פינת הכתב הצעיר: הגינה מתחילה לנבול / נדב מלובני

כתבה ללא עריכה של כתב צעיר. הוא ישמח לקבל כל הערה בקשר לתוכן, לעברית עצמה, להגהה, ולפיסוק! (מנחם לס) 

הגינה מתחילה לנבול

 

זה סיפור על גינה קסומה ומיוחדת , שורים מסתובבים חופשי בה בלי בעיות, בעבר הלא רחוק הגינה הזאתי נחשבה לגינה הכי יפה שקיימת בעולם, בזכות יופיו של פרח שיוצא מגדר הרגיל.

אנשים מכל רחבי העולם התפלאו מהיופי הנדיר של הפרח , עד שהחליטו לכנות אותו "אלוהים" בגלל ההסבר הפשוט שבמידה ויש אלוהים, הוא יהיה יפה לפחות כמו הפרח הזה.

ויום אחד אכזר הפרח מת , אלפי לבבות נרמסו באותו יום, מה קרה לגינה אתם שואלים? אז הגינה הפכה להיות סתם עוד גינה , לא משהו מיוחד.

שנים שהגינה הייתה יפה , אבל היה חסר להם את הפרח המיוחד , הפרח שיגרום לכולם לחזור ולבקר בגינה שלהם, ויום אחד פרח ורד(רוז, למי שעדיין לא הבין את הדימויים בהתחלה וחושב לעצמו מה אכפת לי מגינה באתר כדורסל , יש לי בגרות בספרות עוד חודש, מה יותר טוב מכתבה על שיקאגו בשביל להתאמן?).

הורד הזה היה ורד מיוחד במינו, ואלפי האנשים שנטשו את הגינה התחילו לסובב עיניים בצפייה לראות האם הורד הקטן הזה יתפתח לאותו פרח יפה שהסתובב בעבר בגינה.

ולמרבה היופי, הפרח הזה התפתח בצורה הטובה ביותר ואלפי אנשים חזרו לגינה לצפות ולחזות בפרח, אבל טעות של גנן ששכח יום אחד להשקות את הגינה , גרם לפצע לגסוס, כמובן שבעל הגינה לא נתן לורד למות והתחיל בתהליך שיקום.

וכל האנשים חיכו לראות מה יקרה לפרח , האם הוא יפרח לאותו גובה , והוא יחזור ללבוש את צבעו האדום או שמה הפרח יהפוך לסתם עוד פרח בגינה?

אז נכון לרגע הזה הוא התחיל להתפתח לאט לאט, ואפילו גרם לגינה שלו לנצח גינה אחרת בתחרות מי יותר יפה ממש בשנייה האחרונה ,הוא לא התבלט ביופיו במהלך התחרות ,אבל בשנייה האחרונה הוא הצמיח עלה חדש שעזר לגינה לנצח.

ואתמול, הגיע המבחן של הורד ,אחד הגניות היותר יפות שיש הגיעה לתחרות, שמה יש פרחים לא פחות יפים ממה שהוא היה בעברו, וכמובן שיותר יפים נכון לרגע זה, ולמרות זאת כולם בגינה ציפו ממנו לעשות את הצעד הבאה לעבר הפרח היפה ביותר, שיפריח עלים חדשים, וגבעולו יהיה זקוף זקוף ויוביל את הגינה לניצחון.

אבל לצערי הרב בתור אוהד הגינה, לא רק שהוא לא פתח עליו וזקף גבעולו, הוא הביא כלב שישתין על הגינה ויהרוס את הסיכוי לנצח את הגינה המתחרה.

רוז סיים את המשחק עם 17 נק' בלבד ורק 2 אס', לא שיפר את חבריו לקבוצה, וסיים עם אחוזים מזוויעים של 6-15 ומדד של -28 , זה כבר המשחק הרביעי , השלישי שמסתיים בהפסד, אבל ההפסד הזה היה אכזרי , אינדיאנה יצאה עם הצרת כוונות ואנחנו יצאנו מובסים , שהגינה שלנו נרמסת באכזריות.

 

וככה נראה היום של אוהד בולס מתוסכל שיש לו בגרות בספרות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. נדב מלובני התנדב לעשות "יומן אליפות של שיקגו". הוא מתחיל עם המאמר הבא, ואני נותן לו שני מאמרי נסיון. הסברתי לוש-"ביומן" עליו לכתוב באופן מקצועי, ולא להיות משורר. כדורסל הצעיר יודע על בוריו. עכשדיו ניתן לו צ'אנס לכתוב כדורסל באופן מקצועי. אם רועי ויינברג יכול, אז אני מקווה שגם נדב מלובני יכול (אחיו הבוגר היה כתב מצויין באתר הישן)

  2. הפסקה האחרונה מצויינת, מלובני, וממנה תתחיל את הפוסט הבא.
    זה יהיה הטור שיגיד בדיוק מה שניסית להעביר כאן, רק בשפה של בני אדם.
    אין לך ממה לחשוש, לכתוב אתה יודע. מקסימום מישהו יכתוב שלא אהב את זה ואז כולנו נכסח אותו בשבילך .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט