דקסטר, THUG, רפיקי (אלה רק 3 מאיזה 20 מלגלגים ושונאים) יכולים לקפוץ לי, ולעבור לאתר אחר / מנחם לס

אני מרגיש צורך לכתוב פוסט זה ולהסביר מדוע אתר שהוא אתר ספורט מתעסק ב'פוליטיקה', עם מסר לדקסטר, THUG, רפיקי, ועוד איזה 20 מלגלגים ושונאים אמיתיים שישנם לי באתר. את שמעון אני לא מחשיב כשונא. הוא סתם אידיוט.

האישה הזאת בתמונה, גייל, היא הדבר החשוב לי ביותר בעולם. היא החיים שלי. היא הצילה את בנותי שהיו בנות 3 ו-6 כשאימן רינה ז"להלכה לעולמה בגיל 33, וגייל – גרושה חתיכה לאללה בת 36, אם לשני בנים בני 12 ו-15, הסכימה להיות אשתי ולאמץ את בנותי.

עם אהבתה, הרגישות שלה, הפיקחות האנושית והאמהית שלה, היא הצליחה לטפל ולגדל את בנותי סיגל ואפרת להיות אימהות נפלאות בעצמן, שתיהן בעלות תוארים אקדמאים גבוהים, ושתיהן נשים מצליחות ביותר בעסקיהן, כראשי משפחה בהוד השרון ובאטלנטה, כשהן גדלות ללא הפרעה נפשית קלה שבקלות אחרי שאיבדו את אמן, שלמרות סרטן הדם בו חלתה, הצליחה להישאר בחיים כמעט 3 שנים כשהיא נלחמת כנמרה בסוג הסרטן שלה היה האימתני וההרסני ביותר, וזה מסיבה אחת: היא סירבה למות לפני שהיא נותנת צ'אנס לבנות לגדול מעט, להכירה, ולגדול מעט בצלמה.

גייל עשתה את השאר, ונשארה עד היום לאמא והאשה הקרובה להן ביותר.

גייל היום בת 84 וחולת פרקינסון. אני בן 82 ועל גבול מחלת סוכר.

יש לנו נשיא שהרס לנו את החיים. במקום שיעמוד מול האומה – כפי שצ'רצ'יל היה עושה – והיה אומר מה שהמדענים שהוא בעצמו שכר אומרים כבר חודשים על חודשים: חיבשו מסיכות פנים ושימרו מרחק.

צ'רצ'יל היה אומר לאומה: "אמריקאים בני עמי היקרים. הותקפנו וניתפשנו בלתי מוכנים ע"י ממזר קטנצ'יק שבקושי רואים במיקרוסקופ, והבנזונה הזה מאיים לחסלנו. אנחנו לא ניתן לנגיף הזה לנצח. אני מבקש מכל נפש באומה לעשות את שלו למגר את הנגיף. כל מה שאני מבקש מבני עמי לעשות – רפובליקנים ודמוקרטים, נייטרלים, חסידים יהודים, מוסלמים אדוקים, ילדים, נשים, גברים, זקנים וזקנות: זוהי מלחמה של כולנו ורק כולנו יחד למגר את הממזר הקטן. מרגע זה כל אחד חובש מסיכת פנים בקהל ושומר מרחק, וכך תוך חודש נהיה המנצחים. בני עמי! אנא שלבו ידיים וצאו למלחמה יחד איתי".

ובאותה שנייה היה חובש מסיכה.

טראמפ? הגדיר את המגיפה כ-FRAUD, ועד היום מסרב להוביל את העם במלחמה למיגור הנגיף. סליחה, הוא הציע להזריק מין קרוסין לדם, והוא עומד להמליץ על זריקת חיסון לפני הבחירות שהמדענים טוענים נגדה בכל תוקף.

במקום שיקשיב למדענים, טראמפ לועג למסיכה, ועושה ממנה משהו SISSY. את השאר אתם יודעים: בכל העולם ישנם עד היום מיליון קורבנות לקורונה. בארה"ב לבדה 207,000. ארה"ב היא 4% מאוכלוסיית העולם, אבל 20% מקורבנות הקורונה. מומחי הרפואה הגדולים בנמצא טוענים שלבישת מסיכה ושמירת מרחק היו חוסכים "לפחות 100,000 קורבנות", ומוסיפים שעד סוף השנה יהיו עוד 100,000 קורבנות.

אני לא רוצה שגייל תהיה אחת מהם. זה יהיה הסוף גם שלי. גם לי עדיין לא מתחשק למות. אבל בגיל 84 ו-82, אחת חולת פרקינסון והשני על גבול מחלת סוכר. בגלל טראמפ הסיכויים שלנו להידבק גדלו עשרות מונים. כבר חצי שנה שאנחנו חוששים לצאת מהבית. אני ממהר לסופרמרקט ב-6-7 בבוקר לפני שהקהל מופיע כי אנחנו גרים בפרבר עשיר של אטלנטה, רובו מאוכלס בדרומיים גאים, אנשי עסקים ברובם, ועבורם חבישת מסיכה היא בושה. מעשה שעושה מהם SISSIES. אילו נכנסתי לסופרמרקט ב-10 בבוקר, 1 מ-10 היו חובשים מסיכה כי מושל המדינה שלנו כאן בג'ורג'יה, הוא טיפש וחסר מושג אפילו יותר מטראמפ.

אז למה אני כותב זאת כאן?

כי זה אתר שלי שאני מריץ עם 5 עורכים נהדרים וצוות של 67 כתבים מצוינים. הקמתי אותו מאפס, והיום – כך אומרים לי ידידי מכבר הימים שעדיין נמצאים בבראנז'ה, וחלקם אפילו כותבים או מופיעים בטלוויזיה – הוא חובת קריאה. לא יכול להזכיר שמות כי כך הבטחתי, אבל כל השמות שאתם מכירים טוב-טוב נכנסים הנה בשקט כל בוקר, וקוראים. כל אלה שעזבו אותנו – חזרו. עתה גם דדי חזר, אלעד רבין חזר (בעיקר בבלוג החי), ובקרוב מאד תשמעו גם מהבן של ג'ון סטוקטון. כולם חזרו הביתה, כולל חברי היקרים מידן (מומי), יאיר זעפרני, שי בן צור, מתן גילור.

אני גאה בזה. אני גאה באתר.

אבל זה המקום היחיד בו אני יכול להביע את כעסי, את כאבי, ואת כל תסכולי.

כתבו לי דברים מעליבים כגון "מנחם רואה מציאות מדומיינת", "למנחם אין מושג במה שבאמת קורה", או "אני אוהב לקרוא כשמנחם כותב על כדורסל אבל הוא מבייש את עצמו כשהוא ניכנס לדבר על הקורונה ועל טראמפ". הכל ציטוטים.

אני כותב על טראמפ ר-ק כשקורים דברים בגללו שמשפיעים ומסכנים את חיי גייל וחיי, וחיי כל האמריקאים. אני כותב כאן כי זה אתר שלי שכבר 12 שנה אני מקדיש לו חלק גדול וחשוב מחיי, ואתר שאני רוצה לתרום לו אפילו כשזה גורם לי ללכת לישון ב-2 לפנות בוקר, לחלוטין נגד צוו רופאי. אני לא מבקש תודה מאיש, אבל מודיע לכל המתנגדים והמלגלגים כדקסטר, THUG, או רפיקי (אלה השונאים מהיום, בנוסף לעוד איזה 10-15 ששכחתי את שמם):

אני אמשיך לכתוב מה שחשוב לי ולכם יש שתי ברירות:

א) לא לקרוא כשאני שופך את לבי על טראמפ

ב) לעבור לאתר אחר

(ותאמינו לי שהלילה אני נשאר ער עד 2 כך שאוכל לכתוב על ניצחון מיאמי היט על הלייקרס)
.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 88 תגובות

  1. מל, אתה צודק לגמרי, אבל כמה דברים.
    א. בבקשה תתחיל להשתמש באינסקארט – זה יחסוך לך את הפחד לצאת.
    ב. לא יודע אם בא לך, אבל אם הבעיה היא סוכר, תזונה קטוגנית היא פתרון אפשרי מאד.

    1. לגמרי יותר קל להגיד את זה מלעשות מנסיון אישי ….
      מנחם באמת אבל שלא לכל דבר צריך להתייחס. תודה על האתר הנפלא הזה.

  2. מנחם אם טראמפ היה אומר בטח היו מקשיבים לו😂😂 הדמוקרטים הכי היו מקשיבים
    תגיד לביבי פה מקשיבים שהוא אומר להם לא להפגין ולהפיץ קורונה?
    צרציל מנחם זה שנות ה2000 לא הנאיבים של אז שהממשל עבורם נחשב וסימל משהו למרות שרימו אותם כמו היום פשוט לא הייתה תקשורת מפותחת.
    מי שבקבוצת סיכון נזהר לבד. אתה מקשיב לביידן או שנזהר בעצמך? אם ביידן יגיד לך תוריד מסיכה אתה תוריד? תדאג לעצמך די להיות נאיבי ולהאמין לפוליטיקאים. אפילו הילד שלי בן 5 לא מאמין להם.
    אתה רואה בידור וקומדיה "העימות" ולוקח את זה ברצינות את כל ההצגה שלהם הם צוחקים עליך טראמפ וביידן וכל החברים שלהם. מה אתה חושב ביידן לא ישן בלילה בגללך כי אתה בקבוצת סיכון?

            1. ברור
              הבעיה היא שהוא לא מנהיג. יותר בכיוון של פרחח

          1. שמעון צודק במאה אחוז, טראמפ נהנה מהתמיכה שלהם כי הוא נותן להם לחיות לפי החוק שלהם והחופש שלהם , תגיד לרדניק לשים מסיכה בפקודה ותראה מה יקרה, אלו אנשים ששומרים בקאניות על חרותם והתנך שלהם זה התיקון השני לחוקה.
            .
            חלק רציני מהבעיה נובעת מהמספרים ומהתחזיות שעיתונות מציגה, אנשים רואים שמשקרים להם בפנים מכניסים אותם למשבר כלכלי חריף בטענות שב, שוב טראמפ התמודד לא טוב עם הקורונה בטח בהמלצה לאקונמיקה, אבל להפיל עליו הכל זה בדיחה

    1. עוד משהו – מנהיג אמיתי לא ישן בלילה כשסכנה גדולה מרחפת על עמו. לא יודע בן כמה אתה אבל בגין זצ"ל הלך ונמוג עם כל חלל במלחמת לבנון הראשונה.
      אני משוכנע שיש בעולם מנהיגים שטובת העם שלהם עומדת לנגד עיניהם. זה שאנחנו מוכנים לקבל מנהיגים כמו טראמפ וביבי כי "כולם כאלה" זה הפאק הכי גדול שלנו.

      1. כן בטח לא ישנים….נאיבי גיסנו אז לא היה תקשורת פשוט.
        למנהיגים היה תמיד אכפת רק מעצמם מאז ומעולם. שמם המוניטין הכסף המעמד הקשרים.
        היום פשוט יש יותר מידע

      2. לשי, הערה קטנה- בגין ישן טוב מאוד כששרון ורפול עשו מה שרצו בלבנון, ישן טוב מאוד כשבשיר ג'ומאייל סובב אותו על האצבע הקטנה שיתמוך בנוצרים בלבנון, ישן טוב מאוד בדיונים על הלביא ששיעבד את תקציב הביטחון שנים קדימה עד שבוטל, ישן טוב מאוד כשיורם ארידור עשה חוכא ואיטלולא מהכלכלה…הייתי מוצא דוגמה אחרת למנהיג…דרכנו לגיהינום בהנהגתו הייתה רצופה בכוונותיו הטובות, פחות או יותר.

      1. שמעון צודק במאה אחוז, טראמפ נהנה מהתמיכה שלהם כי הוא נותן להם לחיות לפי החוק שלהם והחופש שלהם , תגיד לרדניק לשים מסיכה בפקודה ותראה מה יקרה, אלו אנשים ששומרים בקאניות על חרותם והתנך שלהם זה התיקון השני לחוקה.
        .
        חלק רציני מהבעיה נובעת מהמספרים ומהתחזיות שעיתונות מציגה, אנשים רואים שמשקרים להם בפנים מכניסים אותם למשבר כלכלי חריף בטענות שב, שוב טראמפ התמודד לא טוב עם הקורונה בטח בהמלצה לאקונמיקה, אבל להפיל עליו הכל זה בדיחה.
        .
        ממש לא ישנים בלילה חחחחחח חשבתי רק מנחם מספר סיפורים

    2. לא מבין את חוסר היכולת לגנות את טראמפ על הטיפול שלו במגיפה.
      גם אני חושב שהיא קצת נופחה, אבל מה שמנחם כתב, מה לא הגיוני בזה? הוא לא ביקש הרים וגבעות.
      בכללי, התחושה שאנשים צריכים לתפוס צד, ולהגן עליו בכל מחיר, מוזרה.
      כמו אצל חברה הללל, זה הכל חד מימדי כזה.
      אפשר לתמוך בטראמפ, ולבקר אותו על טעויות גסות שהוא עושה.
      לתמוך במואשם בפלילים(איכשהו), ולבכות את זה שיש לנו רוה"מ מואשם בפלילים. וכדו'.

    3. שימון
      בשביל מה הגבת פה?
      למה לא דילגת? מנחם הרי מוציא את זה מהלב, הוא חי בפחד ומאד בצדק.
      תנסה להבין אותו בבקשה.

      1. דוק אתה יודע כמה זמן לא הלכתי למכולת יש לי אפליקציות על המכשיר שעושות הכל, הבעיה במנחם שהוא מאשים את טראמפ גם שהשמש זורחת ואני לא אתפלא אם יאשים אותו במלחמת וויאטנם עוד שבוע.

        1. לא כולם מסתדרים עם אפליקציות, גם אני לא מומחה גדול. האמת נמצאת איפהשהוא באמצע, טראמפ כרגע טוב לישראל אבל לא כל כך טוב לחלק גדול מהאמריקאים.

          1. דוק אל תשווה את ישראל לארצות הברית מבחינת אפליקציות בטח כאלה של נגישות והתייעלות, כל התירוץ של ללכת למכולת הוא תירוץ, לא טראמפ ולא הילארי/ ביידן טובים או אפילו סבירים (וזה כישלון שלנו כחברה) פשוט טראמפ זה ברירת מחדל . מה שמעניין את שניהם זה הם עצמם בלבד. בכל הנושא של כלכלה וביטחון טראמפ משמעותית טוב מביידן, בכל הנושא של הקורונה הוא אהבל גמור בהתנהלות שלו.

  3. כל הכבוד מנחם, כשאתה רוצה אתה כותב נהדר, בלי הטרלות, והקצנות.
    הבעיות שהצגתה הן אמיתיות, והאשמה קשה וחמורה נגד טראמפ. שללא ספק יכל להיות הרבה יותר טוב בטיפול בקורונה.
    רפואה שלמה, ותשמרו עליכם שם בנכר. (גם אנחנו בארץ הקודש תקועים ללא הנהגה מתפקדת, ועם מיעוטים שעושים דים לעצמם).

  4. מנחם, תעשה מה שאתה מבין ורוצה. מי שלא מוצא חן בעיניו יכול לא להגיב / לא לקרוא / לא להכנס. בעיני דוקא מוצא חן שמתעסקים פה גם בדברים שאינם ספורט . רק ספורט זה קצת צרות אופקים.

  5. דוקטור מנחם היקר
    כל מי שיבוא עלייך בדיבור של מניאק אתה רק צריך לפנות למומי והעניין יטופל
    פעם היה בשכונה אחד שבא בדיבור של מניאק לכל אחד, היה זורק מילים לא לעניין לבחורות.
    היה אומר איך ומה בא לו לעשות להן
    יום אחד זרק מילה לא במקום לבת של חנוכה ישובוייב הקווקזי
    באה הבייתה בוכה אמרה שהבן אדם דיבר אלייה דיבור חירייה
    האחים שלה באו אליו עם מזמרה חתכו לו הבולבול והלשון ושברו לו גם את כל האצבעות בידיים שלא יוכל לכתוב את המחשבות שלו
    עבר שיקום טכנולוגי חדשני עשו לו השתלת לשון של פרה ובולבול של פועל זר
    יש לו אצבעות קצת עקומות אבל עם כזה בולבול ספייר מי צריך אצבעות

  6. יופי מנחם אתה בשיאך כשאתה כועס.
    לעניין, אני לגמרי מבין את הפחד שלך ושל גייל.
    דדי חזר, ממש מפתיע.
    אלעד רבין חזר, באמת?! אלו יהיו באמת ימות המשיח. הבחור מבין כדורסל ואוהב ניקס, מצרך מבוקש.
    הבן הממזר עומד לחזור? אני לא מאמין, הוא לוזר מדי ולא יחזור לפני שג"ס חוזרת
    (בן ממזר אם אתה קורא אז א. זו פרובוקציה, ב. בגללך יוסטון הפסידו השנה)

  7. דוק, נשבע לך מי שלא אוהב/רוצה את הפוליטיקה שלך, לא מבין מה הוא עושה פה. זה מזכיר לי את אלה שקיטרו על החצים והבונבונים, או שהתלוננו על הדעתנות או הסגנון הפמיליארי-סחבקי שלך, ואני מניח שאתה יכול להשלים עוד כאלה וכאלה, ולא הבינו שנפלה בחיקנו הזכות לקבל, בעברית, כותב מהשורה הראשונה של הספורט העולמי שנותן לנו מה שבחיים לא היינו מקבלים, בטח שלא בעיתונות הספורט, וזו כתיבה מהקישקע, של מישהו שאוהב ספורט, וחי ספורט, ומבין בספורט, ומשלב גם ניתוחים, גם סיפורים אישיים ואחרים, ועושה את זה בסגנון אישי ומקורי, כמו גדולי הכותבים בארצות הברית ובעולם. מי שלא רוצה את זה, שיהיה בריא, אבל שאתה תפסיק להתעסק עם השטויות האלה. למי שרוצה סטטיסטיקות או להתווכח אם יסתיים 4:2 או 3:4, יש מספיק מקומות ומספיק אתרים. אני בא בשביל הכתיבה שלך, ויש עוד הרבה כמוני, וזה כולל פוליטיקה, וזה כולל סיפורים אישיים וסיפורים שחווית, וזה כולל גם קצת ספורט, אבל זה רק התירוץ.

  8. אלו לא ימים רגילים, אולי אפילו מטורפים במידת מה, והם משפיעים על כולנו. אני מקווה שתמשיך לכתוב לנו כמה שיותר, ועל כל נושא. מה שכן, יש מאמרים שלך שאני מדלג על התגובות, בעיקר כדי להמנע ממה שאתה מתאר… לי יש את הפריווילגיה הזו.
    ותודה רבה על הטור כמובן

  9. "הלילה אני נשאר ער עד 2 כך שאוכל לכתוב על ניצחון מיאמי היט על הלייקרס"
    אמן מנחם, אבל לא משנאת לייקרס או לברון, יותר בגלל דוד נגד גוליית והשופטים.
    מנחם שמרו על עצמכם ואל בבעצבן, זה לא בריא. אם הייתי הרופא שלך הייתי אומר לך להפסיק לראות CNN ולהפסיק לקרוא את הטיימס. הבריאות, הכי חשוב הבריאות.

  10. אני אישית מעדיף דיונים על כדורסל, ומשתדל למעט בתגובות על פוליטיקה, אבל אני מבין שבתקופה הנוכחית אי אפשר להתחמק מזה.
    לא משנה מה עמדתי בכל נושא – תמשיך לכתוב מה שמתאים לך.

  11. מנחם יקר תהיו בריאים אתה וגייל, תשמרו על עצמכם, שים מסיכה ותתרחק מאנשים.
    .
    אבל,
    כתבת יפה:
    "הקמתי אותו מאפס, והיום – כך אומרים לי ידידי מכבר הימים שעדיין נמצאים בבראנז'ה, וחלקם אפילו כותבים או מופיעים בטלוויזיה – הוא חובת קריאה"
    .
    רק אל תשכח,
    כשכל אלה שאתה מהלל – ומייחל כל כך לחזרתם – הלכו מכאן, וחלקם ניסו להקים אתר מתחרה – היו כאלה שנשארו כאן והרימו את האתר בתקופות הקשות של העזיבה, ונשאו אותו גם אחר כך. חלקם עשו את זה עם "ווליום שוטינג", לא רק בכתבות – גם בתגובות.
    לדעתי, מגיע להם "כל הכבוד" וגם לא יזיק איזה "תודה" קטנה.
    🙂

    1. אני מאוד שמח שאנשים שעזבו חזרו, אבל אכן מגיע המון קרדיט לאלה שנשארו איתנו כל השנים. תודה 🙂
      .
      וולקאם בק לכולם, ושמור על עצמך מנחם – השאר פחות חשוב. הגמר מתחיל היום, בואו נקווה ביחד לניצחון של הטובים.

        1. שיפוט הגון, כמו להגיד את המילים טראמפ וישר באותו משפט, הלייקרס לא צריכה את השופטים אבל אין ספק שהם יעשו את עבודתם נאמנה לסילבר ובהגנה על המלכה .

        2. השיקצה הולך לקבל יחס בסדרה , שיהיה דומה לחברו בצוות הבננה ב2006, אני מרחם על הירו גם לבן גם רוקי וגם זרג.

  12. את שמעון אני לא מחשיב כשונא. הוא סתם אידיוט.
    חחחחחח שמעון,
    אני שולח לך אקספרס טיטול חדיש,אנטי מנחם ,להגנה מכל הכיוונים עם כיסוי עכוז,כולל הפה

  13. מנחם, בתור מרוקאי אני רואה בך אחד האמריקאים היותר מרוקאים שאני מכיר.
    תשמור על עצמך, תהיה בריא.
    הדעות שלנו רחוקות מאוד אבל אני אוהב את העניין שאתה מכניס, גם אם אני בדכ לא מסכים עם רוב המילים שאתה כותב.
    זה נכון גם לdror (בעיקר כשהוא לא מכנה את מצביעי הימין מושחתים וכו').

  14. אגב, האתר הזה הוא אתר פרטי, ולמרות שאני בדעת מיעוט פה, אני חושב שהיחידים שאיכשהו מנחם צריך לתת להם דין וחשבון הם הכותבים והעורכים, וגם זה לרמה מסוימת.
    זה אתר שלו, במימון שלו. שיעשה מה שבראש שלו.

    1. מנחם לא חייב דין וחשבון לאף אחד. הוא אף פעם לא החזיק במחלוקת, הןוא מידי פעם מתעצבן, זה נכון. אבל תמיד ביקש סליחה,וכיבד אותם בסופו של דבר. ראית פעם בעל אתר שמפרסם אתר שמקימו עזבו הרגע את אתרו? זה מנחם, לדעתי זה נהדר.
      הבעיה שיש פה כמה סאחים,שלוקחים דברים קשה,וניהיו מרירים וציניים יותר מידי. אבל בסדר, קצת טראש לא מזיק.

      1. לגמרי. וזה לא קורה רק בדיונים הפוליטיים.
        בגלל זה שימון המשתמש מספר 1 פה: הוא חוטף הכי הרבה רעל ועונה לכולם בצחוק וקלאסה עם הז'רגון המאוד מצחיק.

  15. כפי שכתבתי לך בפוסט הקודם האתר הזה שלך וזכותך.
    אבל, לדעתי היופי של הדבר הזה שבנית , hoops, הוא שהוא מחבר אנשים סביב משהו שהם אוהבים, משהו ילדותי ומשמח, קוראים לו ספורט, מה שמיוחד בספורט זה שאפילו הדיונים הנוקבים ביותר כאלו שעומדים "ברומו של הר ראשמור" לעולם לא יובילו לתחושות מרירות וכמעט תמיד לא יוציאו רעל וארנגיות שליליות,
    פוליטיקה זה בדיוק הפוך, 5 דקות לתוך הדיון וכל המשתתפים מכוסים בבוץ ורפש שהחבר'ה מטיחים אחד בשני בטירוף.
    אני חושב שזה קצת חבל , זה מקטב את החברה בארץ ועכשיו גם בארה"ב והנה זה גם מקטב כאן בקהילה של האתר והפוסט שלך הוא כזה "דקסטר, THUG, רפיקי (אלה רק 3 מאיזה 20 מלגלגים ושונאים) יכולים לקפוץ לי, ולעבור לאתר אחר"
    כאמור זה האתר שלך בלה בלה

    1. כתבתי על זה מידי פעם בשנים האחרונות פה. אתה צודק לגמרי. חבל שבפוסט הקודם סתם התבטאת בבוטות. כבר רואים שאנשים מתחילים לערבב פה פוליטיקה וספורט, חבל.

  16. תכתוב מה שבא לך. הדיון הפוליטי פה הוא ממש עלוב לעומת הדיון על ספורט, אבל מי שלא רוצה ממש לא חייב להשתתף בחלק הזה. פשוט להתעלם כמו שיש חלק שמתעלמים ממאמרי בייסבול, או אופנים או כדורגל – כל אחד ומה שבא לו.

  17. מנחם היקר, אל תעצור!
    גם אם חלק מהדברים שאתה כותב לא באים טוב לחלק מהאנשים – זה בסדר גמור כי זה חלק מהעניין. אפשר להתווכח, קצת "ללכת מכות" ואז כמו גברים טיפוסיים לשכוח הכל ולהמשיך.
    אני מבין את התסכול שלכם מטראמפ. גם פה ההרגשה שאין רועה לפני העדר בכל הקשור לקורונה (ויותר מזה). חבל מאוד על כל אחד שהולך לעולמו בגלל שהסמכות המקצועית היא לא זו שמחליטה אלא זו שרק ממליצה ואת המלצותיה זורקים לפח. כל אחד מאיתנו, מכל מגזר, יכול תמיד לעשות יותר במאבק בנגיף אבל גם חייבים מישהו שייכנס באמ-אמא של הנגיף מבלי להקשיב לרעשי רקע סקטוריאליים-אינטרסנטיים, יהא הצד שלהם אשר יהא. חלאס, זו מלחמה!

  18. מנחם, האתר הוא שלך ואתה יכול לעשות מה שבא לך. אתה כותב המון מהלב ולפעמים קצת מפספס פרטים אבל אתה עושה עבודת קודש בלהעביר את מצב הרוח הכללי לישראלים שלדעתי לא מבינים לחלוטין מה קורה כאן בחצי שנה אחרונה.

  19. מנחם – אני לא מגיב לטורים הפוליטיים שלך, ובדרך כלל פשוט מקבל את ההצעה שלך ומדלג עליהם
    .
    אבל אם כבר הזכרת את צ'רצ'יל (וברוח החגיגית של הדמוקרטיה האמריקאית מאתמול בלילה), שווה אולי לציין שבמאי 1945 צ'רצ'יל הביא לבריטים כניעה מוחלטת של הנאצים, ורק חודשיים מאוחר יותר עצרה מול דאונינג 10 מכונית ריקה שממנה יצא קלמנט אטלי…

  20. מנחם, למרות שאני ממעט להגיב, אני מאד אוהב את האתר, הוא הפך לחלק מרכזי בחיים שלי. אתר מדהים! כתבות ברמה גבוה, ומוחות כדרוסל מהטובים שיש.
    אני מאד אוהב את המעורבים שלך, את המחשבות של רועי, הניתוחים של רותם, התרגומים של סמיילי, כתבות הפוטבול, התגובות של שמעון ושל השאר, ובעצם את רוב מה שיש לאתר האיכותי הזה להציע.
    לגבי החלק הפוליטי, כמו שאמרו פה לפני, פוליטיקה זה דבר מפלג, אין מה לעשות. זכותך לכתוב מה שבא לך באתר, רק מוזר לי שאתה מופתע מהתגובות. לא חושב שיש פה מישהו ששונא אותך, אבל בהחלט יש שלא אוהבים את הדעות הפוליטיות שלך, ורמת השנאה התהומית שלך לנשיא טראמפ.
    אני לא אגיד את הדעות שלי, ולמי אני ומשפחתי נצביע, כדי לא לעצבן אותך 😉.
    תודה על אתר נפלא, ואל תקח ללב אנשים כמוני שלא מסכימים עם הדעות הפוליטיות שלך ועם דעתך על טרמאפ 😄.

  21. מנחם יקר, מצטרף למילים הטובות!
    גם מבחינתי האתר הפך להיות חלק משמעותי ומשמח בחיים. אל תיקח ללב עד כמה שאפשר, מותר לאנשים להחזיק ולבוא איזה דעות שהם רוצים, אין סיבה להיעלב או לאהוב אותם פחות בגלל זה… אני בטוח שגם תומכי טראמפ (וביבי) באתר היו רוצים שהקורונה תיעלם ולא תסכן אף אחד, רק חלוקים לגבי הדרך להשיג את זה. שמור על עצמך ועל גייל, אנחנו צריכים אתכם איתנו עוד הרבה שנים : )

  22. מנחם, תודה רבה שאתה משתף אותנו.
    קודם כל – הרבה בריאות.
    אף פעם אל תקח ללב תגובות. תלמד את מי לסנן ובאיזה דיון,פשוט תקרא ותהנה – יש פה אחלה מעורבים וכתבות (גם חלק מהתגובות)
    אומרים שחופש הביטוי שלך מפסיק כשזכויות של אחר נפגעות ממנו – מי שלא לובש מסכה, מכל סיבה שהיא – הוא פשוט סוציומט,
    מי שמצדיק אי חבישת מסכה או מעודד אותה בכלל לא מובן לי.
    צדקו אלו שטענו שאתה ממהר להתעצבן, אבל סולח מהר ולא נראה שאתה נוטר טינה, כולם רפי הבנה שמקבלים את זה בכיף כי זה כתוב מהלב, בספונטניות ועם הרבה אופטימיות (כרמלו ליוסטון = אליפות, לדוגמה)
    באמת יצאת גדול עם הפירגון לעוזבים ושבים (פרסום שם האתר שלהם היה מחווה ראויה לאנשים שתרמו שנים מזמנם)

    שאפו גדול על אתר מעולה. ותודה לכל העושים במלאכה (כותבים, טכנאים, סנדלרים, נגרים ומי שתורם לפריחה)
    רבאק – היינו פה 3 חודשים בלי כדורסל בכלל.

  23. מנחם אני ממש אוהב את הכתיבה הפוליטית שלך. מת עליה. הסברת בצורה הכי כנה והכי פשוטה מדוע צריך להצביע לביידן. אם נשיא (או רוה"מ ישראל -אני לא משווה, מה פתאום?!) עסוק בפוליטיקה ובעצמו ובבחירות במקום לדאוג לבריאות הציבור בשעת מגיפה עולמית…בעיניי הבחירה הכי פשוטה שיש. קשה להסתיר את ניגודי העניינים הרבים והשטיקים והטריקים בעת חירום בריאותית. אנשים מתים וכיוב'…לא הכל שמאל ימין. ואכן…אתה במיטבך כשאתה זועם. לכן אתה עדיין צעיר. מאחל לכם חזרה לשגרה שפויה והמון בריאות ושמחה.
    אם כבר קאמבקים…ברוכים השבים דדי אלעד כולם…אבל היכן הוא דורון האסטבן? אשך, מה עשית אתו?
    *יואש… בלי גרם של ציניות: ההערכה היא הדדית אני חווה בתוכי נחשול שמאלנות חזק אבל אני בטח גם מחנטרש או נסחף לפעמים, הכל באהבה לטראש טוק ולאתר המדהים הזה (חלום של כל חובב הופס…ותודה גדולה לכל הנפשות הפועלות ובועטות, אתם ליגה אחרת…).

    *היום הפגנתי 500 מטר מהבית. ביביסט נעצר לידי צעק "רק ביבי!" וזרק עליי פחית אקסל חצי מלאה. פגע מילימטר מהאשך. כמעט הפך אותי לתיאום הסיאמי של החבר של הגננת. מחר אני בבלפור. כי אני זקוק לאשכים. שלמים. (ולו רק בשביל האגו). יאלללללללה מיאמי תהרסו את המסיבה💪

  24. המציאות דיי מייאשת. אף אחד לא פילל למגיפה עולמית, שיוביל למיתון עמוק תוך כדאי קיטוב.
    אבל בקהילות שלי כולל הוירטואלית פה צריך לזכור שכולנו פה ביחד .
    אולי כל אחד מקבל את מקורות המידע שלו ממקום אחר שתתאים חהשקפה שלו, אבל חשוב לזכור שכולנו אוהבים את הילדים שלנו את דיימו ולברון ג'יימס האגדי

  25. מנחם אתה מדהים, תמשיך לעשות כרצונך – זה האתר שלך וזאת זכותך.
    .
    מי שלא טוב לו יסתדר, לא חייבים לקרוא כל פוסט ומאמר באתר – יש כל כך הרבה שבאמת לא יהיה חסר לאף אחד.
    .
    וזאת זכותך.
    זכות שהרווחת ביושר.

  26. מה מפגן החנופה הזה ?
    חלאס! מה זה "אל תתייחס"כאילו כתבנו משהו לא נכון, פוגע או מזלזל?
    מנחם הוא ילד גדול,עם פה גדול
    העלתה נושא מותר או לא להסכים איתך כל עוד שזה דיון ענייני ומכבד.
    אני מצביע ליכוד, חושב שטרמפ מצויין ליהודים ולישראל וזו זכותי!
    הרבה בריאות לך לגייל ולכל עם ישראל (גם לאמריקאים זה פשוט מתחרז…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט