מיאמי – לייקרס TAKE 3 פריוויו ובלוג חי/MBK

מיאמי – לייקרס TAKE 3 פריוויו ובלוג חי/MBK

הלילה הסדרה "חוזרת" למיאמי. לא באמת אבל אולי הכרוז המקומי ותמונות של אוהדות ממיאמי ביץ' ידרבנו קצת את השחקנים.

לאלו שלא איבדו תקווה בכדורסל, שימו לב המשחק הלילה יערך ב 2:30.לדעתי זאת השעה הכי מעצבנת למשחק כדורסל. כמו ששנאתי טיסות של 5:00 בבוקר. אתה מושך לפני הנסיעה לשדה. מגיע לשדה באזור 2:00 מסתובב סהורורי עד לטיסה ומגיע לארץ היעד זומבי.

גם הלילה נראה שדראגיץ ואדביו יעדרו מהמשחק. ללא קשר לעובדה שאני אוהד את הלייקרס מאז שאני זוכר את עצמי, ההמלצה שלי למיאמי לא להסתכן ולשלב את אדביו בכל מחיר. הנזק של שילוב שחקן פצוע בשלב הזה של העונה עלול להיות הרסני(ע"ע הפציעות הקשות של דוראנט וקליי תומפסון בשנה שעברה).

הסדרה הזאת תלויה בלייקרס הרבה יותר מאשר היא תלויה במיאמי. במשחק 1 אחרי פיגור 25-12 הלייקרס שיחקה 24 דקות מושלמות, זה היה יותר קונצרט מאשר כדורסל, זה הרים את ההפרש ל 32. ריצת 75-30 של הלייקרס הייתה מהיפות שאני זוכר בפלייאוף. הלייקרס נרגעה לקראת הסיום לאחר פתיחה של 13 מ 19 עם סיום של 2 מ 19 לדאוןטאון.

במשחק 2 הלייקרס גמרה את הסיפור ברבע ה 2. היא הוליכה לאורך הרבע השלישי בהפרשים שנעו בין 9 ל 18. אנתוני "הקדוש" דיוויס פתח את הרבע ה 3 התצוגה אישית נדירה והגיע ל 30 ב 14 מ 15 מהשדה.

הלייקרס השליכה שלשות מכל כיוון ושברה שיא מחצית (27) ושיא גמר ומועדון (47) של ניסיונות זריקה מ-3. לולא 3 מ 19 מזעזעים של דני קרין את KCP המשחק היה נושק ל 25 ולא ל 10.

יש ביקורת לא מובנת על ספולסטרה, צריך לזכור שעם הכלים שהוא יצא למלחמה מיאמי נראית בסירה ומעלה.

לכאורה נראה שהסדרה גמורה והשאלה הפתוחה מי צריך להיות ה FMVP. אני לא חושב שהייתה אי פעם סדרה שבה ל 2 שחקנים הגיע התואר. כמו שאפשר לתת MVP משותף במשחק אול-סטאר. צריך לשקול את זה אם וכאשר הלייקרס תזכה באליפות.

מפתחות לייקרס

  1. כוכבים טובים ככל שיהיו חייבים את הצוות ההמסייע לצידם. אם היו משחקים 2 על 2 אפשר היה לתת ללייקרס את האליפות על מגש. אחריי ההצגה של לברון ו AD במשחק 2 השוו את ה -2 לצמד הכי דוממנטי של הלייקרס ואולי בתולדות המשחק שאק-קובי. בטריפיט של 00-02 הלייקרס הפסידה 3 משחקים. באחד קובי לא שותף. באחד קלע 8 (הלייקרס הפסידה ב 33 את גיים 5 לאינדי) ובאחר קלע 15 (הפסד היחיד של הלייקרס בפלייאוף 01,גיים 1 לפילי). ב 2004 כששאק וקובי (14 ו 11 ) נעצרו יחד הלייקרס קלעה 68 במשחק 3. הלייקרס הפסידה את הסדרה על פחות מ 32 נקודות של כל השחקנים שהם לא שאק וקובי(49.2). מספר הקסם של הצוות המסייע הוא 55 והלייקרס קיבלה 57 ו 59 מהצוות המסייע במשחקים 1 ו 2. גם בגארבג' של הגארבג' ווגל לא הרשה עצמו לשחק ללא דוויס או לברון, הוא יודע למה.
  2. ריבאונד – הלייקרס קבוצה גבוהה. תספרו על הקשר בין סנטימטרים לריבאונד לדניס רודמן,בארקלי או ווסטברוק. ריבאונד זה גם מאמץ קבוצתי. הלייקרס ניצחה 54-36 בגיים 1 ו 44-37 את גיים 2(6-16 בריבאונד התקפה, AD עם 8). המפתח של הלייקרס זה לקחת 8 ריבאונד יותר ממיאמי. הלייקרס מגבילה את היריבות שלה להכי מעט ריבאונדים בפלייאוף.מיאמי צריכה לקבל עזרה מהגארדים ולמנוע מהלייקרס לשלוט בתחום
  3. 35% ומעלה מדאון טאון. הלייקרס עם 16 ו 15 שלשות בגיים 1 ו 2 נראים מצויין מהתחום. במשחקים שהיא הפסידה היא נקלעה לתצוגת קליעות מזעזעת מה 3 ( 5 מ 32 מול פורטלנד, 11 מ 38 במשחק ההפסד ליוסטון ו 6 מ 26 בהפסד לדנבר) כל עוד הלייקרס תקלע מבחוץ היא יכולה להיות רגועה.

דוויס חוגג על מיאמי בגיים 2

מפתחות מיאמי

1.מיאמי עם או בלי אדביו, צריכה להתמקד בלברון ולנסות להצר את צעדיו. ב 2 המשחקים הראשונים הוא פלרטט עם טריפל דאבל ונראה שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. באטלר ואיגאודילה יכולים לשמור עליו. הייתי מצפה שישלחו אותו כמה שיותר לקו. הוא לא מצטיין בתחום אבל זאת לא בושה להשתמש בעבירות על מנת לתסכל אותו. אסור למיאמי לקבל את 2 הסטארים של הלייקרס בערב של 60 נקודות משותופות.

2. לאן נעלמה הקלעה של מיאמי? מה שהחזיק את מיאמי בגיים 2 זה 50/40/90 שלהם מהשדה/שלוש/עונשין. למרות 40 אחוז מה – 3 מיאמי קלעה 11 מ 27. כשהתותחים של הירו ורובינסון נודמים. בשביל לנצח את הלייקרס מיאמי חייבת לתפוס יום קליעה משוגע מ 3. 15 שלשות ומעלה יעזרו לה לנצח. היא עוד לא קיבלה את דאנקן רובינסון שנראה שהמעמד גדול עליו. כמי שמאמין שהסטטיסקטיקה צריכה להתיישר(אלא אם אתם הקליפרס) רוביסנון יכול להגיע לגיים 3 עם 6 שלשות ולעשות את ההבדל.

3. להאט את קצב המשחק, מיאמי סופגת קרוב ל 120 בכל משחק. היא צריכה למנוע מהלייקרס לרוץ. החסרון של דראגיץ' עצום. הוא לא רק שחקן מוביל אלא בדיוק השחקן שיכל להסב נזק עצום לקו האחורי של הלייקרס. יכול להיות שצריך שהכדור יהיה יותר אצל באטלר(12 אסיסטים בגיים 2) ולעשות שימוש בעברות למנוע פאסט ברייקס. בשלב מסויים של גיים 2 הלייקרס הין עם 22 מ 25 ל 2. כדאי לשקול לבזבז שחקנים כמו מאיירס לנארד ודרק ג'ונס ג'וניור למשימות של עבירות והקרבה.

עם על הכבוד למיאמי זה ביידים של הלייקרס. הלילה היא תנצח ב 7 הפרש עם או בלי אדביו.

אנקדוטות מהגמר-

טיילר הירו בהומאז' לקובי בריאנט השווה את ה +/- הגרוע בתולדות הגמר (35-), קובי הגדול החזיק בבכורה עם מאזן דומה בגיים 6 של 2008.(אותו הלייקרס הפסידה ב 39 הפרש, הנה דלק להייטירים)

לברון חלף עך מג'יק חיים של מומי עם הופעה מס 51 בגמר. הוא במקום ה 6 בכל הזמנים והלילה הוא ישווה את טום הינסון במקום ה 5. ג'רי ווסט עם 55 לפניהם וביל ראסל עם 70 הופעות בגמר יכול להיות רגוע.

לברון חלף על פני קארים בגיים 1 ועלה למקום ה 4 בכמות ריבאונדים בגמר. ביילור,ווילט וראסל יכולים להיות רגועים בטופ 3. (1718 ריבאונדים לראסל לעומת 512 של ג'יימס)

לברון חסר אסיסט אחד מלהשוות את ג'ון סטוקטון במקום ה 2 בכל הזמנים בפלייאוף(זה יקרה הלילה). 1839 לסטוקטון. 1838 לקינג ג'יימס.

רונדו חלף על פני נאש ובירד והוא במקום ה 6 בכל הזמנים באסיסטים בפלייאוף.

לברון עם 256 משחקי פלייאוף רחוק 3 משחקים מדרק פישר(259) במקום הראשון.

לברון רחוק 3 חסימות מדיקמבטה מוטמבו. הוא יהיה טופ 10 בכל קטגורית פלייאוף ב NBA.

אנקדוטות של מומי (הפעם ללא מילים,כמעט)

החברה של טיילר הירו, האקסית של?? קייל קוזמה
מומי (עדיין) לא איבד את חוש הטעם
ערבה בוכייה? לברון בוכייה
ושמחחת בחגייך והיית אשך שמח
המעודדת החדשה של הלייקרס למניעת אפליה מגדרית
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
677 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ד"ר פופרס
04/10/2020 12:48:16

התמונות המתיקו את הגלולה עד שהיגעתי לפוסית עם הקוקיות שבוכה,
פאק,ארוחת הצהריים התפזרה בשטח,
מומי למה להעניש?
הסידרה הזאת זה עונש מספק

דוקטור רזי הופמן
04/10/2020 13:06:19

ענק מומידן, בעיקר הפרצוץ של לברון החמוד והבוכה.
לדעתי הוא לבכה השנה כשיקח את אובראיין בזרועותיו המסוקסות.

עידו גילרי
04/10/2020 13:11:20

המשחקים עד עכשיו יחסית בקצב איטי. הבעיה היא למנוע את היציאה הנהדרת של הלייקרס למתפרצות (בעיה שהייתה לכל הקבוצות בפלייאוף מולם). יחסית הם גם את זה עושים טוב. אבל כל עוד הם לא מצליחים להאט את דיוויס ולברון אין עלמה לדבר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
04/10/2020 13:52:57

איפה כתוב שבאם לא משחק?

עידו גילרי
04/10/2020 13:58:30

זה עוד לא סופי אבל גם הוא וגם דראגיץ' עדיין מוגדרים כ-doubtful על ידי ההיט.
ברוב המקרים השחקן לא משחק במקרה כזה. אבל החלטה סופית תגיע רק היום בערב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/10/2020 13:53:31

פריוויו טוב מדי לסדרה הזו, תודה רבה

רועי ויינברג
04/10/2020 14:05:17

תודה על הפריוויו. 7 ללייקרס זה קצת עדין, מאמין שיהיה יותר חד צדדי גם אם באם ישחק. מקווה שהפעם תהיה מחצית שנייה תחרותית

yaniv
04/10/2020 14:07:17

תודה מידן.
כיף לחזור ולקרוא פריוויו שלך כאן באתר.

The Pro
The Pro
04/10/2020 14:23:12

סיקור טוב
המפתח של ההיט הוא לצערם שאין להם מפתח בסידרה הזאת.

טיילר הירו שחקן חביב עם סיפור יפה אבל לא מדובר בטאלנט גדול
ובטח לא אחד שיכול להתעלות ולנצח משחק בגמר הנבא.

erez
erez
04/10/2020 18:04:11
הגב ל  The Pro

אמרת לגמרי את הכל כולל הכל.
מסכים איתך.
הניתוחים שלפני הם הכרחיים מבחינת תקשורת הספורט.
כל אחד רוצה להראות את ידיעותיו במשחק הכדורסל , בקבוצות עצמן, במתודות והיכולות שלהן.
זה ברור ומובן.
כל אחד ינסה לחשוב בכובע הסגל המקצועי מה ניתן לעשות, מדוע ואיך ניתן לעשות זאת.
אני כותב זאת מבלי חלילה לזלזל בידיעותיהם של כותבי הדברים….ממש ממש לא. אי אפשר לבוא ולכתוב – תקשיבו, אנחנן מוותרים על הפוסטים כי אין בהם טעם אמיתי.

בפרקטיקה, בסדרה הנל , היטבת לתאר את המפתח ככזה שהוא פשוט לא קיים.

The Pro
The Pro
04/10/2020 14:25:53

אין ספק שלברון הוא השחקן הכי חשוב בלייקרס לאורך כל העונה והפלייאוף.
בקרב על ה-FMVP הוא כרגע ב1-1 אחרי שהשווה במשחק האחרון.
דיוויס נהנה בסידרה הזאת במאצ'אפ הכי קל שהיה לו וכמובן מהנוכחות של לברון שממשיך לפטם אותו.

השיאים שלברון שבר בפלייאוף הזה לבד שווים יותר מה-FMVP.
המורשת מבחינה היסטורית כבר עכשיו מעמידה אותו מעל מייקל ג'ורדן.

עמיחי קטן
04/10/2020 14:45:51
הגב ל  The Pro

נדמה ליש שדבריך סותרים את עצמם. אם מיאמי כל כך גרועים שאין להם שום סיכוי אז ההישג הזה של הלייקרס לא שווה כמעט כלום בדירוגים האישיים, וכך גם כל הישג אישי שמושג כאן, ואם אתה תופס מהם כהישגים משמעותיים, אז אתה צריך גם לתפוס מהיריבות במידה מסוימת, מה שאומר שיש להם סיכוי, לפחות במידה מסוימת.

The Pro
The Pro
04/10/2020 15:47:07

לברון ג'יימס שולט בליגה כבר יותר מ-2 עשורים.
חוץ מזה שהוא כבר זכה באליפות כאנדרדוג מובהק.
כל המספרים האלה רק מעידים על השליטה שהייתה לו גם בשנים שלא זכה בתואר קבוצתי.

עובדתית הלייקרס פייבורטית לזכות בריפיט ואם הולכים יותר רחוק אז גם ת'ריפיט.

עמיחי קטן
04/10/2020 16:49:48
הגב ל  The Pro

לברון לא שולט בליגה וגם לא קרוב לזה. פעם אחת ריפיט ועוד אליפות אחת מקרית (רק בגלל החרוז…)
לברון הוא כבר הרבה שנים אחד מהשחקנים הטובים ביותר בליגה, והיה הטוב מכולם למשך כמה שנים, אבל לא הייתה לו בשום שלב שליטה בנוסח ג'ורדן, ביל ראסל, צ'מברליין, קארים או אפילו בירד ומג'יק.

ואל תקפוץ לעונה הבאה כל כך מהר. כמעט תמיד האלופה היא מועמדת מובילה לאליפות, אלא אם יש שינוי משמעותי בסגל שלה, וגם הפעם זה לא יהיה שונה, אבל מוקדם לעסוק בעונה הבאה ולספור ללייקרס ריפיט עוד לפני שהם לקחו אליפות אחת.

erez
erez
04/10/2020 18:11:05

האמת
הטרלת.
רק בגלל הדומיננטיות של לברון נוצרה הסופר טים הגדולה בהיסטוריה.
אך ורק בגללו.
לא היה דבר כזה בהיסטוריה של הכדורסל.
עונה אחת הפסיד להם עם סגל מחא של קליבלנד ןעונה לאחר מכן עם סגל מצחיק שבלעדיו היה הסגל הגרוע ביותר בליגה ולמרות זאת הוא סחב אותם לגמר בפלייאוף הירואי עם מספרים לא נתפסים.
ב2015 הפסיד ללוחמים עם שחקני ספסל מהיורוליג וגם שם, הצליח לנצח 2 משחקים.
איך באטלר אחר – ברור לכולם שהאליפות צריכה לעבור דרך לברון.
אבל מה הוא מבין? ………………..לגבי דייויס – לא עשה כלום עם קבוצה לא חלשה בכלל.
שיחק עם אחלה סגל (ממש לא לאליפות אבל ליוצר מסיבוב ראשון בפלייאוף) ולא עשה כלום.
היה לו את רונדו, הולידיי וקאזינס לפני הפציעות הקשות.
על הנייר? גמר קונפרנס.
הוא ענק ותמיד היה כזה, אבל לברון מוציא ממנו את המקסימום שניתן.
בלי לברון הקבוצה שם לא זזה ולא עוברת סיבוב בפלייאוף.

בקיצור, אתה לא בכיוון.
זה בסדר, זו זכותך אבל אתה לא בכיוון. דעתי כמובן…..

עמיחי קטן
04/10/2020 19:35:26
הגב ל  erez

התחלתי לקרוא וראיתי שאתה טוען שאני מטריל. אז לא, ואני כנראה אוותר על תגובה ארוכה כפי שתכננתי.
מה שאמי כן יכול לומר זה שדיוויס הפסיד בפלייאוף רק לגולדן סטייט, שזה כביכול ההישג הגדול ביותר של לברון מאז 2013, רק שללברון היה סגל טוב יותר ממה שהיה לדיוויס.
זה נכון שהנוכחות של לברון עוזרת לדיוויס, אבל הנוכחות של דיוויס עוזרת ללברון לא פחות, ולדעתי גם יותר. יש מי שמנהל את ההגנה ומי שהופך את לברון לאיום מספר 2 על ההנה היריבה.

דדי
דדי
04/10/2020 14:41:30

באם אמר שינסה לשחק.
.
את ההבדל בין הקבוצות אפשר לראות באיכות הזריקות מ 3 שכל קבוצה מקבלת.
גם כשהלייקרס מחטיאים, המון זריקות הן פנויות.
אבל כמעט כל הזריקות של קלעי מיאמי הן עם שחקן לייקרס על הגופיה של הזורק.

עידו גילרי
04/10/2020 15:08:46
הגב ל  דדי

למדו מהסלטיקס – לקחת להיט את השלשות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

מראה שלהיט אין סקורר באחד על אחד

דה שוט
04/10/2020 19:38:30
הגב ל  MBK

כן זה היה ממש מביך

עמיחי קטן
04/10/2020 14:43:48

מיאמי יכולים לקחת משחק. לא יודע אם היום. יותר מזה מאוד קשה לראות.
אצלי ברשימות דיוויס נמצא בפער משמעותי מעל לברון במירוץ לתואר האישי, בעיקר בגלל שהוא נותן את עיקר התפוקה לפני שהלייקרס ביתרון 15-20 ברבע האחרון.
בשאלת הדירוג ההיסטורי – דיוויס יקפוץ משמעותית משחקן שבקושי סוחב קבוצה לפלייאוף לדרגת שחקן הכי טוב של אלופה. לברון יעלה מ-3 אליפויות ל-4, שזה נחמד, אבל השיאים הכמותיים שהוא שובר אומרים רק שהוא היה בהרבה גמרים, שזה היה נכון באותה מידה גם לפני שנה ושנתיים.

The Pro
The Pro
04/10/2020 15:03:18

חיים- הרבע האחרון הוא הכי חשוב במשחק כדורסל.
אין כזה דבר גארבג' טיים בגמר הנבא בטח שזה מגיע מול קבוצה כמו ההיט שחזרה כמה פעמים מהפרש כזה.
לברון הוא זה שגמר בעצמו את המשחקים בגמר ואחראי ישיר לתפוקה של דיוויס ושאר הקבוצה
כשהוא רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל משחק שני רצוף.

דיוויס לא סחב קבוצה לאליפות הוא משחק כמס' 2 בדיוק כמו וויד,פיפן וקובי.
שיאים כמותיים בפלייאוף אומרים הרבה בטח על איכות ולא פחות חשוב על לונגטיבי.

עמיחי קטן
04/10/2020 15:14:37
הגב ל  The Pro

לונגאביליטי זה מאוד חשוב, אבל זאת קטגורייה אחרת.
דיוויס קלוע יותר ובאחוזים טובים יותר מלברון בפלייאוף הזה (וגם בעונה הסדירה), ככה שבלתי אפשרי לומר שהוא מספר 2.
גם לברון הוא לא מספר 2 מובהק כמו פיפן, או קובי באליפות הראשונה שלו, אלא יותר כמו 1A שזה דיוויס ו-1B שזה לברון.
אני יכול לומר לפחות במשחק הראשון בוודאות שכמעט חצי מהנקודות של לברון היו בזמן זבל. במשחק השני זה היה קצת פחות מובהק, אבל הנקודות של דיוויס היו אלו שיצרו יתרון משמעותי, והנקודות של לברון אולי באופו היפוטתי מנעו קאמבק תיאורטי שלא באמת היה על הפרק.

The Pro
The Pro
04/10/2020 15:38:43

לברון הוא זה ששולט בכל הפרמטרים רק בנוכחות שלו וביכולת הריכוז.
הוא זה שגורם לדיוויס להביא את היכולת הטובה (מה שלא הצליח כמס' 1 בפליקנס).
לקובי היה את שאק,לפיפן היה את ג'ורדן ולדורנט היה את קליי.

נתחיל מזה שלונגבלטי קטגןריה חשובה שמאפיינת קריירה של שחקן. ובטח כשמשווים בין שחקנים בטופ של ה- HOF.
-שוב, אני לא מסכים . אין כזה דבר זמן זבל בגמר הנבא.
בטח לא במשחק ההתקפי הנוכחי ומול קבוצה שחזרה יותר מפעם אחת מפיגור גדול.

עמיחי קטן
04/10/2020 16:53:55
הגב ל  The Pro

אפשר להמשיך לומר כל מיני דברים מוזרים על לברון: הוא זה שברא את הענף ואת הליגה ובהבל פיו הוא יכול להשמיד את הבועה ואת היקום כולו.

ועכשיו קצת יותר ברצינות – הסטטיסטיקה של דיוויס די זהה לעונות הפלייאוף הקודמות שלו, ובכל אחת מהן הוא הפסיד לגולדן סטייט שגם ניצחה את לברון (ובחצי מהמקרים הסדרה נגד לברון הייתה הרבה יותר קלה לווריורס). ברור שהנוכחות של סגל איכותי יותר ליד דיוויס מסייעת לו, אבל אי אפשר ליחס ללברון שיפור דרמטי של דיוויס שבכלל לא קרה.

אני מוכן לקבל את ההנחה שלך שאין כזה דבר זמן זבל בגמר, ובכל זאת יש פערי חשיבות בין רגעים מסוימים לאחרים, וברור שעדיין רבע רביעי ביתרון גדול שווה פחות מרבע שני או שלישי במשחק צמוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה לא שמעת שלברון הזריק לדיוויס ווינריות…
הדבר היחיד שלברון נתן לדיוויס זה את הגנת הפרשים של המלך. בנא הוא לא היה מקבל שריקות אם עומדים 10 סמ לידו

golan
golan
04/10/2020 23:16:30

יש לך אפשרות להביא לקבוצה שלך, לעונה אחת, את לברון או דייויס.
(קבוצה ממוצעת+, לא גולדן שמצרפת את דוראנט)
את מי אתה לוקח ?

Movazana
Movazana
04/10/2020 22:30:11

זמן זבל ,לא זמן זבל . לברון קלע 34,9,9 . לברון שולט בליגה מהעונה הראשונה שלו ועד היום. קרקס את המזרח ועכשיו עושה אותו דבר למערב. דומיננטיות מוחלטת וגם בסדרה שהוא הפסיד מול גולדן סטייט הוא היה צריך להיות הפיינלס mvp , אחרי שהוביל את שתי הקבוצות בכל בקטגוריות הסטטיסטיות. קח משחק מנטלי, תחליף את לברון בקוואי , אני בטוח התשעים ותשעה אחוז שהקליפרס לוקחים אליפות על הלייקרס.תחליף אותו ביאניס, אותה תוצאה מילווקי אלופים. לברון עושה את השחקנים סביבו להרבה יותר גדולים, תזכיר לי כמה פליאופים היו לקיירי, בוש, לאב, דיוויס וכל הגדולים ששיחקו איתו לפניו ואחריו.חלאס כבר להקטין.

אור
אור
04/10/2020 22:35:56
הגב ל  Movazana

ומה יקרה אם תחליף אותו בדייויס? למי ייתנו את ה-fmvp? פרדוקס

Movazana
Movazana
04/10/2020 23:40:15
הגב ל  אור

שים במקום דיוויס את יאניס או את קוואי והם לוקחים אליפות בדיוק באותה צורה. שים בלייקרס כל שחקן בליגה במקום לברון והם לא לוקחים אליפות.

ג'ט לג
ג'ט לג
04/10/2020 14:49:46

מיאמי צריכה לחזור למישיה של העונה הסדירה ולפתוח עם נאן היום במקום הרו (האינסטינקט הראשוני שלי היה להוציא את רובינסון מהחמישייה אבל צריך את הקליעה שלו
ואם הוא יאבד את הבטחון של המאמן בו הוא עוד יאבד כל צל של בטחון בקליעה שיש לו)
זה לא יעשה את ההבדל הגנתית אבל לפחות התקפית הוא שחקן זריז שיכול לעשות צרות בהגנה לKCP או לגרין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מי מסר יותר אסיסטים בפלייאוף מלברון וסטוקטון? חיים של מומי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  MBK

יש לו מזל, לאחר לא הייתי סולח.

The Ljos of the Rings
04/10/2020 19:44:21

ברצינות, עם יד על הלב, אם זה היה פארקר?

אבג
אבג
04/10/2020 15:22:59

לגבי ה – MVP לדעתי זה צריך להיות לברון כי הוא בפרונט והלחץ עליו.
אבל כשכל תכנית שאני רואה מדברים רק כמה דייויס ענק – כנראה שזה שלו
בסוף התקשורת החליטה וזה כנראה לא יהיה לברון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

זה ההטעייה של התאגיד ולברון לא בלחץ ולא בפרונט הוא שם את עצמו במודע בפרונט. דיוויס היה הטוב ביותר כל הפלייאוף הזה הן נגד פורטלנד יוסטון ודנבר וגם פה.
כמה שאני מתעב את השיקצה זה לא אומר שהוא מס 2. אני חושב שהוא מס 1 יחד עם דיוויס בדיוק כמו קרי ודוראנט וקובי ושאק ב2 האליפויות האחרונות יחד.
אבל זה בטוח יעצבן אותו לנרטיב ולמורשת לפחות יקל על המצב רוח של הללל אם 6 וכאשר.

אבג
אבג
04/10/2020 16:49:25

הפסד אליפות היתה נרשמת קודם כח לחובת לברון, לכן הלחץ עליו. אם דייויס היה משחק פחות טוב והיו מפסידים – ברור שהיו אומרים שלברון כבר לא מספיק טוב ולא שדייויס לא עמד בלחץ.
אבל כמו שכתבתי – התקשורת כבר החליטה על AD

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

הוא היה מוצא להפיל הפסד על דיוויס אבל בצניעות אל תשכח שדיוויס בעונת חוזה😎

Dor
Dor
04/10/2020 15:26:45

מאז שאיגי קיבל FMVP כשלברון היה שתי ליגות מעליו, התואר הזה נראה לי מטופש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

זה לא טפשי זה תואר חשוב. לא כמו mvp עונה סדירה או mvp פלייאוף שלא קיים או אליפות אבל חשוב גם. כל תואר מסמל עבודה קשה הישגיות ומאמץ אין דבר כזה לא חשוב. השחקנים הגדולים משחקים בשביל התארים האלה זה מקור הגדולה שלהם.
המשפט טיפש שזורק אבן לבאר אלף חכמים לא יוציאו זה בדיוק לזה. איזה רפה הבנה עשה קמפיין לאיגי בתקשורת וכולם זרמו עם לברון סטופר 😂😂😂
ככה זה עובד בדכ כל רפי ההבנה בתאגיד מריצים משהו ועולים כולם על העגלה

דה שוט
04/10/2020 17:08:11
הגב ל  Dor

דור שמעון צודק – לכל הגדולים יש את כל התארים. זה חשוב להם להשיג אותם.
שמעון – בשלוש השנים נוסף תואר חדש, לא רישמי אבל מדורג מקום 4
1. טבעת (עד 2, אחר כך מתחלף עם MVP)
2. MVP
3. FMVP
4. בוחר באולסטאר.
ללברון יש 3, ליאניס 2, לסטף 1
דוראנט נאכל מבפנים כי אין לו אחד כזה. זה תואר מאוד מיוחד כי הוא מעיד על פופולאריות רחבה, גם בקרב הקהל וגם בקרב אנשי התקשורת והבראנג'ה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

נכון מאד. דוראנט לא מקבל את ההכרה לה הוא ראוי לדעתו וזו גם הסיבה שלדעתי עזב את הלוחמים

Dor
Dor
04/10/2020 22:28:48
הגב ל  דה שוט

זה שיש להם אגו מנופח זה ברור. לדעתי זה מעיד בעיקר על תפיסת מציאות שגויה שלהם אבל נו שויין… אני התכוונתי שגם כאן הפוליטיקה מנצחת את המציאות או בעצם יוצרת מציאות מדומה לפיה איגי היה יותר טוב מלברון דאז. אם נוציא את הפוליטיקה אז עד עכשיו AD נתן שני משחקים גדולים ולברון אחד

Yinon Yavor
04/10/2020 16:09:44

בסל הטיעונים לטובת לברון זה העובדה ש"התעלמו" ממנו בבחירות ה MVP של העונה הרגילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yinon Yavor

התעלמו מדיוויס אתה מתכוון?

NFS
NFS
04/10/2020 16:25:54

תודה על הפריוויו.
הלילה 25 הפרש ללייקרס, שפשוט יתאפסו בחזרה מהשלוש.
.
אם בכל זאת קמים, אפשר לנסות לב לדברים הבאים:
1. המאבק על ה-fmvp
2. מי יקלע יותר לברון או דיוויס
3. מי יבלוט יותר במשחק לברון או דיוויס
4. מי יהיה השחקן המצטיין לברון או דיוויס
5. אם זה היה גמר גביע- מי יהיה ה-mvp של גמר הגביע לברון או דיוויס
6. מי עדיף על מי – בהקשר הצר של מצטיין המשחק – לברון או דיוויס
7. מי בסיום המשחק – בהנחה וישאר רק משחק אחד לסיום העונה – מוביל במירוץ למצטיין הפיינאלס לברון או דיוויס
8. או בקיצור לברון או דיוויס

NFS
NFS
04/10/2020 16:27:13
הגב ל  NFS

לנסות לשים לב

דה שוט
04/10/2020 16:58:13
הגב ל  NFS

גדול פאני!
שמתי לב שהעלית הילוך בפיינלס. אתה פלייאוף רונדו הישראלי.
.
לגבי הערב, ברמת התוצאה, אין באמת מה לרשום. זה של הלייקרים גם אם אני פותח בסקנד גארד ושמעון בפויינט. דיוויס ולברון זה יותר מדי.
אז מה נשאר?
כמו שכתבת – דיוויס ולברון.
אז אני הולך להמר, כמו תמיד:
כדי שלא יהיה שקוף, ולא יווצר מצב כמו במשחק הקודם – שדיוויס משתולל ומכריע את המשחק, ואז חייבים לייבש אותו,
הפעם לברון יתחיל בטירוף, ייקח הרבה כדורים לסל ויהיה אגרסיבי מאוד מהפתיחה.
אני מהמר על 14 זריקות של לברון בחצי הראשון!
דיוויס ייתן פייט אבל כאן ייכנס גורם שלישי שכבר לפני יומיים זיהיתי את הפוטנציאל שלו:
רונדו!!!!!
הוא אמנם אמר על החבר מ-נ"א שיוכל לקלוע 50, אבל בתקופת היובש, הוא שיתף פעולה עם לברון. סוכן-ישן,
מציע לשים לב אליו, הוא יעזור ללברון להעמיד סטאט שיקדם אותו מאוד בקרב על הפאמב.
.
בחצי השני יהיה כמובן גארבג' עם נגיעות של חד ספרתי (אולי) ואז נראה דו קרב ב-או קיי קארל. זה לא יהיה גלוי, כמובן. אבל גם לא יותר מדי סמוי.
השאלה הגדולה להערב – מי יתקפל ויוותר. האם הילד ייתן כבוד? או שהוותיקן יעביר את השרביט.
אני אומר?
זה של הוותיקן.
תרשום פאני.
(חוזר לשפכטל – זה חתיכת פרוייקט – פעם אתן כאן קצת איקסים ועיגולים על זה. לא פשוט להוציא דיבל מהקיר. מסתבר שאנשי מקצוע תקעו כוננית עם דיבלים מודרניים, כאלה שמתנפחים. להוציא אותם זה כמו להוציא את הכדור מהידיים של הארדן).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מסכים איתך דה שוט זו התחזית בתוספת השיפוט שציינתי מטה.
פאני זה ההחתמה הכי טובה של שבר נותן את כל הקלאץ בפלייאוף נראה לי נצטרך להציע לו חוזה שמן וארוך טווח כמו מרקוס מוריס אחרי העונה.
גם מעולה בהגנה.פלייאוף פאני

דה שוט
04/10/2020 17:15:38

חכה, קודם שיתרגם את ההצלחות גם לטקסס הולדם. בינתיים לפי מה שאני שומע (כמו שדדי אוהב להגיד) הוא קצת "סטרגלינג" שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

גם מייקל סטרגלד בהימורים זה לא מפריע הוא מביא את הסחורה

NFS
NFS
04/10/2020 18:16:08
הגב ל  דה שוט

שם אני יציב פלוס (כמעט) אין תלונות

NFS
NFS
04/10/2020 18:21:20
הגב ל  דה שוט

יפה דה שוט.
אז כשנשב עם הנכדים עוד 20 שנה נספר על פלייאוף 2020:
"תשמע מיידלה (הערה- זה עוד 20 שנה, לא יהיה כזה ברור כל עניין הג'נדר), בפלייאוף 2020 תאמין לי או לא זה היה על נעליים זוהרות, תסרוקות, פרשים באפור, ובגמר בכלל דיברו רק מי יהיה ה-mvp, נשיא ארה"ב שאתה מכיר לברון ג'יימס, ואיזה שחקן שאתה לא מכיר, קראו לו אמטוני דיוויס – בסוף הוא לקח את ה-fmvp – ואחרי שנתיים נעלמו עקבותיו בקובה".
"רגע, סבא, אבל מה עם ספורט? משהו שקשור לספורט?"
" כלום מיידלה. אולי בסיבוב הראשון".

דה שוט
04/10/2020 19:43:55
הגב ל  NFS

חחח נשיא ארה"ב לברון זה יהיה שוס. לא חושב שיש לו כוחות לזה.
שכחת את המספר הנוסף 48 25
🙂

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 2:12:44
הגב ל  NFS

אז כבר יקראו לך אבו פאני?
🙂

עידו גילרי
04/10/2020 16:26:46

שמעון – כמו שהבטחתי בראת'רס ופוסטר שופטים היום.
רק כדי שנדע מה דף המסרים אומר? שורקים למיאמי ומדביקים עבירות לדיוויס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שסילבר רוצה😎.תלוי איך יתפתח המשחק. אם יהיה בלואו אאוט אז בראדרס אולי ינסה להשבית את דיוויס עם עבירות שיהיה צמצום פערים לfmvp.
אם יהיה צמוד סיכוי טוב שילכו עם מיאמי שיהיה קצת עניין בסידרה שהבוס יהיה מרוצה וגם שיהיה סיכוי לשיקצה לפיינלס mvp עוד 2 משחקים.
ההיט ממש צריכים את החילוץ שלהם בראדרס בבעיה בניגוד עניינים היום בין התאגיד לבוס הישיר.
לדעתי פוסטר ישרוק לטובת ההיט וטוני לטובת התאגיד שיהיה מאוזן

עידו גילרי
04/10/2020 16:37:34

בקיצור מה שלא יקרה יש לך תיאוריה מוכנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לי אין כלום לסילבר יש.
מה לי ולהם.

דה שוט
04/10/2020 16:49:36

+ 100
ניתוח מדוייק שמעון.
גילרי – סחטיין על התגובות בפוסט של רועי – בניגוד לאחרים, לפחות אתה נתת תשובות לגופו של עניין ולא סתם צעקת "נעליים" (אבל לא הצלחת להתאפק עם "פסיכולוג")
לגבי הערב – ראו תגובתי אצל פאני (רק אם בא לכם, לא באמת חייבים)
🙂

עידו גילרי
04/10/2020 16:53:07
הגב ל  דה שוט

גם גיא ענה לך עניינית.

דה שוט
04/10/2020 17:02:04

בהתחלה. אחר כך נסחף. חלק גדול מהשריקות הוא הביא מהבית.
הנה – ראה תגובתי לפאני – שמתי נפשי בכפי להערב. תחזיקו אצבעות – יכול להיות שאתבזה. לפחות אני לא מפחד לקחת את הזריקות.
🙂

עידו גילרי
04/10/2020 17:04:04
הגב ל  דה שוט

בסופו של דבר כל הספינות מתרסקות על שרטון ההגיון שלך.

גיא רוזן
04/10/2020 17:22:39
הגב ל  דה שוט

הרגת, דה שוט, הרגת!
"חלק גדול מהשריקות הוא הביא מהבית…"
בוא, תראה לי עוד סרטון בו לברון עם הגב לדייויס, כאשר ביניהם שחקן יריב, ולברון הנבלה מעז לייבש את דייויס…
.
להסיר את המשקפיים, זה כבר לא ישים. ראית את הסרט Minority Report?

דה שוט
04/10/2020 17:32:27
הגב ל  דה שוט

חחח אחלה סרט, טום קרוז מעביר שם דפים וירטואלים, נדמה לי
.
שמע אני חזק בשפכטל אז אין לי זמן לשרשור של 30 תגובות. מציע שתעבוד על השריקות של הערב ותכה איתן בבלוג החי. למען האמת, אתה לא חייב להכין חדשות, "נעליים" "פסיכולוג" ו-"קר אנטישמי" תמיד עובד (ד"א אמרתי "אנטי-ישראלי" אבל כבר אין לי כוח לתקן :-))

גיא רוזן
04/10/2020 17:24:39

הפינה הקומית הופכת דומה יותר ויותר לפינת הביזאר…

Jonathan
04/10/2020 16:51:43

אם מיאמי ייקחו משחק זה את זה. או את הבא.
🙂
יאללה שהלייקרס יהפכו לקבוצה הראשונה שלקחה פלייאוף שכל הסדרות נגמרות בו 4-1. גם זה לספר השיאים וכאלה…

עמיחי קטן
04/10/2020 16:55:07
הגב ל  Jonathan

יאללה שהלייקרס יקחו את זה ויפסידו 4- 3

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
04/10/2020 16:55:56

פלייאוף רונדו בדרך לעוד טבעת.
נקווה שהוא יקבל מספיק דקות בכדי להאבק על ה- FMVP !!!!
רונדו מחזיר את מיאמי למציאות העגומה שהיא לא מתאימה לרמה של הגמר…

גיא רוזן
04/10/2020 17:26:11

אני אשמח לקצת מתח לשם שינוי. לא מתאים שהעונה תסתיים מוקדם כל כך… אני סקפטי.
.
תודה, מידן.

מנחם לס
04/10/2020 18:06:18

תודה מידן. אני מקווה לפייט טוב של מיאמי, ורק לשם בטחון ה-NBA מביאה את בראת'ר ופוסטר לשפוט, רק למקרה שלברון ו-AD נפצעים ויוצאים מהמשחק ברבע הראשון. הייתי בטוח שאחרי הלייקרס-דנבר לא יתנו להם לשפוט יותר.

אור
אור
04/10/2020 18:53:16

הקשקוש בצייר על תמונת השער גדול, זה עבודה של מומי?
.
הלייקרס ב-12 אבל זה פחות מעניין מהדיבורים שיהיו על לברון / דייויס והשופטים בראי התחזיות.

אור
אור
04/10/2020 18:54:14
הגב ל  אור

רק את הקו של רונדו לא הצלחתי לפענח

The Ljos of the Rings
04/10/2020 21:09:48
הגב ל  אור

הנחתי שהכוונה היא לכתם הירוק שמעליו.

NFS
NFS
04/10/2020 22:40:20
הגב ל  אור

תשאל את The Pro, זה נראה כמו עבודה שלו

asaf
04/10/2020 19:36:31

השעה ושני המשחקים הראשונים בסדרה יגמרו לי לא לטרוח ולבזבז שעות שינה יקרות על המשחק ובטח בהתחשב בסגר שדורש להעסיק יום שלם ילד בן 5 וילדה בת 7.5..

Berch
04/10/2020 20:40:35

ורי נייס MBK
בוא נראה אם הקהל הוירטואלי של מיאמי יצליח ךהיות השחקן השישי.
התמונה של ג'יימס ישר אחרי העלמה אפטון עשה לי כאב חד בטחול.
לא לעניין
🙂

NFS
NFS
04/10/2020 20:49:59

אגב, אם רוצים לדבר על הופעת mvp בלי כוכביות- בריאנה סטיוארט מסיאטל סטורם עם הופעה מדהימה במשחק הראשון של ה- wnba פיינלס מול האסים (אסיות?) מלאס וגאס.
.
https://youtu.be/JmrZw2H4ugM

וניל טרופי
וניל טרופי
04/10/2020 21:12:55

אוף איזה סיום אנטי קליימקס לבועה. ברצינות מיאמי זה כל מה שיש לכם? איפה ספולסטרה איפה ריילי? אפילו אוהדי לייקרס מאוכזבים, אם לפחות בוסטון היו עולים היינו רואים יותר קרב היסטורי על המורשת. אכזבה. תעירו אותי בינואר.

The Ljos of the Rings
04/10/2020 21:28:56

ברוכים הבאים לעולמם הלא סודי של אוהדי הלייקרס: https://www.change.org/p/nba-fans-kyle-kuzma-should-not-get-a-ring-if-the-lakers-win?recruiter=1046523016&utm_source=share_petition&utm_medium=twitter&utm_campaign=psf_combo_share_initial&recruited_by_id=747b7570-5cdc-11ea-ad82-8f6a91b3a0e6
הקבוצה דוהרת לאליפות, אבל שחקן אחד משחק פחות טוב, אוי לא!

אור
אור
04/10/2020 22:38:09

תמיד שואפים למצוינות

עגל
04/10/2020 21:57:10

תודה מידן, פריוויו מעולה.
אתה אמנם אוהד הלייקרס אבל אני מקווה שהאנדרדוג ינצח או לפחות יתן פייט יפה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
04/10/2020 22:01:24

עדכון על באם?
חיפשתי ולא מתאתי

עידו גילרי
04/10/2020 22:03:58

סבלנות…
בקרוב כנראה

ברוך רובין
04/10/2020 22:10:39

לפי המקורות שלי באם עדיין טיפש*

צ'יקו
04/10/2020 22:40:07

הלוואי על כל הסנטרים והגבוהים את הטיפשות של באם.

NFS
NFS
04/10/2020 22:52:39

מי שמכיר את זה (חוץ מגילרי) – כל הכבוד 👏👏
.
https://youtu.be/qHJk_Bm_Du4

עידו גילרי
04/10/2020 23:11:45
הגב ל  NFS

עלה כאן מלא פעמים.

NFS
NFS
04/10/2020 23:23:45

כנראה בדיוק הייתי בשירותים

עידו גילרי
04/10/2020 23:25:44
הגב ל  NFS

מסתמן שאתה נמצא שם די הרבה…

etayle
etayle
04/10/2020 23:30:14
הגב ל  NFS

כשזה יהיה סימונס זה יהיה סקופ:)

רועי ויינברג
05/10/2020 0:30:47

באם וגוראן בחוץ. מזל שאני מסקר, חוסך את ההתלבטות של ללכת לישון

captain beefheart
captain beefheart
05/10/2020 0:30:53

עד כמה הסדרה הזו מעניינת? קחו למשל יהודי לא צעיר כמוני, שכבר שילם על הליגפאס, ויכול להישאר ער עוד שעתיים מעכשיו, ואפילו פנוי מחר לקום ביקיצה ט', ובני הבית פינו לו את הסלון לצפיה בתנאי 65", ואפילו גלנמורנגי חדש מציץ אליו מהבר…
והוא כנראה הולך לישון ויראה תקציר בבוקר כמו דלת העם.
אלא אם מישהו מצליח לשכנע אותו לנהוג אחרת 😉

The Ljos of the Rings
05/10/2020 0:53:58

רוצה להיות הראשון שמברך את חזרתו של הלברוניזם, ואשמח לראותכם בעוד חמש עשרה שנים משלבים פעולה עם הזאיוניסטים חברי "הקנגורו האדום השחור" כדי לכעוס ולזרוק גופות של ג'ורדניסטים על אלו שממליכים את השחקן הטוב בליגה באותה נקודת זמן לשחקן הכל יכול בכל הזמנים.

e.a sport
e.a sport
05/10/2020 1:09:51

שיט
שעה לפני הזמן!
ואני עובד…
שם שעון ל3
שמעון ודה שוט – תפציצו (קפטן אם לא השניים האלה וגיא- גם אני לא מתעורר)

דה שוט
05/10/2020 2:16:58
הגב ל  e.a sport

הבעייה העיקרית בפיינלס זה שבגלל היעדר התחרות – שמעון לא מגיע לבלוג החי. נהיה עצלן כמו כל הכוכבים בליגה – לא עושה הגנה ומנפח סטאט בגארבג'. משאיר לי את כל העבודה השחורה. על ברוך אי אפשר לסמוך, מאז גמר המערב והתצוגות האדירות של הפרשים באפור – הוא לא יציב, כמו פלייאוף ג'ורג'.

אור
אור
05/10/2020 1:52:18

אדביו ודראגיץ' בחוץ

אור
אור
05/10/2020 1:52:59
הגב ל  אור

עכשיו אני רואה שרועי רשם מזמן

מנחם לס
05/10/2020 2:08:30

אולי אדוניס האסלם ישחק הערב?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:20:21

אוי ואבוי, למה נשארתי ער

דה שוט
05/10/2020 2:29:23

חחח כי אתה מכור כמו כולנו
🙂
שלב ראשון בגמילה – הודאה בהתמכרות

דה שוט
05/10/2020 2:22:33

רזיאל – מקווה מאוד שאתה כאן, תגיד מה קרה שם בווילה-פארק? OMG אין דברים כאלה!!! שנת 2020 לא עוצרת

רועי ויינברג
05/10/2020 2:23:50

מיאמי עם אותה חמישייה ממשחק 2

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:25:09

אני לא מבין איזה טיפשות של ההנהלה של מיאמי.
אם היה סיכוי הכי של שאחד מהם או שניהם יכולים לשחק אז מה ההיסוס?
המשחק הזה הוא על כל הסדרה שגם ככה סגורה.
Ruled out for game 3? שלא יטרחו לשתף אותם גם במשחק 4 שיהיה לפרוטוקול.

דה שוט
05/10/2020 2:28:50

בוקר טוב לכולם, בהצלחה ויינברג ובירדמן, מיי דה פורס בי וויז יו

רועי ויינברג
05/10/2020 2:29:42

כל הפרומואים על ההיט קולצ'ר לא מדברים על זה ששחקנים של מיאמי מגיעים למשחקי הכרעה פצועים (וויד ב-2014, כל הגבוהים ב-2016, באם ודראגיץ' השנה). יש מקום לחשיבה מחדש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:31:01

אני ממש מתלבט אם ללכת לישון או לצפות בשחיטה בשידור ישיר למרות שאני כבר כמה שנים טבעוני

ברוך רובין
05/10/2020 2:31:50

דה שוט רשמתי

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 2:31:52

לצערי אני כבר עם הראש בעונה הבאה – איזה צעדים לדעתכם ההיט צריכים לעשות בקיץ כדי לחזק את הקבוצה?

רועי ויינברג
05/10/2020 2:32:55
הגב ל  TheBirdMan

לעשות הכל כדי לשמור על כסף לחוזה מקסימום בקיץ 2021 ואז לעשות פיץ' מספיק טוב בשביל קוואי, אולדיפו או יאניס. עדיפות לאחד מהשניים הראשונים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:37:52

לול

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:38:05

לתגובה עם ואם גנדי

רועי ויינברג
05/10/2020 2:34:15

לא יפה להגיד אבל ואן גנדי בתוך מחיצות הזכוכית עם האוזניות מזכיר לי אירוע היסטורי מתחילת שנות ה-60

מנחם לס
05/10/2020 2:37:33

באמת יש דמיון ביניהם

מנחם לס
05/10/2020 2:35:34

אני לא מבין מדוע באם מלובש לשחק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:38:54
הגב ל  מנחם לס

כנראה הוא התלבש והתחמם החליטו ממש לפני וזה רק מעצבן יותר

רועי ויינברג
05/10/2020 2:40:57
הגב ל  מנחם לס

החליטו מראש. הוא התלבש גם במשחק השני כדי להרגיש חלק מהקבוצה ולא להיות עם מסכה על הספסל. בזבוז של מקום בסגל

רועי ויינברג
05/10/2020 2:42:02

סיכוי טוב שהאיבוד של הירו שם היה ההזדמנות האחרונה של מיאמי לעלות ליתרון במשחק הזה

מנחם לס
05/10/2020 2:42:14

מיאמי שומרת אישית!!!!!!!!!!!1

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:42:30

אגב, בעונה הבאה מיאמי יוכלו למכור חמוצים.
בניגןד ליריבות שלהם:
בוסטון – חסרה ביג מן שצת יותר ביג ומאיים בזריקה
מילווקי – רכז ושוטינג גארד יותר גבוהים ויותר מאיימים/אמינים בקליעה, בעיקר מ3.
נטס – לשחק
טורונטו – מחליף צעיר לגאסול ושוטינג גארד

מיאמי? אצלה לכאורה הכל במקום אבל הכל כמעט טוב, לא מעבר לזה

רועי ויינברג
05/10/2020 2:44:13

הכל אולי במקום אבל יש לך שני שחקנים מאוד צעירים. מיאמי בונה בעיקר על השיפור של הירו ושל באם, אבל זה כנראה לא יספיק לגמר נוסף. אני חושב שנראה הדחה מכובדת בסיבוב השני

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 2:42:53

לאונרד לא ברמה

רועי ויינברג
05/10/2020 2:43:15

לברון בא לנצח

רועי ויינברג
05/10/2020 2:43:32

פאק פאק פאק ההיט ביתרון שיגמר המשחק

מנחם לס
05/10/2020 2:44:16

פתאום שומרים אזורית. אני לא יודע כיצד זה עובד, ולמה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:44:18

הנה מיאמי מתחילה בעליבות הרגילה שלה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:46:21

אני בדיליי, מדבר על שני הזלים הראשונים שקיבלו

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 2:45:21

צריך כפתור בשלט שעושה מיוט רק לשימי ריגר

דה שוט
05/10/2020 2:45:38

להיות או לחדול – אין נעליים זוהרות במיאמי – כולם חדים

דה שוט
05/10/2020 2:49:34
הגב ל  MBK

ההחטאות שלו זה מדהים. שחקן חמישייה בשלוש אלופות! הוא בא תמיד לתת האסל והגנה. מאמנים אוהבים את זה.

רועי ויינברג
05/10/2020 2:45:50

פתיחה מעולה של ההיט, אבל זה היה ככה גם במשחק הראשון

מנחם לס
05/10/2020 2:46:10

פורסט כבר מתחיל

רועי ויינברג
05/10/2020 2:46:42

מיאמי עם פי 2 יותר נקודות מהלייקרס. מדהים

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 2:47:21

אם הם רק יצליחו לשמור על הפוקוס והאינטנסיביות עד סוף המשחק…

דה שוט
05/10/2020 2:47:33

דינמיקה רעה בלוס אנג׳לס ההתקפה תקועה. האיזורית בינתיים עושה את העבודה. מעניין איך יגיבו

דה שוט
05/10/2020 2:47:46
הגב ל  דה שוט

בטח רונדו

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 2:47:59

ג'ימי מאוד מפתיע אותי לטובה כמנהל המשחק

shadow
shadow
05/10/2020 2:48:35

דה שוט בנתיים דיוויס עם אפס זריקות לברון עם 2

שחר אלוני
05/10/2020 2:49:35

לייקרס כרגיל ישנים בתחילת המשחק, איבודים, החטאות רבות כולל עונשין, פספוסים בהגנה, נראה מתי יתחילו לשחק

רועי ויינברג
05/10/2020 2:50:52

לא מאמין שהלייקרס ימשיכו לאבד ככה (ושיפסידו) אבל כיף בינתיים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:50:58

מעניין מתי שימון יתעורר וינחס את מיאמי

shadow
shadow
05/10/2020 2:52:27
הגב ל  MBK

זו לא הלייקרס זה לברון

shadow
shadow
05/10/2020 2:51:55

לברון ממשיך במוד יבוש של דיוויס לא חושב למסור לו אפילו

דה שוט
05/10/2020 2:54:54
הגב ל  shadow

מסר לו פעמיים גרוע… רק אומר

מנחם לס
05/10/2020 2:52:07

כל כניסה לסל של לברון, פורסט יצפצף לפאול

שחר אלוני
05/10/2020 2:52:49

5 איבודים ב 5 דקות, ישנים עדיין

רועי ויינברג
05/10/2020 2:52:54

דני גרין מקנא בלברון ובספייס ג'אם אז הוא משחק כאילו לקחו לו את כל הכישרון

shadow
shadow
05/10/2020 2:53:19

מזל שדני גרין החליט למסור לדיוויס

מנחם לס
05/10/2020 2:53:52

אני לא מבין מדוע פוגל מתעקש לשחק עם דני גרין. הוא מצויין ב-1 מ-10 שחקנים.

דה שוט
05/10/2020 2:53:57

שרקו לרובינסון אחת מארבע

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 2:54:24
הגב ל  דה שוט

הוא לוקח זריקות לא טובות בינתיים

shadow
shadow
05/10/2020 2:54:29

רובינסון עושה במכנסיים

עידו יצחקי
05/10/2020 2:54:36

מבקש לרגע להסב את תשומת לבכם: המשחק הלילה החל ב19:30 שעון מזרחי, 02:30 שעון ישראל. ערכתי בדיקה לשעות משחקי הגמר ב15 שנים האחרונות, אף אחד מהם לא החל כל-כך מוקדם. רוב מוחלט של המשחקים שוחק בשעה 21:00 שעון מזרחי (04:00 שעון ישראל), כשלעתים רחוקות משחקים ב20:00.
אז מה קרה דווקא היום?
לראשונה בהיסטוריה, סדרת הגמר של הNBA נתקלת במפלצת הרייטינג של הפוטבול האמריקאי. סט המשחקים השני של הפוטבול נגמר בערך באיזור 19:30 בעוד המשחק המרכזי של הפוטבול ייחל ב20:20. להערכתי, הNBA רצו להשתלט בדיוק על החור שנוצר למשך 50 דקות בפוטבול בכדי למשוך את הקהל אליהם. אחרי תבוסות צורמות בקרב על הרייטינג בימי ראשון, אדם סילבר משנה כיוון.

עידו יצחקי
05/10/2020 2:58:01
הגב ל  MBK

נכון, רק שהפעם זה 19:30 ולא 20:00. בדקתי את ה15 שנים האחרונות – מעולם לא שיחקו ב19:30. רק ב20:00

עידו יצחקי
05/10/2020 3:04:37
הגב ל  MBK

דווקא כשמדברים על רייטינג חצי שעה יכולה להיות מאוד קריטית. משחק עונה סדירה גנרי בפוטבול הביא פי 4 יותר רייטינג מאשר גמר המערב לפני שבועיים. אדם סילבר קם ועשה מעשה כדי להלחם על הצפייה בטלוויזיה בזמן אמת

רועי ויינברג
05/10/2020 2:56:03

צודק לחלוטין. לכן גם המשחק בשבוע שעבר היה ב-2:30 וגם משחק 6, אם איכשהו יהיה, יהיה ב-2:30 בראשון

מנחם לס
05/10/2020 2:54:52

לרובינסון, אסור לזרוק ל-3 כשהוא בתנועה ימינה

שחר אלוני
05/10/2020 2:55:20

הלייקרס נראים לא במשחק, העירו אותם באמצע השינה

מנחם לס
05/10/2020 2:55:21

לדראגיץ' יש שערות שיבה

רועי ויינברג
05/10/2020 2:55:24

20-9! הלוואי שיצליחו לקחת להם משחק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:55:35

כמה חלש דאנקן רובינסון
איזה צפוי היה שהןא יאבד את הקליעה בגמר

דה שוט
05/10/2020 2:55:56

החיסול דל דייוויס במשחק שעבר עולה ביוקר היום

דה שוט
05/10/2020 2:56:22
הגב ל  דה שוט

הוא יתאושש

מנחם לס
05/10/2020 2:55:58

8 יבודים ללייקרס

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 2:56:27

ג'ימי מאמלל את דיוויס עם השמירה הכפולה, תזמון נהדר.

shadow
shadow
05/10/2020 2:56:30

ההשפעה של לברון על דיוויס נמשכת מהמשחק הקודם. התיישב לו בקודקוד

שחר אלוני
05/10/2020 2:56:51

אולי סילבר הכריח אותם להפסיד 🙂 ?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 2:56:55

וואו הלייקרס לא פה

שחר אלוני
05/10/2020 2:57:48

יש טעם להישאר למשחק? נראה שהלייקרס רוצים ניצחון של מיאמי, זה נראה כמו משחק השרוכים של הפועל בית שאן

רועי ויינברג
05/10/2020 2:58:46

הלייקרס עם 9 נקודות ב-8 וחצי דקות. הזייה

מנחם לס
05/10/2020 2:58:51

מיאמי שומרת אזורית-אישית. אסביר מחר

שחר אלוני
05/10/2020 2:58:54

גרין צופה נייטרלי, ודייויס עבר למיאמי

דה שוט
05/10/2020 2:59:19

דיגידן דיגידן פרשים באפור

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 2:59:55
הגב ל  דה שוט

אלוקים ישמור איפה היה פאול

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 2:59:34

שריקת אוויר ללברון

רועי ויינברג
05/10/2020 2:59:46

אם לסולומון היל יש שכל הוא מסתפר (ואולי גם מתגלח/מסדר את הזקן) בשידור חי באינסטגרם. ישיג הרבה יותר לייקים מכל דבר שהיה לו אי פעם

shadow
shadow
05/10/2020 2:59:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לברון דרך על אוליניק וקיבל שריקה מ25

מנחם לס
05/10/2020 2:59:53

שום פאול!!!! לברון עלה על הרגל של אוליניק!!!!!

noamcohen
noamcohen
05/10/2020 3:01:22
הגב ל  מנחם לס

איגודלה…

דה שוט
05/10/2020 3:00:17

לברון אגרסיבי בדיוק כמו שצפיתי

noamcohen
noamcohen
05/10/2020 3:00:35

שלא יקרה כמו בגיים 1 ההיט פותחת חזק ואז נופלת. מה קרה לדייויס הלך לישון?!

shadow
shadow
05/10/2020 3:00:43

דרך גם על איגודלה בעצם הוא עשה שני תוקפים במהלך אחד🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭😭😭😭😭🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

דה שוט
05/10/2020 3:01:55
הגב ל  shadow

😂😂😂😂😂 איגי לא פראייר תסתכל שוב – הרגל טיפה קדימה אבל זה לגמרי נו-קול

דה שוט
05/10/2020 3:01:03

אבל למען האמת איגי דחף רגל בכוונה. הוא שועל ותיק. תסתכלו טוב. פאול סמוי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:01:21

ואן גנדי וגקזון לא יודעים איך להסביר את השריקה על לברון

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 3:01:22

לא מבין את הקיבעון של ספולסטרה, תן לג'ימי לשחק 45 דקות.
איך שהוא ירד האינטנסיביות ירדה פלאים.

דה שוט
05/10/2020 3:02:34
הגב ל  TheBirdMan

+ 100 כבר עשה את זה בהליכה בשיקאגו

שחר אלוני
05/10/2020 3:01:51

אם מיאמי היו מפוקסים ולא נרגשים היה להם 20-25 הפרש, משחק הזוי

shadow
shadow
05/10/2020 3:02:19

מיאמי פשוט לא קילרים יכלו להיות כבר ב20 הפרש.
ספולס עוד יצטער על זה שהוציא את ג'ימי מוקדם במקום ללחוץ על הגז וזה לא שהוא מעלה שחקן סביר במקומו. הוא מעלה את סולומון היל🥺🥶😱

שחר אלוני
05/10/2020 3:03:23

הלייקרס עשו הכל חוץ מלקלוע סל עצמי, ורק 10 הפרש. דנבר היו עושים להם בשלב הזה 35-10

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:03:55

נאן קיבל פיק ברכיים שוב, זה כנראה לא גארבג של משחק מספר 1
אף איד במיאמי לא מוכן לזרוק לסל
מזל שלקחו טיים אאוט

shadow
shadow
05/10/2020 3:04:24

זה חלק מהשפעות הקורונה

מנחם לס
05/10/2020 3:04:16

אני קורא את התגובות שלכם מאוחר. ברור שדאיגודלה הכניס לו רגל. אבל השרירה היתה קודם על אוליניק שלא עשה שום פאול. לברון נפל כי הוא עלה על הרגל של אוליניק

shadow
shadow
05/10/2020 3:04:59
הגב ל  מנחם לס

הוא בעט לאיגודלה ברגל תוך כדי נפילה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:05:21

ספולסטרה ככ טיפש שזה מבהיל
ווגל הכניס את לברון ברגע שדייויס נכנס לבעיית עבירות – הוא הגיב
למה להוציא את השמקן היחיד שיכול לייצר מהלכים?

אני גם לא בטוח שהןא חוזר מהטיים אאוט

NFS
NFS
05/10/2020 3:05:26

מרתק מה שהולך ברבע בזה.
דיוויס יצא לגמרי מאיפוס.

shadow
shadow
05/10/2020 3:07:22
הגב ל  NFS

עצבני על לברון עוד מהמשחק הקודם, אומר לעצמו אם לברון מיייבש אותי, שינצח לבד

רועי ויינברג
05/10/2020 3:05:56

וריצת 6-0 של הלייקרס. קשה להגדיר את זה כריצה כי המשחק זוחל, בכל זאת. יחזרו

ארבל חילבה
05/10/2020 3:06:18

בג'ימי נשים מבטחנו. לבחור יש אמונה

shadow
shadow
05/10/2020 3:06:24

פשוט נאיבים מיאמי.
מה הירו חשב שהוא הולך על שלושה שחקנים כשאחד מהם לברון, שהוא יקבל את הפאול?

noamcohen
noamcohen
05/10/2020 3:06:54

לברון משחק פוטבול הערב. מה קרה לליקרס?🤪

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:07:30

כמה אתה טיפש ספולסוטרה כמה

shadow
shadow
05/10/2020 3:08:22

מי שחושב שהבעיה של מיאמי היא בהגנה – טועה!
הם לא מסוגלים לקנות סל

מנחם לס
05/10/2020 3:09:22

מיאמי לא עושים בכלל חסימות לתת לקלעי כמו הירו לקלוע. במיאמי כל שחקן צריך למצוא את הזריקה שלו. עצוב.

שחר אלוני
05/10/2020 3:10:09

ללייקרס יש מזל שאין כרגע 25 הפרש, הם חייבים להתאפס

shadow
shadow
05/10/2020 3:10:27

איזה דביל אוליניק. כמה מיליונים צריך לשלם לשחקן בשביל שילמד לא לעשות פאול על זריקה לשלוש?

רועי ויינברג
05/10/2020 3:10:29

שיר הלילה, ונחסוך ממכם את ההעתקה של המילים לתגובה, מוקדש למיאמי:
הביאו את הנגרים – אלג'יר
https://www.youtube.com/watch?v=t49-1_BCK9E

מנחם לס
05/10/2020 3:10:41

איך שחקן כמו אוליניק מנתר קדימה לחסום שלשה? רק קנדי יכול לעשות טעות אידיוטית כזאת

shadow
shadow
05/10/2020 3:11:37

כל הרעש ורק שלוש הפרש תם הטקס

רועי ויינברג
05/10/2020 3:11:59

אגב לייקרס ב-12-15 הפרש, אם מישהו לא חושב ככה

שחר אלוני
05/10/2020 3:12:29

שלוש הפרש, לא יאומן כי יסופר!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:12:37

חרא על הפרצוף של מיאמי

NFS
NFS
05/10/2020 3:12:57

מיאמי קבוצה כל כך חלשה פשוט לא יאמן שהם בגמר

צ'יקו
05/10/2020 3:13:46

גימי ולברון מחליפים מילים. יאמה ברדק.

רועי ויינברג
05/10/2020 3:14:09

הרבע הראשון:
לברון ג'יימס – 8 נקודות (2 מ-2 מהשדה), 2 ריב', 3 אס', 4 איבודים, 1+.
אנטוני דיוויס – 0 זריקות, 0 ריבאונדים, 4 איבודים, 13-.

שחר אלוני
05/10/2020 3:14:32

יותר טוב מזה מיאמי לא תקבל
10 איבודים ברבע, דייויס עבר לקבוצה השניה, עד שירד לספסל, החטאות עונשין, מה עוד צריך?

shadow
shadow
05/10/2020 3:15:01

לדעתי צריך לשים סוף לשריקות האלה על נגיעה ביד אחרי שהכדור כבר יצא מהיד. זה פשוט קישקוש שנוגד את רוח המשחק ומעודד רמאות.
זה צריך להחשב כמו כל מגע אחר שקורה לפני שחקן זורק

מנחם לס
05/10/2020 3:15:22

מיאמי צריכה את הירו ורובינסון יחד. אבל אןם לא עושים להם חסימות, אין טעם לכל מה שאני אומר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:16:09
הגב ל  מנחם לס

מה רובינסון??
הוא חלש

רועי ויינברג
05/10/2020 3:16:21
הגב ל  מנחם לס

גם אם יעשו חסימות זה לא יעזור, הם מקבלים מבטים חופשיים לגמרי ומחטיאים אותם. חסימה של לנארד לא תיתן להם מצבי זריקה טובים יותר

רועי ויינברג
05/10/2020 3:15:27

חיתוכים של איגודלה לסל מגניבים, אבל זה לא מספיק

מנחם לס
05/10/2020 3:16:07

תראו את ספואלסטרה שוכח את קראודר ומאיירס.

שחר אלוני
05/10/2020 3:16:33

תיקו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:16:58

הנה מיאמי מוסרת לליקרס את המשחק כמו בראשון

shadow
shadow
05/10/2020 3:17:03

מה הירו חושב שהוא עושה? מה זה כל הזריקות האלה מחוץ לשטף המשחק? עלה לו השתן לראש

דה שוט
05/10/2020 3:17:12

דייוויס יושב הרבה. המשחק בינתיים התהפך

רועי ויינברג
05/10/2020 3:17:47

המשחק הזה הולך להגמר בתוצאה של יורוליג

shadow
shadow
05/10/2020 3:18:01

חחחח קוזמה יבש את דיוויס. אחד הנתינים הנאמנים של המלך למרות שאני מת עליו

NFS
NFS
05/10/2020 3:18:27

נאן אולי מתאים לנס ציונה. אולי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:18:43

ממחם שני הלבנים הלאטחים שלך בעיקר הורסים למיאמי את המשחק

shadow
shadow
05/10/2020 3:18:59

מיאמי היט ממש לא מתאים ככינוי לקבוצה הזו צריכים לשנות למיאמי נגרים או מיאמי ICE

רועי ויינברג
05/10/2020 3:19:27
הגב ל  shadow

מבין שלא ראית את מיאמי עד ל-2.5 המשחקים האלה

shadow
shadow
05/10/2020 3:22:02

לא בטוח שאתה מבין

דה שוט
05/10/2020 3:19:32

הלייקרס לא מפוקסים. לדעתי זה ריקושט מהמשחק האחרון. היו שם פרצופים ארוכים בסוף המשחק

דה שוט
05/10/2020 3:19:47
הגב ל  דה שוט

אבל הם יתעשתו

מנחם לס
05/10/2020 3:19:55

תראו את מיאמי: אף חסימה לזריקה בהתקפה. מדהים. כל אחד חייב ליצור את זריקתו. ושיכניס כבר אצת מאיירס והירו במקום איגודלה ואוליניק

רועי ויינברג
05/10/2020 3:20:22

הירו ורובינסון לא צריכים לשחק כשהם 2 מ-12. נאן, באטלר, איגודלה ורוח הקודש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:22:27

רובינסון לא צריך לשחק בכלל במצב הזה כי הוא לא יכול להגיע למצבי זריקה וגם ככה הזריקה היחידה שלו היא ל3

shadow
shadow
05/10/2020 3:20:41

תיכף יחזירו את דיוויס אחרי שלברון יצבור מספיק פער ואז המחשק יגמר.
חבל על מיאמי אבל הם פשוט נגרים

שחר אלוני
05/10/2020 3:21:17

הלייקרס עברו ממזעזע לבינוני מינוס (אם נהיה לארג'ים)

רועי ויינברג
05/10/2020 3:21:27

הסקורר המוביל של הלייקרס בינתיים זה קייל קוזמה. מי ראה את זה מגיע

מנחם לס
05/10/2020 3:21:34

סליחה, במקום נאן וטוןליניק

צ'יקו
05/10/2020 3:21:47

גימי לקח את הביקורות ללב והוא נמצא בכל מקום על המגרש. רק שחבריו יקלעו כבר

רועי ויינברג
05/10/2020 3:22:37

דיוויס הגיע למשחק

מנחם לס
05/10/2020 3:22:49

מיאמי שיחקה 8-9 דקות אזורית-אישית. הכל ניגמר. עכשיו אשכרה אזורית. למזלה הלייקרס הפסיקה לקבור שלשות

שחר אלוני
05/10/2020 3:24:45

דייויס באותה התקפה, גם לא איבד, וגם קלע שלשה

shadow
shadow
05/10/2020 3:25:21

רונדו הוא קמפיינר ב FMVP של דיוויס

רועי ויינברג
05/10/2020 3:25:39

מיאמי נשארים במשחק. ריספקט

מנחם לס
05/10/2020 3:26:08

ספואלסטרה אכזבה שלישית ברציפות

מנחם לס
05/10/2020 3:26:47

דני גרין זה עמוד חשמל

shadow
shadow
05/10/2020 3:28:59
הגב ל  מנחם לס

למה להמעיט בחשיבותם של עמודי חשמל? חיוניים ביותר בניגוד לדני גרין ששכח שהוא שחקן כדורסל.
העיקר שיש לו קעקוע של כוונת על המרפק

shadow
shadow
05/10/2020 3:26:51

הטעות של המשחק ההוצאה של ג'ימי שעצרה לגמרי את המומנטום של מיאמי. גמר את את המשחק וזה הכל על ספולס שגם לא זרם עם ג'ימי שאמר לו אל תוציא אותי

רועי ויינברג
05/10/2020 3:27:04

מסירה לא הכרחית של באטלר. מזל שהייתה החטאה בצד השני

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:27:08

לייקרס ביום קליעה טוב מובילה פה 15

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:28:00

12 איבודים ו5 בלבד לדייויס והצייקרס הובילו עד לפני רגע

רועי ויינברג
05/10/2020 3:28:35

אחד המשחקים הכי גרועים של הלייקרס בפלייאוף הזה

דה שוט
05/10/2020 3:31:23

ריקושט של המשחק הקודם. יתאוששו – שים קסדה 😐

דה שוט
05/10/2020 3:28:58

מדהים איך האחוזים של קראודר עלו בעשרות! מאז שנפטר מהנעליים הכתומות

מנחם לס
05/10/2020 3:29:40

במיאמי גימי מכדרר ורק רובינסון נע. כל האחרים עומדים ומסתכלים. לא יודע מה קרה להתקפה הנהדרת שלהם נגד הסלטיקס כשהכדור עובר מיד ליד וכולם נעים

רועי ויינברג
05/10/2020 3:29:41

רונדו זורק סטפ-בקס 3 עכשיו. איזה גבר

שחר אלוני
05/10/2020 3:30:05

השופטים שרקו 4-5 פאולים ללייקרס תוך כדקה

גיא רוזן
05/10/2020 3:31:44

עזוב, קראתי בבלוג החי שהשופטים נתנו את המשחק ללייקרס.

דה שוט
05/10/2020 3:30:20

חחח רונדו סטפ בק מטר מהשלוש WTF 😂😂😂😂 ראה יותר מדי טלביזיה

eliah malchi
eliah malchi
05/10/2020 3:30:24

ג'ימבו!!

שחר אלוני
05/10/2020 3:30:39

נראה אם יהיה רבע אחד סביר במשחק, מאמין שכן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:30:45

אני באמת לא זוכר כזה משחק גרוע של קבוצה בגמר כמו מה שהלייקרס משחקים עכשיו, ועדיין הם בפיגור מינימלי.
זה רק מראה כמה הם הרבה יותר טובים ממיאמי

shadow
shadow
05/10/2020 3:30:55

מדהים שמיאמי הגיעו ל40 שש דקות לתוך הרבע השני כלמעשה הם יכלו לסיים ככה את הרבע הראשון

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 3:31:13

תגידו מה שאתם רוצים על באטלר – הוא נולד למעמדים האלה. מנהיג אמיתי

מיאמי מאוד מתקשה בקליעה. זוכרים מי היה עושה לרובינסון את רוב החסימות? אה, כן, קאפלה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:32:11
הגב ל  D_Wade

המצב המסריח שמיאמי נמצאים בו עם הפציעות יהוהחולשה של צמד הלאטחים ״הקלעים״ הלבנים רק מראה כמה השחקן הזה גבר

מנחם לס
05/10/2020 3:35:05
הגב ל  MBK

AD לקח ריבאונד!

צ'יקו
05/10/2020 3:32:34

נראה כאילו ווגל פיצל את הדקות של לברון ודיוויס שזןכה לרונדו שיפעיל אותו.

shadow
shadow
05/10/2020 3:36:49
הגב ל  צ'יקו

מארק גקסון מראה איזה אינטלגנציה עילאית מקבלים מלימודי דת
"במקום ווגל הייתי לוקח צ'אלנג', אין לו מה להפסיד, חוץ מאת הצ'אלנג'"🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:35:05
הגב ל  MBK

הספסל הכי טוב בפליאוף

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
05/10/2020 3:33:34

נקווה לראות את רונדו בממבה מוד היום!!!!
הלייקרס רצים כשרונדו במשחק

צ'יקו
05/10/2020 3:33:59

אין בבאטלר שום דבר מלהיב, גם הדאנקים שלו פשוטים אבל איזה אפקטיבי הוא.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:34:20

דייויס בינתיים עסוק בלבנות ללברון את המראטיב לfmvp

shadow
shadow
05/10/2020 3:38:10

קיבל שטיפה אחרי המשחק הקודם

רועי ויינברג
05/10/2020 3:34:39

אם הלייקרס מנצחים ודיוויס לא נותן מחצית שנייה מטורפת אז המשחק הזה יבטיח פיינלס MVP ללברון

דה שוט
05/10/2020 3:34:41

2 תוקף לדייוויס. זה היה בממו של שמעון!

גיא רוזן
05/10/2020 3:38:59
הגב ל  דה שוט

הממו של שמעון גם אומר שאם זה כתוב בבלוג החי, זה אמת. קראתי שהשופטים בכיס של הלייקרס.

NFS
NFS
05/10/2020 3:34:59

באטלר וקראודר מחזיקים את מיאמי.
הם חייבים עוד כוח אש

רועי ויינברג
05/10/2020 3:36:33

לא יודע איך המשחק הזה נגמר אבל קנדריק נאן צריך לפתוח במקום הירו או רובינסון ברביעי. לא מפחד מהמעמד

דה שוט
05/10/2020 3:37:29

+ 11

shadow
shadow
05/10/2020 3:37:28

מארק גקסון מראה איזו אינטלגנציה עילאית מקבלים מלימודי דת
"במקום ווגל הייתי לוקח צ'אלנג', אין לו מה להפסיד, חוץ מאת הצ'אלנג'"🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:37:47

מישהו יכול לקרוא לאמא של קנדריק נאן שתאסוף אותו מהאולם?
הוא אבד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:39:29

רועי זה היה כבר איבוד מטופש שני של נאן
לעלות לזריקה כל אחד יודע
אבל מחוץ לבלטה הזו הוא מפחד לזרוק או לגעת בכדור, בטח לחדור הוא לא ירשה לעצמו

מנחם לס
05/10/2020 3:38:30

אמרתי לכם שספואלסטרה שוכח שחקנים. מאיירס היה טוב מאד כשמיאמי שיחקה את הדקות הטובות ביותר שלה. הוא הוציא אותי אחרי 6-7 דקות ומאז הוא לא חחזר

שחר אלוני
05/10/2020 3:38:38

דייויס כבר לא יהיה אמויפי, אולי המתח שקשור לזה השפיע עליו, משהו בו רצה לשים את זה בצד

רועי ויינברג
05/10/2020 3:39:06

עכשיו שרובינסון יתן עוד 7 כאלה

noamcohen
noamcohen
05/10/2020 3:39:24

מיאמי נלחמת לא רע עד כה, המומנטום אצלם. הרגשתי שאם דייויס יתעורר המשחק יהיה של הלייקרס

NFS
NFS
05/10/2020 3:39:28

נאן ואוליניק.. יאללה לספסל.
.
דיוויס נעול על הספסל, כרגע הסיכויים בבירור הולכים ללברון.

shadow
shadow
05/10/2020 3:40:13

חחחחח רובינסון מסתובב לפוסטר ומתלונן לעבירה של לברון. הזרג הזה לא מחובר למציאות

מנחם לס
05/10/2020 3:40:22

לברון עשה פאול על רובינסון. אבל השופטים פוחדים ממנו

רועי ויינברג
05/10/2020 3:40:53

משחק חייו של ג'יי קראודר

דה שוט
05/10/2020 3:45:45

הנעליים…

NFS
NFS
05/10/2020 3:40:53

לא ברורה ההגנה הנרפית על לברון

shadow
shadow
05/10/2020 3:44:02
הגב ל  NFS

מה לא ברור? לא הסתובבת בליגה ב15 השנים האחרונות?

shadow
shadow
05/10/2020 3:40:59

פאול בדיוק כמו של אוליניק וואן גאני הורג אותי מצחוק איך הוא נזהר מביקורת.

מנחם לס
05/10/2020 3:41:36

הירו במקום נאן, אבל מיד!

shadow
shadow
05/10/2020 3:43:07

גיי אר סמית על המגרש?!?!😱😱
הלייקרס קיבלו הוראה מגבוה להפסיד?

דה שוט
05/10/2020 3:44:53
הגב ל  shadow

חאב א שוט!!!

shadow
shadow
05/10/2020 3:46:04
הגב ל  דה שוט

😄😄

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:43:46

אנחנו רואים גמר נבא או גי ליג?

דה שוט
05/10/2020 3:44:25

מה זה? הומלס פרץ למגרש וקלע שלשה

NFS
NFS
05/10/2020 3:49:43
הגב ל  דה שוט

חחח..

shadow
shadow
05/10/2020 3:45:19

סולומון היל עם שלשה🔥🔥🔥🔥

רועי ויינברג
05/10/2020 3:46:03

וואו הם אשכרה יכולים לנצח את זה

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 3:46:43

חחחח תודה ל-JR סמית' aka ג'ון הג'יהדיסט

NFS
NFS
05/10/2020 3:46:58

לפחות המשחק כבר לא גמור במחצית

דה שוט
05/10/2020 3:47:26

הקרב על ה FMVP הוכרע. בחצי השני הלייקרס יגיעו חופשיים. אוהדי מיאמי – שימו קסדות!!! בינתיים קראודר נעליים-שחורות נהדר. ג׳ימבו ענק. חוויית צפייה.

רועי ויינברג
05/10/2020 3:47:41

בגמר של 2002 לא הייתה אף מחצית (רק המחצית הראשונה או משחק שלם) שהסתיימה ביתרון של ניו ג'רזי. בגמר הזה יש

shadow
shadow
05/10/2020 3:47:48

מי שם לב עכשיו לזץ בין לברון לדיוויס? לא זרם איתו בירידה לספסל והקלוז אפ על הפרצוף של דיוויס פרייסלס

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 3:48:01

מיאמי חבורה של גברים – שימו כל קבוצה אחרת ש-2 שחקנים מה-3 הכי טובים שלהם לא משחקים בסדרת גמר וזה נגמר ב-5 דקות הראשונות של כל משחק.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:52:11
הגב ל  TheBirdMan

זה לא בדיוק מה שקרה בשנה שעברה?

ארבל חילבה
05/10/2020 3:55:30

מדובר רק על קבוצות רשמיות של הליגה.
לא קבוצות של שבוע האולסטאר

דה שוט
05/10/2020 3:48:12

ובלי קשר לכלום – לברון שחקן מדהים. בשקט בשקט משאיר את הלייקרס במשחק. באמת שחקן מדהים

ארבל חילבה
05/10/2020 3:50:54
הגב ל  דה שוט

כן, צפוי לו עתיד מזהיר בליגה לבחור

shadow
shadow
05/10/2020 3:50:55
הגב ל  דה שוט

עם קשר למשהו, הספסל שלהם משאיר אותם במשחק 29 נקודות

ארבל חילבה
05/10/2020 3:51:47
הגב ל  MBK

אז ה'כל הכבוד' הוא כאוהד לייקרס?…

NFS
NFS
05/10/2020 3:51:15

להגיד שאין שום אישיו בין לברון לדיוויס, או שדיוויס בא למשחק טאבולה ראסה – זה לטמון את הראש בחול

shadow
shadow
05/10/2020 3:53:03
הגב ל  NFS

ברור רק מי שראשו תקוע בדף הסטטיסטיקה לא רואה את זה למרות שגם שם הוא אמור לחשוד במשהו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:51:23

למיאמי יש הזדמנות חד פעמית היום להפוך את הדבר הזה שאנחנו רןאים לסדרה.
דייויס ישן
לברון לא במשחק מטורף
ולמשחק הבא הם יקבלו את באם כמעט בטוח ואולי גם את דראגיץ
השאלה אם זה יהיה 3-0 או 2-1
.
ב2-1 עם כוחות חדשים יכולה להיות סדרה, הלייקרס יתחילו לשקשק.
.
.
סתם, מה פתאום, 7 דק לתוך הרבע וזה כבר 13 ללייקרס

דה שוט
05/10/2020 3:57:43

לברון עם 6/6/15 (תראה למטה אצל מידן) רק אומר…

גיא רוזן
05/10/2020 3:52:32

רק לחשוב "מה אם" אדאביו ודראגיץ'.

ארבל חילבה
05/10/2020 3:54:06
הגב ל  גיא רוזן

אוי, כן. כל קלוז אפ על הפרצוף הנוגה של דראגיץ' הרעיד קצת את לבי.
טוב לראותך בבלוג החי, היי גיא!

גיא רוזן
05/10/2020 3:55:23

בוקר טוב.

דה שוט
05/10/2020 3:56:21
הגב ל  גיא רוזן

בוקר אור

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:58:26
הגב ל  גיא רוזן

מה אם? הלייקרס עולים הרבה הרבה הרבה פחות שאננים.

זה לא חדש שקבוצה פצועה מחזיקה מעמד 2-3 רבעים ואז ברביעי לא עומד בלחץ ומתפרקת.

דה שוט
05/10/2020 3:55:41
הגב ל  MBK

מעניין, תראה איך ג'ימבו לוהט, ולברון בנון-שאלאנט עם המיספרים שלו

shadow
shadow
05/10/2020 3:58:45
הגב ל  דה שוט

איזה נון שלנט התחלת לעבוד בתאגיד? משריקת הפתיחה הוא באטרף

דה שוט
05/10/2020 3:59:53
הגב ל  shadow

צפיתי את זה, תגובה 17.2

shadow
shadow
05/10/2020 4:01:20
הגב ל  דה שוט

ידוע זה כתוב בכוכבים כל מי שראה את החצי השני של המשחק הקודם ידע מה מגיע אפילו השעון של שמעון דייק

shadow
shadow
05/10/2020 4:02:06
הגב ל  דה שוט

אבל מגיע לך כל הכבוד על זה שעמדת איתן מול ההטרלות והטרחנות

דה שוט
05/10/2020 3:54:48

לדעתי אחלה משחק. החולשה של דיוויס יצרה שוויון. הצעירים של מיאמי מחטיאים אבל לפחות הם זורקים ולא מפחדים. רובינסון במשחק הראשון היה 3-0 היום יש לו כבר איזה 7 או 8 זריקות. ככה צריך. לתקוף, לשחק, לא לפחד. הירו התחיל טוב ואז החטיא הרבה, חייב להמשיך לזרוק. קצב גבוה טוב למיאמי.
לצערי – לברון חכם – הוא ידאג להכניס את דיוויס – חשוב להבטיח את הניצחון שלא יהיו שטויות

ארבל חילבה
05/10/2020 3:58:11

נקווה שהעבירות של דיוויס ינשיכו לשחק פה תפקיד

מנחם לס
05/10/2020 3:59:03

אם ספואלטרה לא משתפר בחצי הזה, הוא האכזבה הגדולה של המשחק (בינתיים). כל הסיבות – בבוקר שלכם

רועי ויינברג
05/10/2020 3:59:38

מקווה שבאם יעשה ויליס ריד ויעלה למחצית השנייה. סיכוי אפסי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 3:59:40

העבירות של דייויס משחקות ללייקרס.
בדקות שהוא שיחק הוא בעיקר מסר ליציע.
כל מה שקרה פה במחצית הראשונה הוא בעיקר הקדמה לסוף המשחק, כל עוד ההפרש צמוד זה ממש לא משנה.

shadow
shadow
05/10/2020 3:59:55

השופטים ניטרלו את דיוויס במחצית הזו כמו בספר של שמעון

רועי ויינברג
05/10/2020 4:01:04

כריס פול הגיע סוף סוף לגמר

NFS
NFS
05/10/2020 4:01:33

גרין ו- kcp עם 0 נקודות, דיוויס באיזה יקום אחר עם 5.
מיאמי על הקשקש, אבל קשה לראות אותם מחזיקים עד הסוף.

עגל
05/10/2020 4:02:07

איבודים, איבודים
זה שם המשחק ללייקרס

רועי ויינברג
05/10/2020 4:03:06

מיאמי חייבת לשלוח דאבל טימז על לברון. היחיד שבמשחק

מנחם לס
05/10/2020 4:04:23

רק שספו ישאיר את רובינסון והירו במשחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דה שוט
05/10/2020 4:09:00
הגב ל  MBK

חחח עשו לו יוקיץ׳

shadow
shadow
05/10/2020 4:05:30

למה מזיינים לי את המוח על SJ בזמן משחק.
דקה לתוך המשחק בגמר המערב

shadow
shadow
05/10/2020 4:05:58
הגב ל  shadow

פשוט קרקס

רועי ויינברג
05/10/2020 4:05:33

הייתה צריכה להיות שם שריקה לדיוויס. שיפוט לטובת מיאמי, אבל לא מתנגד

דה שוט
05/10/2020 4:06:10

וויי וויי 😱😱😱😱😱 יש מצב? מה אומרים המומחים?

shadow
shadow
05/10/2020 4:06:43

שמעון קלע אחד לאחד עם העבירות לדיוייס

דה שוט
05/10/2020 4:07:42
הגב ל  shadow

בדיוק כמו בתזכיר שהוא שלח לגילרי לפני המשחק

שחר אלוני
05/10/2020 4:07:00

לא בטוח שיש לזה ערך ספורטיבי, זה לא משחק. הלייקרס עושים הכל חוץ מסל עצמי

דה שוט
05/10/2020 4:08:11

😂😂😂

מנחם לס
05/10/2020 4:07:30

איך האידיוט הזה ספו לא מבין שמאיירס צא=ריך לשחק הרבה יותר? ברבע הראשון הוא שיחק 7 דקות, קלע 2 מ-12, והיה 9+ ומאז ועד שהתחיל רבע זה (הוא כבר 1 מ-1), הוא לא שיחק.
וכשאני אומר שרובינסון והירו הצעירים חייבים לשחק כמעט כל הזמן (הירו בחצי הראשון רק 13 דקות!) אני י8דע על מה אני מדבר.

shadow
shadow
05/10/2020 4:08:56
הגב ל  מנחם לס

מנחם עוד לא הבנת שהוא משחק בדקות של האוורד? על מי הוא ישמור כשהאוורד יושב?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:09:47
הגב ל  מנחם לס

זה לא משנה מי משחק ומי לא במיאמי.
בוא נהיה כנים ונגיד שהלייקרס פשוט מחרבנים לעצמם את המשחק. מה שקרה ברבע הראשון קרה גם במשחק הראשון, רק שהיום החייקרס עם 90 איבןדים ו0 תרומה מדייויס, גרין ופופ

מנחם לס
05/10/2020 4:09:58
הגב ל  מנחם לס

מאיירס קלע 2 מ-2 כמובן

שחר אלוני
05/10/2020 4:08:24

משחק הזיה, אפשר להפסיק אותו בשלב הזה, מקסימום לעשות 2 דקות או הגרלה לתוצאה. זה לא משחק, אפילו לא נראה משחק אימון פנימי

shadow
shadow
05/10/2020 4:09:23

על מה אתה מדבר?

שחר אלוני
05/10/2020 4:10:35
הגב ל  shadow

על הלייקרס: איבודים בלי סוף, דייויס לא יכול לעמוד על המגרש בלי לאבד או לעשות עבירה. מיאמי במקום להוביל 80-40 "פותחים פער" של 10 נקודות, לא קשור לענף

shadow
shadow
05/10/2020 4:11:50

ומה הקשר למה שרשמת?

nola
nola
05/10/2020 4:09:23

בוא תגזים

רועי ויינברג
05/10/2020 4:09:41

מסך מפוצל בזמן המשחק מונע לראות את המשחק עצמו. טעות טלוויזיונית

NFS
NFS
05/10/2020 4:09:56

כמה עבירות לדיוויס?

דה שוט
05/10/2020 4:12:38
הגב ל  NFS

4

NFS
NFS
05/10/2020 4:13:34
הגב ל  דה שוט

וואו..

שחר אלוני
05/10/2020 4:11:21
הגב ל  MBK

אל תשכח בלבולים בהגנה להטבעות חופשיות של מייארס לנארד

רועי ויינברג
05/10/2020 4:10:37

הלייקרס בלי סל אחד במחצית הזאת

שחר אלוני
05/10/2020 4:13:52

הם במשחק הזוי, פשוט לא יאומן, משחקים נורא ואיום, לא ברור העניין. אולי הם מעוניינים ליצור מתח בסדרה. גם ההגנה שלהם לא מרנינה בלשון המעטה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:10:51

איזה מוזר זה לראות גמר נבא כשבחוץ כבר ממש קריר

מנחם לס
05/10/2020 4:12:12

מאיירס עושה כאן הבדל גדול

שחר אלוני
05/10/2020 4:12:20

הלייקרס יצליחו יותר אם הם פשוט ירדו מהמגרש

shadow
shadow
05/10/2020 4:12:55

הירו מחרבן היום חופשי למרות שעושה מלברון פורפרה בהגנה.
מחטיא יותר מדי זריקות פנויות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:13:20

וואי וואי מקווה בשביל מיאמי שלא יצחרטו על השטויוצ שהלייקרס עושה

רועי ויינברג
05/10/2020 4:13:49

יש ללייקרס 20 דקות להוריד הפרש דו ספרתי. הם יכולים לעשות את זה

שחר אלוני
05/10/2020 4:14:30

היו להם משחקים כאלה בעונה הרגילה, לא היו מסוגלים לעשות כלום בשום שלב, קטע לא ברור, לא קשור לכלום

מנחם לס
05/10/2020 4:13:50

מאיירס זה פייטר. כמו שאני אוהב

מנחם לס
05/10/2020 4:14:11

מיאמי חזרו לאישית

NFS
NFS
05/10/2020 4:14:19

Common foul

רועי ויינברג
05/10/2020 4:15:17

באטלר צריך לקחת את הזריקה הבאה של מיאמי, לא משנה איך

NFS
NFS
05/10/2020 4:16:43

למיאמי יש יכולת מרשימה לאבד את הראש

רועי ויינברג
05/10/2020 4:17:38
הגב ל  NFS

מסורת רבת שנים של הפרנצ'ייז

מנחם לס
05/10/2020 4:16:57

הלייקרס לא יכולים אז השופטים באו לעזרתם

shadow
shadow
05/10/2020 4:17:47

הירו ממשיך להשליך אבנים

מנחם לס
05/10/2020 4:18:33

לא היה כל פאול על דני גרין ולפני כן היה פאול תוקף של AD בסל שלו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:18:35

הלבנים של מיאמי ממשיכים להשליך לבנים
בנקודה מסוימת יכל להיות 17
עכשיו 6

noamcohen
noamcohen
05/10/2020 4:18:38

מיאמי משחקת חכם וזהיר בהתחשב בחוסרם של אדבאיו ודראגיץ'. הלייקרס משחקת משחק חפירות מעצבן ומגעיל

מנחם לס
05/10/2020 4:19:27

ספו הוציא את מאיירס שהיה טוב מאד והוא לא יראה יותר פארקט עד הסוף. הבטחה שלי

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 4:19:55

באטלר סוחב את מיאמי על הגב, וגם לא רואה ספסל

shadow
shadow
05/10/2020 4:20:25

תגידו מה שתגידו על באטלר אי אפשר שלא להעריך שחקן כזה.

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 4:20:42

יש לי הרגשה שבקרוב הכל משתחרר ללייקרס ולא יהיה נעים

רועי ויינברג
05/10/2020 4:21:03

שלשה חשובה מאוד של אוליניק

מנחם לס
05/10/2020 4:21:18

פאול??????????

צ'יקו
05/10/2020 4:21:23

גיא, לראשונה בקריירה גימי מחבר 2 משחקעם עם 25 נקודות. ועוד 23 במשחק הראשון

shadow
shadow
05/10/2020 4:22:40

למיאמי לא נשאר עוד הרבה זמן עד ששמעון מתעורר כדאי שיבנו הפרש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:22:43

די אבל למה השופטים שולחים את דייויס לקו בעבירה ככ זולה

shadow
shadow
05/10/2020 4:23:04

איפה היה פה פאול?

רועי ויינברג
05/10/2020 4:23:18

תחושה שהלייקרס מנצחים אם הרבע נגמר ב-2 מהלכים ומטה

רועי ויינברג
05/10/2020 4:23:30

כלומר 6 הפרש או פחות

מנחם לס
05/10/2020 4:23:27

באטלר הוא השחקן הכדורסל הכי מכוער במשחקו הטוב מכולם, והטוב ביותר בין כל משחקי הכדורסל המכוער. אבל הוא פייטר ווינר

nola
nola
05/10/2020 4:26:15
הגב ל  מנחם לס

סיכמת יפה

צ'יקו
05/10/2020 4:26:38
הגב ל  מנחם לס

למה מכוער ומה ההגדרה למכוער?

NFS
NFS
05/10/2020 4:24:12

יש שיר לגרייטפול דד Row Jimmy Row
בול למשחק הזה.

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 4:25:05

מובילים דו ספרתי במשחק בו אוליניק מנגר פחות מהירו + רובינסון ביחד.

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 4:25:21

ככה נראית קבוצה שמאמינה בעצמה. ברוך הבא לפיינלס

רועי ויינברג
05/10/2020 4:28:36
הגב ל  D_Wade

זאת המיאמי שציפינו לה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:25:28

נאן חייב לצאת הוא פשוט לא ברמה ושולח אולם לקו כל הזמן

מנחם לס
05/10/2020 4:25:46

ספו לא יכול להתחיל רבע 4 עם נאן. הוא חייב לפתוח עם הירו במקומו. הירו גם גבוה בהרבה, ולפחות עתה הרבה יותר נייד

NFS
NFS
05/10/2020 4:26:10

קארוסו הזרג מקבל שריקות של דרג.
מה הוא מחזיק על סילבר?

ארבל חילבה
05/10/2020 4:37:00
הגב ל  NFS

חחחחחח

מנחם לס
05/10/2020 4:26:26

זה ששימון וברוך אינם כאן זה כבר מאפשר לי לנשום

דה שוט
05/10/2020 4:27:54

הלייקרס נראים רע. לא בטוח שיש להם עוד הילוך היום. מיאמי חייבים להאמין

רועי ויינברג
05/10/2020 4:29:07

איפה כל מי שאמר שמיאמי מביכה ולא שייכת לרמות האלה? או שעכשיו "הלייקרס מוותרת להם"?

רועי ויינברג
05/10/2020 4:29:50

דיוויס התעורר עוד פעם

shadow
shadow
05/10/2020 4:30:13

וואו מה שג'ימי באקט עושה היום

רועי ויינברג
05/10/2020 4:31:05

למה רובינסון עדיין מקבל דקות? מבחינתי שילך לו הביטחון לשני המשחקים הבאים, אם יהיה מישהו שיכול ליצור לעצמו זריקה עוד יהיה על מה לשחק

רועי ויינברג
05/10/2020 4:31:29

רונדו שבר את באטלר

shadow
shadow
05/10/2020 4:31:36

דיוויס עדיין לא מוותר על הFMVP

צ'יקו
05/10/2020 4:32:15

גימי חוזר לימיו בשיקגו מבחינת דקות בפלייאוף.

דה שוט
05/10/2020 4:32:33

דייוויס התעורר לחיים. 13 מה-15 שלו כשלברון בחוץ

shadow
shadow
05/10/2020 4:35:37
הגב ל  דה שוט

אתה סתם מדמיין

shadow
shadow
05/10/2020 4:32:33

לא יאומן כמות הנקודות שהירו ורובינסון השאירו על הריצפה היום

דה שוט
05/10/2020 4:33:02
הגב ל  shadow

שערוריה אבל גרין ופופ החזירו

shadow
shadow
05/10/2020 4:35:09
הגב ל  דה שוט

גרין ופופ מחזירים כל משחק זה לא נחשב

מנחם לס
05/10/2020 4:33:00

זה לא פלייגרנט???

צ'יקו
05/10/2020 4:35:18
הגב ל  MBK

רונדו נכנס עם הברכיים לצלעות שלו…

צ'יקו
05/10/2020 4:33:14

אני מת על ההפרעות של רונדו לכיפים של היריב!

רועי ויינברג
05/10/2020 4:33:27

טוב, בסיום 3 רבעים יש לנו סקור של יורוליג. שמח לטעות

שחר אלוני
05/10/2020 4:33:27

דיוויס חיבר דקה אחת טובה, אולי סימן לבאות?

דה שוט
05/10/2020 4:33:30

לברון זה סוס חמור ביצות כמה כוח

מנחם לס
05/10/2020 4:33:36

ההחטאות של רובינסון והירו לא מובנות לי

NFS
NFS
05/10/2020 4:33:38

אחח.. נראה כואב.
רובינבון מתקזז עם דני גרין, לא מסוגל לקלוע לשלוש.

רועי ויינברג
05/10/2020 4:36:10
הגב ל  NFS

גרין שחקן הגנה יותר טוב, גם היום. רובינסון בלי הקליעה לא משחק במ.כ. הבקעה

לילי
לילי
05/10/2020 4:33:40

לראות את ג'ימי בסדרה הזאת זה פשוט להעריץ.
וואוו.
פשוט אדם ושחקן כל כך מיוחד.

ג'ט לג
ג'ט לג
05/10/2020 4:38:00
הגב ל  לילי

נופל נפילה רצינית ואחכ צוחק עם רונדו כאילו כלום👌

לילי
לילי
05/10/2020 4:44:20
הגב ל  ג'ט לג

בדיוק מה שגרם לי לרשום את זה!

ארבל חילבה
05/10/2020 4:39:07
הגב ל  לילי

+1

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 4:34:46

רובינסון עושה היום הרבה נזק למיאמי ב-2 הצדדים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:36:31
הגב ל  TheBirdMan

כל הסדרה.
הוא לא שונה מקןרבר: לבן, לאטח, לא שומר ולא מכדרר

רועי ויינברג
05/10/2020 4:35:18

באטלר עם 33:46 דקות, לברון עם 27:13 ודיוויס 23:16. ישפיע מאוד על הרבע האחרון

דה שוט
05/10/2020 4:37:02

באטלר איילה שלוחה. לא מזיז לו. בוגר האקדמיה של טיבס

צ'יקו
05/10/2020 4:37:36

באטלר כבר שיחק סדרה שלמה נגד לברון כל משחק 48 דק, מבחינת יכולת יש לו את זה. תלוי בקליעות של הירו ורובינסון

shadow
shadow
05/10/2020 4:37:12

נראה לי שמיאמי פיספסו את כל ההזדמנויות שלהם לסגור את המשחק הזה והם ישלמו על זה בהפסד

רועי ויינברג
05/10/2020 4:37:14

אם החיים היו סרט ספורט אמריקאי אז לברון ודיוויס יזכרו שהם יכולים למסור אחד לשני והלייקרס ינצחו ב-10-15 הפרש. הם לא סרט ספורט אבל זה יכול לקרות

גיא רוזן
05/10/2020 4:37:53

באטלר היום בכל דקה על הפרקט משחק בהילוך שישי.
האמת?
זה לא פלא שאין לו בפלייאוף רצפים של משחקים עם 25+ נק', איך אפשר לשמור על רמות כאלו של אנרגיה לאורך זמן?

צ'יקו
05/10/2020 4:43:09
הגב ל  גיא רוזן

הלילה הוא שבר את הקללה שלך…

גיא רוזן
05/10/2020 4:45:27
הגב ל  צ'יקו

הרצף הוא של יותר מ-25 נק' ב-2 משחקי פלייאוף רצופים. במשחק הקודם היו לו בדיוק 25.

לילי
לילי
05/10/2020 4:38:06

סתם להראות עד כמה פלוס מינוס זה ממד לא רלוונטי:

דאנקן רובינסון עם פלוס 19 (הגבוהה ביותר במיאמי).
.
Just saying

לילי
לילי
05/10/2020 4:38:20
הגב ל  לילי

מדד*

דה שוט
05/10/2020 4:39:24
הגב ל  לילי

+ 1

דה שוט
05/10/2020 4:39:00

לברון סוס חמור ביצות. כמה כוח

NFS
NFS
05/10/2020 4:39:14

לקראת הרבע הרביעי-
.
מיאמי מובילה ב-5 הפרש על הלייקרס
לברון מוביל ב-5 הפרש על דיוויס
.
צמוד..

דה שוט
05/10/2020 4:39:47
הגב ל  NFS

😂😂😂

רועי ויינברג
05/10/2020 4:39:38

מוכשר 23 בלבן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:40:08

מיאמי ישלמן על כל הדרייבים לסל שאפשרו לקרוסו

מנחם לס
05/10/2020 4:40:20

לברון אף פעם לא ניכנס במומנטום כזה אדיר. כל הכבוד לו. איזו החטאה של הירו!

נמתערב אתכם שמאיירס לא רואה דקה אחת.

NFS
NFS
05/10/2020 4:41:03

איגי סיים את תפקידו ההיסטורי ככדורסלן לגיטימי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:41:05

מנים הרגת אותנו עם הירו ורובינסון
4 מ38

רועי ויינברג
05/10/2020 4:41:10

נתנו לגולדן סטייט 3 אליפויות ועכשיו מתחילים לשרוק על moving screens?

עגל
05/10/2020 4:48:50

תגובת השנה!

דה שוט
05/10/2020 4:41:22

רוקי חוסם לרוקי. מה ציפו?

דה שוט
05/10/2020 4:41:38

וואו מוריס

מנחם לס
05/10/2020 4:41:52

מה נאן עושה שוב על הפארקט???????

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:43:14

דייייי כבר כמה ספולסטרה טיפש????
תעייךךךךךךךךףףףף את נאן כברררר מטומטםםםם

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 4:43:36

מה רובינסון עושה על המגרש?

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 4:43:59

פראיירים לא מתים, הם רק עולים מהספסל מדי פעם

דה שוט
05/10/2020 4:44:48
הגב ל  D_Wade

😂😂😂
נאן או רובינסון פיק יור פוייזן

מנחם לס
05/10/2020 4:44:07

אם מיאמי לא קולעת עכשיו, המשחק גמור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חסר רחמים, הרונדו הזה

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
05/10/2020 4:44:44

רונדו מעלה את הלייקרס ליתרוון!!!!! ישששששששש

NFS
NFS
05/10/2020 4:44:47

ובנוהל מיאמי מאבדים אצ הראש.
ספולסטרה עם אוליניק ששוכח מויקטור חסון לשתי שלשות מאותה בלטה.
אין על מי לסמוך..

רועי ויינברג
05/10/2020 4:45:03

נאן מתקרב ל-5 עבירות ו-5 איבודים

שחר אלוני
05/10/2020 4:45:15

נראה אם דייויס התאפס, יש לו זמן
הלייקרס עדיין לא משהו, אבל שתי שלשות נכנסו, ובצד השני הוחטאו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:45:31

בדיוק מה שאמרתי
מיאמי ״יחזיקו מעמד״ 3 רבעיםואז גיים אובר
.
כמו ריברס עם שאמט ככה ספולסטרה עם נאן הורס לקבוצה שלו את המשחק

שחר אלוני
05/10/2020 4:46:17

אם הלייקרס מנצחים זה בדיון על המשחק הכי חלש שקבוצה שיחקה ועדיין ניצחה

עגל
05/10/2020 4:46:27

לברון החזיר עכשיו את הלייקרס לשיווי כמעט לבד. בהתקפה אחת הוא עלה עלה להתקפה בהליכה, נראה סחוט.
מקווה שגם לג׳ימי לא יגמר הכוח.
בכל הזמן הזה דיוויס אגר כוחות. עכשיו הוא יתן 10 נקודות רצופות ויגנוב את הפאמב, אה זה שוט?!

רועי ויינברג
05/10/2020 4:46:39

לברון לוקח את באטלר עליו

shadow
shadow
05/10/2020 4:48:54

לברון אויר בהגנה מביך

רועי ויינברג
05/10/2020 4:47:11

שריקה לצעדים נגד לברון ברבע הרביעי של משחק גמר זה חריג. אבל מוצדק

רועי ויינברג
05/10/2020 4:47:51

איפה הירו של משחק 4 בגמר המזרח כשצריך אותו

מנחם לס
05/10/2020 4:48:19

מה רובינסון עושה על הפארקט? הוא מפריע ללברון יותר מכל אחד אחר

דה שוט
05/10/2020 4:48:23

חחח רונדו מגרזן אוליניק משכיח את אדבאיו

לילי
לילי
05/10/2020 4:48:36

ג'ימי פשוט נהנה מכל רגע מהמאצ' עם לברון.

shadow
shadow
05/10/2020 4:49:24

הירו גומר את מיאמי

רועי ויינברג
05/10/2020 4:50:48

לברון מוסר יותר מדי. צריך להשיג נקודות בלי צעדים אם הלייקרס רוצה לנצח

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 4:50:49

לברון מביך בהתנהגות שלו – אתה לא אמור להיות אלפא?

shadow
shadow
05/10/2020 4:52:24
הגב ל  TheBirdMan

אם תתרגל לזכור שלברון הוא ז' יהיו לך הרבה פחות שאלות

לילי
לילי
05/10/2020 4:50:50

וואי וואי וואי איזה צעדים של לברון.

shadow
shadow
05/10/2020 4:50:56

סופסוף הירו שם שלשה אם היה קולע חצי ממה שהוא קולע בדרך כלל המשחק הזה היה גמור.
אה… וקוזמה לכל המשמיצים

ברוך רובין
05/10/2020 4:53:00
הגב ל  MBK

בן זונה לברון דיוויס כמו עציץ ברביעי, הולך לי עם הכניסות הדיביליות שלו

מנחם לס
05/10/2020 4:51:54

הירו נגומר את מיאמי?????

רועי ויינברג
05/10/2020 4:52:22
הגב ל  מנחם לס

כן. אם היה לוקח פחות זריקות היה 20

trusttheprocess
trusttheprocess
05/10/2020 4:51:57

מי זה השופט ששרק פעמים צעדים ל-לברון?
מחר הוא על הרכבת הראשונה לגולאג בסיביר

רועי ויינברג
05/10/2020 4:52:02

רוב הזריקות של הירו גורמות לאוהד הממוצע לתפוס את הראש, לפחות עד שהן נכנסות

שחר אלוני
05/10/2020 4:52:38

הלייקרס עושים ככל יכולתם להפסיד, נראה אם זה יספיק, הוסיפו לארסנל גם צעדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב אני רואה מהפך בfmvp דיוויס עם 8 זריקות? מה קרה? מס 25 או עונש מהמלך? הסברים? 😂😂😂

צ'יקו
05/10/2020 4:54:09

תחזור לישון שלא תעשה מנחוס לאיש עם הגרזן

shadow
shadow
05/10/2020 4:54:47

זהו שמעון הרגת את מיאמי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:54:52

שימון בבקשה לא לנחסססססס

דה שוט
05/10/2020 4:54:57

השופטים עבדו אחד לאחד לפי הממו שהעברת לגילרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

😂😂 היה צפוי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:54:00

רןבינסון לא קולע לייאפ של קט סל מה מסגר

דה שוט
05/10/2020 4:54:10

דייוויס מוציא ימינה לג׳ייימס ורץ באמצע. במקום לתת לו דיש ג׳יימס מוסר רחוק לקארוסו – איבוד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 4:54:16

אוי ואבוי שימון אל תנחס

שחר אלוני
05/10/2020 4:54:47

ועכשיו, שלוש החטאות מסמרות שיער באותה התקפה ולאחר מכן איבוד שלומיאלי.
הלייקרס ממש רוצים להפסיד, נראה אם זה יצליח להם

The Joker
The Joker
05/10/2020 4:55:00

הצעדים של לברון זה בערך המרחק שמותר לצאת מהבית בסגר

מנחם לס
05/10/2020 4:55:08

הירו ורובינסון הם גיימרים בצבע לבן. פייטרים עם ביצים. הם גם הקלעים בין הטובים בנמצא. היום לא היום שלהם משלוש אחרת מיאמי מובילה ב-15

NFS
NFS
05/10/2020 4:55:10

אפילו נאן עדיף עח רובינסון.
אולינעק, תזכור כבר לסגור את השלשה מהפינה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה רועי וציקו מנגבים בשביל הכבוד

The Joker
The Joker
05/10/2020 4:56:25

אוליניק סיגל לעצמו הרגל לחטוף שלשות על הפרצוף, כבר 3 תוך כמה דקות. אבל לפחות הוא טוב בהתקפה.

מנחם לס
05/10/2020 4:56:26

והבטחתי לכם שאחרי 6 דקות מצויינות בתחילת הרבע השלישי, מאיירס לא יראה יותר פארקט ערב. אני פשוט לא מבין את הספו הזה.

eliah malchi
eliah malchi
05/10/2020 4:58:57
הגב ל  מנחם לס

הוא עוד משתקם מהקורונה

shadow
shadow
05/10/2020 5:01:23
הגב ל  מנחם לס

עוד לא הבנת מנחם??? הוא משחק בדקות ל האוורד בדרך כלל. מה אתה רפה הבנה או שאתה עושה את עצמך?
חוץ מזה אוליניק משחק טוב היום

שחר אלוני
05/10/2020 4:57:04

הלייקרס עומדים להפסיד לקבוצת יורוליג, שמשחקת מתחת לרמתה הרגילה, חוץ מבאטלר שמשחק טוב.
הם יצטרכו לפצות על זה במשחקים הבאים

רועי ויינברג
05/10/2020 4:57:13

יש רק שני אנשים שצריכים לזרוק את כל הזריקות של הלייקרס מעכשיו – לברון ודיוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוזמה הכי טוב להיט 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי לוהט אה

רועי ויינברג
05/10/2020 4:58:06

הפסד בשלב הזה יהיה שובר לב

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 4:58:12

ג'ימי מדהים – טריפל דאבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק על קוזמה לשחק הוא אוויר הגנתי חחח לברון אומר לא נגעתי 😂😂😂

shadow
shadow
05/10/2020 4:59:50

לברון הזה כזה דושבאג בכיין איככככססססס נמאס לראות אותו סמרטוט

רועי ויינברג
05/10/2020 4:59:54

והנה השלשה הממש ארוכה ולא הכרחית של לברון

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 5:00:20

איך אפשר לאהוב את לברון – הוא כזה בכיין.
גם כששיחק במיאמי לא סבלתי אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם במעורב: כמה רפי הבנה לא מבינים שהמזרח הרבה יותר טוב מהמערב

NFS
NFS
05/10/2020 5:00:56

Row Jimmy

גיא רוזן
05/10/2020 5:01:30

דה שוט, הפעם אני נותן לך את זה. זה על לברון.

דה שוט
05/10/2020 5:02:21
הגב ל  גיא רוזן

הבירה שלך חיה נושמת ומבעבעת

מנחם לס
05/10/2020 5:01:42

מוריס השחקן הטוב ביותר של הלייקרס הערב

דה שוט
05/10/2020 5:01:44

לייקרס טיפשים תעשו עליו דאבל טים. טוחן אותם כל המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

יזכרו במשחק הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה לברון רק מוסר? לא רוצה להרוס לעצמו את האפקטיבי?
למה פתאום גימי לא מקבל דאבל טים מהלייקרס יש סיבה? 😂

שחר אלוני
05/10/2020 5:02:10

פשוט נורא, המשחק של הלייקרס, קטסטרופלי, לא נורא זה בדרך כלל קורה רק פעם אחת

מנחם לס
05/10/2020 5:02:22

פלייגרנט!!!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזו חטיפה של אוליניק. כל הכבוד.

לילי
לילי
05/10/2020 5:02:39

ההגדרה שלי להיט היום היא:
Enormous effort
לא הכי יפה לעין (והלייקרס ישנים בעמידה) אבל זה עדיין פשוט מרשים.

שחר אלוני
05/10/2020 5:03:28
הגב ל  לילי

הלייקרס ישנים לגמרי, פחות טוב מיורוליג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

גימי מטייל לסל כל התקפה הוא בקליר פאת כבוד של מלכים 😂

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 5:03:15

אלוהים התחפש לג'ימי באטלר

דה שוט
05/10/2020 5:03:20

לא יאמן יש אלוהים

NFS
NFS
05/10/2020 5:03:22

מי שהכי מסוכנים עכשיו זההכל מיני מרקיף מוריס ו-kcp

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה נחנק שהאפקטיבי לא יפגע אבל הוא מוביל בהרבה על דיוויס.
גימי בניגוב אש

רועי ויינברג
05/10/2020 5:03:36

הלייקרס הולכת לעשות 4:1 ב-4 סדרות שונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השמירה של הלייקרס על גימי זה קומדיה

לילי
לילי
05/10/2020 5:04:10

וואוו ג'ימי, וואוו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 5:05:38
הגב ל  לילי

אני לא הבנתי באיזה צד את

דה שוט
05/10/2020 5:04:23

בוקר טוב אדם ולילי ריגר ורועי ובירדמן ודי-ווייד.
תמ״א תמ״א

trusttheprocess
trusttheprocess
05/10/2020 5:04:44

ג'ימי תפר אותם בהתקפה ושיתק את.לברון בהגנה

רועי ויינברג
05/10/2020 5:04:56

לא נגמר. הגנה מביכה של מיאמי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 5:05:07

חברים וחברות אנחנו חוזים פה בתצוגה היסטורית בגמר הנבא.

שחר אלוני
05/10/2020 5:05:13

הלייקרס כנראה קיבלו טלפון שצריך יותר רייטינג לגמר, שלא יהיה סוויפ, שיחקו ברמה של מרכז טבלה ביורוליג, פשוט נורא, בסדר מחרתיים יחזרו לסביר

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 5:05:13

דיוויס על תקן דחליל ברבע הזה – לא נוגע בכדור.
מקווה שזה ייצור בעיות אצלם בחדר הלבשה ומיאמי ימשיכו עם אותה הגישה גם במשחק הבא.

ברוך רובין
05/10/2020 5:05:14

ההפסד נטו על לברון הזבל הזה, דיוויס כל הרבע הרביעי כדור 1 לא קיבל לא ייאמן , מהלך אחד לא הריצו לו

ברוך רובין
05/10/2020 5:06:07

ובהגנה הקוף דחליל במשחק אני עם הנכדות אז לא מסוגל להגיב יותר מדי, אבל לברון מכר אותנו בשביל הסטטיסטיקה האישית יותר על הפיינל MVP מי אס

שחר אלוני
05/10/2020 5:06:23

היית צריך לראות איך הוא שיחק רוב המשחק, נוראי, איבודים, עברות תוקף, נורא ואיום

ברוך רובין
05/10/2020 5:09:40

צפיתי ההתעקשות של הזבל הזה לקחת את המשחק על עצמו ופעם אחר פעם הוא מחרבן ברבע הרביעי, לא ראיתי שום מהלך שמריצים לדיוויס ברביעי למרות שהוא לא קיבל שמירות כפולות , במקום זה מהמרים לי על הנגרים האלה שיקלטו מ3 שיש להם את הנקודות הבטוחות בעולם.

דה שוט
05/10/2020 5:12:49

חשבתי שזה רק בראש שלי

shadow
shadow
05/10/2020 5:05:20

איך אני אוהב שלברון ממש "מתעקש" לקחת את ג'ימי צמוד ומיד מוותר בחסימה ועושה חילוף😄😄😄😄

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

😂😂😂 מחסל ברבע האחרון בהגנה לנרטיב

onetwo3
05/10/2020 5:05:23

לא משנה איך תיגמר הסדרה הזאת.
מה שבאטלר עשה הערב יישאר לדורות.
איזה גבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה עם קליר פאת

NFS
NFS
05/10/2020 5:05:41

באטלר צועק בדרך לספסל: זה בזכות הכוסמת בארוחת הערב!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הירו עם הפרצוף המפחיד של השיקצה 😂😂

מנחם לס
05/10/2020 5:06:09

טיילר הרוקי שולח את רונדו הגדול לבית הספר

רועי ויינברג
05/10/2020 5:06:52

יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 5:07:02

לא הבנתי מה הירו עודה פרצוף למצלמה
שיעבוד על הדליעה

גיא רוזן
05/10/2020 5:07:24

בשעה טובה, יש סדרה. דה שוט, הפחת חיים בהיט (הרי מעולם לא היה סיכוי שתנצח בהתערבות…)

דה שוט
05/10/2020 5:14:05
הגב ל  גיא רוזן

😂😂😂

שחר אלוני
05/10/2020 5:07:29

עדכנו גם את רונדו שצריך להפסיד היום, דייויס לקח על עצמו את רוב הנטל, כבר מהרבע הראשון. איזה עונש של משחק…..לא נורא, יפצו במשחק הבא

TheBirdMan
TheBirdMan
05/10/2020 5:07:29

באם עושה מאמץ ומשחק במשחק הבא?

רועי ויינברג
05/10/2020 5:21:39
הגב ל  TheBirdMan

הלוואי. לא חושב שתלוי בו

shadow
shadow
05/10/2020 5:08:03

אז מה איזה מלך הלברון הזה איך הוא סוחב קבוצות לבד אפילו בלי דיוויס הוא הצליח לסחוב את הלייקרס לניצחון, אה לא, רגע, הוא בעצם לא הצליח.
אבל אני בטוח שהוא יכול לנצח את מיאמי לבד הוא לא צריך את דיוויס.
נראה לי אחרי המשחק הקודם דיוויס החליט שאם לברון רוצה FMVP אז שינצח את מיאמי לבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

זה מה שעבד למאבס שלברון ראה את וויד הולך לקחת mvp הוא החריב הכל 😂😂
עכשיו לברון עם המהפך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו יודע מה קרה לדיוויס הסברים לאלו שישנו?
לברון מבסוט הקרב על הfmvp נפתח כל המחמאות על דיוויס הרגו אותו צריך.להמשיך ככה זה התקווה היחידה להיט.

שחר אלוני
05/10/2020 5:10:49

התחיל את המשחק עם שורה ארוכה של איבודים ועבירות חלקן תוקף, נראה ממש קטע הזוי, מיאמי יכלו להוביל 20 הפרש אחרי 5 דקות אם רצו

דה שוט
05/10/2020 5:15:50

קלע 13 מה-15 כשלברון לא על המגרש. חטף 2 תוקף ובעיית עברות כמו בתזכיר ששלחת לגילרי

לילי
לילי
05/10/2020 5:08:14

מדהים.
סוויפ לא יהיה.
תעודת כבוד ענקית לג'ימי קודם כל ולהיט כקבוצה.

NFS
NFS
05/10/2020 5:08:35

רובינסון עם נקודות הלפרין.. (לקלוע בגרבז' כשכבר אין צורך)

שחר אלוני
05/10/2020 5:08:44

מיאמי הרימו מהרצפה משחק שהלייקרס זרקו לפח ולמחזור אשפה, לזכותם יאמר שהם לפחות ניצלו את ההזדמנות

trusttheprocess
trusttheprocess
05/10/2020 5:08:46

הלייקרס צריכים איזה מרקוס סמארט שיזרוק כסאות בחדר הלבשה

onetwo3
05/10/2020 5:08:59

בושה וחרפה הלייקרס האלה בראשות לברון ודיוויס. לא מכבדים את המשחק, לא מכבדים את הקבוצה היריבה ולא מכבדים את האוהדים.
שיילכו לעזעזל במובן הספורטיבי

שחר אלוני
05/10/2020 5:11:26
הגב ל  onetwo3

הם ניסו, זה לא הלך, נקלעו למשחק מחריד

onetwo3
05/10/2020 5:14:53

אני מדבר על העובדה שכח שחקני החמישייה ירדו לחדרי ההלבשה לפני סיום המועד החוקי ולא היו ללייקרס חמישה שחקנים על הפרקט אז חלק מהשחקנים שלא שיחקו כל המשחק היו צריכים לפשוט בגדים ולהיכנס למגרש.

onetwo3
05/10/2020 5:15:14
הגב ל  onetwo3

*כל

עגל
05/10/2020 5:09:49

כל הכבוד למיאמי, יש לנו סדרה.
דיוויס חייב להתעורר וגרין צריך טיפול בשוק חשמלי. באטלר כנראה לא עבר למיאמי למסיבות עם בחורות, הא שמעון?
העיקר דור כתב למיאמי הספד במשחק 1 . . .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

אחי על מי אתה עובד זו סידרה מתה למי אכפת 4 0 או 4 1 חוץ מלסילבר?

דה שוט
05/10/2020 5:26:34

לי ולגיא

צ'יקו
05/10/2020 5:11:02

גימי קלע כמו לברון ודיוויס ביחד. איזה תותח. הגרזן הופעל

shadow
shadow
05/10/2020 5:12:16

אני מחכה בקוצר רוח להסבר המפורט של The Pro על איך לברון ניצח את המשחק הזה

ארבל חילבה
05/10/2020 5:12:54
הגב ל  shadow

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני בוכה

ארבל חילבה
05/10/2020 5:12:27

ליגת הפיתוח היא הג'י ליג
ה NBA היום היא הג'ימי ליג

שחר אלוני
05/10/2020 5:12:59

זה היה בהחלט ג'י ליג היום, חוץ מבאטלר ששיחק טוב

onetwo3
05/10/2020 5:13:29

תגובות 8 ו8.1 מביכות

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 5:17:50

טוב, כמה רשמים מהמשחק:

1. דיוויס היה מנותק לגמרי, נכון, אבל בתחילת המשחק כשקראודר שמר עליו, במקום לחכות שהכדור יגיע אליו ולשבור את הראש איך חוסמים את המפלצת הזאת – הוא היה קרצייה במטרה לעצור את המסירה מלכתחילה. אם הכדור בכל זאת הגיע אליו זה מיד הפך לדאבל טים ודיוויס הוא עדיין לא לברון.

2. הירו ורובינסון ממשיכים להחטיא אבל היום הם לפחות זרקו לשם שינוי. עם הניצחון הביטחון יעלה ובתקווה שגם האחוזים. היה חשוב שהם לפחות ינסו.

3. על באטלר כבר הכל נאמר בפן השלילי (דווקא). לא סקורר, לא מנהיג, טראבל מייקר. הוא מאכיל אנשים כובעים בסדרה הזאת. היום הוא ליטרלי השאיר הכל על הפרקט וסיים עם שורה סטטיסטית מפלצתית. מה שיפה זה שהוא לא כפה את עצמו, ניהול משחק מדהים ולקיחת אחריות כשצריך. כמו שמצופה מהכוכב של הקבוצה.

זה הרבה מעבר לזה כשמדברים על באטלר. אנשים שוכחים שמיאמי היא קבוצה די חדשה בסך הכל ושחלק גדול מהשחקנים בגמר הזה לא ידעו מה זה NBA עד לפני שנה בערך. פתאום הם מוצאים את עצמם על הבמה הכי גדולה שיכולה להיות, מול הסופרסטאר הכי גדול בעולם ב-15 השנים האחרונות שמייצג פרנצ'ייז עוצמתי וכל זה קורה בלי שני שחקני חמישייה משמעותיים. קל לכעוס על הילדים האלה שמפשלים במאני טיים, אבל רבים וטובים מהם נכשלו.

ג'ימי מתחילת הסדרה מתעקש להזכיר כל הזמן שמיאמי לא באה להוות שטיח ללייקרס, שהיא יכולה. הוא אמר את זה לפני המשחק הראשון, ואחרי ההפסד הראשון, וגם אחרי ההפסד השני. עכשיו כשזה סוף סוף קרה נותר לקוות שמיאמי מסוגלת להוציא מעצמה עוד משחקים כאלה, ושבאם את דראגיץ' יחזרו להמשך הסדרה.

לילה טוב לכולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיון וויטרס: שיט עוד יומיים בבועה

ארבל חילבה
05/10/2020 5:20:54

פותח טלגראס מיד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 5:23:28

סיכום זריז:
1. מיאמי יצאו מהבור ועכשיו הסלופינס אצל הלייקרס ובעיקר אצל גרין, kcp, הווארד וגם רונדו שלא היה מדהו. מעל כולם כמובן דייויס
2. מצטער מנחם אבל היחיד שמשחק כדורסל במיאמי פרט לבאטלר הוא אוליניק, לא לאונרד, לא צמד הלבנים הלאטחים (הירו בסוף מעט התאזן).
אוליניק פשוט לא סופר אף אחד, משחק את המשחק כאילו זה לא גמר, שם גוף, קולט ריבאונד.
3. קנדריק נאן דחוף להמחק מהרוטציה, בהול.
4. מרקיף מוריס כמעט הביא ללייקרס את המשחק, איזה החתמה משום מקום. גוף גדול, קשיחות.
5. לברון היה טוב אבל לא נתן את האקסטרה מייל ואת הדוגמא שהוא רגיל לתת.
6. מעל כולם באטלר שבלי קשר לטריפל דאבל, הביא תצוגה שאנחנו נדבר עליה גם עוד שנים.
7. איפה היה משחק הפנים של הלייקרס? אני אגיד לכם איפה – על הספסל יחד עם דייויס. אבל למה בדיוק ווגל חיכה ולמה במקום לתקוף את הלוחות והצבע של מיאמי הוא נכנס איתם לקרב קליעות? נכון דהם קוחעים מצוין הפליאוף ובפרט הסדרה, אבל היתרון הבולט ביותר שלהם הוא הגודל והמאסה. יודעים מה? אפשר לתת קרדיט פה שוב לאוליניק שהנוכחות שלו אוח יגרמה לווגל לוותר על האופציה
.
לברון כאילו זרם עם המשחק ולא ניסה להדתלט עליו.
זה בדיוממה שגימי באטלר עשה, וזה בדיוק מה שהגדולים ביותר עושים. גימי לא שם אבל הוא מראה שהשלם גדול מסך חלקיו – הוא לא מספר 1 בליגה בשום דבר אבל מבצע הכל ברמה גבוהה מאוד. היכולת למצוא את המיס מאת, להגיע לבלטה שאתה רוצה כששומר עליך השחקן שאתה רוצה זה משהו שהתרגלנו מלברון והיום פשוט גימי שיחק אותה.
.
.
עכשיו אנחנו נקבל משחק כאשר ל2 הקבוצות יש מה להפסיד ןזה מתכון מצוין לכדורסל טוב, או לוחמני, או צמוד, או יותר טוב מתצוגת הנפל הזאת שהלייקרס הביאו והאין אונות שכמעט ועלתה למיאמי במשחק.

דה שוט
05/10/2020 5:24:42

גרין 15 מיליון שחקן חמישייה בשלוש אלופות. אני כנראה לא מבין בכדורסל.
אפרופו לא מבין – מי שלא ראה את מה שעבר הלילה בין ג׳יימס ואנטוני – לא ראה חתול שחור מימיו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 5:32:17
הגב ל  דה שוט

מצדי שיעבור בינהם טיל סקאד.
כל עוד יש פוטנציאל להסלמה ולכך שזה יעלה להם באליפות אני בעד. זה יהיה פרק שלם בלגאסי של לברון..
.אני לא באמת חושב שייצא מזה משהו, דייויס יבין את מקומו בנרטיב ויעשה הכל כדי דהלייקרס תנצח רק מבלי להיות טוב מדי כמו שהיה עד עכשיו.
.
בכל מקרה אני חושב שזה חמור מדי, להפך, לדעתי זה יפקס אותם בדרך לטייל בשניים הבאים.

דה שוט
05/10/2020 5:34:01

+ 11
אני חושב כמוך.
יעשו סולחה

ברוך רובין
05/10/2020 5:43:43

לברון הבן זונה ייבש את דיוויס הערב בשביל הסטטיסטיקה, אין שום מצב בעולם שהוא לא יודע שעדיף שדיוויס יזרוק מאשר כל נגר אחר שיש לליקרס, דיוויס צריך לתפוס אותו ולהגיד לו בין זונה זקן אני הכוכב ואתה הכוכב המשני לא להפך, אני יכול לעזוב עוד שבוע וחצי ואתה תישאר פה להירקב כאילו זה פאקענג מינסוטה עם קוזמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לו ביצים לזה אבל זה החלום תאר לך הוא מדאיר את השיקצה עם קוזמה 😂😂😂😂

דה שוט
05/10/2020 5:35:17
הגב ל  MBK

לברון הרג אותו במשחק שעבר. הם לא הסתכלו אחד על השני היום. אל תדאג. יעשו סולחה. אני זה שצריך לדאוג. גיא עוד יגנוב לי את הבירה

ברוך רובין
05/10/2020 5:40:48
הגב ל  דה שוט

דה שוט משחק שעבר היה עליו דאבל טים קבוע ברביעי, היום אני מסכים איתך היה על תקן דחליל לא הריצו לו מהלכים בכלל ברבע הרביעי שהיה חופשי לחלוטין

ברוך רובין
05/10/2020 5:37:45
הגב ל  MBK

האשמה ממש ממש לא עליו אלא שהפסיקו להריץ לו תרגילים ונכנסו לקרב קליעות מול מיאמי + ירידת מתח רצינית בגלל שאננות , הרבה אשמה על לברון שפשוט חירבן לנו את המשחק שוב ברביעי שהוכיח שהסטטיסטיקה שלו פשוט יותר חשובה לו מניצחון, איבודים זריקות מטווחים אסורים שהוא לא קולע, לא הגיוני שדיוויס לא יקבל כדור או שלא יריצו לו מהלך כל הרבע הרביעי וזה לא משנה בכלל העבירות תוקף ואיבודים שהיה לפני הוא כסקורר הטוב ביותר של הקבוצה, במקום זה מהמרים לי על הנגרים שיקלעו.
.
הגנתית הלייקרס הסריחו את הפארקט ובמיוחד לברון ג’יימס לא יודע איך אפשר לצפות במשחקים ולהגיד שהוא מגן טוב, אוויר הגנתי.

ברוך רובין
05/10/2020 5:50:14
הגב ל  MBK

מה זה משנה העבר, ומה זה משנה החצי הראשון שהוא לא נכנס לקצב בסוף דיוויס הוא כסקורר הטוב ביותר של הקבוצה ולמישהו שלמיאמי אין מאצאפ נגדו, הוא התחמם כשחבריו ירד מהפארקט, וברביעי לברון כפה והפסיד שוב את המשחק במקום לחם את דיוויס ולהריץ לו מהלכים שלמיאמי אין שום תשובה אליהם

דן רוזנבלום
05/10/2020 18:21:40

הייתי פה!
בונא יצאתי טמבל…כיוונתי שעון ל 04:00.
אני קם…רואה רבע שלישי…מתבאס רצח.
חוזר לישון. 05:30 מתלבש לעבודה. 06:00 בחוץ.

המנטאליות. אין.
הכל בראש.
מי שחושב ומאמין שהוא יותר טוב, ינצח.