הלייקרס ניצחה רק בגלל סיבה אחת: היא קבוצה יותר טובה / מנחם לס

הפעם לדנבר נאגטס אין כל סכוי לחזוק מ-3-1 נגד הלייקרס כפי שעשתה פעמיים. הלייקרס טובה מדי מכדי להפסיד שלוש פעמים רצוף, ולמעשה אני מאמין ומרגיש שהסיפור נגמר עבור דנבר.

מהשנייה הראשונה של המשחק הלייקרס הייתה נחושה, נמרצת, כופה את רצונה, ונוקשה. אני חששתי שיהיה כאן הלילה 20-30 הפרש. זה רק האומץ, ההקרבה, והאי-ויתור של הנאגטס ששמרו אותה במשחק. הלייקרס הובילה, ודנבר השקיעה את כל מה שהיה לה לצמצם. אז הלייקרס הובילה שוב בהפרש, ודנבר השקיעה הכל כדי לנסות לצמצם. ככה זה היה מתחילת המשחק עד סופו.

לדעתי היו 3-4 שריקות גרועות מאד נגד הנאגטס, אבל הפעם היה ברור לי שהלייקרס תנצח בכל מקרה.

הנה כמה אבחנות, קביעות, פרוגנוזות, וכמה רגעים מיוחדים מהמשחק:

1.ספור המשחק יותר מכל ספור אחר היה ה-OR: 12 ללייקרס ו-6 לנאגטס. מלבד התוצאה הסופית, ה-OR הוא האינדיקציה החשובה ביותר להראות שליטה. זה הפרמטר החשוב ביותר. הבדל של 6 OR הוא בערך 10-12 נקודות 'בקשיש', ומזה קשה לחזור. הלייקרס שלטה גם בטוטאל ריב' 33-41.

2. הספור השני של המשחק היו ה-FT : הלייקרס 28 מ-35 נגד 20 מ-23. 12 אקסטרה פאולים זה עוד 9 או 10 נקודות. אפשר למעשה להפסיק כאן.

3. אנטוני דייויס היה אנטוני דייויס: קח אותו או וותר עליו. היו כמה גולשים שהתלוננו על חוסר הנחישות והתוקפנות שלו. אבל אתם יודעים מה? הוא אמנם היה 0 בריבאונדים במחצית הראשונה, אבל ה-5 שלו במחצית השנייה היו כולם חשובים ביותר ובזמנים הקריטיים ביותר. אתה לא יכול לבקש מאנטוני דייויס לשחק בתוקפנות והכוח של לברון: לשניהם היו אבות שונים ואמהות שונות וכל אחד נולד עם האופי וה-GUTS שלו. אבל כשיש לך שחקן גבוה כמוהו שלא מחמיץ זריקה אחת מ-7 במחצית הראשונה (19 נק') ומסיים עם 34 ב-10 מ-15, כולל 13 מ-14 מהקו, עבור כל אוהד לייקרס (מלבד מומי החציל!) זה חייב להספיק. לנאגטס אין מספיק שחקנים גבוהים לשמור עליו אז שומרו הוא בד"כ מילסאפ – ששוב היה חלש עם 5 נק'. לכן משך הבלוג החי אני מתחנן ממייק מלון להכניס את מייסון פלמלי לשמור עליו (או על דווייט האוארד) ואז ניקולה יוקיץ' ישמור על הגבוה השני.

4. אם תשאלו אותי מי היה דבור המשחק של הלייקרס, אני בוחר דווקא בראז'ון רונדו. לא בגלל ה=11 נק' שלו ב-4 מ-6, ואפילו לא הריבאונד ההתקפי הנפלא שלו כשהנאגטס קטעו את ההפרש ל-5 וההגנה עשתה STOP נהדר, אבל שוב לא היה לה את הגבוה האתלטי הדרוש לנגב את הזכוכית, ורונדו ירד עם אופנסיב ריבאונד נהדר. לא בגלל זה. אלא בגלל שהוא לקח על עצמו הרבה דקות של שליטה בקבוצה מלברון. אפילו שלברון משחק, לא איכפת לו אם רונדו הופך למנהל העניינים. זה חוסך ללברון המון אנרגיה, והוא השחקן היחיד בלייקרס שלברון סומך עליו שייקח את המשחק על עצמו ברגעים רבים. לא משנה שהוא החמיץ פאול אחד משניים, אבל ה-OR שדברתי עליו הוציא את הרוח ממפרש הנאגטס כשהוא קבע 106-112 עם 39 שניות, וזה היה הסוף. לא התוצאה הסופית אבל הסוף לקרב הנהדר שהנאגטס נתנה עם קבוצה נחותה.

5. מה שעשה את AD לכוכב הערב – כרגיל בלייקרס – הייתה העובדה שהערב הוא קלע 10 מנקודותיו מתחת לסל. כל אוהדי הלייקרס צריכים לקבל את העובדה שהוא לא סנטר. אני לא נודע מה הוא, אבל הוא לא מסוגל לשחק עם הגב לסל. אז הוא קולע נפלא ממיד ריינג' ומרחוק, אבל מסוגל להיכנס לסל ולקלוע. אל תצפו ממנו אף פעם להיות שקיל אונ'יל. הוא פשוט לא סנטר המסוגל להתמקד תחת הסל עם הגב ולקבל שם כדור ולקלוע:

6. ג'מל מארי קלע מקרוב ומרחוק, בסיבובים וחצי סיבובים, וסיים כרגיל כשחקן הנאגטס הטוב ביותר. 12 מ-20 ל-32 נק' (ועוד 8 חלוקות) צריכים לעשות זאת עבור גארד ב-7 מ-10 מקרים. אבל הערב לא היה לו אף שותף, כשניקולה יוקיץ' ניקלע למין משחק פאנקי בו הוא נראה עייף, סחוט, ודי מדופרס. 6 מ-13 ל-16 נק' עם 7 ריב' לא יעשו זאת לנאגטס מול קבוצה עם שלושה גבוהים אתלטים מאד כמו AD, לברון, ודווייט האוארד. מה שלא אשכח אף פעם היה הסל שהוא קלע נגד לברון. אני לא מסוגל לתארו כי אני לא זוכר מה שראיתי ואולי מי שמסקר את המשחק יכניס וידיאו על הסל שקלע. נראה לי שהבנאדם הסתובב פעם וחצי נגד לברון. כשזה קרה כתבתי מיד בבלוג החי: "אם אני לברון והוא עושה עלי סל כזה, אני מתאבד מרוב בושה הלילה!"

7. אחד השחקנים שעשה זאת הערב ללייקרס היה דווייט האוארד. ב-23 דק' הוא קלע 5 מ-6 ל-12 נקודות (הוא ו-AD לא החמיצו אף זריקה בחצי הראשון) ו-11 קרשים. אבל זאת לא הסטטיסטיקה: הוא עלה כאילו הוא על אמפטמינים או איזה שהוא DRUG אחר: הוא לא יכול היה לחכות להתחיל לשחק. הוא ניתר, הוא רץ, היה מהיר, שלט תחת הסלים ונראה הטוב ביותר שראיתי אותו זה שנים, אם לא אי-פעם. וואללה שמשהו קרה לו מולרונדו ושני הזקנים נראים כאילו נולדו מחדש.

8. לברון היה לברון. הוא עלה מאד DETERMINED ואפילו שלא היה זה משחקו הטוב ביותר – 7 מ-18 ל-26 נק', ו-8 ו-9 אס' וריב') הוא דחף את כולם מהשנייה הראשונה, והיה המנהיג שהוא תמיד. הוא זכה לשתיים או שלוש מתנות מהשופטים, אבל זה דבר קבוע שאין דבר לעשות נגדו.

9. מייק פורטר הוא הקלעי הטוב ביותר של הנאגטס. ב-21 דקות הוא קלע 13 ב-5 מ-8, 3 מ-6 מה-3, ו-8 ריבאונדים. אף שחקן אחר מלבד מארי לא קלע טוב כל כך ולא קטף את הריבאונדים שהוא קטף, רק ב-21 דקות. נכון שהוא איבד שני כדורים טפשיים – הבנאדם הוא ילד אחרי הכל – אבל בשלוש דקות האחרונות כשהנאגטס שיוועה לשלשה ואף אחד לא היה מסוגל לקלוע סל לנאגטס ב-3:38 הדקות האחרונות זעקתי שוב ושוב בבלוג החי למלון 'תכניס את פורטר' אבל הוא לא שמע אותי. אף אחד אחר לא קלעי את השלשה שהנאגטס היתה חייבת, ואני יודע על בטוח שפורטר היה קובר אותה.

10. אני מאמין שמלון היה צריך לשחק הרבה, הרבה יותר עם יוקיץ' ופלמלי ביחד. הערב הוא ניסה איזה 6-7 דקות וזה עבד מצויין. בסוף המשחק חשבתי שזה שוב הזמן להכניס את פלמלי – ואת פורטר – במקום קרייג וגראנט. אבל מלבד כמה עשרות גולשים איש לא שמע אותי.

הנאגטס עשתה מעל ומעבר ליכולתה ולשחקנים שיש לה, אבל עוד משחק אחד היא יוצאת מהבועה וחוזרת הביתה.

(אבל אני מאמין שמיאמי תנצח את הלייקרס 2-4 או 3-4, וזה בטוח כשטר בבנק)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
104 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Tzafriros
25/09/2020 8:35:13

קודם כל שמח שהדחת את הסלטיקס. מבחינתי שכבר יודחו ולבטל את משחק 5. דבר שני היה כיף לראות את האוורד ורונדו הערב. דוויט אפילו יותר היה אקס פקטור משמעותי שלט בגאון בריבאונד הוציא מזה נק הגנה מצוינת. ולסיום: אין סיכוי שמיאמי מזיזה את הלייקרס זה תהיה הפתעה יותר גדולה מהפיסטונס ב 2004. הפתעות כאלה קוראים פעם בעשור. אין להם את האתלטיות הניסיון והעומק לעשות את זה. אבל היי רק שידיחו את הסלטיקס

onetwo3
25/09/2020 8:36:42

אם בארזים נפלה שלהבת..

מנחם, אם ממך לא שומעים דבר עלחרפת השיפוט בסדרה הזאת – אז באמת שאין תקווה.
מה שקורה בסדרה הזאת הוא מהדברים המבישים ביותר שקרו לליגה הזאת מעולם, ומי שחושב שאני מגזים ייראה את ההשלכות של זה בהמשך.

שי אבן צור
25/09/2020 8:42:34
הגב ל  onetwo3

ביג לייק

עגל
25/09/2020 13:26:11
הגב ל  onetwo3

אני חושב שאתה מגזים

גיא רוזן
25/09/2020 13:35:45
הגב ל  עגל

מגזים?
כמות התגובות לגופו של כותב שהפנמי כתב בעקבות הסדרה הנ"ל מלמדת שהוא לקח ללב. מניסיון, אוהד שלוקח ללב, נוטה להגזים.

עגל
25/09/2020 13:45:24
הגב ל  גיא רוזן

הפנמי הוא אחד המגיבים הטובים כאן ובזמן האחרון רואים שהוא לוקח ללב אז אני משתדל לא לעצבן אותו

גיא רוזן
25/09/2020 13:51:20
הגב ל  עגל

זו הסיבה שאני ממש משתדל לא להחזיר תגובות באותה הלשון (לא תמיד זה מצליח…)

אשך טמיר המקורי
25/09/2020 15:44:20
הגב ל  onetwo3

100+

onetwo3
25/09/2020 18:45:14

מסכים עם שניכם.
אגב, 'הפנמי' הוא ישראלי שנמצא כרגע במקסיקו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים עם רוב הנקודות בניתוח, לא מסכים עם השורה התחתונה – הלייקרס לא טובה יותר, ולא ניצחה רק בגלל כדורסל נטו.
.
גם מארי, שהתראיין כמי שכפאו השד, מסכים איתי. הוא אמנם לא אובייקטיבי, אבל הוא צודק.
.
ואני מסכים עם 123 מעלי – לדברים כאלה יש מחיר. הליגה בבעיה לדעתי.

IDO
IDO
25/09/2020 8:47:10

לברון גם שמר על מאריי שהיה בלתי עציר היום. על שומר אחר זה היה נגמר לטובת הנאגטס.
נגטס מתקדמת כל שנה עוד שלב . שנה הבאה הם יגיעו לגמר. אבל לא השנה

קוקי
קוקי
25/09/2020 8:47:57

תודה מנחם. סיקור הכי מושלם ומושקע שקראתי ממך.
חח למעט השטות בסוף עם ההיט חחחח

onetwo3
25/09/2020 8:52:11

שחקן כמו פורטר (10'6) שזורק 8 זריקות מהשדה ו75% מהן מהשלוש – לא יכול להיות כוכב.
הוא חייב להתחזק פיזית ומנטלית אם הוא רוצה להתקדם.
הנוכחות ההגנתית שלו רכה, והתפוקה ההתקפית מסתכמת בשלשות בלבד.
יש לו כשרון, אתלטיות ובטחון. בינתיים למעט יוצא מהכלל זה לא מקבל ביטוי בכלל ולכן כמעט כל שחקן אחר ברוטצייה של הנאגטס מועדף על פניו כרגע.
כל עוד הוא יבליח אחת לחמישה משחקים זה לא יספיק לו למקום קבע בחמישייה.
הוא צריך לשנות את המשחק שלו בשביל שזה יקרה

onetwo3
25/09/2020 8:55:11

"9. מייק פורטר הוא הקלעי הטוב ביותר של הנאגטס"…. מנחם השעה מאוחרת.
מוריי הוא השחקן היצירתי ביותר אצל הנאגטס, הקלעי הטוב ביותר אצל הנאגטס, וכוכב העל של הקבוצה הזאת. (יוקיץ' לא רחוק משם).
פורטר לא הקלעי הטוב ביותר בנאגטס.

onetwo3
25/09/2020 8:58:07

הסל של מוריי (1:15 ד' מהפתיחה):
https://www.youtube.com/watch?v=vqCzOraUGuQ&ab_channel=DenverNuggets

אשך טמיר המקורי
25/09/2020 8:59:28

אולי כן, ואולי לא.
אני סבור שבתנאי שיפוט הוגן דנבר הייתה זו שמובילה 3-1.
אבל לעולם לא נדע.

e.a sport
e.a sport
25/09/2020 9:00:51

123
הגעת עם הבכיינות גם לכאן?
אל דאגה!
בלוג החי משחק 5 כל זריקה לסל, כל חדירה-
אני אני אהיה שם עם ההילוך החוזר.
לכתוב שדנבר יותר טובים?
ראיתם את הסלים של מארי?
איזו סדרה הוא נותן?
הבחור על אדי הדלק האחרונים בעוד הלייקרס משחקים כל כך נכון וכל כך יעיל.
ראבאק אני לא אוהד הלייקרס , לא מת על לברון אבל הביטול כאן של המגיבים פשוט הזיה.

onetwo3
25/09/2020 9:02:15
הגב ל  e.a sport

e.a. sport?
זה השם שבחרת לעצמך?
'לא אוהד של הלייקרס'? טול קורה מבין עינייך עיוור.

etayef
etayef
25/09/2020 9:43:11

אוי הבכי והנהי על השופטים, נחמתם של המסכנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה יתרון 3 ללייקרס תחילת רבע אחרון

לברון חודר מקבל שריקת אוויר איש לא נגע בו 2 זריקות. אחד דיוויס מקבל גג מאחור מפלאמלי שלא נגע בו 2 זריקות. התקפה אחרי דיוויס חודר קולע איש לא נגע בו אנד וואן 5 ליוקיץ, יאללה לספסל.
אחרי זה דיוויס זורק גאמפ על מיילסאפ האוויר נוגע בו משחרר צעקה ויעני קרסול נקוע 2 זריקות מתנה מהקו.
מורי חודר על לברון עבירה אין כלום מורי נותן לרונדו גג מאחור בסיום שעון 24 במקום מתפרצת השופטים עוצרים את המתפרצת
לברון עומד בחצי יוצא מחסימה גראנט בא לשמור זורק עליו ראש 2 זריקות מתנה…
אין פה שום דבר גבולי ככה נראה הטיית משחק.
נאחל פציעה לסידרת הגמר לאחד מ2 כוכבי הלייקרס שנקבל סידרה מעניינת 5 נגד 8 אבל 8 פחות טובים

etayef
etayef
25/09/2020 13:25:32

אתה לא רציני.
הרבה מאד שריקות 50/50 הלכו לכיוון של דנבר.
מורי קיבל זריקות עונשין כמעט בכל פעם שהלך לסל.
לשופטים יש קו ברור מאד שבו מי שיוזם את המגע בדרך כלל נשרקת נגדו עבירה, לפעמים על שטויות.
דנבר הלכו לסל ותוגמלו על זה בשריקות, אתה פשוט עם משקפיים של אוהד.
הטיית משחק? יש לך מושג בכלל מה זה אומר?

רן הנרגן
25/09/2020 10:01:24

אוהדי ג"ס לא מרוצים, בלשון המעטה, מהתמיכה שדרימונד מפגין בלברון בסוגיית השיפוט הלילה. זה מתחבר לגל של חוסר נחת מהעובדה שהוא וקרי בחרו שלא להגיע למחנה האימון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

דריי כבר מזמן חתם בתאגיד חחח מה אתה מופתע?
קרי גם בטח בדרך למפלגה לנשיאות זה לא ממש מפתיע בליגה שכולם חברים של הבוס ומחבקים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/09/2020 10:12:09

4-3 החלטות שיפוט רעות לטוב הלייקרס עם לפחות 6 זריקות עונשין מתנה זה דבר שיכול להכריע משחק צמוד כך שלאחר החלטות השיפוט המוטות האלו, לא בטוח שהלייקרס הייתה מנצחת!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה אומר באמת? מה זה 6 ו10 נק זה בקטנה מה אתה מתבכיין תשחק ותנצח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/09/2020 10:19:17

אחלה מעורב, תודה רבה

sroni741
sroni741
25/09/2020 11:11:03

בדרך כלל אני אוהב לראות שוב לפחות את הרבע האחרון במשחק צמוד וללמוד טוב יותר על מה הטעויות ומה הנקודות שניצחו את המשחק ולבחון החלטות שיפוט. הפעם אמרתי לעצמי שאין כל כך טעם לראות שוב כי ראו בלייב בבירור כמעט את הכל – ריבאונד התקפה , כמה החטאות והחלטות רעות של הנאגטס, רונדו נהדר, פופ עם שלשה חשובה, יוקיץ' לא במשחק, הליכה לקו מרובה של הלייקרס וכרגיל שיפוט חלש לטובת הלייקרס – לא צריך לחזור ולראות כמה פעמים שאין כלום בנפילת הקרסול של דיוויס, שום עבירה חמישית של יוקיץ' באנד ואן של דיוויס שוב, ואם כבר עבירה בכלל של פורטר שקצת דחף יד,.שריקה לעשרים וארבע שניות כשהכדור כבר של דנבר בדרך למתפרצת גם רואים יפה בלייב והגבתי על כך מיד בירידה לטיימאאוט לאחריה, גם את ה"בלוק" של לברון הראו בשידור חוזר(וגם כשאני צופה בהילוך איטי בסרטון אני פשוט לא מצליח לראות בלוק נקי או משהו שמזכיר מגע בכדור ולאחריו ביד, אני רואה פשוט מכה על היד) ורואים שמדובר בעבירה שמארי מתלונן עליה וגם בשידור רג'י מילר אומר שהייתה עבירה. עבירת המגן עם הצ'אלנג' של גראנט גבולית אבל סבירה למדי, אלא שברור לכולם שבמידה ולא מדובר בלברון יש סיכוי לא מבוטל שהעבירה נשרקת לתוקף, הפאול של לברון שעשו עליו צ'אלנג' נראה לי במבט ראשון מופרך, אבל לאחר השידורים החוזרים ראו שיש ברכיה קטנה שפוגעת במארי.
😻
סך הדברים האלה מובילים לכמה נקודות שעושות את ההבדל, יחד עם משחק לא מספיק טוב של דנבר. מי ודע אולי אם יוקיץ' היה קולע שם בהתקפה עם אינסוף ההחטאות שמסתיימת בפאול שלו , ואם לא הייתה נשרקת לו החמישית המיותרת, היה מתפתח משחק אחר לגמרי.
העובדה שבלייקרס עוד העזו להתלונן על השיפוט ועל כך שלברון לא הולך מספיק לקו ,לפני המשחק הרביעי, היא אבסורדית.
הנראטיב שיבוא הוא שלברון גם עצר את מארי במאני טיים וזה מה שהכריע, אבל המציאות מבחינתי לפחות שונה ויכלה להיות אחרת לגמרי עם שריקה אחת קטנה גדולה לעבירה בחסימה,
😍
הלייקרס מספיק טובים כדי לקחת את הסדרה הזו גם בלי הדברים האלה שפשוט מוציאים את החשק וחבל. מדובר במוטיב חוזר אצל לברון וקבוצותיו, שחקן עצום, מדהים, ורסטילי, הכי גדול שיש, אבל במקום לנצח פייר אנד סקוור מתרחשים בסביבה שלו דברים שפשוט לא קשורים לכדורסל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 11:15:38

כמובן שאין כמו קצת שופטים כדי לעשות את ההבדל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קצת הרבה שופטים. אין משחק בו לא ניסו לזיין אותם. גם בגיים 3 הם עשו הכל ולא הצליחו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 11:25:08

הליגה תעשה הכל כדי שהלייקרס תקח אליפות.
הם גם ישדדו מדייויס את הmvp והןא יקבל את זה בהכנעה כמו כל אוהדי הכדורסל שמקבלים בהכנעה את השיפוט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה ממציא סיפורים שהוא חיסל את מורי במאני 😂😂😂 מוכר סיפורי האדרה והכתבים של בית המלוכה מפיצים את הבשורה חחח.
השחקן הכי מנופח תקשורתית אבר mj פראייר לידו

אור
אור
25/09/2020 14:23:25

פה אני מסכים איתך.

שחר אלוני
25/09/2020 11:40:18

תודה על המעורב,
משחק מאד קשוח, דנבר קבוצה עם אופי, את המזרח הם היו מנצחים כמעט בלי הפסדים. חבל שזה לא הגמר.
השיפוט סהכ בסדר, לא צריך לפרוץ בשביתה כל פעם שחושבים שמגע זה עבירת תוקף (זה לא עבירת תוקף אם המגן בתנועה בדרך כלל).
דייויס שיחק חצי פצוע, כל הכבוד. מארי אדיר.
המפתח הלילה היה הסגירה של דווייט על יוקיץ', זה משבש את המשחק של דנבר.
לחטיפים, יש קבוצה ל5 השנים הקרובות

The Pro
The Pro
25/09/2020 11:41:08

מנחם צודק-
בדיוק מה שאמרתי לפני שהסידרה התחילה.
לא יעזרו התאמות כמו שמנחם הציע להכניס את פלאמלי.
כשלקבוצה אחת יש את לברון ג'יימס ולשנייה את גראנט ומורי הנחמדים זה לא כוחות.

ולקראת הגמר. האם זה כוחות? במידה ושחקני הכנף דני גרין וקייאספי יגיעו לסידרה זה יגמר בסוויפ.
לברון כבר השפיל את באטלר יותר מפעם אחת בקריירה שלו.
אין לי ספק שאם לברון היה משחק במערב אז לג'ימי באטלר הייתה לפחות הופעה אחת בגמר ואולי גם טבעת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Pro

אתה מתכוון לad ולשופטים?

אור
אור
25/09/2020 14:24:20
הגב ל  The Pro

תגיד, אם היה משחק במערב כמה גמרים ואליפויות היו לו?
.

סתם, אני יודע שאתה לא עונה מתי שזה לא נוח לך

The Pro
The Pro
25/09/2020 11:42:48


גם ג'ימי באטלר עצמו חושב שלברון הוא ה-MVP והשחקן הטוב בליגה.

Jimmy Butler forward LeBron James is the first on the list:
“He’s still the best all-around player in the league. He literally does everything well. He can shoot. Pass. Attack the rim. Defend. You need a bucket? LeBron’s got you. You need a rebound, a steal or a block? He’s got you. Whatever you need, whenever you need it.
"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Pro

שחקן האול אראונד הטוב הליגה זה לא השחקן הטוב בליגה

The Pro
The Pro
25/09/2020 11:55:13

השחקן שהכי קשה לשמור מולו=השחקן הכי טוב בליגה.
למה החלפת את התמונה של ווסטברוק?
אולי בשנה הבאה הוא יעבור את הסיבוב השני.

The Pro
The Pro
25/09/2020 11:56:01

הפעם האחרונה שלברון השפיל את באטלר עם הקאבס

https://www.youtube.com/watch?v=Ou5kQXNTZ9U

MBK
MBK
25/09/2020 12:01:33

מעורב מצויין עם ניתוח מדוייק
לקראת הסוף נראה שהעייפות הכריעה אותך
במקום הלייקרס ישחטו את מיאמי יצא לך משהו אחר לגמריי

גיא רוזן
25/09/2020 12:03:46

האמת? נמאס מהדיון על השיפוט.
.
אנשי המשחק שלי?
מורי ולברון.
מורי הפך הפלייאוף הזה לאחד השחקנים המובילים בליגה. תענוג צרוף לראות את הצמיחה שלו השחקן.
לברון? לא משחק מדהים שלו. אבל הוא הוצב על מורי ברבע האחרון, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

The Pro
The Pro
25/09/2020 12:10:48
הגב ל  גיא רוזן

.מסכים.
ההגנה של לברון על מורי ברבע הרביעי גמרה את הסדרה הזאת.

הדיון על השופטים לא רלוונטי.
וזה גם לא מפתיע שזה בא מההיטרים הקבועים של לברון ורפי ההבנה שהחשיבו את הקליפרס כפייבוריטים לאליפות.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 15:09:19
הגב ל  The Pro

כשאדם עונה לגופו של אדם ולא לגופו של עניין הוא בעצם מוכיח שהוא טועה.

דה שוט
25/09/2020 12:57:28
הגב ל  גיא רוזן

עברתי על כל הרבע הרביעי.
עד 5:37 לסוף – קארוסו ורונדו על מורי.
לברון עליו לראשונה ב-5:37
– מהלך ראשון: פאול של לברון (עם צ'אלאנג' לא מוצלח).
– מהלך שני: איבוד של מארי אבל החטיפה של מוריס. הגנה סבירה של לברון.
– מהלך שלישי: 5:00 מורי עובר את לברון בהליכה ומגיע לטבעת, באים לעזור, הוא מוציא למילסאפ לשלשה מהפינה.
– מהלך רביעי: מורי נכנס על לברון ומחטיא. הגנה טובה (פעם ראשונה).
– מהלך חמישי: 3:00 מורי שוב חודר לטבעת באין מפריע. לברון בהורדת זקיף. אין שריקה.
– מהלך שישי: מורי מעביר ליוקיץ' כדור באמצע הרחבה, בין לברון ואיידי. יוקיץ' לא זורק. היה אמור להיות אסיסט.
– מהלך שביעי: מארי עובר את לברון באמצע המגרש בעזרת חסימה של יוקיץ', עבירה של מוריס עליו. שתי זריקות.
– מהלך שמיני: 0:50 לסוף, לברון שולח על ההתחלה את מורי בחילוף לקארוסו. מורי חודר. פאול. שתי זריקות.
– מהלך תשיעי: לברון שומר על יוקיץ' בהוצאת חוץ, יוקיץ' מחטיא מהפינה. לברון לא מתחיל אפילו עם מורי.
.
סיכום:
לברון שמר על מארי פחות מחמש דקות.
הוא עשה עליו שני פאולים שנשרקו, עצר אותו פעם אחת! גרם לו לאיבוד (נגיד, לא מדוייק), עשה עוד פאול קריטי שלא נשרק, איפשר לו אסיסט לשלשה, איפשר לו מסירה ליוקיץ' באמצע הרחבה שלא נזרקה, והעביר אותו לשומרים אחרים בשאר המהלכים.
.
תצוגת הגנה מדהימה.

גיא רוזן
25/09/2020 13:03:51
הגב ל  דה שוט

אני צפיתי באותו פרק זמן וראיתי 2 גגות של לברון במאני טיים + חלק ממהלך שהסתיים החטיפה. לא רע בכלל.

דה שוט
25/09/2020 13:14:13
הגב ל  גיא רוזן

הגג הראשון היה הגנה טובה וציינתי את זה – אבל זה לא היה גג. לברון לא נגע בכדור.
.
הגג השני היה פאול מארץ הפאולים הפאוליסטים.
מארי נשמר ע״י לברון פחות מ-5 דקות.
4 נק׳ (היה צריך להיות 6)
אסיסט לשלשה מהפינה.
מסירה טובה ליוקיץ׳ שלא מומשה.
סחט 3 עבירות (היה צריך להיות 4)
החטאה אחת
איבוד אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אל תפריע לנרטיב של התאגיד שממתג עצמו כשחקן הגנה חח
את זה צריך לשלוח באתרי הבית בארהב לא פה. פה מכירים את החרטא

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 14:56:39

"אל תפריע לנראטיב"
הוצאת לי את המילים מהפה

גיא רוזן
25/09/2020 15:34:05

כאשר שמעון מתלונן על הנרטיב…
הרגעים שעושים לי את השנה החדשה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 15:12:11
הגב ל  גיא רוזן

גיא אני לא מבין מה יש להמאס
מביאם לך נתונים, מה יש להתעלם?
התוצאות מדברות בעד עצמן? איזה תוצאות? של הפאולים שהוא עשה ולא נשרקו

גיא רוזן
25/09/2020 15:32:55

חזרתי לפני שעתיים מרמי לוי. יש מבצע על קלינקס.

דה שוט
25/09/2020 12:31:24

לסדרה אין ערך ספורטיבי.
WWE
הפרשנויות והניתוחים מיותרים ומגוחכים. תשאירו אותם למזרח. שם השופטים שורקים את מה שהם רואים (או לא רואים – זה גם בסדר). אפילו 48 ו-25 AKA "המספר הנוסף" היו שם טובים.
כמו שאמר הקרואטי האגדי:
קַאר אִיז וֶרִי בִּיג שִיט יֶס? אִיז בֵּטֶר בִּיצִיקְלֶה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 14:57:15
הגב ל  דה שוט

אני לא אתפלא אם הליגה תכננה את המעבר של לברון למיאמי כ HEEL TURN

דה שוט
25/09/2020 15:38:46

לא הייתי מרחיק עד לשם. אני לא חובב קונספירציות – זאת מילה שמכניסים לי לפה אבל אף פעם לא השתמשתי בה ביוזמתי. מעניין אותי מה הרייטינגס של הפלייאוף בבועה, המשחקים האלה של הלייקרס די מבאסים – השאלה אם זה רק כאן בהופס.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 15:51:50
הגב ל  דה שוט

סתם הגזמתי.

מאמין שלכל אוהד נייטרלי חוץ מגיא זה מפריע.

ארז
25/09/2020 13:29:45

לא הייתי מספיד את הנאגטס כל כך מהר, אחרי הכל מי שיודע מה זה nugget, זה הגרגר הקטן שצף לו באסלה וכמה שתוריד ותוריד את המים הוא לא יורד! אז כשמם כן הם, נאגטס כאלה שצפים וצפים.
או שהלייקרס יבינו שצריך לזרוק שמה איזה חתיכה שתיים של נייר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 15:08:10
הגב ל  ארז

טוב כפרה.
הם בטוח הולכים לחזור מ3-1 נגד הלייקרס על כל המשתמע (איכות קבוצה ושופטים).
זה נראה לך יוטה שלא מעניינים אף אחד או הקליפרס?

עגל
25/09/2020 13:32:31

תודה מנחם.
הפעם הניתוח שלך טוב מאוד.
לגבי פורטר אני חצי מסכים, ההגנה שלו לא משהו ובכלל יש לו הרבה מה ללמוד.
לגבי הגמר עוד נחיה ונראה.

שחר אלוני
25/09/2020 13:41:34

לדנבר יש שילוב של האופי של מיאמי והכישרון של ברוקלין בריאה (או אם תרצו פילי מאומנת)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 15:07:12

תסלחו לי שאני מכניס פוליטיקה, אבל אני חייב לתת דוגמא.

עזבו רגע את ביבי וכו' בצד.
לפני כ2-3 שבועות עמית סגל בחשיפה מטורפת על טיוח ושחיתות בפרקליטות בפריים טיים של ערוץ 2.
כל כתבי (שופרות) המשפט והפרקליטות לא הגיבו במשך 24 שעות שלמות (הם אשכרה חיכו לתדרוך).
וואלה, YNET ועוד כמה ממובילי האתרים לא הוציאו מילה.
לאדם שבא מבחוץ זה נראה כאילו לא היה ולא קרה כלום.

זה בדיוק מה שקורה בנבא.
אסור למאמנים לבקר את השופטים בלייב, אבל מותר לחברים של לברון להתלונן לשופטים שהוא לא הולך מספיק לקו (אולי תבקשו ממנו לחדור יותר לסל ולא לאכול את השעון 24 שניות שלמות ולהוציא סטפבאק איירבול ב80 אחוז מהמלכים?).
השדרים לא מוציאים מילה(!) על השיפוט
דריימון גרין שחתם בקלאץ' אצל ריץ' פול פתאום הפך מלהיות ה heckler הכי גדול של לברון לעוד אחד בקואליציה (מעניין למה)
אף אחד לא מדבר על הדברים האלה.

על מה כן מדברים?
על זה שלברון "שיתק" את מארי עם עבירות שלא נשרקו
על זה שלברון שמר מהלך אחד את לנארד במשחק בבועה ומנע ממנו לחדור – וואו
וכמובן על הצ'ייס דאון בלוקס שהם FREEROLL מוחלט ללברון.

השופטים, הליגה ובעלי הקבוצות בשווקים הגדולים מרגישים ממש כמו דיפ סטייט אחד גדול.
זה שגולדן סטייט ניצחה ב2015 זה מפתיע מצד אחד אבל מצד היא בשוק עצום.

חלאס, זה כבר מוגזם שדייויס לא מקבל טכניות על בכי מוגזם לשופטים ובמקום זה מקבל שריקות אויר, שלברון דורס שחקנים בדרך לסל ומקבל AND 1.
ובלי קשר, השיפוט גם לא אחיד. במשחק 1 או 2 (כבר לא זוכר מרוב תקריות שיפוט) בהפרש של 5 דקות השופטים נתנו AND 1 ללברון על דריסה ואז צארג' לטובת קארוסו (שמהלך אחרי הסתיים בשלשה).

שחקן כמו יוקיץ שלא באמת שומר, במשך 7 משחקים לא התקרב אפילו לבעיית עבירות מול הקליפרס (למרות שהוא היה די בודד בצבע) פתאום כל משחק נכנס לבעיית עבירות.

כמובן שיש פה עדר כבשים שימשיך להגיד שלברון עשה ככה וככה וככה וחיסל את ההוא (כן, מחסל בעיקר עם המרפקים והדריסות בדרך לסל). אגב, דייויס שוב הוכיח שהוא השחקן הכי טוב בקבוצה הזו. לברון הכי חשוב, דייויס הכי טוב.

גיא רוזן
25/09/2020 15:37:39

אם במקרה החמצת –
יש מבצע על קלינקס ברמי לוי לוי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 15:42:17
הגב ל  גיא רוזן

גיא אתה יכול לבוא למצוץ

גיא רוזן
25/09/2020 15:44:56

לא, בכיינים הם לא הקטע שלי.

עגל
25/09/2020 15:51:05

אתה כל כך קיצוני בכל מה שנוגע איכשהו בלברון שבמקרים אלה גוללים מהר את התגובה שלך למטה, סורי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 15:56:38
הגב ל  עגל

ממש לא קיצוני.

לברון פונה דרך אחרים לשופטים כדי שישלחו אותו לקו בגלל שהוא מתעצל ללכת לסל. הגיוני מאוד.
פאולים שהוא מבצע בהגנה ובהתקפה שלא נשרקים.
זה פשוט קצת לא הגיוני.

בכל מקרה אני טוען שהשיפוט פשוט לא טוב בלי קשר ללברון. דייויס הולך לסל ומקבל פאול אוטומתית.
תוסיף לזה חוסר אחידות מאוד חריף בשריקות לתוקף-מגן.

ומה בסוף?
ההגנה של לברון ניצחה להם את המשחק. תספר את זה למארי. אם זה לא נראטיב אז מה כן?
איזה מן דבר זה שפונים בשמו של לברון לשופטים לפני משחק קריטי ואומרים להם שזה לא הגיוני שהוא הולך ככ מעט לקו ויותר לא ברור זה שזה עובר ככה מתחת לרדאר.

דה שוט
25/09/2020 18:35:48

כשצודק אז צודק! הלך לקו 14 פעמים הערב, וגם דיוויס 14 פעמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק בול בפוני

רועי ויינברג
25/09/2020 15:36:47

תודה מנחם. יוקיץ' צריך להיות יותר אגרסיבי – לקחת את השומרים הנמוכים לסל או לזרוק מעליהם. 13 זריקות במשחק פלייאוף קריטי זה פשוט מעט מדי ואם הוא יהיה פסיבי במשחק הבא אז זה אכן יגמר ב-5. הווארד אולי צריך לקבל יותר דקות עליו אחרי שהיה מעולה במשחק הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רבע אחרון יתרון 89 86 לליקרס
9.46 לברון חודר על מיילסאפ ופלאמלי איש לא נוגע בו. הרצתי 20 פעם את המהלך שום מגע גם ביד פלאמלי עם 2 ידיים למעלה ולברון מקבל שריקה רק אחרי שצורח על השופט. 2 זריקות. 91 86 ללייקרס.

9.17- לייקרס עם התקפה הבאה דיוויס נכנס חוטף גג סופר נקי מפלאמלי מאחור. תראו 20 פעם את המהלך תעצרו ב9.17 שום מגע גג נקי מאחור. מקבל 2 זריקות. 93 86

יוקיץ נכנס

8.08- דיוויס חודר על יוקיץ קולע. מקבל אנד וואן בלי שאיש נגע בו יוקיץ מושבת להמשך הרבע על הספסל וללא יכולת אפילו לנסות לשמור. 96 88

פה השופטים סיימו את המשחק באופן מוחלט ויצרו את הבור
אבל התעללות לא נפסקת

6.48- דיוויס בגאמפ על מיילסאפ איש לא נוגע בו. 2 זריקות אוויר. במצב של 96 92 שהופך ל98 92.

6.40- סל של מורי נפסל במקום אנד וואן

3.58- רונדו חוטף גג לפני סיום שעון ה24 ממורי שרץ למתפרצת השופטים עוצרים את המתפרצת ונותנים לליקרס להתארגן בהגנה. במצב 103 99.

3.00-מצב 105 102 מורי חודר על לברון לברון מוריד לו את הידיים 😂😂😂 לא נוגע בכלל בכדור. 2 זריקות ודאיות נמנעות ממורי.

2.05- גראנט על לברון. לא נוגע בו בכלל לברון מכניס לו ראש ליד להוציא עבירה 2 זריקות מתנה מהקו. שימו לב שזה לא תנועה טבעית אלא עם הראש כמו שור שנוגח להוציא עבירה. השדר שואל מה אתה נצמד ללברון אסור להיצמד לבוס.להארדן לא נתנו את זה מול הלייקרס ורונדו שנצמד אליו. בטנש זה עוד גבולי נזרום.

1.00- תוקף גבולי של לברון. 2 זריקות מתנה ישר מהקו
השדר חוזר ואומר גראנט צמוד מידי ללברון. יעני אסור ללחוץ את המלך תנו לו לזרוק בשקט יא זרגים.

ככה חברים דונהי עובד

עכשיו נראה את גיא מראה לנו איפה היו העבירות 😂😂

לגבי "הגנת המלך" ראו תגובת דה שוט מנסה לחרטט את רפי ההבנה שהוא ניטרל את מורי 😂😂😂😂 להכתיב נרטיב של שומר קלאץ…

.

גיא רוזן
25/09/2020 16:14:12

האמת היא שאני רווי אלכוהול, ולא מסוגל בשלב זה לבדוק לעומק. עד אז, תסלח לי (או שלא, זה בסדר), ההיסטוריה שלך בתגובות אודות שיפוט גורמת לי לפקפק בכל הנוגע לתגובה הנ"ל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

Lol זה סתם כי בדיוק תפסתי את הרבע האחרון בטיוי אז זרמתי חד פעמי עם המשחק שלך. הכל כבר נכתב בלייב

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 17:14:13
הגב ל  גיא רוזן

או במילים אחרות: לא בא לך להתמודד עם עובדות

גיא רוזן
25/09/2020 17:18:33

עובדות… אתה לא תזהה כזו אם תדפוק לך בראש…
אתה לא אמור בשלב לה לחפש בן לוויה אחר בשביל לממש את הפנטזיות שלך?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 19:22:13
הגב ל  גיא רוזן

לא, הסלוט שמור רק לך

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 16:13:41

אני בדיוק גולליוטיוב וכל השופרות של לברון: ניק רייט, פרקינס וכו׳ מבלבלים את השכל על ההגנה של לברום על מארי חחחחחחחחחחחח

ממש יקום מקביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יקום מקביל לגמרי. כתבי בית המלוכה מנסים ליצור נרטיב של לברון שומר קלאץ ומנטרל כוכבים 😂😂😂 שכבר אין לו הגנה😂😂
הראו לגרמי גראנט גם למה לא לוחצים מלך אסור ללחוץ לחצת שילמת. את הארדן דמיאן ומורי מותר גם מותר

גיא רוזן
25/09/2020 16:20:21

Bs.
אותה עבירת תוקף שמתבוננים שלא שרקו כאשר גראנט שמר על לברון?
תלמד את הכללים. עבירת מגן.
(אם בנוגע למוצרי מדובר על בחינה של פיקסלים שמשמעותם תוקף/מגן, במקרה הנ"ל אין ספק

עידו גילרי
25/09/2020 16:24:13
הגב ל  גיא רוזן

כללים זה רק המלצה של התאגיד.

עידו גילרי
25/09/2020 16:24:55
הגב ל  גיא רוזן

והאם יש הבדל בין BS לBs או bs?

גיא רוזן
25/09/2020 16:30:56

השעה 16:30,
ובדמי זורמים 6 ליטר בירה (כולל בלגיות עשירות), וכמה כוסיות של מקלן 18. אני כבר לא מסוגל להבחין בהבדלים מהסוג הנ"ל
(בבוקר הocd כבר יראה לי מה זה….)
.
מה שרק מוכיח עד כמה צריך לארגן מפגש הופסק צפוני על האש ברגע בו יוסר העוצר.

עידו גילרי
25/09/2020 16:33:44
הגב ל  גיא רוזן

ככה אתה מוריד את הסגר?

גיא רוזן
25/09/2020 16:39:47
הגב ל  גיא רוזן

תראה, בדרך כלל יש לי שותפים למשתה. המצב מאלץ אותי להטביע את בדידותי בטיפה המרה…
(אפילו אשתי לא כאן בשביל לשלוח מבט זועף שמטרתו לשמור על גבולות סבירים… היא במעבדת הקורונה, עובדת)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זה היה חכה בשבילך גיא ברור לי שישרקו מגן יודע כמה פעמים שרקו את זה גם תוקף? רק על זה יש לך להגיב? זה היה כבר שהמשחק היה גמור תכלס לא באמת מעניין 2 האחרונים.

גיא רוזן
25/09/2020 16:57:05

באמת שאין לי מושג מה אתה רוצה (למעט לבסס אליבי).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

להעביר לך את הזמן בכיף גיסנו עם האלכוהול. אני פה עם הילדים שקופצים עליי בהשתוללות במיטה.
אתה בעצם מסכים עם טענותיי. תתעלם מ2 הגבוליים האחרונים זה סתם היה בגארבג. כל היתר אין מגע.
שיכניסו שופט רובוט וזהו מקבל ישר מהצילום במגרש מכל המצלמות ש.ח ושורק. מה אומר? אולי יתכנתו אותו לתת שריקות לדרגים?

גיא רוזן
25/09/2020 16:20:22

Bs.
אותה עבירת תוקף שמתבוננים שלא שרקו כאשר גראנט שמר על לברון?
תלמד את הכללים. עבירת מגן.
(אם בנוגע למוצרי מדובר על בחינה של פיקסלים שמשמעותם תוקף/מגן, במקרה הנ"ל אין ספק)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 16:52:45

אגב כל התגובות כמעט קוטלות אותם על ההתעלמויות מהפאוצעם

אחד שהיה שם
אחד שהיה שם
25/09/2020 16:41:44

מרוב דיבורים (שחלקם אגב צודקים… דנוור מקופחת באופן די ברור.. צריך להגיד את האמת..אגב, גם שריקה לא נכונה אבל בטיימינג כואב יכולה להיות קריטית.. למשל הושבה של יוקיץ' על הספסל למעשה מכריעה משחק כשהוא לב הקבוצה).
אבל רציתי להדגיש משהו אחר… ראיתם כאן הלילה את אחד הביצועים האלמותיים של שחקן כדורסל…ורק מזכירים זאת כלאחר יד וחבל.
מדובר בכניסה של מארי בריחוף ברמה של שני הריחופים ההיסטוריים האיקוניים , של הדוקטור מפילדלפיה מאחורי הקרש תוך סיבוב לאחור ושל ג'ורדן באויר מעל כולם, מעביר כדור מיד ליד… , מארי , שהוא 193 סך הכל (נמוך בהרבה מגורדן שהוא סביב ה 1.98 מטר, מתרומם לגובה של לברון (206) כשמצידו השני דוייט האורד (208), מבצע דאבל פאמפ באויר ולאחר מכן… עובר לצידו השני של הסל ומסובב כדור פנימה! . מי שרוצה באמת להנות.. שישים לב לפרטים הבאים… מארי.. בעודו באויר.. רואה את הידיים של לברון ומרחיק ממנו את הכדור שמאלה.. כמו ג'ורדן בזמנו.. ולאחר מכן ימינה כדי להשתמש בטבעת כהגנה נגד דוייט ולברון. אבל כדי להשאר יותר זמן באויר הוא מכנס את הרגליים אליו (בזמן הירידה כבר!) ובזמן הסיבסוב של הכדור מותח אותם.. טריק ידוע מפיסיקה (מהחתולים ומנאס"א למי שמתעניין), כדי להאריך זמן שהייה באויר – מרכז הכובד ממשיך לרדת אבל החלק העליון של הגוף מתקזז עם הרגליים היורדות ונשאר עוד כמה עשיריות שנייה למעלה. שימו לב! לברון מתרומם יחד איתו בדיוק (ב -slow motion השני בזוית אחרת) אבל נוחת משמעותית לפניו. ביצוע כביר ! ברמה של הטובים ביותר שהזכרתי קודם.
יאלה חבר"ה … דברו קצת על הקטע שיהפוך להיסטורי ללא ספק…
לתיזכורת למי שלא ראה .. צפייה חובה!!!!
https://twitter.com/NBAonTNT/status/1309311508560531457

עידו גילרי
25/09/2020 16:44:28

👍
היה לו גם אחד מדהים מול יוטה שעשה 360 באוויר.
הוא וירטואוז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסל של הדוקטור זה ליגה אחרת אין ולא יהיה כזה זה הסל הכי וירטואוזי אי פעם בליגה עם היד המפלצתית שלו.
של מורי היה הרבה יותר יפה וקשה משל מייקל וגם ה360 מול יוטה. הבן אדם הופך לסופרסטאר לנגד עניינו מקווה שימשיך את זה גם לעונה הבאה

דה שוט
25/09/2020 18:40:06

+ 200
תגובה מעולה!
אני גם חושב שה-360 היה אפילו יותר מדהים

אחד שהיה שם
אחד שהיה שם
25/09/2020 16:50:04

רק 270 …. זרק עם הגב… אבל הכדור המסובב והיד "הרכה" עשו את השאר.. מעולה שיש שוב שחקן ש"רוקד" בסיגנון סטף… שירה בתנועה כמו שהגדירו פה לפני…

וניל טרופי
וניל טרופי
25/09/2020 18:29:05

לייקרס לא נראית כקבוצה טובה לעין. לא קשור לשופטים. שאלה למגיבים פה, אם יש כלכך הרבה טענות על השיפוט לאורך כל הסדרות של הלייקרס האם לדעתכם המגמה תמשיך בגמר אם וכאשר נגיע לשם? דנבר עדינים מדי, חסר להם רוע ולראיה הגוקר אחרי שרונדו נופל הולך לראות מה שלומו… מה זה פה פלייאוף או משחק בין חברים. היריב נפל מה אתה הולך לעזור לו?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 18:53:12

הם עשו את שלהם ובעיקר מתנצלים כרגע

onetwo3
25/09/2020 18:53:43

מגמה לא נעצרת כל כך מהר טרופי.
בעיקר שהיא צוברת מומנטום..
אם (בדגש על ה'אם') הלייקרס עולה לגמר – אין צל צילו של ספק שהמגמה תימשך, תיתחדד, תסריח ותישכח חודשיים אחרי.

דקסטר
דקסטר
25/09/2020 19:12:33

שחקנים גדולים וקבוצות גדולות נהנים יותר מהשיפוט זה לא חדש.
גם במשחק הזה השופטים נתנו משהו כמו 6 נק' ללייקרס. אז מה.
זה חלק מהמכשולים שצריך להתגבר עליהם.
אני מבטיח לכם ששנה הבאה השופטים יתנו יותר כבוד לדנבר כאשר הם יצטרכו את זה.
ואני גם די בטוח שהבועה נותנת יתרון לדנבר על פני הלייקרס ככה שבסופו של דבר דברים נוטים להתאזן.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 21:04:32
הגב ל  דקסטר

אנחנו בכדורסל, לא האח הגדול או הישרדות.

דקסטר
דקסטר
25/09/2020 21:43:44

אתה בNBA יש הבדל
זה לא רק כדורסל

שחר אלוני
25/09/2020 19:33:33

כשאנשים עוברים מסודר על השריקות הגבוליות ש"פגעו" בדנבר או אלה ש"פגעו" בלייקרס, זה יוצא מאוזן וסביר, לפי מה שאפשר לראות משרשורים בהם באמת היתה בדיקה (להבדיל משרשורים של רושם אישי רגעי)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/09/2020 21:06:05

זה ממש לא נכון, ובכל מקרה עבירה ב3 דק לסוף הרבה יותר משמעותית מעבירה ב3 דקות לסוף כל רבע אחר

onetwo3
25/09/2020 21:15:49

שחר אתה צריך להיות פוליטיקאי.