עם יתרון 1-3 מיאמי תנסה לעלות לגמר ביום שישי הגדול! / דור בלוך

עם יתרון 1-3 מיאמי תנסה לעלות לגמר ביום שישי הגדול! / דור בלוך

בוקר טוב ותודה לנבו בלוך-שחם, אשר שיוכו הארגוני עדיין לא הוכרע אך אין ספק בהיותו טרוריסט, והעיר את אביו בדיוק בזמן לתחילת המשחק בין דנבר ללייקרס אמש, חזר לישון בזריזות והתעורר שנית מייד עם תום המשחק.

נתחשבן איתך כשתהיה בן עשרה ותרצה להביא חברים לראות משחק.

וכעת בואו ניגש לאקשן!

03:30-בוסטון סלטיקס (1) – מיאמי היט (3):

שלושה מאפיינים עיקריים של הסדרה הזאת – תענוג לצופה האובייקטיבי, המון התאמות ותחכום של שניים מהמאמנים הבולטים בליגה בעשור האחרון ותחושה שכל משחק יכל באותה המידה ללכת לשני הכיוונים (ולראיה התוצאה המצטברת עד כה- 441-441). המאפיינים האלה, יחד עם האופי המיוחד של העונה הזאת שנותנת את התחושה שכל קבוצה יכולה ללכת עד הסוף, גורמים לתחושה מיוחדת של אינטנסיביות לקראת המשחק היום, וכתמונת מראה, תסכול אדיר לקבוצה שתמצא את עצמה מודחת בתום הסדרה הזאת.

במשחק הראשון בסדרה דרגיץ' היה זה שזהר והבטיח את הנצחון של מיאמי במשחק צמוד מול בוסטון שנהנתה במשחק הזה כמו גם לאורך כל הפלייאוף מיכולת פשוט נהדרת של מרקוס סמארט. דרגיץ' היה הקלע הבולט גם במשחק מספר 2 שגם כן הלך ממש עד השניות האחרונות ונתן למיאמי יתרון 0-2. במשחק מספר 3 אדביו היה הבולט בשורות מיאמי אבל גם הוא לא יכל ל-4 שחקנים בבוסטון שקלעו 20 נקודות או יותר, ולחזרה של גורדון היוורד שלא בלט אבל ריווח את הרוטציה של סטיבנס באופן שהיה משמעותי. כל הצופים האובייקטיבים קיוו לנצחון של בוסטון במשחק מספר 4 כדי להבטיח את הארכת הסדרה, אבל לטיילר הירו, בתצוגה היסטורית לרוקי היו תכניות אחרות ומיאמי נאחזה ביתרון שלה ולא שחררה. 1-3.

וכך אנחנו מגיעים למשחק 5 שבו בוסטון פשוט לא מצליחה להבין איך כאשר יש לה ארבעה תורמים עקביים, היא מבצעת התאמות איכותיות בשני צידי המגרש, ובצד השני לא עומד אף סופרסטאר מוכר ומוכח היא עומדת בפני הדחה.

ואולי הבעיה של בוסטון היא שאין לה בסדרה הזאת אקס פקטור. יש לה את הרביעיה של טייטום בראון, סמארט ווקר, שבגילאי 21, 23, 25 ו-29 יכולים ללכת יחד לעוד כמה שנים טובות, אבל היא מקבלת ממש כלום מיתר השחקנים כאשר גורדון הייוורד לא מצליח להפוך לתורם משמעותי אחרי החזרה שלו מפציעה, ת'יס, שדווקא מפתיע לטובה בעיני, וקאנטר הם לא כוח משמעותי מתחת לסלים, ובראד וונמרייקר והוויליאמסים הם לא יותר מהערת שוליים.

אם אנחנו משווים את המצב הזה למצב של מיאמי, הרי שאצל ההיט דרגיץ', אדביו, הירו ובאטלר קולעים 19 נקודות או יותר כל אחד למשחק (באופן מדהים באטלר הוא הרביעי ברשימה הזאת), אבל לסירוגין ובשלבים שונים של הסדרה ההיט קיבלו סלים גדולים ודקות איכותיות גם מג'יי קראודר ודנקן רובינסון ובשלבים אחרים של פלייאוף אפילו מקלי אוליניק כאשר איגודלה תורם ניסיון משמעותי מהספסל. מי שנעלם לגמרי אחרי עונה סדירה מסקרנת הוא קנדריק נאן ויהיה מעניין לראות האם הוא עוד יצוץ בשלב כזה או אחר.

אם מסתכלים על הסטטיסטיקות הנקודה שבוסטון תרצה לשפר הוא איבודי הכדור, 16 כאלה יש לה למשחק מול ההגנה הסופר אינטנסיבית של הבאטלרים (והשימוש בכינוי הזה בהקשר הזה לא מקרי, יותר משזאת קבוצה בצלמו של ספולסטרה מדובר בקבוצה בצלמו של באטלר, כזאת שהוא מחכה מתחילת הקריירה לקבל), שמאפשרים 6 פוזשנים יותר למשחק להיט.

שתי קבוצות צעירות ונהדרות יפגשו הלילה בערב שיכול לסיים את הסדרה הנהדרת שהן מעניקות לנו, ואם כך יהיה נותר רק לקוות שכח הכסף והדינמיקה של ה-NBA לא יפרקו אותן אלא יאפשרו לנו להינות מיריבות מתפתחת וקבוצות שמתחברות יחד במשך מספר שנים קדימה והכי חשוב:


BEAT LA!

לפוסט הזה יש 355 תגובות

    1. לא תיתח ולא נעליים. היום סוף הסיפור. הסלטיקס עפים בסוויפ גנטלמני, האשמה על מספר גורמים וביניהם אחריות גדולה של המאמן.
      שאפו לספולסטרה שעושה לסטיבנס שח-מט…

  1. תודה דור. ילד למופת נבו, גם העיר את אבא בזמן וגם נתן לו לראות בשקט את המשחק. חושב שהסדרה לא תסתיים הלילה.

  2. תודה דור.
    המשחק הלילה ב 3:30 זמן אפיקים
    לאן האתר התדרדר, פעם היו תמונות של קייט אפטון היום זה נבו בלוך-שחם . . .
    סתם דור, תתמשיך עם החמוד

  3. לאחר הרבה סקפטיות שלי אל מיאמי, בשל הכישרון המוגבל של שחקניה המובילים ושל הסגל, ביחס לבוסטון. אני מתחיל לראות את הפאקטור הנוסף שלה, וזה אופי מאד חזק, שמזכיר את זה של דנבר (רק עם פחות כישרון). בנוסף בוסטון מאד מאד קצרים (עם הייווארד זה 5 שחקנים יוצרים וטייס ברוטציה), ובוסטון גם עייפים בשל הרוטציה הקצרה וההסתבכות המיותרת בסדרה הקודמת.
    מאמין שמיאמי ימצו את עצמם עם עליה לגמר (לא יודע אם ב 5 או 6 משחקים)

    1. איזה גולש?
      יש סגר ואני אזרח שומר חוק!
      הסלטיקס לא ינצחו, אין סיכוי. שילכו הביתה לחשוב מה לא עבד?

  4. פריוויו טוב מאוד. אני חושב שנראה כאן משחק שישי (שאותו מיאמי תנצח) והיום בוסטון תעלה ביותר דרייב ממיאמי. אם רובינסון וקראודר ימשיכו לשחק כמו ששיחקו בשני המשחקים הראשונים וישארו על הפרקט הסיכוי לנצח לא גבוה בכלל.

  5. תודה דור חמוד מאוד הקטנצ'יק, תלמד אותו להחזיק מוצץ בשתי הידיים.
    .
    טייטום הערב סוף סוף עם נעליים בצבעים נורמליים. ייתן הצגה. יהיה בלתי עציר, ימשיך את המחצית הפסיכית שלו שעברה מתחת לרדאר (פאקן 28 נקודות!).
    בראון עם נעליים חדשות – לא השחורות משני המשחקים האחרונים, חייב שינוי, זה יעלה אותו ל-20 נק' פלוס בשקט.
    קמבה יהיה טוב.
    לגבי סמארט – אין לדעת – מאז הצעקות הוא לא מוצא את עצמו. יכול ללכת לכאן או לכאן.
    במיאמי באטלר ימשיך עם הלבנות, יהיה טוב, רובינסון יחליף לראשונה את הכחולות וקראודר יחליף לראשונה את הכתומות. שניהם הבינו שזה מה שהורג אותם. הם יהיו טובים.
    לגבי הילד הררו – מחכה לו אכזבה גדולה. יבוא שוב עם נעלי החאקי – וככה זה גם ייראה.
    .
    בשורה התחתונה – זה הולך ל-2:3 קללללל
    בוסטון מנגבים.
    .
    פאני – שמע גבר – אם בא לך – תרשום. אם לא בא לך – אל תרשום 🙂
    .
    בשורה התחתונה – זה לא ישנה

    1. אוי אוי –
      השורה האחרונה למטה – "בושרה התחתונה – זה לא ישנה" נכנסה בטעות.
      למה אי אפשר לערוך כאן?!
      נא לא להתייחס!
      (אני כנראה עייף, כמו ג'מאל מארי)

      1. רשע,
        אנחנו ב-ללל עומדים מאחורי רעיון הנעליים,
        עשינו מורי בול לנושא,
        יש היגיון בשיגעון ואנחנו בעלי הזכויות.

      2. זאת לא בדיחה – וזה די מחזיק מים – אתה מוזמן לבדוק.
        אם שמעת על פרוייד – זה בא משם.
        בימינו, יותר מבעבר, ללבוש יש משמעות. כשיש מדים, לשחקנים אין הרבה מרחב לבטא את עצמם – בגדול זה תסרוקת, קעקועים ונעליים. היום אתה רואה גם כל מיני אביזרים – טייטסים ארוכים (אבדיה), שרוולים למיניהם (ווסטברוק היה בין החלוצים) וכד'.
        .
        אם מישהו אומר לי, שכאשר שחקן צעיר בן 19 נועל למשחק חשוב נעל אחת בצבע כזה, ונעל שניה בצבע אחר – ואין לזה שום משמעות – אז באמת שקשה לי לדבר איתו. זה אליף בית של גימל דלית.
        .
        כששחקן משקיע מחשבה בנעליים שלו, והן "נוצצות" מסיבה זו או אחרת, זה מעסיק אותו, מסיח את דעתו מהעיקר, גורם לו לחוסר ריכוז – ובמקביל מבטא חוסר ריכוז. יש מקרים חריגים – ג'מאל מארי – אבל הוא משחק ככה כבר הרבה זמן וחריגים לא מבטלים כלל (למדת פעם צרפתית? חחח כל השפה שם זה חריגים, בשביל מה בכלל יש להם כללים?)
        .
        תסכים איתי שלברון לא היה טוב אתמול בהתקפה?
        תראה איזה אסון רובינסון וקראודר עם הנעליים הצבעוניות.
        תראה את בראון עם השחורות לעומת הצבעוניות.
        אצל טייטום זה הכי בולט. רואים שהוא מבולבל בלי קשר לנעליים, הוא לא מוצא את עצמו, הוא חווה עליות וירידות קיצוניות בתוך המשחק עצמו. אם אתה חושב שהנעליים הצבעוניות שלו לכל אורך הבועה – לא מבטאות כלום – שיבושם לך. זה נראה לי משעמם.
        העולם הרבה יותר מעניין מנקודת המבט שאני מציע לך.
        .
        ברשותך – ציטוט קטן/גדול מפרוייד:
        "זה אשר לו עיניים לראות ואזניים לשמוע עשוי לשכנע את עצמו שאף בן תמותה אינו יכול לשמור סוד. אם שפתיו שותקות, הוא מפטפט בקצות אצבעותיו. מכל נקבובית בגופו מבעבעת בגידה."

          1. עניתי בזמנו לגילרי – לברון לא נתן הצגה עם נעליים בצבעים שונים. זה מסיח את הדעת. בפעם הראשונה שחשבתי על זה ראיתי את לברון בלייב בוושינגטון לפני שנתיים. הוא עלה עם נעל שחורה ונעל לבנה (בדיעבד התברר שזו הייתה מחאה) והחליף אותן במחצית. הוא היה לא משהו עד המחצית – וגילרי הראה שגם אחר כך זה לא השתפר. אבל זה לא משנה את העיקר – זה הסיח את דעתו, הוא שיחק לא טוב -ולכן החליף. חשבתי שגם אתמול יעשה זאת. תסכים איתי שבהתקפה אתמול הוא היה "שונה" – כידרר המון, לא מרוכז, מאוד מבולבל, חזר לימים היפים של חוסר ביטחון בקליעה. ממתי נותנים לו מטר?! לא הרגשת שיש משהו חריג בהתקפה שלו? סתם הוא החליט להתרכז פתאום בהגנה?
            .
            מורי לא מתאים לשום תיאוריה. ציינתי כבר למעלה. לצורך העניין – ברוך – גם דוראנט. הם כל כך מוכשרים וכל כך בטוחים בעצמם – ששום נעל לא תסיט אותם מהדרך. יותר מזה – יש להם את "הניתוק" שיש לגדולים – שזאת דרך עדינה לומר שהם על הספקטרום, למי שמבין. כל הגדולים היו או נמצאים על הספקטרום – רק ככה אפשר להשחיל שלשה שמחסלת סדרה מטר וחצי מהשלוש במחשק חוץ בקליבלנד, או את הסדרות ההזויות של מארי בקלאץ' בפליאוף. מי הבולטים על הספקטרום? מסי, דאנקן, הארדן, זידאן. יש עוד רבים, הם הראשונים שקפצו לי לראש. מי שעל הספקטרום – הנעליים – או כל הסחה אחרת – לא עובדת עליו. לא כשהוא על המגרש. הוא בעולם משלו עם חוקים פנימיים משלו. באיזה עוד עולם זידאן נוגח במטראצי בהארכה של גמר מונדיאל, כשצרפת עם נבחרת של חיות רעות ואיטליה במשך 30 דקות לא עוברת את החצי? (תשאל את הרבי מהופמן).
            .
            מי שלא על הספקטרום – כפוף לאורך זמן (כפי שציינו יפה אנשי ה-ללל) לחוקי הנעליים.
            מי בטוח לא על הספקטרום?
            אל בי ג'יי

            1. רבי הופמן מהאסכולה הלובביצרית אבל אתה דיברת על הקשת וישר קצצצצ לי צ'ראלי ביטון והקשקשת המזרחית וגולגה (ג רבתי) מאיר עם הלא מחמודים.
              לגבי הקשת האוטיסטית? דהההה!
              יש אנשים שקל לאבחן ויש שקשה. למשל גארי ניומן הפרפורמר האגדי, אשתו הרגישה שיש בו משהו מעט שונה והציעה שיבדק. המאבחנים הגיעו למסקנה שהוא אספרגרגרגרגר….
              קיימת שמועה שרונדו גם אספרגולוג, איך זה מסתדר עם הנעליים אנ'לא יודע אבל עם התספורות שלו זה הולך מצויין.
              לגבי זידאןאני מחזק אותך מוריה
              אגב, אחת התגובות היותר הזויות שלי. אני מתאמן….

            2. אגב, חביבי אתה חייב לעקוב אחרי זלעטן, זו חוויה לקרוא ולראות מה הוא אומר.
              למשל ציוץ חדש: "אתמול יצאתי שלילי לקורונה והיום חיובי אבל ללא סמפטומים….(זה אומר שלא ישחק ביום ראשון?). ויירוס יה האומץ לאתגר אותי. רעיון רע…."
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, הבחור ענק והוא רק בן 39, תאר לך מה יאמר בגיל 53.5?

            3. חחח ראיתי על זלאטן, השתגע לגמרי'
              עזוב זלאטן סתם נגר, אוברייטד…
              🙂
              https://www.youtube.com/watch?v=q2WsVHbD7zg

            4. לא מציע לך להתלוצץ על חשבונו של איברה, שלא תמצא את עצמך….

          1. חשבתי שזה גם בדיחה , קווין דוראנט שחק מול קליבלנד עם נעליים כחולות זועקות, מארי אתמול… דה שוט אמרתי לך אתה בטראומת מלחמה מווסטברוק יש הרבה כאלה.

            1. ברוך אוהדי ווסטברוק בטראומה מתמשכת. זה כבר חלק מהחיים שלנו. למדנו לחיות עם זה.

            2. PRWSD

    2. בסדרה הזו מה שחשוב (מבחינתי) הוא רק מעקב הנעליים.
      אין רישום.
      כתבתי למעלה שבוסטון מנצחים. אני משנה את דעתי- זה של מיאמי. יהיה קשה, אבל שלהם.

      1. לא לא! פאני – תשנה בחזרה! תרשום תרשום – אני יודע שאכזבתי אותך במשחקים האחרונים – תן עוד צ'אנס אחד…

  6. רבע אחרון יתרון 89 86 לליקרס
    9.46 לברון חודר על מיילסאפ ופלאמלי איש לא נוגע בו. הרצתי 20 פעם את המהלך שום מגע גם ביד פלאמלי עם 2 ידיים למעלה ולברון מקבל שריקה רק אחרי שצורח על השופט. 2 זריקות. 91 86 ללייקרס.

    9.17- לייקרס עם התקפה הבאה דיוויס נכנס חוטף גג סופר נקי מפלאמלי מאחור. תראו 20 פעם את המהלך תעצרו ב9.17 שום מגע גג נקי מאחור. מקבל 2 זריקות. 93 86

    יוקיץ נכנס

    8.08- דיוויס חודר על יוקיץ קולע. מקבל אנד וואן בלי שאיש נגע בו יוקיץ מושבת להמשך הרבע על הספסל וללא יכולת אפילו לנסות לשמור. 96 88

    פה השופטים סיימו את המשחק באופן מוחלט ויצרו את הבור
    אבל התעללות לא נפסקת

    6.48- דיוויס בגאמפ על מיילסאפ איש לא נוגע בו. 2 זריקות אוויר. במצב של 96 92 שהופך ל98 92.

    6.40- סל של מורי נפסל במקום אנד וואן

    3.58- רונדו חוטף גג לפני סיום שעון ה24 ממורי שרץ למתפרצת השופטים עוצרים את המתפרצת ונותנים לליקרס להתארגן בהגנה. במצב 103 99.

    3.00-מצב 105 102 מורי חודר על לברון לברון מוריד לו את הידיים 😂😂😂לא נוגע בכלל בכדור. 2 זריקות ודאיות נמנעות ממורי.

    2.05- גראנט על לברון. לא נוגע בו בכלל לברון מכניס לו ראש ליד להוציא עבירה 2 זריקות מתנה מהקו. שימו לב שזה לא תנועה טבעית אלא עם הראש כמו שור שנוגח להוציא עבירה. השדר שואל מה אתה נצמד ללברון אסור להיצמד לבוס.להארדן לא נתנו את זה מול הלייקרס ורונדו שנצמד אליו. בטנש זה עוד גבולי נזרום.

    1.00- תוקף גבולי של לברון. 2 זריקות מתנה ישר מהקו
    השדר חוזר ואומר גראנט צמוד מידי ללברון. יעני אסור ללחוץ את המלך תנו לו לזרוק בשקט יא זרגים.

    ככה חברים דונהי עובד

    עכשיו נראה את גיא מראה לנו איפה היו העבירות😂😂

    .

    1. הו סוף סוף אתה מתייחס עניינית
      9:46 – אני לגמרי לא יכול לומר בודאות כן או לא כי קרייג עושה תנועה עם היד שלו בצורה כזו שהיא יכולה הייתה לפגוע ביד של לברון אבל מהזווית הזו קשה לראות. צריך את הזוית צילום שמתחת לסל כדי לקבוע.
      9:17 – זה בהחלט נראה שפלאמלי דוחף את דיוויס בגב.
      8:08 – גם אני מהזוית המקורית הייתי בטוח שאין כאן כלום. תסתכל מהזוית של ההילוך החוזר ותראה בבירור איך יוקיץ' מעיף את דיוויס עם זרוע שמאל. יוקיץ היה על הספסל בדיוק 2:22 בהן ההפרש הצטמק ל-4.
      6:48 – הסברתי כבר למה זה פאול (חוק מפגר אבל עדיין פאול) הוא גם החטיא אחת אבל נשים את זה בצד.
      https://videorulebook.nba.com/archive/defensive-player-walks-under-airborne-shooter/
      6:40 – על המשכיות ניתן להתווכח תמיד בתכלס הוא עשה שני צעדים אחרי הפאול לפני שזרק.
      3:48 – השעון היה על 0:00 לפני שהכדור בידיים של מרי – שריקה מדוייקת.
      3:00 – לדעתי אתה צודק והייתה כאן עבירה.
      2:05 – עבירה ברורה של גראנט. הוא יכול להיצמד עליו כמה שהוא רוצה אבל הוא לא יכול למנוע את התנועה שלו עם היד (לזה על הזרוע ולא על הראש וזה ממש לא גבולי).
      1:00 – נשאיר לך את זה כגבולי כי גרנט ללא ספק נכנס למסלול התנועה של לברון אבל אין לי זוית מספיק טובה להחליט האם גם לברון השתמש ביד השניה כדי להעיף אותו.
      זה נחמד שהבאת את כל המקרים שדפקו את הנאגטס ברבע הזה אבל לא את אלו שהיו נגד הלייקרס.

      1. גילרי אכזבת – איך אתה יכול להגיד את מה שאתה אומר על 6:48 ועוד להביא סרטון שמראה הפוך!
        https://www.youtube.com/watch?v=YFUi7-XgG1I&feature=youtu.be
        לא זו בלבד שמילסאפ עומד ממש ברגע של הניתור של דיוויס – אלא שהוא זז לכיוון הסל – הרחק מדייוויס ודיוויס שקופץ קדימה ממש כאילו רודף אחריו ונופל עליו (לא בכוונה כמובן).
        איך אתה לא רואה את זה?
        בסרטון שאתה הבאת כאן למעלה המגן זז קדימה אל תוך המתקיף – אצל מילסאפ זה הפוך.

            1. הוא ברח מאיזור הנחיתה! דיוויס קופץ קדימה. תראה את לפני הקווים של הרחבה

            2. התזוזה מגיעה מאוחר מדי.

            3. ראשית – הוא לא באיזור מהתחלה. שנית – הוא זז כשדייוויס באוויר. לא מאוחר בכלל

            4. הוא גם לא ציחצח לו נעליים….
              ולא עשה לו גבות ושחי?
              אוי ואבויי (במבטא פולני)

          1. ובורח ממש עם הניתור, הוא ממש לא בשדה הנחיתה הטבעי של דיוויס. זה לגמרי לגמרי נו-קול.
            זה והפאול על מורי – לדעתי לא נתון לוויכוח. בכל השאר אני די מסכים איתך, היו פאולים. גם התוקף על גראנט גבולי – לדעתי הוא שמר טוב והיה בדרך של לברון. זה נו-קול

            1. הוא לגמרי בשדה הנחיתה שלו. דיוויס לא נופל קדימה אלא איפה שעלה לזריקה.
              זה חוק מפגר אבל זה החוק.

      2. תסתכל על רגל ימין של דיוויס – מאיפה היא מנתרת ואיפה היא נוחתת ומתעקמת. חצי מטר קדימה. יש שם קווים של הרחבה – כל אחד יכול לראות

            1. וממה הוא התעקם? תסתכל טוב (רוצה רמז? מהפרקט).

            2. לרגע לא טענתי שלא.
              זו אותה חתיכת פרקט ממנה הוא ניתר.

      3. לא משכנע גילרי הטיעונים. אין שום דחיפה בגב של פלאמלי גג נקי מגע יש בכל שמירה זה לא עבירה.
        יוקיץ לא נגע בו. היה ברור שתגידו שזה עבירות הכל😎
        איזה אזור נחיתה לגבי דיוויס מעיף רגל קדימה וגם אם לא היה מעיף אין פה שום עבירה של מיילסאפ
        המשכיות בnba נותנים מהחצי חחח מה שני צעדים אפילו באירופה התחלת צעד וחצי ועבירה שם זה אנד וואן העבירה בוצעה עם תחילת הצעד וחצי.
        השעון לא היה על 0 ראיתי 20 פעם היה 6 מאיות על השעון אחרי הגג שריקה מוטעית.

        השריקה היחידה הלא נכונה נגד הלייקרס סה האנד וואן למוריס זהו.

        השריקה לתוקף של מוריס גבולית כמו לברון וגראנט. אני בשני המקרים בכלל לא הייתי שורק לכלום שיפלו כמו באולינג השחקנים.
        לגבי היד גראנט שם יד בצד לברון מכניס לו את הראש ליד בשביל להתחיל תנועה לא מסכים בכלל אבל אמרתי עם זה נזרום
        ובכלל גילרי לפי הטיעונים שלך על הכל אפשר לשרוק שפשוף במשהו תמיד יש ברך בברך נעל בנעל עכוז בעכוז יד ביד מן הסתם זמנסים לשמור נוצר מגע אולי בכדורסל אומנותי ללא מגע כל זה יכול להישרק… אני יכול למצוא סימוכין לכל שריקת אוויר גם בלייקרס סקרמנטו נגעו בשאק בגב בתנועה זה עבירה 😎
        אגב הבאתי דוגמאות כי בדיוק סתם תפסתי בטיוי את הרבע האחרון אז זרמתי. אני תמיד מביא בבלוג החי בלייב הכל. נראה לך יש לי כוח לעבור על משחק שוב? זה גם ככה לא ישכנע😎

        1. בדיוק כמו שהיה ברור שאתה תגיד שהכל שטויות.
          באתה עם עובדות מהבית עוד לפני המשחק.
          השעון לגמרי על 0:00 אנחנו לא מדברים על רגע החסימה. צריך להיות פוזשן.
          איך אתה יכול לראות את ההילוך החוזר מהזוית מאחורי הסל ולהגיד שיוקיץ' לא נגע בו לא ברור לי.
          על האנד וואן אז שלקחו ללברון לא התלוננת. ואני אגב חושב שהשריקות לאופנסיב של מוריס היו נכונות רק שהן עילה לתלונות בדיוק כמו שלך מהצד השני.
          תמשיך להתבכיין…

          1. כי זה לא עבירה של יוקיץ גילרי זה מגע שנוצר בכל חדירה.
            האנד וואן של מונטה על מרקיף היה אוויר לחלוטין מרקיף לא נגע בו בכלל.
            התוקף של מרקיף אמרתי גבולי אני לא הייתי שורק המגן לא עמד יציב

            1. מגע נוצר בכל חדירה כמעט – דחיפה לא.

            2. אני לא רואה דחיפה אולי צריך להגדיל את המידת משקפיים שאין לי ואם אעבור על כל המשחק אוכל להראות לך לפחות 5 "דחיפות" כאלה בצד השני עם דוויט וכו…

          2. למה פוזשן? ברגע החסימה זה כדור עף מהיד של רונדו היה 0.6 על השעון. הרי אם היה 2 שניות היו יוצאים למתפרצת. זה יותר מידי רצפים מוזרים אבל אמרתי לך המשחק נגמר בעבירה ה5 של יוקיץ והרצף לפני השאר כבר היה תיאטרון.

            1. מה הקשר?
              כדי לסיים פוזשן הכדור צריך להיות בידיים של הקהוצה השנייה. זה לא קרה לפני תום ה24 ולכן השריקה נכונה לחלוטין.
              אתה מבלשט בלי הכרה ובלי לדעת את החוקים (כרגיל).

            1. לגיטימי – דוראנט טיעון חזק. קובי לא מתאים

  7. איינג' והאכזבה הגדולה מהמשחק הרביעי:""I don’t question my coach. I don’t question my players,” Ainge said. “I just look at what they’re doing, and last night was one of those games where I was very frustrated in that I didn’t think anything Miami was doing was causing us to make the plays that we made. They were unforced errors."
    יש גם התיחסות לאיבודי הכדור הרבים ולגיל השחקנים.
    תסלחו לי אבל זה בולשיט…
    https://www.nbcsports.com/boston/celtics/what-frustrated-danny-ainge-most-about-celtics-loss-heat

      1. חחחחחחח
        הוא לא מזכיר לך קצת את נימני עם כל ההטעיות האלה?
        זלעטן יכול רק לשאוף להישגים של אבי האחד והיחיד.
        יכול להיות שגם הוא תקוע בקשת?
        סתאאאאאאאאאאאאאאם…

        1. רזיאלוס אתה גדול – קבל את גבר הגברים ויש שיגידו מלך המלכים !
          2005, ישראל בחוץ נגד אירלנד, 1:2 לאירלנד, נימני הולך לבעוט פנדל.
          מכניס!
          השופט מבטל את השער ואומר בעיטה חוזרת.
          ומי בועט את הבעיטה החוזרת?
          אנביליביט…
          https://youtu.be/T5QhNar5ZFI?t=117

            1. התחת של אברם במיטבו בקמפיין הזה

            2. ושוויץ!

            3. אחד הטובים ביותר. חוסן מנטלי של הנבחרת שלא נראה עד כה. התמודדו עם נבחרות מהדרג הראשון וכמעט עלו. קמפיין מדהים

            4. בבי-נימני הואה מלך…
              הואה מקרה שתינו בלענו אכלנו אותה….
              איפה עטר איפה רביבו איפה נמני צעיר איפה ברקוביץ הבועט, לא הפה ביוב?

  8. מיאמי ב8

    לבוסטון אין סגל מספיק ארוך כדי להתגבר על משחקים שלא כל ה3 שלהם: טייטום, ווקר, בראון טובים מאוד.
    ווקר גם חור בהגנה עם הגובה שלו והגארדים של מיאמי גבוהים יחסית, פרט לדראגיץ

      1. לא קיבל ממנו בראש היה שקול לו לחלוטין בסדרה 30 נקודות ב60 % אפקטיבי לצערו היה לו את הסוס הטרויאני ווסטברוק בקבוצה,
        אני רק מדמיין את לברון לוקח בפוסט את מייקל, מייקל היה מדהים לתקופתו אבל השחקנים היום הרבה הרבה יותר טובים, כמו להשוות את מראדונה למסי מבחינת יכולת.

  9. וויי וויי המגרש נראה כמו טיול לילי לחיפוש גחליליות. הכל זוהר מנעליים בשני הצדדים. והתחיל באמת כמו קומדיה של טעויות

  10. התנועה של מיאמי בלי הכדור מדהימה, במיוחד רובינסון אבל גם הירו ודראגיץ'. שלושתם קלעים מצוינים שמסוגלים לקבל כדור ולתפור אותו אם יש להם מרווח קטן, ובאם אדביו מאוד עוזר בזה, כשהוא אחד החוסמים (התקפית) הטובים בליגה ופועל טוב מאוד בהנדאוף, כשעם דראגיץ' והירו (רובינסון פחות כי הוא לא פליימייקר בכלל) הוא יכול לפתח פיק נ' רול ולסיים חזק.
    יש מצב שההנדאוף הזה הוא המהלך הכי מוצלח של מיאמי

  11. רובינסון בטירוף. חשוב לציין ששיחק כך במשחק 2 עם אותן נעליים (כל הסדרה) וזכה משמעון לכינוי: קרי-קליי 😀 מה שכן הוא נישמר על ידי טייטום שמרוכז היום כמו איזה מישהו שפירק שישה או שבעה ג׳ויינטים

    1. טאטום משחק בנעל סגולה… משמע הוא מעודד את הלייקרס (וקובי שהוא האליל שלו) בזמן המשחק שלו.
      כמעט כמו ג'וזף פורטה שבזמנו ששיחק בתור רוקי בסלטיקס הגיע למשחק כשהוא לבוש בגופיית הלייקרס…

  12. במסגרת הנישה החדשה שלי בתור מבקר טלוויזיה: אף פעם לא הבנתי למה מראים את הפנים של המאמנים בצד בזמן התחלת הראיון איתם ואת המשחק במסך מוקטן ברבע השני. אפשר לשמוע אותם מדברים ברקע גם בלי לראות את הבעות הפנים, ובכל ראיון חותכים באמצע בשביל להראות את המשחק על מסך מלא כשהם ברקע. ספולסטרה וסטיבנס יסתדרו בלי זמן מסך

  13. הראיון הקצר הזה של ספולסטרה מתמצת בדיוק את כל מה שטוב בו – הקבוצה שלו יורדת ביתרון עם הגנה מדהימה אבל הוא מחפש לתקן את מה שלא היה 100%. אף פעם לא נח

    1. שולף שפנים מהכובע אחד אחרי השני, גם היום עם רובינסון החודר. חשבתי לפני הסדרה שהוא מאמן טופ 5 בליגה (ולפני העונה שהוא איפשהו בין 5-10), עכשיו כל הליגה מסכימה איתנו. יהיה פופוביץ' או פרגוסון של ההיט

      1. הוא כבר. ריילי מקבל הרבה קרדיט על טביעת העין שלו בכל הנוגע לרוקיז, אבל גם ספולסטרה היה בחירה שלו והוא טיפל בו בכפפות של משי בתחילת הדרך. יש לו חלק גדול בהצלחה של ספו כמאמן ראשי.

  14. קמבה וטייטום לא במשחק – שני הכוכבים הגדולים של בוסטון. סמארט מאז שצעק בחדר הלבשה יצא מהסדרה.

    1. זה לא רק ההגנה – זה הרבה כי בוסטון איומים. עכשיו עם קאנטר ובראון שטיפה התעורר – בוסטון עושים סלים קלים

  15. שימו לב שהדקות הלא טובות של מיאמי היום הן כשדראגיץ' על הספסל, האינטליגנציה שלו בהגנה ובהתקפה עושה היום את ההבדל.

  16. טאטום לא במשחק… בראון הפציע לכמה רגעים… ווקר לא במשחק… הייווארד לא במשחק… ורק 7 הפרש להיט. איכשהו הסלטקס יוצאים בזול מהחצי הראשון

  17. כדי שבוסטון יחזרו הם חייבים את טייטום. נראה שהראש שלו לא פה היום. אבל היה לו כבר חצי שני של 28 אז אצלו הכל אפשרי

  18. אני אתחפש לצדיק ואומר שהשריקות בחצי השני ילכו לטובת בוסטון…..
    סילבר "רוצה" לייקרס-בוסטון בגמר….
    אבל גם מיאמי-לייקרס מתאים בגלל לביום.

  19. טוב. חזרתי (ראיתי הכל אבל לא כתבתי). עד עתה מיאמי מכתיבה את המשחק ויותר טובה, אבל זה לא מתבטא בתוצאה כי הם מבזבזים של יתרונות של 10 תוך דקותיים.

    1. בוסטון היו זוועה בחצי הראשון. הייתם צריכים לרדת עם 20. עכשיו משחק חדש. חכה גם טייטום יבוא. דאנקן סיים. קללת הנעליים תפסה אותו

  20. לבוסטון יש סיכוי טוב לנצח, השאלה הא אם הם לא יפלו מהרגליים בסוף.
    יש צפי ברור לשרשרת טעויות של סמארט וטיטום בסוף

  21. סוף סוף אני רואה סטיבנס יותר מגיב, מדרבן מדבר עם השופטים.
    התגובה של ספולס מאוחרת. היה צריך לקחת את פסק הזמן לפני השלשה של סמאחטה…

  22. הבעייה של ספואלסטרה היא שהוא נידבק פתאום לשחקן שקולע שתי שלשות, ושוכח שחקנים על הספסל. הירו חייב להיות על הפארקט. אתה לא שוכח שחקן שנתן לך שלשום 37

    1. חחח בינתיים יש לי אחוז אפקטיבי פסיכי עם הנעליים הערב. טייטום זוועה, קראודר קטסטרופה, הירו חלש, איגי בדיחה, קמבה חלש. היחידי זה רובינסון ועכשיו גם הוא מיישר קו. שלח מכתב התנצלות למערכת – נשקול לקבל

  23. ראית את גרוייסבק דה שוט?
    איך הוא נראה כמו גיגולו יווני פשוט
    דופק על הפיירקס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איך נשווה אותו למחוייא ריילי?
    אחד נראה כמו פלח והשני מליון דולאר בחליפת ארמני……………………….. וכמובן האישה המחומצנת!

  24. טייטום צודק
    היה צריך להיות אנד וואן לטובתו
    הוא חXא שחקן תיאטרון
    צריך לקחת שיעור אצל חברון והשיקצה עם הכינים בזקן…
    איך נופלים בזמן שלשה.
    עכשיו גם הגורפי יודע

  25. קח טיימאאוט סטיבו-ביבו
    קחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כבררררררררררררררררררררררררררררררררררררר

  26. ערב טוב לכולם, טייטום כוכב, רואים על המרפקים שהוא מפזר לכל כיוון בלי לקבל שריקה. דראגיץ הוא הוא האיש של מיאמי. מה נותנים להם בסלובניה?

      1. זה כמו חXא לזבובים. זבוב אחד כבר הגיע, יש עוד אחד בצהוב אבל משום מה הוא הפסיק לענות. כנראה שהפרובו שלי כבר לא עובד עליו עם כי מידי פעם קופץ לו הסעיף.
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  27. מיאמי נראים אדישים, היופי בקבוצה הזו היא הרצון והמחויבות שלה לכל פעולה על המגרש. אם בוסטון ינצחו אותם בתחום הזה – הם אבודים.

    1. לא מסכים הפעם מנחם, הוא עושה הרבה עבודה שחורה והקליעה שלו מחצי מרחק תענוג. כמעט לא טעה בחצי השני. והכי חשוב, הוא לא מפחד מאף אחד. טוב חוץ מהשופטים שממש לא סופרים אותו

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      והרוחות מהגג של הגארדן
      ואולי גם הצדיק סוף סוף יגיע אחרי קיום מצוות וקליעה אחת לסל…

  28. ראיתם?
    ספולס לקח טיימאאוט ונכנס מיד למגרד לנזוף במישהו, לא ברור לי אם זה היה שופט או שחקן מיאמי כי הטלוויזיה העבירה לפרסומות.

  29. למה בוסטון לא שיחקה ככה כל הסדרה?!
    תייס כוכב עליון . . . מאפשר להם שמירה על אדביו וגם נוכחות מתחת לסל ומלחמה על כ"ח התקפה

    1. שיחקה ככה ולראיה השיוויון בנקודות בארבעת המשחקים הראשונים. לרעתה אפשר לומר שהם חירבנו במכנסיים בשלושה משחקים

  30. גילן בראון אדיר במשך כל הדרה, הכי יציב בבוסטון, ועושה רושם שהוא מין קוואי כזה, שקט שקט ומסוכן. מי אמר שהחוזה שלו מופרך?

  31. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אם תשאלו את שי הוא יגיד לכם תייס הוא גרב גבוהה. הכי גרב באן בי איי
    איזו עבירה הוא עשה עכשיו?
    השלוש האלה מהקו בדיחת שיפוט

  32. חחח מארק ג׳קסון ו-ואן גנדי 😂😂😂😂 תאכלס שריקה גבולית. השופטים נקמו בדראגיץ׳ על זה שהוא סידר אותם קודם

  33. בוסטון פשוט רוצים יותר היום – ראשונים לכל מגע ולכל כדור. מגיע להם, מקווה שמיאמי יגיעו בגישה שונה המשחק הבא אחרת יכולים לאבד את הסדרה.

  34. כולם משבחים את אדבאיו – תייס ניגב איתו הערב את הפארקט, כולל פוליש ווקס (כדברי הרבי משמעון)

    1. יש סיכוי שהוא עדיין סובל מהפציעה במשחק הקודם, ושמר על עצמו היום. השאלה היותר מעניינת מבחינת מיאמי היא את מי לשים במקומו.

  35. נשים רגע את האחוזים הגרועים בצד – בוסטון רצתה יותר. היא התאבדה על כל כדור.

    אדבאיו לא היה במשחק. לדעתי הוא לא כשיר ב-100%. זה היה ניכר היום, עם כל הכבוד לתייס.

    את משחק 6 אני לא אראה בגלל הצום, מקווה שיהיה בסדר.

  36. איפה פאני? פגעתי בניחוש! זה בא אצלי ברצפים – הערב אפגע שוב! אני בטוח.
    תייס במשחק ענק. סטיבנס בתצוגה מרשימה. בראון מעולה, טייטום קפריזי אבל עובד, קמבה מאופק.
    מיאמי מוגבלים. בוסטון חייבים ללחוץ על הכדור כל הזמן. זה מוליד אפשרויות.
    משחק שש – יהיה אש
    בוקר טוב אדם ולילי ריגר – ודוקטור רזי הופמן!

    1. בוקר שחקן מצויין, תמיד קמבה בוקר…
      ויש היום גם יונייטד
      ראית שגם בבונדסליגה וגם במשחק הטרבל של באיירן כבר היו אוהדים במגרש?

      1. אכן יש אוהדים! גם בצרפת. אני והבן כבר בונים על סטמפורד ברידג׳ באביב. אתה בא? תוכל לחפש קצת אצות בטמזה, אם תשתעמם 😀

        1. מיציתי את לונדון. אגיע לשם רק אם אוזמן במיוחד לתת הרצאה או להשתתף באיזה סימפוזיון ממומן של האיחוד האירופי.

  37. משחק מצוין של בוסטון, בעיקר במחצית השניה, הצילה קצת מהכבוד שלה.
    תייס היה איש המשחק שלי.
    סטיבנס עם תגובות מצוינות, ידע ללעוס את המסטיק בזמן (רזי קצת מטריל אותך).
    רובינסון במיאמי לא בא מספיק לידי ביטוי.
    דראגיץ' מצוין אבל זה לא הספיק.
    מילה על שיפוט – "העבירה" של תייס אכן היתה עבירה, הוא נכנס לאזור הנחיתה של דראגיץ'.
    העבירת תוקף של דראגיץ? היתה גם כן, הוא עשה צעד וחצי בצד שמאל ונכנס בתייס עם רגל שמאל, זאת לא ממש תנועה טבעית של הגוף

    1. מודה באשמה
      יש אנשים שזכאים להטרלות
      ואני מחפש אותם
      כמעט אף פעם לא מפספס
      היום קלעתי רק לחצי
      לצערי אחד הפסיק לענות
      אבל הוא עוד יחזור בהמשך

  38. פסק זמן באמצע הרבע השני , העיר את בוסטון והם התחילו לשחק הרבה יותר אנרגטי וחכם, מנגד מיאמי יצאו מהקצב, משכו קצת עד ההפסקה ואז באה ההתפוצצות ברבע השלישי ובעיקר הגנה טובה בהרבה שמיאמי פשוט לא הצליחה להתמודד מולה, לקבל 40 נק' זה עוד בסדר אם קולעים 30 + אבל מיאמי לא מצאה את עצמה ברבע השלישי.. בדקות בהן בעיקר דראגיץ' עשה משהו התקפית. רבע רביעי שתי השלשות של בראון קברו סופית את המשחק. דווקא איגודאלה עם כל הניסיון עשה טעות של טירון עם הפלייגרנט שעלה ביוקר בעיקר מנטלית לטעמי ובכלל היה חלש מאוד. הגיעו תלונות מצד האחראי על הטבעות במגרש, שהוא לא מוכן שקרואדר ימשיך עם השלשות כי זה יוצר לו הרבה מדי עבודה . מיאמי חייבת שיגיעו למשחק כמה שחקנים והערב זה לא היה בנמצא ובעיקר קליעת השלוש שהייתה מתחת לכל ביקורת.
    😻
    יותר מדי שטויות היו במשחק הזה, עם פלופים, סחיטת עבירות, ודברים מלוכלכים, פשוט חבל.
    טייטום כל כך הרבה כישרון, אבל חייב ללמוד להפסיק לזרוק את הידיים והגוף כמעט בכל התקפה כדי ליצור יתרון, זה על סף הבלתי נסבל וכמעט כל מהלך צריך לבחון .אצל שתי הקבוצות תרומה נמוכה מאוד מהספסל, אצל בוסטון זה משהו די קבוע, אצל מיאמי זה בלט לרעה היום, חבל לי מאוד על נאן שפשוט לא הגיע לבועה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט