סוף שבוע במיאמי/מומי החציל

הלייקרס רחוקים משחק אחד מאליפות, דווקא נגד מיאמי. קבוצה שאין למומי משהו רע להגיד עלייה. המוח של מיאמי זה פט ריילי שמאז שנות ה 70 כשחקן/מאמן ו GM השתתתף 6 עשורים רצוף בגמר.

מיאמי זאת קבוצה של גברים בצילה של העיר, לא הקבוצה של לפלופ וכריס בוש שהיו רכים יותר מעכוז לטיני שרקד על עמוד בקופה-קבנה בקלאב בסאוט ביץ'.

היום לפנות בוקר מיאמי היכתה קשות בעכוז של החשוף של הלייקרס עם מהלכים בסיום שמתאמים לליגה למקומות עבודה מחוז בית שמש.

ההגנה של מיאמי נשמעה להנחית של ד"ר איתמר גרוסו ושמרו מרחק של 2 וחצי מטר מדני גרין שזרק זריקה בדרגת קושי שכל ילד בספורטק דרום היה קובר. משם הכדור הגיע למוריס ש?

  1. מסר את הכדור ללברון
  2. ניסה לקחת את קראודר לטבעת
  3. זרק ג'אמפר מחצי מרחק
  4. מסר למצלמת הרחף של ESPN

איזה בושות ואיזה חרפה, עכשיו צריך לקום ב 2:30 בבוקר ביום ראשון לגיים 6.

מומי חולה על מיאמי, בשנות ה 80 אמא של מומי טסה לאל איי לבקר את הבן האוהב שלה ולפגוש את הכלה הטרייה שלו ג'ניפר. אמא של מומי ראתה את ג'ניפר נפלה לה הלסת. מומי איזה אישה יפה! נראה שסוף סוף נפלו לך הז'יטונים יפה.

אמא של מומי לא הייתה פרייארית בכלל, בגלל בעיות כספיות היא הייתה עובדת בתור בשלנית בקלאב של האחים אלמקייס בנתניה. שחקנים היו יושבים לשחק פוקר היו באים בשביל הקוסקוס, המפרום המטבוחה והפריקסה שהייתה מכינה במקום. פעם המשטרה עשו פשיטה על המקום. אמא של מומי יצאה אחלה גבר שלקחה עלייה את האחריות לניהול המקום. סמי אלמקייס לפני שחטף 12 שנה זכר לה טובה והשאיר לה 50 אלף דולר בירושה שלו.

אמהות תמיד העיתוי שלהם לא מי יודע מה. אמא של מומי נחתה באל איי בדיוק שמומי וג'ניפר תכננו לנסוע לדוד של ג'ניפר JFK (ג'ייקוב פינקלשטיין קפלנסקי) לוילה שלו במיאמי. הוא היה דוד שישב כבד והיה קמצן לאללה. ג'ניפר אמרה שניקח את האמא איתנו, גם ככה יש לדוד בית עם 14 חדר, הוא ישמח לארח את כולם.

מומי הגייע למיאמי נפתחו לו האורות ברקס, איזה עיר איזה צבע. העיר מפוצצת לטיניות עם מרפסות שמש כמו אחריי פינוי בינוי, החופים של הסאות' ביץ ומיאמי ביץ' זה וואו. מגרשים של וולי בול. עכוזים רוטטים בחוטני אול אובר. והמסיבות? איזה מסיבות!!!

ככה מומי עשה חגיגות בעיר, הבן דוד של ג'ניפר שהיה נראה קצת חננה דאג למומי למוסטנג אדומה עם גג פתוח, היו לו כמה חברים קובנים על הכיפאק שדאגו לקחת את מומי למסיבות פיקס. שנות ה 80 דיסקו, תענוגות ואבקה לבנה שמפוזרת לכל עבר. מיאמי הייתה בירת הקוקאין העולמית באותם ימים. כולם היו דופקין הסנפות כאילו מדובר באוטריוון נגד נזלת.

מיאמי ביץ

אחריי 3 ימים של מסיבות וטבילות בחופים וביקור בספינת הימורים שעושה יציאה מהמים הטריריטוראלים בשביל שאפשר יהיה לתת באס קינג. אמא של מומי עשתה בית ספר לדלירים ועשתה רווח של 15 אלף ירוק בדולר בשולחונות הרולטה. שמה ציפ על המספר של מוט'לה שפיגלר.

ערב חנוכה הגיעה ועשינו הדלקת נר אצל הדוד JFK. הרים הפקה פיקס ומאמא החליטה שהיא מפנקת בסופגניות לוקס שלה. מאמא לא נריאתה למומי פיקס, הייתה מאוד היפר אקטיב יחסית לאישה בת 67. דפקה נקיון קומפלט לבית, העמידה 18 סירים על הגז. דפקה ריקודים על השיש לצלילי שירים של שימי תבורי, הדוד JFK חשב שהיא אחת מהעוזרות בית. הבן דוד ג'פרי פינקלשטיין קפלנסקי התחיל להזיע קצת. שאל אם מישהו ראה במקרה שקית שהוא החביא בארון מטבח.

מומי הבין שמאמא בטעות פיזרה קוק במקום סוכר בתבשילים. הפרצוף של כל האורחים היו רדום אחריי שאכלו מהספוגניות, אבל הם דפקו ריקודים כמו שאין בשמחת בית השואבה. ג'פרי הבין את הטעות והתחיל לבכות. או שיט או שיט, או מיי גאד. זה סחורה של 80 אלף דולר שאני צריך להביא היום למסיבה של הבוס שלי חוליו אסקובר. בן דוד של חוליו זה בחור מקולומבייה שקוראים לו פאבלו, או שיט שו שיט. הוא קליינט שלי במשרד רו"ח. אני להלבין לו קצת כסף, לא לשאול הרבה שאלות. היה בן אדם גנב לו גרם וחצי הם לזרוק אותו לתנינים בקי ווסט, או מי גאד היה שם סיפורים הם לזרוק חברה שלו שרקדה עם מישהו במסיבה מספינה לתוך להקה של שארק!! הם באים לפה מכניסים לי חנוכייה בתחת ושרים לי סביבון סובי סובי סוב. אני למות היום, אוי שיט אוי ווי.אני חייב נס גדול היה פה.

מומי שהיה במצבים יותר קשים בשכונה לא התרגש מהמצב. תזמין לפה את חוליו, אם אתה תערבב אותו כמו סיר של חומוס, תגמור כמו משאוושה. צריך לתת לו את האמת בפרצוף ויהיה בסדר.

חוליו שהיה קינג קולמביאני הגיע בפעם הראשונה שלו לבית של הרו"ח שלו, זה היה כבוד גדול בשבילו שהזמינו אותו לחג יהודי חשוב. הגיע עם 4 חברות שלו, כל אחת עם עכוז יותר יותר עסיסי מהשנייה. משהו שהיה גורם לפרופוסר מנחם לשפיכה מוקדמת. חוליו הגיע החליפה לוקס בצבע סגול חציל עם חולצה בצבע בורדו. הביא איתו 4 חמושים שכל אחד מהם נראה כמו מקרר, רק לחפש את הידית ולפתוח.

מומי פינק את חוליו בסופגניות ובמאכלים של מאמא, חוליו לא האמין שיהודים יודעים לחגוג ככה, הוא היה בטוח שהם יבשים כמו אצבע חשיש מאפגניסטין. לקח אותו הצידה לדיבור וסיפר לו על הטעות שקרתה עם החבילה של הקוק. חוליו שהיה פסיכופט חסר רחמים נדלק לאללה, הוא אמר למומי שהוא דווקא נראה לו טוב אבל יש טעויות שצריך לשלם עליהם. אחרת בעולם שלו ידרכו עליו כמו על שדורכים על קקי של כלב בטיילת של מיאמי ביץ'. מומי ניסה למצוא פתרון. חוליו שהיה פסיכופט חסר רחמים, ופסיכופט על קוק זה יותר מסוכן מלהכנס לבית כנסת בברוקלין בלי מסיכה להשלים מניין בלי מסיכה בבית כנסת בבני ברק כשיש לך מחלות רקע. חוליו אמר שאם ג'פרי לא מגיע תוך שעתיים עם קילו למסיבה שהוא ארגן לחבורה של מאפונרים מפרו שהגיעו לסגור שיתוף פעולה. הוא חייב לתת להם את החומר או שהם שמים אותם על האש כמו סרדין.

מומי לא איבד את הקור רוח והציע לחוליו להזמין את הח'ברה לוילה של ג'פרי, חוליו אהב את הרעיון. הייתה כמות של סופגניות מספיקה לסגור את קו העוני של פרו.

חוליו אמר למומי- תשמע אמיגו, הח'ברה אומרים שזה מסוכן מידיי בשבילהם לצאת ולעבור למקום אחר. הם רוצים שאגיע למסיבה שהם ארגנו ושאביא איתי את הקוק או שאין עסקה. מומי שהריח משהו מסריח אמר לחוליו – אמיגו אם אתה הולך למסיבה אתה לא חוזר בחיים.

חוליו התלבט עם לתת למומי סטירה, חיבוק או לדפוק בו 4 כדורים ולקבור אותו בביצות של קי ווסט.

מומי שאל את חוליו, תגיד כשאתה עושה עסקה על 10 מיליון דולר מזוייף אתה מבקש להביא 100 דולר לפגישה? אלה ח'ברה שמכירים את הסחורה שלך. הם יעשו לו כיפה אדומה קלאסית.

חוליו עשה כמה טלפונים, ושלח כמה שוטרים מושחתים להגיע למקום היעד. אחרי שעתיים הוא קיבל טלפון היו קצת צעקות. חוליו הוציא את האקדח ומומי כבר ראה את עצמו בעולם שכולו טוב. הוא סימן למומי לשתוק ודפק כדור בראש של החברה מס 3 שלו שבדיוק סיימה שחייה בעירום בבריכה, תוך שעתיים הייתה ארוחת בוקר של תנין בקיי ווסט.

מומי אתה צדקת. שהאמיגו שלי הגיעו למסיבה הפרואנים ארבו להם עם נשק אוטמט, 3 שוטרים חוסלו והשאר ניטרלו את הפראונים. קונצטה קלדרון שקיבלה עכשיו עופרת לפרצוף, זאת לא רק מושתלת סיליקון, היא להיות מושתלת של ה – FBI. אחד הפרואנים סיפר את זה לפני שכרתו לו הצ'וריסו.

בעוד כמה דקות יגיע צוות לנקות את הבאלגן, הדונאטס של המאמא שלך זה הדבר הכי טוב שאכלתי, גם הקוסיקוס זה משהו מצויין. אתה להיות האמיגו שלי פור לייף מומי. אתה יכול תמיד לטוס במטוס הפרטי שלי ולבוא למיאמי מתי שאתה רוצה.

חוליו ארגן למומי ולמאמא ריספקט של מלכים, שומרי ראש שליווי את מומי וג'ניפר וסוויטה במלון בסאות' ביץ' עם נוף לאוקיונוס. אם הפראונים היו מחסלים את חוליו זה היה פוגע חזק בקולמבאנים. במקום קוק הם היו אולי מוכרים קפה לסטארבאקס. פאבלו השתלט על החוף המזרחי דרך מיאמי והפך למלך הבלתי מעורר של עולם הנרקוטי העולמי, יש יאמרו שהיה ה GOAT.

מאמא חזרה לישראל וסיפרה לכל החברות איזה מומי יש לה, מיסגרה תמונות עירום ג'ניפר ותלתה בכל נתניה. ככה מומי היה מידי פעם עושה חיים במיאמי, ג'פרי הבן דוד של ג'ניפר שניצל ממות בטוח באותו לילה חוסל כמה שנים לאחר מכן ועקבותיו לא נמצאו עד הייום. יש דיבור חזק שהוא דפק דרינק מיותר של קפה עם תובע פדארלי והתמונות הגיעו לחוליו שלא אהב לקחת צ'אנסים.

מיאמי תמיד תהיה האהבה מס 2 של מומי אחריי אל איי. (להוציא השנים 2010-2014)

לפוסט הזה יש 22 תגובות

    1. זוכר מצויין את המסיבה כי הייתי בדיאטה ורק שתיתי מקאלן 18 אדום.
      האורחים בלסו סופגניות בלי סוף ונהנו מאד מהאבקה הלבנה והפזורה.
      והכי חשוב, היו ערניים בצורה יוצאת דופן, לא סתמו את הפה וקשקשו כל כך הרבה שטויות ש.. אללה פיוסטור.
      אני זוכר גם אחד עם יותר מדיי אבקה על הפנים ששלף ונינע את החציל הכבוש מול הפנים המשתאות….

  1. מומי, חייתי שם לא רחוק עשר שנים. משהו גדול השתנה במיאמי. ב-1962 הייתי במיאמי ביץ' עם רינה ז"ל אשתי מקרית טבעון. היא רקדה פעם בארץ בלהקת 'ענבל' והם הוזמנו להופיע בחתונה גדולה בבית הכנסת הענקי במיאמי ביץ' 'בית ישרואל'. קבלתי הזמנה כי היא רקדה. בכניסה בדקו אותי כאילו אני גנגסטר או מש/הו כזה. מה קרה? הבת של מאיר לנסקי התחתנה. הגנגסטר היהודי הזמין את דניאל סיגל )הבן של מגסי סיגל), מיקי כהן, ויטו ג'נוביס, וינסנט ג'יגנטה, ועוד כמה גנגסטרים מינורים. אתה מדבר על מסיבהנ מומי? וואללה היית צריך להיות שדם עם אמ\מא שלך. אני הייתי ילד בן 24. מה ידעתי. רק שנים אח"כנ התברר לי מי ישבו בשולחנות לא רחוק ממני. הבוסים של משפחות הפשע הגדולות ביותר. על השולחן לפני כל כסא היתה קופסא קטנה. כשפתחתי היה שעון זהב רולקס שמכרתי במנהטן בחנות של "EVERYTHING GOLD" ב-$250. שאלתי צורפים לפני זה כמה השעון שווה. הם אמרו לי 'אלפייה'. אז שמחתי על ה-250 כי זה היה אז כמו היום $2,000.
    איפה היום אתה הולך לבית הכנסה ויושב ליג הגנגסטרים הגדולים ועוד מקבל שעון זהב? היום מיאמי זה LITTLE HAVANA. אפילו החופים של מיאמי ביץ' כבר לא מה שהיו פםעם. טוב להישאר עם הזכרונות מומי

    1. ענק מנחם
      בגסי סיגל, מאייר לנסקי היו ה BFF של לאקי לוצ’יאנו
      מיקי כהן היה הקינג של אל איי, סיגל היה אבו-וואגס
      מומי פעם הבריח רולקס שעולה 16 אלף דולר, זה היה קריעת תחת

  2. מומי ענק, מיאמי תמיד הזכירה לי את תל אביב רק גדולה יותר, כמה מהרגעים היפים ביותר שלי היו בעיר הזאת, הכרתי שם גולדדיגריות שהלסת נופלת מכמה שהם יפות

        1. קטע מתוך
          Closing time
          של לאונרד כהן
          .
          I loved you for your beauty
          But that doesn't make a fool of me
          You were in it for your beauty too
          And I loved you for your body
          There's a voice that sounds like god to me
          Declaring, (declaring) declaring, declaring that your body's really you

כתיבת תגובה

סגירת תפריט