רשמים מגיים 1+ סיפור של מומי לסוכה/מומי החציל

רשמים מגיים 1+ סיפור של מומי לסוכה/מומי החציל

חג שמח לכל המאזינים.

הדוק מנחם התקשר למומי לאחל חג שמח, איפה הימים שמומי היה עושה אירוח אושפיזין בסוכה יחד עם סילבי והמטעמים. יושב לבד בבית בציפיה למשחק 2.

הלייקרס במשחק 1 פתחו בית שימוש בפיגור 25-12 ומומי השתמש בכל המילים במילון שאפשר למצוא ולקלל את לפלופ עוכר ישראל. התפילות של מומי מצאו אוזן קשבת והלייקרס יצאו לריצה של 75-30 עד ליתרון של 32 נקודות באמצע הרבע ה 3. גיים אובר. מיאמי יצאו בשן ועין עם פציעה של הוניל הסלובני גוראן דרגיץ' שאולי גמר את הסדרה. גם באם אדביו חטף בום אדביו והלייקרס גמרו את הסיפור.

הלילה מומי מצפה שהלייקרס לא יגעו שאננים כמו אחרי גיים 3 ב 84, אז הלייקרס פירקה את בוסטון 1373-104 ואז הפסידו את גיים 4 129-125. בושה וכלימה.

גוראן דראגיץ הזכירו למומי סיפור מהימים היפים של שנות ה 80 שמתאים פיקס לחג.

למומי היה מכר בשכונה גוראן גוראן.

יעקב היה בן למשפחה שעלתה ארצה בתחילת שנות השבעים , גל גדול של עליה שטף את הארץ.משפחת קלנטרוב התיישבה באור יהודה האב חנניה ורעייתו לאה נישאו בשנת 1971 והיו לחתונה הארצישראלית הראשונה במשפחת קלנטרוב.אב המשפחה יעקב לא הבין מדוע לא התירו לבנו חנניה לשאת את לאה בת ה -15 , למרות שהיא נראית לפחות בת 16 . ואכן שמלאו ללאה 16 היא וחנניה נישאו וכעבור עשרה חודשים נולד תינוק.כנכד הבכור לבית משפחת קלנטרוב זכה באופן אוטומטי לקבל את שמו של הסב הגאה- יעקב ג'וניור ה 7.

תינוק גדול היה יעקב נולד במשקל 4 קילו ושמונה מאות גרם.

ואכן יעקב גדל והיה לנער מגודל , כבר בכיתה ו' התחיל להתגלח  תמיד היה הכי גדול בכיתה או בשכבה , בלימודיו הוא לא הבריק ולכן היה מבלה שעות במכולת השכונתית שהייתה שייכת לאביו חנניה.

ערב שישי אחד בחורף 83 , האזין יעקב ללהקת דוראן דוראן הוא מאוד התלהב מהלהיט של הלהקה ריו .

הוא החל לפזם את השיר , בעיוות רציני כמובן . הלו האנגלית השגורה בפיו הייתה ברמה של ילד בכיתה טיפולית  . לאחר שצפה בקליפ של השיר בתוכנית המיתולגית  להיט בראש ירד לשכונה והחל לפזם את הפזמון :

הר ניים היס ריו אנ שי דנסנג או סנג

גה ליי דה ריביר טווסיטי לייק א דיסנילנד

אנ וון שי שיי שי רילי שואו יו קן כן כן

או ריו ריו דה זנירו ריו זה זנירו

למי לשלא היה קיים באייטיז להן מילותיו האמיתיות של הפזמון –

Her name is Rio and she dances on the sand
Just like that river twisting through a dusty land
And when she shines she really shows you all she can
Oh Rio, Rio dance across the Rio Grande

–          מה זה יעקב מה אתה שר ?  שאלו החברה שישבו על הברזלים

–          זה מלהיט חדש , שיר נקרא ריו דה ז'נרו

–          חיוך עלה על שפתותיהם , מי שר את השיר הזה ?

–          להקת גוראן גוראן ענה יעקב.

הדי הצחוק שנשמעו בשכונה , בברזלים של אור יהודה היו אירוע השנה יעקב הפך מיידית לבדיחה של השכונה ודבק בו הכינוי גוראן גוראן.

כמובן שגוראן לא היה מוכן לכך וכל מי שהיה קורא לו גוראן היה נענש ויעקב היה מפליא בו מכותיו , אך יעקב על שהיה נער חסון התקשה להחזיר לכולם ולרוב לא היה משתלם לו להכות בחזרה משום שהיה סופג מכות נמרצות מהאחים הגדולים שהיו בסביבה.

בעודו בן 15 ולאחר שנשר מלימודיו הקדיש גוראן גוראן את מרצו לעבודה במכולת , יום אחד הגיעה למכולת ללי למשפחת זדנאשוולי .

ללי שהייתה בת גילו של גוראן הייתה מפותחת מאוד לגילה. היו לה את השדיים הכי מפותחות בשכבה וההורמונים השתוללו בגופה היא הייתה עגלגלה וגבוהה מאין מקבילה נשית של גוראן שהיה גדול מימדים בעצמו.

יעקב שאלה ללי, למה אתה לא מגיע יותר לבית ספר ?

אין לי זמן ואין לי סיכוי , להורים שלי נמאס להגיע בכל שבוע לבית ספר למשרד של המנהלת ובפעם האחרונה שהמנהלת סיפרה לאבא שלי שאני מפריע בשיעורים , אבי שלי הוריד את החגורה והתחיל לתת לי מכות. המנהלת ניסתה להתערב ואמרה לאבא שלי שזה לא מקובל להתנהג כך בארץ ישראל . אבא חטף ג'ננה ואמר שבקווקז תפקיד של מנהל להרביץ ליעקב ושאם היא להמשיך לדבר שטויות אני לא לבוא יותר לבית ספר .   

המנהלת אמרה לאבא מר קלנטרוב אני מבקשת שיתרגע או שאדווח לרשות הסוציאליות

אבא אמר לה שלום לך גברת מנהלת את לא באה יותר לקנות במכולת ויעקב לא בא לבית ספר.

ומאז אני פה במכולת , אבא ואח שלו גרשון פותחים עכשיו עוד מכולת ברמלה ואני אשאר פה באור יהודה.

חבל אמרה ללי , אתה חסר לנו

גוראן גוראן הסמיק ונתן ללי במתנה 200 גר' של גבינה צהובה.

כך גוראן החל לפנק את ללי בפינוקים על חשבונו , ללי שהתרשמה עמוקות מהאביר הקווקזי החליטה לתת לו בתמורה מעט אהבה ,גוראן וללי קבעו להפגש במחסן של המכולת באישון לילה , בשל החשש שמשפחותיהן השמרניות ידעו על דבר הרומן.

הענייניים במחסן להטו וגוראן נתן הום ראן את בללי.

כאשר מלאו לללי 18 שנים החליטו הוריה שללי הגיעה לפרקה  והחלו לחפש לה שידוך , ללי הודיעה על כך לגוראן גוראן שכאב מאוד את העניין וסיפר לללי שכנראה גם הוא יצטרך להתחתן בשידוך שקבעו לו הוריו עם מלכה בבושייב.

היום גדול של ללי הגיע וטקס האירוסים עם סימון פיצחזדה כבר עבר.

לפי מיטה המסורת הגרוזינית ביום הכלולות צריכים לבדוק את בתוליה של הכלה 2 נשים גרוזיניות בדקו את ללי שלאחר הטיפולים שקיבלה מגוראן גוראן במחסן של המכולת הייתה זקוקה להמון מזל לעבור את הבדיקה בשלום.

סבר הפנים החמור של דודה של סימון אמר הכל.

–          מה זה צריך להיות ? בת שלך פגומה בושה גדולה זעקה אימו של סימון שנודעה לה הבשורה

–          את לא לדבר ככה על בת שלי

תוך דקות הרוחות התלהטו ומהומה גדולה פרצה במקום.

סימון שאהב את ללי החליט לעשות מעשה   זה אני להיות עם ללי , לפני חתונה לא צריך עצבים

המשפחה לא ידעה כיצד לנהוג אך לאחר התייעצות קלה הוחלט להמשיך הלאה לטקס החתונה לא לפני שהוריו של סימיון יוסיפו פיצוי על אובדן הבתולים של הבת בטרם עת.

הוחלט שגובה הפיצוי יהיה קילו זהב ומכות שסימון יצטרך לחטוף מהאחים של הכלה בפרדס בצומת מסובים.

העניין עבר בשלום וגוראן גוראן ומשפחתו אף הוזמנו לחתונה . הודה לאל על אומץ הלב של סימון , אם היו מגלים את האמת היו כורתים את איבר מינו ודוחפים לישבנו , ובאשר לללי ודאי היו משליכים אותה לבור בעוון חילול כבוד המשפחה.

גוראן גוראן ידע שיש לו צרות משל עצמו , עליו להנישא בעוד שנתיים למלכה לבית משפחת בבושייב משפחה קווקאזית מכובדת עתירת ממון , הסיבה שאביו חנניה ואביה של מלכה ליאון בבושייב סגרו את עניין השידוך איש איש ממניעיו הוא.

לאביו חנניה ראה דולארים לנגד עינו , הלא למשפחת בבושייב ערמות של דולארים וזהב .

ליאון בבושייב ידע שביתו מלכה מכוערת מאוד ואין קופצים רבים על המציאה , מה גם שחצתה את גיל 18 מבלי להינשא , מלכה בבושייב הייתה הקווקזית המכוערת היותר שאפשר להעלות על הדעת. אף גדול מימדים במרכז פניה , שיערה היה שחור ומקורזל פצעי אנקה רבים עיטרו את פניה וראיתה היתה לקוייה ולמרות משקפיים שהסתירו לה חצי פרצוף המצב היה רע ומר.

ביינתים ללי נשברה וסיפרה לאחים שלה על הרומן עם גוראן, היא הספיקה להרים לו טלפון מטלפון ציבורי והוא מיד עלה על מטוס לעיר היחידה שהכיר. ריו דה ז'נרו.

לפני שגוראן גוראן עלה לטיסה הוא קיבל טיפ מצחי חננטייב שחזר מטיול בדרום אמריקה – תשמע גוראן בברזיל אתה צריך להזהר! הבחורות נראות טוב אבל יש יחס של 27.7 קונפה לכוסית. שמה בחורה שנריאת טוב יכול להיות שיש שמה בולבול בין הרגליים. שמור על עצמך.

גוראן מצא את עצמו משולב פיקס בקהילה היהודית בריו, פתח דף חדש ועבד בתור שומר ראש של יהודי עשיר. עברו השנים ורומן פגש יהודייה מבית טוב. הדסה מנדלביום.

יום אחד הזמין את הדסה לשבת בסוכה בביית של העשיר. גוראן והדסה שתו ושתו.גוראן בדיוק החליט שהגיע הזמן לעשות מצוות נטילת לולב ושכח את הטיפ של חננטייב. גוראן נהנה לאללה לשחק להדסה באתרוגים, שלח ידיים לכיוון שערות הערבה הבוכייה. פתאום קלט שגם הדסה עם לולב!!!

מאוחרי כל עכוז בריזלאי עסיסי יכול להתחבא לולב אכזרי

גוראן דפק בהדסה מכות רצח והסתבר שמדובר בעבריין נמלט בשם סזאר קמפניו דה בולבוליניו שעשה ערבוב וציצי קומפלט אבל לא היה מספיק גיבור לחתוך את הקטינו. גוראן ברח לאטלנטיק סיטי שם עבד במלון שניהלה איוונה טראמפ. חשבה שגוראן הוא יוגולסבי קומפלט, בדיוק השלימה הסכם גירושין מדונלד טראמפ. דונלד שהיה בעצבים לראות את אשתו לשעבר מסתובבת עם קווקזי שקורא לו דונלד דק.

גוראן עשה קצת בושות עם אווינה שניסה לבדוק אם אין איזה לולב שמתחבא שם, מי שנדקר מלולב נזהר בכל מצב.איוונה קצת קיבלה פניקה וגוראן פתח קלאב וחי כמו קינג עד המשבר הגדול של שנות ה 2000.

איוונה עם איוונקה
מומי מאחל רפואה שלמה למליאנה טראמפ

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. מומי, אבל המורה שלי קווינט לימד אותנו בכיתה ב' שלכל סיפור חייב להיות מוסר השכל. קראתי את הסיפור המלבלב שלוש פעם ונהניתי אבל את המוסר – מה לעשות – לא השכלתי להבין.
    מומי, טראמפ אשכרה חולה-חולה. חוןם גבוה והכל. אפילו אם יבריא הבעיות האמיתיות תתחלנה בעוד שנה, ממש בתוך מלחמת העולם ה-III נגד סין ורוסיה

  2. איזה מטעמים ימומי
    עשית לי חשק עם הברזילאית
    וישר הורדת אותו עם הלולב

    לפחות אני לא ערבה ( ללא טעם וריח 😉

כתיבת תגובה

סגירת תפריט