מעורב הופס ליום ה': דודג'רס מובילה 0-12 באינינג השני/ 0-11 באינינג הראשון – שיא MLB היסטורי בפלייאוף / מנחם לס

1.דבר כזה לא קרה מעולם בבייסבול מקצועני, והמשחק הזה משוחק כבר למעלה מ-125 שנה (ה-MLB נוסדה ב-1874): 11 RUNS באינינג אחד (ובנוסף לצרות, באינינג הראשון!)

11 ראנס באינינג אחד. אחרי שאטלנטה השפילה את הדודג'רס במשחק הראשון, וכמעט השפילה אותה במשחק השני אתמול (היה 0-7 באינינג ה-7 ואז 4-8 עם 2 OUTS באינטינג התשיעי), ה-2דודג'רס מחזירה הערב – בינתיים – ב-0-12 ועדיין האינינג השני.

בל איך אמר יוגי ברה? זה לא ניגמר עד שזה ניגמר. נחכה…משחק שלם לפנינו.

*עכשיו באינינג ה-3 זה 0-13

*0-15

*היי!!! אינינג 4. התוצאה 1-15!!!

2. ארה"ב חוזרת לימי הביניים ועומדת להפוך לדתית יותר מהוותיקן: מדינה ללא הפלות וללא נשואי בני מין אחד!

אמי ברט, שתהיה שופטת ביה"מ העליון ב-40 השנים הבאות

אמי קוני ברט שופטת בבבית המשפט העליון? כמובן שהיא חתיכה יותר מרות גינזבורג ז"ל, אבל יש גבול לכל דבר.

הסינט הוא היום בשליטת הרפובליקנים, והם ממהרים להצביע על מחליפה לרות ג'ינזבורג ז"ל הדמוקרטית – מועמדת לבית המשפט העליון שהיא מישרה 'לחיים' – ששמה אמי קוני ברט שהיא די חתיכה, בת 48, שייכת לכת דתית סופר קיצונית קתולית, והיא כמובן רפובליקנית.

אין דבר בעולם שהדמוקרטים יכולים לעשות לעצור בטראמפ וברפובליקנים. זה ייתן לשופטי בית המשפט העליון הרפובליקנים יתרון של 5-3 כשאחד מהשופטים הוא יותר 'נייטרלי'. הדמוקרטים כבר 'הבטיחו' שאם זה קורה, ואם ביידן זוכה בבחירות (ואם זה קורה, אני מבטיח לכם שהדמוקרטים מגלחים את הרפובליקנים גם בקונגרס (בית הנבחרים) וגם בסינט, ואז אין גבול – או מקסימום – למספר השופטים העליונים בבית המשפט העליון. זוהי פאשלה בחוקה שלא קבעה מקסימום מספר שופטים, וזה מאפשר לנשיא ולסינט לאשר כמה שופטים שהם רוצים, והדמוקרטים כבר הבטיחו 'לפחות שניים'.

מה יקרה עד אז? הרבה תלוי באמי ברט שסירבה לענות אם היא בעד או נגד חוק ההפלות (אפילו במקרי גילוי עריות), אם היא בעד או נגד החוק המאפשר נשואין בין בני אותו מין, ואם היא בעד או נגד 'חוקי השוויון' (בין המינים) שרות גינזבורג היתה יוצרן.

היא גם סירבה לענות היא היא תצביע כן או לא לבטל את OBAMA-CARE ולאפשר ביטוח לאומי כל שהוא לכל האזרחים.

מה שידוע הוא שהכת הקתולית הקיצונית לה היא שייכת מתנגדת להפלות ולא משנה הסיבה, מתנגדת לכל סוג של הומוסקסואליות, מאמינה שהנצרות והאמונה ביישו כ-SAVIOR חייבת להיות בטופ החשיבה הפדרלית.

מה שהיא כן אמרה זה שהיא מסוגלת להפריד בין האמונה הדתית והאישית שלה, לבין תפקידה כשופטת עליונה.

3. ניק סבאן – מאמן אלבאמה בפוטבול – חיובי. הבן של טראמפ – בארון – חיובי. 50,000 חולים חדשים ביום בארה"ב. עלייה בקורונה בכל 50 מדינות ארה"ב. טראמפ היום באיובה: "התגברנו על הקורונה"

בג'ורג'יה התחילו לבחור. בעוד כמה מדינות. מחר משפחתי ואני הולכים לבחור. אנשים מגיעים ב-3, 4 לפנות בוקר ויוצרים תורים של 7-11 שעות עמידה בתור להצבעה. אפרת וג'ייסון מביאים כסאות מתקפלים עבורנו. מספר המצביעים בינתיים הוא לפחות פי 2 מכל תקופת בחירות אחרת באותו זמן.

אני מעולם לא עמדתי בתור להצביע.

אף מצביע לטראמפ הוא לא פסיכי מספיק לעמוד 7 שעות בתור להצביע עבורו.

מה שאני מבין מכל הטרוף הזה הוא שרוב העומדים בתור 7 ו-10 שעות – כולל אני – עושים זאת כי אנחנו בעלי ערך חברתי, לא מאמינים ב'מציל' יישו שהממשלה הפדרלית תהיה חייבת להקשיב למצוותיו אם טראמפ מנצח וביה"מ העליון הוא רפובליקני, אנחנו מאמינים בזכות האישה להחליט החלטות בקשר לגופה, ויש לנו במשפחה (במשפחת גייל) קרובים שאחד מהם הומוסכסואלי, ואחת לסבית. אנחנו מאמינים בזכויות שוות לאשה, ורוצים שכל אזרח יהיה עם ביטוח רפואי כלשהו, אפילו אם זה עולה לנו קצת כסף. ברוך יכול להישאר עם אמונתו בטראמפ, שגם הוא קתולי קיצוני (כך לפחות הוא טוען, אבל הוא שקרן שלא מסוגל להוציא מילת אמת מפיו), ומטרתו להיות נשיא דיקטטור שלא היה כמותו. אפילו במחיר הדמוקרטיה.

היום התברר עוד אחד משקריו הגדולים: הוא הבטיח "לגלות פשעים של אובמה שיכניסו אותו למאסר, שלושה שבועות לפני הבחירות". הוא סוף סוף יצא עם תיאוריית ה-CONSPIRACY שלו בהתקפה על בין לאדן, שה-JUSTICE DEPARTMENT בקולו של BARR – התובע הפדרלי הראשי, ופודל של טראמפ שהפך את כל ה-JUSTICE DEPARTMENT שחייב להיות נייטרלי מכל פוליטיקה לכלי של טראמפ – ש"התיק על אובמה באשמת CONSPIRACY ניסגר מחוסר הוכחות". עוד חבטה גדולה לטראמפ. (אבל לשפוטיו, כמה שמוכח שהוא יותר נבל, פושע, וחולה רוח, כך הם נטרפים עליו יותר!).

לאלה שלא יודעים על ה-CONSPIRACY THEORY של טראמפ, הוא, הרי, טוען שלאובמה אין מה להתגאות במבצע לחסל את בין לאדן, כי 'לא חיסלו אותו בכלל; חיסלו את זה שהתחפש ל-DOUBLE שלו'. קדימה ברוך, לך להצביע עבור המתועב הזה, המבזה את צעירי ה-SEA-SEALS שסיכנו את חייהם בצורה שלא תתואר עבור איזה 'DOUBLE' של בין-לאדן. טובי צעירי האומה שטראמפ מבזה כאילו היו גלמים אטומים.

אני מוכן לעמוד בתור גם 24 שעות עבור אמונותי.

רק נשיא שאינו טראמפ, ובית משפט עליון נייטרלי, יבטיחו לי שהדברים שאני מאמין בהם, יקוימו. אני מאמין שהפעם הרוב הגדול של העם האמריקאי מאמין כמוני, DESPITE הקיצונים הימנים האנטישמים, הקיצונים הנוצרים, וקומץ עשירים, וטראמפ – ואיתו המפלגה הרפובליקנית (ש-40 שנה הצבעתי עבור מועמדה), שהפכה לימנית-קיצונית-נוצרית – יאכלו אותה הפעם בגדול.

4. הנטס וסטיב נאש מראיינים את מייק ד'אנטוניו

למשרת עוזר מאמנו.

5. עכשיו גם ג'ף ואן-גנדי מועמד לאמן את יוסטון רוקטס

אתמול האח סטיב, והיום האח המבוגר ג'ף (שכבר אימן שם ביוסטון) – – שניהם לא שווים.

6. דווייט האוארד – האבא והסבא של כל ה-PHONIES'

אתם זוכרים את הפוני הזה שלפני כניסתו לבועה 'דאג כל כך' לגורל בנו ברנדון, שיהיה ללא אבא, אחרי שאמו הביולוגית נפטרה??

ובכן, ברנדון בריא ושלם עם החברה של הווארד, ברנדה רייס, חברתו של דווייט, הסכימה לשמור על הילד עד שהאווארד יחזור.. כש-'פידספוט' ראיין אותה לשאול על האוארד היא ענתה: "אין לי מושג. כבר למעלה מחודש הוא לא צילצל הנה ולא שאל על ברנדון. אני עומדת לתבוע אותו על 'CHILD NEGLECT'.

זה אותו ההאוארד שבילבל את הביצים לכל המדיה על הססנותו להיכנס לבועה, ו'להשאיר את ברנשון ללא אביו'. אז האב חוגג עתה בלוס אנג'לס, ובנו כאן באיזה שהוא חור באטלנטה עם חברה של דווייט האוארד..

7. דני אבדיה לווריורס?

מקור "אמין מאד" בווריורס אמר לקווין אוקונר מ-THE RING ש-"הווריורס יבחרו בוודאות שחקן WING". דני אבדיה הוא היחיד בין ה-WINGS, קומבו של 4 ו-3! (אפילו שעד כמה שידוע לי מחברי הישראלים כאן באטלנטה בבית הקפה CREMA – אבדיה נמצא עם 'קרובים' באטלנטה.

8. השמועות מבוסטון הן שהסלטיקס חולים על קירה לואיס מאלבאמה בדראפט

לפי הבוסטון גלוב, הסלטיקס מחפשים דבר ראשון פוינט גארד גבוה, ודבר שני – הבהלה לזהב היא במס' 1 ולא 5 – סנטר, אם יהיה.

הסלטיקס מחפשים מהירות ו-SIZE וקיירה – 1.90 עם מוטת זרועות של 2.00 מ' – הוא האדם שהם רוצים. הוא הגארד המהיר בדראפט ללא שאלה כלל. בראד סטיבנס אמר לגלוב ש'הסלטיקס מחפשים מהירות. לא היינו איטיים אבל אני רוצה מהלך אחד יותר גבוה. אני מחפש Speed ושמנו עינינו על השחקן המתאים לכך!

9. עכשיו גם ללמלו בול יש סניקר על שמו (ב-PUMA)

10. לפי THE RINGER, מינסוטה תעשה טרייד של בחירתה מס' 1 עבור "WIN NOW PLAYER"

11. אלבין ג'נטרי יהיה עוזר מאמן בקינגס

12. היום קני אטקינסון מתראיין ברוקטס

13. הקליפרס מראיינים היום את סם קסל למשרת מאמן ראשי

14. הרגע ב-CNN: "RESEARCHERS IN JOHN HOPKINS MEDICAL SCHOOL PREDICT 20% MORE DEATH IN US IN 2020 THAT PREVIOUSLY PREDICTED

הסיבה: ה-REPORTING השתפר, והיום ישנם יותר ויותר כלים לקבוע את סיבות המוות.

15. THE ATHLETIC: "היתרון מס' 1 של הלייקרס על כל האחרות הוא ה-"THIRD OPTION BY COMMITTEE" שלהם".

ללייקרס יש את ה-FIRST OPTION לקליעה מס' 1 בליגה (לברון ג'יימס). יש להם גם את ה-SECOND OPTION עם AD. אבל ישנן קבוצות כמו הקליפרס עם קוואי לינארד ופול ג'ורג', או הנאגטס עם יוקיץ' ומארי, ואולי ישנן עוד. אבל הלייקרס – עם האופציה השלישית שהיא לא אדם, אלא COMMITTEE, ולזה אין להם מתחרה" (ב-COMMITTER – דני גרין, ראז'ון רונדו, קייל קוזמה, KCP, אלכס קרוסו)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. ליתר דיוק, לא קרה בפלייאוף. איך אתה מסוגל לראות את זה מנחם..
    ניסיון הקאמבק של הדודג'רס מאתמול החזיר את הביטחון לחובטים ועכשיו יש לנו סדרה (בה אטלנטה עדיין מובילה כמובן)

  2. הווארד דיבר כל הזמן על הילד שלו שאמא שלו נפטרה אז תחליט אתה מה זה הסלט הזה שעשית שם.
    .
    לא אבדיה ולא אף אחד יגיע לווריורס בדראפט.
    .
    בכלל אם אני צריך להמר, אז הוא כנראה יבחר 5 ובכל מקרה לא למעלה מ 4.
    .
    אם ג׳נטרי עוזר, אז זה רק אומר שוולטון בדרך החוצה.
    .
    סביר מאד להניח שמינסוטה תנסה להעביר את הבחירה, השאלה אם הם יצליחו למצוא מישהו עם מספיק שנים בחוזה שלו, או כזה שרוצה להישאר שם לטווח ארוך.
    בכל מקרה אם לא יצליחו, אדוארדס יתאים להם מאד. אולי ינסו לשלב בין שתי האסטרטגיות ויטרידו עבור בחירה קצת יותר נמוכה + שחקן.
    .
    ואל תיכנס לפניקה – לא כל כך מהר ישנו את ענייני ההפלות ונישואי אותו מין. לדעתי זה ימשיך להיות תלוי מדינה בתכלס.

      1. מנחם גם במדינתנו הקטנה להבדיל אלפי הבדלות אסורים נישואין בין בני אותו מין (מזל שיש הכרות אחרות בחוק שמאפשרות להכיר בהן כזוגות). האמת שגם אסור להם במידה ובוחרים כאשר מדובר בזוג גברים להביא פה ילדים לעולם והם צריכים ללכת לעשות פונדקאות בחו"ל .

        1. אבל זה לא שאסור פה אלא בחלקן של המדינות לפי אופיהם , אף אחד גם לא יבטל את הפסקה התקדימית של רו נגד וויד (שבעצם התרה להפיל בשלבים מסויימים וביטלה את התיק הפלילי שהיה נהוג בטקסס).
          .
          מה שקורה בפועל שגם היום במדינות רבות כמו ג’ורג’יה למשך שמנחם חיי בא קשה עד בלתי אפשרי להפיל, עם זה דרך חוקים מבלבלים או מגבלות והתניות רגולטוריות וביורוקרטיות חריפות שבעצם ביטלו את אותם מרפאות שראשיות לבצע הפלות. כל מה שצריך לעשות כדי לבצע הפלה זה 600-1000 דולר וטיסה לניו יורק לעשות את התהליך שמהוגן בחוק הפוריות מדינה .

          1. ברוך,
            ממליץ לך לקרוא את התיעוד של הסנטור ממישגן שהוא ואישתו היו צריכים לעשות הפלה מסיבות רפואיות. אין "אופי" של מדינות, יש ניסיון שיטתי לעקר את הפסיקה של רו V וייד.

  3. מנחם כמות השטויות שפלטת היום לאוויר המרשתת היא עצומה, אני כותב לך תגובה שתתייחס בנקודות.
    דרך אגב חשבתי שאתה מפחד לצאת מהבית לקניות פתאום לעמוד 7 שעות ליד אלפי אנשים במדינה שלא בדיוק מתייחסת לקורונה בכבדות ראש זה סיכון.
    .
    קל מאוד להצדיק שקרים גזענות שאתה חושב שאתה ה״נאור״ ״והמושיע״, אני כותב לך תגובה מעמיקה ידידי

  4. מנחם,

    https://www.ynet.co.il/news/article/Hk3cMr7wP

    לא כזה מסובך להבין מה כתוב.
    ישנה עליה בכל אירופה(!!!!) בתחלואה וכל מדינה הגיבה בדרכה ועדיין זה לא עצר את הוירוס מלהתפשט כי זה מה שוירוס עושה!
    אי אפשר לעצור וירוס.
    בארגנטינה עשו סגר אחד החריפים בעולם, המדינה הזו הולכת לריסוק אדיר ועדיין קצב התחלואה עולה.
    .
    הדבר היחיד שנותר לעשות בוירוס הזה הוא שכל אחד יעשה את השיקולים שלו בהתאם למה שהוא רואה בשטח- ריחוק כמה שניתן ומסכה במקום סגור (והייתי מוסיף גם ויטמין C ו D ופעילות גופנית)
    המדינות צריכות להיות ערוכות מבחינה רפואית. בשביל זה משלמים להם מסים.
    זה מיותר לעמוד עם מוניטור ולספור את המתים כי ממילא אין נתונים אמינים.

  5. לגבי דווייט – אני חושב שמדובר על ילד מוזנח מאישה אחרת. הזה שדווייט הואשם שהוא הרבץ לו עם האבזם של החגורה (נראה לי שהוא בגדול הודה ואז זוכה). בכלליות, עדיף לא לעקוב אחרי החיים האישיים של שחקני כדורסל. הבעיה עם דווייט שהוא מביא את כל הלכלוכים איתו למגרש ונראה שבפלייאוף הזה הוא היה מוכן להרביץ לכמה שחקנים עם אבזם של חגורה (סליחה לנסות לחסום אותם). לפחות הוא הפסיק עם הספריי שמדביק לו את הכדור לידיים. הבנאדם פשוט חמור.
    *
    לגבי דראפט:
    דני אבדיה לדעתי יכול להיבחר ממש גבוה. לא מתוך איזושהי גאווה לאומית. למעט כאלה שעשו כמה שנים בקולג' (מה שהופך אותם לפחות פופולאריים) יש מעט מאוד שחקנים שיש עליהם מספיק נתונים בדראפט הזה. הוא אחד מהם, גם לאמלו. נורא קשה לדעת מה הווריירס יעשו עם הבחירה אבל. סטיב קר דיבר על זה שהם צריכים לחפש כוח ואתלטיות לעונה הבאה, אם הוא ייחפש את זה בדראפט אז אובי טופין למשל יכול להתאים יותר.
    לגבי מינסוטה – אם הם לא יסיימו בפלייאוף בעונה הבאה הם: א. ייצטרכו כנראה לתת בחירת לוטרי לווריירס, ב. כנראה יישמעו מKAT שנמאס לו. לשלוח את בחירת הדראפט הראשונה תמורת שחקן שכבר הוכיח את עצמו זה רעיון ממש לא רע בשבילם.

        1. איך אני אגיד לך, אם ילדים הם הסחת דעת יש בימינו הרבה מאוד אמצעי מניעה ואפילו קשירת צינוריות. עשית כאלה – תמצא את הזמן לדבר איתם.

      1. לא ששיחקו במכללות. סליחה, הייתי לא ברור – שחקנים ששיחקו את כל ה-4 שנים. לפעמים גם 3 שנים. אם אני זוכר נכון אפילו בלייק גריפין נחשב ל"חריג" כי הוא חיכה שנתיים.
        בגדול, כמעט כל כל בחירות הדראפט הראשונות בהרבה זמן האחרון נבחרו אחרי שסיימו שנה אחת וזהו. השנה זה הפך לחיסרון.

      2. זה לא פחות פופליריות זה בעיקר כשרון, הדור של השחקנים של היום בא ל one-and-done, הם לא רואים סיבה כלכלית ובצדק לבזבז כמה שנים במכללות ורוצים לקבל את הכסף הגדול ולהבטיח את עתידם הכלכלי מהר ככל האפשר, אם יהיה כשרון שישאר במכללות מרצונו הוא יבחר ראשון ולא משנה בכלל כמה שנים ישאר, דאנקן שאקיל…
        .
        הבעיה שזה יצר זה שלא מעט קבוצות לא משקיעות בלימוד יסודות אלא בניצחונות ויש לא מעט שחקנים שהם לא כשרונות על כמו לברון דוראנט … שמגעים נורא בוסריים ולא מוכנים לליגה כמו אינגרם לדוגמה

        1. זה נכון ולא נכון. שחקנים גדלים הרבה יותר זמן בNBA. הארדן ווסטברוק הפכו לכוכבים בערך בשלב שבו שחקנים בשנות השמונים היו מתחילים להיחשב מעבר לשיא. יש היום סט יכולות עצום שצריך ללמוד והשיא מגיע יותר מאוחר. מצד שני אולי זה קורה כי שחקנים מצטרפים לליגה יותר מוקדם… ומצד שלישי – דראפט אחרי עונה בקולג' זו תופעה שהתחילה לכל המאוחר בשנות התשעים, לא לאחרונה.
          *
          ההסבר שקראתי (הוא לא נשמע לי מספק אבל ניחא) זה שאחרי 4 שנים בקולג' הקבוצות כבר ראו את רוב מה שהשחקן יכול לעשות. אולי הכוונה היא שמדובר בשלב מאוד מאוחר להתחיל להתאים את עצמך לדרישות של הNBA ושלוש שנים אקסטרה שבזבזת על משחק ברמות פחות גבוהות.
          *
          בכל מקרה – זה המצב כרגע. השחקנים כנראה כן רוצים אינסטנט והקבוצות רוות אותך בכושר NBA בגיל 21 ולא בגיל 25… הקורונה הפכה את זה לקצת בלגן.

  6. אחד הפוסטים הפחות טובים שלך.
    – יותר מידי פוליטיקה שלא מעניינת אף אחד שגר בארץ
    – טור מגמתי ולא אובייקטיבי בעליל
    -אתה סותר את עצמך מיניה וביה: "אני מעולם לא עמדתי בתור להצביע" – – – " רוב העומדים בתור 7 ו-10 שעות – כולל אני – עושים זאת כי אנחנו בעלי ערך חברתי"
    -זלזול בדעת האחר
    – רק חסר שתקרא למצביעי טרמפ "צ'כצ'כים"
    כתיבה פוליטית תמיד תהיה נמוכה וצבועה עקב הניסיון להצטייר כאובייקטיבי. אם אתה רציני , תקים דוכן מחוץ לבית למען ביידן. הסיבה שגולשים נכנסים להופס זה כי הם מאסו בחדשות ופוליטיקה!!!

    1. גם אני ממליץ למנחם להפסיק עם הפולטיקה, מנחם לטוב ולרע כותב עם הרבה אמוציות ורגש שלא קשורים לעולם האמיתי, בכדורסל זה עובד בפולטיקה הרבה פחות ומציג את עצמו באור נורא שלילי . הוא קרא למצביעי טראמפ שאני בעיניהם כבר דברים הרבה יותר נוראים צ'כצ'כים, חסרי לב תומכים בשחיתות ובמלחמת אזרחיים, קרים,… כשאתה מסתכל על הצד שלך כ״נאור״ וצודק, וכל מי שלא מסכים איתך כמפגר חסר לב, זה מכשיר לעשות הרבה דברים לא אתים, הסתה ,שקרים פרועים, הפחדות חסרות בסיס ותחזיות שקר, גזענות כלפי האחר…
      .
      ההסתה הפרועה והגזענות כלפי הדתיים בכלל ואימי קוני בראט בפרט בלתי נתפסת, הניסיון להשחיר אישה מדהימה וחכמה להחריד שאימצה שני ילדים ומגדלת ילד עם תסמונת דאון כלא כשירה לתפקיד רק בגלל אמונתה הוא עצוב.

      וזה עוד נקודת חולשה נוראית של מנחם בפולטיקה הוא צורך את המידע מתקשורת סופר שמאלנית בעלי אג’נדה פוליטית מובהקת כמידע מהימן .

      1. אפשר להצביע בדואר, שוב לא אומר שאני ״פחות ערכי״ ממנחם, הייתי משתמש במילים אחרות כמו חכם יעיל…

          1. אור תפסיק עם האירבולים טראמפ זורק הרבה שטויות לאוויר לא אומר שאני מסכים איתו בכל.
            ברוב המדינות אפשר להצביע דרך הדואר, זה לא אומר שאני פחות ערכי ממנחם, או שהמדינה חשובה לי פחות.
            .
            אפשר להשוות את מנחם לאדם שמחליט ללכת מעיר לעיר ברגל במקום לנסוע באוטו

            1. אני לא אפסיק לציין את השקרים שמפיצים טראמפ והרפובליקנים על בסיס יומיומי, אז האיירבולים רק שלך ברוך.

            2. חביבי אני הפצתי את השקרים או טראמפ ביידן וכל פולטיקאי ? עדיין לא ענית מה קשור לחכות שעות להצבעה במקום להצביע בדואר לערכים?
              .
              דרך אגב השקרים שבאתר והסילוף והסתה באים מהצד השמאלי של המפה אם זה הטורים של מנחם התגובות ההזויות והסילוף בנתונים במיוחד אלא של הקורונה , תחזיות למלחמת אזרחים מופרכות כאלו ואחרות
              .
              אנחנו כאן רק כדי להגיד את האמת ושיש צד שני למפה

            3. מה אתה משווה בין מה שמנחם כותב למה שנשיא ארה"ב אומר ומשקר יום ביומו ומאות מיליונים של אנשים מאמינים לו?

            4. זה שקר וזה שקר, שוב אני לא חבר קונגרס או נציג של המפלגה הרפובליקנית,
              זה שפוליטיקאים משקרים חדש לך?

            5. זה שלאזרחים כמוך לא אכפת שהם משקרים, זה מה שלא מובן. ממתי זה לגיטימי ואתה אפילו מצפה לזה שישקרו לך? ואם שניים אומרים דבר והיפוכו אתה ממש בבעיה, כי יש כאן פרדוקס – מישהו מהם דובר אמת!!!

            6. ינון, כשברוך אומר לך במפורש שהאמת לא מעניינת אותו אז אולי כדאי שתקשיב לו

            7. Ish/thog/גילרי 2 או איזה כינוי עכשיו שתבחר ,וגם ינון פוליטיקאים זה לא משחק סכום אפס שניהם משקרים משני הצדדים הדבר היחיד שמעניין אותם זה עצמם , זה החיים ככה זה היה בהיסטוריה וככה זה יהיה בעתיד לגיטימי או לא (וזה ממש לא לגיטימי ) אפשר לעצום עיניים או להגיד שזה המציאות.
              חלק מהדרישות מקצוע של פוליטיקאים זה לערבב ולתחמן ולשקר משני צדדי המפה, עדיין זה לא מוריד מאשמה שיש על התקשורת שמשקרת כמו מנחם ודומיו.

            8. ברוך
              תפסיק לבכות
              אני רק ניסיתי להבהיר לינון שהאמת בשום נושא לא מעניינת אותך, ושבמקום לנסות לדבר איתך שפשוט יכיר בכך שזה חסר תוחלת.
              מכיוון שזה המצב הקטע שהוא מנסה להסביר לך שלפעמים כששני פוליטיקאים טוענים טענות הופכיות ודיכוטומיות וכך יוצא שאחד מהם משקר והשני לא, הינו מיותר לחלוטין ובזבוז של הזמן שלו.

    1. ולמי צריך להצביע כדי שיהיה לנו שכל?? די מצחיק שכל מי שלא מסכים איתך חסר שכל או במילים אחרות טיפש.

        1. אולי שמישהו יגיד לשוליה של מנחם {המקורי} . לחזור לחדר עריכה ולחפש כל מיני פוסטים שלא קשורים לכדורסל אלא לזימה , שירה , טיטולים וכל מיני זיבולים. אדון לס לא צריך שיגנו עליו.

        2. עזוב דקס
          אל תהרוס להם!
          יכניסו אותך לרשימה שחורה ויכנו אותך בשמות!
          יגידו אתה מטומטם ושהנרטיב עליך…
          נרטיב שמרטיב, כאילו שלא לכל אחד מאיתנו הנרטיב שלו.

      1. דאנטוני יצר הגנה לא רעה ביוסטון. גרם להארדן לשמור, אולי יישפר גם את אירווינג בעניין הזה. ברוקלין גם לא תהיה קבוצת ננסים שעושה סאלטות כדי לעצור שחקנים גבוהים בהרבה. לטעמי ההתקפה של יוסטון היא זו שקירטעה.

  7. יאללה, 125 שנה ועדיין כל הזמן אני שומע וריאנטים על ״התוצאה בסוף המשחק תצור למומנטום לברייבס לקחת את הסדרה״ ״אחרי הנצחון הזה יווצר מומנטום שיקח את הדודג׳רס ל4-2״ וכיוב. אולי צריך להוציא את המונח ״מומנטום״ מחוץ לחוק רשמית על ידי הליגה וגמרנו? איזה מומנטום? עזבו מיום ליום, קבוצה א׳ יכולה לקרוע את קבוצה ב׳ 12-1 במשחק הראשון בדאבל הדר ולהפסיד את השני 3-0. בינתיים מה שמתבטא בסדרה היא שלשתי הקבוצות יש לא מעט חובטים שיכולים לקחת את המשחק. דיברנו בפודקאסט על זה שקבוצה טובה תמיד יש מי שמוצא את הדרך, כשלפעמים מתאזנים הכוכבים וכל הליין אפ יורה ובום, 29 ריצות (או 11 במקרה שלנו). זה לא אומר הרבה על המשחק הבא, כי שורה תחתונה שתי הקבוצות די מצליחות לאזן אחת את השניה.
    מה שמעניין פה זה היכולת של הדודג׳רס לקרוע את הזורק כשהם מריחים דם. זורק ראשון או קלוזר, אם אתה לא מאופס כדאי שתשלח את האאוטפילד שלך ליציע כי רק משם הם יצליחו לתפוס את הכדור. אבל שוב, אם מישהו חושב שזה סימן לבאות, וזה הזמן ללכת all-in על הדודג׳רס, אז לא. לא שאני טוען שהברייבס באנקר לקחת, אבל לדעתי עדיין it's anyone's game.

    1. בגדול זה נכון, הבעיה של הדודג'רס זה שהם מסוגלים להיות הקבוצה היותר "טובה" בסך הכל של הסדרה אבל לנצח בלואאוט אחד ולהפסיד שניים צמודים עם התקפה לא מתפקדת, זה מה שקרה עד עכשיו וזה מה שקרה בערך שנה שעברה.
      .
      ספציפית לגבי המומנטום בין משחקים 2 ו-3 אני ולא מסכים איתך, זה די ברור שמשהו השתחרר בניסיון הקאמבק בסיום משחק 2 שגרם לחובטים להיכנס לקצב מוקדם הלילה, ככה שיש כזה דבר מומנטום וסלאמפ (בעיקר אצל חובטים), נכון שזה לא מבטיח כלום לגבי משחק 4 כי לא פשוט לתת בלואאוט אחרי בלואאוט במשחקי פלייאוף ואטלנטה ינסו לחזור לעצמם.

      1. יכול להיות עוד בלואאוט, אבל זה הסתברותית פחות סיכוי שיקרה. גם אטלנטה יכולים לנצח את המשחק הלילה והדודג׳רס יפצחו בשבעה נצחונות רצוף, הכל יכול לקרות. בייסבול הוא ענף שבו אפשר ששתי קבוצות יהיו שוות בכל המובנים ויגמר סוויפ. זה אחד הדברים הקסומים והמעצבנים בענף הזה 🙂

  8. לגבי הפלות.
    זכות האישה על גופה לא אומר שיש לה זכות לאפשרמסבל נוראי לעובר חמישה שהוא כרצח לכל דבר. כי לעובר ישנן תחושות בדיוק כמו תינוק שנולד רק שהוא עדיין במעי אמו ולא יצא עדיין לאוויר העולם.
    לכן אין כל הצדקה לבצע הפלות מסיבות כלכליות אלא רק אם העובר מסכן את חיי אמו או יכולה להיות אפשרות כשהעובר במצב מאוד קשה בלי סיכוי לחיות.
    וראו מעשה זה:
    https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/2050596

    1. בשורה השנייה צריך לבוא רווח במקום המ"ם
      המילה "חמישה" מיותרת (כנראה שהייתה אמורה להיות מילה שרציתי לכתוב והיה שינוי אוטומטי).
      יכול להיות שצ"ל: "…, מעשה שהוא כרצח לכל דבר".

    1. כן ראיתי את זה גם פה ובישראל היום (הביבנתון)
      ביידן האיש הישר בעולם ובנו לא עושה שימוש באבא כ"שוחד".
      העיתונות בארה"ב יותר גרועה אפילו מזו שפה.
      טוב שאין לי טמבלוויזיה בבית. רק לחשוב שהייתי צריך להיחשף ל"כתבים" ששולטים כיום בחדשות ואקטואליה…

  9. וראו גם כאן מדוע הפלות מסיבה שאינה רפואית היא פסולה:
    https://www.hidabroot.org/article/1114122
    אמנם ישנם פוסקים שדעתם שלפי ההלכה לא רואים את ההפלה כרצח כי העובר מבחינה הלכתית אינו נחשב כאדם חי אלא רק לאחר הלידה. אך עדיין הפלה מסיבה כלכלית וכדומה היא פסולה בכל מקרה כי מבחינה מעשית זה כמעשה רצח כי העובר חש בכאב כמו תינוק שנולד (התחושות האלו מתחילות מזמן 40 יום מתחילת ההיריון.

  10. קירה לואיס ביחד עם טייריס מקסי הם לדעתי הסליפרים הגדולים של הדראפט.
    הסלטיקס חמים עליו ובצדק, הוא כל כל מזכיר לי את פוקס זה מדהים.
    הוא קולע יותר טוב, קצת פחות אקספלוסיבי אבל לא פחות מהיר, מוזר מאד שהוא כל כך נמוך במוקים ובביג בורדים

    1. לגבי המהירות ,יש לו תחרות גדולה עם דוטסון מקנס לא בטוח מי יותר מהיר…, אבל הסך הכל שלו יותר מרשים , ארוך יותר קליעה יותר טובה, ההגנה של דוטסון יותר טובה.

  11. אגב, אני משתדל לא להכנס לדיונים הפוליטיים, אבל אין מצב שהדמוקרטים מוסיפים שופטים לעליון. כלומר, הם יכולים, אבל זה יהיה צעד מטומטם ברמות, כי הרי לא לעולם חוסן, ואם הדמוקרטים מוסיפים שניים, אז בקדנציה הבאה הרפובליקנים מוסיפים ארבע, וכן הלאה עד שיהיו 51 שופטים בעליון, אולי 101. מצד שני הדמוקרטים גילו חוסר ראיית הנולד משווע עם העליהום על טראמפ שאם ביידן ייבחר זה יחזור לו כבומרנג, אז לך תדע.

  12. אולי איימי קוני בארט היא אישה נפלאה ומשפטנית מבריקה (סיימה בהצטיינות את לימודי המשפטים שלה בנותר דיים) ואין לי בעיה עם שופטים המתנגדים לאקטיביזם שיפוטי אך אני כן רוצה להסביר מה במינוי הזה לא סביר.

    1. מותר לנשיא להמליץ למנות שופט עליון באישור הסנאט גם יום לפני הבחירות. התקדימים ההיסטוריים מראים שזה נעשה לא מעט לאורך קיומה של ארה"ב. אבל את ההיסטוריה צריך לזרוק לפח אחרי שהסנאט הרפובליקני דחק החוצה שימוע למינוי של שופט עליון כמעט שנה לפני הבחירות ב-2016. המינוי היה של אובמה ובית המשפט העליון חיכה שנה שלמה יתום לפני שניל גורסיץ', עם הנטייה הרפובליקנית, נבחר כשהסנאט לא מוכן אפילו לתת לאף מועמד אפילו לא שימוע בגלל ש"אנחנו בשנת בחירות ולא יאה לתת בשנת בחירות לנשיא למנות שופט". ברגע שזה קרה כל השימוע העכשוי, עם דמעות התנין של הרפובלקנים בדבר הדחיפות למנות שופט דקה לפני בחירות בזוי בעיני. זה נראה רע, מריח רע והרפובלקנים ישלמו על כך מחיר עתידי קשה.
    .
    2. איימי קוני בארט התנהגה בשימוע שלה כמו אדם חסר אומץ וענתה בלקוניות מפחידה על שאלות בעלי תשובה ברורה מאוד. למשל: כששאלו אותה האם היא תכשיר דרישה של נשיא לדחיית מועד הבחירות לנשיאות מכל סיבה שהיא, התעקשה שלא ניתן לענות על כך ללא התעמקות בפרטי המקרה. בתור שופטת עם אוריינטציה חוקתית כפי שהיא מגדירה עצמה, לא צריך להרחיק מעבר לסעיף 2 של החוקה עצמה, שמסמיך את הקונגרס בלבד לבחור את עיתוי הבחירות הכלליות! בנוסף חוק פדרלי משנת 1845 קבע את התאריך ליום שלישי הראשון לאחר יום שני הראשון בנובמבר. נדרש שינוי בחוק הפדרלי בכדי להעביר את התאריך הזה. משמעות הדבר היא חקיקה שנחקקה על ידי הקונגרס ברוב מוחלט, חתומה על ידי הנשיא ונתונה לערעור בבתי המשפט. זו תשובה פשוטה שאמורה לתת שופטת בעלת אוריינטציה חוקתית המתנגדת לאקטיביזם שיפוטי. חשוב לציין שנשיא שיוצא עדיין יכול לקבל החלטות עד ה-20 לינואר ביום החילוף. אז למה שימוע חירום למינויה? בניגוד לבארט, טראמפ לא הסתיר את רצונו להכרעה משפטית שתבטל את חוק אובמה ה- Affordable Care Act המאפשר סובסידיות ממשלתיות למשפחות מעוטי יכולת לקבל ביטוח בריאות בסיסי. השימוע נקבע ל-10 לנובמבר, כשבוע לאחר הבחירות. טארמפ רוצה להבטיח אופציה אחרונה להחרבת נדבח חשוב ב"אובמה קייר", לפני שאולי ייסיים את תפקידו. ואיימי בארט מבטיחה לו את זה בכך שתטען שזה אנטי חוקתי. כי אקטיביזם שיפוטי זו חיה מאוד צינית.

    1. אני מסכים איתך ג’ון בחלק א, אבל זה פוליטיקה לטוב ולרע אם הדמוקרטים היו יכולים להעביר שופט והיה להם רוב בסנאט הם היו מעבירים.
      .
      ב. גם מסכים ודי בעד האובמה קר נכשלה כישלון חריף , אין לי בעיה למערכת רפואית דומה לזאת במדינות הOCED ואני בטח יעדיף מערכת דומה למה שהולך בסינגפור אבל האובמה קר זה בדיחה

      1. זה לא עניין של אם… הדמוקרטים רצו לעשות זאת, וזה לא שאמרו להם "חבל, הסנאט ידחה את המעומד שלך…" כי היסטורית היו מועמדים שזכו לרוב מוחלט מכל המפלגות. הם לא פתחו אפילו שימוע, ולא רצו לשמוע על מועמד של פשרה. הטיעון שלהם היה ערכי נטו (אל תקשיב לשקרים בדיעבד של לינדזי גראם וחבריו). הטיעון היה שכשהאומה האמריקאית בתהליך של בחירות לא יאה לבחור שופט שישפיע ויכריע בסוגיות ערכיות. ברגע שהרפובליקנים קבעו טיעון שכזה, כל טיעון לגבי בארט ב-2020 שנעשה ממש מחטף וזירוז של שימוע לקראת דיון מאוד ספציפי הם איבדו לגיטמציה ציבורית. אילו היו נוטנים לדמוקרטים את השימוע אז, והדמוקרטים היו מתנגדים כעת הייתי מצביע על הצביעות שלהם גם אם נותר שבוע לבחירות.
        .
        אובמה קר כישלון מסויים לא בגלל אובמה. האיש נאבק ב-6 שנים של סנאט רפובליקני תוך כדי כהונתו ומאוד התקשה להעביר אפילו סעיף 1. לרפובלקנים לקרוא לזה כישלון כאשר הם אלו ששמו את רוב המקלות בגלגלים זה מצחיק. אני מתנגד לאובמה קר כדרף הפיתרון ברמה הפדרלית מכיוון שזה לא מתמודד מול חברות הביטוח הגרידיות והדוחות בארה"ב. סובסידיות זה דבר מאוד מסוכן גם כאשר עושים רגולציות. צריך לחשוב טוב על הכלי הזה לפני שמשתמשים בו. הרפואה בארה"ב סופר יקרה קודם כל כי השכר הצפוי של רופא סופר גבוה מכיוון שיש לרובם הלוואות בסכומים של רבע לחצי מליון דולר כך שהם חייבים לעבוד בשכר גבוה כמעט מהרגע הראשון (בין 150 אלף ל-200 אלף בשנה לרופא שסיים התמחות). בתי החולים לא פתורים ממס כמו כנסיות או דתות. הציוד הרפואי והתחזוקה האמריקאית נקנת במחירים מאוד יקרים והכי חשוב חברות התרופות נהנות מחופש חזירי לעשות ככל העולה על רוחם כאילו הן מוכרות מסטיקים ולא תרופות מצילות חיים. אחרי כל זה חברות הביטוח באות לתת את הביס שלהם וכך צרכן אמריקאי משלם כפול 10 כמעט מהמקביל שלו בכל העולם המערבי ומקבל אפילו פחות.
        .
        רק אחרי שמטפלים בכל הסיפור הזה (יותר משתלם לארה"ב לממן או לסבסד בי"ס לרפואה מאשר לשפוך כסף למימון המשכורות המטורפות שלהם אחר כך, פטור מקומי מארנונה ומיסים לבתי חולים וכו') הייתי הולך על ביטוח ממלכתי בסיסי ותוכנית יותר מורחבת במחיר נוח. את כל השאר ישלימו אנשים מכיסם. בדיוק כמו שתעשיית הקנביס הרגה דור שלם של סוחרי סמים קלים, ביטוח בריאות שווה לכל נפש יגרום לתחרות של הביטוחים הפרטיים מול הממשלה ותוכניות פרטיות משלימות כמו שיש בארץ. סובסידיות צריכות ללכת לחברות תרופות שמוותרות על ה-3 השנים האחרונות של הפטנט של התרופות שלהם (כדי שיצרניות גנריות ייצרו במחיר זול), וגם לתלמידי רפואה שמתחייבים ל-5 שנים מלאות לעבודה מול החברת ביטוח הממשלתית.

    2. בהקשר ה-ACA ראוי לציין שהחוק עזר להמון אנשים: https://www.washingtonpost.com/health/i-would-be-dead-or-i-would-be-financially-ruined/2019/09/29/e697149c-c80e-11e9-be05-f76ac4ec618c_story.html ושהרבה יותר קשה עכשיו לדחות בקשה לביטוח רפואי ושחברות ביטוח לא יכולות לבטל רטרואקטיבית ביטוח בגלל סיבות סתמיות (https://www.nytimes.com/article/supreme-court-obamacare-case.html) ואת ההשפעה שביטול החוק בלי תחליף מספק תעשה לאותם המוני אנשים.
      אבל ברוכים הבאים לארצות הברית, הדמוקרטיה הגדולה בעולם בה כאשר אישה שנושקת ל-90 מתה כל החוקים פתאום יכולים להשתנות.

  13. לגבי כדורסל…
    4. הנטס וסטיב נאש מראיינים את מייק ד'אנטוניו – למה? בכל מקרה השילוב של קיירי ודוראנט, שניהם אנטי-מאמנים האומרים זאת בקול רם זקוקים למאמן עם עור של פיל שיוכל לספוג את עלבונם בכישלונות ולהישאר יתום בהצלחות. אולי טיי לו ירצה לבוא…

    5. עכשיו גם ג'ף ואן-גנדי מועמד לאמן את יוסטון רוקטס – ג'יזס. חייבים שמות חדשים בליגה דחוף. סם קאסל, ג'רי סטקהאוס מישהו אחר
    .
    7. הווריורס הולכים חזק על טרייד דאון + וויגינס לדעתי. אם לא יקחו גבוה קשוח שיעזור להם בליגה שהופכת ארוכה וגדולה. ישנם כמה ווינגים נחמדים ממקומות 8-15 שיכולים להיות אחלה רול פליירס עם קליעה אמינה והכל. אם יקבלו עבור זה גבוה רציני ובחירה 8-15 תמורת וויגינס או כל נכס שאינו בשלישייה + הבחירה הראשונה הם יעשו זאת

    8. השמועות מבוסטון הן שהסלטיקס חולים על קירה לואיס מאלבאמה בדראפט. אל תאמין עדיין לשמועות. הסלטיקס מראיינים המון פוינט גארדים וסוכנים מריצים שמועות כדי להעלות מניות. קירה לואיס הוא שחקן מעניין אך עם הרבה מגרעות. לעניות דעתי הם צריכים להבין מה אין להם כאשר קמבה יורד לספסל. והתשובה היא לאו דווקא יצרן נקודות אלא אחד שיודע להפעיל את הכלים שנותרו על המגרשץ הסלטיקס בכל רגע נתון יכולים להעמיד קלעים וסלאשרים, אך רובם לא ממש פליימייקרים ולכן קמבה הופך לקריטי. כשהיוורד נראה טוב יותר הסלטיקס נראו בלתי עצירים. כשהוא חזר לאפרוריות האפטית שהוא נמצא בה החמישיה השנייה של הסלטיקס התרסקה. לסלטיקס בחירה מאוחרת גם שתיתן לה אפשרות לגבוה. אני מוציא מוק דראפט השבוע כך שאתן יותר פירוט לדעתי

    10. מינסוטה תעשה טרייד של בחירתה מס' 1 עבור "WIN NOW PLAYER" – לא בטוח… טרייד על בחירה ראשונה חייבת להבטיח שחקן שגם יש לו מספיק זמן בחוזה או שירצה לחתום שם. כוכבים ברמה כזאת שלא מרוצים או שלא מרוצים מהם אין הרבה כרגע בליגה

    11-13 אלבין ג'נטרי – לא החתמה רעה. הוא עוזר התקפי מצויין, קני אטקינסון ברוקטס יכול להיות שיחוק, אך ווסטברוק והארדן צריכים לעשות מולו שינוי פאזה. מה שבטוח זה שהוא ווסטברוק יסתדרו מצויין בגלל הקשיחות שלו. סם קסל לקליפרס? הלוואי.
    .
    15. ללייקרס יש את הצמד המשלים הטוב בכל הזמנים. הזלזול בלברון הוא מזמן סוג של קוריוז אבל כולם בתוך תוכם יודעים כמה הוא דומיננטי. AD זה כבר מגוכח. זהו שחקן מטורף שהצליח ברמה האישית לא משנה מה היה סביבו וכל פעם שהעמיסו עליו אפילו מעט כישרון הביא את הקבוצות שלו לפלייאוף. אין הרבה גבוהים דומיננטים כמוהו השני צידי המגרש בכל ההיסטוריה. ושלא יעזו להשוות לי אותו לסקוטי פיפן. AD הוא סופרסטאר התקפי בדרגה מעליו והגנתית קשה שלא להשוות את השפעתם על המשחק. ולסיום הוא פרטנר מושלם שלא… איך נסביר זאת… הוא לא קיירי אירווינג.

    1. לפי התיאור שתארת השחקן של בוסטון הוא לא לואיס אלא טאו מלדון הצרפתי. אני את לואיס ממש אוהב וחושב שהוא יכול להיות מעניין לצד פוקס

  14. הרבה קשקושים וזיוני מח
    בעוד שבועיים יש בחירות.
    בעוד שבועיים טראמפ יקבל את התבוסה הכי גדולה מאז וולטר מונדייל.
    זה הדבר היחיד שחשוב
    כל התורים בקלפי והעלייה המשמעותית בהצבעות בדואר היא בגלל שאנשים כבר לא יכולים לחכות להעיף את האורנג אוטנג הזה.

      1. מה זאת אומרת מה אני אגיד?
        אני לא טראמפ, ברוך ושמעון שממציאים דברים שהם חולמים עליהם בלילה.
        אני יגיד בדיוק מה שאמרתי אחרי שפילדלפיה עפו מהפלייאוף בשנים האחרונות וזה שטעיתי.
        כל מה שאני אומר זאת דעתי האישית, אין לי כדור בדולח

  15. הצבענו. מצאנו JEWISH CENTER וחיכינו רק שעה בתור. גייל, אפרת, ג'ייסון, ואני: ביידן 4, טראמפ 0.
    טראמפ יאכל אותה הרבה יותר מאשר חושבים. אתה יכול לשקר חלק מהעם מכמה פעמים, אבל אתה לא יכול לשקר את כל העם, כל הזמן.

  16. ההפתעות הגדולות ביותר תהיינה בפלורידה, פנסילבניה, מישיגן, ווינסקונסין – מדינות בהן טראמפ כבר מוביל ב-10% פלוס, לפי ה-EXIT POLL – (שאלו אנשים אחרי שהצביעו). ההפתעות הגדולות ביותר הן צפון קרולינה וג'ורג'יה שביידן מוביל אפילו בהן ב-7% וב-5%

כתיבת תגובה

סגירת תפריט