לקראת פתיחת העונה שלי/ שחר צ'קוטאי

NBA i love this game illustration HD wallpaper | Wallpaper Flare

לפני כשלושה חודשים חברה טובה של אשתי הגיעה למסקנה שאני מכור קשות ל-NBA.
היא הגיעה לזה ביום של הברית כאשר שאלה אותי למה עשינו את הברית בצהריים, עניתי את האמת – בבוקר היה את המשחק השישי בסדרת הגמר אז רציתי לנוח אחרי המשחק.

בגיבוי מלא של אשתי, חברתה לקחה אותי לטיפול. כמו בכל התמכרות ההתחלה היא בהודאה שאתה מכור. לאחר שפרסתי את העבר שלי עם הליגה הגעתי למסקנה שאולי אני כן קצת מכור. אבל אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה, אני פשוט לא רוצה.

ואז אשתי, שתהיה בריאה, הוסיפה פרט מידע שהפיל את המטפלת מהכיסא (אני גורס שזה עכבר שנכנס לחדר והפתיע אותה) – "במהלך השבוע הוא קם למשחקים בלילות, אבל גם בשבתות שיש משחקים טובים הגוף שלו מתעורר בלי שעון מעורר. זה היה בעיקר בתקופת הבועה, בין החגים הרבים".

המטפלת החליטה על טיפול מניעתי, כזה שאוסר על כל מגע עם ה-NBA. הסתובבתי ימים ולילות בלי מעש, מחפש את שחר בלי הכדורסל. אפילו את השמועות על הטריידים אחי העביר לי בתוך עטיפה של שוקולד.
בעבודה אסרתי על תלמידים לפתוח איתי בשיחה על כדורסל.
אך מצאתי פרצה – לשמחתי לא מעט משחקי אולימפיאדה שוחקו בשעות הבוקר. אבל המטפלת שבה ודרשה שאסיר כל מגע עם הכדורסל באופן כללי, אז עברתי לכדורסל ישראלי. ומסתבר שגם שם יש כדורסל, אפילו ברמה טובה.

כעבור חודשיים של טיפול המטפלת אמרה שאני בכיוון הנכון.

ואז צצה בעיה, הליגה אמורה להתחיל בקרוב אז המטפלת החלה לחשוש. אמרתי לה ובעיקר לעצמי: "שחר, אתה חזק, אתה יכול. חבל על הכסף." ובאמת הצלחתי להחזיק עוד חודש ואפילו את קדם-העונה בקושי ראיתי, רק קצת מהלכים ותקצירים.
אבל בשבוע האחרון קרה משהו ששינה את התמונה לחלוטין, נפל לי האסימון שהעונה מתחילה הלילה, וכמו שדוב מתכונן לשנת החורף שלו, כך הגוף שלי אותת לי שצריך להתכונן לעונה.

הלילה התעוררתי מוקדם מהרגיל, שטוף זיעה וחיוור. היהפוך נמר חברבורותיו?!

אז חברה יקרה, ניצחת. אני מכור קשות לליגה הטובה בעולם, ואני כבר לא יכול לחכות שהיא תחזור ותעיר לנו את היום!

אני אוהב את המשחק הזה!

פינת המוזיקה:

לקראת העונה המתקרבת ובאה בצעדי ענק, אשתדל להכניס מדי פעם קטעי מוסיקה רלוונטיים לשחקנים/קבוצות/למצב. מוזמנים להוסיף קטעים משלכם בתגובות.

לכבוד פתיחת העונה בחרתי את הקבוצה שכולם חושבים שהיא מועמדת רצינית לתואר האליפות. התרחיש הפסימי דווקא אומר שהם מועמדים רציניים לתואר "המחלקה הגריאטרית של העונה" בעיקר בגלל שמרבית השחקנים שם נבחרו בשנות ה-2000, ופציעות זהו שמם השני.

מיטב זמרי ישראל של תחילת המילניום וכוכבי העשור הקודם בליגה התכנסו כולם יחדיו כדי לשיר את ההמנון של הקבוצה הפצועה (ואל תתפלאו אם זה באמת יקרה).

להאוורד יש ציפורן חודרנית.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. אהבתי את הטור. כולנו אתך שחר….. 🙂

    אבל מה זה השיר הזה ? לא הכרתי אותו בכלל, בטח יצא כשגרתי בחו"ל.
    מי זה עובדיה ואיך קיבצו כל כך הרבה אומנים מהשורה הראשונה לשטות המשובחת הזו ???

    1. מדמויות המופת של חבורת פלטפוס… (או שמא רק גרייניק ואלתרמן?) שחר תודה רבה. מהמעולים לגמרי שלך…
      מהאתר פה אפשר לפתוח קבוצת תמיכה למכורים לליגה

  2. בס"ד
    תודה רבה שחר.
    לכל המכורים, יש רק פיתרון אחד, נגיף שסוגר את הליגה….. מעדיף שילך ולא יחזור.
    ותואר השחק המדובר של העונה הולך ל…. גם סימונס. ידעתי שיצוץ מהר בתגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט