ג'ימי באטלר מנצח את הלייקרס, 2-1 בגמר / רועי ויינברג

מיאמי היט (1) 115-לוס אנג'לס לייקרס (2) 104

משחק עצום של ג'ימי באטלר – 40 נקודות, 13 אסיסטים, 11 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות – נתן למיאמי ניצחון ראשון בסדרה.

מיאמי פתחו את המשחק עם הגנה טובה שהובילה ל-9 איבודים של הלייקרס ויתרון 9-22 מפתיע של ההיט (04:16 לסיום הרבע הראשון). הגנה נהדרת של הלייקרס, בשילוב יום רע בהתקפה של שתי הקבוצות, הפכה את הקערה והובילה לריצת 20-6 שנתנה את היתרון ללייקרס.

סל רדף סל ברבע השני עד לריצת 9-0 מוצלחת של מיאמי בהובלת ג'ימי באטלר וג'יי קראודר. הם הגיעו ל-37-44 באמצע הרבע השני. ההיט הצליחו לשמור על יתרון מפתיע במחצית ולעלות ל-54-68 בתחילת הרבע השלישי עם ריצת 0-10 ב-4 הדקות הראשונות של הרבע. הלייקרס הצליחו להוריד להפרש חד-ספרתי, אבל דקות נהדרות של באטלר החזירו את ההיט ליתרון דו ספרתי (70-81) 2:48 לסיום הרבע השלישי.

בשלב הזה, כשג'יימס על הספסל (אחרי שהיה הטוב בשחקני הלייקרס), אנטוני דיוויס התעורר והצליח להוריד את הלייקרס ל-80-85 בסיום 36 דקות של כדורסל. הלייקרס פתחה את הרבע הרביעי עם ריצת 11-4, הודות ל-3 נקודות ו-3 אסיסטים של לברון ג'יימס. שניים מתוכם היו למרקיף מוריס שקלע 2 שלשות ברצף מהפינה. 91-89 לייקרס, 08:56 לבאזר.

באטלר ואוליניק לא התרגשו והפכו את היתרון ל-91-97 בריצת 0-8 משלהם. הם הצליחו לשמור עליו במשחק אדיר של באטלר כל הדרך ל-97-105, 2:25 דקות לבאזר. 4 נקודות חשובות של באטלר הגדילו את היתרון ל-100-109 כשנשארה קצת יותר מדקה למשחק והצליחו לשמור עליו עד לסיום. הלייקרס קלעה 5 נקודות ב-4:30 דקות (05:01 עד 24.7) בשלב מכריע במשחק.

במיאמי באטלר היה עצום עם 40 נקודות (14 מ-20 מהשדה, 12 מ-14 מהעונשין), 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. אוליניק והירו (6 מ-18 מהשדה) קלעו 17 כל אחד, רובינסון 13 ב-12 זריקות וקראודר קלע 12 נקודות עם 8 ריבאונדים.

אצל הלייקרס לברון הוביל עם 25 נקודות ב-16 זריקות בלבד לצד 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-8 איבודים. מוריס (5 מ-11 מהשלוש) וקוזמה (4 מ-8 מהשלוש) קלעו 19 כל אחד, דיוויס 15 ב-9 זריקות עם 5 ריבאונדים ו-5 איבודים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 153 תגובות

    1. ועוד של אוהד? בפיינלס? שעסוק בלצרוח על רובינסון והירו, להפציץ את הבלוג החי באנטי ניחוסים, ומדי פעם לוודא שדפיקות הלב לא מצריכות אמבולנס?

  1. תודה לרועי , שמסתבר שבכלל כתב את התסריט של המשחק אתמול בבוקר והעביר לסילבר. רק כך אפשר להסביר את המהירות של הסיקור.
    אה, ואת זה שמיאמי ניצחו. בלי באם ודראגיץ'.
    כמובן שחלק מרכזי במשחק היום הייתה בעיית העבירות המוקדמת של דיוויס.

    1. אה סידרו לדיוויס עבירות מוקדמות? הם לא הבינו זה היה צריך להיות שהלייקרס מובילים ב20 לפחות. לפחות הבוס מרוצה מעליית הרייטינג ועוד פרסומות אז לא יקבלו עונש.

  2. כמה רשמים מהמשחק:

    1. דיוויס היה מנותק לגמרי, נכון, אבל בתחילת המשחק כשקראודר שמר עליו, במקום לחכות שהכדור יגיע אליו ולשבור את הראש איך חוסמים את המפלצת הזאת – הוא היה קרצייה במטרה לעצור את המסירה מלכתחילה. אם הכדור בכל זאת הגיע אליו זה מיד הפך לדאבל טים ודיוויס הוא עדיין לא לברון.

    2. הירו ורובינסון ממשיכים להחטיא אבל היום הם לפחות זרקו לשם שינוי. עם הניצחון הביטחון יעלה ובתקווה שגם האחוזים. היה חשוב שהם לפחות ינסו.

    3. הלילה ראינו את באטלר מעורה הרבה יותר בשמירה על לברון מבדרך כלל. עבד לא רע עם כמה שריקות צעדים, עבירות תוקף והגנה מעולה באופן כללי. שווה להמשיך עם זה.

    4. על באטלר כבר הכל נאמר בפן השלילי (דווקא). לא סקורר, לא מנהיג, טראבל מייקר. הוא מאכיל אנשים כובעים בסדרה הזאת. היום הוא ליטרלי השאיר הכל על הפרקט וסיים עם שורה סטטיסטית מפלצתית. מה שיפה זה שהוא לא כפה את עצמו, ניהול משחק מדהים ולקיחת אחריות כשצריך. כמו שמצופה מהכוכב של הקבוצה.

    זה הרבה מעבר לזה כשמדברים על באטלר. אנשים שוכחים שמיאמי היא קבוצה די חדשה בסך הכל ושחלק גדול מהשחקנים בגמר הזה לא ידעו מה זה NBA עד לפני שנה בערך. פתאום הם מוצאים את עצמם על הבמה הכי גדולה שיכולה להיות, מול הסופרסטאר הכי גדול בעולם ב-15 השנים האחרונות שמייצג פרנצ'ייז עוצמתי וכל זה קורה בלי שני שחקני חמישייה משמעותיים. קל לכעוס על הילדים האלה שמפשלים במאני טיים, אבל רבים וטובים מהם נכשלו.

    ג'ימי מתחילת הסדרה מתעקש להזכיר כל הזמן שמיאמי לא באה להוות שטיח ללייקרס, שהיא יכולה. הוא אמר את זה לפני המשחק הראשון, ואחרי ההפסד הראשון, וגם אחרי ההפסד השני. היום באמת ראינו קבוצה שמאמינה יותר בעצמה, מתאבדת על כל ריבאונד ומסתכלת ללייקרס בלבן של העיניים, גם אם האחוזים לא היו טובים. עכשיו כשזה סוף סוף קרה נותר לקוות שמיאמי מסוגלת להוציא מעצמה עוד משחקים כאלה, ושבאם את דראגיץ' יחזרו להמשך הסדרה.

    לילה טוב לכולם

    1. מסכים איתך על ארבעת הנקודות, אולי קצת פחות על 2: אני מאמין שרובינסון לא צריך לקבל דקות אם הוא לא קולע, אבל הלייקרס וכל קבוצה בליגה שולחת עליו שומר בכל מצב בערך. זה משחרר את הצבע לבאטלר.
      .
      באטלר מדהים. הלוואי שאדביו יחזור להמשך הסדרה ואיכשהו יהיה 2-2, אני לא הכי אופטימי, אבל הוא עצום. יש מצב שכבר עכשיו הוא השחקן השלישי או הרביעי הכי גדול בהיסטוריה של ההיט, תלוי איך אתה סופר את האסלם

      1. כך או כך רובינסון יקבל את הדקות שלו כי השמיכה קצרה. אנחנו יודעים מה הוא יכול לתת וגם מה הן המגרעות שלו. הוא שחקן שחי על זריקות קאצ' אנד שוט אבל הלייקרס עושים עבודה טובה בשמירה עליו ולא מאפשרים לו כאלה. בוא נראה אם ספו ימצא את הנוסחה להשיג לו את הזריקות שהוא אוהב. פה ההיעדרות של אדבאיו משחקת תפקיד משמעותי – בלי לבדוק, הוא אחראי על לפחות 30% מהשלשות של רובינסון העונה עם החסימות שלו.

        באטלר, מבחינה מקצועית, 12 רמות מעל האסלם. מבחינת תרומה לפרנצ'ייז הוא עוד לא שם אבל זה יגיע. אני בטוח שטביעת האצבע שלו תורגש גם אחרי שהוא כבר לא יהיה חלק מהארגון בזכות העזרה וההכוונה לצעירים וכל מה שהוא משדר. הוא מיאמי היט בכל רמ"ח איבריו וכיף גדול שהוא אצלנו.

    2. המשחק הכי גדול של באטלר בקריירה.
      ומה שמרשים במיוחד זה שמתבוננים בו משחק, ויודעים שיש לו עוד כזה בשרוול. זה לא איזה משחק בו הוא תפס יד לא הגיונית –
      הוא עשה את מה שהוא עושה טוב, פעם אחר פעם, במלוא הכוח. זה היה מרשים לצפייה.
      .
      (ואת זה כותב מי שלא חסך מבאטלר ביקורת לאורך השנים. יש רגעים בהם אני בשמחה אוכל את הכובע)

  3. תודה על הסיקור אבל הסיקור שאני באמת מחכה לו בקוצר רוח הוא הסיקור של The Pro במיוחד על המפתחות של מיאמי אבל גם איך לברון לבד סחב את הלייקרס לניצחון.
    אני בטוח שאם הוא יבקש עזרה מerez הוא יהיה מוכן לעזור לו עם זה.

  4. מיאמי עשתה הרבה דברים נכון – נאבקה על ריבאונדים, ערבבה בין כמה סוגי הגנות בעיקר בחלקים הראשונים של המשחק ולא הראתה סימן כלשהו של פחד או כבוד מוגזם ללייקרס. קבוצת ההתקפה שקלעה 124 ו-116 נקודות בשני המשחקים הראשונים נעצרה על 5 נקודות ב-4:30 דקות קריטיות ברבע האחרון כששחקנים הוציאו 190% מעצמם. מיאמי חטפה הרבה ביקורת, מוצדקת בחלקה, על הופעות מאכזבות בשני המשחקים הראשונים של הסדרה. הם הרוויחו המון קרדיט בניצחון הזה.
    .
    אפשר להאמין שאם באם אדביו ואולי אפילו גוראן דראגיץ' יחזרו במשחק הרביעי יהיה למיאמי סיכוי ל-2-2, אבל אל תטעו: יותר ממשחק נהדר של מיאמי זה היה משחק רע של הלייקרס. הם איבדו המון כדורים, 14 במחצית הראשונה, וראו משחק חלש של שני הכוכבים שלהם – אנטוני דיוויס לא הצליח להיות יציב להוציא דקות בודדות של נקודות בזמן שברבע האחרון לברון ג'יימס התחפש לג'ימי באטלר של המשחקים הקודמים ולא הצליח להשתלט על המשחקים: אחרי ששרקו לו צעדים פעמיים ברציפות הוא חיפש את המסירה ולא את הזריקה גם בדקות שבהן הלייקרס לא הצליחה להשיג נקודות.
    .
    נוסף לאיבודים של הלייקרס והחולשה היחסית בריבאונד (5 ריב' של דיוויס, 43:37 בכדורים החוזרים לקבוצה ארוכה יותר) ראינו את דני גרין וקנטביוס קלדוול-פופ ממשיכים לא לפגוע, הפעם עם 1 מ-11 משותף מהשדה, קליעה של פופ, ו-7 נקודות משותפות. אין סיבה ששניהם יפתחו או ימשיכו לקבל דקות משמעותיות במשחקים הבאים ואני מאמין שנראה תפקיד קטן יותר של השניים או אפילו דקות על הספסל.
    .
    בשורה התחתונה זה היה משחק עצום של באטלר ומשחק מזעזע של כל השאר, גם במיאמי וגם בלוס אנג'לס. הלייקרס התאוששו מהפסד לדנבר במשחק השלישי של גמר המערב עם שני ניצחונות רצופים וניצחו 4:1 בכל אחת מהסדרות שלהם. מיאמי הרוויחה הרבה כבוד והחזרה של באם יכולה להפוך את משחק 4 למרתק, אבל אין סיבה להאמין שיהיה משהו שונה הפעם.

            1. הוא מחליף אותם כמו גרביים…

            1. כולם היו בניו

  5. התאוריה של הגופיה ממשיכה להכות גלים. ג'ימי בסדרה אדירה. לאטס גו היט!!!
    29.3 נק, 7 רב, 10.3 אס. 1.6 חט.
    .
    תודה רועי! אחלה סיקור וניחוסים מוצלחים. כן ירבו

  6. אני בניתי על ניצחון אחד של מיאמי בסדרה בזכות הצגה של באטלר. רואים שלבחור אין שום רגשי נחיתות, גם לא מול הדרים טים.
    איזה כיף שההצגה הגיעה.

  7. תוצאה מפתיעה ומשמחת, אבל גם חד פעמית ולא משקפת – אין לדנבר סיכוי לעבור את יוטה.
    .
    תובנות מהרבע הרביעי:
    הלייקרס נראו לא ממוקדים. לא בדיוק ברור לי למה.
    באטלר היה מצוין.
    רובינסון היה חושך, אני חושב שהוא נשאר על הפרקט רק כדי שהשומר שלו לא יעזור בהגנה מול ג'ימי.
    טיילר הירו החצוף מתחיל להזכיר לי את מאנו.
    קלי אוליניק גבר אמיתי. וחכם.
    .
    התחזית:
    במשחק הבא אדאביו חוזר עם טריפל דאבל, ג'ימי ממשיך מאיפה שהפסיק הלילה (אצל תיבודו נהג לשחק שני משחקים רצופים, עם 7 דקות מנוחה ביניהם, ככה שיומיים מנוחה יותר מיספיקו לו), והסדרה בשיוויון. דייויס משתמש בטרנסלייט של הכרום כדי לתרגם את הופס לאנגלית, מתחיל למלמל "דה-שוט, דה-שוט", מטיח את האייפד שלו על כף ידו השמאלית של לברון, והאחרון נעדר מהמשך הסדרה. מיאמי גוברת על הלייקרס הפצועים וזוכה באליפות מדהימה. "אף אחד לא האמין בי… איזה חלום", פלט באטלר בדמעות בעודו נוטף שמפניה. "אף אחד לא האמין בי… איזה חלום", פלט דייויס בדמעות לאחר ש-80 נקודות שלו, במצטבר, במשחקים 5 ו-6, הספיקו על מנת לשכנע את הליגה לחרוג ממנהגה ולהעניק לו את ה-FMVP.

  8. דוויס 26- בדקות שלו על המגרש
    נעצר על 15 ו 5 ריבאונדים בלבד, זה מביך ולא מצופה ממגה סטאר
    הלייקרס שיחקו מצויין בדקות שהוא נח, עלו ל 91-89 ואז הוא חזר
    הוא ולברון הסריחו את הפארקט ברבע האחרון
    צחנה שאין לתאר
    הלייקרס קיבלה 19 מקוסמה ו 19 ממוריס, איזה בזבוז

    1. ממש בזבוז. 9 שלשות הם הכניסו ביחד, רק שגרין עם 0 עגול ו-kcp הצליח דווקא יפה (שוב לזרוק מהפינה ולפגוע בצד הקרש).

  9. מבסוט בשביל ציקו ורועי וגימי. תכלס 5 דק אחרונות ראיתי השמירה על גימי ממש בושה הייתה קליר פאת התקפה אחרי התקפה שהוא היחיד שקולע….לברון שכח את הדאבל טים על דמיאן הארדן ומורי? בטח יגיב משחק הבא 😂😂
    השיקצה ברח בקלאץ לא להרוס לעצמו את האפקטיבי.
    יש הסברים למשחק של דיוויס מחברי הטנש דווקא?
    עוד 3 למנייק 😂😂
    התחייבות בעינה עומדת. מיאמי מנצחת בסידרה גיא נותן לי כינוי לכל העונה הבאה וגראווטר שלי של האשך ושל יואל יהיה של גימי לכל העונה.

        1. במחצית הראשונה הוא פשוט לא נכנס למשחק. ההיט הפתיעו אותו עם ההגנה שלהם, והוא איבד כדורים מיותרים, ועשה עבירות (לכן כמעט ולא שיחק).
          במחצית השנייה, בדקות ללא לברון הוא דווקא חזר לעצמו,
          האמת?
          ברבע האחרון לברון עשה "דה שוט", וייבש אותו (ואת כל הקבוצה. לא משהו אישי…)

          1. ירידת מתח רצינית בגלל שאננות , הרבה אשמה על לברון שפשוט חירבן לנו את המשחק שוב ברביעי שהוכיח שהסטטיסטיקה שלו פשוט יותר חשובה לו מניצחון, איבודים זריקות מטווחים אסורים שהוא לא קולע, לא הגיוני שדיוויס לא יקבל כדור או שלא יריצו לו מהלך כל הרבע הרביעי וזה לא משנה בכלל העבירות תוקף ואיבודים שהיה לפני הוא כסקורר הטוב ביותר של הקבוצה.
            .
            הגנתית הלייקרס הסריחו את הפארקט ובמיוחד לברון ג’יימס לא יודע איך אפשר לצפות במשחקים ולהגיד שהוא מגן טוב, אוויר הגנתי.

            1. הוא צריך רק איזה 2 3 היילייטים בחסימות ופרצוף כועס אחרי למצלמה לנרטיב של מחסל הגנתי בקלאץ ושהוא רוצח בערוצי התאגיד 😂😂
              הכי הצחיק אותי שהירו עשה פרצוף של השיקצה למצלמה בסוף לא יודע אם זה היה טבעי או שהוא חיקה את השיקצה בצחוק

          2. לברון הבן זונה ייבש את דיוויס הערב בשביל הסטטיסטיקה ברבע הרביעי הניסיון שלו לכפות את עצמו על המשחק ושוב להפסיד לליקרס מגוכח , אין שום מצב בעולם שהוא לא יודע שעדיף שדיוויס יזרוק מאשר כל נגר אחר שיש לליקרס ז+ הנסיונות הפטתים שלו לשלושה ממרחקים שהוא לא קולע (1 למיליון) , דיוויס צריך לתפוס אותו בליקר רום ולהגיד לו בין זונה זקן אני הכוכב ואתה הכוכב המשני לא להפך, אני יכול לעזוב עוד שבוע וחצי ואתה תישאר פה להירקב כאילו זה פאקענג מינסוטה עם קוזמה, רבע רביעי אתה מריץ לי מהלכים

            1. ברוך אין מישהו אלפא וכוכב שלא רוצה פיינלס mvp. אני מדבר על כוכבים אמיתיים לא שחקנים חמודים טובים.
              נראה לך שסטף לא נשרף שדוראנט זכה?
              אז אצל לברון זה פי כמה כי הוא עסוק במורשת ובלאגסי.
              יודע איזה בלתי נסבל מבחינתו זה אם ההייטרים יקראו לו מס 2?
              אם הוא יסומן כמס 2? זאת מחשבה קשה לשאת עבורו גם אם יקרה בפועל.
              הוא חייב נרטיב שהוא מס 1 שהוא הmvp שהוא הוביל לאליפות שהוא הפך את דיוויס למה שהוא היום. בלי כל זה זה אליפות חמוצה לא אליפות שמחה.
              בדיוק כמו שדוראנט ספג קריאות שהוא רוכב על הלוחמים הוא לא היה מאושר כמו שציפה באליפויות כי הנרטיב חשוב לו זה גם למה היא עבר לנטס להוביל כמס 1 ללא ספקות.
              הכוכבים הגדולים לא יכולים לסבול שמישהו מקבל את הבמה כמוהם או יותר מהם.
              המשפט של רונדו שדיוויס משחק כמו השחקן הטוב בליגה שרף את השיקצה מבפנים.
              אבל הניט חלשים מידי בשביל לעשות משהו. הם יעשו סולחה וינגבו ואז יהיה נרטיב שהמלך איחד אותם בקושי.
              עכשיו זה עוד 2 משחקים למלך להפוך את הסטט ליותר דומיננטי

            2. אני מסכים איתך, כולם רודפים אחרי תארים ומוכנים למכור את קבוצתם בשביל סטטיסטיקה לברון קובי …

  10. תודה רועי! או יותר נכון – בבקשה!
    גיא צודק – זה משהו הדה קרס הזה.
    אבל זה הכל בגלל שפאני מתעקש לרשום.
    גיא – לברון ודייויס היום היו כמו זועבי וברוך מרזל.
    ככה זה כשמייבשים חבר.
    אל דאגה. יעשו סולחה וישאירו את הבירה בהרצליה (עירי).
    .
    נ.ב.
    שמעון פגע טוב עם התזכיר לגילרי ולפרשים, אבל הם כנראה באמת התבלבלו: דייוויס עם 2 עבירות מהירות, שלישית מוקדמת, רביעית בפתיחת השלישי כולל 2 תוקף. וואו. אכן חיסול ממוקד.

  11. ההפסד הזה על לברון שהרס את זה לרונדו, מוריס וקוזמה…
    רונדו גדול על מיאמי, כנל לגבי איי די.
    עצוב שקבוצה ברמה של מיאמי מגיעה בכלל לגמר.
    גם בוסטון וגם הבאקס יכלו לנצח אותם בקלות, ואפילו אינדיאנה יכלה לנצח את מיאמי אם הם היו משחקים נכון על טי גיי וורן.
    מיאמי היט 2020 = אלופת המזרח החלשה בהיסטוריה

    1. לא מסכים. מיאמי היא קבוצה בכל מובן המילה. ההגנה היא קבוצתית. ההתקפה היא קבוצתית. היא בגמר בזכות ולא בחסד.
      אינדי בחיים לא היו עוברים את מיאמי. המאצ אפ של מיאמי נגדם טוב יותר. מילווקי נכשלה בענק בזכות ההגנה הקבוצתית. וגם בוסטון כשלה בגלל הקבוצה שמיאמי מציגה.
      היו יותר חלשות ויותר חדגוניות. קליבנלד של 2007 חוץ מלברון מי היה שם?

  12. שימו לב למגיב Shadow
    שעל סמך משחק אחד החליט שלברון לא שחקן מוביל ולא מנהיג.
    איזו שנאה מעורבת בטיפשות!

    שמישהו יתייחס אליו כבר

    1. חחחחח עוד אחד שממציא לעצמו דברים ואז יוצא להילחם בהם איפה רשמתי שלברון לא שחקן מוביל?
      תקרא שוב מה רשום אם אתה צריך הסבר רק תבקש

  13. אוליניק היה מצוין, למרות שעדיין לא פגש זריקה שלא אהב.
    הוא רק חייב בהגנה לצאת לשלשות בפינה, מוריס תפר אותן אחת אחרי השניה.
    נאן לא שייך לענף, מקסימום הליגה הבלקנית (כלומר, הישראלית).
    רובינסון קטסטרופה, אפילו לייאפ קריטי הוא הצליח להחטיא, ובאמת ראו שהוא כועס על עצמו.
    הירו לא ממש פגע אבל שם סלים חשובים בסוף. זה שחקן שלא חשוב מה- חייב להיות על הפרקט ברבע הרביעי.

  14. כשקוזמה פוגע-
    הלייקרס בבעיה.
    מסוג השחקנים שכשהוא טוב השאר גרועים (הרגשה אישית, מאמין שגיא מסוגל להביא נתונים סותרים)

  15. תגיד שאדוו,שיחקת פעם כדורסל?
    מה אתה מבין (והנה משכתבת בזלזול והתנשאות על אחד מחמשת הגדולים ששיחקו כדורסל):

    "…במיוחד על המפתחות של מיאמי אבל גם איך לברון לבד סחב את הלייקרס לניצחון.
    אני בטוח שאם הוא יבקש עזרה מerez הוא יהיה מוכן לעזור לו עם זה"
    אבל מה אפשר לצפות ממגיב שלא יקלע מהעונשין גם אם חייו תלויים בכך…

    1. שיחקת ומתי שתרצה אני מזמין אותך לאחד על אחד שלוש על שלוש חמש על חמש מה שתבחר.
      למרות שאני בסבירות גבוהה יותר מבוגר ממך אני בטוח שתלמד דבר או שניים

    2. אגב תקרא בבלוג הכי את תגובה 8 ו 8.1 ואז אולי תבין.
      בנוסף אפשר לעשות גם תחרות עונשין שם אני נותן לך בראש גם בעיניים עצומות.
      מעניין באיזה שם הגבת פה בעבר יש לי תחושה מסויימת שכבר היינו בסרט הזה

    1. חחחח ברור זה קוזמה. איזו השפעה יש לו על הקבוצה ואני חשבתי לתומי שלברון מזריק לכולם ווינריות.
      לא אמרת שהוא מנהיג? קוזמה לא סר למרותו של המלך?

  16. באטלר בא ללברון בסוף המשחק ואומר לו:
    "You guys are in trouble"
    כמובן שלא באמת אבל זה היה כלכך שווה לעצבן אותו.
    משחק הבא יהיה בלואאוט ו/או מכות

  17. אחלה סיקור מהיר ולעניין. בשם משכימי הקום בציון תודה ג'ימי. וואוו איזו תצוגה. שאפו. הציל את הגמר ועמד במילתו לזכותו ייאמר. משחק לפנתאון. עכשיו נשאר לראות כמה גדול הסיפור הזה יכול להיות…

  18. דה שוט לא הבטחת סיפורי זאגרב? רוצה לצחוק על הבוקר.
    בלי קשר קח סיפור שלי.
    אתמול שיחקתי בשכונה ושמרתי על ילד שעוד 2 3 שנים תראו אותו בטיוי כנראה, כשרון על עם כל החבילה ההתקפית. יש לו קליעה ודריבל יותר טוב מכל גארד ישראלי כבר היום. הוא בן 15 הפך אותי למטלית הוריד לי שלשות בלי הכרה על הפרצוף אחרי שנכנסתי לו לתחתונים והכל חלק שהרשת עפה למעלה על הסל. זה לא פעם ראשונה אבל אתמול הוא בער בטירוף. הוא צלף שלשות אימתני ודריבלר מטורף קוראים לו בשכונה הרקדן. הוא גם 1.85. הבעיה שלו שהוא ככ רך בהגנה ממש כרמלו ואני תמיד יורד על ההגנה שלו אומר לו עם הגנה כזאת תגיע לליגה למקומות עבודה. קיצר היה איזה טמבל חדש 1.90 שחשב שהוא יכול לשמור אותו יותר טוב ואמר לי תן לי לשמור אותו….
    מהלך ראשון שלו עליו ריקוד סטייל אייברסון והעיף אותו על הטוסיק לרצפה חחח וחצי מרחק רק רשת. אחכ 2 שלשות על הראש ואנחנו צחקנו. הוא קירצף אותנו אתמול כמו גימי אבל הבאנו עליו בסוף דאבל טים😂😂 האחרים קלעו אבל והוא ניצח את כל המשחקונים.
    הוא הפיל גם את גמייקל גרין על הטוסיק. מסתבר שגמייקל גרין חשב כל הזמן שהוא בן 20 😂😂 הוא אמר לו מה אתה בן 15 יא זין 😂😂

    1. חחח גדול בן 15 מנגב אותכם? 🤦‍♂️ ישר לתת לו אחת…
      שוב אתה משקיע בהגנה?! רק שהבן לא יראה שלא תקלקל אותו. בסוף תהיה דני גרין. עזוב הגנה שים נקודות על הלוח, תן לג׳מייקל שישמור 😂😂

      1. אף אחד לא רוצה לשמור אותו כי הוא מרקיד לא סתם קוראים לו הרקדן. הוא גם רך נמנע ממגע ובקושי חודר רק ממטיר מה3 ומטר מאחורי 3 עם סטפבק. לא פראייר.
        המבנה גוף שלו רחב כמו שלי זה לא איזה ילד צנום מסכן. נראה בן 20 באמת ועוד עם גשר בשיניים 😂😂
        אני אוהב לשמור עליו דווקא מוציא 200 אחוז ממני מכניס אותי יותר לכושר ומשפר לי עבודת רגליים. יש גם קיירי שהוא מרקיד ומשחק בליגה א גם עליו אני בדכ שומר. החברה לא אוהבים לשמור עליהם צריך לעבוד קשה אי אפשר לעשות להם סימונס.
        שבת ואתמול ניגרתי כמו דני גרין מה3 אבל בחדירות לפחות השחלתי וכמה אס יפים.
        אגב ניגבתי אותו כמה פעמים גם שלא תחשוב הוא היה חצוף בהתחלה שהתחיל לשחק איתנו בהכרות הראשונה הוא טיטרש עליי ונוגב רצח אחכ נעלם להמון זמן מסתבר היה עם רגל שבורה ובמשחקים שהוא ניגב הוא היה צועק לנו נו אתם משעממים אותי אין אפילו אתגר מה זה חבורת זקנים אני מרגיש בית אבות.
        הוא אדיש ורך כמו וויגינס נתתי לו כמה טיפים לשיפור. כל פעם שאני קולע עליו אני צועק לו ליגה למקומות לעבודה😂😂

        1. אחרי הפרישה – לפני שנתיים – שחקתי בליגה למקומות עבודה. זה לא כדורסל שם – זה UFC
          דיברתי עם הקומישינר לא מזמן, בכה שאין לו ליגה השנה. הצעתי לו שיעשה "באבל" לליגה שלו, אמרתי לו שיכניס את כל הקבוצות לאיזה מתחם של בית ספר תיכון (ששם משחקים) – יביא לשחקנים הספקה קבועה של פיצה, קוקה קולה וסיגריות – ויש לו אחלה ליגה.

  19. איזה בשורות משובחות על הבוקר.
    לפעמים הגיבור (הירו) הוא המנצח, לפעמים המשרת (באטלר) הוא הרוצח.
    תודה על הסיקור המוקדם, הבייתיות עובדת. לפחות לבאטלר
    🙂

      1. אני אחרי 3 שעות 5 משחקים פתוחים אחד בתוך השני, כבר לא זוכר מי הבקיע למי 🙂
        מי שם תרביעייה הפולני או מולר? למה זלעטן כבר לא משחק 3 משחקים ברצף?
        הוא פצוע?
        כן הפריימרליג נראת מרתקת בתחילת העונה, מי מהדגולות לא הפסידה? ליברפול, סיטי, צלסי, יונייטד נהיו ברווזים במטווח?
        אבל אל תדאג, ליברפול או הסיטי יצאו מזה מהר וכמו שהבירדמן אמר, פרצוף תינוק יעוף עוד כמה משחקים והלוואי שיקח את דה חרטא ואת פוגבבור….
        ראית את הגול של כארים? איזה יופי של פריצה וגול. ריאל משעממת אבל גם יעילה.
        זהבי לא שיחק כל כך טוב אבל בישל את הראשון. נראה כמו חתונה משמיים שם בהולנד.

        1. גדול אתה, אני לא הצלחתי לעקוב אחרי הכל. דה חאה זה חרטא עוד מהגולים שחטף מסבא רונאלדו במונדיאל ברוסיה 😀 מה זה להוביל 1 ולחטוף 6 ועוד ממוריניו? סון חשב אתם צבא הצפון 😂😂😂

  20. הכוכבים הסתדרו היום בשורה עבור מיאמי ובאטלר. באטלר במשחק חייו עשה היום הכל. קשה לי להאמין שהוא מסוגל לתת עוד 3 כאלה (בזמן שהלייקרס מסריחים) כדי לעשות סנסציה
    לא כל יום דיוויס יהיה בבעיית עבירות ופשוט יסיים עם אפס השפעה על המשחק. ועדיין זה היה קרוב וההיט ניצחו בשיניים.
    .
    בפינת הקונספירציה – דיוויס לא באמת נכנס לבעיית עבירות… הוא רצה להראות ללברון (אחרי הדקה האחרונה במשחק 2) שאי אפשר בלעדיו (ובחדר הלבשה הוא כנראה דרש FMVP ארת הוא עוזב כשחקן חופשי) ולכן החליט שהיום הוא במשחק חלש…

  21. הסבר קצר על מה שקורה בסדרה הזאת, למי שלא רואה את זה, אם תרצו – מורה נבוכים.
    .
    באמצע הרבע השני של משחק 2 היו לאנתוני 30 נק' עם 16-14 מהשדה. לברון, שאז היו לו 19 נק' בלבד, הבין שזה עלול בקלות להתפתח למונסטר-גיים של דיוויס עם 45 נק' – מה שהיה מכניס אותו לפיגור שממנו ספק אם היה יכול לחזור – בקרב על ה-FMVP. חשוב לזכור שאנתוני הוביל עליו גם במשחק 1. אז לברון הגיב מהר. כי הוא ווינר!
    הוא ורונדו ייבשו את אנתוני וחיסלו לו את הסיכויים למונסטר-גיים שובר שוויון, וכך השאירו את הקרב על ה-FMVP פתוח. לברון ידע שיהיה לזה מחיר, כל העולם ראה את זה. מבטיח לכם ש-24 שחקנים ו-6 מאמנים של שתי הקבוצות ראו את זה.
    את המחיר ראינו במשחק 3. מי זוכר את אנתוני כל כך חלש בלייקרס? צל של עצמו. הסתבך בעבירות, לא חיפש את הסל. 13 מתוך 15 הנקודות שקלע אתמול (אולי אולי 11) נקלעו כשלברון היה בחוץ. אז, ברבע השלישי, הוא גם קצת התעורר. לא מספיק. הוא לא שכח ולא סלח.
    .
    לברון ווינר. השאיר את הקרב חי ופתוח. נכון, על הדרך הוא נתן למיאמי משחק, אבל זה מחיר ששווה לשלם (ותודה לבאטלר על ערב בלתי נשכח, איזה מיד ריננג' מאדר פאקר! ככה מנצחים משחקים). עכשיו יעשו איזו סולחה, מאורגנת או לא – כולם צריכים להבין שחייבים לרדת מהעץ. אז מה יהיה? לצערי – אם אתנבא באמת – ייצא הפוך! הרשע ופאני סטאף הפכו אותי ל-דה קרס. אז אחסוך מכם בשלב זה את הספויילר – ואולי אתן אותו מחר בפריוויו, כמו תמיד.
    בסלומון היל ננוחם.

    1. 😂😂😂
      תראה אצל מנחם את הסירטון ששלחתי לרבי מהופמן. ותחזור לבלוג החי – גם שמעון ויואל מבריזים – הרגתם אותנו 🤦‍♂️

  22. בוקר טוב ומברוק גדול לרועי על הסיקור ועל הנצחון
    1.אני אכן צופה , אבל ממעט להגיב .
    2.מיאמי קמו מהקבר והוציאו אותי שלול הבנה , התחזית שלי לסדרה היתה טאטוא חד משמעי.
    3.באטלר במשחק היסטורי הראה שכנראה אנחנו מעריכים אותו הערכת חסר.ריילי הוכיח חד משמעית שבראנד שלול הבנה עוד יותר ממני.
    4.הלייקרס עדיין בעדיפות ברורה , אבל :
    5.לפני כמה ימים שאלתי שאלה רטורית פה באתר : איך אליפות בלי fnvp תשפיע על המורשת של לברון . נהניתי מאד לקרוא את התגובות , אבל איש באמת לא פיצח למה התכוונתי .
    6.השאלה נבעה מתובנה שיש לי עוד מתחילת העונה , שמבחינת לברון אליפות בלי fmvp פוגעת לו במורשת יותר מאשר אי זכיה בכלל . המאבק שלו הוא במייקל,אז ההסבר לכך הוא מובן מאליו .
    7.לתומי חשבתי שהענין סוכם עם דיוויס ושדיוויס קיבל את זה בהכנעה .
    8.אחרי משחק 1 היה ברור ש-7 לא התקיים , ויתחיל עימות סמוי על התואר האישי , ואז גם שאלתי את השאלה .
    9.במשחקים 2 ו-3 ראיתי מה ששחקן העבר רואה ובמקרה הזה אני חושב שהוא לא טועה ומטעה.
    10.יש פה סדק קטן שמיאמי יכולה להשתחל דרכו . אם ההנהלה של הלייקרס לא תכנס לעובי הקורה העניינים יכולים מאד להסתבך ללייקרס . לדעתי יאלצו את דיוויס לישר קו , אפילו במחיר של עזיבה שלו בפרי אייג'נסי .
    11.זה מציג באור אחר את הזוגיות של קרי ודוראנט . אני מזכיר לכם , שבגמר 2018 אחרי משחק 3 היה ברור שקרי איבד הרבה נקודות מבחינת התואר האישי.במשחק 4 כל הקבוצה עבדה כדי שיהיה לקרי משחק גדול ודוראנט זרם עם זה וכמעט לא זרק.

    1. + 100
      מעולה יוסי, בעיקר על סטף ודוראנט. אולי הם היו חברים יותר טובים ממה שחשבנו.
      תגיב יותר 🙂

      1. אהלן לשחקן העבר
        רוב העונה הייתי מגיב די הרבה ואפילו פרסמתי כמה פוסטים . אני מקווה לחזור לעצמי בהמשך , בשבועות האחרונים לא הייתי בכושר טוב .
        לגופו של ענין , במהלך השנים שלהם באוק. הקבוצה יצרה נאראטיב שקווין וראס חברים טובים מה שהתברר בדיעבד כהפוך לגמרי מהמציאות . במקור מי שחשף את זה היה רג'י ג'קסון וזה עוד בזמן שקווין היה בקבוצה , אבל זה הושתק מהר מאד .
        גולדן לא ניסו ליצור שום נאראטיב של חברות מלאכותית , הם היו לגמרי עניניים , הדבר היחיד שענין אותם היה לזכות בטבעות.הם דגלו בגישה שהטבעות הן יחסי הציבור הכי טובים לקבוצה.המצחיק הוא שהתפרסם שנים לפני החבירה המפורסמת שבמונדובסקט של 2010 נוצרה חברות קרובה בין סטף , קווין ואיגי שהיו בשלוש קבוצות שונות על רקע היותם אנשים דתיים שהתפללו ביחד בכנסיה במשך כל התקופה שהסגל הזה היה יחד.

        1. בדיוק! אתה מחזיר אותי לעצבות שתפסה בי כשדוראנט עזב את סטף. הם היו לדידי הזוג הכי מהנה בכדורסל. שני אנשים גדולים שידעו לא להילחם אחד בשני מעבר למה שהמקצוע מכתיב. בחזקת ״קנאת סופרים תרבה חכמה״

          1. זה היה יותר מזה, סטף פשוט ויתר וזז הצידה וזו גדולתו. אם יהיה לו עוד טייטל (רביעי) ולברון יפשל…..

            1. נכון. חלק מזה היה גם שאריות של הטראומה מפיינלס 2016

            2. דה שוט, אני רואה שכת המאמינים שלך צוברת תאוצה..

            3. מאמינים אדוקים מימי הקורונה העליזים.
              אבל יש לנו כבר צדיק אחד שיכפר על כל עוונותינו.

            4. רק עיוור לא ראה את הפרצוף של דיוויס בסוף משחק 2,
              כל בר דעת יכול היה להבין מאיפה זה בא
              אל תדאג – ברגע שאני אומר נעליים או סטיב קר – הכת מתפזרת (אולי שמעון נשאר כדי לשמוע על הקרואטי, זהו פחות או יותר)

            5. זה לא רק הפרצוף אלא הדרך לספסל וזה שלברון היה צריך לתפוש אותו חזק ולחבק אותו בנסיון להרגיע. הוא היה נסער.
              חב אשוט יה קרוע-טי-טי פופה….

    2. הלו הלו אני אמרתי את זה עוד ב2011 למה לברון הפסיד טבעת. אז המצב היה גרוע יותר . לברון אז היה חייב טבעת בלחץ מטורף והוא ראה את וויד הולך לקחת fmvp ולהיות מס 2!! האוהדים היו הורגים אותו אז הוא חירבן את ההיט בתת מודע וגם במודע.
      אני אמרתי לפני תחילת הסידרה שאם יש סיכוי זה זה. אפילו אמרתי מה ספולסטרה צריך לומר במסיבת העיתונאים בסידרה על מנת להוציא את השיקצה מאזור הנוחות, כמה רפונים צחקו עליי.
      הוא לא אמר כלום כי לפסיפלורה אין ביצים לזה אבל רונדו עשה את העבודה במקומו
      "דיוויס משחק כמו השחקן הטוב בליגה…." זה עלבון למלך.
      המלך בדכ היה משעה אותו ואת דיוויס הבעיה שדיוויס בשנת חוזה ויכול להשאיר אותו עם קוזמה אם לא יהיה שמח.
      הם צריכים לשחק על הקלף.
      המשפט של ספולסטרה צריך להיות לברון ענק אבל אנתוני דיוויס וואו מן וואו הוא ככ בלתי עציר השחקן הטוב בעולם…
      זה מיינד פאק למלך.
      המלך עסוק במורשת. ייתכן ויבלע את זה אבל הוא יסבול.
      אגב זה גם היה המאבק בין קרי לדוראנט אבל הם פחות מורשתיים ואלפא מהתאגיד

      1. אהלן שמעון
        אכן אמרת . אני הייתי בטוח שדיוויס מבין את ההיררכיה אבל מסתבר שלא . לגבי סטף וקווין תקרא מה הגבתי לשחקן העבר .

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          זה כל משחק משנה תספורת בסוף לברון יתרגז שרק לו אין מספיק שיער לעשות קוקיות…

  23. תודה רועי. האמת שעכב השעה ושני המשחקים הראשונים לא קמתי הפעם והופ פתאום ההיט מנצחים. יש עניין.
    ראיתי רק תקציר מורחב הפעם, באטלר מצוין כבר משחק שני אבל בשביל להיות FMVP כידוע לכל אתה חייב להיות בצד המנצח של הסדרה…

  24. -לברון שוב מוכיח שלא משנה כמה תארים אישיים יקח הוא לא יגיע לרמה של ג'ורדן
    -אני לגמרי קונה את תאוריית ה FMVP לצערי. יש הסבר אחר לכך שלא מאכילים את דיוויס בכל הזדמנות??
    -ואם כן יותר מדי מחשיבים את השחקנים המשלימים של הלייקרס כשדייויס טוב גם הם טובים, לא להיפך
    -קרוסו, KCP, רונדו, גרין.. כמה מהם בכלל עולים חמישייה אצל דנבר\מיאמי\קליפרס\בוסטון? רק אצל הלייקרס הם שם דבר
    -אני באמת לא מבין את ההשבתה של שחקן עם 4 עבירות על הספסל. יש משחקים שאסור להוריד שחקן גם לא לדקה זה עוד יותר מתסכל אותו. צריך לתת לו לשחק עד הסוף ושהוא ישבור את הראש איל הוא משחק עם 4 עבירות. ברגע שהוא ייצא עם 6 הוא ירגיש יותר טוב מאשר שהמאמן משבית אותו על הספסל.
    -אם הלייקרס חושבים שהם כזו קבוצה גדולה ושהם יורידו את הרגל מהגז והכל יבוא גם ככה הם טועים. זו קבוצה מוגבלת ומוזרה. כשהיא ב 100 אחוז ריכוז היא נראית מעולה, וכשהיא ב 90% ריכוז היא נראית קבוצת יורוליג.

    1. מספיק להסתכל על הפנים של AD בסוף המשחק השני בשביל להבין כמה הוא היה מתוסכל.
      לא יודע אם הוא ממש יובש בכוונה אבל אם לברון לא יוריד את האגו ויתחיל שוב לשתף את את הגורפי כמו שצריך, הטבעת הרביעית בסכנה. וכמו שנאמר, יכול להיות מצב בו הגרופי יעזוב כי כל קבוצה תתן לו מה שהוא רוצה ואז ללברון וברוני מתוקי לא יהיה שום דבר ב LA.

  25. משחק חושך מצרים של הלייקרס בעיקר דייויס. נקווה שדבר כזה לא יחזור, 20 איבודים מתוכם 10 ברבע הראשון, חגיגה. והגנה מבולבלת ולא קיימת. היו להם כמה כאלה בעונה הסדירה. נראה מה יהיה בהמשך

  26. מגיבים בהופס: דיוויס קולע יותר מלברון – ניצחון של דיוויס, דיוויס קולע פחות מלברון, הפסד על לברון.
    כל הכבוד לג'ימי, אני אוכל את הכובע אחרי שאמרתי שהוא לא סופרסטאר, הוא ללא ספק סופרסטאר לסירוגין, צריך ממנו עוד משחק דומה לפחות.
    ההיט החליטו להמר על דאבל על דיוויס והשתלם, הקלעים של הלייקרס לא היו מספיק אפקטיביים.
    מלבד זאת, משחק ראשון שללייקרס אין המון הזדמנויות שניות מריבאונד, כלומר משחק אגרסיבי יותר של ההיט, או הירדמות של הלייקרס.
    במשחק הבא ההיט חייבים להחזיר מישהו מהפצועים, כי יהיה קשה לג'ימי לקלוע אותה כמות.
    מילה אחרונה לבכייני השיפוט – לדיוויס היו 3 עבירות מוקדמות, אפשר לסתום עד סוף הפלייאוף עם הקיטורים.

    1. דיוויס זה הסקורר הטוב בלייקרס החם ביותר ויש כאלה שיגידו הטוב בעולם כיום, למיאמי אין שום מאצאפ עליו הוא קולע עליהם באחוזים לא הגיוניים , לא הגיוני שלברון לא מריץ לו מהלך אחד ברבע הרביעי (וזה לא בדומה למשחק הקודם שהיה דאבל טים עליו), לברון שוב שיחק בשבילה סטטיסטיקה האישית והפסיד את המשחק

    2. יש לי כמה כובעים משומשים במצב טוב, אתה יכול לקחת אם אתה רעב.
      הכנתי במיוחד אם סטיבו יגיע לגמר אבל יצא שצדקתי והוא עוד צריך להתבגר….
      אני אכין עוד כובע בתחמיץ ושמן זית לשנה הבאה בירושליים הבנוייה.

  27. נ.ב.
    משחק ראשון (!!!) בבועה שמיאמי באו ללא נעליים צבעוניות. אף אחד!
    גיא וגילרי – אני סולח לכם
    🙂

  28. מתנצל בפני כל אוהדי הלייקרס. ההפסד הזה שלכם הוא עליי, ועליי בלבד.
    בזמן המשחק ישנתי לי בנעימים במיטה ורק כשהתעוררתי בבוקר גיליתי ששעון היד שלי היה מכוון ישירות אליי. ממש כך. האגו של השעון הפנימי שלי ניסה לייבש את התחרות של השעון החיצוני והמאבק הזה דפק את הלייקרס ברמה הכי בסיסית שלה. כל אדם בר דעת שרפרף על דף הויקיפדיה של פסיכולוגיה יונגיאנית יגיד לכם שאני צודק. במיוחד אם השם שלו הופיע פעם על ברכת יום הולדת לחבר בעבודה שהוא לא ממש מכיר אבל לא היה נעים לו לא לחתום ולהרגיש בחוץ.
    יותר מזה, מסתבר שבלי לשים לב לבשתי באותו זמן את התחתונים בצבע ורוד פסטל שאני שומר לאירועים חגיגיים. אז כבר לא היה סיכוי ללייקרס. זה פשוט מדע.

      1. לישון עם נעליים? מה יש לך?
        תחטט ברשימת תיאוריות הקונספירציה ההולכת וגוברת שלך, בטח יש משהו הגיוני יותר.
        אולי אני אנטישמי ורוצה למנוע מישראלי להגיע ל-NBA, חשבת על זה? יש לי שיער פנים…
        וחשבתי שתשמח. סוף סוף אני לוקח אחריות על גורלי ומשיג שליטה בחיים על דברים שמחוץ לטווח ההגעה וההבנה שלי. העולם הגיוני שוב. נרדמתי ולעולם לא תעירו אותי שוב. תוכיח שאני טועה.

          1. אז שמתי את השעון לכיווני, אז לבשתי תחתונים בצבע ורוד פסטל, אז הלייקרס הפסידו, כי אני אנטי ישראלי שמנסה למנוע מעצמי להגיע לפלייאוף?

            1. חחח אתה בכיוון 👍👍

        1. מעורר מחשבות
          שיער פנים? אני חשבתי שאתה בסך הכל ילד בן 10 אבל אם הגעת לפרקך אתה צריך להחליט, להתגלח או לא להתגלח….
          זו השאלה
          ואם אתה רוצה להיות היפסטר זה סיפור אחר.

            1. לא חושב
              היל יודע מהופס קו איי אלללל?
              אולי סמואל דו יודע אבל הוא כבר מזמן לא איתנו ולא איתם.
              גם לא שמואל ב'.

          1. מה? אני לא עוד בוט של עידו גילרי בדיוק כמו Thog, גיא, פאקו, אור, קפטן ביפהארט, YP, עידו מוריה, מנחם לס, רועי, חגי, דה שוט וצ'יקו?
            האם יש באמת אתר או שאתה מדבר אך ורק עם בוטים שנועדו לבזבז לך את הזמן?

            1. מי אמר שאתה בוט ומי אמר שטוג פיקטיבי? חלילה וחלאילה וחס ושלום.

  29. בפרפרזה על דברי לארי בירד: היום ראיתי את מייקל ג'ורדן בתחפושת של ג'ימי באטלר.
    נכון – הוא לא שילשל על היריבה 63 נקודות אבל הוא סובב אותה על האצבע בכל אספקט של המשחק. כל הסלים שלו היו חשובים באותו רגע, בלי מזליקו ובלי סלי גרבג'. ואם אינני טועה – גם בלי אסיסטים אליו. הכל היה עבודה שלו. זה לא הפריע לו לבשל אסיסטים גם יפים וגם חשובים לאחרים. את הריבאונדים נגיד שחלק מהם הוא אסף מהרצפה.
    אבל זה היה בעיקר המבט הג'ורדני בעיניים. מי שראה את מייקל בזמן אמת מכיר את המבט הזה שאומר I RULE YOU.
    זה כנראה ייגמר ב-4:1. אבל עכשיו כבר אפשר לקוות ל-4:2 שישמור על כבוד הסדרה.

    1. + 100
      היה לו את המבט, כבר בראיון לפני המשחק הוא קיפצץ, לא הצליח לעמוד. אתמול גם ראינו שוב את נשק יום הדין ברגעי האמת – המידריינג׳. וורקס אברי טיים.

      1. ג'ימי סיפר שלברון אמר לו ברבע הראשון "you're in trouble" אז הוא החזיר לו בסוף המשחק.
        מניח שזה לא מה שגרם לו פתאום להוריד 40 נקודות אבל משעשע.
        .
        בכלל, אני חושב שבאטלר לא היה כזה טוב כל הפלייאוף כמו שעושים ממנו (למרות המנהיגות, ההצלחה הקבוצתית ושהוא האולסטאר היחיד שם) אבל מגיע לו כל הכבוד על התצוגה האדירה הלילה. אני מנחש שזה לא יחזור על עצמו

          1. ברגע שדייויס יחזור לעצמו יהיה קשה לבאטלר. אם שמו עליו את מוריס ולברון הוא חדר ודייויס לא חיפה כמו שצריך ואם זה היה אחד הגארדים הוא זרק מעליהם.
            לא חושב שישימו עליו דאבל טים וזה מתקשר גם לזה שהוא לא צריך לזרוק שלשות, ברגע שהוא אגרסיבי, מאיים להיכנס לסל וביום קליעה טוב נוצר לאחד ממאה הקלעים של מיאמי החצי מטר שהוא צריך בשביל לקבל את המסירה מבאטלר ולקלוע שלשה. אם אני הלייקרס אני ממשיך לנסות לעצור אותו באחד על אחד ושיזרוק כמה שהוא רוצה כל עוד הקשת מכוסה כמו שצריך.
            .
            לדעתי אתמול ראינו למה כאשר דייויס במשחק בינוני או רע זה יותר משמעותי מלברון במשחק בינוני אבל זה לפעם אחרת…

            1. + 11
              מסכים, לא חייבים מיד דאבל טים – אולי דיוויס היה מאט אותו – אבל לא בעייה ליצור חילוף. אז אולי ביום כמו היום – כדאי לנסות להוציא לו את הכדור מהידיים. הבן אדם קלע ב-70% מהשדה!!!

  30. אני באמת אשמח לראות תמונה של המבטים שדייויס דפק ללברון. בינתיים מבחינתי הכל מתחת לפני השטח, לא ראיתי עדות מוחשית לזה.

    1. https://telechargementfilmhd.com/report/duywgduywqfg-ok4/
      30:15
      דיוויס מבקש פעמיים את הכדור, זה אינסטינקט, הוא רוצה לקלוע עוד סל. ברור שלא היה זורק.
      תראה את הפנים שלו בדרך לחדר הלבשה, את שפת הגוף עם לברון, הוא לא מסתכל עליו ומנסה להתקדם, גם לא עונה לו.
      אלף בית של גימל דלית

      1. היי, זוכר שאנתוני דייוויס הסביר בדיוק למה זה וזה לא היה קשור לשום דבר ממה שאתה אומר (https://www.essentiallysports.com/nba-news-we-were-both-frustrated-anthony-davis-openly-accepts-his-disagreement-with-lebron-james-in-game-2/)?
        זוכר שפעם קודמת שטענת בדיוק אותו דבר לגבי גולדן סטייט וקפצת על משפט שווסט אמר שהקבוצה מתמודדת עם דברים שלא הייתם מאמינים ואז התגלה שהוא התכוון לזה שעובד של הקבוצה חטף דלקת קרום המוח והכניס את הקבוצה לפחד (https://www.cbssports.com/nba/news/warriors-overcame-a-serious-meningitis-scare-last-season-before-winning-nba-title-per-report/)?
        זוכר שאמרנו שנביאי קונספירציות הזויים פוגעים במהלכים חיוביים שיכולים לקרות וביכולת להבין באמת את העולם?
        ד' זה לדמגוגיה ו-א' זה לשקרים?

  31. ברוך עכשיו קראתי מה שקראת בסוף הבלוג החי.
    עם היד על הלב, כמה מהמשחק באמת ראית?
    יש לי הרגשה שבדיוק את ה-5 דקות האחרונות

  32. אגב, אם אני מיאמי אני מאוד מאוד מוטרד מהזריקות של מוריס מה3.
    לא רק הוא.
    הלייקרס זרקו היום ככ הרבה זריקות פנויות מהפינות ומהטופ אוף דה קי.

    1. אפילו אם הם קולעים ב-40% זה 1.2 נקודות לפוזישן. דיוויס או לברון בצבע על הנמוכים של מיאמי יכולים לקלוע ב-60% ומעלה. אחיה עם השלשות של הלייקרס או אפילו העונשין שלהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט