מעורב הופס ליום רביעי: בכלל לא בטוח ש-AD נשאר בלייקרס. הברייבס גוברת על הדודג'רס 7-8 ועתה 0-2 במשחקים! / מנחם לס

1.אטלנטה ברייבס שמו את הדודג'רס בבור עמוק מאד עם 7-8, ו-0-2 במשחקים

אבטס פילד בשנת 1948. אשתי גייל נולדה וגדלה עד גיל 13 ליד האיצטדיון בברוקלין

אטלנטה ברייבס שמה את הדודג'רס על ברכיה.

אבל AVRI, אתה שכתבת ש"בייסבול זה משחק הקפות" היית צריך להיות שוב באינינג ה-9. אטלנטה מובילה 4-8. 2 שרופים. צריך לשרוף עוד אחד. והכל ניגמר. עכשיו ישנה לי בעייה חדשה עם גייל: היא אוהדת הדודג'רס!!! עד הערב לא ידעתי. ידעתי[שיש לה מכתב של 2 עמודים מג'קי רובינסון משנת 1947, שנתו הראשונה בברוקלין דודג'רס. אבל חשבתי שהיא שונאת אותם כי הם ברחו מברוקלין ללוס אנג'לס ועזבו את כל אוהדיה לאנחות.

היא היתה בת 11 וכתבה לג'קי רובינסון מכתב. היא גרה אז כמה בלוקים מאבטס פילד ההסטורי.

ג'קי רובינסון – השחור הראשון בבייסבול – היה רוקי. הוא ענה לה בכתב יד. 2 עמודים. הייתי בכמה SHOWS וסוחרי עתיקות ודברים כאלה בבייסבול ענו לנו כשהיא שאלה: "כמה אלפים". היא שאלה, "כמה?". הסוחר ענה 'אלפיים'.

אולי עכשיו זה הרבה יותר מאלפיים. הזקנה לא מוכנה לשמוע על מכירת המכתב, ואולי ב-AUCTION, מכירה פומבית, היא תקבל הרבה יותר. היא החליטה להשאיר את המכתב כחלק מהירושה לילדים. הבנות שאימצה כשהיו בנות 6 ו-3 – סיגל ואפרת – לא צריכות את הכסף. הלוואי עלי כמה שהן מסודרות. אבל בניה? ג'סי שגידלתי מגיל 16 וקני מגיל 12? להם זאת תהיה מתנה גדולה.

אני חשבתי משך כל השנים שהיא אוהבת המטס. "נכון", היא אמרה לי הלילה. "אבל הדודג'רס הם הנשמה שלי". הם הנשמה שלה? הם בור השופכין שלי. כמו הלייקרס. אבל הם לא עזבו את מינסוטה, נו סיר. הם עזבו את ברוקלין, ועשרות אלפי אוהדיה החסידים מויליאמסבורג. מאז שעזבו ברוקלין בירידה. רק לפני 10-12 שנה התחילה העלייה, ואוטוטו ברוקלין הופכת ל-IN יותר ממנהטן. אבל על זה ב פעם אחרת. אבל, "איך את יכולה לאהוד קבוצה שעזבה את ברוקלין לרעות בשדות זרים? אני שואל.

זה עניין של ילדות, היא עונה.

המשחק מתחיל. הדודג'רס פייבוריטית ענקית עם קרשנאו האס הגדול שלה..

אבל מסתבר שהפיצ'ר הגדול לא משחק בגלל כאבי גב.

אטלנטה עושה 0-1 בחבטת הום ראן. הפיצ'ר הרוקי איין אנדרסון של הברייבס ממשיך להפליא. בן ה-22 הזה הוא עכשיו זרק בשני משחקי פלייאוף וחצי – 16 אינינגס – ואף אחד לא מסוגל לעשות RUN נגדו. אולי הוא האס החדש בבייסבול?

לפני שידעתי מה קורה 0-7 לברייבס!!! אני מיד שולח SMS למידן – סליחה מומי – שהוא אוהד דודג'רס גדול. מידן הוא אוהד מטס. אני כותב לו "0-7, אינינג 7…" הוא ישן, אבל שתהיה לו חדשה 'משמחת' על הבוקר.

אני מנסה להיכנס לחדר השינה, הדלת נעולה. הזקנה נעלה את עצמה כדי להיות לבד עם ייסוריה.

לדודג'רס רק שתי חבטות. וזאת הדודג'רס הענקית, עם משכורות של מאות מיליונים וכל הכוכבים הגדולים.

מולה הברייבס המסכנה, הקבוצה השוכנת 20 דקות מביתי, שאיש לא נתן לה רבע סכוי.

0-7???

אבל איין אנדרסון – הפיצ'ר הנפלא של הברייבס יצא לתת ל'סוגרי המשחק' (פיצ'רס המכונים 'CLOSERS' כי הם טובים רק לאינינג אחד, אבל כל אחד מהם הוא 'אס' מיוחד במינו לזריקות מיוחדות או מצבים מיוחדים) לסיים רק יצא… ולפתע קורי סיגר מהדודג'רס חובט 3-ראן הומר (HR שמלבדו הביא עוד 2 רצים על תחנות הביתה) , ולפני שאמרת 'מה קורה כאן' זה פתאום 4-8….אבל 4-8 ושניים OUT? נו פרובלם. זה האינינג ה-9 ועכשיו לדודג'רס 2 שרופים. רק עוד אחד והולכים לישון.

פתאום הזקנה חוזרת בצהלה!!! מקס מונסי חובט 2-RUN HOMER ו-6-8……. והכל בסוף האינינג ה-9 כשלדודג'רס יש 2 אאוטים!!!!

הלב שלי בתחתונים. ווילי סמית חובט, ואיש הבסיס השני עושה ERROR בתפישת הכדור מריבאונד בקרקע, וסמית' מגיע לבסיס הראשון. עכשיו הום ראן משווה את התוצאה. רגע, רק לפני רבע שעה היה 0-7, אוקיי אולי 45 דקות. אבל 0-7!!! עכשיו הדודג'רס עומדים להשוות? וואללה שאני אמות.

אני הולך למות. עכשיו קודי קלינגור חובט טריפל…מ-6-8 נעשה 7-8…אני מזיע. גייל צורחת.

עדיין 2 OUT אבל קלינגור בבסיס השלישי, '90 (27 מטרים, משהו כזה) משוויון…..

AJ פולק עומד לחבוט. 1-1 (סטרייק ובול). אני רטוב כולי. גייל רועדת.

הפיצ'ר זורק…AJ חובט טוב, אבל, אוסטין ריילי – כמה מטרים מהבסיס השלישי עוצר את הכדור אחרי הקפצה, ומוסר נהדר לפרדי פרימן איש הבסיס הראשון שבתפיסה שרק ה-GOLD GLOVE כמוהו יכול לתפוס הוא שורף את AJ.!!!!!!!!!!

IT IS OVER!!! לפני רגע הייתי בדרך לגיהנום. עכשיו אני בגן העדן.

ניצחנו 7-8. אנחנו 0-2 במשחקים. גיל מתחילה לבכות. אני מביא לה TISSUE שהיא זורקת לריצפה בשאט-נפש.

עכשיו אני לבד כאן כותב לכם.

(החדשה הטובה לברייבס בתחילת המשחק היתה שלקרשנאו – האס הנפלא של הדודג'רס – ישנם כאבי גב והוא לא שיחק. היי, זה חלק מהחיים, כמו שלימד אותנו המורה שלי קווינט.

זה הרגע שאתם חייבים לראות:

איש הבסיס השלישי אוסטין ריילי עוצר את הכדור שהיה משווה וזורק נהדר לפרדי פרימן, ואני יכול לנשום. ניצלנו.

תנו מבט בסרטון. אולי תתחילו להעריך את המשחק קצת יותר. זה רק כמה דקות. ההיילייטס של המשחק:

2. אנטוני דייויס: "לא בטוח שאני חותם עם הלייקרס. האמת היא שאני עצמי לא יודע!"

"היתה לי עונה מצויינת בלייקרס אבל עדיין לא החלטתי לאן אני הולך בעונה הבאה". I HAVE NO IDEA", כך הוא אומר היום:

וואללה שזה נשמע טוב. אנטוני דייויס חוזר לפליקנס, ולברון הולך בעקבותיו…

3. אימן שומפרט: "הקאבס של 2016 היתה מנצחת את הלייקרס של 2020"

"הקאבס של 2016 היתה מנצחת את הלייקרס של לפני שבוע ב-5 משחקים. אולי אפילו 0-4 אבל אני מוכן לתת להם משחק אחד". כך אמר שחקן ה-NBA לשעבר ל-"LOAD MANAGEMENT" replied Shumpert.

-ARE YOU SERIOUS?

-YOU CAN FUCKING BELIEVE THAT I AM SERIOUS!.

-מי היה שומר על אנטוני דייויס?

טימוטי מוזגוב היה שומר עליו, ולנו היה JR SMITH אמיתי ולא את הגווייה ששיחקה בלייקרס! ואל תשכח את קווין לאב וטריסטן ת'ומפסון!

-עוד הפתעות מקבוצת 2016?

-בטח. מי היה שומר על קיירי אירוינג? אין ללייקרס אף אחד שהיה עוצר אותו, ולברון היה יותר אתלטי. אולי היום יש לו יותר IQ כדורסלני אבל הופס זה לא פיזיקה גרעינית.

4. סטן ואן-גנדי הוא SHOO-IN לאמן את הפליקנס

אחרי שעמד בתור שנתיים לקבל צ'קים של מחוסרי עבודה, סטן ואן-גנדי נראה כמועמד הראשי לאמן את ניו אורלינס פליקנס.

לפי ווג' מ-ESPN, גם טיירון לו הוא מועמד, אבל טיירון לו כמעט מסודר ביחוסטון רוקטס.

לפליקנס לא יכולה להיות בחירה גרועה יותר מהואן-גנדי הזה. גם לו – וגם לאחיו – אין הרבה מושג בכדורסל, והפה של סטן ואן-גנדי יחסל את ציון ויליאמסון, אינגראם ברנדון, ולונזו בול. היו לו 12 עונות זמן להוכיח את עצמו, והוא הוכיח את עצמו עם איי חורבות במיאמי, באורלנדו, ובדטרויט.

אני לא נותן יותר מחודשיים עד שיהיה מרד שחקנים בניו אורלינס.

5. יכול להיות מצב שטיירון לו יצטרך לבחור בין הקליפרס והרוקטס

איזה מצב!

העתון יוסטון כרוניקל כותב שכוכבי הרוקטס ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק מעדיפים את טיירון לו כמאמן הקבוצה על פני כל האחרים, וה-LAT כותב שקוואי לינארד ופול ג'ורג' מהקליפרס דאגו אף הם להודיע לבוסים של הקליפרס שהם מעדיפים את טיירון לו כמאמנם הבא.

STAY TUNED!

6. ג'והני מונזיאל מטכסס A&M: "אלכס קרוסו – הוא ה-MVP האמיתי של סידרת הגמר!"

(תנו רק מבט כיצד הוא נראה כשסיים תיכון והגיע לטכסס A&M…)

7. היום לפני…31 שנה: וויין גרצקי – THE GREATEST EVER!שובר את שיא הנקודות של גיבור נעוריו – גורדי האו בעצמו!

ה-14 לאוקטובר, 1989, אדמינגטון

הוא היה "גרצקי הגדול" עוד לפני הלילה.

הלילה, עונתו ה-11 בליגה, וויין גרצקי הפך לא רק לגדול ביותר, אלא גם ל-SCORER המוביל ב-NHL עם שערו ב-THIRS PERIOD עבור האוילרס מאדמינגטון. בכך הוא צבר 1,850 נקודות ששבר את שח\יאו של גורדי האו שעמד על 1,850. בהוקי, אתה צובר נקודות גם על שערים וגם על אסיסטים. נא לא לדאוג: הוא גם יהפוך לכובש השערים הגדול מכולם.

המשחק נעצר כשהאו בעצמו – יחד עם מרק מסייה הגדול – מברכים אותו על השיא החדש. גורדי האו האגדי היה גבור נעוריו של גרצקי, וגרצקי הודה לו כשהוא אומר לקהל 19,000:

 "In all honesty, I've been looking forward to today. It's really nice for me to be a part of this. לשבוא את השיא שמשך כל ילדותך וכל ימי נעוריך היה גיבור חלומותיך אינו דבר של היינו-הך!"

ואז:

" Howe scored an N.H.L.-record 801 goals and added 1,049 assists in 26 seasons. His"Gordie still is the greatest, in my mind, and the greatest in everyone else's mind," he said.

בקשר ל'מי הגדול מכולם בכדורסל' יש עדיין ויכוח כפי שראינו אתמול ב'מעורב' שלי, אבל בקשר למי הגדול ביותר בהוקי אין כלל שאלה. הכינוי 'דה גרייטסט' הפך כאילו לשם משפחתו !

8 תמונות ואיורים  NBA

אירל 'דה פירל' מונרו נגד הדוקטור

ליגת הארלם בקיץ

ג'ורדן נגד ג'יימס מייסון מהניקס

ציון ויליאמסון

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 163 תגובות

  1. על מי הגבה עובד? הוא מסתלבט על התקשורת שיהיה באזז וספקולציות. זה מה שהתאגיד אמר לו לעשות ככה הוא תמיד ישאר בכותרת כבר עשו את זה לפניו. כל השחקנים יודעים מראש איפה הם יחתמו הרבה הרבה הרבה מראש.
    מנחם מה נא? הגבה בכלל בדרך לשארלוט😂😂

    ון גנדי בנה סביב נגר על כמו דוויט קבוצה שהגיע לפיינלס והרס לי מפגש ניגוב של קובי את השיקצה בפיינלס 09, מה זה התבאסתי אז שדוויט ניצח (אז שנאתי הרבה פחות את השיקצה ורציתי גמר קוברון להראות לכמה רפי הבנה שדיברו על השיקצה כשחקן יותר טוב. את דוויט תמיד שנאתי האיש והמרפק, כל סל שלו כמעט היה תוקף היה מסתובב ומכניס מרפק מכוון לחזה של השומר ומטביע)
    אז אולי יבנה משהו סביב ציון. אני לא רואה אותם עושים פלייאוף גם בעונה הבאה וגם לא מסיימים 9.

    קארוסו זה קוריוז בגלל שהוא נראה כמוני ומשחק בnba אז מתלהבים. שלא תבין זה מדהים שהוא שורד בליגה הזאת אבל הוא נראה לי מוחזק שם יותר ככוכב אינטרנט.

  2. נשאר רק לנחש באיזה קבוצה דייויס חותם – הפיסטונז, ההורנטס, הניקס או ההוקס.
    .
    חבל, אבל היתה לנו תקופה מוצלחת ביחד גם אם קצרה מדי.

    1. למה ככה?
      יש עוד הרבה אפשרויות,
      כמו –
      סיין אנד טרייד עם גולדן סטייט עבור וויגינס…
      .
      (אני חייב לציין שאני מת על האופטימיות הבלתי נגמרת של אוהדי גולדן סטייט בזמן התכנונים לקראת העונה החדשה)

          1. בוא נגיד שאם AD או מישהו בקליבר דומה יכול להגיע סתם כשחקן חופשי ג"ס עדיין יציעו לקבוצה שאותה הוא עוזב את וויגינס כsign & trade. "מה זאת אומרת אין צורך? לא, לא, אנחנו מתעקשים"

      1. רוב אוהדי הווריירס הותיקים כמוני התרגלו להתרגשות של הפוסט סיזן. בערך מתקופת כריס וובר זה הזמן היחיד בשנה שיכולנו לדמיין את עצמנו כקונטנדרית (לפלייאוף, לא לאליפות). הקטע של השנים האחרונות הוא שינוי שעוד לא לגמרי התרגלנו אליו. לפעמים צריך לצבוט את עצמנו כדי לבדוק שאנחנו לא חולמים.
        *
        ועכשיו לפנטזיות: איכשהו AD נראה יותר מתאים לווריירס והוא יישתלב בה יותר טוב מיאניס. סטיב קר דיבר במהלך הגמר על זה שהווריירס נראים לו לא אתלטיים וחזקים מספיק ושכולם יהיו בטוחים שמאיירס מתכנן שינויים רציניים. האם הסאבטקסט היה "אנחנו הולכים להביא את AD"?
        אבל זה לא ייקרה וכו…

        1. אני לא מסכים איתך בזה יאניס הרבה יותר מתאים לווריורס, הוא מוביל כדור טוב מדיוויס בהתקפה הוא אתלט טוב יותר, הרבה יותר מסוכן במתפרצות, יאניס קרי וקליי זה עוד כמה אליפויות בטאבו, את גרין הייתי מנסה למכור לסאנס כדבר הבא, אחרי שאוהדי הסאנס פה באתר רצו לתת לו מקס

          1. יאניס חד מימדי. הוא עושה את הטבעת האנימציה של ג'ורדן בסוף ספייס ג'אם בחיים האמיתיים אז זה יוצא 30 נקודות למשחק אבל הוא רחוק מלהרשים בתנועה בלי הכדור.
            *
            דייויס יכול להשתלב בהתקפה של ג"ס איך שהיא עכשיו הרבה יותר טוב פשוט כי הוא אחלה קאץ' אנד שוט. והוא ייתן הרבה יותר נוכחות בפוסט ממה שדוראנט עשה. בין קרי וגרין יש להם מספיק מובילי כדור.

            1. להגיד שיאניס חד ממדי זה בדיחה ולא לצפות ביאניס , רק תדמיין פיקאנדרול בין קרי ליאניס , דיוויס וגרין לא יכולים לשחק ביחד דיוויס הרי לא יהיה סנטר

            2. ברוך, זו בדיוק הבעיה. היה לי דיון עם מישהו כאן במהלך הפלייאוף שפשוט לא ראינו את יאניס מסיים פיק אנד רול, בטח שלא פיק אנד פופ. הוא מקבל כדור באמצע ומסתער. יש לו ג'אמפ שוט טוב אם הוא נתקע. אתה מדמיין מהלכים של קרי מוצא אותו באיזושהי פינה? יאניס הוא הירו-בול משודרג ואני לא מזלזל, פשוט לא רואה את ההתאמה לשיטת המשחק הקיימת.

          2. הלוואי גרין בסאנס. אוברה + בחירת הדראפט + השלמות, הולך?
            .
            (בלי למצמץ אני לוקח טרייד שכזה. גרין מביא לי הגנה, קשיחות, ניהול משחק, ואופי. סקוררים כבר יש לי מספיק.
            הבעיה היא שגולדן סטייט אומרים לא. ובצדק)

            1. אוברה זה לא קצת כמו וויגינס? אתה רוצה שנכין אוסף של כאלה?

            2. אמרת גרין שווה מקס ואולסטאר?אתה רוצה להביא לי שחקן ספסל שלא מתאים לסאנס ושחקן שישי שיבקש חוזה ארוך שלסאנס אין שום סיבה לשלם? אין לי בעיה ואני בטוח שגודלן סטייט מסכימה גרין על ברידגס וקמרון ג’ונסון ותשמור את בחירת הדראפט? מסכים?

              .
              לגבי יאניס הקליעה שלן לא מספיק יציבה הוא לא שחקן של פיקאנדפופ ולגמור לו את הצבע לפיקאנדורל (בטח שהיל ובלדסו לא רכזים, יאניס לא צריך להיות בפינה אלא למעוך בצבע וב1 על 1 שבו הוא הטוב בעולם, וקרי וקליי מרווחים לו את המשחק שאי אפשר לעשות חומה, תבחר את הרעל או יאניס או הצלפים ידרסו אותך.

            3. לא. ברידג'ס וקמרון צעירים ומתאימים בדיוק לטיים ליין של הסאנס.

            4. קליי אוברה בן 24 זה לא נחשב לצעיר?
              אין בעיה גם טרייד על בוקר/ אייטון תבחר אתה אחד משניים על גרין אתה מסכים?או שגם לא?

              אם גם לא במילים אחרות אתה אומר , כל מה שאתה מציע על ״אולסטאר״ לפי הרוזן והליגה ושחקן מקס זה שחקן מחליף שלא מתאים לגולדן סטייט בשום צורה?

            5. גרין. לא רק אולסטאר (במערב, כן?)
              גם ALL NBA.
              .
              אתה, ושמעון, כתבתם לא פעם שאוברה > ברידג'ס (שלא לדבר על ג'ונסון). אז אוברה תמורת מי שאתה תופס ככלום, לא צריך להיות בעיה מבחינתך.
              .
              יש הטרלות שלא באמות שוות תגובה רצינית (בוקר, אייטון)

            6. אוי גיא שוב אתה מחזיק את המקל משני צדדיו שכחתי גם חמישייה שנייה לפי השטויות של הליגה.
              .

              שוב אתה משאיר את הבחירת דראפט ויש לך שחקן צעיר בן 24 כמו אוברה.
              .
              גולדן סטייט לא צריכים וויגנס נוסף ושחקן הם צריכים אתלטים שיכולים להגן ולקלוע מ3 (כמו שקר ציין) וברידגס נותן את זה בול.
              שאלה לי עלייך קוואי לאונרד גם נבחר חמישייה שנייה וגם הוא אולסטאר טרייד עליו על קמרון ג’ונסון וברידגס אתה לוקח בעיניים עצומות כן?

            7. ברוך, לפעמים מתחשק לך לבלבל את המוח במלוא הקיטור.
              .
              אני השוותי בין קאוויי לגרין?
              .
              מה גם, כבר כתבתי –
              ברור שגולדן סטייט לא מסכימים לטרייד.

            8. לברידגס ולגונסון גולדן סטייט מסכימה בעיניים עצומות, אתה מקבל שחקן חמישייה שנייה אולסטאר שלפי המילים שלך מותאם לסאנס קשיחות הגנה ניהול משחק, אני לא לוקח לך סקוררים ואתה לא מוכן לוותר על פאקינג ברידגס וגונסון אלא רק על שחקן ספסל.
              .
              במילים אחרות אתה אומר שגרין לא שחקן מקס לא חמישייה שנייה ובטח ובטח לא אולסטאר. תודה

            9. חחחחחחח גיא אתה לא נותן בריגס וקמרון על ה"אולסטאר" גרין? סליחה על האול nba גרין? אז מה אתה כל השנה מחרטט אותנו שהוא אולסטאר 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              האמת גם אני לא נותן על הפח זבל את שניהם ובטח שלא את אוברה דטוב מברידגס.

            10. אוברה הרבה יותר טוב מוויגינס גיסנו זה נכס לגולדן. הייתי בועט בגרין עם סימן של נעל תמורת אוברה. אוברה ליד קרי וקליי בכלל יפרח

            11. ברוך שומעון,
              החמיצות לא עושה לכם טוב…
              מסתבר שאתם מוצאים נחמה בלחרטט…
              .
              אתם באמת צריכים שאסביר לכם את המושגים "טיים ליין" ו- "חוזים"?
              .
              אני מוכרח לציין שהמאבק שלכם בגרין (3 פעמים אולסטאר במערב, פעמיים ALL NBA, שחקן ההגנה של העונה, 5 פעמים חמישיית ההגנה) הוא מגוכח רק כמעט כמו ניסיונות השנמוך ללברון…

            12. אהה הבנתי טיים ליין גיא זה התירוץ החדש? אז תגיד דוראנט על גונסון וברידגס הולך? הוא מבוגר ולא בטיים ליין ואולסטאר 😂😂😂😂
              קיים אולסטאר אמיתי שמישהו לא יתן עליו את ברידגס וקמרון? 😂😂😂😂
              מה עם קליי? הוא גם לא בטיים ליין נותן עליו או לא? שנמשיך?
              אתה בעצם מחזיק לחלוטין בדעתנו ולא מודה כל התגובות שלך על דריי מוכיחות את זה.

            13. הרג אותי גיא היום מצחוק טיים ליין,יש לו תירוץ חדש לשטויות שהוא כתב שחקן מקס , חמישייה שנייה ואולסטאר ושחקן ההגנה של העונה והמקסימום שהוא מוכן להביא עליו זה שחקן מחליף ובחירת דראפט, מראה בדיוק מה גיא חושב על גרין ומה הוא שווה כשחק ומה הבחירות לאולסטאר שוות?
              .
              קליי על ברידגס וקמרון ג’ונסון הסאנס וגיא היו לוקחים בלי למצמץ. אני לא מדבר על דוראנט לברון…

            14. החמיצות מעכירה לך את הראייה, ברוך.
              .
              מתי כתבתי גרין = קליי?
              .
              תמשיך להמציא דברים, זה משעשע.

            15. גרין נבחר חמישייה שנייה, קליי נבחר חמישייה שלישית, מה זה אומר על הבחירות לחמישיות העונה שאתה דוחף לטיעון? שהם הרבה יותר פוליטיות מיכולת, בדיוק כמו הדירוג בESPN ובדיוק כמו הבחירות לאולסטאר (שאמורות להיות 24 השחקנים הטובים בעולם, הנגר אדאביו גרין… בשום פנים לא שם).
              .
              איכות של שחקן מתבטאת בערך שקבוצה מוכנה לשלם עליו בהתאם לאורךהחוזה ולגרין יש חוזה מצויין לפיך , המקסימום שאתה מוכן להציע על גרין , זה שחקן מחליף ובחירת דראפט מה זה אומר?

            16. ברוך,
              ברוח החגים שזה עתה חלפו –
              אתה מלא דמגוגיה כרימון.
              גרין פורוורד. קליי גארד.
              .
              דרך אגב,
              גם הארדן שחקן מקס. הוא שווה כל סנט. ואני לא מחליף בינו לבין בוקר. או בינו לבין אייטון. או בינו לבין כל חבילת שכר שיש לסאנס להציע.
              שוב, שהיה ברור –
              טרייד צריך להתאים. התאמה בתפקיד, התאמה במבנה החוזים של הקבוצה, התאמה לתכנון העתידי.
              .
              רוצה דוגמאות נוספות לטריידים שלא יתרחשו?
              גולדן סטייט, גם הם לא לוקחים את הארדן על קליי (בגסתו הבריאה, כמובן).
              יותר מכך,
              גולדן סטייט גרסת 16' – 19' לא לוקחת את הארדן גם עבור גרין.

            17. גיא המשכנו עם הדמגוגיה ? אתה אומר לי אתה לא לוקח את הארדן על איטון או הארדן על קמרון ג’ונסון וברידגס? צריך להיות די משוגע כדי לא להסכים לדבר כזה.

            18. כתבתי לך את זה פשוט, ואתה עושה כאילו אתה לא מבין.
              .
              שוב, בפשטות –
              גולדן סטייט לא לוקחים את הארדן על גרין בשום שלב בעונות 15 – 19.
              .
              תסיק איזו מסקנה שאתה רוצה, אני משוכנע שתצליח להפוך אותה לדמגוגית…

          3. וגיא בצדק לא מסכים לטרייד כזה גרין זה ביץ נגר שחושב שהוא אולסטאר , רק שגיא לא מודה בזה הרי על אולסטאר אמיתי הוא היה בועט את ג’ונסון וברידגס בשנייה.

            1. גיא קומיקאי…גיא גולדן לא היו לוקחים את הארדן על פאצוליה ואיזה נגר ?שווה ערך לברידגס?
              ומי דיבר על בוקר? דיברו על גונסון וברידגס אתה לא לוקח את האארדן? 😂😂😂
              הטרייד שלך זה ברידגס וגונסון על אולסטאר על זה הדיון….

            2. וחשבתי שאי אפשר להתעלות על השטויות של רועי, גולדן סטייט היו בועטים את הנגר גרין בשביל הארדן, מי יכול לעצור קבוצה כזאת .

      1. דרך אגב,
        למיטב זכרוני –
        גולדן סטייט, מיאמי, ופורטלנד, הן הקבוצות שישלמו מס על 2020.
        .
        הלייקרס? לא.
        .
        לשמחתי, אין בליגה קבוצות עם פיירול כפול מהפיירול החציוני.

    1. בגדול אתה צודק, למרות שאתה אוהד של הג'איינטס.
      .
      בקטן הדודג'רס של היום קבוצה חזקה בעיקר בזכות שחקני בית וטריידים חכמים. הכסף משמש בעיקר להשאיר את הכוכבים, לא להביא אותם בפרי אייג'נסי. האם זה משנה הרבה לטיעון שלך? לא, רק שהמערכת של הקבוצה מתנהלת (גם עם כל הכסף) בצורה מצוינת

      1. זה לא קל, בימים אלו להיות אוהד הג'איינטס… כבר הרגילו אותנו לטוב עם השנים הזוגויות. עכשיו, בשנים הזוגיות אנחנו לא במקום האחרון…
        .
        (עזוב אותך משטויות. זו היריבות בבית , והעובדה שבשנים האחרונות המאבק לתפוס מקום בפלייאוף הפך לקשה בהרבה שמדבר מגרוני)

  3. תודה מנחם, אחלה מעורב.
    .
    דייויס – פליינג הארד טו גט?
    😉
    .
    מאמנים – לא מבין מה השחקנים רוצים דווקא את לו. הקליפרס עוד עבדו איתו אז יכול להיות שעשה עליהם רושם טוב, אבל הארדן? גו פיגר. ורק עכשיו הבנתי שהואן גנדי שמדברים עליו זה זה עם השפם… האיש קשקשן בלתי נלאה! שומר נפשו ירוק.
    .
    סיפור יפה, על גרצקי, כולם נשארים ילדים בספורט. והוקי מספיק קרוב לכדורגל כדי שאפשר יהיה להבין מה עושים שם. בבייסבול וקריקט עדיין לא שברתי את מחסום הבנת החוקים….

  4. מנחמנו
    תתנחם בזה שיש לך אשה אוהבת שמבינה אותך וחולת רוח-ספורט כמעט כמוך, זה לא הולך ברגל…

  5. ישראלים פחות מתחברים לספורט האמריקאי כגון פוטבול בייסבול הוקי וכו'. מצד שני אמריקאים ישראלים פחות מתחברים לטראמפ

  6. הרגיש שהדודג'רס עושים מהפך מטורף בתחתית האינינג התשיעי, אבל עכשיו אטלנטה ביתרון רציני לקראת המשך הסדרה.
    השדים בלוס אנג'לס מתעוררים לחיים…

  7. מעורב מעולה.
    דיוויס יישאר, אין מצב שיעזוב אותם אחרי אליפות כשבעונה הבאה הם צפויים להתמודד שוב חזק על התואר.
    סופר אהבתי את התמונה של הראפרים, אין על אמינם

    1. הספיק לו, והוא צודק!
      איך אפשר להמשיך לאורך זמן באווירה שכזו???
      איך אפשר להתמודד ברצינות על התארים החשובים ביותר בסביבה הזויה שכזו???
      .
      (אי אפשר. פשוט אי אפשר להמשיך ולהתמודד ברצינות,
      בקונפרנס בו צבע הנעליים לא משפיע על תוצאות המשחקים…)

      1. ל״א בלי דייוויס לא עשו פלייאוף.
        ל״א עם דייוויס עשו אליפות.
        סחב אותם מול יוסטון ודנבר – קיבל זובור בנאשיונל טיווי בגמר.
        😎

        1. אם אתה מתכוון למבול השמפניה, אתה צודק.
          אם אתה חושב שהוא אכן עוזב, אני מציע לך דאבל אור נאת'ינג (ככה אחליף צמד בירות במשהו לאכול…) בשביל לבדוק עד כמה אתה רציני.

          1. אתה מסוכן, יש לך אחוז אפקטיבי יותר משל לברון ודייוויס. חוץ מזה ברור שכל הסיכויים כאן נגדי. ב-ל״א יש לו קונטנדרית מוכנה והוא עדיין לא מיצה שם (כמו למשל דוראנט וקיירי). תן לי לישון על זה

            1. אני חושב שהרוב כאן באתר חשבו שהסיכויים היו נגדי כאשר ניחשתי שלנציגת המזרח יהיו 2 ניצחונות. לפעמים ניחושים תופסים
              (כמו גם באליפות של הקאבס)
              .
              יאללה, לך על זה. זה ייתן לנו משהו חדש "לריב" עליו במהלך הפגרה המשעממת…

            2. מה גם, ניצחון, ואתה יכול בשקט ובשלווה לשמור עם האלמוניות המגניבה (ומשחק הניחושים היגוסלבי…)

            3. טיעונים חזקים נתת, כרגיל!
              לשמחתי אני עובד 🙂 אפילו מחוץ לבית. לא תאמין אבל מדינת ישראל חושבת שאני ״חיוני״ (בניגוד לאשתי למשל 😀)
              חוזר אליך בהמשך עם תגובה מפורטת

            4. איזה סיבה יש לדיוויס לעזוב? לקבוצה יש עוד כמה שנים של קוטנטדרית בטח שלברון חתם חוזה עם הזמן מה שהוא עושה לא אנושי, לא נתפס ששחקן בגיל שלו אחרי קילומטראג כזה יציג יכולת כמו זאת בעוד שאתה רואה צעירים כמו זאיון הופכים לקציצות ואת סימונס נשאר אותו שחקן, לברון מוסיף אלמנטים.

              תוסיף שהוא בעיר שהוא רצה לחיות בה זה לא טורנטו שאי אפשר לחיות בה בחורף וזה לא חור תחת כמו ממפיס.

            5. צודק ברוך בגלל זה אני לא רץ להתערב על זה. זאת תחושת בטן

        1. לגמרי. זה מלחיץ כל העניין הזה של האליפויות. גם השמפניה והסיגרים לא טובים לו לעור הפנים. שיעבור לניקס.

  8. תודה על המעורב מנחם.
    אני משער שAD מצד אחד רוצה כמה תארים אישיים ויהיה קשה לקבל MVP של העונה הרגילה לצד לברון (או אפילו MVP של הגמר).
    משער שאם החשיבה שלו היא על אליפויות נוספות אז הוא צריך לראות לאן הלייקרס הולכים. זו הייתה נבחרת מבוגרת של אלופים מהעונות הקודמות. אז הצליח להם לקחת עוד אחת אבל הם ייצטרכו לרענן.

    1. אני לא רואה שום מצב שהוא מקבל MVP בשום קבוצה. לברון מפעיל אותו בצורה מיטבית ובקבוצה משלו הוא לא יגיע לדעתי למספרים של MVP + מאזן נצחונות גבוה מספיק

      1. אני אופתע אם הוא לא יישאר בלייקרס. אבל אני משער שאלה השיקולים שלו ללמה אולי כן לעזוב.
        בכל מקרה, אם הוא יעבור זה לא יהיה לקבוצת תחתית. זו תהיה קבוצה שתוספת שלו צפויה להביא אותה ל-60-22 ולשים אותו כמועמד מתוקף הצלחת הקבוצה. אני משער שאפשר למנות כמה כאלו והכל, אבל שוב, גם לי זה נראה פחות ריאלי.

        1. קטע, אלו שתי קבוצות היעד הראשונות שחשבתי עליהן.
          אבל בכל מקרה – הליכה לMVP לא תהיה שם. גם לא בטוח שמקום ראשון במזרח בהנחה שמילווקי חייבים לעשות משהו ושברוקלין לא ייתגלו כקליפרס החדשים.
          *
          נראה לי שהשיקול המרכזי זה האם הלייקרס יצליחו לעצב קבוצה שתישאר במקום גבוה גם בשנה הבאה. הם קצת נראו כמו גירסת כדורסל לExpendables.

  9. דייויס אמר שהוא לא בטוח ב-100% שחותם בלייקרס, כנראה רק 99% 🤣 הקאבס של 2016 היו סופר סטאר לברון ועוד חבורת שחקנים שלכל אחד יש חסרון או יותר איומים בתפקידם, הלייקרס של 2020, יש 2 סופר סטארים, לברון ודיוויס, עוד 6 שחקנים (רונדו, פופ, קארוזו, גרין, מוריס והאוורד) שלמים לגמרי בתפקידם, לדעתי הלייקרס עם ההגנה שלהם היו מנצחים את הקאבס די בקלות…

    1. 2 סופרסטארים זה נחמד – אבל השלישיה הראשונה של קליבלנד הייתה כנראה יותר חזקה (לברון, אירוינג, לאב) מכל שילוב בלייקרס ותוסיף את סמית' בעונות שבהן הוא עוד היה שחקן טוב ובכלל פתחת פער. היה להם יותר עומק, יותר שחקנים בפוסט ויותר קליעה מהשלוש בחסות אירווינג וסמית'. אם הלייקרס הנוכחיים הוכיחו משהו זה שאפשר לקחת אליפות בלי קו אחורי רציני… קליבלנד היו הרבה יותר שלמים.
      *
      לא היה נוק אאוט לשום כיוון וקל זה לא היה – אבל הייתי מהמר על קליבלנד ב-6 משחקים.

      1. לאב וקיירי היו חורים, מה זה חורים, ממש נכים בהגנה, סמית היה כ"כ לא יציב, שזה היה מזעזע, אני יכול לעבור אתך אחד אחד על כל ההרכב שלהם, ואני אומר לך שלכל אחד שם חוץ מלברון היה פאק ברמה כמעט של נכות, בכלל, הקבוצה לא היתה קבוצת הגנה טובה בכלל (בניגוד ללייקרס), זה די היה לברון לבדו… איזה קו אחורי טוב היה לקאבס? קיירי הוא לדעתי (חוץ מחוסר ההגנה שלו) נזק גדול לכל קבוצה שהוא משחק בה, הוא דביל וממש ממש לא יציב הוא ממש לא היה טוב במשחקי הפלייאוף ששיחק (ברובם היה פצוע כמובן) ומי היה שם עוד? אף אחד! לברון שיחק סמול. בלייקרס לברון שיחק פויינט, רונדו נהדר בפלייאוף וב-2 יש לך את פופ וקארוזו הנהדרים וגרין הסביר, אני בטוח שהלייקרס היו לוקחים את הקאבס בקלות, אבל כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה.

  10. תודה על המעורב.
    דיוויס לא ילך לשום מקום
    הוא הובא במיוחד כדי לקחת אליפויות, כל עוד ריץ' פול משחק שם, גם הוא יהיה שם. כשלברון יחליט לעזוב הכל ייפתח לדיון.
    באמת לא מבין את השמועות על מאמנים :
    יש קבוצה צעירה כמו נ"א – טיי לו מועמד. קבוצה מבוגרת כמו יוסטון -הוא גם מועמד. כאילו הדרישות לא משתנות …
    ואן גנדי לא עשה כלום למעט גמר עם אורלנדו לפני כמה חודשים וקצת, ועדיין מועמד להחליף כל מאמן בכל שלב.
    רבאק, שיחשבו מחוץ לקופסה : בקי האמון, אטורה מסינה, יש בטח כמה מאמני מכללות שיכולים להצליח, מה הקיבעון על אותם מאמנים שכבר נכשלו כמה פעמים ?

  11. בכל מקרה שדיוויס לא נשאר בלייקרס, זה יהיה מבחן מאד מעניין לאופי שלו (בהנחה שיש דבר כזה).
    קודם כל, כי זה אומר שלא רק אליפות מעניינת אותו, אלא גם להיות אלפא.
    שנית, אם ילך לקבוצה שמאפשרת לו להוביל, ואם יצליח, אם יהיה דוראנט, קוואי או קיירי.
    אולי ילך "ערכים" ויחתום בפליקנס או בקבוצה אחרת שקרובה לליבו.
    האמת שזה יותר מעניין מאשר אם ישאר בלייקרס.
    הכי "פייר" ללייקרס מבחינתו זה לעשות סיין אנד טרייד, למרות שאין לו אינטרס, עד כמה שאני מבין.

  12. דוק, אני מתחנן פה בכל היקר לי, צלם את המכתב והעלה לאתר. ג׳קי רובינסון הוא הגיבור שלי ואני מת לראות מה שכתב.
    וחוץ מזה, נראה לי שגייל חזרה לקבוצת נעוריה כדי להכניס לך מאז שאתה נהיית אוהד של אטלנטה, כי היה לה כיף לראות אותך מתפתל בגמר הNBA אבל עכשיו זה חוזר לה כבומרנג. אבל צריך לזכור ולהזכיר והיא כאוהדת מטס יודעת את זה, 0-2 לא אומר כלום.

    1. הדודג'רס האלה מוציאים אותי חמור עם התחזיות שלי והטראש טוק עם מנחם. כשהלכתי לישון היה 6-0 וכבר עדיף היה שייגמר ככה מאשר 8-7

      1. האמת שאין לי מושג, כל העונה פספסתי את הדודג׳רס, ותכננתי לראות אותם בפלייאוף, וגם זה לא מסתדר כי הALCS יותר מעניינת, אולי עכשיו שהרייז כמעט וסגרו את הבסטה אני אשים קצת לב לדודג׳רס שבניגוד ליוסטון עדיין בסדרה, זה נשמע קצת דבילי להגיד, אבל חגיגת הריצות הזו פחות מדברת אלי מאשר המשחקים הצמודים בין הרייז ליוסטון.

  13. אני בטוח שההצהרה של דייוויס לא קשורה בשום צורה לענייני משא ומתן על חוזה מול הלייקרס ורק על זה שהוא רוצה להיות אלפא דוש שמחזיר לאלפא דוש שגנב ממנו באכזריות את הפרס החשוב בעולם, תואר השחקן שבסדרה אחת ספציפית התנאים הסתדרו לטובתו. הוא בבירור אמר בין השורות שכדי לנקום בלברון הוא הולך לקליבלנד לקחת לא שתיים, לא שלוש, לא ארבע, אלא גביע אליפות אחד שנח לו על הארון בבית של דן גילברט ואז הוא יחתום בגולדן סטייט כי אוהדי הלוחמים ביקשו ממש יפה (לא האוהדים מאוקלנד, אף אחד לא זוכר אותם. האוהדים האמיתיים מסיליקון ואלי, אלה שהולכים פעם בשנה לברנינג מן כדי להפוך אותו לחגיגה הפרטית הסגורה שלהם ואז מרגישים שהם מיוחדים ושהעולם חייב להם).

    1. אני בטוח שההצהרה במאה אחוז קשורה לענייני חוזה. שלרגע לא יחשבו בלייקרס שדייויס הולך לוותר להם על סנט מהדרישות שלו בגלל ש״אבל אצלנו אתה אלוף״ יש כאלה שיוותרו על כסף תמורת הסיכוי לטבעת, דיוויס הוא לא כזה. או לפחות במוצהר הוא לא כזה. וכמובן שעם אליפות ברקורד, הגישה בהתאם.

      1. הלייקרס לא יציעו לדיוויס שום דבר פחות מהמקסימום האפשרי. בדיוק מה שכל קבוצה אחרת הייתה מציעה לו.

          1. כן אבל לא באופן משמעותי (עד כמה שניתן לקרוא ל-12 מיליון דולר "לא משמעותיים")
            אם היה חשוב לו הכסף מעל הכל היה נשאר בניו אורלינס וחותם על סופר מקס.

    2. חחח
      יש לי שני חברים מהצבא, שניהם די טובעים בכסף, ושניהם העבירו את מיטב שנותיהם בסיליקון ואלי. בשנת המהפך הגדול, האליפות של קליבלנד ב 2016, נפגשנו בלילה לקומזיץ על חוף הים (יחד עם עוד חבורה שלמה).
      את המשחק הראשון "ראיתי" בטלפון של אחד מהם. אין צורך לציין שהייתי בעד הקאבס ושניהם היו ועודם פנאטים של ג"ס השנואה. לך תסביר לשני אידיוטים שלברון הרבה יותר גדול מקרי. . . לקראת סוף הערב הם כבר סוג של ניחמו אותי על ההפסד.
      ושניהם מומחי ברנינג מן ידועים, היו שם פעמים רבות וחזרו עם הרבה סיפורים.
      🙂

  14. לגבי הדיון מאתמול, ולכל סופרי הטבעות, ווין גרצקי – The great one – גדול שחקני ההוקי בכל הזמנים? 4 סטנלי קאפס, לא מגרד את תחתית הרשימה של most stanley cup wins.

      1. הוא עדיין לא יכול לנצח את המשחק לבד, או לקחת אליפות לבד, גם אם נניח שההשפעה בכדורסל היא גדולה מבמשחקים אחרים, ואגב, אני חושב שאם כבר אז ההפך, אבל נניח, עדיין זה לא אומר ש״שחקן אחד לקח אליפות״. אם ג׳ורדן קולע 7 מ10 נקודות של הבולס ברבע האחרון לנצח את המשחק, זה לא אומר שג׳ורדן ניצח את המשחק. צריך גם הגנה למנוע מהיריבה לקלוע, צריך גם לקלוע בשלושה רבעים הקודמים. צריך עוד ארבעה למסור ולמשוך הגנה ולהעביר אסיסטים ולהוות איום על הסל. ומנגד, יש גבול כמה שחקן טוב ככל שיהיה יוכל לקחת אליפות עם קבוצה נחותה וראינו את זה אצל ג׳ורדן, לברון, אייברסון, שאקיל, יו ניים איט.

          1. אין אף ענף ספורט שמפנק ככה את הכוכבים שאסור לגעת בהם להתקרב אליהם ללחוץ עליהם להציק להם לעשות דאבל טימס וכל מיני פרשים שדואגים להם.
            בפוטבול יש מגבלה נגד כיסוח של בריידי? בכדורגל מפרקים לכוכבים רגליים למרות ששם הם מקבלים פינוקים בגלל המעטפות של הבוסים לפרשים בשחור במיוחד לפני עידן הואר.
            רק בnba אסור להתקרב לכוכב. באיזה ענף אסור לתת באמפ? תארו לכם איסור באמפ בכדורגל לדוגמא 😂😂.
            אני חושב איך היה נראה כדורגל אומנותי ללא מגע מסי נראה לי היה מכפיל את המספרים בחוקי הnba בלה ליגה.
            אגב במשחק של צסקא מכבי גיימס קיבל שם כמה שריקות שלא היו מביישות אפילו את לברון
            הענף הקבוצתי היחיד שיותר רך מהnba זה כדורעף ושחייה אומנותית וזה מצחיק בהתחשב בעובדה ששחקני הnba יותר מפלצות משחקנים בכל ענף אחר. כא שם נראה כמו המפלצות מספייס גאם ליד ענפים אחרים מוטנט כמו יאניס למשל

            1. אתה לא קשור, הכוונה היא שבכדורסל משחקים 5 על 5 (כשב-NBA הרבה פעמים לכוכב יש משקל של 3 מ-5 וגורם לרוב הנקודות בהתקפה) ולא 11 על 11 או שמתחלפים כל הזמן כמו בהוקי. חשבון פשוט
              .
              כדורגל? חחח הרגת אותי מתבייכנים ומתגלגלים על הרצפה, משחקים בפועל אולי 40 דקות ותוריד מזה חצי מהזמן שהכדור בכלל לא באיזור חיוג שלך

            2. בכדורגל מתבכיינים ומתגלגלים 😂😂😂😂😂😂😂

              תתחיל באותו זמן משחק כדורסל וכדורגל ונראה מה יגמר אחרון😂😂
              באיזה ענף יש 4 דק מנוחה על דקת משחק? רק בnba.
              ועוד מתלוננים שם על עומס ולואד וכמה מדהים שמישהו שיחק 48 דק 😂😂😂😂
              בכדורגל כולם כמעט רצים תמיד שלא נדבר על הקשרים.

            3. שחקנים כמו ניימאר לא מתבכיינים ומתגלגלים?
              כמה זמן בכדורגל מחכים לאיזה שחקן שנפל מהאוויר וכזה קשה לו לקום שאחרי דקה פתאום חזר לרוץ? ומוציאים חוצים שמורחק חזרה?
              .
              מה אתה משווה כמה רצים מדובר על המאמץ הפיזי הכולל, שכחתי שבכדורגל נלחמים על ריבאונד דוחפים קופצים כל פוזשן שני ותמיד נמצאים ליד הכדור. כאילו בכדורגל לא נחים על המגרש.
              .
              בכדורגל משחקים 4 פעמים בשבוע? בק-טו-בק?
              .
              תוסיף עוד כמה אימוג'ים, אולי ככה ייקחו אותך ברצינות

            4. משחקים 3 משחקים בשבוע. בכדורגל משחקים 2 3 ומשחק כדורגל זה 90 דק. בכדורגל לא נחים חצי ממה שנחים בכדורסל במהלך המשחק.
              נכון בכדורסל קופצים ונלחמים על ריב אבל אסור מגע בכדורגל דוחפים מלא מותר באמפ מותר לתפוס מותר לשים יד השחקן מתמודד עם יותר פיזיות.
              שם ליטוף על המכנס בתחת זה לא עבירה

            5. פליז, אם היו נותנים לי שבוע של 3 משחקי כדורגל או של 4 משחקי כדורסל והייתי אמוא לרוץ מרתון עבור החיים שלי בשבוע אחרי הייתי לוקח את המשחקי כדורגל בלי מחשבה שניה.

            6. תלך תראה משחקים משנות השמונים, מסי מקבל שטיח אדום לשער בהשוואה למה שהלך בליגות, לא רק האנגלית והאיטלקית, גם הספרדית, אפילו הגרמנים כיסחו שמה. בכל הענפים הכיוון הוא להגן על השחקנים ולהחמיר את השריקות. בבייסבול היה מותר פעם להכנס בשחקן הבסיס או בתופס עם הדוקרנים של הנעל בגלישה, היום זה אסור. אבל בגדול בכל הענפים תמיד הולכים ומחמירים כדי לאפשר משחק התקפי יותר ואלים פחות. רק שבכל ענף מה נחשב עבירה זה שונה. אם תבעט לשחקן את הכדור מהרגל, בכדורגל זה חוקי, בכדורסל זה עבירה טכנית. זה כמו שבכדורסל הכדור יכול לעבור את הקו וזה לא חוץ עד שהוא לא נוגע ברצפה ובכדורגל ברגע שהוא עובר את הקו במלא היקפו זה חוץ גם באוויר. ענפים שונים.

  15. אין שום סיכוי שדייויס עוזב את הלייקרס. לא קיים כזה סיכוי.

    ואגב, שימון, ברוך אבל לא רק אתם. שמעתם על הפרשיה החדשה של מנדלבליט? הוא בעצמו טוען שהוא נסחט. פתאום כל מה שאמרתי לאורך שבועות וחודשים פה על סחיטה וקראו לי קונספירטור, נשמעים הגיוניים.

    1. נו ברור אחי כל אחד שם דואג לעצמו זה חונטות נגד חונטות. יש חומרים על כולם
      רק רפי הבנה חושבים שזה קונספירציה. אני זוכר איך במשטרה הורידו ניצבים אחד אחרי השני עם כל מיני פרשיות 😂😂.
      הקליקה המשפטית זה יותר גרוע מכל היתר. גם שם יש זרג ודרג.
      אבל עזבו את הבימה ואת מעצבי השיער והרכבים שרה אתם רואים מה הולך ביורוליג? 😂😂😂😂
      הקורונה שם מנגבת ונותנים הפסדים טכנים 😂😂😂
      אין להם כסף לבאבל שמאבל

        1. בכדורגל עבר בשלום עונה שעברה עכשיו גם שם הקורונה מנגבת ניגבה את נאפולי לא הופיעו קיבלו טכנית עכשיו גם כריסטיאנו עם הקורונה ומשחקי הנבחרות ממשיכים כרגיל.

            1. שישחקו עם הקורונה וזהו. ככה יאדירו את עצמם עוד יותר. גם ככה אין קהל.
              ליגת קורונה עם חסות של הבירה גם.
              מה זה קורונה לעומת שחקנים שעולים עם שפעת ו40 מעלות חום ויכולים להדביק את כולם

    2. שמעתי מנדלבליט זה אחד הנוכלים הגדולים, זה האמא של הניגוד עניינים, יואש אתה מופתע? את פרשת הרפז גנזו לפח וגם את זה יגנזו

    1. דיוויס קיבל תמלוגים על ספייס גאם והבטחה מהתאגיד שיפומפם בעתיד.
      תראה לקראת העונה החדשה קפיצה של כמה מקומות יעשו טריי ולונזו בדירוגי התאגיד בגלל שחתמו שם.

  16. ראיתי למעלה שירשור ארוך שהתיחס לעסקאות בין ג"ס לפניקס. אז כך:
    .
    גרין, עד שיוכיח אחרת, תמיד עלה על הציפיות ממנו. חובת ההוכחה שנגמר לו הסוס עליו. בקיצור, לא הלילה גוזפין.
    .
    אוברה, עד שיוכיח אחרת, הוא פרחח. אחלה שחקן ובהחלט מתאים לג"ס, בתור מחליף ראשון לשחקני הכנף, אבל אוברה רוצה כסף ודקות של שחקן חמישיה ועם חוזה של 14 מיליון לשנה אחת זה מסוכן מדי. בקיצור לא הלילה גוזפין.
    .
    ובלי כלום אי אפשר אז מצאתי את ההצעה הזו (לא שלי), שלדעתי מאד מתאימה לניקס. בתור ג"ס אני לוקח ואפילו מוכן להחליף את בחירה 10 של פניקס בבחירה בשנה מאוחרת יותר פלוס בחירת סיבוב שני. מה דעתם של אחרים ובעיקר אוהדי הפניקס?
    .
    https://tradenba.com/trades/vi-Wkguov

    1. רואים שלא ראית את אוברה.
      הוא בהחלט שחקן חמישייה ובהחלט שווה 14 מיליון וגם יותר.
      טרייד טוב אגב אבל הניקס ב2021 נותנים לסאנס בחירה הכי גבוהה שלהם? או שזה מוגן? אם לא מוגן לא שווה הטרייד מבחינת הניקס. כי הדראפט הבא הרבה יותר איכותי מהנוכחי אז לא כדאי להם לוותר.

      1. שמעון, הבעיה העקרית שלי עם אוברה טמונה ברצון שלו לקבל יותר כסף ממה שג"ס תוכל / תרצה לשלם לו ויותר דקות משחק ממה שיקבל ולעובדה שבסוף השנה הבאה הוא שחקן חופשי.

    2. זו הצעה מעניינת. ממש.
      הבעיה היא שאין לי מושג קלוש לגבי שחקנים בדראפט. אני יודע מה קראתי עליהם, וזה לא הרבה.
      ועדיין, זה טרייד שמונע תרחיש "טי ג'יי וורן". הוא שולח שחקן שמתחיל את עונתו האחרונה, ומוסיף 4 שנים של שחקן זול יותר.
      אם אכן יש את השחקן שהסאנס רוצים בדראפט (רכז או PF) אז התשובה היא "כן".

      1. אבל הוא מציע שנוותר על הבחירה העונה.
        אני אגב כבר חולם על הליברטון. כבר יש שמועות שהניקס מחפשים טריידדאון.

            1. ואני בונה על הבחירה של הניקס ב-8.

            2. אני מחזיק אצבעות.
              .
              (שהחלום יתגשם)
              (ןשןהא לא יתברר כסיוט…)

            1. לפחות לו החלומות מתגשמים.
              אגב לעבוד מהקבר זה מוכר לצורכי מס לא?

            2. לכל סוגי המס מלבד מס גולגולת, כמובן.

    3. לא הבנתי מה יוצא מזה לגולדן. מה יש להם לעשות עם שני צעירים? לדעתי הכיוון שלהם הוא אחר – להביא שחקן בשל, ולמצות את עידן סטף, קליי ואולי דריימונד, ונראה לי שיש יותר סיכוי לעשות זאת עבור הבחירה מס'2 מאשר עבור בחירות 8 ו-10. פספסתי משהו?

        1. כן אה.. חופשי מעצבנים. יאללה אתם באמריקה מלכת הקפטיליזים.
          בכלל קטע אצלי שהקבוצה שאני אוהב זאת הלייקרס אבל השחקן שהכי אהבתי ב20 שנה החארונות זה נוביציקי ובשנתיים האחרונות זה לוקה.
          שניהם מדאלאס.הזוי קצת

    1. בסד שלום מנחם.
      אני קורא כבר זמן באוצר, ואני רוצה להגיד פשוט תודה, אתר מעולה.
      השאלה האם גייל תרשה לך לראות לייקרס בשנה הבאה 🙂 הוראות רופא…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט