מכבי נגד באיירן וישראל נגד סלובקיה – פריוויו ובלוג חי / עמיחי קטן

https://www.feedspot.com/#

19:30 מכבי תל-אביב – באיירן מינכן (SPORT5):

הערב תארח מכבי את באיירן מינכן במטרה להתאושש מהפסד החוץ לצסק"א ולהשיב את המאזן החיובי. ההפסד לצסק"א מנע ממכבי אפשרות לפתוח עונה עם 3 ניצחונות רצופים או יותר, לראשונה מאז עונת 2015, אבל ניצחון כאן ופתיחה של 2- 1 תספק את האוהדים בשלב הזה.

מהצד האורח, הם יקוו בעיקר שלא לשחזר את הביקור הקודם שלהם בתל-אביב, בו מכבי ניצחו בקלילות 77- 55, כולל 2 רבעים בהם הגרמנים קלעו 8 נקודות בלבד בכל אחד. האמת היא שגם מכבי יקוו לשכוח מהמשחק הזה, בו נפצעו נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו. במקרה של וולטרס, הפציעה קטעה לו מומנטום נהדר והוא לא הצליח להתאושש, ואילו הקפטן הצהוב עוד לא עלה על הפרקט מאז.

המפגש הוקדם בין הקבוצות הסתיים דווקא בניצחון של באיירן, בעוד משחק שבו ווילבקין החטיא כמות דו-ספרתי של שלשות וסיים עם 3/17 מזעזע מהשדה. הניצחון הזה היה הראשון אי פעם של באיירן על מכבי אחרי 5 ניצחונות ישראליים קודמים. בכדורגל באיירן דווקא השיגו ניצחון כפול על מכבי בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2005, אז המשחק ברמת-גן הסתיים ב-1- 0 של רוי מקאיי ווהגומלין בגרמניה הסתיים בניצחון 5- 1 מוחץ לזכות הגרמנים, כאשר ברוך דגו הבקיע לזכות מכבי.

סגלים עונתיים:

סגל מכבי: אלייז'ה ברייאנט, סקוטי ווילבקין, כריס ג'ונס, אנג'לו קלויארו, אות'לו האנטר, סנדי כהן III, עומרי כספי (פצוע), טיילר דורסי, ג'ון דיברתולומאו (פצוע), עוז בלייזר, דראגן בנדר, דורי סהר, אנטה זיזיץ', עידן אלבר, יונתן אטיאס, יובל זוסמן (פצוע).

סגל באיירן: ניק ויילר-באב, ג'ורג' ג'ייסון, וויד בולדווין, תומאס בריי, אלכס קינג, ג'יילן ריינולדס, מלקולם תומאס, ולדימיר לוצ'יץ', דייגו פלאקארודי, ניהאד דדוביץ', רובין אמייזה, פול זיפסר, ג'וואן ג'ונסון, זאן סיסקו, לאון ראדוסביץ', סשה גראנט, מאטיי רודאן.

המחזור הקודם: מכבי עם הפסד ובאיירן עם ניצחון. מכבי הפסידו במוסקבה לצסק"א אחרי קרב צמוד מאוד, ואילו באיירן ניצחו די בקלילות את אלבה ברלין בדרבי הגרמני.

מספרים לקראת ההתמודדות:

במהלך החודש הראשון של העונה אני אמשיך להביא בכל פעם גם את סטטיסטיקות העונה שעברה, מכיוון שהעונה הנוכחית היא עדיין מדגם מטעה ולא מייצג.

מכבי העונהבאיירן העונהמכבי עונה שעברהבאיירן עונה שעברה
נקודות76 (מקום 6)84.5 (מקום 1)82.4 (מקום 8)73.9 (מקום 17)
נקודות יריבה74.5 (מקום 8)76.5 (מקום 12)77.4 (מקום 5)81.6 (מקום 12)
ריב' הגנה25.5 (מקום 3)23.5 (מקום 9)25.7 (מקום 2)21.8 (מקום 15)
ריב' התקפה12 (מקום 3)10.5 (מקום 7)10.3 (מקום 11)9.2 (מקום 15)
ריבאונד סך הכל37.5 (מקום 3)34 (מקום 7)36 (מקום 2)31 (מקום 17)
אסיסטים18 (מקום 2)16.5 (מקום 7)17.1 (מקום 10)16.6 (מקום 13)
איבודים12.5 (מקום 5)14.5 (מקום 10)13 (מקום 9)15 (מקום 18)
אחוזי 254.6% (מקום 7)55.3% (מקום 5)54.2% (מקום 6)50.4% (מקום 13)
אחוזי 325% (מקום 17)39% (מקום 4)37.5% (מקום 11)38.7% (מקום 8)
אחוזי עונשין92.9% (מקום 1)77.1% (מקום 9)72.7% (מקום 16)75.2% (מקום 14)
מדד משוקלל82.5 (מקום 5)90.5 (מקום 2)88.2 (מקום 10)75.4 (מקום 17)

כמה נקודות מרכזיות מהנתונים:

  1. באיירן היו בתחתית הליגה בעונה שעברה כמעט בכל נתון. למעשה, הנתון היחיד בו באיירן נכנסו לטופ 10 הוא האחוזים ל-3. במדגם הקטן של העונה הנוכחית עד כה, באיירן מפגינים שיפור בכל הנתונים חוץ מאחוזי הקליעה. שווה לעקוב ולראות האם זו סטיית תקן, או שיש שם שיפור אמיתי.
  2. אצל מכבי השיפור הגדול הוא באחוזי העונשין, זאת לעומת אחוזים מזעזעים מחוץ לקשת עד כה. יש מעט יותר אסיסטים ומעט פחות איבודים, אבל מכבי סבלה יותר מהיריבות מקשיי התאקלמות בעונה עד כה, מה שמוביל לרייטינג התקפי נמוך מאוד, ואחרי המשחק נגד צסק"א גם הרייטינג ההגנתי נראה פחות מרשים.
  3. ההתרשמות המרכזית שלי ממכבי היא שחצי מהמשחקים שלהם העונה היו נגד קבוצת ההגנה הנהדרת של צסק"א, מה שפגע משמעותית בנתונים. מול ההגנה הפחות טובה של באיירן אפשר לקוות להישגים טובים הרבה יותר מ-44 נקודות ב-3 רבעים.

שימו לב אליהם:

אות'לו האנטר נגד ג'יילן ריינולדס:

אחרי שבעונה שעברה ריינולדס היה המחליף של האנטר במכבי, עכשיו שניהם הגבוהים המחליפים לראדוסביץ' וזיזיץ' בהתאמה, שני גבוהים שעוד לא לגמרי נכנסו למעמדם העונה. ריינולדס פתח מצוין את העונה, אבל האנטר הוא אחד מהגבוהים ההגנתיים הטובים מאירופה, והוא בהחלט יכול לעצור את אקס מכבי. האנטר גם מגיע אחרי משחק רע מאוד נגד צסק"א, ויהיה לו חשוב לרשום הפעם משחק טוב יותר.

מפתחות לניצחון:

מכבי:

משחק ריצה. ההתקפה העודת של מכבי נוטה להיתקע לעיתים קרובות, ומשחק הריצה הוא זה שמייצר הרבה נקודות בצהוב-כחול.

קליעה מחוץ לקשת. ב-6 מתוך 8 הרבעים הראשונים של העונה מכבי כלל לא הגיעו ל-20 נקודות, הרבה מזה בגלל אחוזים מזעזעים ל-3 באותם רבעים (7/39 – 17.9%), לעומת 4/8 ברבע האחרון במוסקבה ו-3/7 ברבע השני נגד אלבה – רבעים של 28 ו-30 נקודות למכבי בהתאמה.

הגנה על הצבע. את זה מכבי עשתה נפלא, בעיקר נגד צסק"א שהגיעו רק ל-40% בזריקות ל-2. באיירן בינתיים עם 55.3% מהטווח הזה, והוא מאפשר גם אחוזים טובים ל-3. אם מכבי תבלום את הצבע היא גם תוכל להגן טוב יותר על השלשות.

באיירן:

לשחק לאט ומבוקר. באיירן אוהבת לשחק לאט ומכבי אוהבת לשחק מהר, כך שיהיה חשוב לגרמנים לשמור על הקצב האיטי והמבוקר שלהם.

קליעה טובה מחוץ לקשת. לייצר נקודות נגד הגנת הצבע המצוינת של מכבי ואולי לגרום להם לעזור פחות בפנים.

הגנה על הצבע. מכבי הצליחו לקלוע מהצבע בצורה סבירה גם נגד ההגנה הנהדרת של צסק"א, ונגד קבוצה כמו באיירן זה אמור להיות יותר קל. לפי כושר הקליעה מבחוץ הנוכחי של מכבי, הגנה טובה על הצבע עשויה להספיק לבאיירן.

הימור: באיירן מגלים שההגנות של מילאנו ואלבה לא ברמה של ההגנה הצהובה ומכבי מנצחים ב-10.

21:45 סלובקיה – ישראל:

לא הרבה אחרי המשחק ביד-אליהו, יועברו מבטינו אל סלובקיה, שם תתארח הנבחרת שלנו במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האומות הנוכחית. ישראל מדורגת במקום ה-3 בבית עם 2 נקודות אחרי 3 משחקים, ועם סיכוי תיאורטי בלבד להגיע למקום הראשון, ואילו הסלובקים עם נקודה אחת בלבד, בתיקו 1 שהושג בישראל, ובמקרה שלהם הסיכוי למקום הראשון אבד כבר רשמית.

שתי הנבחרות מגיעות אחרי הפסד – אנחנו אחרי הפסד ביתי 2- 1 לצ'כיה, וכמובן אותו הפסד בפנדלים לסקוטלנד ביום חמישי, ואילו הסלובקים מגיעים אחרי הפסד 1- 0, בדיוק באותו מקום בו אנחנו הפסדנו בפנדלים. המפגש הקודם בין 2 הנבחרות הסתיים בתיקו 1, כאמור, כאשר עילאי אלמקייס הצעיר קבע את השוויון הדרמטי בתוספת הזמן.

אצלנו ייעדרו מהמשחק הערב אלחמיד שנדבק גם הוא, וסאן מנחם שנפצע ברגל. במקומם, זומנו לנבחרת מאור קנדיל, שיפתח בהרכב הופעת הבכורה, ועידן נחמיאס, כדי להשלים את הסגל. אצל הסלובקים גם המאמן נכנס לרשימת הנדבקים, אבל יש עוזר מאמן שיחליף אותו, זאת בנוסף לכמה שחקנים, ובראשם מילאן שקריניאר, בלמה של אינטר.

כמה נקודות על הנבחרת שלנו:

  1. שוער – אופיר מרציאנו הגיע בכושר מצוין, ונתן הופעה טוב נגד סקוטלנד, לפחות עד הפנדלים. ההפסד בדו-קרב, בנוסף לכך שכדור או שניים חמקו מאוד קרוב אליו, כנראה השפיעו עליו לרעה, והוא סידר לצ'כים יתרון ביום ראשון בצורה מיוחדת במינה. בהמשך ניכר היה שהוא קצת חסר ביטחון, אבל לא סביר שאריאל הרוש או איתמר ניצן יקבלו את המקום בהרכב.
  2. הגנה – הבעיה העיקרית של הנבחרת. יש לנו שחקני הגנה לא רעים בנבחרת, אבל מאז שטל בן-חיים, אריק בנאדו ודקל קינן לא שם ניכר שאין מי שינהיג את החוליה האחורית, ואנחנו מקבלים 2-3 טעויות משמעותיות לפחות בכל משחק, גם אם נגד סקוטלנד זה לא נגמר בכדור ברשת. אלי דסה מקבל הזדמנויות לעלות להתקפה ועושה את זה מצוין, אבל הוא נקודת האור העיקרית של החוליה הפחות מצליחה של הנבחרת.
  3. קישור – הנבחרת משחקת עם 3 קשרים, כאשר אחד מהם הוא מנור סולומון ההתקפי, שנותן יכולת לא רעה, ומבין השניים האחרים, אף אחד מהם לא ממש אחורי. זה בלט במיוחד בדקות המשותפות של גולסה ונאתכו בגלזגו, שהיו רעות מאוד עבור הקישור, אבל גם בדקות של אבו-פאני, שהיה מהמצטיינים בנבחרת השבוע, ניכר שנאתכו נאלץ לשחק בעמדה אחורית מדי ולא מצליח לבלוט. נטע לביא יכול להיות הקשר האחורי שיפתור את הבעיה הזאת, אבל הוא לא מקבל בכלל קרדיט, ואין לי מושג למה.
  4. התקפה – מבחינת כישרון, מצבנו בחלק הקדמי טוב, אבל החלוצים הטבעיים, וייסמן ודאבור, עושים המון תנועה בלי שימסרו להם, בזמן שסולומון ובעיקר זהבי מחפשים לייצר דרך פעולות אישיות. הנבחרת כולה בנויה סביב זהבי באופן שיתאים לסגנון המשחק שלו, מה שהוכיח את עצמו בכמה מההופעות המוצלחות של זהבי, אבל לעיתים פוגע בנבחרת ומקשה על השחקנים האחרים בחלק הקדמי. דוגמא בולטת היא הדקות האחרונות נגד צ'כיה, אז הנבחרת שיחקה עם סולומון, סבע, דאבור וזהבי ביחד. זהבי שיחק כחוץ יחיד, אין לי מושג למה, ודחק את סבע ודאבור לשחק מתחתיו, מה שלא אפשר להם לבוא לידי ביטוי, וזה בלי להזכיר את סולומון שעבר לשחק בכלל כמגן ימני.

הרכב נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, שרן ייני, איתן טיבי, אוראל דגני, מאור קנדיל, ביבראס נאתכו, אייל גולסה, מנור סולומון, מואנס דאבור, ערן זהבי.

הימור: הסלובקים ינצלו טעות שלנו לגול מוקדם, ואנחנו נשווה בשלב מאוחר. 1-1 בסיומו רוטנשטיינר יאמר שאנחנו שיחקנו טוב יותר והם היו בבונקר.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 181 תגובות

  1. תודה חיים
    מכבי אמורה לקחת בדו ספרתי אפילו בערב סביר של הקבוצה..
    בכדורגל אני לא יודע אם יש למה לצפות שני המשחקים הקודמים חוץ מזה שלא ניצחנו הם היו קשים לצפיה חוץ מכמה הבלחות של דקות טובות פה ושם ולכן אני לא רואה את הנבחרת עושה יותר מתיקו

    1. זה תהליך שעובר על כל אירופה. פעם מכבי הובילה על השאר בנושא האמריקאים, אבל בשנים האחרונות היורוליג נחשבת מקפצה מצוינת ל-NBA, והרבה שקננים שמקווים לחזור לשם מוצאים את עצמם ביורוליג.

  2. מכבי ת"א, או מה שנשאר מהשם שלה, מבזה את המועדון.
    מלבד בלייזר אין אף ישראלי שמשחק.
    גועל נפש.
    כאילו שאין ישראלים שהיו נותנים תפוקה טובה יותר מדורסי הערב, למשל

  3. האנטר
    ווילבקין
    דורסי
    בראיינט
    קלויארו
    החמישייה של הקבוצה הישראלית.
    מאחל להם להפסיד.
    לא מקדמים ישראלים ולא מייצגים את המדינה

        1. בליגה הישראלית מכבי משתפת ישראלים יותר מהממוצע כבר הרבה שנים ברציפות. ביורוליג זה טבעי שהם יקבלו פחות דקות, בעיקר כשכספי, זוסמן ודיברתולומאו פצועים.

    1. פטריוטיות ילדותית זה כזה שנות ה80. עברו 40 שנה מאז, אפשר להתקדם העולם השתנה ואם השחקן הישראלי רוצה להתקדם כדאי שיתחיל לעבוד על עצמו כי אף אחד לא הולך לחלק מתנות.
      מכבי תפקידה לייצג את מכבי ולא את השחקן הישראלי.
      אפשר לראות בבירור שלא משנה כמה חוקים המציאו בשביל השחקן הישראלי הוא רק הלך והידרדר.
      אי אפשר ללמד כישרון וגם לא מוסר עבודה.

      1. מה אתה מקשקש. יש את הדור הטוב ביותר שהיה לכדורסל הישראלי הצעיר.
        שילמדו מראשל"צ (בעיקר), מגליל, מירושלים, מחולון..
        פלא שכל מי שלא אוהד מכבי סולד מהם?

        1. לא כי מכבי הגדולה של שאראס, פארקר ו-וויצ'יץ' היתה משופעת בישראלים.
          בכדורסל התחרותי של המאה ה-21 ננעל ונחתם הדיבור על שחקנים מקומיים בזירה הבינלאומית, זה פשוט לא רלבנטי, ולראייה קבוצות מצמרת היורוליג כמו אפס פילזן (אפס טורקים), פנרבחצ'ה, צסק"א, ברצלונה, מילאנו ועוד.

      1. הוא לא, אבל עוד לא עבר את הכשרת הטירונים הכוללת ייבוש ממושך.
        לא ראיתי אותו הרבה בבוגרים, אז אני לא יודע כמה הוא יכול לתרום, אבל מהעתודה התרשמתי שהוא יכול לתת דקות. אני מאמין שמחכים לראות אותו בליגה, ואז נראה האם וכמה דקות הוא שווה ביורוליג

  4. סיפור ראשון – טיילתי בנפאל בזמן מלחמת האזרחים ביגוסלביה. פגשתי שם יגוסלבי, שאלתי אותו מה דעתו על המלחמה. התגובה הראשונה שלו היתה: "הם חיות". התגובה השנייה? הוא טפח לי על הכתף ואמר: " עכשיו מכבי ת"א יזכו באליפות אירופה.
    סיפור שני – בזמן האינתיפאדה הראשונה התראיין ערבי מעזה לטלוויזיה: " רק שלושה דברים בישראל מרשימים אותי: 1. חיל האוויר, היכולת להוריד פצצה על אדם ספציפי. 2. הסתדרות העובדים, היכולת של עובדים להתארגן ביחד ולהשבית את המשק. 3. מכבי ת"א, איך קבוצה מישראל עושה בית ספר לכל אירופה.

  5. עוד הפעם ההרכב משעמם הזה.
    למה לא לנסות משהו חדש במשחק שלא משנה כלום??
    .
    אי אפשר לשחק עם שני חלוצים של אפס תרומה בהגנה או לחץ גבוה ורק שלושה קשרים.

  6. אחת הנבחרות הכי מגעילות מבחינת אישיות
    זהבי גדול אבל יש בו משהו מעצבן ומתריס
    דאבור ערס שעושה טובה ופרצוף תשעה באב
    נאתכו רדום
    מרציאנו עם פרצוף של שער עצמי תמידי
    שחקני הגנה חלשים ורכים
    .
    אני מסכים עם ברקו בקטע של הרוח של הנבחרת.
    הקפטן לא חייב להיות יהודי אבל שיראה שהוא גאה להיות שם ולהוביל נבחרת ישראלית.
    זה ממש לא נראה ככה.
    בלי שום קשר הוא שחקן גרוע

    1. היחיד ששפת הגוף שלו משדרת משהו חיובי זה דסה.
      סולומון נותן את כל מה שיש לו.
      דגני סולידי.
      מעבר לזה – 19% החזקה בכדור אומר הכל

  7. השער הראשון הוא תוצאה ישירה מעבירה מיותרת לחלוטין של ייני שהובילה לכדור חופשי וממנו השער המגוחך.
    השער השני כתוצאה מאיבוד כדור שלומיאלי של מגן ישראלי שלצערי אני לא הצלחתי לזהות מי הוא

  8. יש לנו "מאמן" פח , מה זה ההרכב הגרוע הזה. למה לא להכניס עוד קשר לאמצע ולנסות לשחק.
    מסקוטלנד טענתי את זה.
    ולמה הבלמים הגרועים האלה משחקים, למי אכפת מייני וטיבי, תן לילדים לשחק.

  9. אתם באמת חושבים שמאמן אחר היה מביא את הנבחרת הזו לאנשהו? כאילו סבבה הוא האחראי הראשי אבל מה עם האחריות של השחקנים? כל הכישלונות קמפיין אחר קמפיין ותמיד זו אשמת המאמן?

      1. מאמן אחר לא יוביל אותנו להצלחה מסחררת אבל צריך לקרות אחד משלושה דברים בלבד:
        1. לשים את ה 11 הכי טובים
        2. לשחק בצורה הכי טובה
        3. לנצח
        .
        ואם כל זה עדיין לא קורה אז לפחות שתהיה רוח

  10. מסכן דאבור, אני מבין אותו.. מקבל כדורים נוראיים מהקשרים.
    וקנדיל.. למה הוא משחק?? לא מהווה שום איום התקפי כמגן, בניגוד לדסה.
    למה המאמן של ישראל מחכה???

  11. לא הבנתי, הוא לא רואה שאין לו קישור אמצעי? שיש לו רווחים על הקווים? שאין יכולת להניע כדור?
    כאילו דוק ריברס מאמן את הנבחרת. בוק כזה.

  12. יכל להיות פה 4-0 בכיף
    .
    הנה נטע לביא עולה במקום נאתכו.
    נבחרת ישראל זו הנבחרת היחידה שבה הקפטן שלה הוא חילוף ראשון

  13. מישהו מבין מה גולסה עושה על המגרש?
    היכולת להעלים את אחד משני קשרי האמצע שלך מדהימה.
    את נאתכו הרגשנו כי הוא גרוע.

  14. יש לי שאלה מי החתים את בנדר במכבי? כאילו ראו אותו במכבי בעבר ראו אותו בnba….
    מה הם חשבו שהוא יעשה?
    אגב לא היה שום נבדל בשער ה3 של סלובקיה מה אין ואר? 😂😂

    1. אין ואר וזה כן נראה שיש נבדל קטן.
      לגבי בנדר – נתן משחק טוב במוסקבה שבוע שעבר, והוא יכול לתת לפעמים משחקים טובים. הפעם יש סיבה לזה שהוא לא שיחק ברבע האחרון

  15. בבקשה שילמדו מזה ולא ישחקו עם נאתכו!
    הסיבה היחידה שישחקו איתו זה לעשות דווקא לברקו ולהראות יענו שאנחנו לא גזעניים.
    .
    כמו בקורונה שיקולים פוליטיים גוברים על השיקולים המקצועיים. מדינת ישראל

  16. הכי כיף לדמיין את הפרצוף הזחוח של המגעיל הזה ברקו.
    בלי קשר לפוליטיקה, נראה לכם הגיוני להביא לאדם שלא אמן בחיים שלו לאמן את הנבחרת? האיש הזיה.

      1. נאתכו לא אשם, מי ששם אותו אשם. שחקן חלש מאוד. וברקו יוצא עליו בגלל ההמנון, במקום להיות מקצועי ולהגיד שעם כל הכבוד, הגיע הזמן לדם חדש בנבחרת.
        הייתי מעיף את רוב הותיקים(חוץ מזהבי שילמדו ווינר מהו). יש לנו אחלה שח'נים צעירים, רעבים, תנו להם לשחק. והתקפי, לפחות נהנה גם אם נפסיד.

  17. ובנוגע לדאבור וזהבי, לא צריך להתרגש. אני במשחקי רשת כמעט דוקר חברים(וירטואלית), זה קורה וכל עוד זה לא משהו שורשי מידי לא נורא.

  18. 1. אוראל דגני היה יציב וסולידי, כהרגלו.
    2. שירן ייני ונאתכו צריכים להגיד שלום יפה
    3. דסה הוא אי של יציבות
    4. נטע לביא וארד היו טובים כששיחקו
    5. כדאי לשחק התקפי – ככה אולי נפסיד אבל בכבוד

  19. סיכום היום
    בסל הפסד כואב למכבי שחייבת לקחת בחשבון את קיצור העונה אפילו לסיבוב בודד
    מכבי בבעיה של חדות זה ניכר אני מקווה שמשחק שני תוך 3 ימים ישפר זאת מכבי חייבת ניצחון באתונה
    אותי היא מאד תסכלה בטעויות מטופשות היא חטפה למשל לפחות 5 שלשות בשנייה האחרונה בבזאר
    אני שונא ממש שונא את המאמן האיטלקי הזה מאמן בינוני מינוס עם קבוצות חלשות אך תמיד מנצח כאן ותמיד יהיה שחקן שלו עם שיא קריירה

    ברגל :
    אמנם משחק ידידות משודרג ובכל זאת מהפך וניצחון שכזה הוא מתוק בטח מהנבחרת שמתסכלת אותנו לא מעט
    הניצחון הבטיח מעשית הישארות בדרג 2 וזה מכובד

    עוד כמה הערות
    אהבתי שמרציאנו נשאר בשער למרות הטעויות במשחק קודם ולמרות שגם היום טעה
    לעומת זאת לא אהבתי את הפתיחה האוטומטית עם נאתכו שמקבל לדעתי יותר מדי קרדיטים בנבחרת ..חשבתי כבר במהלך סקוטלנד שצריך להכניס את נטע לביא והוא נכנס ועשה את העבודה
    רואים שסולומון יהיה שחקן שחקן רק חבל שהוא יבשיל זהבי ינבול כנראה עקב הגיל

    אפרופו זהבי השבוע היה דיון בדיומא אני טענתי ועודני טוען שזהבי פספס קריירה אירופאית אדירה באחת מהליגות הבכירות
    הוא כמובן לא רונאלדו מסי לבנדובסקי אבל אני משוכנע שהיה טופ סקורר עולמי ורק בגלל סיטואציה הוא לא קיבל את הצ'אנס (למשל טוטנהאם רצתה אותו בחורף ולא יצא )
    לדעתי היה יכול להיות סוג של דייגו קוסטה שכזה והיה מתאים באופן קלאסי לקבוצה כמו אתלטיקו מדריד שכזו .

  20. מי שנשאר ער עד שעה כזאת אפנק אתכם בסיפור מעורב ירושלמי מטורף
    חבר בקבוצת הוואטסאפ שולח לנו הודעה שהוא מביא 2 חברים מחוץ לשכונה והם יהיו קבוצה יחד.
    אנו מתחממים במגרש והוא מגיע ואיתו 2 החברה שלו. הוא בעצמו בינוני ומטה אבל יד נחמדה מידי פעם מה 3. ה2 שאיתו לא נראים משהו ואחד מהם כ1.90+ ובלי כף יד.
    גמייקל גרין שואל אותי איך נשחק איתו אמרתי לו נזרום. קוריוז גמייקל ולאורי אנחנו. חשבנו נשחק איתו בעדינות, פחדנו לא לפגוע בו אז גמייקל שמר אותו סוויש שלשה ישר, אנחנו מופתעים אומרים מזל, סוויש עוד אחד הוא שם סוויש עוד ככה 5 רצוף 10 0 להם תוך דקה. אנחנו מחייכים.
    הקבוצה הבאה מולם זה הרקדן ו 2 חברים שלו הוא ישר משחיל לרקדן בין הרגליים ולייאפ, פתאום הוא מתחיל לעשות לו קרוסאוברים סטייל קיירי עם פאקן יד אחת אני לא צוחק אתכם סוויש 3 על הראש חחח
    כולם במגרש פעורי פה ואז עוד 3 ועוד 3 קיצר 10 2 להוא בלי היד….ה2 שאיתו לא זורקים בכלל רק עובדים בשבילו
    הפעם אנחנו עולים לשחק בכל הכוח מבינים שהוא לא צחוק. אני דופק 4 סלים רצוף עם 2 שלשות ומובילים 6 0 ואז לאורי מחטיא וההוא מתחיל לנגב אותו עם הטעיות ומובים מטורפים מתחת לסל חדירות ריקודים….קולע 4 רצוף ואני עובר לשמור עליו ישר מקבל 3 על הראש אחכ עוד 3 עם יד בפנים אחכ סיבוב וגאמפ מחצי מרחק על הראש ואז הוא ניסה לנאטמג אותי ולא הצליח חטפתי והשחלתי 3 מהר 9 8 הולך על הנצחון מה3 ומחטיא והוא ישר חודר עליי ליאפ קל 10 9 להם.
    משחק הבא הרקדן עולה חוטף ממנו 10 0 עם 4 שלשות ו2 חדירות והוא מכדרר מטורף ומהיר חבלז כולנו בהלם.
    הוא קיצר קירצף את הפרקט איתנו ניצח 7 משחקונים רצוף והלך הביתה 😂😂😂. לא ראיתי דבר כזה אף פעם.
    מסתבר שהבחור mvp סטריטבול באמת זכה בזה
    . הוא בן 19 ונראה בן 27 במראה
    זה הבחור חברים מסתבר שהוא מנגב רציני
    זה הוא לפני 3 שנים בחמישיות בכתבה ישנה שעוד היה ילדון.
    https://youtu.be/oS0dAC2rop4
    ובynet
    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4781238,00.html?utm_source=m.ynet.co.il&utm_medium=social&utm_campaign=whatsapp&utm_term=4781238

    זה היה משהו לא נורמלי לראות דבר כזה תאמינו לי כולם שם היו פעורי פה מה שהוא עשה לנו.
    אמרתי לחבר שלו באת להסתלבט עלינו אה, הוא צחק הוא אמר זה התגובה של כולם אליו ושהוא מנגב רציני במגרשי הסטריטבול.

    1. שמעון אתה רציני שילד בלי כף יד ניגב אותכם? הרקדן נשמע לי כמו ליצן שמנגבים אותו את הפארקט כל פעם

      1. הוא מפלץ ברוך. ילד…הוא 1.90 חסון, מהיר ואתלט לא מה שאתה רואה בכתבה זה לפני 3 שנים היה צפלון רזה. והוא לא מחטיא מה3 זה פלא. כן ניגב את כולם ושיחקנו נגדו הכי חזק תאמין לי.
        הוא לא ניגב רק אותנו ברוך הוא זכה בMVP סטריטבול ישראל ב2019…

    2. דרך אגב סיפור מדהים שמעון תצלם פעם הבאה, מעניין אותי לראות איך אפשר לעשות קרוסאוברים רק אם יד אחת כל הזמן, אתה פשוט חוסם לו את הכיוון תנועה לא?

      1. הוא משתמש ביד השניה רגיל, הוא נעזר בה לכדרור, הקרוסאובר עם 2 הידיים הוא קולע גם ביד בלי הכף בחדירות. לא מרגישים שאין לו יד בכלל. הוא קלעי לא נורמלי מה3, הוא בקושי החטיא והרוב עם שומר בפנים, יש לו הטעיות אדירות בחדירות לצבע הוא הקפיץ אנשים באוויר כמו בלונים. ניסיתי ללחוץ אותו לא לתת לו 3, הוא עבר אותי בקלות, הוא מהיר מאד
        רציתי לצלם התביישתי, אתה יודע לא נעים אבל אמרתי לו שהוא תותח חבלז. כולם היו בשוק אני אומר לך

      2. נשמע מדהים אני צריך לראות את זה בעיניים שלי כדי להאמין, שמעון חיפשתי עליו הוא בליגת החובבנים בישראל , הוא נראה לי מקל בית שימוש, ואני מתקשה להבין איך אפשר לעשות קרוסאובר עם יד אחת, אבל כנראה מדובר בקרי הירושלמי.
        .
        סטריט בול ישראל לא אומר לי יותר מדי גם ככה הרמה של הישראלים במקצוענים נמוכה להחריד, אז בליגה רחוב שלא מקבלת עשירית פרסום?
        .
        יש לי עוד 10 דקות אימון יוגה המדריכה עושה לי פרפורים בלב עוד לפני שהגיעה

        1. הוא לא מקל בכלל, חסון יפה מאד. הוא חתיכת דבר אני אומר לך בטח לחצי מקצועני. לא אמרתי שהוא כוכב NBA אבל הוא צלף מדהים. מסתבר שהוא מאד מוכר בקרב הירושלמים. לאורי שהיה איתי אמר לי שהוא שמע סיפורים על מנגב ביד אחת במגרשי הסטריטבול ועכשיו זכה לניגוב 🙂
          היום כולנו מטליות
          תהנה עם המדריכה אבל ברוך תן תמונה בחייאת

  21. איתי, לגבי מה שרשמת:
    "הייתי מעיף את רוב הותיקים (חוץ מזהבי שילמדו ווינר מהו). יש לנו אחלה שח'נים צעירים, רעבים, תנו להם לשחק. והתקפי, לפחות נהנה גם אם נפסיד."
    .
    זו התגובה הקבועה שאני רואה ושומע לקראת סופי קמפיינים כל שנה-שנתיים, כבר איזה 10 שנים. עזוב נכון או לא נכון – אף מאמן נבחרת לא עשה ולא יעשה דבר כזה כי הוא לא רוצה להפסיד (במיוחד לא לקבל תבוסה) ושיפטרו אותו מהר. רק אם בהתאחדות יחליטו שזו המדיניות (גם, לא יקרה). אחרת אולי יהיה מאמן שבאיזה קמפיין גמור לפני שהוא עף יעשה את זה בשני המשחקים האחרונים שלו. אפשר להגיד שזו פחדנות או משהו כזה אבל שים את עצמך במקומו (לא ספציפית רוטשטיינר, אלא כל מאמן לקראת משחק נבחרת חשוב) ותגיד לי מה היית עושה.

  22. ההתלהמות של פשכצקי בספורט 5 נגד רוטשטיינר היא גועל נפש מזוקק בעיניי.
    מקווה שרוטשטיינר יישאר ולוא רק אם בשביל לשנות את הבהמיות הזאת.
    ואין לי בעיה עם ברקוביץ' – הוא ישר וישיר, אומר מה שהוא מאמין בו ולא משקר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט