הלייקרס ממשיכים את הדהירה לעבר התואר ביום שישי הגדול (אך העצוב) / דור בלוך

הלייקרס ממשיכים את הדהירה לעבר התואר ביום שישי הגדול (אך העצוב) / דור בלוך

4:00 לוס אנג'לס לייקרס (1) – מיאמי היט (0):

בהזדמנות זו המדור מבקש למסור איחולי החלמה מהירה למלניה טראמפ והופ היקס.

אל תצפו למתח או דרמה, סוויפ או לכל היותר 1-4 בסגנון לייקרס-פילי של אייברסון זה מה שצפוי לסדרה הזאת ולא בגלל הפציעות של דרגיץ' או של באם בין אם ישחק או אם לאו.

שתי החלטות מבריקות עשו הלייקרס בקיץ, והן, יחד עם הקריסה המפתיעה של הקליפרס ומילווקי, שתי הקבוצות היחידות שיכלו להשתוות אליה באיכות ובעיקר באיכות המתאימה לעידן הנוכחי ולאופן שבו הכדורסל משוחק היום, יובילו אותם לאחת האליפויות הדומיננטיות שנראו בליגה בשנים האחרונות כשהם בדרכם לא להשמיט יותר ממשחק אחד באף סדרה בפלייאוף.

ההחלטה הראשונה הייתה החבירה של לברון ג'יימס ודיוויס והיא למעשה כמובן החלטה של שני הסופרסטארים ולא של הארגון. דורפן כתב השבוע ואני לא יכול להסכים יותר, שההברקה בחיבור הזה הוא שמדובר בשני השחקנים היחידים בליגה שיכולים לאפשר לך לשחק ביג בול שלא מאפשר ליריבה שלך לשחק סמול בול. כך דיוויס ולברון יכולים להלום ביריבה מתחת לסלים בחדירה, בריבאונד או במסירות, ואין היום מוסר טוב בליגה מלברון ג'יימס, אבל גם להעניש מבחוץ על האזורית שנראתה מאוד לא אינטיליגנטית של מיאמי, ואולי הכי חשוב לשחק הגנה שיכולה להחליף מכל אחד לכל אחד.

ההחלטה השניה הייתה המינוי של פרנק ווגל, ואסתכן ואומר שזאת ממש לא הייתה החלטה של לברון ואפילו שהוא לא הייתה הבחירה הראשונה שלו, אבל קשה להכחיש שהעבודה של ווגל בחיבור הכוכבים, בהתאמות ממשחק למשחק, בהבנה שבעונה כזאת מה שחשוב זה השמירה על הכימיה הקבוצתית ובעיקר בסכמה ההגנתית שהפכה את הלייקרס לקבוצה ההגנתית הטובה בליגה, אירוע שלא רבים צפו כשהסגל הזה הורכב הופכים אותו לאחד מהזכאים הראשיים לקרדיט על ההישג.

על גבי שני היסודות האלה, ההבנה שרונדו של הפלייאוף שווה את המחיר של רונדו של העונה הסדירה, שבסיטואציה הזאת ואחרי שחטף דיי מכות דווייט הווארד יכול להפוך להיות שחקן עם תרומה חיובית ושלא מעט קלעים מושמצים יכולים לעשות את היומית שלהם כשהם משחקים מסביב ללברון ודיוויס עזרו גם הם לבנות אלופה מחדש בלוס אנג'לס, ולא הפריעה העובדה שקוזמה הוא אכזבה ענקית ודני גרין מקבל יותר כסף ממה שהוא שווה כרגע, בעיות שהיו יכולות לעצור קבוצה אחרת בשלב מוקדם הרבה יותר.

וכולנו צריכים לחשוב מחדש על החגיגות של – כבר לא חייבים ריבוי כוכבים כדי לקחת אליפות כי הנה, מיאמי של ספולסטרה עם באטלר וצוות רוצחים ודנבר עם יוקיץ' וחבורה צעירה בהובלת מארי פשוט לא היוו תחרות ללייקרס של דיוויס ולברון, ואם אתם חושבים שבעונה הבאה לא יורכבו קבוצות כוכבים חדשות, ברוקלין וגולדן סטייט לא יהפכו להיות כאלה והקליפרס לא יחזרו להיות כזאת, אתם שוגים באשליות לדעתי, העתיד, בהחלט שייך לקבוצות שיצליחו לחבר כוכבים יחד, אם קבוצת כימיה הייתה לוקחת אליפות אי פעם זה היה בעונה המוזרה הזאת עם כל הפציעות, ההפסקה הארוכה ומספר המשחקים המקוצר, זה לא קרה וגם לא היה קרוב לקרות.

אם בכל זאת מיאמי תחזור לסדרה הזאת, עם או בלי הפצועים שלה זה יהיה גדול הישגיו של ספולסטרה בקריירה בלי שאלה בכלל. איך זה יכול לקרות?

קודם כל מיאמי צריכה לסגור את פער הריבאונד היא לא יכולה להפסיד 40-62 בריבאונד ולצפות לנצח את המשחק. מעבר לזה היא צריכה לסגור הרבה יותר טוב את הקליעה לשלוש, יותר קל להגיד מלעשות, הלייקרס הם קבוצה שאם תשמור אישית תהרוג אותך באחד על אחד ואם תשמור אזורית היא מספיק אינטיליגנטית ועם מספיק כח אש כדי להרוג אותך בחיתוכים ובשלשות מהפינה. כך הגיעה הלייקרס לקרוב ל-40% מחוץ לקשת. אז איך בכל זאת? אולי בוקס אנד one על דיוויס, עם לחץ על כל המגרש על לברון כדי לעייף אותו ואז לתת לו שני מטר כדי לצמצם את אפשרות החדירה וזוויות המסירה ולהחליט שחיים עם השלשה שלו מהקפצה אבל שוב אין כאן פתרונות קסם, הלייקרס מעמידים בפני ההיט אתגר שלא בטוח שיש להם את הכלים לעמוד בו.

ואם בהגנה לא בטוח שלמיאמי יש את הכלים להתמודד הרי שבהתקפה קרוב לוודאי שאין להם את הכלים להתמודד. סלמון היל וקלי אוליניק שיחקו 18 דקות כל אחד במשחק הזה. אני לא מדבר על נאן, הירו ורובינסון שהם שחקנים צעירים שזו הפעם הראשונה שלהם במעמדים כאלה, אבל את הכשרון אולי יהיהי להם והם עוד עשויים להתאושש. אוליניק, היל, וג'ונס חד משמעית לא יכולים לתרום באופן עקבי במעמד הזה, מה שבעצם משאיר עוד אקס פקטור אחד ושמו איגודלה. A.I הראה משחק אחד אפי מול בוסטון שלמעשה הכריע את הסדרה הזאת. במשחק מספר 1 ההיט ביקשו ממנו הרבה יותר ממה שהוא מסוגל לעשות, ב-25 דקות הוא צבר 25- ו-7 דקות בלבד. אם ההיט ינצחו זה קרוב לוודאי יהיה על הגב של הופעת רטרו של איגודלה.

במאמר מוסגר, כמי שמתעב באמת מעבר לכל מידה סבירה את הלייקרס הזאת, את לברון בראש ובראשונה אבל גם את דווייט הווארד, קולדוול פופ,מוריס וג'יי אר סמית', שחקן אחד שאני ממש ממש נהנה לראות הוא קארוסו. שחקן שנראה כמו יועץ מס, אבל הוא אתלטי באופן שנובע נטו מהשקעה וחריצות, וסגנון משחק שמבטא בכל מהלך את התחושה שהוא יודע שהוא לא היה אמור להיות פה, והוא מאושר להיות. הסטטיסטיקות לפיהן הוא הפרטנר הכי מפרה שהיה ללברון אי פעם לא מקרית, קארוסו הוא הגלגול האמין ביותר של דינמיקת ג'ורדן-קאר וג'ורדן-פקסון המפורסמות. 10 נקודות ו-4 ריבאונדים היו לו במשחק מספר 1, משחק שבו קוזמה היה מחריד, והווארד לא תרם דבר בהתקפה, וקולדוול פופ היה חלש מהשדה.

וזאת השורה התחתונה של הסיפור – הלייקרס בערב סביר של דיוויס ולברון במונחיהם לא צריכה עוד שום דבר יוצא דופן מאף שחקן אחר, והיא אפילו יכולה לספוג משחק חלש מאוד של 2-3 שחקנים ברוטציה, זה הופך את הסיכון להפתעה הלילה, ובסדרה בכלל למאוד מאוד מאוד בלתי סבירה.

הימור: הלייקרס ב-8

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
465 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
etayle
etayle
02/10/2020 10:03:38

אפרופו ווגל,
ידענו שמדובר במאמן הגנה מצויין, עוד מימיו העליזים באינדי (הצליח להפוך את הירבט וסטיבנסון לשחקני על).
מגיע לו המון קרדיט על משחק ההגנה הנהדר של הלייקרס. בהתקפה גם,אבל פחות. לברון,רונדו,ודיוויס צריך יותר מזה להתקפה יעילה?
וכמובן תודה רבה על הפריוויו

עגל
02/10/2020 10:40:26

תודה דור. כבר כתבת פוסט סיכום עונה? הסדרה בסך הכל במצב 1-0 . . .
אני לא רואה על מה יש לשנוא אותם, קבוצה כמעט חדשה לגמרי שהביאה וטרנים, ושנותנת הגנה יפה מאוד. כל שחקן יודע את תפקידו והמכונה מתקתקת. הם התחילו חזק את העונה ולא עשו לעצמם הנחות. בקלות העונה הזאת היתה יכולה להפוך לפיאסקו מתמשך וזה לא קרה. אה, לברון . . .
ווגל מאמן הגנה מצוין וזה מוכיח את עצמו העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

I am only lbj from akron ohio 😂😂😂 איזה נאום הוא נתן ב2013. בזכות ברוך ראיתי שוב את זה מאז 2013 היה מצחיק

MBK
MBK
02/10/2020 11:35:39
הגב ל  עגל

לגמרי
שום סממן של פריוויו
ראקווים למיאמי

NFS
NFS
02/10/2020 10:54:54

אה, ממשיכים את הסדרה? חשבתי שהספיק משחק אחד, שהבנו את הרעיון והלייקרס אלופים.
טוב, אולי נקום, נראה את דיוויס קצת קולע להנאתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

היום זה הכי מעניין אין לך מושג. האם השיקצה יאזן את הסטט מול הגרופי אתה לא קוסס ציפורניים?

דה שוט
02/10/2020 11:50:36
הגב ל  NFS

הקבוצה מהעיר לוס אנג'לס נראית לי קצת יותר חזקה, יש להם רכז כזה סוס שדוחף חזק, ואחד עם תסרוקת מוזרה שמתחברת מעל לעיניים, שקולע טוב מהעונשין. יש לי הרגשה שיש להם סיכויים בכלל לא רעים אולי אפילו לנצח הערב.
אבל אם אני אומר "תרשום" אז הכל מתהפך…
דילמה.

NFS
NFS
02/10/2020 12:10:32
הגב ל  דה שוט

דווקא עכשיו, כשהכל נראה חתום וסגור, "תרשום" אחד וקטן שלך יכול להיות ההבדל.

Smiley
02/10/2020 12:23:52
הגב ל  דה שוט

אבל אמרו שלברון לא PG…

דה שוט
02/10/2020 13:55:38
הגב ל  Smiley

התכוונתי לרונדו
🙂

עגל
02/10/2020 12:19:48
הגב ל  NFS

כן, כמו שמעון. נקום להשתין ב 5, נראה קצת את המשחק, ונכתוב את דף המסרים שהבאנו מהבית.
.
למען האמת אני דווקא מתכוון לקום בשביל כל המשחק ואז לצאת לספורט יחידני בערבות הנגב

NFS
NFS
02/10/2020 13:26:08
הגב ל  עגל

כמו שצריך, הלוואי עליי.
אני עשיתי ספורט אתמול, אבל קבוצתי- טקסס הולדם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/10/2020 15:04:50
הגב ל  NFS

כשאתה רק צובר קלוריות במהלך הספורט זה נחשב ספורט?

עידו גילרי
02/10/2020 15:07:37

אל תדאג הוא מאבד דברים אחרים במקום.

NFS
NFS
02/10/2020 16:06:43

צובר, צובר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/10/2020 17:19:14

הציעו לי פעם דיאטת פוקר. אמרו אלפי אנשים עם סיפורי הצלחה לא טועים. אתה קורא את העדויות וזה משכנע לחלוטין. נכנסתי לפוקר, בהתחלה העליתי משקל בדיוק כמו שהתכנית אומרת ואז בשלב הרביעי כשנגמר לי כל הכסף ולא יכולתי לשלם על אוכל המשקל העודף התנדף לחלוטין והורדתי המון.

NFS
NFS
02/10/2020 16:11:42

הגה"ה, בפוקר לא צוברים קלוריות, רק מעלים דופק בישיבה כיאה לספורט לבני ה-40+
.
ואגב, אם זה משודר ב-espn, זה ספורט.
(כן, אני יודע שמשדרים שם גם תחרות אכילת נקניקיות, ריקודי מעודדות וספלינג [לא סנפלינג])

Smiley
02/10/2020 11:08:40

איזו קינה נתת פה…
🎻🎻🎻

גיא רוזן
02/10/2020 11:23:11

ההספדים עדיין קצת מוקדמים.
.
סחתיין על שילוב מעניין בין דעה אישית לא מוצנעת (וזה לגמרי סבבה, לטעמי) לבין דיוק ששואף לאובייקטיביות ברמת ניתוח הכדורסל.
זה להטוט שלא קל לבצע.
.
תודה, דור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החלמה מהירה לדונלד הגדול.
הבאקס בשום שלב לא היו איום על הלייקרס היו חוטפים אותו מטאטא. רק המדדה היה איום והוא עשה במכנסיים ונתן קליר פאת למלך.
לייקרס מעל 20 קל. יפתחו פער בחצי השני.
השיקצה ינסה לאזן את הסטט מול דיוויס זה הדבר המסקאן היחיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החלמה מהירה לדונלד הגדול.
הבאקס בשום שלב לא היו איום על הלייקרס היו חוטפים אותו מטאטא. רק המדדה היה איום והוא עשה במכנסיים ונתן קליר פאת למלך.
לייקרס מעל 20 קל. יפתחו פער בחצי השני.
השיקצה ינסה לאזן את הסטט מול דיוויס זה הדבר המסקרן היחיד

IDO
IDO
02/10/2020 12:03:57

כל מלה דור.

עגל
02/10/2020 12:20:55
הגב ל  IDO

מה עם עוצמה ומהירות מנצחים כל קבוצה?
🙂
חג שמח

IDO
IDO
02/10/2020 15:35:19
הגב ל  עגל

כח ועוצמה 😋

עגל
02/10/2020 16:17:32
הגב ל  IDO

חחח
צודק, אנסה לזכור להבא.

KingJames23
KingJames23
02/10/2020 12:22:08

היחס שהלייקרס תנצח את הסדרה עומד כרגע על 1.041, זאת אומרת שאם תשימו אלף שקל תקבלו 41 שקלים, זה פשוט מטורף אפילו בגמר 2018 לא היה יחס כזה נמוך
ויחסי FMVP נכון לעכשיו: לברון גיימס: 1.66
אנתוני דיוויס:2.25

שחר אלוני
02/10/2020 12:44:33

מיאמי רבוצה קשוחה ולא יוותרו על משחק, אבל זה תלוי בלייקרס. מאמין שיעלו רציניים ומפוקסים (טוב, אחרי ה 7 דקות ישנוניות הרגילות בהתחלה)

ברבור שחור
ברבור שחור
02/10/2020 13:06:38

הוציאו את המטאטא….רק הקורונה תעצור את הרכבת

רן הנרגן
02/10/2020 13:08:49

אני לא אוהב כל מיני הבטים בפרסונה של לברון – לאו דוקא הפוליטיים – אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו. הוא מנהיג. בענק. בקבוצות שלו כולם ממצים מעצמם את המכסימום ורק אגו מניאק ברמה של קיירי בורח. אפשר להשוות את זה לקבוצה השניה ב LA. קוואי הוא לא מנהיג. ראינו את התוצאה בסדרה מול דנוור.

שחר אלוני
02/10/2020 17:46:51
הגב ל  רן הנרגן

++

NBA בדם
02/10/2020 13:16:38

זה נראה כמו סוויפ או לכל היותר4-1.
בכל מקרה הלייקרס נראים כמו בדרך לשלוט בליגה לעוד שנתיים שלוש ולברון אני מאמין יגיע לפחות לחמש אליפויות, למרות שזה טיפשי למדוד שחקן רק לפי מי שיש לו יותר או פחות.
גם אם יגיע לשש עדיין תומכי מייקל לא ירצו לזוז מעמדתם הקשיחה.

The Ljos of the Rings
02/10/2020 15:10:40
הגב ל  NBA בדם

לא תומך מייקל, אבל אהיה מוכן לפתוח את הדיון רק אם לברון יפרוש אחרי הת'ריפיט הזה ואז יחזור אחרי כמה שנים, מבוגר ולא בכושר, ויכופף מועדון שלם לתכונות הגרועות ביותר שלו.

אור
אור
02/10/2020 15:23:24
הגב ל  NBA בדם

דברים משתנים, לא שולטים בליגה יותר משנה-שנתיים כל כך מהר

שחר אלוני
02/10/2020 17:47:47
הגב ל  אור

אתה צודק, וגולדן יכלו לשנות את זה אבל גרין צעק על דוראנט…

etayle
etayle
02/10/2020 14:18:45
The Ljos of the Rings
02/10/2020 15:25:35
הגב ל  etayle

כותרת מפוצצת, בכתבה יש יותר הסתייגויות מאשר פרסומת ממוצעת לחברת הלוואות.

דקסטר
דקסטר
02/10/2020 19:55:24

ומצד שני…
יש המון מגבלות ומעט דברים שאפשר לעשות מחוץ לבית אז מה פאקינג אפשר לעשות חוץ מזה??

The Ljos of the Rings
03/10/2020 0:50:03
הגב ל  דקסטר

אתה יודע, נטפליקס. אינטרנט באופן כללי. רמיקוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

כולם יודעים שזה לא מעניין ומכור אם יצטרכו למכור.
רק תראו את התגובות באתרי האוהדים וברשת למשחקים מול דנבר.
בגמר אפילו אין צורך בפרשים זה 4 0 בלעדיהם

רועי ויינברג
02/10/2020 14:19:18

אני לא מסכים עם המגיבים שמעליי – הסדרה גמורה אם אדביו ב-50-60% כושר ודראגיץ' לא חוזר (ואני לא חושב שהוא יחזור מפציעה כזאת שיכולה גם להגמר בזה שיקרע את האכילס). 8 ללייקרס זה אפילו קצת עדין.
.
מה מיאמי כן יכולה לעשות? ראיתי לא מעט אנשים שהציעו לשחק עם מיירס לנארד אבל הוא בקושי שיחק, אם בכלל, בפלייאוף הזה. הייתי פותח עם אולינקי, קראודר, באטלר, איגודלה ונאן/הירו. אולי ההרכב ההגנתי הכי טוב שיש להם להציע כשהירו או נאן מקבלים יותר דקות כיוצרים. אם כולם היו בריאים אני מאמין שיכל להיות פה 1-1, אבל שלושת השחקנים הכי טובים של מיאמי לא בריאים לגמרי. זה יותר מדי.

עידו גילרי
02/10/2020 14:51:10

אתה יכול להסביר איפה הייתה ההתעקשות של מיאמי לשמור איזורית?

רועי ויינברג
02/10/2020 18:33:37

טעיתי. לא שמרו אזורית במשחק הראשון (כמו שאמרת אולי חוץ מכמה מהלכים ברבע השני), אבל גם לא נתנו הרבה דקות לאדביו או אחד הסנטרים – שלא שיחקו בכלל לפני הגארבג' טיים – על דיוויס. דיוויס השיג נקודות בקלות על באם ולכן היה מקום לאוליניק או לנארד עליו וזה משהו שכן הייתי רוצה לראות במשחק היום

The Ljos of the Rings
02/10/2020 18:38:56

זאק לואו דיבר לפני המשחק על קלי אולייניק. אמר שכל פעם שלברון ואולייניק יחד על המגרש, לברון דואג לתקוף דרכו וש"כדאי שהמשפחה של אולייניק לא תראה את הצילומים של זה, אלא אם כן הרבה אלכוהול מעורב" (מצטט מזיכרון).

רועי ויינברג
02/10/2020 18:47:43

לואו צודק, כרגיל, אבל לא בטוח שיש למיאמי אפשרויות עדיפות – הלייקרס יותר גדולים כמעט מכל שחקן במיאמי

עידו גילרי
02/10/2020 18:56:20

ואתה חושב שזה היה מונע את הצורך בדאבל טים?

רועי ויינברג
02/10/2020 18:59:57

יכול להיות, לא בטוח. אני חושב שלא היה צורך בדאבל טים מהשנייה הראשונה במשחק ושהיה צריך להפסיק אותו בשלב מוקדם יותר.

עידו גילרי
02/10/2020 18:56:45

בוא נגיד שהיום תראה לפחות את אוליניק.

עידו גילרי
02/10/2020 18:57:13

אבל יותר סביר שעל הסנטר היריב.

מנחם לס
02/10/2020 18:42:31

גם אני הייתי םותח עם הרבה כזה (ואז מכניס את הירו/רוברטסון במקום איגודלה

דה שוט
02/10/2020 14:22:40

אוף טופיק – מי שראה אתמול מכבי חיפה נגד טוטנהאם, הבין מה פערי הרמות 🤦‍♂️
זה כמו… אההה… זה כמו בואו נגיד… באיירן נגד בארסה 😉

עידו גילרי
02/10/2020 15:08:21
הגב ל  דה שוט

כולו 5 הפרש – שתי שלשות הופכות את התוצאה.

דה שוט
02/10/2020 17:44:50

חחח בדרך כלל הפרש כזה הופך את הכסא של המאמן. אבל בכר יושב טוב ותאכלס זה היה די צפוי, כמו שאור אמר. . השער של צ׳רי מדהים.

אור
אור
02/10/2020 15:26:19
הגב ל  דה שוט

השער של צ'רי הזכיר לי את זה של יניב קטן באולד טראפורד, היה ברור שזה ייגמר בחמישייה (שביעייה זה כבר משפיל)

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
02/10/2020 14:22:43

פלייאוף רונדו בדרך לעוד טבעת.
המנהיג האמיתי של לוס אנגלס ואחד הרכזים הגדולים בכל הזמנים

גיא רוזן
02/10/2020 14:28:28

פלייאוף רונדו עושה צחוק מכמה וכמה תגובות שלי אודותיו בשנתיים האחרונות.
אבל,
ההגזמה מזכירה את התגובות שהכתירו העונה את ווסטברוק כקmvp…

The Pro
The Pro
02/10/2020 14:43:06
הגב ל  גיא רוזן

רונדו שחקן השלמה נחמד.
בדומה להווארד יש לו מזל שהוא קיבל את ההזדמנות להצטרף ללייקרס.
אחרי שעבר בחורים כמו סקרמנטו דאלאס….
.

גיא רוזן
02/10/2020 14:52:07
הגב ל  The Pro

רונדו הוא סיבה מרכזית בהצלחת הלייקרס העונה. הוא, בין היתר, הוא ההבדל בין עונה כזו לבין עוד 2011.
הוא פשוט לא הסיבה המרכזית . יש אחד דייויס ואחד לברון עם קייס חזק יותר ל-הסיבה המרכזית.

The Pro
The Pro
02/10/2020 15:02:58
הגב ל  גיא רוזן

הסיבה המרכזית להצלחה היא השיטה סביב לברון ודיוויס.
ללייקרס יש מספיק עומק.גם בלעדיו.

רונדו שחקן גיבוי שעשה עבודה טובה אחרי החיסרון של בראדלי.
גם קארוסו וקייאספי מצליחים באותה שיטה.

NFS
NFS
02/10/2020 16:18:17
הגב ל  The Pro

באני, התרככת?
מה זה המשפט הרפוי "הסיבה המרכזית להצלחה היא השיטה סביב לברון ודיוויס"?
איך דיוויס נכנס לפה?
זה הכל אך ורק לברון!

גיא רוזן
02/10/2020 16:29:36
הגב ל  The Pro

פאני –
אני עדיין בהלם…

שחר אלוני
02/10/2020 17:49:59
הגב ל  The Pro

מסכים לגבי השיטה, והתאמת השחקנים אליה
אני מניח שהשיטה בהתקפה הגיעה מלברון ובהגנה מווגל

The Pro
The Pro
02/10/2020 14:33:25

השאלה שצריכה להשאל כאן היא לא אם נשאר סיכוי אלא
כמה השפלה מיאמי הולכת לקבל בגמר הזה מלברון והלייקרס.
כי מבחינת כוחות זה לא גם עם אדמביו ודרגיץ' ב-100 אחוז.

מיאמי לא יכולה לעשות כלום מול השחקן הכי טוב בעולם ובנוסף כישרון התקפי ברמה של דיוויס.

The Pro
The Pro
02/10/2020 14:36:45

=
למיאמי אין תשובות.
איגודלה כבר זקן ולא קרוב להיות אותו שחקן הגנה שהיה בעבר.
בטוח לא מאיירס.
נגר כמו אוליניקי הוא לא שחקן שיעשה את ההבדל ואם לאמר את האמת גם ג'ימי באטלר הנוכחי
הוא לא שחקן מוביל כמו שהיה בבולס.

NFS
NFS
02/10/2020 16:19:25
הגב ל  The Pro

"אוליניקי מסלוניקי", ככה קראו לו בקנדה

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
02/10/2020 14:44:43

ווסטברוק היה בדרך להאבק על האםויפי מול יאניס ולברון, היו לו מספרים אדירים רוב העונה.
אבל, שילוב של התחלה חלשה של העונה, יחד עם עצירה של העונה בגלל הקורונה, והוא נדחק החוצה מהמירוץ.
נקווה שראסל יעבור לקבוצה נורמלית כמו הקליפרס או דאלאס, ראסל ביחד עם קוואי או לוקה יכול לקחת אםויפי עם אליפות, יחד עם הארדן קשה לראות את זה קורה

עידו גילרי
02/10/2020 14:49:49

זו כבר רמת הומריות חדשה…
כן בגלל זה הוא קיבל בדיוק 0 קולות בבחירות במירוץ הזה כשנניח כריס פול, טייטום, סיאקאם ובאטלר קיבלו כמה קולות כל אחד. הוא ממש "נדחק".

The Pro
The Pro
02/10/2020 14:55:19

קופי-
הבעיה של ראסל היא שכל הקריירה מחפש קבוצה נורמלית.
בסוף יבינו שהבעיה לא בקבוצות.

ה-MVP של העונה הרגילה הפך להיות תואר בדיחה בטח שאחרי ששחקן כמו יאניס זוכה בו.
ראסל כבר לא מספיק טוב גם בשביל קבוצת סופרטים.

עגל
02/10/2020 16:20:45

עצוב מה שקורה במדינה, עצוב מה שקורה עם הקורונה.
בלברון ננוחם
(למדתי להטריל כאן באתר)

עגל
02/10/2020 16:21:14
הגב ל  עגל

מהטובים ביותר

עידו גילרי
02/10/2020 16:23:33
הגב ל  עגל

תמיד ידעת…

עגל
02/10/2020 16:41:04

אני רואה את זה כמחמאה. אצלנו במשפחה יש מנהג עתיק להגיע אל ילד כשהוא לא רואה ולתת לו עם האצבע סנוקרת קטנה כזאת באוזן, או משהו דומה.
כאן באתר שניים ממורי הטובים הם אתה והבן הממזר, למרות שאתם לא טרולים בהגדרה היבשה
🙂
הרבה אנשים נכנסים להופס שפויים ולאט לאט נופלים, כמו חברנו דה שוט, הופס זה כמו הפרד"ס של הקבלה.

עידו גילרי
02/10/2020 16:48:00
הגב ל  עגל

זו אכן מחמאה…

עידו גילרי
02/10/2020 16:48:57

ולא כל המטריל טרול הוא.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/10/2020 17:13:54

להיות טרול זה סטייט אוב מיינד

עידו גילרי
02/10/2020 17:16:35

you should know

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/10/2020 17:20:37

i speak from a higher state of knowing

עידו גילרי
02/10/2020 17:22:23

higher dimension

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
02/10/2020 16:55:07

לא מסכים איתך פרו, שים את ראסל ווסטברוק במקום לברון בלייקרס והוא לוקח אליפות השנה בהליכה.
ראסל גם היה מגיע לפלייאוף בעונה שעברה עם הלייקרס, לברון כזכור נכשל במשימה הפשוטה הזו…
האמת שלברון נראה מאוד לא יציב הפלייאוף הזה, נקווה שרונדו ודייויס יהיו מספיק בשביל לחפות על זה מול מיאמי…

עידו גילרי
02/10/2020 17:02:25

🤦

גיא רוזן
02/10/2020 17:04:24

למעט התגובות של דה שמעון, זו תופסת מקום כתגובה המשעשעת של היום.
תזכיר לי –
מתי לאחרונה ווסטברוק הוביל קבוצה לניצחון בסיבוב הראשון של הפלייאוף?
.
(לברון, עם כל חוסר יציבותו, קולע השנה בפלייאוף 26 נק' ב-60% אפקטיבי לצד 10 רב' ו-8' אס'.
ווסטברוק חולם בלילות על 50% אפקטיבי. חלום שהופך מפנטזיה לסיוט…)

גיא רוזן
02/10/2020 17:05:40

רגעים בהם נזכרים בבחירות של ווסטברוק לצד דוראנט…

גיא רוזן
02/10/2020 17:07:18
הגב ל  גיא רוזן

אוטוקורקט + אלכוהול = בחירות במקום הליכות.

דה שוט
02/10/2020 18:01:52
הגב ל  גיא רוזן

המממ… אלכוהול…
זה מסביר חלק לא מבוטל מהתגובות שלך בפוסט השני…

גיא רוזן
02/10/2020 18:15:43
הגב ל  דה שוט

חביבי,
גם אחרי 5.5 ליטר בירה + כמה כוסיות של מקלן 18,
לתגובות שלי יש רצף הגיוני יותר מזה של ליין הנעליים הבוהקות…
.
(הסוד? לתבל את האלכוהול בהרבה בשר. שילוב נכון של אסאדו, צלעות סיינט לואיס, ושיפודי כבש נהדרים, עושה את העבודה)

דה שוט
02/10/2020 18:30:15
הגב ל  גיא רוזן

או!
סוף סוף מדברים כדורסל אמיתי, איקסים ועיגולים.
.
מה אתה אומר על הנעליים של קראודר? שחורות=4/5 מהשלוש
.
לברון התחיל עם צבע-צבע, 5 נקודות. עבר ללבן – קלע עוד 20 פלוס.
.
לדעתי הגיע הזמן להכניס את זה לבוקס-סקור

The Ljos of the Rings
02/10/2020 17:10:18
הגב ל  גיא רוזן

Westbrook – Durant 2012
Make Rings Kling Again

שחר אלוני
02/10/2020 17:53:50

לברון בנתונים דווקא יציב
ווסטברוק עם דייויס היה קצת מדכא את דייויס, ולא היתה שיטה, ולא היה מנהיג, והאחוזים של הקבוצה היו יורדים, והסגל המשלים היה מרגיש מיותר.
בוא נראה איך זה יראה עם דוראנט וקיירי בברוקלין, וקיירי בוחר זריקות ומקבל החלטות יותר טוב מראסל

Movazana
Movazana
03/10/2020 1:50:25

זה אחד המצחיקים.

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
02/10/2020 17:55:58

גיא רוזן, ראסל ווסטברוק עבר את הסיבוב הראשון בפלייאוף השנה, ולא בפעם הראשונה…
למרבה הצער ווסטברוק לא התאושש מהקורונה, ולברון ניצל את זה, וביחד עם ההשפלה יוצאת הדופן שרונדו השפיל את הארדן, זה הספיק בשביל לנצח את יוסטון בסיבוב השני.
עם ווסטברוק בכושר רגיל זו הייתה סדרה אחרת, אם כי יתכן שעדיין הארדן היה מפסיד את זה בשביל ראסל.
ווסטברוק הוביל קבוצות חלשות יותר מהלייקרס של השנה שעברה לפלייאוף, זו עובדה…
לדעתי אם ווסטברוק היה משחק בקבוצות כמו מיאמי, קליבלנד, והלייקרס של לברון בעשור האחרון, היו לו יותר טבעות מלברון, אין לו את הכשרון הגדול של לברון בלזגזג לסופר טים הבאה…

גיא רוזן
02/10/2020 18:12:15

מתי ווסטברוק הוביל קבוצה לסיבוב השני בפלייאוף?
בכל פעם שהוא הקלע המוביל של קבוצתו, הם נכשלו בניסיון לעבור שלב בפלייאוף.
זה נכון לשנים מאז שדוראנט עזב את הת'אנדר,
זה נכון לעונה שדוראנט היה פצוע.
.
החלק בכישרון שיש ללברון, ושחסר לווסטברוק –
יעילות. היכולת לקלוע באחוזים טובים (האחוזים של לברון נהדרים. אבל גם 50% אפקטיבי, זה נתון שהוא בגדר פנטזיה עבור ווסטברוק).
.
חסרה עוד יותר?
היכולת לבחור מתי להפסיק לזרוק (5.6 ניסיונות קליעה מ-3 היו לווסטברוק ב-19'. הוא קלע רק 29% מהן. אאוץ'…)

מנחם לס
02/10/2020 18:44:05

לדעתי המשחק הפעם יהיה צמוד

erez
erez
02/10/2020 19:07:17
הגב ל  מנחם לס

דעתך לפני המשחק הראשון הייתה ניצחון למיאמי במשחק וניצחון למיאמי בסדרה.
אין ולא היה למיאמי שום סיכוי בסדרה הזו, גם עם 100% כשירות.
לייקרס תמיד ימצאו את הדרך לנצח , בכל יום נתון.
לא יילך מה3? יטחנו אותם בפנים.
תמיד יהיה שחקן אחד לפחות מלבד אנטוני ולברון שיהיה אקס פקטור, בין אם בהגנה, בניהול משחק או ביצירת נקודות.
ההגנה שלהם תמיד תעבוד חזק ותתן את הטון.
יש להם יכולת ללחוץ על הדוושה בהגנה מתי שהם רוצים ולכמה זמן שהם רוצים.
להגיד שהרבע האחרון במשחק הראשון זו דוגמא למה שמיאמי יכולה לעשות ללייקרס (קיזוז ההפרש באופן ניכר) זה פשוט מגוחך. הלייקרס הורידו 4 הילוכים במודע וסה בסדר גמור כאשר אתה משחק חצי שלם של משחק בגארבז'.
ברגע שזה נהיה טיפל'ה צמוד, לברון עשה לברון וגמר את המשחק עם 3 חדירות לסל ושלום ולהתראות.
אין למיאמי ולא הייתה להם, שום יכולת להתמודד עם הלייקרס הגנתית.
השילוב של לברון הגאון עם אנטוני המפלצת הוא בלתי עציר נ.ק.ו.ד.ה.
גם מול הקליפרס "האימתניים".
הם קבוצת העידן המודרני המושלמת (להוציא את הסופר טים המופרע והגדול ביותר שהורכב בהיסטוריה – הלוחמים עם דוראנט). אף קבוצה לא יכולה לשחק מולם סמול ובטח שלא לשחק נגדם ביג.
הם מפרקים ויפרקו כל קבוצה שתעמוד מולם.
כנראה והלוואי (קטונתי אבל אני רק יכול לנחש ולקוות) גם בשנה הבאה.
לא עם 4 שחקני על אלא עם שניים בלבד.

erez
erez
02/10/2020 20:57:50
הגב ל  dor bloch

ובדיוק בגלל מה שאתה מתאר הוא היה שחקן על.
תוציאי את גרין מהלוחמים של דוראנט וקליבלנד מנצחת אותם.
הוא היה המנהיג.
הוא היה ההגנה.
הוא היה המנוע של הכל.
הוא היה האפשרות לשחק סמול ולהתעלל ביריבים הגנתית והתקפית.
בלעדיו אין ללוחמים אפילו אליפות אחת.

ולא הבנתי איך נשארו 2.5 שחקני על אחרי שהורדת את גרין. זה יכול רק לומר שעשית מקליי חצי שחקן על?
שלא יכעס עליך קליי, שחקן על שבלעדיו סטף לא שווה כלום.
שחקן של 37 נקודות ברבע.
שחקן של משחקי על
שחקן שתמיד היה שם שצריך לנצח נשחקים חשובים.
שחקן הגנה מהטובים בליגה.
יפה שהורדת קבוצה עם 4 שחקני על ל2.5……..
מתנצל, חולק עליך והמספרים והעובדות איתי ולא איתך.

etayef
etayef
02/10/2020 19:06:50

יכול להיות שכתבת בוקס אנד 1 על דייוס עם לחץ על כל מגרש על לברון כדי לעייף אותו?
למה לא איזורית לוחצת עם יציאה על הקלעים, הגנה על הטבעת והיצמדות לכוכבים תוך עצירה של שחקני משנה, מתפרצות, משחק מעבר וסגירה לריבאונד? יותר עדיף

etayef
etayef
02/10/2020 21:16:07
הגב ל  dor bloch

אי אפשר לעשות בוקס אנד וואן על אחד וללחוץ על השני. בוקס אנד וואן עושים כשרוצים לעצור שחקן אחד, לא שניים.
מי ילחץ על מוביל הכדור? זה שובר את מבנה האיזורית אם מביאים שניים, ואם אתה לוחץ עם אחד, לברון יודע להסתדר.

etayef
etayef
02/10/2020 21:16:52
הגב ל  dor bloch

מפלטם של אוהדים מתוסכלים

דוקטור רזי הופמן
02/10/2020 19:53:50

ילה נרים
נראה איזה שיפוט מכינים לנו היום….
הפתעה? IDTSOOOO

Berch
02/10/2020 19:56:00

בהרגשה זה של מיאמי היום
🙂

וניל טרופי
וניל טרופי
02/10/2020 20:14:55

גוראן היה המצטיין עד כה בפלייאוף והחסרון שלו יורגש גם יורגש. עדיין לא הייתי ממהר להספיד את מיאמי. למרות הם קבוצה ששיחקה השנה יחסית לאט, מיאמי יותר צעירה וחייבת לרוץ ולזרוק שלשות.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/10/2020 20:22:35

מיאמי ב23

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/10/2020 23:48:25

באם בחוץ היום, אז רק 18 למיאמי

אור
אור
02/10/2020 23:48:26

בינתיים יוצאים כל מיני סיפורים מהקליפרס, שבאלמר התעצבן שסימנו את פורטר כ"undraftable" ולקחו את שג"א במקום, שריברס וחבריו לא הקשיבו לאנליסטים בקבוצה שצריך לשחק עם זובאץ' במקום הארל וששני ההפסדים לדאלאס היו יותר גרועים מבחינת ההנהלה מאשר ההדחה מול דנבר

המשגיח
02/10/2020 23:52:37

חבל שבאם בחוץ, אבל אולי עדיף להיט. עדיין אפשר לחזור גם מ 2-0, עם באם.
בלעדיו להמשך, גם 1-1 בסדרה לא יעזור

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/10/2020 23:59:42
הגב ל  המשגיח

מיאמי ב18 היום

ברוך רובין
03/10/2020 0:05:15

אני רואה שהטיפש בחוץ, חבל רציתי שדיוויס ינגב אותו, טוב הוא יצטרך להסתפק שוב בקראודר כמטלית.

רן הנרגן
03/10/2020 0:18:09

פינת ג"ס לשיפוטכם: דרימונד גרין באימון קליעה. האם הקליעה שלו אמינה?
.
https://twitter.com/AhnFireDigital/status/1312131780367925248?s=20

trusttheprocess
trusttheprocess
03/10/2020 0:36:11

טראמפ מובהל לבית חולים צבאי

שמעון וברוך : אין לו כלום , יש לו רופאים הכי טובים בעולם
זה הכל פייק ,
דה שוט בתגובה: אני לא מבין איך טראמפ חולה קורונה אחרי שכולם הסכימו איתו שקורונה זה פייק ניוז

פחחחחחחח

אור
אור
03/10/2020 0:37:48
הגב ל  trusttheprocess

זה שיש לו את מיטב הרופאים לא אומר שהגוף שלו יתמודד בקלות עם הנגיף. גם לג'ונסון היו מיטב הרופאים והוא היה במצב קשה

The Ljos of the Rings
03/10/2020 0:48:50
הגב ל  אור

מצד אחד, נכון.
מצד שני, גישה לטיפול הרפואי הטוב ביותר בוודאות עוזרת.
מצד שלישי, צריך לזכור שמדובר באחד מאלו שמנסים למנוע מרוב האנשים גישה לאותם טיפולים רפואיים טובים.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/10/2020 0:58:49

אני לא בטוח שהמצב שלו טוב
ממתי מנסים על הנשיא תרופה ניסיונית ועוד מפרסמים את זה בתקשורת

The Ljos of the Rings
03/10/2020 1:21:02
הגב ל  trusttheprocess

זה באמת לא נשמע הכי טוב עבורו.
והוא גם לא צייץ יום שלם. אני מניח שזה לא רק בגלל שהוא התחיל לצפות בחדשות פוקס 15 שעות ביום במקום ה-10 היומיות הרגילות.

רועי ויינברג
03/10/2020 0:55:40

דראגיץ' ובאם בחוץ.

The Ljos of the Rings
03/10/2020 0:55:58

דאם.

רותם אלרן
03/10/2020 2:19:16

טקסט קטן שפרסמתי בקבוצת פייסבוק לגבי דבר שיכול להשפיע על מיאמי היום.
.
לקראת המשחק היום, נקודה חשובה ומעניינת שיכולה לבוא לכדי ביטוי, והגיעה במקור ממחשבה שלי על סרטון נהדר של בן טיילור מערוץ היוטיוב Thinking basketball (הסרטון – https://www.youtube.com/watch?v=D5wWHZ_KrWY).
העונה, כפי שטיילור מציג בסרטון, ההיט יצרו לעצמם התקפה דומה למדי להתקפה של גולדן סטייט בשנים האחרונות, עם הרבה תנועה וחיתוכים, כשגם היו להם קלעי שלשות ברמה גבוהה מאוד ולא סתם הם סיימו במקום השני באחוזים משלוש במהלך העונה הסדירה. הרבה מהשלשות התבססו על מהלכי הנדאוף שונים, במיוחד כאלו שעירבו את באם אדביו ודאנקן רובינסון – העונה היו 13 שחקנים ששיחקו לפחות ב-30 משחקים והריצו לפחות שני פוזשנים למשחק בהנדאוף, ורובינסון היה הטוב מביניהם, ובפער עצום, כשהאחוז האפקטיבי שלו היה גבוה ב-17.1% מהבא אחריו, אנדרו וויגינס. גם לא הזיק שאדביו הוא אחד החוסמים הטובים בליגה, והעונה רובינסון קלע 1.1 שלשות למשחק ב-47.8%, כך שניתן לראות שהשילוב בין השניים עובד מצוין.
הלילה, הסיטואציה תהיה הרבה יותר בעייתית, כשהסנטר של מיאמי לא ישחק בשל פציעה שספג במהלך המשחק הקודם, מה שמבטל את אחד המהלכים המוצלחים והיעילים ביותר של מיאמי העונה, אך הם יכולים לנסות זאת בדרכים מעט אחרות – עבורי, אם משווים את הקבוצה של מיאמי השנה לגולדן סטייט של השנים האחרונות ולפני ההתפרקות הגדולה, כפי שאדביו משחק כדריימונד גרין משופר, טיילר הירו בתפקיד סטף קרי (תפקיד בלבד, בלי התייחסות לתרומה ההתקפית כמובן) ודאנקן רובינסון כקליי תומפסון, ג'ימי באטלר יכול להיות הדוראנט, מן הסתם הוא סקורר הרבה פחות טוב, כשדוראנט אחד הטובים בהסטוריה בסקורינג ולבאטלר חולשות בצד זה, אבל עם הפציעה של דראגיץ' ובאם, הוא יצטרך להיות הרבה יותר דומיננטי התקפית, כפי שראינו בתחילתו של המשחק הקודם, ואגרסיביות שלו יכולה לתת להם בונוס אדיר בהתקפה.
בנוסף, מעניין אותי מאוד לראות איך הפליימייקינג של הפורוורד יתבטא היום, ויכול להיות שיהיה אפשר לשחק איתו גם כסקרינר ומוסר בפיק נ' רול ובהנדאופים, כשהוא מסוגל לבצע את המסירה הנכונה מה-short roll או לעלות לזריקת מיד ריינג' כשהוא מרגיש שהיא יכולה להיכנס, וכשחקן פיזי ולא חלש בכלל, להיות החוסם בהנדאוף לרובינסון, לפחות למספר מהלכים, ולראות איך זה יעבוד.
להיט המשחק הוא מאוד חשוב וסופר קריטי, כך שההתאמות הנכונות יכולות לעשות הבדל ענק בהינתן הפציעות של שני שחקני מפתח בקבוצה.

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
03/10/2020 3:03:12

פלייאוף רונדו בדרך לעוד טבעת.
נקווה שהוא יקבל מספיק דקות בכדי להאבק על ה- FMVP!!!!

רועי ויינברג
03/10/2020 3:27:10

טיילר הירו, דאנקן רובינסון, ג'ימי באטלר, ג'יי קראודר ומיירס לנארד פותחים

רועי ויינברג
03/10/2020 3:38:00

הלייקרס ממשיכה עם הווארד

רותם אלרן
03/10/2020 3:40:28

הייתי רוצה לראות את איגואדלה פותח אולי במקום הירו או קראודר, הרכב מאוד חלש הגנתית

רותם אלרן
03/10/2020 3:41:23

מן הסתם קראודר שחקן טוב בהגנה, אבל איגי עדיף לפי מה שראינו מהם במשחקים האחרונים

KingJames23
KingJames23
03/10/2020 3:33:07

Sources: Miami is starting Meyers Leonard and Tyler Herro in place of Bam Adebayo and Goran Dragic in Game 2 of the NBA Finals vs. Lakers.

KingJames23
KingJames23
03/10/2020 3:38:32

הלייקרס עולים עם הגופיות השחורות

NFS
NFS
03/10/2020 3:42:42

מצטער, השיער של ג'יילן רוז לא עובר מסך – נראה בחלקו כמו צביעה עם טוש שחור ובחלקו עבודה של ספר שניקר על מכונת הגילוח.

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
03/10/2020 3:43:42

נקווה לראות את רונדו בממבה מוד היום!!!!

רועי ויינברג
03/10/2020 3:48:00

לוקח זריקות מחוץ לשטף המשחק? מתאים לי כאוהד מיאמי

NFS
NFS
03/10/2020 3:45:41

ערב חלומי ללברון ג'יימס – טראמפ מובהל במסוק לבית חולים צבאי עם קורונה, 2 שחקני חמישיה של מיאמי על הספסל ואסף זמיר התפטר מהממשלה.

KingJames23
KingJames23
03/10/2020 3:50:09
הגב ל  NFS

שכחת את החלק המעניין של היום,הראיון של אהוד ברק אצל אופירה וברקו

רועי ויינברג
03/10/2020 3:48:35

באם ישב על הספסל של מיאמי בתלבושת (חלק מהרוסטר הפעיל) אבל לא צפוי לשחק. ביקש ממיאמי

NFS
NFS
03/10/2020 3:55:12

ככה יוכל לשבת בלי מסיכה

רועי ויינברג
03/10/2020 3:55:21

הסיכוי היחיד של ההיט לנצח הוא השלשות

KingJames23
KingJames23
03/10/2020 3:57:39

ללברון תהיה את האפשרות להיות בפעם הראשונה בקריירה במצב של 2-0 בגמר

דה שוט
03/10/2020 4:01:39

יש למה לצפות?

NFS
NFS
03/10/2020 4:03:09
הגב ל  דה שוט

המירוץ ל-fmvp?

דה שוט
03/10/2020 4:06:28
הגב ל  NFS

+ 1
גם על האות
היום גם אם תרשום עשר פעמים לא יעזור
לא רואה את המשחק הזה נגרר מעבר לרבע השני 🤷‍♂️

NFS
NFS
03/10/2020 4:01:43

אות הפתיחה הכי גרוע בהיסטוריה לסדרת גמר. יותר מדי פוליטיקה אנד שיט.
איפה אותות הפתיחה של פעם של NBC..

רועי ויינברג
03/10/2020 4:05:44
הגב ל  NFS

יותר מדי ארוך. המשחק מתחיל בפועל 15-20 דקות אחרי שריקת הפתיחה. המון צופים, במיוחד כאלה שלא רואים ב-4 בבוקר, פשוט יעבירו

רועי ויינברג
03/10/2020 4:04:59

מיירס לנארד שיחק 9 דקות כל הפלייאוף ופותח בחמישייה. אנחנו המיאמי היט and this is jackass

מנחם לס
03/10/2020 4:06:59

מאיירס ליאונרד יקבל כנראה דקות היום. ראיתי אותו מתאמן בזריקות.

מנחם לס
03/10/2020 4:10:30

מאיירס בחמישייה

רועי ויינברג
03/10/2020 4:11:10

תחושה שרובינסון פחות טוב במשחקים שבהם הוא מחטיא את השלשה הראשונה

מנחם לס
03/10/2020 4:11:56

מיאמי שמירה אישית

מנחם לס
03/10/2020 4:13:44

מאיירס בזריקה הראשונה בפלייאוף הזה – שלשה נקייה.

מנחם לס
03/10/2020 4:14:29

בקשתי ובקשתי את ליאונרד ואולניק. סוף סוף קבלתי אחד

רועי ויינברג
03/10/2020 4:14:59

הווארד מצדיק את האמון של ווגל בחמישייה ופתח מעולה

רועי ויינברג
03/10/2020 4:15:50

פרשנות: הלייקרס הרבה יותר גדולים

דה שוט
03/10/2020 4:16:42

תמ״א תמ״א 🤷‍♂️ גדולים מדי 🤷‍♂️🤷‍♂️

ברוך רובין
03/10/2020 4:17:04

דיוויס והווארד הופכים את הלבנבן שיצא מהפריזר לאונרד לבית שלהם, כל הנקודות של הלייקרס בצבע.
.
חבל שהטיפש (באם) פצוע הוא לא היה משנה את התוצאה הסופית אבל לפחות היה מעניין

D_Wade
D_Wade
03/10/2020 4:17:31

בעיית גובה רצינית. אם ההגנה לא מצליחה להתמודד עם זה אז לפחות שלא ייכנסו למלכודת הצבע בצד השני

מנחם לס
03/10/2020 4:17:53

ספואלסרה צריך את ליאונרד ואוליניק ביחד

ברוך רובין
03/10/2020 4:18:22

מנחם אמרתי לך את מבין בכדורסל כמו שאתה מבין בפולטיקה, לאונרד יצא מהפריזר חוגגים עליו, הוא לא שחקן לגמר, הוא קלע 3 מצד שני כל הנקודות של הלייקרס כמעט בצבע בהגנה 12 נקודות

מנחם לס
03/10/2020 4:19:04

נה הדה שוט הזה מזיין לנו את המוח עם תמ״א תמ״א. מה זה? אתה מדבר בראשי תיבות?

דה שוט
03/10/2020 4:30:41
הגב ל  מנחם לס

זה הקוד של רזי שהמשחק גמור. כולם כאן מכירים את זה. זה אומר שנגמר המשחק. על משקל: ״תם הטקס״ (תמ״א טקס)
אל תתרגז מנחם, זה מכווץ את הכבד 🙂

NFS
NFS
03/10/2020 4:19:04

טוב, זה היה קצר.
למיאמי אין מה לחפש בתוך הצבע – הלייקרס סגרו אותו לגמרי.

מנחם לס
03/10/2020 4:19:58

תגיד לי דה שוט, אתה לא זה שהבטחת לכתוב והכנסתי אותך לצוות לפני איזה שנתיים?

רועי ויינברג
03/10/2020 4:21:05
הגב ל  מנחם לס

לא שזכור לי

דה שוט
03/10/2020 4:28:57
הגב ל  מנחם לס

כתבתי כמה פעמים כן, אבל מבחוץ

רועי ויינברג
03/10/2020 4:20:53

מת להבין איך באם אדביו טיפש. אחד הגבוהים המוסרים הכי טובים ב-NBA. אם הוא היה אירופאי היה מקבל הרבה יותר הערכה על חוכמת המשחק שלו

the spider
the spider
03/10/2020 4:21:15

זה הולך להיות ממש עצוב בלי אדאביו,
נגד מי בדיוק האוורד משחק בצבע? ועוד עם הגבה? אני חושב שזה לא חוקי כבר.

ברוך רובין
03/10/2020 4:22:27

מה ספלורטאה חושב לעצמו שלברון זה סמארט או ווקר? שיורדים עד לטבעת ונותנים לו לקחת ככה זריקת אימון?

רועי ויינברג
03/10/2020 4:23:10

משחק של do or die ובאטלר עם נקודה אחת עד עכשיו? חייב להיות הרבה הרבה יותר פעיל

the spider
the spider
03/10/2020 4:24:20

עדיף למיאמי לשחק עם אוליניק, לא שזה יזיז ללייקרס תביצה אבל לפחות הוא אוהב להרביץ שם בצבע, שיתחיל להרביץ עד עבירה 6 אולי זה יתן קצת דלק למיאמי.

ברוך רובין
03/10/2020 4:25:45

רובינסון צריך לקפוץ על השומר בכל שלושה, האהבל מנסה לעקוף אותם, דרך אגב לא הייתה עבירה עליו הפעם

רועי ויינברג
03/10/2020 4:25:46

למה ווגל משתמש בצ'לנג' שלו בשלב כזה מוקדם במשחק? כנראה גם הוא חושב שזה גמור

ברוך רובין
03/10/2020 4:26:47

ככה צריך, 3 נקודות זה הרבה הוא רוצה לגמור את המשחק מהר, וזה צאלנג בטוח הוא לא קפץ באוויר בזריקה, לא היה מגע

דה שוט
03/10/2020 4:27:30

אני בליג פאס, קצת בדיליי, כותב משהו ורואה שכבר כתבת 😀

KingJames23
KingJames23
03/10/2020 4:27:47

יש פה קייס חזק לטעות שיפוט וזה עניין של 3 נקודות
אני בעד ווגל עושה את זה לאורך כל העונה לא אכפת לו אם זה רבע ראשון או אחרון

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 4:25:54

טוב מיאמי התחילו ליפול בזריקות
אולי זה יעזור

דה שוט
03/10/2020 4:26:32

ווגל עם צ׳אלאנג׳ כשעדיין יש משחק

רועי ויינברג
03/10/2020 4:27:12

קוזמה ממש טוב עד עכשיו (והיה גם במשחק הראשון). מאזן את כל הפלייאוף

the spider
the spider
03/10/2020 4:29:10

זה אחרי שהוא חירבן עליהם כל הפלייאוף אז נזכר לתת משחק טוב.
קוזמה שחקן שלא יכול להיות בצילם של כוכבים זה סתם עושה אותו אפס.

NFS
NFS
03/10/2020 4:27:24

השופטים מרחמים על מיאמי

מנחם לס
03/10/2020 4:28:06

מיאמי צריכים להאיט את המשחק

מומי החציל
03/10/2020 4:28:27

דוקטור
תמ״א 38 זה תוכנית שמוספים לבתים מרפסות וממ״ד
בחורה צדיקה כמו קייט אפטון נריאת כמו מי שעברה תמ״א 38
מסתובבת עם 2 מרפסות שמש
יש גם תמ״א 38 של פינוי בינוי

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 4:35:11

🙂

dror
dror
03/10/2020 4:29:35

מיאמי ב-8, הירו עם 27 נק. בוקר טוב

ברוך רובין
03/10/2020 4:29:47

שריקת אוויר, השופטים רואים במצלמות שאין מגע ומשאירים את השריקה על קנה, השופטים הלילה חייבים לעזור למיאמי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מיאמי שורדים יפה בנסיבות

רועי ויינברג
03/10/2020 4:30:27

הלייקרס הרבה יותר טובים מההפרש הזה

dror
dror
03/10/2020 4:30:33

בכל פעם שאני רואה את הווארד מחייך חלק לא קטן בתוכי מת

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 4:35:15
הגב ל  dror

אחד השחקנים שלא מגיע להם אליפות, אבל כשאתה עם לברון ודיוויס….

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 4:31:51

Y A W N

the spider
the spider
03/10/2020 4:32:05

לא הבנתי למה שחקנים ממשיכים לתת לרונדו 17 מטר ? לא הבינו שב2020 הוא כבר כן קולע תדברים האלה? ממש טיפשות וכסילות של כל השומרים עליו עד עכשיו.

רועי ויינברג
03/10/2020 4:32:32

מרגיש כמו המחצית הראשונה נגד המפלצות מספייס ג'אם

רועי ויינברג
03/10/2020 4:33:17

קנדריק נאן עושה ליי-אפ על לברון בגמר. מי היה מאמין לפני שנתיים

ברוך רובין
03/10/2020 4:33:34

לברון זה אוויר הגנתי, איך גיא אומר שהוא מגן טוב?

דה שוט
03/10/2020 4:40:17

אל תתייחס למשחק הזה ברצינות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

התחזית – בגיל 50 רונדו יקלע 77% משלוש.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 4:37:10

זה יהיה לבד במגרש אימונים אז זה בסדר

ברוך רובין
03/10/2020 4:34:33

מיאמי חייבת לתקוף את לברון בהגנה

רועי ויינברג
03/10/2020 4:35:01

אם הייתם משנים את הגרפיקה של המגרש ואומרים שזה המשחק ה-37 בעונה הסדירה אני לא בטוח שהייתי שם לב. אין אווירה של גמר וזה לא בגלל הבועה

ברוך רובין
03/10/2020 4:35:21

או את קרוסו וקוזמה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 4:36:09

אי אפשר לדבר אפילו על כמה ההגנה של לברון גרועה כרגע כי זה כל כך לא משנה

מומי החציל
03/10/2020 4:36:30

בלייקרס לא פחדים ליפול על הרצפה
עם כל הקוקיות בקבוצה מומי חושש שיש זימה מטורפת בין הווארד לאוליניק

dror
dror
03/10/2020 4:36:48

אוקי…שיתנו טבעת רק לקארוסו ורונדו מצדי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזה מלך קארוסו – ריבאונד התקפה וסחיטת תוקף רצופות. השתלט על המשחק.

ברוך רובין
03/10/2020 4:37:55

יפה שלברון מנסה לחפש את דיוויס ולא לכפות על עצמו זריקות קשות, שמעון מטלית התאוריה שלך מתפוצצת בפנים.

dror
dror
03/10/2020 4:37:57

קוזמה הנעל הוא הווארד מינימי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 4:38:20

לא מצליח להחליט איזה קבוצה עושה חיקוי טוב יותר של הניקס

דה שוט
03/10/2020 4:38:40

קארוסו פשוט מגעיל. כל הזמן מנסה לרמות את השופטים, יש לו כדורסל של חמור ביצות

dror
dror
03/10/2020 4:38:49

משמעת נעליים היום במיאמי כיאה למעמד

רועי ויינברג
03/10/2020 4:39:02

יש למיאמי מזל שזה רק 6. מגיע ללייקרס להוביל ביותר, אבל 2 שלשות והמשחק בשיוויון

ברוך רובין
03/10/2020 4:41:55

איזה שלושות רועדות לילדים הידיים, למזלם של מיאמי זה פלייאוף ללא קהל, אני רק חושב את רובינסון והירו מול הקהל בבוסטון

ברוך רובין
03/10/2020 4:39:46

איזה שופטים אהבלים פשוט לא מפעילים הגיון, 0.6 שניות רבע ראשון עוצרים את המשחק ל7 דקות וצופים בפלופ

דה שוט
03/10/2020 4:43:25

חחח לגמרי קארוסו זה יצור מגעיל כל הזמן נופל ומחכה לשריקות

dror
dror
03/10/2020 4:40:48

ריבאונד ריבאונד ריבאונד

dror
dror
03/10/2020 4:43:21

ברוך להירו יש קרח הוורדים קהל עוין רק מדליק אותו יותר

ברוך רובין
03/10/2020 4:52:53
הגב ל  dror

הוא לא שיחק מול קהל עוין, והוא רוקי לרובה זה משפיע , זה גם הרול פליירס שהידיים רועדות להם, הרבה שוכחים את ההשפעה של קהל, זה לא פליאוף רגיל .
.
נאן השחקן שנראה הכי טוב אצל מיאמי, אני ממליץ גם לשאר שם לעשות טיפול בקורונה, ״ההשפעות״ ארוכות טווח היחידות זה שהוא חזר עם טווח גדול יותר

NFS
NFS
03/10/2020 4:43:48

הראש אומר לך לישון
הלב אומר צודק לך לישון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 4:44:30
הגב ל  NFS

אני צריך ראש ולב מדויקים כאלה

דה שוט
03/10/2020 4:52:47
הגב ל  NFS

😂😂😂
אותי הבטן מחזיקה

רועי ויינברג
03/10/2020 4:44:11

ותוך 80 שניות קפץ מ-6 ל-10

רועי ויינברג
03/10/2020 4:44:47

זה אולי הדבר שהכי מעצבן אותי במשחק הזה: איך מיאמי משחק שני רצוף חוטפים שלשות חופשיות בכזאת קלות? זה על ספולסטרה

מומי החציל
03/10/2020 4:47:37

רועי אתה עושה צחוק?
הלייקרס מניעה כדור פיקס
אין הרבה מה לעשות נגד שלשות חופשיות,אחרת יחטפו דאנק בצבע
aD והווארד עם 8 מ 9 ברבע 1

רועי ויינברג
03/10/2020 4:49:55

שניהם לא על המגרש, למה שלא תשקיע יותר בהגנה על שלשות? הלייקרס מניעה כדור מעולה, נכון, אבל מיאמי יכולה לעשות יותר (וזה מתחיל מלהשאר על השחקן שלך). למה דריק ג'ונס ג'וניור, אחד שחקני ההגנה הכי טובים של מיאמי ואולי מהיחידים שמתאימים לאורך של הלייקרס, לא קיבל דקות?

מנחם לס
03/10/2020 4:45:35

רונדו החרא הזה מתלונן על כל שריקה זו השנה העשירית

dror
dror
03/10/2020 4:46:00

הירו דחוף נאן לא אמור להוביל כדור

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 4:46:09

פאול ברור על אייגי שלא נשרק….

שי אבן צור
03/10/2020 4:48:00

ההגנה של הלייקרס זה משהו!

מנחם לס
03/10/2020 4:48:55

דנקן לא החמיץ ככה כל העונה. לא פשוט להיות רוקי (הוא והירו) פתאום בגמר NBA

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 4:48:59

עכשיו חברון קיבל אנד וואן..
מדוע אייגי לא קיבל אחד כזה שלושה מהלכים קודם? תשאלו את השופטים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסתמן שבסדרה הזו מיאמי מצליחה להחזיק את חצי הרבע הראשון ותו לא. או שהלייקרס מנמנמים בדקות הראשונות כמו ששחר אלוני טען.

דה שוט
03/10/2020 4:50:56

וויי ממש מצ׳עמם… אפילו הקרב על ה-FMTV רדום. היה פעם שופט בישראל רדומסקי

the spider
the spider
03/10/2020 4:51:36

פשוט מזעזע שזה פיינלס שאנחנו אמורים לקבל, כל כך חסר ספורטיביות לא משנה כמה לייקרס טובה או לברון או דייויס, העניין הוא החוזר תחרותיות והבדלי פערים שמעוררים רחמים.
הגמר המסריח ביותר שנאלצנו לצפות בו אין ערך ספורטיבי לגמר הזה.

Smiley
03/10/2020 4:52:08

נראה כמו אימון תחנות מהשלוש של הליקרס. ועוד הם מקבלים הזדמנויות שניות מריבאונד התקפה.
מיאמי נופלים למלכודות של הלייקרס בהגנה שגורמות להם לשחק אחד-על-אחד לזריקות קשות.

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 4:52:10

ריברס לא פוטר? ב2003 הוא פוטר בתחילת העונה.
לפחות תבדוק ברשת לפני

מנחם לס
03/10/2020 4:52:19

יצאה עכשיו הודעה שטראמפ חולה מאד. אפילו אני מקווה שיחלים. הצרה שקורונה משאירה פגיעות ארוכות טווח שמתגלות אחרי כמה חודשים, ביניהן פגיעות ריאה, כליות, ומוח

מנחם לס
03/10/2020 4:53:13

גימי באטלר לא עשה בינתיים שום דבר

D_Wade
D_Wade
03/10/2020 4:54:53

מיאמי צריכה להניע כדור, לסחוט את השעון עד הסוף. כשהם משחקים מהר זה נגמר בזריקות מפגרות מול הגנה מאורגנת של הלייקרס

dror
dror
03/10/2020 4:55:25

מיאמי ב-8

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

I need a hero

מנחם לס
03/10/2020 4:56:22

סוף סוף ג'ימי נעשה יותר אגרסיבי וניכנס לסל

מנחם לס
03/10/2020 4:57:05

ג'ף גנדי משגע אותי. לא סותם לרגע

מומי החציל
03/10/2020 4:57:17

אחריי הרייטינג הבית שימוש של משחק 1 השופטים ישאירו את המשחק הזה צמוד

רועי ויינברג
03/10/2020 4:57:18

במשחק הראשון הלייקרס פגעו בכל זריקה במחצית הראשונה וזרקו קרשים בשני. יכול להיות שכאן יהיה הפוך, אבל דקות טובות של מיאמי

dror
dror
03/10/2020 4:57:27

מיאמי לדעתי דווקא חייבים לרוץ…

עגל
03/10/2020 4:57:50

אופס, אנתוני דיוויס לקח ריבאונד

the spider
the spider
03/10/2020 4:58:33

מנחם לא יודע איך אתה אומר שבאטלר לא עושה כלום, הוא עושה הכל, כמה שטויות אתה מדבר זה לא להאמין.

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 4:59:44
הגב ל  the spider

הוא מעורב כמעט בכל פוזשן של מיאמי

מנחם לס
03/10/2020 5:03:31
הגב ל  the spider

יא חתיכת אישיוט. מהרגע שאמרתי שהוא לא עושה כלום הוא התחיל לשחק

dror
dror
03/10/2020 4:58:58

מנחם השידור של מארק ג'קסון ווואן גנדי זה פיגוע טרור לא פחות.

רועי ויינברג
03/10/2020 4:59:19

דיוויס כל כך מוכשר, עצוב שהתבזבז עד העונה בניו אורלינס

dror
dror
03/10/2020 4:59:31

שרקו צעדים או שדמיינתי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רונדו משאיר את הלייקרס במשחק

מנחם לס
03/10/2020 5:01:12

האזורית של מיאמי אחרי 5 דקות של אישית לא עובדת נגד השלשות של הלייקרס

dror
dror
03/10/2020 5:05:14
הגב ל  מנחם לס

זה בסדר עגל הוא פיצה במאבק הבא על הריבאונד השתטח על הרצפה ממגע של קראודר. לומד בביהס לדרמה של לברון

מומי החציל
03/10/2020 5:02:43

הלייקרס עם 14 מ 17 ל 2
8 מ 25 לדאון טאון
מה הם נהיו יוסטון פתאום?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ככה זה כשאבו זקן מוביל אותך.

ברוך רובין
03/10/2020 5:04:10

הלייקרס הרבה יותר טובה, השלושות אימון האלה בסוף יכנסו, והאמת למיאמי אין הרבה בחירה, זה או שהלייקרס ישחטו אותך בצבע, או שתבחר על השלושות. ה7 הפרש והבדלים ברמה מזכירים לי את ההפרשים הקטנים בשנות ה90 שהיו בלתי מחיקים.

asaf
03/10/2020 5:04:37

מרגיש שמיאמי עושה את המקסימום שלה בערך במצב הקיים וזה עדיין לא כל כך כוחות.

רועי ויינברג
03/10/2020 5:05:04

פאול מעצבן על קוזמה. יכול להפוך את זה לדו ספרתי

מנחם לס
03/10/2020 5:05:16

ישנם כאן כמה דפקטים שאני לא מבין כיצד הם מעיזים לדבר. שואלים איך אני יכול לדבר ככה על באטלרץ יר דבילים, יא טפשים: מהרגע השאמרתי זאת (היו לו 5 נק' בשתי כניסות) הוא התחיל לשחק. קשה להאמין איזה רפי הבנה נמצאים כאן

the spider
the spider
03/10/2020 5:07:25
הגב ל  מנחם לס

מהרגע שאמרת את זה הוא לא חילק 7 אס ולקח 5 ריב תפסיק להחמיר את האמירה הלא נכונה שלך, בסדר אנחנו רגילים לזה.

רועי ויינברג
03/10/2020 5:08:27
הגב ל  the spider

לאורך רוב המשחק באטלר לא זרק (והיה צריך לזרוק יותר). 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים זה טוב, אבל מיאמי הייתה צריכה נקודות והוא התחיל לספק את זה מאמצע הרבע

רועי ויינברג
03/10/2020 5:06:03

משהו בהליכה של באטלר מדאיג

מנחם לס
03/10/2020 5:07:59

הוא נקע את העקב – נקע קל במשחק הקודם

רועי ויינברג
03/10/2020 5:08:48
הגב ל  מנחם לס

נכון. נראה שזה משפיע עליו יותר כשהמשחק מתגבר

dror
dror
03/10/2020 5:06:34

רונדו מעולה

מומי החציל
03/10/2020 5:08:09

מיאמי צריכים להיות מבסוטים שהלייקרס משליכה מדאון טאון
שיא לגמר עם 26 ניסיונות ל 3

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 5:10:06

כל פעם שמיאמי מרימים את הראש הלייקרס ישר בורחים

שי אבן צור
03/10/2020 5:10:51

לא כוחות

רועי ויינברג
03/10/2020 5:11:20

מעניין אם נראה מחצית שנייה תחרותית בסדרה הזאת. לא בטוח בכלל

מנחם לס
03/10/2020 5:11:23

למה שלא ינסה את אוליניק ומאיירס ביחד? מאיירס הוא שחקן שלפחות לא מוותר

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 5:11:31

רונדו הפיינל MVP שלי

שי אבן צור
03/10/2020 5:13:07

+1

מנחם לס
03/10/2020 5:12:25

מיאמי צריכה לעבור לאישית

ברוך רובין
03/10/2020 5:12:26

מתי מחזירים את הרשפה לליגה ב מזפח?

רועי ויינברג
03/10/2020 5:13:27

68 נקודות במחצית כשהם מחטיאים המון שלשות פתוחות…

asaf
03/10/2020 5:14:15

רונדו עושה פירוק והרכבה מהאזורית של מיאמי בניהול המשחק שלו…

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 5:14:27

14 הפרש במחצית וזה עוד כשהלייקרס מחטיאה את השלשות הפנויות

ברוך רובין
03/10/2020 5:14:34

לא יודע איך סילבר הדביל הזה לא ביטל את המערב מזרח השנה, פשוט מדכא שקבוצות כמו מיאמי מגיעות לגמר

Smiley
03/10/2020 5:15:11

14 שמרגיש כמו 30 והלייקרס בכלל בקרוז קונטרול

עגל
03/10/2020 5:16:31

כוח ועוצמה 🙂
לא רואה דרך שמיאמי יקחו את זה כשללייקרס יש גם את דיוויס וגם את לברון ככוח מתחת לסל ומצד שני אפשרות להוציא לשלשות בחוץ. היה להם קשה מאוד גם אם באם היה משחק.
לברון מפנק את דיוויס, העיקר ששמעון מנסה להיאחז בתקווה שיהיה ריב בינהם

Smiley
03/10/2020 5:17:43
הגב ל  עגל

כשלא יודעים להסביר משהו ממשיכים לכתוב את אותו הדבר שוב ושוב כמו תקליט שבור

ברוך רובין
03/10/2020 5:17:57
הגב ל  עגל

לשמעון יש המון קונספירציות נגד לברון.

ברוך רובין
03/10/2020 5:16:51

מנחם אונליק ולאונרד לא יכולים לשחק ביחד הגנתית, בטח לא בסדרה הזאת לא משנה כמה פעמים תחזור על זה, זה לא יהיה נכון, לאונרד בכלל לא ברמה לפה לא נראה לי שהוא יראה פרקט שוב.

מומי החציל
03/10/2020 5:17:05

17 מ 20 ללייקרס מ 2
זה צריך להיות שיא לגמר

גיא רוזן
03/10/2020 5:18:30

2 המסקנות שלי ממחצית אחת:
.
כיף לצפות בפלייאוף רונדו משחק.
.
הלייקרס גדולים על מיאמי (מילולית. בעצם, תרתי משמע)
.
(נקווה שהניחוס יצליח…)

שחר אלוני
03/10/2020 5:18:42

הלייקרס בהילוך 2 וחצי, איבודים, שלשות מוחטאות, עבירות תוקף, פה ושם פספוסים בהגנה
68 נקודות במחצית (33% שלוש, 70% עונשין)
מיאמי נראים סבבה, נהנים מהמעמד
אולי באמת עדיף היה לא לעשות מערב/מזרח, מצד שני זה מערבב קצת את הקלפים

ברוך רובין
03/10/2020 5:21:22

אני חושב שזוהי הייתה החלטה טובה עד הגמר אבל בגמר, כמו שאמרתי כבר חודשיים הרבה מערבבים פה באתר בין תחרותיות לאיכות, המזפח זה פח אשפה אחד גדול.

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 5:20:31

טראמפ בבית החולים. והיה וכלו כל הקיצין, האם פנס יהפוך לנשיא הבא של ארה"ב?
זה טוב מאד בשבילנו, האיש חובב ישראל וברוך כבר בכיס שלו.
מנחם מה אתך? אתה חושב שפנס יכול להיות נשיא טוב?

ברוך רובין
03/10/2020 5:26:06

טראמפ בבית החולים רק לצורך השגחה, אל תדאג לו הוא לא מקבל טיפול רגיל, שבוע יהיה בריא כמו סוס, אני לא בכיס של פנס בכלל שוב יש הרבה דברים שאני לא אוהב אצלו ,החזירות ההתנגדות החריפה לקהילה הגאה ולהפלות. אני מסכים איתו בגישה הביטחונית והתמיכה בישראל

the spider
the spider
03/10/2020 5:21:35

לא יודע מאיפה נפלה עלינו הצרה הזאת לראות קבוצה כמו מיאמי בגמר , מה רצינו? קצת בידור שיהיה יריבות.
צריכים לתת ללייקרס תטבעת כבר הלילה ולמנוע מבוכה.

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 5:22:02

בין אם זה אוליניק או לאונרד, אפשר לראות את ההססנות שלהם בסטים ההתקפיים של מיאמי ואת חוסר ההבנה שלהם בזרימה ההתקפית ובהכנסת כדורים פנימה שאדביו עושה כלכך טוב.
מהצד של קנדריק נאן, זה כמובן לא חוכמת המשחק והכשרון של דרגיץ אבל לפחות הוא מנסה לחדור ומוציא החוצה

dror
dror
03/10/2020 5:22:43

בטח רזי פנס יהיה מעולה כמו שטראמפ מעולה…🙄

ברוך רובין
03/10/2020 5:28:21
הגב ל  dror

טראמפ הרבה יותר טוב מאובמה שלא תטעה לרגע. הן לישראל והן לאמריקה, עדיין לא ענית לי איך זה בסדר לשמאל שאובמה עוקף ומרכז סמכויות , אף אחד לא טוען שחיתות ומוות לדמוקרטיה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 5:35:02

ברוך
תפסיק לקשקש בבקשה, executive order זה לא עקיפת ו/או ריכוז סמכויות, השימוש של אובמה בהן בכלל לא יוצא דופן, ואם הן באמת היו משהו שמפריע לך היית צריך להתלונן על טראמפ הרבה יותר כי הוא בקצב הרבה יותר גבוה מאובמה בשימוש בהן.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_federal_executive_orders

ברוך רובין
03/10/2020 5:36:41

ממזר של סטוקטסון אני לא מתלונן אני רק אומר שצד אחד לא צועק שחיתות ומוות לדמוקרטיה שזה קורה בימין אלא רק בשמאל.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 5:57:14

אתה שוב מקשקש, אף אחד לא אומר את זה על זה.
למה אתה קורא לי ממזר של סטוקטון? איזה כדורים לקחת?

onetwo3
03/10/2020 5:25:51

אני מעריך אתכם חבר'ה. מי שרואה את המשחק הזה (ולא אוהד של הקבוצה שקוראים לה לייקרס) ראוי לציון לשבח.
אני רואה סדרה דוקומנטרית משובחת ומדי כ15-25 דק' בודק תוצאה, לא מופתע, וחוזר להינות מהסדרה של HBO.

רועי ויינברג
03/10/2020 5:29:11
הגב ל  onetwo3

אשמח לשם שלה 🙂

מנחם לס
03/10/2020 5:29:42

ממש עכשיו: קליאן קונוויי, הדוברת של הבית הלבן (הבלונדינית המגעילה הזאת שבעלה דמוקרט, שהודיעה שהיא מתפטרת עוד חודש "להקדיש יותר זמן לילדי") גם היא חולת קורונה

מנחם לס
03/10/2020 5:31:18

AD 9 מ-10

מנחם לס
03/10/2020 5:32:05

רוברטסון קבר את שתי השלשות האחרונות. אם הוא ימשיך אז אולי יקטינו את ההפרש

dror
dror
03/10/2020 5:32:37

בוקר טוב ברוך זה שאינך מבין שטראמפ לא טוב לאף אחד חוץ מעצמו ובכלל לא כשיר להיות נשיא…איפה היית בארבע השנים האחרונות? קשור במרתף חשוך כלשהו? ככל הנראה אין שוק חשמלי חזק דיו להחזיר אותך למציאות…

ברוך רובין
03/10/2020 5:35:21
הגב ל  dror

שוב אתה מתחמק במקום לענות לשאלה לעניין? או ששחיתות ומוות לדמוקרטיה זה רק שהימין נבחר? טראמפ הרבה יותר טוב כלכלית וביטחונית ממש שאובמה היה הן לישראל והן לארהב.

dror
dror
03/10/2020 5:39:41

לא מתחמק אתה מנסה לעשות whataboutism להכשיר את השחיתות חוסר הכשירות ופירוק המוסדות השלטוניים שטראמפ עושה. מה הן הסיבות שלך? לא יודע. טראמפ מפרק ומחריב את אמריקה ואתה מדבר איתי על אובאמה….לא רציני ברוך…

ברוך רובין
03/10/2020 5:44:22
הגב ל  dror

חחחחחח כרגיל אין תשובה אני לא מכשיר את זה , אבל טראמפ כמו אובמה השתמש באותם טריקים, רק שצד אחד מבין שזוהי דמוקרטיה כשהכוח לא אצלו, וצד שני צועק דיקטטורה ומוות לדמוקרטיה כשזה הפוך.

dror
dror
03/10/2020 6:00:28

נכון אובאמה בדיוק כמו טראמפ. גם הוא השתמש בכספי תקציב הבטחון לסחוט ממנהיג אוקראינה "הוכחות" שלא קיימות על הבן של המתמודד מולו…הפקיר את הכורדים לנפשם…הסית נגד הרפובליקאים בטענה שהם חלאות מסוכנות…הבטיח לבנות חומה מפגרת מכספי המקסיקאים…קיבל עזרה מהרוסים בבחירות…וקרא לסין להתערב גם…פישל בענק במגיפה עולמית (ולא השאיר פרוטוקול חירום והתעלם ממנו מסיבות פוליטיות), ניסה לגזול משלושים מיליון אמריקאים ביטוח בריאות מינימלי בעת מגיפה…כמו טראמפ גם אצל אובאמה רבים מהעובדים שלו בכלא בגללו…ניסה לחבל בבחירות תקינות והכריז שלא בהכרח יקבל את הכרעת העם…הסית נגד התקשורת…הונה קרנות צדקה שפתח…לא קרא תדריכים בטחוניים…הטריד מינית נשים…מנע תקציבים בשעת משבר על בסיס השתייכות פוליטית…צייץ מאה פעם ביום…אמר שניאו נאצים הם fine people…בקיצור הם בול אותו דבר….🙄גם אתה מבין שזה חרטא אתה שבוי בפרופוגנדה מבישה מסיתה אכזרית ומטורפת של נשיא פסיכופת בושה לאמריקה אנאלפבית אכזרי

מנחם לס
03/10/2020 5:32:50

AD זה חצי הלייקרס. הילד המכוער הפך גבר. מה יש לומר.

ברוך רובין
03/10/2020 5:32:55

דה שוט התאוריות שלך נופלות כמו מגדל קלפים, דיוויס עם 9 מ10 מהשדה נעליים זרחניות ותספורת של יצא מהכלא. קראודר הנגר עם 5-6 מהשרה גם נעליים זרחניות ותספורת של הביץ של דיוויס בכלא .

דה שוט
03/10/2020 6:38:08

זה לא משחק כדורסל ברוך. מה אתה ילד?

רועי ויינברג
03/10/2020 5:33:12

דיוויס מאשין גאן

ברוך רובין
03/10/2020 5:33:49

מה שאני אומר למנקה שלי מאיירה, לנגב לנגב לנגב

מנחם לס
03/10/2020 5:34:12

פאול התקפי של לברון!!!!!!!!!!!!!!!!11

D_Wade
D_Wade
03/10/2020 5:35:49

הלייקרס הם מפלצת עם יותר מדי ראשים מול הגרסה הנוכחית של מיאמי. הרגת אחד? כל הכבוד. יש עוד 5-6

the spider
the spider
03/10/2020 5:35:58

יש סיכוי שיתנו mvp לדייויס? או שלא רוצים לברון יבכה

מומי החציל
03/10/2020 5:37:04

88! אחוז לליקרס מ 2
WDF ???
22 מ 25

ג'ט לג
ג'ט לג
03/10/2020 5:38:09

זה מדהים כמה מה שהלייקרס הרכיבו גדול על הליגה. יש מצב שרק הגרסה של גולדן סטייט עם דוראנט יכלה לעשות משהו מולם.
אני לא בטוח שקוואי גורג והחברים היו עושים כאן משהו יותר ממה שהאחרות עשו וגם עליהם הצביעו כמועמדים בכירים (אגב לואיס וויליאמס "השחקן השישי של כל הזמנים" שיתן מבט ברונדו ויראה מה זה שחקן שישי).
מעניין איך הקבוצות בליגה הולכות להגיב לצמד הזה בעונה הבאה כי נכון לעכשיו אני לא רואה קבוצה שעוצרת אותם

גיא רוזן
03/10/2020 5:38:16

התאוריה שקרסה,
זו התאוריה של "המאבק על ה-FMVP".
.
הלייקרס מחפשים פעם אחר פעם לתת את הכדור לדייויס. הוא החליט בפלייאוף הזה להתחפש לדוראנט, והם הולכים עליו שוב ושוב.
זו קבוצה, זה לא מאבק אגו.
.
(נכון לרגע זה, דייויס ייקח את ה-FMVP, וזה יעשה רק טוב למורשת שלו, ושל לברון)

רועי ויינברג
03/10/2020 5:39:46
הגב ל  גיא רוזן

לא יודע אם דיוויס כרגע לוקח. אחד עם 19-5-6 ובדרך לטריפל דאבל נוסף, דיוויס קולע יותר אבל עושה פחות מבחינת ריב' ואס'. ההבדל בהגנה אולי יתן לו, אבל אף אחד מהם לא באמת משתלט על משחקים כרגע, בעיקר כי הם לא צריכים

גיא רוזן
03/10/2020 5:44:55

דייויס מכונה התקפית ברמה הגבוהה ביותר. מה שהוא עושה עד כה ב-2 משחקים, זו תצוגת תכלית של יכולת חסרת תקדים ל-PF מסוגו.
(כאליו לקחו את נוביצקי ואת דנקן והפכו אותם לשחקן אחד)

ברוך רובין
03/10/2020 5:46:24

דיוויס בשני רמות מעל לברון. גם היום גם משחק קודם

שי אבן צור
03/10/2020 5:40:17

למה אני עדיין ער???

מומי החציל
03/10/2020 5:40:26

גרין ו KCP בית שימוש היום

רועי ויינברג
03/10/2020 5:44:23

איזה סדרה מבאסת

ברוך רובין
03/10/2020 5:44:42

דיוויס מפלצת

מומי החציל
03/10/2020 5:45:15

AD אוסף את הזבל הלילה !!!!!
איזה משחק שלו
זה העתיד של הלייקרס!

דה שוט
03/10/2020 5:46:37

אנתוני מנגב מה זה זה?

מנחם לס
03/10/2020 5:46:39

מזמן, מזמן לא ראיתי משחק פורוורד/סנטר כמו של AD. העובדה שלמיאמי אין הגנה לא מפריעה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דייויס החטיא!!!

מנחם לס
03/10/2020 5:47:49

עם באם ודראג'יץ היה יותר טוב. אולי לא מספיק אבל יותר טוב

Smiley
03/10/2020 5:48:10

דיוויס פשוט משחק מעל השחקנם של ההיט

IDO
IDO
03/10/2020 5:48:19

השאלה היחידה שפתוחה מי ה fmvp

עגל
03/10/2020 5:48:35

מיאמי צריכה לתת לאוליניק לעשות את הדבר שהוא הכי טוב בו – לפרוק לדיוויס את הכתף.
זה הסיכוי שלה.
בעסה שעד שמגיעה קבוצה כזאת נחמדה וסימפטית לגמר היא מתמודדת גם עם פציעות.

מנחם לס
03/10/2020 5:53:09

שיעברו כבר לאישית!!!!!

דה שוט
03/10/2020 5:53:32

ג׳יימס לא מסר לדייוויס ברבע הזה. רק אומר

גיא רוזן
03/10/2020 5:56:37
הגב ל  דה שוט

BS
תתבונן שוב ברצף הקלעות של AD בתחילת הרבע. התקפה מתוכננת שהלייקרס מריצים כל השנה. לברון בטופ אוף דה קי לאחד הקלעים שממשיך במסירה פנימה להיי פוסט ל-AD. סל אחרי סל. כנ"ל השלשה מהפינה.

גיא רוזן
03/10/2020 5:58:17
הגב ל  דה שוט

וכמובן יש את הפואנטה ששכחת לציין,
שברבע השלישי לברון נח, וכאשר הוא חוזר, דייויס נח. כמו בכל משחקי הלייקרס העונה.

רועי ויינברג
03/10/2020 5:53:44

לברון יכול להגיע גם כאן ל-30

רפי
03/10/2020 5:54:55

הגמר הכי חד צדדי שאני זוכר
מרגיש כמו לייקרס שאקובי נגד הנטס של קיד לפני 20 שנה

מנחם לס
03/10/2020 5:54:56

עכשיו תראו את לברון בוכה לשופטים.

מומי החציל
03/10/2020 5:56:03

מומי אמר שיגמר חד ספרתי

מנחם לס
03/10/2020 5:57:06

לא מאמין מה שרונדו עושה. 3 מ-4 מה-3???

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוליניק סוגר על הלייקרס. נוסו על נפשותיכם!

עגל
03/10/2020 5:57:23

אוליניק מנגב.
הלייקרס ישנים בהגנה.
אפרופו מאבקי אגו ו- fmvp, אני די בטוח שאם לברון היה רוצה הוא יכול לקלוע מול מיאמי הפצועה 35 נק’ למשחק גם בגילו המופלג.
אם קובי היה במצבו זה מה שהוא היה עושה, לא משנה האחוזים
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

צלף היסטורי מבוסטון:
אאוט – ריי אלן
אין – רג'ון רונדו

דה שוט
03/10/2020 5:58:43

דייוויס כועס – לברון ייבש אותו

ברוך רובין
03/10/2020 6:01:47
הגב ל  דה שוט

דה שוט התחלנו עם סיפורי המעשיות, לברון מפנק את דיוויס, להגיד שהוא לא מוסר לו זה לא להסתכל/ להבין על התקפת הלייקרס ואיך היא עובדת מתחילת השנה.

גיא רוזן
03/10/2020 6:04:16
הגב ל  דה שוט

זו הוראה מגבוה של סטיב קר האנטישמי. וזה בגלל הנעליים של AD. מגיע לו!

ברוך רובין
03/10/2020 6:11:04
הגב ל  גיא רוזן

מה פתאום זה בגלל התספורת!!

מנחם לס
03/10/2020 5:59:16

מישהו (גיא??אמר "התקפות מתוכננות של הלייקרס כמו כל השנה"??? כן? מתי שמרו עליהם אשכרה אזורית? נגד אזורית מוסרים בפרימטר חכה לריבאונדים. אני חושב שגיא כתב זאת.וזורקים לשלוש ו-AD מכ

גיא רוזן
03/10/2020 6:02:56
הגב ל  מנחם לס

מנחם, לפעמים צריך פשוט לצפות במשחק.
כן,
למצוא את דייויס באותה נק' ממנה הוא קולע כל ה-ש-נ-ה את אותה קליעת מיד ריינג', זה משהו שהלייקרס מחפשים לעשות בהתקפה.

מנחם לס
03/10/2020 6:00:37

כל מה שהלייקרס עושים זה למסור בחוץ נגד אזורית ותמיד יהיה אחד חופשי לזרוק ב-2-2-1. אין כאן כל שיטה ולא בטיח

D_Wade
D_Wade
03/10/2020 6:01:46

מיני קאמבק יפה אבל חיסרון הגובה לא כל כך משאיר פתח לתקווה

מנחם לס
03/10/2020 6:02:04

גיא, כל חצי שעה מודיעים על עוד אחד מהבית הלבן שאכל אותה עם הקורונה. אף אחד שם לא לןבש מסיכות פנים. וכמובן שהקורונה היא "FRAUD"…

trusttheprocess
trusttheprocess
03/10/2020 6:05:07
הגב ל  מנחם לס

אם כל כך קשה להם ביידן יכול להתחיל לעבוד מעכשיו

dror
dror
03/10/2020 6:03:35

ברוך עניתי לך למעלה…

ברוך רובין
03/10/2020 6:12:54
הגב ל  dror

כתבת הרבה גברים לא נכונים אני אענה לך בטור הבא על זה .

רועי ויינברג
03/10/2020 6:05:27

יש ללברון סעיף בחוזה של שלשה ארוכה ולא הכרחית כל משחק?

עגל
03/10/2020 6:12:26

חחח
אולי זאת המלחמה מול ’יוויד על הפמב

מנחם לס
03/10/2020 6:08:10

שמיאמי יעברו כבר לאישית!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
03/10/2020 6:09:04

שיבקשו וידיאו! ראיתם מה לברון עשה?

מנחם לס
03/10/2020 6:10:26

השופטים פוחדים מקמבק של מיאמי, ומצתחילים בעבודתם להבטיח נצחון ללייקרס

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 6:10:37

ראיתם תאגרוף שלברון שם לאייגי? וגם קיבל 2 מהקו, הוד מלכותו…

דה שוט
03/10/2020 6:11:09

איך איך גרין מקבל שקל? כזה נגר – לברון הורג את דייוויס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 6:11:31

גרין הולך על רצף אישי של 0 מ27 משלוש

מומי החציל
03/10/2020 6:12:13

דני גרין ו KCP
2 מ 17 מדאון טאון משאירים את מיאמי במשחק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 6:13:53

למען ההגינות זה הכושר קליעה הרגיל להם

רועי ויינברג
03/10/2020 6:15:17

מיאמי יכלה להוריד, החטיאה כמה מצבים ממש טובים

מנחם לס
03/10/2020 6:15:33

נאן חוסם את AD??????????????…

מנחם לס
03/10/2020 6:15:58

נאן חצי מטר נמוך מ-AD

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 6:18:11
הגב ל  מנחם לס

30 ס"מ

דה שוט
03/10/2020 6:18:00

היה 19:30 לדייוויס עכשיו 29:30

מנחם לס
03/10/2020 6:18:21

מוריס מכה את אוליניק ללא הפסק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 6:19:21
הגב ל  מנחם לס

מוריס מכה את כולם ללא הפסקה אבל אולניק גם אז אין הרבה מה להתלונן

trusttheprocess
trusttheprocess
03/10/2020 6:19:30
הגב ל  מנחם לס

זה בגלל שמגיע לו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ריצת 4-2 של הלייקרס בשבע הדקות האחרונות.

רועי ויינברג
03/10/2020 6:20:29

רוברט לבנדובסקי מבאיירן פעם הבקיע חמישייה ב-9 דקות. קצב לא רחוק בענף אחר

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 6:22:03

הנה רונדו חוזר ותמ"א

דה שוט
03/10/2020 6:22:22

דייויס הלי נקודות מאז 4:35 ברבע השלישי. גוד ג׳וב לברון

ברוך רובין
03/10/2020 6:23:18
הגב ל  דה שוט

רגע לברון לא מסר הרבע לדיוויס שנחסם בידי נאן, דה שוט אתה כל פעם מנסה לכפות את הדמיון על המציאות.

גיא רוזן
03/10/2020 6:25:50

לברון מסר לדייויס מתחת לסל, אבל מה שהמצלמה לא רואה זה שרגע לפני הוא העביר בקשיש לנאן עם הוראות איך לחסום את דייויס. חלאה.
בכל בגלל סטיב קר האנטישמי!

Smiley
03/10/2020 6:24:49

ההיט הצליחו לעצור את הלייקר איזה 10 דקות, הבעיה שהם לא מצליחים לשים סל גם עם החיים שלהם תלויים בזה

מנחם לס
03/10/2020 6:24:58

THOG, מתי המאמר ייכנס???

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 6:27:18
הגב ל  מנחם לס

????
איזה מאמר?

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 6:31:58

אחשילו, איפה? איפה התאום שילך?

asaf
03/10/2020 6:25:02

מיאמי פספסה את הצ'אנס שלה …בחצי הראשון של הרבע הזה הלייקרס עם איזה 10 החטאות ברצף ומיאמי פשוט לא לקחו.

sroni741
sroni741
03/10/2020 6:25:33

עושה הרבה דברים במקביל , אבל משהו אחד אני לא ראוה, לחץ של מיאמי על מובילי הכדור של הלייקרס, הכל מתנהל לו על מי מנוחות פשוט כיף… בסדר פצועים חסרים והכל אבל קצת בלגאן משהו,..

ברוך רובין
03/10/2020 6:27:40
הגב ל  sroni741

אתה לא יכול לעשות גם לחץ על מובילי כדור גם להגן אזורית גם להגן על הצבע וגם על ה3 אתה חייב לוותר על משהו, לחץ מול משחק המעבר של הלייקרס זה טעות

sroni741
sroni741
03/10/2020 6:36:32

משחק שלם בלי לנסות קצת ללחוץ לשנות משהו, כמה מקובעים יכולים להיות. משחק כמעט שלם עם ההגנה האיזורית הזו שפשוט היום שני שחקנים זרקו בלוקים במקום לקלוע באחוז נורמלי.
משחק כל כך לא תחרותי, פיינלס שאין טעם לראות בכלל, יש שם קבוצה שלא מאמינה ולא נותנת את הכל.

ברוך רובין
03/10/2020 6:38:20
הגב ל  sroni741

הזה לא שהיא לא נותנת הכל פשוט לא אותה רמה

מנחם לס
03/10/2020 6:26:19

עכשיו לתת לרוברטסון עוד צ'אנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה לקאפלה אדביו הכוסית? כבר ברח מהמפגש עם דיוויס? 😂😂😂 משחק 1 הספיק לו להיות מטלית? הוא בשנת חוזה או משהו שלא יקרה מונטרזל?
מי fmvp אני רואה צמוד הקרב 😂😂

Cooks
Cooks
03/10/2020 6:28:00

נראה כמו הרבע עם אחוזי השדה הכי נמוכים שאי פעם נרשמו בסדרת גמר

מנחם לס
03/10/2020 6:28:14

או, שמעון הגיע להרוס לנו את כל הכיף

דה שוט
03/10/2020 6:28:35

30:31

Smiley
03/10/2020 6:28:41

3 דקות לסוף, 11 ללייקרס וכל זה שהם הלכו לקו 17 פעמים מול ה-32 (שקלעו 30!) של מיאמי… לא דיברו מספיק על "הפרשים באפור"?

רועי ויינברג
03/10/2020 6:29:26
הגב ל  Smiley

אתם כבר יודעים למה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/10/2020 6:30:57
הגב ל  Smiley

מה יש ללייקרס להתלונן על זריקות עונשין כשההיט נותנים להם זריקות חופשיות כל הערב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

מי צריך פרשים 😂😂😂😂 זה כמו שאצטרך פרשים נגד הילד בן 5 שלי. הם כבר עזרו עיפה שצריך מול דנבר.
היט זה מליגה ב מזרח איזה פרשים. להיפך הם צריכים את הפרשים שמנסים לעשות סידרה שיהיה בשביל סילבר 😂😂😂

רועי ויינברג
03/10/2020 6:28:44

לברון משחק כפאוור פורוורד בדקות האלה. הרבה יותר קרוב לסל

מנחם לס
03/10/2020 6:29:10

תוציא כבר את איגודלה ותכניס את קראודר או את רוברטסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מה עם המזרח כמו המערב 😂😂😂

דה שוט
03/10/2020 6:29:36

31:32

מנחם לס
03/10/2020 6:30:35

ספואטרה מרובע כמו כל האמריקאים. אסביר בסיכום על המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

מנחם מנ עם המזרח? 😂😂😂😂😂

דה שוט
03/10/2020 6:31:01

32:33

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

צמוד רצח

רועי ויינברג
03/10/2020 6:31:13

33-9-9. מכונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

15 מ20 נראה לי יותר אפקטיבי 😂😂😂😂

רועי ויינברג
03/10/2020 6:33:54

15 מ-20 ו-32 נקודות יותר אפקטיבי, אבל קשה להיות אפקטיבי כשהכדור לא ביד שלך. זה ההבדל – דיוויס בעיקר מוציא לפועל, לברון עושה הרבה מעבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרבה מעבר 😂😂😂 מה הפערים גם בהגנה?
דיוויס קולע יותר קוטף יותר חוסם יותר מגן הרבה יותר. אמרו איפשהו מול דנבר סהוא מוביל את הלייקרס ב9 קטגוריות בפלייאוף הזה….
לברון ניפח את הסטט ב2 המשחקים בגארבג בסופי משחק שהכל כבר היה גמור😂😂
אין ספק שהרבה יותר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזו מסירה יפה של קארוסו לרונדו.

dror
dror
03/10/2020 6:33:35

שמעון מיאמי לי באם ודראגיץ מה אתה רוצה מהם…

ברוך רובין
03/10/2020 6:35:56
הגב ל  dror

גם משחק ראשון איתם רוסקו, זה לא אותה רמה, ליגה ב מזפח, מול המערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  dror

באם זה המגבת שדיוויס בא איתה למשחק לנגב זיעה.
זה גם לא כוחות איתם. המזרח זה בדיחה מה שמדגיש את הכשלון של יאניס יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה מנחפח סטט בכל הכוח 😂😂😂 עדיין דיוויס עם 32 14 מ15 מ20מהשדה 😂😂😂
משחק 3 לברון כבר יושיב אותו על הספסל בחליפה
מנחם נו לאונרד ואוליניק עצרו את דיוויס? 😂😂😂😂

D_Wade
D_Wade
03/10/2020 6:35:53

מלחמה יפה, אבל קשה לנצח כשהיריבה לוקחת כמעט כל ריבאונד התקפה. זה פחות או יותר גמור אבל היו דברים מעולם. מקווה שאדבאיו ודראגיץ' יחזרו למשחק 3

עגל
03/10/2020 6:35:54

בוקר טוב שמעון

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 6:38:15
הגב ל  עגל

השוחט שחט
הצדיק צודק
ונקמת ילד קטן לא ברא השחמטן

דה שוט
03/10/2020 6:35:56

תסתכלו טוב אחרי הסל האחרון של אוליניק דייוויס מבקש את הכדור. פעמיים! לברון ניצח בקרב צמוד, חסר מפיגור דו סיפרתי

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 6:37:06
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אכן אבל דיוויס מוביל. במבחן טנש דיוויס 75 אחוז מהשדה מול 56 זה פער מטורף.
אחרי 2 משחקים היתרון של דיוויס ברור אבל הפער לא עצום לכן לה ברום יהיה fmvp.
עכשיו הוא צריך ל ושיב את דיוויס לגיים 3 או להביא את מספר 25 שיעלה לו את הסטט ויוריד לדיוויס בשריקות אוויר ל ושיב אותו על הספסל

IDO
IDO
03/10/2020 6:35:56

נצחון במינימום מאמץ.

D_Wade
D_Wade
03/10/2020 6:40:31
הגב ל  IDO

אתה יודע שלברון ודיוויס שיחקו 40 דקות, כן?

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 6:36:23

דייויס יורד לא מרוצה, הבבונל'פלפה בא נותן לו צפחה בראשמאחוריים, לא נורא זמנך יגיע.
צדיק ראית את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ. חכה עכשיו בערוצי ידגישו את משחק המלך לנרטיב 😂😂😂 חזר מפיגור דו ספרתי 🤣

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 6:42:17

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גיא רוזן
03/10/2020 6:42:47

אני לא יודע מה יותר מגוחך –
ההכרזות של שמעון מבלי שצפה כלל במשחק,
או תאוריות הקונספירציה של דה שוט
(ההיי ליי של המשחק. דה שוט: " – דייויס כועס. לברון מייבש אותו. נכתב כאשר דייויס על הספסל בדקות המנוחה שהוא מקבל בכל משחק, בדיוק באותו הזמן).

דה שוט
03/10/2020 6:45:55
הגב ל  גיא רוזן

אתה וברוך היום עם אחוזים של קיי סי פי וגרין מהשדה – נגריה זה חנות של לילי כריות לידכם – תחזור לסוף השלישי – לברון מעביר את כל ההתקפות הרחק מדיוויס. דיוויס בא לחסום לו 5 שניות לסוף הרבע – הוא מוסר לקארוסו שיעשה אופנס. אתה עיוור גיא, לגמרי

גיא רוזן
03/10/2020 6:49:23
הגב ל  דה שוט

האמת?
אני אתך.
לפחות תאוריות הקונספירציה המוזרות על קר, או לברון/דייויס, הן מהזן הלא מזיק. תמשיך, בבקשה.

דה שוט
03/10/2020 6:47:05
הגב ל  גיא רוזן

לך ל-20 שניות האחרונות, אוליניק קלע, דיוויס ביקש את הכדור – פעמיים! הוא אשכרה רצה לקלוע עוד סל. גם ברוך עיוור, שמעון – שב"ר בצרות, ברוך איבד את זה, מסתכל לי על נעליים במשחק קדם עונה

דה שוט
03/10/2020 6:43:55

רק תרנגול עיוור לא רואה את הסיקול הממוקד. לברון חזר שתיים וחצי דקות לסוף הרביעי, דיוויס עם 30 נק', לברון העביר את כל ההתקפות רחוק ממנו, דיוויס קיבל ממנו 2 מסירות עד סוף המשחק, ועוד מסירה ממישהו אחר. ייבוש הביצות. לברון עבר מ-19 ל-33 נקודות בזמן הזה.
תרנגול עיוור רואה הרבה יותר טוב מברוך וגיא
לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

😂😂😂 בדיוק מצמצם משחק 2 בגארבג ומפעיל את כתבי החצר

גיא רוזן
03/10/2020 6:46:29
הגב ל  דה שוט

די, נו. אתה מביך את עצמך (למעט מול חברי ה-ללל ושמעון. מהם אתה מקבל "חחחח").

דה שוט
03/10/2020 6:48:05
הגב ל  גיא רוזן

שתי מסירות מלברון לדיוויס ב-15 דקות האחרונות. מהזיכרון. לך תבדוק – ואז תגיד לי כמה אני מביך את עצמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

הוא ראה בבוקס יותר😂

גיא רוזן
03/10/2020 6:54:16

בוקר טוב, שמעון. עכשיו קמים?
איך אתה כותב על משחק שלא ראית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

גיא באמת המשקפיים נפלו או שאתה עם אחרי הבירות?

דה שוט
03/10/2020 6:50:49

מקלן 18

גיא רוזן
03/10/2020 6:52:50
הגב ל  דה שוט

יש דברים ששותים רק פעם בשבוע, ובמסורה. יקר מדי.
.
אבל גם אחרי בקבוק כזה, אני פחות עיוור (אני לפחות רושם על מה שאני רואה. לא מגיע עם מסרים מהבית)

דה שוט
03/10/2020 7:12:22
הגב ל  גיא רוזן

+1

דוקטור רזי הופמן
03/10/2020 7:17:46
הגב ל  דה שוט

גם אני רוצה מהרעל הזה.
מקאלן אדום אחלה תרופה.

גיא רוזן
03/10/2020 6:51:06

שמעון,
אפילו היי לייט משהמשחק לא ראית. על לעזאזל אתה מדבר?
יש לך מושג כמה מהסלים של דייויס הגיעו מאסיסטים של לברון?
.
(ברור שלא. בשביל זה צריך באמת לצפות במשחק כדורסל)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

ברור שיגיעו מאס של לברון הרי המלך צריך להעמיד סטט של טריפל דאבל לא? שיהיה מה למכור לזכייה. מספיק אס אבל לא יותר מידי שלא יהיה פער בנק.
ב2 המשחקים סהמשחק היה גמור והפער מטורף.לטובת דיוויס הוא כיכב בגארבג לבקרת נזקים

גיא רוזן
03/10/2020 6:57:15

שוב, כותב תגובות מבלי לראות את המשחק. לא ברור.
.
אם היית צופה, היית מגלה שברבע השלישי, עת דייויס השתלט על המשחק, כל הלייקרס שיחקו עבורו. 4 סלים רצופים שלו, כאשר לברון מרכז, וכל הכדורים מגיעים עליו.
0 אסיסטים נרשמו ללברון ברצף, אבל יש לו חלק לא קטן באותן התקפות.
.
הנרטיב שלכם ילדותי. לפחות דה שוט צפה במשחק.

דה שוט
03/10/2020 7:00:03

שמעון אל תפול בפח הזה – שני אסיסטים מהרכז לברון – בדוק ורשום – גיא מעיף פה איירובלים כמו גרין וקיי סי פי ביחד.

דה שוט
03/10/2020 7:00:19

שניהם ברבע הראשון

ברוך רובין
03/10/2020 7:01:35

ומה הוקי אסיסטים היה לו? נו אתה מצחיק הם מריצים אותו מהלך כל השנה, אבל לברון מייבש אותו בגלל התספורת.

Smiley
03/10/2020 7:03:04

גיא, שלא יודעים להסביר משהו נאחזים בתיאוריה כזו או אחרת וחוזרים עליה כמו תקליט שבור

דה שוט
03/10/2020 6:58:35
הגב ל  גיא רוזן

2
🙂

ברוך רובין
03/10/2020 6:50:43
הגב ל  גיא רוזן

דה שוט שתהיה בריא אני שוב אמליץ לך תפסיק עם החומרים, הלייקרס מריצה אותה התקפה שלברון בטופ אוף דה קחי מוסר לפרימטר שמוסרים לדיוויס בהיי פוסט. אני בכלל לא מדבר על חלוקת הדקות ברבע ה3 אלא רק על המהלכים ועל הזריקות שהלייקרס מחפשים לתת לדיוויס כל השנה.
.
שמעון תצפה במשחק יהיה לך על מה לדבר

דה שוט
03/10/2020 6:53:11

ברוך, אם אני בהנהלה של שב"ר אני מושיב אותך במשחק 3
קודם כל מסתכל לי על נעליים – זה בכלל לא היה משחק כדורסל מה שהיה כאן היום,
אחר כך קופץ ממסירה אחת של לברון לדיוויס – תסתכל טוב – לקח את כל ההתקפות הרחק ממנו – תראה את שפת הגוף של דיוויס, עצבני מאוד.
אם אתה ממשיך ככה – עוד יעשו עליך טרייד לטנש

ברוך רובין
03/10/2020 6:56:41
הגב ל  דה שוט

איזה שפת גוף של עצבני? נהיית פסיכולוג בדולר? לברון חיפש את דיוויס כל המשחק, ההתקפות שהלייקרס מריצים לדיוויס זה לא לברון מייבש את דיוויס זה אותן התקפי
שרצות כל השנה.
.
שמעון ואתה השנה כמו גורג ווסטברוק לא באמת עוברים סיבוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אף פעם לא עובר סיבוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך ראיתי 5 דק אחרונות הספיק לי. בשבילך אראה גם את יתר. חבל שקאפלה לא שיחק היה מחסל את דיוויס 😂😂

ברוך רובין
03/10/2020 6:57:52

חחחחח חבל שבאם הטיפש לא שיחק רציתי שדיוויס ינגב אותו אבל כמו שאמרתי גם קראודר כמגבת זה בסדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב מנחם כתב שלאונרד יכול לעצור אותו והוא לא דיבר על קאווי 😂😂😂 ראיתי 9 דק קיבל 😂

ברוך רובין
03/10/2020 7:02:05

מנחם מבין בכדורסל כמו שהוא מבין בפולטיקה, עדיך שיתרכז בעזים.

דה שוט
03/10/2020 7:01:11

תראה מאמצע השלישי – אז דיוויס עושה 30 נק'
לברון מביא לו ייבוש של רבע וחצי – מזיז ממנו את כל ההתקפות – דיוויס מסיים עם 32

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מה דהיה במשחק ה1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

עכשיו בשביל להפוך את הנרטיב המלך צריך את שומר הראש שלו מס 25 שישרוק לדיוויס 3 עבירות ברבע ה1 במשחק הבא ויושיב אותו על הספסל ויתן למלך לעשות את העבודה ולעשות פרצופים מפחידים למצלמה

דה שוט
03/10/2020 6:50:01

שמעון הפסדת א כל המתח – לברון חזר מדו ספרתי, היה 19:30 לדייוויס באמצע השלישי, נגמר 32:33 ללברון. עכשיו גיא יספר לנו סיפורים
חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אצפה בזה להנאתי עכשיו

ברוך רובין
03/10/2020 6:52:27
הגב ל  דה שוט

דה שוט אמרת נעליים תסרוקות עכשיו אתה מוסיף את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט הבירה מתקרבת לא? לפחות 6 משחקים 😂😂😂

גיא רוזן
03/10/2020 6:58:27

לזכותו של דה צריך לציין שהוא לא מפחד להתערב. להבדיל…

ברוך רובין
03/10/2020 7:00:28
הגב ל  גיא רוזן

גיא לצערי הצמד חמד הזה הופך אותך לדון קישוט, את נלחם בתחנות רוח, הנרטיב הוכן הרבה לפני.

דה שוט
03/10/2020 7:02:22

דווקא פה אני לא מתלהב – בלי דראגיץ' ובאם זה לא פייר