מיאמי – לייקרס TAKE 3 פריוויו ובלוג חי/MBK

מיאמי – לייקרס TAKE 3 פריוויו ובלוג חי/MBK

הלילה הסדרה "חוזרת" למיאמי. לא באמת אבל אולי הכרוז המקומי ותמונות של אוהדות ממיאמי ביץ' ידרבנו קצת את השחקנים.

לאלו שלא איבדו תקווה בכדורסל, שימו לב המשחק הלילה יערך ב 2:30.לדעתי זאת השעה הכי מעצבנת למשחק כדורסל. כמו ששנאתי טיסות של 5:00 בבוקר. אתה מושך לפני הנסיעה לשדה. מגיע לשדה באזור 2:00 מסתובב סהורורי עד לטיסה ומגיע לארץ היעד זומבי.

גם הלילה נראה שדראגיץ ואדביו יעדרו מהמשחק. ללא קשר לעובדה שאני אוהד את הלייקרס מאז שאני זוכר את עצמי, ההמלצה שלי למיאמי לא להסתכן ולשלב את אדביו בכל מחיר. הנזק של שילוב שחקן פצוע בשלב הזה של העונה עלול להיות הרסני(ע"ע הפציעות הקשות של דוראנט וקליי תומפסון בשנה שעברה).

הסדרה הזאת תלויה בלייקרס הרבה יותר מאשר היא תלויה במיאמי. במשחק 1 אחרי פיגור 25-12 הלייקרס שיחקה 24 דקות מושלמות, זה היה יותר קונצרט מאשר כדורסל, זה הרים את ההפרש ל 32. ריצת 75-30 של הלייקרס הייתה מהיפות שאני זוכר בפלייאוף. הלייקרס נרגעה לקראת הסיום לאחר פתיחה של 13 מ 19 עם סיום של 2 מ 19 לדאוןטאון.

במשחק 2 הלייקרס גמרה את הסיפור ברבע ה 2. היא הוליכה לאורך הרבע השלישי בהפרשים שנעו בין 9 ל 18. אנתוני "הקדוש" דיוויס פתח את הרבע ה 3 התצוגה אישית נדירה והגיע ל 30 ב 14 מ 15 מהשדה.

הלייקרס השליכה שלשות מכל כיוון ושברה שיא מחצית (27) ושיא גמר ומועדון (47) של ניסיונות זריקה מ-3. לולא 3 מ 19 מזעזעים של דני קרין את KCP המשחק היה נושק ל 25 ולא ל 10.

יש ביקורת לא מובנת על ספולסטרה, צריך לזכור שעם הכלים שהוא יצא למלחמה מיאמי נראית בסירה ומעלה.

לכאורה נראה שהסדרה גמורה והשאלה הפתוחה מי צריך להיות ה FMVP. אני לא חושב שהייתה אי פעם סדרה שבה ל 2 שחקנים הגיע התואר. כמו שאפשר לתת MVP משותף במשחק אול-סטאר. צריך לשקול את זה אם וכאשר הלייקרס תזכה באליפות.

מפתחות לייקרס

  1. כוכבים טובים ככל שיהיו חייבים את הצוות ההמסייע לצידם. אם היו משחקים 2 על 2 אפשר היה לתת ללייקרס את האליפות על מגש. אחריי ההצגה של לברון ו AD במשחק 2 השוו את ה -2 לצמד הכי דוממנטי של הלייקרס ואולי בתולדות המשחק שאק-קובי. בטריפיט של 00-02 הלייקרס הפסידה 3 משחקים. באחד קובי לא שותף. באחד קלע 8 (הלייקרס הפסידה ב 33 את גיים 5 לאינדי) ובאחר קלע 15 (הפסד היחיד של הלייקרס בפלייאוף 01,גיים 1 לפילי). ב 2004 כששאק וקובי (14 ו 11 ) נעצרו יחד הלייקרס קלעה 68 במשחק 3. הלייקרס הפסידה את הסדרה על פחות מ 32 נקודות של כל השחקנים שהם לא שאק וקובי(49.2). מספר הקסם של הצוות המסייע הוא 55 והלייקרס קיבלה 57 ו 59 מהצוות המסייע במשחקים 1 ו 2. גם בגארבג' של הגארבג' ווגל לא הרשה עצמו לשחק ללא דוויס או לברון, הוא יודע למה.
  2. ריבאונד – הלייקרס קבוצה גבוהה. תספרו על הקשר בין סנטימטרים לריבאונד לדניס רודמן,בארקלי או ווסטברוק. ריבאונד זה גם מאמץ קבוצתי. הלייקרס ניצחה 54-36 בגיים 1 ו 44-37 את גיים 2(6-16 בריבאונד התקפה, AD עם 8). המפתח של הלייקרס זה לקחת 8 ריבאונד יותר ממיאמי. הלייקרס מגבילה את היריבות שלה להכי מעט ריבאונדים בפלייאוף.מיאמי צריכה לקבל עזרה מהגארדים ולמנוע מהלייקרס לשלוט בתחום
  3. 35% ומעלה מדאון טאון. הלייקרס עם 16 ו 15 שלשות בגיים 1 ו 2 נראים מצויין מהתחום. במשחקים שהיא הפסידה היא נקלעה לתצוגת קליעות מזעזעת מה 3 ( 5 מ 32 מול פורטלנד, 11 מ 38 במשחק ההפסד ליוסטון ו 6 מ 26 בהפסד לדנבר) כל עוד הלייקרס תקלע מבחוץ היא יכולה להיות רגועה.

דוויס חוגג על מיאמי בגיים 2

מפתחות מיאמי

1.מיאמי עם או בלי אדביו, צריכה להתמקד בלברון ולנסות להצר את צעדיו. ב 2 המשחקים הראשונים הוא פלרטט עם טריפל דאבל ונראה שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. באטלר ואיגאודילה יכולים לשמור עליו. הייתי מצפה שישלחו אותו כמה שיותר לקו. הוא לא מצטיין בתחום אבל זאת לא בושה להשתמש בעבירות על מנת לתסכל אותו. אסור למיאמי לקבל את 2 הסטארים של הלייקרס בערב של 60 נקודות משותופות.

2. לאן נעלמה הקלעה של מיאמי? מה שהחזיק את מיאמי בגיים 2 זה 50/40/90 שלהם מהשדה/שלוש/עונשין. למרות 40 אחוז מה – 3 מיאמי קלעה 11 מ 27. כשהתותחים של הירו ורובינסון נודמים. בשביל לנצח את הלייקרס מיאמי חייבת לתפוס יום קליעה משוגע מ 3. 15 שלשות ומעלה יעזרו לה לנצח. היא עוד לא קיבלה את דאנקן רובינסון שנראה שהמעמד גדול עליו. כמי שמאמין שהסטטיסקטיקה צריכה להתיישר(אלא אם אתם הקליפרס) רוביסנון יכול להגיע לגיים 3 עם 6 שלשות ולעשות את ההבדל.

3. להאט את קצב המשחק, מיאמי סופגת קרוב ל 120 בכל משחק. היא צריכה למנוע מהלייקרס לרוץ. החסרון של דראגיץ' עצום. הוא לא רק שחקן מוביל אלא בדיוק השחקן שיכל להסב נזק עצום לקו האחורי של הלייקרס. יכול להיות שצריך שהכדור יהיה יותר אצל באטלר(12 אסיסטים בגיים 2) ולעשות שימוש בעברות למנוע פאסט ברייקס. בשלב מסויים של גיים 2 הלייקרס הין עם 22 מ 25 ל 2. כדאי לשקול לבזבז שחקנים כמו מאיירס לנארד ודרק ג'ונס ג'וניור למשימות של עבירות והקרבה.

עם על הכבוד למיאמי זה ביידים של הלייקרס. הלילה היא תנצח ב 7 הפרש עם או בלי אדביו.

אנקדוטות מהגמר-

טיילר הירו בהומאז' לקובי בריאנט השווה את ה +/- הגרוע בתולדות הגמר (35-), קובי הגדול החזיק בבכורה עם מאזן דומה בגיים 6 של 2008.(אותו הלייקרס הפסידה ב 39 הפרש, הנה דלק להייטירים)

לברון חלף עך מג'יק חיים של מומי עם הופעה מס 51 בגמר. הוא במקום ה 6 בכל הזמנים והלילה הוא ישווה את טום הינסון במקום ה 5. ג'רי ווסט עם 55 לפניהם וביל ראסל עם 70 הופעות בגמר יכול להיות רגוע.

לברון חלף על פני קארים בגיים 1 ועלה למקום ה 4 בכמות ריבאונדים בגמר. ביילור,ווילט וראסל יכולים להיות רגועים בטופ 3. (1718 ריבאונדים לראסל לעומת 512 של ג'יימס)

לברון חסר אסיסט אחד מלהשוות את ג'ון סטוקטון במקום ה 2 בכל הזמנים בפלייאוף(זה יקרה הלילה). 1839 לסטוקטון. 1838 לקינג ג'יימס.

רונדו חלף על פני נאש ובירד והוא במקום ה 6 בכל הזמנים באסיסטים בפלייאוף.

לברון עם 256 משחקי פלייאוף רחוק 3 משחקים מדרק פישר(259) במקום הראשון.

לברון רחוק 3 חסימות מדיקמבטה מוטמבו. הוא יהיה טופ 10 בכל קטגורית פלייאוף ב NBA.

אנקדוטות של מומי (הפעם ללא מילים,כמעט)

החברה של טיילר הירו, האקסית של?? קייל קוזמה
מומי (עדיין) לא איבד את חוש הטעם
ערבה בוכייה? לברון בוכייה
ושמחחת בחגייך והיית אשך שמח
המעודדת החדשה של הלייקרס למניעת אפליה מגדרית

לפוסט הזה יש 677 תגובות

  1. התמונות המתיקו את הגלולה עד שהיגעתי לפוסית עם הקוקיות שבוכה,
    פאק,ארוחת הצהריים התפזרה בשטח,
    מומי למה להעניש?
    הסידרה הזאת זה עונש מספק

  2. ענק מומידן, בעיקר הפרצוץ של לברון החמוד והבוכה.
    לדעתי הוא לבכה השנה כשיקח את אובראיין בזרועותיו המסוקסות.

  3. המשחקים עד עכשיו יחסית בקצב איטי. הבעיה היא למנוע את היציאה הנהדרת של הלייקרס למתפרצות (בעיה שהייתה לכל הקבוצות בפלייאוף מולם). יחסית הם גם את זה עושים טוב. אבל כל עוד הם לא מצליחים להאט את דיוויס ולברון אין עלמה לדבר.

    1. זה עוד לא סופי אבל גם הוא וגם דראגיץ' עדיין מוגדרים כ-doubtful על ידי ההיט.
      ברוב המקרים השחקן לא משחק במקרה כזה. אבל החלטה סופית תגיע רק היום בערב.

  4. סיקור טוב
    המפתח של ההיט הוא לצערם שאין להם מפתח בסידרה הזאת.

    טיילר הירו שחקן חביב עם סיפור יפה אבל לא מדובר בטאלנט גדול
    ובטח לא אחד שיכול להתעלות ולנצח משחק בגמר הנבא.

    1. אמרת לגמרי את הכל כולל הכל.
      מסכים איתך.
      הניתוחים שלפני הם הכרחיים מבחינת תקשורת הספורט.
      כל אחד רוצה להראות את ידיעותיו במשחק הכדורסל , בקבוצות עצמן, במתודות והיכולות שלהן.
      זה ברור ומובן.
      כל אחד ינסה לחשוב בכובע הסגל המקצועי מה ניתן לעשות, מדוע ואיך ניתן לעשות זאת.
      אני כותב זאת מבלי חלילה לזלזל בידיעותיהם של כותבי הדברים….ממש ממש לא. אי אפשר לבוא ולכתוב – תקשיבו, אנחנן מוותרים על הפוסטים כי אין בהם טעם אמיתי.

      בפרקטיקה, בסדרה הנל , היטבת לתאר את המפתח ככזה שהוא פשוט לא קיים.

  5. אין ספק שלברון הוא השחקן הכי חשוב בלייקרס לאורך כל העונה והפלייאוף.
    בקרב על ה-FMVP הוא כרגע ב1-1 אחרי שהשווה במשחק האחרון.
    דיוויס נהנה בסידרה הזאת במאצ'אפ הכי קל שהיה לו וכמובן מהנוכחות של לברון שממשיך לפטם אותו.

    השיאים שלברון שבר בפלייאוף הזה לבד שווים יותר מה-FMVP.
    המורשת מבחינה היסטורית כבר עכשיו מעמידה אותו מעל מייקל ג'ורדן.

    1. נדמה ליש שדבריך סותרים את עצמם. אם מיאמי כל כך גרועים שאין להם שום סיכוי אז ההישג הזה של הלייקרס לא שווה כמעט כלום בדירוגים האישיים, וכך גם כל הישג אישי שמושג כאן, ואם אתה תופס מהם כהישגים משמעותיים, אז אתה צריך גם לתפוס מהיריבות במידה מסוימת, מה שאומר שיש להם סיכוי, לפחות במידה מסוימת.

      1. לברון ג'יימס שולט בליגה כבר יותר מ-2 עשורים.
        חוץ מזה שהוא כבר זכה באליפות כאנדרדוג מובהק.
        כל המספרים האלה רק מעידים על השליטה שהייתה לו גם בשנים שלא זכה בתואר קבוצתי.

        עובדתית הלייקרס פייבורטית לזכות בריפיט ואם הולכים יותר רחוק אז גם ת'ריפיט.

        1. לברון לא שולט בליגה וגם לא קרוב לזה. פעם אחת ריפיט ועוד אליפות אחת מקרית (רק בגלל החרוז…)
          לברון הוא כבר הרבה שנים אחד מהשחקנים הטובים ביותר בליגה, והיה הטוב מכולם למשך כמה שנים, אבל לא הייתה לו בשום שלב שליטה בנוסח ג'ורדן, ביל ראסל, צ'מברליין, קארים או אפילו בירד ומג'יק.

          ואל תקפוץ לעונה הבאה כל כך מהר. כמעט תמיד האלופה היא מועמדת מובילה לאליפות, אלא אם יש שינוי משמעותי בסגל שלה, וגם הפעם זה לא יהיה שונה, אבל מוקדם לעסוק בעונה הבאה ולספור ללייקרס ריפיט עוד לפני שהם לקחו אליפות אחת.

          1. האמת
            הטרלת.
            רק בגלל הדומיננטיות של לברון נוצרה הסופר טים הגדולה בהיסטוריה.
            אך ורק בגללו.
            לא היה דבר כזה בהיסטוריה של הכדורסל.
            עונה אחת הפסיד להם עם סגל מחא של קליבלנד ןעונה לאחר מכן עם סגל מצחיק שבלעדיו היה הסגל הגרוע ביותר בליגה ולמרות זאת הוא סחב אותם לגמר בפלייאוף הירואי עם מספרים לא נתפסים.
            ב2015 הפסיד ללוחמים עם שחקני ספסל מהיורוליג וגם שם, הצליח לנצח 2 משחקים.
            איך באטלר אחר – ברור לכולם שהאליפות צריכה לעבור דרך לברון.
            אבל מה הוא מבין? ………………..לגבי דייויס – לא עשה כלום עם קבוצה לא חלשה בכלל.
            שיחק עם אחלה סגל (ממש לא לאליפות אבל ליוצר מסיבוב ראשון בפלייאוף) ולא עשה כלום.
            היה לו את רונדו, הולידיי וקאזינס לפני הפציעות הקשות.
            על הנייר? גמר קונפרנס.
            הוא ענק ותמיד היה כזה, אבל לברון מוציא ממנו את המקסימום שניתן.
            בלי לברון הקבוצה שם לא זזה ולא עוברת סיבוב בפלייאוף.

            בקיצור, אתה לא בכיוון.
            זה בסדר, זו זכותך אבל אתה לא בכיוון. דעתי כמובן…..

            1. התחלתי לקרוא וראיתי שאתה טוען שאני מטריל. אז לא, ואני כנראה אוותר על תגובה ארוכה כפי שתכננתי.
              מה שאמי כן יכול לומר זה שדיוויס הפסיד בפלייאוף רק לגולדן סטייט, שזה כביכול ההישג הגדול ביותר של לברון מאז 2013, רק שללברון היה סגל טוב יותר ממה שהיה לדיוויס.
              זה נכון שהנוכחות של לברון עוזרת לדיוויס, אבל הנוכחות של דיוויס עוזרת ללברון לא פחות, ולדעתי גם יותר. יש מי שמנהל את ההגנה ומי שהופך את לברון לאיום מספר 2 על ההנה היריבה.

  6. באם אמר שינסה לשחק.
    .
    את ההבדל בין הקבוצות אפשר לראות באיכות הזריקות מ 3 שכל קבוצה מקבלת.
    גם כשהלייקרס מחטיאים, המון זריקות הן פנויות.
    אבל כמעט כל הזריקות של קלעי מיאמי הן עם שחקן לייקרס על הגופיה של הזורק.

  7. מיאמי יכולים לקחת משחק. לא יודע אם היום. יותר מזה מאוד קשה לראות.
    אצלי ברשימות דיוויס נמצא בפער משמעותי מעל לברון במירוץ לתואר האישי, בעיקר בגלל שהוא נותן את עיקר התפוקה לפני שהלייקרס ביתרון 15-20 ברבע האחרון.
    בשאלת הדירוג ההיסטורי – דיוויס יקפוץ משמעותית משחקן שבקושי סוחב קבוצה לפלייאוף לדרגת שחקן הכי טוב של אלופה. לברון יעלה מ-3 אליפויות ל-4, שזה נחמד, אבל השיאים הכמותיים שהוא שובר אומרים רק שהוא היה בהרבה גמרים, שזה היה נכון באותה מידה גם לפני שנה ושנתיים.

    1. חיים- הרבע האחרון הוא הכי חשוב במשחק כדורסל.
      אין כזה דבר גארבג' טיים בגמר הנבא בטח שזה מגיע מול קבוצה כמו ההיט שחזרה כמה פעמים מהפרש כזה.
      לברון הוא זה שגמר בעצמו את המשחקים בגמר ואחראי ישיר לתפוקה של דיוויס ושאר הקבוצה
      כשהוא רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל משחק שני רצוף.

      דיוויס לא סחב קבוצה לאליפות הוא משחק כמס' 2 בדיוק כמו וויד,פיפן וקובי.
      שיאים כמותיים בפלייאוף אומרים הרבה בטח על איכות ולא פחות חשוב על לונגטיבי.

      1. לונגאביליטי זה מאוד חשוב, אבל זאת קטגורייה אחרת.
        דיוויס קלוע יותר ובאחוזים טובים יותר מלברון בפלייאוף הזה (וגם בעונה הסדירה), ככה שבלתי אפשרי לומר שהוא מספר 2.
        גם לברון הוא לא מספר 2 מובהק כמו פיפן, או קובי באליפות הראשונה שלו, אלא יותר כמו 1A שזה דיוויס ו-1B שזה לברון.
        אני יכול לומר לפחות במשחק הראשון בוודאות שכמעט חצי מהנקודות של לברון היו בזמן זבל. במשחק השני זה היה קצת פחות מובהק, אבל הנקודות של דיוויס היו אלו שיצרו יתרון משמעותי, והנקודות של לברון אולי באופו היפוטתי מנעו קאמבק תיאורטי שלא באמת היה על הפרק.

        1. לברון הוא זה ששולט בכל הפרמטרים רק בנוכחות שלו וביכולת הריכוז.
          הוא זה שגורם לדיוויס להביא את היכולת הטובה (מה שלא הצליח כמס' 1 בפליקנס).
          לקובי היה את שאק,לפיפן היה את ג'ורדן ולדורנט היה את קליי.

          נתחיל מזה שלונגבלטי קטגןריה חשובה שמאפיינת קריירה של שחקן. ובטח כשמשווים בין שחקנים בטופ של ה- HOF.
          -שוב, אני לא מסכים . אין כזה דבר זמן זבל בגמר הנבא.
          בטח לא במשחק ההתקפי הנוכחי ומול קבוצה שחזרה יותר מפעם אחת מפיגור גדול.

          1. אפשר להמשיך לומר כל מיני דברים מוזרים על לברון: הוא זה שברא את הענף ואת הליגה ובהבל פיו הוא יכול להשמיד את הבועה ואת היקום כולו.

            ועכשיו קצת יותר ברצינות – הסטטיסטיקה של דיוויס די זהה לעונות הפלייאוף הקודמות שלו, ובכל אחת מהן הוא הפסיד לגולדן סטייט שגם ניצחה את לברון (ובחצי מהמקרים הסדרה נגד לברון הייתה הרבה יותר קלה לווריורס). ברור שהנוכחות של סגל איכותי יותר ליד דיוויס מסייעת לו, אבל אי אפשר ליחס ללברון שיפור דרמטי של דיוויס שבכלל לא קרה.

            אני מוכן לקבל את ההנחה שלך שאין כזה דבר זמן זבל בגמר, ובכל זאת יש פערי חשיבות בין רגעים מסוימים לאחרים, וברור שעדיין רבע רביעי ביתרון גדול שווה פחות מרבע שני או שלישי במשחק צמוד.

            1. מה לא שמעת שלברון הזריק לדיוויס ווינריות…
              הדבר היחיד שלברון נתן לדיוויס זה את הגנת הפרשים של המלך. בנא הוא לא היה מקבל שריקות אם עומדים 10 סמ לידו

            2. יש לך אפשרות להביא לקבוצה שלך, לעונה אחת, את לברון או דייויס.
              (קבוצה ממוצעת+, לא גולדן שמצרפת את דוראנט)
              את מי אתה לוקח ?

        2. זמן זבל ,לא זמן זבל . לברון קלע 34,9,9 . לברון שולט בליגה מהעונה הראשונה שלו ועד היום. קרקס את המזרח ועכשיו עושה אותו דבר למערב. דומיננטיות מוחלטת וגם בסדרה שהוא הפסיד מול גולדן סטייט הוא היה צריך להיות הפיינלס mvp , אחרי שהוביל את שתי הקבוצות בכל בקטגוריות הסטטיסטיות. קח משחק מנטלי, תחליף את לברון בקוואי , אני בטוח התשעים ותשעה אחוז שהקליפרס לוקחים אליפות על הלייקרס.תחליף אותו ביאניס, אותה תוצאה מילווקי אלופים. לברון עושה את השחקנים סביבו להרבה יותר גדולים, תזכיר לי כמה פליאופים היו לקיירי, בוש, לאב, דיוויס וכל הגדולים ששיחקו איתו לפניו ואחריו.חלאס כבר להקטין.

            1. שים במקום דיוויס את יאניס או את קוואי והם לוקחים אליפות בדיוק באותה צורה. שים בלייקרס כל שחקן בליגה במקום לברון והם לא לוקחים אליפות.

  8. מיאמי צריכה לחזור למישיה של העונה הסדירה ולפתוח עם נאן היום במקום הרו (האינסטינקט הראשוני שלי היה להוציא את רובינסון מהחמישייה אבל צריך את הקליעה שלו
    ואם הוא יאבד את הבטחון של המאמן בו הוא עוד יאבד כל צל של בטחון בקליעה שיש לו)
    זה לא יעשה את ההבדל הגנתית אבל לפחות התקפית הוא שחקן זריז שיכול לעשות צרות בהגנה לKCP או לגרין

  9. לגבי ה – MVP לדעתי זה צריך להיות לברון כי הוא בפרונט והלחץ עליו.
    אבל כשכל תכנית שאני רואה מדברים רק כמה דייויס ענק – כנראה שזה שלו
    בסוף התקשורת החליטה וזה כנראה לא יהיה לברון.

    1. זה ההטעייה של התאגיד ולברון לא בלחץ ולא בפרונט הוא שם את עצמו במודע בפרונט. דיוויס היה הטוב ביותר כל הפלייאוף הזה הן נגד פורטלנד יוסטון ודנבר וגם פה.
      כמה שאני מתעב את השיקצה זה לא אומר שהוא מס 2. אני חושב שהוא מס 1 יחד עם דיוויס בדיוק כמו קרי ודוראנט וקובי ושאק ב2 האליפויות האחרונות יחד.
      אבל זה בטוח יעצבן אותו לנרטיב ולמורשת לפחות יקל על המצב רוח של הללל אם 6 וכאשר.

      1. הפסד אליפות היתה נרשמת קודם כח לחובת לברון, לכן הלחץ עליו. אם דייויס היה משחק פחות טוב והיו מפסידים – ברור שהיו אומרים שלברון כבר לא מספיק טוב ולא שדייויס לא עמד בלחץ.
        אבל כמו שכתבתי – התקשורת כבר החליטה על AD

    1. זה לא טפשי זה תואר חשוב. לא כמו mvp עונה סדירה או mvp פלייאוף שלא קיים או אליפות אבל חשוב גם. כל תואר מסמל עבודה קשה הישגיות ומאמץ אין דבר כזה לא חשוב. השחקנים הגדולים משחקים בשביל התארים האלה זה מקור הגדולה שלהם.
      המשפט טיפש שזורק אבן לבאר אלף חכמים לא יוציאו זה בדיוק לזה. איזה רפה הבנה עשה קמפיין לאיגי בתקשורת וכולם זרמו עם לברון סטופר 😂😂😂
      ככה זה עובד בדכ כל רפי ההבנה בתאגיד מריצים משהו ועולים כולם על העגלה

    2. דור שמעון צודק – לכל הגדולים יש את כל התארים. זה חשוב להם להשיג אותם.
      שמעון – בשלוש השנים נוסף תואר חדש, לא רישמי אבל מדורג מקום 4
      1. טבעת (עד 2, אחר כך מתחלף עם MVP)
      2. MVP
      3. FMVP
      4. בוחר באולסטאר.
      ללברון יש 3, ליאניס 2, לסטף 1
      דוראנט נאכל מבפנים כי אין לו אחד כזה. זה תואר מאוד מיוחד כי הוא מעיד על פופולאריות רחבה, גם בקרב הקהל וגם בקרב אנשי התקשורת והבראנג'ה.

      1. זה שיש להם אגו מנופח זה ברור. לדעתי זה מעיד בעיקר על תפיסת מציאות שגויה שלהם אבל נו שויין… אני התכוונתי שגם כאן הפוליטיקה מנצחת את המציאות או בעצם יוצרת מציאות מדומה לפיה איגי היה יותר טוב מלברון דאז. אם נוציא את הפוליטיקה אז עד עכשיו AD נתן שני משחקים גדולים ולברון אחד

  10. תודה על הפריוויו.
    הלילה 25 הפרש ללייקרס, שפשוט יתאפסו בחזרה מהשלוש.
    .
    אם בכל זאת קמים, אפשר לנסות לב לדברים הבאים:
    1. המאבק על ה-fmvp
    2. מי יקלע יותר לברון או דיוויס
    3. מי יבלוט יותר במשחק לברון או דיוויס
    4. מי יהיה השחקן המצטיין לברון או דיוויס
    5. אם זה היה גמר גביע- מי יהיה ה-mvp של גמר הגביע לברון או דיוויס
    6. מי עדיף על מי – בהקשר הצר של מצטיין המשחק – לברון או דיוויס
    7. מי בסיום המשחק – בהנחה וישאר רק משחק אחד לסיום העונה – מוביל במירוץ למצטיין הפיינאלס לברון או דיוויס
    8. או בקיצור לברון או דיוויס

    1. גדול פאני!
      שמתי לב שהעלית הילוך בפיינלס. אתה פלייאוף רונדו הישראלי.
      .
      לגבי הערב, ברמת התוצאה, אין באמת מה לרשום. זה של הלייקרים גם אם אני פותח בסקנד גארד ושמעון בפויינט. דיוויס ולברון זה יותר מדי.
      אז מה נשאר?
      כמו שכתבת – דיוויס ולברון.
      אז אני הולך להמר, כמו תמיד:
      כדי שלא יהיה שקוף, ולא יווצר מצב כמו במשחק הקודם – שדיוויס משתולל ומכריע את המשחק, ואז חייבים לייבש אותו,
      הפעם לברון יתחיל בטירוף, ייקח הרבה כדורים לסל ויהיה אגרסיבי מאוד מהפתיחה.
      אני מהמר על 14 זריקות של לברון בחצי הראשון!
      דיוויס ייתן פייט אבל כאן ייכנס גורם שלישי שכבר לפני יומיים זיהיתי את הפוטנציאל שלו:
      רונדו!!!!!
      הוא אמנם אמר על החבר מ-נ"א שיוכל לקלוע 50, אבל בתקופת היובש, הוא שיתף פעולה עם לברון. סוכן-ישן,
      מציע לשים לב אליו, הוא יעזור ללברון להעמיד סטאט שיקדם אותו מאוד בקרב על הפאמב.
      .
      בחצי השני יהיה כמובן גארבג' עם נגיעות של חד ספרתי (אולי) ואז נראה דו קרב ב-או קיי קארל. זה לא יהיה גלוי, כמובן. אבל גם לא יותר מדי סמוי.
      השאלה הגדולה להערב – מי יתקפל ויוותר. האם הילד ייתן כבוד? או שהוותיקן יעביר את השרביט.
      אני אומר?
      זה של הוותיקן.
      תרשום פאני.
      (חוזר לשפכטל – זה חתיכת פרוייקט – פעם אתן כאן קצת איקסים ועיגולים על זה. לא פשוט להוציא דיבל מהקיר. מסתבר שאנשי מקצוע תקעו כוננית עם דיבלים מודרניים, כאלה שמתנפחים. להוציא אותם זה כמו להוציא את הכדור מהידיים של הארדן).

      1. מסכים איתך דה שוט זו התחזית בתוספת השיפוט שציינתי מטה.
        פאני זה ההחתמה הכי טובה של שבר נותן את כל הקלאץ בפלייאוף נראה לי נצטרך להציע לו חוזה שמן וארוך טווח כמו מרקוס מוריס אחרי העונה.
        גם מעולה בהגנה.פלייאוף פאני

        1. חכה, קודם שיתרגם את ההצלחות גם לטקסס הולדם. בינתיים לפי מה שאני שומע (כמו שדדי אוהב להגיד) הוא קצת "סטרגלינג" שם

      2. יפה דה שוט.
        אז כשנשב עם הנכדים עוד 20 שנה נספר על פלייאוף 2020:
        "תשמע מיידלה (הערה- זה עוד 20 שנה, לא יהיה כזה ברור כל עניין הג'נדר), בפלייאוף 2020 תאמין לי או לא זה היה על נעליים זוהרות, תסרוקות, פרשים באפור, ובגמר בכלל דיברו רק מי יהיה ה-mvp, נשיא ארה"ב שאתה מכיר לברון ג'יימס, ואיזה שחקן שאתה לא מכיר, קראו לו אמטוני דיוויס – בסוף הוא לקח את ה-fmvp – ואחרי שנתיים נעלמו עקבותיו בקובה".
        "רגע, סבא, אבל מה עם ספורט? משהו שקשור לספורט?"
        " כלום מיידלה. אולי בסיבוב הראשון".

  11. שמעון – כמו שהבטחתי בראת'רס ופוסטר שופטים היום.
    רק כדי שנדע מה דף המסרים אומר? שורקים למיאמי ומדביקים עבירות לדיוויס?

    1. מה שסילבר רוצה😎.תלוי איך יתפתח המשחק. אם יהיה בלואו אאוט אז בראדרס אולי ינסה להשבית את דיוויס עם עבירות שיהיה צמצום פערים לfmvp.
      אם יהיה צמוד סיכוי טוב שילכו עם מיאמי שיהיה קצת עניין בסידרה שהבוס יהיה מרוצה וגם שיהיה סיכוי לשיקצה לפיינלס mvp עוד 2 משחקים.
      ההיט ממש צריכים את החילוץ שלהם בראדרס בבעיה בניגוד עניינים היום בין התאגיד לבוס הישיר.
      לדעתי פוסטר ישרוק לטובת ההיט וטוני לטובת התאגיד שיהיה מאוזן

      1. + 100
        ניתוח מדוייק שמעון.
        גילרי – סחטיין על התגובות בפוסט של רועי – בניגוד לאחרים, לפחות אתה נתת תשובות לגופו של עניין ולא סתם צעקת "נעליים" (אבל לא הצלחת להתאפק עם "פסיכולוג")
        לגבי הערב – ראו תגובתי אצל פאני (רק אם בא לכם, לא באמת חייבים)
        🙂

          1. בהתחלה. אחר כך נסחף. חלק גדול מהשריקות הוא הביא מהבית.
            הנה – ראה תגובתי לפאני – שמתי נפשי בכפי להערב. תחזיקו אצבעות – יכול להיות שאתבזה. לפחות אני לא מפחד לקחת את הזריקות.
            🙂

            1. בסופו של דבר כל הספינות מתרסקות על שרטון ההגיון שלך.

            2. הרגת, דה שוט, הרגת!
              "חלק גדול מהשריקות הוא הביא מהבית…"
              בוא, תראה לי עוד סרטון בו לברון עם הגב לדייויס, כאשר ביניהם שחקן יריב, ולברון הנבלה מעז לייבש את דייויס…
              .
              להסיר את המשקפיים, זה כבר לא ישים. ראית את הסרט Minority Report?

            3. חחח אחלה סרט, טום קרוז מעביר שם דפים וירטואלים, נדמה לי
              .
              שמע אני חזק בשפכטל אז אין לי זמן לשרשור של 30 תגובות. מציע שתעבוד על השריקות של הערב ותכה איתן בבלוג החי. למען האמת, אתה לא חייב להכין חדשות, "נעליים" "פסיכולוג" ו-"קר אנטישמי" תמיד עובד (ד"א אמרתי "אנטי-ישראלי" אבל כבר אין לי כוח לתקן :-))

  12. אם מיאמי ייקחו משחק זה את זה. או את הבא.
    🙂
    יאללה שהלייקרס יהפכו לקבוצה הראשונה שלקחה פלייאוף שכל הסדרות נגמרות בו 4-1. גם זה לספר השיאים וכאלה…

  13. פלייאוף רונדו בדרך לעוד טבעת.
    נקווה שהוא יקבל מספיק דקות בכדי להאבק על ה- FMVP !!!!
    רונדו מחזיר את מיאמי למציאות העגומה שהיא לא מתאימה לרמה של הגמר…

  14. תודה מידן. אני מקווה לפייט טוב של מיאמי, ורק לשם בטחון ה-NBA מביאה את בראת'ר ופוסטר לשפוט, רק למקרה שלברון ו-AD נפצעים ויוצאים מהמשחק ברבע הראשון. הייתי בטוח שאחרי הלייקרס-דנבר לא יתנו להם לשפוט יותר.

  15. הקשקוש בצייר על תמונת השער גדול, זה עבודה של מומי?
    .
    הלייקרס ב-12 אבל זה פחות מעניין מהדיבורים שיהיו על לברון / דייויס והשופטים בראי התחזיות.

  16. השעה ושני המשחקים הראשונים בסדרה יגמרו לי לא לטרוח ולבזבז שעות שינה יקרות על המשחק ובטח בהתחשב בסגר שדורש להעסיק יום שלם ילד בן 5 וילדה בת 7.5..

  17. ורי נייס MBK
    בוא נראה אם הקהל הוירטואלי של מיאמי יצליח ךהיות השחקן השישי.
    התמונה של ג'יימס ישר אחרי העלמה אפטון עשה לי כאב חד בטחול.
    לא לעניין
    🙂

  18. אוף איזה סיום אנטי קליימקס לבועה. ברצינות מיאמי זה כל מה שיש לכם? איפה ספולסטרה איפה ריילי? אפילו אוהדי לייקרס מאוכזבים, אם לפחות בוסטון היו עולים היינו רואים יותר קרב היסטורי על המורשת. אכזבה. תעירו אותי בינואר.

  19. ברוכים הבאים לעולמם הלא סודי של אוהדי הלייקרס: https://www.change.org/p/nba-fans-kyle-kuzma-should-not-get-a-ring-if-the-lakers-win?recruiter=1046523016&utm_source=share_petition&utm_medium=twitter&utm_campaign=psf_combo_share_initial&recruited_by_id=747b7570-5cdc-11ea-ad82-8f6a91b3a0e6
    הקבוצה דוהרת לאליפות, אבל שחקן אחד משחק פחות טוב, אוי לא!

  20. עד כמה הסדרה הזו מעניינת? קחו למשל יהודי לא צעיר כמוני, שכבר שילם על הליגפאס, ויכול להישאר ער עוד שעתיים מעכשיו, ואפילו פנוי מחר לקום ביקיצה ט', ובני הבית פינו לו את הסלון לצפיה בתנאי 65", ואפילו גלנמורנגי חדש מציץ אליו מהבר…
    והוא כנראה הולך לישון ויראה תקציר בבוקר כמו דלת העם.
    אלא אם מישהו מצליח לשכנע אותו לנהוג אחרת 😉

  21. רוצה להיות הראשון שמברך את חזרתו של הלברוניזם, ואשמח לראותכם בעוד חמש עשרה שנים משלבים פעולה עם הזאיוניסטים חברי "הקנגורו האדום השחור" כדי לכעוס ולזרוק גופות של ג'ורדניסטים על אלו שממליכים את השחקן הטוב בליגה באותה נקודת זמן לשחקן הכל יכול בכל הזמנים.

  22. שיט
    שעה לפני הזמן!
    ואני עובד…
    שם שעון ל3
    שמעון ודה שוט – תפציצו (קפטן אם לא השניים האלה וגיא- גם אני לא מתעורר)

    1. הבעייה העיקרית בפיינלס זה שבגלל היעדר התחרות – שמעון לא מגיע לבלוג החי. נהיה עצלן כמו כל הכוכבים בליגה – לא עושה הגנה ומנפח סטאט בגארבג'. משאיר לי את כל העבודה השחורה. על ברוך אי אפשר לסמוך, מאז גמר המערב והתצוגות האדירות של הפרשים באפור – הוא לא יציב, כמו פלייאוף ג'ורג'.

  23. רזיאל – מקווה מאוד שאתה כאן, תגיד מה קרה שם בווילה-פארק? OMG אין דברים כאלה!!! שנת 2020 לא עוצרת

  24. אני לא מבין איזה טיפשות של ההנהלה של מיאמי.
    אם היה סיכוי הכי של שאחד מהם או שניהם יכולים לשחק אז מה ההיסוס?
    המשחק הזה הוא על כל הסדרה שגם ככה סגורה.
    Ruled out for game 3? שלא יטרחו לשתף אותם גם במשחק 4 שיהיה לפרוטוקול.

  25. אגב, בעונה הבאה מיאמי יוכלו למכור חמוצים.
    בניגןד ליריבות שלהם:
    בוסטון – חסרה ביג מן שצת יותר ביג ומאיים בזריקה
    מילווקי – רכז ושוטינג גארד יותר גבוהים ויותר מאיימים/אמינים בקליעה, בעיקר מ3.
    נטס – לשחק
    טורונטו – מחליף צעיר לגאסול ושוטינג גארד

    מיאמי? אצלה לכאורה הכל במקום אבל הכל כמעט טוב, לא מעבר לזה

    1. הכל אולי במקום אבל יש לך שני שחקנים מאוד צעירים. מיאמי בונה בעיקר על השיפור של הירו ושל באם, אבל זה כנראה לא יספיק לגמר נוסף. אני חושב שנראה הדחה מכובדת בסיבוב השני

    1. ההחטאות שלו זה מדהים. שחקן חמישייה בשלוש אלופות! הוא בא תמיד לתת האסל והגנה. מאמנים אוהבים את זה.

  26. דינמיקה רעה בלוס אנג׳לס ההתקפה תקועה. האיזורית בינתיים עושה את העבודה. מעניין איך יגיבו

  27. לייקרס כרגיל ישנים בתחילת המשחק, איבודים, החטאות רבות כולל עונשין, פספוסים בהגנה, נראה מתי יתחילו לשחק

  28. מבקש לרגע להסב את תשומת לבכם: המשחק הלילה החל ב19:30 שעון מזרחי, 02:30 שעון ישראל. ערכתי בדיקה לשעות משחקי הגמר ב15 שנים האחרונות, אף אחד מהם לא החל כל-כך מוקדם. רוב מוחלט של המשחקים שוחק בשעה 21:00 שעון מזרחי (04:00 שעון ישראל), כשלעתים רחוקות משחקים ב20:00.
    אז מה קרה דווקא היום?
    לראשונה בהיסטוריה, סדרת הגמר של הNBA נתקלת במפלצת הרייטינג של הפוטבול האמריקאי. סט המשחקים השני של הפוטבול נגמר בערך באיזור 19:30 בעוד המשחק המרכזי של הפוטבול ייחל ב20:20. להערכתי, הNBA רצו להשתלט בדיוק על החור שנוצר למשך 50 דקות בפוטבול בכדי למשוך את הקהל אליהם. אחרי תבוסות צורמות בקרב על הרייטינג בימי ראשון, אדם סילבר משנה כיוון.

          1. דווקא כשמדברים על רייטינג חצי שעה יכולה להיות מאוד קריטית. משחק עונה סדירה גנרי בפוטבול הביא פי 4 יותר רייטינג מאשר גמר המערב לפני שבועיים. אדם סילבר קם ועשה מעשה כדי להלחם על הצפייה בטלוויזיה בזמן אמת

            1. יש לי הסבר לירידה ברייטינג

  29. יש טעם להישאר למשחק? נראה שהלייקרס רוצים ניצחון של מיאמי, זה נראה כמו משחק השרוכים של הפועל בית שאן

  30. דרך גם על איגודלה בעצם הוא עשה שני תוקפים במהלך אחד🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭😭😭😭😭🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  31. מיאמי פשוט לא קילרים יכלו להיות כבר ב20 הפרש.
    ספולס עוד יצטער על זה שהוציא את ג'ימי מוקדם במקום ללחוץ על הגז וזה לא שהוא מעלה שחקן סביר במקומו. הוא מעלה את סולומון היל🥺🥶😱

  32. נאן קיבל פיק ברכיים שוב, זה כנראה לא גארבג של משחק מספר 1
    אף איד במיאמי לא מוכן לזרוק לסל
    מזל שלקחו טיים אאוט

  33. אני קורא את התגובות שלכם מאוחר. ברור שדאיגודלה הכניס לו רגל. אבל השרירה היתה קודם על אוליניק שלא עשה שום פאול. לברון נפל כי הוא עלה על הרגל של אוליניק

  34. ספולסטרה ככ טיפש שזה מבהיל
    ווגל הכניס את לברון ברגע שדייויס נכנס לבעיית עבירות – הוא הגיב
    למה להוציא את השמקן היחיד שיכול לייצר מהלכים?

    אני גם לא בטוח שהןא חוזר מהטיים אאוט

  35. יותר טוב מזה מיאמי לא תקבל
    10 איבודים ברבע, דייויס עבר לקבוצה השניה, עד שירד לספסל, החטאות עונשין, מה עוד צריך?

  36. לדעתי צריך לשים סוף לשריקות האלה על נגיעה ביד אחרי שהכדור כבר יצא מהיד. זה פשוט קישקוש שנוגד את רוח המשחק ומעודד רמאות.
    זה צריך להחשב כמו כל מגע אחר שקורה לפני שחקן זורק

    1. רובינסון לא צריך לשחק בכלל במצב הזה כי הוא לא יכול להגיע למצבי זריקה וגם ככה הזריקה היחידה שלו היא ל3

    1. למה להמעיט בחשיבותם של עמודי חשמל? חיוניים ביותר בניגוד לדני גרין ששכח שהוא שחקן כדורסל.
      העיקר שיש לו קעקוע של כוונת על המרפק

  37. הטעות של המשחק ההוצאה של ג'ימי שעצרה לגמרי את המומנטום של מיאמי. גמר את את המשחק וזה הכל על ספולס שגם לא זרם עם ג'ימי שאמר לו אל תוציא אותי

  38. במיאמי גימי מכדרר ורק רובינסון נע. כל האחרים עומדים ומסתכלים. לא יודע מה קרה להתקפה הנהדרת שלהם נגד הסלטיקס כשהכדור עובר מיד ליד וכולם נעים

  39. אני באמת לא זוכר כזה משחק גרוע של קבוצה בגמר כמו מה שהלייקרס משחקים עכשיו, ועדיין הם בפיגור מינימלי.
    זה רק מראה כמה הם הרבה יותר טובים ממיאמי

  40. תגידו מה שאתם רוצים על באטלר – הוא נולד למעמדים האלה. מנהיג אמיתי

    מיאמי מאוד מתקשה בקליעה. זוכרים מי היה עושה לרובינסון את רוב החסימות? אה, כן, קאפלה

    1. המצב המסריח שמיאמי נמצאים בו עם הפציעות יהוהחולשה של צמד הלאטחים ״הקלעים״ הלבנים רק מראה כמה השחקן הזה גבר

    1. מארק גקסון מראה איזה אינטלגנציה עילאית מקבלים מלימודי דת
      "במקום ווגל הייתי לוקח צ'אלנג', אין לו מה להפסיד, חוץ מאת הצ'אלנג'"🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  41. מארק גקסון מראה איזו אינטלגנציה עילאית מקבלים מלימודי דת
    "במקום ווגל הייתי לוקח צ'אלנג', אין לו מה להפסיד, חוץ מאת הצ'אלנג'"🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    1. רועי זה היה כבר איבוד מטופש שני של נאן
      לעלות לזריקה כל אחד יודע
      אבל מחוץ לבלטה הזו הוא מפחד לזרוק או לגעת בכדור, בטח לחדור הוא לא ירשה לעצמו

  42. אמרתי לכם שספואלסטרה שוכח שחקנים. מאיירס היה טוב מאד כשמיאמי שיחקה את הדקות הטובות ביותר שלה. הוא הוציא אותי אחרי 6-7 דקות ומאז הוא לא חחזר

  43. הקרב על ה FMVP הוכרע. בחצי השני הלייקרס יגיעו חופשיים. אוהדי מיאמי – שימו קסדות!!! בינתיים קראודר נעליים-שחורות נהדר. ג׳ימבו ענק. חוויית צפייה.

  44. מיאמי חבורה של גברים – שימו כל קבוצה אחרת ש-2 שחקנים מה-3 הכי טובים שלהם לא משחקים בסדרת גמר וזה נגמר ב-5 דקות הראשונות של כל משחק.

  45. ובלי קשר לכלום – לברון שחקן מדהים. בשקט בשקט משאיר את הלייקרס במשחק. באמת שחקן מדהים

  46. למיאמי יש הזדמנות חד פעמית היום להפוך את הדבר הזה שאנחנו רןאים לסדרה.
    דייויס ישן
    לברון לא במשחק מטורף
    ולמשחק הבא הם יקבלו את באם כמעט בטוח ואולי גם את דראגיץ
    השאלה אם זה יהיה 3-0 או 2-1
    .
    ב2-1 עם כוחות חדשים יכולה להיות סדרה, הלייקרס יתחילו לשקשק.
    .
    .
    סתם, מה פתאום, 7 דק לתוך הרבע וזה כבר 13 ללייקרס

    1. מה אם? הלייקרס עולים הרבה הרבה הרבה פחות שאננים.

      זה לא חדש שקבוצה פצועה מחזיקה מעמד 2-3 רבעים ואז ברביעי לא עומד בלחץ ומתפרקת.

  47. 19-6-6 באטלר
    16-6-6 לברון
    אירוע נדיר כששני שחקנים עושים טריפל דאבל אחד מול השני
    זה קרה בפיינל פעם אחת לדעתי, לברון מול קארי

  48. לדעתי אחלה משחק. החולשה של דיוויס יצרה שוויון. הצעירים של מיאמי מחטיאים אבל לפחות הם זורקים ולא מפחדים. רובינסון במשחק הראשון היה 3-0 היום יש לו כבר איזה 7 או 8 זריקות. ככה צריך. לתקוף, לשחק, לא לפחד. הירו התחיל טוב ואז החטיא הרבה, חייב להמשיך לזרוק. קצב גבוה טוב למיאמי.
    לצערי – לברון חכם – הוא ידאג להכניס את דיוויס – חשוב להבטיח את הניצחון שלא יהיו שטויות

  49. העבירות של דייויס משחקות ללייקרס.
    בדקות שהוא שיחק הוא בעיקר מסר ליציע.
    כל מה שקרה פה במחצית הראשונה הוא בעיקר הקדמה לסוף המשחק, כל עוד ההפרש צמוד זה ממש לא משנה.

  50. גרין ו- kcp עם 0 נקודות, דיוויס באיזה יקום אחר עם 5.
    מיאמי על הקשקש, אבל קשה לראות אותם מחזיקים עד הסוף.

  51. איך האידיוט הזה ספו לא מבין שמאיירס צא=ריך לשחק הרבה יותר? ברבע הראשון הוא שיחק 7 דקות, קלע 2 מ-12, והיה 9+ ומאז ועד שהתחיל רבע זה (הוא כבר 1 מ-1), הוא לא שיחק.
    וכשאני אומר שרובינסון והירו הצעירים חייבים לשחק כמעט כל הזמן (הירו בחצי הראשון רק 13 דקות!) אני י8דע על מה אני מדבר.

    1. זה לא משנה מי משחק ומי לא במיאמי.
      בוא נהיה כנים ונגיד שהלייקרס פשוט מחרבנים לעצמם את המשחק. מה שקרה ברבע הראשון קרה גם במשחק הראשון, רק שהיום החייקרס עם 90 איבןדים ו0 תרומה מדייויס, גרין ופופ

  52. משחק הזיה, אפשר להפסיק אותו בשלב הזה, מקסימום לעשות 2 דקות או הגרלה לתוצאה. זה לא משחק, אפילו לא נראה משחק אימון פנימי

      1. על הלייקרס: איבודים בלי סוף, דייויס לא יכול לעמוד על המגרש בלי לאבד או לעשות עבירה. מיאמי במקום להוביל 80-40 "פותחים פער" של 10 נקודות, לא קשור לענף

  53. KCP ודני גרין
    3 מ 25 מדאון טאון ב 2 המשחקים האחרונים
    איזה 2 אפסים
    אם היה ללייקרס גארד אמין הם היו דורסים את הליגה
    התלות שלהם בלברון ו AD אבסולוטית
    AD לא בא היום וזה אבוד

    1. הם במשחק הזוי, פשוט לא יאומן, משחקים נורא ואיום, לא ברור העניין. אולי הם מעוניינים ליצור מתח בסדרה. גם ההגנה שלהם לא מרנינה בלשון המעטה

  54. באטלר היום בכל דקה על הפרקט משחק בהילוך שישי.
    האמת?
    זה לא פלא שאין לו בפלייאוף רצפים של משחקים עם 25+ נק', איך אפשר לשמור על רמות כאלו של אנרגיה לאורך זמן?

  55. סתם להראות עד כמה פלוס מינוס זה ממד לא רלוונטי:

    דאנקן רובינסון עם פלוס 19 (הגבוהה ביותר במיאמי).
    .
    Just saying

  56. ובנוהל מיאמי מאבדים אצ הראש.
    ספולסטרה עם אוליניק ששוכח מויקטור חסון לשתי שלשות מאותה בלטה.
    אין על מי לסמוך..

  57. בדיוק מה שאמרתי
    מיאמי ״יחזיקו מעמד״ 3 רבעיםואז גיים אובר
    .
    כמו ריברס עם שאמט ככה ספולסטרה עם נאן הורס לקבוצה שלו את המשחק

  58. ווגל משאיר קבוע את AD על הספסל בפתיחת הרבע ה 4
    ואת לברון בסוף ה 3
    זה עובד מ-ע-ו-ל-ה ללייקרס
    כל אחד מהם בנפרד משחק כמו רוצח

  59. לברון החזיר עכשיו את הלייקרס לשיווי כמעט לבד. בהתקפה אחת הוא עלה עלה להתקפה בהליכה, נראה סחוט.
    מקווה שגם לג׳ימי לא יגמר הכוח.
    בכל הזמן הזה דיוויס אגר כוחות. עכשיו הוא יתן 10 נקודות רצופות ויגנוב את הפאמב, אה זה שוט?!

  60. סופסוף הירו שם שלשה אם היה קולע חצי ממה שהוא קולע בדרך כלל המשחק הזה היה גמור.
    אה… וקוזמה לכל המשמיצים

  61. דייוויס מוציא ימינה לג׳ייימס ורץ באמצע. במקום לתת לו דיש ג׳יימס מוסר רחוק לקארוסו – איבוד

  62. ועכשיו, שלוש החטאות מסמרות שיער באותה התקפה ולאחר מכן איבוד שלומיאלי.
    הלייקרס ממש רוצים להפסיד, נראה אם זה יצליח להם

    1. עוד לא הבנת מנחם??? הוא משחק בדקות ל האוורד בדרך כלל. מה אתה רפה הבנה או שאתה עושה את עצמך?
      חוץ מזה אוליניק משחק טוב היום

  63. הלייקרס עומדים להפסיד לקבוצת יורוליג, שמשחקת מתחת לרמתה הרגילה, חוץ מבאטלר שמשחק טוב.
    הם יצטרכו לפצות על זה במשחקים הבאים

  64. הלייקרס כנראה קיבלו טלפון שצריך יותר רייטינג לגמר, שלא יהיה סוויפ, שיחקו ברמה של מרכז טבלה ביורוליג, פשוט נורא, בסדר מחרתיים יחזרו לסביר

  65. דיוויס על תקן דחליל ברבע הזה – לא נוגע בכדור.
    מקווה שזה ייצור בעיות אצלם בחדר הלבשה ומיאמי ימשיכו עם אותה הגישה גם במשחק הבא.

  66. ההפסד נטו על לברון הזבל הזה, דיוויס כל הרבע הרביעי כדור 1 לא קיבל לא ייאמן , מהלך אחד לא הריצו לו

    1. ובהגנה הקוף דחליל במשחק אני עם הנכדות אז לא מסוגל להגיב יותר מדי, אבל לברון מכר אותנו בשביל הסטטיסטיקה האישית יותר על הפיינל MVP מי אס

      1. צפיתי ההתעקשות של הזבל הזה לקחת את המשחק על עצמו ופעם אחר פעם הוא מחרבן ברבע הרביעי, לא ראיתי שום מהלך שמריצים לדיוויס ברביעי למרות שהוא לא קיבל שמירות כפולות , במקום זה מהמרים לי על הנגרים האלה שיקלטו מ3 שיש להם את הנקודות הבטוחות בעולם.

  67. עדכנו גם את רונדו שצריך להפסיד היום, דייויס לקח על עצמו את רוב הנטל, כבר מהרבע הראשון. איזה עונש של משחק…..לא נורא, יפצו במשחק הבא

  68. אז מה איזה מלך הלברון הזה איך הוא סוחב קבוצות לבד אפילו בלי דיוויס הוא הצליח לסחוב את הלייקרס לניצחון, אה לא, רגע, הוא בעצם לא הצליח.
    אבל אני בטוח שהוא יכול לנצח את מיאמי לבד הוא לא צריך את דיוויס.
    נראה לי אחרי המשחק הקודם דיוויס החליט שאם לברון רוצה FMVP אז שינצח את מיאמי לבד

  69. מישהו יודע מה קרה לדיוויס הסברים לאלו שישנו?
    לברון מבסוט הקרב על הfmvp נפתח כל המחמאות על דיוויס הרגו אותו צריך.להמשיך ככה זה התקווה היחידה להיט.

    1. התחיל את המשחק עם שורה ארוכה של איבודים ועבירות חלקן תוקף, נראה ממש קטע הזוי, מיאמי יכלו להוביל 20 הפרש אחרי 5 דקות אם רצו

  70. מיאמי הרימו מהרצפה משחק שהלייקרס זרקו לפח ולמחזור אשפה, לזכותם יאמר שהם לפחות ניצלו את ההזדמנות

  71. בושה וחרפה הלייקרס האלה בראשות לברון ודיוויס. לא מכבדים את המשחק, לא מכבדים את הקבוצה היריבה ולא מכבדים את האוהדים.
    שיילכו לעזעזל במובן הספורטיבי

      1. אני מדבר על העובדה שכח שחקני החמישייה ירדו לחדרי ההלבשה לפני סיום המועד החוקי ולא היו ללייקרס חמישה שחקנים על הפרקט אז חלק מהשחקנים שלא שיחקו כל המשחק היו צריכים לפשוט בגדים ולהיכנס למגרש.

  72. כל הכבוד למיאמי, יש לנו סדרה.
    דיוויס חייב להתעורר וגרין צריך טיפול בשוק חשמלי. באטלר כנראה לא עבר למיאמי למסיבות עם בחורות, הא שמעון?
    העיקר דור כתב למיאמי הספד במשחק 1 . . .

  73. טוב, כמה רשמים מהמשחק:

    1. דיוויס היה מנותק לגמרי, נכון, אבל בתחילת המשחק כשקראודר שמר עליו, במקום לחכות שהכדור יגיע אליו ולשבור את הראש איך חוסמים את המפלצת הזאת – הוא היה קרצייה במטרה לעצור את המסירה מלכתחילה. אם הכדור בכל זאת הגיע אליו זה מיד הפך לדאבל טים ודיוויס הוא עדיין לא לברון.

    2. הירו ורובינסון ממשיכים להחטיא אבל היום הם לפחות זרקו לשם שינוי. עם הניצחון הביטחון יעלה ובתקווה שגם האחוזים. היה חשוב שהם לפחות ינסו.

    3. על באטלר כבר הכל נאמר בפן השלילי (דווקא). לא סקורר, לא מנהיג, טראבל מייקר. הוא מאכיל אנשים כובעים בסדרה הזאת. היום הוא ליטרלי השאיר הכל על הפרקט וסיים עם שורה סטטיסטית מפלצתית. מה שיפה זה שהוא לא כפה את עצמו, ניהול משחק מדהים ולקיחת אחריות כשצריך. כמו שמצופה מהכוכב של הקבוצה.

    זה הרבה מעבר לזה כשמדברים על באטלר. אנשים שוכחים שמיאמי היא קבוצה די חדשה בסך הכל ושחלק גדול מהשחקנים בגמר הזה לא ידעו מה זה NBA עד לפני שנה בערך. פתאום הם מוצאים את עצמם על הבמה הכי גדולה שיכולה להיות, מול הסופרסטאר הכי גדול בעולם ב-15 השנים האחרונות שמייצג פרנצ'ייז עוצמתי וכל זה קורה בלי שני שחקני חמישייה משמעותיים. קל לכעוס על הילדים האלה שמפשלים במאני טיים, אבל רבים וטובים מהם נכשלו.

    ג'ימי מתחילת הסדרה מתעקש להזכיר כל הזמן שמיאמי לא באה להוות שטיח ללייקרס, שהיא יכולה. הוא אמר את זה לפני המשחק הראשון, ואחרי ההפסד הראשון, וגם אחרי ההפסד השני. עכשיו כשזה סוף סוף קרה נותר לקוות שמיאמי מסוגלת להוציא מעצמה עוד משחקים כאלה, ושבאם את דראגיץ' יחזרו להמשך הסדרה.

    לילה טוב לכולם

  74. סיכום זריז:
    1. מיאמי יצאו מהבור ועכשיו הסלופינס אצל הלייקרס ובעיקר אצל גרין, kcp, הווארד וגם רונדו שלא היה מדהו. מעל כולם כמובן דייויס
    2. מצטער מנחם אבל היחיד שמשחק כדורסל במיאמי פרט לבאטלר הוא אוליניק, לא לאונרד, לא צמד הלבנים הלאטחים (הירו בסוף מעט התאזן).
    אוליניק פשוט לא סופר אף אחד, משחק את המשחק כאילו זה לא גמר, שם גוף, קולט ריבאונד.
    3. קנדריק נאן דחוף להמחק מהרוטציה, בהול.
    4. מרקיף מוריס כמעט הביא ללייקרס את המשחק, איזה החתמה משום מקום. גוף גדול, קשיחות.
    5. לברון היה טוב אבל לא נתן את האקסטרה מייל ואת הדוגמא שהוא רגיל לתת.
    6. מעל כולם באטלר שבלי קשר לטריפל דאבל, הביא תצוגה שאנחנו נדבר עליה גם עוד שנים.
    7. איפה היה משחק הפנים של הלייקרס? אני אגיד לכם איפה – על הספסל יחד עם דייויס. אבל למה בדיוק ווגל חיכה ולמה במקום לתקוף את הלוחות והצבע של מיאמי הוא נכנס איתם לקרב קליעות? נכון דהם קוחעים מצוין הפליאוף ובפרט הסדרה, אבל היתרון הבולט ביותר שלהם הוא הגודל והמאסה. יודעים מה? אפשר לתת קרדיט פה שוב לאוליניק שהנוכחות שלו אוח יגרמה לווגל לוותר על האופציה
    .
    לברון כאילו זרם עם המשחק ולא ניסה להדתלט עליו.
    זה בדיוממה שגימי באטלר עשה, וזה בדיוק מה שהגדולים ביותר עושים. גימי לא שם אבל הוא מראה שהשלם גדול מסך חלקיו – הוא לא מספר 1 בליגה בשום דבר אבל מבצע הכל ברמה גבוהה מאוד. היכולת למצוא את המיס מאת, להגיע לבלטה שאתה רוצה כששומר עליך השחקן שאתה רוצה זה משהו שהתרגלנו מלברון והיום פשוט גימי שיחק אותה.
    .
    .
    עכשיו אנחנו נקבל משחק כאשר ל2 הקבוצות יש מה להפסיד ןזה מתכון מצוין לכדורסל טוב, או לוחמני, או צמוד, או יותר טוב מתצוגת הנפל הזאת שהלייקרס הביאו והאין אונות שכמעט ועלתה למיאמי במשחק.

  75. גרין 15 מיליון שחקן חמישייה בשלוש אלופות. אני כנראה לא מבין בכדורסל.
    אפרופו לא מבין – מי שלא ראה את מה שעבר הלילה בין ג׳יימס ואנטוני – לא ראה חתול שחור מימיו.

    1. מצדי שיעבור בינהם טיל סקאד.
      כל עוד יש פוטנציאל להסלמה ולכך שזה יעלה להם באליפות אני בעד. זה יהיה פרק שלם בלגאסי של לברון..
      .אני לא באמת חושב שייצא מזה משהו, דייויס יבין את מקומו בנרטיב ויעשה הכל כדי דהלייקרס תנצח רק מבלי להיות טוב מדי כמו שהיה עד עכשיו.
      .
      בכל מקרה אני חושב שזה חמור מדי, להפך, לדעתי זה יפקס אותם בדרך לטייל בשניים הבאים.

      1. לברון הבן זונה ייבש את דיוויס הערב בשביל הסטטיסטיקה, אין שום מצב בעולם שהוא לא יודע שעדיף שדיוויס יזרוק מאשר כל נגר אחר שיש לליקרס, דיוויס צריך לתפוס אותו ולהגיד לו בין זונה זקן אני הכוכב ואתה הכוכב המשני לא להפך, אני יכול לעזוב עוד שבוע וחצי ואתה תישאר פה להירקב כאילו זה פאקענג מינסוטה עם קוזמה

  76. משחק מביך של דוייס
    26- בדקות שלו על הפארקט
    כמו שכתבתי – הלייקרס נראיתה מצויין בדקות בלעדיו, הם כבר עלו ל 89-91 ואז הוא נכנס ….

    1. לברון הרג אותו במשחק שעבר. הם לא הסתכלו אחד על השני היום. אל תדאג. יעשו סולחה. אני זה שצריך לדאוג. גיא עוד יגנוב לי את הבירה

      1. דה שוט משחק שעבר היה עליו דאבל טים קבוע ברביעי, היום אני מסכים איתך היה על תקן דחליל לא הריצו לו מהלכים בכלל ברבע הרביעי שהיה חופשי לחלוטין

    2. האשמה ממש ממש לא עליו אלא שהפסיקו להריץ לו תרגילים ונכנסו לקרב קליעות מול מיאמי + ירידת מתח רצינית בגלל שאננות , הרבה אשמה על לברון שפשוט חירבן לנו את המשחק שוב ברביעי שהוכיח שהסטטיסטיקה שלו פשוט יותר חשובה לו מניצחון, איבודים זריקות מטווחים אסורים שהוא לא קולע, לא הגיוני שדיוויס לא יקבל כדור או שלא יריצו לו מהלך כל הרבע הרביעי וזה לא משנה בכלל העבירות תוקף ואיבודים שהיה לפני הוא כסקורר הטוב ביותר של הקבוצה, במקום זה מהמרים לי על הנגרים שיקלעו.
      .
      הגנתית הלייקרס הסריחו את הפארקט ובמיוחד לברון ג’יימס לא יודע איך אפשר לצפות במשחקים ולהגיד שהוא מגן טוב, אוויר הגנתי.

      1. כנראה שרק אחד משנינו ראה את המשחק
        דוויס לקח ריבאונד אחד בחצי הראשון
        הוא הגיע ל 15 ונעצר
        הוא עשה 2 נקודות ב 2 הרבעים האחרונים של גיים 2 ו 3
        בוא לא נשכח מי הגיע 9 פעמיים לגמר ומי היה שקוע בבוץ
        בניו אורלינס

        1. מה זה משנה העבר, ומה זה משנה החצי הראשון שהוא לא נכנס לקצב בסוף דיוויס הוא כסקורר הטוב ביותר של הקבוצה ולמישהו שלמיאמי אין מאצאפ נגדו, הוא התחמם כשחבריו ירד מהפארקט, וברביעי לברון כפה והפסיד שוב את המשחק במקום לחם את דיוויס ולהריץ לו מהלכים שלמיאמי אין שום תשובה אליהם

  77. הייתי פה!
    בונא יצאתי טמבל…כיוונתי שעון ל 04:00.
    אני קם…רואה רבע שלישי…מתבאס רצח.
    חוזר לישון. 05:30 מתלבש לעבודה. 06:00 בחוץ.

    המנטאליות. אין.
    הכל בראש.
    מי שחושב ומאמין שהוא יותר טוב, ינצח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט