מעורב הופס ליום ו': 2-10 ברייבס. 1-3 במשחקים/ טראמפ השקרן המנוול:"85% מחובשי מסיכות – נדבקים", ולמה הקליפרס יגלחו את הלייקרס / מנחם לס

(הסטיקר – מדבקה – מוכיחה שהצבענו. תראו מה קרה לי ב-7-8 השנים האחרונות: הייתי פעם 1.71 מ', בדיוק גובהה של גייל. תראו כיצד אני מצטמק. מיום ליום ממש. אלה הם החיים)

1.אטלנטה ברייבס ניצחון אחד מהוורלד-סרייס. הדודג'רס נפלה שוב במשחק חובה

לאנשי הבייסבול:

ברייס וילסון היה בן 10 כשקלייטון קרשאו, האס הנפלא של הדודג'רס כבר שיחק ב-NLC. קרשאו – ה-SOUTHPAW שהיה אז בן 20, ואמרו עליו 'גאון בפיצ'ינג. אולי. אבל הקריירה שלו בפוסט-סיסון הפכה לספור אחד ארוך של סבל, עינוי, וייסורים. הילד בן העשר מצפון קרולינה ששיחק אז בליטל ליג לא חלם שהוא יהיה הלילה להיות לאחד מגורמי הייסורים לאזס הגדול של הדודג'רס. הדרכים שלהם ניפגשו הלילה בארלינגטון, טכסס, וקרשאו לא פילל שה-NIGHTMARE שלו יימשך דווקא הלילה ודווקא נגד הצעיר הזה.

וילסון, עולה כפיצ'ר ס"ה במשחקו ה-8 במייג'ורס, ומשחקו הראשון בפלייאוף, והקפיא את הדודג'רס שלילה לפני כן עשתה 15 RUNS, כשהוא מצמצם את החובטים הגדולים של הדודג'רס לחבטה אחת בששה אינטינגס, בשעה שהברייבס חובטים בכדוריו של קרשאו כאילו היו שק חבטות.

בתחתית האינינג הששי זה התחיל, ובסופו לברייבס היו 6 ראנס נגד קרשאו (מרסל אוזונה חבט שני HR, אחד נגד קרשאו בששי), והברייבס הצעירים המשיכו לחבוט בפיצ'רים המחלחפים עד שניגמר 2-10. הברייבס מובילים 1-3 ועוד ניצחון, והדודג'רס מסתכלים אל עוד חורף ארוך עם השאלה החוזרת ונשנית: "מה קרה הפעם"?

אני מאמין שבמשחק החמישי מחר אטלנטה לא תלך עם פיצ'ר אחד בגלל חוסר ימי המנוחה, ובמקום זה תבוא לנצח עם "וועידה של פיצ'רים" שכל אחד יזרוק אינינג אחד או שניים. כנראה שהדודג'רס תעשה אותו דבר.

רחמנות על קרשאו. הוא עלול לסיים קריירה של פיצ'ר נפלא שלא מסוגל לנצח את 'הביג וואן'.

2 .טראמפ: שקרן. נצלן. נבל. רמאי. נוכל. אחראי ישיר למותם של 120 אלף (מתוך בקרוב רבע מיליון – עד סוף נובמבר!) לפי הערכות מומחי ג'ון הופקינס מדיקל סקול!

היום, ממש לפני שיצאנו להצביע, שמענו את טראמפ מזהיר ש-"85% מחובשי מסכות נדבקים מקורונה". זה לא רק שקר. זוהי גם המלצה לאומה לא לחבוש מסיכות. זה פשע. זה רצח עם. הצרה היא שאחוז גבוה של אזרחים אמריקאים הם נאיבים ולא חכמים. הסיבות? יש לי כמה תיאוריות אבל אני לא רוצה לפתוח מלחמה חדשה באתר (אגב, אחת מהתיאוריות אינה מחמיאה במיוחד גם למהגר כמוני!).

אבל זה המצב. אני בטוח שעשרות אלפים – אם לא מאות אלפים – הורידו את מסיכת הפנים בשאת נפש וזרקוה לפח, בגלל מה שטראמפ אמר היום. זה לא רק שקר. זה פשע.

אדם צריך להיות מפגר, או חסר-לב ורגש מינימלי, כדי להצביע עבור נבלה כמוהו, שכדי לזכות בבחירות לא אכפת לו לגרום למותם של עוד כמה עשרות אלפים.

הלילה טראמפ היה בטיווי בשידור 'TOWN HALL' חי. אזרחים ממיאמי ישבו מולו ושאלו שאלות. הוא שיקר מהמילה הראשונה עד האחרונה.

השיא היה – שוב – כשנישאל מתי הוא עבר בדיקת קורונה אחרונה.

-"תצטרך לשאול את הרופאים שלי. לקחתי כל כך הרבה שאני לא זוכר"

איך זה שאני זוכר שהבדיקה האחרונה שלי הייתה ביום ששי, ה-10 לאפריל?

וזה מחולה קורונה שרק הבריא – לפי דבריו לפחות – רק לפני כמה ימים!

3. מצביעים!

למזלנו שמענו שישנו JEWISH CENTRE ל-SENIORS שכמעט אין בו תור. יכולנו לעבור מיד לראש התור כי זו זכות כל ה-HANDICAPS וכל ה->75. אבל העדפנו לעמוד שעה בתור ולשוחח מעט עם העומדים בתור. כולם עם סמרטפונים, וכולם קראו את ההודעה האחרונה מ-AP כשטראמפ אומר לאומה ש"85% מחובשי מסיכות הפנים נדבקים ב-COVID 19".

זה עוד שקר מטונף שלו. לא רק שקר, אלא משפט שהוא 'רצח אומה' מפחיד שהרבה מהשומעים אותו – מאמינים לו. הבן של גייל אשתי, קני, מאמין לכל מילה של טראמפ וכמה שהוא משקר יותר, הוא מאמין לו יותר. הוא לא היחיד. ישנם עשרות מיליוני רדניקים כמוהו, ושפוטי טראמפ מטומטמים, שיצביעו עבור הנבל, ולא משנה מה.

באותו RALLY היום בצפון קרולינה הוא שוב אמר ש"אנחנו בשליטה מחלטת – בהנהגתי! – על הנגיף", וזה ביום ששוב היו בו 945 קורבנות לקורונה (ועכשיו רק 6:30 בערב) , ו-60,000+ נדבקים חדשים, ואם ברוך יעז לכתוב בתגובות שאני 'משקר', אני מזהיר אותו שיביא את המספרים שלו שהם לא 945 ו-60,000, ואם לא יעשה זאת, פשוט אמחק את תגובתו.

בכל 50 מדינות ארה"ב הייתה היום עלייה גדולה מאד בקורונה – מדובר על עלייה של 25% עד 35% – במדינות נאורות כמו מישיגן , אילינוי, ואוהיו. היום ב-21 מדינות הייתה העלייה הגדולה ביותר ליום מאז התחילה המגיפה.

אני לא טוען לרגע שטראמפ יכול היה לעצור ולמגר את המגיפה. אבל הוא יכול היה לעשות הרבה יותר כך שבארה"ב לא יהיו פי 4 קורבנות ביחס למספר הנדבקים מכל מדינה מערבית אחרת. מדובר כאן על מאות אנשים שמתים יום-יום ללא צורך, כשהנשיא המטונף הזה מחייך לפני שבוע למצלמות ואומר "אנחנו בשליטה מלאה על הנגיף, ועד לבחירות יהיה גם חיסון לנגיף, ואני לא מהסס לומר זאת בניגוד למה שכמה מהמדענים הרפואיים מטיפים".

כשנשאל למה 85% מחובשי המסכות נדבקים , הוא ענה שרוב האנשים משתמשים במסכה חד פעמית ('שאינה עוזרת בכל מקרה ולכן אני לו חובש מסיכה')'עשרות פעמים והיא 'אוספת את הנגיפים כקופות שרצים'. מיד דיברנו על כך כל העומדים בשורה לבחור (בשעה שרוב העומדים לפנינו ומאחורינו חובשים דווקא N-95; אני מעדיף מסיכה חד-פעמית) ) ולא היה אחד שדיבר בזכותו של טראמפ. היה ברור לי שכמעט כל המקדימים לבחור בוחרים בביידן.

כאן באטלנטה ישנם אתרי בחירה שזה היום הרביעי שאנשים עומדים בתור עד עשר שעות לבחור. אף אחד מהם לא עומד עשר שעות לבחור עבור טראמפ. אנשים מוכנים לסבול יום שלם רק להיפטר מהנשיא הגרוע, הטיפש, המנוול, והמסוכן ביותר שהיה אי-פעם לארה"ב.

ישנם כמה גולשים כאן שטוענים שהם מכירים את ארה"ב טוב ממני, ושאני "לא קורא את המפה נכון"…כן???

לפי כמה EXIT POLLS (שאלו אנשים ביציאה מאתרי בחירה עבור מי הצביעו) ביידן מוביל בהפרשים גדולים בהרבה מאשר ציפו, וזה במדינות מפתח עבורו. תהיה זו אחת התבוסות הקשות ביותר של המפלגה הרפובליקנית, וההרס שהוא יגרום למפלגה (גם בקונגרס וגם בסינט) יורגש משך עשרות שנים. זאת הייתה משך כל שנותי בארה"ב המפלגה שלי, אבל אני לא יכול להישאר נאמן למפלגה שהרבה בהנהגת טראמפ הפכה לימנית קיצונית, גזענית (92% מהשחורים יצביעו ביידן!), מפלגה נוצרית שמתחילה לאמץ את יישו מנצרת כ'מושיעה' והרי אנחנו – היהודים – גרמנו לצליבתו! (היום סנטור מנברסקה אמר שטראמפ הוא 'FULL OF…" אתם יודעים FULL OF מה. הוא, ס-נ-ט-ו-ר רפובליקני, פתח את פיו סוף-סוף שטראמפ – שהוא 'כלבון של פוטין' ו'מתבדח כל הזמן בין חבריו על 'האבנג'ליסטים האלה')

זוהי מפלגה שמצעה עתה הוא הוא לבטל את ה-MEDICAL CARE של אובמה לאזרחים חסרי אמצעים שאין ביכולתם לרכוש אפילו ביטוח רפואי בסיסי ביותר, והכל ממש בתוך מגיפה כלל-עולמית. טראמפ טוען כבר חצי שנה ש"ישנה לי תכנית ביטוח טובה וזולה יותר". הבעייה? הוא לא מגלה מה היא.

למה?

מפני שאין לו כל תכנית. זה עוד שקר משקריו. אבל שפוטיו טיפשים מדי להבין זאת.

מפלגה שנותנת הנחות חולניות במס הכנסה למגה חברות כמו 'אמזון' ו-'גוגל'שמשלמות אפס, או סכום סמלי, כשכל העומס הוא על גבה של השכבה הבינונית העובדת. וזאת מפלגה שרוב מנהיגיה דוגלים באיסור הפלות אפילו במקרי אונס וגילוי עריות, ונישואין בין בני אותו מין.

אז שאנשים מסוגו של ברוך, והבן של אשתי קני יתחברו לטראמפ (לא ג'סי! ג'סי, הבן המבוגר של גייל, שונא את טראמפ כמוני) יתחברו לקיצונים הימנים האנטישמים ("WE…HATE…JEWS!!!" – שרלוטסוויל, וירג'יניה, וטראמפ? "גם ביניהם ישנם FINE PEOPLE"). זה מראה גם על אישיותם, וגם על זהותם היהודית (לפחות קני אינו יהודי).

אני אמרתי זאת לקני – שגידלתי מגיל 12 – ששגיתי איפה שהוא בשנים שגידלתי אותו, קניתי לו מכונית חדשה, ושילמתי את לימודיו וכל הוצאותיו מבלי שאביו יתרום סנט אחד), ותראו איזה מין 'בן חורג' גידלתי. אני מרגיש בושה וחרפה.

4. תראו מה קרה לעולם ב- 75 שנים!

5. מה יקרה אם סטיב נאש והנטס יציעו את משרת עוזר המאמן למאמנו של נאש לשעבר, מייק ד'אנטוני?

מה יקרה?

זה מה שיקרה:

רק להזכירכם, כשמייק ד'אנטוני אימן את הפיניקס סאנס עם סטיב נאש, השניים דיברו – וניסו לשחק 'סמול בול' הלכה למעשה, עוד לפני שהיה סמול בול.

סטיב נאש אמר כמה שנים אחרי: "שיחקנו מהר, אבל למה לא הבנו שהיינו צריכים לשחק אפילו מהר יותר?"

הוא שואל היום:

Why did we as a basketball community not understand the math? 33% from three was better than 50% from two. Why didn’t we know it?” asked Nash during a segment of Inside The NBA on TNT.

בואו אגיד לכם מה יקרה:

סטיב נאש ידרבן את שחקני הנטס 'לשחק יותר מהר'.

קיירי אירוינג וקווין דוראנט יתחילו להתלחש ביניהם.

מייק ד'אנטוני יגיע כעוזר מאמן. סטיב נאש ימנה אותו כמאמן התקפה.

ד'אנטוני יאמר לשחקני הקבוצה:

"???ARE YOU KIDDING ME? DO YOU REFER TO THIS GARBAGE AS SPEED"

קיירי אירוינג וקווין דוראנט לא רוצים, לא מוכנים, וכבר לא מסוגלים ל'ספיד'. הם מחליטים לזרוק גם את סטיב נאש וגם את מייק ד'אנטוני ל'איסט ריבר', ולדרוש מההנהלה מאמנים חדשים.

6. האם טיירון לו בקליפרס מבטיח אליפות מערב? הנה התשובה: דבר אחד בטוח – הוא לא יפריע!

*

נקודת השבירה של הקליפרס באה אחרי שהיא הפסידה – זו העונה השנייה ברציפות בחצי הגמר של המערב – לנאגטס 3-4 אחרי שהקליפרס הובילו 3-1. המורה שלי בכתה ב' קווינט היה אומר על מאורעות מסוג זה – "NOT GOOD! ENTIRELY NOT GOOD!"

אז במה טיירון לו יכול לעזור כאן?

הוא יענה: "אני הייתי מאמן הקאבס ב-2016. פיגרנו אחרי הווריורס 3-1 בגמר. אני יודע כיצד לעשות זאת!

מה שיש לי לומר – בחיוב, או הצדקה – על הקליפרס הוא שהיתה להם עונה מנוחסת. או קוואי לינארד או פול ג'ורג' היו כמעט תמיד פצועים, ועדיין, ב-37 המשחקים שהם שיחקו יחד, הם היו 10-27, שזה 792. לעומת ה- 732. של הלייקרס, שכמעט לא היתה פצועה, מלבד AD שהוא תמיד נפצע, אז פציעה של AD היא GIVEN. היא עובדה. הוא תמיד ייפצע, אז אין לקחת עובדה זאת כמקרה לא רגיל. אז עם כל זאת, הקליפרס סיימה רק 3.5 משחקים אחרי הלייקרס.

דוק ריברס פישל שוב. הוא היה מאמן הקליפרס 7 שנים ולא הגיע איתם לשום מקום רציני.

אני יודע שאם הקליפרס היו בגמר המערב במקום הנאגטס שהגיעו כנחותים, וכל מה שעשו משך כל הסידרה היה ללחום על כבודם וכך סחטו 3 נצחונות, הקליפרס היו מנצחים את הלייקרס, כי הם קבוצה טובה יותר. בעיקר בגלל שישנם להם את שלושת שחקני ההגנה מהטובים ב-NBA – קוואי לינארד, פול ג'ורג', ופטריק בברלי. בנוסף להם ישנו להם את אחד ממגיני הפרונטליין הטובים בליגה – Montrezl Harrell. עכשיו: יש להם את מרכוס מוריס שתמיד היה טוב יותר מאחיו התאום מרקיף המשחק בלייקרס, ויש להם את איבקה זובק, שהוא סנטר שעד הפלייאוף של העונה הבאה יהיה טוב מאד. ולא, את לארי שאמט ורג'י ג'קסון לא שכחתי.

זוהי קבוצה טובה יותר מהלייקרס ברמות. היא כבר ניצחה את הלייקרס בעונה הרגילה בשני משחקיה הראשונים. מצד שני בגמר המערב הלייקרס התקשו נגד הנאגטס עם שבעת שחקניה. הם נראו גדולים נגד הילדים של מיאמי. נגד הקליפרס הלייקרס יוחזרו חזרה למידות האמיתיות שלהם.

והיכן טיירון לו ניכנס למשוואה?

1)הוא מאמן של שחקנים. לדוק ריברס הכול ניגמר כבר בסלטיקס. מלבד זאת טיירון הוא קרוב מאד לקוואי ולפול ג'ורג'. לא הייתי אומר 'חברים', אבל בן ה-43 הזה יודע ומבין את נפשם של קוואי וג'ורג', והם יעשו הכל עבורו.

2) בקאבס טיירון לו הראה שהוא מאמן היודע להסתדר עם כוכבים אפילו גדולים יותר מקוואי וג'ורג', ואפילו עם אירוינג הוא הסתדר מצויין, ומצד שני הוא הסתדר טוב מאד עם עארסים כמו JR SMITH ושחקנים בינוניים הרבה יותר. אני לא בטוח בידע ה-"X" וה-"Y" שלו, אבל היום זה הרבה פחות חשוב כי כולם משחקים בערך אותו דבר – משחק המבוסס על כמה תרגילים בסיסיים של פיק-אנד-רול או SCREENS עם 2-3 שחקנים, וכולם עושים זאת בערך אותו דבר. ומלבד זאת, עבור ה-"X" וה-"Y" ישנם עוזרי מאמנים היודעים זאת טוב יותר מהמאמנים.

3) הלייקרס הגיעו לשיאם נגד הצעירים של מיאמי, והפציעה של גורן דראגיץ'. אני מאמין שהם היו מנצחים גם אילולא נפצע. אבל לברון עשה את מה שהגיע לעשות. AD זכה סוף-סוף בטבעת. ראז'ון רונדו שיחק מעל רמתו (כל הכבוד לו!) והלייקרס הרגישה שהיא היתה ב-MISSION.

עתה זה "MISSION ACCOMPLISHED" כמו שאומרים החברים שלי מקרית חרושת. אין להם על מה להילחם. האוויר יצא מהבלון. הקליפרס יגיעו לגמר. מי תהיה המזרחית?

חזון למועד, כמו שאומרים החברים שלי מהדסים.

7. לפי שאמס מהאתלטיק, הווריורס מעוניינים בדווייט האוארד

https://theathletic.com/2140002/2020/10/15/nba-free-agency-news-and-rumors-anthony-davis-and-lakers-decisions-heat-contracts-and-more-goran-dragic-news/

8. ללייקרס ישנם 10 שחקנים חופשיים. מה הם יעשו?

מי שמעוניין שיקרא באנגלית. אני עייף מדי מלהתחיל לתרגם. המקור בלינק שב-"6"

First, let’s take a look at the Lakers. LeBron James won his fourth title and fourth Finals MVP. Anthony Davis and Dwight Howard won their first title. Guard Rajon Rondo won his second. The franchise won its 17th ring. Still, these Lakers have 10 free agents this offseason and there will be decisions to make. Lakers Vice President of Basketball Operations and General Manager Rob Pelinka built a championship team, plugging in the proper pieces over the course of last summer and this season, and will strive to continue to better the roster.

— Davis plans to opt out of his $28.7 million player option and re-sign with the Lakers, sources tell The Athletic. Davis and his agent, Rich Paul, will hold meetings in the coming weeks to discuss the situation and the contract term that is most sensible for Davis. Among the expected deal possibilities for Davis this offseason (projected numbers based on salary cap of $109,140,000):

• Two years, $68,103,360: One-plus-one, player option in year two.

• Three years, $106,084,080: Two-plus-one, player option in year three. This deal would bring Davis to 10 years of service before 2022 free agency and thus make him eligible for the 35 percent max contract. Using a $125 million cap projection in 2022, Davis’ max deal would be worth $253.75 million over five years, or $196 million over four years.

• Four years, $146,684,160: Three-plus-one, player option in year four. Using a potential $131.25 million cap in 2023, Davis would be in line for a $266.4 million max over five years or $205.8 million over four years.

— Lakers swingman Kentavious Caldwell-Pope emerged as a crucial starter in the NBA restart, averaging 10.7 points, 2.1 rebounds and shooting 37.8 percent from 3-point range overall and scoring 48 points in the last three Finals games. After establishing himself as a key player heading into next season, Caldwell-Pope is expected to decline his $8.5 million player option, sources said. There’s significant mutual interest between Caldwell-Pope and the Lakers, but there will be some external suitors. A team such as Atlanta — searching for productive veterans around All-Star Trae Young — could emerge with interest.

The Lakers have full Bird Rights on Caldwell-Pope, meaning they can sign him for any salary up to his max without having to use a different exception.

— Three other notable player options: Rondo ($2.7 million), Avery Bradley ($5 million) and JaVale McGee ($4.2 million). Rondo cemented his role as a leader for the Lakers in the bubble, serving as something of a player/coach and providing guidance across the roster. Sources said Rondo is expected to decline his option, and he will have interest from the Lakers and others believing he is a piece to build on a championship roster.

For Bradley, the Lakers still represent a team with a defined role for him next season: a rotation spot in the backcourt, a secondary ball-handler next to James and a fierce defender on the wing.

— Dwight Howard, who was a pillar to the frontcourt this season, and the Lakers have mutual interest in a deal. Among the contenders also expected to have interest in Howard, sources say: The Golden State Warriors.

— After averaging 18.7 points a season ago, Kyle Kuzma adapted to a new role on these championship Lakers. He served as a scorer off the bench and flashed signs of his continued upside. Kuzma will be eligible for his rookie extension this offseason, and could discuss a new deal with the Lakers. The 25-year-old also could bypass an extension and use next season to continue elevating his value prior to restricted free agency. And then there is the option of a trade suitor with several interested clubs.

— The Lakers will hold the No. 28 pick in the Draft, and under assistant GM Jesse Buss, for whom the draft is a specific area of focus, the organization has had tremendous success in the draft over the past seven years.


9. אתמול: נמר פומה (COUGAR) מול HIKER ביוטה, משך 7 דקות תמימות

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. "בנוסף להם ישנו להם את אחד ממגיני הפרונטליין הטובים בליגה – Montrezl Harrell"
    .
    מנחם, יש לך מזל שהגבתי ראשון – עכשיו תוכל במהירות למחוק את המשפט הזה לפני שמישהו ישים לב, כי לפי חוקי הכדורסל העולמיים משפט כזה הוא עילה להרחקה מכתיבה על nba לכל החיים ואיבוד אוטומטי של הבעלות על האתר.
    .
    כל כך הפוך מהאמת על היכולות של הארל ואפילו החלק של ה״ישנו״ לא נכון…

    1. תישאר עם דעתך ואני אשאר עם דעתי. ראיתי אותו עוד בלואיוויל, הוא מגן אישי מצויין, ולא איכפת לי מה אחרים אומרים. הוא יקשה על AD מאד מרחוק ומקרוב והוא ריבאונדר מצויין, ולא איזה קראודר או מילסאפ

      1. זה שהארל קיבל יותר מדי דקות נגד יוקיץ׳ זו הסיבה העיקרית להפסד של הקליפרס לדנבר.
        מדובר באחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה.

        1. לא נכנס לעצם הויכוח בינכם, אין לי דעה, אבל בבועה הארל היה צל של עצמו. הסיבה לא ברורה, הוא הגיע באחור , סבתו נפטרה מקורונה וזה השפיע עליו מאד וסביר להניח שיש עוד סיבות שלא נחשפו.

        2. אתה תמיד היית אחד מרפי ההבנה שקורא מה שהכתבים האמריקאים כותבים )למעשה מעתיקים אחד מהשני) ש"להראל איןנ הגנה", ואתה – עם כל הגובה והקילוגרמים שלך (חבל שאין קילוגרם אחד או שניים נוספים במוח), מעתיק מהם במקום לפקוח עיניים ולהחליט בעצמך אם הוא מגן טוב או לא. הוא 2.01 עם מוטות זרוע של 2.20 מ'. ניבחר ל'שחקן השיי' של העונה. אחד מתוך 550 ב-NBA. אתה באמת יכול להיות נהאיש הששי ללא הגנה.

          1. ברור לו וויליאמס , הראל כל אלה פחים בהגנה , הראל וחוסר היכולת שלן להתמודד הוא הסיבה להפסד של הקליפרס מול דנבר, הראל בכללי זה זבל של שחקן מאותו טייפ של אדאביו רק פחות טוב ובלי הגנה כלל.

            1. ברוך, הרי אין לך טיפת מושג. הוא 2.01 עם מוטות זרועות של 2.20. הוא 'השחקן הששי' של 2020. אתה בוודאי יודע קצת אנגלית אז אני בולע מה שעתונאי ספורט אמריקאים מעתיקים אחד מהשני. אתה אדם מסכן שאני מרחם עליו

  2. קאוויי כמעט ולא החמיץ משחקים העונה בגלל פציעה/מחלה. הוא ישב בבאק-טו-באק. יש הבדל גדול בין ה-2.
    .
    לקליפרס יש פוטנציאל בשמיים, סגל מצוין (היה ואכן הם שומרים על הסגל כפי שהוא).
    יש בעיה אחת, והיא הייתה ברורה עוד בתחילת העונה שעברה:
    אין להם רכז "אמתי". כזה שיכול לעשות את מה שלאורי עשה לצדו של קאוויי ב-2019. רכז שמסוגל למצוא את קאוויי וגו'רג' במקומות מהם הם יהיו הכי אפקטיביים (כמסיימים), ושידע לנצל את הדאבל טים שמי מהצד מושך. משהו כמו מה שרונדו עשה לפרקים בפיינלס/פלייאוף האחרונים.
    היה וג'רי ווסט מצליח לעשות את מה שהוא עשה לא פעם בקריירה שלו, והקליפרס מתארגנים על שחקן שכזה –
    אז כן. הם בהחלט קופצים לראש הרשימה, או צמוד לראשה.
    דרך אגב –
    המאזן בעונה הרגילה?
    לטעמי, הוא לא באמת מהותי. קבוצה כל כך עמוקה ומוכשרת, כזו שמעלה את הראל ולו ווילאמס מהספסל בשביל לנצח עבורה משחקים בימים בהם קאוויי/ג'ורג' על הספסל, זו קבוצה שצוברת הרבה ניצחונות. בפלייאוף? זה הזמן בו נקודות התורפה מתגלות. היה להם הרבה מזל כבר בסיבוב הראשון מול דאלאס (דאלאס עם פורזינגיס היה לא פחות טובים מהקליפרס), ומול הנאגטס כל נק' התורפה התגלו במלוא תפארתן.
    .
    טראמפ.
    אם אי פעם היה טיעון משכנע יותר ללבישת מסיכה, אני לא פגשתי כזה. אחוז השקרים, הסילופים, והדמגוגיה מבין המילים שיוצאות לו מהפה, גורם לאחוזי ה-"דה קרס" להסמיק מבושה…
    .
    דרך אגב, דבריו אכן מתייחסים למחקר, שאכן ציין את המספר "85%". רק שהוא או טמבל, או שקרן, או שככל הנראה, האמת היא באמצע (גם וגם זה אמצע?. . . )
    ה-CDC פרסמו שמאל בקרב 150 נדבקים בקורונה ששאל האפם הם לבשו מסכה בתקופה (בקרוב) שהם נדבקו. 85% אמרן שכן.
    מה זה מלמד?
    לא הרבה.
    הרי את המסכות לובשים בראש וראשונה על מנת לא להדביק. אם אני עם מסיכה, לצדי טמבל חסר אחרויות ללא מסיכה, והוא מתעטש לכיווני, הסיכויים הם שאני אדבק. אם אותו אחד לובש מסיכה, ומתעטש, סיכויי להידבק קטנים פלאים.
    הפועל היוצא הוא ששוב טראמפ החליט להציג דמגוגיה מה היא –
    לקחת מספר אקראי שפורסם במחקר כז או אחר, והושמע בתקשורת, ולעוות אותו לצורכיו. מכל אותו מחקר, מה שנשאר זה "85%"
    מממ
    "85%? שמעתי על זה בתקשורת. כנראה זה נכון…"
    דמגוגיה 101
    .
    קצת כדורסל לסיום –
    אני מאוד סקרן לראות מה צומח בברוקלין. סטיב נאש הוא אחד משחקני הכדורסל האהודים עליי בכל הזמנים. הלוואי ויצליח להעיבר מעט מאינטיליגנציית המשחק שלו לקבוצה, אז ברוקלין יכולים להיות מחזה מרהיב.
    .
    תודה, מנחם.

      1. לא כל משחק מוחמץ, דינו זהה. לנוח בבאק-טו-באק מבחירה, זה לא להחמיץ משחק בגלל פציעה. אז תוריד מהרשימה משהו כמו 10 משחקים בהם קאוויי לא שיחק בגלל לואד מנג'מנט.

    1. מה קורה חבריקו? אין זמן – רבוטה בלשויה – אבל בקטנה, בשביל הסופש.
      הלמ"ס פרסמה ביום רביעי נתונים עד ה-18 בספטמבר.
      ספירה באנאלית של המתים בישראל מתאריך 1/9 עד תאריך 18/9 מראה דבר מעניין:
      שנת 2020 – 2019 מתים בישראל בסה"כ
      שנת 2019 – 2025 מתים
      שנת 2018 – 2038 מתים
      שנת 2017 – 1919 מתים
      שנת 2016 – 1918 מתים
      .
      זה לפני הסגר. אכן מגיפה קטלנית.

      1. נו, באמת. אתה רציני? הנתונים במהלך החודש הם תמיד הנתונים החלקיים. תמתין בסבלנות עד לנתוני החודש המלאים.
        .
        הנתונים המלאים שפורסמו עד כה על הקיץ?
        .
        יולי:
        2019 – 3,433
        2020 – 3,684
        (עלייה של 7.3%)
        .
        אוגוסט:
        2019 – 3,495
        2020 – 3,951
        (עלייה של 13%)
        .
        נתונים שנאספו המערכת הבריאות מלמדים שככל הנראה חודש ספטמבר יראה טיפוס של 14%+
        תמתין בסבלנות. בימים הקרובים יפורסמו הנתונים המלאים של החודש. יש לי תחושה שאז פתאום "תבין" שנתוני הלמ"ס הם נתונים קשריים שלא מלמדים כלום…
        .
        נו,
        ישנת על זה?
        אתה עדיין חושב שלדייויס נמאס, ומוכן ללכת דאבל אור נאת'ינג?
        או שאולי האמת היא שזו הייתה הטרלה, ובצדק אתה בוחר להימנע מהתערבות?

        1. נתחיל עם דיוויס – לא כל אמירה מחוץ לזרם היא הטרלה. מעניין בהקשר הזה שכאשר הוא אמר שהפרצוף תשעה באב שלו אחרי משחק 2 זה בגלל ש-"לברון עשה טעות בהגנה" כולם כאן בחרו להאמין לו, אבל כשהוא אומר שהוא לא סגור ב-ל"א אז פתאום כולם כאן לא מאמינים לו.
          מצחיק.
          לגבי דאבל(טים) אור נאת'ינג – אתה מתערבן קשוח עם רקורד מרשים (באמת בודדים האמינו שמיאמי ינצחו יותר מ-1) ואני עדיין עם קוף על הגב מהפלייאוף. התערבות כזאת תהיה התאבדות מצדי. אצטרך לצאת מדרכי ולפעול כמו אדם הגיוני.
          נו-בת'! מצטער.
          .
          לגבי הקורונה – העלייה לא דרמטית מספיק להצדיק בלימת המדינה מה גם שאנחנו לא יודעים ממה הם מתו. הרופאים אומרים קורונה כי הם רוצים תקציבים. חרדה, בדידות, לחץ, רעב, פחד לקבל טיפול, הזנחה בגלל הקורונה – כל אלה לא מביאים תקציבים.
          ד"א – מה לגבי זיהום כדור הארץ עם ביליוני מסיכות? מישהו גוזר קופון שם זה בטוח
          🙂

          1. עכשיו תחשוב איך תאכל את עצמך אם דייויס עובר לקבוצה אחרת…
            .
            בלימת המדינה?
            זה לא אני שכתבתי שזה המהלך הנדרש או רצוי.
            זה גם לא אני זה שנתן תירוץ כל כך טוב למהלך לצאת לפועל.
            תחזור אחורנית –
            הזהרתי. כתבתי המון פעם, שוב חשוב. לא לסגור, להישמר. שורה של אוכלוסיות (מכחישי הקורונה ביניהן) הובילו אותנו למקום בו אנו נמצאים.

          1. נו באמת, זה כבר עצוב יותר מהבכי על השיפוט.
            1.9% , זה קצב הגידול באוכלוסיה.
            שוב –
            עלייה של 13% בכמות המפיקים בהשוואה לאוגוסט של השנה שעברה.
            בספטמבר, הנתונים החלקיקים מלמדים שהגידול יהיה 14% (וזו הערכה שמרנית)

            1. גיא מה שמפליא אותי זה איך אף אחד מהמחנה השמאלי באתר , לא מגנה גזענות והסתה אפילו פעם אחת, הבחירה להתעלם והשתיקה רועמת יותר מכל דבר אחר!!!

            2. כל כך קשה להיות נרדף… רחמים.
              .
              לכתוב שטראמפ גזען ושקרן זו לא גזענות או הסתה. זו האמת כפי שהיא.

            3. איך הולכת האמרה?
              כשאין לימנים טענה רלוונטית הם פשוט מתלוננים על צביעות מדומיינת

  3. בלי קשר למי אתה מצביע כשביידן נשאל שאלות הוא משיב תשובות מפורטות , יש לו תכניות והוא מדבר עם מספרים,עם דרכי פעולה , עם רעיונות מעשיים.

    לעומת זאת טראמפ עונה לכל שאלה באותה צורה , אני עושה עבודה מצוינת ואני אמשיך לעשות עבודה מצוינת.
    הוא לא מפרט שום דבר,אין לו תכנית פעולה .
    כבר 4 שנים הוא אומר שהוא יבטל את אובמה קר אבל אין שום דבר שיחליף אותה.

    1. בדיוק כך. הוא אומר "התכנית שלי שתחליף את אובמה קר היא…" ואז הוא לא אומר מה היא, כי אין לו כל תכנית. הוא יותר מדי דביל מלהרכיב תכנית בריאות. הוא רק יודע לדבר, לשקר, ולחייך. הגעתי למסקנה שהוא דביל אמיתי שכל חייו חי על חשבון אחרים. סליחה – הוא חכם מספיק לשכנע אפילו ממשלות ובעלי עסקים חובקי עולם להשקיע כספים (שכולם הפסידו) אבל לדבר ולשכנע הוא יודע – את זאת אין לקחת ממנו. אבל הפעם זה נעצר בבחירות. הוא לוקח איתו את כל המפלגה הרפובליקנית לאבדון של 50 שנה.

  4. מאוד יפה לך מסכה!
    מומי באטרף בבית, יושב כמו מסכן עם סילבי ממתין בקוצר רוח שיסירו את ההגבלות על ההתכנסות שנוכל לחזור לאורגיות.
    הבעיה של הקליפרס שאין מקום ל 2 קבוצות באל איי, שיעברו לאנהיים, שיעברו לסיאטל שיעבור את הגבול ויהיו מכסיקו סיטי קליפרס. קבוצת פח מקוללת, 50 שנה לא היו בגמר קונפרנס ולא יהיו גם בעוד 50 שנה.
    טיירון לו מאמן כמו שהשכנה של מומי גברת הרשקוביץ יודעת לבשל, פעם היא נתנה למומי לטעום גפילטפיש מומי על המקום חטף תסמינים, איבד את חוש הטעם והתחיל להרגיש מיחושים בבטן.
    קארשו שוב חטף קרשים לראש, מגיע בפליאוף הדוג׳רס חוזרים להיות בית שימוש. איזה בושות

  5. בוקר טוב מנחם.
    דעתי האישית היא שכל מי שנגד טראמפ הוא נגד האינטרסים של מדינת ישראל. אני לא קורא לך בוגד כדי שחלילה לא תעיף אותי מהאתר הנפלא הזה אבל ברור שלך חשוב האינטרס האמריקאי ובאמת בזה טראמפ כשל. באינטרס הישראלי טראמפ הוא נס חד פעמי {גם אם כתוב להיפך באיזה ספר} ולי כישראלי מפריע שאתה ממריד כנגדו.
    בתקופת אובמה ימח שמו לא שמענו אותך זועק כך אפילו שבוודאות האינטרס הישראלי היה בתחתית סדר העדיפויות שלו להבדיל מהערבים. אז לפחות תהיה מודע לכך אתה אמרקאי ולא ישראלי וזה שיש לך משפחה בישראל לא קשור לכל הנ"ל.
    נ.ב.
    בלי קשר אתה ראוי לערצה על כך שאתה גורם לאשתך להעלות כזה חיוך על הפנים. איזה חיוך גייל!

    1. טראמפ טוב לאינטרסים של עצמו לא לישראל. לא ראיתי שמדינת ישראל החילה ריבונות בתקופת טראמפ, או משהו ששונה ממה שהיה לפני טראמפ. גם כעת יש הקפאות בנייה, והתרחבות בנייה לא חוקית בשטחי a שגונבים שטח ליהודים.
      .
      אני באמת שואל – במה טראמפ טוב לישראל???

      1. אתה באמת שואל?
        אם ביבי אומר את זה בתור ראש ממשלה שטראמפ הידיד הכי טוב לישראל מאז ומעולם זה אמור להספיק

            1. אני מאדים פה מבושה. סליחה, שרה.

    2. טראמפ לא עשה מאומה לישראל יותר מכל נשיא אחר. להיפך: הוא אישר מכירת F-35 לערבים. ההכרה בי"ם כבירה וברמת הגולן כחלק מישראל? הם כאלה מ-1948 ומ-1967. זה הכל מס שפתיים.

      1. עוד שקר מפיו של השמאל הרדיקלי, טראמפ ביקר בישראל בשנת 2017 , הכיר בירושלים כבירתה של ישראל , הכיר בגולן, דאג להסכמי שלום והצגתה של ישראל באור חיובי בכל מקום , אבל ממש לא עשה כלום לישראל.

  6. בעונה הבאה שתי הקבוצות יהיו מאוד שונות. כי מאמן חדש שווה איזשהו גיוון בסגל בקליפרס והלייקרס כמו שאמרת, מלאה בשחקנים ותיקים. העונה זה היה נגמר ב4-2 ללייקרס וזה רק כי פול ג'ורג' כנראה היה מצליח לתת שני משחקים עם מספיק נקודות. עם טיירון לו במקום דוק ריברס ואותו הסגל? אותו דבר.

  7. בסד
    מנחם, בריאות לכם, לכל עם ישראל ולכל העולם.
    ויש בידך טעות אחת עקרונית – ללייקרס יש מטרה חשובה לעונה הבאה – לעצבן אותך !!!!
    כל טוב

  8. לגבי הקליפרס, אני לא חושב שלו זה המאמן שהם צריכים, הם צריכים אוטוריטה וטקטיקה. יגיעו מקסימום לגמר מערב לדעתי

  9. מנחם סוף סוף אתה מביא מספרים מהמציאות.
    קצת נתונים, מאז תחילת אוגוסט מספר המתים בארה"ב בירידה וזה למרות שאתה אומר שהטיפול במגפה הוא גרוע שבגרועים. מעניין איך אתה מסביר את זה. אני לא יודע אם זה קשור לטראמפ או לא אבל זה לכל הפחות מטיל ספק בפרשנות שלך.
    יש לי שאלה האם רק אתה חסין להצהרות של טראמפ? כלומר איך הצלחת להתעלות על "שטיפת המוח" שלו ולצאת מהבית עם מסיכה למרות שהוא אמר שלא צריך? כמה עוד אמריקאים אתה חושב ניחנים ביכולות המדהימות שלך להתגבר על הכישוף של הנשיא?
    אם נלך לפי הלוגיקה שלך אז כל הדמוקרטים אמורים ללכת עם מסיכות ורוב הרפובליקנים לא מה שאומר שיותר מחצי מהאוכלוסיה אמורה להסתובב עם מסיכות.
    עוד שאלה סטטיסטית, איך יכול להיות שמספר הנידבקים בעולם ובארהב עולה אבל מספר המתים יורד או לכל הפחות לא מגיע אפילו קרוב לכמויות שהיו בהתחלה?
    עוד נתונים, כשמסתכלים על הנתונים פר מליון איש ארה"ב לא נמצאת בראש הרשימה לא של מתים ולא של הנדבקים זה לא אומר שהיא במצב טוב אבל זה עדיין נותן פרספקטיבה לדברים שלך.
    שלא תחשוב שלא שמתי לב איך השחלת באלגנטיות את תחזית ה250 אלף המוטעית שלך לספטמבר רק כי עכשיו קראת לזה רבע מליון ודחית את זה לנובמבר.
    השמאל הרדיקלי לא פחות שונא את ישראל ויהודים מאשר הימין הקיצוני, אלה שני צדדים של אותו המטבע, ושניהם זה המיץ של הזבל של החברה האנושית. אנשים בורים וחסרי חיבור למציאות.
    טי לו זו בדיחה והאמת שבעיקר מביך בשביל ליגת כדורסל שמתיימרת להיות הטובה בעולם.
    .
    נ.ב.
    .
    לגולש avri, כל מה שנכתב לעיל אינו בא לזלז באף מת או באף אדם שנפגע מהמחלה אלא רק להאיר ולהעיר על הכשלים של מנחם בתיאור המצב. אם במקרה אתה מדמיין שאתה מסוגל לשמוע טון דיבור או לפרש כוונות נסתרות דרך טקסטים באינטרנט או בכלל תשתדל להזכיר לעצמך שזה רק אצלך בראש.

  10. אני מרים ידיים, היה כל כך כיף בסדרות הקודמות, משחק בשבע, משחק ב11-12, לקום בבוקר ולהתעדכן במה שהיה. עכשיו הכל באמצע הלילה ועד שאני מגיע לזה כבר התוצאות בכל מקום, ועם כל הכבוד, למי יש כוח לראות משחק שהוא יודע כמה כמה ומתי ואיך? I'm not getting paid for this! לוורלד אני כמובן אנסה לצפות בלייב, עד כמה שאפשר, אבל זה שהכל בלי ימי מנוחה גם פסיכי, אבל אולי עדיף ככה, בסוף יהיה לי ג׳ט לג.
    .
    אטלנטה, לא להאמין, מועכים את הדודג׳רס. בטס עם איזה שני היטס בכל הסדרה, בלינג׳ר כנ״ל, ואם נוריד את הפיאסקו בשלישי, אז בכלל המספרים של הדודג׳רס קורסים לשאול תחתיות משל לא מדובר באלופה הנכנסת כפי שחזו כולם אלא באיזה אסקופה נדרסת. אז למזלם היה גיים 3 ששיפר לכולם את הממוצעים אבל עדיין, אטלנטה נותנת פה הופעה שסותמת להרבה אנשים את הפה, אני תהיתי משך כל העונה האם הברייבס יצליחו למרות כל הבעיות לשמור על יציבות, כדי לאפשר לסגל שלהם לממש את היכולת, וואללה, יציבות אכן מופגנת, סדרה שלישית ברציפות, יהיה מאוד מרתק לראות אותם מול הרייז. אבל רק נזכיר שוב, את הכסף סופרים במדרגות. זה כמעט בלתי אפשרי אבל כבר חזרו גם מ3:0 וודאי שמ3:1.
    .
    אגב, אני לא הולך לפתוח פה דיון היסטורי, אבל התמונה ששמת קצת אירונית, מאחר והכמיהה לעולם שבו חיו סטאלין, צ׳רצ׳יל ורוזבלט הביאה עלינו את העולם שבו שולטים ג׳ונסון, פוטין וטראמפ, ככה שאולי עדיף לא להסתכל עליהם ולראות אותנו, אלא להסתכל על עצמנו ולבחור את האנשים המתאימים לעולם שלנו. אולי בעוד כמה שנים.

  11. טראמפ השקרן הזה, כששואלים אותו האם הוא הולך להרוס את בית המשפט העליון לאחר הבחירות הוא עונה: אגיד לכם אחרי הבחירות.
    כשיש הוכחות שהוא התערב לטובת הבן שלו וייצר מדיניות של הממשלה בכדי להדיח אנשים שעומדים בפני הן שלו ומאות מליוני דולרים.
    כשיש שמועות שהוא נסחט על ידי אראן בגלל שטויות שהוא עשה שם ונאלף לשלם להם מליארדי דולרים ולתת להם הנחות בהסכם הגרעין.
    שמאשים את הצד השני באחריות לקורונה אבל לא מציג תוכנית אלטרנטיבית.
    שרוצה להעלות מיסים ולהפוך את ארה"ב למדינה סוציאליסטית ולגמור את החלום האמריקאי.
    שרוצה לקבור את הבתים החד קומתיים ולייצר גטאות במקום.
    שמוותר על חוק וסדר ותומך במהמומות שוד וביזה.

    אוף הטראמפ הדפוק הזה.

    רגע, זה לא טראמפ, זה באידן

    טעות שלי

      1. אם לא היית מביא כל מיני שמועות וממציא את השאר אפשר היה להתייחס לדברים שלך. אבל כמו שטראמפ לימד אותך כנראה, לזרוק שטויות לאוויר זה מספיק

        1. אישה מידע ישכנע אותך? רק מה שכתוב בני ויורק טיימס, cnn והעיתון של נוני?
          .
          אם באמת מעניין אותך, אביא מקורות.
          .
          בארץ, יושב עמית סגל באלג׳זירה 12 ריים טיים ומספר לכל המדינה איך פרקליט המדינה סוחט את היועמ״ש, עם הקלטות, וזה לא מזיז למחנה ״רק-לא-ביבי״ את הביצה, השופרות של הפרליטות נדמו. העיקר שילך, לא משנה אם זה בפוטש או לא.

  12. מנחם ושאר שונאי טראמפ: מה תגובתכם על הפרשה החדשה של ביידן והבן שלו שככ מנסים להשתיק בחדשות וברשתות? (ובו זמנית ממשיכים לאפשר פרסום להאשמות המצחיקות שטראמפ הוא סוכן רוסי, למרות שכבר הופרכו לגמרי).

  13. הקליפרס הושיבו את קוואי לנוח אז שלא יתפלאו על בעיות כימיה. חוץ מזה ההתקפה כזו חסרת מעוף שלא הצליחה לסגור משחקים שהובילו 15 ו-20 הפרש מול הגנות חלשות של דאלאס ודנבר, אז את הלייקרס הם היו עוברים?

  14. לקליפרס חסר גבוה.
    הראל פשוט אפס של שחקן, אני מעדיף את אדביו ANY FUCKING DAY.
    .
    באמת מנחם אני לא מבין איך שחקן 2.01-2.03 בלי זריקה והגנה גרועה יכול להיות מישהו שאפשר לבנות עליו?
    אם לא הוא, הקליפרס כנראה היתה אלופה עכשיו.
    ולמה אני אומר אם לא הוא – בגלל שפיתחו לגביו ציפיות – שחקן שישי וכו' וכו' ולא יעזור גם למי שאומר שהוא הגיע מאוחר וכו' – אין לו קליע + הוא שומר גרוע ולא חכם בשמירה. זה שחקן שככל שהוא על הפרקט ככה אתה משלם יותר.

  15. טראמפ פסיכופת נבלה. מי שתומך בו הוא או אידיוט או נבלה או שניהם. קשה לשמוע אך זה המצב. מקומו של התת אדם הזה הוא רק בכלא. ממליץ שיעבירו את ביבי לשבת יחד אתו שיחלקו תא. בושה שאנשים כאלה מגיעים להנהגה, הוכחה למצבנו העגום. ועוד יש פה מגיב שכותב שטראמפ טוב לישראלים. נכון, הוא סירב לגנות ניאו נאצים שדרסו מפגינה בשרלוטסוויל וצעקו "Jews will not replace us" אבל הוא טוב לישראל…אידיוט. טראמפ וביבי זה פילוג ושנאה נטו. גועל נפש. מקווה שיבוא יום וכל המשת"פים של זוג הפסיכופתים הזה ייסגרו כמלחכי פנכה שמכרו את נשמתם ואחיהם תמורת בצע כסף/כח/כבוד. חלאות כולם. ארהב וישראל נמצאות במשבר עמוק. ביבי וטראמפ הם רק הסימפטומים. שתי המדינות מנסות להתאבד בטמטום. נקווה שייכשלו. צאו להפגין…

    1. ומה שמצחיק זה שאתה משתייך למחנה שכל הזמן מתבכיין שקוראים ל0מול בוגדים ועוכרי ישראל.
      הקיצונים ב0מול, כמוך, לא שונים מאלה שבימין. פשוט הם בדכ אחוס"לים ובעלי מטען PC גדול.
      .
      לגבי טראמפ\ביידן – ביידן לא גינה את BLM ואנטיפה, אז? (ושלא תטעה, זה מאוד לא לעניין שטראמפ לא גינה אותם).
      ויותר גרוע, ביידן בתור סגנו של אובמה ובכלל כל המחנה הדמוקרטי האנטישמי חתמו עם איראן על הסכם הגרעין ונתנו לה גישה למיליארדי דולרים בהסרת הסנקציות. את זה אתה רוצה להביא עלינו?

      1. נכון יואש כי BLM ואנטיפה = ניאו נאצים. טראמפ לא רודף אחרי איראן עכשיו להגיע להסכם. ביטול ההסכם אגב עובד נהדר שמעתי…ההשוואות שלך הזויות. טראמפ הוא השטן. שבת שלום.

  16. הקליפרס צריכים שיטה משחק (ולשים את הכדור בידיים של קוואי וג'ורג' זו לא שיטה) ומנהיג. (קוואי ממש לא כזה, כנ"ל ג'ורג', בברלי, וויליאמס וכל השאר)

  17. פששששששששששש מנחם, כי אתה האיש וההוכחות. אין מילה אחת שאתה מדבר בנושאי כדורסל או פוליטיקה שלא מלאה סילופים במקרה הטוב, חרטות במקרה הבינוני או שקרים במקרה הרע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט