הלייקרס ממשיכים את הדהירה לעבר התואר ביום שישי הגדול (אך העצוב) / דור בלוך

הלייקרס ממשיכים את הדהירה לעבר התואר ביום שישי הגדול (אך העצוב) / דור בלוך

4:00 לוס אנג'לס לייקרס (1) – מיאמי היט (0):

בהזדמנות זו המדור מבקש למסור איחולי החלמה מהירה למלניה טראמפ והופ היקס.

אל תצפו למתח או דרמה, סוויפ או לכל היותר 1-4 בסגנון לייקרס-פילי של אייברסון זה מה שצפוי לסדרה הזאת ולא בגלל הפציעות של דרגיץ' או של באם בין אם ישחק או אם לאו.

שתי החלטות מבריקות עשו הלייקרס בקיץ, והן, יחד עם הקריסה המפתיעה של הקליפרס ומילווקי, שתי הקבוצות היחידות שיכלו להשתוות אליה באיכות ובעיקר באיכות המתאימה לעידן הנוכחי ולאופן שבו הכדורסל משוחק היום, יובילו אותם לאחת האליפויות הדומיננטיות שנראו בליגה בשנים האחרונות כשהם בדרכם לא להשמיט יותר ממשחק אחד באף סדרה בפלייאוף.

ההחלטה הראשונה הייתה החבירה של לברון ג'יימס ודיוויס והיא למעשה כמובן החלטה של שני הסופרסטארים ולא של הארגון. דורפן כתב השבוע ואני לא יכול להסכים יותר, שההברקה בחיבור הזה הוא שמדובר בשני השחקנים היחידים בליגה שיכולים לאפשר לך לשחק ביג בול שלא מאפשר ליריבה שלך לשחק סמול בול. כך דיוויס ולברון יכולים להלום ביריבה מתחת לסלים בחדירה, בריבאונד או במסירות, ואין היום מוסר טוב בליגה מלברון ג'יימס, אבל גם להעניש מבחוץ על האזורית שנראתה מאוד לא אינטיליגנטית של מיאמי, ואולי הכי חשוב לשחק הגנה שיכולה להחליף מכל אחד לכל אחד.

ההחלטה השניה הייתה המינוי של פרנק ווגל, ואסתכן ואומר שזאת ממש לא הייתה החלטה של לברון ואפילו שהוא לא הייתה הבחירה הראשונה שלו, אבל קשה להכחיש שהעבודה של ווגל בחיבור הכוכבים, בהתאמות ממשחק למשחק, בהבנה שבעונה כזאת מה שחשוב זה השמירה על הכימיה הקבוצתית ובעיקר בסכמה ההגנתית שהפכה את הלייקרס לקבוצה ההגנתית הטובה בליגה, אירוע שלא רבים צפו כשהסגל הזה הורכב הופכים אותו לאחד מהזכאים הראשיים לקרדיט על ההישג.

על גבי שני היסודות האלה, ההבנה שרונדו של הפלייאוף שווה את המחיר של רונדו של העונה הסדירה, שבסיטואציה הזאת ואחרי שחטף דיי מכות דווייט הווארד יכול להפוך להיות שחקן עם תרומה חיובית ושלא מעט קלעים מושמצים יכולים לעשות את היומית שלהם כשהם משחקים מסביב ללברון ודיוויס עזרו גם הם לבנות אלופה מחדש בלוס אנג'לס, ולא הפריעה העובדה שקוזמה הוא אכזבה ענקית ודני גרין מקבל יותר כסף ממה שהוא שווה כרגע, בעיות שהיו יכולות לעצור קבוצה אחרת בשלב מוקדם הרבה יותר.

וכולנו צריכים לחשוב מחדש על החגיגות של – כבר לא חייבים ריבוי כוכבים כדי לקחת אליפות כי הנה, מיאמי של ספולסטרה עם באטלר וצוות רוצחים ודנבר עם יוקיץ' וחבורה צעירה בהובלת מארי פשוט לא היוו תחרות ללייקרס של דיוויס ולברון, ואם אתם חושבים שבעונה הבאה לא יורכבו קבוצות כוכבים חדשות, ברוקלין וגולדן סטייט לא יהפכו להיות כאלה והקליפרס לא יחזרו להיות כזאת, אתם שוגים באשליות לדעתי, העתיד, בהחלט שייך לקבוצות שיצליחו לחבר כוכבים יחד, אם קבוצת כימיה הייתה לוקחת אליפות אי פעם זה היה בעונה המוזרה הזאת עם כל הפציעות, ההפסקה הארוכה ומספר המשחקים המקוצר, זה לא קרה וגם לא היה קרוב לקרות.

אם בכל זאת מיאמי תחזור לסדרה הזאת, עם או בלי הפצועים שלה זה יהיה גדול הישגיו של ספולסטרה בקריירה בלי שאלה בכלל. איך זה יכול לקרות?

קודם כל מיאמי צריכה לסגור את פער הריבאונד היא לא יכולה להפסיד 40-62 בריבאונד ולצפות לנצח את המשחק. מעבר לזה היא צריכה לסגור הרבה יותר טוב את הקליעה לשלוש, יותר קל להגיד מלעשות, הלייקרס הם קבוצה שאם תשמור אישית תהרוג אותך באחד על אחד ואם תשמור אזורית היא מספיק אינטיליגנטית ועם מספיק כח אש כדי להרוג אותך בחיתוכים ובשלשות מהפינה. כך הגיעה הלייקרס לקרוב ל-40% מחוץ לקשת. אז איך בכל זאת? אולי בוקס אנד one על דיוויס, עם לחץ על כל המגרש על לברון כדי לעייף אותו ואז לתת לו שני מטר כדי לצמצם את אפשרות החדירה וזוויות המסירה ולהחליט שחיים עם השלשה שלו מהקפצה אבל שוב אין כאן פתרונות קסם, הלייקרס מעמידים בפני ההיט אתגר שלא בטוח שיש להם את הכלים לעמוד בו.

ואם בהגנה לא בטוח שלמיאמי יש את הכלים להתמודד הרי שבהתקפה קרוב לוודאי שאין להם את הכלים להתמודד. סלמון היל וקלי אוליניק שיחקו 18 דקות כל אחד במשחק הזה. אני לא מדבר על נאן, הירו ורובינסון שהם שחקנים צעירים שזו הפעם הראשונה שלהם במעמדים כאלה, אבל את הכשרון אולי יהיהי להם והם עוד עשויים להתאושש. אוליניק, היל, וג'ונס חד משמעית לא יכולים לתרום באופן עקבי במעמד הזה, מה שבעצם משאיר עוד אקס פקטור אחד ושמו איגודלה. A.I הראה משחק אחד אפי מול בוסטון שלמעשה הכריע את הסדרה הזאת. במשחק מספר 1 ההיט ביקשו ממנו הרבה יותר ממה שהוא מסוגל לעשות, ב-25 דקות הוא צבר 25- ו-7 דקות בלבד. אם ההיט ינצחו זה קרוב לוודאי יהיה על הגב של הופעת רטרו של איגודלה.

במאמר מוסגר, כמי שמתעב באמת מעבר לכל מידה סבירה את הלייקרס הזאת, את לברון בראש ובראשונה אבל גם את דווייט הווארד, קולדוול פופ,מוריס וג'יי אר סמית', שחקן אחד שאני ממש ממש נהנה לראות הוא קארוסו. שחקן שנראה כמו יועץ מס, אבל הוא אתלטי באופן שנובע נטו מהשקעה וחריצות, וסגנון משחק שמבטא בכל מהלך את התחושה שהוא יודע שהוא לא היה אמור להיות פה, והוא מאושר להיות. הסטטיסטיקות לפיהן הוא הפרטנר הכי מפרה שהיה ללברון אי פעם לא מקרית, קארוסו הוא הגלגול האמין ביותר של דינמיקת ג'ורדן-קאר וג'ורדן-פקסון המפורסמות. 10 נקודות ו-4 ריבאונדים היו לו במשחק מספר 1, משחק שבו קוזמה היה מחריד, והווארד לא תרם דבר בהתקפה, וקולדוול פופ היה חלש מהשדה.

וזאת השורה התחתונה של הסיפור – הלייקרס בערב סביר של דיוויס ולברון במונחיהם לא צריכה עוד שום דבר יוצא דופן מאף שחקן אחר, והיא אפילו יכולה לספוג משחק חלש מאוד של 2-3 שחקנים ברוטציה, זה הופך את הסיכון להפתעה הלילה, ובסדרה בכלל למאוד מאוד מאוד בלתי סבירה.

הימור: הלייקרס ב-8

לפוסט הזה יש 465 תגובות

  1. אפרופו ווגל,
    ידענו שמדובר במאמן הגנה מצויין, עוד מימיו העליזים באינדי (הצליח להפוך את הירבט וסטיבנסון לשחקני על).
    מגיע לו המון קרדיט על משחק ההגנה הנהדר של הלייקרס. בהתקפה גם,אבל פחות. לברון,רונדו,ודיוויס צריך יותר מזה להתקפה יעילה?
    וכמובן תודה רבה על הפריוויו

  2. תודה דור. כבר כתבת פוסט סיכום עונה? הסדרה בסך הכל במצב 1-0 . . .
    אני לא רואה על מה יש לשנוא אותם, קבוצה כמעט חדשה לגמרי שהביאה וטרנים, ושנותנת הגנה יפה מאוד. כל שחקן יודע את תפקידו והמכונה מתקתקת. הם התחילו חזק את העונה ולא עשו לעצמם הנחות. בקלות העונה הזאת היתה יכולה להפוך לפיאסקו מתמשך וזה לא קרה. אה, לברון . . .
    ווגל מאמן הגנה מצוין וזה מוכיח את עצמו העונה.

  3. אה, ממשיכים את הסדרה? חשבתי שהספיק משחק אחד, שהבנו את הרעיון והלייקרס אלופים.
    טוב, אולי נקום, נראה את דיוויס קצת קולע להנאתו.

    1. הקבוצה מהעיר לוס אנג'לס נראית לי קצת יותר חזקה, יש להם רכז כזה סוס שדוחף חזק, ואחד עם תסרוקת מוזרה שמתחברת מעל לעיניים, שקולע טוב מהעונשין. יש לי הרגשה שיש להם סיכויים בכלל לא רעים אולי אפילו לנצח הערב.
      אבל אם אני אומר "תרשום" אז הכל מתהפך…
      דילמה.

    2. כן, כמו שמעון. נקום להשתין ב 5, נראה קצת את המשחק, ונכתוב את דף המסרים שהבאנו מהבית.
      .
      למען האמת אני דווקא מתכוון לקום בשביל כל המשחק ואז לצאת לספורט יחידני בערבות הנגב

            1. צובר, צובר

            2. הציעו לי פעם דיאטת פוקר. אמרו אלפי אנשים עם סיפורי הצלחה לא טועים. אתה קורא את העדויות וזה משכנע לחלוטין. נכנסתי לפוקר, בהתחלה העליתי משקל בדיוק כמו שהתכנית אומרת ואז בשלב הרביעי כשנגמר לי כל הכסף ולא יכולתי לשלם על אוכל המשקל העודף התנדף לחלוטין והורדתי המון.

          1. הגה"ה, בפוקר לא צוברים קלוריות, רק מעלים דופק בישיבה כיאה לספורט לבני ה-40+
            .
            ואגב, אם זה משודר ב-espn, זה ספורט.
            (כן, אני יודע שמשדרים שם גם תחרות אכילת נקניקיות, ריקודי מעודדות וספלינג [לא סנפלינג])

  4. ההספדים עדיין קצת מוקדמים.
    .
    סחתיין על שילוב מעניין בין דעה אישית לא מוצנעת (וזה לגמרי סבבה, לטעמי) לבין דיוק ששואף לאובייקטיביות ברמת ניתוח הכדורסל.
    זה להטוט שלא קל לבצע.
    .
    תודה, דור.

  5. החלמה מהירה לדונלד הגדול.
    הבאקס בשום שלב לא היו איום על הלייקרס היו חוטפים אותו מטאטא. רק המדדה היה איום והוא עשה במכנסיים ונתן קליר פאת למלך.
    לייקרס מעל 20 קל. יפתחו פער בחצי השני.
    השיקצה ינסה לאזן את הסטט מול דיוויס זה הדבר המסקאן היחיד

  6. החלמה מהירה לדונלד הגדול.
    הבאקס בשום שלב לא היו איום על הלייקרס היו חוטפים אותו מטאטא. רק המדדה היה איום והוא עשה במכנסיים ונתן קליר פאת למלך.
    לייקרס מעל 20 קל. יפתחו פער בחצי השני.
    השיקצה ינסה לאזן את הסטט מול דיוויס זה הדבר המסקרן היחיד

  7. היחס שהלייקרס תנצח את הסדרה עומד כרגע על 1.041, זאת אומרת שאם תשימו אלף שקל תקבלו 41 שקלים, זה פשוט מטורף אפילו בגמר 2018 לא היה יחס כזה נמוך
    ויחסי FMVP נכון לעכשיו: לברון גיימס: 1.66
    אנתוני דיוויס:2.25

  8. מיאמי רבוצה קשוחה ולא יוותרו על משחק, אבל זה תלוי בלייקרס. מאמין שיעלו רציניים ומפוקסים (טוב, אחרי ה 7 דקות ישנוניות הרגילות בהתחלה)

  9. אני לא אוהב כל מיני הבטים בפרסונה של לברון – לאו דוקא הפוליטיים – אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו. הוא מנהיג. בענק. בקבוצות שלו כולם ממצים מעצמם את המכסימום ורק אגו מניאק ברמה של קיירי בורח. אפשר להשוות את זה לקבוצה השניה ב LA. קוואי הוא לא מנהיג. ראינו את התוצאה בסדרה מול דנוור.

  10. זה נראה כמו סוויפ או לכל היותר4-1.
    בכל מקרה הלייקרס נראים כמו בדרך לשלוט בליגה לעוד שנתיים שלוש ולברון אני מאמין יגיע לפחות לחמש אליפויות, למרות שזה טיפשי למדוד שחקן רק לפי מי שיש לו יותר או פחות.
    גם אם יגיע לשש עדיין תומכי מייקל לא ירצו לזוז מעמדתם הקשיחה.

    1. לא תומך מייקל, אבל אהיה מוכן לפתוח את הדיון רק אם לברון יפרוש אחרי הת'ריפיט הזה ואז יחזור אחרי כמה שנים, מבוגר ולא בכושר, ויכופף מועדון שלם לתכונות הגרועות ביותר שלו.

    1. כולם יודעים שזה לא מעניין ומכור אם יצטרכו למכור.
      רק תראו את התגובות באתרי האוהדים וברשת למשחקים מול דנבר.
      בגמר אפילו אין צורך בפרשים זה 4 0 בלעדיהם

  11. אני לא מסכים עם המגיבים שמעליי – הסדרה גמורה אם אדביו ב-50-60% כושר ודראגיץ' לא חוזר (ואני לא חושב שהוא יחזור מפציעה כזאת שיכולה גם להגמר בזה שיקרע את האכילס). 8 ללייקרס זה אפילו קצת עדין.
    .
    מה מיאמי כן יכולה לעשות? ראיתי לא מעט אנשים שהציעו לשחק עם מיירס לנארד אבל הוא בקושי שיחק, אם בכלל, בפלייאוף הזה. הייתי פותח עם אולינקי, קראודר, באטלר, איגודלה ונאן/הירו. אולי ההרכב ההגנתי הכי טוב שיש להם להציע כשהירו או נאן מקבלים יותר דקות כיוצרים. אם כולם היו בריאים אני מאמין שיכל להיות פה 1-1, אבל שלושת השחקנים הכי טובים של מיאמי לא בריאים לגמרי. זה יותר מדי.

      1. טעיתי. לא שמרו אזורית במשחק הראשון (כמו שאמרת אולי חוץ מכמה מהלכים ברבע השני), אבל גם לא נתנו הרבה דקות לאדביו או אחד הסנטרים – שלא שיחקו בכלל לפני הגארבג' טיים – על דיוויס. דיוויס השיג נקודות בקלות על באם ולכן היה מקום לאוליניק או לנארד עליו וזה משהו שכן הייתי רוצה לראות במשחק היום

        1. זאק לואו דיבר לפני המשחק על קלי אולייניק. אמר שכל פעם שלברון ואולייניק יחד על המגרש, לברון דואג לתקוף דרכו וש"כדאי שהמשפחה של אולייניק לא תראה את הצילומים של זה, אלא אם כן הרבה אלכוהול מעורב" (מצטט מזיכרון).

  12. אוף טופיק – מי שראה אתמול מכבי חיפה נגד טוטנהאם, הבין מה פערי הרמות 🤦‍♂️
    זה כמו… אההה… זה כמו בואו נגיד… באיירן נגד בארסה 😉

      1. חחח בדרך כלל הפרש כזה הופך את הכסא של המאמן. אבל בכר יושב טוב ותאכלס זה היה די צפוי, כמו שאור אמר. . השער של צ׳רי מדהים.

    1. השער של צ'רי הזכיר לי את זה של יניב קטן באולד טראפורד, היה ברור שזה ייגמר בחמישייה (שביעייה זה כבר משפיל)

      1. רונדו שחקן השלמה נחמד.
        בדומה להווארד יש לו מזל שהוא קיבל את ההזדמנות להצטרף ללייקרס.
        אחרי שעבר בחורים כמו סקרמנטו דאלאס….
        .

        1. רונדו הוא סיבה מרכזית בהצלחת הלייקרס העונה. הוא, בין היתר, הוא ההבדל בין עונה כזו לבין עוד 2011.
          הוא פשוט לא הסיבה המרכזית . יש אחד דייויס ואחד לברון עם קייס חזק יותר ל-הסיבה המרכזית.

          1. הסיבה המרכזית להצלחה היא השיטה סביב לברון ודיוויס.
            ללייקרס יש מספיק עומק.גם בלעדיו.

            רונדו שחקן גיבוי שעשה עבודה טובה אחרי החיסרון של בראדלי.
            גם קארוסו וקייאספי מצליחים באותה שיטה.

            1. באני, התרככת?
              מה זה המשפט הרפוי "הסיבה המרכזית להצלחה היא השיטה סביב לברון ודיוויס"?
              איך דיוויס נכנס לפה?
              זה הכל אך ורק לברון!

            2. פאני –
              אני עדיין בהלם…

            3. מסכים לגבי השיטה, והתאמת השחקנים אליה
              אני מניח שהשיטה בהתקפה הגיעה מלברון ובהגנה מווגל

  13. השאלה שצריכה להשאל כאן היא לא אם נשאר סיכוי אלא
    כמה השפלה מיאמי הולכת לקבל בגמר הזה מלברון והלייקרס.
    כי מבחינת כוחות זה לא גם עם אדמביו ודרגיץ' ב-100 אחוז.

    מיאמי לא יכולה לעשות כלום מול השחקן הכי טוב בעולם ובנוסף כישרון התקפי ברמה של דיוויס.

  14. =
    למיאמי אין תשובות.
    איגודלה כבר זקן ולא קרוב להיות אותו שחקן הגנה שהיה בעבר.
    בטוח לא מאיירס.
    נגר כמו אוליניקי הוא לא שחקן שיעשה את ההבדל ואם לאמר את האמת גם ג'ימי באטלר הנוכחי
    הוא לא שחקן מוביל כמו שהיה בבולס.

  15. ווסטברוק היה בדרך להאבק על האםויפי מול יאניס ולברון, היו לו מספרים אדירים רוב העונה.
    אבל, שילוב של התחלה חלשה של העונה, יחד עם עצירה של העונה בגלל הקורונה, והוא נדחק החוצה מהמירוץ.
    נקווה שראסל יעבור לקבוצה נורמלית כמו הקליפרס או דאלאס, ראסל ביחד עם קוואי או לוקה יכול לקחת אםויפי עם אליפות, יחד עם הארדן קשה לראות את זה קורה

    1. זו כבר רמת הומריות חדשה…
      כן בגלל זה הוא קיבל בדיוק 0 קולות בבחירות במירוץ הזה כשנניח כריס פול, טייטום, סיאקאם ובאטלר קיבלו כמה קולות כל אחד. הוא ממש "נדחק".

    2. קופי-
      הבעיה של ראסל היא שכל הקריירה מחפש קבוצה נורמלית.
      בסוף יבינו שהבעיה לא בקבוצות.

      ה-MVP של העונה הרגילה הפך להיות תואר בדיחה בטח שאחרי ששחקן כמו יאניס זוכה בו.
      ראסל כבר לא מספיק טוב גם בשביל קבוצת סופרטים.

      1. אני רואה את זה כמחמאה. אצלנו במשפחה יש מנהג עתיק להגיע אל ילד כשהוא לא רואה ולתת לו עם האצבע סנוקרת קטנה כזאת באוזן, או משהו דומה.
        כאן באתר שניים ממורי הטובים הם אתה והבן הממזר, למרות שאתם לא טרולים בהגדרה היבשה
        🙂
        הרבה אנשים נכנסים להופס שפויים ולאט לאט נופלים, כמו חברנו דה שוט, הופס זה כמו הפרד"ס של הקבלה.

            1. להיות טרול זה סטייט אוב מיינד

            2. you should know

            3. i speak from a higher state of knowing

            4. higher dimension

  16. לא מסכים איתך פרו, שים את ראסל ווסטברוק במקום לברון בלייקרס והוא לוקח אליפות השנה בהליכה.
    ראסל גם היה מגיע לפלייאוף בעונה שעברה עם הלייקרס, לברון כזכור נכשל במשימה הפשוטה הזו…
    האמת שלברון נראה מאוד לא יציב הפלייאוף הזה, נקווה שרונדו ודייויס יהיו מספיק בשביל לחפות על זה מול מיאמי…

    1. למעט התגובות של דה שמעון, זו תופסת מקום כתגובה המשעשעת של היום.
      תזכיר לי –
      מתי לאחרונה ווסטברוק הוביל קבוצה לניצחון בסיבוב הראשון של הפלייאוף?
      .
      (לברון, עם כל חוסר יציבותו, קולע השנה בפלייאוף 26 נק' ב-60% אפקטיבי לצד 10 רב' ו-8' אס'.
      ווסטברוק חולם בלילות על 50% אפקטיבי. חלום שהופך מפנטזיה לסיוט…)

          1. חביבי,
            גם אחרי 5.5 ליטר בירה + כמה כוסיות של מקלן 18,
            לתגובות שלי יש רצף הגיוני יותר מזה של ליין הנעליים הבוהקות…
            .
            (הסוד? לתבל את האלכוהול בהרבה בשר. שילוב נכון של אסאדו, צלעות סיינט לואיס, ושיפודי כבש נהדרים, עושה את העבודה)

            1. או!
              סוף סוף מדברים כדורסל אמיתי, איקסים ועיגולים.
              .
              מה אתה אומר על הנעליים של קראודר? שחורות=4/5 מהשלוש
              .
              לברון התחיל עם צבע-צבע, 5 נקודות. עבר ללבן – קלע עוד 20 פלוס.
              .
              לדעתי הגיע הזמן להכניס את זה לבוקס-סקור

    2. לברון בנתונים דווקא יציב
      ווסטברוק עם דייויס היה קצת מדכא את דייויס, ולא היתה שיטה, ולא היה מנהיג, והאחוזים של הקבוצה היו יורדים, והסגל המשלים היה מרגיש מיותר.
      בוא נראה איך זה יראה עם דוראנט וקיירי בברוקלין, וקיירי בוחר זריקות ומקבל החלטות יותר טוב מראסל

  17. גיא רוזן, ראסל ווסטברוק עבר את הסיבוב הראשון בפלייאוף השנה, ולא בפעם הראשונה…
    למרבה הצער ווסטברוק לא התאושש מהקורונה, ולברון ניצל את זה, וביחד עם ההשפלה יוצאת הדופן שרונדו השפיל את הארדן, זה הספיק בשביל לנצח את יוסטון בסיבוב השני.
    עם ווסטברוק בכושר רגיל זו הייתה סדרה אחרת, אם כי יתכן שעדיין הארדן היה מפסיד את זה בשביל ראסל.
    ווסטברוק הוביל קבוצות חלשות יותר מהלייקרס של השנה שעברה לפלייאוף, זו עובדה…
    לדעתי אם ווסטברוק היה משחק בקבוצות כמו מיאמי, קליבלנד, והלייקרס של לברון בעשור האחרון, היו לו יותר טבעות מלברון, אין לו את הכשרון הגדול של לברון בלזגזג לסופר טים הבאה…

    1. מתי ווסטברוק הוביל קבוצה לסיבוב השני בפלייאוף?
      בכל פעם שהוא הקלע המוביל של קבוצתו, הם נכשלו בניסיון לעבור שלב בפלייאוף.
      זה נכון לשנים מאז שדוראנט עזב את הת'אנדר,
      זה נכון לעונה שדוראנט היה פצוע.
      .
      החלק בכישרון שיש ללברון, ושחסר לווסטברוק –
      יעילות. היכולת לקלוע באחוזים טובים (האחוזים של לברון נהדרים. אבל גם 50% אפקטיבי, זה נתון שהוא בגדר פנטזיה עבור ווסטברוק).
      .
      חסרה עוד יותר?
      היכולת לבחור מתי להפסיק לזרוק (5.6 ניסיונות קליעה מ-3 היו לווסטברוק ב-19'. הוא קלע רק 29% מהן. אאוץ'…)

    1. דעתך לפני המשחק הראשון הייתה ניצחון למיאמי במשחק וניצחון למיאמי בסדרה.
      אין ולא היה למיאמי שום סיכוי בסדרה הזו, גם עם 100% כשירות.
      לייקרס תמיד ימצאו את הדרך לנצח , בכל יום נתון.
      לא יילך מה3? יטחנו אותם בפנים.
      תמיד יהיה שחקן אחד לפחות מלבד אנטוני ולברון שיהיה אקס פקטור, בין אם בהגנה, בניהול משחק או ביצירת נקודות.
      ההגנה שלהם תמיד תעבוד חזק ותתן את הטון.
      יש להם יכולת ללחוץ על הדוושה בהגנה מתי שהם רוצים ולכמה זמן שהם רוצים.
      להגיד שהרבע האחרון במשחק הראשון זו דוגמא למה שמיאמי יכולה לעשות ללייקרס (קיזוז ההפרש באופן ניכר) זה פשוט מגוחך. הלייקרס הורידו 4 הילוכים במודע וסה בסדר גמור כאשר אתה משחק חצי שלם של משחק בגארבז'.
      ברגע שזה נהיה טיפל'ה צמוד, לברון עשה לברון וגמר את המשחק עם 3 חדירות לסל ושלום ולהתראות.
      אין למיאמי ולא הייתה להם, שום יכולת להתמודד עם הלייקרס הגנתית.
      השילוב של לברון הגאון עם אנטוני המפלצת הוא בלתי עציר נ.ק.ו.ד.ה.
      גם מול הקליפרס "האימתניים".
      הם קבוצת העידן המודרני המושלמת (להוציא את הסופר טים המופרע והגדול ביותר שהורכב בהיסטוריה – הלוחמים עם דוראנט). אף קבוצה לא יכולה לשחק מולם סמול ובטח שלא לשחק נגדם ביג.
      הם מפרקים ויפרקו כל קבוצה שתעמוד מולם.
      כנראה והלוואי (קטונתי אבל אני רק יכול לנחש ולקוות) גם בשנה הבאה.
      לא עם 4 שחקני על אלא עם שניים בלבד.

      1. בפרמטר הזה לגולדן סטייט לא היו 4 שחקני על היו להם 2 וחצי, גרין הוא בשום צורה לא שחקן על הוא שחקן פונקציונלי שהתאים בצורה מושלמת לסיטואציה

        1. ובדיוק בגלל מה שאתה מתאר הוא היה שחקן על.
          תוציאי את גרין מהלוחמים של דוראנט וקליבלנד מנצחת אותם.
          הוא היה המנהיג.
          הוא היה ההגנה.
          הוא היה המנוע של הכל.
          הוא היה האפשרות לשחק סמול ולהתעלל ביריבים הגנתית והתקפית.
          בלעדיו אין ללוחמים אפילו אליפות אחת.

          ולא הבנתי איך נשארו 2.5 שחקני על אחרי שהורדת את גרין. זה יכול רק לומר שעשית מקליי חצי שחקן על?
          שלא יכעס עליך קליי, שחקן על שבלעדיו סטף לא שווה כלום.
          שחקן של 37 נקודות ברבע.
          שחקן של משחקי על
          שחקן שתמיד היה שם שצריך לנצח נשחקים חשובים.
          שחקן הגנה מהטובים בליגה.
          יפה שהורדת קבוצה עם 4 שחקני על ל2.5……..
          מתנצל, חולק עליך והמספרים והעובדות איתי ולא איתך.

  18. יכול להיות שכתבת בוקס אנד 1 על דייוס עם לחץ על כל מגרש על לברון כדי לעייף אותו?
    למה לא איזורית לוחצת עם יציאה על הקלעים, הגנה על הטבעת והיצמדות לכוכבים תוך עצירה של שחקני משנה, מתפרצות, משחק מעבר וסגירה לריבאונד? יותר עדיף

    1. לא הבנתי מה היה לא טוב במה שרשמתי? בוקס אנד וואן שומרים אישית על שחקן אחד ועל היתר אזורית, ובלי קשר ללחוץ על לברון על כל המגרש כשהוא זה שמוביל כדור?

      1. אי אפשר לעשות בוקס אנד וואן על אחד וללחוץ על השני. בוקס אנד וואן עושים כשרוצים לעצור שחקן אחד, לא שניים.
        מי ילחץ על מוביל הכדור? זה שובר את מבנה האיזורית אם מביאים שניים, ואם אתה לוחץ עם אחד, לברון יודע להסתדר.

        1. זה יחייב גמישות ולהתאים את ההגנה אחרי מעבר החצי אני מאמין שמיאמי מסוגלת לעשות את זה לא חושב שיש סתירה, האחת היא אסטרטגית לחץ והשניה היא אסטרטגית שמירה בחצי מגרש

  19. גוראן היה המצטיין עד כה בפלייאוף והחסרון שלו יורגש גם יורגש. עדיין לא הייתי ממהר להספיד את מיאמי. למרות הם קבוצה ששיחקה השנה יחסית לאט, מיאמי יותר צעירה וחייבת לרוץ ולזרוק שלשות.

  20. בינתיים יוצאים כל מיני סיפורים מהקליפרס, שבאלמר התעצבן שסימנו את פורטר כ"undraftable" ולקחו את שג"א במקום, שריברס וחבריו לא הקשיבו לאנליסטים בקבוצה שצריך לשחק עם זובאץ' במקום הארל וששני ההפסדים לדאלאס היו יותר גרועים מבחינת ההנהלה מאשר ההדחה מול דנבר

  21. טראמפ מובהל לבית חולים צבאי

    שמעון וברוך : אין לו כלום , יש לו רופאים הכי טובים בעולם
    זה הכל פייק ,
    דה שוט בתגובה: אני לא מבין איך טראמפ חולה קורונה אחרי שכולם הסכימו איתו שקורונה זה פייק ניוז

    פחחחחחחח

    1. זה שיש לו את מיטב הרופאים לא אומר שהגוף שלו יתמודד בקלות עם הנגיף. גם לג'ונסון היו מיטב הרופאים והוא היה במצב קשה

      1. מצד אחד, נכון.
        מצד שני, גישה לטיפול הרפואי הטוב ביותר בוודאות עוזרת.
        מצד שלישי, צריך לזכור שמדובר באחד מאלו שמנסים למנוע מרוב האנשים גישה לאותם טיפולים רפואיים טובים.

          1. זה באמת לא נשמע הכי טוב עבורו.
            והוא גם לא צייץ יום שלם. אני מניח שזה לא רק בגלל שהוא התחיל לצפות בחדשות פוקס 15 שעות ביום במקום ה-10 היומיות הרגילות.

  22. טקסט קטן שפרסמתי בקבוצת פייסבוק לגבי דבר שיכול להשפיע על מיאמי היום.
    .
    לקראת המשחק היום, נקודה חשובה ומעניינת שיכולה לבוא לכדי ביטוי, והגיעה במקור ממחשבה שלי על סרטון נהדר של בן טיילור מערוץ היוטיוב Thinking basketball (הסרטון – https://www.youtube.com/watch?v=D5wWHZ_KrWY).
    העונה, כפי שטיילור מציג בסרטון, ההיט יצרו לעצמם התקפה דומה למדי להתקפה של גולדן סטייט בשנים האחרונות, עם הרבה תנועה וחיתוכים, כשגם היו להם קלעי שלשות ברמה גבוהה מאוד ולא סתם הם סיימו במקום השני באחוזים משלוש במהלך העונה הסדירה. הרבה מהשלשות התבססו על מהלכי הנדאוף שונים, במיוחד כאלו שעירבו את באם אדביו ודאנקן רובינסון – העונה היו 13 שחקנים ששיחקו לפחות ב-30 משחקים והריצו לפחות שני פוזשנים למשחק בהנדאוף, ורובינסון היה הטוב מביניהם, ובפער עצום, כשהאחוז האפקטיבי שלו היה גבוה ב-17.1% מהבא אחריו, אנדרו וויגינס. גם לא הזיק שאדביו הוא אחד החוסמים הטובים בליגה, והעונה רובינסון קלע 1.1 שלשות למשחק ב-47.8%, כך שניתן לראות שהשילוב בין השניים עובד מצוין.
    הלילה, הסיטואציה תהיה הרבה יותר בעייתית, כשהסנטר של מיאמי לא ישחק בשל פציעה שספג במהלך המשחק הקודם, מה שמבטל את אחד המהלכים המוצלחים והיעילים ביותר של מיאמי העונה, אך הם יכולים לנסות זאת בדרכים מעט אחרות – עבורי, אם משווים את הקבוצה של מיאמי השנה לגולדן סטייט של השנים האחרונות ולפני ההתפרקות הגדולה, כפי שאדביו משחק כדריימונד גרין משופר, טיילר הירו בתפקיד סטף קרי (תפקיד בלבד, בלי התייחסות לתרומה ההתקפית כמובן) ודאנקן רובינסון כקליי תומפסון, ג'ימי באטלר יכול להיות הדוראנט, מן הסתם הוא סקורר הרבה פחות טוב, כשדוראנט אחד הטובים בהסטוריה בסקורינג ולבאטלר חולשות בצד זה, אבל עם הפציעה של דראגיץ' ובאם, הוא יצטרך להיות הרבה יותר דומיננטי התקפית, כפי שראינו בתחילתו של המשחק הקודם, ואגרסיביות שלו יכולה לתת להם בונוס אדיר בהתקפה.
    בנוסף, מעניין אותי מאוד לראות איך הפליימייקינג של הפורוורד יתבטא היום, ויכול להיות שיהיה אפשר לשחק איתו גם כסקרינר ומוסר בפיק נ' רול ובהנדאופים, כשהוא מסוגל לבצע את המסירה הנכונה מה-short roll או לעלות לזריקת מיד ריינג' כשהוא מרגיש שהיא יכולה להיכנס, וכשחקן פיזי ולא חלש בכלל, להיות החוסם בהנדאוף לרובינסון, לפחות למספר מהלכים, ולראות איך זה יעבוד.
    להיט המשחק הוא מאוד חשוב וסופר קריטי, כך שההתאמות הנכונות יכולות לעשות הבדל ענק בהינתן הפציעות של שני שחקני מפתח בקבוצה.

  23. מצטער, השיער של ג'יילן רוז לא עובר מסך – נראה בחלקו כמו צביעה עם טוש שחור ובחלקו עבודה של ספר שניקר על מכונת הגילוח.

  24. ערב חלומי ללברון ג'יימס – טראמפ מובהל במסוק לבית חולים צבאי עם קורונה, 2 שחקני חמישיה של מיאמי על הספסל ואסף זמיר התפטר מהממשלה.

      1. + 1
        גם על האות
        היום גם אם תרשום עשר פעמים לא יעזור
        לא רואה את המשחק הזה נגרר מעבר לרבע השני 🤷‍♂️

  25. אות הפתיחה הכי גרוע בהיסטוריה לסדרת גמר. יותר מדי פוליטיקה אנד שיט.
    איפה אותות הפתיחה של פעם של NBC..

  26. דיוויס והווארד הופכים את הלבנבן שיצא מהפריזר לאונרד לבית שלהם, כל הנקודות של הלייקרס בצבע.
    .
    חבל שהטיפש (באם) פצוע הוא לא היה משנה את התוצאה הסופית אבל לפחות היה מעניין

  27. מנחם אמרתי לך את מבין בכדורסל כמו שאתה מבין בפולטיקה, לאונרד יצא מהפריזר חוגגים עליו, הוא לא שחקן לגמר, הוא קלע 3 מצד שני כל הנקודות של הלייקרס כמעט בצבע בהגנה 12 נקודות

    1. זה הקוד של רזי שהמשחק גמור. כולם כאן מכירים את זה. זה אומר שנגמר המשחק. על משקל: ״תם הטקס״ (תמ״א טקס)
      אל תתרגז מנחם, זה מכווץ את הכבד 🙂

  28. זה הולך להיות ממש עצוב בלי אדאביו,
    נגד מי בדיוק האוורד משחק בצבע? ועוד עם הגבה? אני חושב שזה לא חוקי כבר.

  29. מה ספלורטאה חושב לעצמו שלברון זה סמארט או ווקר? שיורדים עד לטבעת ונותנים לו לקחת ככה זריקת אימון?

  30. עדיף למיאמי לשחק עם אוליניק, לא שזה יזיז ללייקרס תביצה אבל לפחות הוא אוהב להרביץ שם בצבע, שיתחיל להרביץ עד עבירה 6 אולי זה יתן קצת דלק למיאמי.

  31. רובינסון צריך לקפוץ על השומר בכל שלושה, האהבל מנסה לעקוף אותם, דרך אגב לא הייתה עבירה עליו הפעם

    1. ככה צריך, 3 נקודות זה הרבה הוא רוצה לגמור את המשחק מהר, וזה צאלנג בטוח הוא לא קפץ באוויר בזריקה, לא היה מגע

    2. יש פה קייס חזק לטעות שיפוט וזה עניין של 3 נקודות
      אני בעד ווגל עושה את זה לאורך כל העונה לא אכפת לו אם זה רבע ראשון או אחרון

    1. זה אחרי שהוא חירבן עליהם כל הפלייאוף אז נזכר לתת משחק טוב.
      קוזמה שחקן שלא יכול להיות בצילם של כוכבים זה סתם עושה אותו אפס.

  32. דוקטור
    תמ״א 38 זה תוכנית שמוספים לבתים מרפסות וממ״ד
    בחורה צדיקה כמו קייט אפטון נריאת כמו מי שעברה תמ״א 38
    מסתובבת עם 2 מרפסות שמש
    יש גם תמ״א 38 של פינוי בינוי

  33. שריקת אוויר, השופטים רואים במצלמות שאין מגע ומשאירים את השריקה על קנה, השופטים הלילה חייבים לעזור למיאמי

  34. לא הבנתי למה שחקנים ממשיכים לתת לרונדו 17 מטר ? לא הבינו שב2020 הוא כבר כן קולע תדברים האלה? ממש טיפשות וכסילות של כל השומרים עליו עד עכשיו.

  35. יפה שלברון מנסה לחפש את דיוויס ולא לכפות על עצמו זריקות קשות, שמעון מטלית התאוריה שלך מתפוצצת בפנים.

    1. איזה שלושות רועדות לילדים הידיים, למזלם של מיאמי זה פלייאוף ללא קהל, אני רק חושב את רובינסון והירו מול הקהל בבוסטון

  36. איזה שופטים אהבלים פשוט לא מפעילים הגיון, 0.6 שניות רבע ראשון עוצרים את המשחק ל7 דקות וצופים בפלופ

    1. הוא לא שיחק מול קהל עוין, והוא רוקי לרובה זה משפיע , זה גם הרול פליירס שהידיים רועדות להם, הרבה שוכחים את ההשפעה של קהל, זה לא פליאוף רגיל .
      .
      נאן השחקן שנראה הכי טוב אצל מיאמי, אני ממליץ גם לשאר שם לעשות טיפול בקורונה, ״ההשפעות״ ארוכות טווח היחידות זה שהוא חזר עם טווח גדול יותר

      1. שניהם לא על המגרש, למה שלא תשקיע יותר בהגנה על שלשות? הלייקרס מניעה כדור מעולה, נכון, אבל מיאמי יכולה לעשות יותר (וזה מתחיל מלהשאר על השחקן שלך). למה דריק ג'ונס ג'וניור, אחד שחקני ההגנה הכי טובים של מיאמי ואולי מהיחידים שמתאימים לאורך של הלייקרס, לא קיבל דקות?

  37. עכשיו חברון קיבל אנד וואן..
    מדוע אייגי לא קיבל אחד כזה שלושה מהלכים קודם? תשאלו את השופטים

  38. פשוט מזעזע שזה פיינלס שאנחנו אמורים לקבל, כל כך חסר ספורטיביות לא משנה כמה לייקרס טובה או לברון או דייויס, העניין הוא החוזר תחרותיות והבדלי פערים שמעוררים רחמים.
    הגמר המסריח ביותר שנאלצנו לצפות בו אין ערך ספורטיבי לגמר הזה.

  39. נראה כמו אימון תחנות מהשלוש של הליקרס. ועוד הם מקבלים הזדמנויות שניות מריבאונד התקפה.
    מיאמי נופלים למלכודות של הלייקרס בהגנה שגורמות להם לשחק אחד-על-אחד לזריקות קשות.

  40. יצאה עכשיו הודעה שטראמפ חולה מאד. אפילו אני מקווה שיחלים. הצרה שקורונה משאירה פגיעות ארוכות טווח שמתגלות אחרי כמה חודשים, ביניהן פגיעות ריאה, כליות, ומוח

  41. מיאמי צריכה להניע כדור, לסחוט את השעון עד הסוף. כשהם משחקים מהר זה נגמר בזריקות מפגרות מול הגנה מאורגנת של הלייקרס

  42. הלייקרס הרבה יותר טובה, השלושות אימון האלה בסוף יכנסו, והאמת למיאמי אין הרבה בחירה, זה או שהלייקרס ישחטו אותך בצבע, או שתבחר על השלושות. ה7 הפרש והבדלים ברמה מזכירים לי את ההפרשים הקטנים בשנות ה90 שהיו בלתי מחיקים.

  43. ישנם כאן כמה דפקטים שאני לא מבין כיצד הם מעיזים לדבר. שואלים איך אני יכול לדבר ככה על באטלרץ יר דבילים, יא טפשים: מהרגע השאמרתי זאת (היו לו 5 נק' בשתי כניסות) הוא התחיל לשחק. קשה להאמין איזה רפי הבנה נמצאים כאן

    1. מהרגע שאמרת את זה הוא לא חילק 7 אס ולקח 5 ריב תפסיק להחמיר את האמירה הלא נכונה שלך, בסדר אנחנו רגילים לזה.

  44. לא יודע איך סילבר הדביל הזה לא ביטל את המערב מזרח השנה, פשוט מדכא שקבוצות כמו מיאמי מגיעות לגמר

  45. כוח ועוצמה 🙂
    לא רואה דרך שמיאמי יקחו את זה כשללייקרס יש גם את דיוויס וגם את לברון ככוח מתחת לסל ומצד שני אפשרות להוציא לשלשות בחוץ. היה להם קשה מאוד גם אם באם היה משחק.
    לברון מפנק את דיוויס, העיקר ששמעון מנסה להיאחז בתקווה שיהיה ריב בינהם

  46. מנחם אונליק ולאונרד לא יכולים לשחק ביחד הגנתית, בטח לא בסדרה הזאת לא משנה כמה פעמים תחזור על זה, זה לא יהיה נכון, לאונרד בכלל לא ברמה לפה לא נראה לי שהוא יראה פרקט שוב.

  47. הלייקרס בהילוך 2 וחצי, איבודים, שלשות מוחטאות, עבירות תוקף, פה ושם פספוסים בהגנה
    68 נקודות במחצית (33% שלוש, 70% עונשין)
    מיאמי נראים סבבה, נהנים מהמעמד
    אולי באמת עדיף היה לא לעשות מערב/מזרח, מצד שני זה מערבב קצת את הקלפים

    1. אני חושב שזוהי הייתה החלטה טובה עד הגמר אבל בגמר, כמו שאמרתי כבר חודשיים הרבה מערבבים פה באתר בין תחרותיות לאיכות, המזפח זה פח אשפה אחד גדול.

  48. טראמפ בבית החולים. והיה וכלו כל הקיצין, האם פנס יהפוך לנשיא הבא של ארה"ב?
    זה טוב מאד בשבילנו, האיש חובב ישראל וברוך כבר בכיס שלו.
    מנחם מה אתך? אתה חושב שפנס יכול להיות נשיא טוב?

    1. טראמפ בבית החולים רק לצורך השגחה, אל תדאג לו הוא לא מקבל טיפול רגיל, שבוע יהיה בריא כמו סוס, אני לא בכיס של פנס בכלל שוב יש הרבה דברים שאני לא אוהב אצלו ,החזירות ההתנגדות החריפה לקהילה הגאה ולהפלות. אני מסכים איתו בגישה הביטחונית והתמיכה בישראל

  49. לא יודע מאיפה נפלה עלינו הצרה הזאת לראות קבוצה כמו מיאמי בגמר , מה רצינו? קצת בידור שיהיה יריבות.
    צריכים לתת ללייקרס תטבעת כבר הלילה ולמנוע מבוכה.

  50. בין אם זה אוליניק או לאונרד, אפשר לראות את ההססנות שלהם בסטים ההתקפיים של מיאמי ואת חוסר ההבנה שלהם בזרימה ההתקפית ובהכנסת כדורים פנימה שאדביו עושה כלכך טוב.
    מהצד של קנדריק נאן, זה כמובן לא חוכמת המשחק והכשרון של דרגיץ אבל לפחות הוא מנסה לחדור ומוציא החוצה

    1. טראמפ הרבה יותר טוב מאובמה שלא תטעה לרגע. הן לישראל והן לאמריקה, עדיין לא ענית לי איך זה בסדר לשמאל שאובמה עוקף ומרכז סמכויות , אף אחד לא טוען שחיתות ומוות לדמוקרטיה.

      1. ברוך
        תפסיק לקשקש בבקשה, executive order זה לא עקיפת ו/או ריכוז סמכויות, השימוש של אובמה בהן בכלל לא יוצא דופן, ואם הן באמת היו משהו שמפריע לך היית צריך להתלונן על טראמפ הרבה יותר כי הוא בקצב הרבה יותר גבוה מאובמה בשימוש בהן.

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_federal_executive_orders

        1. ממזר של סטוקטסון אני לא מתלונן אני רק אומר שצד אחד לא צועק שחיתות ומוות לדמוקרטיה שזה קורה בימין אלא רק בשמאל.

  51. אני מעריך אתכם חבר'ה. מי שרואה את המשחק הזה (ולא אוהד של הקבוצה שקוראים לה לייקרס) ראוי לציון לשבח.
    אני רואה סדרה דוקומנטרית משובחת ומדי כ15-25 דק' בודק תוצאה, לא מופתע, וחוזר להינות מהסדרה של HBO.

  52. ממש עכשיו: קליאן קונוויי, הדוברת של הבית הלבן (הבלונדינית המגעילה הזאת שבעלה דמוקרט, שהודיעה שהיא מתפטרת עוד חודש "להקדיש יותר זמן לילדי") גם היא חולת קורונה

  53. בוקר טוב ברוך זה שאינך מבין שטראמפ לא טוב לאף אחד חוץ מעצמו ובכלל לא כשיר להיות נשיא…איפה היית בארבע השנים האחרונות? קשור במרתף חשוך כלשהו? ככל הנראה אין שוק חשמלי חזק דיו להחזיר אותך למציאות…

    1. שוב אתה מתחמק במקום לענות לשאלה לעניין? או ששחיתות ומוות לדמוקרטיה זה רק שהימין נבחר? טראמפ הרבה יותר טוב כלכלית וביטחונית ממש שאובמה היה הן לישראל והן לארהב.

      1. לא מתחמק אתה מנסה לעשות whataboutism להכשיר את השחיתות חוסר הכשירות ופירוק המוסדות השלטוניים שטראמפ עושה. מה הן הסיבות שלך? לא יודע. טראמפ מפרק ומחריב את אמריקה ואתה מדבר איתי על אובאמה….לא רציני ברוך…

        1. חחחחחח כרגיל אין תשובה אני לא מכשיר את זה , אבל טראמפ כמו אובמה השתמש באותם טריקים, רק שצד אחד מבין שזוהי דמוקרטיה כשהכוח לא אצלו, וצד שני צועק דיקטטורה ומוות לדמוקרטיה כשזה הפוך.

          1. נכון אובאמה בדיוק כמו טראמפ. גם הוא השתמש בכספי תקציב הבטחון לסחוט ממנהיג אוקראינה "הוכחות" שלא קיימות על הבן של המתמודד מולו…הפקיר את הכורדים לנפשם…הסית נגד הרפובליקאים בטענה שהם חלאות מסוכנות…הבטיח לבנות חומה מפגרת מכספי המקסיקאים…קיבל עזרה מהרוסים בבחירות…וקרא לסין להתערב גם…פישל בענק במגיפה עולמית (ולא השאיר פרוטוקול חירום והתעלם ממנו מסיבות פוליטיות), ניסה לגזול משלושים מיליון אמריקאים ביטוח בריאות מינימלי בעת מגיפה…כמו טראמפ גם אצל אובאמה רבים מהעובדים שלו בכלא בגללו…ניסה לחבל בבחירות תקינות והכריז שלא בהכרח יקבל את הכרעת העם…הסית נגד התקשורת…הונה קרנות צדקה שפתח…לא קרא תדריכים בטחוניים…הטריד מינית נשים…מנע תקציבים בשעת משבר על בסיס השתייכות פוליטית…צייץ מאה פעם ביום…אמר שניאו נאצים הם fine people…בקיצור הם בול אותו דבר….🙄גם אתה מבין שזה חרטא אתה שבוי בפרופוגנדה מבישה מסיתה אכזרית ומטורפת של נשיא פסיכופת בושה לאמריקה אנאלפבית אכזרי

  54. דה שוט התאוריות שלך נופלות כמו מגדל קלפים, דיוויס עם 9 מ10 מהשדה נעליים זרחניות ותספורת של יצא מהכלא. קראודר הנגר עם 5-6 מהשרה גם נעליים זרחניות ותספורת של הביץ של דיוויס בכלא .

  55. זה מדהים כמה מה שהלייקרס הרכיבו גדול על הליגה. יש מצב שרק הגרסה של גולדן סטייט עם דוראנט יכלה לעשות משהו מולם.
    אני לא בטוח שקוואי גורג והחברים היו עושים כאן משהו יותר ממה שהאחרות עשו וגם עליהם הצביעו כמועמדים בכירים (אגב לואיס וויליאמס "השחקן השישי של כל הזמנים" שיתן מבט ברונדו ויראה מה זה שחקן שישי).
    מעניין איך הקבוצות בליגה הולכות להגיב לצמד הזה בעונה הבאה כי נכון לעכשיו אני לא רואה קבוצה שעוצרת אותם

  56. התאוריה שקרסה,
    זו התאוריה של "המאבק על ה-FMVP".
    .
    הלייקרס מחפשים פעם אחר פעם לתת את הכדור לדייויס. הוא החליט בפלייאוף הזה להתחפש לדוראנט, והם הולכים עליו שוב ושוב.
    זו קבוצה, זה לא מאבק אגו.
    .
    (נכון לרגע זה, דייויס ייקח את ה-FMVP, וזה יעשה רק טוב למורשת שלו, ושל לברון)

    1. לא יודע אם דיוויס כרגע לוקח. אחד עם 19-5-6 ובדרך לטריפל דאבל נוסף, דיוויס קולע יותר אבל עושה פחות מבחינת ריב' ואס'. ההבדל בהגנה אולי יתן לו, אבל אף אחד מהם לא באמת משתלט על משחקים כרגע, בעיקר כי הם לא צריכים

      1. דייויס מכונה התקפית ברמה הגבוהה ביותר. מה שהוא עושה עד כה ב-2 משחקים, זו תצוגת תכלית של יכולת חסרת תקדים ל-PF מסוגו.
        (כאליו לקחו את נוביצקי ואת דנקן והפכו אותם לשחקן אחד)

  57. מיאמי צריכה לתת לאוליניק לעשות את הדבר שהוא הכי טוב בו – לפרוק לדיוויס את הכתף.
    זה הסיכוי שלה.
    בעסה שעד שמגיעה קבוצה כזאת נחמדה וסימפטית לגמר היא מתמודדת גם עם פציעות.

    1. BS
      תתבונן שוב ברצף הקלעות של AD בתחילת הרבע. התקפה מתוכננת שהלייקרס מריצים כל השנה. לברון בטופ אוף דה קי לאחד הקלעים שממשיך במסירה פנימה להיי פוסט ל-AD. סל אחרי סל. כנ"ל השלשה מהפינה.

  58. אוליניק מנגב.
    הלייקרס ישנים בהגנה.
    אפרופו מאבקי אגו ו- fmvp, אני די בטוח שאם לברון היה רוצה הוא יכול לקלוע מול מיאמי הפצועה 35 נק’ למשחק גם בגילו המופלג.
    אם קובי היה במצבו זה מה שהוא היה עושה, לא משנה האחוזים
    🙂

    1. דה שוט התחלנו עם סיפורי המעשיות, לברון מפנק את דיוויס, להגיד שהוא לא מוסר לו זה לא להסתכל/ להבין על התקפת הלייקרס ואיך היא עובדת מתחילת השנה.

  59. מישהו (גיא??אמר "התקפות מתוכננות של הלייקרס כמו כל השנה"??? כן? מתי שמרו עליהם אשכרה אזורית? נגד אזורית מוסרים בפרימטר חכה לריבאונדים. אני חושב שגיא כתב זאת.וזורקים לשלוש ו-AD מכ

    1. מנחם, לפעמים צריך פשוט לצפות במשחק.
      כן,
      למצוא את דייויס באותה נק' ממנה הוא קולע כל ה-ש-נ-ה את אותה קליעת מיד ריינג', זה משהו שהלייקרס מחפשים לעשות בהתקפה.

    1. רגע לברון לא מסר הרבע לדיוויס שנחסם בידי נאן, דה שוט אתה כל פעם מנסה לכפות את הדמיון על המציאות.

      1. לברון מסר לדייויס מתחת לסל, אבל מה שהמצלמה לא רואה זה שרגע לפני הוא העביר בקשיש לנאן עם הוראות איך לחסום את דייויס. חלאה.
        בכל בגלל סטיב קר האנטישמי!

  60. עושה הרבה דברים במקביל , אבל משהו אחד אני לא ראוה, לחץ של מיאמי על מובילי הכדור של הלייקרס, הכל מתנהל לו על מי מנוחות פשוט כיף… בסדר פצועים חסרים והכל אבל קצת בלגאן משהו,..

    1. אתה לא יכול לעשות גם לחץ על מובילי כדור גם להגן אזורית גם להגן על הצבע וגם על ה3 אתה חייב לוותר על משהו, לחץ מול משחק המעבר של הלייקרס זה טעות

      1. משחק שלם בלי לנסות קצת ללחוץ לשנות משהו, כמה מקובעים יכולים להיות. משחק כמעט שלם עם ההגנה האיזורית הזו שפשוט היום שני שחקנים זרקו בלוקים במקום לקלוע באחוז נורמלי.
        משחק כל כך לא תחרותי, פיינלס שאין טעם לראות בכלל, יש שם קבוצה שלא מאמינה ולא נותנת את הכל.

  61. מה קרה לקאפלה אדביו הכוסית? כבר ברח מהמפגש עם דיוויס? 😂😂😂 משחק 1 הספיק לו להיות מטלית? הוא בשנת חוזה או משהו שלא יקרה מונטרזל?
    מי fmvp אני רואה צמוד הקרב 😂😂

    1. מי צריך פרשים 😂😂😂😂 זה כמו שאצטרך פרשים נגד הילד בן 5 שלי. הם כבר עזרו עיפה שצריך מול דנבר.
      היט זה מליגה ב מזרח איזה פרשים. להיפך הם צריכים את הפרשים שמנסים לעשות סידרה שיהיה בשביל סילבר 😂😂😂

        1. הרבה מעבר 😂😂😂 מה הפערים גם בהגנה?
          דיוויס קולע יותר קוטף יותר חוסם יותר מגן הרבה יותר. אמרו איפשהו מול דנבר סהוא מוביל את הלייקרס ב9 קטגוריות בפלייאוף הזה….
          לברון ניפח את הסטט ב2 המשחקים בגארבג בסופי משחק שהכל כבר היה גמור😂😂
          אין ספק שהרבה יותר

  62. שיקצה מנחפח סטט בכל הכוח 😂😂😂 עדיין דיוויס עם 32 14 מ15 מ20מהשדה 😂😂😂
    משחק 3 לברון כבר יושיב אותו על הספסל בחליפה
    מנחם נו לאונרד ואוליניק עצרו את דיוויס? 😂😂😂😂

  63. מלחמה יפה, אבל קשה לנצח כשהיריבה לוקחת כמעט כל ריבאונד התקפה. זה פחות או יותר גמור אבל היו דברים מעולם. מקווה שאדבאיו ודראגיץ' יחזרו למשחק 3

  64. תסתכלו טוב אחרי הסל האחרון של אוליניק דייוויס מבקש את הכדור. פעמיים! לברון ניצח בקרב צמוד, חסר מפיגור דו סיפרתי

    1. אכן אבל דיוויס מוביל. במבחן טנש דיוויס 75 אחוז מהשדה מול 56 זה פער מטורף.
      אחרי 2 משחקים היתרון של דיוויס ברור אבל הפער לא עצום לכן לה ברום יהיה fmvp.
      עכשיו הוא צריך ל ושיב את דיוויס לגיים 3 או להביא את מספר 25 שיעלה לו את הסטט ויוריד לדיוויס בשריקות אוויר ל ושיב אותו על הספסל

  65. דייויס יורד לא מרוצה, הבבונל'פלפה בא נותן לו צפחה בראשמאחוריים, לא נורא זמנך יגיע.
    צדיק ראית את זה?

  66. אני לא יודע מה יותר מגוחך –
    ההכרזות של שמעון מבלי שצפה כלל במשחק,
    או תאוריות הקונספירציה של דה שוט
    (ההיי ליי של המשחק. דה שוט: " – דייויס כועס. לברון מייבש אותו. נכתב כאשר דייויס על הספסל בדקות המנוחה שהוא מקבל בכל משחק, בדיוק באותו הזמן).

    1. אתה וברוך היום עם אחוזים של קיי סי פי וגרין מהשדה – נגריה זה חנות של לילי כריות לידכם – תחזור לסוף השלישי – לברון מעביר את כל ההתקפות הרחק מדיוויס. דיוויס בא לחסום לו 5 שניות לסוף הרבע – הוא מוסר לקארוסו שיעשה אופנס. אתה עיוור גיא, לגמרי

    2. לך ל-20 שניות האחרונות, אוליניק קלע, דיוויס ביקש את הכדור – פעמיים! הוא אשכרה רצה לקלוע עוד סל. גם ברוך עיוור, שמעון – שב"ר בצרות, ברוך איבד את זה, מסתכל לי על נעליים במשחק קדם עונה

  67. רק תרנגול עיוור לא רואה את הסיקול הממוקד. לברון חזר שתיים וחצי דקות לסוף הרביעי, דיוויס עם 30 נק', לברון העביר את כל ההתקפות רחוק ממנו, דיוויס קיבל ממנו 2 מסירות עד סוף המשחק, ועוד מסירה ממישהו אחר. ייבוש הביצות. לברון עבר מ-19 ל-33 נקודות בזמן הזה.
    תרנגול עיוור רואה הרבה יותר טוב מברוך וגיא
    לגמרי

      1. שתי מסירות מלברון לדיוויס ב-15 דקות האחרונות. מהזיכרון. לך תבדוק – ואז תגיד לי כמה אני מביך את עצמי.

          1. יש דברים ששותים רק פעם בשבוע, ובמסורה. יקר מדי.
            .
            אבל גם אחרי בקבוק כזה, אני פחות עיוור (אני לפחות רושם על מה שאני רואה. לא מגיע עם מסרים מהבית)

            1. +1

        1. שמעון,
          אפילו היי לייט משהמשחק לא ראית. על לעזאזל אתה מדבר?
          יש לך מושג כמה מהסלים של דייויס הגיעו מאסיסטים של לברון?
          .
          (ברור שלא. בשביל זה צריך באמת לצפות במשחק כדורסל)

          1. ברור שיגיעו מאס של לברון הרי המלך צריך להעמיד סטט של טריפל דאבל לא? שיהיה מה למכור לזכייה. מספיק אס אבל לא יותר מידי שלא יהיה פער בנק.
            ב2 המשחקים סהמשחק היה גמור והפער מטורף.לטובת דיוויס הוא כיכב בגארבג לבקרת נזקים

            1. שוב, כותב תגובות מבלי לראות את המשחק. לא ברור.
              .
              אם היית צופה, היית מגלה שברבע השלישי, עת דייויס השתלט על המשחק, כל הלייקרס שיחקו עבורו. 4 סלים רצופים שלו, כאשר לברון מרכז, וכל הכדורים מגיעים עליו.
              0 אסיסטים נרשמו ללברון ברצף, אבל יש לו חלק לא קטן באותן התקפות.
              .
              הנרטיב שלכם ילדותי. לפחות דה שוט צפה במשחק.

            2. שמעון אל תפול בפח הזה – שני אסיסטים מהרכז לברון – בדוק ורשום – גיא מעיף פה איירובלים כמו גרין וקיי סי פי ביחד.

            3. שניהם ברבע הראשון

            4. ומה הוקי אסיסטים היה לו? נו אתה מצחיק הם מריצים אותו מהלך כל השנה, אבל לברון מייבש אותו בגלל התספורת.

            5. גיא, שלא יודעים להסביר משהו נאחזים בתיאוריה כזו או אחרת וחוזרים עליה כמו תקליט שבור

      2. דה שוט שתהיה בריא אני שוב אמליץ לך תפסיק עם החומרים, הלייקרס מריצה אותה התקפה שלברון בטופ אוף דה קחי מוסר לפרימטר שמוסרים לדיוויס בהיי פוסט. אני בכלל לא מדבר על חלוקת הדקות ברבע ה3 אלא רק על המהלכים ועל הזריקות שהלייקרס מחפשים לתת לדיוויס כל השנה.
        .
        שמעון תצפה במשחק יהיה לך על מה לדבר

        1. ברוך, אם אני בהנהלה של שב"ר אני מושיב אותך במשחק 3
          קודם כל מסתכל לי על נעליים – זה בכלל לא היה משחק כדורסל מה שהיה כאן היום,
          אחר כך קופץ ממסירה אחת של לברון לדיוויס – תסתכל טוב – לקח את כל ההתקפות הרחק ממנו – תראה את שפת הגוף של דיוויס, עצבני מאוד.
          אם אתה ממשיך ככה – עוד יעשו עליך טרייד לטנש

          1. איזה שפת גוף של עצבני? נהיית פסיכולוג בדולר? לברון חיפש את דיוויס כל המשחק, ההתקפות שהלייקרס מריצים לדיוויס זה לא לברון מייבש את דיוויס זה אותן התקפי
            שרצות כל השנה.
            .
            שמעון ואתה השנה כמו גורג ווסטברוק לא באמת עוברים סיבוב.

            1. אני אף פעם לא עובר סיבוב

            1. עזוב מנחם כתב שלאונרד יכול לעצור אותו והוא לא דיבר על קאווי 😂😂😂 ראיתי 9 דק קיבל 😂

            2. מנחם מבין בכדורסל כמו שהוא מבין בפולטיקה, עדיך שיתרכז בעזים.

          1. תראה מאמצע השלישי – אז דיוויס עושה 30 נק'
            לברון מביא לו ייבוש של רבע וחצי – מזיז ממנו את כל ההתקפות – דיוויס מסיים עם 32

    1. עכשיו בשביל להפוך את הנרטיב המלך צריך את שומר הראש שלו מס 25 שישרוק לדיוויס 3 עבירות ברבע ה1 במשחק הבא ויושיב אותו על הספסל ויתן למלך לעשות את העבודה ולעשות פרצופים מפחידים למצלמה

  68. שמעון הפסדת א כל המתח – לברון חזר מדו ספרתי, היה 19:30 לדייוויס באמצע השלישי, נגמר 32:33 ללברון. עכשיו גיא יספר לנו סיפורים
    חחחח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט