בחוזה גדול שהוא ירצה.
        האופציה שרזי רשם נשמעת לי הכי הגיונית.הוא יוותר על ההשנה ובתמורה יקבל חוזה ל4 שנים בסכון נמוך יותר.זאת דעתי.
        אפרופו זכור לי משהו שהיה די מזמן על התערבות מי תזכה קודם באליפות הלייקרס או בוסטון

    2. אני לא רואה אופציה אחרת מלבד חוזה מקס לטייטום. מה שזה אומר שפתיחת החוזה השנה לא ממש תשפיע בהיבט של החתמת שחקנים אחרים בעונה שאחרי. בעונה הזו יש לזה משמעות גדולה בהיבט של להישאר מתחת לתקרת המס (גם לא ייצור שום אופציות להחתמות נוספות). כלומר הדבר העיקרי שיציאה מהחוזה העונה וחתימה על חוזה נוח להמשך היא להפוך את הייוורד לסחורה יותר אטרקטיבית לטרייד.

      1. עידו תסביר לי את זה.
        חתימת חוזה נוח יותר אמורה להקל על בוסטון מבחינת תשלומי מס במידה והיא תרצה ךהמשיך עם היווארד לא?
        או במילים אחרות למה הדבר העיקרי זה להפוך את היווארד ליותר אטרקטיבי לטרייד ולא להשאיר אותו בבוסטון?

        1. קודם כל צודק בהיבט הראשון – חוזה חדש = פחות מס מותרות בטווח הקרוב.
          אבל ההיבט הא של קבוצות שאולי ירצו אותו. אם הוא מגיע על חוזה נוח אז ברגע שבוסטון רוצים לשנות משהו הוא הופך פחות או יותר לאופציה העיקרית (מה שהוא כבר עכשיו אבל אז הקבוצה שאליה הוא עובר מקבלת אותו למספר שנים ולא כחוזה נגמר. כמובן שיהיו קבוצות שישמחו לקחת אותו כחוזה נגמר ואז עבורן זה יהיה פחות אטרקטיבי).

  16. לי טראמפ דווקא מאוד מזכיר את מנחם, יום אחד הוא מכתיר את עצמו שהוא גאון יום אחד הוא מצייץ בלי סוף ולא גומר לייצר פרובוקציות,

    שניהם אוהבים לתקוף בצורה הכי חדה שיש יריבים,

    שניהם אנשים דבש חמודים וכיפיים למרות גילם המתקדם,

    יש מצב שלכן מנחם כל כך תוקף את טראמפ פשוט הוא רואה את עצמו במראה, אבל במקום לקשקש ולבלבל כמה עשרות אנשים בהופס טראמפ עושה את זה ביג טיים על מאות מיליונים חחח

    (אגב, באירופה השמרנית וה"נכונה" יש התפרצות אדירה עכשיו במדינות כמו צ'כיה שוויץ הולנד ועוד אז לא נראה שיש משהו שיעצור את הנגיף כך או אחרת)

    1. מעניין . . .
      גם טראמפ הכריז על עצמו כגאון או כאדם המבריק בעולם, משהו כזה.
      מנחם תודה על הטור. אתה גאון, סוג של גאון, לפחות בדברים מסוימים, אם לא בפיסיקה אז בדברים אחרים.
      ואל תפחד מטראמפ יותר מדי, לפי הערכת רוב הפרשנים הוא הולך הביתה, זה מאוחר מדי לעשות תפנית. והוא גם will step down כמו ילד טוב ירושלים אחרי ההפסד ולא ינסה לעשות "מרד".
      לא רק מנחם וטראמפ גאונים, גם אדם סילבר הוא גאון בזה שהוא הצליח להרים את הבועה גם מבחינה לוגיסטית וגם מבחינת יחסי העבודה בעלים-שחקנים וכל מה שמסביב.

  17. מנחם, לא ממש הבנתי למה התכוונת לגבי המעורב של סוף השבוע אז הלכתי אחורה ובדקתי ועכשיו קצת יותר ברור.
    קח בחשבון שאם בכותרת של המעורב אתה מדבר על אמא של טראמפ ובייסבול – סיכוי טוב מאד שאני לא אכנס לקרוא אותו, וזה מה שקרה…
    .
    ועדיין מגוחך לגמרי כל מה שכתבת שם על הארל בלי להצליח למצוא מילה אחת שמראה שהוא לא המגן הנוראי שאמרתי שהוא ושנכתב עליו בכל מקום אפשרי.
    אפילו לא מילה.
    .
    החלק הזה שעשע אותי במיוחד –
    .
    ״העונה, רק לפני כמה שבועות, הוא ניבחר ל"השחקן הששי" של ה-NBA.

    אתם רוצים לדעת על כמה אחרים שנבחרו ל'שחקן ה-6'? קווין מקהייל…ביל וולטון…טוני קוקוץ'…מנו ג'ינובלי…ג'יימס הארדן…ג'מל קראופורד…לו ויליאמס. ישנם 550 שחקנים ב-NBA. מונטרזל ניבחר ל'שחקן הששי'. אתה לא יכול להיות 'השחקן הששי' בדיוק כמו שאתה לא יכול להיות ה-MVP ללא הגנה.״
    .
    .
    אז מנחם, זה אומר שאנחנו נכנסים עכשיו לדיון על ״יכולות״ ההגנה של לו וויליאמס, ג׳יימס הארדן, וג׳מאל קרופורד ?
    או אולי על אלה של סטיב נאש ?…
    עדיף שלא.
    אתה יודע – ״והדרת״ וכל זה 🙂
    .
    .
    ולגבי העזיבה שלי לכשנה וחצי, הסיפור הרבה יותר פשוט וטיפשי ממה שאתה חושב.
    שינו את הנהלים ונדרשה הרשמה לאתר כדי להגיב.
    לא יודע אם רק לי זה קרה, אבל פשוט לא הצלחתי להירשם ואני בטוח שהבעיה לא היתה אצלי.
    אני לא איזה מומחה מחשבים אבל גם לא בור גמור, וניסיתי איזה 20 פעמים ללא הצלחה.
    .
    אז פשוט התעצבנתי והפסקתי לנסות.
    .
    וזהו, ממש לפני סדרת הגמר הסתקרנתי לדעת מה קורה כאן ואם אולי היה איזה שינוי – ולשמחתי היה.
    נכנסתי ונרשמתי בלי בעיה ומאז אני כאן.
    .
    על לא דבר.

        1. דדי בעניין ההרשמה אני לגמרי מבין
          ועד היום לא יודע למה היה צריך את זה ( שמעתי את ההסבר לא מסכים לו).

          אבל לזכותו הקפריזיונר של הרעיון עידו ייאמר שהוא הציע עזרה בזמן אמת לכל מתוסבכי המחשבים כמוני ובזכותו אני כאן .

          1. אהרון, אין לי בעיה עקרונית עם עניין ההרשמה.
            בטח לא כשאני זוכר את הבלגן והטרולים שהיו.
            נראה לי רעיון לא רע בכלל.
            .
            אבל משהו לא עבד טכנית, לפחות אצלי, חטפתי עצבים אחרי המון נסיונות ופשוט הפסקתי.

            1. כשניסיתי להירשם עכשיו זה עבד ממש בקלות – נראה לי ששינו משהו.

            2. חשבתי שלקחת את הכחולה ניאו.

      1. וחוץ מזה אני עסוק מעל לראש עם הקורונה.
        חשבתי יהיה יותר קטלני, אז עכשיו אני צריך לעבוד על מוטציות וכאלה.
        כאב ראש חבל על הזמן, אבל מישהו חייב לעשות את עבודת הקודש הזאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט