משחק הערב הראשי: כריס פול נגד ג'יימס הארדן / מנחם לס

הערב לא תהיה כל חברות!

מלחמת עולם ראשונה ב-L.A מסיימת ערב של 4 משחקים

 

7:00: קליבלנד קאבס (2-1) – מינסוטה טימברוולבס (0-3)

במשפט אחד: אחרי שלושה משחקים קווין לאב הוא השחקן מספר אחד בליגה!

 

מה עשה (בינתיים!) 0-3 בפתיחה הטובה ביותר שלה בתריסר שנים? צדקתם! רבע ראשון דורסני הוא הסיבה הראשונה. הסיבה השנייה היא קווין לאב. הם מובילים את הליגה ברבע ראשון של 37.3 נק' ב-55.2% מהפארקט, כולל 50% מדאונטאון. "אין למו כל רצון להוביל את הליגה ברבע הראשון. אנחנו רוצים להוביל את הליגה בסיום הרבע הרביעי", אמר לאב.

לאב הזה, שצומצם ל-18 משחקים בעונה שעברה, שפך על הניקס עוד 30 כשהוא 5 מ-5 מה-3. הוא לא רק הפאור-פורוורד הטוב בליגה עם ידיים למטה, הוא השחקן מס' 1 ב-NBA נכון להיום. ואני רק מחכה לאיזה אוהד לייקרס דל-הבנה לבוא לתגובות ולכתוב "פאו גאסול טוב ממנו", וזה יהיה המשפט המגעיל ביותר מאז אמר קהלת (או מישהו בסדר גודל שלו)  "ברוך שלא בראני אישה" (בינינו?  שלא כמו עם פאו המעצבן, כאן יש לא מעט אמת…). קווין לאב מפחיד ממש: 29.7 נק' ממוצע, 14.7 קרשים, 50.0% מהפארקט.

הקאבס ישתדלו למנוע הפסד שלישי רצוף אחרי פתיחה מהממת נגד הנטס במשחק הראשון. בשבת היה להם את המשחק הגרוע ביותר בינתיים העונה עם 34.9% מהפארקט, 3 מ-15 מאחורי הקשת נגד אינדיאנה.

עבורי הדבר המעניין ביותר יהיה אנדרו ביינום. אני מחכה בקוצר רוח לרגע – משחק – בו יתפוצץ וישים 25 עם 17 ריב', ואז הקאבס על דרך המלך.

דעתי? קליבלנד ב-5!

**********

7:00: פילדלפיס סיקסרס (0-3) – גולדן סטייט ווריורס (1-2)

במשפט אחד: לפני שבוע איש לא היה מסתכל בכיוון; הערב זה משחק גדול ביותר בין העולם המזרחי והעולם המערבי!

 

רק לפני שנה…

מי היה מאמין רק לפני שבוע שמשחק זה יהיה למשחק מרכזי בעל עניין רב ביותר? משחק שיכול להגדיר זמנית את "מזרח נגד מערב". כשאני אומר שהסיקסרס הם הפתעת הליגה זה כמו לומר שחיפה היא עיר טובה מת"א. זה הרי ברור ולא צריך בכלל להזכיר זאת. הרוקי מייקל קרטר-ויליאמס – שאחד מהגולשים באתר היה הראשון בעולם, כן, בעולם כולו, לכנותו MCW – הוא דבר בלתי מובן לחלוטין. אם הוא גובר הערב על סטפן קרי, עיר אחוות האחים יכולה כבר להתחיל לבנות לו פסל ליד רוקי בלבואה.

אבל לווריורס יש שני, קליי תומפסון, שמישהו מהסיקסרס חייב לנטרל. כל הקבוצה היא 38 מ-75 מאחורי הקשת, מעל 50%. זה יותר טוב מרוב הקבוצות ב-% מכל הטווחים.

יהיה גם קרב מאמנים. אני מת על מאמן הסיקסרס ברט בראון. אם הוא מצליח לנצח הערב את הווריורס ומרק ג'קסון, אני כבר מדרגו 'מאמן העונה' (בינתיים אריק ספואלטרה הוא שמיני בדרוג המאמנים).

דעתי? ווריורס ב-8

**********

ממפיס גריזליס (2-1) – בוסטון סלטיקס (3-0)

במשפט אחד: אם ממפיס מפסידה, זו תהיה הפעם הראשונה מאז היווסדה ב-1969 להתחיל 4-0; אם בראד סטיבנס מפסיד, בבוסטון יתחילו לתהות בקשר עליו.

 

המשפט הזה מגדיר את חשיבות המשחק בין שתי קבוצות גאות שה-"0" נצחונות כל כך לא מתאים להן. הסלטיקס נפלו אמש לדטרויט 77-87, אבל היתה נקודת אור כשהם חזרו מ-15 דפיציט. הרוקי אוליניק אמר: "הם כאלה גדולים הדטרויט הללו. היה כמעט בלתי אפשרי תחת הסל". יש לי חדשות עבור הקנדי ארוך השיער הזה: הערב זה לא יהיה יותר קל עם זאק רנדולף ומרק גאסול. ככה זה ב-NBA קומראד. שכח מגונזגה והתחל לשחק כדורסל גברי נגד ילדים גדולים. מה חשבת? שבאת לשחק נגד וושינגטון סטייט יוניברסיטי?
אבל ראיתי דברים טובים בסלטיקס: האוליניק הזה עם 15-15 בנק' ובקרשים, ו-13 לג'ורדן קרופורד ואברי בראדלי. ברור כשמש שכל מה שהסלטיקס צריכה עכשיו הוא ראז'ון רונדו. כשהוא חוזר תהיה קבוצה, ומי שראה אותם במשחק האחרון יודע זאת טוב כמוני.
ממפיס? ההפסד  111-99 לדאלאס היה מכוער. מכוער מאד. לפגר 21 בחצי לקבוצה כמו הגריזליס שהרבה ניבאו לה ריצה חזקה במערב? נקודת האור היחידה בינתיים הוא מייק קונלי עם ממוצע של 20.0 בשלושת המשחקים הראשונים, ב-6 נק' גבוה ממוצעו הכולל. גאסול קלע 23 ורנדולף 21. זאת 'השלישייה הגדולה'. הערב הם חייבים חמישייה גדולה.

דעתי: ממפיס ב-7

**********

10:30: לוס אנג'לס קליפרס (1-2) – יוסטון רוקטס (0-3)

במשפט אחד: בואו נראה כמה יוסטון טובה באמת!

 

 

אפלטון יכול לעשות 25 ישיבות שמיכה על היאכטה שלו בקריביים לעיני זקנות אמריקאיות בנות 90 שמתלהבות מזה כאילו ראו את הודיני, אבל היוסטון רוקטס עדיין לא הראתה לי שום דבר מיוחד. הערב זה הערב שבו נראה אם נבנית שם קבוצה על אמת, או שוב פעם מין הפסד בחצי הגמר המערבי.

הקליפרס היו פסיק אחד רחוקים מהחתמת דווייט האוארד. הערב הוא האוייב שלהם בביקורו הראשון בסטייפלס סנטר מאז ברח מהלייקרס כאילו היו הגיהנום בכבודו ובעצמו. אם האוארד מנצח הערב, זאת תהיה ריצת ה-0-4 הראשונה של הקלוב ב-17 שנה! כולם מדברים על הנקודות והריבאונדים שלו (15.0 חיצים, 17.0 קרשים, 1.7 בלוקים – לא רע אבל מלבד הקרשים גם לא 'מי יודע מה'), אבל חשיבותו האמיתית היא בסגירת אזור הצבע ליריב. בינתיים יוסטון מרשה רק 93.6 נק' נגדה, שיפור של כמעט 10 מה-102.9 שהיוסטון הירשתה נגדה בעונה שעברה.

זאת ההזדמנות של דיאדרה ג'ורדן להכניס רגל ולעצור את סופרמן. אם דיאדרה יהיה טוב כפי שנבאתי, הערב זה ערב נהדר להתחיל.

והקרב של כריס פול וג'מל קרופורד נגד ג'יימס הארדן וג'רמי לין יגרום לנו לשפשף ידינו בהנאה.

דעתי? קליפרס ב-10

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. Nנחם אתה באמת חושב שאם בוסטון מפסידים אז מעמדו של סטיבנס יתחיל להיות בסכנה??? הרי למרות שאתה מסרב להודות בכך בוסטון מכוונת לטנקינג ואחת הסיבות שהם הביאו את סטיבנס דווקא עכשיו זה בשביל שהוא יוכל להשתפשף ולהסתגל לליגה.
    לגבי לאב אז לדעתי אנטוניו דיוויס נותן לו פייט לשחקן הטוב ביותר עד כה

  2. משחק שיכול להיות גמר המערב.
    גם הקליפרס וגם יוסטון לא נראו משהו משהו בינתיים, לא רוצה להתחיל עם תירוצים אבל גם הארדן משחק פצוע ובברלי מושבת.
    אני חייב לשים על יוסטון אבל הראש אומר קליפרס.
    אם קליבלנד מנצחת זה עצום מבחינתה, הפסד והיא יכולה להיכנס לסחרור הזה שהזהרתי מפניו בפריוויו

  3. היום
    מינסוטה מנצחים 4 בקליבלנד
    גולדן סטייט עוצרת את פילי המפתיעה עם 14
    ממפיס תנצח 9 בבית
    ויוסטון ינצחו 5 את הקליפרס

  4. הווריורס משחקים small ball וגם קצת odd ball וגם כל ball תחת השמש בשיטה שהיא disruptive ולכן הם פייבוריטים במשחקים רבים ומהנים לצפיה בכל המשחקים השנה.

  5. הסלטיקס הם קבוצה של 20 נצחונות בלחץ העונה.

    מי שראה אותם מבין את זה, כל קבוצה כמעט בונה נגדם יתרון נוח (למעט מילווקי שלחצה על הגז רבע 3) ואז מעבירים להילוך ראשון ומשייטים נגדם עד הסוף בביטחה.

    לסלטיקס תהיה עונה קשה יותר מזו של הלייקרס אבל אני בטוח שאיינג' מרוצה מאוד מזה ואם חלילה בוסטון תהיה רק לפני אחרונה במזרח לקראת הסוף אני בטוח שנראה אותם אפילו גרועים יותר.

    אין שום נקודת אור בסלטיקס העונה, כל משחק הוא גארבג' טיים כמעט מההתחלה.

    1. נראה לי שאתה לגמרי צודק והכל בנוי על זה, לשפשף את אוליניק וכל השאר תוך כדי הק'פדה על הטנקינג, לתפוס כריש גדול בדראפט, ולהשתמש במרווח שיהיה לתקרת השכר כדי לסגור צוות מנצח יחד עם רונדו שכבר יושב אצלך. זה צריך לעבוד. למה לא?

      1. עוד משהו לשים לב בבוסטון זה הסנטר הספרדי פבריני. עד עכשיו ב-3 משחקים משחק 27 דקות נותן 3.3 בלוקים, מוריד 7.7 קרשים וקולע 11 נקודות בממוצע באחוזים טובים וגם חוטף אחד (ומאבד 2.7 כדורים). יש כאן פוטנציאל גדול.

  6. באמת משחקים פצצה הלילה. נראה לי שאלך לישון מוקדם ואקום בשתיים ואשאר כבר ער עד הבוקר. לבוסטון יש לי תמיד פינה חמה אז גם שם אני אמצא עניין אבל שאר המשחקים זה ממש קצפת לפי מה שראינו עד עכשיו מהקבוצות המדוברות. את מינסוטה חייבים לראות כל זמן שהכל עובד ואך אחד לא מתחיל להתפורר שם, ואין ספק לגבי הפוטנציאל של הקאבס השנה, ובאמת לא יאומן איך ה-76 מגיעים למשחק הזה עם מאזן טוב מזה של הווריורס ועם נצחונות על האריות הכי גדולים שיש. ויוסטון-קליפרס זה אמור להיות ממש מעדן.

  7. בערוץ הספורט ממשיכים לשדר את המשחקים המעניינים, והלילה ב-1 בלילה פילדלפיה תעלה למשחק 3 בבית בתקווה להשיג ניצחון 4 בליגה מול גולדן סטייט(שידור בערוץ ספורט 5 האורגינל).

    ב-5:30 הקליפרס מארחת את יוסטון בערוץ הקיבוץ אם תרצו(5 לייב).

  8. בוסטון תפתח את העונה רק כשרונדו יחזור(אם יחזור בריא)… עד אז היא לא שווה יריקה… רונדו בריא שווה עוד 15 ניצחונות.
    ואם נזכה העונה שכל הפוינט הפצועים מאשתקד בריאים… אז… חתיכת עונה !!!

    ומה קורה אם אודן ? מתי עולה למגרש ? אם בכלל???

  9. תיקון ל700K: ההפרש עכשיו הוא שבע שעות ולא שש כי גם בארה"ב הזיזו את השעון. המשחקים הראשונים מתחילים בשתיים בפילי ובלקיבלנד, אחר-כך בשלוש המשחק בממפיס ובאמת בחמש וחצי בבוקר מתחילים בל.א.

  10. יום חופשי היוום בגלל איזה מירוץ סוסים טיפשי אבל את התוצאות אני כבר יודע למפרע !!

    נצחונות של כל הקב, הביתיות בקרב על הבזר בהפרש קטן מ – 6 !

    ובקרב האוסטרלי בוגוט נגד המאמן הלאומי שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט