פינת האורח: יומן האליפות של שיקגו בולס / נדב מלובני

מסר ממנחם:

בינתיים יש לנו שני יומנים קבועים של שני אנשי צוות, אפלטון עם יומן האליפות של הניקס, ואלעד רבין עם יומן האליפות של הניקס. החלטתי לפתוח "פינת אליפות של אורח" בה כל גולש יכול לבחור קבוצה שהוא אוהד, ולכתוב עליה "יומן אליפות" מדי פעם. יש לנו ברוך השם 16 משבצות בדף, מקום מספיק למאמרים מסוג זה. המעוניינים יכולים לשלוח לי יומן ראשון על קבוצה ניבחרת ל-SEFERSHELI@HOTMAIL.COM. ניתן לעשות זאת בקובץ וורד או באימייל. בקשה אחת: מי שמתחיל – נשאר עם הקבוצה עד הסוף, לטוב או לרע. כתיבת היומן תיערך פעם בשבועיים או שלושה. אין לי זמן לעריכה, ואני אכניס את הפוסט כמו שהוא, אבל אם הוא פוסט שהמורה שלי קווינט היה נותן לו ציון בדקדוק של "בלתי מספיק זו מחמאה", אני זורק אותו לפח. אז נדב מלובני הוא האורח הראשון, וגולשים אחרים מוזמנים!

 

******************

 

יומן האליפות של שיקגו בולס: "האם המשיח חזר?"

פוסט אורח של נדב מלובני

להיות אוהד של הבולס היא הרגשה פשוטה יחסית לשאר הקבוצות כי יש לך את האופציה להגיד שהשחקן הגדול ביותר ששיחק את המשחק היה בקבוצתך, ותוכל להסתמך (ולקוות) שיום יבוא, והשחקן הגדול הבא ירצה לשחק בשיקאגו בגלל ההוא שהעריץ וניסה להיות כמוהו. 

לפני כמה שנים דריק רוז היה המשיח החדש. אבל בעונה הקודמת פציעה שגרמה לו לשבות לעונה שלמה גרמה לאכזבה עצומה. השנה הוא חזר במשחקי ההכנה במלוא הכוח, אבל מהר מאד הסתבר לו שבליגה האופרה שונה לחלוטין, וכתוצאה מכך הוא מנסה לכפות 'ולהכריח' את המשחק יותר מידי, ויש כאלה שכבר אומרים שהוא פשוט לא אותו שחקן.

כמובן שבתור אוהד חייבים להגן עליו ולהגיד שכבר במשחק הקרוב תראו איזה רוז יחזור! רק תחכו ותראו ! אבל עמוק עמוק בפנים אתה מקווה שאתה גם צודק. אתה לא יכול להריץ בראשך את התרחיש ההזוי שרוז לא יחזור לרמת הMVP  שלו ,וכל התקוות שהאליפות תנחת בשיקאגו יהפכו לאשליה.

ובזמן שהקבוצה שלך מתחילה ב3 הפסדים ו0 ניצחונות, ורוז לא חוזר לרמה שלו, אתה מתחיל לאבד טיפה מהבטחון ומהאופטימיות שלך.

למרות כל זאת, 'קבוצתי' היא קבוצה לוחמת המרכבת משחקנים שלא מפחדים משום דבר, בתוספת חזרתו של רוז שתראו שבקרוב תגרום לכולם לשקשק מפחד , לא נותרת ברירה אלא להגיד:

"שיקאגו הולכת על כל הקופה!" 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. יש מאמן מצויין ויש סגל לוחם שראינו מה הוא יכול לעשות בשנה שעברה בלי רוז. לא צריך להתייאש כ"כ מהר. הם יתנו פייט עד הסוף ואני חושב שאחרי שעוברים סיבוב ראשון בפלייאוף אז כבר הכל יכול לקרות. ומה שבטוח שיקגו לא מפחדים מאף אחד.

  2. עונה ארוכה עוד לפנינו והבולס ישתפרו. גם רוז.
    אבל גם היריבות – הפייסרס, אולי הנטס יתחברו להם, ומיאמי תעביר הילוך בשלב מסוים. קל זה לא יהיה.
    אבל בשביל לראות את רוז עולה לזריקה – בשביל לראות אותו סתם עולה למגרש לחימום לפני משחק – שווה הכל.
    זו לא תהיה עונת 60 נצחונות אבל הבולס הם הפייבוריטים שלי !

  3. אליפות או לא, הפוסט קצר כמו רשימת הקלעים של הבולס, תאריכו קצת [גם אפלטון]
    בכל מקרה תודה!
    והלוואי שמדריד תפסיד היום

    1. לאט לאט ניכנס לעניינים והפוסטים יהיו ארוכים יותר. אני עוד מתלבט אם לכתוב על הפן המקצועי של הקבוצה, או על הצבע שמסביב.

  4. אנשים לא מבינים שהקבוצה היתה כ"כ לוחמנית שנה שעברה דווקא (!) בגלל היעדר רוז.

    הקבוצה הנוכחית פחות חזקה משנה שעברה למרות שרוז עולה בהרבה על כל שחקן בשיקגו או כמעט בכל קבוצה אחרת.

    לכן לא ניתן להצמיד בצורה מלאכותית את היכולת של רוז לקבוצה שהכרנו קודם משום שבמודע או לא במודע הריכוז ותחושת הדחיפות של כל שחקן יורדת ולמעש הם מחכים למשיח רוז שיגאל אותם.
    סוג של לופ שמזין את עצמו.

    אז כן, רוז ימצא את הדרך לשחק יותר טוב אבל האמת היא שהוא לא ממש סומך על החברים שלו שיוכלו לעשות משהו, והחברים שלו מודעים לכך שכל הצלחה תירשם על רוז.

    הספסל של הקבוצה הזו פשוט עלוב והחוסר אונים של פקסון לעשות משהו ב 3 שנים האחרונות גובל בפשע.

    הלייקרס יזכו באליפות לפני שיקגו אני מוכן להתערב.

    1. קצת סבלנות, כל מה שאמרת נכון, אבל לדעתי רוז ישתפר עם הזמן, והקבוצה תלמד לשחק מסביבו. אבל גם אני אשמח שהלייקרס יקחו אליפות…

    2. אלה ניתוחים פסיכולוגיים בלבד.
      החולשה שלהם היא קלעי שלוש, ובינתיים דאנליבי לא נראה כמו המושיע. בפרט כאשר יש קבוצות עם 2, 3 ו-4 איומים משלוש, ולשיקגו 1 או 2 ביום נתון. ביון טוב נתון.
      כשמדברים על רוז כמנהיג, הכוונה אינה דמות אב או משהו, אלא שחקן שייקח את הכדור לסל בשניות האחרונות. הניתוחים הפסיכולוגיים צריכים להסתיים שם.

      1. מה יש להסביר מקצועית? הקבוצה הזו משותקת התקפית . חוץ מרוז אף אחד לא מסוגל ליצור לעצמו מצבי קליעה. הקבוצה הזו די מיצתה את עצמה. שלא לדבר על הספסל …

  5. ההימור של דקסטר מזכיר את ההבטחה של דן גילברט על האליפות של קליבלנד לפני לברון.
    בכל מקרה, איך שיקגו יעברו את מיאמי כשההיט חונקים את רוז בפלייאוף בכזאת קלות?

    1. לבולס אין שום גמישות בתקרת שכר ולולא דנג מסיים חוזה. נוכחנו לדעת שאין יצירתיות בבק אופיס בשיקגו. הלייקרס נקיים שנה הבאה כמעט לחלוטין ולא רואים ממטר. הם יבנו קבוצה מוכנה יותר לאליפות . אם זה יקרה או לא כבר נדע בהמשך אבל בטוח ששיקגו לא הולכים לשום מקום בטח כאשר ההיי לייט של הקיץ שלהם היה להביא את מייק דאנלבי במקום בלינלי ונייט רובינסון .. הם פספסו את הרכבת .

    2. הוצאת לי את המילים מהפה,או יותר נכון מהמקלדת,
      זה בדיוק מה שאני חושב,נראה לי שאנשים שוכחים מהפליאוף האחרון שרוז שיחק לפני הפציעה,מיאמי הרגו אותו,וגם במשחק הראשון העונה זה היה בדיוק ככה לכן לדעתי גם אם רוז יחזור לכושר של MVP הסיכוי של שיקגו לאליפות יהיה רק במידה ואחת הקבוצות תעשה לה טובה(וגם לי) ויעיפו את מיאמי,אחרת כל מפגש מול מיאמי ייגמר בשברון לב שרוז ולאוהדי הבולס

  6. דקסטר אומר דברים נכונים, גם לגבי הגמישות של הלליקרס לעומת הבולס וגם לגבי התלות ברוז. מצד שני רוז הוא סופרסטאר צעיר בשנתו החמישית בלבד בליגה – עוד יש בו הרבה שעוד לא ראינו. הוא והמאמן שלו ימצאו את הדרך להילחם בשמירה החונקת של מיאמי עליו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט