כרגיל בימי הפלייאוף האלה אני מסכם את אבחנותי, מסקנותי, מחשבותיוה-OBSERVATIONS שלי במשפטים. בנקודות. זה יותר מרשים, זה חוסך כתיבה, וזה מוחץ יותר.
1.מיאמי, הקבוצה שבעונה שעברה לא עשתה את הפלייאוף, תהיה אלופת ה-NBA העונה.
2. למה? מיאמי היא היא הקבוצה היחידה שיכולה לנצח את הלייקרס, והיא תעשה זאת. יש לי מספיק נקודות בשרוול להסביר למה, אבל לאט-לאט, למה למהר?
3. הקבוצה שסיימה חמישית במזרח גברה על הקבוצה שהייתה אמורה להיות הטובה ביותר ב-NBA – מילווקי באקס 1-4.
4. ואז היא גברה על הסלטיקס 2-4.
5. בואו אסביר לכם את היתרון הראשון של מיאמי על הלייקרס: לשחקני מיאמי יש גאטס וביצים יותר מאשר לכל קבוצה בליגה. היחידים בלייקרס עם האשכים של שחקני מיאמי היט הם לברון ג'יימס, ראז'ון רונדו, ואלכס קרוסו. למיאמי ישנם 12 כאלה.
6. כיצד מיאמי היא הקבוצה עזת הנפש, ההירואית, והחסונה ביותר בליגה? כי ככה בנה אותה פט ריילי. אצל פט ריילי הדבר הראשון שקובע הם גודל האשכים בשחקנים. בלייקרס של שנות ה-80 היה לו גם את הכשרון וגם את האשכים. אבל בניקס מי שעשה אותם הטובים ביותר – כשרק שיקגו בולס טובה יותר בגלל המייקל הזה – היו אנטוני מייסון, ג'ון סטארקס, צ'ארלס אוקלי – שחקנים שמה שעשה מהם גדולים ואול סטארים היה הלב, האומץ, והמלחמה. כשרון מיוחד לא היה להם. הדאנק שפעם ג'ון סטארקס עשה על ג'ורדן, ואחריו 'המבט המשפחל' שמייקל סובל ממנו נדודי שינה עד היום – הוא ההוכחה הטובה ביותר למה שאני מנסה להסביר. במיאמי היט – אפילו לפני לברון, דוויין וכריס בוש, היו אלה אלונזו מורנינג, טימי הרדאוויי, פני הרדאוויי, ברוס באון, פיג'יי בראון, וכאלה. הם היו חייבים לחכות לכשרון כמו דוויין ווייד כדי להשיג אליפות, אבל את רוח הלחימה והמשחק הקבוצתי פט ריילי בנה כמאמן ועתה כנשיא.
7. מיאמי משחקת את המשחק הקבוצתי ביותר בליגה. הלילה באם אדביו קלע 32, ג'ימי באטלר 22, דנקן רובינסון 15, גורן דראג'יץ' 13, ג'יי קראודר 9, טיילר הירו 19, ואנדרה איגודלה 18. הכל מתפזר. הכדור מתחלק. אף אחד לא מסתכל על לוח המשחק לברר כמה נקודות יש לו.
8. למיאמי היט יש את המאמן הטוב ביותר ב-NBA. הוא הרגיש בדיוק כמוני שזה לא בדיוק היום של גורן דראג'יץ'. משהו לא הלך במשחק שלו. אריק ספואלטרה עלה בלעדיו משך כל הרבע הרביעי, והוא הרי הראז'ון רונדו שלו. אני שמחתי שהקבוצה משחקת בלעדיו ואתם יכולים ללכת לבלוג החי לראות אם זה נכון או לא. למעשה שדאלתי 'היכן דראג'יק? אני שמח שהוא לא משחק אבל האם הוא בחוץ עם 6 פאולים? כלל וכלל לא! אריק ספואלטרה חש – ואני חשתי זאת כמוהו – שזה לא היום של הסרבי המצויין (4 מ-11; 7 אסיסטים זה לא רע אבל גם לא טוב מאד ל-PG) והוא ישב בחוץ ועודד כמו מטורף את השחקנים על הפארקט.
9. עוד דוגמא לחוש, ולרגש של ספואלסטרה: יש לו רוקי מצויין בקבוצה – ווניל, ווניל, נראה כמו האח התאום של היורמים והילדים הטובים מירושלים, והוא איבד 4 כדורים איומים (מתוך 5 איבודים!) כשכל כדור ממש ניגנב מידיו שאינן זריזות במיוחד, וכל גניבה היתה לעבר חצי מגרש ריק, וסל קליל. כמעט כל מאמן אחר היה מיד מושיבו על הספסל 'כדי שיראה וילמד'. לא ספואלסטרה. הוא המשיך איתו את כל הרבע הרביעי – ס"ה 34 דקות, והילד הרוקי הזה תרם לו שתי שלשות קריטיות ברביעי (ס"ה 8 מ-13, ועוד 7 אס', וכן, 5 גניבות). 5 גניבות אסורות. אבל הילד ילמד והוא היה אחד הווינרים של 9 הדקות האחרונות בהן ההיט פיצחה את הסלטיקס 17-35. רק לשם השוואה, אמש מייקל פורטר – עוד צעיר בנאגטס וקלעי השלשות הטוב ביותר שלה, וגם ריבאונדר מצויין – עשה שגיאה חמורה באובדן כדור כשהמשחק היה עדיין צמוד. מייק מלון מיד הוציא אותו והצעיר הזה, 2.10 מ' לא ראה יותר את הפארקט כשהוא משחק (לדעתי; לא בדקתי ועתה מאוחר מדי עבורי לבדוק) לא יותר מ-10-15 דקות. הנאגטס אכלה אותה בזמן ששחקן עם קליעת שלוש מצויינת יושב בחוץ, מדופרס, ואיש לא ניגש אליו.
10. השחקן הטוב ביותר על הפארקט היה שוב באם אדבאיו. במשחק ההפסד של מיאמי שני בלוגיסטים עלו שוב ושוה על 'הנגר', 'חסר המושג', ומה לא. לא אזכיר את שמם אבל הכל בבלוג החי (ואותו דבר היה בהפסד הראשון של מיאמי לסלטיקס). אז אני מבקש שכולם יקראו את מה שאני כותב לאט לאט ויזכרו מה שאני אומר: באם אדאביו לא רק שינטרל את אנטוני דייויס. הוא ישלח אותו לבית הספר. הוא שחקן נשמה שיאכל את AD. הוא שחקן שנותן את נשמתו. הוא ריבאונדר נפלא, קלעי מצויין ממיד-ריינג' (בעיקר מיד-ריינג' קרובים) שקבר 11 מ-15 ל-32 נק', מכדרר מצויין, בעל מיקום מצויין, ובעל חוש משחק מצויין. ומי שחושב שהוא פתאום צץ משום מקום שיבוא אלי לקבל 'שעור במחשבות': באם היה "מיסטר בסקטבול צפון קרולינה". יש לכם מושג מה זה? יש שתי מדינות שם כדורסל תיכון הוא מלך – אינדיאנה וצפון קרולינה. כל הטובים ביותר סוחבים את הוריהם להתגורר בשנות הג'וניור והסניור במדינות הללו. הוא היה 'מלך כדורסל התיכונים שם' ב-2015, ושחקן חמישיית מקדונלד באותה שנה. אח"כ פרשמן מצויין בקנטקי של ג'ון קליפרי. רק הטובים ביותר – כמו אנטוני דייויס – מגיעים לקנטקי. באם הוא כוכב. הוא סטאר. לדעתי הוא יתעלה על AD ולכן מיאמי תנצח.
11. עכשיו זה מגיע לג'ימי באטלר נגד לברון: ברבע השלישי כשהסלטיקס החלה להשתלט על המשחק כשג'יימס טאטום מתחיל שוב להשתולל ולקלוע, ספואלסטרה עבר לראשונה במשחק מאזורית לאישית, וזה היה תחילת הסוף של טאטום (ואח"כ ג'יילן בראון) ג'ימי באטלר לקח אותו כאחריותו האישית (ואז ג'יילן בראון, קמבה וולקר, ומרכוס סמארט השתחררו יותר לקלוע. הסלטיקס התקרבו למיאמי, אבל האישית נשארה ברבע הרביעי וכוכבי הסלטיקס נחנקו. ג'ימי באטלר היה המגן האישי הטוב ביותר ברבע זה.
12. מה "10" ו-"11" משדרים לי? שיהיה כאן דו קרב אדיר בין לברון + AD נגד באטלר פלוס באם. הסידרה תהיה תלוייה הרבה בדו קרב הזה.
13. אני מניח, עכשיו ב-12 בלילה, שלברון ג'יימס יתעלה במקצת על ג'ימי באטלר ומצד שני באם יתעלה במקצת על AD. אבל אפילו אם "לברון פלוס AD" יהיו טיפה עליונים על "באטלר + באם", היתרון של מיאמי יבוא עם קלעי השלשות שלה טיילר הירו ודנקן רובינסון. ללייקרס אין קלעי שלשות מהסוג הזה, וכמובן שלנוסחה ניתן להוסיף את אנדרה איגודלה.
14. לאנדרה איגודלה גמר NBA הוא כמו לשימון ולבנו עוד יום בפארק. הוא היה שם. הוא עשה זאת. הוא מכיר ויודע הכל ולא תוכל להרעיד או להפחיד אותו אפילו עם רימון יד וניצרה פתוחה. כל מה שהוא עשה הערב היה לטחון 5 מ-5 מהטריי ל-18 נקודות. הוא האדם עם הבטחון ועם הניסיון של לברון. הוא לא אתלטי וקפיצי כמו לברון אבל ישנן לו מעלות אחרות, ולאחת מהן קוראים קליעה מרחוק.
15. אם טיילר הירו נראה אח תאום של כל היורמים והילדים הטובים מירושלים (ואתה יכול להוסיף את היורמים מקטמון) אז דנקן רובינסון נראה כמו האבא שלהם. אילו היית רואה רק את ראשו, היית שולח אותו לשחק בהפועל טירת הכרמל. אבל היורם בן היורם הזה שם 5 מ-7 מה-3, ולא סתם כתבתי עליו כבר כמה פעמים שהוא אחד מקלעי השלוש הטובים ביותר ב-NBA – אם לא הטוב ביותר – והוא גם גבוה נייד מאד, ושחקן פיקח לחלוטין.
16. לגורן דראג'יץ' היה משחק קצת מגמגם, אבל לשחקן שהיה נפלא ב-5 הראשונים זה מותר. אני מאמין שהוא יתעלה על ראז'ון רונדו כמעט בכל דבר.
17. כפי שציינתי קודם, אני מסכים שללברון ישנו יתרון קטן על ג'ימי באטלר. אבל לג'ימי באטלר אין כל פחד או רגש נחיתות מלברון. ג'ימי הוא עארס שאני בטוח שכבר מדיר שינה מהיורם הזה, ג'יימס לברון!
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ספט 2020 06:57:15אחלה ניתוח מנחם, אותי שכנעת, אבל אסתפק בכך שהאליפות תוכרע, לכאן או לכאן, על כדורסל נטו באופן הוגן. אמן.
הייט אשברי
28 ספט 2020 07:03:42לא זוכר הרבה מקרים בהם הייתי בגמר לטובת אלופת המזרח. בוודאי שצריך ללכת אחורה שנים רבות , לפני הופעותיו של השיקוץ הגדול בגמרים .
אחזיק למיאמי אצבעות , וכמובן לאיגי שלנו , אחד ההשחקנים האינטליגנטיים ששיחקו אי פעם הופס.
וגם לג'ימי , הלכלוכית של ה- NBA כשקוראים את סיפור חייו.
וגם לספולסטורה – מאמן אדיר ואישיות גדולה .
ועדיין , מנחם , אני לא רואה את מיאמי מנצחים את המיפלץ והגבה. הלוואי .
דוקטור רזי הופמן
28 ספט 2020 07:39:45מנחם
נראה איך תגיב על השיפוט בסדרה….
ספולסטרה יצטרך להתמודד עם בעיית עבירות שיצטברו מהר מאד בחצי הראשון, נראה מה יעשה.
הסלטיקס יוצאים מהכלא וחוזרים סוף סוף הביתה למנוחה ואנחנו נלך לחיים טובים ארוכים ושלום….
גיא א
28 ספט 2020 07:40:06מיאמי גם באה בלי שום קופים על הגב. פחות לחץ.
ז
גיא רוזן
28 ספט 2020 08:05:31אין לי מושג מה יהיה בגמר. אני רק מקווה ל-7 צמודים.
.
באם נגד הגבה:
פעמיים הם שיחקו אחד נגד השני השנה. באם סיים משחק אחד עם 11 נק', ואת השני עם 12, כאשר הוא לא מצליח להאט את דייויס ולא בקצת (26 לדייויס במשחק הראשון, 33 בשני). המשותף ל-2 המשחקים הוא שבדקות של דייויס, לא היה למיאמי פתרונות מולו. אלו היו הדקות שהלייקרס ניצחו (דרסו בפעם הראשונה).
.
איגודאלה. אחלה שחקן, טונות של ניסיון, ועדיין יכול לעזור להטות את הכף במאצ' אפ מול דייויס/לברון. דבר אחד לא היה לו, וגם לא יהיה לו –
קליעה יציבה מטווח השלוש.
בקריירה הוא קולע שליש מהזריקות שלו. השנה פחות מ-30%, כאשר לפני המשחק הלילה היו לו 7 מ-27 מהשלוש (כולל המון החטאות ממבטים קלים ופנויים). אז יהיה לו המשחק האחד הזה בו הוא "תופס יד". על זה אי אפשר לתכנן או לבנות.
.
מאצ' אפ מפתח, לטעמי, בסדרה הזו זה דראגיץ'/רונדו. דראגיץ' היה ה-X פקטור של מיאמי בסדרה מול הסלטיקס, כאשר התעלות שלו שווה 2 מ-4 הניצחונות של מיאמי. רונדו, מתחילת הפלייאוף, הוא ה-X פקטור של הלייקרס, כאשר לצד יכולת ניהול משחק שלא ממש מפתיע מישהו, הוא גם נותן פרקי זמן בהם ההגנה שלו היא מהזן שלא ראינו ממנו כבר חצי עשור (לפחות). יהיה מרתק לראות את צמד שחקנים וותיקים אלו נאבקים בפיינלס.
.
באטלר. לו ב-99% מהפעמים שהוא עולה לשחק יש יתרון פיזי על מי שמולו. אם זה שחקן שמסוגל להתמודד עפ הפיזיות שלו, כנראה שמדובר בפורוורד שמולו יש יתרון מהירות/זריזות. לברון שייך לאותם 1% שמסוגלים להתמודד עם באטלר בכל הפרמטרים.
מסורתית, כאשר לברון פגש את באטלר, הוא בחר לתת לו לזרוק מטווח ה-3, ולמנוע ממנו את הכניסה לסל. מסורתית, באטלר ניצל מצב זה בשביל לקלוע באחוזים מרשימים מטווח השלוש (מה שתרם לו לשמור על מאזן התקפי סביר). סימן השאלה הוא האם באטלר יקלע מול הלייקרס ב-40%+ כמו שהוא עשה עד כה בפלייאוף, או שהוא יחזור ל-25% הנוראיים שלו מהעונה הרגילה (ממוצע הקריירה שלו הוא 33.3%, ממוצע הקריירה בפלייאוף הוא 35.7%).
.
הירו ודאנקן. האמת? זה די מדהים מה שהצמד הזה עושה העונה, בדגש על הפלייאוף. בגילם הצעיר לתת תצוגות כאלו, ערב אחרי ערב? יוצא מן הכלל. מילה טובה (או 10 כאלו. הרוויח כל אחת ואחת ביושר) צריך לתת לספולסטורה. יש מעט מאמנים שיודעים לשחרר את הרסן, ולתת אמון לשחקנים צעירים כל כך. יש עוד פחות מאמנים שעושים זאת לצעירים שלא סומנו בתג "כוכב". היופי הוא שהצמד הירו/דנקן, כמעט ותמיד מספקים את הסחורה במצטבר –
אם אחד מהם פחות טוב, אז השני פוגע. ואז ישנן הלילות בהן ה-2 משחקים טוב יוחדיו, והתוצאה היא, ובכן, פיינלס (ע"ע המשחק הלילה).
.
לא מאכזבת, הבועה. איזה כיף!
תודה, מנחם.
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
28 ספט 2020 16:45:22הירו באמת צעיר, רובינסון לא כל כך (מבוגר מבאם ב3 שנים ומהירו ב6)
מנחם לס
28 ספט 2020 17:06:04גיא, למה שהיה במשחקים בין באם לגבה לפני כמה חודשים אין שום השלכה על מה שיקרה הפעם. משחקים חדשים, תקופה חדשה, באם חדש.
e.a sport
28 ספט 2020 08:16:37הפועל טירת כרמל…
asaf
28 ספט 2020 08:38:04תודה מנחם. תהיה סדרה צמודה . הלייקרס ממש לא הולכים לטייל בה.
אשך טמיר המקורי
28 ספט 2020 09:03:03דוק בניתם קבוצה לתפארת.
בהצלחה נגד הרקבונות.
אני לא אצפה בזה – החלטתי להפסיק לראות את המכירות לטובת הלייקרס בעבירת הקרסול של דייוויס. זה באמת כבר עבר כל גבול ולא ראוי לצפייה.
אני חושש שאדבאיו ימצא את עצמו מהר מאוד על הספסל עם עבירות וינוטרל מהסידרה.
חזקו ואמצו. מחזיק לכם אצבעות.
מיכאל ירדן
28 ספט 2020 16:26:59חח איזה בכיין אתה תאמין לי..
Berch
28 ספט 2020 09:15:46אחלה מעורב
נראה שהצוות המשלים יקבע את זהות האלופה.
בכל מקרה למיאמי יש יתרון גדול בצוות המקצועי.
מריח כמו אליפות למיאמי
🙂
אשך טמיר המקורי
28 ספט 2020 09:42:38הצוות המסייע
etayef
28 ספט 2020 09:46:13מיאמי לא עצרו את בוסטון הלילה, התקפית הסלטיקס היו טובים, מיאמי פשוט קלעו יותר והתפוצצו ברבע האחרון. עכשיו יתמודדו נגד ההגנה הטובה של הלייקרס, ולברון ובאם יצטרך לפגוש לא רק את דיוויס הרך והקל, אלא גם את הצמות המכוערות של הווארד, כזה הוא עוד לא ראה. לא יהיה קל בכלל.
Alex Rabino
28 ספט 2020 09:57:06כול העונה ניפחו לנו את הראש שהמזרח חלש מאוד בהשוואה למערב. והנה מגיעה אלופת המזרח מיאמי כקבוצה שווה לחלוטין לאלופת המערב הלייקרס. לברון ודייוויס עולים לאין ערוך על כול שחקן במיאמי. אבל מעבר לכך כול שחקן במיאמי יותר טוב ממקבילו בלייקרס.
the artist formerly known as the Shot
28 ספט 2020 10:04:42תודה מנחם.
זה הולך להיות חד צדדי. 0:4 גג 1:4
הלייקרס זה לא וויליאמס ו-וונאמייקר.
מה בדיוק מיאמי אמורים לעשות אם הלייקרס מתחילים עם הגבה ועם האווארד/מק׳גי ?
הפרשים באפור אפילו לא נחוצים בסדרה הזאת.
גיא רוזן
28 ספט 2020 10:10:31מה אמורים הביט לעשות?
לקלוע מבחוץ. להילחם על הריבאונד. אלו המפתחות, על זה תקום או תיפול הסדרה.
הניחוש שלי?
ההיט לוקחים את משחקים 1 ו-4 (4 – 2 ללייקרס).
the artist formerly known as the Shot
28 ספט 2020 10:29:09+ 1
נשמע הגיוני.
נחכה ונראה.
מכיוון שאני חסר-עניין בגמר הזה (זאת אומרת כמובן שזה מאוד מעניין אותי אבל אין לי צד) – לא אהמר על המשחקים בפריוויו.
זה ישאיר אותכם, הצופים, די קלולס בנוגע לתוצאות. תצטרכו אשכרה להמתין לסופי המשחקים.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ספט 2020 10:45:02אכזרי מצידך….
Haven't the Jewish people suffered enough?
:-)))
thejanitor
28 ספט 2020 10:48:21אני מציע שתתעל את הכוחות שלך לסדרה של 7 משחקים
the artist formerly known as the Shot
28 ספט 2020 10:55:00כאן יש בעייה כי התערבתי עם גיא על בירה שזה נגמר ב-5
.
מאנו – נשבע לך שהייתי בטוח אתמול במאה אחוז שבוסטון לוקחים את זה והולכים למשחק 7. חסתי על רזי. אני חס רציני…
דוקטור רזי הופמן
28 ספט 2020 11:52:37אז אתה חי על החסה וחס על החיה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Jonathan
28 ספט 2020 10:47:09הגבה לא ממש יותר גבוה מבאם או אוליניק והוא טוב כי הוא כוכב, לא כי הוא גבוה.
הווארד ומגי לא מכריעים סדרות. רוב הזמן הם לא ממש עזרו אפילו מול יוסטון.
Jonathan
28 ספט 2020 10:54:06כאילו, להווארד היו כמה משחקים טובים בכל סדרה ואיכשהו הוא היה אפקטיבי בלהציק ליוקיץ' אבל זה לא מה שיעשה את ההבדל.
the artist formerly known as the Shot
28 ספט 2020 10:55:42האוואד הוציא ליוקיץ' את החשק – מהמשחק השני – יוקיץ' רק רצה לנסוע הבייתה.
no funny shtuff
28 ספט 2020 11:32:43הצעתי בסיקור של רועי-
לנארד ואוליניק בתפקיד הווארד על יוקיץ' – רק על דיוויס. להרביץ, להציק, למרר לו את החיים.
אני מקווה שספולסטורה, שכבר פגש את ווגל בכמה סדרות פלייאוף, ינסה לחשוב מחוץ לקופסא, כי הלייקרס קבוצה יותר טובה (ואף מילה על השופטים).
Jonathan
28 ספט 2020 11:46:29אז אולי זה יתרון. כי עם כמה שבאם חשוב הוא לא מרכזי כמו יוקיץ'. אז גם אם האוורד יישגע אותו ההתקפה של מיאמי תזרום. בהגנה למיאמי יש את מה שצריך כדי להתמודד עם הגובה של הלייקרס.
מנחם לס
28 ספט 2020 17:08:43למיאמי יש את אוליניק ומאיירס ליאונרד אם יש צורך.
IDO
28 ספט 2020 10:23:07מנחם. מטאטא או מגב.
להשוות את בטלר ללברון זה להשוות סמיטרלר לג'יפ ולתת להם להתנגש חזיתית.
דיוויס באם גם לא כוחות. ואז אחרי שסיימת אם הגבוהים לייקרס מוסיפים את דווייט ובאים אם המטאטא.
מיאמי ניצחו את בוסטון בגלל שהיו פיזיים יותר. השלישייה של באטלר באם ואיגי פשוט הרבה את בוסטון ועוד דרך האמצע.
מול לייקרס הם בחיסרון מטורף.
כח ועוצמה זה הכל בפלייאוף. אם אין לך לשים דוראנט+קיירי+ וטומפסון בשביל כח אש. ומול לברון עוד איגי+גרין. רק בשביל שלא ישים עליך נקודות כל התקפה אתה יכול ללכת הבייתה.
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:40:39אהבתי את המטאטא או מגב. המגב זה תחליף יותר טוב לגנטלמני
עגל
28 ספט 2020 10:23:35יהיה קרב מעניין מאוד ולא פשוט.
4-2 לאחת הקבוצות, לא יודע למי
roz
28 ספט 2020 10:58:49תודה!
אני חושב שלברון הוא יתרון גדול ממש. ויש נסיון גדול מאוד של הלייקרס במעמדים כאלו.
אבל יש לי תחושה שספו מכיר כל כך טוב את לברון, שהוא שווה איזה עשר נקודות במשחק. זה יהיה קרב מוחות בין שניהם, ספו יכין משהו, לברון יגיב במשחק וחוזר חלילה.
אבל גמר כיפי בעיקר
dror
28 ספט 2020 11:33:17אנתוני דיוויס שחקן רך כמו חמאה. באם יהרוג אותו. 2.12 בלי אף ריבאונד במחצית שלמה? גיב מי א ברייק! דראגיץ נעלב מההשוואה לרונדו. הוא עושה כל מה שרונדו+20 למשחק. מעניין אם מיאמי ילכו הרבה לאיזורית שלהם. מיאמי ינצחו לפחות 2 משחקים. יהיה מעניין. תודה מנחם. ולגבי טראמפ מה כבר יש להגיד על נבלה ואידיוט שירש מאות מיליונים ופשט רגל שש פעמים? הוא נוכל, זה לא חדש. לולא הרוסים שהשתמשו בו כדי להלבין כסף באמריקה הוא היה פושט רגל היום. מאחל לכם שיעוף לכם מהחיים. המצב מפחיד. אין לו אלוהים. יצור מבחיל. קרימינל שצריך להיות בכלא.
אשך טמיר המקורי
28 ספט 2020 13:05:36פסיכופת
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ספט 2020 14:00:58דראגיץ' אחלה, והוא בוודאי סקורר טוב יותר מרונדו, אבל הוא נופל מרונדו בהגנה וגם בקבלת החלטות (גם אם לא בהרבה).
shadow
28 ספט 2020 16:59:32דיוויס הוא 2.08
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:40:00טראמפ עושה תכנוני מס לגיטימים. זה חוקי חברים בתכנון נכון לא לשלם מס. אפשר לחשוב למי יגיע המס!שלו 😂😂
דיוויס יהפוך את אדביו לכלבה שלו כפודל
erez
28 ספט 2020 11:48:28קורה את כל המומחים וחושב על כל הבכי שיבוא כאן במהלך הסדרה.
ספולסטרה לא מאמן – הוא גרופי של לברון ונתן לו במתנה אליפות.
קרואדר לא פוגע ומשמש כשחקן נוסף של הלייקרס.
רובינסון והירו קפאו כי הם צעירים.
באם קיבל ורטיגו.
איגי מראה כמה הוא זקן.
באטלר לא אגרסיבי מספיק.
דראגיץ' לא בפוקוס.
וכמובן, לא נשכח את השופטים.
שיהיה בהצלחה ויאללא לייקרס לאליפות.
לברון עם טבעת רביעית , שלוש קבוצות שונות, שלושה מאמנים שונים. גיל 35 (יותר נכון כבר 36) ועדיין השחקן הטוב בעולם בפער.
כל זאת בעידן של המון שחקנים גדולים וענקיים שהינם לאין שיעור טובים יותר מרב השחקנים הגדולים בשנות ה90 ובוודאי בשנות ה80.
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:38:30ספולסטרה באמת גרופי של לברון.הוא מאמן שלא עושה עבירה ביתרון 3 בסיום אף פעם. בדיוק מסוג המאמנים שיביאו לשיקצה מס 4.
קראודר ואדביו עם 3 עבירות כבר ברבע ה1 קל
האווי לאסוף
28 ספט 2020 11:49:22הלב הולך מפה עם מיאמי, למרות שהורידו את הסלטיקס. לצערי, הלייקרס גדולים עליהם. מקווה לפחות שתהיה סדרה מעניינת
שי אבן צור
28 ספט 2020 11:55:41למה לא צריך לזלזל בסיכויים של מיאמי:
הם לא חלשים ופצועים כמו פורטלנד
הם לא חד מימדיים כמו יוסטון
הם לא נאיבים כמו דנבר
הם שילוב של וותיקים וצעירים שהמשותף לכולם זה שהם פייטרים ולא פחות חשוב – מאד רעבים!
יהיה מעניין
Ljos
28 ספט 2020 12:19:58מה דנבר עוד צריכים לעשות כדי שיפסיקו לקרוא להם נאיבים?
שי אבן צור
28 ספט 2020 12:27:02הנאיבים התייחס לנרפות התגובה מול העוול השיפוטי המטורף שנעשה להם בסדרה – במיוחד גיים 4
ההיט כארגון לא יתנו לזה לקרות
מנחם לס
28 ספט 2020 17:15:22שי, השופטים לא יעיזו להגזים מול עיניו של פט ריילי היושב ביציע. מפט ריילי כולם פוחדים, כולל אדם סילבר
שי אבן צור
28 ספט 2020 17:39:40בדיוק לזה התכוונתי מנחם👍
שחר אלוני
28 ספט 2020 18:33:28עוול מטורף בתגובות אצלינו, במציאות זה היה סטנדרטי לגמרי
שי אבן צור
28 ספט 2020 23:57:35עם פט ריילי זה היה עולה לראש הכותרות בגלל התגובה שלו וזה בדיוק ההבדל
שחר אלוני
29 ספט 2020 00:10:26אם בכלל היה "עוול"….
בכל מקרה הלייקרס היו יוצרים גם כותרות כאלה, אז לא בטוח שזה כל כך היה משנה, כי בפועל זה היה מאד מינורי
שחר אלוני
28 ספט 2020 13:19:50יש פערים גדולים בין המערב למזרח. דנבר היו מנצחים את מיאמי. הלייקרס יקחו ב 5-6 משחקים. באטלר ובאם זה לא בקליבר של לברון/דייויס, אין מה להשוות.
אבל זה לא מוריד כלום ממיאמי, קבוצה קשוחה וכשרונית שעשתה 150% ממה שציפו ממנה בפלייאוף, ויש לה עתיד מעולה.
מנחם לס
28 ספט 2020 17:16:32אתה ממשיך עם השטות הזאת ש'המערב טוב יותר מהמזרח'
רן הנרגן
28 ספט 2020 17:27:17מנחם, אם אתה מסתכל על 4 הקבוצות החזקות בכל אזור, אפשר לומר שבשנתים האחרונות יש שויון בכוח. אבל אם אתה מסתכל על העומק אז אי אפשר בכלל להשוות. המערב הרבה יותר חזק. ככה זה פחות או יותר מאז ששיקגו ירדה מהמפה.
שחר אלוני
28 ספט 2020 18:31:55אפילו ב 4 הקבוצות החזקות ב שנתיים האחרונות זה רחוק מלהיות שוויוני, אבל מסכים איתך עם ההמשך לגבי העומק
שחר אלוני
28 ספט 2020 18:31:16למה שטות, בכל פרמטר שבודקים זה ככה
אולי להגיד ההפך זו שטות?
שחר אלוני
28 ספט 2020 13:23:08הצעת טרייד לסלטיקס:
דאנטוני אולי יוחתם בפילי ויעבור לסמול בול, זה אומר סימונס סנטר וטרייד על אמביד.
בוסטון מקבלת את אמביד וריצ'רדסון, תמורת בראון וסמארט
במקביל טרייד על הייווארד וקאנטר פלוס שחקן צעיר או שניים ו2 בחירות דראפט על 2-3 שחקני רוטציה.
בוסטון עולה עם חמישיה של אמביד, טייס ב 4, טייטום, ריצ'רדסון וקמבה פלוס 2-3 מחליפים טובים מהספסל
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ספט 2020 14:15:05לא מסכים בשום מובן אפשרי…
סימונס לא צריך, לדעתי, לשחק סנטר, זה שם אותו על שחקנים גדולים וחזקים ממנו, גם בהגנה וגם בהתקפה, והיתרונות שלו כשחקן חזק וגדול יעלמו. תחשוב מה קרה ליוקיץ' מול דייויס והווארד, ותדמיין את סימונס בסיטואציה כזו – זה טבח. יתרה מזו, יוקיץ' יכול להתחיל את המשחק מבחוץ ולקלוע, סימונס לא. לדעתי סימונס הוא מספר 4 שיכול לשחק 5 רק בסיטואציות מסוימות, סוג של בוריס דיאו.
בין סימונס לאמביד, לדעתי עדיף לפילי לשמור את אמביד. הוא אמנם פצוע לעתים, לא עובד מספיק על כושר, קצת מקרה ראש, וגם סנטר (שבשנת 2020 זה סוג של בעיה), אבל הוא לפחות שחקן שהרצפה שלו ברורה וטובה. אצל סימונס, כרגע, הרצפה נמוכה יותר, ולך תדע מה תהיה התקרה. אמביד הוא הימור בטוח יותר. בנוסף, לדעתי הסיכוי שישאר בפילי גדול יותר מאחר והוא שחקן זר ואין לו איזו זיקה לאזור כזה או אחר באמריקה. סימונס אוסטרלי, אבל רק חצי, ולא אתפלא אם יעדיף לשחק בל.א או סן פרנסיסקו.
על טייטום ועל בראון אסור לוותר, בשלב זה, עבור אף שחקן שאינו סופרסטאר של ממש, ולא אמביד ולא סימונס עונים לקטגוריה הזו לדעתי. הם צעירים, מוכשרים, מסתדרים טוב ביחד ומסתדרים טוב בבוסטון. חבל להרוס. סמארט סוג של כנ"ל – מכירים אותו, מכיר את המערכת, לך תדע איך ריצ'רדסון, או כל אחד אחר, יסתדר שם.
את הייוארד אין מה להטריד בחוזה של שנה אחרונה, ברור שהוא לא שווה את השכר השנתי, להערכתי ברור גם לו. אאל"ט גם בקיץ הבא יוכלו להציע לו יותר מכל אחד אחר, ואני מניח שהיותר הזה לא יהיה יותר מדי כי גם מועדונים אחרים לא יציעו לו יותר מדי. הוא פשוט צריך "לרדת" מדרגת כוכב בקבוצה לדרגת שחקן דרג שני עם שכר בהתאם. לדעתי אין סיבה לבוסטון ללכת על מישהו אחר, ואין לו סיבה ללכת לארגון אחר, פשוט צריך להתאים את השכר ליכולת. אין סיבה שלא יסכימו..
החוליה החלשה הוא קמבה. מבין למה הביאו אותו, ובקיץ שעבר לא היה להם פתרון טוב יותר, אבל לדעתי מתברר שזו טעות. לא זוכר כמה שנים נשארו לכריס פול, אם אחרי העונה הבאה הוא הופך לחוזה נגמר זה רעיון טוב עבור בוסטון. לא חושב שפרסטי יסכים, אין לו מה לעשות עם קמבה, אבל שווה לברר. עוד מישהו שהייתי הולך עליו זה ברוגדון – גם קלע, גם מגן, גם חכם. למיטב זכרוני לבוסטון יש מיליון בחירות, ואם יוסיפו אותם לעסקה אולי אינדי תסכים. לחלופין – כנ"ל עבור אולדיפו, ומאותן סיבות.
שחר אלוני
28 ספט 2020 17:09:42מעניין,
טייטום עוד שנה משתדרג לחוזה מקס, אז אני מניח שבוסטון צריכה לפעול בהקדם. הם צריכים גובה לדעתי, מי יכול להתאים?
יש להם הרבה נכסים לטרייד, אחד הסנטרים, שחקן צעיר או שניים, בחירות דראפט. המטרות: גבוה דומיננטי, אפילו בסגנון של אולדריג' (רק יותר צעיר) ו2-3 שחקני רוטציה. ומסכים שקמבה לא אופטימלי להם, אבל יש מצב שיהיה יותר מפוקס בשנה הבאה, זה היה פלייאוף ראשון שלו
Avri
28 ספט 2020 14:52:33אמביד בעד ג'יילן וסמארט – טרייד מעניין ורעיון מגניב. מצד אחד ג'יילן וסמארט הם חלק מהעמוד שדרה של המועדון וג'יילן עוד לא הגיע לתקרה שלו. מנגד, חמישייה עם קמבה, טייטום ואמביד… בשביל טריידים כאלו המציאו את המונח היי גיין היי ריסק.
שחר אלוני
28 ספט 2020 17:11:21נראה מה יסגר עם דאנתוני 🙂
דוקטור רזי הופמן
28 ספט 2020 16:40:13עם כל הכבוד, איינג לא יפרק את השילוש ברון טייטום וסמארט. את אלה לא יפריד, כל השאר סחירים….
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:35:48😂😂😂😂 מנגר פילי אומר לאיינג פאק אוף
מיכאל ירדן
28 ספט 2020 13:48:411. רק רוצה לומר שמאנו דה מן חזה פה את ההתפוצצות של איגוודאלה.
2. שמעון אמר כמה פעמים שבאם אדבאיו זה סה"כ קלינט קפאלה בתחפושת.. אין רחוק מזה. השחקן יודע לכדרר, לקלוע מחצי והוא סה"כ בן 23. יש פה פוטנציאל.
כל הכבוד למיאמי למרות שרציתי את בוסטון. מאד מאכזבים. יאללה מקווה שיתנו לנו גמר מעניין.
דקסטר
28 ספט 2020 14:00:16חמישייה רעה!
חוץ מטייטום אי אפשר לסמוך על אף אחד.
.
הבעיה היא בכוכבים לא בשחקני המשנה.
בכל מקרה סמארט וטייטום הם הלב של הקבוצה.
קמבה לא משחק כמו שחקן של 35 מיליון ובראון צריך לעלות עוד מדרגה.
היוורד תוקע את הגמישות והנה לכם 60 מיליון (קמבה+היוורד) שלא מנוצלים כראוי.
מיכאל ירדן
28 ספט 2020 23:29:05בראון נותן את כל מה שיש לו, יעלה עם הגיל ועם הניסיון. לגבי קמבה והייוורד אתה לגמרי צודק אבל היוורד חזר מפציעה וקמבה חזר משארלוט 😉
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ספט 2020 14:16:41רק רוצה לומר שזה בזכות איגי. התחזיות שלי פוגעות באחוזים של צלף עיוור עם פרקינסון… אבל שחקנים כמו איגי מצליחים להתגבר גם עליהן.
the artist formerly known as the Shot
28 ספט 2020 18:50:32תבדוק בבקשה צבעי נעליים שלו ונקודות בשני המשחקים האחרונים – משחקי ההדחה. תגלה התאמה מפחידה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ספט 2020 18:54:09זה הדבר הראשון, ולמעשה היחיד, שבדקתי
😉
מנחם לס
28 ספט 2020 17:21:49שמעון ועוד אחד אמרו זאת שוב ושוב. אני לא מגיב להם יותר כי הם לוקי-הבנה (זה ש/ני שלבים מתחת לרפי-הבנה. אחרי רפי הבנה באים נטולי הבנה ואז לוקי הבנה כמו שמעון וברוך רובין*
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:34:41אני לוקה הבנה? 😂😂😂 אתה מתלהב מנגר שתפס משחק מול תייס😂😂😂 וחושב שיזיז לדיוויס משהו בכלל😂😂😂😂
אור
28 ספט 2020 20:47:28צר לי לבשר לך אבל בפלייאוף הזה אתה בהחלט לוקה הבנה
.
רגע של עברית, נכון לומר "לקוי הבנה" או "לוקה בהבנתו"
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:33:50קלינט קאפלה משודרג בקטנה לא בתחפושת זה מה שהוא אמר. מה התלהבת מניגוב של תייס הדרג הכי זוטר בליגה? 😂😂😂 גם לקאפלה היו משחקים כאלה.
תראה מול דיוויס עכשיו את קאפלה
מיכאל ירדן
28 ספט 2020 23:26:47עזוב רגע מה הוא יעשה בפלייאוף הזה, אתה ראית אותו מכדרר? ראית איזה סיבוב הוא עשה על השומר שלו בדרך לסל? הנתונים שלו ושל קפאלה בכלל לא באותו איזור מיקוד.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 ספט 2020 14:14:41.
captain beefheart
28 ספט 2020 16:03:17הרדוואי במיאמי: טימי כן, פני לא
e.a sport
28 ספט 2020 16:44:56היי קפטן
דווקא סיים את הקריירה במיאמי
לא ברור לי אם שיחק בפועל אבל עבר שם בודאות.
אגב, אנפרני הרדוואי הוא הסיבה לאהבה שלי בכדורסל.
שחקן ענק שהפציעות גמרו.
רכז גבוה,אתלט,וירטואוז,חכם,אופי בעייתי…כמה פיללתי שיחזור לעצמו…
שמחתי לקרוא שהוא מאמן באונ' ממפיס שם נולד
captain beefheart
28 ספט 2020 17:14:48ואללה הייתי צריך לבדוק 😉
פני ושאקיל פצעו את לבי בפלייאוף 95' ומאז אינני מסוגל למחול להם.
מנחם לס
28 ספט 2020 17:23:10תודה לכולם שהגיבו
דדי
28 ספט 2020 19:07:395, 5, 5, 5
מנחם לס
28 ספט 2020 21:44:03דדי, לפחות כשהיית בכלא לא יכולת לכתוב שטויות כאלה
etayle
28 ספט 2020 19:44:23רוב הסיכויים זה יגמר סוויפ ללייקרס, פחות ג'נטלמני, כל מה שלא זה, תיהיה הפתעה עצומה.
באם ובאטלר מול דיוויס ולברון? יעני שני שחקני חמישיית העונה, מול שניים שרק אחד מהם(באטלר) היה בחמישייה שלישית. נו האינטרנט סובל הכל, כולל השוואות הזויות כאלה.
הצוות המסייע של מיאמי טוב, אבל לא משהו יוצא מגדר הרגיל. מזל טוב ללברון על הטבעת הרביעית.
the spider
28 ספט 2020 20:05:03נו מה?! עוד הפעם ההזיות האלה שלך? הרבה זמן לא נכנסתי לפה, שנים בערך מהתקופות של הגמרים לייקרס – בוסטון, אורלנדו בוסטון. מאוד פתטי ההזיות האלה שאתה מנסה לצאת גאון במידה אם… אם זה יקרה, אבל כרגע אתה יוצא ממש מביך.
עכשיו אני מאוד שונא את לברון וחבריו, והלוואי כל זה יקרה, אבל להגיד שאדבאיו יעשה ככה לגבה? הלוואי ואתה צודק אבל בפועל הסמל של מיאמי היט על המכנס של באם יהיה רטוב מפיפי.
תפסיק עם השטויות האלה שלך באמת, תכתוב ותסקר מזה דווקא אני נהנה אבל אל תנסה לחזות דברים הזויים.
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:31:43דיוויס יעשה מעשים מגונים בנגר בסיוע הפרשים. הפרשים יכופפו את אדביו על 4 ודיוויס יעשה את העבודה
מנחם לס
28 ספט 2020 21:46:31כל מה שיש לי לומר זה שהיית צריך לחכות עוד איזה עשר שנים לפני שחזרת
the spider
28 ספט 2020 20:06:53ועוד דבר, עכשיו באמת הגמר הזה גמור חבל…
אחרי שאמרת שכך יהיה, מניסיוני בשנים עברו בחזיונותיך ההזויים תמיד זה לא קורה.
טוב הנה עוד טבעת שתלך ללברון ודייויס בצורה מגעילה וקלה
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:27:19חח מנחם אדביו הנגר הזה יקבל 3 עבירות ברבע ה1. נראה לך יתנו לו לעשות משהו לדיוויס? דיוויס יעשה אותו מטלית רכה.
מיאמי יגלו שההגנה שעשו על יאניס ובוסטון היא לא חוקית ואסורה מול המלך. הפרשים לא יתנו. קראודר גם יהיה עם 3 עבירות ברבע ה1 😂😂
לה ברום עם 4 0 קל. אם יהיה קצת מזל לגימי אז לה ברום יהיה גנטלמן אליו אחרי המחמאות והליקוק שקיבל מגימי.
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:30:44מה ההתלהבות מנחם כולה ניגב את תייס ועוד הדביקו לתייס את ה6 אוויר ועוד עבירת אוויר. נראה לך ככה יתנו לו על דיוויס 😂😂😂😂
בכלל איגי קיבל קצת דופק כמומיה עם השלשות.
היוורד הזה הפך לנגר בן נגר אבל היה צפוי. החטיא הכל לבד. האכזבה זה קמבה פיספס שלשות קלאץ לגמרי לבד. בוסטון בסוף גם העיפו סתם שלשות במקום לחדור.
שמעון המטלית
28 ספט 2020 20:42:16אגב אני מודיע לכם שמיילס לאונרד הזה כמעט כמעט הגיע לדרגת הgoat מדסן. וואו מה שהוא עושה הפלייאוף הזה. לצערו בכשרון שלו הוא לא גרוע כמו מדסן אבל ברמת העידוד זה הדבר הכי קרוב לגואט. איזה שאגות שרירים בספסל כל המשחק כל משחק אגדה.
מנחם לס
28 ספט 2020 21:48:45יא חתיכת דביל, היש לך מושג מאיזו פציעה חמורה הוא חזר?
שמעון המטלית
28 ספט 2020 22:44:51פציעה בכפות ידיים או בשרירי הפה?
אהרון שדה
30 ספט 2020 01:54:45מנחם נהדר אני איתך .
כמעט בכל
ל.א ביתרון בשני השחקנים אבל היתרון של מיאמי ביתר גדול יותר וגם במאמן .
למיאמי יותר כח אש וכל יום שלברון או דיוויס יהיו טובים זה יום שמיאמי בוודאות תנצח .