עכשיו נודע מה-AP שעשרות מאורחי הבית הלבן בעצרת הרפובליקנית שבחרה בו שוב כמועמד המפלגה לבחירות הבאות נידבקו מהחיידק. 90% לפחות מהאורחים ישבו כתף-אל-כתף ללא מסיכות, לאור השמיים, והיום נודע שרבים מהם אכלו אותה.
למעשה, כנראה הרבה יותר מהם נידבקו מהנגיף, אבל מתביישים להודות. ידוע שמלבד ה-13 הראשונים שנודע עליהם (אשתו מלניה, ושתי הבלונדיניות – אחת הPRESS SECRETARY שלו והשנייה ה-PRESS SECRETARY של הבית הלבן, ו-3 סנטורים – כולם מצופפים בשתיים-שלוש השורות הראשונות), עוד 14 ממקורביו חולים.
טראמפ, המסרב בינתיים לקחת בדיקת קורונה אבל טוען שהוא 'בריא', מתכנן שתי פגישות, אחת בבית הלבן היום, לכמה מאות אורחים שבוודאי יופיעו ללא מסכות, וביום ראשון בעיר רדניקית בפלורידה. מי שיחבוש מסיכה בעצרת הזאת בפלורידה…אני לא מקנא בו.
היום כמה ממומחי הקורונה הגדולים מנבאים שפלורידה תהפוך ל-"BALL OF FIRE" בעוד חודשיים-שלושה. היום היתה שוב עלייה בקורונה ב-39 מדינות ארה"ב (אתמול היתה עלייה ב-37 מדינות).
וטראמפ – וכל שפוטיו – מתבדחים על חובשי מסיכות.
*************
הוריקן עצום בגודלו – דלתא – נוחת ממש ברגעים אלה על חופי אלבאמה ולואיזיאנה
****************
תמונה של אנשי מיליציה שתכננו לחטוף את מושלת מישיגן ולהרגה, ולכבוש את בניין הממשלה.
לפני כחודש:
Trump calls protesters who carried guns into the Michigan Capitol 'very good people' and says the governor should 'make a deal' with them
1.אני חושש מאד שתתחיל כאן מערכת קרבות אמיתית – תחילה מקומיות – בכל רחבי ארה"ב. על זה טראמפ בונה
המאסר היום של 13 אנשי המיליציה – 6 באשמה פדרלית ע"י סוכני FBI פדרלים בגין תכנון חטיפת מושלת מישיגן Gretchen Whitmer – ולדון אותה למוות מיידי, ולכן יהיו צפויים לפסק דין מוות – ו-7 שנאסרו ע"י בפקודת Michigan Attorney General Dana Nessel, והעונש המקסימלי שלהם יהיה מאסר עולם, הוא ההוכחה הסופית שהייתי זקוק לה שהגלל טראמפ משהו גרוע ביותר עומד לקרות כאן בעוד 26-27 יום. הם-הם המיליציה הימנית-קיצונית, נאצית, שכל מי שמצביע טראמפ מצביע גם עבורם, שהדבר שיענג אותם יותר מכל יהיה לתלות כל יהודי אמריקאי על עץ גבוה.
אנשי FBI שהושתלו כחברי מיליציה אחרי שה-FBI גילה חלופת מסרים, והם היו בין המתכננים לחטוף את גרצ'ן וויטמר בבית הקיץ שלה, ואז לכבוש את בניין הממשל של מישיגן, ולערוך לה משפט מהיר על "בגידה במולדת", ו-"בגידה באזרחי ארה"ב על שסגרה את המדינה ללא הצדקה ובזאת סיכנה את חיי כל תושבי המדינה". אנשי המיליציה האלה חמושים בנשק קטלני ביותר, ולמעשה הם מחכים כבר מעל 100 שנה לרגע בו "סוציאליסטים ישתלטו על הממשלה הפדרלית". טראמפ, למעשה, עודד אותם כשהוא אמר להם ב-DEBATE נגד ביידן – "STAND BY". ' היו מוכנים'.
זאת לא בעייה של מישיגן לבדה. אותו סיכון – שנראה יותר ויותר אמיתי קיים בכל מדינה בארה"ב. אנשי המיליציה חמושים בנשק קטלני. הרבה אררחים מחזיקים בבית אקדח קטן לביטחון אישי, לא למלחמה. עכשיו השאלה בראשי היא מה יהיה עם הצבא – ש-50 גנרלים בדימוס שלו פירסמו מכתב מחאה חמור ביותר נגד טראמפ. וכמובן מה יהיה עם המשמר האזרחי והמשטרה.
אני יודע טוב-טוב שהרבה גולשים ילגלגו עלי. גם כשכתבתי על הסכוי שזה יקרה רוב הגולשים צחקו עלי, והיום זה הפך לנושא אמיתי וקיים במדיה בארה"ב. התכנית שנירקמה לחטוף את המושלת ואז 'לכבוש את הממשלה' כבר לא מצחיקה אף אחד.
אמש, ב-DEBATE בין סגן הנשיא מייק פנס, והמועדת להיות סגן נשיא של ג'ו ביידן קמלה האריס, פנס נשאל מה הוא יעשה במקרה שהרפובליקנים יפסידו בבחירות, ודונלד טראמפ יסרב לקבל את התוצאות (שהוא כבר מכנה 'הרמאות והזיוף הגדולים בהיסטוריה') הוא סרב לענות על השאלה.
את התשובה נבאתי לפני איזה חודשיים או משהו כזה, ועד אז – למיטב ידיעתי – איש לא דיבר על כך: יתפתחו כאן קרבות של ממש בין המיליציות השונות המאורגנות בכל חור בארה"ב, לבין…אני עדיין לא בטוח. הבחירות הן ב-3 לנובמבר, אבל לפי כל הסקרים ההבדל בין ג'ו ביידן וטראמפ גדל עד 17-18%. אבל טראמפ הוא עדיין הנשיא, וה-COMMANDER IN CHIEF ('המפקד העליון') של הצבא עד ה-20 לינואר, 2021, יום ה-INAUGURATION. מצד שני, התעורר כאן דיון רציני (עם צורך לשנות את החוקה) על מי מפקד המשמר האזרחי.
ישנם הטוענים ש'המפקד העליון' הוא גם מפקד המשמר האזרחי והמשטרה, אבל רוב המחוקקים שנשאלו והסכימו להביע דעה, ורוב מומחי ההיסטוריה והממשלה הפדרלית לא כל כך בטוחים. ישנן מדינות שתחת החוקים והקונסטיטוציה שלהן ניתן להבין שמושל המדינה הוא גם מפקד המשמר האזרחי והמשטרה.
לך תדע. אולי זה יהפוך סתם למערכות וקרבות מקומיים בהם כל אדם עם נשק יחליט בעד מי הוא נילחם.
רק אל תגידו לי שלא הזהרתי שזה בדיוק לאן שטראמפ מוביל.
אז מה? עלי להתכונן? הבן של אשתי גייל, קני, ילד שגידלתי מאז היה בן 12 שייך לאיזו שהיא 'קבוצה' שנפגשת אחת לשבוע, ומתאמנת במשחקי מלחמה. נהגתי לדבר איתו פעם בשבוע או משהו כזה. אנחנו כבר 3 חודשים שלא מדברים, ואפילו גייל בקושי מדברת. צלצול פה וצלצול שם, והיא משוחחת בעיקר עם דבי אשתו, שמאמינה שהקוביד הוא HOAX אבל הן לא מזכירות מילה בנידון.
2. האם טראמפ איבד את זה?
מי שראה את טראמפ כשהגיע מבית החולים לבית הלבן, ראה את מנהיג העולם החופשי עומד על מרפסת הבית הלבן. מוריד בשאט נפש את מסיכת הפנים, ואחרי רגע של דומיה, הוא לפתע הרים את ידו להצדעה צבאית מגוחכת, ומשך אולי איזה 30 שניות ראינו אדם שפרצופו הביע לא פחות ולא יותר מדיבוק. ממש פרצוף של מין מניה. אני ראיתי פנים של אדם שאיבד את השפיות.
זה היה לפני 5 ימים. מאז התראיינו עשרות רופאים, פסיכיאטורים, וחוקרי הקורונה-19, וכולם ללא יוצא מין הכלל הסבירו שאין כלל שאלה שחולי קורונה הנזקקים לטיפול בבית חולים – הווה אומר הנגיף התקיף את האדם בעוז ובעוצמה – מאבדים את דעתם בצורה זו או אחרת. היו חולים שפשוט איבדו את הכרתם לתקופה ממושכת. אחרים טענו שבזמן המחלה הם זוכרים מחשבות מבולבלות ולא מסודרות. ולכולם ידוג שסטרואידים הם 'SPEED', בנוסף להשפעתם על גידול בסיבי השריר. כמות הסטרואידים שהזריקו לנשיא היתה, אולי, הגדולה ביותר שאי-פעם ניתנה לאנוש במכה אחת. אחרת אין דרך אחרת להסביר כמה מהדברים שאמר היום בראיון של שעה שלמה עם FOX BUSINESS:
*היא (קמלה האריס, מ.ל) היא אסון. היא קומוניסטית. היא מפלצת. היא שקרנית".
ואז בטוויטר:
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) August 11, 2020
*Voters rejected Harris. They smartly spotted a phony. But not Joe Biden. He's not" that smart," a narrator in the video says. "Slow Joe and phony Kamala. Perfect together, wrong for America."
*אני הבראתי מהקרורונה כל כך מהר (בולשיט הבריא. להביא הוכחות של בדיקה שלילית הוא לא מוכן, לא יכול, לא רוצה, לא מסוגל ומסרב להראות, מ.ל) כי אני PERFECT SPECIMAN" (ייצור גופני מושלם)
*אילולא המאבק הפנטסטי שלי היו לנו היום מיליוני קורבנות, לא רק 213,000.
*אף מנהיג ואף מדינה לא הצליחו למגר את הנגיף כפי שעשתה ארה"ב בהנהגתי.
*החיסון שפותח בהנהגתי (מה טראמפ עשה בנידון? תרם כסף לאיזו שהיא מעבדת מחקר בארה"ב ובעולם) ייצא לשוק עוד לפני הבחירות. אנחנו אוגרים מספיק מנות חיסון לחסן כל אשה, איש, זקן, וזקנה בארה"ב. זה יהיה הישג שייזכרו לטובתי גם עוד הרבה דורות של אנשים.
* (בקשר לעקקשנות המובנת של ביידן לא להתאמת עם טראמפ על אותה במה:)
"כל חברי הרפובליקנים רוצים לחבק אותי ואפילו לנשק אותי. אף אחד לא פוחד להידבק. אני כבר לא חולה. אין לי יותר אף נגיף של קורונה הגוף"
*(אז למה הבית הלבן לא מוכן לפרסם מתי הוא ניבדק והתוצאות היו שליליות):
"הבית הלבן לא מדווח על דו"חות רפואיים של הנשיק. זוהי פגיעה בפרטיות של הנשיא"
בולשיט!!!
* על ביידן: "I think they — you know, there is an expression, an old expression, was used badly in old time ago in politics. I think they brainwashed him. They brainwashed him. He doesn't know where he is. He doesn't know what he's doing."
**על ד"ר פוסי: "Dr. Fauci is a nice man, but he's made a lot of mistakes, like, you don't have to ban them coming in from very infected China. I did it anyway, and we saved hundreds of thousands of lives."
*על המהירות בה הוא 'התגבר' על הנגיף:: (הרופאים, מ.ל):
tThey told me I have a super-human body 'they've never seen a body kill the coronavirus' like my body
3. בקיצור: מטורף, שקרן, נרקסיסט, גזען, ואולי אדם שאפילו איבד את דעתו! הקונגרס החליט "TO INVOKE" (להשתמש, או לבצע) את האמנדמנט ה-25
(היום גם צפון קרולינה, ג'ורג'יה, (ועוד כמה מדינות) הודיעו שמספר הבוחרים בהצבעה המוקדמת עולה פי שניים על כל דבר שקרה בעבר. טראמפ עומד לאכול אותה בגדול, והמפלגה הרפובליקנית (וכמה סנטורים שלפתע מנסים להתרחק מטראמפ) תחטוף כזאת מבוסה בקונגרס ובסינט שייקח לה עשרות שנים להתגבר עליה. וזה אומר דוק לס, שחמישים שנה ויותר הצביע 'אדום' (רפובליקני).
הדמוקרטים השולטים בקונגרס החליטו היום "TO INVOKE THE 25TH AMENDMENT "(להשתמש או לבצע) את האמנדמנט ('השינוי' או 'התוספת' לחוקה) ה-25 המאפשר להחליף נשיא לפני תום כהונתו "אם הוא לא כשר יותר למלא את תפקידו".
(אני לא מבין מה הם מנסים להשיג 27 ימים לפני הבחירות. כנראה סתם להכניס לו עוד 'בומבה' שהוא לא ישכח מרוב בושה עד יום מותו, כי ב-27 יום אין כלל סיכוי להגיע עד להצבעה)
4. ריק ברייט, ראש קבוצת ה-BIOMED של טראמפ וממשלתו שהתפטר בגלל 'שקרי הבית הלבן'. "כל חברי לשעבר, הרופאים החוקרים, חוששים לאבד את משרתם, ומוכנים לומר מה שהבית הלבן מצווה עליהם, בניגוד לשבועתם כשקיבלו את רשיון הרפואה שלהם 'לעשות כל מה שביכולתם להציל חיי אדם'"
הכותרות הראשיות:
Vaccine expert and whistleblower Rick Bright resigns from federal government
הראיון איתו היום ב-CNN
גיא א
9 אוק 2020 05:58:33לא יודע מה להגיד לך דוק. באמת נהיה קצת מטורף כאן. אני לא שותף לדעתך על המיליציות כי הם ברובם חבורת לא אינטליגנטים שלא יגיעו רחוק, אבל אם אתה צודק הלך עלי. אני לא בכושר לפזצטות באמצע שיקגו. לא עשיתי מטווח מאז מלחמת לבנון השנייה ווגם הברכיים לא משהו.
מנחם לס
9 אוק 2020 06:08:19גיא, לא צריכים אינטיליגנציה גבוהה כדי להשתמש ב-AN13 היורה 3 כדורים בשנייה!
trusttheprocess
9 אוק 2020 06:47:00כזכור טראמפ הוא זה שכתב בטוויטר
Liberate Michigan
וזה שכל הזמן לא מגנה ואפילו תומך בימין הקיצוני שכל מה שהם רוצים זה לעשות מהשחורים עבדים ולרצוח את היהודים.
עוד מעט יבוא ברוך ויגיד שהכל שטויות וטראמפ לא התכוון ושהוא עדיין מצביע בשבילו
טראמפ הולך להיות מובס בעוד 3 שבועות וזה כל מה שחשוב
אשך טמיר המקורי
9 אוק 2020 11:38:23ברוך בפוליטיקה מקרה אבוד. צריך לדעת לשחרר
IDO
9 אוק 2020 06:56:50עוד מעט יגיעו החמישה שישה פסיכים של האתר ויתחילו לקלל אותך ואותי מנחם.
רוב הקוראים מנחם מסתכלים בשעת נפש על מה שקורא אצלכם אבל לא מעוניינים להכנס לקרבות בוץ .
חשוב לזכור שכל אחד רואה מה שהוא רוצה לראות. הפיד באינטרנט יודע להראות לך רק מה שאתה חושב. פוקס ואן בי סי ידווחו על אותו אייטם אחרת לגמרי. תהליך הקיטוב הוא בשיאו.
היתרון בארצות הברית שיש לכם כלים להלחם עם מטורף כמו טראמפ. מה יגידו אזרחי ביילרוס גאנה וישראל שאפילו מערכת בחירות הוגנת הם לא מקבלים. אני מדבר על זיופים בחירות. קודש הקודשים של הדמוקרטיה.
erez
9 אוק 2020 07:03:40מי ששם אותי שווה ערך לאזרח ביילרוס וגאנה, איבד אותי לחלוטין.
החיים בסרט שלך ושל עוד רבים אחרים שאני מכיר, הינם הזויים, מלאי שנאה, הסתה, פילוג.
אתם אלו שמפלגים ומסיתים ולא אף טחד אחר.
אפשר שלא להסכים עם החלטות הממשל פה אבל להפוך אותנו לגאנה כי אתה שונא את הממשל, זו כבר הזייה.
כאשר יהיו בחירות, לך לקלפי, ככה מחליפים משטר..
לא עי נסיונות הפיכה ברחובות.
dror2
9 אוק 2020 09:08:35אנחנו לא בבלארוס ולא בגאנה. דווקא בתור אחד שפעיל בהפגנות נגד ביבי ודרכו המושחתת, אני אומר שחשוב לראות את המציאות כמו שהיא ולא כמו שחוששים שהיא תהיה. הבחירות בישראל מנוהלות בצורה עניינית, ועם כל כך הרבה אנשים ממקומות ומסגרות שונות שכמעט בלתי אפשרי לזייף תוצאות מעבר לאחוז אפסי של הקולות. אם ביבי היה יכול לזייף את התוצאות הוא אולי היה עושה את זה, ובטח לא מביא למצב שבו הרוב נגדו כבר שתי מערכות בחירות.
IDO
9 אוק 2020 09:50:55כדאי שגם אתה תפקח את העיניים. מדינה גירשו. שמונה צוותים ישראלים אחרי הבחירות. איפה הם למדו את המקצוע?
erez
9 אוק 2020 09:58:34מסכים איתך.
לכן אני אומר – אין לי שום בעיה עם דעות שונות, חוסר הסכמה, סלידה ממערכת שלטונית וכו וכו.
זה היופי במשטר דמוקרטי – כל אחד ראשי להביע את דעתו מבלי לחשוש שימצא רת עצמו נעלם פתאום מעל פני האדמה ומוגלה למחנה עבודה.
לכן כל מי שמסביר לי שאנחנו מדינה של דיקטטור הוא לא רלוונטי בעיני לשיח ואין לימכל כבוד לדעה המוקצנת, מוגזמת הזו, שהמציאות בה אנו שוללת את המחשבה הזו לחלוטין.
הטלויזיה רוויה בתוכניות סאטירה שפוגעות ומזלזלזות במשטר השכם וערב.
אנשי תקשורת שמתבטאים באופן קשה וקיצוני נגד נבחרי הציבור.
ברקוביץ ואסייג שמביאים לאולפן שרים בממשלה וצורחים ונוזפים בהם באולפן כאילו היו הגננות שלהם.
במשטר דיקטטורי זה לא עובד ככה.
נושא ההפגנות בעת הזו הוא בעייתי ביותר ומנסים לטפל בו בכפפות של משי תוך חרדה קשה ביותר לתגובות שיגיעו מצד ציבור המפגינים.
מקבל דעות שונות אבל כאשר מסבירים לי שדיקטטור מנהל את המדינה הדיקטטורית בה אנו חיים, איבד אותי ואת הקשבתי לו.
Dor
9 אוק 2020 10:22:40ארז אתה לוקח את זה לכיוון שטחי מדי. אנחנו לא בלארוס אבל אנחנו בכיוון הרבה יותר חמור ממה שהיה כאן אי פעם. לדוגמא, כשאדם אחד לבד מחליט לחתום על הסכמי שלום עם מדינות אחרות זו דיקטטורה, כשאדם אחד בלבד קם בבוקר ומחליט לפזר כסף ללא הבחנה (אני מדבר על המענקים לכל אזרח) זו דיקטטורה. כשאדם אחד עושה הכל כדי למנוע את קיום המשפט הפלילי שלו זו דיקטטורה. דמוקרטיה מאידך היא ריבוי דעות והגנה על זכויות מיעוטים והפרדת רשויות. ביבי מכרסם במונחים האלה כבר כמה שנים. אז כשאומרים לך שישראל הופכת לדיקטטורה זה לא אומר בהכרח שמחר נראה טנקים ברחובות אבל כן אומר שתהליכים לא טובים קורים פה ולכך שותפים כל מי שתומכים בנתניהו
Dor
9 אוק 2020 10:25:33ובקשר לברקוביץ׳ ואסייג שכם הם לא יקירי השמאל כידוע, הם הצליחו להוציא מפוליטיקאים מהימין את האמירות הכי אותנטיות שמראיין כלשהו הצליח (חוץ מקרן מרציאנו בראיון ההוא עם ביבי), אמירות שמעידות בדיוק על מה שהפוליטיקאים האלה חושבים עלינו (רמז: הם לא סופרים אותנו וגם אותך)
דוקטור רזי הופמן
9 אוק 2020 15:31:26זה לא רק גאנה ורפובליקות בננה, זה ארדואן ופוטין.
אנשים צריכים להגיד תודה שיש פה זכות דיבור וף אחד לא מונע את חופש הדיבור.
זה לא יקרה במדינת ישראל. מדינה שנותנת זכות בחירה כמעט לכולם גם לכאלה ששוללים את קיומה.
דמוקרטיה כזו לא קיימת בשום מקום, אבל פוטין וארדואן זה כאן….
חגי "התותח" ניסני
9 אוק 2020 08:23:56*שאט נפש
למרות שהרעיון של שעת נפש יכול להיות רעיון טוב (מדיטציה?)
.
לגבי השאר אני לא רוצה שחלילה תרגיש שמקללים אותך בשעת הנפש (בעצם אולי זה כמו "שעת הנעילה" של יום כיפור?) ו/או שאני חש ושלום (*חס ושלום) לא אהרוג את הדמורטיה שקיצה בפתח. אז אני לא אוסיף דבר.
.
.
.
(מה? לא אמרתי כלום..)
IDO
9 אוק 2020 09:51:24תודה תותח.
etayle
9 אוק 2020 09:49:05יושב בנכר, ומשווה את אזרחי ישראל לבלארוס, ניתוק קווים לדמותו.
IDO
10 אוק 2020 01:44:16היי איתי. אני יודע מה שאני מדבר. הבחירות בישראל מזוייפות קבוע. לא הקול שלך . הקול שלי.
אני לא בישראל מ 2003. בשביל להפסיק את אזרחותי אני צריך ללכת לבית משפט בישראל. או ללכת לקונסול/ ששגרירי שלי לחתום על מסמך ואז משרד החוץ מחליט בנושא. אני ניסיתי פעם אחת ולא ויתרו עליי. משרד החוץ דחא את בקשתי.
בבחירות של 2017/8 היו יותר קולות מאשר אזרחים ישראלים פיזית בישראל. אלו אותם בחירות שהליכוד הואשם שמ 20:00-22:00 הכניס קולות למעטפות. מאז כבר כל המפלגות עושות את הטריק הזה.
איך אני יודע שזוייפו כי הייתי בישראל אותו זמן. הקלפי שלי הוא ביפו. אבל הייתי בחיפה. והלכתי להצביע. אמרו לי לך לקלפי שלך. הלכתי הגעתי בחמישה לעשר בלילה. אמרו לי הצבעתי כבר. היו רק 2 משקיפים אחד ליכוד אחד שס.
בדקתי בבחירות של 2016. לא הצלחתי לבדוק האתר בדיוק לא עבד (במשך חודש). ישראלים מהגרים כמוני ראו שהם הצביעו למרות שהיו בסדיני או מלבורן. זה 200000 קולות שהעבירו את הליכוד משוויון לנצחון.
היה עורך דין דוד לוי. שעשה הרבהרעש ובלגן והביא רשימה של כל השמות ושם אותה על שרת בלונדון. היום הוא נעלם באופן מסתורי. היו ארגונים לטוהר הבחירות שהראו פיזית מספר קולות מול אזרחים שהיו פיזית בישראל. החקירה התמוססה.
.
בעבר היו עוד שיטות:
– מזוודות של תעודות זהות מברוקלין שהגיעו לבני ברק. ואדוקים הלכו להצביע איתם כמה פעמים (שחור עם זקן, לך תבדיל, אם בכלל יש פקחים ממפלכה אחרת מהאגודה)
.
– משאית עם פתקים מחיפה שהלכה לאיבוד (ההסתדרות בחירות אחרונות ניסקורן מול יחימוביץ) חיפה עיר אדומה.
.
ליווי זקנים לקלפי עם פתק מוכן במעטפה (כל המפלגות עושות את זה)
הציפור הנדירה
9 אוק 2020 11:58:04לא היו בישראל זיופים בחירות במידה שבלעדיהן היו משתנות התוצאות. במצב בישראל רחוק מבגאנה או ברוסיה הלבנה וכדומה.
הציפור הנדירה
9 אוק 2020 12:05:12*זיופי בחירות
עידן
9 אוק 2020 07:05:52טראמפ הפסיד את הבחירות עוד לפני הקוביד.יש יתרון קבוע של יותר מ 10 אחוז דמוקרטים בארצות הברית כבר 30 שנים.ב 2016 הרבה נשארו בבית גם מפני שלא אהבו את הילארי וגם כאלו שלא האמינו שלטראמפ יש סיכוי לנצח.הילארי ניצחה ב 3 מיליון קולות אבל היו חסרים לה כמה עשרות אלפי קולות במישיגן ויסקונסין ופנסלבניה.הדמוקרטים שהם ביתרון מספרי גדול בארצות הברית למדו את הלקח ויישמו אותו כבר בבחירות האמצע של 2018שהצביעו בטירוף(רוב המתמודדים ב 2018 לסנאט היו דמוקרטים ולכן הם הפכו רק בקונגרס.ב 2020 רוב המתמודדים בסנאט הם רפובליקנים ולכן הדמוקרטים יקחו גם את הנשיאות גם את הסנאט וגם את הקונגרס).
טראמפ הוא משוגע ולא ילך בלי מאבק.נראה הרבה דם ברחבי ארצות הברית.ביידן יושבע בינואר אבל אנו צופים בשקיעה של ארצות הברית שהגיע היום כבר ל 27 טריליון חוב מיליוני מובטלים והומלסים חדשים כשיגמרו התקנות להשהיית שכר הדירה אחרי הבחירות ואלימות מטורפת שתגיע לשיא אחרי הבחירות.השקיעה התחילה מזמן אבל מ 11.9.2001 היא רק מאיצה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 אוק 2020 08:15:51אם נלך 32 שנה אחורה, ל-88, היו מאז 4 שנות בוש האב, 8 שנות בוש הבן, ו-4 שנות טראמפ. סך הכל 16, ומהצד השני – 8 שנות קלינטון, ו-8 שנות אובמה. כלומר שוויון בין המפלגות. איפה אתה מוצא את היתרון הדמוקרטי?
trusttheprocess
9 אוק 2020 08:41:05בוש הבן לא באמת ניצח
מה שעשו בספירת הקולות של פלורידה הייתה רמאות וגור פשוט ויתר
עידן
9 אוק 2020 08:48:12גניבת הבחירות הכי גדולה שהייתה.אל גור ניצח גם בקולות וגם בפלורידה אבל אח של גורג ג׳ב בוש היה בזמנו מושל פלורידה וגנב שם את הבחירות.היו מלא עניינים משפטיים וגור שלא רצה שאמריקה תהיה בלי נשיא הרבה חודשים נכנע וכשסגרו את כל הקולות והתברר שגור ניצח שם ג’ורג׳ בוש כבר היה נשיא.הניצחון היחידי של הרפובליקנים ב 30 שנים האחרונות היה ב 2004 שבוש ניצח את קרי והיה נשיא בזמן מלחמה.אותה מלחמה שכעבור 4 שנים הובילה את בוש לסיים את תפקידו כנשיא עם אחוזי הפופולריות הנמוכים ביותר בתולדות אמריקה.בין 15-25 אחוזים
עידן
9 אוק 2020 08:53:03ומאנו התכוונתי משנות ה90 לא מ88 שבוש האבא כיהן.שילוב של שינוי דמוגרפיה ודורות חדשים שלא מאמינים באותם דברים כמו הבייבי בומרס.כל דור מאז שנות ה90 הולך יותר שמאלה מקודמו.בשביל הרבה צעירים פלוסי הילארי שומר וביידן הם ימין על מלא
Ljos
9 אוק 2020 11:16:16הידד, קראו לי צעיר!
ברוך רובין
9 אוק 2020 08:51:04עידן טראמפ לפני הקורונה היה מנגב את ביידן ולוקח עוד פעם את הבחירות בהליכה, היה פה מצב כלכלי אדיר שלא היה המון שנים.
עידן
9 אוק 2020 08:55:52לא היה שום מצב כלכלי אדיר.ממש לפני הקורונה אחרי 3 שנות כהונת טראמפראיתי סקרים שתמציתם-1 מכל 6 אנשים אמר שמצבו השתפר ב 3 שנים הללו.3 מתוך 6 אמרו שמצבם נשאר אותו דבר ו 2 מתוך 6 אמרו שמצבם הורע.
המשותף ל 1 מתוך 6 שאמרו שמצבם הוטב הוא שכולם מרוויחים מעל 100000 דולר לשנה
ברוך רובין
9 אוק 2020 09:12:40אוי התחלנו עם השקרים? תבדוק מה היה מצב האבטלה לפני הקורונה?
עידן
9 אוק 2020 09:44:30אובמה הוריד את מצב האבטלה ממה שבוש השאיר לו.טראמפ הוריד אותה מ אובמה בעשיריות האחוז.גם טראמפ כל הזמן מתלהב שעבודות חדשות נוצרות בתקופתו.בתקופת אובמה נוצרו יותר.אבל כל עניין האבטלה ויצירת מקומות העבודה הם אחיזת עיניים גם בגלל שיש מלא אנשים כמו בכל מקום בעולם שכבר לא זכאים לאבטלה ולא נחשבים בספירה וגם לגבי העבודות רובם עבודות של שכר מינימום וחלקם אפילו של חצי משרה בזמן שיוקר המחיה עולה בדיוק מה שקרה כל שלטון נתניהו.
לירון
9 אוק 2020 09:46:10ברוך, אתה מוכן בלי ציניות ובלי סיסמאות לפרט מה המצב הכלכלי המעולה שאתה מתכוון אליו ומה היה השיפור האדיר בכלכלה עם נתונים ודוגמאות ורק אל תיתן את הבורסה בתור דוגמא שזה הבלוף הגדול שיתפוצץ בהקדם או במאוחר ללא תלות בתוצאות הבחירות.
IDO
9 אוק 2020 09:49:38אני אעזור. הנדלן עלה ב66 אחוז, איפה שאני החזקתי בפיניקס.
ברוך רובין
9 אוק 2020 10:12:10עידו למה לא לציין עובדות?
בחודש נובמבר 2019, מצב האבטלה בארהב היה 3.5% שיא של 50 שנה, כמות המשרות שנוספו לשוק הייתה גדולה ב50% מהמשוער (260 אלף לעומת 180 אלף).
.
בנוסף טראמפ החליט לפתוח קופת שרצים שיהיו להם השפעות אדירות על הכלכלה האמריקאית בשנים הבאות. המרכזי שבהם
מאבק מול הסכם הסחר הלא צודק עם העולם ובמיוחד עם סין.
לירון
9 אוק 2020 10:37:42ברוך, ביקשתי בלי סיסמאות אמרת "היה פה מצב כלכלי אדיר שלא היה המון שנים." ביקשתי נתונים והוכחות וקיבלתי "יהיו להם השפעות אדירו על הכלכלה האמריקאית בשנים הבאות" – לשון עתיד, במקום הוכחות על מצב אדיר נוכחי. בהקשר של העתיד יש חוב אדיר, בורסה מנופחת ללא קשר לתוצאות עסקיות, הזרמת כספים שבעלי חברות ניצלו כדי לקנות את המניות של החברות שלהן, מה שגרם לעליה בשער המניה בגלל הביקוש ולא בגלל תוצאות עסקיות.
שורה תחתונה, חפר בור בהווה שכולם הולכים ליפול לתוכו בקרוב.
לא סותר את הפעולות שהוא עושה מול סין שהן חיוביות, היתר, רק חורבן והרס
אתה לא מסכים איתי? בבקשה נתונים והוכחות
ברוך רובין
9 אוק 2020 11:01:163.5 אחוז אבטלה הנמוך מזה 50 שנה? זה לא עובדה.
.
הבורסות שהיו במצב טוב מתמיד בכניסה של נשיא זה לא עובדה?
Avri
9 אוק 2020 12:57:20אובאמה הוריד את האבטלה מ10% ל4.7%. כל הכבוד לטראמפ שגילח עוד אחוז אבל מלכתחילה זה היה מאוד מאוד נמוך. (וזה מבלי להכנס לדרך בה טראמפ 'גילח' את האחוז הנוסף – מכר את העתיד של הנכדים שלך).
לירון
9 אוק 2020 16:22:08כמו בנושאי הופס גם בנושאי כלכלה, אתה לא קורא מה כתבתי לגבי הבורסה – ניפוח מלאכותי שאין לו קשר לתוצאות העסקיות של החברות. אם אתה יודע לנתח דוחות כספיים של חברות ותשווה לכמה המניה עלתה בתקופה מסויימת, אם תמצא קשר בין התוצאות למחיר המניה תבין שהכל בלוף.
הזרמה של טריליונים שאיפשרו לבעלי חברות לקנות את המניות של עצמם ולהעלות את שווי המניה ללא קשר לתוצאות העסקיות. כמה זמן זה יחזיק מעמד? זה נקרא מצב כלכלי טוב?
לטובתך, אני מקווה שאתה לא משקיע את הרווחים שעשית בנדל"ן בבורסה הטובה מתמיד.
לגבי האבטלה כבר ענה אברי.
עוד דוגמאות למצב כלכלי אדיר שלא היה כמוהו שנים?
מנחם לס
9 אוק 2020 19:45:22לא נכון. רק בשוק המניות אתה ואני עשינו $1,000 כל יום. האדם הממוצע האמריקאי לא גמר את החודש, ועכשיו גם את הביטוח ייקחו לעניים
עידן
9 אוק 2020 07:15:23חוץ מטקסס שאני לא רוצה להמר עליה.בנוסף לכל המדינות הדמוקרטיות שיצביעו לביידן,ביידן ינצח במדינות הבאות שטראמפ ניצח ב 2016 ויביס אותו ביותר מ 200 אלקטורים:
פנסלבניה
מישיגן
ויסקונסין
פלורידה
אוהיו
צפון קרוליינה
אייווה
אריזונה
אולי טראמפ יצליח לגרד מפה מדינה אחת מה שלא יעזור לו בלהפסיד ביותר מ 200 אלקטורים
trusttheprocess
9 אוק 2020 07:19:41אני די מסכים איתך., לא סגור על אוהיו
בכל מקרה מאז התבוסה של וולטר מונדייל לא היה כזה לנסלייד
עידן
9 אוק 2020 07:21:41כן אוהיו היא המתנדנת אצלי ורק בגללה רשמתי שאולי טראמפ יצליח לגרד מדינה אחת.בשאר המדינות אני בטוח בכמעט 100 אחוז
תום
9 אוק 2020 10:02:21אם ביידן יצליח לקחת את טקסס זו תהיה הפעם הראונה מאז קרטר שמועמד דמוקרטי יזכה ברוב האלקטורים ממדינות הדרום (אפילו קלינטון הדרומי עם סגן נשיא דרומי לא הצליחו לעשות את זה).
Alex Rabino
9 אוק 2020 14:46:04יש לי משפחה באריזונה שאני מדבר איתה כול יום. לדבריהם יש סחף עצום במדינה של רפובליקנים שיצביעו לדמוקרטים בעוד 3 שבועות. גם כול הסקרים מצביעים על מגמה זאת. טראמפ תקף את הסנטור מקיין המנוח על זה שנפל בשבי בוויטנאם. זה היה דגל אדום למצביעי טראמפ. גם הסנטורית הרפובליקנית מרתה מקסאלי שהחליפה את מקיין תאבד את מקומה בסנט למועמד הדמוקרטי מרק קלי.
עידן
9 אוק 2020 17:01:32ראיתי קטע ביוטיוב של המרתה מקסאלי בעימות באריזונה מנסה להתנער פתאום מטראמפ כי היא יודעת שהתמיכה בו הביאה אותה לפיגור בסקרים.זה היה מצחיק לראות אותה מתפתלת
עידן
9 אוק 2020 07:44:47דרך אגב הבורסה מאז קוביד חוץ מאיזה שבועיים שוברת שיאים חיובים אבל זה בגלל הפדרל ריזרב והמטרות שלו(נושא מורכב לשיחה אחרת).רק מראה שאין שום קשר בין וול סטריט לכלכלה האמיתי של רוב האזרחים.גם אובמה הנהיג כלכלת וול סטריט ובגלל זה רוב השמאל הפרוגרסיבי לא סובל אותו
הקוריוז
9 אוק 2020 08:24:29חח הכל זה זה מידע פנים ומכור כמו בכל מקום. גורדון גקו המלך
Ljos
9 אוק 2020 11:20:32קראתי איפשהו שהבורסה היא בעצם מדד של דמעות של עשירים וזה אולי הדבר הכי חכם שקראתי אי פעם.
מנחם לס
9 אוק 2020 20:09:10ברור שאין קשר בין וול סטריט לבין הכלכלה. בהרבה מקרים הם NEGATIVELY RELATED. לכן כשביידן ייבחר שוק המניות יקרוס, ואני כבר יצאתי ממני ושמתי את כל כספי ב-MONEY MARKET
M-AIR-J
9 אוק 2020 08:10:19מה ההיתממות?!
טראמפ תמיד היה משוגע, הוא רץ על טיקט משוגע והוא נבחר בגלל זה ולא למרות.
בוקר טוב מנחם!
מנחם לס
9 אוק 2020 20:35:21לא משוגע אבל נרקסיסט בצורה הקיצונית ביותר שעשתה מרגש הגדלות שלו דבר מסוכן ביותר
הקוריוז
9 אוק 2020 08:23:05מנחם נהיית אובססיבי לטראמפ זה לא טוב 😎 אם נראה לך שלטראמפ אכפת מהדבילים האלה אתה מצחיק. הוא פשוט קורץ לקולות שלו. קול זה קול רדנק וליברל פרוגרסיבי שווים.
טראמפ הולך לנגב
עידן
9 אוק 2020 08:49:34אבל הקולות שלו הם רק 30-35 אחוז מהמצביעים
הקוריוז
9 אוק 2020 10:47:59אלו הקולות באנקר שלו. ויש אחרים שיציבעו לו אל דאגה נראה בקרוב
רן הנרגן
9 אוק 2020 08:30:06המאבק האמיתי בבחירות האלו הוא על הסנאט. בלי רוב בסנאט לדמוקרטים לא תהיה אפשרות לשנות הרבה. כרגע מסתמן שיש להם סיכויים טובים להגיע ל 51 סנטורים. זה כולל את איווה שבה למועמד הדמוקרטי יש את הרוב הקטן ביותר. המדינה הבאה שבה יש להם סיכוי לנצח היא גורגיה. מנחם לאיזה מועמדים לסנט תצביע? לדמוקרטים או לרפובליקאים? – בגורגיה יש בחירות לשני המושבים השנה.
.
לניצחון סוחף של בידן תהיה – לפי נסיון העבר – השפעה גם על נצחונות במאבקים על מקומות בקונגרס ובסנאט.
.
מאבק נוסף שמתנהל הוא על מינוי שופטת חדשה לבית המשפט העליון. אם הרפובליקאים יצליחו הם ישגו רוב של 6 שמרנים מול 3.
.
מה הדמוקרטים מתכננים במידה והרפובליקאים יצליחו במינוי לבית המשפט? 1) הכרזה על פורטו ריקו וושינגטון DC לסטייטס (מדינות). הצעד הזה יכניס אוטומטית 4 סנטורים חדשים ממקומות שיש בהם רוב דמוקרטי מובהק. 2) מינוי שופטים נוספים לבית המשפט העליון כך שישיגו רוב.
.
אין מצב, להערכתי, שצעדים כאלו יעברו בלי אלימות מצד הקבוצות שמנחם תאר.
מנחם לס
9 אוק 2020 20:38:31הפעם אני מצביע דמוקרטי מא' עד ת'.
ברוך רובין
9 אוק 2020 08:46:18שלא יודעים להסביר את עצמך ולנהל דיון משתמשים בהפחדות זולות, תוקפים מי שלא מסכים איתם בדעה, מדברים פה על גזענות ומצד שנים מכלילים ציבור שלם, עולה לי גיחוח על הפנים ברגע שאתה שם כל מי שמצביע לטראמפ כתומך של המליצות הקיצוניות, מאיימים במלחמת אזרחים שלא תקרה, למה לא לטבל את זה בעוד כמה שקרים לגבי הקורונה, וכמובן מתקיפים כל מי שבעל דעה שונה , ועוד אותי הם מכנים קיצוני ..
Zvika Bar-Lev
9 אוק 2020 08:53:45בול!
רן הנרגן
9 אוק 2020 09:14:42ברוך, יש מרחק רב מאד בין מלחמת אזרחים – גופים מאורגנים ברמה זו או אחרת כנגד כוחות המשטר שגם הם עשויים להתפצל. דוגמא עכשוית – לוב. לבין מעשי אלימות ספורדיים שמבוצעים על ידי קבוצות חמושות. עדין מעשי אלימות כאלו יביאו לנפגעים מעט או רבים.
dror2
9 אוק 2020 09:15:20ברוך, לא מפחיד אותך כשהנשיא אומר ל-proud boys להתכונן? או שמיליציה ימנית עמדה לחטוף מושלת ולנסות להשתלט על הממשל המדינית? ושיש עוד הרבה אלפים של אנשים במיליציות שונות עם חימוש של גדוד חי"ר?
אתה יהודי, ממה שזה נראה רוב הפסיכים האלה ישמחו להתעלל בך ובמשפחה שלך כמו שאנטישמים נהנו לעשות כל השנים.
תמיד היו קיצונים בארצות הברית, הרבה מאוד שנים שהם לא קיבלו כזאת רוח גבית מהבית הלבן.
ברוך רובין
9 אוק 2020 09:25:15שהיו בוזזים בLA
70 מטר מהבית שלי, שהנכדות שלי והבת שלי בוכות לי בטלפון שהם שומעות אותם, הם לא היו מהצד הימני של המפה. צריך לראות מי אחראי לפשיעה פה בארהב שוב רובם לא מהצד הימני.
.
אתה יודע מה זה הכוח של הצבא פה ? המחשבה שכמה משוגעים עם נשק יכולים לחולל מלחמת אזרחים היא פסיכית לעצמה.
Avri
9 אוק 2020 13:02:12ברוך, אני די מסכים איתך. המיליציות האלו מזכירות לי את "איום" דע"ש בזמנו על ישראל, עליו מישהו אמר (לא זוכר מי) שצה"ל כנראה יידע להסתדר עם חבורת הזויים עם רובים על טויוטות ישנות. גם כאן, עם כל הכבוד להזויים האלו, לאומה הכי חזקה בעולם יש מספיק כוח אש בשביל להסתדר איתם. מה שכן (וכאן מנחם צודק), יש מצב שחפים מפשע יפגעו בדרך.
מנחם לס
9 אוק 2020 20:43:06ברוך, מתחילה הסברתי שמלחמת אזרחים היא בלתי אפשרית יותר. אבל קרבות חמים בנשק במקומות שונים כן יהיו. וברוך, כשטראמפ אומר שגם בין הימנים הקיצונים שבשרלוטסוויל הלכו וקראו במקהלה "אנחנו שונאים יהודים" =- WE HATE JEWS וטראמפ אומר "בשני הצדדים ישנם אנשים טובים" זה עושה גם ממנו אנטישמי, ואני לא מבין כיצד יהודי כמוך יכול להצביע עבורו, ולו רק בגלל זה.
no funny shtuff
9 אוק 2020 08:57:22וואו כמה שמיציתי את הפוסטים האלה והתגובות לפוסטים האלה.
זהו, הוצאתי.
דקסטר
9 אוק 2020 09:01:49תכלס
חגי "התותח" ניסני
9 אוק 2020 09:05:37NFS אני לא יודע אם אתה מבין את המצב אבל אנחנו לקראת פגרה – ולא סתם פגרה כזו שאין לנו מושג מה יהיה האורך שלה ואם באמצע יהיו שביתות. מה אתה חושב שהולך להיות כאן בזמן הקרוב?
עידו גילרי
9 אוק 2020 09:50:46האגף הניצי של טנש לא יהיה מוכן לשתוק עוד אל מול הצעדים של שב"ר לכיבוש המעורב אחרי שהבלוג החי מזמן נפל בידיהם. הם יגייסו תמיכה במחוזות הדיומא הנידחים כדי לצאת אל הקרב המכריע בו יתגלה כי כל הדברים שאמר שוטאנון נכונים ותבוא הגאולה כשסומסום שביים את מותו יחזור לשלוט ולהביא שקט לאתר.
אהה כן – ד"ר הופמן עדיין ישאר נייטרלי.
no funny shtuff
9 אוק 2020 09:59:16אוי ואבוי.
תכף גם האצבע שלך תתחיל לנוע בין מקשי ל' ו-י'
.
(סתם, נו הבנתי, מה)
חגי "התותח" ניסני
9 אוק 2020 10:45:20תכלס העולם יכול ללמוד מאיתנו אחרי שעברנו מלחמת אזרחים, ואף חזרנו להתאחד
Ljos
9 אוק 2020 11:23:38איזה צד מתאסף בפיצריה? לפי זה אני קובע את הנאמנות שלי.
גיא רוזן
9 אוק 2020 12:21:42?
אגף נצי בטנש?
.
למיטב זיכרוני אכלנו את הנץ האחרון ב-BBQ שחגג את חזרתו של ה-nba
(שיימלס סטייל…)
the artist formerly known as the Shot
9 אוק 2020 13:19:18+ 100
חחחח תגובה מעולה,
לא פחות משמעותית משאר התגובות לפוסט הזה.
רן הנרגן
9 אוק 2020 09:16:26כדי לשנות אווירה אני אחזור על השאלה שלי באתמול, שרק מיכאל ירדן התיחס, האם שקיל היה דומיננטי ואפקטיבי בכדורסל של השנים האחרונות כפי שהיה בשנותיו בליקרס ובמיאמי?
חגי "התותח" ניסני
9 אוק 2020 09:40:16לא ראיתי בשידור חי. מה שכן ראיתי בשידור חוזר לא מעט. אז הוא היה מנגב היום לא פחות ואף יותר. אולי היה מתקשה בהגנה אבל אני מאמין שהיו מוצאים דרך להחביא אותו
הקוריוז
9 אוק 2020 10:49:54צודק היה בעיה בהגנה אבל מנגב בטירוף בהתקפה
itaip
9 אוק 2020 09:47:30שאק היה בעידן של היום בעייתי קצת בהגנה, כי לא רואה אותו רודף אחרי גבוהים שיוצאים החוצה לזרוק מהשלוש, מצד שני התקפית הוא שווה כיום 40 נק' למשחק – אין אף אחד שמתקרב בכלל לעוצמות של האיש הזה.
MBK
9 אוק 2020 09:50:53אני חושב שכן
הוא היה השחקן הכי דומיננטי אי פעם במשחק, הפיק שלו היה קצר 3-4 שנים
עגל
9 אוק 2020 10:35:19שאקיל היה סופר דומיננטי גם היום.
מי שיותר מסקרן אותי לראות זה אולג'וואן ודיוויד רובינסון. גם מפלצות צבע וגם ניידים בצורה בלתי רגילה עם אפשרות לצאת מהר החוצה. ולשניהם גם יד מצוינת שהיה אפשר להביא אותה לאחוז טוב מהשלוש. בקיצור איום ורסטילי מאוד. סוג של יאניס אבל עם קליעה.
חגי "התותח" ניסני
9 אוק 2020 10:50:14חחחח היו אדביו משודרגים שהוא עצמו קפלה משודרג שהוא עצמו באסטון משודרג שהוא בעצמו שמעון מזרחי משודרג (שהוא עצמו ביבי משודרג) [שהוא עצמו ריאן אוריילי משודרג]
עגל
9 אוק 2020 11:37:56😀
שכחת “מנגב״, ״פחונים״, ו״קליר פאת׳״
no funny shtuff
9 אוק 2020 11:49:20זה "קליר פאת". Clear pat
עגל
9 אוק 2020 12:13:17הכוונה היא לפטריק בברלי?!
חייתי בשקר
עידו גילרי
9 אוק 2020 12:14:41nothing clear or clean about him…
etayle
9 אוק 2020 12:55:10עגל מצטרף לתדהמה
no funny shtuff
9 אוק 2020 13:20:23אולי פאת ריילי?
לא יודע, צריך לשאול את שמעון
Ljos
9 אוק 2020 13:22:47בבירור פאט פאטרסון.
Double the Pat, double the niguv
דוקטור רזי הופמן
9 אוק 2020 17:44:47חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
MBK
9 אוק 2020 09:53:04מנחם
אם אני צריך להמר, בעוד כמה שנים יצא סרט על הכנופייה הזאת
לדעתי זאת תהיה קומדיה.
הייתי מלהק את זאק גאלנפידס לאחר מהחברים בכנופייה
את ג׳יסון סודקיס לסוכן שחושף אותם
ואת אלק בולדווין לנשיא טראמפ
המושלת? הייתי הולך על סנדרה בולוק
הקוריוז
9 אוק 2020 10:50:53מלהק מעולה אתה בדיוק האנשים המתאימים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 אוק 2020 13:50:03מסכים עם שמעון, ממש בול בפוני.
etayle
9 אוק 2020 09:54:40מדהים איך אדם מבוגר ומשכיל, אוכל את כל מה שהתקשורת מאכילה אותו.
תגיד נראה לך שהכמה מושפעים האלה יכולים לעשות משהו? נו באמת. בשביל מלחמת אזרחים צריך אזרחים…
אמריקאים כאלה חיים בסרט, משעמם לכם שם בנכר אז עסוקים בלדמיין הזיות.( כמו כמה משועממים אצלינו שלקחו להם את היוגה והודו, שהחליטו "שקץ הדמוקרטיה" ועסוקים בין לבין להתגזען על אתיופים)
ברוך רובין
9 אוק 2020 10:14:38שלא יודעים להסביר את עצמך ולנהל דיון משתמשים בהפחדות זולות, תוקפים מי שלא מסכים איתם בדעה, מדברים פה על גזענות ומצד שנים מכלילים ציבור שלם, עולה לי גיחוח על הפנים ברגע שאתה שם כל מי שמצביע לטראמפ כתומך של המליצות הקיצוניות, מאיימים במלחמת אזרחים שלא תקרה, למה לא לטבל את זה בעוד כמה שקרים לגבי הקורונה, וכמובן מתקיפים כל מי שבעל דעה שונה , ועוד אותי הם מכנים קיצוני …
.
אתה יודע מה זה הכוח של הצבא פה ? המחשבה שכמה משוגעים עם נשק יכולים לחולל מלחמת אזרחים היא פסיכית לעצמה.
עגל
9 אוק 2020 10:37:45הדבר הכי טוב שיכול לקרות לדמוקרטים או למנחם זה שכמה מיליציות כאלה ירימו את הראש. צ'יק צ'אק הן תחוסלנה על ידי הצבא ובא לציון גואל. שאר המיליציות תפורקנה ואולי אפילו ישנו את חוקי מכירת הנשק.
המיליציות האלה זה נמר של נייר.
Ljos
9 אוק 2020 11:26:39לא יודע, זה צבא ארצות הברית שאנחנו מדברים עליו. כשהוא רואה מיליציה ימנית קיצונית ואלימה, הוא רגיל לנסות לעזור לה.
עגל
9 אוק 2020 12:14:17😕
ברוך רובין
9 אוק 2020 12:24:08יש לך עוד רפש לא מבוסס לכתוב?
Ljos
9 אוק 2020 12:28:15אתה מוזמן לבדוק את ההיסטוריה של ארצות הברית וההתערבויות ברחבי העולם, במיוחד בדרום אמריקה ולאחרונה בבוליביה, ולראות איפה הרפש נמצא.
ברוך רובין
9 אוק 2020 13:24:56שמעת על הוכחות? מחקרים מוכחים? בטורים של מנחם קל לטנף ללא קשר למציאות, אתה טוען משהו מאוד חמור כדאי שתביא סימוכין עליו
ברוך רובין
9 אוק 2020 13:27:46אני אשמח שתפנה אותי גם למקורוץ
Ljos
9 אוק 2020 13:29:29שמעתי, אבל אתה נוטה לבטל מחקר שלא מסתדר עם ההנחות שלך, אז אתה מוזמן לחקור בעצמך את מה שהוא כבר מזמן עובדה מוכרת וידועה. כאילו, יש בכלל מישהו בעולם שטוען אחרת? אני צריך להוכיח לך גם שגרביטציה קיימת?
ברוך רובין
9 אוק 2020 13:41:42אתה יכול להביא את המחקר?
ברוך רובין
9 אוק 2020 14:17:52דרכו של השמאל הרדיקלי, סילוף האמת והפצת רפש לכל עבר, לתקוף את כל מי שלא מסכים איתם מנחם התחיל עם הנשיא וקהל המצביעים, ואז השוצף האיסלנדי ממשיך עם השקרים על הצבא. פולטים את השקרים לאוויר המרשתת, שמבקשים הוכחה לדברים שכותבים ,הם אומרים לך שתחפש בעצמך כמה מפתיע?
Ljos
9 אוק 2020 14:29:07https://lmgtfy.app/?q=foreign+intervention+by+the+united+states
ברוך, אין בינינו דיון. אתה לא יודע להתנהל בדיון. אתה לא יודע מה היא אמת. ברצינות, אם את העובדה המאוד ידועה הזו לגבי התערבויות ארצות הברית בחו"ל ובפרט באמריקה הלטינית אתה לא מסוגל לקבל, אז אין פה שום בסיס לאמת שאתה עומד עליו. הקיום של ההתערבות זו לא עמדה שיש עליה מחלוקת, לא מימין ולא משמאל. רק ההצדקה שלה.
ובשביל מה שאביא לך מחקרים? רק כדי שתוכל לבטל אותם ולהמשיך את שיח החירשים מהצד שלך? אתה לא ראוי לשיח. לא שווה דיון. לא שווה את שלוש השניות שהשקעתי למעלה כדי לשלוח אותך לגגל. כשתלמד איך מדברים עם אנשים, תחזור אליי. עד אז, סלמתאכ.
ברוך רובין
9 אוק 2020 16:31:54שוב התחמקות ותקיפה כרגיל לא מפתיע, דיון זה לא להביא טענות וסימוכין לגביהם?
, יש שמיים וארץ בין מה שכתבת ״ לא יודע, זה צבא ארצות הברית שאנחנו מדברים עליו. כשהוא רואה מיליציה ימנית קיצונית ואלימה, הוא רגיל לנסות לעזור לה.״
.
למה שכתבת בפסקה השנייה ״ העובדה המאוד ידועה הזו לגבי התערבויות ארצות הברית בחו"ל ובפרט באמריקה הלטינית אתה לא מסוגל לקבל, אז אין פה שום בסיס לאמת שאתה עומד עליו. הקיום של ההתערבות זו לא עמדה שיש עליה מחלוקת, לא מימין ולא משמאל. רק ההצדקה שלה.״
.
איפה ההתערבות הייתה עם מליציות ימניות קיצונית? שוב אתה מאשים אותי שאני אבטל מחק שאתה לא הבאת ?כמה מגוכח זה, אבל הבנתי כבר.
Ljos
9 אוק 2020 16:48:19בשום שלב לא פתחתי איתך דיון. אני לא מעוניין בדבר הזה שאתה קורה לו "שיח איתך". אתה מתעקש לא להבין את העובדה הפשוטה הזו. לכל אדם אחר אני מוכן לענות ובסבלנות, לך לא. בבקשה תתרחק ממני וקח את אריה הים הזה איתך.
thog
9 אוק 2020 19:23:33https://www.theatlantic.com/international/archive/2017/10/the-indonesia-documents-and-the-us-agenda/543534/
thog
9 אוק 2020 22:33:12https://apps.dtic.mil/dtic/tr/fulltext/u2/a195338.pdf
ברוך רובין
10 אוק 2020 07:35:57תודה מעניין לא ידעתי
מנחם לס
9 אוק 2020 20:54:37לא מסכים אתך, עגל. הייתי בגרינוויל. ראיתי אותם. הם מסוכנים ביותר בכמה חבלי ארץ
golan
10 אוק 2020 00:58:09אם הצבא (כל צבא) ינסה להלחם במיליציות הללו זה יגרום ל :
א. מלחמת אזרחים = הצבא הורג אזרחים שפוגעים באזרחים אחרים, יש עוד הגדרה ?
ב. המיליציות מכירות את השטח בו הן חיות והצבא לא. הם ערוכים ומתאמנים, יש להם ציוד וידע, היתרונות של הצבא הן בעוצמה, אבל פה לא יועיל F35 או גדוד שיריון, פה צריך לוחם חי"ר מול לוחם חי"ר. זה לא יהיה צ'יק צ'ק בכלל. הצבא ינצח כי יש לו יתרון בכח אדם ובאספקה אבל לא נראה לי שהם רוצים לנסות
etayef
9 אוק 2020 10:42:23אני לא מספיק מבין בפוליטיקה של ארה"ב, אבל יכול לומר לך שלא צריך אזרחים בשביל מלחמת אזרחים.
לא צריך הרבה בשביל מלחמה, מספיק שאנשים ירגישו מאויימים ונרדפים.
לדעתי מקרה אחד של חטיפת מושלת או משהו דומה, יכל להצית את הקרקע מחדש.
בארה"ב יש הפגנות ומתח בין הממשל והשוטרים למפגינים, הדבר האחרון שצריך זה עוד מקרה כזה של חטיפת מושלת.
אם יתחילו מהומות, וכל מה שהנשיא עושה הוא להגביר עוד את הלהבות ופילוג, ולהאשים את המושלים שלו בחוסר תפקוד, אפשרי שתהיה מלחמה.
אחד התפקידים של הממשל המרכזי הוא להרגיע ולתרום לסדר, ולמשטר כל מי שלא מציית לחוק, לא משנה מאיזה צד.
כשהמדינה לא יציבה, מספיקה קבוצה קטנה שתעשה מצג של מלחמה בשביל לגרום למלחמה.
לא יודע אם ארה"ב נמצאת במקום הזה, אבל זה יכול לקרות.
ברוך רובין
9 אוק 2020 11:03:35אפשר להגיד על אותו טיעון שטותי, שקיים גם סיכוי שחייזרים ישתלטו על ארה״ב גם זה יכול לקרות, אני לא יודע אם יקרה. הדמוקרטיה לא תמות לא יהיה מלחמה, טראמפ זה עוד נשיא אחד ופרק קטן בהיסטוריה שלנו זהו
מנחם לס
9 אוק 2020 20:58:18ברוך, אני הייתי ]פעמיים בפגישות אימונים שלהם. פעם בגרינוויל, דרום קרולינה, ופעם עם קני בצפון קררולינה. אלה קיצונים מטורפים המוכנים להקריב את נפשם. הם עד כדי כך קיצונים, שונאים זרים כמוך וכמוני, וכשאנחנו יהודים זה עוד מוסיף שמן למדורה שלהם. הם ממש מחכים כבר למעלה ממאה שנה ליום בו יוכלו לצאת סוף סוף 'להגן על המולדת', ולדעתי הם לא היו אף פעם קרובים כמו היום לזה
מנחם לס
9 אוק 2020 20:51:57כתבתי מתחילה – עוד לפני חודשיים – שמלחמת אזרחים לא תהיה כי היא בלתי אפשרית היום בגלל הגיאוגרפיה. אין יותר צפון-דרום. המיליציות נמצאות בכנופיות קטנות בכל מקום. אבל קורבנות רבים כן יהיו במקומות שונים, וזו הבטחה
האווי לאסוף
9 אוק 2020 10:47:37תודה על המעורב
The Pro
9 אוק 2020 11:10:38מנחם לדעתי אם אתה מכניס פופוליטיקה משעממת לאתר
אז כבר לשלב עם כדורסל-
–
בכל זאת גמר הנבא וחוץ מזה שלברון הוא השחקן הראשון שיצא כנגד טראמפ.
ושם את עצמו כווינר הכי גדול בהיסטוריית הפלייאוף עם מס' הניצחונות הכי גדול.
מנחם לס
9 אוק 2020 20:58:58אז אל תקרא
The Pro
9 אוק 2020 11:14:21הצמד דיוויס ולברון לא פחות דומיננטי משאקובי.
עם פוטנציאל תיאורתי ךת'ריפיט ולשליטה מוחלטת בליגה.
–
https://www.cbssports.com/nba/news/dwyane-wade-agrees-that-anthony-davis-complements-lebron-james-better-than-he-did/
דווין וויד אמר כבר את זה במילים אחרות,
מה שהוא לא הבין שלברון משלים כל שחקן בגלל האייקיו כדורסל שלו.
משחקן מוגבל כמו קארוסו ועד שחקן כמו דיוויס שהיה כנעלם בפלייאוף לפני שהגיע לשחק איתו.
ברוך רובין
9 אוק 2020 11:29:35איזה נעלם בפלייאוף דיוויס היה? הוא סחב את הנגרים של הפליקאנס לחצי גמר, איפה לברון ודיוויס איפה שאקובי, 15-1 ושליטה מוחלטת.
הווינר הגדול בפלייאוף? 3-9 אומרים אחרת ידידי.
The Pro
9 אוק 2020 12:01:41ברוך,
ההשפלה היא דומה.
אין הבדל גדול בין 4-1 ל 4-0. בו הלייקרס ניצחו בקלילות את כל היריבות המערביות.
הגמר בין מאמי-לייקרס הוא הכי לא כוחות מאז הנטס-לייקרס אי שם ב2002.
–
הנק' החשובה שכשחקן מוביל דיוויס נכשל ובגלל זה עבר לשחק עם לברון.
הפליקנס בראשות דיוויס לא היו קבוצת נגרים. כללו שחקנים מצויינים כמו הולידיי,סטינבסון,גורדון וקוזינס שלפני הפציעה היה לא פחות
טוב מדיוויס.
ברוך רובין
9 אוק 2020 12:30:42איפה דיוויס איפה קאזינס שלפני הפציעה, לברון כשחקן מוביל כמה אליפוית השיג? שני גמרים במזפח שבהם הוא הודח בסוויפ משפיל, או אולי שנה שעברה שהוא לא הצליח לסחוב קבוצות לפלייאוף , וזה עדיין לא פוגע בגדולה של לברון.
לברון היה צריך סופר טימס כדי לקחת אליפות.
הגופה של גורדון, הולידיי? לברון זרק שחקנים טובים יותר ואז דרס אותם.אתה לא צריך לנסות להקטין את האחרים כדי להגדיל את לברון.
The Pro
9 אוק 2020 12:45:52ברוך, אתה זה שמקטין שחקנים.
אריק גורדון שחקן מצויין שכל קבוצה הייתה לוקחת גם כשהוא זקן היום.
דיוויס לא שיחק עם נגרים בפליקנס. בטח בהשוואה לשחקנים הגרועים שעברו בקבוצות של הקאבס.
–
קוזינס לפני הפציעות היה לא פחות מדיוויס גם מבחינת פוטנציאל.
ברוך רובין
9 אוק 2020 13:22:54אתה צוחק כן? גורדון לא שיחק בפליקאנס היה פצוע כל הזמן, איפה קאזינס איפה דיוויס.
לברון ללא סופרסטאר או סופר טים לא הצליח לקחת אליפות
הקוריוז
9 אוק 2020 16:34:44אריק טופ 40 גורדון
no funny shtuff
9 אוק 2020 12:02:35אממ… תגידו אין היום איזה משחק כלשהו, על איזו אליפות כלשהי, שמסיים עונה כלשהי בליגה כלשהי?
או שזה בשבוע הבא?
Ljos
9 אוק 2020 12:37:09יש איזה משהו עם סולמית, לא משהו חשוב. אומרים שהרייטינג רע.
מנחם לס
9 אוק 2020 21:00:32בבייסבול יש עולם ומלואו
dror
9 אוק 2020 12:48:04איתילה שאלה: נתניהו מכהן כבר חצי שנה בלי לחתום על מסמך ניגוד העניינים שעליו התחייב בפני בגץ לחתום כתנאי לכהונתו כרוה"מ. (מסמך שאומר שלא יוכל להתערב במינוי משנה ליועמ"ש, פרקליט מדינה ומפכ"ל משטרה). הוא מסרב לחתום בתירוצים שונים. האם כל אזרח אחר במדינה היה יכול לעשות דבר דומה או שנתניהו מעל החוק? כמו כן התחייב בהסכם הקואליציוני לתקציב דו שנתי וכמובן מפר הבטחה זו כדי לשמור לעצמו פתח מילוט לבחירות. זאת (לדעתי) על מנת לא לקיים הרוטציה.
כמו כן אין עוד דמוקרטיה שאסרה איסור גורף כל הפגנות באוויר הפתוח, בטח לא מדינה שבה המנהיג אסר על הפגנות שמכוונות ישירות נגדו. כמו כן אלימות משטרתית בבפגנות, חיפושים ברקטום ושאר ירקות. מעקבים דיגיטליים לא אמינים אחרי אזרחים במקום שימוש באפליקציה אזרחית אמינה יותר שעופר שלח הציע. טיפול פוליטי במגיפה בריאותית תוך אכיפה בררנית (בבני ברק חוגגים כי הוא בכיס שלהם, את העסקים הקטנים סגרו והקריבו פרנסה של אנשים כדי לסגור הפגנות נגד המנהיג). ויש עוד הרבה תלונות על תפקודו אבל…מה דעתך על כל זה? אין פה תהליכים לא דמוקרטיים? האם באמת יש פה מנהל תקין ושקוף לדעתך? מדוע נעלו את הפרוטוקולים של המגיפה לשלושים שנה קדימה? אשמח לתשובה. לגבי טראמפ המצב לא שונה בהרבה מפה…איך אפשר להצביע למי שקורא לניאונאצים fine people? לברוך הפתרונים. כנראה שככה זה כשאין שום מוסר ערכים סולידריות חמלה משהו אחד מכל אלה. מחריד. בלתי נתפס. איך אפשר להצביע למישהו שמחבל בהליך הדמוקרטי ואומר שלא יקבל את תוצאות הבחירות אם יפסיד? איך אפשר לא להבין שמכאן הדרך לאוטוקרטיה/דיקטטורה היא ממש קצרה? ברוך ושמעון מחכה לניתוח המעמיק שלכם.
etayle
9 אוק 2020 13:08:05בנוגע לניגוד העניינים אני לא איש בשורה, כנראה תפיסתי קיצונית למדי. מה זה אומר ניגוד עניינים לראש ממשלה? הוא פאקינג ראש ממשלה ידו בכל ויד כל בו.
מישהו מדהים שהרבה יותר גרוע ובניגוד עניינים חמור, זה מנדבליט. שים לב להזיה, מנדבליט כיום נטל לידו את סמכות פרקליט המדינה.
מי האדם היחיד שיכול להורות על חקירה נגד היועץ המשפטי לממשלה? נכון מאוד פרקליט המדינה. ללא ספק הדבר הכי מושחת שיש. תוסיף להזיה כשמנדבליט בא לבג"ץ הם מתחילים להתפלפל האם הוא בניגוד עניינים כשהוא עונה בתור פרקליט המדינה, או זה בסדר כשהוא עונה בתור יועץ. מעין הפרדה הזויה כאילו יש שני מנדבליט.
בנוגע למה שהולך פה בקורונה, אני מבקר רבות את השלטון הרע הזה, ויש לו המון חסרונות. בניגוד לכל מיני אנשים שפתאום נזכרו בחופש, המצב פה חמור ללא קשר לביבי, בתי המשפט עוקבים אחרי אזרחים. המדינה מפעילה מאגר ביומטרי ביזיוני. יש פה מלא חוקים והצרת זכויות הפרט, והחופש לפרטיות.
אבל קץ הדמוקרטיה? זה להיסחף. כל המוסיף גורע.
אסור להגזים כמו מה ששהולך בשיח היום, אנשים אומרים או שהקורונה סוף העולם או שזה פייק מגיפה.
יש פה בעיות מהותיות בחופש הפרט במדינת ישראל, ויש להילחם ולשנות. אבל אנחנו דמוקרטיה, ונשאר ככה. לא בלארוס. ולא גאנה.
dror
9 אוק 2020 13:30:55לגבי ניגוד העניינים של ביבי זה חמור בעיניי כי יש לו תיקים פליליים…לא שווה ערך למנדבליט שגם עליו יש לי ביקורת רבה…ייתכן שהיו ממנים כבר פרקליט מדינה ולא סוחבים את זה אבל ביבי רוצה להתערב וזה אסור. מה גם שאם רוצים לפתוח בחקירה נגד מנדלבליט זה לא סותר את ניגוד העניינים שביבי מנסה לנצל. לא מצדיקים עוול בעוול. אם ההפגנות הן רבע מנדט למה להשתיק את המשק בגללן ולפגוע בפרנסה של רבים? איתי אני נמצא בהפגנות והמשטרה פוליטית: מעצרי שווא (עובדה שהעצורים משתחררים תוך כמה שעות בהוראת בגץ) אלימות נגד מפגינים שלווים ועוד ועוד. שמעת שרוצים לגייס חיילי מילואים למשימות שיטור בערים? זה נראה לך דמוקרטי? צבא לא אמור לעשות שיטור בדמוקרטיה. התנהלותו של ביבי בהחלט מדאיגה ויש חשש לא בלתי סביר שאם ייבחר שוב תהיה פה דיקטטורה. הוא כבר מעז לעשות צעדים לא דמוקרטיים, לצפצף על בית המשפט ולהסית נגדו. הפגנה היא זכות יסוד בדמוקרטיה. שקיפות היא אבן יסוד בדמוקרטיה. שוויון בפני החוק גם. אתה רואה את היחס השונה להפגנות ולבני ברק. אתה מבין מאיפה זה בא. יש פה בעיות בחופש הפרט הרבה לפני ביבי, מסכים לגמרי. אבל שמנהיג יאסור הפגנות בשיירת רכבים בלי לצאת מערבבים בתירוץ של מגיפה, זה לא היה לפני ביבי. יש בימין אנשים ראויים ממנו פי כמה. הימין צריך להקיא את ביבי מתוכו כי האיש מושחת ואין דבר שלא יעשה כדי לא לעמוד למשפט. הוא איש מסוכן שמסכן את בריאות הציבור כדי לשרוד בשלטון. ואת פרנסת הציבור. דמוקרטיה לא נופלת בבת אחת…הוא מנסה להפילה בשיטת "מצליח". אסור לנו לתת לזה לקרות אם זכויות פרט חשובות לנו. אי אפשר להתלונן על מה עשו לימין בהתכתבות ולעשות אותו הדבר לשמאל/מרכז עכשיו. חג שמח.
dror
9 אוק 2020 13:34:02*בהתנתקות
etayle
9 אוק 2020 15:03:12אני רק מצר על זה שפתאום נזכרו להילחם. אכן מה שממשל רבין עשה באוסלו, ושרון בהתנתקות, היה טירוף. חיילים! פינו אזרחים, עוול עצום.
אתה נראה לי אדם ישר, אז אין לי תלונות כלפיך, אלא כלפי הממשל.
במשחקי הכס יש ציטוט נחמד, שטירון אומר לחאליסי שהשלטון זה כמו גלגל, פעם טאייגריין, פעם לאניסטר, ברתיאון ומי שתמיד נמחץ על ידי הגלגל זה האזרחים הפשוטים. חאליסי עונה שהיא תשבור את הגלגל. (מה קרה לא נספיילר).
אני חושב שבארץ המלחמה בין הימין והשמאל זה בדיוק אותו דבר. מושחתים מימין ומשמאל(הימין בעיניי עדיף, אבל אני מאמין שתחשוב אחרת).
מה שצריך לקדם זה חופש, פוליטיקאים מושחתים, כי אנו נותנים להם יותר מידי כח להשחית. ביבי יכול לאיים על אלוביץ' בתיק 4000, כי הכל רקוב, והרגולציה איומה.
בג"ץ ומנדבליט יכולים להחליט דברים הזויים, כי מבחינתם "הכל שפיט" "וכל הארץ משפט".
הרגילו פה אנשים שהאח הגדול צריך לדאוג להם, במקום שיקחו אחריות על החיים שלהם.
אלו העקרונות שאני חושב שצריכים להיות, ושיובילו למקום טוב יותר.
בנוגע לקורונה וההפגנות, זה מעניין.
אני חושב שהבעיה עם ההפגנות זה, כשמיעוט קטן וקולני מגן בחירוף נפש על" זכות היסוד שלו" גם בקורונה, קשה להגיד למיעוטים אחרים "העקרונות שלכם פחות חשובים משלהם", ולכן כל עוד יש הפגנות, יש לך פחות כח לבא לחרדים ולהגיד להם "אתם שומעים להפגין יותר חשוב מלהתפלל, אז מתירים הפגנות ואוסרים תפילות".
אני לא מתייחס על ההבדל בין הפגנות לתפילות (לדעתי יש הבדל מהותי), אלא על מה שנתפס בציבור. ולכן חשוב לביבי לסגור את ההפגנות, שיכול להדק את ההגבלות נגד החרדים.
*קצת מעציב שלמפגינים אין יכולת לאמץ את הכלל" וחי בהם" ולהבין שיש מצבים שמבטלים חלק מההעניינים הדמוקרטים בשביל לחיות. בניגוד לדת, שבהחלט מקיימת כללים כאלה.
** לי יש בעיקר בעיה מוסריץ ואישית
etayle
9 אוק 2020 15:04:34רציתי להגיד שלי אישית יש בעיה מוסרית עם נתניהו. קשה לי שמנהיג של עם ישראל כזה מושחת מוסרית.
לכן בפריימריז בליכוד הצבעתי לסער ולא לו.
ועדיין יש עוד הרבה דברים חשובים, ולא הכל אידיאלי בעולם הזה.
thog
9 אוק 2020 21:10:29משום מה אף אחד לא בא וצעק עליך שטרמפ בעצם בכלל לא קרא לניאונאצים fine people ושזה רק פרופוגנדה ושקרים של התקשורת השמאלנית וכו', אבל מכיוון שאני בטח אשכח את זה פעם הבאה שהנושא יעלה אז גזור ושמור –
https://youtu.be/4T45Sbkndjc
dror
9 אוק 2020 12:52:49שמעון לפני שאתה יורה תשובה בקלירפאת' או אחת השטויות שלך:
אתמול גדעון סער וישראל כץ מהליכוד אמרו במפורש שהערבים הקטנים סגורים בגלל ההפגנות כי ככה ביבי רוצה. זה נראה לך שפוי? ומצד שני לא מקפידים באכיפה באזורים אדומים ומפקירים את הבריאות של כולנו.
etayle
9 אוק 2020 15:06:20אבל תדייק למה. כי כחול לבן קשרו את איסור ההפגנות ל "מצב חירום מיוחד" או משהו בסגנון. וחלק מהקריטריונים זה שהעסקים הקטנים יהיו סגורים.
מה הבעיה לאסור הפגנות אם אתה אוסר תפילות?
מסתבר שהאלוהים של המפגינים יותר מפחיד יקנאי משל החרדים, אפילו במגיפה עולמית הוא מצווה עליהם לעבוד אותו כרגיל. מפחיד.
הקוריוז
9 אוק 2020 16:33:48מי שמפקיר את הבריאות זה המפגינים שמפיצים מחלות ועושים בלאגן ואנרכיה כי משעמם להם. זה יפה שהם אמרו אח תשכח הם שואפים להחליפו ויגידו לציבור מה שהם רוצים לשמוע.
dror
9 אוק 2020 12:53:33*שהעסקים הקטנים…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 אוק 2020 13:55:09הבהרה חשובה
😉
Avri
9 אוק 2020 13:56:58גם המקור נשמע הגיוני 🙂
–
או יותר נכון 🙁
dror
9 אוק 2020 14:08:29עכשיו לך תוכיח שזה לא אתה אלא האוטוקורקט…הגזעני
דוקטור רזי הופמן
9 אוק 2020 15:36:30מנחם
בת גלים פנקה אותי היום.
היה יום נפלא עם רוח של 25 קשר, בלי גל אבל צופים לקפיצות ומספיק יציבות בשביל לקחת אותי לחוף השקט.
בים מעט מאד ספינות משא כנראה בגלל המשבר העולמי.
היה כיף גדול והמחסומים בדרך חזרה היו נסבלים.
רן הנרגן
9 אוק 2020 18:35:47רזי, מה אתה אומר במחסומים?
דוקטור רזי הופמן
9 אוק 2020 18:47:06היו 3 מחסומים
באף אחד מהם לא שאלו כלום. אני פשוט שם מסכה ומסמנים לי להתקדם. כמו במחסום באילת או בעלייה לחרמון. אף אחד לא שואל שאלות.
רק סע, סע…
מנחם לס
9 אוק 2020 21:08:19מקנא בך. רק לחשוב שלפני 70 שנה עשיתי אותם דברים עם מה שהרכבנו בעצמנו. אגב, צוללים גילו שחלקים רבים מ'חיים ארלוזרוב' תקועים עדיין בחול. צולל אחד שלח לי כמה תמונות, עם איסור לפרסמן באתר, בינתיים
דוקטור רזי הופמן
9 אוק 2020 21:15:52כן, ראיתי לא פעם חלקיםמספינה טבועה באזור ריף סמרטן בפוסט. בת גלים מתחת למים גן עדן עם צבי ים ורייז מכל הסוגים והמינים.
רק תיקח מסיכה ושנורקל. חלק גדול מבעלי החיים במקום לא היו בתקופתך מנחם.
דוקטור רזי הופמן
9 אוק 2020 18:49:29מחר פותחים את הסגר.
כל המתולננים, לכו להפגין בבלפור שלא יקחו לכם חס ושלום את הדמוקרטיה….
ארדואן ופוטין זה פה ברפובליקת בננות ישראל המדינה הדיקטטורית עלק…
תתביישו!
רן הנרגן
9 אוק 2020 18:54:08טוב, אחרי שהפכתי בסוגיה זמן ממושך הגעתי למסקנה שג"ס צריכה לבחור ב וייסמן בדראפט. אני עדין חושב שלמלו הוא השחקן המוכשר ביותר בדראפט אבל הוא מפונק / עצלן ובמקרה הטוב יקחו לו שנתיים שלוש להגיע לרמת התרומה של הירו בסדרת פלייאוף. ויסמן במקרה הגרוע ביותר יתן תפוקה של גבל מגי כבר בשנה הראשונה.
מנחם לס
9 אוק 2020 21:09:23אני בטוח כמעט שיבחרו בו
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10 אוק 2020 00:49:08לדעתי הם צריכים להטריד את הבחירה. הם בשיא עכשיו ולא כל כך משנה להם מי מהנבחרים יהיה יותר טוב בעוד 4 או 6 שנים.
.
אם הם לא מצליחים להטריד את הבחירה לפני הדראפט אז א. – נונונו להם, ממש פשלה. ב. אין להם ברירה אלא לבחור מישהו, ושוב הייתי הולך על מי שלדעתם יהיה שווה הכי הרבה כנכס, ולא מי הכי מתאים לקבוצה, קצת כמו מקרה דיאנגלו ראסל. ממשפחת בול הייתי מתרחק, וייסמן הוא סנטר, תפקיד קצת בעייתי, אולי האנטוני אדוארדס הזה, אם לא ילקח קודם אם כן – אולי אובי טופין, לא יודע.
jefffoster10
10 אוק 2020 02:44:07מסכים איתך מאנו, או אולי לבחור בווייסמן ולהטריד אותו, ביחד עם וויגינס (למילווקי תמורת אנטטקומפו?). אני בספק אם מישהו בדראפט הזה יכול לתרום לג"ס מיידית, מצד שני אפשר לנצל את הבחירה ל"העברת מקל" וליצור קבוצה מנצחת לאורך שנים.
לדעתי האישית, ג"ס ירצו לנצל עד תום את החלון של קרי ותומפסון, משהו כמו שנתיים, ולכן יסחרו בבחירה עבור שחקן שיכול לתת תפוקה מיידית יותר, ואם יצליחו להשיג אותו בגיל מספיק מתאים שיירש את קרי ותומפסון- הרוויחו את ההמשכיות.
מנחם לס
9 אוק 2020 21:10:13מסתמן שטיירון לו יהיה המאמן הבא של הרוקטס
עידו גילרי
9 אוק 2020 21:21:41איך הגעת לזה?