דעות (ז"א האמת!), היסקים, ולקחים מנצחון הלייקרס על מיאמי / מנחם לס

LeBron’s dominant fourth quarter leads Lakers past Heat. Miami down to its last chance

1.אתם יכולים לצחוק עלי. אתם יכולים ללעוג עלי. אתם יכולים לגחך עלי. דבר אחד שאינכם יכולים לעשות זה למחוק את דברי, ואגיד אותם בפונט מודגש:

אם אני מאמן הלילה את מיאמי במקום אריק ספואלסטרה, מצב המשחקים היה היום 2-2.

2. אני לא חכמולוג שבא אחרי שהכל קרה ואומר – 'אני הייתי עושה כך וכך במקום ספו. לכו לבלוג החי ותראו שלפחות 10, אולי 15 פעם, צרחתי לספו להוציא את קנדריק נאן. לא הייתי היחיד. היו עוד כמה חברי צוות וגולשים שהביעו אותה דיעה אבל אני הייתי הנחרץ מכולם כי לא יכולתי לסבול כיצד ספו לא חש את הדבר שהיה חייב לחוש: קנדריק נאן הוא לא אותו קנדריק נאן מהעונה הרגילה. הוא חלה בקורונה, והוא לא חזר לעצמו. אין לו היום מקום במשחק גמר NBA כזה. הוא 6'2, 1.87 מ', והוא היה כל המשחק חיפושית בקרב עקרבים. ננס לעומת ענקים.

2. ספו נתן לו 26 דקות משחק.

טרוף!!!

מה ספו היה צריך לעשות? לתת לבאם אדבאיו 6 דק' נוספות,

לג'ימי באטלר 6 דקות נוספות, לדנקן רובינסון 6 דקות נוספות, ולקראודר או אוליניק עוד 6 דקות. את 2 הדקות האחרונות, או להשאיר אותם לנאן.

היש כאן מישהו שלא מאמין ש-24 דקות נוספות לבאם, ג'ימי, דנקן, וטיילר לא היו מספקות את +7 הנקודות שהיו חסרות לנצחון?

זה היה אסון ממש. קנגדריק היה מצויין משך העונה. אבל הוא חלה, הגיע לבועה מאוחר מאד, ואין לו מה לחפש על הפארקט עם מיאמי היט.

3. אני חושש מאד שלמיאמי נותר רק משחק אחד העונה הזאת, וללייקרס תהיה אליפות נוספת שניתן היה למנוע ממנה. הייתי במספיק מקרים כאלה בעבר כשקבוצה שיכולה הייתה לנצח את הרביעי בפגור 2-1 נותנת אותו במתנה ליריב, ואחרי ה-3-1 כל האוויר יצא לה מהצמיגים.

4. אני לא סובל את לברון. בסיום המשחק הוא דיבר כמו איזה ייצור מעולם אחר – עליון – המדבר אל הנחותים ממנו. "אני נותן את כל הכבוד למיאמי", ו-"מיאמי גרמה לנו לתת את כל מה שהיה לנו עד טיפת הזיעה האחרונה כדי לנצח" וכו' וכו'. אבל מה שאני לא יכול לקחת ממנו – כמה שאף פעם לא סבלתי אותו – היא העובדה שהוא-הוא הביא את הניצחון ללייקרס ברבע הרביעי. אחרי חצי ראשון פושר, הוא שיחק ברבע הרביעי כנמר. סיים עם 28 חיצים, 12 קרשים, ו-8 בונבונים. הוא היה ה-MVP של המשחק, ונכון לעכשיו הוא ה=-MVP של סידרת הגמר.

5. ג'ימי באטלר היה שוב שחקן מיאמי מס' 1 עם 24 נק', 10 ריב', ו-8 אסיסטים, אבל הוא לא יכול היה לשחזר את משחק ה-40 נק' שלו מיום ראשון. הוא נתן כל מה שהיה לו, אבל לקלוע ולשלוט בשטח הצבע (בעיקר; הוא היה 0 מ-3 מהטריי ואפילו לא ניסה יותר) כשהוא מול לברון ג'יימס ואנטוני דייויס הגבוהים וגדולים ממנו כפי שעשה במשחק 3 זה לבקש ממנו יותר מדי.

6. הלייקרס היא קבוצה עמוקה הרבה יותר ממיאמי היט, ומי שניצח לה את המשחק היה הספסל, כשמונקריף מוריס, קייל קוזמה, ראז'ון רונדו, ואלכס קרוסו קולעים 27 נקודות וקוטפים 14 ריב' נגד ספסל ההיט – קייל אוליניק, קנדריק נאן, ואנדרה איגודלה הקולעים 13 נקודות עם 7 ריבאונדים, אין צורך בהסברים נוספים.

7. משך רוב המשחק – כשאריק ספואלסטרה הוציא את טיילר הירו ודנקן רובינסון, צרחתי ממש בבלוג החי שיכניס אותם. לחץ הדם עלה לי לשחקים כשספו הוציא אותם, שני צעירים שיכולים לשחק גם שלושה משחקים רצופים. הם שניהם 'גיימרים' מהדרגה הגבוהה ביותר. שניהם קלעים משובחים, אבל שניהם חייבים ולהיכנס לתלם. טיילר, אחרי שהחמיץ 4 שלשות, פתאום מצא את ה-RANGE וקלע ברבע הרביעי שלוש שלשות מצויינות, וכולן תחת שמירה, ודי בהכרח (תיכף אחזור לזה). רובינסון אף הוא החמיץ 2 שלשות מ-3, ואז קבר את כל שלושת האחרונות.

8. כל הכבוד לבאם אדבאיו שאחרי שהחמיץ 2 משחקים בגלל פציעת צוואר וכתף. ניכנס ונתן משחק של 6 מ–8 ל-15 נק' ו-7 ריבאונדים. הוא נתן את נשמתו.

9. הלייקרס:

א)על לברון דברתי. ברבע האחרון הוא היה מצויין.

ב)אנטוני דייויס הוא שחקן נפלא שכלל לא מובן לי. הוא היה 8 מ-16 ל-17 נק'. 9 ריבאונדים? נגד מיאמי היט הנמוכה הזאת? הוא השתפר בחצי השני אבל בחצי הראשון (והרבה ברבע השלישי) הוא פשוט נעלם לי.

ג) KCP היה שחקן הלייקרס שאם זכור לי נכון קלע את כל 98 הנקודות הראשונות של הלייקרס, אבל הסל האחרון שלו, השלשה מהצד, חתמה ללייקרס את הנצחון. היה זה החץ האחרון בלב.

ד) מונקריף מוריס הוא שטר הביטוח של הלייקרס, והפעם עם שתי שלשות קריטיות (מ=-6, אבל בזמנים החשובים ביותר).

ה) קייל קרוזמה הוא שטר הביטוח הנוסף. שקט-שקט, נחבא אל הכלים אבל פתאום הלוח מראה 3 מ-6 ו-2 מ-5 מה-3. להיא פשוט אין קלעי שלוש כקוזמה ומוריס מה-3.

ו) אחרון חביב הוא אלכס קרוסו, שהיה מתאים לו להיות שחקן נס ציונה, אבל הוא אחד מהנשמות העזות ביותר של הלייקרס, והעובדה שבכל משחק צמוד הוא על הפארקט כשחקן חמישייה חשוב ביותר, מדברת על עצמה. 3 מ-5נ שקטים, ושמירה מצויינת.

10. הדבר המדהים ביותר שקרה במשחק הזה היתה ההתקפה המבולבלת והבלתי מסודרת של מיאמי היט. היו כמה וכמה גולשים ואנשי צוות שראו בדיוק מה שאני ראיתי: התקפה לא מסודרת, ומבולבלת ממש של ההיט. הכל נראה מקרי. איפה הבוקס אאוטס? היכן הסקרינים? היכן הפיק-אנד-רול?

במשחקי הפלייאוף הראשונים נגד אינדיאנה ומילווקי (וגם נגד הסלטיקס, אבל פחות!) מיאטמי העבירה כדור מיד ליד במהירות…שחקני התקפה לא עמדו לרגע ורק נעו, חסמו אחד לשני, העבירו כדור מהצד החזק לצד החלש לשחקן פנוי.

הערב??? שחקן (בד"כ ג'ימי באטלר) עם הכדור מאחור, ו-3 או 4 שחקנים עומדים ומסתכלים. כמעט ולא הייתה שלשה אחת שנקלעה כשהשחקן עומד לבדו בפינה, וקובר אותה. השלשות של רובינסון היו כמעט כולן קשות, בתנועה, והשלשות של הירו בכלל היו חצי מעשה לוליינות.

נדהמתי כיצד מיאמי – משך החלק האחרון של העונה ובחלק גדול מאד של ה-RESTART הייתה הקבוצה 'הקבוצתית' מכולן, והלילה כל כך הרבה ממשחקה הקבוצתי אבד לה. אני בחנתי זאת טוב-אטוב וזאת לא הייתה השמירה של הלייקרס )ששמרה, אגב, טוב מאד). זאת הייתה חוסר התנועה, ומין התקפה שנעצרה, אחרי שהתרגלנו אליה כקבוצה בה הכדור נע מיד ליד, ואיש לא עומד לרגע במקום.

1.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
168 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה ניתוח, תודה רבה מנחם, מסכים לגמרי – ההתקפה של מיאמי לא שטפה הלילה, לא של החמישיה ולא עם שחקני ספסל.

Ran
Ran
07/10/2020 9:13:10

תודה מנחם.הגנה טובה מאוד של הלייקרס במיוחד של דיוויס שנתן הגנה מופתית

לירון
לירון
07/10/2020 9:24:07

מנחם, התשובה לתהיה שהעלית מה ההבדל בין מיאמי של השלבים המוקדמים והגמר היא במילה אחת – דראגיץ' או יותר נכון חסרונו. הוא השחקן החכם שמסדר את משחק ההתקפה של מיאמי שלא לדבר על הנקודות שהוא תורם. בלעדיו, עדר ללא רועה שהכל מקרי.

יניב ש.
07/10/2020 9:51:15

דוק, התשובה שלי לשאלה שלך מה קרה להתקפת מיאמי, היא הגנת הלייקרס בכלל ואנטוני דיוויס בפרט.
הסטטיסטיקה היבשה רושמת לדיוויס 4 חסימות, אבל בנוכחות האדירה שלו הוא פשוט שינה לא מעט זריקות, ושחקני מיאמי העדיפו למסור ולא לקלוע כשהוא חצי מטר מהם. ובנוסף לכל הוא גם שמר את באטלר לא רע בכלל, לא סתם יש לו את נתון הפלוס/מינוס הכי גבוה בלייקרס.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 10:47:53
הגב ל  יניב ש.

נכון
ובגלל זה הוא היה היום חשוב יותר מלברון גיימס.
הוא היה השחקן הכי משמעותי במגרש.

erez
erez
07/10/2020 13:05:24

מדהים כמה חשוב לכם, ההייטרים, להסביר שוב ושוב למה לברון הוא הפחות, הוא הלא, הוא הבעייתי, פשוט מדהים שאין לזה סוף.
לא, AD לא היה הכי חשוב . הוא היה ענק ומדהים באופן יותא דופן אך לא הכי חשוב והכי טוב. כולם היו טובים , כולם עשו עבודה טובה או לפחות רובם, אבל לברון , בטח בחצי השני, היה מעל כולם .

אור
אור
07/10/2020 14:08:23
הגב ל  erez

ואתה לא כזה שמתייג את כולם כהייטרים?
אני לא הייטר של לברון ולדעתי דייויס הוא איש המפתח בכל *הסדרה הזו*. לא פלא כשהוא היה אאוט במשחק 3 הלייקרס הפסידו. כל הטיעונים האלה "מה דייויס עשה בפליקנס ומה לברון בקליבלנד" כאלה מצחיקים ולא רלוונטיים כשמדברים על ארבעת המשחקים מול מיאמי היט ב-2020.

erez
erez
07/10/2020 14:42:38
הגב ל  אור

רק את מי שהוא כזה
מי שלא מפסיק להתבטא איפה לברון, שהוא שחקן שאין כדוגמתו לאורך ההיסטוריה מלבד מייקל ג'ורדן (לפי רב המבקרים/מומחי הנ.ב.א/עיתונאי ספורט וכו וכו) , שמביא מעצמו תעצומות ויכולות משחק כה נדירות , שמשלבות יכולת פנומנלית בכל אספקט של המשחק, כאשר לא משנה מה יהיה תמיד יחפשו איפה עזרו לו השופטים
איפה עזרו לו המאמנים של היריבה
איך השחקנים שאיתו היו טובים ממנו
אלו הייטרים, מה לעשות
לגבי דיוויס – הוא ענק, תמיד היה כזה . לא היה שמח ממני על הטרייד שהביא אותו ליד לברון.
היה ענק אתמול בהגנה ולעיתים גם בהתקפה.
כמוהו היו טובים עוד רבים כמו רונדו ופופ, קארסו באנרגיה בלתי מתפשרת וקוזמה שקלע מתי שצריך.
בין זה לבין שהוא הוא היה המשמעותי ביותר, אני אישית לא מסכים.
אין בדברי ולו במעט להוריד מערכו ואיכויותיו של שחקן עצום כמו דייויס.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 14:16:44
הגב ל  erez

לא הייטר אבל במשחק הזה, בניגוד לקודם, לדעתי דייוויס היה יותר משמעותי.

erez
erez
07/10/2020 14:38:31

היות ואני קורא את תגובותיך, לא יכול להגיד עליך שאתה לא מעריץ מושבע ולא חובב גדול.
לרב אתה מחפש איפה הוא לא טוב ולא בסדר….

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 16:18:08
הגב ל  erez

יש דברים שאני לא אוהב ואני לא מתבייש בהם. למשל המרפקים שהוא נותן בכניסה לסל למי ששומר עליו. אבל בעיקר שולל את הבכי הלא פוסק לשופטים על כל דבר. החשש שלי הוא שטייטום לומד ממנו. זה כבר ברמה של לא מכובד….

MBK
MBK
07/10/2020 10:01:12

מנחם – לגביי- לתת לבאטלר עוד 6 דקות, הוא שיחק הלילה 43 דקות. יש גבול לשחיקה. הוא היה עייף בסוף המשחק.
לגביי עוד 6 דקות לאדביו – סטיב ״טפלון״ קר נתן לדוראנט ולקליי אקסטרה דקות לאחר פציעות וכמעט גמר להם את הקריירה
אדביו צעיר, אין שום סיבה בעולם לסכן אותו, הוא היה אדיר היום אבל תאמין לי ששווה למיאמי שישאר בריא
דראגיץ היה חסר היום ובכלל בסדרה. איתו מיאמי הייתה הרבה יותר מאורגנת.
הלייקרס הגנה בצורה עצומה, השאירה למיאמי בעיקר זריקות על סוף שעון.
מרקיף מוריס זאת החתמה זהב של הליייקרס. הוא נותן מנוחה ללברון/AD ומתפקד מצויין מול הרכביי סמול-בול

Avri
Avri
07/10/2020 10:26:05
הגב ל  MBK

צודק בהכל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Avri

+2

עגל
07/10/2020 13:19:59

+3

הפיל הכתום
הפיל הכתום
07/10/2020 14:00:40
הגב ל  MBK

+4

חגי "התותח" ניסני
07/10/2020 14:32:42
הגב ל  MBK

מאיפה אתה יודע שזו הסיבה לפציעות? אפילו סיבה עקיפה כלשהי? דורנו בכלל נפצע בתחילת אמצע הסיבוב השני אז כמה השפעה כבר יש לריבוי דקות כמו שאתה טוען?

etayle
etayle
07/10/2020 14:43:22

אני מנחש שהוא מדבר על הפציעה בגמר(משחק 3 או 4),שכנראה נגרמה כי הוא חזק מוקדם מידי…

MBK
MBK
07/10/2020 14:48:45

די נו
דוראנט היה DNP מעל שבועיים
הוא עלה לשחק במצב בריאותי רעוע וקיבל 12 דקות רצופות, הוא זרק איירבול כמה רגעים לפני הקרע באכילס. מתי ראית את דוראנט זורק איירבול מחצי מרחק.
באשר לקליי, הייתה לו פציעה עם זמן החלמה של שבועיים בערך, קר כמובן זרק אותו למערכה, 42 וחצי דקות בגיים 4 וגיים 5 לאחר שנעדר מגיים 3. בגיים 6 הוא נפצע בברך
עוד דוגמא – בעונה המקוללת כשקובי קרע את האכילס הוא שיחק 46 דקות בממוצע ב 6 המשחקים שקדמו לפציעתו.
עייפות וחזרה מוקדמת מפציעה מובילה לעוד פציעות.
זה קרה גם לדוראנט ב OKC
קובי חזר מוקדם מידיי עם האכילס הקרוע והלכה לו הכתף
אם תרצה אשמח לספק לך עוד דוגמאות

חגי "התותח" ניסני
07/10/2020 16:00:02
הגב ל  MBK

אני לא בטוח שאני מבין איך זה שקובי חזר מודם מהאכילס קשור לזה שהלכה לו הכתף. אתה רוצה שאני אראה לך כמה שחקנים שיחקו מלא דקות במשך כמה משחקים ולא נפצעו? נו באמת.
בנוגע להגבלת דקות אחרי פציעה: בשביל הדברים הללו יש צוות רפואי שאמור לומר למאמן כמה ואיך השחקן יכול לשחק. אם קר עבר על ההוראות שלהם זה חמור מאוד. אבל זה מה שקרה? גם קזינס קשור לזה לדעתך? לגבי דורנט והאיירבול? נו באמת זה נשמע תאוריות של דה-שוט הוא היה מדהים באותם 12 דקות עם 11 נקודות ואם ההוראות היו להיפך הוא צריך לשחק כמה דקות ברצף על מנת שהוא יוכל לחזור לעצמו ולשקם את הפציעה?
כמי שלא מבין בזה ואומר את זה מההגיון הסביר שלי, שחיקה של דקות אמורה להיות משהו שנעשה במשך תקופה רצינית טיבודו הוא דוגמה טובה לזה. אנחנו מדברים על מאמץ ממושך ולא על רצף של כמה משחקים אלא על עונה שלמה.

עמיחי קטן
07/10/2020 10:04:44

1. ההתקפה של מיאמי נראית ככה גם בגלל ההגנה של הלייקרס, אבל בעיקר בגלל שאין רכז – דראגיץ' הפצוע.
2. לברון לא היה על הפרקט בדקות האחרונות. אולי פיזית הוא נכח, והלייקרס ניצחו בזכות כל האחרים.
3. בשקלול הכללי לברון היה בסדר במונחים שלו, אבל ההגנה של דיוויס צריכה להעניק לו עדיפות. לצערי זה לא הולך לקרות אצל התקשורת והנהלת הליגה, וזה מאוד חבל.
4. נאן והירו היו שניהם רעים לאורך 3 הרבעים הראשונים, עם 9 ו-6 נקודות בהתאמה באחוזים רעים. ההבדל הוא הירו ברבע האחרון, אפשר כבר לומר כרגיל, לעומת נאן שלא פגע היום. היו לו משחקים טובים בסדרה הזאת, ובימים שההתקפה לא פוגעת שווה לנסות אותו.

MBK
MBK
07/10/2020 10:09:46

חיים על מה אתה מדבר
בשיוון 83
לברון עם סל ועבירה
מהלך הבא מוסיף 2 מהקו
מהלך אחרי זה, ריבאונד התקפה לפספוס של AD.
אמנם KCP ורונדו קלעו 7 נקודות אבל לברון היה ה-שחקן של הלייקרס
היו לו 8 נקודות ו 5 איבודים בחצי הראשון
שום עדיפות, דיוויס צריך אופי וביצים, ביינתים יש לו גבות. הוא פתח את הסדרה עם 64 נקודות ב 7 רבעים.
ב 8 הרבעים הבאים היו לו 25.
הוא חייב לגמור כל משחק עם 35
בשביל להיות FMVP אתה חייב להיות עקבי, משחק אחד גרוע והלך עלייך(ע״ע סטף קארי)

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 10:54:02
הגב ל  MBK

מומידן
מה דייויס עשה היום בהגנה צריך להיות השיעור הכי חשוב בביצ'פר.
את זה אין ללברון. בגלל זה הגבה עם המדד הכי גבוה במגרש….
לא מתלהב מעוד נקודות ללברון. הוא הכניס שם שלשה 40 שניות לסיום המשחק שלמעשה סיימה אותו….

MBK
MBK
07/10/2020 11:09:58

במשחק הקודם דוייס היה עם מינוס 26 בדקותיו על המגרש.
מזל שיש את טיילר הירו עם מינוס 35 בגיים 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שיעור רזיאל? זה שיעור לשחקנים 2.14 עם קוארדינציה ומפלצות אתלטיות, מי יכול לשמור ככה? 🙂

עמיחי קטן
07/10/2020 11:08:41
הגב ל  MBK

המהלך האחרון שבו לברון בלט בהתקפה היה 6:08 לסיום. היה לו רבע שלישי מצוין ו-2-3 מהלכים חשובים ברבע הרביעי, אבל בשקלול של משחק כולל זה לא יותר מסביר במונחים שלו (שהם כשלעצמם מאוד גבוהים).
דיוויס באמת נתקע התקפית למשך משחק וחצי, אבל הלייקרס מנצחים בזכות ההגנה, ודיוויס הוא כוכב העל ההגנתי בכל רגע שלו על הפרקט.
הסיבה העיקרית לכך שסטף לא זכה ב-FMVP ב-2018 הייתה שהמשחק החלש שלו הגיע יחד עם 43 נקודות של דוראנט. שחקנים לקחו FMVP עם משחק אחד חלש או אפילו יותר, וכך צריך לקרות גם הפעם.

גיא רוזן
07/10/2020 10:14:46

כרגע, דייויס הוא גם ה-FMVP שלי.
.
עדיין, לפעמים צריך לרגע להסיר את המשקפיים. אותן 2 שלשות אדירות של פופ (3 דקות ו-2 דקות לסיום), אלו שהפכו יתרון של נקודה לכזה של 7, הגיעו מאסיסטים של לברון, כאשר הראשונה מביניהן היא בהתקפת מעבר נהדרת שהיא נטו הבנת סיטואציה ומשחק.
תוסיף את הדומיננטיות ברב' (הגנה והתקפה), ותקבל תמונה שונה למדי מזו שאתה מצייר.

The Pro
The Pro
07/10/2020 10:47:55
הגב ל  גיא רוזן

עכשיו תחזיר את המשקפיים.
לברון הוא ללא ספק השחקן המוביל בפרנצ'יז הזה.

וגם בקרב על ה-FMVP הוא מוביל 3-1 על דיוויס.

MBK
MBK
07/10/2020 11:06:25
הגב ל  גיא רוזן

גיא
אתה ממציא עובדות
KCP שם שלשלה וסל בחדירה לסל
באטלר פספס שלשה במצב של 88-90
KCP בשלשה הרים ל 93-88
אני פשוט לא אוהב שימוש לא בריא ולא נכון בעובודות, כל אחד והשריטה שלו

גיא רוזן
07/10/2020 11:45:36
הגב ל  MBK

צודק,
זכרתי לא נכון (כמו גם את העובדה שלברון החמיץ 3 שלשות באותן דקות סיום)

עמיחי קטן
07/10/2020 11:10:36
הגב ל  גיא רוזן

הייתה רק שלשה אחת – אכן מאסיסט של לברון. זה לא משנה את העובדה שהוא כמעט ולא נגע בכדור ב-6 הדקות האחרונות.
דומיננטיות בריבאונד זה נחמד, אבל אם מתייחסים לדקות האחרונות, אז זה צריך להיזקף בעיקר לזכות רונדו.

erez
erez
07/10/2020 13:14:00

יש לי תחושה שיש לך תסביך קשה מאוד עם לברון
אני רואה את התמונה שיש לך ליד שמך ומבין כעת מהיכן מגיע התסביך
קובי לעולם לא היה לברון ולא התקרב לרמתו של לברון
גם אם הוא יקלע 50 אתה תמצא איך להסביר איפה הוא היה רע, סוג של סקיפ בייליס כזה.
זה מגיע לרמות של גיחוך ממש.
לברון עם מחצית שנייה של 20 נקודות
איבוד אחד
אסיסטים חשובים, ריבאונדים חשובים והגנה מעולה על באטלר ועל אדביו .
הוא שמר באופן קבוע על אחד משני השחקנים החשובים והטובים של ההיט ועשה זאת בהצלחה יתרה
ברבע האחרון הפליא לקלוע 7-7 מהעונשין
עשה פעולות שתמיד השאירו מרווח נשימה קטן ללייקרס ושמר אותם ביתרון .
לקח 3 שלשות שלא נכנסו ומבחינתי אחת הייתה מיותרת (כי אין בעיה לזרוק פעמיים ולהחטיא, זה קורה לכולם כולל לצלפים הגדולים מכולם).
הריץ את ההתקפה ברבע האחרון ומסר לפחות 4-5 מסירות מופלאות לשלשות פנויות לחלוטין! שלא נכנסו.
בדקות האחרונות רונדו לקח את ניהול המשחק וטוב שכך והוא עשה זאת נהדר.
דיוויס היה ענק ענק ענק בהגנה, בית ספר! האם זה אומר שהוא היה טוב יותר?
בסדרות של שיקאגו נגד יוטה, רודמן עשה בית ספר להגנה והרג לחלוטין את קרל מאלון. אני לא שוכח את זה. הגנה וריבאונד שלא מהעולם הזה. בלעדיו שיקאגו לא היו מנצחים. האם הוא היה הMVP ? …………..
משקפי השנאה שלך הם באמת רק שלך ושל שאר השונאים.
כל השאר ראו דברים אחרת ממך.

M-AIR-J
M-AIR-J
07/10/2020 14:47:59
הגב ל  erez

ארז ,
קבל שאפו.
לא הייתי מטיב להגדיר זאת טוב ממך.
אחרי הפרישה של לברון , כל הייטרים של לברון שמכנים אותו שיקוץ וכו' וכו' יגידו שהם היו אוהבים לשנוא אותו וכו'

erez
erez
07/10/2020 15:16:32
הגב ל  M-AIR-J

תודה
במיוחד שזה מגיע מ"הוד אווירותו" 🙂
אני חושב שכולם, כולל כולם, אוהבים ושונאים כאחד, יתגעגעו מאוד ללברון .
ממש כמו התגעגעו למייקל
העתיד של הליגה נראה טוב, עם הרבה מאוד שחקנים סופר מוכשרים שיהיו כוכבי על
נראה לי שהירו , למשל, יהיה אחד כזה.
לא רואה במה הוא שונה מסטף והוא מרגיש כמו קילר גדול יותר על הבמה החשובה ביותר
מקווה שלברון ישאר איתנו עוד שנים רבות .

תמיד לא הבנתי את האמירות של "לא שווה לקום בשבילו בבוקר".
לדעתי הוא מדהים ולצפות בו משחק זה ממש מרגש, אותי לפחות.
הביקורת הקשה כלפיו לאורך השנים רק מראה כמה הוא גדול.
שוכחים לרגע ששחקנים לא קולעים ב100% מהשדה
שהשחקנים עליהם הם שומרים לא מחטיאים 100% מהזריקות
שבמאני טיים הם תמיד יעשו הכל נכון וטוב
לברון מביא מספרים ממוצעים בסדרת גמר, בגיל 35 (בלי לדבר על הגנה מדהימה שהוא עושה) ששחקנים בשיא שלהם לא מביאים בשום משחק בודד.
(אני מעגל כלפי מעלה ממש ממש במעט) 28+11+9 וזה גם לא מספיק טוב לכל מיני …………………..לך תבין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  M-AIR-J

אף אחד לא יתגעגע אליו שחקן מאוס לצפייה זה לא מייקל וקובי שהיית נהנה מהם. סתם פוליטקאי שנדחף עי הליגה

חגי "התותח" ניסני
07/10/2020 16:46:21
הגב ל  erez

שמעון שכחת לציין גם שהוא בעצם על סמים. ושגם הכוכבים משווקים אותו בלי סוף (אלו שבשמיים הכוונה.. כדי שיביאו לו מזל הכוונה.. כאילו הבנת הכוונה..)

asaf
07/10/2020 11:50:17
הגב ל  גיא רוזן

אין ספק שלברון היה שם היום בדק' החשובות .

שחר אלוני
07/10/2020 11:42:38

לברון היה טוב מאד ברבע הרביעי,

ואגב, יש לו עד כה בסדרה:
27.8 ,11.0, 8.5

עגל
07/10/2020 13:20:53

לברון לגמרי סחב את הלייקרס על גבו ברבע האחרון. כמו שמנחם כתב

MBK
MBK
07/10/2020 10:05:19

לגביי הספסל של הלייקרס
מגיע כל הקרדיט לווגל, הוא משתמש בשחקנים שלו בצורה מופתית. בסדרה מול יוסטון הוא הכניס לפריזר את הווארד, הפעם זה ג’אבל מגי. הוא משחק באופן עיקבי ושיטתי עם חלוקת דקות נכונה ומתן מנוחה לסטארים
בחלום הכי ורוד שלי לא חשבתי שהלייקרס תיקח אליפות באופן קל יחסית, בעיקר אחריי שקוואי הבריז להם.
אם היה לייקרס גארד עם קליעה אמינה במקום דני גרין הם היו כבר בקארייבים עם טבעות אליפות

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 10:55:24
הגב ל  MBK

+100
מגיע לו מאמן הפליאוף ללא תחרות.

עמיחי קטן
07/10/2020 11:12:33
הגב ל  MBK

+1
אני לא יודע אם אעשה דירוג מאמנים בסוף הפלייאוף, אבל אין ספק שהוא יהיה ראשון בדירוג כזה אם הוא לא יקרוס בפתאומיות בהמשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ללברון התכוונת. כן מגיע לו מקום 1 במאמנים בהחלט

עמיחי קטן
07/10/2020 11:30:57

לברון מאמן רק בהתקפה הבינונית. את ההגנה המצוינת מאמן פרנק ווגל.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 11:58:06

בדיוק

גיא רוזן
07/10/2020 12:04:02

…ועכשיו נבדוק את העובדות:
.
115.8
זה האופנסיב רייטינג של הלייקרס בפלייאוף. רק ליוטה אופנסיב רייטינג גבוה יותר השנה בפלייאוף. בהשוואה לעונה הרגילה,
זה אופנסיב רייטינג שהיה מספיק למקום 2 בליגה, 0.1 נק' מתחת לנתון של דאלאס.

עידו גילרי
07/10/2020 12:05:33
הגב ל  גיא רוזן

אם כבר עובדות אז ווגל הוא גם המאמן של ההתקפה…

erez
erez
07/10/2020 13:16:27
הגב ל  גיא רוזן

שמע
ההייטרים באמת רואים משחקים אחרת ממה שכל השאר רואים…………
אף אחד בעולם לא מבין כנראה כדורסל כל כך טוב כמו ההייטרים.

asaf
07/10/2020 11:55:06
הגב ל  MBK

ווגל מנהל מצוין את הרוטציה. בנה הגנה מצוינת שמתבססת על דיוויס. שולט בעסק לא רע. ואני הייתי מהפסימיים שחשב שבאמצע העונה הוא בבית כבר.

Movazana
Movazana
07/10/2020 13:26:43
הגב ל  MBK

מי אמר בראדלי ביל?

MBK
MBK
07/10/2020 14:51:47
הגב ל  Movazana

אוף…
לא נראה לי שזה אפשרי תקציבית
היה דיבור על לילארד, סילבר יכול לחלק את הטבעות
של 2021

Alex Rabino
07/10/2020 10:14:07

מסכים לחלוטין עם כול הביקורת על ספולסטרה. לטיילר הירו אסור לרדת מהפארקט בסדרת גמר וקלי אוליניק צריך היה לקבל יותר דקות. לגבי הסטטיסטיקה של אנתוני דייויס שהבאתה, שכחת לציין שהיו לו גם 4 חסימות מאוד משמעותיות.

עידו גילרי
07/10/2020 10:27:29
הגב ל  Alex Rabino

אוליניק היה חושך מצרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה נראה כמו אחרי ביתור גופה

MacLeod 1
MacLeod 1
07/10/2020 10:29:17

דראגיץ חסר, כמובן, אבל עדיין מיאמי יכלו להקשות יותר.
הדוק צודק בקשר לספסל, זה משמעותי ולא ברור למה לתת יותר מ4-5 דק מנוחה לצעירים.
לברון רמה מעל, אין מה לעשות ולא יעזור כלום. ישאל כל אחד את עצמו- מה הסיכויים של הלייקרס בלי הגבה ומה הסיכויים בלי לברון, במשחק פיינל נתון.
אגב, השלשה של הגבה הזכירה לי את השלשה של הקאפקייק שסגרה את הגמר במשחק שלוש…

Smiley
07/10/2020 10:33:46

ההתקפה של ההיט נראית רע כי ההגנה של הלייקרס גורמים לה להיראות ככה. הלייקרס נותנים תצוגה הגנתית ברמה גבוהה מאוד. דיוויס לבדו גדול על ההיט.
בנוסף, בטח כאשר דראגיץ' פצוע, להיט אין שחקנים שמסוגלים ליצור מכדרור. באטלר נותן סדרה מופתית בסטנדרטים שלו (ובכלל) אבל גם אצלו יש גבול לכישרון. אדבאיו גם כן עדיין בוסרי ברמות האלה (אבל הוא בדרך).
הירו ורובינסון. הירו היה פנטסטי בפלייאוף אבל הוא עדיין לא בשל במשחק שלו להיות מנהל משחק ופליימייקר שגם ישפיע על המשחק באופן עקבי. רובינסון זה קלעי ותו לא. שניהם רצים ומשתדלים לרוץ ולעבור על חסימות, אבל הלייקרס פשוט מוציאים אותם מהמשחק בעזרת ההגנה שלהם (גרין, ו-KCP המושמצים…).
.
להיט אין ברירה לשחק עם נאן ואולניק (ואני בטוח שאם דרגיץ' ואדבאיו בריאים הדקות שלהם נחתחות בחצי), השמיכה שלהם מאוד קצרה.

The Pro
The Pro
07/10/2020 10:55:32

מנחם מי שהופך את הספסל הזה לטוב
הוא לברון.
שרק בנוכחות שלו פותח את המשחק לכל השחקנים בקבוצה.

מכל הרכזים בליגה
אין פלימייקר ומנהל משחק ברמה שלו והיום זה קייסיפי שנהנה מזה.
דני גרין כשחקן מנוסה התעלה גם הוא בצד ההגנתי.

אור
אור
07/10/2020 11:03:26
הגב ל  The Pro

לברון בעצם מציל את היקום, נכון? בלעדיו היינו אובדים, עדר ללא רועה

עמיחי קטן
07/10/2020 11:25:16
הגב ל  The Pro

הדקות של לברון עם הספסל היו הדקות הטובות של מיאמי לאורך כל הסדרה הזאת

MBK
MBK
07/10/2020 14:53:33

בהרכב של לברון ומוריס בתחילת רבע רביעי של גיים 3 הלייקרס רצו 8-0 להוביל 91-89
כשדוויס חזר מיאמי קרעה את הלייקרס

שחר אלוני
07/10/2020 16:25:06
הגב ל  MBK

כן, במשחק 3 דייויס היה ביום חופש

The Pro
The Pro
07/10/2020 11:02:31

מגיע כל הכבוד למיאמי. איאפשר להגיד שהם לא נתנו הכל.
כקבוצה צעירה שהשיגה ניצחון מול הלייקרס עם צמד היסטורי כמו לברון ודיוויס.

אם באטלר היה יכול לתת את מה שלברון נותן ביום חלש אז אולי הייתה לנו סידרה יותר מעניינת שהולכת ל-6 משחקים.

צ'יקו
07/10/2020 11:14:29
הגב ל  The Pro

אם ואם ואם… באטלר נותן סדרה מופתית. וגם ביום החלש שלו הוא קלע 22 והיה מרחק אסיסט בודד (דאמאט איתך הירו) מטריפל דאבל נוסף.

שחר אלוני
07/10/2020 11:44:33
הגב ל  צ'יקו

כן, באטלר בסדרה טובה, מתעלה

צ'יקו
07/10/2020 11:10:09

תודה מנחם.
.
למה לעזאזל באטלר וספולסטרה נותנים להירו להשתלט על המאני טיים!?!? הוא היה נוראי היום ולתת לו זה לזרוק את כל המאמץ והמשחק הצמוד שהיה לפח. באטלר החטיא שלשה קריטית אך לפני זה הירו פשוט פישל מהקו.
כל המשחק הקלעים של מיאמי (מלבד רובינסון שלא נתנו לו מרווח נשימה) החטיאו זריקות פנויות לחלוטין. הירו בעיקר.
בצד ההגנתי רובינסון היה חושך מצריים בדקות האחרונות. איגי היה עוזר יותר.
וכמו שכבר כתבו מעליי – אם תוסיף עוד דקות לבאטלר הוא ישלים 48 דקות…
.
הלייקרס ניצחו את המשחק אך ורק בזכות רונדו. הבנאדם הרג את מיאמי בדברים הקטנים – בריבאונד התקפה, בלייאפ פשוט, באסיסטים וחטיפות שעזרו למנף את היכולות של האחרים.
.
אני מקווה שהמשחק החמישי לא יהיה האחרון רק כי שבת ואני רוצה לראות את הסוף ולא לגלות במוצ"ש שנגמר העונה. לכן מיאמי תנצח את הבא ואז שיקרה מה שיקרה.

עידו גילרי
07/10/2020 11:12:13
הגב ל  צ'יקו

כן… רונדו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מבקש זה פלייאוף רונדו אל תזלזל בו

צ'יקו
07/10/2020 13:15:03

צודק, לא אך ורק אבל הרבה בזכות רונדו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

ריב ההתקפה נפל לידיים שלו זה לא שהוא עשה משהו מיוחד הקטיושות נורו רחוק מידי, הלייאפ היה מביך. המשחק החמישי לא מחר בלילה? נתנו עוד יומיים לנוח?

צ'יקו
07/10/2020 11:22:48

שישי בערב

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
07/10/2020 11:11:23

סיכום המשחק-
כמו במשחק מספר שלוש לברון התחיל להסתבך, אבל הפעם לליקרס היו שלושה ווינרים-
רונדו + דיוויס + קייסיפי

גיא רוזן
07/10/2020 11:15:05

…ובהמשך לנרטיב –
ב-6 הדקות האחרונות ללברון היו 9 נק', 2 אסיסטים לשלשות של פופ, ורב' התקפה ששווה 2 נק' קלאצ' מהעונשין.
.
(אין באמור להוריד משהו מהמשחק האדיר של פופ, או מתרומתו המכרעת של דייויס ב-2 צדי המשחק)

עמיחי קטן
07/10/2020 11:24:13
הגב ל  גיא רוזן

רק כמה דיוקים קטנים:
1. זה ב-6:08 האחרונות.
2. פופ קלע שלשה וסל 2.

לברון ב-6:00 האחרונות – 0/3 מהשדה – רק שלשות, 6/6 מהעונשין, 3 ריבאונדים (אחד בהתקפה) ו-2 אסיסטים.
תפרשו את זה איך שאתם רוצים. את הפרשנות שלי כבר קיבלתם.

גיא רוזן
07/10/2020 11:32:53

6:08
נו, באמת. לקחת את הניט פיקינג לאקסטרים. ממש.
.
0 מ-2 מהשדה. 2 שלשות שהוא החטיא.
.
אכן, אחד האיסטים שלפופ היה ל-2 נק'.
.
הנקודות מהעונשין?
הן שוות פחות?
רב' ההתקפה שהוא לקח עם הקינגון על הגב, ואז סחיטת זריקות העונשין, שווה פחות?
.
9 נק' הן 9 נק'. תוסיף את 5 הנק' של פופ, ואתה מדבר על מעורבות ישירה ב-14 מ-19 הנק' האחרונות של הלייקרס.
.
אתה משום מה בוחר לראות את זה כ-" לא תרם התקפית ב-6 הדקות האחרונות בכלל",
אבל תסלח לי. 14 מ-19 הנק' האחרונות הן של לברון (9) או מאסיסטשל לברון (5). לתחושתי, יש בעיה עצומה עם איך שאתה מגדיר "תרומה…"

עידו גילרי
07/10/2020 11:40:18
הגב ל  גיא רוזן

לא שאני מתווכח עם הנקודה שלך – אבל הוא החטיא 3 שלשות רצופות

גיא רוזן
07/10/2020 11:43:58

צודק. הזיכרון כבר לא משהו. מה אתה אומר, הגיע הזמן להתחיל לצטט מדפי הסטטיסטיקה? . . .

שחר אלוני
07/10/2020 11:45:34

נתונים מעולים לדעתי

Ari
Ari
07/10/2020 11:13:12

מי שהכתיר את ספולסטרה בתור המאמן הטוב בליגה, שלא יבוא בטענות עכשיו

עמיחי קטן
07/10/2020 11:14:53
הגב ל  Ari

אני חושב שהוא בטופ של המאמנים, וזה לא סותר את זה שהוא היה יכול להיות טוב יותר היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Ari

לא רציני להאשים את המאמן במפגש שלא באמת כוחות. זה כמו לומר המאמן של מכבי חיפה גרוע שלא ניצחו את טוטנאהם. אלו פערי הרמות שם. לא ש/אני טוען שהוא הטוב בליגה אבל אין מה לבוא אליו בטענות, הוא ניסה, שינה ועשה מה שיכל.

עמיחי קטן
07/10/2020 11:19:20

אפשר לנתח החלטות ספציפיות, כמו חלוקת הדקות של ספולסטרה או כמו המערך של ברק בכר בדוגמא שנתת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חכמת הבדיעבד

עמיחי קטן
07/10/2020 11:29:36

לפעמים זה הכי כיף, אבל לפעמים מאמן לוקח הימור מוגזם או נמנע מהימורים כששום דבר לא הולך, ועל זה אפשר לדון לא רק בדיעבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע לדעתי פסיפלורה לא אשם בכלום, זה סתם לחפש אותו בנרות. הסידרה הזאת הייתה די ברורה לאיפה היא הולכת.

עמיחי קטן
07/10/2020 11:58:52

במקרה הספציפי של מיאמי אני איתך, אבל יש מקרים שכן אפשר ואולי אפילו צריך להאשים גם את המאמן של הקבוצה הפחות טובה – כמו שאתה עשית ביחס לקרלייל למשל

ארז
07/10/2020 12:48:43

אם כל הכבוד חיפה וטוטנהאם זה לא לייקרס והיט. קבוצת NBA טובה ככל שתהא עדיין לא ביחס של ליגה אנגלית/ליגה ישראלית לשאר. ובהנחה והמשחקים לא הסתיימו 25 הפרש ורבע רביעי של גארבג׳ טיים, אז ברור שהיו פה ושם רגעים שאפשר אולי היה לשנות את תוצאת המשחק. להגיד לא כוחות, במשחק שמסתיים בהפרש של 6 זה לעג לרש, ההיט קלעו 96 נקודות, נצחו את הרבע השני והפסידו את הרביעי בהפרש של נקודה. ״לא כוחות״ זה 102 – 78.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 14:20:34
הגב ל  Ari

השני בבלגיה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא שראיתי יותר מידי באקס העונה אבל את דיוויס ראיתי גם ראיתי, מי שנתן ליאניס את שחקן ההגנה לפני דיוויס אלו אנשים שראו בוקס סקור במדדי הDBS והחליטו בגלל שההגנה של האיילים במזפח אז הם הכי טובים והעניקו ליאניס.
איפה מה שדיוויס עשה להיט בהגנה כל הסידרה ומה שיאניס עשה. דיוויס שומר הרבה יותר טוב מיאניס על נמוכים

צ'יקו
07/10/2020 11:22:26

אתה אומר שלא ראית אבל מוריד את היכולת ההגנתית של יאניס על סמך מה? הבן אדם היה מפלצת הגנתית במהלך העונה, ולהוריד על סמך שראית רק צד אחד זה דבר טיפשי

עידו גילרי
07/10/2020 11:24:19
הגב ל  צ'יקו

וזה הפריע לו מתי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף פעם לא הפריע

עידו גילרי
07/10/2020 11:45:52

בדיוק. ואתה עוד מתגאה בזה.

ברוך רובין
07/10/2020 18:04:06

גילרי יאניס לא הצליח לשמור על באטלר , הוא מחפה מצויין אבל הוא לא מגן שקרוב לדיוויס, הפרס הגיע לו בגלל שבעונה הסדירה ההגנה של הבאקס הייתה הטובה ביותר והשיטה מבוססת לא מעט בזכות היכולת שלו לחפות . מבחינת יכולת אישית בהגנה דיוויס לא סופר אותו

עידו גילרי
07/10/2020 18:06:14

מה הקשר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

ראיתי בפלייאוף. ויאניס התמודד בעיקר במזרח. חוץ מזה דיוויס היה עילוי שקשה לי להאמין שמישהו שמר יותר טוב.
איך אני יודע? קל. את הקליפרס ראיתי לא מעט, והביאו לפקאן בברלי שהיה אוויר הגנתי כמעט בכל משחק חמישיית הגנה. למה? מדד הDBS

עמיחי קטן
07/10/2020 11:28:28

הדבר הכי חשוב – יש סדרה והיא עוד לא גמורה. הסיכוי לא גבוה, אבל קיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה אופטימי? חח הסידרה נעולה בכספת כמו גם הFMVP. אל תסמוך על סבוטאז של הגבה אין לו ביצים לזה

עמיחי קטן
07/10/2020 11:49:05

אופטימי לא. קצת ווישפול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו מה עם הגופה של איגי? אמרו לי שהוא שחקן של מאני? העיקר גרם ללברון להחטיא איזה גאמפ המטיף הכניס את לשונו עמוק לעכוזו של איגי ופרשן לנו איזה גאון הוא.
אני הכי אוהב שמחתימים איזה גופה ואז הוא עושה איזה סל או גג או איזה פעולה אחת בפלייאוף שלם ואומרים בשביל זה הביאו אותו 🙂

דביר
דביר
07/10/2020 11:40:09

יש למישהו קישור למשחק המלא?

שחר אלוני
07/10/2020 11:47:24

הנתונים של לברון בסדרה עד כה:
27.8, 11.0 ,8.5

גיא רוזן
07/10/2020 11:56:50

אני מוצא את הנרטיב סביב |המאבק" בין לברון לדייויס על ה-FMVP משעשע מאוד.
2 שחקנים נהדרים בסדרה מצויינת מול קבוצה חזקה.
כל אחד תורםן המון, בדרכו. מי הזוכה (נכון לרגע זה)? לטעמי, דייויס. הוא עושה הכל על הפרקט. בו הגנת מיאמי מתמקדים, והוא עדיין מספקת את הנק' באחוזים מצויינים.
.
האם זה "פוגע" במורשת של מישהו?
ברור שלא.
בדיוק כפי שהזכיה של קארים ב-FMVP ב-85' רק חיזקה את חשיבותו של מג'יק כמנהל המשחק של הלייקרס.
לטעמי, אם לדייויס הייתה סדרה גרועה, אז זה היה "על לברון".

אור
אור
07/10/2020 12:00:01
הגב ל  גיא רוזן

החשיבות הגדולה יותר של דייויס בסדרה הזו (לדעתי) נובעת מהמצ'-אפ מול מיאמי. בכל אופן הויכוח הזה נהיה מעייף כרגיל ובכלל ה-FMVP מיותר לעומת תואר MVP פלייאוף כמו בענפי ספורט אחרים.

The Ljos of the Rings
07/10/2020 12:19:13
הגב ל  אור

לגמרי.

דקסטר
דקסטר
07/10/2020 12:28:39
הגב ל  גיא רוזן

בהמשך לדיון FMVP זה אחד התארים הכי חסרי משמעות ויש להם אפס השפעה ב"מורשת"
-הדוגמה הכי קיצונית שעולה לי לראש היא קובי- שאקיל לקח יותר FMVP (ואפילו על הראש שלו) אבל קובי נחשב שחקן גדול יותר
-זה לא מוריד מילימטר מהמורשת של דאנקן שקוואי לקח FMVP
-זה לא עשה את פול פירס יותר גדול
-זה לא עשה את איגואדלה יותר גדול או סטף פחות משמעותי
.
וכן הלאה.. חוץ מניונאס קטן אין שום משמעות

דה שוט
07/10/2020 12:42:36
הגב ל  דקסטר

לברון לא משווה את עצמו לכל אלה – הוא מסתכל על מייקל וקארים

yaniv
07/10/2020 14:01:27
הגב ל  דה שוט

בדיוק ואיך שלא יהפכו את זה בלי FMVP רביעי שלו הוא לא יוכל להתקרב למייקל(אלא אם נזכה עכשיו בטריפיט

דקסטר
דקסטר
07/10/2020 14:29:46
הגב ל  דה שוט

אם לקארים היו 2 fmvp פחות זה לא היה משנה את המיקום שלו.
.
הדיון על ה goat הוא מעבר לתארים, הוא שילוב של מספר אלמנטים. לצורך העניין לא הייתי פוסל את לברון מדיון כזה בגלל שיש לו 5 אליפויות ולא 6.
.
לדעתי גם יהיה לו 7 מייקל יהיה גדול ממנו אבל אני אבין את הטיעון באותה מידה.
.
בימינו התארים האישיים הם פלסטיים הרוב לא מתייחסים אליהם ברצינות.

דה שוט
07/10/2020 17:34:39
הגב ל  דקסטר

אני מבין אותך ויש הרבה הגיון במה שאתה אומר,
אבל,
זה בדיון על המורשת, לא על העז,
לברון מסתכל רק על מייקל וקארים, ובשביל להכנס לשם הוא חייב להיות FMVP בכל הגמרים שלו.
את קובי הוא עבר מזמן (לתפיסתו. אפשר להתווכח על זה אם רוצים)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דקסטר

לגופו של עניין – מסכים איתך לחלוטין.
.
בפינת הוויכוח הקטנוני – בספר שלי קובי לא נחשב שחקן טוב משאקיל. ההפך.

דקסטר
דקסטר
07/10/2020 14:31:17

יש מעט שאכן שמים את שאק מעל קובי אבל לדעתי יש יותר שישימו את קובי מעל שאק מאשר מייקל מעל לברון.
שווה לבדוק את זה..

etayle
etayle
07/10/2020 14:53:28

+1 מאנו על קובי-שאקיל.

שחר אלוני
07/10/2020 12:42:32
הגב ל  גיא רוזן

מסכים שבמציאות כנראה אין מאבק כזה (זה בעיקר יצירת רשמים אצלינו בלי עוגן מציאותי)
ומסכים שתארים שניתנים בבחירה של מומחים הם די מיותרים

דה שוט
07/10/2020 12:47:17

באטלר הערב במשחק גרוע. לא קלע סל שדה ברבעים 2 ו-3 (קלע בהם 5 נקודות מהקו) דיוויס שיתק אותו, החברים היו צריכים לסחוב אותו בערב שהלייקרס שומרים כמו חיות. קלע ברבע הרביעי 2 סלים ועוד סל 30 שניו לסוף כשהמשחק כבר היה סגור ונעול.
אבל המיספרים אומרים אחרת…
תעזבו את הבוקס סקור והאדבאנס סטאט ותצפו במשחק – מתחילתו ועד סופו – ברצף. רק כך תוכלו לדעת מה קרה בו.

The Ljos of the Rings
07/10/2020 12:57:57
הגב ל  דה שוט

זה כמעט נשמע כאילו תיארת את עצמך מסתכל על הבוקס סקור כדי להוכיח נקודה ואז מסיים בלהגיד שצריך לעזוב את הבוקס סקור כדי להוכיח נקודות.
אם לא הייתי מכיר אותך הייתי חושש שאתה יוצא למסע קטיף דובדבנים ובו זמנית לבטל מראש כל טיעון אחר אפשרי.
לא יכול להיות.

גיא רוזן
07/10/2020 13:18:21
הגב ל  דה שוט

תגיד את האמת, דה שוט. אלו הירו ודנקן שהחליטו לייבש את באטלר…

וקצת יותר ברצינות –
את האסיסט של באטלר לקראודר, דקה וחצי לסיום, ראית?
מהלך אדיר של שחקן ענק. השאיר את ההיט בחיים עוד כמה שניות –
שחקני כדורסל גדולים לא חייבים לקלוע בשביל להיות אפקטיביים.

עגל
07/10/2020 13:30:29
הגב ל  דה שוט

באטלר היה מצוין, אני לא יודע על מה אתה מדבר

גיא רוזן
07/10/2020 13:38:42
הגב ל  עגל

ואחר כך דה קרס כותב "תצפו במשחק…"

צ'יקו
07/10/2020 13:48:23
הגב ל  דה שוט

בעיניי באטלר טעה בכך שהוא נתן לצעירים להוביל, אך מפה ןעד ערב גרוע זה מרחק גדול. שוב משחק טוב שלו הגנתית והתקפית.

דה שוט
07/10/2020 15:38:20
הגב ל  דה שוט

2 רבעים בלי סל שדה, 7 נקודות בשלושה רבעים אחרונים + 2 כשהמשחק היה גמור.
כן קלע 13 נק' ברבע הראשון.
זה טוב?

גיא רוזן
07/10/2020 18:54:44
הגב ל  דה שוט

שוב אתה והבוקס סקור. תצפה במשחק, עדיף.

עגל
07/10/2020 18:58:41
הגב ל  דה שוט

זה מה שהיה בבוקס סקור אבל מי שצפה במשחק ראה משהו אחר לגמרי

Zivke
Zivke
07/10/2020 14:20:34

אני דווקא חושב שיש להיט המון מה להיות גאים במשחק הלילה, אפילו יותר מבמשחק 3. הלייקרס שיחקו טוב מאוד הפעם ומשחק צמוד זה לגמרי המקס' שאפשר לצפות מהסגל של ההיט

Eddie
Eddie
07/10/2020 14:49:31

לדעתי מיאמי קבוצה טובה, ויש מצב שמול כל קבוצה אחרת בליגה חוץ מהלייקרס הם היו לוקחים אליפות, אבל נכון לעכשיו הלייקרס בדרגה מעל, גם בגלל שיש להם 2 סופרסטארים טופ-5 שלמיאמי אין וזה מאוד חשוב בפיינלס, וגם בגלל שהם הצליחו להגיע עם כמעט כל שחקני המשנה שלהם (פופ, קוז, קארוזו, מרכוס ורונדו, גרין באמת קצת פחות) למקסימום בדיוק בזמן הנכון…

e.a sport
e.a sport
07/10/2020 15:03:18

שאק היה הרבה יותר טוב מקובי…
המשחק של קובי היה יותר ורסטילי, מעודן,נעים לעין
אנושי.

שאק היה מפלץ בלתי ניתן לעצירה בשיאו.
אם היה לו חצי ממוסר העבודה של קובי-
היה goat.

Ari
Ari
07/10/2020 15:21:17
הגב ל  e.a sport

שאק היה מפלצת בשרית אתלטית של 200 קילו , זה היה נקודת החוזק העיקרית שלו, להשוות את זה להשקעה, לרוח הלחימה והווינריות הבלתי מתפשרת לאורך 20 עונות של קובי זה בושה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Ari

אתה צודק, לדעתי, אבל כמה שאני לא אוהב את הטיעון הזה – "אין מה לעשות", גם הפיזיות קובעת בספורט. לצערי שאק גם היה טוב יותר ממאנו…

ברוך רובין
07/10/2020 18:07:32

שאק לא ספר אף שחקן בהיסטוריה בשיאו בליגה משלו, אין תמולא הייתה תשובה למפלץ כזה כל מה שהייתה צריך זה למסור לו כדור וזה שני הנקודות הקלות ביותר

e.a sport
e.a sport
07/10/2020 15:06:32

תודה על המעורב דוק
מה אומרת האישה על ניצחון הלייקרס???
צחקה עליך קצת?

onetwo3
07/10/2020 15:22:39

מנחם – כל מילה בסלע.
לא חושב שאפשר היה לכתוב מדוייק יותר ממה שכתבת.

KingJames23
KingJames23
07/10/2020 15:40:29

לפי אתרי ההימורים כרגע התחרות בין לברון לAD בFMVP הולכת לכיוון אחד:
אנתוני דיוויס עם יחס 6.00
לברון גיימס עם יחס 1.11
דרך אגב גימי באטלר עם יחס 23.00 לזכות בFMVP

The Ljos of the Rings
07/10/2020 15:46:48
הגב ל  KingJames23

כן, אבל שאלה שאני בטוח ששאלתי פעם – מספר גבוה זה אומר סיכוי נמוך יותר, נכון?

KingJames23
KingJames23
07/10/2020 15:51:56

נכון.
לצורך הדוגמא,זה אומר שאם תשים לדוגמא 100 שקלים שלברון ינצח אתה תרוויח 111 אם זה יקרה.
אם תשים שדיוויס ינצח 100 שקלים תזכה ב600.

The Ljos of the Rings
07/10/2020 15:53:04
הגב ל  KingJames23

תודה

יואב
יואב
07/10/2020 15:55:19

אם היית רציני אז כמובן
כי מרוויחים יותר כסף על כל דולר

The Ljos of the Rings
07/10/2020 16:04:45
הגב ל  יואב

הייתי רציני, ותודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  KingJames23

ברור מי יגיד דיס איז פור יו קובי! דיס איז פור אול פוליס שוטינג בחק ויקטמז דיוויס? או פני הליגה?
בשביל fmvp דיוויס היה צריך להעמיד 40 ו20 וגם אז זה היה בספק😎

רן הנרגן
07/10/2020 15:56:00

המשחק הזה מחדד את העובדה שדיוויס יכול להיות השחקן עם הביצועים הטובים ביותר ובה בעת לא יהיה מסוגל להוביל (שימו לב להוביל, לא להיות שיך) קבוצה לשלבים גבוהים בפליאוף. כבר כתבתי אני לא אוהב חלק מההבטים האישיותיים של לברון אבל באלף השלישי הוא הגדול מכולם בזכות זה – היכולת להוביל קבוצות עמוק (למעשה לגמר) לתוך הפלייאוף (למרות שאת ההשגים האלו ריכז בעיקר בעשור האחרון). קובי? לדעתי שני לו אבל לא שווה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

מה הוא מוביל בדיוק? כוכבים? דיוויס מוביל אותו כמו שהוא מוביל. מה הכוונה במוביל?
על גימי באטלר אתה יכול לומר הוא הוביל.
מה לברון הוביל? את דיוויס? את וויד? את קיירי?
זה המיתוג חברים המיתוג 2 עשורים דוחפים לכם את הצוזן וואן את ווי אר אול וויטנס ואתם אוכלים את זה….
דמיאן ליליארד לא הוביל? רק שנה שעברה עשה גמר מערב הארדן לא הוביל? הם הובילו חבורות של פסחים בניגוד לשיקצה ובמערב. שהדיקצה היה עם פסחים הוא לא עשה פלייאוף אז מה הוא בדיוק מוביל?
לוקח כוכבים מוקף בפרשים באפור נדחף עי התאגיד מעסיק שחקנים פרשנים וכתבים אצלו בעסק….
יש כמוהו עוד הרבה בליגה פשוט הם לא תאגיד וצוזן וואן
בכלל העפלה של ההיט לגמר מעידה על כמה קל לצאת מהמזרח ושם את העפלות של השיקצה משם בפרופורציה הנכונה.
שההישג שהוא התגאה בו להוביל נגרים….הירו רובינסון קאאודר אדביו מה הם בדיוק?

עגל
07/10/2020 16:46:39

די נו שמעון, מה אתה מטריל סתם?
לברון מוביל מספר אחד בליגה.
נכון, גם דמיאן וגם הארדן וגם יאניס מובילים את הקבוצות שלהם. מה הקשר ללברון בכלל?

עידו גילרי
07/10/2020 16:50:10
הגב ל  עגל

עזב הוא צריך לעבור עכשיו את כל השלבים של קובלר-רוס

Jonathan
07/10/2020 22:35:29

עידו -גדול!!!
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

לא מטריל כלום זו האמת. שחקן מנופח מעבג לפרופורציות עם פמפום תקשורתי אינסופי ופרשים מסיעיים

עגל
07/10/2020 19:00:28

בוא תאמר לי מה הם השלבים שאשכיל קצת

עידו גילרי
07/10/2020 19:01:20

באמת?

עידו גילרי
07/10/2020 19:02:19

כל סרט שאי פעם התעסק טיפה עם אבל נכנס לקלישאה הזו (שאין לי האמת מושג עד כמה היא מבוססת)

The Ljos of the Rings
07/10/2020 19:11:26

אישית, מעדיף את הגרסא הזו: https://www.youtube.com/watch?v=1uT040-uzHY

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

לברון מאמן מס 1. שחקן גם לא טופ 5

רן הנרגן
07/10/2020 16:52:47

שמעון, סתכל מעבר לכביש, לקוואי וחבורתו ותבין עד כמה לברון מוביל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

קורה שנה שעברה קאווי זכה עם נגרים ולברון לא עשה פלייאוף…מה קרה להובלה?

etayle
etayle
07/10/2020 20:25:41

אתה מוזמן להראות שחקנים ששיחקו עם לברון והשאירו חותם ללא לברון. (למעט ילדי הלייקרס).
קיירי, לא ממש(עדיין יש לו תקווה)
לאב? בוש? וויד? באטייה? לארי יוז? אילגאוסקס? דרו גודן? מי בדיוק???

אור
אור
07/10/2020 20:39:33

אני לא מצליח להעתיק אבל יש תגובה בול כמו יואל עם כל הפסיקים

אור
אור
07/10/2020 20:41:58

ציפי סרן
ברור לי כבר הרבה זמן שמספר המתים מקורונה הם לא מספרים אמיתיים,,,,לא מאמינה לדיווח,,,מייצרים פאניקה ,
.
יואל זה בעצם ציפי??

ד"ר פופרס
08/10/2020 5:16:27

מהמהמה,מי ציפי?מה אמרתי על הקורונה?

ד"ר פופרס
08/10/2020 5:19:07
הגב ל  ד"ר פופרס

חולה על פסיקים,
כל מה שאמרתי זה שאני מקווה שהקורונה תתקע בעכוז של טראמפ הנעלול,,,,,,,,,,,,,,,