לפי CNN ביידן ניצח בעימות -28-60%. יותר נכון? טראמפ הפסיד 60-28% / מנחם לס

מנצח העימות בגדול הוא ביידן, כי טראמפ נתן לו אותו במתנה

מנצח העימות, בגדול. מפני שטראמפ נתן לו אותו במתנה

כשעתיים אחרי סיום העימות נערכו מיד משאלים ע"י סוכנויות ידיעות וחדשות. חיכיתי בכוונה עד עתה – 01:21 – ותוצאות המשאל היחיד שפורסם היה משאל שפורסם ע"י CNN.

אולי עתה אתם תוכלו לקרוא תוצאות משאלים אחרים, אבל נכון לעכשיו – כמעט 01:30 – CNN היה היחיד שפרסם את תוצאות המשאל. CNN פירסם תוצאות של כמה שאלות שנשאלו, אבל אותי עניין דבר אחד בלבד: מי ניצח במשאל.

ישבתי על גייל, הבת אפרת, החתן ג'ייסון, והנכדות טלי (17) ושירה (14). משך כל המשאל היתה בי מחשבה אחת, ומחשבה אחת בלבד:

האם אני חוזה עתה בנשיא ארה"ב????

כמעט מהרגע הראשון, ומשך שעה וחצי, הוא הפריע, עיכב, ניכנס לדבריו של ביידן כשרשות הדיבור הייתה של סגן הנשיא לשעבר, שיבש והיפר את תנאי העימות שנחתם על ידי שני הרצים לנשיאות. ההתפרעויות שלו…השיבושים שלו…ההתפרצויות שלו…ההכשלות שלו…ההטרדות שלו…העיכובים שגרם…השיסוע הבלתי פוסק אפילו כשנתבקש ע"י המודרייטור כרוס וואלאס – איש FOX NEWS!!! – להפסיק להיכנס לדבריו של ביידן.

רק לפני הסוף, משום מה, וואלאס היה חייב לעצור בו ולהזכיר לו שהוא חתם על ההבטחה לשמור על תנאי העימות הברורים.

טראמפ INTERRUPTED והרס את העימות שכה ציפו לו. למה? כי אין לו תשובות לאף דבר: אין לו תכנית מלחמה בנגיף. אין לו תכנית בריאות להחליף את ה-OBAMA CARE. אין לו שום דבר מלבד אופי מתפרץ של ילד פגוע.

אני אומר את מה שהרגשתי משך שעה וחצי: שבמקום נשיא ארה"ב אני רואה לפני ילד בן 5 שלא מפסיק ליילל.

הוא בייש את כל האומה. כל אמריקאי שטראמפ הוא נשיאו צריך להרגיש עתה את הבחילה שאני מרגיש.

בסוף אפילו ביידן השקט, האלגנטי, והעצור היה חייב לזרוק לעברו: "מוקיון (CLOWN), אולי תפסיק כבר להיכנס לדברי?"

במקרה שני הוא לא יכול היה להתאפק וקרא "בנאדם אולי תפסיק כבר להפריע לי? וכשזה עבר כל גבול הוא פרץ "ליצן, שקרן, פודל של פוטין"

אני לא עומד לחזור על כל פרטי העימות. אתם יכולים לקרוא הכול בעצמכם, אבל שתי נקודות שאני חייב לציין לכל היהודים באתר – אם יש בהם טיפת רגישות לאנטישמיות – ולכל הגולשים באתר הסובלים מתקלות נפשיות כל שהן, או התמכרויות לסם זה או אחר, לעישון, או לאלכוהול, רק להראות איזה שפל, גס, ומנוול הוא נשיא ארה"ב:

כשהוא נשאל ע"י מנחה העימות אם הוא מוכן לדחות על הסף את כל ה-WHITE SUPREMMACISTS המטיפים לסלק – או לחסל – את כל השחורים והיהודים, ומתגאים בסווסטיקה (צלב הקרס) שלהם, טראמפ לא רק שסירב לעשות זאת, אלא ציווה עליהם "PROUD BOYS, "STAND BY" – צעירים גאים' – היו מוכנים!

"היו מוכנים למה?"

אגיד לכם למה: ה-PROUD BOYS הם נאצים. בשרלוטבסוויל הם הלכו עם דגלי צלב קרס וצרחו במקהלה "WE HATE JEWS". הם בדיוק כמו הS.S של היטלר. חבל שאמריקאים הנמצאים כאן כבר 55 שנה שרובין לא מבינים ולא קולטים זאת כי במנהטן הם לא מאורגנים במילישיה. אבל תאמינו לי שהם נמצאים אפילו בבניין של ברוך רובין, וכשתהיה להם הזדמנות להרים ראש הם יעשו זאת. בינתיים הם מתחברים ביערות, אוספים נשק, מתאמנים, ומחכים ליום שהם יוכלו לעשות מה שהם באמת רוצים: לחסל שחורים ויהודים קודם כל. אחרי זה סינים והיספנים. וטראמפ אוהב אותם. וכל מי שמצביע טראמפ בדרך עקיפה גם הוא נותן להם כוח, נשק רוחני, וסיבה.

וכשהמנחה וולאס שאל את טראמפ מה יש לו לומר על התייחסותו לחיילים שבויים, פצועים, או הרוגים כ-"LOSERS AND SUCKERS", וביידן לא יכול היה להתאפק והתערב ש"לי היה בן שנילחם באפגניסטן ועיראק וניפצע. הוא רחוק היה מלהיות 'לוזר', טראמפ האידיוט זרק:

"אבל הוא היה מסומם!"

האם לטראמפ, שהשתמט מגיוס צבאי יש מושג כמה חיילים חזרו מוייטנאם, ואח"כ מאפגניסטן, ומעיראק, מסוממים, פגועים בנפשם, אלכוהוליסטים, ואז מתאבדים?

היתה זו בעיטה מתחת לחגורה לכל פגועי הנפש שמרוב מלחמות מוחם נפגע והבריחה שנותרה להם היתה סמים ואלכוהול, וכשזה הפסיק להניח לכאבם – הם התאבדו.

וטראמפ מגחך עליהם.

טראמם שיקר לכל אורך העימות: על הצלחתו בהנהגת העם בקורונה, על נפילת הכלכלה, על פתיחת האומה ללא הגיון, על החוב הלאומי, על הצלחתו נגד כלכלת סין, והצלחתו בהחזרת חברות אמריקאיות הביתה מסין.

לג'ו ביידן לא הייתה ברירה אלא לכנותו 'שקרן', או לומר את האמת: "HE LIES".

טראמפ הזה הוא נשיא ארה"ב? טוב שדהעימות היה בשעה 9 בערב כשילדים הלכו כבר לישון.

השקרן וחולה הנפש הזה הוא אסון לארה"ב ולכל העולם החופשי.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 131 תגובות

  1. ישנם כמה דבילים באתר המכנים אותי 'שמאלני'. אני אנטי טראמפ. אני שונא טראמפ. הוא הרס הרבה מהטוב של ארה"ב ועוד 4 שנים הוא יהרוס כהכל. הוא אדם לא חכם, אבל כשאדם לא חכם הוא גם אכזר, רשע, וגזעני – והכי מסוכן בעל שליטה – זה הופך אותו למסוכן ביותר.

    1. מנחם אחרי הרבה אירבולים אני חושב שסופסוף קלעת הפעם.
      גם בעיניי ביידן ניצח בעימות והיה נראה טוב מאוד בטח ביחס למה שראיתי אותו בפעמים הקודמות.
      אני חושב שטראמפ ירה לעצמו ברגל כל פעם כשהפריע לביידן לדבר.
      הקטע שלו על הבן של ביידן היה גרוע ביותר והיה מלוכלך וביידן ענה לו שם טוב מאוד.
      יש לך רק טעות אחת הוא התכוון לבן הראשון של ביידן האנטר כשדיבר על בעיית הסמים ולא על הבן השני, Beau, שהיה לוחם בעירק.

  2. זה היה אימות מהמביכים הרדודים והמגעילים שאני זוכר , הציבור שלנו הפסיד בענק שאלה השניים הטובים ביותר שמצאנו לייצג אותנו, טראמפ היה יותר דומיננטי ללא ספק באותה מידה שהיה יותר מביך, וירה לעצמו ברגליים אני עדיין חושב שהיריב שלו הערב היה הוא עצמו ולא ביידן .
    .
    לגבי הדיון (אם אפשר לקרוא להתפרצויות דיון), אפשר לחלק אותו לכמה נושאים בנושא הקורונה שזה היה החולשה המרכזית של טראמפ וראינו שהוא מתקשה בעוד שביידן היה בשיאו (כמה שאפשר לקרוא למה שביידן מציג שיא) ,ברגע שהדיון עבר לכלכלה ראינו את טראמפ מתאושש ואת ביידן נחלש בטיפה, ואחרי שהדיון עבר לחוק ולסדר טראמפ לקח שליטה מלאה, וביידן אינו כריזמטי וחכם מספיק כדי לצאת מהתבנית שטראמפ הכניס אותו לתוכה, למזלו של טראמפ הוא מתמודד מול עציץ ביבי נתניהו היה מנגב עם שניהם את הרצפה.
    .
    היה הרבה זבל ונקודות גועליות בדיון שהפך לקרב אישי במקום לקרב פוליטי (במיוחד שטראמפ הכניס את הבן של ביידן שיצא ממוסד גמילה) ולא הבהירו לכאן או לכאן נקודות.
    הייתי בטוח שטראמפ ינסה ללכת יותר בנושא שביידן לא כשיר מנטלית הרי לא מעט מהקו הפוליטי שלפני הדיון הלך לכך , והוא לא הצליח להכניס את זה לדיון, צריך לקחת שיעורים מביבי.
    .
    אני לא חושב שהתצוגה המביכה של שניהם תשנה את תמונת המפה לפה או לפה ותגרום למישהו להצביע.
    .
    לקחת תוצאות מCNN לגבי תוצאות העימות, בלי להתייחס לקהל הצופים שלו,
    אני אתן לך רמז קטן פעם דוק פעם שעברה CNN טענו גם שהילארי נצחה בעימות באחוזים דומים, ואם תשאל את צופי Fox News תקבל תוצאה הפוכה.

    1. וטראמפ יצא מביש חד וחלק, יש לזה הרבה אשמה ליכולת הוורבלית הכל כך נמוכה שלו והתנהלות בדיון המבזה שלו, באמת שיעור שניים מביבי היה עושה לו פלאים.

      1. למה אתה חושב שביבי טוב בעימותים? בעימות היחיד שהיה לו, מול איציק מרדכי ב-99, הוא הפסיד, ומאז בורח מעימותים כמו מאש. שרון, אולמרט, לבני, שלי יחימוביץ', בוז'י, גנץ – כולם התמודדו מולו, שניים גם ניצחו אותו, מול אף אחד הוא לא קיים עימות. גם ראיונות הוא מקיים רק מול מי שלא מאתגר אותו, ובראיון המאתגר היחיד שלו מול קרן מרציאנו הוא הזיע, התבלבל וסיבך את עצמו ("מה? מה פתאום?" על השאלה אם יבקש חסינות, רגע לפני שעשה את זה; אישר שהוא אישר את מכירת הצוללות למצרים בלי ליידע אף אחד אחרי שהכחיש את זה רגע לפני כן)

        1. מי ניצח אותו בדיוק? זה לא גנץ שברח מעימות וסירב לעימות פעם אחר פעם? ביבי השפיל אותם עד עפר , כריזמטי רהוט , לשון חקלקלה, יודע לשלוט בציבור כל אלה לביבי יש בסיטונאות

    2. תודה מנחם. +2 על התגובות שלך ברוך. בעיקר על הרדידות והגועל, האמת שזה די מאפיין את הפוליטיקה העולמית בעידן הרשתות החברתיות אבל באמת שהפעם זה שבר שיאים . מביך לראות נשיא של המעצמה או אחת המעצמות החזקות בעולם עם יכולות ורבליות כאלה רדודות כמו טראמפ.

  3. ה ילרי באמת ניצחה בספירה הפופולרית. זה מה שקורה במשאל – הוא לא מתחשב במדינות. הוא רק סופר קולות, ובמספר קולות הילרי ניצחה בהפרש די גדול.

    1. נדמה לי שטראמפ הוא הנשיא שנבחר אחרי שהפסיד מבחינת קולות בפער הכי גדול אי פעם. מה לעשות שבשיטה צריך לדעת אילו מדינות לנצח .

  4. הילדים בחוף המזרחי אולי הולכים לישון ב 9 בערב אבל בחוף המערבי הם בטח איבדו את התיאבון ב 6 בערב. לא חשוב כמה מהם חשבו שביידן ניצח אלא כמה מהם יממשו את זכותם להצבעה.

  5. דרך אגב שלא יהיה ללא ספר שאני מתנגד נחרץ לנשק ובטח לכל הקיצוניים המשוגעים מNRA שתומכים בטראמפ, אני גם בעד הפלות ותומך לחלוטין בקהילה הגאה.
    .
    אחרי שהבת שלי נתקעה בבית בLA עם הנכדות במהומות ושמעה את הבוזזים בשכונה, אני לא לקחתי סיכון ושכרתי שני מאבטחים חמושים בגודל של גיא.

      1. דקסטר אל תכליל,
        כן הרוב דמוקרטים ששונאים את ישראל, אבל עם זאת יש לא מעט כמוני שתומכים הדוקים בישראל.

        1. היו לי – ויש לי – מאות חברים ומכרים יהודים בכל המקומות שהתגוררתי בהם. אני יכול לחשוב רק על 3-4 מתוך מאות ש'שונאים את ישראל'. כמעט כולם גאים ואוהבים אותה. ה-3-4 שאני מדבר עליהם לא 'שונאים את ישראל בשום פנים ואופן'. אבל הם היו רוצים שישראל "תתמוך ותעזור, ותהיה יותר פיירית" עם הפלשטינאים.

          1. מנחם
            מה זה פיירית עם הפלסטינאים?
            הציעו להם מעל ומעבר. הושטנו להם יד לשלום והם ירקו עליה.
            תכנית ברק, תכנית אולמרט, שום דבר לא הספיק להם. למה? הם לא רוצים שלום ויש להם סבלנות…
            שיטת השלבים חיה ובועטת, המטרה חיסול המדינה היהודית. ותודה לבן גוריון ושרת שלא השכילו ולא עשו מה שהיה צריך לעשות בשחרור וששת הימים.
            אז באים יהודים מאמריקה ורוצים שנהיה פיירים עם הערבים שמצויים ביהודה שומרון ועזה?

            1. האמריקאים לא מבינים שום דבר אבל זה מה שהצעירים היהודים במכללות טוענים

        1. יהודי ארצות הברית הם האחים שלנו, 800,000 גם ישראלים לשעבר. לקרוא להם שונאי ישראל כי הם תומכים הדמוקרטים? הגזמת

          1. שונאי ישראל , כי חלקם הגדול בעד הפלסטינאים על חשבון ישראל, כי חלקם הגדול תומך BDS, ומתנגד לישראל ומנסה להכפיש אותנו בכל הזדמנות

            1. לגמרי
              תראה כמה היהודים שמהווים את הדוגמה והתגלמות השנאה לישראל בארה"ב שונאים את ישראל
              https://jstreet.org/polling/#.X3RlnRRRU0M

            2. https://jstreet.org/polling/#.X3Rm0SRjQlR

              להסביר לך את הנתונים כי מצג כזה יכול להיות מטעה ? תומכים בפתרון שני המדינות באיזה תנאים? מה הם עושים כדי לתמוך בפתרון שני המדינות אני אתן לך רמז BDS, JVP …

            3. או, בהחלט תסביר. כבר שלוש דקות לא שמעתי ספין הזוי ומשעשע

            4. אז יהודי שחושב אחרת ממך שונא אותך? אם יהודים בארצות הברית או בישראל חושבים שהיפרדות מהפלסטינים הכרחית לקיום המדינה כיהודית ודמוקרטית זה מתוך שנאה? תרגיע, בן אדם, מחלוקות זה דבר חשוב ושלא מעיד על שנאה חלילה. כולנו אחים והשאר כאלה, גם אם לא נסכים על הכל.

            5. דרור
              למה ללכת סחור סחור? היו שתי הצעות על השולחן את שתיהן הערבים דחו…
              זו הנקודה. יורקים עליך ואתה עדיין לא מבין את זה. טוב שיש אנשים שהתפקחו.
              הפיתרון שלי באמצע אני לא ימין ולא שמאל. אם אני ראש ממשלה, הייתי נותן לערבים מדינה בכח ובלי שלום. משאיר בידנו את רוב השטח ואת המקומות האסטרטגיים. מפנה התנחלויות וגם מפנה ישובים ערביים ויוצר רצפים טריטוריאליים. זה בגדול ובלי הרבה פרטים.

            6. זה לא 'חלקם הגדול'. זה בעיקר הצעירים במכללות

      2. דקסטר ו-THUG ועוד כמה כאן הם בעלי דעות שגויות לחלוטין. כמעט שאין כאן יהודים 'שונאי ישראל'. ישנם כאן יהודים יותר ליברלים שמרגישים חובה לדבר על הפלשטינאים, בדיוק כמו הליברלים והשמאלנים בישראל. אני לא אוהב אותם ואני תמיד נילחם בם, אבל להגיד 'שונאי ישראל' זה שקר, מנהסוג של טראמפ

  6. לא ראיתי את העימות, וכמו משחקי NBA אני פחות מגיב על מה שלא ראיתי.
    אבל חשוב לי להגיד, שאם מה שאמר על בנו של ביידן נכון, זו בושה וחרפה. מהמון סיבות, אבל נביא רק אחת. אנו בתור חברה צריכים לחבק ולחזק את האנשים שנגמלו מהסמים, ונלחמו מול גורלם,לא לרדת עליהם.

  7. מנחם בעימותים כאלו לא התוכן קובע אלא הרושם הכללי. טראמפ למרות המכות השפלות מתחת לחגורה וההפרעות הבלתי פוסקות נראה חזק ואנרגטי. ביידן לעומת זאת היה חיוור ומהוסס. הוא שכח מילים, התבלבל במשפטים, ומספר פעמים הרכין את הראש במה ששידר חוסר אונים. דוד חביב שכזה אבל אחד שנראה שהמעמד פשוט גדול עליו. האמרקאי הממוצא הולך לשאול את עצמו אם ביידן לא עומד בלחץ של ההמתקפה האישית המכוערת של טראמפ עליו אז איך הוא הולך לעמוד בלחץ של ניהול ארה"ב והמשברים שהיא שקועה בהם. נוק אאוט מהדהד של טראמפ לצערי.

      1. לא יודע איך הגעת לזה. ממש לא!
        אף אחד לא זוכר באמת מלל של שעה וחצי (במיוחד כשאף מועמד לא באמת עונה על השאלות). זוכרים את הרושם הכללי ולכן אני שואל מה הרושם הכי חזק שהאמרקאי הממוצע לוקח מהעימות הזה. הוא קיבל את טראמפ בדיוק כמו שהוא מכיר. בוטה וכוחני אבל אגרסיבי לאורך כל הערב. והוא קיבל את ביידן שהיה סביר בחצי הראשון אבל נדמה שנגמר לו החמצן והיכולת להתמודד עם הלחץ שטרמאפ הפעיל עליו בחצי השני.
        יש מעט מאוד אבות שישארו אדישים כשמכפישים את השם של הבן שלהם. אבל עדיין מנשיא אמרקאי מצופה להיות יותר קר רוח ולעמוד בלחצים. וביידן ניכשל בזה. טראמפ הצליח לערער אותו ולהוציא אותו מאיפוס ע"י ירידה מכוערת לפסים אישיים. וביידן יוצא מהעימות הזה בתור מועמד חביב שרוצה בטובת העם אבל לא בטוח שכשיר לעמוד בלחצים של העבודה החשובה בעולם.
        טארמפ לעומתו שיקר במצח נחושה על העניין האישי שלו (המיסוי הנמוך ששילם) בלי למצמץ ובלי להילחץ.
        באופן אישי גם לא אהבתי את הצחוק המבטל הבלתי פוסק של ביידן. נכון שקשה שלא לגחך על השקרים הבלתי פוסקים של טראמפ אבל זה פשוט ניתפס כהתנשאות. הילארי גם עשתה זאת וזה עלה לה ביוקר.

    1. ביידן סובל מתקלה מוחית הנקראית גימגום. גם לאשתי החביבה ישנה תקלה כזאת במיוחד במילים המתחילות ב-"HA". היא לא פחות פקחית בגלל זה, ולא פחות שולטת עלי.

  8. אתה צריך להיות סוג מיוחד של בן אדם בכדי לעלוב במישהו על כך שבנו היה מכור לסמים, כשאח שלך מת מהתמכרות לאלכוהול וסמים. לפחות במשפחה של ביידן עזרו לו…
    תודה רבה על המעורב

  9. בלתי נתפס שהאיש הזה נבחר להיות נשיא ארה"ב. זה שהאיש הזה יושב בבית הלבן ולא מועמד לעונה החדשה של "האח הגדול", זו פשיטת רגל ערכית של החברה בארה"ב (ואנחנו באותו מצב בדיוק) . אפשר לדבר כמה חיוור ביידן מהיום עד מחר, בפועל גם עציץ הוא מועמד יותר ראוי מטראמפ.

  10. בעולם שמקדש את האח הגדול
    בעולם ש"מוזיקאים" נולדים בכוכב נולד,
    בעולם שבפריים טיים משודרות רק תכניות ריאלטי-
    איזה נשיא אתם מצפים שיהיה?
    וככל שהדור של הצעירים היום יגדל- זה רק יחריף
    כי הילדים לא מבינים משהו אחר.
    סוף עידן הממלכתיות.

    אני מעדיף שילדי יצפו בפורנו ולא בחרא הזה.

    אגב טרמפ נראה הרבה יותר חזק (ודוחה) לעומת ביידן שממש הראה חולשה וגמגום בחלק גדול מהזמן.
    כשעברו לעיניין המחאה והשיטור לדעתי ביידן הפסיד כמה קולות.
    מתי משחק ראשון בגמר?

    1. אם הדור החדש הוא כמו נכדותי בנות ה-17 וה=-14 אז לארה"ב מצפה עתיד מזהיר. הן ערות, מבינות, מבקרות בעין אובייקטיביות, וכן, בוודאי תכנה אותן 'ליברליות'.

    2. יכול להיות שהרבה מהדור הם ככה (מהיכרות אישית פחות או יותר), אבל מצד שני, יש המון בני גילי שבוגרים יותר מזה.
      השאלה היא איך להסתכל על זה, אנחנו לא דור של אדיוטים, ויכול להיות שהרשתות החברתיות דווקא כן יעזרו לעשות איזה סינון.
      תוצאות נראה בעוד עשר ועשרים שנה

  11. אוקיי סיימתי לראות את כל העימות
    כרגיל מנחם רואה מציאות מדומיינת
    .
    טראמפ ניצח את הדיבייט אבל לא בהרבה
    ביידן היה יותר טוב מהמצופה בטח דחפו לו מינונים גבוהים של תרופות כדי שיהיה מרוכז, ואני לא ציני, הבן אדם זקן וקצת מאבד את זה
    .
    ברוב הדיון טראמפ ענה בצורה עניינית וכן, מדי פעם הכניס מכות מתחת לחגורה אבל זה לא היה כל הסיפור כפי שמנחם מציג את זה.
    .

  12. מנחם, בסוף הבוחר מסתכל על מה הנשיא נותן לו ומה לא.
    טראמפ אולי בוטה, משפיל וכל מה שתגיד עליו, אבל בסוף כשהבוחר מקבל החלטה היא לפי מה המועמד יתן לו.

    אובמה באה רהוט, כריזמתי, רגוע, מחויך ואז מכניס להם הסכמי סחר גרועים, אובמהקר, הסכם גרעין, הגירה משתוללת וכו'.
    השמרנים בטוח לא אהבו לשמוע את סטורמי דניאלס וכל מיני סיפורים אחרים של טראמפ, אבל בסוף ההצבעה היא עבור מדיניות ולא עבור בן אדם. טראמפ מבצע, לא רק מדבר.
    אני יכול להבטיח לך שגם נגד המועמד הרפובליקני הבא ידאגו למצוא עניינים כלשהם שיהפכו אותו ללא לגיטימי בתור אדם, זה מה שהדמוקרטים והשמאל בארץ מצטיינים בו.

    1. אני מסכים איתך יואש , יש כל כך הרבה דברים שאני לא אוהב בטראמפ ובהתנהגות שלו ואני לא מסכים עם לא מעט דברים שהוא עושה, אבל הוא יותר טוב מאלטרנטיבה בטח מהילרי וגם מביים , טראמפ פתח הרבה קופות שרצים או אולי לא הבנאדם עם היכולת הוורבלית הגבוהה ביותר (או בכלל), אבל הוא מבצע עבודות שהיו צריכים לקרות המון שנים.
      .
      דרך אגב אני מחכה עדיין להסבר ואשמח אם תענה לי איך אלה שהולכים להפגנות בטענה על שחיתות בישראל וארהב וריכוז כוח העדיפו את אובמה ומחנה הילארי וביידן על טראמפ? או ששחיתות זה רק כשהמחנה הימני בשלטון?

      כשהיה לאובמה רוב בשני בתי הקונגרס כאן בשנתיים הראשונות לכהונה שלו אובמה העביר את אובמה קר בלי לשתף את הרפובליקאים בתהליך ההחלטה, מאוחר יותר כשאיבד את הרוב בבית הנבחרים ובסנאט, אובמה פעל שוב ושוב דרך עקיפה של בית המחוקקים באמצעות צווים נשיאותיים, חתימה על הסכמי עוקפי פרלמנט, והסמכה של סוכנויות ממשלתיות ליטול לעצמן סמכותיות ביצעותיות רחבות, בלי אישורו של המחוקק (דומה מאוד למה שאתה הולך להפגנות נגדו בישראל כבר 3 שנים בטענה לשחיתותות).
      .
      הילרי קלינטון הודתה בפני גולדמן זאקס שהינו בנק השקעות, שיש פער משמעותי בין עמדתה הציבורית ועמדתה הפרטית.

      1. ברוך היקר, ענית לעצמך.

        עבור השמאל\דמוקרטים, דמוקרטיה היא רק כאשר היא משרתת את המחנה שלך.
        כשהדמוקרטים מעבירים חוקים בלי רוב זה כי הם דחופים, חשובים, נאורים שהשמרנים לא מספיק מוארים בכדי להבין.
        כשרפובליקנים עושים את זה, מדובר בקץ הדמוקרטיה, עליית היטלר לשלטון וכו'.

        אבל למה להרחיק לארה"ב?
        פה בארץ, נתניהו נבחר באופן דמוקרטי על ידי 1.5 מיליון איש והשיג הסכם קואליציוני עם מפלגה של הרבה מנדטים (נתווכח כמה יש לה אחרי שפרשו משותפות עם יש עתיד). זה לא הפריע לשמאל:
        1. לעתור לבגצ נגד ההסכם עצמו
        2. לעתור לבגצ נגד ביבי – למרות שהחוק באופן חד משמעי מאפשר לו לכהן עד פסק דין חלוט של בגצ שעמו קלון.
        3. לנסות להעביר חוקים פרסונליים
        4. להפגין חצי שנה AND COUNTING
        5. להשתמש במנדלבליט כדי שיספר שיש מצב שעל נתניהו לצאת לנבצרות – למרות שאין שום חוק או תקנה המורה זאת

        השמאל לא מכיר דמוקרטיה ולא מכבד אותה כאשר היא לא לצדו, רק שזה לא מפריע להם לדבר על זה שביבי הורס את הדמוקרטיה. מה יותר אנטי דמוקרטי מלא לכבד את הכרעת הרוב?

        1. חח זהו סוף בוף יפגינו המרפסת כמו שהיה צריך מלכתחילה בדביל מה רעש מחלות והפרעה לציבור. הפגמה אפשר גם בבית וגם במרפסת. שישימו שלט יצעקו משהו וזהו. טיוי גם ככה ישגרו אותם

        2. וואו כמה טענות לא מבוססות… בוא נתחיל:
          1+2. העתירה לבגץ היתה בגלל לקונה בחוק, שקבע שראש ממשלה רשאי להמשיך כהונה אבל לא שהוא יכול לקבל את המנדט להרכבת הממשלה. אגב, העתירה נגד ההסכם ונגד הטלת המנדט על ביבי היו ביחד, כי ההסכם קבע שהמנדט יוטל עליו. ובגץ השמאלני דחה את העתירה…
          3. חוק שקובע שנאשם בפלילים לא יוכל להרכיב ממשלה הוא לא פרסונלי. ביבי לא המושחת הראשון שנבחר פה לראשות הממשלה ולצערי כנראה גם לא האחרון. את ההשלכות של הענקת כוח וסמכות אדירים לנאשם בפלילים אנחנו רואים עכשיו.
          4. להפגין זה אומר לא לקבל את הדמוקרטיה? איפה היית בשיעורי אזרחות? אם ככה הפגנות הימין נגד ממשלות שמאל גם היו לא דמוקרטיות?
          5. להשתמש במנדלבליט… הרי לא יכול להיות לאנשים יש דעות משלהם. מנדלבליט הוא איש ימין מובהק שמונה על ידי ביבי לתפקיד הנוכחי ולתפקיד הקודם כמזכיר הממשלה. ותבדוק קודם מה אומר החוק לגבי נבצרות לפני שאתה כותב שאין חוק או תקנה שמאפשרים את זה. אם ראש הממשלה משתמש בכוחו השלטונית כדי לשבש את ההליכים המשפטיים נגדו זו לחלוטין יכולה להיות עילה להוצאתו לנבצרות. ביבי מבין את זה ולכן בדיוני התקציב דרש התחייבות של כחול לבן ללכת לבחירות אם זה מה שיכריזו לגביו.
          באופן כללי – דמוקרטיה היא לא רק הכרעת הרוב, אחרת סוריה עם 99% תמיכה באסד היתה דמוקרטית. דמוקרטיה כוללת גם עקרונות חשובים של הפרדת רשויות, איזונים ובלמים בין רשויות, ביזור הכוח והגבלתו, זכויות המיעוט, חופש הביטוי, שלטון החוק – דברים שבלעדיהם אפשר יהיה להשתמש ברוב מזדמן כדי לדכא את המיעוט ולדרוס אותו. מעבר לזה שביבי לא קיבל רוב בשתי מערכות הבחירות האחרונות, למעשה הרוב הצביע נגדו רק לא הצליח לצערי להתאחד ולהקים ממשלה.

          1. בגצ דחה את העתירה בגלל שהיו בחירות, העם אמר את דברו והחוק ברור בנושא. כמובן לא לפני שמזוז וחבריו שחררו הצהרות על סולם הערכים המקולקל של הבוחרים של ביבי

            החוק הוא פרסנולי כאשר אתה מחוקק אותו בדיוק באותו רגע נגד היריב שלך.

            דמוקרטיה – לקבל את רצון הרוב, משהו שהם לא הצליחו לעשות.

            הפרדת רשויות זה נחמד אבל גם איזונים ובלמים זה נחמד.
            אני רק לא יודע מי מאזן את בגצ והפרקליטות ולמה הם לא נבחרים בהליך דמןקרטי כמו כולם.

            הרוב לא הצביע נגדו, ובבחירות הבאות אתה תראה שמפלגת האבודה תמחק, ליברמן וכחול לבן ישלמו על הנסיון אפילו לדבר עם בל״ד ןבעיקר, גוש הימין יעמיד על 66-67, עם או בחי בנט, עם או בלי איזה שחקן חדש.
            העם רוצה ימין וזה מה שהוא יקבל.

    2. טראמפ נתן לנו קורונה ברמה מס' בעולם, הרס את הכלכלה, וחצה את העם לשניים. הנזק שעשה ייקח עשרות שנים לתקן. ואגב, ביידן מוביל בכל הסקרים ב-7% ובבחירות זה יהיה הרבה יותר גרוע עבורו

  13. מנחם קשה לקרוא אותך כשאתה כותב על פוליטיקה.
    אני בכלל לא נכנס לדעות שלך, הרמה של הדיבור נמוכה, אתה חוזר על אותן טענות קבועות, ברור לעין שבכלל לא מעניין אותך מה קורה בפועל אתה תמצא את הדרך לטנף על טראמפ.
    חבל כי כשאתה כותב נטו על ספורט זה תענוג לקרוא אותך.
    ..
    אין צורך להזכיר לי שזכותך לכתוב מה שבאלך או כמה הדעה שלי לא מעניינת אותך, אני יודע.

    1. רפיקי, אז אל תקרא אותי כשאני מדבר על טראמפ. זה אדם שבעצמו גרם למותם של לפחות 100,000 קורבנות, ועד סוף השנה יהיה אחראי לעוד 100,000 קורבנות. בגללו אני חושש לצאת מהבית כבר חצי שנה. אשתי עם מחלת פרקינסון וגיל 84, ואני בגיל 82, אנחנו בעלי סיכון גבוה. וכאן בפרבר עשיר של אטלנטה אולי 10% חובשים מסיכות. אני מתעורר פעם בשבוע ב-6 בבוקר להיכנס לסופרמרקט ריק כי אחרת גם אשתי וגם אני נהיה קורבנות שחטפו אותה בגללצ טראמפ שמסרב כמו ילד מופרע מהעם לחבוש מסיכות, בניגוד לכל יועציו המדענים, שהוא עצמו בחר. הוא אדם מגעיל, ואם מישהו מאמין שהוא 'אוהד ישראל' אז יש לי חדשות עבורכם: הוא אוהב רק את עצמו. אם ישראל חס וחלילה תצטרך עזרה אמיתית הוא ייעלם בטענה 'ישראל חזקה מספיק לטפל בעצמה. הטייסים של ה-F-35 שנתנו לה טובים יותר מהטייסים של ה-F-35 שאנחנו נותנים לערב הסעודית, \לאמירויות, ועוד. להכיר בירושלים כבירה? היא תמיד היתה הבירה. להכיר ברמת הגולן כחלק מישאראל? היא תמיד היתה. זה הכל דיבורים ולא יותר מהשקרן, חולה הנפש הזה.

  14. כל אחד ניצח לקהל שלו.
    מי שרוצה מנהיג חזק. טראמפ לא נתן לביידן להשחיל מילה.
    ביידן נראה יותר מתורבת.
    פעם היו אומרים שמנהיגי שלא שומר על כללי האימות יאבד את הנשים. אפשר לזרוק את זה לפח.
    לפחות לא בא על קוקאין כמו באימות השני מול הילרי, רק ספידים והרבה מהם .

    1. עימות כמו לעומת יש אומרים מלשון עמית שזה גם חבר אך גם מתנגד בניגוד לאימות מלשון אמת.
      אתה יודע בשביל הטמבלים שלא יתבלבלו.

  15. כשאובמה ניצח אף אחד לא זלזל באינטליגנציה של האמריקאים איזה קטע…
    הקמפיין הכי טוב שיכל להיות לטראמפ זה אובמה.
    .
    חוץ מזה, אנשים לא לומדים את הלקח.. תמיד תיזהרו מאותם אנשים עם לשון חלקלקה ונעימה, זה נכון בעסקים כמו בפוליטיקה.
    עדיף תמיד לשמוע בצורה ישירה את הדברים הלא נעימים אבל הכנים. כל אדם יעדיף לעשות עסקים עם אדם כמו טרמאפ מאשר אדם סטייל אובמה או קלינטון.
    .
    ומי שלא, נראה אותו באיזו כתבה בטלויזיה בוכה איך עבדו עליו/ רימו אותו בעסקים ( או בבחירות)

    1. בעסקים אני לא מבכים איתך טראמפ הוא נוכל, שאני לא מאמין איך יש מספיק טיפשים שפעם אחר פעם מביאים לו כסף ונופלים.
      .
      אני מסכים איתך לגבי ההבדל בין טראמפ ואובמה, אובמה עם התדמית החלקה והמלומדת שלו היה אסון לאומה, כל הניסיון לקדם את הפרוגרסיבית והפוליטיקאי קורקט ולא לקרוא לילד בשמו היה אסון, הטרור אצלו לא היה איסלאמי הסכם הגרעין… והמהגרים הלא חוקיים ״בלתי מתועדים״.

      1. תן לי עובדות על נוכלות.
        .
        לא מסכים איתך. בגלל זה הוא כן מצליח לבצע הסכמי שלום כי הוא מדבר ישר ולעניין. זה לא ייגמר באמירויות ובבחריין אני מאמין שבטווח של 4 שנים אפשר להגיע גם עד איראן וסוריה.

          1. אני לא רואה פה נוכלות ישירה
            לדעתי שיעור נדל"ן אחד שווה ל 100 שיעורים באוניברסיטה.
            .
            הוא יזם שעושה מיליון דברים חלקם בתחום האפור אבל אני לא שמעתי על עסקה שהוא אמר א וקיבלת ב או לא קיבלת כלום.
            .
            אובמה למשל לא עשה כלום בחיים שלו מבחינה עסקית והפעם הראשונה שהיה צריך להתמודד עם עסקים בחיים האמיתיים הוא חירבן את עצמו לדעת בנשיאות ועשה עסקה רעה אחרי עסקה רעה.
            זה הרבה יותר גרוע מנוכלות.

            1. נתבע על פרשיית מכללת טראמפ בבית המשפט, והסכים לפשרה של כמה עשרות מיליונים.
              נתבע על כך שהיה נוכל, כן? ופשרה שכזו, זו הודעה באשמה, אם זה לא ברור. יותר מכך, הוא לפני הפשרה אמר "אף פעם לא אתפשר". אחרי שזכה בבחירות, כבר לא היה לו צורך לשקר.
              .
              הוא לא שונה מהטלמרקטינג האגרסיבי שמנסים למכור לאוכלוסיית הקשישים בארץ תוך ניצול פגיעותם. נוכלות זו נוכלות, גם אם צובעים אותה באפור, או בוחרים לעצום את העיניים על מנת שלא להבחין בה.

            2. דקסטר נדלן זה התחום שלי יקירי, גם פורקס והלוואות בריבית אפשר לעצום את העיניים , הוא עקץ מאות מילונים מאנשים, לצערי בנדלן יש המון נוכלים עם שם ומותג ואין אחד שלא נפל , הנוכל החדש זה גראנט קרדון וגם שם הולכים ליפול לא מעט אנשים עוד 5-6 שנים.

          1. ברוך לא שמעתי על מישהו שנפגע ממנו ישירות .
            אבל אני פתוח לשמוע ואל תשכח שמדובר ביזמות נדל"ן כי כאן הרבה שטחים אפורים שרק בדיעבק "קל" לנו בתור צופים מהצד להטיח האשמות. המציאות היא הרבה יותר מורכבת.

            1. דקסטר נדלן זה התחום שלי יקירי, גם פורקס והלוואות בריבית אפשר לעצום את העיניים , הוא עקץ מאות מילונים מאנשים, לצערי בנדלן יש המון נוכלים עם שם ומותג ואין אחד שלא נפל (וטראמפ בהחלט הוא אחד הגדולים בענף) , הנוכל החדש זה גראנט קרדון וגם שם הולכים ליפול לא מעט אנשים עוד 5-6 שנים.

    2. דקסטר אתה אחד השרלטנים. אני עדיין מחכה שתביא את ההוכחה הניצחת שסיפקה לך זוגתך לזה שהנגיף יוצר במעבדה.
      מטראמפ נוטף נוכל! מכל כיוון שאתה לא מסתכל עליו.
      ברור שעדיף לשמוע את האמת הכנה בפנים גם אם היא לא נעימה אבל מה גורם לך לחשוב שטראמפ אומר אמת כנה בפנים? הבנאדם הוא שקרן פתולוגי שלפעמים בטעות אומר גם אמת. זה לא אומר שבצד השני לא משקרים אבל בחייאת תפסיק עם החרטא הקואצ'רי שלך.
      .
      נ.ב
      .
      אתה מודע לזה שבין טראמפ להילרי יש הרבה מאוד אפור

  16. פעם hoops היה אתר מרתק על כדורסל,
    היום זה התכתשויות ילדותיות בכל פוסט של השמעונים ושאר התינוקות שלא גומרים לדבר על "ניכוסים" ושטויות והכל בשפה רדודה שמזכירה לי ויכוחי רונאלדו/מסי של ילדים בני 12.
    עכשיו גם מנחם שופך את השלפוחית על טראמפ כל שני וחמישי, למה זה כל כך חשוב? איך זה קשור לכאן? (מנחם הוא בעל האתר אני יודע)
    פעם החרא באתר הזה היה הרבה יותר איכותי

    1. ארי, אני גר באטלנטה הדרומית, עיר של טראמ]פ. אשתי חולת פרקינסון בת 84. אני בן 82 וחולה סוכר על הגבול. שנינו בקבוצת סיכון גבוהה ביותר. אם טראמפ היה מבקש מהעם – כפי שצ'רצ'יל היה עושה ללא ספק – "בואו כולנו לגבור על הנגיף הקטנצ'יק הזדה? אנא, העםמ\ האמריקאי – עמי ועמך – אני עזרו כולכם לדפוק את הממזר. אני מבקש מכל אחד לחבוש מסיכה, לשמור מרחק, ולדפוק את הנגיף המזויין הזה" הוא היה חוסך "לפחות 100,000 קורבנות, ועוד 100,000 עד סוף השנה". אני לא רוצה שאשתי תהיה אחת מהקורבות. אני לא רוצה להיות אחד מהקורבנות. טראמפ הוא סכנה לחיי. אז ארי, עם כל הכבוד אני לא שם זין על מה שאתה, דקסטר, רפיקי, ועוד כמה רעי-לב כאן שהדבר הפחות חשוב להם הוא כמה קורבנות לשוא הולכים כאן לעולמם בגלל המנוול הזה.

  17. זה היה עימות די צפוי. טראמפ אובר אגרסיבי, ביידן אובר מבטיח שהוא מאמין בדברים רק טיפה פחות גרועים מטראמפ. הנקודה היחידה שמפתיעה היא שטראמפ בטעות אמר את החלק השקט בקול: כשלחצו אותו לגנות את הגורמים הניאו-נאציים, פאר רייט, הוא התאמץ מאוד להתחמק ובסוף רק הוציא את המשפט "Proud Boys, stand back and stand by". "הבחורים הגאים" הם ארגון עליונות לבנה פאשיסטי ואלים במיוחד שטראמפ קרא לו *לחכות*. כצפוי הבחורים הגאים לקחו את המשפט הזה והפכו אותו לקריאה לחבריהם להתחמש ולהתכונן: https://twitter.com/EzraNBC/status/1311135496333135873?s=20
    מעניין גם אם יש קשר לזה שכמה דקות אחר כך הוא אמר ל"אנשים שלו" ללכת ולשמור על הקלפיות.
    אבל בסופו של דבר לא גילינו מי מהשניים יכול לעשות יותר כפיפות בטן מהשני, שלזה כולנו התכנסנו, אז היה אכזבה.

  18. מסכים איתך או לא, זה לא כל כך משנה.
    אני פשוט לא מבין איך זה קשור לאתר ספורט אמריקאי, וזה חלק מהבעיה הכללית. ספורט זה לנקות את הראש מכל החרא והוויכוחים שנמצאים בפוליטיקה, למה להכניס את זה כאן לאתר?
    כאשר קורה משהו יוצא דופן אחת לחודשיים ויש צורך לציין זאת- אפשרי. אבל כשגמר הנ.ב.א מתחיל הלילה, באמת לא מצאת על מה לכתוב והיית צריך לפתוח פה דיון פוליטי?
    אתה בעל האתר ובאמת כולנו נהנים מפועלך ומהקהילה שיצרת אבל אני פשוט חושב שההחלטה להכניס לאתר טורים פוליטיים יומיים זו החלטה לא נבונה.
    אולי כדאי שתפתח במקביל אתר שמתעסק בפוליטיקה, תקרא לו poops.co.il…

    1. מנחם אוהב פוליטיקה. הוא אפילו מכור לזה הוא אשכרה צופה בנאומים של.פוליטיקאים ומחכה למוצא פיהם 😂😂😂😂
      אני בעד חוק שפוליטקאים יסתובבו עם גלאי אמת עליהם וכל פעם שיש כמת זה מצפצף. היה מצחיק לראות את זה. אפדרי גם הפוך ליותר צלצולים

    2. שמואל, זה אתר שלי. הקמתי אותו מאפס. אבל כשטראמפ מסכן באופן ישיר את חיי אשתי בת ה-84, ועוד חולת פרקינסון, ואותי זקן בן 82 שבקושי זז ומתקשה להשתין, אני חייב לזעוק. זה המקום היחיד בו אני יכול. אילו יכולתי לכתוב בהארץ הייתי כותב שם. רבל אני לא יכול.
      אז יש לך שתי ברירות:
      1) לא לקרוא כשאני כותב על טראמפ
      2) לעבור לאתר אחר

  19. הניצחון בעימות כלכך לא רלוונטי. בכללי העימותים האלה לא משפיעים על הציבור כלל כמו שהם השפיעו בעבר.
    זה יותר כמו שואו לצופים.
    לפני 4 שנים הילארי קלינטון ניצחה את העימותים שלה. האם זה עזר לה?

  20. כמה תיקונים מנחם. CNN עשה סקר רק בקרב אלה שצפו בעימות. הוא הכניס שם גילוי נאות ש-36% מהצופים הם עצמאים או מתלבטים (לעומת 40% מכלל המצביעים), 39% דמוקרטים ו-25% רפובליקנים. כך שיש אחוז מאוד ניקר של מי שצופה בעימות שהוא מראש נגד טראמפ.

    בתור אחד שאוהב לנתק עצמו מהסיטואציה ולהסתכל מבחוץ אני חייב לציין שביידן איכזב. הוא לא היה מספיק רהוט, לא מספיק שלט בנתונים, היסס לא מעט ולא הצליח לתמצת את המסרים שלו. החוזקה שלו הייתה הביזיון של טראמפ. שקרץ לבסיס שלו בעיקר ולא ניסה לזכות בקולות הצפים יותר.
    .
    אני חייב לציין שבעימות על הכלכלה ועל הפשיעה הוא השפיל את ביידן לא מעט כאשר ביידן נזהר מידי ופספס פואנטה מאוד חשובה. כשביידן התעקש ש"הוא המפלגה הדמוקרטית" והוא לא שש לקריאות של "defund the police" אלא לעשות במשטרה רפורמה בה שוטרים גרים בשכונות\קהילות בהם הם עובדים ולצרף אליהם אנשי מקצוע כדי שילוו אותם בתהליכי דה אסקלציה במקרים של מחלות נפש או אוטיזם, טראמפ שאל אותו למה אם כך אין אף ארגון משטרה בכל ארה"ב שתומך בו. זו שאלה מכשילה מכיוון שברור שהארגונים רוצים להמשך לקבל עצמאות לפעול איך שהם רוצים ולא לשלם אף מחיר על כך. בנוסף ידוע שלא מעט ארגוני שוטרים נגועים בגזענות עמוקה. ביידן שתק כמו דג ונראה מובך. התשובה היא שיש המוני שוטרים שתומכים בו בשקט ולא מעט ארגוני שוטרים נגועים בפוליטה מקומית וארצית עם אינטרס ברור להמשיך את המצב. הנשיא פחד שיפתח דיון על black lives matter ואלימות משטרתית ונראה פתאום חלש.
    .
    בכל מקרה טראמפ התנהג בנבזיות. אתה צודק מנחם לגבי ה-"proud boys", לא רק שהוא לא גינה אותם אלא המינוח "stand back and stand by" היא קריצה מאוד מפחידה. עד כמה? תקראו את התגובות שלהם בטוויטר כולל יצירת חולצות חדשות עם אותו הכיתוב כאות קרב של חיילים הממתינים לפקודת המפקד. ארגון אנטיפה שמקבל זמן מסך בפוקס ניוז כאלו היה לא פחות מאל-קאיידה, הוא פיקציה מצחיקה. זה התחיל בלובשי השחורים בברקלי שעשו קצת מהומות והמשיך בכל מיני מפגינים שהשתמשו בשם. זה בדיוק כמו ההאקרים סוג ג' מהרשות הפלסטינית שקראו לעצמם השלוחה הפליסטינית של אנונימוס…" איפה המלציות החמושות שלהם שיוצאים בערים ואשכרה יורים במפגינים כולל ילדים בני 16-17?

    1. תודה על העזרה בהפצת המסר

      עוד יבוא היום ורק שני אנשים יספרו לנו איך באטלר עבר להיט בשביל הנופש החופים והמועדונים

  21. שאלה לא קשורה לעימות
    האם היה מישהו כלשהו בליגה שעשה 6 גמרים ברצף שכולל גם קבוצה ממזרח וגם ממערב ?
    איגודלה עשה זאת ולדעתי זה נתון היסטורי יש מישהו בקהל שיכול להביא דוגמאות נוספות?

  22. בחירות מוכרעות בשתי חזיתות: הקולות המתנדנדים ועוצמת ההליכה של המחנה להצביע. הילרי כשלה כיון שלא הצליחה לגרום למספיק אנשים במחנה שלה להבין עד כמה ניצחון של טראמפ יהיה קטסטרופלי. 2 + 1 שופטים שמרניים בבית המשפט העליון כולם כבר מבינים. הטנטרמים של טראמפ גם הם תורמים את שלהם וההתגיסות ביום הבחירות במחנה הדמוקרטי תהיה בשיאה. לגבי המתנדנדים, מנחם וברוך הם דוגמאות טובות. שניהם יצביעו למועמד הדמוקרטי למרות שהם מה שמכונה, עצמאיים. טראמפ מפחיד אותם.
    .
    הסיבה היחידה שאני לא בטוח בכל מאת האחוזים בנצחון של בידן נעוצה בשיטה האמריקאית שמיצרת ריצפה מאד עקומה לטובת המחנה הרפובליקאי, כל שאר הפרמטרים הם חד משמעיים לטובת בידן.

    1. החמצת את זה שברוך אחרי חצי שנה של הכרזות שהוא לא נוגע בטראמפ שוב הכריז שהוא חוזר ונותן לו את קולו עוד פעם (ועל מנחם אין כל כך טעם לדבר הוא לא זוכר אפילו למי הצביע בבחירות האחרונות)

      1. מה זה הכריז טענתי שהראש נוטה לביידן בגלל משבר הקורונה שקרה הפעם אבל הדעה שלי השתנתה, בטח אחרי ההסכם שלום.

  23. הרבה דיבורים מישראלים שלא מבינים שום דבר איך בחירות עובדות בארה"ב ולמה טראמפ כל כך מפחד מהתוצאות וכבר אומר שהכל מזויף ורמאות.
    מי שהצביע לטראמפ ימשיך.להצביע לו , כל מה שביידן צריך זה 150 אלף קולות של דמוקרטים בעיקר שחורים שלא רצו להצביע להילרי בפנסילבניה, אוהיו מישיגן
    והוא יקבל את הקולות האלה במרכזים האורבניים של פילדלפיה, דטרויט וקליבלנד.
    ברגע שביידן לוקח את שלושת המדינות האלה אין לטראמפ שום סיכוי מבחינה מתמטית ועוד לא דיברנו בכלל על פלורידה ששם יהיה קרב צמוד.
    אבל מי יודע אולי בקליפורניה יצביעו לטראמפ lol

    נפגש בקלפי

    1. אתה צודק ככל שזה נוגע לטראמפ. הילרי הפסידה את הבחירות כי הבוחרים של אובמה בשלוש המדינות הנ"ל לא באו להצביע בשבילה.. אבל הבעיה של הדמוקרטים נמצאת בסנאט. בלי רוב בסנאט בידן יכול לעשות מעט. כדי להגיע לרוב בסנאט הם חייבים סחף בכל המדינות. הם חייבים למשל, סנטור מגורגיה. זה הרבה יותר קשה להשיג עם איש מרכז קשיש כמו בידן. אם נתרכז בברוך ומנחם, הם חייבים, בראית הדמוקרטים, לבחור בדמוקרט לסנאט, לקונגרס למשרות התביעה והשיפוטיות. אובמה הצליח בזה אבל כשל , יחד עם כל המפלגה הדמוקרטית, למנף את זה לשינוי מהותי.

      1. למזלנו אובמה איבד את הרוב, אחרי זה רק אלוהים יודע מה היה קורה לאומה שלנו. אני מסכים לגבי טראמפ רק לא חושב שהפעם זה יהיה שונה כל פעם טוענים שלא הצביעו ידה ידה ידה אני לא רואה קהילה שחורה מילווקי נוסעת שעה וחצי רק בשביל להצביע, אם הבחירות היו בדואר זה היה סופו של טראמפ.

        1. כבר מליון אנשים הצביעו בדואר ויש עוד הרבה בדרך
          בגלל זה טראמפ כל כך מפחד ומשקר שיש שם זיופים למרות שהוכח אין ספור פעמים שזה לא המצב וטראמפ בעצמו מצביע בדואר כל 4 שנים

          1. זה לא משנה שאנשים בקליפורניה יכולים בדואר, יש לא מעט מדינות שלא מאפשרת להצביע בדואר אלא בסיטואציות מסוימות

            1. כל המדינות מאפשרות הצבעה בדואר בתנאים די פשוטים
              הבעיה היא שברוב המדינות כבר התחילו לספור את הקולות האלה אבל יש 8 מדינות שאסור להתחיל לספור עד יום הבחירות וזה מה שייצור עיכובים עם כמות גדולה של מעטפות .

              בכל מקרה ד"ש ל proud boys ברוך , אני בטוח שהם ישמחו לארח אותך יחד עם הבוס שלהם דונלד טראמפ

            2. מה אני קשור לקיצוניים האלה? לחשוב שאני עם המטומטים האלה או תומך בהם בכל דרך זה דמגוגיה במקרה הטוב.

            3. טראמפ הוא התומך והמנהיג שלהם, ואתה מצביע בשבילו
              אל תדאג כשיגיעו הרכבות הוא יתן לך מושב vip ברכבת הראשונה

            4. היכולת של אנשים לקטלג מישהו שלא מצביע למחנה שלו היא פשוט מצחיקה הן מימין והן משמאל לפי הדעות שלכם :
              מי שמצביע לטראמפ/ ביבי הוא מושחת תומך במלחמת אחים.
              מי שמצביע שמאל הוא בוגד אנרכיסט
              .
              פשוט עצוב

            5. ברוך
              זה לא מה שהוא אמר.
              בכל אופן, בינתיים הנה שיעור קטן בהסטוריה יהודית

            6. יקירי הבנתי את הקשרה המגעילה שהוא עשה, בחרתי לא להתייחס אלייה, התייחסתי לתגובה לפני

            7. בטח, בטח, ברור
              תמשיך לעצום עיניים. אתה בכל מקרה כנראה מבוגר מדי לשלם את המחיר של תמיכה באנשים אלו אז מה אכפת לך, תמיד יש את הר הכסף שאתה משאיר לנכדים שיוכלו לשלם עבור שומרי ראש שיגנו עליהם מפני הוריאציה הבאה של ביטוי העליונות הגזענית הלבנה בארה"ב.

            8. אלו שבזזו את החנויות ברודאו דרייב בטענה למחאה, לא היו מהמחנה של טראמפ, אבל בוא נשווה את לרוצח המונים, מעניין אותי מה הטענה תהיה אחרי שהוא ייקח שוב את הבחירות.

            9. אלו שבזזו את החנויות ברודאו דרייב גם לא איימו על הבת והנכדים שלך.
              תמשיך לתמוך ולעודד אותם כי אתה לא המטרה הראשונה שלהם כרגע. זה יגמר בסדר גמור עבור הנכדים שלך. אין לך מה לדאוג להם.

            10. פסטיבל מספרי הסיפורים התחיל כבר?

            11. אתה כבר כמה זמן כותב כאן?
              לך יש את סיפור הI got mine, אז הכל טוב ובסדר בעולם ולכל מי שלא בסדר זה בגלל שהוא בכיין עצלן או ווטאבר אבל זה אחריותו האישית בלבד, לאחרים שפחות מנותקים מהמציאות ומההסטוריה סיפורים אחרים גם אם אתה לא אוהב לשמוע אותם כי הם פוגעים בנראטיב הדמיוני שאתה בוחר לאמץ לעצמך

            12. עוד פעם אתה בוחר להכניס לי מילים לפה? כדי להוכיח נקודה לא עשית את זה עם שדו אתמול? מישהו כתב שהכל בסדר בעולם? העולם ובמיוחד הכלכלה על סף קריסה שייקח להם 8-10 שנים לצאת ממנו, העם מפוצל מתמיד, דרך אגב בצד השמאלי של המפה בוחרים להתעלם מהיסטוריה או לא לקרוא לילד בשמו שמע יעלב.

            13. ברוך
              לא הכנסתי לך או לצל המוצל מילה לפה, אני סה"כ משקף לך את האמת של השקפת העולם שאתה מבטא כאן.
              אם קשה לך עם זה אתה מוזמן להתעלם מהתגובות שלי או לשנות את הדברים שאתה מבטא כאן.

      2. כרגע הסנאט 53-46 יתרון רפובליקני
        יש עכשיו בחירות
        אני חושב שהדמוקרטים יאבדו את המושב באלאבמה אבל יקחו את קולורדו,אריזונה, מיין,אחד משני המושבים של ג'ורג'יה ואולי אפילו ינצחו את לינדסי גרהאם האידיוט בדרום קרולייינה
        זה יתן להם רוב של מושב אחד או תיקו, במקרה של תיקו בהצבעה בסנט שובר השוויון הוא סגן אן סגנית הנשיא,במשרה שביידן מנצח זאת קאמלה האריס

  24. לא יודע מה איתכם – ממה שאני ראיתי – לביידן יש מינוס אנרגיה, הוא בקושי הצליח להוציא קול, הראש שלו לא זז, נראה כאילו הוא תיכף מתעלף.
    חוץ מזה טראמפ מדבר אליו, הוא כל הזמן מדבר ״עליו״
    טראמפ גם דיבר כפול
    בלי קשר לתוכן, זה נראה כמו אחד על אחד של טייסון צ׳אנדלר נגד וינס קארטר
    זה מה ש-165 מיליון דמוקרטים הצליחו להעמיד? מזלם שטראמפ כזה דפקט שהוא עוד עשוי להפסיד את זה.
    ״גוד הלפ אמריקה״

  25. מנחם, CNN ואתה כל כך רחוקים ומנותקים שזה פשוט מדהים.
    ביידן לא ניצח, ואני אסביר (לא הסבר מקורי שלי, אבל עדיין…)

    אלו לא בחירות רגילות.
    אין פה נסיון לשכנע מישהו להצביע עבור מועמד כלשהו.
    האנשים כבר החליטו. מי שנגד טראמפ לא יצביע לו.
    מי שאוהב את טראמפ כן.

    וזה ממש לא משנה מה הוא היה אומר ואיך.

    אז מה העניין? למה טראמפ ניצח? מה מטרת הדיבייט בעצם?
    1. לגרום לתומכים שלך להצביע.
    2. לגרום לתומכים של הצד השני לא להצביע.

    כל מה שטראמפ עשה הוא להביא את ביידן להראות שהוא לא כזה רדיקלי.
    מי הקהל ביותר נלהב של ביידן? השמאל הקדיקלי. השאר די מנומנמים.
    כשביידן אומר שהוא לא בעניין של אנרגיה ירוקה (למרות שבאתר שלו כתוב שכן)
    כשביידן אומר לנשיא לשתוק ואומר שהוא לייצן, הוא כבר לא מצטייר כדמות הנשיאותית והשקולה.

    מטראמפ לא היו ציפיות שהוא יהיה משהו אחר ממה שהכרנו כבר 4 שנים, ולכן ההתנהגות שלו לא שינתה לאף אחד.

    לסיכום,
    הבייס של טראמפ לא ימנע את התמיכה בו, אלא ימשיך וירגיש צורך לבוא ולהצביע.
    הבייס של ביידן כבר לא כזה בטוח שמה שמכרו לו אכן נכון, ולא כזה להוט להצביע.

    סיכום: אחוז הצבעה גבוה יותר בימין ונמוך יותר בשמאלץ

    ניצחון בדיבייט: טראמפ

  26. לפי סקר אחר, של NBC או CBS, לא זוכר איזו רשת מהן, העימות היה צמוד הרבה יותר כש-48% השיבו בסקר זה שביידן ניצח ו-41% השיבו שטראמפ ניצח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט