הלייקרס רוצים להתקרב מאוד לטבעת במשחק 4 ואני רוצה לכתוב לכם פריוויו גם על משחק 7 בשלישי שמח/אינדיאני

הלייקרס רוצים להתקרב מאוד לטבעת במשחק 4 ואני רוצה לכתוב לכם פריוויו גם על משחק 7 בשלישי שמח/אינדיאני

הלייקרס רוצים להתקרב מאוד לטבעת במשחק 4 ואני רוצה לכתוב לכם פריוויו גם על משחק 7 בשלישי שמח/אינדיאני
ככה ייגמר הלילה?

במיאמי החליטו: אדאבאיו משחק, דראגיץ' בחוץ

נפילת מתח במשחק 3 של המובילה היא לא דבר חדש (ללייקרס זה קרה כבר בגמר המערב), והמשחק האחרון של הגמר רחוק מלהיות אינדיקציה לכך שלפנינו סדרה תחרותית. זה לא אומר שמיאמי לא שיכנעו, זה פשוט אומר שהלייקרס שיחקו איום ונורא, ועוד לא יצא לשתי הקבוצות לשחק טוב באותו המשחק, נקווה שזה יקרה הלילה. נכון לכתיבת שורות אלה אדאביו ודראגיץ' עדיין בספק למשחק הלילה (מבין השניים יותר סביר שאדאביו ישחק), אעדכן את הפוסט ברגע שתהיה החלטה חד-משמעית.

ובינתיים, כמה חיכיתי לכתוב את זה: ברוך הבא ג'ימי באטלר. הכוכב של מיאמי שעד עכשיו היה בהילוך שני בצד ההתקפי, הבין שהחדירה לסל וההגעה לטבעת רק בשביל למסור לאחד מקלעי השלשות פשוט מיותרת, והתעלל פעם אחר פעם בשומרים של הלייקרס שברוב המשחק התעקשו לא לשלוח עליו שמירה כפולה. החשש המרכזי מהתלות של ההיט בכוכב שלה הוא שבאטלר לא ממש נח בשני המשחקים האחרונים והיה על המגרש כמעט כל ה 96 דקות ששוחקו, עוד נגיע לזה.

בינתיים נחגוג יום הולדת ונאחל רק בריאות למנהיג וסולן להקת רדיוהד תום יורק, שמחר חוגג את יום הולדתו ה 52. הלהקה החייזרית מבריטניה השפיעה רבות על המוזיקה בכלל ועל המוזיקה הישראלית בפרט, כאשר ההופעה הראשונה שלה מחוץ לבריטניה הייתה במועדון הרוקסן ז"ל שבתל אביב. ההשפעות של רדיוהד על המוזיקה בארץ בשלהי שנות התשעים באה לידי ביטוי בין השאר בפריצתם של זמרים גברים שקולו המרחף והמוזר של יורק נשמע גם מבעד לגרונם כמו אביתר בנאי, אביב גפן ואסף אמדורסקי.

ועכשיו, ניגש לעניינים:

יש שופטים באורלנדו? תשאלו את האשך

04:00 לוס אנג'לס לייקרס (2) – מיאמי היט (1)

שלושה משחקים עד עכשיו, כולם חד-צדדיים. סדרת הגמר בבועה עוד לא ממש הגיעה לרמת התחרותיות שציפו ממנה וכשהכסף על השולחן במשחק הלילה נקווה להרבה מכות וריכוז של שני הצדדים, כשמיאמי חייבים לנצח בשביל להישאר בחיים והלייקרס לא רוצים להסתבך בסדרה שיוויונית. בקיצור, יהיה אש.

אם נשפוט לפי המשחק האחרון, דבר שצריך לקחת בערבון מוגבל, מיאמי למדה קצת יותר איך להאט את הלייקרס ושמה כמעט את כל הז'יטונים בצד ההגנתי על דיוויס, שבעיית העבירות שלו הוציאה אותו מהמשחק בחלקים החשובים שלו וגרמה לו לזרוק רק 9 זריקות מהשדה, והימרו על היכולת של השחקנים המשלימים של הלייקרס. האסטרטגיה הזאת די הצליחה לאור העובדה שמלבד קוזמה ומוריס (19 נק' כ"א) אף אחד מהם לא פגע מרחוק. ובכן, איך זה קרה?

הלייקרס – קווים לדמותה עד כה

אין מילים אחרות לתאר את הקבוצה הזאת

הדומיננטיות של דייוויס – בשני המשחקים הראשונים הייתה חגיגה בצבע של הגבוהים של LA. ראיית המשחק המעולה של ג'יימס ורונדו שלחה אלי-הופים בזה אחר זה לדייוויס, לברון והאווארד, כאשר משחק הפוסט של דייוויס והחדירות האימתניות של לברון חייבו את מיאמי לצופף את הצבע ולספוג את השלשות של רונדו, קוזמה, קארוסו, מוריס ולעתים של KCP וגרין. בינתיים נראה שעם כל הכבוד ללברון המשחק של הלייקרס תלוי בעיקר במספר 3, שכרגע לא בטוח שיש מישהו בליגה שמסוגל לעצור את הקליעה שלו והחיתוכים לתוך הסל. זה אמנם מקום לפוסט נפרד, אבל שני הסנטרים הדומיננטיים של הפלייאוף האחרון – דייויס ויוקיץ', התחילו את הקריירה שלהם כנמוכים המשחקים בעמדות ניהול המשחק או קליעה, ורק אחר כך צמחו להם הסנטימטרים הדרושים, כך שבאמת מדובר על גארדים בגוף של סנטרים. במקרה של דייוויס האחוזים המטורפים מהשדה (64% בסדרה) ומהשלוש (57.1%, פאק) והקלות שבה הוא קולע מעל השומרים שלו אה-לה קווין דוראנט, הופכת אותו לכאב ראש שמחייב ריכוז מקסימלי בהגנה מאפשר מרחב תמרון גדול יותר לשאר השחקנים שסביבו. כרגע הבאסה הגדולה היא שעוד לא ממש יצא לנו לראות את אדאביו שומר עליו בסדרה, ואם יחזור לשחק בכושר טוב המצ'אפ שלו עם דייוויס יהיה מסקרן וייתן למיאמי אורך נשימה שהיא חייבת. בהקשר הזה לא סביר שנראה במשחק הקרוב את דייויס של המשחק הקודם והשמירה של ההיט עליו, שבתחילת משחק 3 הייתה נפלאה (עוד נרחיב) תצטרך להתמודד עם דייויס קצת יותר חד.

ניהול המשחק של לברון – יחי המלך הישן. אי שם לפני שנתיים כשהמלך עבר ללייקרס ובנה לעצמו קבוצה שרבים ירדו עליה היה נראה שהוא בעיקר עסוק בחיזוק התדמית הציבורית והעסקית שלו וויתר על הסיכוי להשיג את הטבעת הרביעית. אלא שההצטרפות של דייוויס וההחתמה של ווגל בגזרת המאמן יצרה קבוצה מלוכדת על ומחוץ למגרש (כזכור היה הרבה ספק ביכולת של חדר ההלבשה להסתדר) ובמציאות שבה על המגרש בכל רגע נתון סופרסטאר מוכח כל שאר השחקנים מוצאים את מקומם. על הכל מנצח ג'יימס באופן מרשים, כשגם בגיל 36 הוא מסוגל לחדור לסל כאילו המגן שלו עשוי ממים, לקלוע לשלוש ובעיקר לדעת איפה כל שחקן על המגרש ולייצר לחבריו לקבוצה נקודות נוחות. לברון מסתמן כנקודה היציבה ביותר בלייקרס ואם שאר השחקנים לקבוצה ישכילו לנצל את ההזדמנויות שהוא נותן להם קשה להאמין שיהיה למיאמי סיכוי להתמודד. הנוכחות של לברון על המגרש (מפלרטט עם ממוצע טריפל-דאבל) מאפשרת כל כך הרבה אפשרויות התקפיות עבור הלייקרס והכימיה שלו עם כל השחקנים מעוררת השתאות. החיסרון היחיד שלו כרגע נראה בגזרת האיבודים (8 במשחק הקודם, ושמירה טובה שלו על הכדור תשדרג את ההתקפה של הלייקרס משמעותית. המשחק שלו עם דייוויס כבר גורם לאמריקאים חסרי הסבלנות לעשות השוואות לשאקובי, ואני מוכרח להגיד שבסגנון של שיתוף הפעולה יש לא מעט דמיון.

נקודה לא פחות חשובה, בניגוד מוחלט לעונה הקודמת, היא הנוכחות שלו בהגנה. אמנם הוא לא הצליח לעצור את באטלר (מצד שני, מי כן) אבל הנוכחות שלו בצבע והחסימות המפורסמות שלו מרחיקות את שחקני מיאמי מהצבע והוא עשה עבודה טובה מאוד במשחק הקודם על טיילר הירו שמסתמן כחור הגנתי לא קטן ועצירה שלו בהתקפה עשויה לגרום כאב ראש רציני למיאמי.

עמדת הסנטר – סימן השאלה האמיתי הראשון שלנו. לאחר הפציעה של אדאביו ספולסטרה שלף מהספסל את אוליניק שבמשחק הקודם עשה עבודה מצוינת בעיקר בהתקפה. דווייט האווארד שהיה טוב בסדרה הקודמת וגם בתחילת הגמר לא ממש מצליח להסתדר איתו ושווה לחשוב על האפשרות שבמקומו ווגל יפתח עם מקגי שמסוגל לשמור יותר טוב על קלעים מרחוק. בחלקים גדולים של המשחק הקודם לא היה בקרבת הצבע אף שחקן של מיאמי והנוכחות של אוליניק על קשת השלוש הרחיקה את כל המגינים של הלייקרס מהצבע ואיפשרה לא מעט את החדירות של באטלר. יש להזכיר גם את התרומה הקטנה והחשובה של מיירס לאונרד שפתח בחמישייה אחרי ששיחק רק ב 3 משחקים לאורך הפלייאוף ונתן 12 דקות משמעותיות עבור מיאמי. לאורך סדרת הגמר, יש רק 2 שחקנים עם מדד פלוס-מינוס חיובי בהיט ומדובר בשני הסנטרים הקלעים אוליניק ולאונרד (+3.3 ו +2.5 בהתאמה). ווגל יצטרך למצוא פיתרון הגנתי כשבארסנל שלו יש בעיקר סנטרים כבדים שמעדיפים את הנוכחות בצבע מאשר על קשת השלוש. התמודדות עם הסנטרים החדשים של מיאמי (בהנחה שאדאבאיו לא חוזר) היא אולי הבעיה המרכזית שהלייקרס יצטרכו לפתור במשחק הלילה.

בצד ההתקפי, ווגל קיבל תרומה נפלאה ממרקיף מוריס שקלע כמה שלשות חשובות שהשאירו את הלייקרס בתמונה, כאשר דייוויס כאמור לא ממש הגיע למשחק והאווארד היה חושך הגנתי והתקפי. הנוכחות של לברון ודייוויס הפיזיים יכולה לאפשר לווגל לוותר בחלקים מסוימים של המשחק על עוד סנטר וללכת על הרכב נמוך יותר וורסיטילי בהגנה. דייוויס יכול להתמודד הגנתית עם האוליניק ולאונרד והעלאה של סקורר נוסף לחמישייה יכולה להספיק בשביל לספק מספיק עצירות ולייצר יותר נקודות בהתקפה שפשוט לא תפקדה בחלק הראשון של המשחק בראשון. העלאה לחמישייה יכולה גם להכניס לעניינים את אחד השחקנים המשלימים יותר מהר, כשהנקודות שלהם מהוות את האקס-פקטור של הסדרה עבור הלייקרס. אגב, אם מקגי ישחק קצת יותר נוכל לראות את ההתלבטות של מנחם בין השנאה שלו ללייקרס לבין האהבה שלו ל"איש שלו". בקיצור, כולם מרוויחים, בעיקר חברי האתר.

השלשות של השחקנים המשלימים – 4 נקודות להאווארד, 2 לדני גרין (שעוד לא הופיע לסדרה, ממשיכים החיפושים), 5 ל KCP, 4 לרונדו ו 8 לקרוסו. ככה לא בונים אלופה. הספסל, שאחרי הפציעה של שני שחקני החמישייה של מיאמי הפך להיות ייתרון של הלייקרס, לא נתן תפוקה מספיקה במשחק הקודם, בלשון המעטה וחייב להעלות הילוך ולנצל את ההזדמנויות שהוא מקבל. האחוזים לשלוש במשחק האחרון (33.3%) לא מאוד שונים מזה שלפניו (34%). מה כן השתנה? כמות הזריקות והאחוזים מהשדה. בעניין כמות הזריקות לשלוש השינוי לא מאוד דרמטי דרמטי (5 ניסיונות פחות) אבל בירידה מתונה מאז שיא הגמר של המשחק הראשון. הירידה באחוזים מהשדה שייכת בעיקר לצוות המסייע כשלברון ודייוויס קולעים ב 56.3% ו 66.7% בהתאמה, והיכולת הירודה מאוד של גרין ו KCP, שני שחקני חמישייה, מצדיקה אולי העלאה של קוזמה, רונדו או אולי אפילו קארוסו על חשבון אחד מהם. לאור העובדה שההתקפה של מיאמי לא מפחידה אפשר להתפשר על שומר אחד סביר בחמישייה הפותחת כדי לייצר נקודות בתחילת המשחק שייצרו מומנטום. עד כה כל המשחקים נגמרו בכמה דקות של בליץ הגנתי והתקפי של אחד הצדדים וסקור גבוה בדקות הראשונות, גם במחיר של נקודות למיאמי, יכול לשנות קצת את התחושה של השחקנים שניזונים בעיקר ממומנטום וביטחון.

איבודים – 19 איבודים במשחק הקודם זה לא סבבה. 8 מהם של לברון ורובם בתחילת המשחק בו מיאמי השיגו את ההובלה והשליטה במשחק. משחק מבוסס אסיסטים כמו של הלייקרס מחייב הסתכנות באיבוד הכדור אבל הכמות הגבוהה במשחק הקודם תצריך אולי ניהול משחק יותר איטי ואחראי ייטיב עם ההתקפה.

לברון בדרך לסל…

משחק הריצה – כמאמר השיר: "לרוץ מהר לרוץ מהר לרוץ לרוץ לרוץ לרוץ". משחק הריצה של הלייקרס עד עכשיו פשוט בלתי עציר, ולמרות בעיית האיבודים הוא די יעיל, כשהאיבודים מגיעים בעיקר במשחק העומד. המהירות של דייוויס, לברון ורונדו מייצרת נקודות קלות ומנצלות לא מעט את החזרה האיטית יחסית של מיאמי להגנה כדי לדהור לנקודות קלות. בדקות שבהם הלייקרס רצים אחרי ריבאונד הגנה הם פשוט תענוג צרוף של שחקנים עם יכולות מגוונות ותיאום מושלם.

מיאמי – כרוניקה של חיה פצועה

וכל מילה מיותרת…

כמה שהמשחק הקודם היה מעודד, עד כה לא נראה שמיאמי יכולה להיות תלויה רק בעצמה. במידה ושני הכוכבים של הלייקרס יגיעו חדים בתוספת שחקן משלים חם מהשלוש אפשר להתחיל להיפרד מהבועה ולשמוח על עונה מדהימה שעלתה על כל הציפיות. ובכל זאת, נראה מה היה עד עכשיו ומה הוביל לשינוי במשחק הקודם:

העייפות של ג'ימי באטלר – כמעט כל הפלייאוף חיכינו לראות אותו לוקח על עצמו יותר בהתקפה אלא שאם לאורך הפלייאוף מיאמי לא הייתה תלויה בו הפיגור 2-0 בסדרה, הראשון שלה מאז תחילת הפלייאוף, חייב את JB לחדור שוב ושוב אל הסל, לקלוע זריקות קשות ולהשתמש בחכמה שלו כדי לסחוט עבירות ששלחו אותו שוב ושוב לקו. את כל זה הוא עושה בלי לוותר על שאר הדברים שהוא מספק – 13 אסיסטים ו 11 ריבאונדים ויעילות פסיכית של 70% מהשדה. הנקודה המעניינת: אף לא זריקה אחת לשלוש. באטלר קלעי שלשות מעולה בפלייאוף האחרון וכשיתחיל להתעייף מעומס הדקות שספולסטרה משאיר אותו על הפרקט סביר מאוד שנראה אותו גם זורק מרחוק והיעילות שלו משם תהיה חשובה למיאמי שלא הדהימה בתחום עד עכשיו בגמר. עד כה באטלר קיבל 7 דקות מנוחה בשני המשחקים האחרונים ביחד(!) ואם העייפות תכריע אותו מיאמי תמצא את עצמה בצרות.

בצד ההגנתי, השמירה של באטלר על דייויס, תמיד בשיתוף עם איגואדלה או קראודר, הייתה מופת של הגנה. באטלר והשומר השני הקיפו את דייוויס כאשר באטלר משתמש בפיזיות שלו כדי לעמוד מאחוריו עם הגב לסל ואיגואדלה שם עין על המסירה פנימה במידה ותקרה. כשמגיעה המסירה היה אפשר לראות את איגואדלה ובאטלר סוגרים על דייוויס ולא נותנים לו להרים את הכדור מעל הראש למסירה או זריקה מעל המגן. כמות לא מבוטלת של האיבודים של דייוויס (3 בממוצע בסדרה עד כה) הגיעו ממהלכים כאלה ופשוט הוציאו אותו מהמשחק. כשדייוויס (וגם לברון) ניסה להתרחק קצת מהסל ולנסות את מזלו בחדירות הוא מצא לא פעם את המגנים החכמים של ההיט סוחטים תוקף שהוציאו אותו מדקות משמעותיות במשחק. גם כאן, העייפות של באטלר יכולה לשחק תפקיד מכריע לאור העובדה שהוא שומר על סנטר עצום ואתלטי שלא מסוגל להחטיא. האם העבודה על דייוויס תעבוד במשחק הקרוב? שאלת השאלות.

השילוב של אדאבאיו במידה וישחק – יכולים לדלג על החלק הזה עד שיהיה ברור אם רלוונטי. אם אדאבאיו כשיר למשחק הקרוב, בהתקפה הוא יוכל לחזור די כרגיל פשוט כי מיאמי זקוקים לנקודות שלו ולניהול המשחק החכם. השאלה המרכזית ביחס לאדאבאיו קשורה ליכולת ההגנתית שלו ולהשתלבות בשמירה על דייוויס. אם יחזור בכושר טוב יוכל להוריד קצת את העומס מבאטלר בשמירה על דייוויס וימרר לו את החיים. אם יחזור ב 80% כשירות הוא יכול להפוך לנטל במשחק שבו כל רגע חשוב. נקווה לתרחיש הראשון.

טיילר הירו – הירו כרגע חידה. במשחק הקודם הוא לא ממש פגע ולקח על עצמו יותר מדי גם כשלא ממש היה הכרחי. במאני טיים אתמול הוא קבר שלשה חשובה שממנה כבר לא היה סיכוי ללייקרס לחזור, אבל השלשה הזאת הייתה אחת מתוך 2 באחוזים רעים (33.3% מהשדה, 28.6% מהשלוש). אם יהיו לבאטלר זמנים שבהם הוא מוריד את הרגל מהגז ההיט יהיו חייבים את הירו חד כמו בסדרה מול בוסטון. בצד ההגנתי הוא מקבל ציון לא מספיק בכלל, כשהוא מעופף לפעמים בחילופים ומוצא את עצמו יותר מדי שומר על לברון במצ'אפ שהוא כל כולו של ג'יימס. יש לו זריזות שיכולה להקשות קצת על ניהול המשחק של רונדו או לשים עין על קרוסו אבל מעבר לזה הוא צריך להימנע כמה שיותר משמירה על השחקנים הפיזיים של הלייקרס שעושים עליו לא מעט נקודות. ריכוז בחלק הזה של המגרש יוכל לגרום לו להישאר אפילו יותר ולא לייצר חור הגנתי שמקשה על ההגנה של ההיט שהחיים שלה קשים גם בלי קשר.

טיילר הירו. KID, UH?

הגבוהים – תמונת המראה של מה שכתבתי על הסנטרים של הלייקרס. אוליניק ולאונרד, הראשון חשוב מאוד בהתקפה והשני טוב בהגנה, הן כרגע הצרה הגדולה של הלייקרס מלבד השמירה על באטלר. כמו הירו גם אוליניק מאותגר בשמירה שלו, בעיקר על החיתוכים של הגבוהים לתוך הסל. בצד ההתקפי הוא צריך להמשיך לעמוד יותר על קשת השלוש ולהכריח יציאה של הגבוהים הפחות זריזים של הלייקרס אל מחוץ להגנת הצבע. בצד ההתקפי, היו לאוליניק כמה זריקות מיותרות מאוד רחוק מאוד מקשת השלוש, לפעמים כששעון ה 24 היה בתחילתו. זה צריך להיפסק.

ריבאונד התקפה – 11-3 בריבאונד התקפה לטובת הלייקרס, 34-15 בסדרה כולה. לכל הקבוצות בליגה יש מיסמאצ' מול הלייקרס בגזרת הריבאונד, ובלי אדאבאיו הבעיה קשה עוד יותר. המסקנה? לדעתי, להמשיך כך. הסיכון בניסיון לקחת ריבאונד התקפה גדול מדי ומשחק לידיים של הלייקרס שרק מחכים לשחקן שיישאר מאחור בירידה להגנה ויסייע למשחק הריצה האימתני שלהם. מיאמי צריכים להתמקד בעיקר בניצול מקסימלי של הפוזשנים שהם מקבלים ולרדת להגנה כמה שיותר מהר כדי להאט את קצב המשחק. הבנה של הקבוצה שהפוזשנים שהם מקבלים הם ההזדמנות היחידה לייצר נקודות אולי תפקס את ההתקפה יותר ותאפשר משחק מסודר יותר ובשליטה. הגיע הזמן ללמוד מגרג פופוביץ'. בהגנה, חייב להיות לפחות שחקן אחד שלא מסתכל על הכדור כשהוא יוצא החוצה אלא על הגבוהים של הלייקרס שדוהרים לסל ומנסים לקלוט ריבאונד התקפה במטרה לנסות לעצור אותם.

השמירה על לברון – דיברנו על השמירה על דייוויס בהקשר של באטלר, עם לברון המצב אפילו יותר מסובך. כמות הכיוונים אליהם יכולה ללכת התקפת הלייקרס כשהכדור אצלו היא אינסופית וצריך להיות מוכנים לכל תרחיש. ננסה לפרק: כשלברון תוקף את הסל, אסור שיגיע קרוב אליו. איך עושים את זה? קודם כל, מנסים ללכת מאחוריו ולהוציא לו את הכדור מהידיים. בצעד הראשון שלו לברון לפעמים לא שומר על הכדור כל כך טוב ומאפשר לשחקן מאחוריו (בעיקר אוליניק) להוציא לו את הכדור מהידיים עוד לפני שהוא מגיע לסל. במידה וכבר התקרב לסל, השאיפה היא לעשות עליו עבירה ולשלוח אותו לקו, משם הוא לא קולע טוב בשנים האחרונות. הבעיה היא שהבנאדם פשוט כל כך חזק שלפעמים גם עבירות קשוחות עליו נגמרות בלייאפ ובסל ועבירה, כך שעבירות קטנות ומטופשות לא יועילו בכלום, והנפנוף ידיים המסורתי שלו אחרי כל כניסה לסל בטענה שעשו עליו עבירה יכולה לתת למיאמי עוד כמה שניות במעבר להתקפה. תרחיש שני הוא ניהול המשחק שלו והיכולת שלו לסדר לשחקנים האחרים נקודות נוחות. במקרה כזה שוב ההתמקדות צריכה להיות בעיקר על האלי-הופים לגבוהים והימור חלקי על הזריקה לשלוש של שחקני המשנה. במידה והאחוזים של הלייקרס לשלוש לא ייתישרו החוסר בסלים הקלים מתחת לסל יכולים לבנות מומנטום הגנתי לא רע בכלל. תנו לקרוסו וקוזמה לנצח אתכם, תעיפו את דייוויס והאווארד מהצבע. ונקודה האחרונה – לתת לו לזרוק מהשלוש. לברון אמנם השתפר מאוד בשנים האחרונות בזריקה לשלוש והוא משתמש במרווח שהשומר נותן לו כדי לעלות לזריקה, ומיאמי יהיו חייבים לחיות עם זה. בכל מקרה, עד כה איגואדלה עושה עליו עבודה לא רעה (זכר לימים עברו, רק שיגיע למשחק 7…) מתוך הבנה שבמשחקי גמר את ג'יימס אפשר רק להאט.

no tomorrows at peace? תלוי במיאמי

מילה על דאנקן רובינסון – מה אתם אומרים, הוא באמת הכרחי? בינתיים הוא לא מופיע כשצריך אותו וקשה לסמוך עליו שיקלע את השלשות הפנויות. אני לא רואה סיבה לא לנסות לתת יותר דקות לנאן שלפחות בהתקפה יכול לעזור מאוד (בגמר הוא יותר טוב מרובינסון בכל פרמטר, והוא מהבודדים עם מדד +- חיובי בקבוצה), למרות שבהגנה הוא די מזעזע. הייתי מכניס אותו יותר בדקות שבהם דייוויס או לברון על הספסל. במשחק הקודם הוא היה רע אבל אולי שווה לנסות.

הימורים רבותיי, הימורים

איך המשחק ייראה? בתקווה, צמוד יותר מאשר המשחקים עד עכשיו. מגיע לנו לפחות מותחן אחד שבו שתי הקבוצות עם ההגנות הטובות בליגה מצליחות לחבר משחק שלם של הגנה טובה. אני מאמין שכך יקרה הערב, כשאנחנו לקראת הסוף ושתי הקבוצות מתחילות להתעייף.

איך זה ייגמר? אני צופה משחק איכותי עם סקור נמוך יותר כשאף אחת מהקבוצות לא תהיה עם ייתרון גבוה מ 12 נקודות במהלך המשחק, בסופו הלייקרס תצא עם 3-1 ומרחק משחק אחד מהאליפות ה 17. LA ב 4. תחי הקארמה!

מילה לסיום

היות ויש סיכוי לא רע שזהו הפריוויו האחרון שלי לעונה, אני רוצה להודות לכל הצוות המופלא של האתר והקוראים המסורים שהמחמאות וההערות שלהם על הכתבות משמחות ומחכימות. אני חש זכות גדולה לקחת חלק באתר שהוא לא פחות מאשר אלטרנטיבה עיתונאית ברמה גבוהה לאתרים המסחריים. נתראה בעונה הבאה עם אליפות של אינדי. חלאס, זה כבר לא מצחיק.

היחס של אדם לכתיבה שלו הוא סבוך ומורכב, בטח כשמדובר בכתיבה אודות משהו שהוא כל כך אוהב כמו ספורט. החשש מטעויות או מכתיבה משעממת תמיד נמצא מעבר לפינה, ואין כמו במה שמייצרת ביטחון עצמי כדי להתמודד היטב עם התחושות הללו. אסיים בסרטון קצר על פחד הכתיבה של אחד ממקורות ההשפעה הגדולים ביותר שלי, ז'אק דרידה, שעזב את עולמנו לפני 16 וחשיבתו החריפה ממשיכה להדהד עד היום. צפייה נעימה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
830 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 9:44:59

בהצלחה לכולם.

מנחם לס
06/10/2020 19:04:51

פריוויו טוב מאד. נקרא מאד 'מקצועני' ללא בולשיטים מיותרים. נגעת ברוב הנקודות החשובות נגעת, אבל כמו כולם.לדעתי לא נתת מספיק קרדיט להירו ורובינסון שכל עניין הפלייאוף רק מתחיל להיכנס לראשם. מיאמיימ יצטרכו 20 נק' מכל אחד מהם כדי שיהיה סכוי לנצח.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/10/2020 9:49:22

אם זה אכן הפריוויו האחרון שלך לעונה זו, פרשת בשיא.
תודה רבה אמריקאי מקורי

e.a sport
e.a sport
06/10/2020 9:49:31

פריוויו מטורף
הגעתי לשליש הראשון איזה תענוג…
אמשיך יותר מאוחר…
רדיוהד, כל אלבום מזכיר תקופה בילדות…
מעניין אם יוזכר kid a
משום מה כל כך התחברתי אליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה סולחה אצל אבו סולחי ניגבו חומוס ולכן ינגבו המלך וגבתו. הדבר המעניין היום כנראה נקבל הכרעה על הfmvp.

Zvika Bar-Lev
06/10/2020 9:58:20

פריוויו מעולה! ממש תענוג. תודה רבה אינדי!

איצקו
איצקו
06/10/2020 10:29:18

פריוויו מעולההה
בשביל עוד אחד כזה אני מוכן לקבל את הדפיקות לב שיהיו לי ושיהיה משחק 7 (למרות שאני מעדיף לייקרס ב5
נקודה שראיתי שלא ממש מתייחסים אליה במקרה שבאם משחק אז ניהול המשחק יורד מג'ימי באטלר (ככה זה היה בכל המשחקים בפלייאוף אבל האם יש מצב שזה בכלל הנוסחא שמנצחת למיאמי את הלייקרס ואני חושב שהם צריכים להמשיך בקו הזה גם בהגנה באם יוצר להם בעיה חיובית האם להשאיר אותו אחד על אחד עם דיוויס ואז יש מצב גדול שדייויס מנגב או לשים את באם על הסנטר ולהמשיך עם ההגנה הנפלאה שעשו על דייויס במשחק 3
לספולסטרה פתרונות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה אחלה פריוויו! תודה רבה אינדיאני.
.
אתה יותר ממוזמן לכתוב לנו גם בפגרה (קווים לדמותו של רג'י מילר, ג'יילן רוז – מלאך או שטן? , סאבוניס האב והבן – השוואה בלתי הוגנת, ועוד).
.
אם באם לא חוזר – הלייקרס יקחו, אם באם חוזר – כנ"ל, וחבל.

עידו גילרי
06/10/2020 10:54:01

תודה אינדיאני, תמיד כיף לקרוא את הפריוויו שלך ואת הערך המוסף שאתה מביא.
ניתחת באופן מקיף את מה שהיה במשחק הקודם אבל יש כמה נקודות שאני ממש לא מסכים.
1. קודם כל למה שכן. הדגשת היטב את הנקודה החשובה ביותר מול הלייקרס – לעצור להם את משחק המעבר שבו הם עושים שמות ביריבה. ההיט עשו את זה מצוין גם מול הראפטורס ויצטרכו להמשיך להקדיש לזה תשומת לב רבה (היו להם כמה פשלות במשחק הקודם).
2. דיברת על אוליניק מול הווארד -מאצ'אפ שלא קיים כמעט כי לנארד הוא זה שמופקד על הווארד (ובינתיים עושה בזה עבודה די גרועה). לא נראה לי שמגי ייכנס במקומו כי הווארד דווקא די דומיננטי בפנים וההיט עוברים לדיוויס בסנטר כשהוא יורד. מי ששומר על אוליניק הם בכלל מוריס וקצת קוזמה.
3. לגבי השלשות – זו תולדה של השמירה האישית של מיאמי שמביאה הרבה דאבל על דיוויס ולברון. הירידה המתונה היא לא ממש ירידה כי הלייקרס זרקו הרבה פחות במשחק הזה (בגלל האיבודים וגם ההליכה לקו) מה שאומר שנתח השלשות היה עצום ולמעשה גדול בהרבה. הם צריכים שדיוויס יהיה יותר אגרסיבי ופחות יוותר על זריקות.
4. דיברת על השמירה של באטלר על דיויס למרות שגם זה כמעט ולא קרה -באטלר היה מופקד בעיקר על לברון כשקראודר ואיגואדלה התמודדו עם דיוויס.
5. לגבי הריבאונד – זה נכון שאין להיט מה ללכת על ריבאונד ההתקפה אבל הבעיה היא בצד השני. במשחק האחרון זה היה פחות בעיה אבל בשני הקודמים הלייקרס פשוט הורגים אותם מחת לסל שלהם . אם דיוויס יחזור להיות המפלצת שהיה בשני הראשונים בקטע הזה ההיט בצרה (אפשר להניח שלעבירות המוקדמות בהחלט היה חלק בזה).
6. לגבי אדאביו – לדעתי הוא ישחק הלילה – מאמין אבל שעדיין נראה את קראודר על דיוויס.

אבג
אבג
06/10/2020 10:57:08

1) אתמול לברון לקח אחריות ואמר שהאיבודי כדור שלו הפסידו את המשחק. לא האשים אף אחד (כרגיל אצלו) למרות ששאר השחקנים (במיוחד AD) שיחקו עוד פחות טוב. אפשר לצפות למשחק ענק שלו.
2) גימי הוא ספסימנט פיזי מיוחד. כשהיה בשיקאגו שיחק 48 דקות כל משחק באחת הסדרות בגלל פציעות ללא ירידה ברמה. קשה להאמין שיתעייף פתאום.
3) ווגל יבור מוכן להרכבים נמוכים – כנראה ללא סנטר ועם מוריס. אם באם ישחק ווגל יצטרך להגיב.

עידו גילרי
06/10/2020 11:01:14
הגב ל  אבג

איך הנוכחות של באם תשנה? גם ככה הלייקרס על הרכב נמוך כשהווארד בחוץ.
זה רק יעביר את דיוויס עליו במקום על אוליניק.

אבג
אבג
06/10/2020 13:12:24

בהרכב נמוך באם יוכל לשמור על דייויס. בהרכב גבוה באם יאלץ לשמור על הווארד. וזה גם יפנה את דייויס לעזרה בשמירה בצד השני

עידו גילרי
06/10/2020 13:20:37
הגב ל  אבג

במשחק הראשון גם בהרכב נמוך עדיין דיוויס נשמר לרוב על ידי קראודר או איגואדלה.

אבג
אבג
06/10/2020 13:32:25

לדעתי ההרכב הנמוך ייצר בעיות לליקרס בשני הצדדים. אני עדיין חושב שהלייקרס יתכוננו בעיקר לזהה ושהמשחק עם באם ידרוש התאמות. אני חושב שהסנטרים יוכלו לתרום מול באם ופחות אם לא ישחק.
השאלה אם יגיעו עם שתי תוכניות משחק שונות או שיצטרכו לבצע התאמות אם באם ישחק

עידו גילרי
06/10/2020 13:42:02
הגב ל  אבג

כאמור בכל שלושת המשחקים עד עכשיו עם באם או בלעדיו הלייקרס משחקים רק עם הווארד ורק בפתיחת כל מחצית.

אבג
אבג
06/10/2020 15:05:17
הגב ל  אבג

זה מה שהתכוונתי – הווארד הוא חיסרון בסמול בול אבל הכרחי אם באם משחק.
לדעתי יפתחו עם מוריס אם באם לא משחק

Small ball
Small ball
06/10/2020 10:58:47

למה הוא לא מכניס את הג'בל בסנטר ודיוויס כ4?

עידו גילרי
06/10/2020 11:01:35
הגב ל  Small ball

מה מגי נותן לו?

Small ball
Small ball
06/10/2020 14:11:52

שומר חזק בצבע שיפחיד את באטלר להיכנס ולהסתמך יותר על זריקות קשות

עידו גילרי
06/10/2020 14:14:24
הגב ל  Small ball

איך הוא מפחיד יותר מהווארד?
ובאטלר קבר כמה זריקות סופר קשות במשחק האחרון – לא הייתי בונה על שחזור…

asaf
06/10/2020 11:11:23

תודה אינדיאני על פריוויו לתפארת. לדיוויס נדמה לי בכל סיבוב היה איזה משחק אנמי שלאחריו התפוצץ .מקווה בשביל התחרותיות בסדרה וההיט שזה לא המצב הפעם.

שגיא נאור
06/10/2020 11:29:45

פריוויו מקיף ומעולה, תענוג לקריאה.
מסכים גם עם התיקונים של גילרי.
.
נקודה שלא הוזכרה – ההיט צמצמו את השמירה האיזורית במשחק האחרון והאישית עבדה להם לא רע. מן הסתם, צופפו על לברון ותמיד היה שחקן נוסף מוכן לדאבל טים והשאירו את הקלעים יותר חופשיים אבל הזריקות היו פחות פנויות. מוריס וקוזמה קברו אותן, כל האחרים לא.
.
בלי אדבאיו, קשה לראות עוד משחק כל כך טוב של באטלר וכל על חלש של דיוויס. ואפילו במשחק כזה הלייקרס עוד הובילו באמצע הרבע האחרון. האקס פקטור יכול להיות רובינסון שבינתיים לא פוגע ויכול להתפוצץ עם 6-7 שלשות. אולי איגי יחליט שהוא נותן עוד משחק אחד ענק כמו מול בוסטון אבל קשה לבנות על זה.

עידו גילרי
06/10/2020 11:37:27

הם צופפו באופן כללי את הצבע.

asaf
06/10/2020 17:10:28

באופן כללי מיאמי מהמרת על הקליעה של הלייקרס מבחוץ והאמת שבשני המשחקים האחרונים הלייקרס זורקים הרבה יותר מדי משם. האסטרטגיה הזו כרגע באופן יחסי עובדת להם.

דה שוט
06/10/2020 11:33:05

תודה אינדיאני, אחלה פריוויו. תכתוב עוד
רוצה לשתף אותכם בהקלטות שהגיעו לידי, תיעוד נדיר ממרתפי הטנ"ש.
השב"כ התקין מקרופונים במשרד של גילרי בטכניון, גילרי סירב בתוקף עד כה להתבטא בעניין הקורונה וזה הדליק אצלם נורות אדומות. גם אצל מנחם.
להלן התמליל,
גילרי: בוקר טוב רשע, איך הצלחת לעבור את השוטרים?
גיא: אמרתי להם שאישתי אפדימיולוגית,
גילרי: אבל זאת היא, לא אתה,
גיא: כן אבל זה בילבל אותם, כמו ההאנד-אוף של מיאמי
גילרי: האנד-אוף! מת על המילה הזאת, האנד-אוף!
גיא: אפשר להמשיך?
גילרי: כן כן, סליחה, אני פשוט אוהב להגיד את זה,
גיא: בקיצור, זה בילבל אותם, שני השוטרים רצו מיד לחפש את האוטו של אישתי והשאירו לי קליר-פאת'
גילרי: אני מבקש לא להגיד "קליר-פאת'" אצלי במשרד, זאת מילה אסורה, אתה יודע… שמעון…
גיא: כן כן סליחה, לא יקרה שוב. אז בשביל מה הזימון הבהול?
גילרי: שמע! אנחנו בצרות, אחרי משחק 3 האדבאנס סטאט של דיוויס מדאיג מאוד, ירידה חדה בנגיעות בכדור, אפילו יבור העז להגיד את זה,
גיא: מה הבעייה עם זה?
גילרי: זה מחזק את התיאוריה של דה-שוט על הייבוש,
גיא: אהה זה? חחח אני לא הייתי מודאג ממנו, קצת "נעליים" ו-"סטיב קר" והוא נהיה שוטה הכפר,
גילרי: מסכים איתך, אבל נרדמנו בשמירה,
גיא: תסביר
גילרי: נעלמנו אחרי משחק 3, לא העלינו תגובה אחת במשך יומיים
גיא: איך זה קרה?
גילרי: אני הייתי עסוק ואתה כנראה שתית יותר מדי, או שאולי האסאדו הרדים אותך,
גיא: כן, אבל מקאלן 18…
גילרי: היא לא מעניין!!! (צועק) אתה לא מבין מה קורה כאן?
גיא: מממ..ההה?
גילרי: אנחנו מאבדים שליטה! תיאוריית הייבוש תופסת תאוצה, אני כבר מתחיל לחשוב שיש בזה משהו
גיא: אני אעמיד פנים שלא אמרת את זה…
גילרי: סליחה… מה שהתכוונתי זה, שחייבים לצאת בקרוב לתקשורת ולחזק במקביל את דף המסרים
גיא: הו זה מצויין, בכיף (מוציא דפדפת מהתיק) הנה יש לי כאן רשימה של שריקות שהבאתי איתי מהבית,
גילרי: יופי! תעביר לנציגים בשטח, עגל בצפון, הקטמוני בירושלים, האיסלנדי בג'לג'וליה ואור… איפה שלא יהיה, ותנסה לגייס שוב את דובי בדרום
גיא: מה עם אלרן?
גילרי: הוא רוקי, עדיין לא בשל, עלה פעם אחת נגד שמעון, דה שוט ורבין כתשו אותו. לא נראה לי שאתה מבין את גודל השעה, יש כבר כמה בכירים שמגמגמים שאולי תיאוריית הייבוש נכונה. זה מתחיל להיות מסוכן. את דה שוט חיסלנו, זה לא בעייה, יש לו מדד DS כל כך נמוך שזה כמו לקחת סוכריה מילד, את שמעון אפשר רק להאט, הוא וויליום שוטר ברמות שלא נראו באתר, הבעייה זה כל מיני פאנים, רזיאלים, דקסטרים ויוסים כאלה, הם מעיזים לפתח חשיבה עצמאית, בלתי ניסבל, ועכשיו יש את החבורה של מיאמי, רועי, בירדמן, צ'יקו ו-ווייד, הם יוצרים איתם קשרים בבלוג החי – חבל שאין לנו נציג שם
גיא: אבל אני רואה את כל המשחקים בלייב
גילרי: פפפפ… זה אני רשע, על מי אתה מנסה לעבוד?
גיא: חחח… צודק… פאדיחה, זה פשוט כתוב לי כאן הנה רואה, בשריקה הזאת שהבאתי מהבית (מצביע על עמוד 13 בדפדפת). תגיד מה עם ברוך רבין?
גילרי: הוא מגלה חוסר יציבות באחרונה, אני חושב לנסות לגייס אותו, תן לי קצת זמן עם זה,
גיא: ואם כבר מדברים, יש גם את עניין הנעליים הצבעוניות, אתה יודע, לא נעים לי להגיד לך, אבל הטמיר ויואל בדקו את זה, מבחינה סטטיסטית – זה מחזיק מים
גילרי: אני אעמיד פנים שלא אמרת את זה…
גיא: סליחה צודק, מתנצל
גילרי: הטמיר ויואל זאת סיעה קיצונית, הסיקריים, לא הייתי דואג יותר מדי בקשר אליהם
גיא: או קיי, ומה עם הבנים האובדים? מידן, שי, פתאום גם זעפרני ודדי צצו,
גילרי: לא הייתי עושה מהלך עליהם בשלב הזה, צריך קודם לראות איך הצעירים מקבלים אותם, אנחנו עוד לא יודעים איך הם יגיבו לפוסטים עם ה-7000 מילים של זעפרני או לג'יפים של דדי
גיא: אוקיי, רשמתי הכל, באמת פישלנו כשלא הגבנו יומיים, מה הדייוויס הזה בא לנו עם 15 נקודות, תפס אותנו לא מוכנים
גילרי: לא נורא, אפשר עוד לתקן. נשאר רק העניין של ההתערבות שלך עם דה-שוט
גיא: מה הבעייה עם זה?
גילרי: אתה מבין את גודל הסיכון שלקחת כאן? איך אתה עושה דבר כזה בלי להתייעץ איתי קודם? ומה אם הוא ינצח?
גיא: פפפ… חחח… איך ינצח? זה דה-קרס שכחת? הוא לא מסוגל לנצח בהתערבות גם היא תפגוש אותו ברחוב,
גילרי: מה?! מאיפה הבאת את הדימוי הזה?
גיא: אההה… לא יודע, נראה לי אחד הילדים שיחק לי כאן בדפדפת של השריקות, לא משנה, כל מה שצריך זה לוודא שפאני רושם וההתערבות הזאת שלי.
גילרי: יופי. אז הכל סגור, תגיד?
גיא: מה?
גילרי: הבאת אולי קצת מהמקאלן? או איזו צלע?
גיא: זה חומר יקר חביבי, אמצע שבוע, אבל יש לי כאן שוט של עארק וזנב של קבנוס…
גילרי: טוב יאללה תביא,
(גילרי מוריד את המסיכה כדי לאכול, גיא מזדעק)
גיא: מה אתה עושה גילרי?!!! שים מיד בחזרה את המסיכה!!!
גילרי: אבל אני רוצה לאכול את הקבנוס
גיא: אבל קורונה!!!
גילרי (רוכן טיפה קדימה בקריצה חברית): תרגיע חבריקו, רק שנינו כאן, אתה הרי יודע שאין באמת דבר כזה…

עידו גילרי
06/10/2020 11:40:17
הגב ל  דה שוט

השקעת בפוסט אשכי א"א והיית נותן לך את כל מחיאות הכפיים אם רק לא היית מכניס את הקורונה פנימה.
צפה פגיעה…

דה שוט
06/10/2020 11:44:26

חחח באמת שהתאפקתי, כמעט הצלחתי, בסוף זה החליק…
🙂

עידו גילרי
06/10/2020 11:49:15
הגב ל  דה שוט

חבל.
מאד רציתי להחמיא לך בכיף.

דה שוט
06/10/2020 11:59:18

😎

אשך טמיר המקורי
06/10/2020 13:46:39
הגב ל  דה שוט

איזה קטע, בדיוק מה שאמרתי לגננת אתמול בלילה!

דה שוט
06/10/2020 13:53:29

😂😂😂

אור
אור
06/10/2020 11:42:39
הגב ל  דה שוט

🙂 שווה פוסט נפרד

yaniv
06/10/2020 11:44:39
הגב ל  דה שוט

גדול!!!
חייב לציין שתיארוית הייבוש מתחילה לחלחל גם אלי.
יש לי בהחלט ספקות.אני מניח למרות מה שכתבתי למטה שהמפתח לבחינת התיאוריה לא יהיה במשחק הערב כי אני עדיין מאמין שקודם כל לברון רוצה טבעת אבל ביתרון 3-1 משחק על האליפות יש מצב שנראה את התיאוריה שלך

אור
אור
06/10/2020 11:52:54
הגב ל  דה שוט

אתה יודע מה מצחיק בתאוריית הייבוש? שהיא מסתמכת בעיקר על הבוקס סקור ואילו תנועת ההתנגדות בהובלת טנ"ש מסתמכת בעיקר על מראה עיניים ודאבל טים. שני הצדדים מראים "פוזישן-לס באסקטבול"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

😂😂😂😂

דה שוט
06/10/2020 12:40:45
הגב ל  אור

חחח מעולה

ברוך רובין
06/10/2020 11:55:12
הגב ל  דה שוט

גאוני דה שוט , אתה חייב לעלות את זה כפוסט ,אני אמור לישון בשעה הזאת הרופא לא ממליץ לי להישאר ער עד 2 בבוקר ובמקום זה אני מחזיק את הבטן מצחוק.
.
דרך אגב אחרי ההמלצה שהביא לי האורטופד שלי לשיעורי יוגה, היום היה לי אימון יוגה ראשון. הבאתי מדריכה שהיא פלא הבריאה בעצמה, דוגמנית בת 27 שהייתה גורמת לשמעון להפציץ מהלוגו אם היה רואה אותה. בדיוק כמו שהדוקטור המליץ לזקן.

דה שוט
06/10/2020 11:57:50

תאמין לי אתה ומנחם חוגגים בחוף המזרחי כמו שג'ימבו היה אמור, שערוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין ספק שהיא תוסיף לך כמה שנים ברוך
הרבה זמן האמת לא זרקתי מהלוגו, אני כבר חודש מקבל שמירה בתוך התחתונים, כבר למדו אותי אני צריך לעבוד הרבה יותר קשה, מכריחים אותי לחדור, שולחים גבוה באופן מיידי עליי על ה3 כדי שאעבור אותו ואזרוק חצי מרחק או אחדור לסל. בחדירות אני מנגב, על החצי מרחק חייב להתאמן הם מביאים עליי דאבל טים אם אני משחק עם נגרים לחצי פינה טימי שלא אזרוק משם אבל את יתר החצאי מרחק נותנים לי. היום הולך להיות משחק קטלני כל הכוכבים באים, 4 קבוצות של 3. שבת ראשון זרקתי קטיושות מה3 בקושי נכנס הייתה זריקה אחת אדירה ששברה את הקרש את הטבעת ואחכ קיפצה על הראשים של שניים שקפצו לריב וחזרה אליי, היה אחד המצחיקים.
אם יש איתי 2 טובים הדאבל טים לא עובד להם אבל הם מהמרים על זה.
יש לי חשבון פתוח עם הרקדן היום אחרי מה שעשה לי ביום א. אני מרגיש חם היום הגוף לא כואב לי כמו אחרי בק טו בק

דה שוט
06/10/2020 12:09:28

מביאים עליך דאבל? פשששד כבוד, הקרואטי היה אומר לך: חו אר יו דאבל טים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

עליי על קיירי ועל הרקדן מביאים דאבל טים שאנחנו רותחים מה3

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 12:41:07
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אור
אור
06/10/2020 16:43:47
הגב ל  דה שוט

חו אר יו דראזן פטרוביץ'?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

היו ימים עם יותר מ50 שלשות לא צוחק. הצריך דאבל טים בהחלט.
אגב הרקדן רק ביום א האחרון המטיר יותר מ50 שלשות לדעתי והרוב רק רשת הרשת עלתה למעלה ונשארה ככה עד הטבעת עד שהוא ישר אותה

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 12:39:43

תגיד לרופא שלצחוק זה בריא גם ב 2 בלילה…

ד"ר פופרס
06/10/2020 11:56:20
הגב ל  דה שוט

דה שוט לצלם ולתלות חחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחח הרגת אותי דה שוט, זה המשך לפוסט של מאנו. הקליר פאת היה הכי חזק

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 12:38:00
הגב ל  דה שוט

תותח אתה יה דה שוטר…
רק שתדע שברגע שראיתי לאן זה הולך, עצרתי, הלכתי למקרר פה במטבחון המשותף בקומה והוצאתי לף בלונד, 6.6% אלכוהול, שהכינותי מבעוד מועד. התגובה הזו יושבת טוב טוב עם הבירה הבלגית.
אז ככה זה כשיש עודף זמן ויושבים בבית בלי הרבה מה לעשות? ממחר גם אני בחופש של 4 ימים, לגמרי מבחירה, ומנסה לחשוב איך לעשות כושר בשדה ליד הבית. אולי אני אחזור לרוץ כמו לפני 20 שנה? מהבית לכפר חב"ד ובחזרה, רק צריך לשמור מרחק מהישיבה שלא נתפוש קורונה….
🙂

NFS
NFS
06/10/2020 13:44:05
הגב ל  דה שוט

אוהו, הומור במיטבו!
תכל'ס? ממש ממש מצחיק.
גילרי וגיא – הכדור במגרש שלכם..
.
לגבי הלילה – אחרי משחק 3 אליו באנו בלי ציפיות, סתם במקרה התעוררנו ופתחנו איזה לינק מזדמן, וגם זה בשביל לבדוק מה קורה במירוץ ל-fmvp, הפעם זה משחק שמיאמי, רחמנא ליצלן, יכולה להשוות את הסדרה, ולכן –
צפו לסבל מתמשך, המיאמי דואו-הווניל ממשיך להחמיץ, ג'ימי נעלם לאיזה מימד, אוליניק שוכח מהקלעים בפינות ונאן מברר על אופציות בנס ציונה.
בלייקרס לעומת זאת – לברון ודיוויס אחרי סולחה עולים מחויכים, דני גרין מדהים וקולע 3 מ-10 לשלוש, וכל השאר מסביב kcp, מוריס הידוע בכינויו ויקטור חסון, קוזמה והשאר מפציצים בלי הכרה לשלוש. לברון עם 34 נקודות רואה מעבר לסיבוב את התואר הנכסף, ה- fmvp, דיוויס עם 26 נקודות מבסוט מהאליפות הקרובה, והלייקרס משייטים עם 115:91

דה שוט
06/10/2020 13:51:21
הגב ל  NFS

וויי וויי נבואת זעם נתת פה, אני הימרתי גם על הלייקרס, אנחנו ראש בראש 🙂
רזיאל למה אני לא עובד במקום ששותים בו בירה ב-12 בצהריים? מה זה? אבטלה סמויה
טמיר – אתה האב הרוחני, כמו שגילרי אמר, פוסט אשכי.

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 13:58:37
הגב ל  דה שוט

אכן מודה אבטלה סמוייה. וכן 5 מאמרים בעיתונות שפיטה ועוד אחד בדו שנתון של PSA AMERICA מוכיחים שאני סמויי.
🙂

אור
אור
06/10/2020 16:44:46
הגב ל  NFS

גדול פאני, במיוחד דני גרין וויקטור חסון

אשך טמיר המקורי
06/10/2020 13:45:25
הגב ל  דה שוט

אחלה דבר, אני גאה להיות בכת הסיקריים הקיצונית עם יואל, אנחנו כמו ג'וקים, נתחבא במערות עם הבובות והטיטולים הממוגנים ונשרוד אחרי כולכם

Zvika Bar-Lev
06/10/2020 14:46:32
הגב ל  דה שוט

זה לגמרי גאוני ולגמרי שווה פוסט נפרד. כ"כ צחקתי!

גיא רוזן
06/10/2020 15:42:54
הגב ל  דה שוט

השמצה גסה!
(בניגוד למנהגי, החתמתי כרטיס נוכחות בבלוג עוד בתחילת המשחק – תגובה 181.1 , אודות התלונות על השיפוט, אלא מה…)
(תודה להייטרים על שסיפקו לי אליבי מוקדם!)
.
מעבר לניסיון הבאמת נטול היגיון לעצום עיניים חזק חזק, ולהתעלם מהמציאות (קורונה. כדורסל שבאת מתגמד בהשוואה) תוך זעקות "אם עיוורים, אתם עיוורים, אתם עיוורים!!!"
זה אכן שווה פוסט נפרד.

דה שוט
06/10/2020 16:22:57
הגב ל  גיא רוזן

למען הסר ספק – אתה חבר של קבע בבלוג החי! אין על כך עוררין!
הדברים נאמרו לצרכי תעמולה בלבד
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דה שוט

מבריק ונפלא!!!!

דה שוט
06/10/2020 16:26:33

תודה חבריקו – איך שהוא "חמקת" לי, גם שאדו, טראסט, צביקה יניב ואחרים, הכל נשלף מתאי הזיכרון האפורים (אין לי אחרים) – כאמור, לצרכי תעמולה בלבד
🙂

captain beefheart
captain beefheart
06/10/2020 20:51:16
הגב ל  דה שוט

קרעת אותי הידוע בעבר כשוט 😉

Warrior
Warrior
06/10/2020 23:06:22

אתה חייב לעשות פוסט פעם שבו תסביר את כל הבדיחות והביטויים.. תקרא לו: מפתח מילים להופסר המתחיל. ושיבחרו צד בכניסה אליו. פוסט חובה לכל מי שנרשם לאתר.😁😅

לילי
לילי
07/10/2020 4:07:48
הגב ל  דה שוט

התגובה של הפלייאוף, קרעת!

דה שוט
07/10/2020 8:42:03
הגב ל  לילי

חחח 🙏

yaniv
06/10/2020 11:40:22

תודה רבה אחלה פריוויו.
לדעתי היום נקבל הכרעה בדיון הסוער האם לברון מייבש בכוונה את דיוויס או לא.
ווגל יהיה חייב לעשות התאמות ולהביא את דיוויס להיות יותר אגרסיבי ואני מקווה שהוא למד את ההגנה של ההיט במשחק האחרון וימצא לה פתרונות.
ולכן אם דה שוט צודק נראה שוב את לברון מנסה יותר מדי ולא משתף את דיוויס.
שאלת השאלות מבחינת מיאמי זה האם באטלר מסוגל להביא עוד משחק כזה שגובל בשלמות.עד עכשיו אם אני לא טועה הוא לא נתן 2 משחקים רצופים של למעלה מ25 נקודות ואם הוא לא יקלע גם הערב לפחות 30 אין למיאמי סיכוי

אור
אור
06/10/2020 11:44:45
הגב ל  yaniv

לא הבנת, בדקות המשמעותיות כשמיאמי מאיימים לחזור לסדרה – לברון ייתן לדייויס לנצח. במחצית השנייה כשהמשחק גמור ובמשחק הבא כשהסדרה גמורה לברון ייבש אותו כדי לזכות ב-FMVP.

דה שוט
06/10/2020 11:49:47
הגב ל  אור

+ 11

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

בדיוק

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 12:42:38
הגב ל  אור

חחחחחחחחחחחחח
אתה ממש מרים פה להנחתה.

דה שוט
06/10/2020 11:52:44
הגב ל  yaniv

+ 1
שאלה מעניינת, אני חושב שהיום הניצחון יהיה הכי חשוב, אני לא חושב שהיום לברון "ייבש" את דיוויס, אבל הוא כן ישתדל להיות אגרסיבי מההתחלה כדי לא להזניח את הסטטיסטיקה שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אכן כך יהיה

The Ljos of the Rings
06/10/2020 16:34:34
הגב ל  yaniv

דה שוט בוודאות טועה ואין שום קשר למשחק היום.
כל תיאוריית קונספירציה משחקת על כמה הנחות, תחושות, שיש לך, כמו שיש יכולת לשלוט במקום שלך בעולם או במקרה הזה שלברון הוא דוש רציני, ופערים שיש בין זה לבין דברים שקורים בפועל כמו שאין כמעט סיכוי להתקדם בעולם הזה או שלברון הוא ככל הנראה השחקן הטוב בעולם. הפערים האלו, בנוסף לחוסר הבנה (לפעמים מכוון) של איך דברים עובדים (אין לנו גישה למחשבות של השחקנים או אפילו לאימונים) וחוסר אונים אל מול דברים שקורים, גורמים לנו להשלים את הפערים בעצמנו, וכך תיאוריה פשוטה כל כך תופסת את המקום של הסבר אמיתי. וברגע שהיא תופסת, לא משנה כמה הוכחות אחרות יהיו (פעם קודמת שדה שוט טען את זה הסתבר שגולדן סטייט התמודדו עם חשש לדלקת קרום המוח שתעבור מאחד העובדים שטיפל להם באוכל. הוא עדיין ימשיך לצעוק בכל הזדמנות שהוא צדק. אז התיאוריה פחות תפסה כי קרי נתפס פחות דוש מלברון. מצד שני, המלך לואי ה-14 נתפס פחות דוש מלברון), או כמה המציאות תחטיף לו בפנים (דייוויס אמר בפירוש שהוא כעס על לברון בגלל טעויות בהגנה. תגובת דה שוט לזה – נו, באמת. בגלל הגנה לא כועסים. רק על התקפה ומספרים כמו שאני החלטתי) הוא ימשיך לחזור וימשיך לנסות לתפוס עוגנים בכל שמץ קטנטן של ראייה, לא משנה כמה לא קיימת וימשיך לצעוק אותה בכל מקום. וזה מטפטף. לאט לאט. ולאנשים שמנסים להסביר מה באמת קורה מתחיל להיגמר הכוח. כמה מילים אפשר לכתוב כל פעם כשכל מה שהוא צריך להגיד זה רצף סיסמאות שמשחק לך על הפער? זה הרבה יותר קל להיכנע לתיאוריה. זה נותן תחושה של הרבה יותר כוח לחשוב שדבר כזה פשוט מסובב את העולם.
אין באמת הבדל בין התיאוריות של דה שוט לתיאוריות שהעולם שטוח, או שהילארי מנהלת מרתף פדופילי בפיצריה, או שאין "קורונה". רק במידת הנזק המיידי שלהן. תיאוריות הקונספירציה לא מעודדות אנשים לפעולה חיובית, שיכולה לפעול לטובתם, אלא בדרך כלל לישיבה בטלה, ובמקרה הקיצוני הגרוע – לפעולה שמנוגדת לאינטרסים שלהם. התיאוריות עוצרות יכולת אמיתית להבין את העולם ולהתקדם לפעולות שיכולות לעזור להשיג שליטה אמיתית. דה שוט מנסה לשכנע אותך שדושבגיות היא הדרך היחידה בעצם והדרך היחידה שהעולם יכול לעבוד. זו מחשבה שאסור לקבל.
עצם זה שיש מקום פה באתר לתיאוריות קונספירציה שכאלו, ואין התרכזות אמיתית של רוב המעורבים להתנגד לה ומנגד לייצר מרחב שבו אפשר לדבר על מה שבאמת קורה שם (כמו שעושה הניתוח של אוהד אינדיאנה בפוסט הזה) ואיך דברים באמת עובדים, אלא להיפך מקבלים ומעודדים – זה פאק רציני.

דה שוט
06/10/2020 16:55:52

איסלנדי היית סבבה – עד הפסקה האחרונה. זה מה שאתה רוצה? דיקטטורה?
נ.ב. אין דבר כזה "אמת"
🙂

The Ljos of the Rings
06/10/2020 17:04:40
הגב ל  דה שוט

לא אמרתי שום דבר על דיקטטורה. זה חלק מתיאוריות קונספירציה – שתי הדרכים העיקריות שלהן להתגונן, לפחות בשלב הראשוני, הן 1) לצרוח שמשתיקים אותם בזמן שבעצם מציעים עובדות אמיתיות כנגד (עשית את זה כמה פעמים) ו-2) להגיד שכולם בעצם חושבים ככה אבל מפחדים להגיד מה שהם באמת חושבים (ראה ערך למעלה). אני אומר שכל אחד פה צריך להבין מה הבעיות והבעייתיות במה שאתה אומר ולהיות מסוגל לזהות את החורים בתיאוריה שלך כי יש מקום לתשובות שמציגות באמת באמת מה שקרה במקום לעודד תיאוריות קונספירציה הזויות שפוגעות ביכולת שלנו להבין את העולם.
נ.ב. אין דבר כזה "סבבה"

דה שוט
06/10/2020 17:42:59

קצת נסחפת עם "התיאוריה" זה לא שחרשתי בספרייה של האוניברסיטה או בארכיונים ובניתי אותה בלי חורים וכאלה, אצל שמעון זה בכלל בגדר "הגיג", בסך הכל אמרתי את מה שחשבתי שראיתי, זה אליף בית של גימל דלית
ד"א ההערה של אור למעלה פשוט מעולה – במקרה הזה הבוקס סקור לגמרי לגמרי איתי, ודווקא גיא פועל לפי מראה עיניים. זה אחלה מבחינתי ("אחלה" מותר להגיד?)
🙂

The Ljos of the Rings
06/10/2020 17:53:04
הגב ל  דה שוט

אתה מודע לזה שתיאוריות קונספירציה לא נבנות באוניברסיטה לאחר מחקרים רבים, כן? צריך רק אידיוט אחד שמתחיל להשלים את הפערים במה שהוא חושב שהוא רואה ואז צועק אותם לכל עבר בתקווה שמשהו ידבק.
הבעיה בהגדרה הזו היא שהיא לא נכונה. היא מבוססת על קצרנות. גיא פועל לפי מראה עיניים, נתונים והבנה של המשחק. אתה, באופן הכי פופוליסטי שיש, לוקח מאיפה שצריך את מה שמתאים לך. אתה שוכח שחלק גדול ממה שאתה אומר מבוסס על "המבט של דייוויס אחרי המשחק"? ש"הבוקס סקור" שלך הוא רק הסתכלות מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד שטחית על, ובכן, הבוקס סקור? כשגיא מסתכל על הבוקס סקור ומראה לך בדיוק איך דברים קרו זה לא הופך אותם לפחות נתונים או ליותר מראה עיניים. זו קצרנות של הדברים שבאמת קורים ששוב, מפריעים להבנה של הדברים האמיתיים.

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 19:15:46
הגב ל  דה שוט

אני חושב שזה מתבקש
https://www.youtube.com/watch?v=YEUakR7AIi0

דה שוט
06/10/2020 20:12:23
הגב ל  דה שוט

😂😂😂😂😂 גדול רזי, איסלנדי – אני נכנע !
נעליים זה רק בבלוג החי, עם סטיב קר נחכה לוידוי, בטח עוד כמה שנים, לברון ודייוויס יתנו היום בראש, הקורונה מתכנסת בעקבות הסגר וכל שנותר לי לעשות זה לזחול בחזרה אל תוך הקונצנזוס 🙏

The Ljos of the Rings
06/10/2020 20:37:18
הגב ל  דה שוט

comment image
comment image

גיא רוזן
06/10/2020 17:13:34
הגב ל  דה שוט

אאוץ'. אין דבר כזה "אמת", אבל כאשר מקבלים אותה בפרצוף זה עדיין כואב…

yaniv
06/10/2020 11:46:36

כן הבנתי אחרי שכתבתי את התגובה שלברון קודם כל רוצה טבעת ואז הוא יתפנה לFMVP. אני חשבתי על המשחק הבא אבל בהחלט יש מצב שאתה צודק וזה יהיה כבר במחצית

אור
אור
06/10/2020 11:48:15

אני אלך על הלייקרס ב-5. למען הסר ספק אני לא באמת מאמין בקללות, ניחוסים והיפוכם (אלא אם זה הימור של דה שוט, מהבטן)

ד"ר פופרס
06/10/2020 11:54:44

הכל בזידר,ריברס קיבל ברינקס מפילי,
בינתיים מפזר דיבורי קקי לכל הכיוונים.
הWWE עובד חזק
סילבר תיקן את הרייטינג (קצת)
האליפות השנה מוקדשת לקובי,
יאלללללה תנו כבר את הפאקינג גביע לבולבוס שיפרוץ בבכי,
יספר כמה היה לו קשה ושקובי אהובו מילדות וידה ידה ידה
הזיברות יסדרו הכל בשביל הבולבוס,שחררו את הקוף המזמר

דה שוט
06/10/2020 11:55:13

למען הסר ספק, הלייקרס היום בדו ספרתי,
פאני – תרשום

ד"ר פופרס
06/10/2020 12:01:17
הגב ל  דה שוט

דהשוט בוא לכפר,להרמת כוסית

דה שוט
06/10/2020 12:07:21
הגב ל  ד"ר פופרס

בכיף, שיחזרו הטיסות 🙂 תעשה לי אולי סיור במפעל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

דו ספרתי קל

NFS
NFS
06/10/2020 14:21:40
הגב ל  דה שוט

רושם רושם

tomash
tomash
06/10/2020 12:26:53

פריוויו מעולה, תודה. א. הייתי בהופעה ההיא של רדיוהד ברוקסן כשהייתי חייל. כל הזמן אמרנו וואו, מי זה הזמר המוזר עם הקול הפסיכי והעין העצלה. עוד ייצא מהם משהו אלה. ב. דרידה הוא גם השפעה שלי!…ספרו הנפלא "פרדוקס השחקן" מומלץ בחום

עידו גילרי
06/10/2020 12:34:07
הגב ל  tomash

היי גם אני.
אני זוכר גם שחיכינו וחיכינו עד שאיזה מישהו מעצבן דחף אותי מאחור ובדיוק כשרציתי לדחוף בחזרה ראיתי שזו בעצם עין עצלה בדרך לבמה…

tomash
tomash
06/10/2020 12:27:28

אולי טעיתי עם השם של הספר..

tomash
tomash
06/10/2020 12:27:52

טעיתי. מדובר בדני דידרו. נו מילא

עגל
06/10/2020 13:29:54

לברוך – שאלה:
כמה דקות מהמשחק השלישי אתה באמת ראית?
עם יד על הלב. ההתרשמות שלי היא שצפית רק ב-5 הדקות האחרונות

NFS
NFS
06/10/2020 14:27:05
הגב ל  עגל

הוא לא יכול לענות, הוא עושה יוגה עם דוגמנית על בת 27 (או מעשן קנאביס, או מהמר, או כל פעילות אחרת סטנדרטית שעושים היום בני ה-80+).
לפי מה שהוא כתב בבלוג החי הוא לא יכל להגיב עד 5 דקות לסיום המשחק כי הוא היה עם הנכדות. בינתיים הוא צבר בבטן על לברון ואז שיחרר מטח קללות עסיסיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

ככה מאריכים חיים פאני תלמד.

NFS
NFS
06/10/2020 15:38:19

הלוואי עליי (כרגע מהרשימה רק מהמר וגם זה בגלל ההגדרות לפוקר בישראל. בעולם זה נחשב ספורט לכל דבר).

אור
אור
06/10/2020 16:49:28
הגב ל  NFS

אצלי התוכנית בפנסיה היא לעשן, לשחק בסוני ולראות ספורט בטלוויזיה. מקווה שבשלב הזה של החיים לאשתי כבר לא יהיה אכפת, חוץ מהטלווזיה שזה חסר סיכוי מראש. אז נשארנו עם לעשן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

פאני אין כמו לשבת בספה טובה ונוחה עם 2 דוגמניות בנות 27 שממסזות אותך ומולך מסך 70 אינץ של מנחם ואתה צופה בלברון מפסיד לא ככה?
ואתה גם יכול לשחק פוקר עם הדוגמניות ולהמר על פוקר למבוגרים בלבד
אני מתאר לי את ברוך עם החלוק האדום של הפנר והקובני בצד

דה שוט
06/10/2020 17:37:18

חחח ברוך יו הפנר מיי אייז מיי אייז!

NFS
NFS
06/10/2020 17:49:22

החלוק האדום עם האותיות BR רקומות בזהב.
איכשהו אני לא אתפלא אם לברוך יש גם במחסן עמוד עם במה על מריצה עם גלגלים שהוא יכול בזריזות להעמיד בסלון.

דה שוט
06/10/2020 20:14:03

חחחח חלוק עם BR 😂😂😂😂 זו בדיוק התמונה של ברוך שיש לי בראש 😂😂😂😂

ברוך רובין
06/10/2020 22:39:29
הגב ל  עגל

צפיתי בכל המשחק, הערב הנכדות לא איתי אני יוכל להגיב גם

e.a sport
e.a sport
06/10/2020 13:53:28

חזק דה שוט…חובה פוסט נפרד!
אבל עדיין לא שוכנעתי, אני עם גיא…גם בנושא הקורונה…

את שמעון אכן אפשר רק להאט.
משהוא עשה לאתר הזה ד"ר ג'יי עשה לnba

דה שוט
06/10/2020 13:56:08
הגב ל  e.a sport

+ 11
לגמרי ד"ר ג'יי

עידו גילרי
06/10/2020 13:56:46
הגב ל  e.a sport

יותר כמו אלן אייברסון…

גיא רוזן
06/10/2020 15:32:49

מונטה אליס.
לא, רגע. ג'יי אר סמית'. כן, זה נשמע נכון יותר. או שזה בעצם קיירי אירווינג?
.
קשה להחליט. מרובה כישרונות, שמעון.
מאמן אליל,
שחמטאי אליל,
רופא אליל.

דה שוט
06/10/2020 16:28:59
הגב ל  גיא רוזן

חחח…
עוד יום במשרד,
תגיד חבריקו – איפה היית יומיים? חיפשתי הסבר מלומד (באמת) ל-15 נק' של דיוויס

גיא רוזן
06/10/2020 16:56:54
הגב ל  דה שוט

בסיקור של רועי,
שמעון שאל ("אין לך הסבר מלומד על דיוויס?"),
וקיבל תשובה ברורה –
.
"במחצית הראשונה הוא פשוט לא נכנס למשחק. ההיט הפתיעו אותו עם ההגנה שלהם, והוא איבד כדורים מיותרים, ועשה עבירות (לכן כמעט ולא שיחק).
במחצית השנייה, בדקות ללא לברון הוא דווקא חזר לעצמו,
האמת?
ברבע האחרון לברון עשה "דה שוט", וייבש אותו (ואת כל הקבוצה. לא משהו אישי…)"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

תגיד איך אין ללברון איזה מוב זכור ממותג? זה מאד מוזר.
יש דה שוט יש את משחק השפעת
אולי הגג על איגי? אבל אין לזה איזה שם תאגידי מותגי למה לא קראו לזה דה בלוק?
זה מפליא אותי שהוא לא ייצר כזה לעצמו. הגג על איגי היה קלאסי לזה

דה שוט
06/10/2020 17:35:49
הגב ל  גיא רוזן

כן קראתי אותה בזמן אמת – אבל זה קצת רזה, בטח שבשבילך, לא נורא, נחליק מתחת לרדאר.
שמע – הערב זה על כל הקופה, בהנחה שלברון יבוא לחסל ב- 1-3 כמו שהוא אוהב.
to beer or not to beer

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

😂 ציפיתי לתגובות הפוכות שלך היה צריך להיות של גילרי ולהיפך. הפתעתם

חגי "התותח" ניסני
06/10/2020 18:08:03
הגב ל  גיא רוזן

ניגבת

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 19:19:10
הגב ל  גיא רוזן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בעיקר על הרופא…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  e.a sport

או בחירה קשה בין הד"ר לתשובה.
הד"ר מדורג אצלי מעל התשובה אבל דוקטורט סירבתי לעשות בחינם אחרי התואר ה2 כבר הייתי עייף ומשועמם. כמו כן רמת האתלטיות שלי דומה לדאדלי ששיא הקפיצה שלי היה מגע בקרש עם האמה בסביבות גיל 17.
מצד שני יש לי תשובות לכל הגנה שטנש זורקים עליי ואני די מר קרוסאובר אז גילרי לקח אייברסון בהחלט.

רועי ויינברג
06/10/2020 13:56:59

פריוויו אדיר, כיף לקרוא. תודה לך על הפריוויוז – אחת מההפתעות הנעימות ביותר של הבועה. נקודות נכונות, למרות שאני חושב שהמשחק של הלייקרס יותר תלוי בלברון מדיוויס – הכדור כל הזמן אצלו והם היו יכולים לנצח את משחק 3 אם הוא היה ממשיך ללכת לסל ולא עושה צעדים מטופשים. באטלר לא יתן טריפל דאבל של 40 אבל העייפות לא מדאיגה אותי אחרי שנות ת'יבס, אלא ההגנה של הלייקרס. אם דיוויס בלי בעיית עבירות ויכול לסגור לו את נתיבי הכניסה לסל אז זה יראה אחרת, כשגם הייתי נותן לדני גרין לשמור על באטלר ולא ללברון שצריך לחכות על קראודר או רובינסון.
.
אני חושב שהלייקרס יבואו יותר מרוכזים. פחות איבודים, יותר ריבאונד התקפה וישחקו הרבה יותר טוב ממה שהיו במשחקים 2 ו-3 שהיו די בינוניים שלהם. לכן 15+ ל-LA.

עידו גילרי
06/10/2020 13:59:53

באטלר עשה צחוק מגרין בכל פעם שהוא היה עליו בסדרה.
זה שלברון לקח את המשחק רק עליו היה מה שחירב ללייקרס בסוף את המשחק.

רועי ויינברג
06/10/2020 14:07:55

ברבע האחרון לברון עם 2 מ-2 באזור הטבעת, 2 איבודים אחרי חדירות לא מוצלחות ו-0 מ-3 מהשלוש. הוא הפסיד ללייקרס את המשחק כשהחזיק בכדור ברוב המוחלט של הפוזשן, אבל לא הלך מספיק לסל. בעיקר כי עשה צעדים כשהלך, או כי הפעם שרקו לו אותם.
.
באטלר אכל את גרין עד עכשיו, אבל אני חושב שרחוק מהצבע עדיף שגרין ישמור עליו ולא ג'יימס, גם כדי לשמור את לברון להתקפה (וגם כי אני חושב שגרין יגיע מתישהו לסדרה הזאת). המטרה העיקרית היא להרחיק אותו מהסל ולכן יותר חשוב שדיוויס "יחכה" לו באזור הצבע.

עידו גילרי
06/10/2020 14:11:45

נו…להזכיר לך מתי הראשון היה ומתי השני?
הוא לא יכול לתקוע ככה את ההתקפה.
בפעמים שדיוויס בא לעזור באטלר חילק יופי של אסיסטים.
הבעיה בזה שלברון שומר על באטלר היא שכדי לא לעייף את לברון הם בונים על הרבה מאד חילופים בחסימות ואלה התפקששו למה כמה וכמה פעמים.

רועי ויינברג
06/10/2020 14:14:17

ההרגשה שלי מהמשחקים הראשונים היא שהדקות הטובות של הלייקרס היו כשבאטלר פסיבי. אני מעדיף להמר על הקליעה של השחקנים האחרים ולא על באטלר שהולך לסל, הבעיה היא שהיו מהלכים שבהם דיוויס בא לעצור אותו ונגמרו בליי-אפים של קראודר או שחקנים אחרים. איך אתה חושב שהלייקרס צריכים לשמור עליו? באותה דרך של משחקים 1-3?

עידו גילרי
06/10/2020 14:17:04

כן בתוספת דאבל טים מוקדםמדי פעם להוציא לו את הכדור מהיד (לא עשהוא כבר נכנס לסל כי אז הוא ימצא את הקלעי החופשי).

e.a sport
e.a sport
06/10/2020 13:57:17

גם אם לא תמיד מסכים אתכם , אתם הדלק של האתר (ויש כל כך הרבה מנועים…החל ממנחם ורועי דרך אשך,גילרוי מאנו פרקו mbk רזי ברוך פאני,ועוד…..שתהיו לי בריאים)
פשוט תענוג

דוקטור רזי הופמן
06/10/2020 19:23:54
הגב ל  e.a sport

גישה לגמרי לעניין. זה ספורט, בידור להמונים.

חגי "התותח" ניסני
06/10/2020 14:25:20

הרבה יותר מפריוויו. זה ניתוח הסדרה עד עכשיו וזה נעשה בצורה מצויינת.
.
אם אני מיאמי אני מנסה כמיטב היכולת והכלים שלי לעשות בודנהולצר: סותם את הצבע ומתפלל שהשלשות של הלייקרס יפלו החוצה. קשה לי להאמין שדיוויס ייתן עוד משחק נפל שכזה. אני מניח שנראה את הלייקרס הולכים אליו מההתחלה.
.
לגבי רובינסון: בוא לא נשכח את האפקט שלו. נכון הוא לא סטף קרי אבל הדרך שבה הוא רץ וגורם למגן האישי שלו, ולכל ההגנה לעבוד מייצרת לא מעט עבור מיאמי. הצורך של ההגנה כל הזמן לקבל החלטה האם להחליף עליו, האם הגבוה ששומר על החוסם צריך לצאת או להישאר וכו' מייצר גרוויטי שנאן בחיים לא ייצר. חוץ מזה כמו דני גרין יכול להיות שהיום הוא יתפוס יום שבו הוא יתפור אותך עם 7/10 מהשלוש. נאן ב+/- חיובי מן הסתם כי הוא משחק מול המחליפים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ולהשאיר את פלייאוף פופ לבד השתגעת? הוא יעניש על הדאבל טים ללא רחמים זה לא עונה סדירה.
לברון הגאון ימצא אותו במסירת עין עקומה ישר לרק רשת עדיף לספוג 2 נק מדיוויס או לברון.
שלא נדבר על דני גרין עם 3 טבעות וניסיון אינסופי במעמדים האלו לא הקלעי שאתה רוצה להשאיר לבד בגמר
ואל תשכח יש גם פלייאוף רונדו זה לא הנגר של 08 זה מודל 20 הבן אדם מיסטר מאני טיים הוא כבר זורק סטפבקים מה3

רועי ויינברג
06/10/2020 15:11:33

בשני המשחקים האחרונים הם עם 4 מ-26 משותף מהשלוש, ו-31% (28 מ-90) מאז תחילת גמר המערב. מוכן להשאיר אותם פנויים בשביל לסגור יותר טוב את השאר

zenmaster
zenmaster
06/10/2020 15:13:44

יש לי הרגשה ששמעון צוחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רועי נו זה היה בציניות…זה מה שאתם תמיד עונים

רועי ויינברג
06/10/2020 15:35:47

אנחנו מנסים להשאר מחוברים למה שקורה במשחקים…נראה אותך היום לפני 5?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מתייצב ב5. כדאי לכם להוביל כמה שיותר😎

חגי "התותח" ניסני
06/10/2020 16:38:27

איך אומרים? כבר נגמרו עליך הסופרלטיבים

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
06/10/2020 15:33:55

רונדו המנהיג האמיתי של לוס אנגלס.
נקווה לראות כמה סטפבקס של רונדו בשביל אפקט ההשפלה של מיאמי חחחחחחחח

גיא רוזן
06/10/2020 15:46:07

אחד המוצלחים! (הפריוויו).
!GO HEAT (יש בירה על כף המאזניים)

Yp
Yp
06/10/2020 15:50:27

צהריים טובים לכולם
מברוק על קדימון מעולה ומעמיק,תמשיך לכתוב גם בפגרה.במיוחד אשמח אם תכתב משהו מקצועי על PG מזוית של אוהד הקבוצה בה PG היה בשיאו.
לגבי המשחק הלילה,ההגיון אומר שהלייקרס יבואו עם מטלית גדולה.אני מאד מקווה שההגיון ישאר מחוץ לשער והלב ינצח.

sroni741
sroni741
06/10/2020 15:51:44

לשתי הקבוצות יש הרבה אפשרויות להשתפר מהמשחק האחרון, המוקד הוא על דיוייס שבטוח יקבל בהתחלה כדורים כדי ליצור נקודות, אבל גם מיאמי החטיאו לא מעט זריקות בעיקר של הירו ורובינסון ואיגודאלה לא עשה כלום מבחינה התקפית. הגנתית ההיט עשו שיפור משמעותי, עברו הרבה יותר לאישית ולא השאירו שלשות כל כך קלות כמו במשחק השני , הם חייבים לבחור היכן הם מוכנים לוותר, וההעדפה הייתה למנוע מהגבה חגיגה, במשחק הקודם לא רק בעיית העבירות הוציאה אותו אלא גם עבודה יפה בהגנה.

בלייקרס במשחק האחרון לברון לא שמר, כל חילוף הוא וויתר והשאיר למיאמי ובאטלר לעשות כמעט מה שהוא רצה, הוא אוהב בדרך כלל לבוא ולעזור לתת בלוקים וכאלה, אבל להגן אחד על אחד זה פחות, לכן מיאמי יכולים לנצל את זה טוב יותר. מתוך כל נקודות של באטלר, אולי סל אחד נקלע על הראש של לברון, השאר היו על שחקנים אחרים. תנועה רבה תהיה זו שתוביל לזריקות טובות כי במשחק העומד קשה להם ליצור נקודות.

הלייקרס יגיעו הרבה יותר מפוקסים, לא מאמין שנראה כל כך הרבה איבודי כדור, איי.די לא יפגין משחק חלש כל כך, ולבטח תהיינה יותר התאמות בעצירה של באטלר ,לכן יש להם יתרון. ובלי צל של ספק המשחק תלוי בהם. מהצד השני מיאמי עדיין עם הגב אל הקיר והם יודעים שאסור להפסיד, במידה והלחץ יהיה חיובי הם בהחלט יכולים לעשות צרות גם הערב. כמובן שחובה שיותר שחקנים יפגעו כי באטלר לא ישחזר את ההצגה של המשחק הקודם אבל התמקדות בו בהגנה תשחרר קלעים שהפעם חייבים לקלוע.

The Ljos of the Rings
06/10/2020 16:10:12

גדמת איתך. גם רדיוהד וגם ניתוח מקצועי? אתה כאילו רוצה שאראה את הגמר הזה?

אשך טמיר המקורי
06/10/2020 16:33:26

1+

אור
אור
06/10/2020 16:53:12

שכחתי – מצוין אינדיאני

The Pro
The Pro
06/10/2020 18:57:34

אני לא זוכר כזו התלהבות של רפי ההבנה כאן מאז הניצחון של הבלייזרס אי שם בסיבוב הראשון.
כשעוד היו פה כאלה שהמשיכו להמר על הקליפרס או אפילו על הפתעה של ליליארד.

כמה נק' למשחק הקרוב:
-ג'ימי באטלר נתן את משחק חייו ובעצם קיבל את הכבוד מלברון שלא יתן לזה להמשיך.
הנעלמות מוחלטת של דיוויס ויכו
-ההפקרות המחרידה של רז'ון שקיבל פה אינספור מחמאות אבל כולם גם יודעים מה הוא שווה כשהוא לא קולע כשמשאירים אותו
פנוי כמו ילד בקט סל.

The Pro
The Pro
06/10/2020 19:00:39


מבחינת הקרב על ה-FMVP
התוצאה היא כרגע 2-1 ללברון אחרי שדיוויס עשה "קווין לאב" ונעלם במשחק האחרון לא רק בהתקפה.
גם בהגנה הוא היה גרוע ולא תרם מספיק.
חוץ מלברון שיצתרך לקחת על עצמו יותר יש עוד שחקנים כמו קייסיפי,גרין וקוזמה שיכולים לחפות על זה.

חגי "התותח" ניסני
06/10/2020 19:13:24
הגב ל  The Pro

אני מניח שזו התקופה המאושרת בחייך או לפחות מאז יוני 2016. קורונה לא קורונה בכלל לא משנה.

שחר אלוני
06/10/2020 19:24:35
הגב ל  The Pro

דייויס אחרי המשחק הקודם לא יכול לקבל פרס הצטיינות על הסדרה, הוא כבר לא במירוץ

חגי "התותח" ניסני
06/10/2020 19:29:14

אז אם דיוויס נותן היום משחק מצוין ולברון משחק חלש זה לא משנה בעצם

דה שוט
06/10/2020 20:17:48

זה ההבדל ביניהם – לברון אף פעם לא נרדם בשמירה (כמו שהארדן למשל נרדם במשחק 6 אחרי שדוראנט נפצע), הוא לא יסיים משחק בפיינלס עם 15 נק׳

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
06/10/2020 19:53:46

מה עם באם ודראגיץ'?

רועי ויינברג
06/10/2020 20:55:08

גוראן עדיין doubtful וכנראה לא ישחק. באם בסימן שאלה – 50-50

e.a sport
e.a sport
06/10/2020 20:42:51

שמעון באופי אולי יש בך מן האייברסון,
אבל חד משמעית – שינה את פני האתר כשם שהד"ר מנחם היקר כתב על הד"ר ג'יי השחקן.

השפה,העקיצות,השטויות,הנרטיבים,החוצפה (החיובית) שינתה את פני האתר כשם שהאתלטיות וההטבעות של הד"ר (לא מנחם,ג'יי) שינו את פני הליגה.

ניפגש ב5…

עידו גילרי
06/10/2020 21:03:11
הגב ל  e.a sport

זה בדיוק מה שפספסת – הד"ר שינה את ה-NBA בכיוון חיובי של משחק הרבה יותר אטקרטיבי ומהנה. אייברסון לקח את הליגה לעשור של הירובול מזעזע וקשה לצפיה.

אור
אור
06/10/2020 21:50:16

הוא גם לא הקפיד על האפקטיבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  e.a sport

אקבל את המחמאה

captain beefheart
captain beefheart
06/10/2020 20:43:09

תודה על פריוויו מהאגדות

פאקו
06/10/2020 21:14:24

איזה יופי של פריוויו. תודה אינדיאני יקר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עדכוני ניגוב בשכונה.

שיהיה אקשן והרבה טראש טוק היה התערבות של 3 על 3 על מגש פיצה אחרי כמה משחקונים.
קבוצה 1: הרקדן 1.85, חבר שלו חדש לא מוכר בהופעת בכורה 1.85 בן 16 וגימי באטלר בלי קליעה בן 23 בגובה 1.83 ככה בערך שמשחק קבוע איתנו.
קבוצה 2: קוריוז, התמנון בן 25 על 1.87, גמייקל גרין 1.85 בן 34.
גמייקל גרין עוד בא עם סיגריה לפני תחילת המשחק אמרתי לו עכשיו נזכרת לעשן?
התמנון וגמייקל גרין ניגרו בלי הכרה זריקות שהם בדכ קולעים כנראה מהלחץ. המשחק נקבע עד 20.
התוצאה מראה 17 7 לרקדן…
ןאז או אז הקוריוז מקבל את רוחו של קליי תומפסון ודופק 7 שלשות רצוף אחד אחרי השני בלי למסור לאיש וכמעט בלי לכדרר ישר מקבל צק סוויש צק סוויש. אחרי 3 רצוף הרקדן הגיע לשמור עליי הועיל בטובו האדון ישר סוויש על הפרצוף למרות שהוא נגע בכדור עם קצות האצבעות הוא התעצבן לא האמין שזה נכנס אחכ קרוסאובר סטפבק הכדור הסתובב 3 פעמים על הטבעת ופנימה אחכ ביקשתי חסימה הרקדן אגרסיבי כמו לברון על באטלר בחסימה החבר שלו נרדם בום 19 17 לקוריוז. הרקדן לא מתבייש וזורק לי "נראה אם יש לך מאני טיים"….
סימנתי לחוסם עם היד לעוף ולפתוח לי אופן עוד לא מקפיץ הרקדן עליי וחושש מוות ואני רק מזיז כל הזמן רגל אחת וגוף להטעייה מרקיד אותו במקום ככה איזה 7 פעמים בלי לכדרר באותו מקום ואז מעיף לו על הפרצוף 3…שהכדור באוויר אני צועק לו מאניייי יודע כבר שזה רק רשת יצא ככ קשתי ומדוייק גיים!!
אמרתי לאבא שלו שהפיצה עליו 😂😂 הוא בא לשחק עם אבא שלו תמיד, הוא צחק.

דה שוט
06/10/2020 22:39:28

שמע אחד החזקים, בסוף תהיה ה-עז בשכונה. אבל מה זה הרקדן נחנק ככה נתקעו על 17? "היא לא רציני"
אני אוהב את ג'מייקל גרין שבא עם הסיגריה בפה, ככה צריך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מה זה נתקעו על 17 לא הבנת לא היה להם הדמנות לקלוע דפקתי 7 שלשות רצוף אחד אחרי השני ישר בצק שקיבלתי לא היה להם עוד כדור או התקפה 😂😂
אבל ה17 7 תוצאה משקרת התמנון וגמייקל ניגרו לייאפים לא אופייניים.
התמנון זה השחקן שאני הכי אוהב להיות מלך העבודה השחורה הוא ריבאונדר על ממש רודמן קוראים לו התמנון כי הוא פתאום צץ לך משום מקום ולוקח כדורים הזרועות שלו בכל מקום. שהוא איתי אני יודע שאני לא צריך להתקרב לצבע בהגנה לא צריך להילחם על ריב לא צריך ללכת מכות פי גי טאקר שלי בלי השלשות מהפינה אבל שלשות הוא לא זורק בכלל לפעמים אני מכריח אותו לזרוק.
חצי מרחק יש לו יום אסל יום באסל אם הוא לבד. אבל הוא טוב בלקחת ריב מהשלשות שאני מחטיא ואז לקלוע אותם. ואני שם אותו תמיד לשמור על הכוכבים היריבים, שחקן הגנה נהדר ואתלטי ושומר טוב פיק אנד רול והגנת חילופים. לי ולו יש כימיה אדירה אנחנו כמעט לא מפסידים שאנחנו יחד. הבן שלי לפעמים רוצה להיות איתו ולא איתי במשחקים 😂😂
הוא השומר שהכי קשה לי נגדו מכולם הוא יודע לסגור טוב את השלשה יחסית כי הוא גם גבוה וחכם ומספיק מהיר ברוב המקרים שלא אשאיר לו אבק בחדירה והוא כבר מכיר כל מוב שלי בעל פה.
הוא הקשה על הרקדן שקלע 12 נק ב6 שלשות מתוך ה17. אני קלעתי 18 מה21 שלנו עם 8 שלשות ו2 חדירות.
הידיים שלי כמו של יוקיץ היה לי פתאום דם וכולי שריטות אין לי מודג מי עשה לא הרגשתי אפילו. לפני ה7 שלשות קיבלתי מרפק מהתמנון בקפיצה על ריב למרות שהיינו ביחד שיתק לי את היד עברו זרמים עד הכף יד 5 דק נחתי ואז חזרתי עם 7 שלשות רצוף. האמת בחיים לא קלעתי 7 רצוף גם לא באימון גם לא בסתם זריקות וגם לא נגד הילד שלי 😎

ברוך רובין
06/10/2020 22:45:36

אז גרמת לרקדן לרקוד יכול להיות מזה בא הכינוי?שמעון יכול להיות שמעת על המורה שלי והרוח שוב נשבה בך , אני השבוע האלה פוסט עם תמונות וסרטון קצר שתבינו למה שווה לעשות יוגה (:(:

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הכינוי הרקדן זה כי הוא מרקיד אנשים ואותי גם הרקיד לא מעט פעמים. יש סיכוי שעוד 2 3 שנים תראו אותו בטיוי ואם אכן יגיע לשם אגלה לכם.
רק ביום א האחרון הוא הפך אותי למטלית למרות שנתתי עליו 200 אחוז מאמץ והגנה אבל שהוא חם הוא בלתי עציר. החסרון היחיד שלו שהוא רך ושומר כמו טאונס הוא אדיש בטירוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הכינוי הרקדן זה כי הוא מרקיד אנשים ואותי גם הרקיד לא מעט פעמים. יש סיכוי שעוד 2 3 שנים תראו אותו בטיוי ואם אכן יגיע לשם אגלה לכם.
רק ביום א האחרון הוא הפך אותי למטלית למרות שנתתי עליו 200 אחוז מאמץ והגנה אבל שהוא חם הוא בלתי עציר. החסרון היחיד שלו שהוא רך ושומר כמו טאונס הוא אדיש בטירוף.

רועי ויינברג
06/10/2020 23:29:50

באם מתכנן לחזור

e.a sport
e.a sport
06/10/2020 23:45:25

מעניין איך זה ישפיע על מיאמי…
היום לברון ידפוק משחק כאילו זה על פיצה בשכונה ויתן 7 שלשות…
וואלה שוכנעתי- אייברסון.

אפילו לטרל ספריוול…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  e.a sport

7 שלשות זה פלייאוף פופ או דני גרין. לברון משחק על fmvp שזה הפיצה של סדרת הגמר.
אייברסון מספיק. עוד לא חנקתי אף אחד. הוא אגב השחקן הכי אהוב עליי אבר אז אין לי בעיה.
בנושא אחר אדי ון היילן מת מסרטן עצוב. אחד הגיטריסטים הגדולים קרוב לראשמור שלי בגיטרה.

Berch
07/10/2020 0:43:48

פרוויו פצצה
תודה גדולה.
מחכה כבר לסיקור של מחר…..

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 1:55:19

ואאאאוו כמה שנהניתי מהפריויו הזה. תודה רבה (:
הרבה זמן לא רציתי שקבוצה תנצח כמו שאני רוצה הלילה.
יאללה מיאמי מייק מיי דיי

צ'יקו
07/10/2020 2:21:32

באם כשיר (כנראה) לשחק וכעת יש דיבור גם על דראגיץ שישחק הלילה.
שספולסטרה יעלה את נאן בחמיישיה ודראגיץ מהספסל… ישמור את האס קרוב אליו, ואז ישלוף אותו בזמן הנכון

רועי ויינברג
07/10/2020 2:45:45

דראגיץ' לא ישחק, מקווים שבאם כן

רועי ויינברג
07/10/2020 2:47:50

הלייקרס ממשיכה עם אותה חמישייה. מקווה שנצליח להבריח את לברון מהמגרש עוד פעם

FAN
FAN
07/10/2020 2:51:16

דיוויס יותר חשוב
ואני לא רואה אותו שוב עם בעיית עבירות
מקווה שמיאמי ינצחו אבל קשה לראות את זה קורה

FAN
FAN
07/10/2020 2:50:13

אפשר לעדכן כותרת
דראגיץ' בחוץ
אדבאיו בפנים (מקווה שישרוד)

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 2:52:57

דראגיץ לא ישחק הלילה.
בבאם ננוחם

רועי ויינברג
07/10/2020 3:41:18

הגיע הזמן להחליף חולצה לאותה אחת ממשחק 3

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 3:43:24

בהצלחה רועי תנו בראש למלכה

גיא רוזן
07/10/2020 3:54:39

בהצלחה, רועי. יש לי את התחושה שזה שלכם.

רועי ויינברג
07/10/2020 3:58:03
הגב ל  גיא רוזן

הלוואי. יש לי תחושה שלברון נותן 35+ נקודות ושקוזמה גם מתפוצץ, אבל נדירים המשחקים של מיאמי שאני חושב שיגמרו בניצחון של ההיט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זהו גמרת סופית את ההיט

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 3:54:45

מה קורה היום , מי פצוע?מי חולה?
טראמפ משחק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לשיקוצים הקטנה העירה בשביל מוצץ העצלנית אז החלטתי להצטרף אליכם. יאללה אני עם חולצה של גימי ומצטרף לביג 4 של ההיט רועי ציקו וויד ובירדמן

ד"ר פופרס
07/10/2020 4:03:39

שמעון,נו באמת,קברת את ההיט בזבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

דה שוט הבריז הלילה

מנחם לס
07/10/2020 4:01:26

אני לא יודע מה קרה. הורדתי את ההדבקה שלי מהפוסט של הבוקר, ועכשיו אני לא רואה כל משבצת מתחת ש הראשונות, ומתחתן הכל לבן. גם לכם?

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 4:03:45
הגב ל  מנחם לס

הלייקרס רואים לבן בעיניים

מנחם לס
07/10/2020 4:04:27

הסתדר לי

מנחם לס
07/10/2020 4:05:53

כל המשחק הזה תלוי בשלשות של הירו ורובינסון. ייכנסו? היט מנצחים. לא ייכנסו? הם מפסידים. אני מדבר על 50% לפחות מהטריי

רועי ויינברג
07/10/2020 4:07:36
הגב ל  מנחם לס

בול

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:08:01

מעניין אם החזרה של באם אומרת שלאונרד יהפוך שוב לשחקן יציע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  D_Wade

אל תזלזל בעידוד מהספסל המעודד מס 1

דה שוט
07/10/2020 4:09:13

אדבאיו משחק

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:09:56

בוקר טוב לכולם חברים, מצטרף אליכם לדיון גם היום אחרי שפעם קודמת לא מצאתי לייב בלוג

הווארד ואדבאיו פותחים!

רועי ויינברג
07/10/2020 4:10:47
הגב ל  Ido5

בכל יום משחקים הפוסט הראשון מצד ימין הוא הבלוג החי. בוקר טוב

רועי ויינברג
07/10/2020 4:11:17

דיוויס עם קצת יותר מ-15% מהקליעות שלו במשחק 6

רותם אלרן
07/10/2020 4:11:27

בוקר טוב כולם. יאללה מיאמי! כיף של מהלך לפתיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולכים ישר לדיוויס 2 התקפות דיהיה שמח 😂😂 ודיוויס משתק את גימי בהתקפה האחרונה ו24 שניות

רותם אלרן
07/10/2020 4:13:31

מה שאני לוקח מהפוזשן ההגנתי של מיאמי זה רובינסון סוגר את הווארד. מעולה להמשך אם הוא מסוגל קצת להגן

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:13:36

ההיט נפלאים בפתיחה מבחינתי. הם חייבים להיזהר מאדביו מתחת לסל כדי לא לחזור על החגיגה של ההיט בצבע שלשום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייאוף פופ

רועי ויינברג
07/10/2020 4:14:13

באטלר מחפש את דיוויס ואת המגע בצבע כבר עכשיו, סימן טוב

רותם אלרן
07/10/2020 4:14:24

ג'ימי אגרסיבי זה בדיוק מה שצריך במיאמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי עם חילוף טוב על דוויט הדביל במקום על דיוויס

דה שוט
07/10/2020 4:14:38

וויי. וויי איזו אינטנסיביות הווארד נראה כמו אידיוט מושלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

בוקר טוב חשבתי הברזת עליץ כמו באם

רותם אלרן
07/10/2020 4:15:18

יאללה חטיפה יפה של באם. ההגנה שלו על דיוויס יכולה להיות קריטית היום

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:16:19

ההיט בפתיחה עם אזורית 3-2 ברוב הזמן

רותם אלרן
07/10/2020 4:16:24

כמה רוקים אתם מכירים שיסיימו בצבע מעל פאקינג אנתוני דיוויס?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אדאביו התחיל מצוין

רועי ויינברג
07/10/2020 4:17:04

הפלייאוף פופ של שמעון אשכרה עובד

דה שוט
07/10/2020 4:17:05

פופ השתגע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייאוף פופ רותח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה לא מורגש אחרי הסולחה. יש מצב דיוויס אמר לו עוד ייבוש ממך אני משאיר אותך עם קוזמה?

דה שוט
07/10/2020 4:19:20

+1 קשה לו עם הקצב. נראה איך יגיב

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 4:18:15

איזה טמא הקולדוול פופ הזה
טפו

רותם אלרן
07/10/2020 4:18:20

מלבד KCP הלייקרס לא נראים טוב התקפית

דה שוט
07/10/2020 4:18:20

אינטנסיביות מטורפת של שתי הקבוצות. לברון לא מוצא את עצמו

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:18:38

מיאמי כבר לא מפחדת, זה סופר קריטי להמשך הסדרה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  D_Wade

חכה המשחק ארוך מאד ואף פעם אל תשכח שאם אתם תהיו יריב אמיתי ישלחו את הפרשים. עד כה לא צריך אותם

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:20:43

לא יודע איך זה ייגמר אבל רואים שינוי בגישה עוד מהמשחק הקודם. יש עוד מיליון ואחד אספקטים שצריך לקחת בחשבון אבל אני חותם מעכשיו שלא יהיה עוד בלואו-אאוט

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 4:22:17

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משתגע מהתובנות האלה, אתה לא באמת מאמין בזה שסילבר נותן הוראות לשופטים….

רועי ויינברג
07/10/2020 4:19:14
הגב ל  D_Wade

חבל שזה לא קרה לפני שלושה משחקים

dror
dror
07/10/2020 4:23:57
הגב ל  D_Wade

אמן…

ג'ט לג
ג'ט לג
07/10/2020 4:19:40

נו באמת. הוא סה"כ נהנה מהעזרה שהשומר שלו עושה בהגנה

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 4:20:42

לא, אתם לא לבד.
גמני פה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 4:20:54

מה יהיה שאף פעם לא שורקים לפאולים בזריקה על רובינסון

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:22:03

לברון לא יכול לא להגן אגרסיבי אחרי המשחק הקודם. אדביו פשוט דהר לידו לסל וזה לא שטענתי שיעשה עליו בלתי ספורטיבית, אבל לפחות תנסה להפריע לו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

צריך רק לחפור מנהרה עם בור יציאה מתחת לבלטה הזו של קולדוול פופ בפינה, בפעם הבאה שהוא נעמד שם הוא נופל לבור, מכסים מיד עם הפרקט, וזהו, מיאמי לוקחת.
.
החדשות הטובות – נותרו רק עוד 2-4 משחקים בהם נצטרך לסבול את הפרסומת של כריס פול וסטייט פארם. תחזיקו מעמד!

רועי ויינברג
07/10/2020 4:22:22

אם זה יהיה היום שהשלשות של הלייקרס יכנסו אנחנו בבעיה

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:22:52

הלייקרס עם חמישה איבודים ב-6 דקות כמעט ולא להאמין, אבל גרין קלע של שדה!
ברוך הבא לברון

רועי ויינברג
07/10/2020 4:22:57

לברון התעורר ואני לא אוהב את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי לכם דני גרין ופופ 7 שלשות

דה שוט
07/10/2020 4:23:47

פלופ!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הירו חושב יתנו תוקף לזרג חח

רועי ויינברג
07/10/2020 4:24:42

הירו לא איתנו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 4:24:47

מיאמי פשוט קבוצה טיפשה ומוכיח. שפשוט הלייקרס רק לא קלעו בנשחק הקודם
כל מהלך אוצה שלשה מהפינה

עמיחי קטן
07/10/2020 4:24:51

הירו קצת למד מהפלופ, אבל גם היה מגע של תוקף

דה שוט
07/10/2020 4:25:25

דייוויס בטירוף הירו עושה שטויות

רועי ויינברג
07/10/2020 4:25:46

ב-2011 לברון על הכדור פילאטיס היה הופך ל-meme מטורף

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:26:50

חחחחחח חשבתי על זה גם

רותם אלרן
07/10/2020 4:27:00

טוב שהממים השתפרו מהדבר הזה 🙂

רועי ויינברג
07/10/2020 4:26:31

אם אני הלייקרס אני מנסה סוג של אזורית כדי להשאיר את דיוויס בצבע לחדירות של באטלר, לפחות כל עוד זה לא עולה לי בעבירות

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:27:35

נכון מאוד

מנחם לס
07/10/2020 4:26:40

באטלר לא משחק כמו במשחק השלישי. עליו לחפש את הסל בכל פעם ולא למסור!

דה שוט
07/10/2020 4:27:05

רונדו בסרט חושב שהוא שחקן 😂😂😂😂

NFS
NFS
07/10/2020 4:27:11

מיאמי לא מצליחים לקנות סל, בנוהל של המחצית השניה של הרבע הראשון

רותם אלרן
07/10/2020 4:27:30

באטלר מלך

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הירו צריך לרדת לספסל להעלות את אחוזי החמצן במח.
ג'ימי צריך ללכת יותר פנימה.

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
07/10/2020 4:28:28

רונדו לדיוויס וואוווו

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:28:29

הירו משחק בהילוך שישי. לא טוב. שיעצור לחשוב קצת

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 4:28:44

טיילר היאו פשוט careless היום

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הירו עושה שטויות. תרגיע חמוד.

MBK
MBK
07/10/2020 4:29:33

דיוויס עשה כמה פעולות גדולות בהגנה
לא הייתי בונה על KCP
הלייקרס חייבת ללכת על דוויס, להכניס אותו למשחק, הוא ה real deal

dror
dror
07/10/2020 4:29:33

מיאמי צריכה את נאם…הוא חייב להעיף את השלשה הזו במעבר. לחפות על הנזק שהוא בהגנה.

גיא רוזן
07/10/2020 4:30:04

אז הלילה ג'ימי שובר את המנחוס קולע לראשונה בקריירה בפלייאוף יותר מ-25 נק' ב-2 משחקים רצופים?
הניחוש שלי הוא כן. ההיט זקוקים לנק' שלו על מנת לנצח.

dror
dror
07/10/2020 4:30:41
הגב ל  גיא רוזן

דפנטלי

MBK
MBK
07/10/2020 4:37:17
הגב ל  גיא רוזן

גיא תפסיק להוליך שולל
25 בגיים 2
40 בגיים 3
36 בגיים 4
מספיק לא לדייק במספרים

dror
dror
07/10/2020 4:30:05

באם מאט היום את דיוויס. שמעון תרשום

רועי ויינברג
07/10/2020 4:31:11

יש rookie wall בפלייאוף? שואל בשביל חבר

dror
dror
07/10/2020 4:34:30

סמוך על הירו. הוא קר רוח

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:32:28

ווגל לא למד ממשחק 3 לא לתת לבאטלר את קוזמה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Ido5

קוזמה זה 2 הנק הכי בטוחות של היריב.

MBK
MBK
07/10/2020 4:33:15

באטלר עושה קוואי

רועי ויינברג
07/10/2020 4:33:37

זה לא היה פאול תוקף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אין הילוך חוזר דל נפילת המלך? לא נראה עבירה נראה נפילה שלו על אוליניק

asaf
07/10/2020 4:33:41

ממש…ההגנה שלו מביכה…

רותם אלרן
07/10/2020 4:34:08

באסה של פאול. לא היה שם כלום

asaf
07/10/2020 4:34:29

לופ לתפארת של דיוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדביו עשה מה שלברון עשה להירו לאחד זה תוקף

רועי ויינברג
07/10/2020 4:35:40

10 דקות טובות, 2 דקות רעות ו-7 הפרש ללייקרס. טובים אלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איגי הנכה נכנס האיש שלי קראודר לא רואה כדור רק הירו עם נעליים צבעוניות…

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:36:02

לא יכול לראות את נאן, איזה טיפש. צ'אלמרס לא על הספסל במקרה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימייי רותח עושה המדדה רק עם יותר חן

רותם אלרן
07/10/2020 4:36:37

באטלר מתחיל את האגרסיביות. הלייקרס צריכים לפחד

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 4:36:58

אחחח באטלר איזה מלך.
יאללה הירו מה שהיה מת. מה שמעניין זה מה שקורה עכשיו
The power of now

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נאן מחמיץ בלי סוף.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 4:37:14

ארבע שלשות מאותה פינה ומיאמי לא לומדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם מהמרים על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מחסל לבד את ההיט בהגנה

דה שוט
07/10/2020 4:37:14

אינטנסיביות מטורפת, מיאמי בהלם! חוץ מבאטלר מתקשים להגיע לזריקה. הירו ונאן נראים כמו מסכנים. מאמין שיתעוררו. הלייקרס נושכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אין להם חוץ ממנו אף אחד באחד על אחד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 4:37:37

שיעיפו כבר את נכן מהפרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יחתום בתאגיד אחרי הסידרה

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:37:53

לדעתי סביר שנראה את הלייקרס מנסים לאטום את הצבע בהגנה אזורית, עושה רושם שזה עובד קצת יותר טוב, וזה גם מאפשר להם לקחת יותר ריבאונדים (חשבתי על בוקס אווט למרות שהם לא יושבים על הקשת אבל זה הזכיר לי מבחינת העיקרון של לנסות לשלוט בריבאונדים)

רועי ויינברג
07/10/2020 4:37:58

חבל שצ'למרס לא על הספסל, היה יכול להדביק עבירות ללברון

גיא רוזן
07/10/2020 4:38:10

ג'ימי כוכב עליון.

דה שוט
07/10/2020 4:39:21
הגב ל  גיא רוזן

נכון. אבל יתעייף אם ימשיך ככה

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:38:25

במקום ספולסטרה אני לא מפחד מקוזמה. הוא לא מספיק טוב בשביל להעניש כל המשחק והוא בעיקר טיפש. אם הוא יצבור ביטחון ויתחיל להיות סוליסט זה מעולה לנו

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 4:38:34

מיאמי לא מוצאים ידים ורגליים בהתקפה. רק גיימי מראה מנהיגות ועושה את העבודה.
הרוקים לא ממש במשחק.

NFS
NFS
07/10/2020 4:38:57

כל מה שנכתב מתגשם-
הצוות המשלים של הלייקרס לא מחטיאים.
במיאמי נאן לא שייך לענף, איגואדלה לא שחקן לפיינלס, צמד הוונילים לא מתפקד. רק ג'ימי בעניינים, אבל זה לא יספיק.

ארבל חילבה
07/10/2020 4:39:14

קנדריק נאן בא להצדיק את המיקום שלו בדראפט

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:40:07

רגע לפנתיאון – שלוש זריקות מהקו לרובינסון

גיא רוזן
07/10/2020 4:40:17

אי אפשר להתלונן על ההגנה של מיאמי בנוגע לשלשות. זה המחיר של בלימת דייויס, וזה מחיר שהם במודע בוחרים לשלם.

asaf
07/10/2020 4:41:51
הגב ל  גיא רוזן

ובצדק… עדיף לך להמר על קלדוול פופ וקוזמה מאשר לחטוף ממנו ומלברון

שגיא נאור
07/10/2020 4:40:18

ממתי ג'ימי נהיה דרוזן מחוץ לקשת? לא מסתכל על הסל בכלל.

גיא רוזן
07/10/2020 4:41:41

ג'ימי כרגע משחק "לברון 13"
לא צריך 3

asaf
07/10/2020 4:40:33

דיוויס זה כל ההגנה של הלייקרס לבד…בנתיים השלשות נכנסות ללייקרס, לא משהו עבור ההיט

NFS
NFS
07/10/2020 4:40:46

ועדיין – הירו חייב להמשיך לזרוק.

רועי ויינברג
07/10/2020 4:42:27

מיאמי פתחה נהדר את הרבע. פשוט נהדר

NFS
NFS
07/10/2020 4:42:41

קוזמה בהגנה מלווה את המתקיף לסל כמו שמארח במסעדה מלווה את הסועד לשולחן

דה שוט
07/10/2020 4:44:30
הגב ל  NFS

😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

2 הנק הכי בטוחות דל היריב
צריך לכתוב על החולצה קליר פאת במקום הסלוגנים של המחאה

רועי ויינברג
07/10/2020 4:42:51

מתנדב לשלם על חלק מהפסל שמיאמי תקים לבאם אדביו אחרי שהוא יפרוש

רותם אלרן
07/10/2020 4:44:42

מצטרף, יש קישור להדטסטארט?

רותם אלרן
07/10/2020 4:43:46

איגייייייי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נאן קלע!!!! זהו, הלך על הלייקרס.

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:43:51

סלחו לי אבל מי שכתב מעליי שאיגודלה לא שחקן לפיינלס (בלי קשר לשלשה עכשיו) – אתה ממש אבל ממש לא צודק

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 4:45:49
הגב ל  Ido5

רגע של קצר חשמלי במוח תסלח לו

דה שוט
07/10/2020 4:43:56

עשו על קוזמה כבר 10 נקודות. חור בהגנה. ורונדו חור בהתקפה. הלייקרס עם 3.5 שחקנים

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 4:43:58

פלייאוף איגי (:

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:43:58

כמה החסימות של אדבאיו היו חסרות. פותח את כל המשחק עבור מיאמי

dror
dror
07/10/2020 4:44:02

הדבר הכי מגניב בג'ימי?
סטאר שלא מיילל בכל מהלך לשופטים. מרענן.

שגיא נאור
07/10/2020 4:44:13

קארוסו זה דלבדובה לעשירים. שונא אותו. איזה רול פלייר מושלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בושה סהוא ברח פעמים למישהו

לילי
לילי
07/10/2020 4:45:44

+1
הוא מזכיר לי את פניני בהגנה שלו – לא מפסיק לתת קטנות ולהציק כל הזמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איגי הנכה קולע סוף סוף. הכל התחיל מעבירה של קוזמה הדביל על קליי קרי ל3 זריקות

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:44:35

לא בכדי זה המשחק הכי טוב של רובינסון עד עכשיו

לילי
לילי
07/10/2020 4:44:37

ולחשוב שכל זה שבאטלר על הספסל (ודייוויס)
נייס נייס

NFS
NFS
07/10/2020 4:45:19

או.. ככה הם צריכים לשחק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מספר 23 בצהוב נראה לא מחובר לקבוצה.
קארוסו הזה פשוט תופעת טבע – הכי קטן על הפרקט, אבל נכנס לצבע כמו ענק, לוקח ריבאונד התקפה, פשוט תענוג.

eliah malchi
eliah malchi
07/10/2020 4:45:38

העובדה שספו שיחק סמול בול ואז כשדיוויס יוצא- להכניס את באם- גאוני.

גיא רוזן
07/10/2020 4:46:09

דה שוט,
הלילה אתה מפסיד את ההתערבות.

asaf
07/10/2020 4:47:05

דיוויס בחוץ וההגנה של הלייקרס שונה לגמרי , פתאום יש להיט אוויר בהתקפה. לברון עוד מחפש את עצמו בנתיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

יפ קולעים כל התקפה אדביו מרגיש אולסטאר

dror
dror
07/10/2020 4:47:12

מעברונים אמריקאיים בפסק זמן זה גורם מספר אחת להראות בישראל בין 4 ל-7

ארבל חילבה
07/10/2020 4:59:49
הגב ל  dror

+50

רועי ויינברג
07/10/2020 4:47:27

מר "הניסיון שלי ידריך אותי" לא במיטבו

dror
dror
07/10/2020 4:47:33

להקאות

asaf
07/10/2020 4:48:50

הזברות בנתיים נותנים לשחק …בלי שריקות אוויר …

לילי
לילי
07/10/2020 4:49:28

עאלק צריך לקבל עוד תכנית על הבכי 😂🤣😂
לא סגורה מי הפרשן הזה אבל הוא קורע אותי מצחוק 👍🏼👌🏽

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדביו מרגיש אולסטאר על מרקיף

NFS
NFS
07/10/2020 4:50:45

קראודר לא בעניינים

רועי ויינברג
07/10/2020 4:50:51

איפה כל אנשי "מיאמי מביכה את המעמד"?

לילי
לילי
07/10/2020 4:52:24

יקפצו אם הלייקרס תגיעה ל3-1,
יסתתרו בחורים אם לא…

רועי ויינברג
07/10/2020 4:52:54
הגב ל  לילי

haters gonna hate

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המשחק עוד ארוך… להפסיד בכבוד זה לא משהו לספר לחברה.
אם תנצחו את הסידרה תוכל לטטרש עלינו

לילי
לילי
07/10/2020 4:56:35

העולם שלך ממש שחור ולבן – ממליצה לך להסתכל פעם על חוברת צבעים..
Just saying

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

הפסדים בכבוד אף פעם לא הלהיבו אותי אבל אם זה מה שעושה לכם את זה מי אני שאגיד לכם

לילי
לילי
07/10/2020 5:00:11

תחרותיות…
תחרותיות עושה לי את זה…

ג'ט לג
ג'ט לג
07/10/2020 4:52:01

אדבאיו הזה אגדה. מה שהוא עושה בהתקפה…. הוא כנראה הגבוה השלישי בטיבו בליגה אחרי דיוויס ויוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ג'ט לג

😂😂😂😂

לילי
לילי
07/10/2020 4:55:00
הגב ל  ג'ט לג

לברון כבר עם 5 איבודים – התבאס מהכמעט טריפל משחק קודם – מנסה לפצות…

לילי
לילי
07/10/2020 4:55:20
הגב ל  לילי

אופס… היה אמור להיות למטה

רועי ויינברג
07/10/2020 4:52:29

בזבוז מתפרצת של מיאמי

רותם אלרן
07/10/2020 4:52:30

באם שחקן מדהים. כיף שחזר

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 4:53:21

הנה השופטים הנבלות הגיעו

Ido5
Ido5
07/10/2020 4:53:41

למרות שהלייקרס ממשיכין בטקטיקה של אזורית שמנסה למנוע את הדרך לצבע, עד שדייויס לא ישמור על אדביו הם לא יצליחו לעשות את זה טוב מספיק

לברון כבר עם 5 איבודים

eliah malchi
eliah malchi
07/10/2020 4:54:04

דיוויס נכנס – באם החוצה

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 4:54:15

שיר הלילה עבר שינוי זמני:
.
הכל פתוח עוד לא מאוחר
מצב הרוח ישתפר מחר
זה יתכן, זה אפשרי –
כל עוד מיאמי כאן שרים…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה מחרבן מהמחשבה שהfmvp י יה לא שלו

מנחם לס
07/10/2020 4:55:03

ההבדל הגדול בין המשחק השה למשחק הקודם הוא שהמשחק השה נראה שווה לחלוטין בין שתי קבוצות. במשחק הקודם לייקרס שלטה ומיאמי הישוותה (למען האמת – באטלר הישווה) ורק בסוף מיאמי ברחה. המשחק הזה "נראה" שווה לחלוטין

רועי ויינברג
07/10/2020 4:55:16

מיאמי קצת יותר חכמה הייתה עולה לדו ספרתי פה, עכשיו שיוויון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אולי לראשונה מאז 2011 לברון נראה אנושי לגמרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה התת מודע מגיע שהmvp פיינלס אולי לא יהיה שלו. על זה ההיט צריכים לשחק זה הסיכוי הכי טוב שלהם

eliah malchi
eliah malchi
07/10/2020 4:55:51

וקלי אוליניק מחרבן את הנשחק משני הצדדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס חזר ישר שיוויון 😂😂😂 אדביו היה נראה אולסטאר על מוריס שדיוויס נכנס העלימו אותו על הספסל

ג'ט לג
ג'ט לג
07/10/2020 4:56:11

הזריקות האלה של אוליניק וקודם של קראודר מה4 ממש מיותרות. תמסרו למישהו ותעשו עוד צעד קדימה

מנחם לס
07/10/2020 4:56:20

השלשות של הלייקרס הרבה יותר "חופשיות" מאלה של מיאמי. של מיאמי הרבה יותר מאולצות

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 4:56:22

מיאמי חייבת לפתח קילר אינסטינקט. חייבת. כמה הזדמנויות לברוח שהלכו לפח

דה שוט
07/10/2020 4:56:43

חחחח גרין עם זריקות של קט סל לברון עייף מההטבעות של עצמו המשחק הזה ברמה אחת מעל הקודמים משחק של סדרה. מפחיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

בינתיים כן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 4:57:18

מיאמי לא שייכת.
כל מה שקורה זה חבלי לידה של הלייקרס.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 4:57:22

דווקא שלברון בחוץ הלייקרס חוזרים.

asaf
07/10/2020 4:57:47

מיאמי פספסה פה הזדמנות לברוח לדו ספרתי ואיכשהו שוויון…. הם חייבים לנצל דק' התקפיות רעות של הלייקרס…

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 4:57:54

צריך את הירו טוב עכשיו עם גימי עד סוף הרבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הירו עם נעליים צבעוניות

NFS
NFS
07/10/2020 4:57:56

ההתקפה הגרועה של מיאמי לא מאפשרת להם לייצר בריחות או איזשהו הפרש סביר שילחיץ את הלייקרס

שגיא נאור
07/10/2020 4:59:56

הלייקרס עם 4 ריב התקפה על 9 ריב' הגנה של ההיט. אוליניק עלה להיט באיזה 5-6 נק' תוך דקה – מוריס עבר אותו כמו אוויר לדאנק של דיוויס, לקח שלשה לא אחראית ועדה פלופ שהסתיים בשלדה מהפינה.

דה שוט
07/10/2020 5:00:38

חחח ואן גנדי קורע

רועי ויינברג
07/10/2020 5:00:49

יומיים מנוחה בין משחק 4 ל-5 יעשו טוב מאוד לאדביו (ואולי גם לדראגיץ'). אבל בשביל זה צריך לנצח היום

רועי ויינברג
07/10/2020 5:01:44

בחירת הזריקות של הירו והאנמיות של כל שחקני מיאמי חוץ מבאם ובאטלר תעלה להם בסדרה

מנחם לס
07/10/2020 5:03:10

הרונדו הזה. הוא לא ינצח , אבל הוא מביא את הלייקרס למצב שהם יכולים לנצח.

מנחם לס
07/10/2020 5:03:55

מה נאן עושה כאן???

דה שוט
07/10/2020 5:04:40
הגב ל  מנחם לס

2 שלשות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הלייקרס צריכים להשאיר את לברון על הספסל ולתת לרונדו ולגבה לנצח.

רועי ויינברג
07/10/2020 5:03:58

כשלברון חוזר הוא לא צריך להיות מוביל הכדור של הלייקרס. רונדו או אפילו קרוסו

דה שוט
07/10/2020 5:04:18

דייוויס בהגנה מדהימה. עושה הכל. גרין כבש מהקרן

מנחם לס
07/10/2020 5:05:19

ספו שוב שכח שחקן שצרטיך להיות על הפארקט במקום נאן: ג'יי קראודר

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 5:05:22

אסור לנאן לצבור ביטחון

רועי ויינברג
07/10/2020 5:05:30

לברון תוקף לאט מדי. משהו שקרה גם במשחקים הקודמים. שימשיך ככה

מנחם לס
07/10/2020 5:05:49

או, קראודר נכנס!

רועי ויינברג
07/10/2020 5:07:03

אני מחכה לשלשה הארוכה והלא הכרחית של לברון ברבע הרביעי

מנחם לס
07/10/2020 5:07:19

ג'ף ואן גנדי: "לברון לא נגע בו!"""

לברון כן נגע בו

שגיא נאור
07/10/2020 5:09:07
הגב ל  מנחם לס

הוא התכוון שלברון לא נגע בכדור.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:07:25

ברור שהכדור יצא מהירו אבל הייתה עבירה של לברון

דה שוט
07/10/2020 5:07:38

ג׳יימס ווינר. כל כך קשה לו הערב אבל הוא לא מוותר. כפי שכתבתי מוקדם יותר – הוא לא יירדם בשמירה ויסיים עם 15 נק׳. או שכן… אבל לא בלי לנסות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 5:07:50

הירו פשוט שחקן חלש. אבל לא רק חלש אלא טיפש

מנחם לס
07/10/2020 5:09:07

הירו בדרך להיות סופר סטאר

דה שוט
07/10/2020 5:08:01

תגידו למה יש אור בכל המגרשים מסביב? לא חבל?

שגיא נאור
07/10/2020 5:08:28

הירו לא בעניינים, מכריח זריקות בכוח. לא במקרה הוא 2-8 מהשדה.

NFS
NFS
07/10/2020 5:08:32

מה נסגר עם טיילר הירו? איזי

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:08:38

ביום שאחרי הצלנג השופטים יגידו טעינו הייתה בכלל עבירה של לברון יבוא המשיח

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:08:52

שיקסה לא מקבלת את הכבוד המגיע לו מהשופטים…

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:09:29

שופטים מכורים
זה גועל נפש

פוטנציאל חצי ממומש
פוטנציאל חצי ממומש
07/10/2020 5:09:30

התברר לי להפתעתי שאני אוהד של הלייקרס של רונדו. את הלייקרס של לברון הרבה פחות

רועי ויינברג
07/10/2020 5:09:32

הצ'לנג' של ווגל עבד – 2 שריקות גבוליות לטובת הלייקרס

Ido5
Ido5
07/10/2020 5:09:34

באם מקודם קצת עשה תנועה עם הכתף, מקווה שהכל בסדר
כאוהד לייקרס אני אומר שקארוסו פשוט עשה הצגה בפאול כביכול של באטלר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי לא נגע

מנחם לס
07/10/2020 5:10:09

אני מת על באטלר. משחק ולא מוציא מילה, בניגוד ללברון המגעיל הבוכה על כל שמירה

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:16:08
הגב ל  מנחם לס

+100

NFS
NFS
07/10/2020 5:10:24

ווגל חיית צ'לנג'ים.
שיעביר קורס בפגרה למאלון והחבר'ה

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:16:34
הגב ל  NFS

+100
יודע את העבודה

דה שוט
07/10/2020 5:19:15
הגב ל  NFS

זה לברון אמר לו

לילי
לילי
07/10/2020 5:10:32

לא היה כלום כי אין כלום.
ללברון לא שרקו על יותר מזה.
עד עכשיו אבל שיפוט סבבה.

שגיא נאור
07/10/2020 5:13:01
הגב ל  לילי

ספרתי כבר איזה 5-6 טעויות אבל לשני הצדדים.

רועי ויינברג
07/10/2020 5:10:43

מהלך ההתקפה הכי טוב של הלייקרס ב-3-4 דקות האחרונות היה כשלברון היחיד שלא נוגע בכדור. צירוף מקרים?

שגיא נאור
07/10/2020 5:13:21

הייטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הירו מחרבן עם הנעליים הצבעוניות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 5:11:17

שיפוט בלקטיבי ביותר עם האופנסיב

מנחם לס
07/10/2020 5:11:25

מה נאן עושה על הפארקט כשיש לך רובינסון צעיר ולקי[עי נהדר (וגבוה מאד!)

דה שוט
07/10/2020 5:11:28

חחח ג׳יימס עם הבוקס-סקור בראש 😀

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:11:37

קארוזו מת קארוזו מת קארוזו מת קארוזו מת

לחן: עממי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא זוכר מחצית כזו מלברון. אף פעם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה אפילו לא זורק ראיתם אחך בזבז זמן?😂😂😂😂 הוא מדוכא מהfmvp

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 5:12:01

מה לברון עשה עכשיו ?
היה לו איזה 4 שניות על השעון

לילי
לילי
07/10/2020 5:12:07

קארוסו קפץ בדירוג הפלופרים שלי לטופ 3 ביחד עם בברלי והארדן.
Just saying.

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 5:13:47
הגב ל  לילי

את בכלל לא בכיוון מרקוס סמארט וקייל.לאורי לא רואים אף אחד ממטר

לילי
לילי
07/10/2020 5:16:14
הגב ל  trusttheprocess

לדעתך – לכל אחד הרשימות שלו.

דה שוט
07/10/2020 5:20:25
הגב ל  trusttheprocess

+ 1 זה ליגה אחרת

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 5:12:16

מחצית די שוויונית. מיאמי חייבת ללמוד לרצוח משחקים. יש רגעים שצריך לרוץ לסל באמוק ויש רגעים שצריך לעצור רגע ולחשוב. היום הכל היה הפוך

הירו נוראי. זה לא רק שלא הולך לו, הוא מחרב למיאמי את המשחק

רועי ויינברג
07/10/2020 5:12:39

לברון: 8 נקודות (3 מ-8 מהשדה), 3 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 5 איבודים, +/- של 8-.
דיוויס: 8 נקודות (4 מ-7 מהשדה), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים.
.
לא חושב שלמישהו משניהם מגיע MVP גמר. שיתנו לבאטלר וזהו

לילי
לילי
07/10/2020 5:14:33

לברון נוראי במחצית הזאת, דיוויס לעומת זאת היה מצויין לטעמי חוץ מזה שמיאמי הצליחו לסגור אליו את הקווי מסירה (ספרתי לפחות 4 חטיפות/ איבודים במסירות אליו) אז הוא לא זרק הרבה.
להגיד שלברון לא מוסר לו או משהו כזה – שטויות.
הוא מוסר.
פשוט לא טוב בכלל.

רועי ויינברג
07/10/2020 5:17:22
הגב ל  לילי

אחת המחציות הכי גרועות שלו. תוקע לגמרי את ההתקפה של הלייקרס. אם הוא לא מתפוצץ במחצית השנייה והלייקרס עולים ל-3-1 אז המצטיין של הגמר עוד ילך לדיוויס, אבל אם הוא לא מתפוצץ במחצית השנייה יכול להיות שהאליפות עוד תלך למיאמי

לילי
לילי
07/10/2020 5:36:29

+1

עמיחי קטן
07/10/2020 5:21:14
הגב ל  לילי

אני כן היתי מצפה מדיוויס לבוא יותר לחסימות ולנסות יותר לקבל כדורים. לפעמים הוא מקבל את הגזרה הזאת בקלות מדי.

לילי
לילי
07/10/2020 5:36:50

כן הוא טיפה אנמי

דה שוט
07/10/2020 5:13:15

המחצית עפה בחמש דקות. מדהים

NFS
NFS
07/10/2020 5:16:02
הגב ל  דה שוט

אשכרה.
אינטנסיבי מאוד, אני יושב על קצה הכסא כמו שאומרים. (מטאפורית, כן? בתכלס זרוק על הספה כמו קארוסו על הפרקט בסוף המחצית)

דה שוט
07/10/2020 5:17:14
הגב ל  NFS

חחח אני בדופק 250 כמו לברון בערך

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:13:28

היירו מחטיא שלשה פנוייה לגמרי, קרוסין שם אחת כזו באותה הדקה. איך מיאמי רוצים לקחת את המשחק עם שלשה פנוייה הם לא מכניסים?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:13:32

מי שרואה את המשחק ולא רגיש מספיק לראות ולהבין שהשופטים מוטים ללייקרס הוא ככל הנראה רפה הבנה

שגיא נאור
07/10/2020 5:15:07

בתור אנטי לייקרס אני חושב שהיו טעויות לשני הצדדים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 5:23:32

באיזה שריקות?
האופנסיב לבאטלר זה פוט בדיחה.

זה שלברון מילל לשופטים כל פעם לא אומר שבאמת היה משהו

NFS
NFS
07/10/2020 5:13:48

קארוסו מצטיין המחצית הראשונה.
הלבנבן הזה משחק בלי פחד.

dror
dror
07/10/2020 5:13:55

מה פתאום יואש הירו שחקן שחקן

ג'ט לג
ג'ט לג
07/10/2020 5:14:09

יש מצב שעד סוף המשחק לברון עם קוואדרופל דאבל של נק' ריב' אס' ואיבודים

לילי
לילי
07/10/2020 5:15:20
הגב ל  ג'ט לג

הלוואי, יצחיק אותי ממש.
יותר יצחיק אותי טריפל עם איבודים ובלי אסיסטים.

e.a sport
e.a sport
07/10/2020 5:15:34

רבע שלישי התפוצצות של לברון

רועי ויינברג
07/10/2020 5:15:57

באטלר ובאם עם 9 מ-12.
שאר מיאמי עם 5 מ-18.
טיילר הירו עם 3 מ-10

dror
dror
07/10/2020 5:16:28

קארוסו ענק…הוא בכלל אמור היה להיות רואה חשבון…בטח לא להיות בגמר. כל דקה בשבילו זה זכייה בפיס.

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 5:16:29

לייקרס צריכים להכין איזה הפתעה לחצי השני
אולי שיחליפו את מרקיף מוריס במרקוס מוריס, אף.אחד לא ישים לב

שגיא נאור
07/10/2020 5:16:44

מי שראה את הירו בפלייאוף הזה מספיק יודע שהילד הזה יכול לעלות לחצי השני כאילו לא היה חצי ראשון ולתפור 15 נק' ב-8-9 זריקות. יש לו זיכרון מאוד קצר.

לילי
לילי
07/10/2020 5:17:44

לטוב ולרע..

עמיחי קטן
07/10/2020 5:18:50

כמה מנתוני המחצית:
את הלייקרס הוביל במחצית KCP עם אותן 10 נקודות מהרבע הראשון, לברון, גרין ודיוויס עם 8 נקודות כל אחד, אם כי לברון הוסיף גם 5 איבודים, וקארוסו עם 7. את מיאמי הוביל באטלר עם 13, אבל 0/2 מהשדה ברבע השני אחרי 5/5 בראשון, אדבאיו ורובינסון עם 9 נקודות כל אחד, והירו עם 7 ב-3/10 מהשדה. מבחינה קבוצתית הלייקרס עם 7/16 לשלוש לעומת 4/15 של מיאמי, אבל ההיט עם 9/12 מהעונשין לעומת 2/3 של לברון והלייקרס.
הלייקרס גם עם 9 איבודים לעומת 6 של מיאמי ומובילים 23- 20 בריבאונד.

asaf
07/10/2020 5:19:33

מיאמי מהמרים כרגיל על הצוות המסייע של הלייקרס שבנתיים פוגע יחסית. אגב 4 דק' ראשונות של הרבע דיוויס בחוץ ומיאמי עשו 14 או 16 נק' ב-8 הדקות הבאות שהוא חזר הם עשו באזור 10 נק'. אם מסתכלים על השפעה בשני צידי המגרש אז הוא מוביל במאבק על FMVP על פני השותף שלו.
באטלר צריך לחזור לקחת את הכדור אליו ברבע הבא בהיט , קצת נעלם לי ברבע השני.

שגיא נאור
07/10/2020 5:23:00

לשאלה הברית חשובה – כמה נגיעות היו לדיוויס במחצית?

עמיחי קטן
07/10/2020 5:23:36

נתונים כאלה מפרסמים רק אחרי המשחק

asaf
07/10/2020 5:30:41

בתחושה הסובייקטיבית בלבד, בהתקפה לא מספיק.

עמיחי קטן
07/10/2020 5:23:15

ללייקרס יש 5 שחקנים בפלוס מינוס חיובי – החמישייה ורונדו במקום לברון.
אצל מיאמי יש 3 שחקנים – אדבאיו, רובינסון וקראודר.

רועי ויינברג
07/10/2020 5:25:32

באם ובאטלר צריכים לקלוע 25+ כל אחד ואז אולי יהיה למיאמי סיכוי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא ברור לי מה קורה בלייקרס. נראה כאילו לברון נפרד מהקבוצה. ווגל צריך לעשות/להגיד משהו במחצית כדי לשנות את זה. הם עלולים להפסיד את הסדרה הזו.

דה שוט
07/10/2020 5:26:24

הבחנה חדה הגדרה מצויינת

sroni741
sroni741
07/10/2020 5:25:45

מיאמי חייבת לקלוע מהשלוש, יותר מדי החטאות של זריקות קלות. ההגנה עובדת טוב הרבה עזרה, מקבלים שלשות אבל זה על חשבון העזרה על דיוויס ולברון. בינתיים השופטים לא שורקים כמעט כלום ללייקרס, וקצת יותר למיאמי כשהם עם שלושה שחקנים עם שתי עבירות ובלייקרס אף אחד.

דה שוט
07/10/2020 5:25:46

כבו את האורות מסביב – לא חבל ?

NFS
NFS
07/10/2020 5:26:07

יאללה מיאמי, לפתוח את המחצית עם תרגיל לשלשה (שנכנסת) לרובינסון ומשם לא להביט לאחור

רועי ויינברג
07/10/2020 5:27:17

אם השלשה של קראודר הייתה נכנסת זה חומר לטופ 10. הנעת כדור אדירה

רועי ויינברג
07/10/2020 5:28:02

מת על המיד ריינג' של אדביו

מנחם לס
07/10/2020 5:28:46

ו ככה את רוב החצי השני.החמישייה הטובה ביותר של מיאמי. שיישחקן ככה את רוב החצי

Ido5
Ido5
07/10/2020 5:28:47

אדבאיו פשוט אמן. מסירות מדהימות

שגיא נאור
07/10/2020 5:29:38

אפשר לשחוט את גרין ופופ על הקליעה אבל ההגנה שלהם על רובינסון מדהימה

מנחם לס
07/10/2020 5:29:43

ל=AD פאול שלישי, לא?

רועי ויינברג
07/10/2020 5:30:26

הלייקרס משחקים 4 על 5 בהתקפה כשהכדור לא בידיים של לברון

מנחם לס
07/10/2020 5:30:33

הירו בן ה-20 הוא סופר סטאר

שי אבן צור
07/10/2020 5:30:43

הירו תאווה לעיניים

דה שוט
07/10/2020 5:30:53

מאנו עם ההגדרה של הערב: לברון נפרד מהקבוצה. ואני אוסיף – זה דו כיווני – הוא איבד את המנהיגות עם התרגיל שעשה לדייוויס יודעים! אבל זה בסדר מבחינתו. הוא פייטר. רוצה FMVP

דה שוט
07/10/2020 5:31:21
הגב ל  דה שוט

השחקנים יודעים!

שי אבן צור
07/10/2020 5:33:23
הגב ל  דה שוט

מה הוא עשה לדייויס?

דה שוט
07/10/2020 5:35:23

איפה היית במשחק 2? בקולג׳? 🙂

שי אבן צור
07/10/2020 5:36:49
הגב ל  דה שוט

ראיתי לאן זה הולך, התבאסתי ופרשתי🤷‍♂️

דה שוט
07/10/2020 5:35:40

ייבש אותו 🙂🙂

שי אבן צור
07/10/2020 5:37:30
הגב ל  דה שוט

לא מסר לו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודר יא אפס!!!
השיקצה בשביתה איטלקית נראה

עמיחי קטן
07/10/2020 5:31:39

מה הירו עשה כאן?

מנחם לס
07/10/2020 5:32:04

מי שאמר שלהירו אין שכל, אני מעדיף את שלו על שלך (כמובן בכדורסל)

asaf
07/10/2020 5:32:16

מיאמי חייבת למצוא יד מבחוץ… הירו זרק לתקרה ואיכשהו זה נכנס. מוריס כבר משחק שני מגיע מהספסל ונותן עבודה בלייקרס.

שי אבן צור
07/10/2020 5:32:29

יש לי אמונה שההיט מסוגלים לקחת את הכל🙌

רועי ויינברג
07/10/2020 5:32:39

אולי זה העיר אותו

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 5:32:40

רועי, השלשה שביקשת

רועי ויינברג
07/10/2020 5:33:33
הגב ל  D_Wade

קיוויתי שהפעם היא לא תכנס

דה שוט
07/10/2020 5:33:01

ג׳יימס נגד העולם 💪 רומנטיקן

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:37:44
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מנחם לס
07/10/2020 5:33:52

הירו…ילד…

רועי ויינברג
07/10/2020 5:33:59

טיים אאוט טוב של ספולסטרה

דה שוט
07/10/2020 5:34:18

יאללה ג׳יימס כנס בהם! במי? בכולם!

Smiley
07/10/2020 5:34:35

הלייקרס מתחילים לעבוד בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיאמי עם שטויות סתם גורמים לי לתקווה נגרים מידי בהתקפה

דה שוט
07/10/2020 5:36:50

מוגבלים מאוד

מנחם לס
07/10/2020 5:35:46

למיאמי אין תרגיל אחד של SCREEN או פיק-אנד-רול, להשאיר שחקן פינה לשלשה שלה. כל השלשות מאולצות. פרנק ווגל העלה את מוריס בחמישייה, ולמיאמי בינתיים אין תשובה. אולי צריך את וליניק במקום הירו

e.a sport
e.a sport
07/10/2020 5:36:38
הגב ל  מנחם לס

Y

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:36:24

ספולס לא נותן למשחק לברוח לו.
חטף 2 סלים רצוף, מייד פסק זמן. ככה עושה מאמן טוב.

Ido5
Ido5
07/10/2020 5:36:32

אם לברון עכשיו יתפוס קצב עם החדירות האלה לסל, איגדולה למשל מישהו שיכול לשמור עליו ממש לא רע

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 5:36:52

אני לא מבין איך מאמן מהולל כזה לא מצליח לשרטט תרגיל מזוין אחד לרובינסון או הירו

דה שוט
07/10/2020 5:37:38

שומרים עליהם כמו חיות

דה שוט
07/10/2020 5:37:16

באטלר נעלם באמצע השני

eliah malchi
eliah malchi
07/10/2020 5:37:17

משחק מאוד sloppy של מיאמי

מנחם לס
07/10/2020 5:37:54

למיאמי אין אף תרגיל להשאיר שחקן בכנף לשלשה

eliah malchi
eliah malchi
07/10/2020 5:38:59
הגב ל  מנחם לס

רק ביקשת

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 5:38:24

למה אוליניק לא משחק ביחד עם אדביו?????

רועי ויינברג
07/10/2020 5:38:33

ממתי לברון קולע שלשות ככה

NFS
NFS
07/10/2020 5:38:43

מיאמי לא פוגעים, החטאות בכמויות.
הם במשחק כי זרקו יותר עונשין ובזכות משחק סולידי של האטלר ואדאביו.
הלייקרס הולכים לנצח בקצב הזה (כצפוי..).

רועי ויינברג
07/10/2020 5:39:00

עד עכשיו בסדרה הלייקרס הריצו 3 פיק נ' רולים של לברון ודיוויס לפי זאק לואו. לא ראיתי כאלה עד עכשיו במשחק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תיאורית הקונספירציה של הערב: זה הפוך – זה כריס פול שמשלם לסטייט פארם עבור הפרסומות האלו בפיינלס. זו הדרך שלו להגיע לגמר סופסוף ולשמור את עצמו בתודעה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 5:39:27

איזה קבוצה גרועה ומוגבלת מיאמי.

שי אבן צור
07/10/2020 5:42:55

על מה אתה מדבר?

דה שוט
07/10/2020 5:39:29

ג׳יימס מנצח לבד. טוב, דייוויס חיה בהגנה. מטריה

שי אבן צור
07/10/2020 5:39:59

מיאמי החטיאו הרבה מאד זריקות טובות
אם יצליחו להישאר צמודים עד הסוף הם ינצחו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגיע הזמן לדאבל טים על השיקצה. בחייעת לשים עליו עת אדביו ורובינסון ככה? בדיחה

Ido5
Ido5
07/10/2020 5:41:49

לחלוטין
רובינסון כשבא לעזרה בלחץ עחיו בדאבח טים במשחק 3 עשה עבודה מצוינת

עגל
07/10/2020 5:40:44

לברון יגמור את המשחק על ארבע

דה שוט
07/10/2020 5:41:07

אני מת על פופ. הוא האיש שלי. אמסטף

שגיא נאור
07/10/2020 5:41:49

לברון התעסק עם הנעליים של דיוויס?

מנחם לס
07/10/2020 5:41:53

רק שהירו יתחיל לפגוע והמשחק של מיאמי

לילי
לילי
07/10/2020 5:42:28

דיוויס עדיין לא זרק הרבע

דה שוט
07/10/2020 5:42:42

דייוויס נרדם בהתקפה – לברון אשכרה כיבה אותו. היה על 30 נקודות בשניים וחצי רבעים. קלע מאז 25 בטוטאל בשני משחקים

שגיא נאור
07/10/2020 5:42:45

לא הייתי מתרגש מהשלשות של לברון, קלע 2 יחטיא את ה-4 הבאות.

Smiley
07/10/2020 5:42:54

השלשות של מיאמי זה כמו אוויר לנשימה עבורם. זה פותח את המגרש עבור באטלר ואדבאיו. עד עכשיו הקלעים של ההיט לא במייטבם בסדרהי

MBK
MBK
07/10/2020 5:42:55

מה עובר על AD
איזה פער עצום בין משחקים 1-2 למשחקים 3-4
זה עצוב מעצבן ומחרפן

asaf
07/10/2020 5:44:27
הגב ל  MBK

לטעמי בהתקפה הלייקרס לא עובדים מספיק בשבילו בניגוד למשחקים 1+2

MBK
MBK
07/10/2020 5:50:37
הגב ל  MBK

שיפוט באדיבות סילבר
גג נקי

asaf
07/10/2020 5:43:35

לברון הגיע בפתיחת הרבע… האם השלשות של מיאמי יתחילו להכנס???

דה שוט
07/10/2020 5:44:40

סוף סוף כיבו את האורות במגרשים מסביב 👍👍

צ'יקו
07/10/2020 5:45:59

באטלר וקראודר פשוט דומים במשחק ההגנה שלהם. מרקט הוציאה שני חבר'ה לטופ בהגנה

shadow
shadow
07/10/2020 5:46:04

לברון האגו מנייאק הנכלולי לא מושיט יד לדיוויס לעזור לו לקום איזה אפס.
פשוט אדם עלוב. כמה גועל נפש מרוכז ביצור אחד🤮🤮🤮

דה שוט
07/10/2020 5:49:12
הגב ל  shadow

חחח תחרות זה תחרות 😀

NFS
NFS
07/10/2020 5:46:39

דיוויס ויתר על ה-fmvp
זה של לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

לגמרי וההיט ממשיכים לתת לו לזרוק מה3

שי אבן צור
07/10/2020 5:46:46

אפשר לומר שמיאמי מצאו את הדרך בהגנה
עכשיו זאת סידרה של dogs

אדם על ירח
אדם על ירח
07/10/2020 5:47:08

נאן היה יכול לרוץ עד הסוף

רועי ויינברג
07/10/2020 5:48:02

סל שנכנס אחרי שריקה תמיד מרגיש מבוזבז

מנחם לס
07/10/2020 5:48:17

צריכים עכשיו גבוה. אוליניק

שי אבן צור
07/10/2020 5:50:39
הגב ל  מנחם לס

מסכים
והנה הוא נכנס

דה שוט
07/10/2020 5:48:29

שמעון מי זה 15? איך עבר לך פרש מתחת לרדאר?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:49:04
הגב ל  דה שוט

זארבה טמא ידוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מי פספס? זה היווני אחד הפרשים הבכירים

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:48:37

אם השופטים מאשרים את השלוש זה מכור
ככה פשוט

רועי ויינברג
07/10/2020 5:48:40

האם כל גבוה שמשחק ליד לברון בגמר יגמור כמו טריסטן תומפסון?

danf
danf
07/10/2020 5:50:10

With a Kardashian?

לילי
לילי
07/10/2020 6:02:37
הגב ל  danf

Without a job

עמיחי קטן
07/10/2020 5:49:18

אם מאשרים את השלשה זה יהיה מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכלס צריך להיחשב שלשה טובה ההיט מפגרים די עם אדביו עליו הוא מטלית בשבילו והיום הוא קולע את השלשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די עם אדביו על לברון הם לא רואים שהוא קולע את השלשות היום? כמה יתנו לו ככה בחופשיות?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מיאמי נראים עייפים, לא זזים מספיק בהתקפה, צריך לתת להם לנוח קצת – איגי, אולייניק.

צ'יקו
07/10/2020 5:50:06

הייתה עבירה על באם ושורקים נגדו

Ido5
Ido5
07/10/2020 5:50:20

איגודלה צריך להיכנס על לברון

לילי
לילי
07/10/2020 5:50:22

החלטה מצויינת.
ממשיכה את השיפוט הטוב של הלילה (סה"כ – היו פלופים)

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 5:50:45

לברון בלתי נסבל. איזה בכיין. אין לך צ'אלנג', תסבול בשקט

רועי ויינברג
07/10/2020 5:51:02

קוזמה נותן סדרה יחסית טובה

מנחם לס
07/10/2020 5:51:10

איך לברון לא מתבייש לצעוק על הפאול שעשה?

לילי
לילי
07/10/2020 5:51:16

וואי שלברון ישתוק כבר, הוא לא מפסיק לבכות על עבירות ברורות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

חלק מדרידות נמלך מפרשיו שנדבעו לו אמונים

שגיא נאור
07/10/2020 5:51:34

קוזמה לא רואה בעיניים

רועי ויינברג
07/10/2020 5:51:44

יש כל כך מעט תנועה בהתקפה של הלייקרס שזה כמעט עצוב

NFS
NFS
07/10/2020 5:52:08

פאול ברור. לברון די לבכות.

לילי
לילי
07/10/2020 5:52:15

באטלר עייף?
נראה לי פעם ראשונה שאני רואה אותו עייף…

צ'יקו
07/10/2020 5:53:37
הגב ל  לילי

עייף??? על פי מה את אומרת את זה…

לילי
לילי
07/10/2020 5:54:57
הגב ל  צ'יקו

מוסר יותר מידי בהתקפה במקום לתקוף את הטבעת.
כמה החטאות שהוא קולע בד"כ בקלות…
ממש מקווה שאני טועה אבל…

מנחם לס
07/10/2020 5:52:44

נאן זה בזבוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מנגב

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 5:52:45

מתי ג'ייאר סמית' נכנס? הוא חסר

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:52:51

לברון בכיין, אני ממש מבין את ההייטרים שלו, לפחות בקטע הזה שאין מהלך שהוא לא בוכה לשופטים…
אולי כמה טכניות יסדרו את העניין.

לילי
לילי
07/10/2020 5:53:51

הבדיחה של הלילה – טכנית למלך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

😂😂😂😂

דה שוט
07/10/2020 5:52:59

פופ מיי מאן

דה שוט
07/10/2020 5:53:53

חחח קטסל רונדו 😂😂😂

NFS
NFS
07/10/2020 5:54:10

ספולסטרה קח טיים אאוט

Smiley
07/10/2020 5:54:23

באטלר (וגם איגואדלה בדרך כלל) מוותר על זריקות טובות בשביל לחפש מסירה או זריקה קשה. ההיט צריכים שבאטלר יהיה יותר "אנוכי"

מנחם לס
07/10/2020 5:54:25

אם ספו לא עולה לרבע הרביעי עם באם, קראודר, באטלר, ושני הוונילים היורמים מיאמי יפסידו. אם הוא עולה איתם – מיאמי מנצחת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מיאמי נתקעים בהתקפה. דרגיץ' חסר מאד.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:54:30

גיימי צריך לדאוג שדייויס יבור פאולים.
פסק זמן מתבקש ספולס

שגיא נאור
07/10/2020 5:55:25

באטלר התחיל עם 5/5 מאז 0/6. הוא לא מצליח לגרום לחילוף כי לא מאיים משלוש

רועי ויינברג
07/10/2020 5:55:33

מדהים שהצליחו להוריד לנקודה. לא נותנים ללייקרס לברוח

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
07/10/2020 5:55:55

רונדו צריך לקבל לפחות 10 דקות ברבע האחרון

לילי
לילי
07/10/2020 5:58:13

צריך להיות על המגרש כמה שיותר זמן עם דיוויס.

מנחם לס
07/10/2020 5:56:33

נאן הוא 1.80…

שגיא נאור
07/10/2020 5:57:33
הגב ל  מנחם לס

אז שיעשה פאקינג בוקס אאוט, כל משחק חוגגים עליו בריב' התקפה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כמה מהלכים ספורים של קארוסו משאירים את הלייקרס בתמונה כל פעם מחדש. שחקן מדהים.

צ'יקו
07/10/2020 5:57:43

דיוויס עם עליונות בצבע על כם שחקן והוא זורק משלוש, מה הלוז??
מדביקים לאיגי עבירות

מנחם לס
07/10/2020 5:57:56

מאיירס לא ראה שנייה. 7' שלוחם וקולע

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 5:58:06

ראיתם את לברון פורח שם מהבנץ'?
על מי הוא צרח? שופטים? חבר לקבוצה?

רועי ויינברג
07/10/2020 5:58:10

איזה פאול מטופש של אדביו

לילי
לילי
07/10/2020 5:59:14

ממש.
ועוד ה4 שלו.

דה שוט
07/10/2020 5:58:20

וואו מיאמי כמה שטויות 🤦‍♂️

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 5:58:34

אויי מיאמי
אויי הירו

NFS
NFS
07/10/2020 5:58:35

פאול אדיוטי של איגי

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 5:58:42

קשה כשהשלשות לא נכנסות

מנחם לס
07/10/2020 5:59:02

מה קרה להירו??? הקליעה נעלמה לחלוטין במשחק הכי חשוב

רועי ויינברג
07/10/2020 5:59:04

הירו ברבע האחרון והירו של רבעים 1-3 זה לא אותו שחקן. מקווה שיתהפך שם משהו

דה שוט
07/10/2020 6:00:20

הירו היום נגדכם.

דה שוט
07/10/2020 5:59:18

פאול טיפשי של איגי, זריקה רעה של אוליניק, התקפה איומה בסוף ומתנה לדייוויס לסיום 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

שי אבן צור
07/10/2020 5:59:46

מה קורה עם הירו???

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 5:59:50

היאו השה חתיכת טיפש אידיוט ומטומטם

דה שוט
07/10/2020 6:00:38

😂😂😂😂

שגיא נאור
07/10/2020 6:00:09

איזה סיום מבאס של הרבע – נתנו לדיוויס 4 נק' מתנה מהקו

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:00:14

איך מיאמי עם 4 שחקני לייקרס לא מצאו אדם חופשי לשלשה?

רועי ויינברג
07/10/2020 6:00:23

היו למיאמי כמה הזדמנויות להרוג את המשחק ובמקום נתנו אותו במתנה ללייקרס (בסוף הרבע הראשון והשלישי). ככה צוברים ניסיון…..

NFS
NFS
07/10/2020 6:00:28

הירו איבד את הקליעה לגמרי.
רק רובינסון חצי פוגע היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

הוא עם נעליים צבעוניות. גם האיש שלי קראודר מנגר למוות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:00:39

פשוט בדיחה שקבוצה כזאת חלשה וגם טיפשה נמצאת בגמר.
במקום לאכול את. שעון הם שולחים אותם לקו ומביאים רביעית על אדביו

רועי ויינברג
07/10/2020 6:02:12

ניצחו את משחק 3, יכולים גם לנצח את משחק 4. לא חלשה ולא טיפשה

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 6:00:50

מיאמי באמת עושה דברים נכון, בהגנה ובהתקפה, אבל הסיומת לוקה בחסר. הם חייבים להתאפס ברבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מצמצם פערים לfmvp הרבע האחרון יהיה מצחיק בינו לבין לברון

NFS
NFS
07/10/2020 6:02:41

נכון, די צמוד אחרי שלברון עשה בריחה קטנה בתחילת השלישי.

דה שוט
07/10/2020 6:03:38
הגב ל  NFS

חחח

עגל
07/10/2020 6:00:59

לברון שבר את הפסקת סוף הרבע ונכנס ל-7 השניות האחרונות ברבע רק כדי לשמור על באטלר בהתקפה האחרונה.
מאוד מוזר ולא שכיח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:02:08

באמת איך קבוצה מגיעה לגמר ובמקום לאכול את השעון בסוף רבע מחלקת מתנות ליריבה?
זה גמר נבא?
ביזיון

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:02:21

יש סיום רבע? לברון הולך להתווכח עם השופטים.
שישב בשקט ויפסיק לבלבל במח. גם הם צריכים קצת לנות מכל השטויות שלו.

שגיא נאור
07/10/2020 6:02:32

מיאמי במשחק על העונה עם 25% מחוץ לקשת, הלייקרס עם 43%. רק העונשין משאיר את ההיט בעניינים.

sroni741
sroni741
07/10/2020 6:03:29

כזו שטות שלא תיאמן, הייתם התקפה בהתחלה 5 על 4, ואז עצרתם לגמור שעון, זורקים לא סוף שעון ועוד עושים עבירה של זריקות ורביעית, לא ייאמן כמות האיי.קיו

asaf
07/10/2020 6:03:38

מיאמי לא תנצח בחיים אם מישהו שם לא יתחיל לקלוע משלוש.. פספסו כמה רגעי מומנטום היום. דיוויס ולברון ברבע הזה חזרו לספק נק'…

רועי ויינברג
07/10/2020 6:04:22

הלייקרס עם 55 ניצחונות ב-55 משחקים אחרי יתרון בסוף הרבע השלישי. מטורף

asaf
07/10/2020 6:04:27

ולאן נעלם באטלר???

דה שוט
07/10/2020 6:04:44

קטסל רונדו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למיאמי נגמר החמצן במח והאנרגיה ברגליים. הם פשוט קצרים. נקווה להתאוששות ברביעי.

NFS
NFS
07/10/2020 6:05:06

ולחשוב על דראגיץ' במקום הדקות של נאן..

מנחם לס
07/10/2020 6:05:10

תוציא כבר את נאן!!!!!!!!!!!!!!!!!11

דה שוט
07/10/2020 6:05:13

מיאמי מטומטמים כל הזמן עושים פאולים טיפשיים

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 6:05:14

קוזמה על נאן נראה כמו ה-DPOY

Ido5
Ido5
07/10/2020 6:05:16

באטלר ברוך הבא למחצית השנייה

אדם על ירח
אדם על ירח
07/10/2020 6:05:18

קוזמה עם אחלה הגנה

מנחם לס
07/10/2020 6:05:49

ספו שוב שכח את קראודר.
איזה מאמן מוזר

רועי ויינברג
07/10/2020 6:06:04

חלאס עם השלשות אתם לא גולדן סטייט

דה שוט
07/10/2020 6:06:19

ג׳יימס מנקה לוחות

מנחם לס
07/10/2020 6:06:49

כל שחקני מיאמי עומדים ואחד מכדרר

רועי ויינברג
07/10/2020 6:07:11

וואו איזה משחק מרגיז, אם מיאמי הייתה קצת פחות מטומטמת וקצת יותר יעילה היא הייתה מובילה ב-16

מנחם לס
07/10/2020 6:07:13

סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

דה שוט
07/10/2020 6:07:32

במיאמי יש תחרות פנימית על FMSP השחקן הכי טיפש

מנחם לס
07/10/2020 6:07:47

תכניס מיד את רובינסון במקום נאן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

שי אבן צור
07/10/2020 6:08:28

איזו טעות של אוליניק…

NFS
NFS
07/10/2020 6:08:52

נו באמת

רועי ויינברג
07/10/2020 6:09:09

אוליניק מוריד לנו שנים מהחיים

דה שוט
07/10/2020 6:09:50

ג׳יימס מדהים. אין מילים

אדם על ירח
אדם על ירח
07/10/2020 6:10:18

זה בערך המכה התשיעית שדייויס מקבל בראש בסדרה הזאת….

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:10:34

למה מאן עדיין על הפרקט???????
אין למיאמי שום קליעה
כמה טיפש יכול להיות המאמן הזה

לילי
לילי
07/10/2020 6:12:04

לא נמאס לך לקרוא לכולם טיפשים?
אני בטוחה שיש לך איי קיו של 160 וידע כדורסל של מינימום אנציקלופדיה, אתה לא חייב להשוויץ.

רועי ויינברג
07/10/2020 6:10:43

במחצית השנייה עד עכשיו לברון עם 11 נקודות (4 מ-4 מהשדה), 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, איבוד, 6+

NFS
NFS
07/10/2020 6:10:59

ספולסטרה ישן בעמידה

Smiley
07/10/2020 6:11:06

קבלת החלטות של מיאמי בהתקפה מזעזעת. הלייקרס בסוף מענישים

sroni741
sroni741
07/10/2020 6:11:25

למה הוא שומר את הצ'אלנג'ים, למשחק הבא ?

NFS
NFS
07/10/2020 6:14:45
הגב ל  sroni741

באמת לא ברור.
ווגל יעביר לו ולמאלון סדנה בפגרה.

מנחם לס
07/10/2020 6:11:35

ספו, שמע: באם, דנקן, קראודר, הירו, ובאטלר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דה שוט
07/10/2020 6:12:28
הגב ל  מנחם לס

נכון 🙂

דה שוט
07/10/2020 6:11:59

בינתיים אוליניק FMSP אבל יש תחרות. אדבאיו הירו ונאן. באטלר הפסיק לזרוק 🤷‍♂️

שגיא נאור
07/10/2020 6:12:02

ההתקפה של מיאמי כל כך מוגבלת כשבאטלר לא מקבל את השחקן שהוא רוצה עליו.

מנחם לס
07/10/2020 6:12:05

דנקן זה רובינסון כמובן

צ'יקו
07/10/2020 6:12:28

הגבה יכול לקבל כינויים חדשים בעקבות הסדרה
סתום העין. השפתיים. מטרייה על שפם

sroni741
sroni741
07/10/2020 6:12:41

שטיות כאלה של מיאמי, פשוט אסור לעשות.

שי אבן צור
07/10/2020 6:12:54

וואלה איך באטלר אוהב את הירו…

שגיא נאור
07/10/2020 6:13:03

דראגיץ' באמת חסר ממש ברגעים האלה כשחייב עוד שחקן יוצר לידי באטלר.

לילי
לילי
07/10/2020 6:14:38

+1

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:13:04

אוליניק הראה בדיוק למה הןא לא משחק בחמישיה
כל משחק יש לו את העבורה המטופשת לזריקות. למרות שאני לא בטוח שהןא יותר מליטף את מוריס בזריקה.
.
מיאמי זה פשוט לא כדורסל של גמר נבא, לא יעזור.

דה שוט
07/10/2020 6:16:34

היום הם חזקים חבריקו. משאירים הכל על המגרש. הלייקרס חיות בהגנה. לא קל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:17:23
הגב ל  דה שוט

אנחנו בכדורסל, לא mma. זה לא רק מאמץ

מנחם לס
07/10/2020 6:14:43

הוא שם את החמישייה 'שלי'. עכשיו שיתחילו לנוע

רועי ויינברג
07/10/2020 6:15:18

תחושה שדיוויס לא חוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם הצגה לנוח ולמשוך זמן

דה שוט
07/10/2020 6:15:24

קארוסו עם גליץ׳ זה צריך להיות צהוב

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 6:15:56

יקום כמו נמר
במקרה הכי גרוע לברון יארגן לו קוקטייל של מרק רוסנובסקי

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:18:55

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

שי אבן צור
07/10/2020 6:16:29

וואי וואי
יש מצב שקארוסו גמר ת׳סדרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו זה השחקן הכי טוב ליריבה סהוא על המגרש לא מסוגל לקלוע ופוצע את דיוויס אולי חח למרות שנראה לי הגבה סתם עושה הצגות לנוח ופרצופים סובלים למד מהשיקצה

Ido5
Ido5
07/10/2020 6:18:00

הכי טוב ליריבה? בהרבה מהלכים היום הוא שמר על הלייקרס בחיים

שגיא נאור
07/10/2020 6:16:41

אולי מהלך על הסדרה – יתרון 6, שלשה פנויה של מוריס לא נכנסת, דיוויס נופל וההיט עם שלשה בצד השני שמורידה ל-3. עדיין יש משחק.

לילי
לילי
07/10/2020 6:17:52

מהפרש 9 פוטינציאלי ל3 בפועל.
אחחח בטח ווגל בוכה על הספסל

Smiley
07/10/2020 6:16:51

למרות שזה היה גליץ' רציני מקרוסו… לפעמים נדמה שדיוויס עשוי מפורצלן שכל מכה מפרקת אותו

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:16:57

אנתוני דייויס נפצע מקארוסין?

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:18:03

מצחיק שמאמן לייקרס בא בטענות לשופטים, לא הם עשו את העבירה ולא שחקני מיאמי..
למד משהו מהמלך.

asaf
07/10/2020 6:17:21

להירו אין אלוהים אבל יש אשכים מברזל …הילד לא מתבייש..

שי אבן צור
07/10/2020 6:18:04

הירו השחיל עוד שלשה
אני אופטימי

מנחם לס
07/10/2020 6:18:06

הירו עכשיו 2 מ-2 מה-3 אחרי כל ההחטאות. עכשעיו שהוא ורובטינסון יתחילו עם שלשות. רק שלשות או פאסט ברייק, אבל צריך תנמועה בהתקפה!!! תנועה!!! תנןעה!!!

עמיחי קטן
07/10/2020 6:18:31

הלייקרס קבוצה טובה יותר על הנייר גם בלי דיוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂

TheBirdMan
TheBirdMan
07/10/2020 6:19:03

יאללה מיאמי!!!!

דה שוט
07/10/2020 6:19:11

וואו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיוויון 19במאבק על הfmvp

רועי ויינברג
07/10/2020 6:19:42

דיוויס חזר, אבל גם מיאמי!

דה שוט
07/10/2020 6:20:10

לברון נגד העולם

שי אבן צור
07/10/2020 6:20:36

הלברון הזה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת למלך אם כבר עושים עבירה מה אתם נותנים לו לזרוק 😂😂

אדם על ירח
אדם על ירח
07/10/2020 6:21:04

איך לברון עושה את זה
כאילו מישהו משך את הכדור למעלה

רועי ויינברג
07/10/2020 6:21:11

כל ה-5 של הלייקרס סימנו צעדים ביחד

שי אבן צור
07/10/2020 6:21:14

Go Heat!!!

רועי ויינברג
07/10/2020 6:21:31

תגובה 207

דה שוט
07/10/2020 6:21:50

פופ האיש שלי 💪💪

מנחם לס
07/10/2020 6:22:05

הפאול היה לפני הצעדים

שי אבן צור
07/10/2020 6:22:27

אהבתי את העבירה הזאת על לברון

רועי ויינברג
07/10/2020 6:22:35

אגב אני לא זוכר של מי היה הרעיון למספר את התגובות (מנחם? יאיר? מידן?) אבל הוא היה ממש טוב

TheBirdMan
TheBirdMan
07/10/2020 6:22:42

קראודר כזה גבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס השיקצה גם לקח fmvp לגבה מתחת לגבה

רועי ויינברג
07/10/2020 6:23:34

תגובה 207 מכה שנית

רועי ויינברג
07/10/2020 6:24:14

לברון עוד יסיים עם 30

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה היה לוקח ריב

דה שוט
07/10/2020 6:27:12

😂😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח אין ריב למיאמי מביך איפה אדביו😂😂

שגיא נאור
07/10/2020 6:24:16

תעשו כבר בוקס אאוט!!!!!!

TheBirdMan
TheBirdMan
07/10/2020 6:24:28

קראודר מפרק ללברון את הצורה

Smiley
07/10/2020 6:24:56

ריבאונד… ריבאונד…. ריבאונד…. משלשות אלו ריבאונדים ארוכים

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:25:02

רונדו השחקן הכי חכם במגרש ובעצם אולי סגר אותו בשתי פעולות חכמו, קודם ריבאונד ואחרי זה לתפוש את לברון ולהרגיע אותו…

רועי ויינברג
07/10/2020 6:25:05

הירו ברבע הרביעי מוריד את העצבים של 36 הדקות הקודמות כל משחק

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 6:25:05

אין ריבאונד
שיכניסו את האסלם

צ'יקו
07/10/2020 6:25:08

יאללה שיהיה מכות כבר

דה שוט
07/10/2020 6:25:39

איזה מתח אני מתעלפת

שי אבן צור
07/10/2020 6:25:40

מיאמי תנצח
לא יעזור כלום

מנחם לס
07/10/2020 6:25:42

הדוק יודע על מה הוא מדבר!!!!1111111

NFS
NFS
07/10/2020 6:26:01

אוי מיאמי מיאמי..
מה עם הריבאונד?

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 6:26:39

הירו לא מתעורר לפני הרבע האחרון

מנחם לס
07/10/2020 6:26:51

כל מה שהירו ורובינסון צריכים זה להיכנס לתלם. אני שמח שספו הבין זאת ונותן להם לשחק את כל הרבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה קארוסו לא בקלאץ? באסה להיט פחות נגר

שגיא נאור
07/10/2020 6:27:19

ייגמר איך שייגמר – כל הכבוד להיט. מראים המון resilience

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:28:31

יקבלו מדליה על השתתפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לחיצות ידיים וחיבוק מהמלך. במזרח רגילים לזה

עמיחי קטן
07/10/2020 6:27:30

משחק צמוד כמו שמשחק פלייאוף צריך להיראות, אבל בלי האיכות ברמה הנדרשת ממשחק גמר.
כיף לראות ויהיה עוד יותר כיף אם מיאמי ינצחו.

עגל
07/10/2020 6:30:32

משחק מעולה עם המון איכות.
גמר נבא זה דם יזעודמעות, ככה צריך להיות

רועי ויינברג
07/10/2020 6:27:45

לברון ג'יימס בצד אחד, טיילר הירו בצד שני. השאר ניצבים

שגיא נאור
07/10/2020 6:28:36

איזה ביצים. או שיש לך או שאין

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:33:37

ביזיון של הגנה של מיאמי
הורסים למיאמי ורןבינסון משחק היסטורי

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 6:28:40

לברון ברבע הזה כמו מרקוס סמארט
זורק שלשות מהחצי ושובר את הקרש

רועי ויינברג
07/10/2020 6:28:42

האפקט של הצרחה אחרי כל החטאה של מיאמי מעצבן

shadow
shadow
07/10/2020 6:29:28

שכחו את הקמע סולומון היל על הספסל

אדם על ירח
אדם על ירח
07/10/2020 6:29:30

207

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייאוף פופ סוגר את הסיפור

Smiley
07/10/2020 6:30:04

KCP מושמץ תמידית אבל הלייקרס כנראה ידעו למה להשאיר אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

פלייאוף פופ חביבי. יש!שחקנים של 82 משחקים ויש של גמרים

Smiley
07/10/2020 6:37:02

ספר את זה לפלייאוף פי

שגיא נאור
07/10/2020 6:30:12

פופ תותח היום

דה שוט
07/10/2020 6:30:19

וויי וויי פופ מיי מאן 😱😱😱

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 6:31:02

אויי כמה שאני מתעב את קולדוול פופ

מנחם לס
07/10/2020 6:31:08

KCP הוא הקנון הערב של הלייקרס

דה שוט
07/10/2020 6:31:24

המגרשים שוב מוארים 🤦‍♂️

עגל
07/10/2020 6:31:33

לברון פשוט מחסל את מיאמי
הייתם צריכים להשאיר אותו אצלכם, היה יותר פשוט

רועי ויינברג
07/10/2020 6:32:12
הגב ל  עגל

חד משמעית

רועי ויינברג
07/10/2020 6:31:43

עכשיו ספו צריך להשתמש בצ'לנג'

asaf
07/10/2020 6:32:09

אין הזדמנות שמיאמי לא פספסה עד עכשיו במשחק הזה.
אגב להתקפה של מיאמי בדקות האלה אפשר לקרוא הירו בול?

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:32:22

אחחח גיימי
אם היה הולך על שתיים במקום השלשה הזו, לא היה מחטיא ולא היתה שם צתפרצת עם השלשה של פופ.

דה שוט
07/10/2020 6:32:45

מנחם החמישיה שלך לא שומרת

NFS
NFS
07/10/2020 6:32:46

ספו תקשיב-
הלייקרס במעבר הכי מסוכנים.
לא צריך 3 שחקנים על לברון כש-kcp פנוי בפינה לשלשה.
סדרה שלמה ומיאמי עדיין מתקשים להגן על השלשות האלו..

רועי ויינברג
07/10/2020 6:33:00

הם אשכרה חוזרים מהלך וחצי אחורה עכשיו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייאוף פופ fmvp

שגיא נאור
07/10/2020 6:33:36

התקפות מזעזעות וההגנה של רובינסון קטסטרופה

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 6:33:39

ג'ימי בורח מהכדור בדקות האחרונות

asaf
07/10/2020 6:33:43

ובסוף להפסיד לקלדוול פופ

מנחם לס
07/10/2020 6:33:54

את הסקרין הפשוט הזה שנתן לרונדו כניסה וסל הוא דבר שההיט לא עושים.

צ'יקו
07/10/2020 6:34:02

איזה עצבים עם מיאמי!!

רועי ויינברג
07/10/2020 6:34:21

יש משחק

shadow
shadow
07/10/2020 6:34:45

חחחחח אחרי זה מתפלאים שהרייטינג בירידה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו רועי אתם שייכים למעמד או לא? טובים בשביל לחבק את המלך וללחוץ ידיים. אדביו לא לקח ריב 1 בקלאץ

רועי ויינברג
07/10/2020 6:36:24

שייכים למעמד. ניצחו משחק אחד והיו מנצחים את זה אם היו פחות מטומטמים בלי דראגיץ' ועם רבע אדביו. יותר מזה, יחזרו לגמר לפני שהבחור מהתמונה שלך יגיע אליו אם הוא בכלל יגיע אליו באטלנטה

דה שוט
07/10/2020 6:35:04

קראודר נעליים שחורות

מנחם לס
07/10/2020 6:35:13

אף שלשה של מיאמי אינה חופשיה. עת\צוב

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 6:35:19

הביצים של המדינה

רועי ויינברג
07/10/2020 6:35:28

איזה ווינר הרונדו הזה

שי אבן צור
07/10/2020 6:35:43

יאללה מיאמי
לא לוותר!!!

דה שוט
07/10/2020 6:35:59

תמא תמא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך רונדו עובר כת אדביו ו2 נק קל בלייאפ 😂😂

Ido5
Ido5
07/10/2020 6:36:32

דייויססס

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:36:37

ללברון כבר אין כח

מאיר אריאל
מאיר אריאל
07/10/2020 6:36:38

איזה חרא
חרא
חרא
חרא

shadow
shadow
07/10/2020 6:36:43

לברון קיבל בלה גרויין

מנחם לס
07/10/2020 6:36:45

לילה טוב

עמיחי קטן
07/10/2020 6:37:08

הלייקרס ינצחו בזכות העובדה שלברון הפסיק לגעת בכדור ודיוויס שמר על באטלר

שי אבן צור
07/10/2020 6:37:12

איזה באסה…

trusttheprocess
trusttheprocess
07/10/2020 6:37:16

ג'ימי לא מסתכל אפילו על הסל בדקות האחרונות והלייקרס שורפים את רובינסון בהגנה
גייס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדביו המטלית כל הנק עליו חח

עגל
07/10/2020 6:37:26

ההגנה של הלייקרס סגרה את המשחק
השלשה של דיוויס זה בונוס, אבל קודם כל זו ההגנה

לילי
לילי
07/10/2020 6:37:36

היה כיף!
לילה/ בוקר טוב לכולם 😕

דה שוט
07/10/2020 6:37:38

לברון שרד את זה. יש אליפות, יש FMVP

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:37:49

תמ"א טקס

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:38:14

דייוויס פיינל MVP

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:39:20

לברון יחבק את אובראיין בפעם הרביעית ויבכה.
אמא עשיתי גם את זה, ממוש אני גיבור ישראל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום יבכה הוא כבר בכה ב12 בהצגה.
יגיד קובי דיז איז פור יו!!! יו אר ויד אס!!
אול דה בלאק ויקטמז פרום פוליס שוטינג דיס איז פור יו! גו ווט פור יורסלבס!! יו אר מור דאן א ווט.

רועי ויינברג
07/10/2020 6:38:15

טוב, נגמר. מיאמי הייתה צמודה מאוד רוב המשחק ויכלה לנצח עם ניהול יותר טוב של ספולסטרה ופחות קריסה של השאר, אבל אני לא חושב שינצחו את החמישי. עשו הגנה טובה מאוד על דיוויס והתקפה קצת יותר מקורית הייתה אולי גם מצליחה לנצח משהו. כן שייכים למעמד, אבל הרבה יותר חלשים מהלייקרס

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:42:22

ספולס היה בסדר גמור
לקח פסקי זמן בזמן, עשה מה שיכל אבל ההגנה של הלייקרס מצוינת ובמיוחד דייויס.
שחקני מיאמי עשו יותר מדיי טעויות. מניח שמיאמי איכשהו יקחו את הבא אבל יפסידו במשחק השישי.

NFS
NFS
07/10/2020 6:44:37

100+

asaf
07/10/2020 6:38:17

ברכות לאוהדי הלייקרס באתר על אליפות ראשונה מזה עשור.

shadow
shadow
07/10/2020 6:38:53

לברון כרגיל נעלם במאני טיים רוכב על הנתינים שלו. ריי אלן אול אובר אגיין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שימו לב שכל הנק של הלייקרס היו על אדביו גם שהוא הפקיר את הריב וגם השלשות שלברון תקע אי שם היו עליו.
איזה שלשה דיוויס שם לו בםרצוף חח.
מיאמי נגרים מידי. גימי ברח מהכדור בסוף וההיט פשוט חרבנו בריב.
דה שוט הבירה מתקרבת

D_Wade
D_Wade
07/10/2020 6:40:10

איזה פראיירים. הגנה רצחנית של הלייקרס וזה ייאמר לזכותם אבל למיאמי היו אינספור הזדמנויות לברוח.

ההצבה של דיוויס על באטלר הוציאה אותו מהמשחק, לספולסטרה הפתרונים. מה שכן, יש עוד על מה לשחק, זה לא גמור בכלל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:40:33
הגב ל  D_Wade

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  D_Wade

😂😂😂 אוהב את האופטימיות שלך

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:40:10

בלה בלה בלה מחמאות למיאמי.
פרט ל2012 ו2006 לא הפסדתי גמר קרוב ל20 שנה וזו הקבוצה הכי חלשה שראיתי בגמר.

erez
erez
07/10/2020 6:42:51

כנראה שהפסדת את הגמר של ל.א נגד הנטס ונגד פילדלפיה….

asaf
07/10/2020 7:18:28
הגב ל  erez

או את קליבלנד-ספרס של 2007…

NFS
NFS
07/10/2020 6:40:47

הלייקרס גדולים על מיאמי, אין מה לעשות.
במאני טיים הם כל כך יותר מנוסים.
kcp- מאני. אחלה פלייאוף.
fmvp- זה של לברון, אלא אם כן דיוויס עם 50 נקודות במשחק החמישי (לא יקרה).

דה שוט
07/10/2020 6:41:13

לא נעים להגיד אבל נהניתי מהלייקרס היום. איזו הגנה. כמו בימים היפים. לברון העז. פופ איז מיי מאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

קיבלת עונש יום אחד להיות במשרדי טנש

דה שוט
07/10/2020 6:52:19

תקשיב הם שומרים. היחידים בליגה. זה יפה לראות.

עמיחי קטן
07/10/2020 6:41:40

קבלת ההחלטות של לברון ברבע הרביעי הייתה יותר גרועה מלשים 1000$ על מיאמי בסוויפ

שגיא נאור
07/10/2020 6:41:49

פופ ניצח את המשחק עם השלשה והחדירה על רובינסון שהוא פשוט בור בהגנה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:42:16

מחמאות להגנה של הלייקרס, אבל זה לא ככ קשה לשמור על התקפה ככ אבל ככ מוגבלת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התקפה שחוץ מגימי איש לא יכול לעבור קונוס הכל חסימות וקאץ אן שוט

דה שוט
07/10/2020 6:53:32

גם נכון אבל הרבה תנועה והאנד-אוף (כפי שציין גילרי) קשה לשמור על זה

עמיחי קטן
07/10/2020 6:42:24

מכיוון שאני מכיר את העסק, לברון כנראה יקבל את הפיינלס MVP. מכיוון שצפיתי בסדרה – דיוויס הוא זה שצריך לקבל ובפער די משמעותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שלברון יקבל בשנייה שהמספרים צמודים אין לדיוויס סיכוי למרות שהוא הגנה של איש אחד מביך שנתנו ליאניס את שחקן ההגנה במקומו.

גיא רוזן
07/10/2020 6:45:21

היום לברון היה השחקן מס' 1 , ובהפרש.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:50:50
הגב ל  גיא רוזן

בסדר, לא ציפינו לקבל דעה אחרת ממך

דה שוט
07/10/2020 6:54:47
הגב ל  גיא רוזן

נכון. אבל לא בהפרש. דייוויס הרג את ההיט, לקח להם את הצבע

רועי ויינברג
07/10/2020 6:57:36
הגב ל  גיא רוזן

בהתקפה כן. בהגנה דיוויס שיתק לגמרי את באטלר (ואחרי זה את כל הצבע)

עמיחי קטן
07/10/2020 7:09:53
הגב ל  גיא רוזן

ממש לא. הוא היה לפרקים הכי טוב בהתקפה, וכך גם בשקלול הסופי, והיה סביר בהגנה, אבל הדומיננטיות של דיוויס בהגנה הייתה גדולה יותר משמעותית.
זה אמנם לא אומר המון, אבל בדקות של דיוויס הלייקרס היו ב-+17, ואילו באלו של לברון הם היו במינוס 2.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:47:17

+ 100
לפחות על ההגנה המעולה שלו. הפר שלו חיובי ושל לברון שלילי. הוא נתן 4 גגות במשחק הזה והיה כמעט בלתי אפשרי לקלוע עליו באיזור הצבע.
אין צדק בעולם?

NFS
NFS
07/10/2020 6:54:26

חיים, אפילו אתה לא מאמין לעצמך.

עמיחי קטן
07/10/2020 7:10:53
הגב ל  NFS

אני חושב שהתכוונת לומר את זה לעצמך. לברון לא היה קיים בקלאץ', וזה מה שהעניק ללייקרס את הבריחה האחרונה.

שגיא נאור
07/10/2020 6:43:58

נתון מפוקפק אבל לברון הלילה 2- דיוויס 17+

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:47:57

לא מפוקפק ולא מקופקפ ולא נעליים.

דה שוט
07/10/2020 6:55:43

נגמר הבלוג החי אסור להגיד נעליים…

עגל
07/10/2020 6:44:01

כמה חבל על מיאמי האלה. איזויופי של קבוצה.
כל אחד יודע מה צריך לעשות, יודע איפה האחרים, ומשחקים בזרימה. חסר לה כוח אש והיאקצרה.
אם רק דראגי.' היה משחק אולי המצב היה שונה.
הלייקרס גם יופי של קבוצה, יש לה יותר סטאר פאור זה ברור אבל הזהות החשובה היא מלחמה והגנה. ברבע הרביעי זה היה סיוט לשחק מולם ולשים את הכדור בסל.
ויש להם את לברון שהוא עדיין השחקן הטוב בליגה ולמרות טעויות פה ושם הוא יודע מה צריך לעשות במאני טיים.

גיא רוזן
07/10/2020 6:44:07

תענוג של משחק!
.
יש רק דבר אחד לקחת מהמשחק הזה הלאה –
קללת באטלר חיה נושמת. שוב לא חוצה את רך ה-25 ב-2 משחקים רצופים.
לא שזה משנה את העובדה שהוא היה נהדר הלילה.

צ'יקו
07/10/2020 6:47:09
הגב ל  גיא רוזן

גיא, הבנאדם קלע בסדרה 23 25 40 22 והקללה שלו עדיין נחשבת. מסר 5 13 13 9 ועדיין הקללה נחשבת. הוא לא שוטר, הוא לא קובי הוא עושה מה שצריך ממנו

NFS
NFS
07/10/2020 6:47:47
הגב ל  גיא רוזן

תענוג? סבל מתמשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

תענוג של האחד הוא סבלו של האחר.
זה לא השנה שלנו בללל. הולכים מדדים וחפויי ראש.

דה שוט
07/10/2020 6:56:38
הגב ל  גיא רוזן

לא נהדר ולא מכנסיים נעלם באמצע הרבע השני.

עמיחי קטן
07/10/2020 7:30:41
הגב ל  גיא רוזן

היה משחק נחמד לצפיה, אבל היו רגעים קשים. זה לא סותר את האכזבה מהתוצאה ואת זה שבאטלר היה בינוני אחרי הרבע הראשון המצוין.

shadow
shadow
07/10/2020 6:44:36

לברון ודיוויס עם 8 מ 16 מהשדה רק שלברון עם פלוס 8 זריקות ו 6 קליעות מהעונשין.
רק שבנט רייטינג לברון 2- ודיוויס 17+ FMVP עלק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

ברור לך שזה שלו כן? נעול בכספת כבר.

דה שוט
07/10/2020 6:57:31
הגב ל  shadow

קלע יותר – זה מספיק להם בפרונט אופיס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

בדיוק הם רואים רק בוקס!סקור אפילו לא צופים בסידרה.

עמיחי קטן
07/10/2020 7:11:48

הם עושים מה שטוב לשיקצה. זה הכלל

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
07/10/2020 6:44:45

רונדו הווינר גמר את מיאמי.
בדקה האחרונה סל של רונדו פלוס אסיסט לדייויס
ישששששששששששששששששש

sroni741
sroni741
07/10/2020 6:46:58

הסיפור פשוט, במינוס שתיים, באטלר שבארבעה משחקים כמעט ולא זרק מהשלוש זורק שלשה טיפשית , ומנגד מקבלים שלשה של פופ, ואח"כ לא זורקיןם בזמן. כאן נגמר המשחק. אח"כ עוד מקבלים לייאפים קלים על רובינסון. אבל הסיפור של המשחק זה טעויות של חוסר באינטליגנציית כדורסל אצל מיאמי וההחטאות של זריקות קלות מאוד לשלוש. נתנו הכל בהגנה ושיחקו טוב, אבל זה לא הספיק עם סיום כזה לא חכם והגנה עם רובינסון לא מספיק טובה. גם ריבאונד ההתקפה של הלייקרס ברבע האחרון היה משמעותי. זהו נגמרה הסדרה היום, היו למיאמי מספיק הזדמנויות לברוח, לקלוע יותר טוב וגם בסיום דברים קטנים כמו לתת אנד ואן ללברון, ובחירת זריקות רעה עלו לה במשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

למה טפשי? היה לבד זרק שלשה מצויינת

sroni741
sroni741
07/10/2020 6:57:46

שחקן עם אחוזי שלשות כמו שלו, עם בקושי שתי שלשות באיזה תשע משחקים אחרונים, לוקח שלשה זו טעות איומה, גם אם זו זריקה נוחה, יכול היה לעשות משהו אחר כי תמיד יתנו לו ויעדיפו שהוא יזרוק משם .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

סטט זה שטויות. מה היה קודם לא מעניין. אם היה קולע היומאומרים הוא גדול.
הוא הרגיש שהוא יקלע הייתה זריקה פנויה ומצויינת. בתור מאמן הייתי צועק לו לזרוק מיד.
זה לא מה שהפסיד להם אלא הריבאונדים בהגנה שלא לקחו שעה ועבירות טפשיות ששלחו את הלייקאס לקו בנק מתנה.

NFS
NFS
07/10/2020 6:50:10
הגב ל  sroni741

לגמרי. זריקה הזויה ולא במקום.
ולפני זה החטאת עונשין קריטית של הירו.
נראה שלמיאמי צריך להבריג איזה בורג או שניים שקצת רופפים.

דוקטור רזי הופמן
07/10/2020 6:51:37
הגב ל  sroni741

כן, כתבתי את זה למעלה.
זה והסיפור של רונדו והפעולות הנכונות שלו כולל החציצה בין לברון לקראודר כשלברון רצה לעשות בו שפטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המלך רגיל שמלטפים אותו. רראודר הקלינגון קיבל אצלי עוד סימן על המצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הבנתי מה המחמאות.להיט זוכרים את אינדי של רוי היברט ופול גורג הם הביאו לגיים 7 את חברי הבננה.
טובים לחיבוקים. תכלס עשו הרבה מעבר למצופה מהם העונה ועל זה מגיע להם חיבוק מלכותי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/10/2020 6:53:40

מיאמי יקסלו מדליה על השתתפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדליה ומחמאות

רועי ויינברג
07/10/2020 7:00:48

חוסר ניסיון יכול להכריע משחקים וסדרות. קמפיין פלייאוף מדהים של קבוצה אובר-אצ'יברית בטירוף שעברה 2 קבוצות עדיפות ממנה (בוסטון ומילווקי) והצליחה למתוח, בסגל מאוד חלקי, קבוצה עדיפה ממנה ב-2 מ-4 משחקי גמר עד עכשיו.
.
אנחנו נחזור לפה. מנוסים יותר, חכמים יותר, עמוקים יותר ובתקווה בפעם הבאה זה גם יגמר באליפות. השנה אף אחד לא ציפה להגיע כזה רחוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחזרו רק אם יאניס או כוכב אחר יחתום אצלכם. אחרת שכח מזה

רועי ויינברג
07/10/2020 7:07:58

עד 2025 מיאמי עושה גמר. מוכן להתערב על המבורגר לבחירתך

sroni741
sroni741
07/10/2020 7:03:52

ספולסטרה שומר את הצ'אלנג' שלו לסדרה הבאה כנראה.. לא ייאמן שמאמן לא משתמש בכלי הזה משחק שלם.

שגיא נאור
07/10/2020 7:07:00
הגב ל  sroni741

ספר לנו – מתי הוא היה צריך להשתמש בו?

sroni741
sroni741
07/10/2020 7:54:24

לפחות פעמיים, בעבירות – אחת חסימה על לברון שנשרקה עבירה, ואחת בשלשה של מוריס עם אוליניק שקפץ וניסה להתחמק מהמגע,. יכול להיות שהערעור לא מתקבל , אבל לא להשתמש בכלי הזה זה חבל.

רועי ויינברג
07/10/2020 7:04:59

ולכל אנשי "מיאמי מביכה ולא צריכה להיות בגמר":
.
2018 – קליבלנד מפסידה בהארכה, קליבלנד מפסידה ב-19 במשחק לא תחרותי, קליבלנד מאבדת יתרון ומפסידה ב-8, קליבלנד מפסידה ב-23. משחק וחצי תחרותיים, 4:0.
.
2017 – קליבלנד מפסידה ב-22, קליבלנד מפסידה ב-21, קליבלנד מפסידה ב-5 במשחק צמוד, קליבלנד קולעת כל זריקה בערך ומנצחת ב-19, קליבלנד מפסידה ב-9. 2.5 משחקים תחרותיים, 4:1.
.
2014 – סן אנטוניו מנצחת ב-15 עם שוד המזגן הגדול, מיאמי מנצחת ב-2, הספרס מנצחת ב-19, הספרס מנצחת ב-21, הספרס מנצחת ב-17. 5 משחקים, מתוכם 1.5 תחרותיים.
.
2009 – הלייקרס מנצחים ב-25, הלייקרס מנצחים בהארכה, אורלנדו מנצחת ב-4, הלייקרס מנצחים בהארכה, הלייקרס מנצחים ב-13. שני משחקים מאוד חד-צדדיים, הראשון נגמר בפאקינג 25 הפרש.
.
2020 עד עכשיו – הלייקרס מנצחת ב-18, הלייקרס מנצחת ב-10, מיאמי מנצחת ב-11, הלייקרס מנצחת ב-6. רק המשחק הראשון ואולי גם השני (כשהתוצאה בו קצת משקרת) מאוד חד צדדיים. לא כל גמר זה 4:2 או 4:3. לא גמר צמוד, אבל לא הגמר הכי חד צדדי שהיה כמו שמנסים לתאר. מיאמי לא תפאורה

עמיחי קטן
07/10/2020 7:16:59

זאת שאלה של תחילת הסדרה. כשסדרה מתחילה עם 2 ניצחונות קלים יחסית של אותה הקבוצה צריך לקרות הרבה כדי שנקבל תחושה של סדרה תחרותית. כאן קיבלנו את זה באופן חלקי, כי היה משחק צמוד, אבל הלייקרס היו בשליטה.
ב-2018 השאלה היחידה הייתה האם יהיה סוויפ או לא, ב-2017 ידענו שקליבלנד שווים יותר מ-2 תבוסות, ולכן הייתה אמונה בסדרה תחרותית, ב-2014 הסדרה התחילה מאוד צמוד, ורק במשחק 3 קיבלה טוויסט, ב-2009 היו לנו 2 משחקים עם הארכה, ועוד אחד שהוכרע בשניות הסיום.
הבעיה כאן היא שהיה ברור שהלייקרס ינצחו 4- 0 או 4- 1 וזה בדיוק מה שהולך לקרות כנראה, ככה שיש תחושה אנחנו לא מקבלים תמורה.

רועי ויינברג
07/10/2020 7:21:20

יכול לקבל את זה (ואני כמובן לא אובייקטיבי). התחושה שלי לפני הסדרה הייתה שיצליחו לנצח משחק אחד ופשוט לנסות להנות כמה שאפשר כי מיאמי לא באמת ברמה של אלופה. אבל מביך זה לא

עמיחי קטן
07/10/2020 7:29:12

עם זה אני מסכים לצערי. הלייקרס לא אותגרו מספיק בפלייאוף, וכנראה שגם הגמר הזה לא שונה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:42:23

וואי וואי וואי
דייויס נראה פצוע לפחות בקצת
לכו תדעו לאן זה יכול להגיע
למרות שמיאמי באמת עשתה הרבה כדי לא להפסיד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:43:25

רןעי שים לב תגןבה 529.1.1 התאריך ןהשעה לא קשורים