פינת הגולש: יומן אליפות אינדיאנה (1) / רון טחן

 רון טחן הוא אוהד שפוט של אינדיאנה פייסרס. כשהיה ילד ביקר קרובי משפחה באינדינאפוליס, בא במגע עם הפייסרס, ונשאר אוהד שרוף. הוא אחד מהגולשים שנענה לבקשתי לפתוח יומן אליפות על קבוצה מועדפת, והוא בחר – וקיבל – את אינדיאנה. כדרכי, אני מכניטס את הפוסטים כפי שהם ללא עריכה לשונית או עובדתית. את העריכה (והערות אם יש צורך) עשו אתם בתגובות.

מנחם לס

אינדיאנה פייסרס – יומן אליפות 1

 

לאחר שנתיים של השתפרות דרמטית, שהגיעה לשיאה בריצת הפלייאוף אשתקד, אין כבר אף אחד בליגה שלא לוקח את הפייסרס בשיא הרצינות. 

ולמה לא שלא ייקחו אותם ברצינות? הם גבוהים, חזקים, קשוחים, ולא פוחדים מאף אחד. 

כיף להיום היום אוהדי אינדיאנה.

 

הפתיחה המושלמת (0-6) מאוד מעודדת. בעוד יריבותינו למזרח מנסות להתחבר ולמצוא כימיה קבוצתית, פול ג'ורג' כבר מתנהג ומשחק (וגם הולך להשתכר) כמו סופרסטאר, cj ווטסון תרם כבר עכשיו יותר מdj בעונה שלמה (c>d, אני פשוט סבלתי כשראיתי את אוגוסטין שנה שעברה על הפרקט', הוא היה אמור להיות טוב) וחיפה באופן מעורר כבוד על היעדרותו של ג'ורג' היל. 

לואיס סקולה הרגוע עדיף לדעתי על psycho t, שפשוט היה לא טוב אשתקד, ואף זכה למחמאה אדירה מקואץ' ווגל שטען כי סקולה הוא אחד ממס' ה 4 הטובים בליגה. ברור שהוא מגזים, ושסקולה כבר מעבר לשיא, אבל זה תמיד כיף לשמוע מחמאות מהמאמן שלך.

ההרגשה השנה היא כי מהספסל השני הגרוע בליגה (מי שראה את פורטלנד שנה שעברה יודע על מה אני מדבר), יש לנו השנה ספסל לא רע בכלל, כאשר כולם יודעים מי עוד חסר (אנחנו עוד נקדיש לסוגיית דני גריינג'ר פוסט שלם).

 

כרגע היברט (איזה כיף שיש סנטר שיכול לקלוע עונשין, בעת כתיבת יומן זה הלייקרס עשו "האק דה דוויט", אירוני לא? שלשת הניצחון של סטיב בלייק, אולי השחקן השנוא ביותר על אוהדי הלייקרס עד היום בבוקר אל מול ידיו המושטות של דוויט כבר הייתה יותר מדי ) ,מתמקד יותר בתחילת הקמפיין של בחירתו לשחקן ההגנה של העונה. לאור החסימות שלו יש לו סיכוי גבוה לזכות, מה גם שכל אותם "****** mother" לפי דבריו לא יעיזו להחמיץ השנה את משחקי הפייסרס ( http://www.youtube.com/watch?v=mVPXrEh0y_k ).

עם זאת, בהתקפה הוא עוד לא ממש בא לידי ביטוי, אבל לפנות בוקר מול טורונטו הוא כבר נראה כמו היברט מהפלייאוף. חברו השריונר דיוויד ווסט נראה פחות דומיננטי אחרי עונת הקאמבק המופלאה בה לדעתי היה השחקן השני הכי טוב אחרי ג'ורג' (עונה סדירה), אבל קל יותר לקבל זאת כשמנצחים, מה גם שסטיבנסון פשוט נפלא עד עכשיו.

 

ההיט הם עדיין הקבוצה שצריך לנצח, ועם יתרון ביתיות החלום יכול להפוך למציאות.

מלבד ההיט, מי שאמורות לקרוא תיגר על כתר המזרח (בולס,ניקס,נטס) רחוקות מלהרשים כרגע, וזה סימן לאופטימיות, אבל היי, עבר כולה שבוע וקצת. בנוסף, המזרח ממש התחזק (על הנייר) בקיץ האחרון, הבית שלנו קשה יותר מזה של ההיט (פעם נוספת, על הנייר), ובניגוד לליגה הספרדית למשל, שם פער של 7 נק' בצמרת בשלב מוקדם גומר את העונה, גם פער של נגיד 6 משחקים בפגרת האולסטאר משאיר הכל פתוח. 

 

השבוע הקרוב נראה קשה, אבל אני אופטימי.

לפנות בוקר אירחנו את טורנטו חמושה בשלישיית המטביעים המרהיבה בליגה (גיי,דרוזן,רוס) ואת האקסים, (הנסברו,אוגוסטין) כאשר הראשון התקבל בכבוד הראוי לו. רודי גיי אמנם להט במחצית הראשונה, אבל מלבד לאורי והלחימה של אמיר ג'ונסון, טורונטו היו רעים. דרוזן לא פגע בכלום והיברט הוריד לקרקע את השחקן המצטיין של ליגת הקיץ, הסנטר הליטאי של טורונטו ולינצ'יונאס שמתחיל לפרוע את השטרות בליגה של הגדולים http://www.youtube.com/watch?v=6pNf2CVaxYw.

 

היום נתארח אצל הנטס הלא מחוברים, ולדעתי אם היברט הגדול וווסט המקרר יצננו קצת את לופז, אנחנו יכולים להתגבר על המשוכה הלא פשוטה הזו. הייתי מעדיף שהנטס היו מנצחים נ' וושינגטון. הם יגיעו עם המון לחץ לנצח, ולברוקלין עדיין יש את הכלים להתמודד עם כל קבוצה בליגה. אני אמשיך לקוות שקיד ימשיך להתעלם מקירילנקו.

יומיים אח"כ נארח את ממפיס לקרב פיזי של ממש. אינדיאנה של המזרח אם תרצו (יש כמה קווי דימיון בין הקבוצות), שסובלת מפתיחת עונה מגומגמת מאוד. 

השבוע יסתיים עם משחק בית נוסף נגד עוד יריבה עם סוללת גבוהים, מילווקי הבינונית, אבל יתרון הביתיות אמור להספיק לניצחון.

 

 

2 נצחונות מתוך 3 המשחקים שנותרו השבוע ייחשבו להישג יפה מאוד. שיהיה לנו בהצלחה.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

    1. צודק לחלוטין
      התכוונתי ל די ג'יי אוגוסטין.
      ב c>d רציתי לומר שסי ג'יי ווטסון עדיף על די ג'יי אוגוסטין.
      משחק אותיות באנגלית שפחות הצליח.

      psycho t הוא כינויו של טיילר הנסברו, מתקופתו (המדהימה) במכללות.
      אני פשוט רגיל לקרוא לו ככה.

  1. כשאין בוסטון אז הולכים על מה שבישלו לארי בירד וקווין מקהייל.
    מקווה שאינדי תיקח השנה אליפות בשביל לראות את לארי שוב מחייך

  2. גם אני עם אינדי כשהירוקים יכולים להיאבק רק על כדורים בלוטרי. קבוצה שכיף לאהוב, לא שחצנים מדיי וללא תסביכי נחיתות מיותרים. אין שחקן אחד שאני לא מסמפט אותו. ופול ג'ורג' הוא השחקן שאני הכי אוהב בליגה. ככה בונים קונטנדורית. סמל לניהול טוב ואחראי.

  3. למרות יומן אליפות ניקס, את הכסף הייתי שם על אינדיאנה.
    הקבוצה הכי טובה בשנה האחרונה, עם השחקן הכי שלם באנ בי אי.
    הלוואי ואם לא הניקס בהבלחה בלתי הגיונית, שאינדיאנה ילכו עד הסוף!!

  4. מבחינת המאמר – מצוין. תודה.

    שאלות:
    "וחיפה באופן מעורר כבוד על היעדרותו של ג'ורג' היל"
    האם התכוונת לדני גריינג'ר ?

    אינדיאנה של המזרח –> אינדיאנה של המערב (נדמה לי שהתכוונת לזה).

    תיקונים:

    הולך להשתכר –> הולך להשתפר

    1. תודה על המחמאה.

      ג'ורג' היל היה פצוע, ובהיעדרו סי ג'יי ווטסון החליף אותו בחמישייה.

      בקשר לפול ג'ורג', התכוונתי ל"להשתכר", שכן הפייסרס כבר החתימו אותו על חוזה מקסימום, שייכנס לתוקף מהשנה הבאה.

      1. זה טחן 🙂

        בקשר לשאלה "איך אדם נהיה אוהד של אינדי?"
        לדעתי "שונא לברון מצוי" שלא אוהד קבוצה מסוימת, עסוק יותר בלשנוא את מיאמי מאשר לאהוד קבוצה אחרת.

  5. כמובן שזה יומן אליפות הרציני ביותר מכל היומנים כאן [אפלטון מקום 2, רבין? מקום 15]
    מייאמי לא מקבלת יומן מיוחד – כל הטורים של הדוק הן היומן שלה
    והשאלה המרכזית? איך אדם נהיה אוהד של אינדי, האם הוא אוהד אמיתי של 20 שנה, אוהד מקלדת טרי או סתם שונא לברון מצוי

    1. אני יכול להעיד על עצמי, ואני חושב שגם אצל הרבה מאוד מהאנשים זה ככה. יש הבדל בין לאהוד לבין לעודד. אני לא אוהד את אינדיאנה אבל אני בעדם לאליפות כי הקבוצה שאני אוהד היא לא אקטואלית לאליפות בשנה הקרובה. אני מעודד את אינדיאנה לא כי לברון משחק בפייבוריטית השנייה אלא כי אני בעד אינדיאנה. זאת בדיוק הסיבה שאהדתי שנה שעברה את סאן אנטוניו. תתפלא או לא העולם לא סובב סביב לברון ולא כל החלטה שבן אדם מחליט בכדורסל צריכה להיות קשורה לשחקן הכי טוב בעולם.
      אבל אם זה עושה לך טוב לחלק את העולם ללנו ולצרינו שיהיה לך בהצלחה.

  6. עונג לקרוא את הסקירה שלך, במיוחד דווקא בגלל הפרטים הקטנים מבפנים שבלבלוו את שמואל. הם נתנו תחושה (מוצדקת) שאתה מעורה בה שקורה בקבוצה.
    הרבה תודה וממתין לפוסט על דני גריינג'ר.

  7. קשה לי להאמין שאף גולד לא מוכן לעשות 'יומן אליפות' של מילווקי או סקרמנטו. 'יומן אליפטת' לא חייב להיות רק יומן של קבוצה עם סכויי אליפות. כל קבוצה ראוייה ל'יומן'. אם הניקס ראוייה ליומן, אז כל אחת ראוייה ליומן!

      1. קודם תעשה יומן מסודר לדמי מזונות שאתה משלם 🙂

        אחלה יומן דרך אגב. גם השלושה האחרים.
        אני מסכים עם הזקן, אם הניקס קיבלו יומן לכולן מגיע.

  8. מה שמפתיע אותי עד עכשיו בפייסרס הוא אי השימוש בקופלנד שחשבתי שיוסיף להם הרבה.

    אם זה קורה כשגריינג'ר בחוץ, אפשר להניח שקופלנד לא סתם מחוץ לרוטציה, אלא הכי עמוק שאפשר בספסל.

    חבל, אבל אם זה המצב, ואם גריינג'ר חוזר לבריאות סבירה (והרי הפציעה שלו כרגע היא לא פציעת הברך המקורית) – הפייסרס חייבים להטריד את קופלנד תמורת עוד גארד עם יכולת הובלת כדור – חולשה יחסית של הסגל הזה.

    1. דדי, בניגוד לכל מיני אנשים שמסתובבים פה ואין להם מושג ירוק מה זה כדורסל, דווקא ממך אני מחזיק . קופלנד הוא שחקן שלוקח לו זמן להכנס לרוטציה, גם בניקס שהם הרבה יותר מבולגנים לקח לו המון זמן עד שהחשיבו אותו, ואלמלא פציעות של כל מספרי ארבע ומשחק שוא נתן 28 נק באיזה עשרים דק, יכול להיות שהוא לא היה רואה מגרש.
      ב׳ אינדיאנה המצב קשה פי כמה, כי זה להכנס למכונה משומנת. הוא גם לא שומר מן הגדולים … אבל הוא ווילד קארד, לדעתי הוא עוד יתרום להם והרבה, הם מטומטמים אם הם עושים עליו טרייד.

  9. אין ספק שלמיאמי תהיה השנה בעיה רצינית ביותר עם הקו הקדמי של אינדיאנה.
    מיאמי קבוצה חלשה להחריד מבחינת הריבאונד ופשוט אין שום סיכוי מבחינתם לעצור את השעטה של הסוסים היברט את ווסט בקרשים,שנה שעברה זה היה מגוחך כאילו אנו חוזים במשחק של גברים מול נערים.
    במקום שהזללנים לברון,ווייד ובמיוחד בוש יורידו קצת בשכר על מנת שהקבוצה תוכל להביא גבוה דומיננטי שיושיע מביאים לבסוף ואני אוהב אותו את גרג אודן שספק מה ייתן ואם יכול לתת משהו בכלל אחרי כל הפציעות,ניתוחים,נראה לי לצערי כמו עוד מקרה אבודכמו אדי קארי.
    מנמל'ה העיר שיש אוכל טוב במזנון של רענן,
    תגיד לי יש להם סושי?

  10. אני חייב להבהיר אחת ולתמיד את עניין יומן הניקס.
    יש פה כמה רפי שכל (שחר פלוס פלוס, שפת תוכנה חדשה?)שפשוט אני מתבייש לחלוק איתם עמוד אינטרנט.
    אני גר בניו יורק, הולך לראות את ניו יורק , ועכשיו אנשים רפי שכל נשאלת השאלה- איזה יומן של איזה קבוצה לעשות?
    אז לא, אני לא באמת מאמין שהם יקחו השנה אליפות, אני כן חושב שיש להם סיכוי טוב לעבור סיבוב אחד ואף שניים במזרח.
    כדי שתוכלו לישון בשקט (אני מדבר על חכמים כגון שחר פלוס פלוס , קי 700 זביאל שם יפה, ומבקר המדינה שהוא גם אהבל) אז כל פעם שמתפרסם יומן לניקס תשנו במוח הקטן שלכם את המילה אליפות למילים סיבוב ראשון פלייאוף ונסגור עניין.

    1. זה בסדר רבין אף אחד לא מעוניין לקרוא את היומנים שלך, תקרא אותם לילדה שלך לפני השינה אני בטוח שהיא תרדם אחרי הפיסקה הראשונה.

      את ה"ידע" שלך תשמור לעצמך ואגב עצה לחיים כשאתה כותב איזשהו טור או בלוג ומן הסתם מעוניין שיגיבו לענין או בכלל יעקבו אחרי הבלוג שלך רצוי שתהיה קצת יותר נחמד ליתר ופחות מעיק כלפי מי שפוטנציאלית יכולים להיות הקוראים שלך.

      אני לא מדבר רק על עצמי כי אני שם לב שאתה מקבל תגובות ממש לא אהודות מהרבה אנשים(ואתה מוזמן לשים את המשקפיים ולתהעלם מכל ביקורת שיש) ובסך הכל אתה מנסה להיות איש בשורה שמנסה לשתף קצת מהחוויות שלו בניו יורק.

      אתה לא כוס התה שלי בכתיבה לא אסתיר את זה(גם הרבה לפני ההתכתשויות האחרונות). הכתיבה שלך מרגישה מאולצת הרבה פעמים או מעותקת בהומור ממנחם שלפעמים לוקח על עצמו את תפקיד הטוקבקיסט שסוגר חשבון עם המגיבים שלו.
      ובכן כשמנחם עושה את זה זה מקבל המון חן ופלפל כי זה הסגנון שלו מזה 50 שנה.
      אתה עדיין לא הרווחת ביושר את הזכות לעשות את זה ובלי שיעקמו גבה.

      אתה יכול בהחלט להתעלם מכל זה או לקחת את זה לתשומת לבך.

      בכל אופן אני מסיים את זה פה ממני לא תקבל יותר לא תגובה ביקורתית, לא עקיצה, לא טראש וגם לא תגובה עניינית.
      אתה מוזמן להמשיך להתנהג כמו ילד קטן/להתעלם/לקחת לתשומת לבך כי בכל זאת אתה כותב באתר של מגיבים ולא רק טוקבקיסט עם כינוי של מדביר חרקים.

      שיהיה שבוע טוב לכולם מחר משחק העונה של יונייטד בOT וזה חשוב יותר מכל דבר אחר. אחר כך מיד נכנסים לפוטבול של יום ראשון ומקנחים עם NBA, שבוע טוב.

      1. אם כבר אתה מדבר לעניין אז :
        1- אני עונה לכל אחד כלשונו, ואתה יכול לבדוק ולראות שאני עונה בגסות רק לאנשים קטנים כמוך שמגיבים בגסות.
        2- זה ממש ממש לא מזיז לי אם לא תכנס לקרוא ובטח אם לא תכנס להגיב בצורה שאתה מגיב , להפך, אני יותר מאשמת לא לראות את השם שלך בטורים שלי.
        3- על טעם ועל ריח אין להתווכח, זה ממש לא מעליב אותי שאתה לא אוהב לקרוא אותי (אבל מקפיד להכנס לכל טור שכתבתי בערך שלושים פעמים) , מי שאוהב יקרא מי שלא לא.
        4- לגבי הסגנון, ראה סעיף 3 , רק אתה יכול להאמין לי (או שלא) שאני לא מנסה להעתיק סגנון מאף אחד , אני מאד אוהב את סגנון הכתיבה של מנחם , אני חושב שאני ממש ממש לא כותב בסגנון שלו . לגבי התגובות, תנסה פעם להכניס את השם האמיתי שלך ואז נדבר, להגיב מאחורי כינויים ולהשתלח באנשים זה המעמד הכי בזוי לדעתי, אני לפחות עושה את זה בלי להסתתר.
        5- סתם שתהיה בעניינים, הרבה מהתגובות הלא אוהדות אלה הם חברים טובים מאד שלי שמנסים להטריף אנשים טיפשים כמוך:-)
        6- ומי שלא אוהב בכל זאת שיחנק 🙂 הכל פה נעשה בהתנדבות, זה ממש לא המקצוע שלי , גם לא למדתי תקשורת , וגם אין לי קרחת לצערך. אה כן, גם הייתי במשחק מס 7 במיאמי (גם במשחק השני אגב) בגמר ונכנסתי לחדר הלבשה . אבל מה זה משנה, אתה ועוד כמה מטומטמים ממילא לא מאמינים 🙂

      2. K700 כל מילה בסלע
        לא הייתי פה הרבה זמן אבל רואים שהים אותו ים ואלעד אותו רבין.
        לגבי היונייטד, אני סופר את הדקות, יש פיצוחים ובקבוק וויסקי, לא שאני שתיין גדול אבל 2-3 כוסיות ואחרי זה ניצחון מסדרים אותי לכל השבוע.
        GO UNITED GO GO GO

        1. אהה ועוד דבר מר רבין מניו יורק
          גם את החכם מוואלה אף אחד לא ממש אוהב, אנשים אוהבים פרובוקציות ולכן נכנסים לטור של גרינוולד, אתה עושה פה פרובוקציות ולכן אנשים נכנסים. אני לא נכנס לטורים שלך ולא אכנס, אבל אתה מזהם גם טורים אחרים. לא חראאם?

          1. דר אלמוג , חופי הים התיכון, צר לי אבל לא שמתי לב בהעדרך מטוריי, לא היית חסר:-)
            לפחות אתה לא מסתתר מאחורי כינויים מפוקפקים ומטנף על כל העולם….מה שכן ,כבר אמרתי לך שבן אדם שהוא דוקטור לביולוגיה ימית או מה שזה לא יהיה (ואני באמת שלא מזלזל בתואר) , וכותב את תוארו האקדמי לפני שמו???? כאילו, מה אתה חושב לעצמך???

            כמו שאמרתי למדביר יתושים , אני מרשה לעצמי להגיב במילים לא יפות רק כלפי מי שעשה זאת לפניי, כנל במקרה שלך.
            אם גם אתה מהסוג העלוב של קי 700 יודע להשתלח אבל ברגע שמשתלחים בו חזרה פתאום נהיה עולל קטן ותמים, אז רחמיי.
            יאללה, לארוצה לגזול מזמנך היקר, לך תשים אינפוזיה לאיזה אלמוג

  11. אני אוהד אינדיאנה אמיתי של 20 שנה. איך מישהו נהיה אוהד של הפייסרס? בקלות אם ראית את סדרות הפלייאוף של אינדיאנה נגד הניקס בשנות ה-90 המוקדמות.

  12. אני אוהד אינדיאנה אמיתי של 20 שנה. איך מישהו נהיה אוהד של הפייסרס? בקלות אם ראית את סדרות הפלייאוף של אינדיאנה נגד הניקס בשנות ה-90 המוקדמות.

  13. וכן, די.ג'יי אוגוסטין וטיילר הנסבורו לא היוו פקטור בפלייאוף בעונה שעברה. עוד קצת כוח התקפי מהספסל היה עושה את ההבדל. החזרה הצפויה של גריינג'ר וההחתמות שנעשו בקיץ משפרות בדיוק את הנקודה הבעייתית הזאת. נראה איך זה יעבוד בפלייאוף השנה.

  14. אני חייב להתוודות שאצלי זה או הלייקרס או נגד מיאמי. יש גם שחקנים שעושים לי את זה דע דירק וטרי ב 2011. דאנקן ופארקר מא שפירקו את קליבלנד בגמר. גארנט ופירס. בדכ וטרנים שאני מרגיש שמגיע להם.
    לגופו של עניין, אני בטוח שסלמה ובושית מודאגות מסקולה. הוא יטפל בהן לא פחות טוב מווסט והיברט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט