חם מהתנור: טיירון לו מאמן הקליפרס, מורי התפטר

הקליפרס מינו את טיירון לו לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה והוא חתם על חוזה ל-5 שנים. לו היה עוזרו של דוק ריברס בקליפרס בשנה האחרונה והמאמן הראשי של קליבלנד בין 2016 ל-2018. הוא זכה איתם באליפות ב-2016 אחרי שחזר מפיגור 3:1 בסדרת הגמר והגיע פעמיים נוספות לגמר, כשבעונה היחידה בלי לברון ג'יימס הוא הפסיד את ששת המשחקים הראשונים ופוטר אחריהם. יש לו 60.7% הצלחה כמאמן ראשי.

עוזר המאמן המוביל של לו יהיה MVP הגמר לשעבר, צ'אנסי בילאפס. בילאפס שיחק בקליפרס בין 2011 ל-2013 נוסף לשנים המוצלחות בדטרויט ובדנבר. לארי דרו, מאמן אטלנטה, מילווקי וקליבלנד לשעבר ועוזרו של לו בקאבס, יהיה חלק מהצוות.

*

מנג'ר יוסטון מאז 2007, דריל מורי, לא ימשיך בתפקידו אצל הרוקטס. יוסטון הגיעה פעמיים לגמר המערב עם מורי והודחה בסיבוב השני השנה, מה שהוביל לעזיבת המאמן מייק ד'אנטוני.

מוקדם יותר העונה ציוץ של מורי בטוויטר על הפגנות בהונג קונג הוביל למשבר ביחסים בין האן.בי.איי לסין ולהפסקת שידורי הליגה במדינה המאוכלסת בעולם עד למשחק החמישי של הגמר האחרון.

מאז 2007 מורי לא סיים עונה עם מאזן שלילי והגיע לפלייאוף 9 פעמים. הוא היה מנהל העונה של 2018 ונחשב לאחד האנשים שהכניסו את האנליטיקס לשימוש נרחב באן.בי.איי. בתקופתו ג'יימס הארדן, כריס פול וראסל ווסטברוק הגיעו בטריידים לרוקטס.

רפאל סטון, סגנו של מורי, צפוי להחליפו בתפקיד. סטון היה משמעותי בבניית הקבוצה בשנים האחרונות.

*

דייב יגר, מאמן סקרמנטו וממפיס לשעבר, יהיה עוזר המאמן הבכיר של דוק ריברס בפילדלפיה.

*

ראז'ון רונדו יצא מהחוזה בלייקרס ויהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. רונדו זכה באליפות השנייה שלו עם הלייקרס השבוע כשהוא שובר את שיא האסיסטים לשחקן ספסל בפלייאוף.

*

אמונה ברחבי הליגה שאנטוני דיוויס ינצל את אופציית היציאה שלו מהחוזה, יהפוך לשחקן חופשי ויחתום מחדש בלייקרס.

*

קנטביוס קלדוול פופ צפוי לצאת מהחוזה שלו (8.5 מיליון דולר לשנה הבאה) בניסיון לקבל חוזה גדול יותר, בין אם בלייקרס או בקבוצה אחרת.

*

גולדן סטייט, לפי שאמס צ'רנייה, רוצה את דוויט הווארד מהלייקרס.

*

דאלאס ופניקס מעוניינות בג'רמי גרנט שסיים חוזה בדנבר איתה הגיע לגמר המערב.

*

מילווקי תנסה לצרף את בוגדן בוגדנוביץ' מסקרמנטו. בוגדנוביץ' שחקן חופשי מוגבל, כך שהקינגס יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל ולהשאירו בקבוצה.

*

הליגה שוקלת להתחיל את העונה הבאה ביום מרטין לותר קינג, 18.1.21. התאריך רחוק מאישור סופי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. תודה רועי.
    .
    מעניין אם מורי המשיגנה יסכים לקחת תפקיד ניהולי שהו לא GM. אין מה לומר הבנאדם מיוחד ואני מקווה שקבוצה כמו קטנה שלא הולכת לשום מקום תיקח אותו בשנים הקרובות (נראה שהכל תפוס כרגע בכל מקרה)

    1. מקווה בשביל יוסטון שאתה טועה. זה יהיה צעד נוראי להטריד אותו, שיהיה עוד יותר מטופש להטריד אותו ולהשאיר את ראס. האם היה אי פעם טרייד על שחקן בסדר גודל של הארדן על מנת לייצר בניה מחדש (אני לא מדבר על כוכב שכופה טרייד)?
      .
      אגב יוסטון ודאלס שהזכרת. ג'רמי גרנט יהיה החתמה מדהימה עבור דאלס (למרות שקשה להאמין שזה יקרה עם מגבלות התקרה ששי להם לעונה הבאה). הוא בדיוק השחקן שהם צריכים 3&D. בכלל יש לי תחושה שדאלס ילכו יותר ויותר על המודל של יוסטון, גם אם לא ברמה קיצונית כמוהם אבל כן בדגש על שחקנים שיודעים לקלוע מחוץ לקשת (ויש להם גבוהים שיודעים לקלוע: בראשם פורזינגיס, אבל גם פאוול וקליבה מצויינים בתחום) אולי נראה אותם מנסים איכשהו להביא גם את מיירס לאונרד/ אוליניק/ השאריות של מארק גאסול. גם אם לא לעונה הבאה אז לעונה שאחריה.

  2. מעניין מאוד אם זה ישפיע איכשהו על המצב עם סין, נשמע לי כמו חזית שיהיה מעניין לעקוב אחריה.
    *
    בנושא כדורסל, ג'רמי גרנט (ברמה שהוא הציג בפלייאוף) הוא האב טיפוס של השחקן שדאלאס צריכים בשביל לקחת צעד קדימה, למרות שאין סיכוי לדעתי שדנבר יוותרו עליו… יש להם הרבה כסף שיורד להם, ואם יעשו טרייד על גארי האריס אז בכלל.

    1. החזרה של האריס העבירה את הנאגטס מעבר לג'אז ואני לא רואה איך אתה מעביר בטרייד שחקן שאפשר לבנות עליו להיות פצוע (אלא אם מולך GM שמנסה לקבל כסף על פיטוריו הצפויים)

      1. אני לא הייתי שם הכל על האריס… רוב הזמן גראנט שמר על האריס, שלקראת סוף הסדרה נכנס גם הגנתית וכל הכבוד לו אחרי הכל הוא הגיע מפציעה. אבל בשביל 4 נקודות למשחק והגנה טובה אפשר גם להחתים את מייקל קיד גילקריסט במינימום. מקווה שהוא ישתקם, במצבו הנוכחי אני מעביר אותו בטרייד.

    2. לפני זמן מה רודי גובר צייץ גם הוא תמיכה בהונג קונג. שני מיליארד סינים ראו והחליטו שעדיף לא להיכנס לריב ארוך עם השב"ר על האם גובר הוא אולסטאר ושווה התייחסות או לא.

      1. נכון הסגנים שלו זה הגנרל מנגר לשעבר של ההוקס ומומחה האנליטקס של הינקי ואלטון ברנד בפילי, הם גם צרפו מישהו מהסגל של או קי סי

  3. הקינגס כבר עם גנרל מנגר : מונוה מקניר,שהיה הסגן של מורי בשנתיים האחרונות עד שלפני חודש קבל את התפקיד בקינגס.

  4. אני ממש לא חושב שבוגדנוביץ יעשה את ההבדל עבור הבאקס, באופן אישי אני חצוי לגביו מצד אחד אני מחבב אותו מצד שני אני חושב שהקינגס חייבים לתת לו ללכת ולהשאיר את באדי הילד. היריבות ביניהם לא תורמת והילד הוא היציב מבין השניים. הערך של סיין אנד טרייד ירד מאד בליגה מקווה שיהיה אפשר להשיג עבורו משהו.

  5. אחרי שדאנטוני התפטר , וגם מורי התפטר …מה שנשאר זה שהארדן יתפטר ואז אפשר ללכת לבניה מחדש …והפעם של קבוצת כדורסל רצינית ולא כל מיני גימיקים של סמול בול (כשלון ידוע מראש)…
    על הדרך לזרוק גם את ווסטברוק .

    1. אולי קאמבק לזרועות יוג'ירי…. רונדו לטעמי רק על הפלייאוף שלו צריך לקבל חידוש בלייקרס… אם לקלדוול פופ יש שכל הוא יישאר בלייקרס…
      Zion king ,תזהר שלא תסיימו עם רון ג'רמי אהה סליחה סטן ואן גנדי על הקווים…

  6. טיירון לו? עולב עולבי שמיים. וזו ההוכחה שהקליפרס מועדון מקולל.אם הם חושבים שהם יוכלו לעשות לברון בקליבלנד 2.0, הריני להודיעם שהם טועים. איזה מסכנים יפסידו את קוואי חסר המצפון ונשרף המועדון

  7. טיירון לו מאמן הקליפרס
    חחחחח איזו עונה מדליקה מחכה לנו
    מלא שיקוצים מרוכזים בשתי קבוצות +אחת שמתפרקת לחתיכות
    יש לי הרגשה שלבעלים של יוסטון נמאס מהצעצוע שלו,"הימור נועז"
    אבו מנדבושקס לא יגמור את העונה ביוסטון.
    לדובי…..קראתי דיווח שהניקס רוצים את ווסטברוק חחחחחחח

  8. הייתי שמח לצחוק על טיי לו. הייתי מאוד שמח למצוא בדיחה ולנסח אותה ואולי איזה מישהו שם בקצה השני יחשוב שהיא שווה מספיק כדי לחשוב "אוקיי, זה אולי שווה חיוך". כל בדיחה שהיא. שהוא הולך לגרום ללייקרס להצטער שויתרו עליו. שהנה הקליפרס מתפוצצים מבפנים. אבל למרות שיש לו אליפות ועוד איזה עונה או משהו, אין לי שמץ של מושג שום דבר לגביו מלבד שהוא עדיין נראה כמו סוריקטה.
    אולי רק על זה שהגיע הזמן שהוא יצא מרשימת המועמדים לכל דבר באשר הוא. המנהל בסופרמרקט ליד הבית שלי סוף סוף יכול לנשום לרווחה בידיעה שהעבודה שלו מובטחת.

  9. השחקנים היחידים בקליפרס עם חוזה מובטח ל-2021/22 הם בברלי, מקגרודר וזובאץ. קוואי, ג'ורג' וכל השאר יכולים לעזוב אם הם רוצים. לא חושב שהיו מחתימים אותו ל-5 שנים בלי לשאול אותם לפני, יכול להיות שזה סימן טוב. אני חושב שהם לא עושים גמר מערב

    1. אולי יש לו יחסי אנוש רעים… אבל ציך לזכור שהוא הבנאדם שיצר שיטה מושלמת מסביב להווארד (והפך אותו למפלצת). יש מצב שהוא מסוגל לעשות את זה לזאיון שיש מסביב כלים יותר מוכשרים ממה שהיה סביב הווארד.

  10. אני חושב שמוריי כמו העוזר שלו לשעבר סאם הינקי יהיה בלק ליסטד בליגה ולא יקבל עבודה.
    והסינים יחזרו לעבוד עם ה nba

  11. בעונה שהיא אליפות או לחדול בשביל הקליפרס, לו היה המועמד הריאלי היחיד.
    .
    כדי להציע לגראנט יותר מ 10 מיליון לעונה דאלאס יצטרכו לעשות כמה מהלכים ואולי אפילו לסכן את חלום ג׳יאניס, ופניקס יצטרכו לוותר על כמה שחקנים חשובים וגם על ה mle.
    נשמע מאד לא ריאלי.
    .
    אחרי מה שהיה בבועה פניקס חייבים להחזיר את הקבוצה כמו שהיא עם חיזוק mle כזה או אחר לדעתי.

      1. לא ממש, רק אם תוותרו על הרבה שחקנים.
        כשהמקסימום ספייס שאתה יכול להגיע אליו זה 19 מיליון – זה ממש לא שווה את זה לדעתי, אלא אם יש כוכב אמיתי שזמין בטרייד.

          1. סאריץ׳, ביינס, קמינסקי, פיין, אוקובו, דיאלו, + mle + bae
            או
            19 מיליון קאפ ספייס + room exception ?
            ?
            (וזה בהנחה שהתקרה לא יורדת)

            אחרי מה שהקבוצה הראתה בבועה ?
            ועם יכולת כנראה להחתים מחדש שחקנים על חוזים טובים בגלל שוק מאד מצומצם ?
            לדעתי אין כאן שום דילמה.
            .
            אולי אם אוברה + בחירת/ות הדראפט יכולים להביא כוכב ברמת מקס.

            1. שתי אופציות בראש שלי – גרנט עם הקאפסייס (ועדיין יש לך mle).
              ניוד של אוברה והקאפספייס כדי להחתים גאלו.

            2. אין לך mle אם אתה משתמש בקאפ ספייס.
              .
              לדעתי אתה בוודאות יכול להביא את גאלינרי או את גראנט עם הקאפ ספייס.
              .
              וגם לדעתי – אף אחד מהם לא שווה את מה שאתה מאבד עבורם.

            3. כן התכוונתי לרום אקספשן.
              למעט ביינס לא יכאב לי הלב על אף אחד שם. סאריץ'? גרנט עדיף קמינסקי? פיין? לא הייתי בונה הרים על 8 משחקים.
              הקור שלנו חתום קדימה. אני הייתי הולך על כל אחד משני המהלכים הנ"ל.

            4. הלוואי שגלינארי וגרנט יגיעו אליכם, בכללי כל העתיד שלכם תלוי בעגל אייטון, עם אייטון לא יעשה את הפריצת מדרגה אני לא רואה את הסאנס מגיעים לפלייאוף גם שנה הבאה.

            5. זה לא יכול להיות שניהם ברוך.

            6. האמת שהסתכלתי עכשיו על התקציב שלכם אני גם לא רואה איך אתם מביאים את גלינארי בלי להטריד את אוברה (ואני לא בטוח עד כמה השוק שלו גדול ששנה הבאה הוא מסיים חוזה). אני מאמין שהמינימום שגילנארי יסכים לקחת זה 20 מליון.

            7. תסתכל מה כתבתי למעלה. זה יצריך לנייד את אוברה.

            8. אני לא מסכים. 19 מיליון זה יותר ממספיק עבור גאלינארי בקיץ הזה, בטח לשנה ראשונה.

  12. טיירון לו כעוזר זה כמו גיא חיימוב כשוער משנה. איפה שהוא חותם, המאמן הראשי יכול מיד לארוז.
    החלטה גרועה של הקליפרס. לא רואה מה לו תורם מבחינה מקצועית. אולי הוא מסתדר עם כוכבים, שזה אחלה, אבל הקליפרס כבר הוכיחה שהוא קבוצה שמאוד חסרה דרך ושיטה, וזה ממש לא האיש שייתן את זה. אז יהיה נחמד, לא יריבו, קוואי יהיה מרוצה וינוח במהלך העונה, ואז יעופו בשנייה בפלייאוף.

  13. אני באמת לא מבין את המינוי של לו.
    הקללה של הקליפרס כנראה חזקה מדי.

    באמת, חתיכת סיכון עבורם. לנארד וג'ורג בהחלט עלולים שלא להמשיך לאחר הקריסה איתו

  14. לו – לא יודע איך זה יעבוד, אבל נניח שהעדיפו מישהו מוכר, שכנראה קיבל אישור של השחקנים, מאשר לא נודע – ניחא. אבל למה חמש שנים, למה? זה אורך חוזה לא רלבנטי במסגרת התהפוכות בליגה. הוא לא היה חותם לשלוש? ואם לא – לא צריך. ממש כשל שוק. לא ברור.
    .
    מורי – חבל. האיש, לטוב ולרע, שינה את הליגה. מקווה שיחזור במהרה לתפקיד משמעותי בקבוצה כלשהי. בכל מקרה – הצדעה.
    .
    רונדו, kcp, הווארד – מעניין. הגיוני שהלייקרס לא יצליחו להשאיר את כולם לסיבוב נוסף, אבל אם כולם עוזבים יכולה להיות לזה השפעה לא קטנה על העונה הבאה של הלייקרס. רונדו בפרט, לדעתי, חשוב מאד, ולא יודע מה מגבלות השכר של הקליפרס והלייקרס, אבל אם הקליפרס גונבים אותו זה יכול לעשות את ההבדל בדו-קרב ביניהן בשנה הבאה. אין הרבה ידיעות בעונת המלפפונים שאחרי 8 חודשים מתברר שהכריעו את העונה כולה, אבל זו יכולה להיות אחת מהן.
    .
    תודה רועי.

          1. לא יודע, אבל מניח – כל עניין החוזים ארוכי הטווח קיים בעיקר אצל ספורטאים, בעיקר באמריקה, ואולי קצת עדיין בכדורגל, לא עוקב. אנשים "נורמליים" חותמים על חוזים בהם ניתן לסיים את העבודה, משני הצדדים, בהודעה מוקדמת של חודש או לכל היותר מספר חודשים. אתה באמת חושב שאיש הווידאו של הקליפרס חתום לחמש שנים? הסבירות לכך, לדעתי, אפסית.
            .
            ומכיוון אחר – למה פופ חתם לשלוש שנים ולא לחמש? לאיזו הצדקה יש ללוש, מאמן חדש, לדרוש חוזה ארוך יותר משל פופ? צר לי אבל זה מגוחך.

            1. מגוחך בעיניך. אבל זו הסיטואציה.

          1. לכמה שנים אתה חושב דוק חתם בסיקסרס? תיבודו בניקס? גם דונובן אם לא חמש אז ארבע אפילו נאש עם אפס ניסיון חתם לארבע שנים. כמעט אף אחד לא חותם לשלוש (הארכת חוזה זה מקרה שונה – היא גם לרוב מתרחשת לפני סיום החוזה).

            1. אלו החוזים, אף מאמן לא מוכן לחתום לשנתיים שלוש ובצדק

            2. עידו, בנוגע לאורך החוזה – אנסה לבדוק בצורה מסודרת ולחזור אליך.
              .
              ברוך – למה בצדק?

      1. לנסות משהו חדש זה מבורך. להתחייב לחמש שנים למשהו חדש שאתה מנסה זה לא הגיוני בכלל ולא קורה בכמעט שום תחום אחר. גם מתכון חדש לשניצלים לא מכינים לחמש שנים קדימה. מכינים קצת וטועמים – טעים? אחלה, ממשיכים. לא טעים? – לא מכינים שוב. אתה מכין שניצלים חמש שנים קדימה? מסופקני….

    1. בקשר לאישור השחקנים – איזה שחקנים? מאז ההדחה (וגם לפני תחילת העונה, האמת) אומרים שרב השחקנים מתלוננים על יחס מועדף שמקבלים השחקנים הבכירים. אז מי מהשחקנים אישר את ההליך? אם ו, כמובן.

      1. מניח שקוואי, אולי גם ג'ורג. וזה חלק מהאבסורד – הרי למועדון אין ערובה שהם יהיו בסגל בעוד שלוש שנים, שלא לדבר על חמש, אז מה המשמעות של לחתום עם המאמן לתקופה ארוכה יותר? קוואי אמר להם "זה האיש שאיתו אני רוצה לבלות בחמש השנים הקרובות" ? אני לא חושב שהוא מסוגל בכלל לחשוב בצורה כזו, לא כל שכן לומר את זה.

  15. ראיון העבודה עם לו..

    הבוס: טיי למה כדאי לנו להעסיק אותך, מה מייחד אותך
    טי לו: הרזומה שלי מדבר בעד עצמו כל עונה כעוזר מאמן אני בגמר אליפויות וגמרים כל שנה ובעל אות הלשון החומה.
    הבוס: כן אבל איתנו לא הגעת לשם בעצם כשלת
    טיי לו: אני כשלתי? זה ריברס כשל
    הבוס: נו ואתה היית העוזר שלו
    טיי לו: אם הוא רק היה מקשיב לי הוא היה כבר אלוף מזמן אבל לא הקשיב לשום דבר ממה שאמרתי לו
    הבוס מה אמרת לו בדיוק?
    טיי לו: לתת את הכדור לקאווי
    הבוס: אבל הוא נתן
    טיי לו: לא מספיק
    הבוס: טוב התקבלת נארגן לך חוזה ל3 שנים
    טיי לו: 3? אני בכיוון של 5 יש לי פיות להאכיל
    הבוס: טוב באלמר ידאג לזה

    1. החתמה גאונית של הלייקרס, איזה פראייר באלמר שכל פעם אחר טמבל אחר עוקץ אותו בהתחלה זה ריברס אחרי זה לו, זה המאמן הכי טוב שהלוגו מצליח להחתים? כנראה זה בגלל הBLM

  16. לו מאמן הקליפרס בזכות לברון ג'יימס.
    בלי לברון הוא היה ממשיך לנצח להיותעוזר שהיית רואה ברקע וחושב לעצמך אם זה לא הקטנצ'יק ההוא שאייברסון דילג מעליו.
    מה עם כל הלחשושים של יאניס למאבריקס?

    1. הסיקסרס כבר יצרו קשר עם מורי,הם מחכים לתשובה
      אין לי מושג איך זה יעבוד כי אין סיכוי שאלטון ברנד יהיה הבוס של מורי.
      לסיקסרס יש הרבה מזל ,ריברס נפל עליהם מהשמיים(אני לא תופס ממנו מאמן עלית אבל הוא יותר טוב מכל החרא של לו ודאנטוני) דייב יורג'ר הוא החתמה מצוינת לצוות האימון .
      וזה נראה כאילו גם מורי נפל להם לידיים , הם ניסו להחתים את מורי לפני ברנד והוא לא רצה

  17. למה להביא מאמן כ"כ חלש? בפרט שאם השנה הקליפרס לא זוכים לא בטוח בכלל שקוואי וג'ורג ימשיכו.
    טמטום 🤦‍♂️

  18. בינתיים, החברה של הלוס אנג'לס דודג'רס לקחו ללב את החדשות של מינוי לו בקליפרס, והם מתרסקים באינינג השישי בו הם הופכים יתרון 1 – 0 לפיגור 1 – 7.
    .
    קצת יותר ברצינות –
    במהלך הפלייאוף היו לא מעט התלחששויות על חוסר שקט בספסל הקליפרס. אולי לטעמם של הקליפרס, לו (לו יש היסטוירה של קומיניקציה חיובית עם שחקנים) הוא הפתרון?
    .
    מהצד השני, אותן התלחששויות לימדו על חוסר שקט בין "הכוכבים" לבין "הספסל". לו הוא אולי הלוחש לכוכבים, אבל לא בטוח שזה מה שהקליפרס צריכים…
    .
    מה שהקליפרס באמת צריכים, זה קצת ג'רי ווסט קסם. למצוא את הדרך לקבוצה את הרכז שיעזור למצות את יכולותיהם של קאוויי וג'ורג'. אף אחד מהם לא מסוגל לעשות באטלר.
    אפילו הלייקרס, שמשחקים עם אחד ממנהלי המשחק המוצלחים בליגה, נזדקקו לרכז בשביל אותן דקות בהן התפקוד הנכון של לברון על הפרקט הוא כפורוורד.
    .
    דריל מורי לסיקסרס זה מסקרן מאוד. אפשר לומר עליו מה שרוצים, אי אפשר לקחת ממנו את העובדה ש-
    א. יש לו שיטה.
    ב. הוא הצליח במשך כמה עונות להציב את הרוקטס מרחק יריקה מהצלחה פנומנלית. אותה סדרה מול הסופר-טים של המפרץ ב-18' הייתה אחת הסדרות הגדולות והמותחות. צחוק הגול הוא שקבוצתו של הססטיסטיקאי הפסידה בגלל חריגה סטטיסטית של 0 – 27 . . .
    ג. הוא לא מפחד ללחוץ על ההדק. אני בהחלט יכול לדמיין תרחיש בו הוא מוכר לבעלים שהגיע הזמן להפוך את הסיקסרס לרוקטס 94' עם אמביד בתפקיד אלאג'ואן ועם סימונס כקלעי ה-3…. סתם. עם סימונס ככלי בשוק הטריידים אותו הופכים ל-קלעי 3 שיקיפו את אמביד (והופ, החזרנו את מבול השלשות…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט