הרגע: עשרות חולי קורונה נוספים, כולל עוד 14 מ'קבוצת טראמפ' חלו מאותו 26/8 המפורסם ב-גן השושנים'. היום נדבקו 45,000 אמריקאים / מנחם לס

עכשיו נודע מה-AP שעשרות מאורחי הבית הלבן בעצרת הרפובליקנית שבחרה בו שוב כמועמד המפלגה לבחירות הבאות נידבקו מהחיידק. 90% לפחות מהאורחים ישבו כתף-אל-כתף ללא מסיכות, לאור השמיים, והיום נודע שרבים מהם אכלו אותה.

למעשה, כנראה הרבה יותר מהם נידבקו מהנגיף, אבל מתביישים להודות. ידוע שמלבד ה-13 הראשונים שנודע עליהם (אשתו מלניה, ושתי הבלונדיניות – אחת הPRESS SECRETARY שלו והשנייה ה-PRESS SECRETARY של הבית הלבן, ו-3 סנטורים – כולם מצופפים בשתיים-שלוש השורות הראשונות), עוד 14 ממקורביו חולים.

טראמפ, המסרב בינתיים לקחת בדיקת קורונה אבל טוען שהוא 'בריא', מתכנן שתי פגישות, אחת בבית הלבן היום, לכמה מאות אורחים שבוודאי יופיעו ללא מסכות, וביום ראשון בעיר רדניקית בפלורידה. מי שיחבוש מסיכה בעצרת הזאת בפלורידה…אני לא מקנא בו.

היום כמה ממומחי הקורונה הגדולים מנבאים שפלורידה תהפוך ל-"BALL OF FIRE" בעוד חודשיים-שלושה. היום היתה שוב עלייה בקורונה ב-39 מדינות ארה"ב (אתמול היתה עלייה ב-37 מדינות).

וטראמפ – וכל שפוטיו – מתבדחים על חובשי מסיכות.

*************

הוריקן עצום בגודלו – דלתא – נוחת ממש ברגעים אלה על חופי אלבאמה ולואיזיאנה

****************

תמונה של אנשי מיליציה שתכננו לחטוף את מושלת מישיגן ולהרגה, ולכבוש את בניין הממשלה.

לפני כחודש:

Trump calls protesters who carried guns into the Michigan Capitol 'very good people' and says the governor should 'make a deal' with them

1.אני חושש מאד שתתחיל כאן מערכת קרבות אמיתית – תחילה מקומיות – בכל רחבי ארה"ב. על זה טראמפ בונה

המאסר היום של 13 אנשי המיליציה – 6 באשמה פדרלית ע"י סוכני FBI פדרלים בגין תכנון חטיפת מושלת מישיגן Gretchen Whitmer ולדון אותה למוות מיידי, ולכן יהיו צפויים לפסק דין מוות – ו-7 שנאסרו ע"י בפקודת Michigan Attorney General Dana Nessel, והעונש המקסימלי שלהם יהיה מאסר עולם, הוא ההוכחה הסופית שהייתי זקוק לה שהגלל טראמפ משהו גרוע ביותר עומד לקרות כאן בעוד 26-27 יום. הם-הם המיליציה הימנית-קיצונית, נאצית, שכל מי שמצביע טראמפ מצביע גם עבורם, שהדבר שיענג אותם יותר מכל יהיה לתלות כל יהודי אמריקאי על עץ גבוה.

אנשי FBI שהושתלו כחברי מיליציה אחרי שה-FBI גילה חלופת מסרים, והם היו בין המתכננים לחטוף את גרצ'ן וויטמר בבית הקיץ שלה, ואז לכבוש את בניין הממשל של מישיגן, ולערוך לה משפט מהיר על "בגידה במולדת", ו-"בגידה באזרחי ארה"ב על שסגרה את המדינה ללא הצדקה ובזאת סיכנה את חיי כל תושבי המדינה". אנשי המיליציה האלה חמושים בנשק קטלני ביותר, ולמעשה הם מחכים כבר מעל 100 שנה לרגע בו "סוציאליסטים ישתלטו על הממשלה הפדרלית". טראמפ, למעשה, עודד אותם כשהוא אמר להם ב-DEBATE נגד ביידן – "STAND BY". ' היו מוכנים'.

מושלת מישיגן שאנשי המיליציה כינו 'THAT TRYRANT BITCH', ותיכנו לחטוף

זאת לא בעייה של מישיגן לבדה. אותו סיכון – שנראה יותר ויותר אמיתי קיים בכל מדינה בארה"ב. אנשי המיליציה חמושים בנשק קטלני. הרבה אררחים מחזיקים בבית אקדח קטן לביטחון אישי, לא למלחמה. עכשיו השאלה בראשי היא מה יהיה עם הצבא – ש-50 גנרלים בדימוס שלו פירסמו מכתב מחאה חמור ביותר נגד טראמפ. וכמובן מה יהיה עם המשמר האזרחי והמשטרה.

אני יודע טוב-טוב שהרבה גולשים ילגלגו עלי. גם כשכתבתי על הסכוי שזה יקרה רוב הגולשים צחקו עלי, והיום זה הפך לנושא אמיתי וקיים במדיה בארה"ב. התכנית שנירקמה לחטוף את המושלת ואז 'לכבוש את הממשלה' כבר לא מצחיקה אף אחד.

אמש, ב-DEBATE בין סגן הנשיא מייק פנס, והמועדת להיות סגן נשיא של ג'ו ביידן קמלה האריס, פנס נשאל מה הוא יעשה במקרה שהרפובליקנים יפסידו בבחירות, ודונלד טראמפ יסרב לקבל את התוצאות (שהוא כבר מכנה 'הרמאות והזיוף הגדולים בהיסטוריה') הוא סרב לענות על השאלה.

את התשובה נבאתי לפני איזה חודשיים או משהו כזה, ועד אז – למיטב ידיעתי – איש לא דיבר על כך: יתפתחו כאן קרבות של ממש בין המיליציות השונות המאורגנות בכל חור בארה"ב, לבין…אני עדיין לא בטוח. הבחירות הן ב-3 לנובמבר, אבל לפי כל הסקרים ההבדל בין ג'ו ביידן וטראמפ גדל עד 17-18%. אבל טראמפ הוא עדיין הנשיא, וה-COMMANDER IN CHIEF ('המפקד העליון') של הצבא עד ה-20 לינואר, 2021, יום ה-INAUGURATION. מצד שני, התעורר כאן דיון רציני (עם צורך לשנות את החוקה) על מי מפקד המשמר האזרחי.

ישנם הטוענים ש'המפקד העליון' הוא גם מפקד המשמר האזרחי והמשטרה, אבל רוב המחוקקים שנשאלו והסכימו להביע דעה, ורוב מומחי ההיסטוריה והממשלה הפדרלית לא כל כך בטוחים. ישנן מדינות שתחת החוקים והקונסטיטוציה שלהן ניתן להבין שמושל המדינה הוא גם מפקד המשמר האזרחי והמשטרה.

לך תדע. אולי זה יהפוך סתם למערכות וקרבות מקומיים בהם כל אדם עם נשק יחליט בעד מי הוא נילחם.

רק אל תגידו לי שלא הזהרתי שזה בדיוק לאן שטראמפ מוביל.

אז מה? עלי להתכונן? הבן של אשתי גייל, קני, ילד שגידלתי מאז היה בן 12 שייך לאיזו שהיא 'קבוצה' שנפגשת אחת לשבוע, ומתאמנת במשחקי מלחמה. נהגתי לדבר איתו פעם בשבוע או משהו כזה. אנחנו כבר 3 חודשים שלא מדברים, ואפילו גייל בקושי מדברת. צלצול פה וצלצול שם, והיא משוחחת בעיקר עם דבי אשתו, שמאמינה שהקוביד הוא HOAX אבל הן לא מזכירות מילה בנידון.

2. האם טראמפ איבד את זה?

מי שראה את טראמפ כשהגיע מבית החולים לבית הלבן, ראה את מנהיג העולם החופשי עומד על מרפסת הבית הלבן. מוריד בשאט נפש את מסיכת הפנים, ואחרי רגע של דומיה, הוא לפתע הרים את ידו להצדעה צבאית מגוחכת, ומשך אולי איזה 30 שניות ראינו אדם שפרצופו הביע לא פחות ולא יותר מדיבוק. ממש פרצוף של מין מניה. אני ראיתי פנים של אדם שאיבד את השפיות.

זה היה לפני 5 ימים. מאז התראיינו עשרות רופאים, פסיכיאטורים, וחוקרי הקורונה-19, וכולם ללא יוצא מין הכלל הסבירו שאין כלל שאלה שחולי קורונה הנזקקים לטיפול בבית חולים – הווה אומר הנגיף התקיף את האדם בעוז ובעוצמה – מאבדים את דעתם בצורה זו או אחרת. היו חולים שפשוט איבדו את הכרתם לתקופה ממושכת. אחרים טענו שבזמן המחלה הם זוכרים מחשבות מבולבלות ולא מסודרות. ולכולם ידוג שסטרואידים הם 'SPEED', בנוסף להשפעתם על גידול בסיבי השריר. כמות הסטרואידים שהזריקו לנשיא היתה, אולי, הגדולה ביותר שאי-פעם ניתנה לאנוש במכה אחת. אחרת אין דרך אחרת להסביר כמה מהדברים שאמר היום בראיון של שעה שלמה עם FOX BUSINESS:

*היא (קמלה האריס, מ.ל) היא אסון. היא קומוניסטית. היא מפלצת. היא שקרנית".

ואז בטוויטר:

*Voters rejected Harris. They smartly spotted a phony. But not Joe Biden. He's not" that smart," a narrator in the video says. "Slow Joe and phony Kamala. Perfect together, wrong for America."

*אני הבראתי מהקרורונה כל כך מהר (בולשיט הבריא. להביא הוכחות של בדיקה שלילית הוא לא מוכן, לא יכול, לא רוצה, לא מסוגל ומסרב להראות, מ.ל) כי אני PERFECT SPECIMAN" (ייצור גופני מושלם)

*אילולא המאבק הפנטסטי שלי היו לנו היום מיליוני קורבנות, לא רק 213,000.

*אף מנהיג ואף מדינה לא הצליחו למגר את הנגיף כפי שעשתה ארה"ב בהנהגתי.

*החיסון שפותח בהנהגתי (מה טראמפ עשה בנידון? תרם כסף לאיזו שהיא מעבדת מחקר בארה"ב ובעולם) ייצא לשוק עוד לפני הבחירות. אנחנו אוגרים מספיק מנות חיסון לחסן כל אשה, איש, זקן, וזקנה בארה"ב. זה יהיה הישג שייזכרו לטובתי גם עוד הרבה דורות של אנשים.

* (בקשר לעקקשנות המובנת של ביידן לא להתאמת עם טראמפ על אותה במה:)

"כל חברי הרפובליקנים רוצים לחבק אותי ואפילו לנשק אותי. אף אחד לא פוחד להידבק. אני כבר לא חולה. אין לי יותר אף נגיף של קורונה הגוף"

*(אז למה הבית הלבן לא מוכן לפרסם מתי הוא ניבדק והתוצאות היו שליליות):

"הבית הלבן לא מדווח על דו"חות רפואיים של הנשיק. זוהי פגיעה בפרטיות של הנשיא"

בולשיט!!!

* על ביידן: "I think they — you know, there is an expression, an old expression, was used badly in old time ago in politics. I think they brainwashed him. They brainwashed him. He doesn't know where he is. He doesn't know what he's doing."

**על ד"ר פוסי:  "Dr. Fauci is a nice man, but he's made a lot of mistakes, like, you don't have to ban them coming in from very infected China. I did it anyway, and we saved hundreds of thousands of lives."

*על המהירות בה הוא 'התגבר' על הנגיף:: (הרופאים, מ.ל):

tThey told me I have a super-human body 'they've never seen a body kill the coronavirus' like my body

3. בקיצור: מטורף, שקרן, נרקסיסט, גזען, ואולי אדם שאפילו איבד את דעתו! הקונגרס החליט "TO INVOKE" (להשתמש, או לבצע) את האמנדמנט ה-25

(היום גם צפון קרולינה, ג'ורג'יה, (ועוד כמה מדינות) הודיעו שמספר הבוחרים בהצבעה המוקדמת עולה פי שניים על כל דבר שקרה בעבר. טראמפ עומד לאכול אותה בגדול, והמפלגה הרפובליקנית (וכמה סנטורים שלפתע מנסים להתרחק מטראמפ) תחטוף כזאת מבוסה בקונגרס ובסינט שייקח לה עשרות שנים להתגבר עליה. וזה אומר דוק לס, שחמישים שנה ויותר הצביע 'אדום' (רפובליקני).

הדמוקרטים השולטים בקונגרס החליטו היום "TO INVOKE THE 25TH AMENDMENT "(להשתמש או לבצע) את האמנדמנט ('השינוי' או 'התוספת' לחוקה) ה-25 המאפשר להחליף נשיא לפני תום כהונתו "אם הוא לא כשר יותר למלא את תפקידו".

(אני לא מבין מה הם מנסים להשיג 27 ימים לפני הבחירות. כנראה סתם להכניס לו עוד 'בומבה' שהוא לא ישכח מרוב בושה עד יום מותו, כי ב-27 יום אין כלל סיכוי להגיע עד להצבעה)

4. ריק ברייט, ראש קבוצת ה-BIOMED של טראמפ וממשלתו שהתפטר בגלל 'שקרי הבית הלבן'. "כל חברי לשעבר, הרופאים החוקרים, חוששים לאבד את משרתם, ומוכנים לומר מה שהבית הלבן מצווה עליהם, בניגוד לשבועתם כשקיבלו את רשיון הרפואה שלהם 'לעשות כל מה שביכולתם להציל חיי אדם'"

הכותרות הראשיות:

Vaccine expert and whistleblower Rick Bright resigns from federal government

הראיון איתו היום ב-CNN

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 150 תגובות

  1. לא יודע מה להגיד לך דוק. באמת נהיה קצת מטורף כאן. אני לא שותף לדעתך על המיליציות כי הם ברובם חבורת לא אינטליגנטים שלא יגיעו רחוק, אבל אם אתה צודק הלך עלי. אני לא בכושר לפזצטות באמצע שיקגו. לא עשיתי מטווח מאז מלחמת לבנון השנייה ווגם הברכיים לא משהו.

  2. כזכור טראמפ הוא זה שכתב בטוויטר
    Liberate Michigan
    וזה שכל הזמן לא מגנה ואפילו תומך בימין הקיצוני שכל מה שהם רוצים זה לעשות מהשחורים עבדים ולרצוח את היהודים.
    עוד מעט יבוא ברוך ויגיד שהכל שטויות וטראמפ לא התכוון ושהוא עדיין מצביע בשבילו
    טראמפ הולך להיות מובס בעוד 3 שבועות וזה כל מה שחשוב

  3. עוד מעט יגיעו החמישה שישה פסיכים של האתר ויתחילו לקלל אותך ואותי מנחם.
    רוב הקוראים מנחם מסתכלים בשעת נפש על מה שקורא אצלכם אבל לא מעוניינים להכנס לקרבות בוץ .
    חשוב לזכור שכל אחד רואה מה שהוא רוצה לראות. הפיד באינטרנט יודע להראות לך רק מה שאתה חושב. פוקס ואן בי סי ידווחו על אותו אייטם אחרת לגמרי. תהליך הקיטוב הוא בשיאו.
    היתרון בארצות הברית שיש לכם כלים להלחם עם מטורף כמו טראמפ. מה יגידו אזרחי ביילרוס גאנה וישראל שאפילו מערכת בחירות הוגנת הם לא מקבלים. אני מדבר על זיופים בחירות. קודש הקודשים של הדמוקרטיה.

    1. מי ששם אותי שווה ערך לאזרח ביילרוס וגאנה, איבד אותי לחלוטין.
      החיים בסרט שלך ושל עוד רבים אחרים שאני מכיר, הינם הזויים, מלאי שנאה, הסתה, פילוג.
      אתם אלו שמפלגים ומסיתים ולא אף טחד אחר.
      אפשר שלא להסכים עם החלטות הממשל פה אבל להפוך אותנו לגאנה כי אתה שונא את הממשל, זו כבר הזייה.
      כאשר יהיו בחירות, לך לקלפי, ככה מחליפים משטר..
      לא עי נסיונות הפיכה ברחובות.

      1. אנחנו לא בבלארוס ולא בגאנה. דווקא בתור אחד שפעיל בהפגנות נגד ביבי ודרכו המושחתת, אני אומר שחשוב לראות את המציאות כמו שהיא ולא כמו שחוששים שהיא תהיה. הבחירות בישראל מנוהלות בצורה עניינית, ועם כל כך הרבה אנשים ממקומות ומסגרות שונות שכמעט בלתי אפשרי לזייף תוצאות מעבר לאחוז אפסי של הקולות. אם ביבי היה יכול לזייף את התוצאות הוא אולי היה עושה את זה, ובטח לא מביא למצב שבו הרוב נגדו כבר שתי מערכות בחירות.

        1. מסכים איתך.
          לכן אני אומר – אין לי שום בעיה עם דעות שונות, חוסר הסכמה, סלידה ממערכת שלטונית וכו וכו.
          זה היופי במשטר דמוקרטי – כל אחד ראשי להביע את דעתו מבלי לחשוש שימצא רת עצמו נעלם פתאום מעל פני האדמה ומוגלה למחנה עבודה.
          לכן כל מי שמסביר לי שאנחנו מדינה של דיקטטור הוא לא רלוונטי בעיני לשיח ואין לימכל כבוד לדעה המוקצנת, מוגזמת הזו, שהמציאות בה אנו שוללת את המחשבה הזו לחלוטין.
          הטלויזיה רוויה בתוכניות סאטירה שפוגעות ומזלזלזות במשטר השכם וערב.
          אנשי תקשורת שמתבטאים באופן קשה וקיצוני נגד נבחרי הציבור.
          ברקוביץ ואסייג שמביאים לאולפן שרים בממשלה וצורחים ונוזפים בהם באולפן כאילו היו הגננות שלהם.
          במשטר דיקטטורי זה לא עובד ככה.
          נושא ההפגנות בעת הזו הוא בעייתי ביותר ומנסים לטפל בו בכפפות של משי תוך חרדה קשה ביותר לתגובות שיגיעו מצד ציבור המפגינים.
          מקבל דעות שונות אבל כאשר מסבירים לי שדיקטטור מנהל את המדינה הדיקטטורית בה אנו חיים, איבד אותי ואת הקשבתי לו.

          1. ארז אתה לוקח את זה לכיוון שטחי מדי. אנחנו לא בלארוס אבל אנחנו בכיוון הרבה יותר חמור ממה שהיה כאן אי פעם. לדוגמא, כשאדם אחד לבד מחליט לחתום על הסכמי שלום עם מדינות אחרות זו דיקטטורה, כשאדם אחד בלבד קם בבוקר ומחליט לפזר כסף ללא הבחנה (אני מדבר על המענקים לכל אזרח) זו דיקטטורה. כשאדם אחד עושה הכל כדי למנוע את קיום המשפט הפלילי שלו זו דיקטטורה. דמוקרטיה מאידך היא ריבוי דעות והגנה על זכויות מיעוטים והפרדת רשויות. ביבי מכרסם במונחים האלה כבר כמה שנים. אז כשאומרים לך שישראל הופכת לדיקטטורה זה לא אומר בהכרח שמחר נראה טנקים ברחובות אבל כן אומר שתהליכים לא טובים קורים פה ולכך שותפים כל מי שתומכים בנתניהו

          2. ובקשר לברקוביץ׳ ואסייג שכם הם לא יקירי השמאל כידוע, הם הצליחו להוציא מפוליטיקאים מהימין את האמירות הכי אותנטיות שמראיין כלשהו הצליח (חוץ מקרן מרציאנו בראיון ההוא עם ביבי), אמירות שמעידות בדיוק על מה שהפוליטיקאים האלה חושבים עלינו (רמז: הם לא סופרים אותנו וגם אותך)

      2. זה לא רק גאנה ורפובליקות בננה, זה ארדואן ופוטין.
        אנשים צריכים להגיד תודה שיש פה זכות דיבור וף אחד לא מונע את חופש הדיבור.
        זה לא יקרה במדינת ישראל. מדינה שנותנת זכות בחירה כמעט לכולם גם לכאלה ששוללים את קיומה.
        דמוקרטיה כזו לא קיימת בשום מקום, אבל פוטין וארדואן זה כאן….

    2. *שאט נפש
      למרות שהרעיון של שעת נפש יכול להיות רעיון טוב (מדיטציה?)
      .
      לגבי השאר אני לא רוצה שחלילה תרגיש שמקללים אותך בשעת הנפש (בעצם אולי זה כמו "שעת הנעילה" של יום כיפור?) ו/או שאני חש ושלום (*חס ושלום) לא אהרוג את הדמורטיה שקיצה בפתח. אז אני לא אוסיף דבר.
      .
      .
      .
      (מה? לא אמרתי כלום..)

      1. היי איתי. אני יודע מה שאני מדבר. הבחירות בישראל מזוייפות קבוע. לא הקול שלך . הקול שלי.
        אני לא בישראל מ 2003. בשביל להפסיק את אזרחותי אני צריך ללכת לבית משפט בישראל. או ללכת לקונסול/ ששגרירי שלי לחתום על מסמך ואז משרד החוץ מחליט בנושא. אני ניסיתי פעם אחת ולא ויתרו עליי. משרד החוץ דחא את בקשתי.
        בבחירות של 2017/8 היו יותר קולות מאשר אזרחים ישראלים פיזית בישראל. אלו אותם בחירות שהליכוד הואשם שמ 20:00-22:00 הכניס קולות למעטפות. מאז כבר כל המפלגות עושות את הטריק הזה.
        איך אני יודע שזוייפו כי הייתי בישראל אותו זמן. הקלפי שלי הוא ביפו. אבל הייתי בחיפה. והלכתי להצביע. אמרו לי לך לקלפי שלך. הלכתי הגעתי בחמישה לעשר בלילה. אמרו לי הצבעתי כבר. היו רק 2 משקיפים אחד ליכוד אחד שס.
        בדקתי בבחירות של 2016. לא הצלחתי לבדוק האתר בדיוק לא עבד (במשך חודש). ישראלים מהגרים כמוני ראו שהם הצביעו למרות שהיו בסדיני או מלבורן. זה 200000 קולות שהעבירו את הליכוד משוויון לנצחון.

        היה עורך דין דוד לוי. שעשה הרבהרעש ובלגן והביא רשימה של כל השמות ושם אותה על שרת בלונדון. היום הוא נעלם באופן מסתורי. היו ארגונים לטוהר הבחירות שהראו פיזית מספר קולות מול אזרחים שהיו פיזית בישראל. החקירה התמוססה.
        .
        בעבר היו עוד שיטות:
        – מזוודות של תעודות זהות מברוקלין שהגיעו לבני ברק. ואדוקים הלכו להצביע איתם כמה פעמים (שחור עם זקן, לך תבדיל, אם בכלל יש פקחים ממפלכה אחרת מהאגודה)
        .
        – משאית עם פתקים מחיפה שהלכה לאיבוד (ההסתדרות בחירות אחרונות ניסקורן מול יחימוביץ) חיפה עיר אדומה.
        .
        ליווי זקנים לקלפי עם פתק מוכן במעטפה (כל המפלגות עושות את זה)

    3. לא היו בישראל זיופים בחירות במידה שבלעדיהן היו משתנות התוצאות. במצב בישראל רחוק מבגאנה או ברוסיה הלבנה וכדומה.

  4. טראמפ הפסיד את הבחירות עוד לפני הקוביד.יש יתרון קבוע של יותר מ 10 אחוז דמוקרטים בארצות הברית כבר 30 שנים.ב 2016 הרבה נשארו בבית גם מפני שלא אהבו את הילארי וגם כאלו שלא האמינו שלטראמפ יש סיכוי לנצח.הילארי ניצחה ב 3 מיליון קולות אבל היו חסרים לה כמה עשרות אלפי קולות במישיגן ויסקונסין ופנסלבניה.הדמוקרטים שהם ביתרון מספרי גדול בארצות הברית למדו את הלקח ויישמו אותו כבר בבחירות האמצע של 2018שהצביעו בטירוף(רוב המתמודדים ב 2018 לסנאט היו דמוקרטים ולכן הם הפכו רק בקונגרס.ב 2020 רוב המתמודדים בסנאט הם רפובליקנים ולכן הדמוקרטים יקחו גם את הנשיאות גם את הסנאט וגם את הקונגרס).
    טראמפ הוא משוגע ולא ילך בלי מאבק.נראה הרבה דם ברחבי ארצות הברית.ביידן יושבע בינואר אבל אנו צופים בשקיעה של ארצות הברית שהגיע היום כבר ל 27 טריליון חוב מיליוני מובטלים והומלסים חדשים כשיגמרו התקנות להשהיית שכר הדירה אחרי הבחירות ואלימות מטורפת שתגיע לשיא אחרי הבחירות.השקיעה התחילה מזמן אבל מ 11.9.2001 היא רק מאיצה

        1. גניבת הבחירות הכי גדולה שהייתה.אל גור ניצח גם בקולות וגם בפלורידה אבל אח של גורג ג׳ב בוש היה בזמנו מושל פלורידה וגנב שם את הבחירות.היו מלא עניינים משפטיים וגור שלא רצה שאמריקה תהיה בלי נשיא הרבה חודשים נכנע וכשסגרו את כל הקולות והתברר שגור ניצח שם ג’ורג׳ בוש כבר היה נשיא.הניצחון היחידי של הרפובליקנים ב 30 שנים האחרונות היה ב 2004 שבוש ניצח את קרי והיה נשיא בזמן מלחמה.אותה מלחמה שכעבור 4 שנים הובילה את בוש לסיים את תפקידו כנשיא עם אחוזי הפופולריות הנמוכים ביותר בתולדות אמריקה.בין 15-25 אחוזים

      1. ומאנו התכוונתי משנות ה90 לא מ88 שבוש האבא כיהן.שילוב של שינוי דמוגרפיה ודורות חדשים שלא מאמינים באותם דברים כמו הבייבי בומרס.כל דור מאז שנות ה90 הולך יותר שמאלה מקודמו.בשביל הרבה צעירים פלוסי הילארי שומר וביידן הם ימין על מלא

    1. עידן טראמפ לפני הקורונה היה מנגב את ביידן ולוקח עוד פעם את הבחירות בהליכה, היה פה מצב כלכלי אדיר שלא היה המון שנים.

      1. לא היה שום מצב כלכלי אדיר.ממש לפני הקורונה אחרי 3 שנות כהונת טראמפראיתי סקרים שתמציתם-1 מכל 6 אנשים אמר שמצבו השתפר ב 3 שנים הללו.3 מתוך 6 אמרו שמצבם נשאר אותו דבר ו 2 מתוך 6 אמרו שמצבם הורע.
        המשותף ל 1 מתוך 6 שאמרו שמצבם הוטב הוא שכולם מרוויחים מעל 100000 דולר לשנה

          1. אובמה הוריד את מצב האבטלה ממה שבוש השאיר לו.טראמפ הוריד אותה מ אובמה בעשיריות האחוז.גם טראמפ כל הזמן מתלהב שעבודות חדשות נוצרות בתקופתו.בתקופת אובמה נוצרו יותר.אבל כל עניין האבטלה ויצירת מקומות העבודה הם אחיזת עיניים גם בגלל שיש מלא אנשים כמו בכל מקום בעולם שכבר לא זכאים לאבטלה ולא נחשבים בספירה וגם לגבי העבודות רובם עבודות של שכר מינימום וחלקם אפילו של חצי משרה בזמן שיוקר המחיה עולה בדיוק מה שקרה כל שלטון נתניהו.

      2. ברוך, אתה מוכן בלי ציניות ובלי סיסמאות לפרט מה המצב הכלכלי המעולה שאתה מתכוון אליו ומה היה השיפור האדיר בכלכלה עם נתונים ודוגמאות ורק אל תיתן את הבורסה בתור דוגמא שזה הבלוף הגדול שיתפוצץ בהקדם או במאוחר ללא תלות בתוצאות הבחירות.

        1. עידו למה לא לציין עובדות?
          בחודש נובמבר 2019, מצב האבטלה בארהב היה 3.5% שיא של 50 שנה, כמות המשרות שנוספו לשוק הייתה גדולה ב50% מהמשוער (260 אלף לעומת 180 אלף).
          .
          בנוסף טראמפ החליט לפתוח קופת שרצים שיהיו להם השפעות אדירות על הכלכלה האמריקאית בשנים הבאות. המרכזי שבהם
          מאבק מול הסכם הסחר הלא צודק עם העולם ובמיוחד עם סין.

          1. ברוך, ביקשתי בלי סיסמאות אמרת "היה פה מצב כלכלי אדיר שלא היה המון שנים." ביקשתי נתונים והוכחות וקיבלתי "יהיו להם השפעות אדירו על הכלכלה האמריקאית בשנים הבאות" – לשון עתיד, במקום הוכחות על מצב אדיר נוכחי. בהקשר של העתיד יש חוב אדיר, בורסה מנופחת ללא קשר לתוצאות עסקיות, הזרמת כספים שבעלי חברות ניצלו כדי לקנות את המניות של החברות שלהן, מה שגרם לעליה בשער המניה בגלל הביקוש ולא בגלל תוצאות עסקיות.
            שורה תחתונה, חפר בור בהווה שכולם הולכים ליפול לתוכו בקרוב.
            לא סותר את הפעולות שהוא עושה מול סין שהן חיוביות, היתר, רק חורבן והרס
            אתה לא מסכים איתי? בבקשה נתונים והוכחות

          2. 3.5 אחוז אבטלה הנמוך מזה 50 שנה? זה לא עובדה.
            .
            הבורסות שהיו במצב טוב מתמיד בכניסה של נשיא זה לא עובדה?

            1. אובאמה הוריד את האבטלה מ10% ל4.7%. כל הכבוד לטראמפ שגילח עוד אחוז אבל מלכתחילה זה היה מאוד מאוד נמוך. (וזה מבלי להכנס לדרך בה טראמפ 'גילח' את האחוז הנוסף – מכר את העתיד של הנכדים שלך).

            2. כמו בנושאי הופס גם בנושאי כלכלה, אתה לא קורא מה כתבתי לגבי הבורסה – ניפוח מלאכותי שאין לו קשר לתוצאות העסקיות של החברות. אם אתה יודע לנתח דוחות כספיים של חברות ותשווה לכמה המניה עלתה בתקופה מסויימת, אם תמצא קשר בין התוצאות למחיר המניה תבין שהכל בלוף.
              הזרמה של טריליונים שאיפשרו לבעלי חברות לקנות את המניות של עצמם ולהעלות את שווי המניה ללא קשר לתוצאות העסקיות. כמה זמן זה יחזיק מעמד? זה נקרא מצב כלכלי טוב?
              לטובתך, אני מקווה שאתה לא משקיע את הרווחים שעשית בנדל"ן בבורסה הטובה מתמיד.

              לגבי האבטלה כבר ענה אברי.
              עוד דוגמאות למצב כלכלי אדיר שלא היה כמוהו שנים?

  5. חוץ מטקסס שאני לא רוצה להמר עליה.בנוסף לכל המדינות הדמוקרטיות שיצביעו לביידן,ביידן ינצח במדינות הבאות שטראמפ ניצח ב 2016 ויביס אותו ביותר מ 200 אלקטורים:
    פנסלבניה
    מישיגן
    ויסקונסין
    פלורידה
    אוהיו
    צפון קרוליינה
    אייווה
    אריזונה

    אולי טראמפ יצליח לגרד מפה מדינה אחת מה שלא יעזור לו בלהפסיד ביותר מ 200 אלקטורים

      1. כן אוהיו היא המתנדנת אצלי ורק בגללה רשמתי שאולי טראמפ יצליח לגרד מדינה אחת.בשאר המדינות אני בטוח בכמעט 100 אחוז

      2. אם ביידן יצליח לקחת את טקסס זו תהיה הפעם הראונה מאז קרטר שמועמד דמוקרטי יזכה ברוב האלקטורים ממדינות הדרום (אפילו קלינטון הדרומי עם סגן נשיא דרומי לא הצליחו לעשות את זה).

    1. יש לי משפחה באריזונה שאני מדבר איתה כול יום. לדבריהם יש סחף עצום במדינה של רפובליקנים שיצביעו לדמוקרטים בעוד 3 שבועות. גם כול הסקרים מצביעים על מגמה זאת. טראמפ תקף את הסנטור מקיין המנוח על זה שנפל בשבי בוויטנאם. זה היה דגל אדום למצביעי טראמפ. גם הסנטורית הרפובליקנית מרתה מקסאלי שהחליפה את מקיין תאבד את מקומה בסנט למועמד הדמוקרטי מרק קלי.

      1. ראיתי קטע ביוטיוב של המרתה מקסאלי בעימות באריזונה מנסה להתנער פתאום מטראמפ כי היא יודעת שהתמיכה בו הביאה אותה לפיגור בסקרים.זה היה מצחיק לראות אותה מתפתלת

  6. דרך אגב הבורסה מאז קוביד חוץ מאיזה שבועיים שוברת שיאים חיובים אבל זה בגלל הפדרל ריזרב והמטרות שלו(נושא מורכב לשיחה אחרת).רק מראה שאין שום קשר בין וול סטריט לכלכלה האמיתי של רוב האזרחים.גם אובמה הנהיג כלכלת וול סטריט ובגלל זה רוב השמאל הפרוגרסיבי לא סובל אותו

    1. ברור שאין קשר בין וול סטריט לבין הכלכלה. בהרבה מקרים הם NEGATIVELY RELATED. לכן כשביידן ייבחר שוק המניות יקרוס, ואני כבר יצאתי ממני ושמתי את כל כספי ב-MONEY MARKET

  7. מנחם נהיית אובססיבי לטראמפ זה לא טוב 😎 אם נראה לך שלטראמפ אכפת מהדבילים האלה אתה מצחיק. הוא פשוט קורץ לקולות שלו. קול זה קול רדנק וליברל פרוגרסיבי שווים.
    טראמפ הולך לנגב

  8. המאבק האמיתי בבחירות האלו הוא על הסנאט. בלי רוב בסנאט לדמוקרטים לא תהיה אפשרות לשנות הרבה. כרגע מסתמן שיש להם סיכויים טובים להגיע ל 51 סנטורים. זה כולל את איווה שבה למועמד הדמוקרטי יש את הרוב הקטן ביותר. המדינה הבאה שבה יש להם סיכוי לנצח היא גורגיה. מנחם לאיזה מועמדים לסנט תצביע? לדמוקרטים או לרפובליקאים? – בגורגיה יש בחירות לשני המושבים השנה.
    .
    לניצחון סוחף של בידן תהיה – לפי נסיון העבר – השפעה גם על נצחונות במאבקים על מקומות בקונגרס ובסנאט.
    .
    מאבק נוסף שמתנהל הוא על מינוי שופטת חדשה לבית המשפט העליון. אם הרפובליקאים יצליחו הם ישגו רוב של 6 שמרנים מול 3.
    .
    מה הדמוקרטים מתכננים במידה והרפובליקאים יצליחו במינוי לבית המשפט? 1) הכרזה על פורטו ריקו וושינגטון DC לסטייטס (מדינות). הצעד הזה יכניס אוטומטית 4 סנטורים חדשים ממקומות שיש בהם רוב דמוקרטי מובהק. 2) מינוי שופטים נוספים לבית המשפט העליון כך שישיגו רוב.
    .
    אין מצב, להערכתי, שצעדים כאלו יעברו בלי אלימות מצד הקבוצות שמנחם תאר.

  9. שלא יודעים להסביר את עצמך ולנהל דיון משתמשים בהפחדות זולות, תוקפים מי שלא מסכים איתם בדעה, מדברים פה על גזענות ומצד שנים מכלילים ציבור שלם, עולה לי גיחוח על הפנים ברגע שאתה שם כל מי שמצביע לטראמפ כתומך של המליצות הקיצוניות, מאיימים במלחמת אזרחים שלא תקרה, למה לא לטבל את זה בעוד כמה שקרים לגבי הקורונה, וכמובן מתקיפים כל מי שבעל דעה שונה , ועוד אותי הם מכנים קיצוני ..

    1. ברוך, יש מרחק רב מאד בין מלחמת אזרחים – גופים מאורגנים ברמה זו או אחרת כנגד כוחות המשטר שגם הם עשויים להתפצל. דוגמא עכשוית – לוב. לבין מעשי אלימות ספורדיים שמבוצעים על ידי קבוצות חמושות. עדין מעשי אלימות כאלו יביאו לנפגעים מעט או רבים.

    2. ברוך, לא מפחיד אותך כשהנשיא אומר ל-proud boys להתכונן? או שמיליציה ימנית עמדה לחטוף מושלת ולנסות להשתלט על הממשל המדינית? ושיש עוד הרבה אלפים של אנשים במיליציות שונות עם חימוש של גדוד חי"ר?
      אתה יהודי, ממה שזה נראה רוב הפסיכים האלה ישמחו להתעלל בך ובמשפחה שלך כמו שאנטישמים נהנו לעשות כל השנים.
      תמיד היו קיצונים בארצות הברית, הרבה מאוד שנים שהם לא קיבלו כזאת רוח גבית מהבית הלבן.

      1. שהיו בוזזים בLA
        70 מטר מהבית שלי, שהנכדות שלי והבת שלי בוכות לי בטלפון שהם שומעות אותם, הם לא היו מהצד הימני של המפה. צריך לראות מי אחראי לפשיעה פה בארהב שוב רובם לא מהצד הימני.
        .
        אתה יודע מה זה הכוח של הצבא פה ? המחשבה שכמה משוגעים עם נשק יכולים לחולל מלחמת אזרחים היא פסיכית לעצמה.

        1. ברוך, אני די מסכים איתך. המיליציות האלו מזכירות לי את "איום" דע"ש בזמנו על ישראל, עליו מישהו אמר (לא זוכר מי) שצה"ל כנראה יידע להסתדר עם חבורת הזויים עם רובים על טויוטות ישנות. גם כאן, עם כל הכבוד להזויים האלו, לאומה הכי חזקה בעולם יש מספיק כוח אש בשביל להסתדר איתם. מה שכן (וכאן מנחם צודק), יש מצב שחפים מפשע יפגעו בדרך.

    3. ברוך, מתחילה הסברתי שמלחמת אזרחים היא בלתי אפשרית יותר. אבל קרבות חמים בנשק במקומות שונים כן יהיו. וברוך, כשטראמפ אומר שגם בין הימנים הקיצונים שבשרלוטסוויל הלכו וקראו במקהלה "אנחנו שונאים יהודים" =- WE HATE JEWS וטראמפ אומר "בשני הצדדים ישנם אנשים טובים" זה עושה גם ממנו אנטישמי, ואני לא מבין כיצד יהודי כמוך יכול להצביע עבורו, ולו רק בגלל זה.

    1. NFS אני לא יודע אם אתה מבין את המצב אבל אנחנו לקראת פגרה – ולא סתם פגרה כזו שאין לנו מושג מה יהיה האורך שלה ואם באמצע יהיו שביתות. מה אתה חושב שהולך להיות כאן בזמן הקרוב?

      1. האגף הניצי של טנש לא יהיה מוכן לשתוק עוד אל מול הצעדים של שב"ר לכיבוש המעורב אחרי שהבלוג החי מזמן נפל בידיהם. הם יגייסו תמיכה במחוזות הדיומא הנידחים כדי לצאת אל הקרב המכריע בו יתגלה כי כל הדברים שאמר שוטאנון נכונים ותבוא הגאולה כשסומסום שביים את מותו יחזור לשלוט ולהביא שקט לאתר.
        אהה כן – ד"ר הופמן עדיין ישאר נייטרלי.

  10. כדי לשנות אווירה אני אחזור על השאלה שלי באתמול, שרק מיכאל ירדן התיחס, האם שקיל היה דומיננטי ואפקטיבי בכדורסל של השנים האחרונות כפי שהיה בשנותיו בליקרס ובמיאמי?

    1. לא ראיתי בשידור חי. מה שכן ראיתי בשידור חוזר לא מעט. אז הוא היה מנגב היום לא פחות ואף יותר. אולי היה מתקשה בהגנה אבל אני מאמין שהיו מוצאים דרך להחביא אותו

    2. שאק היה בעידן של היום בעייתי קצת בהגנה, כי לא רואה אותו רודף אחרי גבוהים שיוצאים החוצה לזרוק מהשלוש, מצד שני התקפית הוא שווה כיום 40 נק' למשחק – אין אף אחד שמתקרב בכלל לעוצמות של האיש הזה.

    3. שאקיל היה סופר דומיננטי גם היום.
      מי שיותר מסקרן אותי לראות זה אולג'וואן ודיוויד רובינסון. גם מפלצות צבע וגם ניידים בצורה בלתי רגילה עם אפשרות לצאת מהר החוצה. ולשניהם גם יד מצוינת שהיה אפשר להביא אותה לאחוז טוב מהשלוש. בקיצור איום ורסטילי מאוד. סוג של יאניס אבל עם קליעה.

      1. חחחח היו אדביו משודרגים שהוא עצמו קפלה משודרג שהוא עצמו באסטון משודרג שהוא בעצמו שמעון מזרחי משודרג (שהוא עצמו ביבי משודרג) [שהוא עצמו ריאן אוריילי משודרג]

            1. הכוונה היא לפטריק בברלי?!
              חייתי בשקר

            2. nothing clear or clean about him…

            3. עגל מצטרף לתדהמה

            4. אולי פאת ריילי?
              לא יודע, צריך לשאול את שמעון

            5. בבירור פאט פאטרסון.
              Double the Pat, double the niguv

  11. מנחם
    אם אני צריך להמר, בעוד כמה שנים יצא סרט על הכנופייה הזאת
    לדעתי זאת תהיה קומדיה.
    הייתי מלהק את זאק גאלנפידס לאחר מהחברים בכנופייה
    את ג׳יסון סודקיס לסוכן שחושף אותם
    ואת אלק בולדווין לנשיא טראמפ
    המושלת? הייתי הולך על סנדרה בולוק

  12. מדהים איך אדם מבוגר ומשכיל, אוכל את כל מה שהתקשורת מאכילה אותו.
    תגיד נראה לך שהכמה מושפעים האלה יכולים לעשות משהו? נו באמת. בשביל מלחמת אזרחים צריך אזרחים…
    אמריקאים כאלה חיים בסרט, משעמם לכם שם בנכר אז עסוקים בלדמיין הזיות.( כמו כמה משועממים אצלינו שלקחו להם את היוגה והודו, שהחליטו "שקץ הדמוקרטיה" ועסוקים בין לבין להתגזען על אתיופים)

    1. שלא יודעים להסביר את עצמך ולנהל דיון משתמשים בהפחדות זולות, תוקפים מי שלא מסכים איתם בדעה, מדברים פה על גזענות ומצד שנים מכלילים ציבור שלם, עולה לי גיחוח על הפנים ברגע שאתה שם כל מי שמצביע לטראמפ כתומך של המליצות הקיצוניות, מאיימים במלחמת אזרחים שלא תקרה, למה לא לטבל את זה בעוד כמה שקרים לגבי הקורונה, וכמובן מתקיפים כל מי שבעל דעה שונה , ועוד אותי הם מכנים קיצוני …
      .
      אתה יודע מה זה הכוח של הצבא פה ? המחשבה שכמה משוגעים עם נשק יכולים לחולל מלחמת אזרחים היא פסיכית לעצמה.

      1. הדבר הכי טוב שיכול לקרות לדמוקרטים או למנחם זה שכמה מיליציות כאלה ירימו את הראש. צ'יק צ'אק הן תחוסלנה על ידי הצבא ובא לציון גואל. שאר המיליציות תפורקנה ואולי אפילו ישנו את חוקי מכירת הנשק.
        המיליציות האלה זה נמר של נייר.

        1. לא יודע, זה צבא ארצות הברית שאנחנו מדברים עליו. כשהוא רואה מיליציה ימנית קיצונית ואלימה, הוא רגיל לנסות לעזור לה.

            1. אתה מוזמן לבדוק את ההיסטוריה של ארצות הברית וההתערבויות ברחבי העולם, במיוחד בדרום אמריקה ולאחרונה בבוליביה, ולראות איפה הרפש נמצא.

            2. שמעת על הוכחות? מחקרים מוכחים? בטורים של מנחם קל לטנף ללא קשר למציאות, אתה טוען משהו מאוד חמור כדאי שתביא סימוכין עליו

            3. אני אשמח שתפנה אותי גם למקורוץ

            4. שמעתי, אבל אתה נוטה לבטל מחקר שלא מסתדר עם ההנחות שלך, אז אתה מוזמן לחקור בעצמך את מה שהוא כבר מזמן עובדה מוכרת וידועה. כאילו, יש בכלל מישהו בעולם שטוען אחרת? אני צריך להוכיח לך גם שגרביטציה קיימת?

            5. אתה יכול להביא את המחקר?

            6. דרכו של השמאל הרדיקלי, סילוף האמת והפצת רפש לכל עבר, לתקוף את כל מי שלא מסכים איתם מנחם התחיל עם הנשיא וקהל המצביעים, ואז השוצף האיסלנדי ממשיך עם השקרים על הצבא. פולטים את השקרים לאוויר המרשתת, שמבקשים הוכחה לדברים שכותבים ,הם אומרים לך שתחפש בעצמך כמה מפתיע?

            7. https://lmgtfy.app/?q=foreign+intervention+by+the+united+states
              ברוך, אין בינינו דיון. אתה לא יודע להתנהל בדיון. אתה לא יודע מה היא אמת. ברצינות, אם את העובדה המאוד ידועה הזו לגבי התערבויות ארצות הברית בחו"ל ובפרט באמריקה הלטינית אתה לא מסוגל לקבל, אז אין פה שום בסיס לאמת שאתה עומד עליו. הקיום של ההתערבות זו לא עמדה שיש עליה מחלוקת, לא מימין ולא משמאל. רק ההצדקה שלה.
              ובשביל מה שאביא לך מחקרים? רק כדי שתוכל לבטל אותם ולהמשיך את שיח החירשים מהצד שלך? אתה לא ראוי לשיח. לא שווה דיון. לא שווה את שלוש השניות שהשקעתי למעלה כדי לשלוח אותך לגגל. כשתלמד איך מדברים עם אנשים, תחזור אליי. עד אז, סלמתאכ.

          1. שוב התחמקות ותקיפה כרגיל לא מפתיע, דיון זה לא להביא טענות וסימוכין לגביהם?
            , יש שמיים וארץ בין מה שכתבת ״ לא יודע, זה צבא ארצות הברית שאנחנו מדברים עליו. כשהוא רואה מיליציה ימנית קיצונית ואלימה, הוא רגיל לנסות לעזור לה.״
            .
            למה שכתבת בפסקה השנייה ״ העובדה המאוד ידועה הזו לגבי התערבויות ארצות הברית בחו"ל ובפרט באמריקה הלטינית אתה לא מסוגל לקבל, אז אין פה שום בסיס לאמת שאתה עומד עליו. הקיום של ההתערבות זו לא עמדה שיש עליה מחלוקת, לא מימין ולא משמאל. רק ההצדקה שלה.״
            .
            איפה ההתערבות הייתה עם מליציות ימניות קיצונית? שוב אתה מאשים אותי שאני אבטל מחק שאתה לא הבאת ?כמה מגוכח זה, אבל הבנתי כבר.

            1. בשום שלב לא פתחתי איתך דיון. אני לא מעוניין בדבר הזה שאתה קורה לו "שיח איתך". אתה מתעקש לא להבין את העובדה הפשוטה הזו. לכל אדם אחר אני מוכן לענות ובסבלנות, לך לא. בבקשה תתרחק ממני וקח את אריה הים הזה איתך.

            2. תודה מעניין לא ידעתי

        2. אם הצבא (כל צבא) ינסה להלחם במיליציות הללו זה יגרום ל :
          א. מלחמת אזרחים = הצבא הורג אזרחים שפוגעים באזרחים אחרים, יש עוד הגדרה ?
          ב. המיליציות מכירות את השטח בו הן חיות והצבא לא. הם ערוכים ומתאמנים, יש להם ציוד וידע, היתרונות של הצבא הן בעוצמה, אבל פה לא יועיל F35 או גדוד שיריון, פה צריך לוחם חי"ר מול לוחם חי"ר. זה לא יהיה צ'יק צ'ק בכלל. הצבא ינצח כי יש לו יתרון בכח אדם ובאספקה אבל לא נראה לי שהם רוצים לנסות

    2. אני לא מספיק מבין בפוליטיקה של ארה"ב, אבל יכול לומר לך שלא צריך אזרחים בשביל מלחמת אזרחים.
      לא צריך הרבה בשביל מלחמה, מספיק שאנשים ירגישו מאויימים ונרדפים.
      לדעתי מקרה אחד של חטיפת מושלת או משהו דומה, יכל להצית את הקרקע מחדש.
      בארה"ב יש הפגנות ומתח בין הממשל והשוטרים למפגינים, הדבר האחרון שצריך זה עוד מקרה כזה של חטיפת מושלת.
      אם יתחילו מהומות, וכל מה שהנשיא עושה הוא להגביר עוד את הלהבות ופילוג, ולהאשים את המושלים שלו בחוסר תפקוד, אפשרי שתהיה מלחמה.
      אחד התפקידים של הממשל המרכזי הוא להרגיע ולתרום לסדר, ולמשטר כל מי שלא מציית לחוק, לא משנה מאיזה צד.
      כשהמדינה לא יציבה, מספיקה קבוצה קטנה שתעשה מצג של מלחמה בשביל לגרום למלחמה.
      לא יודע אם ארה"ב נמצאת במקום הזה, אבל זה יכול לקרות.

      1. אפשר להגיד על אותו טיעון שטותי, שקיים גם סיכוי שחייזרים ישתלטו על ארה״ב גם זה יכול לקרות, אני לא יודע אם יקרה. הדמוקרטיה לא תמות לא יהיה מלחמה, טראמפ זה עוד נשיא אחד ופרק קטן בהיסטוריה שלנו זהו

        1. ברוך, אני הייתי ]פעמיים בפגישות אימונים שלהם. פעם בגרינוויל, דרום קרולינה, ופעם עם קני בצפון קררולינה. אלה קיצונים מטורפים המוכנים להקריב את נפשם. הם עד כדי כך קיצונים, שונאים זרים כמוך וכמוני, וכשאנחנו יהודים זה עוד מוסיף שמן למדורה שלהם. הם ממש מחכים כבר למעלה ממאה שנה ליום בו יוכלו לצאת סוף סוף 'להגן על המולדת', ולדעתי הם לא היו אף פעם קרובים כמו היום לזה

    3. כתבתי מתחילה – עוד לפני חודשיים – שמלחמת אזרחים לא תהיה כי היא בלתי אפשרית היום בגלל הגיאוגרפיה. אין יותר צפון-דרום. המיליציות נמצאות בכנופיות קטנות בכל מקום. אבל קורבנות רבים כן יהיו במקומות שונים, וזו הבטחה

  13. מנחם לדעתי אם אתה מכניס פופוליטיקה משעממת לאתר
    אז כבר לשלב עם כדורסל-

    בכל זאת גמר הנבא וחוץ מזה שלברון הוא השחקן הראשון שיצא כנגד טראמפ.
    ושם את עצמו כווינר הכי גדול בהיסטוריית הפלייאוף עם מס' הניצחונות הכי גדול.

  14. הצמד דיוויס ולברון לא פחות דומיננטי משאקובי.
    עם פוטנציאל תיאורתי ךת'ריפיט ולשליטה מוחלטת בליגה.

    https://www.cbssports.com/nba/news/dwyane-wade-agrees-that-anthony-davis-complements-lebron-james-better-than-he-did/
    דווין וויד אמר כבר את זה במילים אחרות,
    מה שהוא לא הבין שלברון משלים כל שחקן בגלל האייקיו כדורסל שלו.
    משחקן מוגבל כמו קארוסו ועד שחקן כמו דיוויס שהיה כנעלם בפלייאוף לפני שהגיע לשחק איתו.

    1. איזה נעלם בפלייאוף דיוויס היה? הוא סחב את הנגרים של הפליקאנס לחצי גמר, איפה לברון ודיוויס איפה שאקובי, 15-1 ושליטה מוחלטת.
      הווינר הגדול בפלייאוף? 3-9 אומרים אחרת ידידי.

      1. ברוך,
        ההשפלה היא דומה.
        אין הבדל גדול בין 4-1 ל 4-0. בו הלייקרס ניצחו בקלילות את כל היריבות המערביות.
        הגמר בין מאמי-לייקרס הוא הכי לא כוחות מאז הנטס-לייקרס אי שם ב2002.

        הנק' החשובה שכשחקן מוביל דיוויס נכשל ובגלל זה עבר לשחק עם לברון.
        הפליקנס בראשות דיוויס לא היו קבוצת נגרים. כללו שחקנים מצויינים כמו הולידיי,סטינבסון,גורדון וקוזינס שלפני הפציעה היה לא פחות
        טוב מדיוויס.

        1. איפה דיוויס איפה קאזינס שלפני הפציעה, לברון כשחקן מוביל כמה אליפוית השיג? שני גמרים במזפח שבהם הוא הודח בסוויפ משפיל, או אולי שנה שעברה שהוא לא הצליח לסחוב קבוצות לפלייאוף , וזה עדיין לא פוגע בגדולה של לברון.
          לברון היה צריך סופר טימס כדי לקחת אליפות.
          הגופה של גורדון, הולידיי? לברון זרק שחקנים טובים יותר ואז דרס אותם.אתה לא צריך לנסות להקטין את האחרים כדי להגדיל את לברון.

          1. ברוך, אתה זה שמקטין שחקנים.
            אריק גורדון שחקן מצויין שכל קבוצה הייתה לוקחת גם כשהוא זקן היום.
            דיוויס לא שיחק עם נגרים בפליקנס. בטח בהשוואה לשחקנים הגרועים שעברו בקבוצות של הקאבס.

            קוזינס לפני הפציעות היה לא פחות מדיוויס גם מבחינת פוטנציאל.

            1. אתה צוחק כן? גורדון לא שיחק בפליקאנס היה פצוע כל הזמן, איפה קאזינס איפה דיוויס.
              לברון ללא סופרסטאר או סופר טים לא הצליח לקחת אליפות

            2. אריק טופ 40 גורדון

  15. אממ… תגידו אין היום איזה משחק כלשהו, על איזו אליפות כלשהי, שמסיים עונה כלשהי בליגה כלשהי?
    או שזה בשבוע הבא?

  16. איתילה שאלה: נתניהו מכהן כבר חצי שנה בלי לחתום על מסמך ניגוד העניינים שעליו התחייב בפני בגץ לחתום כתנאי לכהונתו כרוה"מ. (מסמך שאומר שלא יוכל להתערב במינוי משנה ליועמ"ש, פרקליט מדינה ומפכ"ל משטרה). הוא מסרב לחתום בתירוצים שונים. האם כל אזרח אחר במדינה היה יכול לעשות דבר דומה או שנתניהו מעל החוק? כמו כן התחייב בהסכם הקואליציוני לתקציב דו שנתי וכמובן מפר הבטחה זו כדי לשמור לעצמו פתח מילוט לבחירות. זאת (לדעתי) על מנת לא לקיים הרוטציה.
    כמו כן אין עוד דמוקרטיה שאסרה איסור גורף כל הפגנות באוויר הפתוח, בטח לא מדינה שבה המנהיג אסר על הפגנות שמכוונות ישירות נגדו. כמו כן אלימות משטרתית בבפגנות, חיפושים ברקטום ושאר ירקות. מעקבים דיגיטליים לא אמינים אחרי אזרחים במקום שימוש באפליקציה אזרחית אמינה יותר שעופר שלח הציע. טיפול פוליטי במגיפה בריאותית תוך אכיפה בררנית (בבני ברק חוגגים כי הוא בכיס שלהם, את העסקים הקטנים סגרו והקריבו פרנסה של אנשים כדי לסגור הפגנות נגד המנהיג). ויש עוד הרבה תלונות על תפקודו אבל…מה דעתך על כל זה? אין פה תהליכים לא דמוקרטיים? האם באמת יש פה מנהל תקין ושקוף לדעתך? מדוע נעלו את הפרוטוקולים של המגיפה לשלושים שנה קדימה? אשמח לתשובה. לגבי טראמפ המצב לא שונה בהרבה מפה…איך אפשר להצביע למי שקורא לניאונאצים fine people? לברוך הפתרונים. כנראה שככה זה כשאין שום מוסר ערכים סולידריות חמלה משהו אחד מכל אלה. מחריד. בלתי נתפס. איך אפשר להצביע למישהו שמחבל בהליך הדמוקרטי ואומר שלא יקבל את תוצאות הבחירות אם יפסיד? איך אפשר לא להבין שמכאן הדרך לאוטוקרטיה/דיקטטורה היא ממש קצרה? ברוך ושמעון מחכה לניתוח המעמיק שלכם.

    1. בנוגע לניגוד העניינים אני לא איש בשורה, כנראה תפיסתי קיצונית למדי. מה זה אומר ניגוד עניינים לראש ממשלה? הוא פאקינג ראש ממשלה ידו בכל ויד כל בו.
      מישהו מדהים שהרבה יותר גרוע ובניגוד עניינים חמור, זה מנדבליט. שים לב להזיה, מנדבליט כיום נטל לידו את סמכות פרקליט המדינה.
      מי האדם היחיד שיכול להורות על חקירה נגד היועץ המשפטי לממשלה? נכון מאוד פרקליט המדינה. ללא ספק הדבר הכי מושחת שיש. תוסיף להזיה כשמנדבליט בא לבג"ץ הם מתחילים להתפלפל האם הוא בניגוד עניינים כשהוא עונה בתור פרקליט המדינה, או זה בסדר כשהוא עונה בתור יועץ. מעין הפרדה הזויה כאילו יש שני מנדבליט.

      בנוגע למה שהולך פה בקורונה, אני מבקר רבות את השלטון הרע הזה, ויש לו המון חסרונות. בניגוד לכל מיני אנשים שפתאום נזכרו בחופש, המצב פה חמור ללא קשר לביבי, בתי המשפט עוקבים אחרי אזרחים. המדינה מפעילה מאגר ביומטרי ביזיוני. יש פה מלא חוקים והצרת זכויות הפרט, והחופש לפרטיות.
      אבל קץ הדמוקרטיה? זה להיסחף. כל המוסיף גורע.

      אסור להגזים כמו מה ששהולך בשיח היום, אנשים אומרים או שהקורונה סוף העולם או שזה פייק מגיפה.
      יש פה בעיות מהותיות בחופש הפרט במדינת ישראל, ויש להילחם ולשנות. אבל אנחנו דמוקרטיה, ונשאר ככה. לא בלארוס. ולא גאנה.

      1. לגבי ניגוד העניינים של ביבי זה חמור בעיניי כי יש לו תיקים פליליים…לא שווה ערך למנדבליט שגם עליו יש לי ביקורת רבה…ייתכן שהיו ממנים כבר פרקליט מדינה ולא סוחבים את זה אבל ביבי רוצה להתערב וזה אסור. מה גם שאם רוצים לפתוח בחקירה נגד מנדלבליט זה לא סותר את ניגוד העניינים שביבי מנסה לנצל. לא מצדיקים עוול בעוול. אם ההפגנות הן רבע מנדט למה להשתיק את המשק בגללן ולפגוע בפרנסה של רבים? איתי אני נמצא בהפגנות והמשטרה פוליטית: מעצרי שווא (עובדה שהעצורים משתחררים תוך כמה שעות בהוראת בגץ) אלימות נגד מפגינים שלווים ועוד ועוד. שמעת שרוצים לגייס חיילי מילואים למשימות שיטור בערים? זה נראה לך דמוקרטי? צבא לא אמור לעשות שיטור בדמוקרטיה. התנהלותו של ביבי בהחלט מדאיגה ויש חשש לא בלתי סביר שאם ייבחר שוב תהיה פה דיקטטורה. הוא כבר מעז לעשות צעדים לא דמוקרטיים, לצפצף על בית המשפט ולהסית נגדו. הפגנה היא זכות יסוד בדמוקרטיה. שקיפות היא אבן יסוד בדמוקרטיה. שוויון בפני החוק גם. אתה רואה את היחס השונה להפגנות ולבני ברק. אתה מבין מאיפה זה בא. יש פה בעיות בחופש הפרט הרבה לפני ביבי, מסכים לגמרי. אבל שמנהיג יאסור הפגנות בשיירת רכבים בלי לצאת מערבבים בתירוץ של מגיפה, זה לא היה לפני ביבי. יש בימין אנשים ראויים ממנו פי כמה. הימין צריך להקיא את ביבי מתוכו כי האיש מושחת ואין דבר שלא יעשה כדי לא לעמוד למשפט. הוא איש מסוכן שמסכן את בריאות הציבור כדי לשרוד בשלטון. ואת פרנסת הציבור. דמוקרטיה לא נופלת בבת אחת…הוא מנסה להפילה בשיטת "מצליח". אסור לנו לתת לזה לקרות אם זכויות פרט חשובות לנו. אי אפשר להתלונן על מה עשו לימין בהתכתבות ולעשות אותו הדבר לשמאל/מרכז עכשיו. חג שמח.

        1. אני רק מצר על זה שפתאום נזכרו להילחם. אכן מה שממשל רבין עשה באוסלו, ושרון בהתנתקות, היה טירוף. חיילים! פינו אזרחים, עוול עצום.
          אתה נראה לי אדם ישר, אז אין לי תלונות כלפיך, אלא כלפי הממשל.
          במשחקי הכס יש ציטוט נחמד, שטירון אומר לחאליסי שהשלטון זה כמו גלגל, פעם טאייגריין, פעם לאניסטר, ברתיאון ומי שתמיד נמחץ על ידי הגלגל זה האזרחים הפשוטים. חאליסי עונה שהיא תשבור את הגלגל. (מה קרה לא נספיילר).
          אני חושב שבארץ המלחמה בין הימין והשמאל זה בדיוק אותו דבר. מושחתים מימין ומשמאל(הימין בעיניי עדיף, אבל אני מאמין שתחשוב אחרת).
          מה שצריך לקדם זה חופש, פוליטיקאים מושחתים, כי אנו נותנים להם יותר מידי כח להשחית. ביבי יכול לאיים על אלוביץ' בתיק 4000, כי הכל רקוב, והרגולציה איומה.
          בג"ץ ומנדבליט יכולים להחליט דברים הזויים, כי מבחינתם "הכל שפיט" "וכל הארץ משפט".
          הרגילו פה אנשים שהאח הגדול צריך לדאוג להם, במקום שיקחו אחריות על החיים שלהם.

          אלו העקרונות שאני חושב שצריכים להיות, ושיובילו למקום טוב יותר.

          בנוגע לקורונה וההפגנות, זה מעניין.
          אני חושב שהבעיה עם ההפגנות זה, כשמיעוט קטן וקולני מגן בחירוף נפש על" זכות היסוד שלו" גם בקורונה, קשה להגיד למיעוטים אחרים "העקרונות שלכם פחות חשובים משלהם", ולכן כל עוד יש הפגנות, יש לך פחות כח לבא לחרדים ולהגיד להם "אתם שומעים להפגין יותר חשוב מלהתפלל, אז מתירים הפגנות ואוסרים תפילות".
          אני לא מתייחס על ההבדל בין הפגנות לתפילות (לדעתי יש הבדל מהותי), אלא על מה שנתפס בציבור. ולכן חשוב לביבי לסגור את ההפגנות, שיכול להדק את ההגבלות נגד החרדים.

          *קצת מעציב שלמפגינים אין יכולת לאמץ את הכלל" וחי בהם" ולהבין שיש מצבים שמבטלים חלק מההעניינים הדמוקרטים בשביל לחיות. בניגוד לדת, שבהחלט מקיימת כללים כאלה.

          ** לי יש בעיקר בעיה מוסריץ ואישית

          1. רציתי להגיד שלי אישית יש בעיה מוסרית עם נתניהו. קשה לי שמנהיג של עם ישראל כזה מושחת מוסרית.
            לכן בפריימריז בליכוד הצבעתי לסער ולא לו.
            ועדיין יש עוד הרבה דברים חשובים, ולא הכל אידיאלי בעולם הזה.

    2. משום מה אף אחד לא בא וצעק עליך שטרמפ בעצם בכלל לא קרא לניאונאצים fine people ושזה רק פרופוגנדה ושקרים של התקשורת השמאלנית וכו', אבל מכיוון שאני בטח אשכח את זה פעם הבאה שהנושא יעלה אז גזור ושמור –
      https://youtu.be/4T45Sbkndjc

  17. שמעון לפני שאתה יורה תשובה בקלירפאת' או אחת השטויות שלך:
    אתמול גדעון סער וישראל כץ מהליכוד אמרו במפורש שהערבים הקטנים סגורים בגלל ההפגנות כי ככה ביבי רוצה. זה נראה לך שפוי? ומצד שני לא מקפידים באכיפה באזורים אדומים ומפקירים את הבריאות של כולנו.

    1. אבל תדייק למה. כי כחול לבן קשרו את איסור ההפגנות ל "מצב חירום מיוחד" או משהו בסגנון. וחלק מהקריטריונים זה שהעסקים הקטנים יהיו סגורים.
      מה הבעיה לאסור הפגנות אם אתה אוסר תפילות?
      מסתבר שהאלוהים של המפגינים יותר מפחיד יקנאי משל החרדים, אפילו במגיפה עולמית הוא מצווה עליהם לעבוד אותו כרגיל. מפחיד.

    2. מי שמפקיר את הבריאות זה המפגינים שמפיצים מחלות ועושים בלאגן ואנרכיה כי משעמם להם. זה יפה שהם אמרו אח תשכח הם שואפים להחליפו ויגידו לציבור מה שהם רוצים לשמוע.

  18. מנחם
    בת גלים פנקה אותי היום.
    היה יום נפלא עם רוח של 25 קשר, בלי גל אבל צופים לקפיצות ומספיק יציבות בשביל לקחת אותי לחוף השקט.
    בים מעט מאד ספינות משא כנראה בגלל המשבר העולמי.
    היה כיף גדול והמחסומים בדרך חזרה היו נסבלים.

      1. היו 3 מחסומים
        באף אחד מהם לא שאלו כלום. אני פשוט שם מסכה ומסמנים לי להתקדם. כמו במחסום באילת או בעלייה לחרמון. אף אחד לא שואל שאלות.
        רק סע, סע…

    1. מקנא בך. רק לחשוב שלפני 70 שנה עשיתי אותם דברים עם מה שהרכבנו בעצמנו. אגב, צוללים גילו שחלקים רבים מ'חיים ארלוזרוב' תקועים עדיין בחול. צולל אחד שלח לי כמה תמונות, עם איסור לפרסמן באתר, בינתיים

      1. כן, ראיתי לא פעם חלקיםמספינה טבועה באזור ריף סמרטן בפוסט. בת גלים מתחת למים גן עדן עם צבי ים ורייז מכל הסוגים והמינים.
        רק תיקח מסיכה ושנורקל. חלק גדול מבעלי החיים במקום לא היו בתקופתך מנחם.

  19. מחר פותחים את הסגר.

    כל המתולננים, לכו להפגין בבלפור שלא יקחו לכם חס ושלום את הדמוקרטיה….
    ארדואן ופוטין זה פה ברפובליקת בננות ישראל המדינה הדיקטטורית עלק…
    תתביישו!

  20. טוב, אחרי שהפכתי בסוגיה זמן ממושך הגעתי למסקנה שג"ס צריכה לבחור ב וייסמן בדראפט. אני עדין חושב שלמלו הוא השחקן המוכשר ביותר בדראפט אבל הוא מפונק / עצלן ובמקרה הטוב יקחו לו שנתיים שלוש להגיע לרמת התרומה של הירו בסדרת פלייאוף. ויסמן במקרה הגרוע ביותר יתן תפוקה של גבל מגי כבר בשנה הראשונה.

    1. לדעתי הם צריכים להטריד את הבחירה. הם בשיא עכשיו ולא כל כך משנה להם מי מהנבחרים יהיה יותר טוב בעוד 4 או 6 שנים.
      .
      אם הם לא מצליחים להטריד את הבחירה לפני הדראפט אז א. – נונונו להם, ממש פשלה. ב. אין להם ברירה אלא לבחור מישהו, ושוב הייתי הולך על מי שלדעתם יהיה שווה הכי הרבה כנכס, ולא מי הכי מתאים לקבוצה, קצת כמו מקרה דיאנגלו ראסל. ממשפחת בול הייתי מתרחק, וייסמן הוא סנטר, תפקיד קצת בעייתי, אולי האנטוני אדוארדס הזה, אם לא ילקח קודם אם כן – אולי אובי טופין, לא יודע.

      1. מסכים איתך מאנו, או אולי לבחור בווייסמן ולהטריד אותו, ביחד עם וויגינס (למילווקי תמורת אנטטקומפו?). אני בספק אם מישהו בדראפט הזה יכול לתרום לג"ס מיידית, מצד שני אפשר לנצל את הבחירה ל"העברת מקל" וליצור קבוצה מנצחת לאורך שנים.
        לדעתי האישית, ג"ס ירצו לנצל עד תום את החלון של קרי ותומפסון, משהו כמו שנתיים, ולכן יסחרו בבחירה עבור שחקן שיכול לתת תפוקה מיידית יותר, ואם יצליחו להשיג אותו בגיל מספיק מתאים שיירש את קרי ותומפסון- הרוויחו את ההמשכיות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט