חם מהתנור: כל קבוצות ליגת העל בכדורסל (למעט מכבי) הצטרפו לליגה הבלקנית ודוק ריברס מאמן פילדלפיה

בעקבות השבתת המשחקים והאימונים בספורט הישראלי, למעט הקבוצות שמשתתפות במפעלים אירופיים, חיפשה מנהלת הליגה בכדורסל פתרון שיאפשר לעקוף את ההחלטה ולקיים אימונים ומשחקים. לאחר מחשבות על בועה באילת או בבולגריה נוצר קשר עם הנהלת הליגה הבלקנית והוחלט לצרף את כל קבוצות ליגת העל, למעט מכבי שמשחקת ביורוליג, לליגה הבלקנית.

הקבוצות הישראליות ישובצו בנפרד במסגרת הליגה הבלקנית, כך שהמשחקים בישראל ישוחקו בשיטה של ארבעה בתים, עם שלוש קבוצות ישחקו בכל בית. כל קבוצה תשחק אחת נגד השנייה בבית ובחוץ, מה שיתן לכל אחת לפחות ארבעה משחקים מובטחים. מכל בית תעלה קבוצה אחת לשלב הבא, וארבע הקבוצות ישחקו בשיטה שעדיין לא נקבעה על הכרטיס לשלב הבא. מאותו שלב שתי קבוצות יעלו לשני בתים חדשים בהצטרפות הקבוצות הבלקניות, כשבכל בית יהיו שלוש קבוצותף מה שאומר שבסך הכל יהיו שש קבוצות בשלב המתקדם. מהבתים הללו יעלו שתי קבוצות לפיינל פור, שככל הנראה ייערך בישראל.

הפועל גלבוע/גליל השתתפה בעבר בליגה הבלקנית וזכתה בו פעמיים רצוף בעונות 2012-3 והפסידה בגמר בעונה העוקבת, כך שבהחלט אפשר לצפות להצלחות ישראליות גם נגד היריבות הבלקניות.

*

לאחר משא ומתן זריז (במיוחד בהתחשב בכך שסיים את תפקידו בקליפרס לפני 3 ימים) דוק ריברס סיכם להתמנות לתפקיד המאמן של פילדלפיה 76'. ריברס זכה במאמן השנה של 2000, באליפות ב-2008 והגיע לפלייאוף ב-15 מ-21 עונות כמאמן ראשי. ריברס והסיקסרס החלו שיחות בשלב מוקדם לאחר הפיטורים של הראשון וסיכמו על חוזה ל-5 שנים.

העונה עם הקליפרס הוא הוביל את הקבוצה ל-49 ניצחונות מ-72 משחקים והפסד 4:3 בסיבוב השני במערב. ריברס המאמן היחיד בהיסטורית ה-NBA שאיבד יותר מפעם אחת יתרון של 3:1 בפלייאוף, כשזה קרה לו 3 פעמים, ופילדלפיה תהיה קבוצתו הרביעית כמאמן אחרי אורלנדו, בוסטון והקליפרס.

*

בצל מינויו של ריברס נשאר מייק ד'אנטוני, המועמד המוביל לתפקיד עד לחתימה של דוק. ד'אנטוני הוזכר בעבר כמועמד לאינדיאנה שמחפשת מאמן ראשי, ויכול להיות שאיוש המשרה בפילדלפיה מקרב אותו לפייסרס.

*

כוכב מיאמי, גוראן דראגיץ', סובל מקרע בעקב כף הרגל השמאלית (torn plantar fascia, "הרקמה החיתולית הכפית") ויעבור הערכה מחדש, כשהוא בספק להמשך הסדרה. דראגיץ' קלע 19.9 נקודות למשחק בפלייאוף, נתון שיא בקריירה. הוא נפצע ברגלו במהלך המחצית הראשונה ולא חזר למשחק.

פציעות מהסוג ממנה סובל דראגיץ' דורשות בד"כ בין חודש וחצי לחודשיים עד להחלמה מלאה, כך שקיים סיכוי גבוה שהוא לא יחזור לגמר. למרות זאת, הוא מסוגל לשים משקל על הרגל ולא פסל חזרה – עדיין לא ברור אם ימשיך לשחק בסדרה.

באם אדביו, אול-סטאר ושחקן חשוב אחר של מיאמי, נפצע במשחק ולא חזר. ההיט דיווחו שהוא סובל ממתיחה בכתף והוא מתכנן לשחק במשחק השני בסדרה, כשבדיקת הרנטגן בכתף יצאה שלילית. מיאמי הפסידה את המשחק הראשון בגמר האן.בי.איי נגד הלייקרס.

עדכון: דו"ח הפציעות של מיאמי לקראת המשחק השני הגדיר את אדביו ודראגיץ' כ-Dobutful, בספק.

*

במסיבת עיתונאים לפני פתיחת סדרת הגמר אדם סילבר העריך שעונת 2020/21 תפתח בינואר. סילבר הוסיף שהוא מאמין כי אוהדים יוכלו להכנס למשחקים בעזרת בדיקות קורונה שמבטיחות תשובה מהירה. הוא אמר שהוא מקווה שלא יחזרו ל"בועה" נוספת, אבל שמדובר באפשרות שהליגה שוקלת.

*

לאחר שסיים את עבודתו כמאמן הראשי של הקליפרס, דוק ריברס דיבר עם ניו אורלינס ופילדלפיה בקשר למשרות האימון הראשי הפתוחות ב-2 הקבוצות. 6 מועדונים שונים, כרגע, מחפשים מאמן ראשי חדש (ניו אורלינס, פילדלפיה, יוסטון, אוקלהומה סיטי, הקליפרס ואינדיאנה).

*

מארק גאסול, שחקן חופשי הקיץ, צפוי לחתום בברצלונה ובכך לסיים קריירת NBA של 12 עונות. גאסול, שחקן ההגנה של העונה ב-2013 ואלוף NBA עם הראפטורס ב-2019, קלע העונה 7.5 נקודות עם 6.3 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים במשחק, כשהוא פותח ב-43 משחקים עבור האלופה היוצאת.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 105 תגובות

  1. מבאס לגמרי.
    גם אם אני בעד הלייקרס אתה לא רוצה לראות אף שחקן נפצע במיוחד במעמד כזה ביאס לי תתחת במיוחד שזה שחקנים שנתנו פלייאוף מופלא וחבל שהוא יגמר ככה

    זה מתחיל להראות שפציעות (גם אם לא של שחקני מפתח)זה חלק בלתי נפרד מהגמר בסדרות טיפלה אינטנסיביות
    שנה שעברה עם קליי
    לפני שנתיים ושלוש לא היה באמת משו אבל לא היה באמת תחרות ככה שרק פציעה לגולדן אולי הייתה משפיעה
    לפני 3 בוגוט נפצע וזה פתח תסדרה(לא ההרחקה של גרין)
    לפני כן קיירי
    אין לי מושג מה זה אומר🤔

  2. אי אפשר לדמיין מה עובר עכשיו על גוראן המסכן. פעם ראשונה בגמר בקריירה ארוכה ומפוארת, והוא גומר את הסדרה במחצית הראשונה של המשחק הראשון. אני במקומו הייתי שואל נפשי למות.
    וכן גם באסה לחובבי הכדורסל שיקבלו סדרה הרבה פחות שקולה ממה שקיוו.

  3. מבאס לאללה, זה יכול להיגמר בסוויפ.
    .
    כמה שהתרגלנו, יהיה יותר מגניב עם קהל.
    .
    תשואות למרק גאסול על קריירה אדירה בליגה שכללה גם אליפות מתוקה ומפתיעה. אינשאללה שנה הבאה אליפות ליוטה וקונלי, חבל שטוני אלן וזיבו כבר פרשו ולא יזכו, איזו ממפיס אדירה זו הייתה.

  4. אחלה קריירה למארק גאסול. בשיאו היה הסנטר הכי טוב בליגה ובוודאי הסנטר ההגנתי הכי טוב בליגה.
    גרם לי להרבה תסכול בתור אוהד הספארס.

    לגבי דראגיץ' – אם אני מיאמי הייתי יותר מוטרד מפציעה של באטלר ואדביו, אבל נראה ששניהם ישחקו.
    הבעיה של מיאמי בראש ובראשונה היתה בהגנה: ההצבה של קראודר על דייויס וההגנה על השלשות. שני אלו לא קשורים לדראגיץ'.

    1. לא חושב שהשאלה הקריטית בפילדלפיה זה המאמן – אני חושב שבכל מקרה עדיף להם ריברס על דאנטוני. השאלה הקריטית היא איך מעגלים את המרובע? אמביד – סימנס – הרפורד – האריס לא יכולים להוות בסיס לקבוצה שרצה לאליפות. יש שם מספיק כשרון להיות בצמרת – ריברס מומחה בהשכנת אווירה טובה בקרב שחקניו – אבל אין איזון ואופי שנדרשים לאליפות.

  5. טוב, מצטער אבל החתמה מעולה.
    לא יודע אם מבחינת כדורסל, אלא מהבחינה שסוף סוף אולי נזכה לראות סדרה – Doc vs. Nurse.

  6. פוטר לפני פחות משבוע וכבר מצא קבוצה…….

    גם עם מאמן התקפי כמו ד'אנתוני לא ראיתי איך היה בורא התקפה מקבוצה נטולת קלעים,
    אז אין מה לדבר על ריברס שבמקרה הטוב יתן להם דחיפה על השכם ונאומי מוטיבציה

  7. כמו שאמרתי שבוע שעבר והיום זה מתפרסם ברנד רצה את טיי לו, בעלי הקבוצה רצו את דאנטוני וזה היה מאד קרוב להיסגר עם דאנטוני אבל אז פתאום ריברס פוטר/התפטר קראו לזה איך שאתם רוצים והוא נהיה מין מועמד פשרה .
    ריברס רצה שליטה בפרונט אופיס וברנד לא הסכים , לבסוף הם הסכימו שיהיו חילופי אנשים בעמדות מרכזיות בפרונט אופיס(מה שעמד לקרות בכל מקרה) .
    אני הייתי נגד כל המועמדים האלה, במיוחד נגד דאנטוני .
    אני משער שזה הרע במיעוטו למרות שלהגיע לפלייאוף, אנדראצ'יבינג ולהפסיד לקבוצה פחות כשרונית אפשר לעשות גם עם ברט בראון

  8. Ross 🏀
    @LegionHoopsRoss
    One team, I’m told – is the Houston Rockets.
    .
    Ross 🏀
    @LegionHoopsRoss
    If the Pacers would consider trading Myles Turner, there are a “handful” of teams — “over 10” who would get in line as a trade partner, per league source.
    .
    https://www.thedreamshake.com/2020/9/30/21494782/rumor-houston-rockets-interested-in-pacers-myles-turner-indiana-pacers-if-trade-becomes-available

    1. In an article by Jared Weiss of The Athletic, it was reported that Pacers stars Victor Oladipo and Myles Turner may be looking to move on from Indiana. According to LegionHoops, if Turner does become available, Houston would be among “over 10” teams that are interested in acquiring him.

      1. ברור שיוסטון תרוץ לקבל את טרנר- הוא סנטר שקולע מבחוץ. זה פותר להם את בעיית הריבאונד והגובה מול הדיוויסים והיוקיצ'ים של הליגה מבלי לפגוע בריווח (למרות שהגנתית הוא לא מי יודע מה – מיאמי די חגגו עליו).
        אבל ליוסטון אין בחירות ושחקנים לתת חוץ מ טאקר/גורדון/קובינגטון וזה לא נראה לי משהו שיעניין את הפייסרס

  9. לדעתי ריברס זאת אופצייה טובה יותר מדאנטוני או מלו, רק צריך שברנד יסדר לו צוות עוזרי מאמן איכותי מאחוריו.
    הבעיה של פילי לפעמים הרבה יותר מנטלית בגלל חוסר הסדר שם, וריברס בקבוצותיו הצליח לארגן את הכוכבים והשחקנים סביבם ליחידה אחת.

    1. סתם אגדות, בפועל בכל הקבוצות שלו שאני זוכר (בוסטון ואילך) היו בעיות וחוסר כימיה של אותם כוכבים במוקדם או במאוחר. לא אומר שזו רק אשמתו אבל הוא גם לא איזה מוטיבטור או לוחש לכוכבים, פשוט מאמן בינוני

      1. הבעיות תמיד מתחילות בחוסר ההצלחה או שהתוצאות לא מתאימות לציפיות. וזה מה שהיה לו בבוסטון ובקליפרס לקראת סופי התקופות שלו שם. אבל תסתכל על החומר האנושי שהיה לו, חברה עם אגו לא קל והוא (לפחות בהתחלה) הפך אותם לקבוצות מאוד טובות.

            1. אז מה בצעם התפקיד של ריברס?

        1. המרמור בקליפרס של השנה התחיל עוד לפני חוסר ההצלחות. כבר כשפול ג'ורג' וקוואי הגיעו היו דיבורים על חוסר שביעות רצון מהיחס המשתנה.

    1. כן מה יש לבלוף הזה ללכת לקומביין? הוא יהיה אחת מהבחירות הראשונות גם ככה (פלופ), בסוף הוא לא אתלט בלי קליעה ובלי אחד על אחד, מזל שלו שיש לו יח״צ.

  10. פילי צריכים מהפכה, דאנטוני היה מתאים להם, לפחות איתו היה סיכוי לשינוי משמעותי
    ריברס ישאיר את רוב הסגל, שלא מתאים לשחק אחד עם השני, מקסימום יטריד את הורפורד.
    הי עדיף מאמן שיוצר שלם גדול מסך חלקיו

      1. כן צריך להחליף את שניהם והאמת בעיקר את הבעלים כדי שמשהו טוב יצא שם, אמרתי שהם התקרבו לקמרון לפני שנתיים ופגעו בו שינה שעברה, השנה זה רק לחפש ניצולים.
        הטעות הכי גדולה של פילי שהם החליפו איש חזון כמו הינקי, באידיוטים כמו קולנגלאו וברנד, והתעקשות על בראון ( שקראת להשארה שלו קול ההגיון…)

          1. הינקי היה איש של חזון, הוא ידע למצוא מציאות בזבל , ידע לשעות טריידים והדבר החשוב ביותר הבין פוטנציאל על קביעות מחשבתית והבין את החשיבות של בחירות דראפט (למרות פטיש מוגזם לבחירות סיבוב שני). הוא זה שהביא להם את כל הנכסים שאיפשרו להם טריידים , הוא הביא להם את הכוכבים.
            התהליך היה אמור להיות 5- 6 שנים והמטמטים זרקו אותו אחרי 3. הבעיה של הינקי הייתה שהוא לא דיבר ולא הסביר את עצמו לתקשורת, אני ממליץ לקרוא את המכתב שהוא כתב.

            אתה כנראה לא זוכר את הקבוצה שהוא קיבל אחרי הטרייד הנורא על ביינום, אני אתן לך כמה מהשמות שעיתרו את הקבוצה באותה תקופה , ספנסר הוז תדיאוס יאנג , ו״הכוכב״ גרו הולידיי, זו היה המיקום הגרוע ביותר להגיע אליו בNBA.

            1. צודק הינקי היה גאון. בושה שפיטרו אותו

            2. איך הבחור עקץ עם ספנסר הוואז, סופר דופר נגר.

            3. אילו מציאות הינקי מצא בערמת הסלבדג'? שואל בלי ציניות

            4. אני גם ממליץ לקרוא את המכתב שלו אבל כנראה מסיבות שונות לחלוטין

      2. אם אתה מביא את דאנטוני זו הסכמה מראש של המנג'ר למהפכה בסגל, כי עוברים לסמול בול
        אם אתה מביא את ריברס, לא צפויה מהפכה, המנג'ר לא מדבר על כך וריברס לא מביא שיטה שדורשת זאת

  11. אני גם רוצה לדעת מי הסוכן של דוק ריברס שמצליח לדחוף את האהבל הזה לקבוצות למרות אין ספור כשלונות

  12. דוק עדיף על טיי לו דאנטוני ובראון אז מתוך הפחים קיבלנו את הפח הכי טוב.
    לומר שפילי יעשו איתו משהו מעבר ל3 השנים האחרונות בפלייאוף? נייט. אותו חרא. לצערי גם לא יהיה טריידים אני משער לעונה זו.
    אותו חרא יהיה מקומות 1 4 כנראה במזרח והדחה סיבוב 2

  13. מעולה עכשיו תהיה לו הזדמנות לעוף עם פילי בחצי גמר המזרח אחרי שיוביל 3-1 על בוסטון.
    חבל יכלו להביא את אטקינסון

      1. יש הרבה מאמנים כמו אטקינסון בעיקר בקולג' שדוחפים וטוחנים לשחקנים את הראש ולשיטת האימון הזאת יש תאריך תפוגה

    1. זה העניין. למתבונן מהצד זה נראה טוב, אבל כל עוד לא יוצאים סיפורים מחדרי ההלבשה, אי אפשר לדעת.
      בסופו של דבר, למתבונן מהצד היה נראה שדוראנט וקיירי כנראה לא חשבו שהוא מתאים להם… למשימת האליפות שלהם… וכד'.
      .
      אטקינסון עשה דברים יפים בברוקלין, אפילו יפים מאוד. היה מצופה ממנו למצוא קבוצה מהר, בטח בהיצע שיש, אבל משום מה אף אחת לא שכרה את שירותיו.

      1. בול מה שהאשך אומר
        סמיילי להסתמך על החלטות של 2 חבר'ה כמו קיירי ודורנט? לא הצעד הכי מחושב בעולם. זה שאטינקסון "נשרף" כמו דיוויד בלאט, אומר לא מעט על יכולת קבלת ההחלטות של חלקמן המנהלים שם, ופחות על יכולות האימון של אטינקסון בלאט או מאמנים נוספים.

        1. ספציפית שניים שבדיוק עכשיו דיברו יחד בפודקאסט ואמרו את הדברים הבאים:
          Kyrie Irving speaks on the coaching situation: "I don't really see us having a "head" coach. KD could be a head coach, I could be a head coach (some days)."

          KD adds: "Jacque Vaughn could be a head coach could do it one day. It's a collaborative effort."
          https://twitter.com/alec_sturm/status/1311707180907855872

          1. עד סוף העונה וקיירי גם כופר ברעיון שהכדור בכלל צריך להיכנס בטבעת על מנת שהקבוצה תקבל נקודות.

        2. לדעת להסתדר עם כוכבים זה חלק מיכולות אימון והתכונה החשובה ביותר.
          אתה יכול להיות גאון כדורסל טקטי והכל אבל אם הכוכב והשחקנים לא מקשיבים לך זה לא שווה כלום כי שלב הביצוע לא יהיה זהה לתיאוריה.
          חיץ מזה יש קליקות של מאמנים למשחקי הכסאות רובם חברי התאגיד בדכ.
          בזכות ברוך ראיתי את הסלים עכשיו של לברון מאותו גמר 2013 וגם מ2016 ושם ספציפית ראיתי מתי הוענק אות הלשון החומה למארק גקסון חחח הלשון שלו נכנסה ככ עמוק שהיא יצאה לשיקצה מהגרון שלו

  14. ריברס:
    .
    מצד אחד, לא הייתי ממנה אותו לתפקיד, מצד שני אפשר לומר שמצא מין את מינו, ובבלגן של פילי גם אחרים לא היו מצליחים.
    .
    הדבר היחיד שאני כן יכול להגיד ברמה גבוהה של וודאות הוא שאני לגמרי לא מבין למה להחתים אותו, או כל מאמן חדש אחר, לחמש שנים. לדעתי הדיפולט למאמן חדש צריך להיות לשנתיים, גג שלוש, ואחר כך, אם רואים שהכל עובד כמו שצריך, אפשר להאריך בהארכות ארוכות. זה נראה כמו ניסיון חסר תוחלת ליצר תחושה של טווח ארוך בסיטואציה שבה עדיין אי אפשר לעשות זאת.

    1. בפילי יש פלונטר בסגל, כדי לפתור אותו צריך טריידים. במינימום זה טרייד על הורפורד, ואז או אמביד או סימונס, להחליט על מי הולכים, כי הם לא מתאימים לשחק יחד

  15. הבנתי שפילי רצו להביא את הארדן תמורת אמביד… השיקול של להביא את דאנטוני היה כי נראה שהארדן אוהב לשחק איתו. אני רואה גם כמה קווי דמיון בין ווסטברוק לסימונס (לא בקטע טוב) אז זה יכל להפוך ל"רוקטס טייק 2" מהר מאוד.
    בטח יהיו שינויים בסגל, אם לא – מעניין את מי דוק ריברס יהפוך לשחקן השישי…

    1. מאיפה הבנת את זה?
      מי בפילי אמר את זה?
      יש לך הוכחה אחת לזה?
      כל.מה ששמענו מפילי זה שאמביד וסימונס נשארים והחתמה של ריברס רק מחזקת את זה

      1. וואו מירי רגב, קח את התרופות שלך לפני שאתה קופץ.
        לגבי הארדן ודאנטוני – היו כתבות אמריקאיות. הכל ספקולציה וגם כשזה יוצא מהקבוצה זה תמיד גישושים.
        אין לי מושג את מי פילדלפיה יישלחו בסוף ולאן… מדברים הרבה זמן על הפרדת כוחות בין סימונס ואמביד וגם אם הם חברים עכשיו יש סיכוי שאם תבוא הצעה טובה מישהו מהם יילך.

            1. אחי, רון ארטסט הרבה יותר גרוע ממירי רגב. למרות שאני לגמרי יכול לדמיין אותה קופצת ליציעים בכנסת ודופקת בוקס למישהו שמשקיף. אולי אפילו נוגסת ממנו את הראש בביס אחד.
              .
              גלן רייס ג'וניור?

            2. אין לי בעיה עם גלן רייס ג'וניור, סגרנו.
              .
              אבל שים לב שאתה ממשיך להעליב שלא לצורך – אתה מכיר את רון ארטסט? דיברת איתו פעם? להגיד עליו שהוא גרוע ממירי רגב זה, שוב, לא הוגן ואוברקיל
              ;-))))

            3. גם לא דיברתי עם מירי רגב. למרות שראיתי אותה פעם אחת בכנסת.
              יצא לי לפטפט ען זהבה גלאון והיא גברת נחמדה אבל אשתי כמעט עשתה לה מירי רגב.
              *
              איפה מדרגים את לטרל ספריוול? חייבים גם ג"ס בדיון.

            4. שיד זה מחמאה

    2. גם אם סימונס מזכיר את ווסטברוק לפחות הוא יכול לשחק כסנטר בהגנה או לחפות מהוויקסייד ואז אתה מקבל את היתרונות של ווסטברוק בלי להקריב את ההגנה שלך

      1. אני חושב שהארדן וסימונס זה שילוב הרבה יותר טוב מהארדן ווסטברוק. עם זאת – לווסטברוק יש קליעה מוגבלת מרחוק ולסימונס כמעט ואין בכלל… ולדעתי גם אם לא בטוח שווסטברוק איתנו באותה הגלקסיה הרבה מהמזמן – הוא עדיין יודע יותר טוב מה הוא עושה מסימונס…
        עוד דבר – לדעתי אמביד ו-ווסטברוק זה גם שילוב יותר טוב מאמביד וסימונס. תכלס, זה טרייד מעניין.

        1. הפוך בעיני, הארדן וסימונס שילוב מדהים.
          סימונס יריץ מתפרצות ויהיה החוסם בפיק אנד רול בהתקפה עומדת, הארדן ינוח במתפרצות ובהתקפה עומדת יעשה נקודות ויחלק אסיסטים אחרי החילוף והבונוס שסימונס מוסר מצוין ויוכל לחלק אסיסטים אם ייתנו מצב של 4 על 3.
          ראס ואמביד שניהם צריכים את הצבע וראס צריך משחק מהיר בזמן שאמביד צריך משחק איטי.

        2. והגבתי על הצימודים הלא נכונים…
          אבל בעיני ראס ואמביד לא צמד יותר טוב מסימונס ואמביד. מסכים שאם יהיה משהו כזה זה ייצור מצב מאוד מעניין.

          1. בוא נסכים על סימונס והארדן כצמד מנצח. האמת שגם אמביד והארדן יכל לעבוד – ואז היית רואה את סימונס וראס וזה היה מצחיק…
            *
            ווסטברוק ואמביד זה לא אופטימאלי, פשוט הרבה יותר טוב מווסטברוק והארדן…
            *
            ולגבי ווסטברוק… הבוכטה טריפל דאבלים הקודם לקח אליפות בשלהי הקריירה כשציוותו אותו עם קארים. לא שזה מבטיח אליפות אבל נראה לי שראס צריך כמה שנים בקבוצה חלשה שתיתן לו לעשות מה שבא לו ואז לבוא לעזור בקבוצה טובה כאופציה 4 או 5… עד אז הוא שילוב טוב עם קבוצה שרוצה למשוך קהל תוך כדי טאנקינג.

  16. זה היה מהיר…
    המשימה מס' 1 של מאמן פילי היא לשכנע את סימונס לזרוק ג'מפשוטס, אם דוק יכול אז זו כבר החתמה בינונית+

  17. פילי הולכים להתגעגע לברט בראון.
    לא בטוח שהם בפלייאוף בעונה הבאה.
    חמש שנים עם ריברס והם חוזרים לבחור גבוה בדראפט

  18. אני לא חושב שמישהו ראה את זה מגיע. מהלך מעניין מאוד של מנהלת הליגה ואולי פתיחת ערוץ לשיתופי פעולה עתידיים עם הליגה הבלקנית.

  19. זו צריכה להיות תגובה של הקוריוז כי המהלך של מנהלת הליגה הוא קוריוז ותו לא אולי קצת התרסה
    הממשלה תבטל זאת בהינף יד או שתגדיר "מפעל אירופאי" כיורוליג /ליגת אלופות או יורקאפ .
    או שתגדיר שהשתתפות במפעל אירופאי עד הוצאת צו זה קרי לצורך העניין 30/9/20
    עוד מעט גנץ נותן הצהרה …לדעתי ההר יוליד עכבר הוא מאיים באקדח קפצון והסיכוי של מישהו להדיח את נתניהו קטן מהסיכוי של השיקוץ לשמוט את הטבעת הרביעית .

  20. מוזר שהכדורסל הישראלי לא קיבל מעמד של חיוני למשק…

    האמת שעד ההחלטה של הממשלה להשבית אותם מפעילות הכדורסל הישראלי היה אחד הענפים הבודדים שלא נפגעו מהקורונה – קהל הרי אף פעם לא היה, זרים וסגלים, עם קורונה או בלעדיה – ממילא מתחלפים פה כמו גרביים ומה שלא יהיה – מכבי ת"א אלופה…

    אבל אם נתייחס לגופו של עניין, תכסיס נפלא שפשוט עונה לחוסר ההיגיון של הממשלה בהחלטות שלה. כשאין היגיון בריאותי – כל האמצעים כשרים. ושלא תחשבו שהסיבה היחידה שמותר לקבוצות שמשחקות בחו"ל להתאמן זה בגלל איזה היגיון ספורטיבי – זה פשוט בגלל שמכבי ת"א מחוברת לעטינים של השלטון. מאותה סיבה ממש שקבוצות הכדורסל קיבלו פיצוי של 18 מיליון ש"ח על נזקים שנגרמו להם בעוד ענפים שלמים במשק לא קיבלו שקל.

  21. מסכנים פילדלפיה שהביאו את המאמן הכושל בנבא.
    גם ככה יש להם סגל מוגבל עם גופה בשם הוורד, חוזה הזוי של האריס, רכז שיכל להיות מפלצת וכאגע הוא קצת ליצן וביג מן שבעיקר משחק נגד עצמו.

    1. ממש לא מסכנים.
      ריברס יעשה שם סדר.
      סימונס ואמביד זה לא חומר לאליפות ואפילו לא קרוב.
      אני שנתיים דוחף לטרייד על אמביד. עשו ממנו יותר גדול ממה שהוא.
      על סימונס אני בכלל לא רוצה לדבר כי רכז ללא קליעה זה לא רכז ולא שחקן כדורסל בימינו.
      את "הכשרון" שלו חולקים עוד 100 שחקנים כרגע בתיכונים אין כאן משהו מיוחד חוץ מהגובה.
      .
      נוסף על זה הם תקועים עם האריס וחוזה ה 35 מיליון דולר והורפורד עם ה 33 מיליון.
      מזכירים לי קצת את ה 16 ו 18 של מוזגוב ודנג.
      .
      אולי עם ריברס סימונס ואמביד יראו שאיכפת להם ממשהו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט