2:30 מיאמי היט – לוס אנג'לס לייקרס (3- 2 ללייקרס בסדרה):
נדמה לי שכל דבר רלוונטי נאמר כאן, בין אם בפוסט כזה או אחר או בתגובות המרובות כאן, ואני לא רואה צורך לפרט כאן עוד הרבה, מכיוון שאנחנו כבר מכירים היטב את המצב ואת היכולות של 2 הקבוצות. לכן, הפריוויו הזה יהיה פריוויו שונה, והוא יהיה פריוויו של סטטיסטיקות. נתחיל עם נתונים קבוצתיים, שם נבחן את העונה הסדירה, את כל הפלייאוף וגם את סדרת הגמר, ואחרי זה נעבור למאצ'-אפים אישיים, שם סדרת הגמר תספק לנו נתונים מספיקים.
התקפה בסיסי
מיאמי
לייקרס
נקודות עונה סדירה
112 (מקום 15)
113.4 (מקום 11)
רייטינג התקפי עונה סדירה
112.5 (מקום 7)
112 (מקום 11)
נקודות פלייאוף
110.9 (מקום 6)
113.2 (מקום 4)
רייטינג התקפי פלייאוף
114.3 (מקום 4)
116.1 (מקום 2)
נקודות גמר
106.8
110.8
רייטינג התקפי גמר
114.4
118.6
אחוזים
מיאמי
לייקרס
3-שדה-עונשין עונה סדירה
37.9% – 46.8% – 78.3%
34.9% – 48% – 72.9%
טרו שוטינג עונה סדירה
58.7% (מקום 1)
57.3 (מקום 9)
3-שדה-עונשין פלייאוף
35.9% – 46% – 83.5%
35.9% – 48.9% – 76.1%
טרו שוטינג פלייאוף
59% (מקום 3)
59.7% (מקום 2)
3-שדה-עונשין גמר
36.6% – 46.5% – 88.2%
35.8% – 46.1% – 80.9%
טרו שוטינג גמר
59.3%
58.7%
נתונים נוספים
מיאמי
לייקרס
ריב' התקפה-הגנה-סה"כ עונה סדירה
8.5 – 35.9 – 44.4 (מקום 29 – 6 – 17)
10.7 – 35.1 – 45.7 (מקום 8 – 12 – 9)
אסיסטים-איבודים עונה סדירה
25.9 – 14.9 (מקום 6 – 19)
25.4 – 15.2 (מקום 10 – 22)
ריב' התקפה-הגנה-סה"כ פלייאוף
7.7 – 33.7 – 41.4 (מקום 13 – 10 – 12)
10.5 – 33.5 – 44 (מקום 2 – 11 – 7)
אסיסטים-איבודים פלייאוף
24.9 – 13.1 (מקום 3 – 6)
25.8 – 15.5 (מקום 1 – 14)
ריב' התקפה-הגנה-סה"כ גמר
6 – 30.8 – 36.8
11.6 – 33.2 – 44.8
אסיסטים-איבודים גמר
24.2 – 10.6
25.4 – 14
עכשיו נעבור ל-2 ההשוואות האישיות הבולטות, לברון מול באטלר כמובן ודיוויס מול אדבאיו ואוליניק שתופסים את העמדה הזהה בצד השני. אחר כך נשווה בין שלישיית הגארדים הצעירים של מיאמי.
לברון ג'יימס
ג'ימי באטלר
דקות
39.1
42.7
נקודות
30.2
29
ריבאונדים
11.4
8.6
אסיסטים
8.2
10.2
אחוזי שדה
57.9%
55.8%
אחוזי 3
45.2%
27.3%
אחוזי עונשין
71.1%
92%
איבודים
4
3.1
דיוויס
אדבאיו ואוליניק
דקות
38.9
38.2
נקודות
26.2
17
ריבאונדים
9.8
7.6
אסיסטים
3.2
2.4
אחוזי שדה
60.5%
46.8%
אחוזי 3
50%
37.5%
אחוזי עונשין
100%
75%
איבודים
2.6
2
צעירי מיאמי
טיילר הירו
דאנקן רובינסון
קנדריק נאן
דקות
35.5
31.6
24.5
נקודות
16.2
13
11
ריבאונדים
4.4
3
3.6
אסיסטים
2.8
2.4
2
אחוזי שדה
37.7%
40.9%
48.8%
אחוזי 3
35.7%
38.5%
36.8%
אחוזי עונשין
81.3%
100%
100%
איבודים
2
0.4
1.2
בקיצור – הסטטיסטיקות האלה יכולות לתת לנו לא מעט נקודות למחשבה, הן על המצב הנוכחי של שחקנים והן על היכולת של הקבוצות ביחס לשלבים הקודמים של העונה. אנחנו נקווה למשחק צמוד ומותח, ואני משער שהרוב כאן לא יתנגד למשחק 7, לפחות בשביל עוד יומיים של עונה. בכל זאת, נדמה לי שהפעם זה ייגמר עם ניצחון של הלייקרס ב-8.
אחרי ימי המנוחה אין לי ספק שלברון והלייקרס יבואו כדי לגמור
את הסיפור.
–
המפתח של הלייקרס הוא שאחד מקוזמה.דיוויס וקייסיפי ישתחררו התקפית
מה שייתן ללברון את האופציה להשתחרר מהדאבל טים של ההיט בקלות.
–
יואש אתה רציני? דיוויס 3 משחקים חוטף דאבל טים רצחני, כשיש עליו את אחת המטליות לבד הוא מנגב , אני הכי אוהב שהוא מתעלל במטלית אדאביו ״דיוויס סטופר״ ״ואולסטאר״ באתר Hoops.
ניגוב קל. מעל 20. אם יהיה קצת פלונטר הפרשים ישחררו.
It was hard man oh so hard, hardest thing in my life but we were on a mission, kobe this is for you!!! Your spirit with us, david stern this is for your memory. We been through so much so emotional year but we did it big time
I feel like goat right now
Dont forget to vote and make a change!!! We are more than vote
-כל הסטטיסטיקה כאן לא חשובה.
ברגע שבסוף המשחק השופטים שולחים את באטלר לקו על שריקות שלא היו.
ברגע שמגיע הלחץ-
ודיוויס נלחץ מהמעמד ובנוסף לזה קלעי מנוסה כמו דני גרין מחטיא שלשה פנויה.
לא ידוע איך דיוויס נלחץ עם 28 נקודות 60% מהשדה והגנה.
.
הלייקרס חייבת היום לבצע סטופים בהגנה ולנצל את השמירה שדיוויס מקבל, לברון היה מדהים משחק קודם אבל לא כל פעם הקליעה מ3 תכנס לו ככה (גם שזה זריקות אימון)
מעניין חיים, תודה רבה.
.
מה שאני "לקחתי" מהנתונים – הטרו שוטינג של מיאמי מעט גבוה יותר (שזה יפה מאד בהתחשב בהגנה האימתנית של הלייקרס), הלייקרס לוקחים הרבה יותר ריבאונד התקפה אבל גם מאבדים יותר.
.
הלילה – מיאמי יזדקקו למשחק חלש של דייויס, הרבה החטאות של הצוות המסייע של הלייקרס, משחק טוב של אדאבאיו, ויום קליעות משובח של הצוות המסייע שלהם, כדי לנצח. סבירות נמוכה, וחבל, אבל כל עוד לא יהיו ענייני שיפוט אקבל כל תוצאה אפשרית.
2 דברים שיכולים, לטעמי, להשפיע עמוקות על תוצאת המשחק הלילה –
.
ניידותו של דייויס.
כושרו של באטלר.
.
דייויס גורר פציעה נודניקית ומתמשכת בקרסול. זו לא פציעה שתגרום לו להחמיץ משחק, אבל זו פציעה טורדנית שבהחלט יכולה לגרום לשחקן על להראות "אנושי" יותר. לא צריך להרחיק מעבר למשחק 5 בסדרה בין דנבר ללייקרס בשביל לראות איך פציעה טורדנית פוגעת בתפוקתו של שחקן ענק (ג'אמל מורי).
.
באטלר לא פצוע, אבל הוא אחרי 47 דקות של מאמץ שיא לפני פחות מ-48 שעות. בניגוד לדברי ההבל שהתקרייזו כאן לאחרונה –
יש בהחלט השפעה למאמץ שכזה, בעיקר אחרי פרק מנוחה קצר כל כך.
.
מה תהיה תוצאת המשחק?
זה החלק הקל.
דה שוט כבר הטיל את ה-"דה קרס" ברגע של חוסר אחריות אחרי משחק מס' 5.
מצטער, אוהדי היט יקרים. זה מאבק אבוד…
.
תודה, חיים.
אחלה פריוויו, תודה רבה
הגמר ייזכר, לפחות על ידיי, בזכות המאמץ של מיאמי, קבוצה נחותה ופצועה יותר מיריבתה. הלייקרס ינצחו הערב אני מניח וייקחו את התואר, וששון ושמחה להם כמובן, אבל מיאמי רשאית לראות את עצמה כמי שלא הפסידה
אחרי משחק 5 גם אני "נאלצתי" להעניק ללברון את ההובלה במירוץ האישי, אבל היעילות של דיוויס בהגנה ידועה, ובהתקפה פשוט מגוחכת.
שאלה למומחים – האם היה פעם בסדרה גמר שחקן שקלע 25 באחוזי 90-50-40?
בינתיים דיוויס בדרך ל-25 באחוזי 100-60-50.
FMVP עם היעילות הכי גבוהה אוור למיטב ידיעתי, ועל הרף הכי גבוה של המספרים (30+). ולא לשכוח שבמקביל הוא גם נתן הגנה אדירה.
Zvika Bar-Lev
11 אוק 2020 17:57:33
שנה ראשונה FMVP של דוראנט – עם הקליעה המטורפת הזאת, של 35+ האחוזים כאלו – כולל 8+ ריבאונדים, כולל 5.4 אסיסטים, כולל 1.6 חסימות, כולל גניבה אחת – עונה 16-17.
עונה הבאה "רק" 28.8 נקודות ואחוזי השלשות ירדו מ47 ל37, כאשר האחוזים מהשדה והקו נשארו ברמה פסיכית (97.5 מהקן בעונה זאת) הריבנאודים עלו ל10.8, האסיסטים ל7.5, חסימות ל2.3, גנבות 0.8 – כל זה עם רק 2.3 איבודים – עונה 17-18.
יעילות אדירה – בשני צדדי המגרש.
מעניין מה יש לThe Pro לומר על המספרים האלה.
“אחי, ללברון היה 100-100-100 אם השופטים לא היו שורקים לו לעבירות ששולחות אותו לקו ומורידות לו את הממוצע מהעונשין״
אני מנסה להתאפק,
באמת.
אבל קשה לי.
מצטער.
יש דברים שהם נשמת אפי.
וכן,
אני יודע שהתגובה שלהלן מוציאה אותי טרחן.
אבל ממש.
.
זה חזק ממני –
.
סינטה על העצם,
זה טי-בון שגנבו לו את הפילה…
.
סליחה (ובתיאבון!)
גם אני פחות בקטע של פילה.
.
סינטה עליון (ניו יורק סטריפ, בלעז), זה אכן מעדן (רוב הקצבאות מוכרות את החלק המרכזי של הסירלוין, החלק נטול השומן והטעם),
אשריך שמבין עניין מביא לך ארוחת פיינלס שכזו…
בלב שלי (הכואב לאחרונה) באטלר שובר את הרצף המקולל, מיאמי מנפצים את דה-קרס ואנחנו זןכים למשחק 7 מהאגדות .
יאללה אני הולך איתו. מיאמי לוקחת ומגיע למשחק 7
וואוו דוראנט איזה אדיר!!!
הוא הצליח לקחת את קבוצת ה73-9 לאליפות!!!
וואוו איזה נתונים אלו אחוזים ווואאווו!
ליד קרי ,תומפסון וגרין עצוםםםם!!!
רגע מה עם השחקן שעשה בפיינלס ממוצע טריפל דאבל? או ההוא שהוביל את שתי הקבוצות ב5 קטגוריות שונות?
הוא גרוע הוא אפילו לא טוב מג'ורדן ששיחק נגד בארקלי ומארלי…
או יואינג ו סטארקס האימתני…
מלון וסטוקטון ואוסטרטג האיום…
מיאמי ב17 לפחות.
היידה משחק 7 , על אף ההערכה ללברון- הוא בלתי נסבל.
משחק שהמון תרחישים יכולים להתקיים בו, מצד אחד קשה להאמין ששוב נראה את באטלר , רובינסון ונאן עם כאלה מספרים , ואת הצוות המשני של הלייקרס גם בלי מספיק תרומה, אבל מנגד גם קשה להאמין שנראה כזו תצוגה חלשה של אדבאיו ואולי גם קראודר יצא מהנגרייה ויצליח לקלוע באחוז הגיוני.(לא סיכוי גבוה מדי).
בכלל שני הספסלים כמעט לא תרמו כלום מבחינה התקפית במשחק האחרון והערב זה יכול להיות משמעותי, כי אצל שתי הקבוצות יש אפשרות לתרומה הרבה יותר משמעותית, יכול להיות שנראה גם דקות לאוליניק, ואני בהחלט משוכנע שנראה רונדו ומוריס ואולי גם קארוסו תורמים יותר.
🙁
במשחק פיינלס בתנאים הנוכחיים באטלר אומנם משחק המון ומשקיע בשני צדי המגרש, אבל זה משהו שאני מצפה שיקרה כמעט אצל כל שחקן – יש 14!! פסקי זמן, שלוש הפסקות בין רבעים ומחצית, הפסקות להסתכל על המסך, הליכות לקו, ובעיקר זמן רב שבו דיוויס נשכב על הרצפה ומשחק אותה ניימאר, אני יכול לסיים לקרוא ספר, אימון כושר, הכנת ארוחת בוקר והכנת הילדים לגן ולבית הספר בזמן של ההפסקות במשחק, אז כשיש גג עוד שני משחקים לעונה הזו כל שחקן יכול וצריך לתת את הכל.
עוד שתיים או אפילו חמש דקות על הספסל לא אמורות לעשות את ההבדל, אלא מה שהוא עושה על המגרש וכאן צריכה להיות גמישות גדולה יותר אצל ספולסטרה ונתינת אמון מלא בעוד שחקנים שהקבוצה יכולה להסתדר גם בלי משחק של 47 דקות משני צדי המגרש של באטלר, תן לעוד שחקנים להתחיל בשמירה על לברון ולעוד שחקנים לבנות את ההתקפה וכו'. וחוץ מזה כדאי כבר להשתמש באופציית הצ'אלנג' בסדרה הזו ולא בעונה הבאה. : (
יש בעיה כשהלייקרס מתלוננים על שיפוט זה כבר סימן שמשהו רע עומד לקרות בפלייאוף הזה
, מקווה מאוד שיתנו לשחקנים לשחק ולקבוע את התוצאה ולא יגיעו עם השריקות המוכנות מהבית. לא חושב שזה יעזור, קשה לי להאמין שלא נראה שריקה להגנה לא חוקית למשל שיחפשו אחרי הדו"ח, או שבאטלר יקבל טיפול אחר בכניסות לסל, ולא אתפלא שיהיו שריקות שיכניסו שחקנים לבעיית עבירות.
תחזית שלי לייקרס. לא יודע איך, לברון ייתן את המנה הקבועה וגם דיוויס השאלה היחידה היא מי יגיע יחד איתם, לאורך הפלייאוף במרבית המקרים היו כאלה שהתעלו נקודתית, גם הערב זה יקרה.
חחח כבר דנו בזה בכדורסל יש 4 דק מנוחה על כל דקת משחק 😂😂😂
ומוכרים סיפורים שהם גיבורים שמשחקים 48 דק חחחח
בכדורגל כל שחקן משחק 90 דק ואין סיפורי גאווה וקשרים עושים הגנה והתקפה.
חבורת כוסיות עם סיפורי העצמה
טוב אני רשמית במתח…
פעם אחרונה שהרגשתי ככה היה בפיגור 3-2 מול הסלטיקס ב 2010.
ב 3-3 הייתי בכלל בקומה 3 רבעים.
.
זה גמר NBA כמו שגמר NBA צריך להיות.
מיאמי מכבדים את המעמד והם לא נופלים בהרבה מול הלייקרס שנמצאים בהררי לחץ.
תמיד הם מבינים משחק אחד מאוחר מדי מה באמת מונח על הקו, יותר מדי התעסקות ב MVP וחולצות ממבה.
בגמר NBA אין זמן למשחקים, מתייחסים לכל משחק כאילו זה גיים 7
קצוות ההוריקן הגיעו אלינו. זה הוריגן ברדיוס של 180 מייל. הוא לא בא ישר אלינו והוא כבר לא הוריקן אלא TROPICAL STORM. גשם זלעפות. ברקים, רעמים, וטורנדו'ס בכל הקאונטי. אם פתאום נעלמתי ליותר מרבע שעה ז"א שאיבדנו את החשמל
הלייקרס לא מדהימים (וגם מיאמי לא) אבל הרבה יותר ממוקדים בריבאונד ההתקפה. גם יכול להבין את ההחלטה שלהם לא לנסות לעשות עבירה אחרי הנד-אוף של באטלר אלא רק להשאר צמודים אחרי שחטפו 4 פוינט פלייז
״פצוע״ רק בhoops כל שחקן MBA שמשחק רע עם פציעה, האיש פח, גמר המזרח הוא שיחק נגד שחקנים עם מוטת ידיים קצרה ב15 סמ ממנו ובלי ניתור שמתקרב, מול סנטר נורמלי אין לו מה למכור.
הוא אולי בן 19 אבל משחק כדורסל לפחות 7 שנים.
ובלי קשר, הוא בכל הסדרה משחק מאוד מפוזר.
אני חושב שהלייקרס זרקו כבר 3-5 זריקות יותר בגלל האיבודי כדור המטופשים שלו
לטוב ולרע ההתקפה של מיאמי הייתה באטלר לשתק אותו זה המפתח בסדרה, הירו לא מנהל משחק בשום אופן בטח לא המטלית אדאביו.
.
אני מת לראות דוחות MRI של בדיקות NBA כמות השקרים שיוצאים לצוותים הרפואיים זה בדיחה
מיאמי במשחק מזעזע רק מינוס אחד
הלייקרס חייבים למעוך למעוך למעוך
דיוויס כוסית שזה לא יאמן, ממבה מנטליטי? צריך לדפוק בו 2 סטירות עם הכיפה של הממבה ולהעיר אותו
הנרטיב של "מיאמי מביכה את המעמד" כבר לא תפס אז עכשיו אתה קובר קריירות של שחקנים בני 20 ו-23?
.
משחקים זבל היום, אבל ממש לא משהו כרוני. היו מעולים ב-3 הסדרות שהגיעו לכאן, יש שחקנים שלא עושים כל הקריירה את מה שהם עשו במשחקים 4 ו-6 של גמר המזרח
אחרי שהיינו צמודים כל הרבע יגמר בדאבל פיגרס. הדרך היחידה של מיאמי לנצח היא אם באטלר עושה 35-10-10 והקבוצה נותנת כל מה שהיא יכולה, היום נראה שהלייקרס רוצה ויכולה הרבה יותר
טוב לצערי זה נגמר הערב.
ג'ימי לא בממבה מוד, באם לא כשיר לגמרי, את גוראן לא הספקנו לגלות. השאר לא מספיקים.
ודיוויס התחיל מעולה.
פאני, הקרס של דה שוט עובדת אפילו בלי הצהרה רשמית, רק במחשבה….
המשחק הזה גמור בגלל שבאם, קראודר והירו חלשים.
באטלר מקבל שמירה מלברון ודייויס מחכה בצבע
וכאילו לא מספיק, מהלך של 3 נק מהשופטים
מיאמי לא יכולים ולא יודעים לחזור מפיגור מול קבוצה שלא נותנת להם לרוץ.
תמיד מתחת לסל יחכה מישהו גבוה וסלים קלים אין להם.
.
הלייקרס במשחק סביר וברבה החטאות ועדיין מובילה בים
העובדה הלא חשובה של היום: לברון יזכה (כנראה) ב-MVP פיינלס, בפעם השלישית במקביל לשנת בחירות אמריקאית לנשיאות (2012, 2016, 2020). יותר מכל אחד אחר – חלק משמעותי מהזוכים בפרס זכו בו בפעם היחידה באותה שנה, חוץ משאק ובירד
איך, איך מאמני NBA לא מבינים שכשהכדור אצל לברון והוא משדר כניסה,
מישהו צריך להגיע וליצור חומה עם השומר? לברון יהיה חייב למסור או פאול תוקף. הכניסות שלו הכי קלות ממש. אני פשוט לא מבין
הסיכוי היחידי של ההיט: לשכנע את לברון שהדרך היחידה שלו למצב את עצמו כעז הבלתי מעורער, ע"י שבירת שיא השלשות למשחק גמר. מייקל לא היה צלף דגול מרחוק.
10-20 זריקות מיותרות שלו מהלוגו וחזר המשחק
הוא עצמו זה בדיוק היכולת האמיתית שלו, הוא לא שחקן יותר מול ידיים קצרות וסנטרים לא אתלטים כמו תייס זה מצויין, מול סנטר אמיתי זה לא מסוגל לעבוד (בדומה להראל), בהחלט לא מבין למה הוא שכח את אוניליק גם ככה אדאביו לא תורם מדי להגנת צבע לפחות יהיה ריווח טיפה בהתקפה
איזה עליבות של מיאמי.
כמו שהם משחקים עדיף שהיו מפסידים את משחק 5.
אם אני האסלם אני מתחיל לחלק כאפות לראש של כמה שחקנים.
סטירה לפרצוף של הירו ולאטמה לראש של באם בנאדו.
אכזבה
הוא עצמו זה בדיוק היכולת האמיתית שלו, הוא לא שחקן יותר מול ידיים קצרות וסנטרים לא אתלטים כמו תייס זה מצויין, מול סנטר אמיתי זה לא מסוגל לעבוד (בדומה להראל), בהחלט לא מבין למה הוא שכח את אוניליק גם ככה אדאביו לא תורם מדי להגנת צבע לפחות יהיה ריווח טיפה בהתקפה
.
יואש זוהי מיאמי לטוב ולרע קבוצה חלשה מאוד, היא בנוייה על היכולת של באטלר להפיל אותם אתה משתק אותי גמרים אותם
הפוטנציאל שם. הגנה, מסירה, ריבאונד ואולי גם יכולת עקבית ליצירת נקודות בהמשך (הוא הראה את זה גם על הענקים של מילווקי וגם נגד בוסטון). סדרה רעה עכשיו, אבל זאת גם פציעה וגם היה משהו כזה להרבה שחקנים שיהיו יותר גדולים ממנו
ולזה חברים קוראים התפרקות.
לא מכבדים את המעמד.
אני אשכרה כועס על עצמי שהתרגשתי לפני המשחק הזה.
לחגיגות של היצורים המאוסים האלה מהלייקרס אני בטוח לא אשאר ער.
איך אמר שמעון מזרחי? If you lead by 20 make ot 30, if you lead by 30 make it 40"
לטובת כולנו מקווה שמיאמי יחזרו ויהיה משחק, לטובת הלייקרס מקווה שהם לא יורידו את הרגל מהגז. כלום לא נגמר כמה דקות טובות ומיאמי חוזרים
איזה אנטי קליימקס המשחק הזה. מבאס..
מיאמי חזרו להיות המיאמי של 2 המשחקים הראשונים, רכים וחלשים.
הלייקרס דורסים אותם בלי שום בעיה.
כשמגיע מגיע – ברכות ללייקרס על האליפות, הקבוצה הכי טובה העונה ללא עוררין.
המחצית הזאת במעמד הזה ביכולת הזאת זה בלתי נסלח.
זה אגב מה שאקח מסגרת הגמר הזאת. את ההשתנקות הזאת של מיאמי במשחק 6.
לא נשכח ולא נסלח.
יאללה זה כל כך פואטי שהשיקוץ הטמא יזכה ברביעית שלו בדנת 2020 המקוללת.
איך שגרין לחץ כבר בפתיחה על כל המגרש היתה לי הרגשה שנראה את הלייקרס חדים.
אני פשוט חושב שמיאמי נכנסו להלם מהאינטנסיביות שהלייקרס עלו כי לא ראיתי דבר כזה כל העונה ולא הם.
אם לא היתה מחצית זה גם היה ממשיך ל 60…
הלייקרס פשוט צריכים לשחק אותו דבר כי השופטים בטח ינסו להכניס טיפה יותר את מיאמי למשחק.
לילה טוב, משחק פשוט מביך . אף אחד לא הגיע , לא בהתקפה ולא בהגנה, אדבאיו זה בושה לא מבין איך הוא מקבל כל כך הרבה קרדיט במשחק אליפות, דראגיץ' מיותר כל הקטע, כנראה גם מנטלית במקום לעזור רק הרס כשאולי בנו עליו. עונשין לא קולעים, והגנה לא עושים , אפילו בוקס אאוט בעונשין, התקפה מחפירה כשלגבה יש שתי עבירות באים אליו לקבל עוד ועוד בלוקים. בין עשרת המשחקים הגרועים שיצא לי לראות מקבוצה בפיינלס, עוד לפני שתי השלשות של הלייקרס הם היו עם איזה שמונים אחוז מהשתיים, ככה לא נראית קבוצה שבאה לנצח, אלא קבוצה ש"עשתה את שלה" כמה לייאפים קלים. חבל.
20 שנה אני עוקב/רואה גמרי נבא.
זאת בפער הקבוצה החלשה ביותר.
אם הלייקרס לא היו קבוצה חדשה לגמרי, היה נגמר פה 4-0 בממוצע של 20.
הנטס הובסו על ידי הספארס ובעיקר הלייקרס, אבל שתיהן היו מחוברות יותר ורצו יותר זמן.
.
איך אנחנו ב2020, בגמר, ולסנטר שלך אין זריקה ממילימטר?
לפורוורד שלך (קראודר) אין שום דריבל ובטח לא ג׳אמפ.
אנחנו ב2020, כדורסל הוא לא כדורגל, אם לא תקלע לא תנצח.
.
קבוצה צעירה יכולה לקחת אליפות, גןלדן סטייט עשו את זה ב2015.
אבל על חוסר יכולת וחוסר כשרון אי אפשר להתגבר.
.
ספולסטרה, כמו לא מעט מאמני נבא, רוצה להראות לכולם שהןא יודע הכי טוב ומחק לגמרי את אוליניק, כנראה בגלל העבירות על השלשות.
.
איך לעזאזל באם אדביו משחק, איך?
אני באמת אומר את זה לטובתו, כל רגע נוסף על הפרקט רק יוסיף לטראומה שהוא יחווה כשתגמר הסדרה והוא יצפה בהקלטות.
.
אני לא יכול להאשים את נאן והירו שחודרים שוב ושוב כדי לקבל את אותו הבלוק מדייויס. לוחצים להם את החיים.
באם? הוא מקבל רדיוס 2 מטר – תזרוק כבר יא חתיכת נגר חלש.
הרבה אשמה על ספלורטאה הלילה לא אומר שהוא יכל לנצח אבל הוא לא ניסה בכלל, הקרדיט הבלתי נגמר לאדאביו ולקראודר , ההכנסה לפריזר של אוליניק (שפרח במשחקים שהמטלית באם היה פצוע), וחוסר גיוון .
קרדיט ענק ללייקרס שבאו מפוקסים עם הגנה חזקה ולוחצת ודאבל אפים על באטלר שלא מוצא את עצמו. הירו עם פתיחת משחק רעה ואיבודים אבל לא מבין למה הוא נכנס להקפאה.
מאמי גמרו את כל הדלק במשחק הקודם, מרוטציה של 7 שחקנים בכזו רמת אינטנסיביות צריך יותר מיומיים להתאושש, באטלר בקושי הלך במסיבת עיתונאים, והלייקרס מהצד השני שמים גז עד הסוף בהגנה. יאאלה מחצית שניה.
ואני חשבתי ששחקנים כמו ביסמארק ביומבו כבר עברו מהעולם.
זה כמו כל פעם הגנרל החדש שיבוא ויציל את המדינה.
ככה זה עם ה״סמי ביגמן״ בגובה 2.06-2.10 שלא מסוגל לקלוע אבל יש לו איזה ״סקיל״ כמו ריבאונד, או יכולת מסירה כלשהי.
טריסטן תומפסון, ביסמארק ביומבו, עכשיו אדביו. בטח פספסתי כמה.
.
רןעי מצטער אבל אני אלך פה כירורגית:
איזה חסימות ופיק אנד רולים אדביו עשה בסדרה הזו?
אחוזי עונשין לא טובים בסדרה (מעריך סביבות ה67-73)
לא פקטור בריבאונד
חור בהגנה
איבודי כדור
ראש בקיר
.
איזה סיבה יש למיאמי להשקיע בשחקן כזה?
זה עבר מהעולם.
זה משחק של מי שקולעת מול מי שקולעת יותר.
ואני מזכיר לך, זה מסוג השחקן שאתה משלם לו בשמחה בהתחלה ואז אחרי שנה בגג אתה מבין את הטעות שעשית.
אני לא לוקח את השתלשלות האירועים במזרח בבועה כמשהו שאמור היה לקרות בעונה רגילה
צפיתי במיאמי כל הפלייאוף ועוד איזה 15-20 משחקים בעונה הסדירה, פרט להניד אוף ולעבור שחקן חלש לא מרוכז כמ תייס בצעד ראשון אין לו כלום, לא קליעה לא חדירה בטח לא מסירה , הוא לא מסוגל להאט לשנייה שחקנים נורמליים. קאפלה משודרג, לא יודע איך השוו אותו לגרין באתר שחקנים שונים לגמרי.
התקרה של באם מאוד מאוד נמוכה זה בכלל לא משנה הגיל זה קשור לסקילס וליכולת לפתח אותם.
תגובה מפורטת ב-283. אני לא מאמין שאצליח לשכנע אתכם, שניכם מגיעים עם ארגז של דעות קדומות שיראה ממש רע עוד כמה שנים. תמשיכו לקרוא לו קפלה ונחזור לזה כשהוא יהיה בגמר המזרח בשנה הבאה
אף אחד לא היה לוקח בהליכה אבל לדעתי הסלטיקס היו מגיעים משחק שביעי.
שנה הבאה הסלטיקס יהיו לדעתי בגמר ואם לא, מקווה שסטיבנס ילך וינסו מישהו אחר בעמדת האימון.
אחת עם שני שחקנים שלא שיחקו העונה, מאמן ראשי רוקי ואמונה שהם יעשו תורות בתפקיד של המאמן. אחת קרסה העונה וצריכה המון שינויים בסגל בשביל התקפה מתפקדת. נשארנו עם הטופ 3 של העונה – טורונטו הייתה אובר-אצ'יברית העונה (ואמנם גם מיאמי, אבל מיאמי צעירה יותר). בוסטון ומילווקי יכנסו קודם.
.
הירו, באם ונאן צעירים וימשיכו להתפתח. מיאמי זה ארגון שמוציא 110% מהשחקנים שלו שנה אחרי שנה. לא הולכים לגרד פלייאוף, נו באמת
אם מיאמי רוצים סיכוי למשהו הם צריכים לשנות משהו… להכניס את אוליניק, לחץ על כל המגרש, להתחיל להעיף שלשות בתחילת התקפות, משהו. אחרת אפשר לגמור כבר את המשחק
יואש ראית אותו משחק העונה? רוב השנה תפקד בעיקר כפאוור פורוורד ואחד השחקנים היחידים בליגה שהצליחו לשמור טוב על שחקנים הרבה יותר קטנים מהם ולשחק גם נגד סמול-בול. עשה עבודה טובה בפלייאוף על יאניס, אולדיפו, ברוגדון וטייטום. כששיחקו איתו כסנטר מול שחקנים הרבה יותר גדולים זה לא עבד וזה גם על ספולסטרה – היה צריך לנסות באחד המשחקים דקות שלו ליד אוליניק או לנארד כשהוא בתפקיד יותר קל הגנתית.
.
אין שחקנים שיודעים למסור טוב כמוהו. זה בולט כשיש הרבה תנועה בהתקפה, משהו שנעלם בפלייאוף (למרות שמסר לא מעט בסיבובים במזרח), אבל כל ההתקפה המוצלחת של מיאמי בעונה הסדירה ובסיבובים הראשונים התחילה מראיית המשחק שלו. סיכוי טוב שהוא הגבוה המוסר השני הכי טוב בליגה אחרי יוקיץ' אם לא מחשיבים את לברון.
.
כרגע לא קולע מרחוק ומשחק ההתקפה שלו כסקורר מאוד חד-מימדי. נכון, אפילו יש כתבה כמעט מוכנה על זה שתעלה מתישהו בשבועות הקרובים. אבל הוא ביג-מן מאוד switchable שיודע למסור יותר טוב מכמעט כל אחד אחר בליגה. זה בדיוק סנטרים שמחפשים היום. אתה מדבר רק על הסדרה הזאת כשהוא שיחק 3.5 משחקים וברובם לא היה בריא לחלוטין. אפשר גם לדבר על גמר המזרח שבו הוא הוביל את מיאמי בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים ולהגיד שהוא העתיד של הליגה.
.
האמת באמצע. הוא שחקן כדורסל טוב מאוד שיכול להיות מדהים, אבל לא מספר 1 ואולי גם לא מספר 2 באלופה עד שהוא לא מפתח את ההתקפה. אני חושב שזה יקרה כי הוא רק בן 23 והראה זריקה יחסית טובה במיד-ריינג' המועט שלקח בפלייאוף הזה, והשילוב של יכולת השליטה שלו בכדור ורוב מה שהוא הראה העונה משאיר המון אופטימיות. בסדרה אחת, אנדרסייזד ופצוע, הוא לא היה טוב. כן אפשר לדבר על זה ש-6 פוט 9 אינץ' זה נמוך מדי לסנטר וזה דיון לגיטימי, אבל כל מי שקורא לו "נגר", "מטלית" או כל דבר אחר ראה 3.5 משחקים שלו העונה, לא הסתכל על דף סטטיסטיקה או קובע דעות אחרי מעט מדי משחקים. אתה מעל זה.
רועי, עוד לא הבנת שזה כדי לשנמך את ההישג של ההוא… מצד השונאים ומצד האוהדים של הלייקרס שלא מבינים איזה מתנה נפלה עליהם שלברון החליט להגיע אליהם (אחרת עד עכשיו הם היו מדברים על הפוטנציאל של הצמד העל-קולי….לונזו את אינגרם).
עזוב פצוע או בריא, מה שרןאים ממנו לא קשור לכשירות.
אני כבר 17 עונות מחכה שדזונטה מורי יפתח קליעה, ויש לנו את מאמן הקליעות הכי טוב בהיסטוריה של הנבא, וזה טרם קרה.
.
באם הוא שחקן עם תקרה מוגבלת.
תראה איך הנוכחות של יאניס, שעושה הכל פי 100 יותר טוב מבאם, עדיין תוקעת את מילווקי.
.
פליאוף הוא כמו mri, כל מה שאתה חלש בו יתגלה ויש לבאם הרבה מאוד מקומות כאלה.
היו שחקנים שעשו קפיצה מטורפת אבל היא היתה אל ורק בגלל הקליעה – לנארד הןא הדוגמא הכי טובה.
לפני שלמד לקלוע הוא היה עוד שחקן עם הגנה מדהימה, זהו.
.
על איזה יכןלת שליטה בכדןר? הבן אדם פאקינג נגד, אני בכנות לא זוכר חדירה אחת שלו לסל
בסדרה הזו. גפ בקודמת זה היה אליהופים או התגלגלות בפיקאנדרול
יכול להביא לך סרטונים אם אתה רוצה. יש לו שליטה טובה בכדור והוא אפילו זכה בתחרות המחורטטת של ה-skills באול-סטאר (שלא משנה כלום, אלא זה שהוא הוביל כדור בהצלחה בפלייאוף). יאניס תוקע את מילווקי כי מילווקי לא יודעת מה לעשות ברגע שהוא נעצר בצבע, זאת גם כתבה באותה סדרה
רועי כתבתי את זה עוד אחרי הסדרה מול בוסטון אחרי שהיה לי בערך 35 משחקים שלו העונה (עם הפלייאוף).
במהלך העונה אין התאמות אז סנטרים קטנים כמו קפלה הראל אדאביו … חוגגים.
.
אין לו משחק מסירה או ניהול משחק בטח לא ברמה מספקת לא משנה כמה תנסה להכניס את זה או את ה5 אסיסטים שרובם באים מהנד אוף. איפה הוא ואיפה יוקיץ מבחינת יכולת מסירה שמיים וארץ.
.
עוד שקר שכתבת זה שהוא עבודה טובה מאוד מול יאניס בפלייאוף מול יאניס בנו קיר של 3 שחקנים, לבד יאניס היה מנקה איתו את הפארקט אבל משחקי לידו בלדסו וניל ואז לעשות חומה זה המהלך המכון.
.
אתה כנראה לא מבין שההתקפה של מיאמי תמיד הייתה היכולת של באטלר להניע אותם זה למה רציתי שלברון ישמור עליו , בדיוק כמו שיאניס היה חייב לשמור עליו, ממש לא אדאביו.
האמת הוא סנטר שמתגלגל לטבעת עם טיפה הנדאוף ולכן קאפלה משודרג ממש לא שחקן טוב שיכול להפוך למדהים
לא הייטר ואני לא חושב שאף אחד ממכם שונא שחורים. היו לאדביו לא מעט אסיסטים מהאנד-אוף, אבל ממש לא כולם (למרות שזה כן נשק שמיאמי אוהבת). יש לו גם מסירות שמוצאות שחקנים חופשיים לגמרי על קשת השלוש או בצבע. לא יוקיץ' כי אף אחד לא יוקיץ' בגובה הזה, כן מוסר טוב.
.
נגד יאניס בנו קיר אבל זה לא היה קיר של 3 שחקנים שעומדים בצבע כל המשחק. הם עשו תנועה ואמנם באם לא היה השומר העיקרי בסדרה על יאניס אלא קראודר, אבל כל פעם שהוא נכנס לצבע באם סגר את הקיר הזה ועשה עליו עבודה טובה כשקיבל אותו ב-1 על 1. גבוהים נמוכים זה אכן בעייתי, אבל הוא הראה יותר גיוון מהארל או ת'ייס וגם שיחק כפאוור פורוורד רוב העונה כשרק בפלייאוף ובבועה הוא עושה את ה"סטרץ'" לסנטר. גם בשנה הבאה אני חושב שהוא יהיה יותר PF ואז הגובה פחות בעייתי.
.
ההתקפה של מיאמי, ואני חושב שהיו לי יותר שעות מיאמי מכל אחד אחר בפלייאוף הזה ובעונה הזאת, היא לא רק היכולת של באטלר להתניע אותם. גם היכולת של באם, גם היכולת של דראגיץ' וגם הקליעה של רובינסון, הירו והשאר. הוא סנטר שיכול לשמור על גארדים (קפלה לא כזה) ומוסר הרבה יותר ממה שקפלה עשה בכל שלב בקריירה. לא קפלה משודרג.
קפלה לעולם לא הצטרך למסור כי הוא משחק ביוסטון קבוצה שמביאה לרכז בלבד את הכדור כדי למנוע איבודים, זה גם אחת הסיבות למה לקאפלה יש אחוז אפקטיבי גבוה משמעותי מזה של אדאביו (הארדן מנהל משחק טוב יותר מכל אחד במיאמי בפער),
לקאפלה אין יכולת מסירה וגם זאת של אדאביו לא ברמה גבוהה (עם קאפלה זה F אדאביו זה C או D), זה גם למה יש לו הנדאוף שלא ראינו מקפלה, אבל אלה שחקנים על אותו שטנץ . שחקנים חד ממדיים (סנטרים שמתגלגלים לטבעת) שלא שווים חוזה גדול זה יכול לעבוד מול קבוצות ללא הגנת צבע כמו בוסטון לא כמו קבוצה רצינית
הוא לא מסוגל לשמור על גארדים, בכללי השחקן היחד בליגה שמסוגל לשמור על גארדים ופווארדים מעמדת הסנטר זה דיוויס.
זה קצת מעגל סגור – קפלה אמנם מעולם לא היה צריך למסור כי הוא שיחק בקבוצה חד מימדית והתפקיד שלו היה לרוץ פנימה או לרוץ החוצה, אבל הוא באמת היה מצליח להיות כזה יעיל בהאנדאופס? רוב שחקני הליגה לא כאלה.
.
אדביו הכריע משחקים בסיבוב הראשון בפלייאוף על אולדיפו וברוגדון. אחד היחידים שהראו, גם בעונה הסדירה (שאמנם פחות חשובה), שהם יכולים לשמור על 1-4. יכול להיות שמוקדם מדי להכריע אחרי ריצת פלייאוף אמיתית אחת ובשנה הבאה נגלה שאני טעיתי לגמרי ואתם צדקתם, או ההפך
אלופה מרשימה מאוד. היחידה מ-4 המדורגות הבכירות שהגיעה לגמר אזורי (וכמובן גם לגמר הכללי) בפלייאוף היחיד בלי ביתיות וכשחקן חמישייה שלה נשאר בבית ולא משחק בכל הפלייאוף. ריספקט
מי בכה? תראה מה כתבנו בטרייד אחרי השטויות שלא מעט כתבו באתר , ארגון רקוב שנועד לכישלון הפליקאנס, דיוויס זה סופרסטאר לברון היה מטריד את כל הקבוצה יכלו להוציא יותר
הטרייד הוכיח את עצמו.
השאלה מה יקרה עןד 2-3 עונות כשאין נכסים, כל הסגל הזה מבוגר ומי שלא זה לא שחקנים שהיתי בונה עליהם (קןזמה, קארוסו למשל)
.
הטרייד של הקליפרס בכלל גמר אותם, עם יציאה אפשרית של שני הכוכבים, טרייד כל שיי גילגיוס (רכז, בדיוק מה שהיה חסר) וויתור על 900 בחירות דראפט.
.
הנטס עד לא מזמן שילמו על הטעויות עם פירס ןגארנו.
.
.
בכל אופן בינתיים זה עבד מצוין.
זה היה צפוי דיוויס סופרסטארבשיאו, גם ללא אליפות הטרייד הזה היה ענק וחד צדדי לליקרס כי התקרה הייתה גבוהה משמעותית, צריך לחזור לימיו של קארים לטרייד כזה חד צדדי.
.
הקליפרס עדו טעות שהימרו על פות גורג ככוכב שני עדיין אני מאמין שהטריד ישתלם להם כל עוד קוואי נשאר לעוד שלוש שנים ולא יוצא מהחוזה עונה הבאה
עוד שנתים שלוש לא יקרה כלום. כמו בכל טרייד הם לקחו הימור. יש אליפות? זה הצליח. מה יהיה אחר כך? תהיה ירידה טיבעית. האתגר שלהם, עם ירידת לברון, יהיה לשמור על קבוצה תחרותית סביבדיוויס. זה לא פשוט אבל עצם ההישג של האליפות שווה את זה.
והלייקרס עדיין לא ניצחו, בינתיים הם מתרשלים בשני צידי המגרש
רןעי, למקרה שאיבדת אותי – לבאם יש שליוה בכדןר בתחרות סקילז או וואטאבר.
הדבר שבעיקר ראיתי ממנו בפליאוף זה עמידה עם הכדור כאילו זה שק תפוחי אדמה, כדהןא מחכה שמישהו כבר יקח את זה ממנו בהאנדאוף
בוסטון זה קבוצה קצרה תייס הוא 2.04 עם מוטת ידיים של 2.13 ללא אתלטיות, דיוויס זה 2.11 עם מוטת ידיים עד הירך של 2.27 ואתלטיות, הווארד 2.10 עם אותה מוטת ידיים מפלצתית 2.27 וגם בעל ניתור, אדאביו מול בוסטון היה גוליבר
מתקרבים לסוף, וחייב להגיד שהכרתי את האתר רק במהלך הפליאוף ופשוט כיף להיות חלק, באסה שלא תהיה ליגה כנראה עד ינואר
ההיט לדעתי קבוצה מצוינת שצריכה עוד קצת להתחזק ונראה אותה עושה צרות בשנים הקרובות, ומעניין לראות מה יהיה עם הלייקרס, כי מתישהו הם יצטרכו להתמודד עם זה שהסגל אומנם מאוד מנוסה, אבל גם לא צעיר מדי.
ברור כי עד שהוא בזבז את השנים הטובות שלו בפליקאנס והגיע סוף סוף למועדון חדש וגם לקח בו אליפות, הוא יעבור למינסוטה כדי להתרענן ולתת קצת סיפוק למגיב מוביל בהופס קו איל
מזל טוב לאוהדי הלייקרס על האליפות
תודה לכל "אוהדי" הלייקרס על שחלקתם עמנו את הסבל והדמעות של להתמודד עם אליפות של לברון בקבוצתם (זה היה טעים ומזין במיוחד)
בהצלחה לכל השאר בשנה הבאה (בתקווה שתהיה שנה הבאה)
מה זה הבושה הזאת שקיבל FMVP?
היו חייבים לשים את אדביו על הבמה והשופטים ואדם סילבר וה BLM
הם ה MVP האמיתיים של הלייקרס
עכשיו כל הייטרים יכולים לעזוב את האצבע מהמקלדת לדחוף אותה לטוסיק ולישון על האף
לפלופ נסיך של מומי
טקס מרגש, דני גרין וגאבל מגי כבר לא יודעים איפה לשים את המדליות שלהם, סילבר שכח שאין קהל, גיני באס מדברת ואף אחד לא מקשיב, ווגל ממשיך לעודד את השחקנים כאילו אנחנו בגיים הראשון, דיוויס על סמים ולברון אחד שדורש כבוד, גאד דם ריספקט. סשה ברון כהן לא יכל לעשות זאת טוב יותר.
The Pro
11 אוק 2020 15:25:34אחרי ימי המנוחה אין לי ספק שלברון והלייקרס יבואו כדי לגמור
את הסיפור.
–
המפתח של הלייקרס הוא שאחד מקוזמה.דיוויס וקייסיפי ישתחררו התקפית
מה שייתן ללברון את האופציה להשתחרר מהדאבל טים של ההיט בקלות.
–
yoash_son_of_tulila
11 אוק 2020 17:12:52על איזה דאבל טים אתה מדבר בדיוק?
ברוך רובין
11 אוק 2020 17:24:19יואש אתה רציני? דיוויס 3 משחקים חוטף דאבל טים רצחני, כשיש עליו את אחת המטליות לבד הוא מנגב , אני הכי אוהב שהוא מתעלל במטלית אדאביו ״דיוויס סטופר״ ״ואולסטאר״ באתר Hoops.
yoash_son_of_tulila
11 אוק 2020 23:22:59הוא כתב דאבל טים על לברון
הקוריוז
11 אוק 2020 15:26:00ניגוב קל. מעל 20. אם יהיה קצת פלונטר הפרשים ישחררו.
It was hard man oh so hard, hardest thing in my life but we were on a mission, kobe this is for you!!! Your spirit with us, david stern this is for your memory. We been through so much so emotional year but we did it big time
I feel like goat right now
Dont forget to vote and make a change!!! We are more than vote
The Pro
11 אוק 2020 15:29:24-כל הסטטיסטיקה כאן לא חשובה.
ברגע שבסוף המשחק השופטים שולחים את באטלר לקו על שריקות שלא היו.
ברגע שמגיע הלחץ-
ודיוויס נלחץ מהמעמד ובנוסף לזה קלעי מנוסה כמו דני גרין מחטיא שלשה פנויה.
yoash_son_of_tulila
11 אוק 2020 17:13:30עוד פעם אתה מבלבל את המוח?
איזה שריקות לא היו על באטלר?
זו ששלחה אותו לכדור מהצד במקום AND ONE?
גיא רוזן
11 אוק 2020 17:20:25ככה זה כאשר חובשים את משקפי המלך,
לא בהכרח מצליחים לראות את המתרחש…
.
.
.
.
ברוך רובין
11 אוק 2020 17:27:02לא ידוע איך דיוויס נלחץ עם 28 נקודות 60% מהשדה והגנה.
.
הלייקרס חייבת היום לבצע סטופים בהגנה ולנצל את השמירה שדיוויס מקבל, לברון היה מדהים משחק קודם אבל לא כל פעם הקליעה מ3 תכנס לו ככה (גם שזה זריקות אימון)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוק 2020 16:01:02מעניין חיים, תודה רבה.
.
מה שאני "לקחתי" מהנתונים – הטרו שוטינג של מיאמי מעט גבוה יותר (שזה יפה מאד בהתחשב בהגנה האימתנית של הלייקרס), הלייקרס לוקחים הרבה יותר ריבאונד התקפה אבל גם מאבדים יותר.
.
הלילה – מיאמי יזדקקו למשחק חלש של דייויס, הרבה החטאות של הצוות המסייע של הלייקרס, משחק טוב של אדאבאיו, ויום קליעות משובח של הצוות המסייע שלהם, כדי לנצח. סבירות נמוכה, וחבל, אבל כל עוד לא יהיו ענייני שיפוט אקבל כל תוצאה אפשרית.
גיא רוזן
11 אוק 2020 16:13:052 דברים שיכולים, לטעמי, להשפיע עמוקות על תוצאת המשחק הלילה –
.
ניידותו של דייויס.
כושרו של באטלר.
.
דייויס גורר פציעה נודניקית ומתמשכת בקרסול. זו לא פציעה שתגרום לו להחמיץ משחק, אבל זו פציעה טורדנית שבהחלט יכולה לגרום לשחקן על להראות "אנושי" יותר. לא צריך להרחיק מעבר למשחק 5 בסדרה בין דנבר ללייקרס בשביל לראות איך פציעה טורדנית פוגעת בתפוקתו של שחקן ענק (ג'אמל מורי).
.
באטלר לא פצוע, אבל הוא אחרי 47 דקות של מאמץ שיא לפני פחות מ-48 שעות. בניגוד לדברי ההבל שהתקרייזו כאן לאחרונה –
יש בהחלט השפעה למאמץ שכזה, בעיקר אחרי פרק מנוחה קצר כל כך.
.
מה תהיה תוצאת המשחק?
זה החלק הקל.
דה שוט כבר הטיל את ה-"דה קרס" ברגע של חוסר אחריות אחרי משחק מס' 5.
מצטער, אוהדי היט יקרים. זה מאבק אבוד…
.
תודה, חיים.
yoash_son_of_tulila
11 אוק 2020 20:53:31אם דראגיץ משחק, באטלר יירד לסביבות ה43-44.
אם היתה בנבא תחרות איש הברזל, או last man standing, הוא בוודאות היה לוקח מקום ראשון.
האווי לאסוף
11 אוק 2020 16:14:59אחלה פריוויו, תודה רבה
הגמר ייזכר, לפחות על ידיי, בזכות המאמץ של מיאמי, קבוצה נחותה ופצועה יותר מיריבתה. הלייקרס ינצחו הערב אני מניח וייקחו את התואר, וששון ושמחה להם כמובן, אבל מיאמי רשאית לראות את עצמה כמי שלא הפסידה
חיים
11 אוק 2020 16:23:48אחרי משחק 5 גם אני "נאלצתי" להעניק ללברון את ההובלה במירוץ האישי, אבל היעילות של דיוויס בהגנה ידועה, ובהתקפה פשוט מגוחכת.
שאלה למומחים – האם היה פעם בסדרה גמר שחקן שקלע 25 באחוזי 90-50-40?
בינתיים דיוויס בדרך ל-25 באחוזי 100-60-50.
עידו גילרי
11 אוק 2020 17:01:28אהה כן… זיכרון קצר?
דיראנט לפני שלוש שנים, דוראנט לפני שנתיים, דוראנט. לפני אכילס…
חיים
11 אוק 2020 17:02:14אין לי מושג. למען האמת – עלה לי לראש והתלבטתי. בכל זאת 100-60-50 לא היה לו
עידו גילרי
11 אוק 2020 17:06:45סבבה אבל היה לו 35 עם 93-56-47.
חיים
11 אוק 2020 17:22:16תודה. דוראנט בהחלט היה מדהים בגמרים.
Zvika Bar-Lev
11 אוק 2020 17:35:54FMVP עם היעילות הכי גבוהה אוור למיטב ידיעתי, ועל הרף הכי גבוה של המספרים (30+). ולא לשכוח שבמקביל הוא גם נתן הגנה אדירה.
Zvika Bar-Lev
11 אוק 2020 17:57:33שנה ראשונה FMVP של דוראנט – עם הקליעה המטורפת הזאת, של 35+ האחוזים כאלו – כולל 8+ ריבאונדים, כולל 5.4 אסיסטים, כולל 1.6 חסימות, כולל גניבה אחת – עונה 16-17.
עונה הבאה "רק" 28.8 נקודות ואחוזי השלשות ירדו מ47 ל37, כאשר האחוזים מהשדה והקו נשארו ברמה פסיכית (97.5 מהקן בעונה זאת) הריבנאודים עלו ל10.8, האסיסטים ל7.5, חסימות ל2.3, גנבות 0.8 – כל זה עם רק 2.3 איבודים – עונה 17-18.
יעילות אדירה – בשני צדדי המגרש.
etayle
11 אוק 2020 17:56:17תוסיף שזה שמולו היה דומיננטי טיפה פחות…
אך הקרקס הנודד של גולדן סטייט
yoash_son_of_tulila
11 אוק 2020 20:55:05מעניין מה יש לThe Pro לומר על המספרים האלה.
“אחי, ללברון היה 100-100-100 אם השופטים לא היו שורקים לו לעבירות ששולחות אותו לקו ומורידות לו את הממוצע מהעונשין״
עידו גילרי
11 אוק 2020 17:09:07רק כדי להשלים את השאלה:
גם פני הארדווי מול הרוקטס ב-1994/95.
ואם תרצה גם מג'יק ב-1986/87 (אם אתה באמת מחשיב 1מ-2 לשלוש…).
עידו גילרי
11 אוק 2020 17:27:24אגב למה אתה מעלם מהסנטר בצד השני שעומד על 100-83-100?
רק בגלל שהוא קלע קצת פחות נקודות?
חיים
11 אוק 2020 17:39:42מאיירס לנארד?
עידו גילרי
11 אוק 2020 17:40:42בינגו
יואב
11 אוק 2020 17:41:11כותב פה בלי קשר
עידו אתה מכיר במקרה ספר/ספרים טובים באנגלית או בעברית על אנליסט של אן בי אי?
או דברים בסגנון?
עידו גילרי
11 אוק 2020 17:44:42לא ממש. אבל גם לא חיפשתי ….
asaf
11 אוק 2020 16:54:12אגב באטלר גם בהגנה מצוין עם כמעט 2.5 חטיפות…
קשה לי לראות את הלייקרס נגררים למשחק 7…
no funny shtuff
11 אוק 2020 17:28:05תודה חיים.
באמת שכבר נכתב.
הלב רוצה מיאמי, הראש אומר לייקרס, הבטן אומרת איזה כיף אוכלים הלילה סינטה על העצם, 60 יום יישון.
גיא רוזן
11 אוק 2020 17:36:41אני מנסה להתאפק,
באמת.
אבל קשה לי.
מצטער.
יש דברים שהם נשמת אפי.
וכן,
אני יודע שהתגובה שלהלן מוציאה אותי טרחן.
אבל ממש.
.
זה חזק ממני –
.
סינטה על העצם,
זה טי-בון שגנבו לו את הפילה…
.
סליחה (ובתיאבון!)
no funny shtuff
11 אוק 2020 18:00:17אממ.. סינטה עליונה?
תכל'ס אני רק המארח, על הבשר אחראי חבר יקר, השף של מסעדת רוטנברג למי שמכיר..
no funny shtuff
11 אוק 2020 18:25:52וזה אחלה, פילה פחות אוהב
גיא רוזן
11 אוק 2020 18:34:24גם אני פחות בקטע של פילה.
.
סינטה עליון (ניו יורק סטריפ, בלעז), זה אכן מעדן (רוב הקצבאות מוכרות את החלק המרכזי של הסירלוין, החלק נטול השומן והטעם),
אשריך שמבין עניין מביא לך ארוחת פיינלס שכזו…
Zvika Bar-Lev
11 אוק 2020 17:32:37האמת שזה מראה – כמו שכבר ראינו מהמשחקים – שמיאמי לא שטיח פה. היא רצינית והיא בעניין.
no funny shtuff
11 אוק 2020 18:22:15אגב, אחד השופטים היום הוא מספר 25.
עוד הזדמנות לבדוק את תיאוריית שב"ר
no funny shtuff
11 אוק 2020 18:24:15אגב, לבקשתי (או תחנוניי, מקבל) –
דה שוט לא ייתן היום הימור ולא יתבצע רישום.
עם קהל הנאמנים הסליחה.
אופיר נ.
11 אוק 2020 19:56:34תודה חיים על הפריוויו האחרון לעונה (להערכתי).
מסכים איתך בתחזית של לייקרס ב-8. (אשמח להתבדות)
למרות שאני מעדיף מיאמי ב-7 (משחקים).
orange ball
11 אוק 2020 20:15:40כדי שלמיאמי יהיה מה למכור היא חייבת לפחות 2 מבין רובינסון, הירו ונאן שתופסים יד לוהטת.
צ'יקו
11 אוק 2020 20:27:49בלב שלי (הכואב לאחרונה) באטלר שובר את הרצף המקולל, מיאמי מנפצים את דה-קרס ואנחנו זןכים למשחק 7 מהאגדות .
יאללה אני הולך איתו. מיאמי לוקחת ומגיע למשחק 7
עידו גילרי
11 אוק 2020 20:29:40תמיד חשבתי שאוהדי לייקרס הם מעיקים אבל יש גבול לא?:
https://www.espn.com/nba/story/_/id/30091882/los-angles-lakers-danny-green-fiancee-received-death-threats-missed-shot-game-5-nba-finals
אור
11 אוק 2020 20:43:05אלה אוהדי לברון.. עבודה של ה"מומחה"
yoash_son_of_tulila
11 אוק 2020 21:00:39מעניין אם גרין יירד עכשיו לתהום יותר עמוק.
בתור אוהד של הספארס אני יכול להעיד שיש לו לאן לרדת, הוא כבר הוכיח יותר מדי פעמים בעבר.
Ljos
11 אוק 2020 21:19:29סליחה, טעיתי.
אם יש דבר אחד באמת בטוח זה שתחושת entitlement מוגזמת ולא מוצדקת תמיד תמצא דרך לדרדר את המצב.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוק 2020 21:43:19חרפה וטיפשות – נראה אותם קולעים ממצב כזה…
עידו גילרי
11 אוק 2020 21:50:11בדני?
Tzafriros
11 אוק 2020 21:01:41אני כל כך מתרגש מהאליפות שתגיע הלילה. אחרי 10 שנים. יאללה שיתחיל כבר!!!
thog
11 אוק 2020 23:41:05טוב לראות גם אוהדי לייקרס שבעצם מחכים לאליפות הזאת. (וזה לא שזה לא תענוג לראות את "אוהדי" הלייקרס שסובלים מכל העניין שלברון לוקח איתם אליפות)
e.a sport
11 אוק 2020 21:17:02וואוו דוראנט איזה אדיר!!!
הוא הצליח לקחת את קבוצת ה73-9 לאליפות!!!
וואוו איזה נתונים אלו אחוזים ווואאווו!
ליד קרי ,תומפסון וגרין עצוםםםם!!!
רגע מה עם השחקן שעשה בפיינלס ממוצע טריפל דאבל? או ההוא שהוביל את שתי הקבוצות ב5 קטגוריות שונות?
הוא גרוע הוא אפילו לא טוב מג'ורדן ששיחק נגד בארקלי ומארלי…
או יואינג ו סטארקס האימתני…
מלון וסטוקטון ואוסטרטג האיום…
מיאמי ב17 לפחות.
היידה משחק 7 , על אף ההערכה ללברון- הוא בלתי נסבל.
עידו גילרי
11 אוק 2020 21:58:41אהה נכון הוא באמת קלע 90-50-40 והיה צריך להיכנס לדיון הזה רק בתקשורת העוינת הורידו לו את האחוזים בכוונה.
sroni741
11 אוק 2020 22:10:34משחק שהמון תרחישים יכולים להתקיים בו, מצד אחד קשה להאמין ששוב נראה את באטלר , רובינסון ונאן עם כאלה מספרים , ואת הצוות המשני של הלייקרס גם בלי מספיק תרומה, אבל מנגד גם קשה להאמין שנראה כזו תצוגה חלשה של אדבאיו ואולי גם קראודר יצא מהנגרייה ויצליח לקלוע באחוז הגיוני.(לא סיכוי גבוה מדי).
בכלל שני הספסלים כמעט לא תרמו כלום מבחינה התקפית במשחק האחרון והערב זה יכול להיות משמעותי, כי אצל שתי הקבוצות יש אפשרות לתרומה הרבה יותר משמעותית, יכול להיות שנראה גם דקות לאוליניק, ואני בהחלט משוכנע שנראה רונדו ומוריס ואולי גם קארוסו תורמים יותר.
🙁
במשחק פיינלס בתנאים הנוכחיים באטלר אומנם משחק המון ומשקיע בשני צדי המגרש, אבל זה משהו שאני מצפה שיקרה כמעט אצל כל שחקן – יש 14!! פסקי זמן, שלוש הפסקות בין רבעים ומחצית, הפסקות להסתכל על המסך, הליכות לקו, ובעיקר זמן רב שבו דיוויס נשכב על הרצפה ומשחק אותה ניימאר, אני יכול לסיים לקרוא ספר, אימון כושר, הכנת ארוחת בוקר והכנת הילדים לגן ולבית הספר בזמן של ההפסקות במשחק, אז כשיש גג עוד שני משחקים לעונה הזו כל שחקן יכול וצריך לתת את הכל.
עוד שתיים או אפילו חמש דקות על הספסל לא אמורות לעשות את ההבדל, אלא מה שהוא עושה על המגרש וכאן צריכה להיות גמישות גדולה יותר אצל ספולסטרה ונתינת אמון מלא בעוד שחקנים שהקבוצה יכולה להסתדר גם בלי משחק של 47 דקות משני צדי המגרש של באטלר, תן לעוד שחקנים להתחיל בשמירה על לברון ולעוד שחקנים לבנות את ההתקפה וכו'. וחוץ מזה כדאי כבר להשתמש באופציית הצ'אלנג' בסדרה הזו ולא בעונה הבאה. : (
יש בעיה כשהלייקרס מתלוננים על שיפוט זה כבר סימן שמשהו רע עומד לקרות בפלייאוף הזה
, מקווה מאוד שיתנו לשחקנים לשחק ולקבוע את התוצאה ולא יגיעו עם השריקות המוכנות מהבית. לא חושב שזה יעזור, קשה לי להאמין שלא נראה שריקה להגנה לא חוקית למשל שיחפשו אחרי הדו"ח, או שבאטלר יקבל טיפול אחר בכניסות לסל, ולא אתפלא שיהיו שריקות שיכניסו שחקנים לבעיית עבירות.
תחזית שלי לייקרס. לא יודע איך, לברון ייתן את המנה הקבועה וגם דיוויס השאלה היחידה היא מי יגיע יחד איתם, לאורך הפלייאוף במרבית המקרים היו כאלה שהתעלו נקודתית, גם הערב זה יקרה.
הקוריוז
11 אוק 2020 22:38:39חחח כבר דנו בזה בכדורסל יש 4 דק מנוחה על כל דקת משחק 😂😂😂
ומוכרים סיפורים שהם גיבורים שמשחקים 48 דק חחחח
בכדורגל כל שחקן משחק 90 דק ואין סיפורי גאווה וקשרים עושים הגנה והתקפה.
חבורת כוסיות עם סיפורי העצמה
dror
11 אוק 2020 23:04:02https://youtu.be/ZBLFCZxCyfI
יש מנוחות אבל העומס אמיתי הלחץ מוסיף המון עומס…
yoash_son_of_tulila
11 אוק 2020 23:25:25מה עם דראגיץ ודייויס?
בינתיים דראגיץ נכתב בספק ודייויס פרובבל
רועי ויינברג
11 אוק 2020 23:48:06הלייקרס פותחים עם אלכס קרוסו, קנטביוס קלדוול-פופ, דני גרין, לברון ג'יימס ואנטוני דיוויס.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 00:08:48וואט?????
דקסטר
11 אוק 2020 23:56:59טוב אני רשמית במתח…
פעם אחרונה שהרגשתי ככה היה בפיגור 3-2 מול הסלטיקס ב 2010.
ב 3-3 הייתי בכלל בקומה 3 רבעים.
.
זה גמר NBA כמו שגמר NBA צריך להיות.
מיאמי מכבדים את המעמד והם לא נופלים בהרבה מול הלייקרס שנמצאים בהררי לחץ.
תמיד הם מבינים משחק אחד מאוחר מדי מה באמת מונח על הקו, יותר מדי התעסקות ב MVP וחולצות ממבה.
בגמר NBA אין זמן למשחקים, מתייחסים לכל משחק כאילו זה גיים 7
no funny shtuff
12 אוק 2020 00:32:06100+
יצרן טיטולים מדופלם
12 אוק 2020 01:07:25תהנו ממופע הWWE
כמעט השתנתי מצחוק ,דני גרין מוגן בבועה חחחחח
https://www.silverscreenandroll.com/2020/10/11/21511580/danny-green-death-threats-fiancee-lakers-fans-nba-finals-game-5-shot-vs-heat?utm_campaign=silverscreenandroll&utm_content=chorus&utm_medium=social&utm_source=twitter&fbclid=IwAR3yd9cU74tEv6lZ2CM42NqTKb8Mh13r3ThtmXquoOQr2Sl3K41f-GmfhrQ
Ido5
12 אוק 2020 01:38:30קארוסו פותח על חשבון הווארד, ודייויס כנראה ישחק סנטר
Ido5
12 אוק 2020 01:40:47דיווח מהטוויטר – דראגיץ' רשום כActice למשחק
רועי ויינברג
12 אוק 2020 01:40:58גוראן דראגיץ' ישחק הערב. גם במשחק השביעי 🙂
Ido5
12 אוק 2020 01:44:49הוא לא יתחיל, אבל נצטרך לחכות כדי לראות באיזה היקף הוא ישותף
רועי ויינברג
12 אוק 2020 01:46:13אופתע אם יקבל יותר מרבע שעה. בתקווה יצליח לתת כמה דקות מנוחה לבאטלר
מאיר אריאל
12 אוק 2020 02:06:26טוני בראדרס עולה היום לעזרת המלכה.
רק ניצחון של מיאמי ימתיק את השנה הזאת
אור
12 אוק 2020 02:07:58אם קארוסו פותח במשחק גמר NBA, כל אחד יכול
צ'יקו
12 אוק 2020 02:35:35אם רובינסון ואוליניק עלו בחמיישיה ףותחת כל אחד יכול
ג'ט לג
12 אוק 2020 02:18:03האינטנסיביות של מיאמי גרמו ללייקרס לשנות חמישייה.
הם את שלהם עשו
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:34:03קדימה לייקרס נציגם ממוסד שב״ר כאן
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:34:33אני דווקא אוהב שדיוויס משחק כ5 יש ריווח אדיר לקבוצה והוא פורח הרבה יותר כסנטר
עגל
12 אוק 2020 02:59:12הבעיה היא שדיוויס בעצמו לא אוהב לשחק סנטר
צ'יקו
12 אוק 2020 02:36:23יאללה שיוויון בסדרה
thog
12 אוק 2020 02:38:48ההתחלות של 2:30 שמתחילות יותר קרוב ל3 בדרך כלל מחרפנות
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:38:59האן.בי.איי מאבדת ראש בגלל ירידה ברייטינג ועדיין מתחילה משחקים ב-10-12 דקות איחור. מביך
MBK
12 אוק 2020 02:50:50רועי
אין משחק גמר שלא מתחיל 10 דקות אחריי השעה הנקובה
וכל הכבוד על ה 40-10-10 במשחק הקודם
לברון ממש לא היה רחוק מזה
מנחם לס
12 אוק 2020 02:39:58קצוות ההוריקן הגיעו אלינו. זה הוריגן ברדיוס של 180 מייל. הוא לא בא ישר אלינו והוא כבר לא הוריקן אלא TROPICAL STORM. גשם זלעפות. ברקים, רעמים, וטורנדו'ס בכל הקאונטי. אם פתאום נעלמתי ליותר מרבע שעה ז"א שאיבדנו את החשמל
dror
12 אוק 2020 02:40:20מארק ג'קסון בלתי נסבל…מדבר כמו מטיף אוונגליסטי. גם גיל ברק לא משהו…
ישראל
12 אוק 2020 02:41:52אפשר בבקשה קישור? לא מצליח למצוא…
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:43:20r/NBA ברדיט
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:42:38התקפה רעה של הלייקרס. המשך של חלק מההתקפות בהן הם שיחקו 4 על 5 כשלברון לא נוגע בכדור
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:42:40בשעה טובה השיקצה החליט לשמור על באטלר לקח לו שני משחקים מאוחר מדי
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:43:40חשבתי שהוא אוויר בהגנה….
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:43:24כל ההתקפה של מיאמי זה באטלר
מאיר אריאל
12 אוק 2020 02:43:59איזה גרוע אדבאיו יאלללה
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:45:12איזה אהבל הבאם הזה ״אולסטאר״ בhoops
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:45:45דאנקן רובינסון מראה שיפור רציני כבר כמה משחקים. לא רק קליעה
מנחם לס
12 אוק 2020 02:45:57איבוד 3 של מיאמי. מה הם מוסרים תחת הסל?
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 02:47:14באם פשוט איבד את כל הכשרון ובעיקג הןרס את הקבוצה
שי אבן צור
12 אוק 2020 02:49:11תכל'ס
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:49:37מה זה איבד? לא היה לו כישרון התלהבו מסדרה מול תייס, סנטר מוגבל שמתגלגל לטבעת, לא יודע איך אנשים באתר hoops קישרו אותו ל״אולסטאר״.
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:47:43הלייקרס לא מדהימים (וגם מיאמי לא) אבל הרבה יותר ממוקדים בריבאונד ההתקפה. גם יכול להבין את ההחלטה שלהם לא לנסות לעשות עבירה אחרי הנד-אוף של באטלר אלא רק להשאר צמודים אחרי שחטפו 4 פוינט פלייז
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:48:05היכולת קליעה בליגה כל כך השתפרה זה לא ייאמן.
שי אבן צור
12 אוק 2020 02:48:41איזה קטע! גרין קלע שלשה!!!
MBK
12 אוק 2020 02:49:28כולם נראים סחוטים מעייפות חוץ מלברון
דני גרין עם 2 זריקות קצרות על ההתחלה, איזה מוזר זה ברבע ראשון
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 02:49:30וואו אדביו הזה פשוט אפס
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 02:50:25ברוך, שלא תחשוב שלא יהיה מחיר לזה שלברון שומר על דייויס.
כרגע הכדור לא נמצא הרבה בידיים שלו.
את שני הדברים ביחד הוא לא יוכל לעשות כל המשחק.
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:52:14עדיף שיקלע 20-25 נקודות ומשתק את ההתקפה של מיאמי כל מיאמי מבוססת על היכולת של באטלר ליצור מהלכים.
eliah malchi
12 אוק 2020 02:50:30אדביו חייב להתאפס. ראינו אותו משחק הרבה יותר טוב ועכשיו הוא סתם משחק כמו ילדה עם קוקיות
dror
12 אוק 2020 02:50:31אנתוני דיוויס רך כמו הטיטולים של יואל. הוא ולברון זה פשוט מפעל דמעות בלתי פוסק…
MBK
12 אוק 2020 02:51:49אם דוויס לא היה רך הוא יכל להיות השחקן הכי טוב בליגה
KingJames23
12 אוק 2020 02:51:40אהבתי שווגל פתח בלי הוואוורד. יותר סיכוי לריצות
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:51:54יש לי תחושה שדראגיץ' לא ישחק בכלל היום. סתם רשום בסגל הפעיל בניסיון למתוח את הלייקרס, או בשביל למנוע ממנו את החובת מסיכה במשחק כמו מה שעשו עם אדביו
שי אבן צור
12 אוק 2020 02:52:12לא יכול להיות שאדביו כ"כ גרוע
חייב להיות בגלל הפציעה
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:52:50חד משמעית הפציעה. היה אדיר בגמר המזרח
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:53:16מי שעל המגרש לא פצוע, איך הוא פצוע ונתן את האליאוף במהלך הראשון? השחקן פשוט נגר
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 02:53:16בגלל הפציעה הוא ניסה לעשות חדירות כאילו הוא טימאק?
שי אבן צור
12 אוק 2020 02:55:46יואש וברוך – מה שרועי אמר
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:57:44״פצוע״ רק בhoops כל שחקן MBA שמשחק רע עם פציעה, האיש פח, גמר המזרח הוא שיחק נגד שחקנים עם מוטת ידיים קצרה ב15 סמ ממנו ובלי ניתור שמתקרב, מול סנטר נורמלי אין לו מה למכור.
שי אבן צור
12 אוק 2020 02:59:26"החורים בידיים" לא קשורים למוטת ידיים
noamcohen
12 אוק 2020 02:52:30אני שם את הז׳יטונים על מיאמי הלילה. המומנטום אצלם
MBK
12 אוק 2020 02:52:59שיפוט בית שימוש
לא רוצים שאנשים יברחו לבייסבול
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:53:59ההגנה של הלייקרס אדירה. עושים הכל נכון על באטלר בינתיים, ככה ההיט לא יגיעו רחוק
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:54:29ועכשיו אכלו ליי-אפ קל בצבע
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:55:43הירו עושה שטויות, עדיף את נאן
MBK
12 אוק 2020 02:56:14רונדו ולברון זה כל כך יפה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 02:56:15אוייי הירו אולי חלאסס
מנחם לס
12 אוק 2020 02:56:30הירו הילד…במקום לקלוע כשהוא לבד הוא מוסר
שי אבן צור
12 אוק 2020 02:57:13צריך לדבר על קראודר שלא פוגע
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 02:57:14מנחם אני אמרתי לך שהירו טיפש
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 02:57:49קולע 16 ב30 אחוזים, מאבד 6 וקולעים עליו 20
מנחם לס
12 אוק 2020 02:59:07כמה חכם אתה היית כשהיית בן 19?
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:00:26הוא אולי בן 19 אבל משחק כדורסל לפחות 7 שנים.
ובלי קשר, הוא בכל הסדרה משחק מאוד מפוזר.
אני חושב שהלייקרס זרקו כבר 3-5 זריקות יותר בגלל האיבודי כדור המטופשים שלו
ברוך רובין
12 אוק 2020 02:59:37לטוב ולרע ההתקפה של מיאמי הייתה באטלר לשתק אותו זה המפתח בסדרה, הירו לא מנהל משחק בשום אופן בטח לא המטלית אדאביו.
.
אני מת לראות דוחות MRI של בדיקות NBA כמות השקרים שיוצאים לצוותים הרפואיים זה בדיחה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 02:57:53כשנאן חוזר ליכולת מהעונה הסדירה לא בטוח שצריך לסבול את השטויות האלה שלו.
אין מחר
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 02:59:08אני באמת לא מבין איך הירו ממשיך לעשות שטויות מהלך אחרי מהלך
dror2
12 אוק 2020 02:58:15וואו איזה הגנה של הלייקרס. כל פעם נראה שהם איבדו את השחקן של הביט במהלך רק כדי לחטוף או לשבש את המהלך אחרי זה
עגל
12 אוק 2020 02:58:31נאןורובינסון פתחו טוב את המשחק, חשוב למיאמי שהם יתחילו עם ביטחון.
דני גרין ממשיך לתת האסל בהגנה וקלינגים בהתקפה
MBK
12 אוק 2020 02:58:37מיאמי במשחק מזעזע רק מינוס אחד
הלייקרס חייבים למעוך למעוך למעוך
דיוויס כוסית שזה לא יאמן, ממבה מנטליטי? צריך לדפוק בו 2 סטירות עם הכיפה של הממבה ולהעיר אותו
dror2
12 אוק 2020 02:59:45לגמרי. ההיט בלי אף גבוה יאללה תן בראש
dror2
12 אוק 2020 03:01:02נגיד ככה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 02:59:12קראודר מעצבן מאוד עם הלבנים האלה.
בדראגיץ ננוחם
שי אבן צור
12 אוק 2020 03:00:28לגמרי
רועי ויינברג
12 אוק 2020 02:59:52ריבאונד התקפה אחד כל המשחק
dror
12 אוק 2020 02:59:52על מה אתם מדברים? הירו שחקן מדהים סבלנות רק התחיל…קראודר לעומת זאת פוגע כמוני מהשלוש…
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:01:08אנחנו בגמר הנבא, במשחק הדחה
סבלנות?
KingJames23
12 אוק 2020 03:00:36גימי עם 0 נקודות בינתים
שי אבן צור
12 אוק 2020 03:01:20הטעויות של מיאמי זה נטו נאיביות של קבוצה צעירה
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:01:21זה מה שדיוויס צריך לעשות בכל מהלך, שספלורטאה האהבל פתאום מחליט לשחק בלי שחקן פנים
MBK
12 אוק 2020 03:01:27הוד כוסיותו בריבאונד התקפה ודאנק
אם היה משחק ככה אפשר היה לסגור את הליגה
שי אבן צור
12 אוק 2020 03:02:59הוד כוסיותו!!!!
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:02:07הבעיה של באם והירו נראת כמו משהו כרוני.
אם לברון ימשיך לשמור צמוד על באטלר אני צה בעיות
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:02:13צופה
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:03:27הנרטיב של "מיאמי מביכה את המעמד" כבר לא תפס אז עכשיו אתה קובר קריירות של שחקנים בני 20 ו-23?
.
משחקים זבל היום, אבל ממש לא משהו כרוני. היו מעולים ב-3 הסדרות שהגיעו לכאן, יש שחקנים שלא עושים כל הקריירה את מה שהם עשו במשחקים 4 ו-6 של גמר המזרח
עגל
12 אוק 2020 03:08:15רועי צודק לגמרי
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:12:17תבנו על באם, כמו על סימונס ״צעיר״. רואים פוטנציאל למטלית באם התקרה סופר נמוכה סנטר שמתגלגל לטבעת.
MBK
12 אוק 2020 03:02:11רונדו כל כך חכם
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:02:29דיוויס התעורר
dror
12 אוק 2020 03:02:33רונדו השחקן היחיד שניתן לחיבוב בלייקרס…סליחה, גם קארוסו
מנחם לס
12 אוק 2020 03:02:55ג'ימי באטלר גמור הלילה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:03:31יש למישהו ספק מי הקבוצה שרוצה יותר?
dror
12 אוק 2020 03:03:35הדרקון הגיע יאללללה
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:03:37יש דראגיץ' חזר
MBK
12 אוק 2020 03:03:45נראה לי שדיויס רוצה לעשות הסבה לסמול פורורוד מאשר לסנטר
שי אבן צור
12 אוק 2020 03:03:53דייויס בפנים
רע מאד
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:04:32שמישהו יגיד לבאם להפסיק להחטיא דאנקים
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:05:56״אולסטאר״ hoops וטנש
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:06:53המאמנים של ה-NBA בחרו אותו לאול-סטאר, אנחנו בחברה טובה
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:07:43במזרח גם אתה יכול להיבחר לאולסטאר
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:04:52דיוויס מדהים, כמו שכתבתי מיאמי זה באטלר הוא הברומטר של ההתקפה ברגע שאתה משתק אותו כל משחק הנעת הכדור שלהם נעלם.
dror
12 אוק 2020 03:04:55מארק ג'קסון וואן גנדי אוכלים את הראש כמו זוג דודות בסדר פסח
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:05:49ספולסטרה משתמש בצ'לנג' שלו ברבע הראשון? מה לעזאזל?
MBK
12 אוק 2020 03:05:54התגובה של הקהל הוירוטאלי לחזרה של דרגיץ יותר אגרסיבית מהקהל האמיתי של מיאמי!!!
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:06:03בבון דוחה
מנחם לס
12 אוק 2020 03:06:116 צעדים ללברון
dror2
12 אוק 2020 03:06:38זה נראה כמו תוקף על סף הפלייגרנט של לברון. אתה לא יכול לנופף במרפק לכיוון הפנים של השומר תוכ הכניסה
מנחם לס
12 אוק 2020 03:06:49אני חושה שזה הצ'אלנג' הראשון של ספו בכל הסידרה
shadow
12 אוק 2020 03:06:55תוקף מאה אחוז
shadow
12 אוק 2020 03:07:18על גבול הפליגרנט 1
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:07:08צלננג מטופש כי טוני בראדרס מכור
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:07:10לברון היה צריך לקחת את באטלר כבר משחק קודם, אף אחד לא ישרוק נגד המלכה
thog
12 אוק 2020 03:07:18כל התקפה של הלייקרס כאשר דייויס על המגרש שלא מסתיימת בכדור שהולך לדייויס, לייאפ או שלשה פנויה זה כשלון התקפי
dror
12 אוק 2020 03:07:34יואש המשחק רק התחיל….להגיד שהירו שחקן טיפש זו לקות הבנה חמורה…מידן אתה כל כך צודק לגבי דיוויס
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:07:43בזבוז של ערעור, לברון מקבל שריקות כאלה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:07:50הכל מכור בליגה הטמאה הזאת
MBK
12 אוק 2020 03:07:56אם הלייקרס לא 1 מ 7 מדאון טאון זה רבע של 15
שי אבן צור
12 אוק 2020 03:10:37ועכשיו תחשוב על כל הפספוסים המטומטמים של מיאמי
D_Wade
12 אוק 2020 03:08:02חחחחח בדיחה, פעם הבאה שירסס אותו עם משין גאן
מנחם לס
12 אוק 2020 03:08:06זה לא צ'אלנג' של ספו. ספו מטומטם מדי. זה רוויו של השופטים
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:08:12היה בכלל שאלה?
shadow
12 אוק 2020 03:08:32😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭🤮🤮🤮🤮🤮
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:08:35אחרי שהיינו צמודים כל הרבע יגמר בדאבל פיגרס. הדרך היחידה של מיאמי לנצח היא אם באטלר עושה 35-10-10 והקבוצה נותנת כל מה שהיא יכולה, היום נראה שהלייקרס רוצה ויכולה הרבה יותר
שי אבן צור
12 אוק 2020 03:08:38זבלים
צ'יקו
12 אוק 2020 03:08:47מרפק לפנים, לא פאול. בחלטה מביכה
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:10:14אל תבלבל זה מרפק של המלכה , זה מופיע בחוקי הליגה ללברון בדומה ליאניס יש רשיון להרוג
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:09:25זה לא אופנסיב??????????????
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:10:46למלכה מותר הכל, חוקי דרג עליון
MBK
12 אוק 2020 03:10:06מיאמי עייפים
גם הקלעים של הלייקרס
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:10:14יאללה אפשר לקפל את הבסטה
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:11:03הקבוצה מנומנמת. לברון ודיוויס נראים כאילו הם יכולים יותר, באטלר בקושי מורגש בזכות ההגנה של שניהם
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:11:07אני פשוט לא מאמין איך זה לא אופנסיב
איך?
איך כל הקריירה הוא בורח מזה
דקסטר
12 אוק 2020 03:11:24הלייקרס ממש רעים מהשלוש.
מספיק שיהיו 35% וזה שלהם בקלות.
.
ו… שקוזמה לא ישחק כמו דביל אלא סתם שחקן ממוצע בליגה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:11:52זה לא wwe
wwe מבוים ואין בו מכות אמיתיות ככ
מה שהיהה לה זה mma
עגל
12 אוק 2020 03:12:01רואים מי הגיע מוכן ורוצה את המשחק הזה יותר.
.
קוזמה לא יתן למיאמי לקחת את זה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:12:09קראודר פשוט דוחה חבל שלברון לא שבר לו את הראש היה עדיף למיאמי.
אדבאיו עם אינטלגנציית משחק מביכה.
קנדריק נאן חייב לשחק הרבה היום
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:14:04הרבה פה הסתכלו על סטטיסטיקה של 5 אסיסטים וקבעו שהוא מנהל משחק בלי לצפות במשחקים , לא ראו שרוב האסיסטים מהנד הוף, בסוף הוא סנטר קטן שמתגלגל לטבעת
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:12:14איזה קטע זה שגם באם וגם קראודר משחקים בלייקרס
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:14:50ממש. לא זכרתי את הטרייד הזה. בלבולי קורונה
צ'יקו
12 אוק 2020 03:12:41קראודר בסדרה נוראית.
dror
12 אוק 2020 03:12:57בקצב הזה הדבר היחיד שנותר בסימן שאלה זה אצל מי משחקני מיאמי סלומון היל ישן על הספה אחרי הבועה. סתם…מיאמי ב-3
מנחם לס
12 אוק 2020 03:12:58אני חושש שזה הסוף של מיאמי. עשו מה שיכולים היו. ג'ימי גמור הלילה
מנחם לס
12 אוק 2020 03:13:25רועי, מי מסקר הלילה?
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:13:39תומר
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:14:10טוב לצערי זה נגמר הערב.
ג'ימי לא בממבה מוד, באם לא כשיר לגמרי, את גוראן לא הספקנו לגלות. השאר לא מספיקים.
ודיוויס התחיל מעולה.
פאני, הקרס של דה שוט עובדת אפילו בלי הצהרה רשמית, רק במחשבה….
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:14:49אני מאשים את דה שוט
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:15:06רונדו אף פעם לא נפצע זה משהו מיוחד
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:15:50המשחק הזה גמור בגלל שבאם, קראודר והירו חלשים.
באטלר מקבל שמירה מלברון ודייויס מחכה בצבע
וכאילו לא מספיק, מהלך של 3 נק מהשופטים
מיאמי לא יכולים ולא יודעים לחזור מפיגור מול קבוצה שלא נותנת להם לרוץ.
תמיד מתחת לסל יחכה מישהו גבוה וסלים קלים אין להם.
.
הלייקרס במשחק סביר וברבה החטאות ועדיין מובילה בים
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:18:27זה מה שהיה צריך משחק קודם גם
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:15:51לא מאמין שעדיין נותנים לרונדו שלשות חופשיות
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:16:26וואוו באטלר חלש מאוד בהגנה היום על רונדו
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:17:06באטלר צריך לרוץ לסל כשדיוויס לא על המגרש. לקח ריבאונד התקפה ונכנס עכשיו, שימשיך ככה. יכריח אותם להחזיר אותו או את הווארד
MBK
12 אוק 2020 03:17:08אם רונדו היה על המגרש בסוף גיים 5 המשחק היום לא היה נערך
מנחם לס
12 אוק 2020 03:17:29אנדרה שחקן גמור. רובינסון והירו יכולים לשחק גם 60 דקות. מי צריך את איגטדלה???
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:17:43איכסה קשה לי לראות את הלייקרס כזה אוסף של יצורים דוחים הרבה זמן לא ראיתי
MBK
12 אוק 2020 03:19:45ספוילר
זה הקאסט של המפלצות בסרט ספייס ג’אם 2
מנחם לס
12 אוק 2020 03:18:19להכניס מיד את הירו, רובינסון, ואוליניק. עוד 3-4 דקות זה יהיה מאוחר
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:19:53אוניליק במקום אדאביו זה טוב אבל בשום פנים לא עם רובינסון והירו שלושתם לא יכולים להיות על הפארקט ביחד בטח לא מול הלייקרס, הירו בכללי נוראי הערב
MBK
12 אוק 2020 03:19:02לברון משחק על בטוח
חדירות ורמיסה כל הדרך לטבעת
עגל
12 אוק 2020 03:21:44אם דיוויס היה משחק ככה האליפות שלכם כבר מזמן היתה בכיס
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:19:26פשוט בודה הלייאפיפ והשלשות הפנויות שנתנו לרונדו
9 נק וזה כל ההפרש
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:19:40אני עומד לשבור פה משהו מעצבים
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:19:44העובדה הלא חשובה של היום: לברון יזכה (כנראה) ב-MVP פיינלס, בפעם השלישית במקביל לשנת בחירות אמריקאית לנשיאות (2012, 2016, 2020). יותר מכל אחד אחר – חלק משמעותי מהזוכים בפרס זכו בו בפעם היחידה באותה שנה, חוץ משאק ובירד
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:20:12מתקן – ג'ורדן זכה פעמיים בשנת בחירות, 1992 ו-1996
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:21:27גם רפובליקנים זוכים ב MVP של הפיינלס?
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:20:40וואו. באמת מעניין. תודה רועי.
ישר למצע שלו לבחירות 2028
noamcohen
12 אוק 2020 03:21:21אמן יזכה גם ב2024
MBK
12 אוק 2020 03:29:59בנשיאות או ב FMVP?
שי אבן צור
12 אוק 2020 03:19:53נראה שהסיפור גמור
מזל טוב לאוהדי הלייקרס.
מנחם לס
12 אוק 2020 03:20:03איך, איך מאמני NBA לא מבינים שכשהכדור אצל לברון והוא משדר כניסה,
מישהו צריך להגיע וליצור חומה עם השומר? לברון יהיה חייב למסור או פאול תוקף. הכניסות שלו הכי קלות ממש. אני פשוט לא מבין
noamcohen
12 אוק 2020 03:20:30איזה כניסות של לברון. הקינג משחק חזק הלילה הולך על הניצחון בכל הכוח. שמחתי לראות שדראגיץ חזר
asaf
12 אוק 2020 03:20:34עושה רושם שזה הולך להיות קצר וכואב הלילה.
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:21:01טוב, אני חושב שזה גמור. פלייאוף ממש ממש כיפי של מיאמי, גם הסדרה הזאת. נתנו כל מה שיש להם והשאירו אופטימיות אדירה לעתיד.
מנחם לס
12 אוק 2020 03:21:08מיאמי קבוצה מתה הלילה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:21:57הרכב של דראגיץ, באטלר, רובינסון, הירו ואוליניק/אדביו
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:22:20עוד עבירת תוקף של המלכה
מנחם לס
12 אוק 2020 03:22:33הגנת מיאמי פרוצה לחלוטין לצערי
דקסטר
12 אוק 2020 03:23:07פאק החטיא את שניהם
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:23:08הלייקרס בסוף הערב חייבת להעניק טבעת לאדאביו לקראוד
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:23:57שיתנו לקראודר את הטבעת של דני גרין
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:23:25הנפילה של לברון מדאיגה
dror2
12 אוק 2020 03:23:28זה לא היה פלייגרנט של באטלר? נתלה לו על היד
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:24:15הסיכוי היחידי של ההיט: לשכנע את לברון שהדרך היחידה שלו למצב את עצמו כעז הבלתי מעורער, ע"י שבירת שיא השלשות למשחק גמר. מייקל לא היה צלף דגול מרחוק.
10-20 זריקות מיותרות שלו מהלוגו וחזר המשחק
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:24:27מיאמי אאוט לגמרי
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:25:11אדבאיו מביך
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:25:26היה שם סל עצמי?
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:26:11הולך להיות פה 20 הפרש במחצית
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:26:18קראודר בושה וחרפה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:26:23בואנה אדביו הזה כזה טיפש, הוא אפילו לא מתאים לליגת העל, אני לא צוחק
מנחם לס
12 אוק 2020 03:26:59רובינסון!!!רובינסון!!!רובינסון!!!
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:27:20איזה נגרים מאימי, אדאביו הורג אותי מצחוק
dror2
12 אוק 2020 03:27:30וואו רונדו
דקסטר
12 אוק 2020 03:27:55רונדו ענק
כזה חכם
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:30:35אכן חכם מאוד
eliah malchi
12 אוק 2020 03:28:05מיאמי לצערי חושך
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:28:12כזה טיפש , שמח שאתם סוף סוף קולטים התלהבו לי שמעת את תייס, מיאמי צריכה להיות טיפים אם יתנו לו חוזה גבוה 8-10 מליון סנטר שמתגלגל לטבעת
מנחם לס
12 אוק 2020 03:28:51שיכניס כבר את אוליניק. אני לא מבין את הספו הזה. באם לא משחק. לא יודע מה קרה לו. הוא לא עצמו.
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:30:24הוא עצמו זה בדיוק היכולת האמיתית שלו, הוא לא שחקן יותר מול ידיים קצרות וסנטרים לא אתלטים כמו תייס זה מצויין, מול סנטר אמיתי זה לא מסוגל לעבוד (בדומה להראל), בהחלט לא מבין למה הוא שכח את אוניליק גם ככה אדאביו לא תורם מדי להגנת צבע לפחות יהיה ריווח טיפה בהתקפה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:29:10איזה עליבות של מיאמי.
כמו שהם משחקים עדיף שהיו מפסידים את משחק 5.
אם אני האסלם אני מתחיל לחלק כאפות לראש של כמה שחקנים.
סטירה לפרצוף של הירו ולאטמה לראש של באם בנאדו.
אכזבה
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:30:10כבודו של משחק 5 במקומו מונח.
עד שם
המשגיח
12 אוק 2020 03:29:15איזו הצגה של רונדו
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:29:15תגידו זה גמר נבא זה?
אדביו חודר ולא פוגע בכלום
היאו זורק מהפינה ולא פוגע בכלום
dror2
12 אוק 2020 03:31:01הזריקה של הירו היתה קשה, בתנועה ועם מגן כמעט עליו
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:30:12כמה חלשים מיאמי זה פשוט לא להאמין.
אדביו לא תופס שום ריבאונד, לא מגן על הצבע ועדיין כמעט ולא ירד מבפרקט
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:31:29הוא עצמו זה בדיוק היכולת האמיתית שלו, הוא לא שחקן יותר מול ידיים קצרות וסנטרים לא אתלטים כמו תייס זה מצויין, מול סנטר אמיתי זה לא מסוגל לעבוד (בדומה להראל), בהחלט לא מבין למה הוא שכח את אוניליק גם ככה אדאביו לא תורם מדי להגנת צבע לפחות יהיה ריווח טיפה בהתקפה
.
יואש זוהי מיאמי לטוב ולרע קבוצה חלשה מאוד, היא בנוייה על היכולת של באטלר להפיל אותם אתה משתק אותי גמרים אותם
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:30:29מוכן להתערב עם כל מי שרוצה שתוך 10 שנים מהיום אדביו עושה חמישיית ליגה ראשונה או שנייה פעם אחת לפחות
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:31:19ראשונה? קשה לי להאמין
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:32:17הפוטנציאל שם. הגנה, מסירה, ריבאונד ואולי גם יכולת עקבית ליצירת נקודות בהמשך (הוא הראה את זה גם על הענקים של מילווקי וגם נגד בוסטון). סדרה רעה עכשיו, אבל זאת גם פציעה וגם היה משהו כזה להרבה שחקנים שיהיו יותר גדולים ממנו
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:31:48😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:33:59חחחחחחחחחחמ הרגת אותי רועי איזה חמישיה ראשונה אתה צפית במשחקים ? מסירה? ריבאונד ?הגנה?
איזה פציעה פוגעת ביכולת קליעה ולא באתלטיות?
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:33:41בן אדם שאין לו פאקינג גאמפ ממילימטר
והןא יהיה בחמישיה על חשבון מי?
דייויס? אמביד?
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:34:28אמביד. קיבל יותר קולות ממנו לחמישיית ההגנה גם השנה, הוא יכול להשאר על המשחק יותר מ-3 רבעים
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:35:26מה זה משנה שהוא מסוגל לשחק 4 רבעים ולא להועיל בהם? עדיף את אמביד בלי רגל.
שוב לא ענית לי איזה פציעה פוגעת בקליעה ולא באתלטיות?
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:34:46איזה חמישיה ראשונה ? רק בצוות hoops, זה לא רק קליעה אין לו שם יכולת התקפית חמישייה ראשונה הרג אותי
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 03:30:42איזה יופי
השופטים נותנים למשחק לזרום ואין שריקות מיותרות!
Zivo
12 אוק 2020 03:31:07לא ברור למה דנקן יורד בכלל לספסל. היחיד שמסוגל לקלוע היום.
asaf
12 אוק 2020 03:31:12רונדו תופר את מיאמי. נראה שפשוט לא נשאר כלום במיכל של ההיט.
MBK
12 אוק 2020 03:31:40ההגנה של הלייקרס בית ספר היום
no funny shtuff
12 אוק 2020 03:31:40וואו מיאמי לא הגיעו.
זוועה של משחק מצידם, כאילו קבוצה אחרת.
ארבל חילבה
12 אוק 2020 03:33:32הקרס פועל גם בטלפתיה….
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:32:30רונדו נתן אותו סל 5 פעמים
מנחם לס
12 אוק 2020 03:32:30אפילו שאוליניק לא יעשה הרבה, הוא לפחות יוציא את דייויס מתחת לסל אל הפרימטר. דבר בסיסי ביותר
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:32:33טיפש הבאם הזה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:33:11יופי קראודר יפח
אתה חייב לנו עוד 8 נקודות וחטיפה
דקסטר
12 אוק 2020 03:33:532 שריקות מהירות מדי של השופטים נגד הלייקרס
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:34:20אם אני מיאמי אני לא מופיע למחצית השניה
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:35:23חחחחחחחח אדבאיו
חחחחלחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחללחחחחחחחחחחחחחחח
דקסטר
12 אוק 2020 03:34:26k
c
p
shadow
12 אוק 2020 03:34:27רונדו בא לעבוד
THE_REAL_FMVP#
אין למיאמי צ'אנס
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:34:28כאלה פוסיזזזז
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:35:03בגמר של 2008 הלייקרס הורידו ל-3-2 והפסידו ב-39 הפרש במשחק השישי. ב-2009 ו-2010 הם לקחו אליפות. בקרוב אצלנו? אני גם לא חושב
צ'יקו
12 אוק 2020 03:37:38העבר חוזר על עצמו. אל תספיד את החבורה הזאת
dror2
12 אוק 2020 03:35:31דיוויס מפלצת בהגנה
מנחם לס
12 אוק 2020 03:36:05אודביו כל כך איום!!!~!!~!!~~~~~~~אוליניק ספו. אוליניק
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:36:06צריך לעשות לאדבאיו בדיקת סמים בסוף המשחק
Zivo
12 אוק 2020 03:36:40אם אוליניק לא נכנס זה בזיון
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:39:58עכשיו אדבאיו גם לא קולע עונשין עונשין
וקראודר שחקן מפגר.
D_Wade
12 אוק 2020 03:36:56הלייקרס לא צריכים לעשות כלום. מיאמי מחרבנת את זה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:37:13למה ספולסטרה לא מוציא אותו????????????
די הרגת את המשחק כבר
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 03:38:53באמת, כל כך הרבה פעולות שטותיות של אדביו.
עדיף להכניס את אוליניק, לפחות לנסות…
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:38:09רועי לא מאוחר להתחרט
אדביו לגמרי בחמישיה הראשונה של הלייקרס
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:38:54אני עומד מאחורי מה שכתבתי שם. נתן עונה ממש טובה גם אם רע בסדרה הזאת (שילוב של מצ'-אפ, שימוש רע של ספו והפציעה)
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:38:17היו לי שמירות שהרגישו פחות ארוכות
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:38:33קראודר כפרה עליך תפסיק לזרוק.
תרחם עלינו
asaf
12 אוק 2020 03:38:35דיוויס כרגיל יחידת חיסול הגנתית של איש אחד. ספו חייב לנסות את אוליניק שאולי בעזרת הקליעה יוציא אותו החוצה
עגל
12 אוק 2020 03:39:36מיאמי חייבת בדחיפות קליעה מבחוץ. הם לא יכולים להמשיך להיכנס להגנה המדהימה של הלייקרס וליער הידיים שמחכה להם מתחת לסל.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:39:50אם מיאמי לא מןרידה את זה לאיזור ה12 תם הטקס
Zivo
12 אוק 2020 03:39:50לא ברור לי הסדרת חינוך 'הוא נותן לאוחיניק. לא הגיוני.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:40:18שיעלה גם את זלומון היל או מיארד לאונרד
מה אדביו עושה?
מנחם לס
12 אוק 2020 03:40:04ספו הוא האכזבה הכי גדולה שלי
shadow
12 אוק 2020 03:40:06מיאמי לא פוגעים מהעונשין השאירו שם 7 נקודות
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:40:50טוב זהו נשברתי עכשיו בסגירה הזאת לריבאונד
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:40:57מה אדביו עושה על הפרקט? מה?????????
צ'יקו
12 אוק 2020 03:41:00גם השופטים לבשו לבן… מה זאת השריקה הזאת? שניהם דחפו
shadow
12 אוק 2020 03:41:06הלייקרס בתצוגה הגנתית של אלופה
דקסטר
12 אוק 2020 03:41:06שמעו קארוסו….
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:41:08קארוסו עושה בוקסאוט לאדאביו חחחחחחח
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:41:22דיוויס מכפר על מה שלקח במשחקים 3-5, אבל הניצחון הזה לא עליו. מיאמי מזעזעת
shadow
12 אוק 2020 03:41:44מה שקרוסו עושה היום להוריד את הכובע.
עבר אצלי את קוז כשחקן האהוב בקבוצה
דקסטר
12 אוק 2020 03:41:54וואו
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 03:41:55אוליניק היה מכניש את שתי קליעות העונשין, באם מחטיא את שתיהן.
לגימי אין ברירה אלא לקחת את המשחק על עצמו.
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:42:18למה לקחת טיים אאוט בפיגור 24 הפרש בחצי? מה זה כבר משנה?
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:42:33ספלורטאה כזה אהבל, או שאשא בין מחזיק קלטות של הבת שלו לא מבין למה השאיר אותו על המגרש זה 4-5 עם קראוס זה 3 על 5
D_Wade
12 אוק 2020 03:42:46שיתנו להם את התואר מעכשיו. חבל לשרוף זמן על המחצית השנייה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:42:49איזה התפרקות של קבוצת חובבנים.
MBK
12 אוק 2020 03:42:56אם הייתי יודע שיהיה כזה קונצרט הייתי שם על עצמי חליפה במקום הבוקסר וגופיית סוף מסלול
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:43:21ולזה חברים קוראים התפרקות.
לא מכבדים את המעמד.
אני אשכרה כועס על עצמי שהתרגשתי לפני המשחק הזה.
לחגיגות של היצורים המאוסים האלה מהלייקרס אני בטוח לא אשאר ער.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:44:00הוצאת לי את המילים מהפה
dror2
12 אוק 2020 03:43:47איך אמר שמעון מזרחי? If you lead by 20 make ot 30, if you lead by 30 make it 40"
לטובת כולנו מקווה שמיאמי יחזרו ויהיה משחק, לטובת הלייקרס מקווה שהם לא יורידו את הרגל מהגז. כלום לא נגמר כמה דקות טובות ומיאמי חוזרים
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:44:30אם אתה משחק עם 7 שחקנים ב-6 משחקי גמר, במיוחד כשחוץ מאחד רובם טובים רק בצד אחד של המגרש, זה יכול להגמר ככה. נתנו שלושה משחקים טובים בגמר הזה, 3 שלא
מנחם לס
12 אוק 2020 03:44:45ומה איגודלה עושה על המגרש? כ-ל-ו-ם. אז שספו יכניס או אוליניק. את מאיירס ליאטונרד. גבוהים וטריים ויד משלוש. אני לא מבין את הטמטום שלו. פשוט מאמן מטומטם
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:44:59זה גמר זה? אני במקום מיאמי יורד במחצית ביזיון
דקסטר
12 אוק 2020 03:45:0830
no funny shtuff
12 אוק 2020 03:45:24איזה אנטי קליימקס המשחק הזה. מבאס..
מיאמי חזרו להיות המיאמי של 2 המשחקים הראשונים, רכים וחלשים.
הלייקרס דורסים אותם בלי שום בעיה.
כשמגיע מגיע – ברכות ללייקרס על האליפות, הקבוצה הכי טובה העונה ללא עוררין.
מאיר אריאל
12 אוק 2020 03:52:22המחצית הזאת במעמד הזה ביכולת הזאת זה בלתי נסלח.
זה אגב מה שאקח מסגרת הגמר הזאת. את ההשתנקות הזאת של מיאמי במשחק 6.
לא נשכח ולא נסלח.
יאללה זה כל כך פואטי שהשיקוץ הטמא יזכה ברביעית שלו בדנת 2020 המקוללת.
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:45:4230 הפרש במחצית
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:45:45המשחק הכי מביך שאני זוכר ממיאמי tho
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:46:01הקבוצה הכי חלשה שראיתי משחקת בגמר.
גם בגמר קונפרנס לא זוכר דבר כזה
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:47:09כשהם מפסידים הם הקבוצה הכי חלשה שראית בגמר, כשהם מנצחים (או אפילו מפסידים במשחקים צמודים) זה נעלם?
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:49:28אנשים התרגשו רק בגלל שמיאמי קבוצה גרועה ככ שאיכשהו הצליחה לגנוב 2 משחקים.
דייויס עם רגל וחצי במשחק הקודם קלע 28
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:47:56בהחלט בין החלשות בהיסטוריה בגמר, בגמר קונפרנס היו הרבה זבל מהמזרח במהלך השנים
עגל
12 אוק 2020 03:47:00עצוב מה שקורה כאן, התמוטטות מוחלטת
גיא רוזן
12 אוק 2020 03:47:07ידעתי שלהיט נגמר הכוח, אבל, וואו.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:47:14והם ממשיכים לחדור על דיויס כאילו הןא מטר שישים
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:48:48חושבים הוא תייס , ואמת לאדאביו אין קליעה מה הוא יכול לעשות האהבל? לזרוק הוא לא מסוגל גם למסור הוא בקושי יודע.
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 03:47:39זהו תמ"א
מיאמי פשוט לא מצליחים לקנות סל. נסגר השיבר ואין סל….
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:48:18לא נגמר למיאמי הכח.
לברון ודייויס שיחקו גפ טריליון דקות.
הם פשוט לא מסוגלים לעשות סל והלחץ מחוסר היכולת לעשות סל גרם להם להחנק
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:49:45לברון בין 36 עם קילומטראג אדיר שיחק 42 דקות, ממש לא עייפות אלא יכולת
dror2
12 אוק 2020 03:48:22איזה תצוגה הגנתית של הלייקרס. להוריד את הכובע. מיאמי קבוצה טובה והלייקרס פשוט מפרקים להם את ההתקפה
רועי ויינברג
12 אוק 2020 03:48:22קריסה עצובה, אבל הייתה לי הרגשה שזה יקרה אחרי שנתנו את כל מה שיש להם על המגרש במשחק 5. מאחל לכל אוהד עונה כזאת, גם כשהיא נגמרת ככה
shadow
12 אוק 2020 03:48:32הלייקרס היא היא האנקונדה האמיתית
ושחקני המשנה המושמצים עושים את העבודה
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 03:48:48מעניין שאין אף הייטר פה שיורד על לברון כשהשיפוט לא נותן לו מתנות…
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:49:20נצן לו לתת מרפק ועוד עבירת תוקף אבל לא השיפוט
צ'יקו
12 אוק 2020 03:51:13הוא מקבל מתנות בסיטונאות אבל זה לא הבעיה
המשגיח
12 אוק 2020 03:49:04ברכות לאוהדי הלייקרס. לספור את הדק' אחורה
dror
12 אוק 2020 03:49:15ראית קבוצה בלי שחקן של 21 נק' למשחק בפלייאוף…ולקחו 2 משחקים…
no funny shtuff
12 אוק 2020 03:49:52איזו התפרקות.. מיאמי מביישים את המעמד.
יאללה להתראות בעונה הבאה, ברכות ללייקרס.
MBK
12 אוק 2020 03:52:46האנטי קליימקס של המשחק –
כתובית לגביי המועד של גיים 7
*if necessary
דקסטר
12 אוק 2020 03:51:19איך שגרין לחץ כבר בפתיחה על כל המגרש היתה לי הרגשה שנראה את הלייקרס חדים.
אני פשוט חושב שמיאמי נכנסו להלם מהאינטנסיביות שהלייקרס עלו כי לא ראיתי דבר כזה כל העונה ולא הם.
אם לא היתה מחצית זה גם היה ממשיך ל 60…
הלייקרס פשוט צריכים לשחק אותו דבר כי השופטים בטח ינסו להכניס טיפה יותר את מיאמי למשחק.
MBK
12 אוק 2020 03:54:24במינוס 28 כלום לא יעזור למיאמי
לא ברמת ההגנה של הלייקרס ובאופן שמיאמי נראית
כמו מתארגף לפני נוק-אאוט
Tragic Bronson
12 אוק 2020 03:53:59אדבאיו צריך לזכות בתואר השחקן שמזיע הכי הרבה, הבן אדם טפטפת אנושית
ברוך רובין
12 אוק 2020 03:55:46על שם פטריק יואינג
MBK
12 אוק 2020 03:56:25אתה זוכר את יואינג?
היה נוטף כמו הנקרות בראש הנקרה
Zivo
12 אוק 2020 03:54:30יאללה או שהסיפור סינדרלה הכי גדול בהיסטוריה מגיע במחצית השנייה או שברכות ללברון דייויס ובעקר… דני גרין שבסך הכל בחור טוב וישמח שזה ייגמר
sroni741
12 אוק 2020 03:57:46לילה טוב, משחק פשוט מביך . אף אחד לא הגיע , לא בהתקפה ולא בהגנה, אדבאיו זה בושה לא מבין איך הוא מקבל כל כך הרבה קרדיט במשחק אליפות, דראגיץ' מיותר כל הקטע, כנראה גם מנטלית במקום לעזור רק הרס כשאולי בנו עליו. עונשין לא קולעים, והגנה לא עושים , אפילו בוקס אאוט בעונשין, התקפה מחפירה כשלגבה יש שתי עבירות באים אליו לקבל עוד ועוד בלוקים. בין עשרת המשחקים הגרועים שיצא לי לראות מקבוצה בפיינלס, עוד לפני שתי השלשות של הלייקרס הם היו עם איזה שמונים אחוז מהשתיים, ככה לא נראית קבוצה שבאה לנצח, אלא קבוצה ש"עשתה את שלה" כמה לייאפים קלים. חבל.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 03:59:2620 שנה אני עוקב/רואה גמרי נבא.
זאת בפער הקבוצה החלשה ביותר.
אם הלייקרס לא היו קבוצה חדשה לגמרי, היה נגמר פה 4-0 בממוצע של 20.
הנטס הובסו על ידי הספארס ובעיקר הלייקרס, אבל שתיהן היו מחוברות יותר ורצו יותר זמן.
.
איך אנחנו ב2020, בגמר, ולסנטר שלך אין זריקה ממילימטר?
לפורוורד שלך (קראודר) אין שום דריבל ובטח לא ג׳אמפ.
אנחנו ב2020, כדורסל הוא לא כדורגל, אם לא תקלע לא תנצח.
.
קבוצה צעירה יכולה לקחת אליפות, גןלדן סטייט עשו את זה ב2015.
אבל על חוסר יכולת וחוסר כשרון אי אפשר להתגבר.
.
ספולסטרה, כמו לא מעט מאמני נבא, רוצה להראות לכולם שהןא יודע הכי טוב ומחק לגמרי את אוליניק, כנראה בגלל העבירות על השלשות.
.
איך לעזאזל באם אדביו משחק, איך?
אני באמת אומר את זה לטובתו, כל רגע נוסף על הפרקט רק יוסיף לטראומה שהוא יחווה כשתגמר הסדרה והוא יצפה בהקלטות.
.
אני לא יכול להאשים את נאן והירו שחודרים שוב ושוב כדי לקבל את אותו הבלוק מדייויס. לוחצים להם את החיים.
באם? הוא מקבל רדיוס 2 מטר – תזרוק כבר יא חתיכת נגר חלש.
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:00:36הרבה אשמה על ספלורטאה הלילה לא אומר שהוא יכל לנצח אבל הוא לא ניסה בכלל, הקרדיט הבלתי נגמר לאדאביו ולקראודר , ההכנסה לפריזר של אוליניק (שפרח במשחקים שהמטלית באם היה פצוע), וחוסר גיוון .
sroni741
12 אוק 2020 04:01:00קרדיט ענק ללייקרס שבאו מפוקסים עם הגנה חזקה ולוחצת ודאבל אפים על באטלר שלא מוצא את עצמו. הירו עם פתיחת משחק רעה ואיבודים אבל לא מבין למה הוא נכנס להקפאה.
דדי
12 אוק 2020 04:02:52https://thumbs.gfycat.com/AbsoluteColorlessAnnashummingbird-small.gif
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:03:57לא יודע מה איתכם אני ממש נהנה מהטיפש באם , כתבתי על זה פה לא הקשיבו התלהבו מסדרה מול תייס ואז מתפלאים כרגיל
Tragic Bronson
12 אוק 2020 04:04:07מאמי גמרו את כל הדלק במשחק הקודם, מרוטציה של 7 שחקנים בכזו רמת אינטנסיביות צריך יותר מיומיים להתאושש, באטלר בקושי הלך במסיבת עיתונאים, והלייקרס מהצד השני שמים גז עד הסוף בהגנה. יאאלה מחצית שניה.
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:04:42לברון יתחיל להרים מספרים לקראת הזכייה ב-MVP גמר. יכול לסיים עם טריפל דאבל של 25 נקודות
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:05:49אין באמת תועלת לבאם על המגרש כרגע. סתם לשבור אותו עוד למשחקים הבאים, כבר עדיף שיהיה על הספסל
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:08:10אין לו תועלת כל הסדרה ״דיוויס סטופר״ ואולסטאר לפי hoops
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:05:49אין כמו לראות את המטלית באם חחחחחח עושה לי את הערב
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:06:42אשכרה שום דבר לא הולך. כבר עדיף לשלוף א נאן ושחקנים שבקושי שיחקו מהספסל, אולי הם יוכלו לתרום משהו. סולומון היל ואלה
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:07:26לדברי ידידי האשך מי שהולך לישון עם קראודר שלא יתפלא שקם עם ארון שידה וכיסא
Ido5
12 אוק 2020 04:09:18ההיט עם כמעט אותה כמות של איבודים וסלי שדה
MBK
12 אוק 2020 04:09:24הלייקרס זורקים זין
יאללה לנצח 43 ולסיים עם שיא פיינל
dror2
12 אוק 2020 04:09:31מי אמר שבאטלר לא מתעייף ורגיל לשחק הרבה בפלייאוף?
Ido5
12 אוק 2020 04:09:31איזה חושך הירו
Ido5
12 אוק 2020 04:10:21זריקות שבמשחק 5 נכנסו לבאטלר על הפרצוף של דייויס פשוט עפות מהטבעת
דקסטר
12 אוק 2020 04:10:25וואו איזה אחוזים גרועים לשלוש
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:11:54וזה הלייקרס יהיו חייבים להוסיף שנה הבאה,ויהיה הרבה יותר קל כאלופה, אי אפשר יהיה להסתמך על קלעי ה3 האלה, עוד 1-2 רודפי טבעות לרוטציה יעשה רק טוב
KingJames23
12 אוק 2020 04:12:41לא הייתי נותן לדני גרין למדוד חום בכניסה. חייבים שחקן חמישיה במקומו
Ido5
12 אוק 2020 04:11:25דייויס עם 4 עבירות
המשגיח
12 אוק 2020 04:11:26שמישהו יספר להירו שהוא יכול לחזור לזרוק עם 2 ידיים
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:11:42באם הסקורר המוביל של מיאמי…זה אומר הכל כשהוא משחק ככה
דקסטר
12 אוק 2020 04:11:47אי אפשר לראות את ההתקפה של הלייקרס המחצית הזאת
הם לא מרוכזים 100 אחוז
KingJames23
12 אוק 2020 04:11:56הנה זה מגיע……
KingJames23
12 אוק 2020 04:13:37באטלר על הפנים היום. נראה עייף מאוד גם בהגנה
עגל
12 אוק 2020 04:14:21טוב לפחות לא תהיה הארכה הלילה
דקסטר
12 אוק 2020 04:15:36מה עכשיו הוא על הפיטבול
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:16:18ואני חשבתי ששחקנים כמו ביסמארק ביומבו כבר עברו מהעולם.
זה כמו כל פעם הגנרל החדש שיבוא ויציל את המדינה.
ככה זה עם ה״סמי ביגמן״ בגובה 2.06-2.10 שלא מסוגל לקלוע אבל יש לו איזה ״סקיל״ כמו ריבאונד, או יכולת מסירה כלשהי.
טריסטן תומפסון, ביסמארק ביומבו, עכשיו אדביו. בטח פספסתי כמה.
.
רןעי מצטער אבל אני אלך פה כירורגית:
איזה חסימות ופיק אנד רולים אדביו עשה בסדרה הזו?
אחוזי עונשין לא טובים בסדרה (מעריך סביבות ה67-73)
לא פקטור בריבאונד
חור בהגנה
איבודי כדור
ראש בקיר
.
איזה סיבה יש למיאמי להשקיע בשחקן כזה?
זה עבר מהעולם.
זה משחק של מי שקולעת מול מי שקולעת יותר.
D_Wade
12 אוק 2020 04:18:46אם היית רואה משחקים של מיאמי מעבר לסדרה הזאת הייתה לך תשובה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:21:07ראיתי את כל הסדרה נגד בוסטון בלייב. כל הסדרה בלי להחמיץ משחק אחד.
נגד מילווקי ראיתי 4 מתוך ה5
נגד אינדיאנה 2 מתוך ה4
מספיק?
D_Wade
12 אוק 2020 04:22:42אז אתה אמור להבין איזו סיבה יש למיאמי להשקיע בשחקן כזה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:25:14ואגב, אני טעיתי בגדול לגביו.
חשבתי שהוא הרבה יותר מהפח זבל בגובה 206 שהוא.
עגל
12 אוק 2020 04:21:31צודק. ההגנה של הלייקרס טובה גם מתחת לסל וגם בחוץ, זה מה שגומר את המשחק של באם. אם למיאמי היה משחק חוץ יותר חזק גם המשחק של באם היה טוב יותר
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:23:49מה שאין למיאמי זה משחק פנים
יש להם 19 גארדים שיכולים לקלוע.
אבל המשחק שלהם חד גוני כי אין להם כלום בפניפ
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:22:28ואני מזכיר לך, זה מסוג השחקן שאתה משלם לו בשמחה בהתחלה ואז אחרי שנה בגג אתה מבין את הטעות שעשית.
אני לא לוקח את השתלשלות האירועים במזרח בבועה כמשהו שאמור היה לקרות בעונה רגילה
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:22:39צפיתי במיאמי כל הפלייאוף ועוד איזה 15-20 משחקים בעונה הסדירה, פרט להניד אוף ולעבור שחקן חלש לא מרוכז כמ תייס בצעד ראשון אין לו כלום, לא קליעה לא חדירה בטח לא מסירה , הוא לא מסוגל להאט לשנייה שחקנים נורמליים. קאפלה משודרג, לא יודע איך השוו אותו לגרין באתר שחקנים שונים לגמרי.
התקרה של באם מאוד מאוד נמוכה זה בכלל לא משנה הגיל זה קשור לסקילס וליכולת לפתח אותם.
D_Wade
12 אוק 2020 04:25:47מה הקשר תייס עכשיו?
שחקן חלש לא עושה עונה של 16-10-5 ובטח שלא נותן כמה טריפל דאבלס. וזה עוד בלי קליעה ומסירה…
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:26:52תגובה מפורטת ב-283. אני לא מאמין שאצליח לשכנע אתכם, שניכם מגיעים עם ארגז של דעות קדומות שיראה ממש רע עוד כמה שנים. תמשיכו לקרוא לו קפלה ונחזור לזה כשהוא יהיה בגמר המזרח בשנה הבאה
Smiley
12 אוק 2020 04:16:23מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 אוק 2020 04:16:50אוי אוי אוי…
לא התעוררתי, ועכשיו… גם עכשיו אני לא בטוח… WTF???
Zvika Bar-Lev
12 אוק 2020 04:16:53גארבג' טייים עד הסוף. הולך לישון.
דקסטר
12 אוק 2020 04:18:56אוהדי הלייקרס צריכים להגיע לרבע האחרון עם 30 הפרש אחרת אנחנו לא רגועים
Ido5
12 אוק 2020 04:18:57חחחחחח נחמד שספו לוקח טיים אאוט ב-33 הפרש
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:20:13מיאמי בעונה הבאה תלחם על הגעה לפליאוף, במזרח, כן.
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 04:22:02לא יגיעו אלא אם יביאו סופרסטאר.
צ'יקו
12 אוק 2020 04:24:06מוכן להתערב איתך שהם עולים מהרביעייה הראשונה ואני לא שולל שיגיעו שוב לגמר
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:25:14חד משמעית. אנשים פה מדברים כאילו הבאקס, הראפטורס והסלטיקס היו לוקחות את הסדרה הזאת בהליכה
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 04:27:45אף אחד לא היה לוקח בהליכה אבל לדעתי הסלטיקס היו מגיעים משחק שביעי.
שנה הבאה הסלטיקס יהיו לדעתי בגמר ואם לא, מקווה שסטיבנס ילך וינסו מישהו אחר בעמדת האימון.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:26:23יאללה תרשום.
נטס
סלטיקס
רפטורס
פילדלפיה
מילווקי
זה כבר מספיק?
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:28:08אחת עם שני שחקנים שלא שיחקו העונה, מאמן ראשי רוקי ואמונה שהם יעשו תורות בתפקיד של המאמן. אחת קרסה העונה וצריכה המון שינויים בסגל בשביל התקפה מתפקדת. נשארנו עם הטופ 3 של העונה – טורונטו הייתה אובר-אצ'יברית העונה (ואמנם גם מיאמי, אבל מיאמי צעירה יותר). בוסטון ומילווקי יכנסו קודם.
.
הירו, באם ונאן צעירים וימשיכו להתפתח. מיאמי זה ארגון שמוציא 110% מהשחקנים שלו שנה אחרי שנה. לא הולכים לגרד פלייאוף, נו באמת
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 06:22:43היתה שנה יוצאת דופן ומיוחדת מבחינתכם. לדעתי לא תחזור.
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:24:34אל תגזים זה המזפח פוגשים זבל כמו המיקס ושארלוט 4 פעמים בשנה וקבוצות כמו אורלנדו עולות לפלייאוף
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 04:20:58איזה החטאות של קראודר
זהו, מיאמי פשוט שבורים!
אין מה לראות כשאיןבכלל תחרות.
e.a sport
12 אוק 2020 04:21:04לא משנה כמה תנסה להקטין את שחקני מיאמי
הם גדולים עם מאמן ענק.
אבל מולם עומד הgoat הרישמי
shadow
12 אוק 2020 04:21:21השח מט של ווגל עם ההכנסה של קרוסו לחמישיה.
גמר את מיאמי
dror
12 אוק 2020 04:21:26לילה לבן שחור משחור…🤦♂️
e.a sport
12 אוק 2020 04:22:34אין איזו ידיעה מרעישה ממרתפי הללל
איזה הייל מארי?
קקי של עז על בובת וודו?
dror2
12 אוק 2020 04:23:34אם מיאמי רוצים סיכוי למשהו הם צריכים לשנות משהו… להכניס את אוליניק, לחץ על כל המגרש, להתחיל להעיף שלשות בתחילת התקפות, משהו. אחרת אפשר לגמור כבר את המשחק
Smiley
12 אוק 2020 04:23:48Ido5
12 אוק 2020 04:25:24חחחחחחחן מצוין ביותר
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:24:38יואש ראית אותו משחק העונה? רוב השנה תפקד בעיקר כפאוור פורוורד ואחד השחקנים היחידים בליגה שהצליחו לשמור טוב על שחקנים הרבה יותר קטנים מהם ולשחק גם נגד סמול-בול. עשה עבודה טובה בפלייאוף על יאניס, אולדיפו, ברוגדון וטייטום. כששיחקו איתו כסנטר מול שחקנים הרבה יותר גדולים זה לא עבד וזה גם על ספולסטרה – היה צריך לנסות באחד המשחקים דקות שלו ליד אוליניק או לנארד כשהוא בתפקיד יותר קל הגנתית.
.
אין שחקנים שיודעים למסור טוב כמוהו. זה בולט כשיש הרבה תנועה בהתקפה, משהו שנעלם בפלייאוף (למרות שמסר לא מעט בסיבובים במזרח), אבל כל ההתקפה המוצלחת של מיאמי בעונה הסדירה ובסיבובים הראשונים התחילה מראיית המשחק שלו. סיכוי טוב שהוא הגבוה המוסר השני הכי טוב בליגה אחרי יוקיץ' אם לא מחשיבים את לברון.
.
כרגע לא קולע מרחוק ומשחק ההתקפה שלו כסקורר מאוד חד-מימדי. נכון, אפילו יש כתבה כמעט מוכנה על זה שתעלה מתישהו בשבועות הקרובים. אבל הוא ביג-מן מאוד switchable שיודע למסור יותר טוב מכמעט כל אחד אחר בליגה. זה בדיוק סנטרים שמחפשים היום. אתה מדבר רק על הסדרה הזאת כשהוא שיחק 3.5 משחקים וברובם לא היה בריא לחלוטין. אפשר גם לדבר על גמר המזרח שבו הוא הוביל את מיאמי בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים ולהגיד שהוא העתיד של הליגה.
.
האמת באמצע. הוא שחקן כדורסל טוב מאוד שיכול להיות מדהים, אבל לא מספר 1 ואולי גם לא מספר 2 באלופה עד שהוא לא מפתח את ההתקפה. אני חושב שזה יקרה כי הוא רק בן 23 והראה זריקה יחסית טובה במיד-ריינג' המועט שלקח בפלייאוף הזה, והשילוב של יכולת השליטה שלו בכדור ורוב מה שהוא הראה העונה משאיר המון אופטימיות. בסדרה אחת, אנדרסייזד ופצוע, הוא לא היה טוב. כן אפשר לדבר על זה ש-6 פוט 9 אינץ' זה נמוך מדי לסנטר וזה דיון לגיטימי, אבל כל מי שקורא לו "נגר", "מטלית" או כל דבר אחר ראה 3.5 משחקים שלו העונה, לא הסתכל על דף סטטיסטיקה או קובע דעות אחרי מעט מדי משחקים. אתה מעל זה.
Smiley
12 אוק 2020 04:29:55רועי, עוד לא הבנת שזה כדי לשנמך את ההישג של ההוא… מצד השונאים ומצד האוהדים של הלייקרס שלא מבינים איזה מתנה נפלה עליהם שלברון החליט להגיע אליהם (אחרת עד עכשיו הם היו מדברים על הפוטנציאל של הצמד העל-קולי….לונזו את אינגרם).
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:34:07מה אתה מבלבל את המוח?
החמאתי 100 פעם ללייקרס, ללברון, לדייויס, לרונדו.
תקרא את התגובות במקום לזיין את השכל
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:31:04עזוב פצוע או בריא, מה שרןאים ממנו לא קשור לכשירות.
אני כבר 17 עונות מחכה שדזונטה מורי יפתח קליעה, ויש לנו את מאמן הקליעות הכי טוב בהיסטוריה של הנבא, וזה טרם קרה.
.
באם הוא שחקן עם תקרה מוגבלת.
תראה איך הנוכחות של יאניס, שעושה הכל פי 100 יותר טוב מבאם, עדיין תוקעת את מילווקי.
.
פליאוף הוא כמו mri, כל מה שאתה חלש בו יתגלה ויש לבאם הרבה מאוד מקומות כאלה.
היו שחקנים שעשו קפיצה מטורפת אבל היא היתה אל ורק בגלל הקליעה – לנארד הןא הדוגמא הכי טובה.
לפני שלמד לקלוע הוא היה עוד שחקן עם הגנה מדהימה, זהו.
.
על איזה יכןלת שליטה בכדןר? הבן אדם פאקינג נגד, אני בכנות לא זוכר חדירה אחת שלו לסל
בסדרה הזו. גפ בקודמת זה היה אליהופים או התגלגלות בפיקאנדרול
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:37:44יכול להביא לך סרטונים אם אתה רוצה. יש לו שליטה טובה בכדור והוא אפילו זכה בתחרות המחורטטת של ה-skills באול-סטאר (שלא משנה כלום, אלא זה שהוא הוביל כדור בהצלחה בפלייאוף). יאניס תוקע את מילווקי כי מילווקי לא יודעת מה לעשות ברגע שהוא נעצר בצבע, זאת גם כתבה באותה סדרה
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:32:41רועי כתבתי את זה עוד אחרי הסדרה מול בוסטון אחרי שהיה לי בערך 35 משחקים שלו העונה (עם הפלייאוף).
במהלך העונה אין התאמות אז סנטרים קטנים כמו קפלה הראל אדאביו … חוגגים.
.
אין לו משחק מסירה או ניהול משחק בטח לא ברמה מספקת לא משנה כמה תנסה להכניס את זה או את ה5 אסיסטים שרובם באים מהנד אוף. איפה הוא ואיפה יוקיץ מבחינת יכולת מסירה שמיים וארץ.
.
עוד שקר שכתבת זה שהוא עבודה טובה מאוד מול יאניס בפלייאוף מול יאניס בנו קיר של 3 שחקנים, לבד יאניס היה מנקה איתו את הפארקט אבל משחקי לידו בלדסו וניל ואז לעשות חומה זה המהלך המכון.
.
אתה כנראה לא מבין שההתקפה של מיאמי תמיד הייתה היכולת של באטלר להניע אותם זה למה רציתי שלברון ישמור עליו , בדיוק כמו שיאניס היה חייב לשמור עליו, ממש לא אדאביו.
האמת הוא סנטר שמתגלגל לטבעת עם טיפה הנדאוף ולכן קאפלה משודרג ממש לא שחקן טוב שיכול להפוך למדהים
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:35:01עזוב אתה הייטר.
וגם מה שאתה טוען זה בגלל שנאת שחורים כי אתה מצביע לטראמפף
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:38:42הורגים אותי אלא שקוראים הייטר לכל דבר כשלא מסוגלים לנסח טענה, שתו מהקוקטייל של מנחם לפיו כל מצביעי טראמפ תומכים בטרור
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:41:12לא הייטר ואני לא חושב שאף אחד ממכם שונא שחורים. היו לאדביו לא מעט אסיסטים מהאנד-אוף, אבל ממש לא כולם (למרות שזה כן נשק שמיאמי אוהבת). יש לו גם מסירות שמוצאות שחקנים חופשיים לגמרי על קשת השלוש או בצבע. לא יוקיץ' כי אף אחד לא יוקיץ' בגובה הזה, כן מוסר טוב.
.
נגד יאניס בנו קיר אבל זה לא היה קיר של 3 שחקנים שעומדים בצבע כל המשחק. הם עשו תנועה ואמנם באם לא היה השומר העיקרי בסדרה על יאניס אלא קראודר, אבל כל פעם שהוא נכנס לצבע באם סגר את הקיר הזה ועשה עליו עבודה טובה כשקיבל אותו ב-1 על 1. גבוהים נמוכים זה אכן בעייתי, אבל הוא הראה יותר גיוון מהארל או ת'ייס וגם שיחק כפאוור פורוורד רוב העונה כשרק בפלייאוף ובבועה הוא עושה את ה"סטרץ'" לסנטר. גם בשנה הבאה אני חושב שהוא יהיה יותר PF ואז הגובה פחות בעייתי.
.
ההתקפה של מיאמי, ואני חושב שהיו לי יותר שעות מיאמי מכל אחד אחר בפלייאוף הזה ובעונה הזאת, היא לא רק היכולת של באטלר להתניע אותם. גם היכולת של באם, גם היכולת של דראגיץ' וגם הקליעה של רובינסון, הירו והשאר. הוא סנטר שיכול לשמור על גארדים (קפלה לא כזה) ומוסר הרבה יותר ממה שקפלה עשה בכל שלב בקריירה. לא קפלה משודרג.
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:47:09קפלה לעולם לא הצטרך למסור כי הוא משחק ביוסטון קבוצה שמביאה לרכז בלבד את הכדור כדי למנוע איבודים, זה גם אחת הסיבות למה לקאפלה יש אחוז אפקטיבי גבוה משמעותי מזה של אדאביו (הארדן מנהל משחק טוב יותר מכל אחד במיאמי בפער),
לקאפלה אין יכולת מסירה וגם זאת של אדאביו לא ברמה גבוהה (עם קאפלה זה F אדאביו זה C או D), זה גם למה יש לו הנדאוף שלא ראינו מקפלה, אבל אלה שחקנים על אותו שטנץ . שחקנים חד ממדיים (סנטרים שמתגלגלים לטבעת) שלא שווים חוזה גדול זה יכול לעבוד מול קבוצות ללא הגנת צבע כמו בוסטון לא כמו קבוצה רצינית
הוא לא מסוגל לשמור על גארדים, בכללי השחקן היחד בליגה שמסוגל לשמור על גארדים ופווארדים מעמדת הסנטר זה דיוויס.
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:51:39זה קצת מעגל סגור – קפלה אמנם מעולם לא היה צריך למסור כי הוא שיחק בקבוצה חד מימדית והתפקיד שלו היה לרוץ פנימה או לרוץ החוצה, אבל הוא באמת היה מצליח להיות כזה יעיל בהאנדאופס? רוב שחקני הליגה לא כאלה.
.
אדביו הכריע משחקים בסיבוב הראשון בפלייאוף על אולדיפו וברוגדון. אחד היחידים שהראו, גם בעונה הסדירה (שאמנם פחות חשובה), שהם יכולים לשמור על 1-4. יכול להיות שמוקדם מדי להכריע אחרי ריצת פלייאוף אמיתית אחת ובשנה הבאה נגלה שאני טעיתי לגמרי ואתם צדקתם, או ההפך
דקסטר
12 אוק 2020 04:26:1335% רציתי..
תביא לי 30
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:26:45מאיפה ואן גנדי שולף את השטויות האלה?
וניל טרופי
12 אוק 2020 04:27:03ברכותיי לאלופה
וניל טרופי
12 אוק 2020 04:31:04ומי יתן ולא נחזה עוד בגמר כזה בחיינו.
MBK
12 אוק 2020 04:27:05אפשר לקרר את הדום פרניון
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:29:00אלופה מרשימה מאוד. היחידה מ-4 המדורגות הבכירות שהגיעה לגמר אזורי (וכמובן גם לגמר הכללי) בפלייאוף היחיד בלי ביתיות וכשחקן חמישייה שלה נשאר בבית ולא משחק בכל הפלייאוף. ריספקט
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2020 04:33:56רונדו עם 19 נקודות.
המשחק הכי טוב שלו בפליאוף?
אולי אחד מ 2, שחקנים שלקחו אליפות גם בסלטיקס וגם בלייקרס?
עגל
12 אוק 2020 04:34:32ללל עדיין בוכים על אובדן אינגראם ולונזו?
חבל שלא נתנו גם את קוזמה בחינם
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:37:18מי בכה? תראה מה כתבנו בטרייד אחרי השטויות שלא מעט כתבו באתר , ארגון רקוב שנועד לכישלון הפליקאנס, דיוויס זה סופרסטאר לברון היה מטריד את כל הקבוצה יכלו להוציא יותר
גיא רוזן
12 אוק 2020 04:41:52זה ההבדל בין להיות חבר מלא ב-ללל לבין להיות פרילנסר כמוכם, השב"רניקים… דך המסרים קצת שונה.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:38:29הטרייד הוכיח את עצמו.
השאלה מה יקרה עןד 2-3 עונות כשאין נכסים, כל הסגל הזה מבוגר ומי שלא זה לא שחקנים שהיתי בונה עליהם (קןזמה, קארוסו למשל)
.
הטרייד של הקליפרס בכלל גמר אותם, עם יציאה אפשרית של שני הכוכבים, טרייד כל שיי גילגיוס (רכז, בדיוק מה שהיה חסר) וויתור על 900 בחירות דראפט.
.
הנטס עד לא מזמן שילמו על הטעויות עם פירס ןגארנו.
.
.
בכל אופן בינתיים זה עבד מצוין.
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:40:58זה היה צפוי דיוויס סופרסטארבשיאו, גם ללא אליפות הטרייד הזה היה ענק וחד צדדי לליקרס כי התקרה הייתה גבוהה משמעותית, צריך לחזור לימיו של קארים לטרייד כזה חד צדדי.
.
הקליפרס עדו טעות שהימרו על פות גורג ככוכב שני עדיין אני מאמין שהטריד ישתלם להם כל עוד קוואי נשאר לעוד שלוש שנים ולא יוצא מהחוזה עונה הבאה
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:48:15פות גורג זה גדול
עגל
12 אוק 2020 04:42:47עוד שנתים שלוש לא יקרה כלום. כמו בכל טרייד הם לקחו הימור. יש אליפות? זה הצליח. מה יהיה אחר כך? תהיה ירידה טיבעית. האתגר שלהם, עם ירידת לברון, יהיה לשמור על קבוצה תחרותית סביבדיוויס. זה לא פשוט אבל עצם ההישג של האליפות שווה את זה.
והלייקרס עדיין לא ניצחו, בינתיים הם מתרשלים בשני צידי המגרש
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:47:39המשחק גמור ממזמן
dror2
12 אוק 2020 04:40:29עדיין לא נגמר. 21 הפרש תשע דקות לסוף, כמה עצירות ושלשות וזה חד ספרתי
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:40:40רןעי, למקרה שאיבדת אותי – לבאם יש שליוה בכדןר בתחרות סקילז או וואטאבר.
הדבר שבעיקר ראיתי ממנו בפליאוף זה עמידה עם הכדור כאילו זה שק תפוחי אדמה, כדהןא מחכה שמישהו כבר יקח את זה ממנו בהאנדאוף
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:42:22אז כנראה לא ראינו אותו פלייאוף
עגל
12 אוק 2020 04:43:26מול בוסטון הוא היה אדיר
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:47:20מול בןסטון היה לו את תייס – 204 כבד
בוסטון בכל מה שקשור למשחק פנים גורמת למיאמי להראות כמו קבוצה אימתנית
ברוך רובין
12 אוק 2020 04:49:33בוסטון זה קבוצה קצרה תייס הוא 2.04 עם מוטת ידיים של 2.13 ללא אתלטיות, דיוויס זה 2.11 עם מוטת ידיים עד הירך של 2.27 ואתלטיות, הווארד 2.10 עם אותה מוטת ידיים מפלצתית 2.27 וגם בעל ניתור, אדאביו מול בוסטון היה גוליבר
רועי ויינברג
12 אוק 2020 04:42:53אגב ריצת 11-3 בינתיים של מיאמי. טו סמולר דה השפלה
Nisimiko Kofi
12 אוק 2020 04:44:41ראזון רונדו השחקן הטוב ביותר של הלייקרס בדרך לאליפות!!!!
ישששששששששששששששש
Nisimiko Kofi
12 אוק 2020 04:44:53רונדו הוא ה FMVP האמיתי.
לברון ניפח מספרים בהפסדים, והיה מזעזע בהגנה, וגם לוזר במאני טיים לאורך הסידרה.
גיא רוזן
12 אוק 2020 04:51:28…וראסל ווסטבריק הוא ה-MVP.
yoash_son_of_tulila
12 אוק 2020 04:54:23וקנדריק פרקינס הוא הGOAT
איצקו
12 אוק 2020 05:00:22חחחחח
צודק מאה אחוז תוציא את לברון מהליייקרס והם מסיימים את העונה הסדירה עם יותר ניצחונות ממילווקי ואת הפלייאוף הם עושים פו פו פו אנד פו
דקסטר
12 אוק 2020 04:45:48כזה אפס הקוזמה הזה
Tragic Bronson
12 אוק 2020 04:47:01נראה לי מיותר להשאיר את דראגיץ' על המגרש, סתם מסכן אותו בהחמרת הפציעה והוא קר לגמרי
k bull
12 אוק 2020 04:57:48בשביל מה ג'יימס ודייויס משחקים עכשיו ?
אין בזה שום דבר ספורטיבי
Ido5
12 אוק 2020 04:59:10מתקרבים לסוף, וחייב להגיד שהכרתי את האתר רק במהלך הפליאוף ופשוט כיף להיות חלק, באסה שלא תהיה ליגה כנראה עד ינואר
ההיט לדעתי קבוצה מצוינת שצריכה עוד קצת להתחזק ונראה אותה עושה צרות בשנים הקרובות, ומעניין לראות מה יהיה עם הלייקרס, כי מתישהו הם יצטרכו להתמודד עם זה שהסגל אומנם מאוד מנוסה, אבל גם לא צעיר מדי.
כבר מצפה לטריידים של האוף סיזן
רועי ויינברג
12 אוק 2020 05:01:08הגמר הזה מכניס הרבה דיונים היסטורים על הפרשים לדומיננטיות. הלייקרס יכלו לנצח ב-40 במשחק הראשון והשישי, שניהם נגמרו בהפרשים יחסית קטנים
רועי ויינברג
12 אוק 2020 05:01:59שמח בשביל לברון. מגיע לו
עגל
12 אוק 2020 05:07:34חבל שחגיגות האליפות לא מתרחשות באולם הביתי. מגיע את זה לאוהדים.
חוץ מזה לא התגעגעתי לקהל מי יודע מה
וניל טרופי
12 אוק 2020 05:07:39בקשה קטנה לפיית המשאלות, בשביל צדק כלשהו בעולם הזה, בבקשה בבקשה שדיוויס לא יחדש חוזה בלייקרס.
Smiley
12 אוק 2020 05:21:13ברור שלא… עכשיו שנתנו את ה-FMVP ללברון, זה נקודת שבר ביחסים ביניהם… קרע בלתי ניתן לאיחוי…
עגל
12 אוק 2020 10:11:22ברור כי עד שהוא בזבז את השנים הטובות שלו בפליקאנס והגיע סוף סוף למועדון חדש וגם לקח בו אליפות, הוא יעבור למינסוטה כדי להתרענן ולתת קצת סיפוק למגיב מוביל בהופס קו איל
thog
12 אוק 2020 05:11:59מזל טוב לאוהדי הלייקרס על האליפות
תודה לכל "אוהדי" הלייקרס על שחלקתם עמנו את הסבל והדמעות של להתמודד עם אליפות של לברון בקבוצתם (זה היה טעים ומזין במיוחד)
בהצלחה לכל השאר בשנה הבאה (בתקווה שתהיה שנה הבאה)
מומי החציל
12 אוק 2020 05:13:43מה זה הבושה הזאת שקיבל FMVP?
היו חייבים לשים את אדביו על הבמה והשופטים ואדם סילבר וה BLM
הם ה MVP האמיתיים של הלייקרס
עכשיו כל הייטרים יכולים לעזוב את האצבע מהמקלדת לדחוף אותה לטוסיק ולישון על האף
לפלופ נסיך של מומי
וניל טרופי
12 אוק 2020 05:22:56טקס מרגש, דני גרין וגאבל מגי כבר לא יודעים איפה לשים את המדליות שלהם, סילבר שכח שאין קהל, גיני באס מדברת ואף אחד לא מקשיב, ווגל ממשיך לעודד את השחקנים כאילו אנחנו בגיים הראשון, דיוויס על סמים ולברון אחד שדורש כבוד, גאד דם ריספקט. סשה ברון כהן לא יכל לעשות זאת טוב יותר.
חיים
12 אוק 2020 05:27:47מזל טוב לייקרס. כל הכבוד מיאמי על פלייאוף מצוין (גם לייקרס כמובן), ונקווה למשהו שונה בעונה הבאה