יומן אליפות של מיאמי (1) : לברון מתוודה: "אני משחק פצוע!" / מנחם לס

אל תגידו לי שלא נתתי לכם הזדמנות לקחת את מיאמי ולעשות עליה 'יומן אליפות'. ישנן לדבר שלוש סיבות, וכל אחד מכם יכול לבחור את המתאימה לו:

1. למה לכתוב 'יומן' על אלופה ידועה שאלוהים מעדיפה על כל השאר?

2. מיאמי היט גדולה מדי עליכם, וכך גם הכתיבה עליה.

3. אנשים שונאים אותה יותר מדי, ומרגישים גועל נפש לכתוב עליה.

אז בלית ברירה לקחתי אותה על עצמי  כי הרי לא סביר שיכתבו 'יומן' על כל קבוצה מלבד זאת שתהיה האלופה.

וכשאנחנו כבר דנים ב-יומן', אז רציתי רק להבהיר קשה ש-'יומן אליפות' לא חייב להיות רק יומן של קבוצה עם סכויי אליפות. כל קבוצה ראוייה ל'יומן'. אם הניקס ראוייה ליומן, אז כל אחת ראוייה ליומן! מילווקי, סקרמנטו, בכל קבוצה קורים דברים מעניינים כל יום, ואם תיכנסו לאתרי הקבוצות תמצאו חומר רב שלא כותבים עליו. אז אם ברצונך עדיין לעשות יומן על כל קבוצה מלבד מיאמי, הניקס, הבולס, אינדיאנה, ויוסטון, שלח לי מסר ל-sefersheli@hotmail.com!

 

יומן אליפות מיאמי (1): לברון משחק עם גב דפוק

 

כל שחקן עם יציבה כזאת בעת המשחק סובל מכאבי גב!

למרות שלא נראה כך, לברון וינו INDESTRUCTIBLE. הוא רק נראה ביוני – BIONIC – מכוכב אחר, אבל הוא משתין ומחרבן בדיוק כמו כל אחד מאיתנו, יש לו כאבי בטן, וכאבי שיניים.

היום נודע שיד לו גם גב בעייתי. "OFF AND ON", הוא אמר הבוקר לפני המשחק נגד הסלטיקס שיתחיל עוד 4 שעות. חכחתי בדעתי אם לנסוע מדייטונה ביץ' למשחק, אבל זה כבר יותר מדי. שעתיים ורבע, משהו כזה. עדיף לחזות בטיווי, בעיקר בגלל שהערב אני מחליף את אפלטון בסיקור 9 המשחקים, בשעה שהוא מפליג מהקריביים למיאמי עם התייריות הזקנות שלו ברגעים האלה. אני יודע באיזה מזג אוויר הוא: רוח, גשם. דרק שלם. אז אם הוא יכתוב על "שייט נפלא" – אני אצחק לו בפנים. כאן לכל אורך חופי פלורידה אנחנו לא נמצאים בהוריקאן, אבל כזאת היא ההרגשה.

מה הבעייה? "SPASMS, כאבים, דקירות. זו בעייה שאני סוחב כבר ממחנה האימון. אני בטיפול, ואת הבעייה לא יודעים בדיוק. אני משחק עם כאבים מהמשחק הראשון של העונה!".

חדשות לא טובות. האם יש לנו 'מקרה לארי בירד' חדש?

"למעשה, אני משחק עם כאבי גב מהשנה השלישית שלי בליגה, אבל העונה זה עבר לשלב יותר רציני, ובמשחק נגד הקליפרס הכאב ממש האט אותי והפריע לי במשחק!"

קגומראדים, שפוטי ההיט באתר, זוהי חדשה לא טובה. לא טובה לחלוטין. במשחק נגד הקליפרס הוא ישב על הספסל עם שקית חימום לגב, בדיוק – אבל בדיוק כמו לארי בירד. כשתחזו בו הערב מתיישב על הספסל, תרטו אותו עם שקית חומה ובפנים נוזל מיוחד עם פפרוקולין חם, להרגיע את הספאזם.

לברון אמר כבר כשחקן הקאבס שאם הוא מסוגל לקום מהמיטה בבוקר, הוא משחק. אז רק רציתי שתדעו שהבנאדם משחק עם כאבי גב, והוא אינו הסופרמן הבלתי ניתן להריסה כפי שחשבנו.

ספואלסטרה אמר שהוא מתנהג עם לברון ב-"MAINTENANCE PROGRAM"  של משחק ומנוחה, שלברון לא אוהב: "אני לא אוהב לנוח. אחרי שאני נח הגב כואב לי יותר. אם אני משחק ללא מנוחה הכאב בא רק בתחילת המשחק ואז כשהגוף מתחמם הגב לא כואב לי יותר!". אבל ספואלסטרה לא יכול לתת לו לשחק 48 דקות למשחק. לא לגוף ששיחק מעל 900 משחקי NBA עם  יותר מ-36,000 דקות. 40.2 דקות למשחק. בן ה-28 הזה – כנראה עם גב שנידפק מהעומס – לא יכול להתחיל לשחק פתאום 48 דקות למשחק.

אז מאחר והוא לא אוהב לנוח, אולי הפתרון הוא לא לתת לו לשחק בכלל? היום נגד בוסטון סלטיקס ההיט חייבים להיות מסוגלים לשחק בלעדיו. אבל אני לא מאמין שזה יקרה: ללברון יש חשבון נגד כל קבוצה והוא תמיד ימצא סיבה טובה למה הוא "חייב לשחק". אני לא מאמין שיקרה דבר דומה למה שקורה עם דוויין ווייד.

דוויין אמר שעד שהעונה התחילה הוא לא ידע בכלל שללברון ישנה בעייה עם הגב. "הוא לגמרי, אף פעם, לא התלונן בפני. אבל במשחק   נגד שיקגו הוא אמר לי שיש לו SPASMS בגב. נגד הקליפרס זה היה ברור. אבל לברון הוא אדם מאד מיוחד. הוא ימשיך להיות לברון עם הגב כי כפי שאמרתי, הוא מיוחד!"

כן, אבל הוא לא INDESTRUCTIBLE! 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. רק כתבתי שמיאמי לא צריכה יומן כי כל טור של הדוק הוא יומן שלה, והנה בא היומן
    בהצלחה למיאמי ולששת אוהדי באתר [כולל אני!]

    1. אתה יכול להגיד שזה אתר שבו יש מעט מאוד אוהדים של היט לעומת הקבוצות האחרות (רק 6, מקסימום), אבל אתה יכול גם להגיד שהעורך, וסגנו, הם אוהדי מיאמי, וזה גם נכון. Let's Go Heat!

  2. נראה שהפציעות של לברון-ווייד והרצון להקל עליהם ימנעו מהם להשיג את המקום הראשון במזרח וזה הצ'אנס הגדול של אינדיאנה לעשות את זה.

  3. למומי גם יש כאבים בגב התחתון
    הכל בגלל המונית
    והימים שהייתי נשוי לאוקסנה , זואתי אין לה רחמים
    הייתה מעסיקה את מומי מהבוקר עד הערב

    עם הכדורים הנכונים , מומי חזר לכושר של שנות השמונים ומפנק את סילבי

    מומי אולי יעשה יומן לייקרס , אבל ימתין לרגע שקובי יחזור , למה ביינתים הלייקרס יציבים כמו מאושפז באברבנל , לא יציב ומתבלבל עם הכדורים.

  4. לברון הגיע לגבהים שבהם מתחיל הפחד. ברגעים האלה הופכים לדיקטטורים (מייקל גורדן) , מתחילים לריב (קובי ושאקיל, אלן ורונדו) או כמו שהכי מתאים ללברון, מתחילים לתרץ ולהתבכיין. אולי השופטים יתנו לו עוד קצת שריקות ופטור גורף מצעדים

  5. לי זה נשמע יותר כמו "אוי אוי כואב לי הגב איזה מסכן אני"
    האמת שזה צעד חכם ביותר של היחצנים שלו כי זה מה שנקרא winwin situation
    במידה והוא יכשל להביא אליפות שלישית אז כמובן זה בגלל שכואב לו הגב.
    ובמידה והוא יצליח להביא אליפות שלישית אז כמו שכבר מנחם משווה ללארי בירד,אז זה יהיה תראו איזה גדול אני למרות כאבי הגב שלי הבאתי אליפות.
    שורה תחתונה שוב ביחצנים של לברון מוליכים אותו למטה.
    אפרופו אני מניח ששלב הבא יהיה בסדרת הגמר שפתאום מחלה מסתורית תתקוף אותו ולמרות החולשה שלו הוא יעלה ויהיה גדול

כתיבת תגובה

סגירת תפריט