1.אטלנטה ברייבס שמו את הדודג'רס בבור עמוק מאד עם 7-8, ו-0-2 במשחקים
אבטס פילד בשנת 1948. אשתי גייל נולדה וגדלה עד גיל 13 ליד האיצטדיון בברוקלין
אטלנטה ברייבס שמה את הדודג'רס על ברכיה.
אבל AVRI, אתה שכתבת ש"בייסבול זה משחק הקפות" היית צריך להיות שוב באינינג ה-9. אטלנטה מובילה 4-8. 2 שרופים. צריך לשרוף עוד אחד. והכל ניגמר. עכשיו ישנה לי בעייה חדשה עם גייל: היא אוהדת הדודג'רס!!! עד הערב לא ידעתי. ידעתי[שיש לה מכתב של 2 עמודים מג'קי רובינסון משנת 1947, שנתו הראשונה בברוקלין דודג'רס. אבל חשבתי שהיא שונאת אותם כי הם ברחו מברוקלין ללוס אנג'לס ועזבו את כל אוהדיה לאנחות.
היא היתה בת 11 וכתבה לג'קי רובינסון מכתב. היא גרה אז כמה בלוקים מאבטס פילד ההסטורי.
ג'קי רובינסון – השחור הראשון בבייסבול – היה רוקי. הוא ענה לה בכתב יד. 2 עמודים. הייתי בכמה SHOWS וסוחרי עתיקות ודברים כאלה בבייסבול ענו לנו כשהיא שאלה: "כמה אלפים". היא שאלה, "כמה?". הסוחר ענה 'אלפיים'.
אולי עכשיו זה הרבה יותר מאלפיים. הזקנה לא מוכנה לשמוע על מכירת המכתב, ואולי ב-AUCTION, מכירה פומבית, היא תקבל הרבה יותר. היא החליטה להשאיר את המכתב כחלק מהירושה לילדים. הבנות שאימצה כשהיו בנות 6 ו-3 – סיגל ואפרת – לא צריכות את הכסף. הלוואי עלי כמה שהן מסודרות. אבל בניה? ג'סי שגידלתי מגיל 16 וקני מגיל 12? להם זאת תהיה מתנה גדולה.
אני חשבתי משך כל השנים שהיא אוהבת המטס. "נכון", היא אמרה לי הלילה. "אבל הדודג'רס הם הנשמה שלי". הם הנשמה שלה? הם בור השופכין שלי. כמו הלייקרס. אבל הם לא עזבו את מינסוטה, נו סיר. הם עזבו את ברוקלין, ועשרות אלפי אוהדיה החסידים מויליאמסבורג. מאז שעזבו ברוקלין בירידה. רק לפני 10-12 שנה התחילה העלייה, ואוטוטו ברוקלין הופכת ל-IN יותר ממנהטן. אבל על זה ב פעם אחרת. אבל, "איך את יכולה לאהוד קבוצה שעזבה את ברוקלין לרעות בשדות זרים? אני שואל.
זה עניין של ילדות, היא עונה.
המשחק מתחיל. הדודג'רס פייבוריטית ענקית עם קרשנאו האס הגדול שלה..
אבל מסתבר שהפיצ'ר הגדול לא משחק בגלל כאבי גב.
אטלנטה עושה 0-1 בחבטת הום ראן. הפיצ'ר הרוקי איין אנדרסון של הברייבס ממשיך להפליא. בן ה-22 הזה הוא עכשיו זרק בשני משחקי פלייאוף וחצי – 16 אינינגס – ואף אחד לא מסוגל לעשות RUN נגדו. אולי הוא האס החדש בבייסבול?
לפני שידעתי מה קורה 0-7 לברייבס!!! אני מיד שולח SMS למידן – סליחה מומי – שהוא אוהד דודג'רס גדול. מידן הוא אוהד מטס. אני כותב לו "0-7, אינינג 7…" הוא ישן, אבל שתהיה לו חדשה 'משמחת' על הבוקר.
אני מנסה להיכנס לחדר השינה, הדלת נעולה. הזקנה נעלה את עצמה כדי להיות לבד עם ייסוריה.
לדודג'רס רק שתי חבטות. וזאת הדודג'רס הענקית, עם משכורות של מאות מיליונים וכל הכוכבים הגדולים.
מולה הברייבס המסכנה, הקבוצה השוכנת 20 דקות מביתי, שאיש לא נתן לה רבע סכוי.
0-7???
אבל איין אנדרסון – הפיצ'ר הנפלא של הברייבס יצא לתת ל'סוגרי המשחק' (פיצ'רס המכונים 'CLOSERS' כי הם טובים רק לאינינג אחד, אבל כל אחד מהם הוא 'אס' מיוחד במינו לזריקות מיוחדות או מצבים מיוחדים) לסיים רק יצא… ולפתע קורי סיגר מהדודג'רס חובט 3-ראן הומר (HR שמלבדו הביא עוד 2 רצים על תחנות הביתה) , ולפני שאמרת 'מה קורה כאן' זה פתאום 4-8….אבל 4-8 ושניים OUT? נו פרובלם. זה האינינג ה-9 ועכשיו לדודג'רס 2 שרופים. רק עוד אחד והולכים לישון.
פתאום הזקנה חוזרת בצהלה!!! מקס מונסי חובט 2-RUN HOMER ו-6-8……. והכל בסוף האינינג ה-9 כשלדודג'רס יש 2 אאוטים!!!!
הלב שלי בתחתונים. ווילי סמית חובט, ואיש הבסיס השני עושה ERROR בתפישת הכדור מריבאונד בקרקע, וסמית' מגיע לבסיס הראשון. עכשיו הום ראן משווה את התוצאה. רגע, רק לפני רבע שעה היה 0-7, אוקיי אולי 45 דקות. אבל 0-7!!! עכשיו הדודג'רס עומדים להשוות? וואללה שאני אמות.
אני הולך למות. עכשיו קודי קלינגור חובט טריפל…מ-6-8 נעשה 7-8…אני מזיע. גייל צורחת.
עדיין 2 OUT אבל קלינגור בבסיס השלישי, '90 (27 מטרים, משהו כזה) משוויון…..
AJ פולק עומד לחבוט. 1-1 (סטרייק ובול). אני רטוב כולי. גייל רועדת.
הפיצ'ר זורק…AJ חובט טוב, אבל, אוסטין ריילי – כמה מטרים מהבסיס השלישי עוצר את הכדור אחרי הקפצה, ומוסר נהדר לפרדי פרימן איש הבסיס הראשון שבתפיסה שרק ה-GOLD GLOVE כמוהו יכול לתפוס הוא שורף את AJ.!!!!!!!!!!
IT IS OVER!!! לפני רגע הייתי בדרך לגיהנום. עכשיו אני בגן העדן.
ניצחנו 7-8. אנחנו 0-2 במשחקים. גיל מתחילה לבכות. אני מביא לה TISSUE שהיא זורקת לריצפה בשאט-נפש.
עכשיו אני לבד כאן כותב לכם.
(החדשה הטובה לברייבס בתחילת המשחק היתה שלקרשנאו – האס הנפלא של הדודג'רס – ישנם כאבי גב והוא לא שיחק. היי, זה חלק מהחיים, כמו שלימד אותנו המורה שלי קווינט.
זה הרגע שאתם חייבים לראות:
איש הבסיס השלישי אוסטין ריילי עוצר את הכדור שהיה משווה וזורק נהדר לפרדי פרימן, ואני יכול לנשום. ניצלנו.
תנו מבט בסרטון. אולי תתחילו להעריך את המשחק קצת יותר. זה רק כמה דקות. ההיילייטס של המשחק:
2. אנטוני דייויס: "לא בטוח שאני חותם עם הלייקרס. האמת היא שאני עצמי לא יודע!"
"היתה לי עונה מצויינת בלייקרס אבל עדיין לא החלטתי לאן אני הולך בעונה הבאה". I HAVE NO IDEA", כך הוא אומר היום:
Anthony Davis on how he might handle his potential free agency: "I have no idea." AD then adds, "I had a great time in LA this year. It's been nothing but joy and amazement. Over the next couple of months, we'll figure it out. I'm not 100% sure."
— Mark Medina (@MarkG_Medina) October 12, 2020
וואללה שזה נשמע טוב. אנטוני דייויס חוזר לפליקנס, ולברון הולך בעקבותיו…
3. אימן שומפרט: "הקאבס של 2016 היתה מנצחת את הלייקרס של 2020"
"הקאבס של 2016 היתה מנצחת את הלייקרס של לפני שבוע ב-5 משחקים. אולי אפילו 0-4 אבל אני מוכן לתת להם משחק אחד". כך אמר שחקן ה-NBA לשעבר ל-"LOAD MANAGEMENT" replied Shumpert.
-ARE YOU SERIOUS?
-YOU CAN FUCKING BELIEVE THAT I AM SERIOUS!.
-מי היה שומר על אנטוני דייויס?
טימוטי מוזגוב היה שומר עליו, ולנו היה JR SMITH אמיתי ולא את הגווייה ששיחקה בלייקרס! ואל תשכח את קווין לאב וטריסטן ת'ומפסון!
-עוד הפתעות מקבוצת 2016?
-בטח. מי היה שומר על קיירי אירוינג? אין ללייקרס אף אחד שהיה עוצר אותו, ולברון היה יותר אתלטי. אולי היום יש לו יותר IQ כדורסלני אבל הופס זה לא פיזיקה גרעינית.
4. סטן ואן-גנדי הוא SHOO-IN לאמן את הפליקנס
אחרי שעמד בתור שנתיים לקבל צ'קים של מחוסרי עבודה, סטן ואן-גנדי נראה כמועמד הראשי לאמן את ניו אורלינס פליקנס.
לפי ווג' מ-ESPN, גם טיירון לו הוא מועמד, אבל טיירון לו כמעט מסודר ביחוסטון רוקטס.
לפליקנס לא יכולה להיות בחירה גרועה יותר מהואן-גנדי הזה. גם לו – וגם לאחיו – אין הרבה מושג בכדורסל, והפה של סטן ואן-גנדי יחסל את ציון ויליאמסון, אינגראם ברנדון, ולונזו בול. היו לו 12 עונות זמן להוכיח את עצמו, והוא הוכיח את עצמו עם איי חורבות במיאמי, באורלנדו, ובדטרויט.
אני לא נותן יותר מחודשיים עד שיהיה מרד שחקנים בניו אורלינס.
5. יכול להיות מצב שטיירון לו יצטרך לבחור בין הקליפרס והרוקטס
איזה מצב!
העתון יוסטון כרוניקל כותב שכוכבי הרוקטס ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק מעדיפים את טיירון לו כמאמן הקבוצה על פני כל האחרים, וה-LAT כותב שקוואי לינארד ופול ג'ורג' מהקליפרס דאגו אף הם להודיע לבוסים של הקליפרס שהם מעדיפים את טיירון לו כמאמנם הבא.
STAY TUNED!
6. ג'והני מונזיאל מטכסס A&M: "אלכס קרוסו – הוא ה-MVP האמיתי של סידרת הגמר!"
(תנו רק מבט כיצד הוא נראה כשסיים תיכון והגיע לטכסס A&M…)
— Johnny Manziel (@JManziel2) October 12, 2020
7. היום לפני…31 שנה: וויין גרצקי – THE GREATEST EVER! – שובר את שיא הנקודות של גיבור נעוריו – גורדי האו בעצמו!
ה-14 לאוקטובר, 1989, אדמינגטון
הוא היה "גרצקי הגדול" עוד לפני הלילה.
הלילה, עונתו ה-11 בליגה, וויין גרצקי הפך לא רק לגדול ביותר, אלא גם ל-SCORER המוביל ב-NHL עם שערו ב-THIRS PERIOD עבור האוילרס מאדמינגטון. בכך הוא צבר 1,850 נקודות ששבר את שח\יאו של גורדי האו שעמד על 1,850. בהוקי, אתה צובר נקודות גם על שערים וגם על אסיסטים. נא לא לדאוג: הוא גם יהפוך לכובש השערים הגדול מכולם.
המשחק נעצר כשהאו בעצמו – יחד עם מרק מסייה הגדול – מברכים אותו על השיא החדש. גורדי האו האגדי היה גבור נעוריו של גרצקי, וגרצקי הודה לו כשהוא אומר לקהל 19,000:
"In all honesty, I've been looking forward to today. It's really nice for me to be a part of this. לשבוא את השיא שמשך כל ילדותך וכל ימי נעוריך היה גיבור חלומותיך אינו דבר של היינו-הך!"
ואז:
" Howe scored an N.H.L.-record 801 goals and added 1,049 assists in 26 seasons. His"Gordie still is the greatest, in my mind, and the greatest in everyone else's mind," he said.
בקשר ל'מי הגדול מכולם בכדורסל' יש עדיין ויכוח כפי שראינו אתמול ב'מעורב' שלי, אבל בקשר למי הגדול ביותר בהוקי אין כלל שאלה. הכינוי 'דה גרייטסט' הפך כאילו לשם משפחתו !
הקוריוז
14 אוק 2020 05:46:45על מי הגבה עובד? הוא מסתלבט על התקשורת שיהיה באזז וספקולציות. זה מה שהתאגיד אמר לו לעשות ככה הוא תמיד ישאר בכותרת כבר עשו את זה לפניו. כל השחקנים יודעים מראש איפה הם יחתמו הרבה הרבה הרבה מראש.
מנחם מה נא? הגבה בכלל בדרך לשארלוט😂😂
ון גנדי בנה סביב נגר על כמו דוויט קבוצה שהגיע לפיינלס והרס לי מפגש ניגוב של קובי את השיקצה בפיינלס 09, מה זה התבאסתי אז שדוויט ניצח (אז שנאתי הרבה פחות את השיקצה ורציתי גמר קוברון להראות לכמה רפי הבנה שדיברו על השיקצה כשחקן יותר טוב. את דוויט תמיד שנאתי האיש והמרפק, כל סל שלו כמעט היה תוקף היה מסתובב ומכניס מרפק מכוון לחזה של השומר ומטביע)
אז אולי יבנה משהו סביב ציון. אני לא רואה אותם עושים פלייאוף גם בעונה הבאה וגם לא מסיימים 9.
קארוסו זה קוריוז בגלל שהוא נראה כמוני ומשחק בnba אז מתלהבים. שלא תבין זה מדהים שהוא שורד בליגה הזאת אבל הוא נראה לי מוחזק שם יותר ככוכב אינטרנט.
דדי
14 אוק 2020 06:14:40נשאר רק לנחש באיזה קבוצה דייויס חותם – הפיסטונז, ההורנטס, הניקס או ההוקס.
.
חבל, אבל היתה לנו תקופה מוצלחת ביחד גם אם קצרה מדי.
הקוריוז
14 אוק 2020 06:23:01הוא נעול בהורנטס. חבר טוב של רוזיר מעריץ של מייקל וסיכוי לmvp ולמקום היסטורי אם יוביל אותם לאליפות.
גיא רוזן
14 אוק 2020 06:26:13למה ככה?
יש עוד הרבה אפשרויות,
כמו –
סיין אנד טרייד עם גולדן סטייט עבור וויגינס…
.
(אני חייב לציין שאני מת על האופטימיות הבלתי נגמרת של אוהדי גולדן סטייט בזמן התכנונים לקראת העונה החדשה)
דדי
14 אוק 2020 06:40:09הפעם יש להם סיבה לצערי.
תחמושת רצינית ביותר.
.
והם יצטרכו אותה כדי להתמודד בגמר מול דייויס והפיסטונז.
גיא רוזן
14 אוק 2020 09:32:26בהחלט יש להם סיבה.
ועדיין, אני אצא טמבל גמור אם הם אכן מצליחים להפוך את וויגינס + בחירת דראפט ליאניס.
עידו גילרי
14 אוק 2020 09:39:48רמז – זה לא אתה שתצא טמבל גמור…
Jonathan
14 אוק 2020 10:21:26בוא נגיד שאם AD או מישהו בקליבר דומה יכול להגיע סתם כשחקן חופשי ג"ס עדיין יציעו לקבוצה שאותה הוא עוזב את וויגינס כsign & trade. "מה זאת אומרת אין צורך? לא, לא, אנחנו מתעקשים"
Jonathan
14 אוק 2020 10:28:22רוב אוהדי הווריירס הותיקים כמוני התרגלו להתרגשות של הפוסט סיזן. בערך מתקופת כריס וובר זה הזמן היחיד בשנה שיכולנו לדמיין את עצמנו כקונטנדרית (לפלייאוף, לא לאליפות). הקטע של השנים האחרונות הוא שינוי שעוד לא לגמרי התרגלנו אליו. לפעמים צריך לצבוט את עצמנו כדי לבדוק שאנחנו לא חולמים.
*
ועכשיו לפנטזיות: איכשהו AD נראה יותר מתאים לווריירס והוא יישתלב בה יותר טוב מיאניס. סטיב קר דיבר במהלך הגמר על זה שהווריירס נראים לו לא אתלטיים וחזקים מספיק ושכולם יהיו בטוחים שמאיירס מתכנן שינויים רציניים. האם הסאבטקסט היה "אנחנו הולכים להביא את AD"?
אבל זה לא ייקרה וכו…
ברוך רובין
14 אוק 2020 11:01:42אני לא מסכים איתך בזה יאניס הרבה יותר מתאים לווריורס, הוא מוביל כדור טוב מדיוויס בהתקפה הוא אתלט טוב יותר, הרבה יותר מסוכן במתפרצות, יאניס קרי וקליי זה עוד כמה אליפויות בטאבו, את גרין הייתי מנסה למכור לסאנס כדבר הבא, אחרי שאוהדי הסאנס פה באתר רצו לתת לו מקס
Jonathan
14 אוק 2020 11:18:24יאניס חד מימדי. הוא עושה את הטבעת האנימציה של ג'ורדן בסוף ספייס ג'אם בחיים האמיתיים אז זה יוצא 30 נקודות למשחק אבל הוא רחוק מלהרשים בתנועה בלי הכדור.
*
דייויס יכול להשתלב בהתקפה של ג"ס איך שהיא עכשיו הרבה יותר טוב פשוט כי הוא אחלה קאץ' אנד שוט. והוא ייתן הרבה יותר נוכחות בפוסט ממה שדוראנט עשה. בין קרי וגרין יש להם מספיק מובילי כדור.
ברוך רובין
14 אוק 2020 11:22:49להגיד שיאניס חד ממדי זה בדיחה ולא לצפות ביאניס , רק תדמיין פיקאנדרול בין קרי ליאניס , דיוויס וגרין לא יכולים לשחק ביחד דיוויס הרי לא יהיה סנטר
Jonathan
14 אוק 2020 11:40:54ברוך, זו בדיוק הבעיה. היה לי דיון עם מישהו כאן במהלך הפלייאוף שפשוט לא ראינו את יאניס מסיים פיק אנד רול, בטח שלא פיק אנד פופ. הוא מקבל כדור באמצע ומסתער. יש לו ג'אמפ שוט טוב אם הוא נתקע. אתה מדמיין מהלכים של קרי מוצא אותו באיזושהי פינה? יאניס הוא הירו-בול משודרג ואני לא מזלזל, פשוט לא רואה את ההתאמה לשיטת המשחק הקיימת.
גיא רוזן
14 אוק 2020 11:26:55הלוואי גרין בסאנס. אוברה + בחירת הדראפט + השלמות, הולך?
.
(בלי למצמץ אני לוקח טרייד שכזה. גרין מביא לי הגנה, קשיחות, ניהול משחק, ואופי. סקוררים כבר יש לי מספיק.
הבעיה היא שגולדן סטייט אומרים לא. ובצדק)
Jonathan
14 אוק 2020 11:45:54אוברה זה לא קצת כמו וויגינס? אתה רוצה שנכין אוסף של כאלה?
ברוך רובין
14 אוק 2020 12:02:39אמרת גרין שווה מקס ואולסטאר?אתה רוצה להביא לי שחקן ספסל שלא מתאים לסאנס ושחקן שישי שיבקש חוזה ארוך שלסאנס אין שום סיבה לשלם? אין לי בעיה ואני בטוח שגודלן סטייט מסכימה גרין על ברידגס וקמרון ג’ונסון ותשמור את בחירת הדראפט? מסכים?
.
לגבי יאניס הקליעה שלן לא מספיק יציבה הוא לא שחקן של פיקאנדפופ ולגמור לו את הצבע לפיקאנדורל (בטח שהיל ובלדסו לא רכזים, יאניס לא צריך להיות בפינה אלא למעוך בצבע וב1 על 1 שבו הוא הטוב בעולם, וקרי וקליי מרווחים לו את המשחק שאי אפשר לעשות חומה, תבחר את הרעל או יאניס או הצלפים ידרסו אותך.
גיא רוזן
14 אוק 2020 12:07:11לא. ברידג'ס וקמרון צעירים ומתאימים בדיוק לטיים ליין של הסאנס.
ברוך רובין
14 אוק 2020 12:12:57קליי אוברה בן 24 זה לא נחשב לצעיר?
אין בעיה גם טרייד על בוקר/ אייטון תבחר אתה אחד משניים על גרין אתה מסכים?או שגם לא?
אם גם לא במילים אחרות אתה אומר , כל מה שאתה מציע על ״אולסטאר״ לפי הרוזן והליגה ושחקן מקס זה שחקן מחליף שלא מתאים לגולדן סטייט בשום צורה?
גיא רוזן
14 אוק 2020 12:19:04גרין. לא רק אולסטאר (במערב, כן?)
גם ALL NBA.
.
אתה, ושמעון, כתבתם לא פעם שאוברה > ברידג'ס (שלא לדבר על ג'ונסון). אז אוברה תמורת מי שאתה תופס ככלום, לא צריך להיות בעיה מבחינתך.
.
יש הטרלות שלא באמות שוות תגובה רצינית (בוקר, אייטון)
ברוך רובין
14 אוק 2020 12:27:56אוי גיא שוב אתה מחזיק את המקל משני צדדיו שכחתי גם חמישייה שנייה לפי השטויות של הליגה.
.
שוב אתה משאיר את הבחירת דראפט ויש לך שחקן צעיר בן 24 כמו אוברה.
.
גולדן סטייט לא צריכים וויגנס נוסף ושחקן הם צריכים אתלטים שיכולים להגן ולקלוע מ3 (כמו שקר ציין) וברידגס נותן את זה בול.
שאלה לי עלייך קוואי לאונרד גם נבחר חמישייה שנייה וגם הוא אולסטאר טרייד עליו על קמרון ג’ונסון וברידגס אתה לוקח בעיניים עצומות כן?
גיא רוזן
14 אוק 2020 12:31:29ברוך, לפעמים מתחשק לך לבלבל את המוח במלוא הקיטור.
.
אני השוותי בין קאוויי לגרין?
.
מה גם, כבר כתבתי –
ברור שגולדן סטייט לא מסכימים לטרייד.
ברוך רובין
14 אוק 2020 13:04:15לברידגס ולגונסון גולדן סטייט מסכימה בעיניים עצומות, אתה מקבל שחקן חמישייה שנייה אולסטאר שלפי המילים שלך מותאם לסאנס קשיחות הגנה ניהול משחק, אני לא לוקח לך סקוררים ואתה לא מוכן לוותר על פאקינג ברידגס וגונסון אלא רק על שחקן ספסל.
.
במילים אחרות אתה אומר שגרין לא שחקן מקס לא חמישייה שנייה ובטח ובטח לא אולסטאר. תודה
הקוריוז
14 אוק 2020 13:20:48חחחחחחח גיא אתה לא נותן בריגס וקמרון על ה"אולסטאר" גרין? סליחה על האול nba גרין? אז מה אתה כל השנה מחרטט אותנו שהוא אולסטאר 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
האמת גם אני לא נותן על הפח זבל את שניהם ובטח שלא את אוברה דטוב מברידגס.
הקוריוז
14 אוק 2020 13:21:45אוברה הרבה יותר טוב מוויגינס גיסנו זה נכס לגולדן. הייתי בועט בגרין עם סימן של נעל תמורת אוברה. אוברה ליד קרי וקליי בכלל יפרח
גיא רוזן
14 אוק 2020 14:10:32ברוך שומעון,
החמיצות לא עושה לכם טוב…
מסתבר שאתם מוצאים נחמה בלחרטט…
.
אתם באמת צריכים שאסביר לכם את המושגים "טיים ליין" ו- "חוזים"?
.
אני מוכרח לציין שהמאבק שלכם בגרין (3 פעמים אולסטאר במערב, פעמיים ALL NBA, שחקן ההגנה של העונה, 5 פעמים חמישיית ההגנה) הוא מגוכח רק כמעט כמו ניסיונות השנמוך ללברון…
הקוריוז
14 אוק 2020 14:34:59אהה הבנתי טיים ליין גיא זה התירוץ החדש? אז תגיד דוראנט על גונסון וברידגס הולך? הוא מבוגר ולא בטיים ליין ואולסטאר 😂😂😂😂
קיים אולסטאר אמיתי שמישהו לא יתן עליו את ברידגס וקמרון? 😂😂😂😂
מה עם קליי? הוא גם לא בטיים ליין נותן עליו או לא? שנמשיך?
אתה בעצם מחזיק לחלוטין בדעתנו ולא מודה כל התגובות שלך על דריי מוכיחות את זה.
ברוך רובין
14 אוק 2020 14:46:50הרג אותי גיא היום מצחוק טיים ליין,יש לו תירוץ חדש לשטויות שהוא כתב שחקן מקס , חמישייה שנייה ואולסטאר ושחקן ההגנה של העונה והמקסימום שהוא מוכן להביא עליו זה שחקן מחליף ובחירת דראפט, מראה בדיוק מה גיא חושב על גרין ומה הוא שווה כשחק ומה הבחירות לאולסטאר שוות?
.
קליי על ברידגס וקמרון ג’ונסון הסאנס וגיא היו לוקחים בלי למצמץ. אני לא מדבר על דוראנט לברון…
גיא רוזן
14 אוק 2020 14:55:08החמיצות מעכירה לך את הראייה, ברוך.
.
מתי כתבתי גרין = קליי?
.
תמשיך להמציא דברים, זה משעשע.
ברוך רובין
14 אוק 2020 15:03:31גרין נבחר חמישייה שנייה, קליי נבחר חמישייה שלישית, מה זה אומר על הבחירות לחמישיות העונה שאתה דוחף לטיעון? שהם הרבה יותר פוליטיות מיכולת, בדיוק כמו הדירוג בESPN ובדיוק כמו הבחירות לאולסטאר (שאמורות להיות 24 השחקנים הטובים בעולם, הנגר אדאביו גרין… בשום פנים לא שם).
.
איכות של שחקן מתבטאת בערך שקבוצה מוכנה לשלם עליו בהתאם לאורךהחוזה ולגרין יש חוזה מצויין לפיך , המקסימום שאתה מוכן להציע על גרין , זה שחקן מחליף ובחירת דראפט מה זה אומר?
גיא רוזן
14 אוק 2020 15:16:54ברוך,
ברוח החגים שזה עתה חלפו –
אתה מלא דמגוגיה כרימון.
גרין פורוורד. קליי גארד.
.
דרך אגב,
גם הארדן שחקן מקס. הוא שווה כל סנט. ואני לא מחליף בינו לבין בוקר. או בינו לבין אייטון. או בינו לבין כל חבילת שכר שיש לסאנס להציע.
שוב, שהיה ברור –
טרייד צריך להתאים. התאמה בתפקיד, התאמה במבנה החוזים של הקבוצה, התאמה לתכנון העתידי.
.
רוצה דוגמאות נוספות לטריידים שלא יתרחשו?
גולדן סטייט, גם הם לא לוקחים את הארדן על קליי (בגסתו הבריאה, כמובן).
יותר מכך,
גולדן סטייט גרסת 16' – 19' לא לוקחת את הארדן גם עבור גרין.
ברוך רובין
14 אוק 2020 15:37:45גיא המשכנו עם הדמגוגיה ? אתה אומר לי אתה לא לוקח את הארדן על איטון או הארדן על קמרון ג’ונסון וברידגס? צריך להיות די משוגע כדי לא להסכים לדבר כזה.
גיא רוזן
14 אוק 2020 15:42:30כתבתי לך את זה פשוט, ואתה עושה כאילו אתה לא מבין.
.
שוב, בפשטות –
גולדן סטייט לא לוקחים את הארדן על גרין בשום שלב בעונות 15 – 19.
.
תסיק איזו מסקנה שאתה רוצה, אני משוכנע שתצליח להפוך אותה לדמגוגית…
ברוך רובין
14 אוק 2020 14:49:33וגיא בצדק לא מסכים לטרייד כזה גרין זה ביץ נגר שחושב שהוא אולסטאר , רק שגיא לא מודה בזה הרי על אולסטאר אמיתי הוא היה בועט את ג’ונסון וברידגס בשנייה.
הקוריוז
14 אוק 2020 15:24:09גיא קומיקאי…גיא גולדן לא היו לוקחים את הארדן על פאצוליה ואיזה נגר ?שווה ערך לברידגס?
ומי דיבר על בוקר? דיברו על גונסון וברידגס אתה לא לוקח את האארדן? 😂😂😂
הטרייד שלך זה ברידגס וגונסון על אולסטאר על זה הדיון….
ברוך רובין
14 אוק 2020 16:03:45וחשבתי שאי אפשר להתעלות על השטויות של רועי, גולדן סטייט היו בועטים את הנגר גרין בשביל הארדן, מי יכול לעצור קבוצה כזאת .
גיא רוזן
14 אוק 2020 06:29:27הדוג'רס שוב נכשלים?
אותי, זה משאיר עם חיוך על הפנים
(אני סולד מהקבוצות 100+ מיליון בשנה, כל שנה)
.
תודה, מנחם.
onetwo3
14 אוק 2020 08:44:16ואתה אוהד את הלייקרס? סתירה
עידו גילרי
14 אוק 2020 08:48:22סטירה
גיא רוזן
14 אוק 2020 09:27:04אני? אוהד הלייקרס? בחיים לא!
.
רשימת האהדה שלי (כדורסל):
.
1. סאנס.
.
.
.
2. בוקר.
3. בוקר, אייטון, וברידג'ס.
4. לברון.
גיא רוזן
14 אוק 2020 09:30:09דרך אגב,
למיטב זכרוני –
גולדן סטייט, מיאמי, ופורטלנד, הן הקבוצות שישלמו מס על 2020.
.
הלייקרס? לא.
.
לשמחתי, אין בליגה קבוצות עם פיירול כפול מהפיירול החציוני.
עידו גילרי
14 אוק 2020 09:39:11הווריורס ירדו מתחת לתקרת המס.
חיים
14 אוק 2020 12:25:073 קבוצות הישגיות במיוחד:
מיאמי הגיעו לגמר, פורטלנד הגיעו לפלייאוף וגולדן סטייט הגיעו לדני אבדיה
אור
14 אוק 2020 10:46:45בגדול אתה צודק, למרות שאתה אוהד של הג'איינטס.
.
בקטן הדודג'רס של היום קבוצה חזקה בעיקר בזכות שחקני בית וטריידים חכמים. הכסף משמש בעיקר להשאיר את הכוכבים, לא להביא אותם בפרי אייג'נסי. האם זה משנה הרבה לטיעון שלך? לא, רק שהמערכת של הקבוצה מתנהלת (גם עם כל הכסף) בצורה מצוינת
גיא רוזן
14 אוק 2020 11:22:43זה לא קל, בימים אלו להיות אוהד הג'איינטס… כבר הרגילו אותנו לטוב עם השנים הזוגויות. עכשיו, בשנים הזוגיות אנחנו לא במקום האחרון…
.
(עזוב אותך משטויות. זו היריבות בבית , והעובדה שבשנים האחרונות המאבק לתפוס מקום בפלייאוף הפך לקשה בהרבה שמדבר מגרוני)
אור
14 אוק 2020 11:27:30אולי מס' הקבוצות בפלייאוף יגדל, זה ייתכן זה אפשרי (השנה הייתם רחוקים שני מקומות מהפלייאוף)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 אוק 2020 07:12:27תודה מנחם, אחלה מעורב.
.
דייויס – פליינג הארד טו גט?
😉
.
מאמנים – לא מבין מה השחקנים רוצים דווקא את לו. הקליפרס עוד עבדו איתו אז יכול להיות שעשה עליהם רושם טוב, אבל הארדן? גו פיגר. ורק עכשיו הבנתי שהואן גנדי שמדברים עליו זה זה עם השפם… האיש קשקשן בלתי נלאה! שומר נפשו ירוק.
.
סיפור יפה, על גרצקי, כולם נשארים ילדים בספורט. והוקי מספיק קרוב לכדורגל כדי שאפשר יהיה להבין מה עושים שם. בבייסבול וקריקט עדיין לא שברתי את מחסום הבנת החוקים….
Jonathan
14 אוק 2020 10:48:43לפחות הוא התחיל לשחק הארד טו גט בסוף העונה ולא באמצע שלה… התבגר קצת.
חגי "התותח" ניסני
14 אוק 2020 07:48:06הדרישות של AD מהלייקרס:
https://www.youtube.com/watch?v=BjBGHUAQmws
no funny shtuff
14 אוק 2020 07:54:51תודה מנחם.
דיוויס יישאר בלייקרס כמובן.
לא רואה אותו בשום קבוצה אחרת, בכל זאת יש באק טו באק לקחת.
trusttheprocess
14 אוק 2020 08:11:52כשמיול רוצה לשלשל את הקונדומים מלאי ההרואין שהוא בלע הוא מייד חושב על סטן ואן גנדי
מיכאל ירדן
14 אוק 2020 22:19:44או וואו. קשוח.
onetwo3
14 אוק 2020 08:43:12מנחם אתה הולך ומשתבח מיום ליום.
אגב, אין צל של ספק שדיוויס יישאר בלייקרס. (אם תהיה ליגה, כמובן..)
דוקטור רזי הופמן
14 אוק 2020 08:43:35מנחמנו
תתנחם בזה שיש לך אשה אוהבת שמבינה אותך וחולת רוח-ספורט כמעט כמוך, זה לא הולך ברגל…
M-AIR-J
14 אוק 2020 08:49:25ואן גנדי היה צריך לשחק בסרטים של הארי פטור בתפקיד הדוד ורנון
רותם אלרן
14 אוק 2020 10:24:31לגמרי!
etayef
14 אוק 2020 08:59:15לא יכול לחזור לפליקנס?
MacLeod 1
14 אוק 2020 09:09:12לא אוהב בייסבול ונשאבתי לטקסט:)
M-AIR-J
14 אוק 2020 09:13:51ישראלים פחות מתחברים לספורט האמריקאי כגון פוטבול בייסבול הוקי וכו'. מצד שני אמריקאים ישראלים פחות מתחברים לטראמפ
יניב ש.
14 אוק 2020 09:23:31הרגיש שהדודג'רס עושים מהפך מטורף בתחתית האינינג התשיעי, אבל עכשיו אטלנטה ביתרון רציני לקראת המשך הסדרה.
השדים בלוס אנג'לס מתעוררים לחיים…
יצרן טיטולים מדופלם
14 אוק 2020 09:26:12המחוצ'קן בעל הגבה נשאר גם נשאר,
משחקי כוח\קצת דרמה קווין\חוזה חדש
לאן הוא ילך?
רותם אלרן
14 אוק 2020 09:38:24מעורב מעולה.
דיוויס יישאר, אין מצב שיעזוב אותם אחרי אליפות כשבעונה הבאה הם צפויים להתמודד שוב חזק על התואר.
סופר אהבתי את התמונה של הראפרים, אין על אמינם
the artist formerly known as the Shot
14 אוק 2020 10:02:56תודה מנחם,
דיוויס יעזוב כמו שקיירי עזב. הספיק לו
אור
14 אוק 2020 10:10:44🙂
גיא רוזן
14 אוק 2020 10:26:21הספיק לו, והוא צודק!
איך אפשר להמשיך לאורך זמן באווירה שכזו???
איך אפשר להתמודד ברצינות על התארים החשובים ביותר בסביבה הזויה שכזו???
.
(אי אפשר. פשוט אי אפשר להמשיך ולהתמודד ברצינות,
בקונפרנס בו צבע הנעליים לא משפיע על תוצאות המשחקים…)
the artist formerly known as the Shot
14 אוק 2020 11:23:57ל״א בלי דייוויס לא עשו פלייאוף.
ל״א עם דייוויס עשו אליפות.
סחב אותם מול יוסטון ודנבר – קיבל זובור בנאשיונל טיווי בגמר.
😎
גיא רוזן
14 אוק 2020 11:31:18אם אתה מתכוון למבול השמפניה, אתה צודק.
אם אתה חושב שהוא אכן עוזב, אני מציע לך דאבל אור נאת'ינג (ככה אחליף צמד בירות במשהו לאכול…) בשביל לבדוק עד כמה אתה רציני.
the artist formerly known as the Shot
14 אוק 2020 11:43:07אתה מסוכן, יש לך אחוז אפקטיבי יותר משל לברון ודייוויס. חוץ מזה ברור שכל הסיכויים כאן נגדי. ב-ל״א יש לו קונטנדרית מוכנה והוא עדיין לא מיצה שם (כמו למשל דוראנט וקיירי). תן לי לישון על זה
גיא רוזן
14 אוק 2020 11:51:07אני חושב שהרוב כאן באתר חשבו שהסיכויים היו נגדי כאשר ניחשתי שלנציגת המזרח יהיו 2 ניצחונות. לפעמים ניחושים תופסים
(כמו גם באליפות של הקאבס)
.
יאללה, לך על זה. זה ייתן לנו משהו חדש "לריב" עליו במהלך הפגרה המשעממת…
גיא רוזן
14 אוק 2020 11:52:05מה גם, ניצחון, ואתה יכול בשקט ובשלווה לשמור עם האלמוניות המגניבה (ומשחק הניחושים היגוסלבי…)
the artist formerly known as the Shot
14 אוק 2020 12:03:53טיעונים חזקים נתת, כרגיל!
לשמחתי אני עובד 🙂 אפילו מחוץ לבית. לא תאמין אבל מדינת ישראל חושבת שאני ״חיוני״ (בניגוד לאשתי למשל 😀)
חוזר אליך בהמשך עם תגובה מפורטת
ברוך רובין
14 אוק 2020 12:09:48איזה סיבה יש לדיוויס לעזוב? לקבוצה יש עוד כמה שנים של קוטנטדרית בטח שלברון חתם חוזה עם הזמן מה שהוא עושה לא אנושי, לא נתפס ששחקן בגיל שלו אחרי קילומטראג כזה יציג יכולת כמו זאת בעוד שאתה רואה צעירים כמו זאיון הופכים לקציצות ואת סימונס נשאר אותו שחקן, לברון מוסיף אלמנטים.
תוסיף שהוא בעיר שהוא רצה לחיות בה זה לא טורנטו שאי אפשר לחיות בה בחורף וזה לא חור תחת כמו ממפיס.
the artist formerly known as the Shot
14 אוק 2020 13:18:32צודק ברוך בגלל זה אני לא רץ להתערב על זה. זאת תחושת בטן
גיא רוזן
14 אוק 2020 15:18:11דה שוט שאני מכיר ומכבד לא מתעלם ככה מתחושות בטן…
Jonathan
14 אוק 2020 10:29:11הספיק לו מה?
אור
14 אוק 2020 10:32:38אליפות אחת, לא צריך להתחזר
Jonathan
14 אוק 2020 10:38:06לגמרי. זה מלחיץ כל העניין הזה של האליפויות. גם השמפניה והסיגרים לא טובים לו לעור הפנים. שיעבור לניקס.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 אוק 2020 12:11:18:-))))))
the artist formerly known as the Shot
14 אוק 2020 13:17:57להיות סנג'ר של לברון
אור
14 אוק 2020 10:11:59המצב קשה מנחם, אבל זה עוד לא גמור. צריך ואפשר לקחת את משחק 3 ולהתקדם משם.
.
(קודי בלינג'ר, לא "קלינגור")
מנחם לס
14 אוק 2020 17:48:01אני יודע. כתבתי במהירות הבזק
האווי לאסוף
14 אוק 2020 10:28:53תודה על המעורב, כיף לקרוא
Jonathan
14 אוק 2020 10:36:31תודה על המעורב מנחם.
אני משער שAD מצד אחד רוצה כמה תארים אישיים ויהיה קשה לקבל MVP של העונה הרגילה לצד לברון (או אפילו MVP של הגמר).
משער שאם החשיבה שלו היא על אליפויות נוספות אז הוא צריך לראות לאן הלייקרס הולכים. זו הייתה נבחרת מבוגרת של אלופים מהעונות הקודמות. אז הצליח להם לקחת עוד אחת אבל הם ייצטרכו לרענן.
אור
14 אוק 2020 10:51:05אני לא רואה שום מצב שהוא מקבל MVP בשום קבוצה. לברון מפעיל אותו בצורה מיטבית ובקבוצה משלו הוא לא יגיע לדעתי למספרים של MVP + מאזן נצחונות גבוה מספיק
Jonathan
14 אוק 2020 11:22:53אני אופתע אם הוא לא יישאר בלייקרס. אבל אני משער שאלה השיקולים שלו ללמה אולי כן לעזוב.
בכל מקרה, אם הוא יעבור זה לא יהיה לקבוצת תחתית. זו תהיה קבוצה שתוספת שלו צפויה להביא אותה ל-60-22 ולשים אותו כמועמד מתוקף הצלחת הקבוצה. אני משער שאפשר למנות כמה כאלו והכל, אבל שוב, גם לי זה נראה פחות ריאלי.
הקוריוז
14 אוק 2020 12:04:13לוקח MVP בבוסטון או טורנטו בהליכה
אור
14 אוק 2020 12:10:43לא
Jonathan
14 אוק 2020 13:22:43קטע, אלו שתי קבוצות היעד הראשונות שחשבתי עליהן.
אבל בכל מקרה – הליכה לMVP לא תהיה שם. גם לא בטוח שמקום ראשון במזרח בהנחה שמילווקי חייבים לעשות משהו ושברוקלין לא ייתגלו כקליפרס החדשים.
*
נראה לי שהשיקול המרכזי זה האם הלייקרס יצליחו לעצב קבוצה שתישאר במקום גבוה גם בשנה הבאה. הם קצת נראו כמו גירסת כדורסל לExpendables.
Eddie
14 אוק 2020 10:47:45דייויס אמר שהוא לא בטוח ב-100% שחותם בלייקרס, כנראה רק 99% 🤣 הקאבס של 2016 היו סופר סטאר לברון ועוד חבורת שחקנים שלכל אחד יש חסרון או יותר איומים בתפקידם, הלייקרס של 2020, יש 2 סופר סטארים, לברון ודיוויס, עוד 6 שחקנים (רונדו, פופ, קארוזו, גרין, מוריס והאוורד) שלמים לגמרי בתפקידם, לדעתי הלייקרס עם ההגנה שלהם היו מנצחים את הקאבס די בקלות…
Jonathan
14 אוק 2020 11:07:562 סופרסטארים זה נחמד – אבל השלישיה הראשונה של קליבלנד הייתה כנראה יותר חזקה (לברון, אירוינג, לאב) מכל שילוב בלייקרס ותוסיף את סמית' בעונות שבהן הוא עוד היה שחקן טוב ובכלל פתחת פער. היה להם יותר עומק, יותר שחקנים בפוסט ויותר קליעה מהשלוש בחסות אירווינג וסמית'. אם הלייקרס הנוכחיים הוכיחו משהו זה שאפשר לקחת אליפות בלי קו אחורי רציני… קליבלנד היו הרבה יותר שלמים.
*
לא היה נוק אאוט לשום כיוון וקל זה לא היה – אבל הייתי מהמר על קליבלנד ב-6 משחקים.
Eddie
14 אוק 2020 11:41:59לאב וקיירי היו חורים, מה זה חורים, ממש נכים בהגנה, סמית היה כ"כ לא יציב, שזה היה מזעזע, אני יכול לעבור אתך אחד אחד על כל ההרכב שלהם, ואני אומר לך שלכל אחד שם חוץ מלברון היה פאק ברמה כמעט של נכות, בכלל, הקבוצה לא היתה קבוצת הגנה טובה בכלל (בניגוד ללייקרס), זה די היה לברון לבדו… איזה קו אחורי טוב היה לקאבס? קיירי הוא לדעתי (חוץ מחוסר ההגנה שלו) נזק גדול לכל קבוצה שהוא משחק בה, הוא דביל וממש ממש לא יציב הוא ממש לא היה טוב במשחקי הפלייאוף ששיחק (ברובם היה פצוע כמובן) ומי היה שם עוד? אף אחד! לברון שיחק סמול. בלייקרס לברון שיחק פויינט, רונדו נהדר בפלייאוף וב-2 יש לך את פופ וקארוזו הנהדרים וגרין הסביר, אני בטוח שהלייקרס היו לוקחים את הקאבס בקלות, אבל כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה.
curry
14 אוק 2020 10:58:55דיוויס רוצה תארים לא תחת הצל של לברון לכן יש סיכוי שהוא באמת יעזוב
asaf
14 אוק 2020 10:59:14איפה ילך דיוויס?? רעש של יח"צ גג…
מרגיש לי שסטן ואן גנדי וצעירי הפלינקס זה לא המתכון הכי בטוח להצלחה..
הציפור הנדירה
14 אוק 2020 12:14:03חבל שפציעות מכריעות במקום שההכרעה תהיה על המגרש. אך זה חלק מהסיפור המקצוענים.
golan
14 אוק 2020 12:58:28תודה על המעורב.
דיוויס לא ילך לשום מקום
הוא הובא במיוחד כדי לקחת אליפויות, כל עוד ריץ' פול משחק שם, גם הוא יהיה שם. כשלברון יחליט לעזוב הכל ייפתח לדיון.
באמת לא מבין את השמועות על מאמנים :
יש קבוצה צעירה כמו נ"א – טיי לו מועמד. קבוצה מבוגרת כמו יוסטון -הוא גם מועמד. כאילו הדרישות לא משתנות …
ואן גנדי לא עשה כלום למעט גמר עם אורלנדו לפני כמה חודשים וקצת, ועדיין מועמד להחליף כל מאמן בכל שלב.
רבאק, שיחשבו מחוץ לקופסה : בקי האמון, אטורה מסינה, יש בטח כמה מאמני מכללות שיכולים להצליח, מה הקיבעון על אותם מאמנים שכבר נכשלו כמה פעמים ?
חיים
14 אוק 2020 13:09:50מסינה כבר חזר לאירופה
etayef
14 אוק 2020 13:13:12בכל מקרה שדיוויס לא נשאר בלייקרס, זה יהיה מבחן מאד מעניין לאופי שלו (בהנחה שיש דבר כזה).
קודם כל, כי זה אומר שלא רק אליפות מעניינת אותו, אלא גם להיות אלפא.
שנית, אם ילך לקבוצה שמאפשרת לו להוביל, ואם יצליח, אם יהיה דוראנט, קוואי או קיירי.
אולי ילך "ערכים" ויחתום בפליקנס או בקבוצה אחרת שקרובה לליבו.
האמת שזה יותר מעניין מאשר אם ישאר בלייקרס.
הכי "פייר" ללייקרס מבחינתו זה לעשות סיין אנד טרייד, למרות שאין לו אינטרס, עד כמה שאני מבין.
הקוריוז
14 אוק 2020 13:23:57חתום ונעול בשארלוט
ארז
14 אוק 2020 13:15:21דוק, אני מתחנן פה בכל היקר לי, צלם את המכתב והעלה לאתר. ג׳קי רובינסון הוא הגיבור שלי ואני מת לראות מה שכתב.
וחוץ מזה, נראה לי שגייל חזרה לקבוצת נעוריה כדי להכניס לך מאז שאתה נהיית אוהד של אטלנטה, כי היה לה כיף לראות אותך מתפתל בגמר הNBA אבל עכשיו זה חוזר לה כבומרנג. אבל צריך לזכור ולהזכיר והיא כאוהדת מטס יודעת את זה, 0-2 לא אומר כלום.
אור
14 אוק 2020 14:10:18הדודג'רס האלה מוציאים אותי חמור עם התחזיות שלי והטראש טוק עם מנחם. כשהלכתי לישון היה 6-0 וכבר עדיף היה שייגמר ככה מאשר 8-7
ארז
14 אוק 2020 17:49:03האמת שאין לי מושג, כל העונה פספסתי את הדודג׳רס, ותכננתי לראות אותם בפלייאוף, וגם זה לא מסתדר כי הALCS יותר מעניינת, אולי עכשיו שהרייז כמעט וסגרו את הבסטה אני אשים קצת לב לדודג׳רס שבניגוד ליוסטון עדיין בסדרה, זה נשמע קצת דבילי להגיד, אבל חגיגת הריצות הזו פחות מדברת אלי מאשר המשחקים הצמודים בין הרייז ליוסטון.
אור
14 אוק 2020 19:23:22כשהפייבוריטית בפיגור 2-0 מול הקבוצה הצעירה והרעבה הייתי אומר שזה יותר מעניין…
thog
14 אוק 2020 13:27:16ובתרגום לשפת העת עבור המתקשים
💵🚚💵🚚💵🚚💵🚚💵🚚💵🚚💵🚚
Avri
14 אוק 2020 15:43:43מה אתה רומז? שהחלום שלו זה להיות נהג משאית?
ארז
14 אוק 2020 17:49:31נהג משאית ברינקס
thog
14 אוק 2020 18:00:44איציק ספנסיב
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 אוק 2020 22:57:33מעולה!!! לא הכרתי
Ljos
14 אוק 2020 13:30:57אני בטוח שההצהרה של דייוויס לא קשורה בשום צורה לענייני משא ומתן על חוזה מול הלייקרס ורק על זה שהוא רוצה להיות אלפא דוש שמחזיר לאלפא דוש שגנב ממנו באכזריות את הפרס החשוב בעולם, תואר השחקן שבסדרה אחת ספציפית התנאים הסתדרו לטובתו. הוא בבירור אמר בין השורות שכדי לנקום בלברון הוא הולך לקליבלנד לקחת לא שתיים, לא שלוש, לא ארבע, אלא גביע אליפות אחד שנח לו על הארון בבית של דן גילברט ואז הוא יחתום בגולדן סטייט כי אוהדי הלוחמים ביקשו ממש יפה (לא האוהדים מאוקלנד, אף אחד לא זוכר אותם. האוהדים האמיתיים מסיליקון ואלי, אלה שהולכים פעם בשנה לברנינג מן כדי להפוך אותו לחגיגה הפרטית הסגורה שלהם ואז מרגישים שהם מיוחדים ושהעולם חייב להם).
ארז
14 אוק 2020 13:43:56אני בטוח שההצהרה במאה אחוז קשורה לענייני חוזה. שלרגע לא יחשבו בלייקרס שדייויס הולך לוותר להם על סנט מהדרישות שלו בגלל ש״אבל אצלנו אתה אלוף״ יש כאלה שיוותרו על כסף תמורת הסיכוי לטבעת, דיוויס הוא לא כזה. או לפחות במוצהר הוא לא כזה. וכמובן שעם אליפות ברקורד, הגישה בהתאם.
עידו גילרי
14 אוק 2020 13:47:00הלייקרס לא יציעו לדיוויס שום דבר פחות מהמקסימום האפשרי. בדיוק מה שכל קבוצה אחרת הייתה מציעה לו.
yaniv
14 אוק 2020 15:13:46תכלס הלייקרס יכולים להציע לו יותר מכל קבוצה אחרת לא?
עידו גילרי
14 אוק 2020 15:34:52כן אבל לא באופן משמעותי (עד כמה שניתן לקרוא ל-12 מיליון דולר "לא משמעותיים")
אם היה חשוב לו הכסף מעל הכל היה נשאר בניו אורלינס וחותם על סופר מקס.
עגל
14 אוק 2020 15:27:47חחח
יש לי שני חברים מהצבא, שניהם די טובעים בכסף, ושניהם העבירו את מיטב שנותיהם בסיליקון ואלי. בשנת המהפך הגדול, האליפות של קליבלנד ב 2016, נפגשנו בלילה לקומזיץ על חוף הים (יחד עם עוד חבורה שלמה).
את המשחק הראשון "ראיתי" בטלפון של אחד מהם. אין צורך לציין שהייתי בעד הקאבס ושניהם היו ועודם פנאטים של ג"ס השנואה. לך תסביר לשני אידיוטים שלברון הרבה יותר גדול מקרי. . . לקראת סוף הערב הם כבר סוג של ניחמו אותי על ההפסד.
ושניהם מומחי ברנינג מן ידועים, היו שם פעמים רבות וחזרו עם הרבה סיפורים.
🙂
ארז
14 אוק 2020 13:36:27לגבי הדיון מאתמול, ולכל סופרי הטבעות, ווין גרצקי – The great one – גדול שחקני ההוקי בכל הזמנים? 4 סטנלי קאפס, לא מגרד את תחתית הרשימה של most stanley cup wins.
אור
14 אוק 2020 14:08:01רשמתי לך אתמול, ההשפעה של שחקן כדורסל על ניצחון ואליפות גדולה הרבה יותר משאר ענפי הספורט שציינת
ארז
14 אוק 2020 14:33:28הוא עדיין לא יכול לנצח את המשחק לבד, או לקחת אליפות לבד, גם אם נניח שההשפעה בכדורסל היא גדולה מבמשחקים אחרים, ואגב, אני חושב שאם כבר אז ההפך, אבל נניח, עדיין זה לא אומר ש״שחקן אחד לקח אליפות״. אם ג׳ורדן קולע 7 מ10 נקודות של הבולס ברבע האחרון לנצח את המשחק, זה לא אומר שג׳ורדן ניצח את המשחק. צריך גם הגנה למנוע מהיריבה לקלוע, צריך גם לקלוע בשלושה רבעים הקודמים. צריך עוד ארבעה למסור ולמשוך הגנה ולהעביר אסיסטים ולהוות איום על הסל. ומנגד, יש גבול כמה שחקן טוב ככל שיהיה יוכל לקחת אליפות עם קבוצה נחותה וראינו את זה אצל ג׳ורדן, לברון, אייברסון, שאקיל, יו ניים איט.
אור
14 אוק 2020 14:38:14סבבה אף אחד לא מנצח לבד, אבל להשוות לענפי ספורט אחרים לא רלוונטי
הקוריוז
14 אוק 2020 14:53:22אין אף ענף ספורט שמפנק ככה את הכוכבים שאסור לגעת בהם להתקרב אליהם ללחוץ עליהם להציק להם לעשות דאבל טימס וכל מיני פרשים שדואגים להם.
בפוטבול יש מגבלה נגד כיסוח של בריידי? בכדורגל מפרקים לכוכבים רגליים למרות ששם הם מקבלים פינוקים בגלל המעטפות של הבוסים לפרשים בשחור במיוחד לפני עידן הואר.
רק בnba אסור להתקרב לכוכב. באיזה ענף אסור לתת באמפ? תארו לכם איסור באמפ בכדורגל לדוגמא 😂😂.
אני חושב איך היה נראה כדורגל אומנותי ללא מגע מסי נראה לי היה מכפיל את המספרים בחוקי הnba בלה ליגה.
אגב במשחק של צסקא מכבי גיימס קיבל שם כמה שריקות שלא היו מביישות אפילו את לברון
הענף הקבוצתי היחיד שיותר רך מהnba זה כדורעף ושחייה אומנותית וזה מצחיק בהתחשב בעובדה ששחקני הnba יותר מפלצות משחקנים בכל ענף אחר. כא שם נראה כמו המפלצות מספייס גאם ליד ענפים אחרים מוטנט כמו יאניס למשל
אור
14 אוק 2020 15:13:02אתה לא קשור, הכוונה היא שבכדורסל משחקים 5 על 5 (כשב-NBA הרבה פעמים לכוכב יש משקל של 3 מ-5 וגורם לרוב הנקודות בהתקפה) ולא 11 על 11 או שמתחלפים כל הזמן כמו בהוקי. חשבון פשוט
.
כדורגל? חחח הרגת אותי מתבייכנים ומתגלגלים על הרצפה, משחקים בפועל אולי 40 דקות ותוריד מזה חצי מהזמן שהכדור בכלל לא באיזור חיוג שלך
הקוריוז
14 אוק 2020 15:27:41בכדורגל מתבכיינים ומתגלגלים 😂😂😂😂😂😂😂
תתחיל באותו זמן משחק כדורסל וכדורגל ונראה מה יגמר אחרון😂😂
באיזה ענף יש 4 דק מנוחה על דקת משחק? רק בnba.
ועוד מתלוננים שם על עומס ולואד וכמה מדהים שמישהו שיחק 48 דק 😂😂😂😂
בכדורגל כולם כמעט רצים תמיד שלא נדבר על הקשרים.
אור
14 אוק 2020 15:52:03שחקנים כמו ניימאר לא מתבכיינים ומתגלגלים?
כמה זמן בכדורגל מחכים לאיזה שחקן שנפל מהאוויר וכזה קשה לו לקום שאחרי דקה פתאום חזר לרוץ? ומוציאים חוצים שמורחק חזרה?
.
מה אתה משווה כמה רצים מדובר על המאמץ הפיזי הכולל, שכחתי שבכדורגל נלחמים על ריבאונד דוחפים קופצים כל פוזשן שני ותמיד נמצאים ליד הכדור. כאילו בכדורגל לא נחים על המגרש.
.
בכדורגל משחקים 4 פעמים בשבוע? בק-טו-בק?
.
תוסיף עוד כמה אימוג'ים, אולי ככה ייקחו אותך ברצינות
הקוריוז
14 אוק 2020 16:13:34משחקים 3 משחקים בשבוע. בכדורגל משחקים 2 3 ומשחק כדורגל זה 90 דק. בכדורגל לא נחים חצי ממה שנחים בכדורסל במהלך המשחק.
נכון בכדורסל קופצים ונלחמים על ריב אבל אסור מגע בכדורגל דוחפים מלא מותר באמפ מותר לתפוס מותר לשים יד השחקן מתמודד עם יותר פיזיות.
שם ליטוף על המכנס בתחת זה לא עבירה
thog
14 אוק 2020 16:36:41פליז, אם היו נותנים לי שבוע של 3 משחקי כדורגל או של 4 משחקי כדורסל והייתי אמוא לרוץ מרתון עבור החיים שלי בשבוע אחרי הייתי לוקח את המשחקי כדורגל בלי מחשבה שניה.
ארז
14 אוק 2020 17:37:55תלך תראה משחקים משנות השמונים, מסי מקבל שטיח אדום לשער בהשוואה למה שהלך בליגות, לא רק האנגלית והאיטלקית, גם הספרדית, אפילו הגרמנים כיסחו שמה. בכל הענפים הכיוון הוא להגן על השחקנים ולהחמיר את השריקות. בבייסבול היה מותר פעם להכנס בשחקן הבסיס או בתופס עם הדוקרנים של הנעל בגלישה, היום זה אסור. אבל בגדול בכל הענפים תמיד הולכים ומחמירים כדי לאפשר משחק התקפי יותר ואלים פחות. רק שבכל ענף מה נחשב עבירה זה שונה. אם תבעט לשחקן את הכדור מהרגל, בכדורגל זה חוקי, בכדורסל זה עבירה טכנית. זה כמו שבכדורסל הכדור יכול לעבור את הקו וזה לא חוץ עד שהוא לא נוגע ברצפה ובכדורגל ברגע שהוא עובר את הקו במלא היקפו זה חוץ גם באוויר. ענפים שונים.
יואש בן טולילה
14 אוק 2020 13:40:18אין שום סיכוי שדייויס עוזב את הלייקרס. לא קיים כזה סיכוי.
ואגב, שימון, ברוך אבל לא רק אתם. שמעתם על הפרשיה החדשה של מנדלבליט? הוא בעצמו טוען שהוא נסחט. פתאום כל מה שאמרתי לאורך שבועות וחודשים פה על סחיטה וקראו לי קונספירטור, נשמעים הגיוניים.
הקוריוז
14 אוק 2020 13:51:47נו ברור אחי כל אחד שם דואג לעצמו זה חונטות נגד חונטות. יש חומרים על כולם
רק רפי הבנה חושבים שזה קונספירציה. אני זוכר איך במשטרה הורידו ניצבים אחד אחרי השני עם כל מיני פרשיות 😂😂.
הקליקה המשפטית זה יותר גרוע מכל היתר. גם שם יש זרג ודרג.
אבל עזבו את הבימה ואת מעצבי השיער והרכבים שרה אתם רואים מה הולך ביורוליג? 😂😂😂😂
הקורונה שם מנגבת ונותנים הפסדים טכנים 😂😂😂
אין להם כסף לבאבל שמאבל
אור
14 אוק 2020 14:17:37אם תשאל את ברוך אין קורונה בספורט האירופי, לא צריך בועה וסילבר אידיוט
הקוריוז
14 אוק 2020 14:30:33בכדורגל עבר בשלום עונה שעברה עכשיו גם שם הקורונה מנגבת ניגבה את נאפולי לא הופיעו קיבלו טכנית עכשיו גם כריסטיאנו עם הקורונה ומשחקי הנבחרות ממשיכים כרגיל.
אור
14 אוק 2020 14:35:47וואו, כמה משחקי נוקאאוט עברו בשלום.
הקוריוז
14 אוק 2020 14:44:56שישחקו עם הקורונה וזהו. ככה יאדירו את עצמם עוד יותר. גם ככה אין קהל.
ליגת קורונה עם חסות של הבירה גם.
מה זה קורונה לעומת שחקנים שעולים עם שפעת ו40 מעלות חום ויכולים להדביק את כולם
ברוך רובין
14 אוק 2020 17:50:16שמעתי מנדלבליט זה אחד הנוכלים הגדולים, זה האמא של הניגוד עניינים, יואש אתה מופתע? את פרשת הרפז גנזו לפח וגם את זה יגנזו
G-dog
14 אוק 2020 13:51:28אני רוצה סתם בשביל הצחוקים שדיוויס יעבור לקליפרס וינצח את לברון בסוויפ בסיבוב השני או משהו
הקוריוז
14 אוק 2020 13:53:21דיוויס קיבל תמלוגים על ספייס גאם והבטחה מהתאגיד שיפומפם בעתיד.
תראה לקראת העונה החדשה קפיצה של כמה מקומות יעשו טריי ולונזו בדירוגי התאגיד בגלל שחתמו שם.
etayef
14 אוק 2020 14:08:27לא מבין מה האינטרס שלך להגיב.
זה קשור למציאות באיזושהי צורה?
הקוריוז
14 אוק 2020 14:45:57זה מה שהוא קיבל מה לעשות
etayef
14 אוק 2020 18:39:19איך זה קשור לאפשרות שדיוויס יעזוב?
רן הנרגן
14 אוק 2020 14:34:30ראיתי למעלה שירשור ארוך שהתיחס לעסקאות בין ג"ס לפניקס. אז כך:
.
גרין, עד שיוכיח אחרת, תמיד עלה על הציפיות ממנו. חובת ההוכחה שנגמר לו הסוס עליו. בקיצור, לא הלילה גוזפין.
.
אוברה, עד שיוכיח אחרת, הוא פרחח. אחלה שחקן ובהחלט מתאים לג"ס, בתור מחליף ראשון לשחקני הכנף, אבל אוברה רוצה כסף ודקות של שחקן חמישיה ועם חוזה של 14 מיליון לשנה אחת זה מסוכן מדי. בקיצור לא הלילה גוזפין.
.
ובלי כלום אי אפשר אז מצאתי את ההצעה הזו (לא שלי), שלדעתי מאד מתאימה לניקס. בתור ג"ס אני לוקח ואפילו מוכן להחליף את בחירה 10 של פניקס בבחירה בשנה מאוחרת יותר פלוס בחירת סיבוב שני. מה דעתם של אחרים ובעיקר אוהדי הפניקס?
.
https://tradenba.com/trades/vi-Wkguov
הקוריוז
14 אוק 2020 14:37:42רואים שלא ראית את אוברה.
הוא בהחלט שחקן חמישייה ובהחלט שווה 14 מיליון וגם יותר.
טרייד טוב אגב אבל הניקס ב2021 נותנים לסאנס בחירה הכי גבוהה שלהם? או שזה מוגן? אם לא מוגן לא שווה הטרייד מבחינת הניקס. כי הדראפט הבא הרבה יותר איכותי מהנוכחי אז לא כדאי להם לוותר.
רן הנרגן
14 אוק 2020 15:07:34שמעון, הבעיה העקרית שלי עם אוברה טמונה ברצון שלו לקבל יותר כסף ממה שג"ס תוכל / תרצה לשלם לו ויותר דקות משחק ממה שיקבל ולעובדה שבסוף השנה הבאה הוא שחקן חופשי.
גיא רוזן
14 אוק 2020 14:41:18זו הצעה מעניינת. ממש.
הבעיה היא שאין לי מושג קלוש לגבי שחקנים בדראפט. אני יודע מה קראתי עליהם, וזה לא הרבה.
ועדיין, זה טרייד שמונע תרחיש "טי ג'יי וורן". הוא שולח שחקן שמתחיל את עונתו האחרונה, ומוסיף 4 שנים של שחקן זול יותר.
אם אכן יש את השחקן שהסאנס רוצים בדראפט (רכז או PF) אז התשובה היא "כן".
עידו גילרי
14 אוק 2020 14:43:41אבל הוא מציע שנוותר על הבחירה העונה.
אני אגב כבר חולם על הליברטון. כבר יש שמועות שהניקס מחפשים טריידדאון.
גיא רוזן
14 אוק 2020 14:47:08למיטב הבנתי (הלוקה בחסר), הכוללת בעיקר מבטים חפוזים במוק דראפטים אקראיים, החלום שלך לא צפוי לקרום עור וגידים.
עידו גילרי
14 אוק 2020 14:48:51איפה ראית אותו יורד מהלוח לפני 7?
גיא רוזן
14 אוק 2020 15:00:14אני ספרתי עד 10…
עידו גילרי
14 אוק 2020 15:01:58ואני בונה על הבחירה של הניקס ב-8.
גיא רוזן
14 אוק 2020 15:05:44אני מחזיק אצבעות.
.
(שהחלום יתגשם)
(ןשןהא לא יתברר כסיוט…)
Ljos
14 אוק 2020 14:55:02זה אתה ודיק צ'ייני, עמוק מהקבר שלו. לא שהוא מת, אבל הוא הולך לישון בקבר כדי להתרגל להמשיך לעבוד משם.
עידו גילרי
14 אוק 2020 14:57:21🙂
עידו גילרי
14 אוק 2020 14:58:49לפחות לו החלומות מתגשמים.
אגב לעבוד מהקבר זה מוכר לצורכי מס לא?
Ljos
14 אוק 2020 15:55:33לכל סוגי המס מלבד מס גולגולת, כמובן.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 אוק 2020 23:08:43לא הבנתי מה יוצא מזה לגולדן. מה יש להם לעשות עם שני צעירים? לדעתי הכיוון שלהם הוא אחר – להביא שחקן בשל, ולמצות את עידן סטף, קליי ואולי דריימונד, ונראה לי שיש יותר סיכוי לעשות זאת עבור הבחירה מס'2 מאשר עבור בחירות 8 ו-10. פספסתי משהו?
אבג
14 אוק 2020 14:34:51מי שמבין בחוזים לייקרס יכולה להציע לדייויס יותר מאחרתו? סופר מקס?
עידו גילרי
14 אוק 2020 14:38:23יותר כן (בגלל זכויות הבירד עליו) אבל לא סופרמקס.
אבג
14 אוק 2020 15:03:25תודה רבה
אור
14 אוק 2020 14:50:11מג'יק כבר מנסה לגייס את לוקה ללייקרס לעידן שאחרי לברון. הייתי רוצה לשמוע מה יש לקיובן לומר על זה
הקוריוז
14 אוק 2020 14:55:35קיובן: רוצים את פורזי?
yaniv
14 אוק 2020 15:17:56הלוואי חלום שלי לוקה ודיוויס בלייקרס
גיא רוזן
14 אוק 2020 15:20:24האירופאים האלו, אי אפשר לסמוך עליהם. קומוניסטים מסריחים!
.
(לא מחליפים קבוצות, לא משתתפים פעילים בשוק השחקנים החופשיים…)
הקוריוז
14 אוק 2020 15:25:23לוקה צריך שיעורים מהתאגיד
yaniv
14 אוק 2020 15:41:25כן אה.. חופשי מעצבנים. יאללה אתם באמריקה מלכת הקפטיליזים.
בכלל קטע אצלי שהקבוצה שאני אוהב זאת הלייקרס אבל השחקן שהכי אהבתי ב20 שנה החארונות זה נוביציקי ובשנתיים האחרונות זה לוקה.
שניהם מדאלאס.הזוי קצת
גיא רוזן
14 אוק 2020 15:55:37למה?
אני מוצא כל סיבה שבעולם לאהוד את נוביצקי, ואת לוקה (לייקרס, פחות…)
אור
14 אוק 2020 15:20:57בסוף דייויס יילך לדאלאס, תכלס רעיון לא רע לשני הצדדים
מנחם לס
14 אוק 2020 17:55:18תודה למגיבים
ירון, החלום
15 אוק 2020 03:04:35בסד שלום מנחם.
אני קורא כבר זמן באוצר, ואני רוצה להגיד פשוט תודה, אתר מעולה.
השאלה האם גייל תרשה לך לראות לייקרס בשנה הבאה 🙂 הוראות רופא…